אירועי דיומא – 21.10.2017

כדורגל

ליגת העל – מחזור 8 / מתן גילור

16:00  בני יהודה תל אביב-מועדון ספורט עירוני אשדוד (ספורט 4).  אחד משני משחקים חשובים בתחתית. בני יהודה היתה סבירה מינוס בהפסד 0:2 למכבי ת"א ואחרי קיץ מרשים נראית בינונית בימים טובים. לשמחתה היא מקבלת יריבה נוחה בדמות אשדוד שטרם ניצחה העונה וסיימה בתיקו 1:1 עם אשקלון במחזור הקודם, למרות חילופי המאמנים.

18:00 הפועל עכו-הפועל רעננה (ספורט 5 לייב). שתיים מהקבוצות החלשות בליגה, אשר מאיישות את המקומום 12 ו-14, בהתאמה. לעכו משחק חסר, ניצחון בודד ו-3 נקודות. במחזור הקודם הובסה על ידי הפועל. רעננה הצליחה להוביל על האלופה רק כדי להתפרק לקראת הסיום ולהפסיד 3:1.

18:15 מכבי נתניה-עירוני קרית שמונה (ספורט 4). שתי קבוצות שמשחקות התקפי, מגיעות למצבים וסופר נאיביות. נתניה הפסידה בטדי 1:4 והיא במקום הרביעי עם 11 נקודות. ק"ש סיימה בתיקו 0:0 עם סכנין והיא במקום השמיני עם 9 נקודות.

*המלצת צפייה* 20:30 מכבי חיפה-בית"ר ירושלים (ספורט 1). מכבי אמנם מגיעה אחרי רצף של 4 משחקים ללא הפסד וחזרה מפיגור בן 2 שערים במחזור הקודם, אך כדורגל לא מספיק טוב ולחצים מצד חלקים בקהל לשינוי בעמדת המאמן. י-ם במקום השני עם 14 נקודות נראה מצוין נגד נתניה. הקישור וההתפקה מתפקדים נהדר, אך ההגנה לא מפסיק טובה.

פרמייר ליג – מחזור 9 / רועי ויינברג:

14:30-המלצת צפייה: צ'לסי-ווטפורד (ספורט 1). כרגע ווטפורד מעל צ'לסי בטבלה – מה ששמעתם. ווטפורד הבקיעו 13 שערים, כמות זהה לצ'לסי, והכדורגל ההתקפי שלהם מראה שהקבוצה בכושר נהדר. הם ניצחו את ארסנל ועם 7 נקודות משלושת המחזורים האחרונים, כושר עדיף על צ'לסי שהפסידה לקריסטל פאלאס החלשה וסיימה בתיקו ביתי עם רומא כשהיא מאבדת פעמיים יתרון. האלופה במגרשה הביתי כמעט תמיד פייבוריטית ולכן יש לנו משחק מצויין.

17:00-המלצת צפייה: מנצ'סטר סיטי-ברנלי (ספורט 1). ברנלי קבוצת חוץ פנטסטית. ניצחון בסטמפורד ברידג' (צ'לסי), תוצאות תיקו בוומבלי (טוטנהאם) ואנפילד (ליברפול) מראים שהיא עושה חיים קשים מאוד לגדולות. המוקש הזה מגיע היום לאיתיאחד. מוליכת הטבלה בכושר נהדר ועם עשרה ניצחונות רצופים. הם פייבוריטים ומעניין לראות איך ההגנה של ברנלי תקשה עליהם, אם בכלל.

17:00-האדרספילד-מנצ'סטר יונייטד (ספורט 2). יונייטד, אחרי שאיבדה נקודות מול ליברפול ולא הרשימה מול בנפיקה, רוצה לחזור לנצח. נגד האדרספילד החביבה שפתחה טוב את העונה אבל נחלשה מאז ולאחרונה הפסידה לסוונסי וטוטנהאם ולמעשה ללא ניצחון ליגה מאז אוגוסט. האורחת יכולה לחזור לרביעיות שלה במשחק הזה.

19:30-סאות'המפטון-ווסט ברומיץ' (ספורט 2). משחק אמצע טבלה בין 2 קבוצות שמחזיקות בהפרש שערים זהה. סאות'המפטון טיפה יותר טובה, אבל אין הבדל גדול בין הרמות במשחק המשודר הזה.

לה ליגה – מחזור 9/ שגיא נאור

21:45 ברצלונה – מלאגה (ספורט one)

הקטלונים מגיעים אחרי תיקו מול אתלטיקו שקטע את רצף 7 הניצחונות מפתיחת העונה אבל גם אחרי ניצחון קל בליגת האלופות מול אולימפיאקוס.

האורחת עם פתיחת עונה מזעזעת, השיגה נקודה אחת בלבד בשמונת המחזורים הראשונים ועם מאזן כזה לא מפתיע למצוא אותה במקום האחרון בטבלה. עם 4 שערי זכות בלבד קשה להאמין שדווקא היא תצליח להפתיע את המוליכה.

19:00 ולנסיה – סביליה (ספורט one)

הקבוצה מאנדלוסיה מגיעה למסטאיה אחרי תבוסה כואבת 5-1 באמצע השבוע מול דינמו מוסקבה שסיבכה אותה בליגת האלופות. גם בליגה הפתיחה של סביליה פחות טובה מאשתקד, אז רצה בצמרת הגבוהה עד שלבים מאוחרים של העונה. היום היא תפגוש את הקבוצה במקום השני שבשבוע שעבר חגגה בסביליה מול בטיס, היריבה העירונית, עם 6-3 משוגע. סימונה זאזא, סנטי מינה וגואדס ינסו להוביל אותה לניצחון נוסף.

בונדסליגה – מחזור 9 / דוד "פאקו" סעדה:

14:30-איינטראכט פרנקפורט-בורוסיה דורטמונד (ספורט 3). למוליכת הטבלה דורטמונד היה זה שבוע די מחורבן. בליגה היא הפסידה לראשונה העונה, ללייפציג בבית, מה שצמצם את הפער של באיירן ושל לייפציג ממנה. בהמשך, התיקו שלה בניקוסיה די חיסל את סיכוייה המעשיים לעלות שלב בליגת האלופות. לפרנקפורט שבשולי הצמרת הולך דווקא לא רע – לטוואטחה ולחבריו שני נצחונות רצופים.

14:30-ר.ב. לייפציג-שטוטגארט (פריצות בספורט 3). הקבוצה של רד בול ממשיכה לטפס בעקביות במעלה הטבלה, כשלאחר ניצחון החוץ המרשים בדורטמונד במחזור הקודם (השלישי ברציפות), היא אוחזת במקום השלישי במרחק 3 נקודות סה"כ מאותה דורטמונד. מול שטוטגארט, קבוצה שלא השיגה נקודה במשחק חוץ העונה, המזרח גרמנים צפויים להמשיך לחגוג.

17:30-המבורג-באיירן מינכן (ספורט 3). המאמן החדש-ישן של באיירן, יופ היינקס הקשיש, זכה לפתיחה קלה למדי של הקדנציה הרביעית שלו בקבוצה, קרי שני נצחונות קלים עם שמונה כיבושים על פרייבורג בליגה ועל סלטיק בליגת האלופות. היום החגיגה צפוייה להימשך מול קבוצת התחתית מהמבורג.

סרייה A – מחזור 9 / דוד "פאקו" סעדה:

*המלצת צפייה* 21:45-נאפולי-אינטר (ספורט 5 לייב). מפגש 1-2 אדיר פשוט בליגה שנותנת לנו הצגות כל שבוע. נאפולי ממשיכה בדהירה המטורפת שלה מתחילת העונה, והיא מושלמת בליגה לאחר שזכתה גם לניצחון חוץ מול רומא. אינטר קרובה אליה מרחק שתי נקודות בצמרת, לאחר שגברה על יריבתה העירונית 3:2 במשחק משוגע (כולל שלושער של הסקורר איקארדי). אם יש משחק אחד שצריך לראות בסוף השבוע הזה, זה המשחק.

21:45-סמפדוריה-קרוטונה (ספורט +5).

ליגה צרפתית – מחזור 8 / דוד "פאקו" סעדה:

18:00-מונאקו-קון (ספורט +5). לאחר פתיחת עונה טובה יחסית, האלופה הצרפתית מגמגמת מאד. לאחר התיקו לפני שני מחזורים, האלופה הפסידה בצורה דרמטית לליון, מה שהרחיק אותה עד כדי 6 נקודות מהמוליכה פ.ס.ז'. אם נוסיף את הפסד הבית בליגת האלופות, הפסד שדי חיסל את סיכויי הקבוצה לעלות לשלב הבא, נקבל רצף משחקים שפלקאו וחבריו ירצו לשכוח. סיכוי טוב מאד שהרצף השלילי ייעצר מול היריבה הבינונית.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 3

18:45: גלבוע /גליל – מכבי ת"א (שידור ישיר בספורט 5 הרגיל) – מכבי ת"א אולי עייפה אחרי הניצחון הנאה ביום חמישי על באסקוניה ומשחק במוצאי שבת אחרי 48 שעות מנוחה בלבד זה בהחלט דבר לחוץ אבל עדיין היא עדיפה עשרות מונים על הקבוצה מהגלבוע, שלא הרשימה בשני המשחקים שלה בפתיחת הליגה (ניצחון בהארכה על אשדוד, הפסד בנס ציונה). הגלבועים גם יחסרו את דיאנג'לו האריסון, במה שמוריד את הסיכויים שלהם עוד יותר וזאת למרות שניצחו את מכבי ת"א, שלוש פעמים בעונה הקודמת. מכבי ת"א תגיע ללא נוריס קול וג'נה בולדן שלא נרשמו וכנראה בלי כארם משעור הפצוע בקרסול.

20:40: הפועל תל אביב – הפועל ירושלים (שידור ישיר בספורט 5 הרגיל) – משחק מרתק בין שתי הקבוצות האדומות הבולטות בכדורסל הישראלי צפוי לנו הערב בהיכל הדרייב-אין. הפועל תל אביב מגיעה למשחק אחרי מאזן חצוי בשני משחקי הפתיחה ותחושה שחוסר יציבות זה עדיין חלק מה-DNA של הקבוצה של דני פרנקו. אלא שהפועל ירושלים בשביל האדומים מתל אביב ובטח בשביל פרנקו, זה בהחלט סדין אדום והקבוצה הביתית אמורה להגיע למשחק במלוא המוטיבציה למרות חסרונו של מאט האוורד הפצוע.

ירושלים מנגדת מתייצבת למשחק לאחר הזעזוע שעברה אתמול עם שחרורו של קרטיס ג'רלס הזר המצטיין של הקבוצה בעקבות סכסוך שלו עם המאמן קציקראיס. הירושלמים מפגינים עד עתה יכולת רעה שאמנם לא באה לידי ביטוי בליגה (שני ניצחונות) אבל היכתה ללא שאת באירופה (שני הפסדים). אלמלא פרשת ג'רלס הייתי שם את הז'יטונים על התל אביבים, בהפוך על הפוך האריה הפצוע מירושלים מסוכן יותר במצב הזה.

טניס / מתן גילור

טורניר הקמלין (250) – חצי גמר

שידור משולב בספורט 5 גולד.

15:30 מירזה באסיץ'-דאמיר דז'ומור(6).

מיד אחריו אדריאן מאנארינו(3)-ריקדס בראנקיס.

 

טורניר אנטוורפן (250) – חצי גמר

שידור משולב בספורט 5 גולד.

15:00 רובן במלמאנס-ג'ו ווילפריד טסונגה(2).

16:30 סטפנוס ציציפאס-דיאגו שוורצמן(4).

 

טורניר שטוקלהום (250) – חצי גמר

14:00 גריגור דימיטרוב(1)-פאביו פוניני(6).

מיד אחריו חואן מרטין דל פוטרו(4)-פרננדו ורדסקו(8).

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

גראנד פרי ארה"ב – מקצה הדירוג

מקצה הדירוג למירוץ שייערך מחר בארה"ב. שידור בספורט 5 לייב ב-00:00.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות אנגליה הפתוחה – חצי הגמר

רבע הגמר אתמול הביא לנו כמה מנצחים די צפויים וגם סינדרלה אחת. רוני אוסליבן המשיך להפגין את הניצוצות אותם אנו זוכרים מהתקופות הטובות שלו, כשגבר די בקלות על ג'ק ליסובסקי הצעיר. הוא יפגוש את אנתוני מקגיל הסקוטי, שגבר על האוסטרלי ניל רוברטסון במשחק רב תהפוכות. בחצי הגמר השני נראה את הבריטי המצויין קיירן ווילסון, שגבר על האיראני חוסיין וואפאי. מול ווילסון נראה את הסינדרלה של הטורניר – אלכסנדר אורסנבאכר. השווייצרי הצעיר נותן טורניר מהחלומות, כשלאחר שגבר על שחקנים כהמילטון ומרפי, אתמול הוא הסיר מדרכו גם את מייקל ווייט בחמישה פריימים חלקים. שידורים בירוספורט. משחקי חצי הגמר:

14:00-קיירן ווילסון-אלכסנדר אורסנבאכר

20:00-רוני אוסליבן-אנתוני מקגיל

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. יום עמוס משחקים
    מכבי תל אביב כדורסל תמשיך מגן נר לשבוע צפוף עם 2 משחקי יורליג מול אולפיאקוס והכוכב האדום
    יעשו בשכל אם ינוחו קצת בליגה השיטה לטובתם
    חיפה -בית״ר משחק מעניין בגלל הנוסטלגיה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט