פציעה מחרידה להיוורד בנצחון קליבלנד, הרוקטס מדהימים את האלופה/ שגיא נאור

פציעה מחרידה להיוורד בנצחון קליבלנד, הרוקטס מדהימים את האלופה/ שגיא נאור

קליבלנד קאבליירס (0-1) 102 – בוסטון סלטיקס (1-0) 99

 

ערב חגיגי שביקש מחירו: גורדון הייוארד שבר את עצם העקב (קלקניאוס).  מלבד זאת היה זה משחק פתיחה מעולה מכל הבחינות. אחד הטובים בזכרון. ממש אווירת פלייאוף מתחילה ועד הסוף.

 

כמה חיכינו לחזרתה של הליגה שכולנו כל כך אוהבים וכבר אחרי 5 דקות  של כדורסל קיבלנו, אולי, את הרגע המשמעותי של העונה. גורדון היוורד עלה להאלי הופ, נחת לא טוב על הרגל ומהשניה הראשונה היה ברור לכל הצופים במגרש ובבית שזאת פציעה שמעמידה את המשך העונה של היוורד בסימן שאלה גדול. אגדיל ואומר שאולי גם את המשך הקריירה. ברור שיחזור לשחק אבל יכול להיות שלא יצליח להיות טוב כמו שהיה.

אז אחרי ההקדמה המבאסת הזו היה גם משחק כדורסל ואחד ראוי ביותר לפתוח את עונת 17/18. קיירי ארווינג התקבל, כצפוי, בשריקות בוז וענה עם הסל הראשון במשחק אבל דקות טוב של דרק רוז בבכורה שלו כפרש עזרו לאלופת המזרח לסיים בפלוס 10 את הרבע הראשון. המגמה נמשכה גם ברבע השני כששוב הירוקים מסיימים עם 19 נק' בלבד ופיגור 16.

במחצית בראד סטיבנס כנראה הצליח להעיר את השחקנים שלו שכנראה התקשו לצאת מהלם הפציעה של הכוכב שלהם וברבע השלישי הם נראו מצוין – 33- 18 ברבע הזה החזיר אותם לגמרי למשחק ובמהלך הרבע הרביעי הירוקים כבר עלו ליתרון. שלשה גדולה של ג'יילן בראון העלתה אותם ליתרון  92-88 וג'ייסון טייטום, בבכורה שלו על הבמה הגדולה, קבע 98-85 2 דקות לבאזר. בשלב הזה לברון התעורר עם סל שקבע יתרון לקאבס ומסירה גדולה לשלשה של קווין לאב שקבעה את תוצאת המשחק – 40 שניות לסיום. שניה אחרי הבאזר לברון וקיירי כבר התחבקו וכך גם יתר שחקני הקאבס עם הרכז שעזב את המועון בטריקת דלת.

לברון היה לברון עם 29 נק, 16 ריב ו-9 אס' עם 12-19 מהשדה ב-41 דקות על הפרקט. לאב עזר עם 15 נק ו-11 ריב'. רוז וקראודר בבכורה שלהם קלעו 14 ו-11 בהתאמה.

אצל בוסטון קיירי סיים עם 22 נק' ו-10 אס' כשבראון וטייטום נתנו הרבה תקווה שייכנסו לואקום שייווצר עם הפציעה של היוורד עם 25 נק לבראון ו-14 נק' עם 10 ריב לרוקי.

 גולדן סטייט ווריורס 121 (1-0) – יוסטון רוקטס 122 (0-1) 

דגל אליפות 2016-167 עולה למרומי האולם:


 

משחק אדיר באוראקל שהתחיל עם חלוקת טבעות לאלופה אבל הקבוצה המסקרנת מטקסס לא רצתה לשמש כתפאורה בלבד, הראתה המון אופי ושחזרה את הנצחון שלה מהעונה שעברה. במפרץ.

האלופה, שהתחילה גם את העונה שעברה עם הפסד ביתי לסאן אנטוניו, איבדה יתרון 17 במהלך המחצית הראשונה ולמרות שהובילה 47 דקות ירדה מנוצחת כשסל ניצחון של קווין דוראנט נפסל לאחר צפיה בוידאו מאחר ונזרק עשירית שניה מאוחר מדי.

דריימונד גרין נתן 3 רבעים אדירים עם 13 אס' 1 ריב והגנה אדירה אבל נפצע בברך ממש עם סיום הרבע השלישי ולא חזר לשחק. בלעדיו, ההתקפה הפכה צפויה מי עם יותר מדי בידודים והרוקטס ניתלו את זה בשביל לנגוס ביתרון עד שפי ג'יי טאקר האליל של חולון קבע יתרון 122-121. סטף קארי קיבל הזדמנות לנצח אבל החטיא בקלאץ' והריב שהתגלגל לדוראנט, נקלע, כאמור, אחרי הזמן.

מי שדיבר על ליגה גמורה קיבל תשובה לא רעה שיש למה לצפות העונה וגם משחק בינוני של כריס פול המשתלב לאיטו והמהפכה הגדולה ברוקטס לא מנעו מהם נצחון גדול עם רבע רביעי גדול של 34-20.

הארדן היה סולידי עם 27 נק', 10 אס' ו-6 ריב', פול איכזב עם 4 נק', 11 אס ו-8 ריב' אבל הלילה זה היה מאמץ קבוצתי כשריאן אנדרסון וקפלה תורמים 13 ו-12 נק בהתאמה ועיקר התרומה הגיעה מהספסל – אריק גורדון וטאקר היה אדירים בקלאץ – הגארד קלע 24 והפורוורד הוותיק 20 כשגם לוק אמבה א מוטה מפתיע עם 14 נק.

אצל הווריורס אף אחד מהכוכבים לא בלט כשסטף קארי עם 22 באחוזים סבירים, דוראנט עם 20 נק, 7 אס' ו-4 חסימות אבל גם 8! איבודים. קליי תומפסון הוסיף 16 וגם הופעת בכורה מדהימה של ניק יאנג (23 נק, 8/9 מהשדה, 6/7 לשלוש) לא הספיקה לקבוצה של סטיב קר.

******************************************************

הפריוויו שנכתב לפני המשחק ( יונתן שגב ) 
סוף סוף, אחרי חודשי המתנה ארוכים מנשוא, אחרי המתנה מתישה, חודשי קיץ חמים שנאלצנו להסתפק בהם בשלל נבחרות ישראל המסכנות (כל אחת יותר מהשניה) אני מאושר להכריז שהלילה, עונת 2017-18 של ה-NBA יוצאת לדרכה. איזה כיף!
אני יודע שאיני צריך לספר לכם על הלילה, וודאי כבר בדקתם בעצמכם, אבל בכל זאת: שני משחקים יהיו לנו: בראשון (3:00) קליבלנד קאבלירס, סגנית הליגה הלא כל כך גאה, תפגוש את אלופת המזרח של העונה הרגילה האחרונה בוסטון סלטיקס. בשני (5:30) הלוחמים האימתניים יפגשו את יוסטון כשגם כאן, כמובן נפגשת סגנית האיזור עם אלופתו. בואו ניגש לעסק!
אני יודע שאיני צריך לספר לכם על הלילה, וודאי כבר בדקתם בעצמכם, אבל בכל זאת: שני משחקים יהיו לנו: בראשון (3:00) קליבלנד קאבלירס, סגנית הליגה הלא כל כך גאה, תפגוש את אלופת המזרח של העונה הרגילה האחרונה בוסטון סלטיקס. בשני (5:30) הלוחמים האימתניים יפגשו את יוסטון. בואו ניגש לעסק!

3:00 קליבלנד קאבלירס (0-0) – בוסטון סלטיקס (0-0)


האם לברון ג'יימס יחמיץ את המשחק הראשון של העונה? ועוד נגד הנמסיס מהמזרח והצ'ילבה שהייתה הראשונה (לפחות לזכרוני) שהעזה לצאת בצורה כל כך בוטה נגד לברון עצמו? כנראה שלא. מישהו באמת מאמין שלברון לא ישחק היום? הרכז שלו הערב לא היה משחק בסיטואציה הזו, אבל לברון? לברון ג'יימס? שלא הפסיד אף פעם יותר מ-13 משחקים בעונה? אני מסופק. האם לברון ג'יימס יחמיץ את המשחק הראשון של העונה? ועוד נגד הנמסיס מהמזרח והצ'ילבה שהייתה הראשונה (לפחות לזכרוני) שהעזה לצאת בצורה כל כך בוטה נגד לברון עצמו? כנראה שלא. מישהו באמת מאמין שלברון לא ישחק היום? הרכז שלו הערב לא היה משחק בסיטואציה הזו, אבל לברון? לברון ג'יימס? שלא הפסיד אף פעם יותר מ-13 משחקים בעונה? אני מסופק.
אך אם הייתי אוהדי קליבלנד, הייתי דווקא שמח אם לברון לא היה משחק. למה? כי זה אומר שהוא רואה את התמונה הגדולה, שהוא רץ את המרתון, שהוא מכוון לאליפות. לא ל"למי יש יותר גדול" במשחק הראשון של העונה. לא לתחרות ספרינטים שאויבו המר מחטיבת הביניים הזמין אותו אליו אחה"צ, אלא, שוב, לאליפות. מצד שני, זה לברון. לא נראה לי שהוא יפספס הזדמנות להראות שלא רק שהוא שחקן יותר טוב, אלא שהוא שחצן גדול. אז הוא ישחק. אך אם הייתי אוהדי קליבלנד, הייתי דווקא שמח אם לברון לא היה משחק. למה? כי זה אומר שהוא רואה את התמונה הגדולה, שהוא רץ את המרתון, שהוא מכוון לאליפות. לא ל"למי יש יותר גדול" במשחק הראשון של העונה. לא לתחרות ספרינטים שאויבו המר מחטיבת הביניים הזמין אותו אליו אחה"צ, אלא, שוב, לאליפות. מצד שני, זה לברון. לא נראה לי שהוא יפספס הזדמנות להראות שלא רק שהוא שחקן יותר טוב, אלא שהוא שחצן גדול. אז הוא ישחק.
מהצד השני הוא יפגוש את אירווינג, שאני בטוח שמגיע עם מטען גדול בהרבה מאשר לברון חזרה לקוויקן לואנס ארינה. מהצד השני הוא יפגוש את אירווינג, שאני בטוח שמגיע עם מטען גדול בהרבה מאשר לברון חזרה לקוויקן לואנס ארינה.
אחרי שעזב ברעש ובצלצולים – אפילו שאין לדעת אם כיוון לכך – בכדי להוביל קבוצה בעצמו, הוא צריך להוכיח שהוא אכן מוכן לכך. כמובן, שכמו לברון, גם הוא לא יוכיח את זה עכשיו, אלא יותר בכיוון של מאי ויוני של שנה הבאה. האם הוא יודע את זה?לא הייתי אופטימי במיוחד בקשר לכך, בהתחשב בזה שאת זה שהעולם עגול הוא התקשה להבין. אחרי שעזב ברעש ובצלצולים – אפילו שאין לדעת אם כיוון לכך – בכדי להוביל קבוצה בעצמו, הוא צריך להוכיח שהוא אכן מוכן לכך. כמובן, שכמו לברון, גם הוא לא יוכיח את זה עכשיו, אלא יותר בכיוון של מאי ויוני של שנה הבאה. האם הוא יודע את זה?לא הייתי אופטימי במיוחד בקשר לכך, בהתחשב בזה שאת זה שהעולם עגול הוא התקשה להבין.
ואחרי כל הקרב המנטלי הזה, מי תצא עם ידה על העליונה? לדעתי, בוסטון סלטיקס. ב-8 ואחרי כל הקרב המנטלי הזה, מי תצא עם ידה על העליונה? לדעתי, בוסטון סלטיקס. ב-8

5:30 גולדן סטייט ווריורס (0-0) – יוסטון רוקטס (0-0)

גולדן סטייט היא כנראה הקבוצה היחידה מהקבוצות הללו ששווה לדבר על הקיץ שלה (וזה לא יהיה לטחון יותר מידי. טוב, אולי קצת). הוא היה כל כך נקי, וכל כך שקט – כראוי לאלופה, וספציפית לאלופה הזו. נקודת המפתח, הייתה כמובן ההנחה של קווין דוראנט שוויתר על חוזים פוטנציאלים גדולים יותר (קיבל 53 לשנתיים) בשביל להשאיר את הקיים. ללא ספק מעשה יפה, אך אנו פה לדבר על יעילות. התוצאה של המעשה הייתה שנשארה מספיק דייסה לחלק לקארי (מקסימום המקסימומים), איגודלה (48 ל-3 שנים), ליוינגסטון (24 ל-3) כשגם פצ'וליה ומקגי הוחתמו מחדש בכדי להמשיך למלא בהצלחה את העמדה נטולת הכישרון של הווריורס. אה, וכמעט שכחתי את רודף הטבעות, דיוויד ווסט, שסוף סוף השיג את אותה הטבעת. גולדן סטייט היא כנראה הקבוצה היחידה מהקבוצות הללו ששווה לדבר על הקיץ שלה (וזה לא יהיה לטחון יותר מידי. טוב, אולי קצת). הוא היה כל כך נקי, וכל כך שקט – כראוי לאלופה, וספציפית לאלופה הזו. נקודת המפתח, הייתה כמובן ההנחה של קווין דוראנט שוויתר על חוזים פוטנציאלים גדולים יותר (קיבל 53 לשנתיים) בשביל להשאיר את הקיים. ללא ספק מעשה יפה, אך אנו פה לדבר על יעילות. התוצאה של המעשה הייתה שנשארה מספיק דייסה לחלק לקארי (מקסימום המקסימומים), איגודלה (48 ל-3 שנים), ליוינגסטון (24 ל-3) כשגם פצ'וליה ומקגי הוחתמו מחדש בכדי להמשיך למלא בהצלחה את העמדה נטולת הכישרון של הווריורס. אה, וכמעט שכחתי את רודף הטבעות, דיוויד ווסט, שסוף סוף השיג את אותה הטבעת.
בנוסף, הווריורס הוסיפו את ניק יאנג ועומרי כספי, שתי תוספות שיכולות להתברר כתורמות וכמעבות את הסגל ויכולות להתברר כבזבוז של 7 מיליון דולר. החלק המעניין יותר הוא מה עשו הווריורס בכדי להישאר רעבים ומוכנים לנצח גם השנה. ב-2016 חוסר הרעב לאליפות בנוסף לניסיון שבירת השיא, פגע בהם. בנוסף, הווריורס הוסיפו את ניק יאנג ועומרי כספי, שתי תוספות שיכולות להתברר כתורמות וכמעבות את הסגל ויכולות להתברר כבזבוז של 7 מיליון דולר. החלק המעניין יותר הוא מה עשו הווריורס בכדי להישאר רעבים ומוכנים לנצח גם השנה. ב-2016 חוסר הרעב לאליפות בנוסף לניסיון שבירת השיא, פגע בהם.
יוסטון מתנדנדת על גבול הקונדנטריות, מצב המוכר לה שנים טובות כבר. אני לא אספר איך אני חושב שהארדן יקבל את פול ואיך השילוב יעבוד, כי כל אחד בטח מחזיק בדעה מגובשת כבר ואין לי דבר מה יצירתי להוסיף. איכשהו, נראה שגם השנה, דריל מורי לא העמיד קבוצה מספיק איכותית כדי להתמודד עם האריות הרצינים במערב, ובמיוחד עם אריה אחד ספציפי. זה לא שהוא לא מנסה; הוספת פול והניסיון האובססיבי כמעט להשיג את אנטוני ראויים להערכה מאפלטון ועגל, אבל לא נראה שזה מספיק להתמודד עם האריה, אותו הם פוגשים כבר הלילה. יוסטון מתנדנדת על גבול הקונדנטריות, מצב המוכר לה שנים טובות כבר. אני לא אספר איך אני חושב שהארדן יקבל את פול ואיך השילוב יעבוד, כי כל אחד בטח מחזיק בדעה מגובשת כבר ואין לי דבר מה יצירתי להוסיף. איכשהו, נראה שגם השנה, דריל מורי לא העמיד קבוצה מספיק איכותית כדי להתמודד עם האריות הרצינים במערב, ובמיוחד עם אריה אחד ספציפי. זה לא שהוא לא מנסה; הוספת פול והניסיון האובססיבי כמעט להשיג את אנטוני ראויים להערכה מאפלטון ועגל, אבל לא נראה שזה מספיק להתמודד עם האריה, אותו הם פוגשים כבר הלילה.
ובלילה הזה, כמו בכל הלילות, האריה הגדול יותר ינצח. ב-5. ובלילה הזה, כמו בכל הלילות, האריה הגדול יותר ינצח. ב-5.

לפוסט הזה יש 549 תגובות

  1. בשעה טובה.

    קשה לי להאמין שהקאבס יתנו לסלטיקס לנצח בביתם את המשחק הראשון. זה כתם די גדול.
    מסכים בקשר לג"ס ב-5 עד 10.

    פול והארדן נגד קרי וקליי. אונלי דה בסט, בייבי

  2. תודה רבה יונתן.
    מרגש לפתוח עונה בכל פעם מחדש.

    ואיזה ערב קיבלנו?
    קרב ראשון: לברון נגד האקס קיירי, וישר לאחר מכן – עמרי כספי מארח את האקס ג'יימס הארדן 🙂

    חג NBA שמח ועונה טובה לכולם

  3. תודה על הפריוויו יונתן!

    סביר להניח שהווריורס ינצחו, בהתחשב בכך ש-
    א מדובר על משחק פתיחת עונה ביתי
    ב ליוסטון עם השילוב פול-הארדן ודאי ייקח קצת זמן להתניע ולמצוא את הקצב הנכון
    ג כי פשוט מדובר על הווריורס..

    המשחק של קליבלנד-בוסטון הוא בהחלט משחק פתוח יותר, בהתחשב בשינויים שעברו בכל סגל.

    בסך הכל תחזית לניצחונות של בוסטון והווריורס היא בהחלט הגיונית.

    1. בקשר לטיעונים א ו-ג: גולדן סטייט הובסה בעונה שעברה במשחק פתיחת העונה בבית.
      לא שאני חושב שהיא בכלל תפסיד היום אבל זה לא בהכרח קשור לנתונים האלה אלא באמת בגלל שהיא קבוצה טובה יותר על הנייר ומחוברת יותר במציאות

  4. סוף סוף זה הגיע! פריוויו מצוין לפתיחת עונה.
    לפי דעתי שתי המשחקים הכי טובים שאפשר היה להתחיל איתם וסיכוי גבוה שאלה שני גמרי הקונפרנסים בסיום העונה. יוסטון אולי תפסיד את מקומה לאוקלהומה.

    שתי המשחקים יהיו קרבות אמיתיים וצמודים לדעתי. קליבלנד מגיעה חסרת איזייה שיחזור בהמשך העונה אהל עם הרחבה נהדרת של הסגל עם רוז קראודר ובריאדלי. ובוסטון מגיעים עם שינוי דרסטי ושינוי לטובה עם שני סופרסטארים חדשים.
    ג״ס שמרה על הסגל הנהדר שלה אבל תזכרו מה שאני אומר – ניק יאנג מושלם בשבילם והוא ישפר את הספסל עוד רמה אחת למעלה. יוסטון זה באמת קבומה שקשה לי לחזות מה יהיה איתה.

    הימורים –
    קליבלנד ב-3
    ג״ס ב-9

  5. תודה רבה, יונתן !
    התגעגענו לכתיבתך השוטפת והכיפית

    איך האמריקאים יודעים לפתוח עונה, יא אללה

    מאמין כמוך שבוסטון לוקחים

    1. הפסיד במובן החמיץ.
      לא הייתה עונה שלברון ישב בצד ביותר מ-13 משחקים.
      ב-14/15 לברון לא שיחק ב-13 משחקים,
      בשאר 13 עונותיו בליגה הוא לא החמיץ בשום עונה יותר מ-8 משחקים.

  6. פריוויו נהדר. שתהיה לכולנו שנת NBA שמחה ומלאת אקשיון, והכי חשוב: יאללה סלטיקס! (Beat LA, כמובן, אבל אם אפשר קודם את קליבלנד)

  7. יאללה הגיע הזמן.
    לגבי יוסטון- הם עדיין לא שם. לדעתי יקבלו בעיטה רצינית בתחת הערב. קיוויתי לראות קבוצה יותר נושכת ואגרסיבית עם התוספת של טאקר ומבהמוטה יחד עם הגדילה במאסה של קפלה. לא ראיתי את זה בהכנה בינתיים, למרות שאף אחד לא משחק אגרסיבי בהכנה.
    לגבי הערב אני מקווה שדאנתוני יפתיע קצת ויפתח עם טאקר ב-4 במקום אנדרסון. לשים לחץ פיזי על דוראנט כבר מההתחלה.
    שיוסטון יתקפו את הסל ואת הסוויצ'ים בהגנה כמה שיותר ולא יתפשרו על 3 לא פנוי. ג"ס אולי קבוצת הפרימטר הטובה בליגה, אז צריך לכווץ את.ההגנה שלהם לפחות בהתחלה.
    רוצה לראות יוסטון יותר לוחמת ופחות פלאשית.
    עדיין יקבלו בראש אבל לפחות שיראו אגרסיביות.

    1. אם יש דבר אחד בטוח בחיים זה שדאנטוני לא יפתיע.
      הבנאדם מקובע מהתחת.
      התחזית – 12-55 מהשלוש ליוסטון.

  8. מנחם,
    אני בטח לא אחד המגיבים המוכרים פה,
    כאילו שזה לגיטימי שבאתר כדורסל תהיה היכרות אמיתית בין הכותבים, גולשים, מנהל/ים וכו'..
    אבל פה זה כן לגיטימי!
    למרות שאיני מרבה להגיב, אני נכנס לאתר יום יום, שש שבע פעמים בממוצע במשך השנתיים וחצי האחרונות, קורא וקורא, מאמרים ישנים,
    מעורבים, דעות, עובדות, או סתם סיפורים מהתיבה,
    אין על האתר הזה.
    אני רוצה להגיד תודה רבה לכל העורכים והדעתנים למיניהם על כל ההשקעה באתר
    ולך מנחם, שהלוואי ותהיה לי תשוקה כשלך אל משהו לא משנה באיזה גיל
    והכי כיף שהעונה מתחילה.

  9. הללויה!!!
    אני בקריז כבר שלושה חודשים אז בהחלט הגיע הזמן!
    קליבלנד והלוחמים. קל.

    אחלה פריוויו יונתן וחג nba שמח לכולנו😆

  10. תותח!

    קיירי הולך לפתוח להם תתחת. 35+ נק' ו-8+ אסיסטים.
    לברון עולה ואז עושה פרצופים של אין לי מזגן כשקיירי מתחיל לדרוך לו על הביצים.
    ב-15 הפרש אחרי שקיירי לוקח אותו לסיבוב ואחרי האיבוד השישי הוא עושה דרמות, עוצר את המשחק לחמש דקות, מתפתל על הדשא ומוצא באלונקה כדי לחסוך לעצמו את הביזיון.
    בוסטון ב-19.

    1. תרחיש סביר לאמצע עונה, לא למשחק הראשון. כרגע, המחלקה הגריאטרית של קליבלנד תתאבד על המגרש בשביל שלא יהיו פדיחות. אין מצב שלברון לא מפמפם להם על המשחק הזה מהרגע שקיירי עזב

  11. קליבלנד וגולדן סטייט בקלות.
    לבוסטון ויוסטון ייקח זמן להתניע ובלי הביתיות אין ממש מתח. בכל מקרה, יש המון עניין במשחק הזה מבחינת החמישיות והשתלבות החדשים.

  12. לגבי המשחקים:
    גם בוסטון וגם קליבלנד עם שינויים מהותיים בחמישייה (הן שחקנים חדשים והן שחקנים ישנים בעמדות חדשות). אני מקווה ומאמין שבוסטון ינצחו. קאבס בלי קליעה מבחות בעמדות 1-2 מצד אחד ובלי יצירתיות מהספסל מצד שני. אם סמית' היה פותח ווויד היה על הספסל הייתי חושב אחרת. אבל לברון ווויד רוצים לשחק ביחד. יפה, אני בעד, ככה יפסידו. אם זה לא ישתנה, קליבלנד לא תסיים טופ 2 במזרח. כמו כן, לבוסטון יש בעיה מתחת לסלים. בעיקר עם ההעדרות של מוריס. אבל כששחקני הפנים של קאבס עם קראודר ולאב להורפורד לא תהיינה רגשי נחיתות בצבע. לסיכום – בוסטון בחד ספרתי.

    הלוחמים הפסידו בעונה שעברה משחק פתיחה בבית ב-20 הפרש. וגם הפסידה ליוסטון בהארכה כפולה. העונה ינצחו ב-15 ומעלה. הם מחוברים ובאים לחגוג את האליפות בבית. יוסטון עם שינוי מהותי וייקח להם זמן להסתדר על ההיררכיה ההתקפית.

      1. חחח.
        כדורגל ללקק את האצבעות דווקא בשנה שעשיתי מנוי אחרי למעלה מעשור.
        נהנה מהכדורגל אבל לא מסתנוור מהמקום הראשון.חותם מעכשיו על מקום 6 וכניסה לפלייאוף העליון לראשונה בעידן יואב כץ.אחלה כדורגל אבל סגל קצר ועדיין את את העוצמות של 97-2000

  13. יוסטון פח אשפה… !
    השלשול של קוין דורנט ארוך כמו קוין דורנט ומסולסל כמו טבעת ירוקה נגד יתושים.
    הוא נופל על האף של הרדן האפס ומטפס למעלה בסיבוב.
    PJ טאקר יכול רק לגרש את הזבובים.

  14. תודה רבה יונתן וחג שמח לכולנו.
    היות וזה לא הפלייאוף ולברון לא ייתן את כל מה שיש לו, בוסטון ינצחו היום את הפרשים. עם יוסטון אני לא מתעסק – במשחק נתון הם בלתי צפויים לא בטוח שהם מפסידים גם אם הם זורקים היום רק מהחצי.

  15. תודה על הפריוויו יונתן. נההיתי לקרוא.

    תודב רבה על שהעונה חזרה!
    אני אישית מאמין שהקאבס והווריורס ינצחו.
    קשה לי להאמין שבוסטון יצליחו עם כל ההתחדשות לנצח כבר עכשיו משחק כזה. למרות שגם בקאבס נערכו שינויים, הגרעין של לברון ולאב זהה והשינויים בקאבס עדיין לא מהותיים כמו אלו שהתקיימו בבוסטון.
    לטעמי, הקאבס ב-8.

    לגביי הווריורס, יוסטון יצטרכו גם בעצמם זמן להניע מנועים והווריורס לטעמי לא ירצו עוד פאשלה במשיק פתיחה בבית שלהם. הם ירוצו בכוונה על כל המבערים ואני לא יודע אם כרגע יוסטון מסוגלת להגיב בהתאם.
    גולדן סטייט ב-11.

  16. בשביליי יש רק ארווינג אחד והוא דוקטור גיי הגדול

    קיירי זה שחקן קטן בלי כבוד שלא עשה פלייאוף בלי המנהיגות של המלך..

  17. ערב/לילה טוב לכולם.
    הצטרפתי לפני כמה ימים אחרי המון ביקורים כאן במשך שלוש השנים האחרונות,אז נעים מאוד ושתהיה לכולנו אחלה עונה.

  18. אני שמח לבשר לאוהדי הבולס שאם לא שבענו מספיק מרורים, הערב בובי פורטיס החליט להיות מוחמד עלי לעניים וכתוצאה מכך ניקו מירוטיץ מאושפז עם זעזוע מוח ושברים בגולגולת. הוא מחכה לניתוח ורק אחר כך נדע לכמה זמן הוא יהיה בחוץ

  19. מצטער לא מצליח למצוא כרגע ערך למשחק אחרי כזאת פציעה, להרגשתי גם בוסטון לא יצליחו מנטלית לחזור מזה והולך להיות פה בלואאוט

  20. אחרי הפציעה של הייוורד, והמעבר של מילוש מהיורוליג, לברון השחקן הכי טוב בעולם מחוץ ל אן בי איי.

  21. אני מנסה למצוא משהו מעודד לפחות מהמשחק לדוקטור ובוסטון ואפשר להגיד שטייטום נראה טוב, אולי הזריקות לא נכנסו אבל מסתובב עם המון ביטחון

  22. הם בבת אחת חזרו להיות בוסטון של שנה שעברה, רק עם קיירי במקום אייזאה, צוות משלים חדש וחוסר תיאום

  23. זזתי אקום לגולדן. פציעה מזעזעת( שגם גמרה את חלומות הפנטזי שלי) מקווה שזה לא עד כדי כך חמור, פעם האלו פה פציעה מזעזעת בסגנון ובסוף השחקן היה איזה חודשיים בחוץ. רק בריאות נראה שזה סיוט של כל כדורסלן( וצנחן)

  24. טוב יאללה, נפצע שחקן, זה לא אומר שצריך להתנהג עכשיו כמו כוסיות..

    חובש זוטר במד"א רואה עשרות כאלה בשבוע.

  25. ראיתי עכשיו תמונות וזה מזעזע. כל הרגל הלכה פשוטו כמשמעו. זו פציעה שיכולה בקלות לגמור קריירה. הכל מעוות שם זו לא נראית רגל בכלל. עכשיו הוא על מורפינים ובטח יישאר לטיפול בבית החולים בקליוולנד. ברגים ברגל והרבה… 🙁
    נורא

        1. מה תקוות שווא ?

          רופאים עברו לאבחן פציעות על פי צילום ריפליי מהליג פאס ?

          בוא נחכה לרנטגן.. ובמידה ו… אז נבקש ברכה מהרנטגן..

  26. קראתי כמה תגובות למעלה. אני לא מבין: הממזר של סטוקאטון זה הג'ון סטוקטון של העבר? כי התגובות של הממזר הן יותר מדי מטומטמות להיות הג'ון הבן של סטוקטון.

  27. השחקנים של בוסטון בהלם.
    סמארט לא מתאים, סטיבאנס צריך להעלות את טרי רוזייר ולהעביר את אירווינג לעמדה 2.
    בראון השתפר וצריך לעשות קפיצת מדרגה ביציבות בקליעה.

  28. מל, איזה משחק בברונקס!!
    יאנקיז קבוצה לעשר שנים הבאות… בלי פחד! לוקחים השנה את ה W.
    חבל שרוב רפי ההבנה לא מבינים תמשחק הזה בכלל..
    אארון גאדג!!

  29. בוסטון פשוט חושך עכשיו. קליעות פנויות ל 3 לא נכנסות. לאף אחד אין ראש במשחק אחרי הפציעה המזעזעת והתמונות שראיתי באמת לא ניתנות לתיאור. מסכן גורדן ומסכנים אוהדי בוסטון שכל כך ציפו לעונה הזו.

      1. אתה באמת חושב ששחקן שרואה את החבר שלו עובר פציעה כל כך קשה יכול להמשיך לשחק כרגיל? מה הם נראים לך שחקני 2k?

  30. ועדיין ההפרש עוד במחזות הגיוניים.
    אם אתה נראה ככה נגד ג"ס ההפרש מטפס ל40 עוד לפני שהמאמן מספיק לקחת פסק זמן..

  31. אני חושב גם שאוהדי בוסטון צריכים להתעודד מכך שהשחקנים כן מגיעים לזריקות טובות ומבטים פנויים.
    בהמשך העונה הכדורים גם יכנסו.

    1. להתעודד קצת, היריב שלהם זה לברון ולא נראה שהם עדיין מוכנים להתמודד מולו. צריך לזכור שללברון יש מוד שהוא משחק מפחיד, שזה מוד שהוא בד"כ שומר לגולדן סטייט.

  32. כמו שהקליעה של סמארט נראית, (היא לא קיימת),
    בוסטון צריכים להעביר אותו בהקדם,
    לפני סוף העונה.
    הוא לא מצדיק חוזה ארוך טווח.

  33. הדיווח הרשמי מהסלטיקס הוא שלהייוורד יש שבר בקרסול שמאל
    (fracture = שבר),
    וזה לא נראה טוב עבור המשך העונה של הייוורד,
    בגלל שסביר מאוד להניח, שאחרי שבר בקרסול יהיה נזק משמעותי לרצועות.

    אני מחזיק לו אצבעות שהנזק יהיה קטן ככל האפשר,
    החלק השנוא עליי בספורט. פציעות.

  34. יאללה.. במקום פרצופים מבואסים אני רוצה לראות קצת Celtic Pride

    לפני שאיינג' מטריד אותכם לסיביר !

  35. הקאבס משחקים עד כה סבבה- מצד אחד זה משחק ראשון של העונה וקליבלנד קצת חלודים, אבל כל משחק שעובר העייפות ופציעות קטנות ישפיעו עליהם לרעה.
    לדעתי רק עוד 30 משחקים נוכל לשפוט אותה באמת מה היא שווה

  36. אני מאוד אוהב את טייטום ובראון, הם היו מעולים, כפי שזה נראה למרות שרוז וויד נראים טוב לקאבס משהו בכל זאת חסר

    1. מסכים לגבי טייטום ובראון.
      רוז ווייד לא יכולים לקלוע מ-3
      ורק חודרים לסל,
      מצופף מאוד את המשחק של הקאבס.

      1. לא לפני שנתיים זה היה הבן השחור גלוח הראש. לפני שנה זה היה הבן השחור והשנה הוא סתם ממזר. יש מצב שהוא ג'ינג'י בכלל.

          1. מנחם

            לא שווה לבזבז שנייה על הטרולים.
            שיכתבו או שיימחקו לשיקול דעתך. בכל מקרה הם יפתחו יוזר חדש כי קשה להם בחיים, נשאר רק לרחם עליהם 🙂

    1. נראה לי אתה מפספס את בראון, המון ביטחון במשחק והחלטות מעולות, כל השלושה יכולים לתת נחת לאוהדי סלטיקס

  37. עוד מוקדם אבל הקאבס בבעיית ריווח רצינית. מאחת מקבוצות השלוש הטובות בליגה מצבם לא נראה טוב בינתיים עם 3-15 מהשלוש.

      1. מלובני

        היה לי יום מאד עמוס אתמול כולל מספר חיסונים נגד כל מיני מחלות טרופיות ואחרי כן שעתיים וחצי גלישת רוח עד החשיכה. הפציעה הנוראית הזו וכל התמונות מכל זווית בפורומים של האוהדים, היו יותר מדיי בשבילי אז נרדמתי לשעה וחזרתי. עכשיו במעבדה. מנסה להתעדכן לגביי גורדן ולהבין לאיזה ברוך נכנסה בוסטון הלילה.

  38. קליבלנד פשוט ג'נטלמנים, מכבדים ת אירוויניג למרות הקצת חרא שהוא זרק, הם מבינים שהוא ילד, שחקן ענק, אבל אופי ילד.

  39. לברון שוב מראה לכל המספידים שהוא עדיין חקן הכדורסל הככי טוב כרגע בעולם. זה כנראה לא יספיק מול גולדן סטייט בריאה.

  40. בכל זאת משחק למרות השברון בתחילתו. הרבה סיבות לאופטימיות בבוסטון בעיקר מהשלישייה בראון טייטום רוזייר , בראון יכל לקנות את עולמו אם היה משחיל את השלשה אבל הוא בהחלט בדרך לשם.

  41. היה אחלה משחק!
    הניסיון של קליבלנד הכריע את המשחק.
    מנגד בוסטון החטיאה הרבה מאוד זריקות פנויות (בראון, טייטום) שלא נכנסו.
    אם הייתי אוהד בוסטון ,הייתי מבואס מאוד מההפסד,
    אבל מבסוט מאוד מהעובדה שהקבוצה חזרה מפיגור עמוק,
    ויש לה ערימות של פוטנציאל לעתיד.
    נקודת התורפה היחידה שלה – רכות בתוך הצבע.
    דני איינג' תותח על.

  42. יש 0 קשר בין הכדורסל שראינו הלילה מצד הקאבס,
    לבין זה שהם (הלוואי…) שהם יציגו בפלייאוף.

    5 מ-22 מהשלוש, זה בעיקר בגלל שהשחקנים החדשים עדיין לא מחוברים.
    אם רכז שבאמת יודע לקלוע מבחוץ,
    ועם קצת יותר חיבור,
    זו תהיה קבוצה אחרת לגמרי.

    בוסטון?
    בראון וטייטום הולכים להאכיל את מבקריו של איינג' בלא מעט כובעים…

  43. קיירי בזר ביטר…. קלאצצצצצצצצ'
    הרגל של גורדון….. פאצצצצצצצצצ'
    קארמה איז א ביצצצצצצ'… קיירי MF!!!

    יאללה סטפני עכשו תביאי לנו את הפיקה תעשי פה שמח ב valley

  44. אם לפני כן היה ספק,
    אז עכשיו כבר אין –
    לברון מתכנן בבו היום לרוץ לנשיאות.

    (אני לא מוצא סיבה אחרת לעובדה שהוא מחופש לאייב לינקולן…)

  45. כריס פול בוכה על החלטה
    גם מפסיד כסף וגם לא יגיע לשום מקום עם יוסטון
    בעצם אני לא אתפלא אם הקליפרס לא יסיימו מעל יוסטון

  46. יוסטון עוד יתחרטו על הבאה מוטה הזה. הוא אפילו לא פלופ פשוט שחקן מיותר שלא שווה מינימום בקבוצה גדולה

  47. מצטער אבל איכשהו עמרי לא נראה שייך לקבוצה כמו ווריורס.ניק יאנג נראה כאילו נולד שם.
    טוב, אני הולך לישון. יותר מדי ערבים רצופים עם כיבוי אורות ב-1 או ב-2.
    לילה טוב.

  48. כריס פול לא מוצא את עצמו במגרש!
    לא מבין את החלטה המטומטמת שלו לעבור ליוסטון במקום למשל לס"א שמתאימה לו כמו כפפה ליד

    כריס פול וקוואי היו משלימים אחד את השני ב1000% יותר טוב מאשר הוא והארדן

  49. כמו שאמרתי בעבר לברון סירס את קיירי ( שאתה משחק ליד שחקן טוב ממך הסטטיסטיקה שלך לא מראה את היכולת האמיתית שלך) . קיירי כפי שראינו הלילה ובהכנה יודע למסור נהדר 10 אסיסטים היום וגם במחצית השנייה כשבוסטון נכנסה למשחק הוא החל להפציץ בנקודות. לגבי בראון וטיטום היה הרבה ביקורת על העברה של קראודר בטרייד אבל עם הוא לא היה עובר שניהם לא היו מקבלים הרבה דקות השנה. בכל מקרה הם נראים טוב בעיקר טיטום שהוא בעונת רוקי ומשחק כבר עכשיו ביכולת כזאת. אגב היוורד אני מקווה יחזור לעצמו בוסטון חייבת אותו כדי להביא אליפות עוד שנתיים 3 אבל זה לא כזה נורא לבוסטון כרגע שרק נותן עוד דקות לטיטום וברון להשתפר

      1. אין מספיק מידע.

        נקע את הקרסול, ושבר את עצם השוקה.
        זה הדיווח של מאמן בוסטון.

        קשה עדיין לדעת מה המשמעות,
        בגלל שלא מסרו פרטים על סוג השבר,
        ועל נזק לרצועות.
        (עצם השוקה ממוקמת בין עצם הירך לעצמות שורש הרגל)

        דיווח מוקדם יותר דיבר על שבר של השוקית (העצם הקטנה יותר שמקבילה לשוקה, ביחד הן מרכיבות את השוק).

        אם מדובר על עצם שוקה שבורה כתוצאה מהנקע (שבר שנגרם כתוצאה מסיבוב הקרסול) –
        אז בהחלט סביר להניח שהוא סיים את העונה.

  50. סחתיין ליוסטון.
    כריס פול עדיין רחוק מלהיות מחובר לקבוצה,
    גולדן סטייט קולעים 65% מהשלוש,
    והם עדיין במשחק.

  51. אני מת על ההרכב של פול, גורדון, אריזה, טאקר וקפלה. הרכב הגנתי פצצה. ברגע שפול יכנס לעניינים זה הרכב שיביא את הגז.

  52. פאול ברור של דוראנט.
    פול סוחב פציעה מהקדם עונה, יש מצב שהוא עדיין לא מרגיש כשיר. הוא לא נראה ככה לפחות.

  53. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  54. ניצחון ענק של יוסטון. פול עדיין צריך להסתגל לסגנון המשחק של יוסטון. ועדיין לא ראו שהוא יכול לשחק ביחד עם הארדן אבל הרכב הפורוורדים שלהם עם טאקר, מבאה אה מוטה ואריזה הוא הרכב ענק שייצור עוד הרבה נזק העונה.

  55. כמה איגי וגרין היו חסרים בסוף. וכמו שרשמתי יוסטון יהיו מאוד טובים העונה, דאנתוני מאמן על. פול יהיה מאוד אפקטיבי לצד החמישיה השנייה וזה יביא ליוסטון אוייר לנשימה.

  56. וגרין עוד פעם חסר נקודה לטריפל דאבל. מה יהיה איתו זה? שיפרגנו לו קצת. בלעדיו ההגנה של גולדן סטייט מתרסקת.

  57. ההפסד הזה שווה לי רק בשביל לא לשמוע את מקהלת הבכיניות מייבבת על חוסר בתחרויתיות.

    אני מבסוט על קר ועל ההרכבים ההזויים שזרק פנימה.

    זוכרים איך נגמרה העונה אחרי התבוסה לספרס במשחק הפתיחה ?…

  58. יוסטון זרקה לסל מהשדה 97 פעמים. ג"ס 80. אז למרות אחוזים הרבה יותר טובים לג"ס, יוסטון ניצחה. בלי יתרון גדול בריבאונד (43 לעומת 41), עם 5 חטיפות יותר ו5 איבודים פחות, עם אחוז יותר גבוה של זריקות ל-3, למרות אחוז משמעותית יותר נמוך (36.6 לעומת 53.3 קבוצתי), הם לקחו את המשחק. וזה ביום קליעה אולי הכי גרוע מעולם של כריס פול. לא רע בכלל בשביל יוסטון. לא רע בכלל.

  59. נקוווה מאד שהערב הראשון ישקף את חזרת התחרות לליגה .
    נקווה מאד שהערב הראשון יהיה חריג מהצד הפחות נעים של הפציעות .
    כאוהד תמיד תמהתי איך ניתן לתת עשרות מיליונים בחוזים לבני אדם שיכולים בקלות לשבור רגל /או יד ולצאת מכל שימוש.
    זה מה שמבאס בליגה הזו .

  60. דוראנט לבד 9 איבודים. איבוד אחד פחות והיו מנצחים…אבל איזה קבוצת קליעה מטורפת זאת ג"ס. אחוזה קבוצתי מהשדה: 53.8, מהשלוש, 53.3, והעונשין 90.1. אלו מספרים קטלניים.

  61. אורתופד בכיר טען עכשיו בערוץ הספורט שהייורד יוכל לחזור תוך 3 חודשים, מקסימום 6 חודשים.
    נקווה שכך.

  62. חברים אל תהיו עצובים מדי בשביל בוסטון לפי דעתי זה יעזור לאיטום ובראון לתת עונה גדולה. יזכו לדקות, להזדמנות להיות שחקנים משמעותיים – הם שיחקו נהדר הלילה

  63. זה לא סתם עצוב לבוסטון. זה ממש קורע לב גם לבוסטון ויותר מזה להייורד עצמו. אבל, באמת בוסטון קבוצה שבכל מקרה תגיע לפלייאוף במזרח, ואם הוא יצליח לחזור במרץ, הם יוכלו ללכת עד הסוף, ולהפסיד לקליבלנד…

  64. סטיב קר זרק את המשחק
    שיחק עם ליווינגסטון שלא נתן כלום
    בל היה צריך לקבל את הדקות של גרין
    דוראנט קיבל מנוחה עמוק מדי לתוך סוף המשחק
    לוני קיבל דקות ולא נתן כלום

    איגי היה חסר מאוד.

  65. משחק אחד לא משקף, הווריורס הפסידו ב29 הפרש לספרס במשחק הפתיחה בעונה שעברה. אבל כן יאמר שהיו 2משחקים ברמת פלייאוף לכל דבר.

  66. לפי צילומים מחדר ההלבשה
    הרופא סימן לפורטיס בדיוק איפה לתת את האגרוף בשביל שיהיה מושבת להכי הרבה זמן בשביל הטנקינג.

  67. נו איפה כל החוכמולגים שאמרו שאפשר לסגור את הליגה?

    גם אם הווריוס כן היו מנצחים,
    קבוצות שמכילות את הארדן ופול או ווסטברוק כרמלו וגורג או לברון הן תמיד קבוצות עם סיכוי טוב(!) לקחת אליפות

    אמנם רק משחק אחד אבל לא צריך יותר מזה בשביל להבין שיוסטון פה בשביל לתת נוק אאוט

    1. זה רק אתה, יוסטון חזרו למשחק כשהם התעקשו ליצור חילוף שקרי יהיה על הארדן ואז כל ההגנה של גולדן נהרסה

  68. פשוט מבאס!!! עד שהסלטיקס השיגו כוכב גדול, הוא נפצע פציעה רצינית וזה מרחיק את הסיכוי לאליפות (השנה בכל מקרה לא נראה שהיה סיכוי גם עם הייוורד אך אתו בריא היה יכול להיות בעודשנתיים שלוש ובפרט אם היו מביאים שחקן פנים מצוין עם יכולת ריבאונד נהדרת.

    1. שמע, אם הייוורד יחלים מהר מהפציעה, הוא יוכל להיות כשיר לחודש-חודשיים האחרונים של העונה הסדירה+פלייאוף, ככה שלא צריך לקונן כבר עכשיו על מר גורלם.
      אם קיירי ושאר החב׳רה הצעירים שם יצליחו לסחוב את הקבוצה למיקום בפלייאוף, והייוורד אכן יחלים תוך 4 חודשים כמו שצריך, עדיין יש להם צ׳אנס לתת פלייאוף מוצלח.

      1. אין לי מושג מהיכן ערוץ הספורט שלפו את המספר של 4 חודשים
        (הביאו מומחה שלא ראה את צילום הרנטגן, לא ראה תוצאות MRI, אבל כן ידע לתת כותרת).

        בכל מקום שאני קורא, הרושם הוא של פציעה מסיימת עונה.
        הסיבה היא שהיה צריך "ליישר" את הרגל של הייוורד לפני שקבעו אותה,
        וזה מרמז על שבר מורכב, ופגיעה נרחבת ברצועות.

        אני בהחלט מקווה שזה מהמקרים בהם הפציעה נראתה חמורה ממה שהיא באמת,
        אבל לא הייתי בונה על זה.

  69. הייתי בדרך לעבודה עם תחילת המחצית השנייה, וכשראיתי שההפרש של הווריורס תופח לאזור ה-15, הרגשתי טוב עם ההחלטה לא להתעכב בבית עד סוף המשחק..
    כשהגעתי לעבודה המשחק היה באמצע הרביעי וראיתי שההפרש כל רגע נחתך. עשיתי ריפרש כל כמה דקות על הדף של איאספיאן, ונפל לי הלב לתחתונים שהיה רשום לרגע 123-122 לווריורס.
    בריפרש האחרון, הבנתי שזה מסל שנפסל והתוצאה הסופית היא 122-121 מהעונשין של טאקר 🙂
    מצד אחד באסה שלא נשארתי לצפות, מצד שני העיקר הניצחון.

  70. אני היחיד ששם לב שבמקום להיכנס לצבע לברון ניסה לקחת שלשה חסרת סיכוי? נראה מכור משהו, כמובן שקיירי לא הצליח להכניס כך שכל זה לא שינה בסופו של דבר, אבל עדיין…

  71. מסקנות מהערב:

    1.יוסטון שיתפה רק 8 שחקנים. כנראה בשביל הצהרת כוונות ("אנחנו יכולים לנצח את גולדן סטייט בחוץ") אבל בשאר המשחקים גם ננה, טאריק בלאק ואפילו דימטריוס ג'קסון יכולים לקבל דקות. אין סיבה לתת ל-8 שחקנים כל כך הרבה, במיוחד שיש שם כמה מועדים לפציעות.

    2.ניק יאנג הקלע המוביל והיה חם, אבל ה-+/- הכי נמוך בקבוצה. לא נעים.

    3.יוסטון הביסה בנקודות בצבע, 52-34. הארדן, קפלה, גורדון ומבאה א מוטה נכנסו לצבע וקלעו ממש בקלות וזה בלט לקראת סיום המשחק. אם דריימונד לא היה נפצע יכול להיות שזה לא היה קורה, אבל גולדן חייבת למצוא פתרונות לצבע בלעדיו. ג'ורדן בל יכול לעזור בזה לצד דקות לג'אבל מקגי שכלל לא שיחק היום.

    4.יוסטון לקחו 17 זריקות יותר. בסוף זה השפיע. 17 איבודים של האלופה לעומת 12 של הטילים, אבל יש מצב שזה רק בגלל תחילת העונה (גם שנה שעברה הווריורס הובסו בתחילת העונה, כולנו זוכרים איך זה נגמר).

    5.החבורה האתלטית של הרוקטס מנעה מדוראנט להכנס לצבע (רוב הזריקות שלו מבחוץ) כשטאקר/מבאה א מוטה עליו ועושים עבודה טובה. לכן הביאו אותם וזה יכול להשתלם בטווח הארוך.

    6.פול עם יותר אסיסטים מזריקות מהשדה. לא סביר שזה יקרה עוד הרבה פעמים העונה, אבל הוא עשה עבודה טובה כםליימייקר. הארדן יצר את רוב מצבי הזריקה לעצמו, אבל פול עשה אחלה עבודה עם שאר השחקנים.

    7.שיא קריירה של ג'יילן בראון במשחק הראשון של העונה. הוא היה מאוד אגרסיבי בכניסה לצבע וניצל את המרווח שהקלעים של הסלטיקס השאירו לו. כמעט כולם באו מאסיסטים אבל היו מהלכים שפשוט מסרו לו והוא נכנס וקלע. החתיכה שלו לתוך הצבע הייתה מעולה ומעניין לראות איך זה יראה מול קבוצות יותר פיזיות, כי הנשק הזה עבד היום. עם המסירות של אירווינג או הורפורד מה-elbow זה יכול להיות קטלני

    8.לברון ענק, והיה יום רע של רוז, וויד וכמעט כל מי שמסביבו. אבל הוא שיחק 41 דקות – זה הרבה יותר מדי. יכול להיות שבדומה ליוסטון הייתה פה הצהרת כוונות מסוימת, אבל אין סיבה לתת לו יותר מ-36 דקות ללילה בעונה הסדירה. יכול להיות שזאת אחת הסיבות לזה שהם איבדו יתרון של 18 נקודות, לצד הגנה מאוד מאוד רכה – היה שם גם ניהול משחק לא נכון של לו, אבל ההגנה הזאת יכולה להיות מסוכנת מול הווריורס ובפלייאוף. הנקודה היא ששתי הבעיות הגדולות משנה שעברה נשארו.

    9.ג'יי אר סמית' גם היה בסדר. וויד ורוז היו חלשים (8 מ-26 משותף מהשדה, 22 נקודות ו-5 אסיסטים לשניהם ביחד). אני עדיין בדעה שעדיף לאחד מהם לעלות לצד סמית' ושהשני יוסיף אנרגיה מהספסל.

    10.טייטום נתן אחלה משחק בהגנה והיה גם סביר בהתקפה. נראה מוכן לליגה יחסית למשחק בכורה ואפשר להתלהב. יצטרך תפקיד יותר מרכזי מבחינת הזריקות.

    1. טייטום היה יותר מבסדר.
      הוא היה אגרסיבי בריבאונד, הוא תקף את הסל, הוא משך עבירות.
      תצוגה שכזו של רוקי בקבוצה עם שאיפות כמו בוסטון?

      יוצא מן הכלל.

        1. כמה שאני אוהב את הניתוחים של שניכם.
          מסכים לגמרי שלברון לא צריך לשחק כל כך הרבה במיוחד עם חזר אחרי פציעה. אבל לברון קובע בעצמו מי יהיה המאמן, השחקנים ומזג האוויר אחרת הוא ישרוף ת'מועדון 🙂 אם זה יימשך ככה העונה של הקבס תהיה בסכנה כי הוא עשוי להיפצע שוב והפעם בצורה הרבה יותר חמורה.
          גיילן נתן הופעת סופמור מעולה ועלה הרבה על הציפיות שלי. גם טאטום היה היום מצויין בעיקר בהגנה ובריבאונד אבל גם בנקודות. רואים שהוא מתאים כבר לליגה וכולו 19 אביבים. אני מקווה שימשיך להתקדם ויזכיר את פירס. למרות שישנתי חלק מהמשחק יפה מאד שבוסטון נתנו פייט בחצי השני ולא נשברו לגמרי. זה אומר משהו על בראד סטיבנס שהיה צריך להרים אותם אחרי הפציעה.
          עוד דבר על טייטום, הוא נתן שם סל שלברון לא אהב. כנראה הזכיר לו התעללות של פירס מלפני 10 שנים…

          1. כבר עכשיו טייטום מזכיר את פירס. אם יגיע לחצי ממה שהוא הגיע בהתקפה זה יהיה נהדר לסלטיקס. תורם בהגנה כבר עכשיו ויכול לסגור כמה עמדות. בכורה נגד קליבלנד בחמישייה במשחק כזה לא קלה בכלל, זה לא נגד סקרמנטו בבית ביום של 12 משחקים. הרשים אותי מאוד

    2. עוד נתון שהוא אולי החשוב ביותר: הארדן ופול ביחד על המגרש היו במינוס 13. פול בלי הארדן בהפרש שווה והארדן בלי פול, במאני טיים, ב-14+. הם ילמדו לשחק ביחד, אבל יכול להיות שאם פול היה נשאר על המגרש בסוף ולא בחוץ בגלל פציעה הם היו מפסידים את זה. משהו ששווה לעקוב אחריו בשאר העונה. הזריקות של הארדן רובם באו ממהלכים שהוא יצר ולא מתנועה בלי כדור ואסיסטים של פול.

    3. ניק יאנג לא אשם בפלוס מינוס. פשוט הספסל של יוסטון היה אש (והוא שניצח את המשחק- ממש לא הזקן או cp3(

    4. לגבי הרוטציה של יוסטון, דאנתוני אוהב לתת הרבה דקות למחליפים ובגלל זה משתמש ברוטציות קצרות. לפחות אתמול זה השתלם כשהמחליפים נכנסו לקצב ככל שהמשחק נמשך.
      לגבי עונה שלמה ככה? גם דאנתוני היה שמח לעוד 2 שחקנים משמעותיים לרוטציה.
      ננה לא שיחק כי הוא ישחק היום מול סקרמנטו (אלא אם הוא פצוע).
      פול כנראה לא ישחק הערב עם הפציעה בברך שסוחב מההכנה.
      מסכים איתך לגבי זה שהשילוב בין פול להארדן עדיין רחוק מלהרשים, אבל אריק גורדון משחק כמו אולסטאר עוד ממשחק ההכנה הראשון ונראה כי מבחינה בריאותית הוא במצב הכי טוב מאז הפציעה.

      1. ננה צריך לשחק היום וטוב שישחק. גם לג'קסון ובלאק הייתי נותן לשחק, ופחות לאריזה – מבאה א מוטה וטאקר יכולים לשחק גם במקומו. יש להם כרגע 9.5 שחקני רוטציה משמעותיים (החמישייה, גורדון, טאקר, ננה, מבאה א מוטה ואחד מכל השאר יכול לתפוס משחק). רחוק מלהספיק.

        מול הקינגס אין סיבה לתת לאף אחד יותר מדי זמן. הם קבוצה עם צבע מסורתי של שני גבוהים, בניגוד לווריורס, ולכן הגבוהים יכולים לשחק שם – ננה, קפלה ובלאק. גם לדימטריוס ואריזה. ינצחו אבל בלי לשחוק את השחקנים יותר מדי, יש אנ.בי.איי עד יוני.

  72. הפציעה של היוורד יכולה להיות לטובה. טיטום הרוויח מקום בחמישייה ועם איך שהוא נראה בהכנה והיום הוא הולך להתפתח לשחקן אדיר . בעצם בוסטון תרוויח ככה את סמארט בראון וטיטום כי הם ידרשו לשחק טוב יותר כדי שבוסטון תרוץ לגמר המזרח. היוורד? בכל מקרה בוסטון לא ציפתה לזכות באליפות אלא לחכות שיתפתח עוד כוכב בקבוצה שנה הבאה שהוא יחזור הקבוצה תהיה חזקה יותר. בקשר ליוסטון יש להם יופי של הגנה הם די הצליחו להאט את דוראנט שלא נכנס לצבע השילוב בין פול להארדן לא מספיק טוב . קליבלנד נחלשה מאוד הם לא מסוגלים לייצר נקודות בלי לברון בכלל. בקשר לקיירי הוא מוכיח כבר מהכנה שהוא שחקן קבוצתי שהוא יודע למסור מעולה ושהוא מבחינה התקפית אחד השחקנים הטובים בליגה גם באסיסטים וגם בנקודות

  73. מזל טוב ליוסטון.
    ניצחון במשחק חסר חשיבות זה יותר טוב מהפסד במשחק חסר חשיבות.
    ג"ס נראתה לי כמו קבוצה שהחליטה לתת לליגה פור – קר זורק הרכבים הזויים, לא מעלה בחזרה את דוראנט בזמן, קרי משתדל שלא להשתלט על המשחק, טונות של איבודי כדור מטומטמים, מלחמה פאתטית על הריבאונד וחוסר הגנה מוחלט על הטבעת.
    ביוסטון פול יצטרך ללמוד לשחק על הארדן (למה היית צריך את השלשה בסוף, כדי להראות שאתה גבר?). אנדרסון צריך להתחיל לשחק חזק ולהרביץ. בברלי חסר.
    גורדון מצוין. טאקר המלך!!! תודה לך ברץ'.
    הספסל בשתי הקבוצות הוא לא פחות ממדהים.

  74. יצא כל החשק לעונה עוד לפני שהתחילה.
    הקבוצה היחידה שיצרה עניין במזרח נגדעה באיבה. עכשיו ברור שקליבלנד בגמר.
    ובוסטון – במקום הדבר הבא בליגה, והתמודדות אפשרית כיורשת של ג"ס, איבדו את כל עתידם וחזרו להיות בדיוק מה שהיו שנה שעברה, רק עם פחות תיאום.
    עצוב מאוד על הייווארד, בוסטון, וגם עלינו הצופים (אגב מי שראה את האירוע זה היה כמו לצפות בסרט סנאף בשידור חי. מחריד ממש).

    1. אתה ללא ספק אחת ההצגות הטובות באתר, מעלה לי חיוך למרות האנטיגוניזם שאתה מצליח לעורר בשאר גולשי המקום…

      עכשיו עלה בי גל צחוק שנזכרתי בתגובה ארוכה שלך שבה כתבת משהו בסגנון לאיזה טרול קנאי דתי #371 שאתה אלוהים כדי לפרק עליו את אמונתו… פרייסלס!

      1. מדי פעם אני מביא אותה בהתגלות.

        קצת מרגיש אשם שעד היום לאורך כל ההסטוריה תמיד עשיתי את זה רק באחד על אחד, ורק כשאי אפשר היה לתעד…

  75. ראיתי רק תקציר מורחב של 10 דק" של יוסטון מול גולדן סטייט, התרשמתי מיכולת החזרה מפיגור של יוסטון פעם אחר פעם וכמובן מהיכולת של מלך הפחים טאקר 🙂

  76. אגב כריס פול, למרות משחק לא טוב ופציעה שסוחב עדיין ניפק משחק של 11 אס' אל מול איבוד אחד, 8 ריב', 2 חטיפות והגנה מצויינת.
    גם הלא טוב שלו זה שדרוג אדיר לרוקטס.
    מספר הקסם של המשחק הזה היו איבודי הכדור. אם הרוקטס יצליחו לרדת מ 13 איבודי כדור למשחק הם יהיו מעולים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט