מעורב הופס ליום ראשון: SUPER-TEAMS MY ASS / מנחם לס

1. הייתכן שכולנו רפי הבנה?

הקבוצות שהחלטנו שהן 'סופר-קבוצות' נראו לי הערב כקבוצות של בית שימוש בתחנת דלק באום אל פאחם. הייתי רוב הערב במשחק האסטרוס כשהם טובחים ביאנקיס, ומעת לעת עברתי למשחק פן סטייט – מספר 2 במכללות, שהחליפה את קלמסון שהפסידה בשבוע שעבר – כי בתי אפרת עם בעלה ג'ייסון (הם הכירו אחד את השני כשהיו סניורים בפן סטייט) היו שם עם הנכדות טלי ושירה בין ה-109,000 צופים – שקברו את אוניברסיטת מישיגן 13-42.

אבל הספקתי גם לגנוב דקות מהקאבס בבית, מהגולדן סטייט בממפיס, ומהת'אנדר בג'אז. אמנם זאת תחילת העונה, אבל ישנם דברים שאתה מגלה בתינוק בן יום שאתה יודע שיישארו איתו.

ראיתי כמה דברים היום שהוכיחו לי שהקדמנו מדי לכנות כמה קבוצות "סופר טים" רק בגלל כמה שמות של שחקנים, והזנחנו קבוצות צעירות, מצויינות, שיעשו לסופר-קבוצות בעיות גדולות מאד העונה. הן כבר עושות.

מה שראיתי גרם לי לחשוב שאולי כולנו טעינו בגדול העונה. לקחנו שמות של שחקנים, חיברנו אותם, וקבענו "בלתי ניתנים לפיצוח". שכחנו מכימיה, שכחנו מגיל השחקנים, שכחנו ממוטיבציה של קבוצות ערי שווקים קטנים, ושכחנו מחולשת כמה מאמנים. וואללה שפופ שאיש לא מנה אותו בין 'הסופרים' עובד בשקט מאחורי הקלעים עם הספארס שלו, ולך תדע אם הם לא יהיו הסופר-טים האמיתית.

קחו את הווריורס לדוגמה: ישנם דקות שהם נראים לי כקבוצה אדירה, ואז בא ערב כמו הערב כשגבוהי ממפיס עשו מהם ממש צחוק. המעצבן מכולם הוא כמובן סטפן קרי שפרץ לסל ולא קיבל שריקה, וכתגובה זרק את מגן שיניו מלא הבקטריות והטינופת שברוקו על השופט. אני מקווה שיקבל עונש רציני. אני מקווה גם שהשופט יחטוף איזו מחלה כגון סיפליס או משהו כזה ויתבע את סטפן על מיליונים על שנדבק ממגן השיניים שלו.

זהו סטפן. גדל עם כפית שמנת ודובדבנים בפיו בבית עשיר, ובגלל עיניו הירוקות הוא חושב שמגיע לו טיפול שונה מכל שחקן אחר. כן, הוא קלע הערב כמטורף אבל אז תנועה אחת של זריקת מגן השיניים חיסלה אותו עבורי כאישיות כדורסל שיש להעריץ ולרומם. הוא ילד מפונק שגדל בעושר, ומה שמגיע לו זה שיכו בו חזק בישבן וילמדו אותו כמה שעורים. הוא ילד מפונק ומפונדרק, גנדרן פגיע, מן מטורזן כזה שמתבכיין  ומתלונן כאילו מגיע לו טיפול מיחד. וואללה שהייתי רוצה לתת לו טיפול מיוחד, אילו יכולתי.

הוא ודוראנט היו שני השחקנים היחידים של הווריורס. כל השאר – פקוליה (שהוציאו אותו מיד כי מרק גאסול לקח אותו לגנון), גרין? הערב ג'רל מרטין וג'יימס אניס גרמו לו להיראות קטן כזה וחמוד, ואפילו טייריק אוואנס עשה עליו 2-3 תנועות שהוא היה רוצה לשכוח. מסתבר שדריימונד גרין אינו החיה המפחידה בליגה. בממפיס לבדה יש שתיים מפחידות יותר. איגודלה? נעלם ואיננו. אפילו קייל ת'ומפסון היו על הפנים. אז הסופר-טים הזאת היא 2-1, ולפי מה שראיתי הערב היא תחטוף הפסדים על ימין ועל שמאל. זאת קבוצה שיש בה יותר מדי מפונקים וילדי שמנת, והעליונות שלה תלך ותיקטן.

היא קבוצה אוברייטד ברמות. חכו וראו.

הת'אנדר? אולי ראסל ווסטברוק יכול לפרוח רק לבדו. הערב ככה זה נראה, אבל נחכה ונראה.

הגרועה מכל הסופר-טים היתה הקאבס שנראתה כמו קבוצת ליגת "G".

2. הודעה מקליבלנד קאבס: הפציעה בעקב של רוז 'לא נראית טוב'.

(הודעה מהאחוזה של דוק לס: כל הקאבס לא נראית טוב. יותר מזה – – – היא נראית על הפנים)

ערב אחרי הפציעה הקאבס הודיעה שדריק רוז "יחמיץ את המשחק נגד אורלנדו". עתה ההודעה משם היא ש"הפציעה לא נראית טוב", WHATEVER THIS MEANS.
הפציעות רודפות אחרי השחקן הזה.

אבל אחרי משחק הערב יש לי עוד חדשה בשבילם: כל הקבוצה לא נראית טוב. למעשה היא נראית על הפנים בצורה המסוכנת ביותר. יש לה רק שני שחקנים וחצי: קווין לאב ולברון ג'יימס. היום אימן שומפרט השמיע ציוץ.

גם לברון – שהיה לא רע – נראה עייף וכבד. הוא משחק יותר מדי דקות והגיל יתחיל לבקש קבלות.

דוויין ווייד גמר. הוא לא יכול יותר לעזור. ייתכן מאד שהקבוצה המזרחית הטובה ביותר היום היא טורונטו.

*

*

3. מרק קיובן: "חייבים להיפטר מהדראפט ALL TOGETHER"

במקום שמרק קיובן – המולטי-ביליונר של הדלאס מבריקס – יוציא קצת כסף להביא שחקנים חופשיים מהשוק ולשפר את קבוצתו, הוא בא חדשות לבקרים (משהו כזה; אני לא בטוח אם כתבתי נכון) עם רעיונות מפחי הזבל שכאילו יעזרו לו להוציא את קבוצתו מבור הביוב בו היא נמצאת כבר כמה שנים. לי יש רעיון הרבה יותר טוב עבורו: שייפטר סוף-סוף ממאמנו האוברייטד ביותר בליגה ריק קרלייל.

אבל אני מודה שהפעם יש הגיון להצעתו. מה מציע היהודי הזה מדאלאס? לבטל לחלוטין את הדראפט. הוא אמר לטים מקמהון מ-ESPN (Tim MacMahon of ESPN) שכל שיטת הדראפט לא עובדת.. הוא מציע שהליגה תקבע סכום מסויים ("POOL MONEY") – בואו נניח 50 מיליון – שלכל קבוצה יהיה נתח ממנו לפי הרקורד השלילי שלה, באחוזים. זה עדיין כסף שהקבוצה תצטרך לשלם לשחקן שהיא רוצה, אבל הסכום הכללי (ה-POOL MONEY) קובע כמה כסף בקש מותר לקבוצה האחרונה לשלם, ואז באופן יחסי הסכום יורד עד לקבוצה הטובה בליגה.

קיובן אומר:

“It’s like a free agency. It makes it a lot harder to tank because you don’t know if you get the best players if you’re horrible all the time. Nobody liked that at all, not a single person.

קיובן בעצמו לא מתאר לעצמו כמה ההצעה שלו מעניינת כי היא תבטל לחלוטין את עניין ה-"ONE AND DONE". אם לקבוצה האחרונה בליגה יש, נניח, 5 מיליון לשלם עבור שחקן (ואז לא משנה באיזו שנה הוא במכללה) הם יכולים להציע לו את הכסף ושהוא יחליט אם כדאי לו לעזוב את הלימודים או לא. עבור 5 מיליון כל אחד יעזוב. אבל, נניח, לקבוצה ה-X בטיבה יש רק $400,000 לשלם, ההחלטה אם לעזוב את הלימודים או לחכות תקבל משמעות הרבה יותר גדולה..

4. סמכו על לבאר: אפילו כשבנו לונזו מסריח את הפארקט, הוא מנצח

אצל לבאר בול אין דבר כזה להפסיד. אפילו אחרי המשחק בו פטריק בברלי צימצם את בנו לונזו ל-3 נקודות, בנו יצא המנצח ופטריק המפסיד:

-"מי שמע בכלל על ה-ASSHOLE הזה פטריק בברלי לפני המשחק אתמול? מי דיבר עליו אי-פעם? ותראו מה לונזו עשה עבורו: פירסם אותו בכל העולם. בכל מקום זה 'פטריק, פטריק'. ללא לונזו הוא היה  מסיים את ה-NBA מבלי שאיש היה יודע מי הוא בכלל"

^

*

5. הדו-שיח של לבאר בול וסטפן סמית' שווה 'אוסקאר'.

הדו-שיח אחרי המשחק בו לונזו קלע 3 נק':

*

*

6. שבעת השחקנים השנואים ביותר במייג'ור ליגס

הצק'יט שיט ערך משאל נוסף בין סולשיו, והפעם השאלה היתה "איזה שחקן הכי שנוא עליך מכל שחקני המייג'ור ליגס". ל-NBA אין במה להתבייש כשהוא תפס את שני המקומות הראשונים.

אז הנה השנואים ביותר לפי הסדר:

1) דריימונד גרין

2) טום בריידי (קוורטרבק, ניו אינגלנד)

3) לברון ג'יימס

4)ברייס הארפר (בייסבול, וושינגטון נשיונלס)

5)סידני קרוסבי (הוקי קרח, פיטסבורג פינגווינס) – אני לא מבין למה!

6) קולין קפרניק (קוורטרבק לשעבר, ניינרס)

7) חוזה בטיסטה (טורונטו בלו ג'ייז, בייסבול)

8. עשרת הפלייז הטובים ביותר מאתמול (שלשום)

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. כמה משחקים לא אומרים דבר!!!
    הווריירס לא נעשית פתאום פחות טובה משנה שעברה עם אותם שחקנים. גרין כמה הוכיח עצמו כשחקן נפלא והווריירס הוכיחו עצמם כקבוצה מדהימה וכמה משחקים לא ישנו זאת וגם אוקלהומה וקליבלנד רינן פחות טובות משנה שעברה!
    בכל מקרה אי אפשר לשפוט, קבוצות או שחקנים לאחר מספר משחקים בלבד!!!
    צריך לחכות 30-20 משחקים, וגם אז יכול להיות שקבוצה בסיכום העונה תהיה טובה משמעותית ממה שהייתה לאחר 30-20 משחקים ואפעלו לאחר מחצית העונה.

  2. לקארי יש 2 בעיות

    1. סילבר
    2. הוא נתקע בשלב האוראלי על פי פרויד. אפשר לראות זאת גם בהתעסקות במגן שיניים, וגם בכסיסת ציפורניים על הספסל. כנראה הגעגועים ל שד אימו הורגים אותו, ועם אמא כזו, קשה להאשים אותו.

    לגולדן אני לא דואג, הם משועממים רצח. הקבוצות האחרות בבעיה.

      1. הוא סימן V גם על זה.

        הוא היה הראשון לאחר הזכייה באליפות להדליק סיגר ליד הפחים (קבוצת קליבלנד).

  3. תודה מנחם.
    זה המובן מאליו, אבל אכתוב זאת בכל זאת.
    אין שום ערך ספורטיבי שלילי בערב השני של B2B. אפשר לשפוט קבוצה רק לחיוב במשחק כזה. קל וחמר אם יש טיסה באמצע. קאבס מבוגרת ובלי 2 הרכזים. הלוא רק אתמול ניצחו (סליחה, הביסו!) את מילווקי בחוץ. אוקלהומה צריכה זמן להתחבר. גם בקאבס נעשו שינויים משמעותיים, אבל אוקלהומה עוד צריכה להיסגר על היררכיה.
    בקיצור, אין מה להתרגש מאף לא אחד מההפסדים הנ"ל.
    לגבי זריקת מגן השיניים של קרי – זו לא הפעם הראשונה שהוא עושה זאת (למרות שזו הפעם הראשונה שהוא זורק אותו על שופט) והוא מאותרג בקטע הזה ברמות אחרות. רוב כוכבי הליגה שהיו מעזים לעשות דבר כזה היו חוטפים (לפחות תקשורתית) שחבל על הזמן.
    ד"א, ממליץ לצפות בדוראנט יורד לחדר ההלבשה – יצא לו הגיא פניני. 🙂

    1. הוא לא זרק על השופט, אם היה זורק היה פוגע –

      אנחנו מדברים על הקשר מוח – עין – יד הטוב בליגה..

          1. טעות. האליפות נקנתה הרבה לפני כן… בלבלתי קצת בין הגורם לתוצאה.

            במתקף ותנע (כאחד שנשר בגיל 16 מהלימודים, וגם עד אז בילה את רובם על חוף הים בניסיון לתפוס גלים, בחורות ומדוזות, הזדקקתי ל ויקי)
            ה% צונחים משמעותית, וזה גם תלוי משטח.

  4. מה שקרה במזרח הוא שהמעבר של ארוינג פירק את שתי הקבוצות המובילות. ראיתי אתמול את שני המשחקים והתאכזבתי מהרמה הנמוכה. קליבלנד מבוגרת וכבדה ואיבדה את הספייסינג ומשחק ה-3 שלה. אוקיי אז תומאס עדיין בחוץ והוא אמור להיות קבלן הנקודות העיקרי אבל זה נראה מאוד לא טוב להמשך. בוסטון בלי הייוורד קבוצה בינונית מינוס שמחפשת כיוון. היא איבדה את השלד שלה ויותר מדי עומס על הכתפיים של ארוינג. בכלל אין סופר-קבוצות במזרח. יותר נכון לראות את זה כמו שחקני על בודדים שמושכים קבוצות – יאניס, פורזינגיס, לברון, ארוינג. לכן מבחינת תלכיד טורונטו ואולי ושינגטון יותר טובות אבל בכל מקרה זה לא יגיע יותר מדי למעלה.

      1. נכון אבל לא רק, הם שילמו מחיר גבוה על ארוינג – ברדלי קראודר תומאס ואיבדו עוד שחקנים. כך שמה שנותר זה ארוינג, הורפורד הסולידי ו-2 רוקיז, לפחות עד שמסארט יחזור. קבוצה בינונית.

        1. קבוצה בינונית בלי הייוורד. עם הייוורד היא הרבה יותר טובה. וישנם כמה צעירים שהם נהדרים וצפויים להתפתח לשחקנים איכותיים מאוד.
          כך שהמצב הנוכחי לא אומר דבר. רק שכולם יהיו בריאים ושהייורד יחזור מהפציעה כמה שיותר מהר שאפשר ותהיה קבוצה נהדרת, ואפ ישיגו שחקן פנים מעולה, אז הם יהיו בצמרת הגבוהה של הליגה.

          1. בוסטון מכוונת לאליפות. לכן פרט להיורד, שגם הוא לא ב-5 המובילים בעמדה שלו, היא צריכה עוד חתיכה רצינית אחת לפחות. אולי גבוה מהסוג של דרומונד או קזינס, או אחד שמחכה בדרפט (על הבחירה של ליקרס) ויגיע מוכן לרמות הכי גבוהות, אם יש כזה. ד"א לא בטוח בכלל שהיורד חוזר באותה פורמה. אל תיקח את זה כמובן מאליו.

          2. למזלו של הייוורד, ושל הסלטיקס,
            השבר הוא שבר נקי, ואין בכלל פגיעה ברצועות.

            זה אומר שההחלמה צפויה להיות מלאה, ללא פגיעה בתפקוד עתידי.

          3. גיא
            מסכים אתך ומצד שני לפי כל הדיבורים עד עתה נראה שהוא לא חוזר השנה למרות שככל הנראה יהיה כשיר תוך לא יותר מ 4 חודשים. לא ברור לי מדוע ההערכות הפסימיות האלה האם מתכננים שהחזרה שלו תהיה הפתעה???

        2. הקבוצה החליפה 11 שחקנים, יש המון דקות לצעירים.
          אין מה לצפות שהם יקרעו את הליגה וזה לא קשור לארווינג או על מה ויתרו בשבילו.
          זו קבוצה עם מאמן יסודי וייקח להם זמן להתחבר, הפציעה מאריכה את הזמן הזה עוד יותר ומפילה המון על צעירים שכמה שיהיו מוכשרים, הם לא יכולים לסחוב קבוצה.

  5. והגיע הזמן שקונלי יקבל את הכבוד הראוי לו.

    טופ PG 3 בליגה. טימייט נהדר, אמין, ונאמן. במיוחד נאמן.

    כמה נאמן ?

    https://allblackmedia.com/wp-content/uploads/2017/07/MikeConley.jpg

    תות בננה עם שיער כחול ועיניים בלונדיניות מהזרע שלו..

    והוא לא דורש בדיקת אבהות.

    1. אופציה ראשונה: יש לקונלי גנים לבנים רטססיבים. אופציה שנייה: הוא אימץ. אופציה שלישית: תרומת זרע (אם הוא עקר). אופציה רביעית: רוח הקודש.

      מסכים שהוא שחקן אדיר. אני כבר שנתיים טוען שהסיבה שהקאבס מתחו את הווריורס ב2015 בגמר ללא שחקנים לא היה קשור רק ללברון אלא בגלל השליטה בריבאונד של לברון תומפסון ומוזגוב. הווריורס מתקשים מול קבוצות שבאות עם גבוהים פיזיים. בשנייה שחיסלת את היכולת של דריימונד ודוראנט לעזור ההגנה שלהם מתקשה. אני עדיין מתעקש שהווריורס לא יגיעו ל60 ניצחונות השנה ושהדרך שלהם לא תהיה קלה בפלייאוף. כל קבוצה במערב ששווה משהו יש לה גבוהים דומיננטים שיכולים להעניש את הלוחמים בריבאונד ולסתום את הצבע.

      1. "גנים לבנים רטססיבים" ???

        בחייך… זה נראה כאילו צ'אנדלר פארסונס גמר את העונה בתוך הרחם של אשתו של חברו לקבוצה במהלך מסע חוץ למזרח..

        חייב להגיד שפעם הרבה פחות החזקתי מקונלי – שלא יגידו שהממזר לא יודע להודות בטעות..

        לגבי גולדן, זה עניין של רעב.

        1. אני מסכים שזה עניין של רעב.

          אני לא זוכר מתי פעם אחרונה הייתה מהדורת קרי כל כך רעבה לכדור.
          אותו הדבר דוראנט –
          זה מרגיש שה-2 משחקים הרבה יותר סוליסטי בפתיחת עונה זו בהשוואה לעונה שעברה.

          1. אתה תמשיך להרגיש… ואני אמשיך לרוקן את המרתף יינות שלך, כמו שעשיתי באישון לילה שבין יום שני ליום שלישי ה 13/6/2016.

          2. זה מרשים,
            לזכות בהתערבות על כך שגולדן סטייט אלופה!
            זה בטח דרש הרבה אומץ לבחור באנדרדוג.

            ובשביל שקורא אורח לא יתבלבל, ככה במקרה –
            הניצחון שלך רק מחק את החוב, שעמד לו על הדלפק במשך שנה תמימה,
            אחרי ששנה קודם הייתה התערבות דומה על זהות האלופה.
            (אבל לפלות אתה עקבי – גם אז בחרת באנדרדוג…)

          3. אוייי זה היה כל כך יפה !…

            כל פעם שאני נזכר דמעות שמפניה מציפות את עיניי.

            חמוש רק במצנפת ועששית, גנוב התגנב לו הממזר …

            תחילה, פחד הממזר מכלבי השמירה סביב חומות אחוזת –

            "גיא בן הינום"

            אך אז נזכר כי הרשע בוחר רק – "אנדרדוגס"… חיחיחי

            עכשיו תסלח לי.. השמפניה מתחילה לשרוף…

          4. גיא בן הינום.
            נשמע כמו תחליף הולם לגיא הרשע.
            נשקול את זה בכובד ראש…

            ואם באנדרדוגס עסקינן –
            זה יחס ההימורים לפני פיינלס 2017:
            Cavaliers +220
            Warriors -260

            וזה יחס ההימורים לפני פיינלס 2016:
            Cavaliers +180
            Warriors -210

            אנחנו, כאמור, התערבנו "אחד על אחד".

          5. "זה מרשים,
            לזכות בהתערבות על כך שגולדן סטייט אלופה!
            זה בטח דרש הרבה אומץ לבחור באנדרדוג."

            אתה יודע מה אומרים על ההבדל הדק שבין אומץ לטמטום ?

            חלילה וחס לא רומז משהו, אבל נדמה לי שאם כך, אתה צריך לבוא בטענות רק לעצמך…הרי שנה שלמה ניסיתי לשכנע אותך ושכמותך…

            בנוסף, אתה לא רואה אותי בוכה על היחס של דטרויט לגנוב 2 או יותר מקליבלנד 2016 נכון ? (האמת, אין לי מושג מהו, זה לא מעניין אותי, אני לא מתערב לפי היחס בלאס וגאס או כל מקום אחר)

            גברים לא בוכים ! הם זוכים באליפויות וזורקים את המגן שיניים שלהם !

          6. זה לא אתה שמתלונן על סתירות?

            "אתה לא רואה אותי בוכה על היחס של דטרויט לגנוב 2 או יותר מקליבלנד",
            או –
            "אתה יודע מה אומרים על ההבדל הדק שבין אומץ לטמטום ?"

            בכל מקרה, אני ממש לא מתלונן.
            אתה זה שהעלה את מרתף היינות לדיון,
            ואני פשוט חשתי בצורך להעמיד דברים דיוקם…

            (וקרי?
            גבר?
            לי ההתנהגות שלו הזכירה יותר ילד קטן ומפונק)

          7. רק תרשה לי לתקן אותך כשאתה כותב "התערבנו אחד על אחד"

            הסיבה שמרתף היינות שלך רוקן מתוכנו, לא היתה כי קליבלנד רק הפסידה לגולדן. אלא בגלל ההבנה הגאונית שלי כי הסדרה הזו תסתיים לא רק בניצחון של גולדן, אלא גם בסוויפ, או לפחות ג'נטלמנ'ס סוויפ (האמת שאני הימרתי על סוויפ, אבל גם השארתי כמה אחוזים לסילבר, מה שכרגיל קרה….) כי כמו שאתה זוכר אני הצעתי לך בשיא התמימות המעושה, רגע לפני הטיפ אוף של תחילת הסדרה, התערבות PER משחק !, לא סדרה… זה כאמור מה שרוקן לך את מרתך היינות מחביות הבירה.. זה והאנדרדוגס שאתה בוחר בתור כלבי שמירה…

          8. אבל אני לא בוכה… אני מודה לגמרי ובריש גלי :

            ההימור שלי על דטרויט היה שיא הטמטום !

            עכשיו תורך… חחח

    2. קונלי וגאסול זה הצמד הכי אנדרייטד בליגה ובתגובה גם השנה יסחבו את הדובים לפלייאוף (בראנקר מערבי נתתי להם מקום 5) ויוציאו את הנשמה למי שיפגוש אותם, חוסר ההערכה לצמד ולמועדון הזה נהיה ממש מעצבן …

  6. רוב קבוצות העל צריכות זמן להתחבר. חוץ מהווריורס שלא הגיעו לעונה כל השאר די חדשות וברור שתהיה עקומת למידה כלשהי. עדיין מוקדם לשפוט. חבל על רוז.

    קליבלנד נראתה טוב בהרבה בדקות של שאמפרט/סמית' מאשר וויד. הוא עדיין לא מצא מקום שם ויהיה מתאים בהרבה כשחקן שישי, אבל אני לא חושב שבאמת נראה אותו עולה מהספסל.

  7. ואם קארי היה בא מבית עני , אז הזריקת מגן שיניים היתה מתקבלת יותר בהבנה ?.
    הווריורס אוברייטד ? בטח , אחרי שלושה משחקים בלבד אפשר להגיע למסקנות ברורות וחד משמעיות.

  8. לפי הבוקס סקור נראה שכרמלו וג'ורג' מתחרים ביניהם בחיובים, ובמי יזרוק יותר.
    מילה של האשך – משחק הבא ווסטבלוק הולך להראות להם מאיפה משתין הדג ולזרוק יותר מכולם (25 זריקות).

  9. מה שמדהים אותי בהרחקה של קרי זה שגרין לא הורחק ולא כלום.
    למחוא כפיים בהפגנתיות ובזלזול ככה על ההחלטה של השופט מחייבת הרחקה.
    בכדורגל הוא היה מקבל גם 4 משחקים בחוץ על המחיאות כפיים האלה, לא סתם הוא נבחר להכי שנוא.
    קליבלנד שיחקה אתמול עם קלדרון כרכז מוביל, אף קבוצה בעולם לא יכולה לשחק טוב ככה, שחקן ללא ברכיים שגם למכבי לא הייתי לוקח

    1. אם לברון היה מקבל יחס כזה מהמשרוקיות, הוא היה זורק את המגן שיניים, נושך את השופטים, ומדביק אותם ב לברנת, שזו מחלה יותר קשה מכלבת ו זאבת ביחד.

    2. רק שהוא לא זרק על השופט
      כשראסל זרק כדור ממש על השופט הוא קיבל רק טכנית וכסטף זורק את המגן שיניים בעצבים על הרצפה לכוון הכללי שבו נמצא השופט הוא מורחק על זה מיד.
      ובכלל העצבים של סטף לא היו רק על המהלך הזה אלא על כל המשחק, יותר מידי פעמים לא שורקים לעברות עליו אבל שורקים לו על כל נגיעה ושוב פעם קר היה צריך להושיב אותו כארבע דקות לפני המחצית בגלל שספג עבירה שלישית על כלום

        1. הוא לא זרק עליו את הכדור, כמו שכתבתי לך למעלה :

          לקארי יש את הקשר מוח – עין – יד – מגן שיניים… הטוב בליגה.

          נראה לך שהוא יפספס אותו מ 2 מטר ?

          1. עדיין המקרים שונים. ווסטבורק לא ניסה לעשות שום דבר הפגנתי ולא פעם בלהט הרגע. הוא כולה מסר כדור לשופט. פעולה שמתבצעת עשרות פעמים במשחק. אין קשר בינה לבין זריקת מגן שיניים באופן הפגנתי.

          2. או קיי. זה משהו אחר, אבל הוא לא זרק על השופט (ואני מבין שכיוונת לדוגמא על ווסטברוק)

            בכל מקרה, גם כבאנדוואגן מספר 1 שלו, כתבתי כבר בבלוג החי, שהקטע הזה שלו "דפוק לגמרי", הרחקה מ2 משחקים נראה לי עונש ראוי (בהנחה שהם בק2בק מול הסאנס…)

  10. דרק רוז פצוע… המממ מאוד מפתיע….
    מנחם הלוחמים עדיין המועמדים לתואר בסוף העונה ,מה שכן לדעתי גם השנה הרבים ששוב חיסלו את הסיכוי של ממפיס יגלו אותם כסוס העקשן של המערב בפלייאוף ממקומות 5-7…. (פוינט גארד וסנטר טופ 5 כל אחד בעמדתו שמשווים כל סנט שמקבלים).

    1. בדרך כלל רוז מושך בצדק לגלוג לכיוונו.
      אבל הפעם הפציעה היא בגלל עבירה מכוערת שבעקקותיה הוא נקע את הקרסול.
      (כל כך לא מכבדים אותו ב-NBA, שהשופטים אפילו לא טרחו לשרוק פלייגרנט,
      ורק בדיעבד נפסק שזה היה פלגרנט)

  11. הודעה מקליבלנד קאבס: הפציעה בעקב של רוז 'לא נראית טוב'.
    ממתי פציעה של "חרסינה" רוז נראית טוב???
    הלך על הפלולה מארץ האגמים,הרעל ששמנו לו עובד

  12. רק מעיר, שאני כנראה היחידי שבחרתי את ממפיס לפלייאוף. 😊
    וגם את אטלנטה אגב, בהתפרצות רגש פתאומית ולא ברורה..

  13. 1. קרעת אותי עם הבקטריות ברוק של קרי 😉
    2. את הוידאו של לבאר וסטיבן איי משאיר כצ'ופר לערב בסלון לראות ולהנות כמו בנאדם

  14. קובן גדול, הלוואי על הקבוצות של כולנו בעלים כזה. קצת משוגע אבל משקיען. ובמקרה הזה ההצעה שלו ממש מעניינת.
    הריאיון של סטיבן איי עם לבאר בול גדול, הישר לקלסיקות. הבול הדפוק הזה פשוט יודע לעבוד מול המדיה, פוליטיקאי אמיתי כמו טראמפ.

  15. לא מבין למה אין תגובה משמעתית משמעותית של הליגה להתנהגות של קארי ודוראנט. הם לא מבינים שזה הסיכוי הכי טוב לעונה מרתקת?

  16. מאוד משעשע לקרוא כאן . ולמה ? צריך שיהיה על מה לכתוב . גם אם גודל המדגם מגוחך .
    אז בבקשה לרשום , לגזור ולשמור :
    בהיעדר פציעות מהותיות ( לברון בקאוואלירס , סטף/ דוראנט בווריורס ) , קליבלנד וג"ס הולכות להיפגש בגמר בפעם הרביעית ברציפות .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט