אחת העונות המסקרנות ביותר בהסטוריה נפתחת הערב. הופס וצוות של 48 מוכן לכל! / מנחם לס

זהו. מתחילה עונה חדשה.

הרגשתי? כאילו אין זמן לנשום. הנה הבייסבול במשחקי אליפות הפננט לקראת הוורלד סרייס.  ג'אדג' סוף-סוף חובט הום ראן והיאנקיס מובילים 0-8,  והפוטבול מגיע לקראת שליש עונה והוא בשיאו (ברגע זה ממש וטייר הוותיק מהאינדיאנפוליס קולט בעט פילד גול לשוויון  22 נגד טנסי טייטנס באשוויל).

אבל אנחנו ראשית כל אתר הופס, ומכל הכדורסל ה-NBA הוא נישמת האתר. הוא הלחם והחמאה שלנו. (אגב, זה סתם כדי שתדעו, אתמול בדקנו באנליטיקס ובחודש ספטמבר – אוף סיסון לחלוטין – היה לנו שיא כניסות של 241,000, או 8,000 כניסות ליום. בעונה שעברה היו לנו ימים של 12,000 כניסות בפיינלס, אבל הממוצע לפלייאוף היה 8,000 כניסות ליום. בחודש שעבר עשינו זאת ב'עונת המלפפונים'!!! אז תודה לגולשים הגולשים, ולכותבים הכותבים).

אז אני מאחל לכולנו עונה מרתקת ומעניינת, ואנחנו נסקר הכל, חלק די הגון מהאולמות עצמם כגוף המדיה היחיד בישראל עם נציגים קבועים בכמה ערים, ואפילט כתבים הטסים או תופשים טרמפים, או אולי הולכים ברגל (מה הסיפור? לפני 200 שנה כולם עשו זאת!) מניו יורק לבוסטון.

בינינו? הפלייאוף של העונה שעברה היו אחד השעמומונים הגדולים אי פעם.

אבל האוף-סיסון הזה היה המטורף בזכרון והוא שינה את כל התמונה מהקצה אל הקצה. ואיזה אוף סיסון זה היה! כל יום פצצה חדשה.

תשאלו מה קרה היום? אז אגיד לכם מה קרה היום:

לברון ג'יימס גילה שהוא סובל מקמצנות ברמה קלינית: (איך, איך האשך מחייך עתה…) "אני יודע כמובן שאני מולטי-מיליונר כפול כמה, אבל כשאני רואה המבורגר במקדונלד ב-$4.85 ואותו המבורגר פחות או יותר ב-'בורגר קינג' ב-$4.70, אלך לבורגר קינג. ואז אסע כמה מיילים ואראה שלט של 'WENDY' המפרסם המבורגר ב-$4.55 הלב נחמץ לי שלא ידעתי. כזה אני. זאת כנראה תוצאה של ילדות בה גדלתי עם אם חד-הורית שלימדה אותי את חשיבות חסכון כסף".

טוב, אז עוד פרט טריוויה לכל הקיץ המטורף הזה: לברון הוא קמצן.

כשגורדון הייוארד החליט לעבור לבוסטון, רודי גובר שם פוסט של עצמו באינסטגראם כשהוא – 2'7 והכל – נע לצלילי "LOYAL" של כריס בראון. רובר לא הזכיר את הייוארד בשם, אבל כולנו ידענו.

כשלברון ג'יימס לחץ פלדה בחדר כושר, הוא החל לנוע עם התחת השמן שלו כשהוידיאו מצלם והרקורדינג מקליט את מייק מיל. הוידיאו איכשהו פורסם,  ואז יצא לאור הוידיאו של סטפן קרי בחתונתו של הריסון בארנס, בו הוא מחקה את התנועות המוזרות של לברון הרוקד לצלילי מייק מיל. שוב, אף מילה. אף איזכור של המלך, אבל מי לא ידע?

מי עוד היה באותה חתונה? צדקתם! קיירי אירוינג! אז עוד לא פורסם לאן הוא הולך אבל הוא הודיע שהוא "לא מסוגל להגיע לפוטנציאל שלו עם לברון באותה קבוצה".

לא לקח יותר מחמישה שבועות לקיירי אירוינג להצטלם באושר ושפתיים מחייכות במשרדי הסלטיקס עם דני איינג' לצידו. אז עתה קיירי התחבר לאוייב החדש של רובר – גורדון הייוארד –  לנסות להוריד את לברון מכסא מלכותו.

כבר הערב נראה מה קורה במפגש הראשון ביניהם (שמעתי שלברון עלול לא לשחק. פצוע על אמת או שפן פחדן?).

סליחה, לברון. הרגע שמעתי ברדיו  ESPN שב-CLEVELAND.COM כתבו שלברון ישחק הערב (עכשיו 6 דקות לחצות במזרח ארה"ב)

אני מאמין שדוויין ווייד מכל האנשים, זה שהקאבס החתימו למורת רוחו של אייזיה תומאס, יהיה השחקן המפתיע של הערב.

ואייזיה תומאס? פניו מכסים לא פחות ולא יותר את כריכת ה-SI לפתיחת העונה. נראה מה יהיה כשיתחיל לשחק בקאבס. מזמן לא חיכיתי לראות מה קורה עם שחקן חדש כפי שאני מחכה לראות מה יקרה עם תומאס, כשגם דוויין ווייד וגם דריק רוז בקבוצה, ולברון רוצה את הכדור.

הכל נעשה ברוח טובה. השחקנים מעודדים אחד את השני ועל השטח נראה שכולם משפחה אחת וכולם חברים של כולם. כשסטפן קרי הודיע לטראמפ שהוא יכול לשלוח את ההזמנה לבית הלבן למישהו אחר, (אולי לאיזו קבוצת "G"?), לברון מיד שלח לו עידודים ואיחולים בטוויטר.

מה טראמפ ענה? "מי בכלל הזמין אותך?".

ממש, אבל ממש הכל כמעט קרה הקיץ. קווין דוראנט מופיע עם הסניקרס החדש על שמו, זה שכתוב עליו KDX עם פס red velvet נשי באמצע הנעל, ולא מתבייש להעליב את הסניקר של סטפן קרי מ-UNDER ARMOUR. קרי חייך, כאילו,  אבל תעאמינו לי שהוא לא לקח את העסק בכזאת קלות. אני משוכנע שהעסק הזה עוד יצוף על פני הקרקע בקרוב בימינו. שחקנים כמו סטפן קרי לא שוכחים דברים כאלה, ובמיוחד כשמדובר בכסף..

ומה בקשר לראסל ווסטברוק, שהיה הראשון לכנות את דוראנט CUPCAKE? חתם על החוזה הגדול ביותר בתולדות ה-NBA ועוד קיבל את כרמלו אנטוני במתנה, בתקווה לשים קץ לגולדן סטייט. והקאפקייק הזה כשנשאל מדוע עזב את OKC ענה – בגוף שלישי כאילו הוא מלאך של אלוהים – ש-"מישהו לא העריך את צורת האימון והידע של המאמן ביל דונובן., את 'עומק הקבוצה', ואת 'הארגון' של הת'אנדר".

הוא מיד התנצל, אבל מה שהוא אמר נישאר כתוב לנצח.

כמעט שכחתי את כריס פול. מה הוא אמר כשהגיע ליוסטון? הוא אמר ש-"סוף סוף יש לי גארד שני לשחק איתו", כשהכוונה כמובן היא לג'יימס הארדן.  היו שהגדירו אותו ואת הארדן כ-"צמד ה-1-2 עם הפוטנציאל להיות הטוב בהסטוריה".

הלילה יש להם צ'אנס לשחק נגד צמד אחר שהוגדר כ"טוב בהסטוריה" – סטפן קרי וקליי ת'ומפסון…

ועם לנוזו בול ואביו אין לי כוח אפילו להתחיל!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 141 תגובות

  1. דוק תודה על הפוסט
    צבעת אותו בצבעים צהובים אבל כל מילה תמיד זהב.

    לגבי העונה המסקרנת, צודק מאה אחוז אבל רק בצד מערב
    במזפח השעמום גובר ואין מוצא, אלא אם תהיה איזו העברה שוברת שורות.

    יאללה בלאגן

    1. כשיש לך 200 מיליון דולר בעו״ש ואתה נכנס לרזולוציה של 15 סנט על בורגר בג׳אנקיה זה איך לומר בעדינות הכרזה על חסכנות יתר או במילים אחרות קמצנות.
      אני חושב שמנחם הורביץ היה גאה בו ,הוא יכול לתת שיעורים לאלון גל על איך לאכול בורגר ב 4.25 ולקחת הבייתה קטשופ וחרדל בשווי 4.5
      אבל במקרה שלו זה תוצר של ילדות עשוקה מאוד ( פה אני לא צוחק ) זה מדהים כמה מיקרים כאלו יש בארה״ב על אנשים שלא גומרים את החודש וילדים שאין מי שידאג להם לאוכל.

      1. אני חושב שהוא הכריז על עצמו כקמצן גם כדי להעביר נקודה, ולהדגיש כמה הוא מסכן לעומת אחרים . . .
        ועדיין יכול להיות שבאמת יש לו צביטה קטנה כשהוא מפסיד 50 סנט על המבורגר.
        אני פסיכולוג קטן מאוד אבל אתה יכול להוציא את הילד מהשכונה אבל לא את השכונה מהילד, וכל זה.

      2. ככל הנראה באמת מדובר בתוצר של ילדות קשה, אבל בעיניי זו תגובה בריאה יותר מזו של כוכבים רבים שפורשים מיליונרים מספורט מקצועני ופושטים את הרגל תוך כמה שנים, ויש המון כאלה. שיעור פשיטות הרגל הרבה יותר גבוה בקרב ספורטאים לשעבר מאשר באוכלוסייה הכללית.

        1. אין פה בריא או לא בריא. לצערי מדובר בשני הצדדים של אותו מטבע שחסר לאותם ילדים.
          אתה גדל כשאתה רגיל לספור כל אגורה וסנט שיוצאים מהארנק. אין לך בערך 100 ש"ח בבנק, יש לך 98.30. וכל חישוב כזה של אגורות הוא קריטי, כי כל טעות חישוב או הפסד של חצי שקל עלול לגרור אותך אל מעבר לקו האדום, ולהיות ההבדל בין הארוחה בסוף השבוע. גם שנים אחר כך, מהצד השני של קו העוני, אותה צורת חישוב נשארת. ואם אז אתה מפסיק לספור, אז כל מה שנשאר זה הפאניקה שאין לך מושג כמה אגורות בדיוק יש לך בחשבון.
          מהצד השני, אתה כל כך רגיל לחיות בצורה הזו, להסתובב סביב האפס בבנק, שאין לך שמץ של מושג מה לעשות עם עודף כסף. אתה תקוע עם המחשבה שכסף הוא משהו שנעלם, ומהר. אז המוח שלך ישר קופץ , בהיסטריה, למחשבה שעדיף לבזבז אותו עכשיו על משהו שרצית, מאשר שהוא ייעלם לו בהמשך.

      3. לא קמצנות, חסכנות, כנראה עירוב של אמת וקצת הגזמה לטובת תדמית (אין מצב שבן אדם ששומר על הגוף בכזו קנאות אוכל את הדברים האלו).
        מדובר בבחור שקונה לחברי הקבוצה שלו כל מיני מתנות באלפי דולרים, הקים קרן צדקה (אם אני לא טועה פתח בית ספר ונותן מלגות לקולג' באזור קליבלנד), אז קמצן כפייתי הוא כנראה לא.

        מי שרוצה, אפשר להעביר עליו ביקורת על זה שהוא הביא לקבוצה אנס בתור רכז מחליף.

      4. גם לא אופיינית ההתנהגות המחושבת כביכול של לברון לרוב כמו שכתבת
        Ljos אנו רגילים למקרים הפוכים של ספורטאים שמגיעים מהמצוקה שלברון חווה כילד ,מתעשרים במכה ובאותה מהירות לעתים מאבדים את הכסף . (אנטון ווקר כדוגמא, השם הראשון שקופץ לי)

        1. הרעיון הוא שאותם אנשים שמאבדים במהירות את הכסף הם אותם אנשים שגם סופרים כל אגורה. זה נשמע מנוגד, אבל זה בא ביחד.

  2. איזה התרגשות! אני כרגע מועמד לעלות למגרש בסוף שבוע הבא מול ניו אורלינס (בכפוף לחסדי אנשי המדיה של הבולס שעוד לא אישרו לי כלום) וכמה ימים אחרי זה לתת לקוראים הצצה ראשונה לשלישיה המוזרה מאוקלהומה ביטוי.

  3. באמת מגיעה עונה מצ'וגעת… 🙂
    שכחת להזכיר את מעבר כוכבי העל פול (לא בוי) ג'ורג' ופי ג'יי (מלך הפחים) טאקר….

  4. תודה רבה ובהצלחה לכולם.
    ובמאמר מוסגר, לא לשכוח שאין באמריקה עניים אמיתיים, כאלה שרעבים ללחם פשוטו כמשמעו, העוני רק יחסי

      1. בהודו מודדים את קו העוני בקאלוריות. בטח שלא רצוי להיות במצב הזה, אבל זה הגדרה טובה למצב שצריך להמנע ממנו בכל דרך. לא יכול להיות שיש אנשים רעבים בעולם ויש אנשים שמרוויחים מיליונים. כל חברה צריכה קודם כל לדאוג לצרכי הקיום הבסיסים.
        אוכל
        בטחון
        בריאות
        קורת גג

        במובן הזה יש הרבה עניים בארצות הברית. אולי בחלק מדינות אירופה הצרכים האלו מסופקים לכל האנשים

  5. אגב לברון, יכול להיות שהוא קמצן כשזה נוגע לבורגרים, ואין פוץ גדול ממנו בהתנהלות על המגרש ומאחורי הקלעים, אבל הוא גם תורם נדיב במיוחד לנוער בסיכון ובייחוד לקהילה ממנה הוא בא.

    1. הוא נדיב מאד. אבל הוא STINGY עם כסף. היום יאהו כתב על כך מאמר די גדול. לך לגוגל וחפש לברון ו-STINGY. היה לי דוד כזה. תרם לבית כנסת חדש בבת גלים עשרות לירות (שאז זה היה עשרות אלפי דולארים), אבל כשהיה הולך לקנות עגבניות (היתה לו חנות בדים ברח' יפו בעיר) הוא היה מסתובב שעה בשוק עד שהיה מוצא עגבניות הכי זולות, ודודתי היתה זורקת אותן כי הן היו כבר רקובות. זו מין ליקוי נפשי

      1. מנחם כאן בארץ ישנם הרבה כאלה. בנים של ניצולי שואה או של אנשים עניים מאוד שהעוני נצרב בהם בגיל צעיר.
        אני מכיר אישית כמה . . .

        1. הכרתי אחת כזו במובן מסוים.. סבתא שלי ז"ל שהייתה ניצולת שואה , היה אסור אצלה לזרוק אוכל, לא חושב שאף אחד מאתנו יכול לשפוט את האנשים שציינת עגל על ההתנהגות שלהם בהתחשב בסיטואציות שנאלצו להתמודד איתן בחיים של לחיות במחסור ורעב תמידי במשך תקופה מהחיים שלהם.

          1. אני יכול רק להזדהות.

            כילד לא יכולתי להבין את האובססיה לחיסכון,
            ואת הכעס מכל מה שיכול להיתפס כבזבוז.

            כילד, שנאתי ללכת לבקר את סבתא שלי,
            וכיום, שנים אחרי שהיא כבר נפטרה,
            יש לי ייסורי מצפון על כך.

          2. גם אני חונכתי שלא זורקים אוכל אלא אם הוא מגעיל או מקולקל. לא לוקח מעבר למה שאני יכול לגמור בצלחת כי באפריקה יש מליונים של ילדים רעבים שהיו בשמחה אוכלים כמעט כל מה שאנחנו זורקים.

  6. תודה רבה דוק. מקווה שתהיה לנו עונה נפלאה.

    לגבי לברון, אני חושב שכרגיל הוא פול אוף שיט ומחפש צומי. האם הוא גם קונה את המרצדס הזולה יותר? את האחוזה שבשלוש מאות מיליון פחות? בקיצור הוא נהנה לזיין את השכל ולצאת קדוש ומסכן

    1. אכתוב זאת שוב:

      לברון נדיב מאד. אבל הוא STINGY עם כסף. היום יאהו כתב על כך מאמר די גדול. לך לגוגל וחפש לברון ו-STINGY. היה לי דוד כזה. תרם לבית כנסת חדש בבת גלים עשרות לירות (שאז זה היה עשרות אלפי דולארים), אבל כשהיה הולך לקנות עגבניות (היתה לו חנות בדים ברח' יפו בעיר) הוא היה מסתובב שעה בשוק עד שהיה מוצא עגבניות הכי זולות, ודודתי היתה זורקת אותן כי הן היו כבר רקובות. זו מין ליקוי נפשי

  7. יופי דוק.. בואו נמתח עוד קצת את ההמתנה לפתיחה.. 🤣🤣🤣

    ואם מישהו יודע מה הולך עם למרקוס ומה רמת הפציעה של קוואי – פליז תעדכנו גם פה 🆔️🆘️

  8. https://www.youtube.com/watch?v=erjqKQaXgsw

    זה הראיון של ווייד ולברון, שם עלה נושא הקמצנות.
    אין לי מושג מהיכן הציטוט על ההמבורגרים,
    חיפשתי ולא מצאתי –
    אשמח לקישור.

    אבל באותו ראיון עם ווייד,
    זה לא לברון שחיפש "צומי", או לצאת "קדוש מעונה".
    הוא דווקא יצא כנה בתשובות לשאלות שהוא נשאל,
    כולל תגובה לכך שווייד כינה אותו "השחקן הכי קמצן ב-NBA"

    (דרך אגב, כאשר כל כך הרבה אתלטים בזבזו את הונם עד לפשיטת רגל, דבריו של לברון הם דווקא דוגמה חיובית לשחקנים הצעירים שמגיעים לליגה)

    1. במאמר של יאהו היו לינקים על הקמצנות של לברון. זה היה כתוב באחד מהם.

      אבל כתבתי גם למעלה:

      הוא נדיב מאד. אבל הוא STINGY עם כסף. היום יאהו כתב על כך מאמר די גדול. לך לגוגל וחפש לברון ו-STINGY. היה לי דוד כזה. תרם לבית כנסת חדש בבת גלים עשרות לירות (שאז זה היה עשרות אלפי דולארים), אבל כשהיה הולך לקנות עגבניות (היתה לו חנות בדים ברח' יפו בעיר) הוא היה מסתובב שעה בשוק עד שהיה מוצא עגבניות הכי זולות, ודודתי היתה זורקת אותן כי הן היו כבר רקובות. זו מין ליקוי נפשי

    2. לא ראיתי את הקישור עדיין אבל האמת? אני מאמין לו לגבי ההמבורגרים.
      אבל הוא עדיין פול אוף שיט. וככה זה בכל דבר שהוא אומר ועושה.
      כמו שאומרים על ביבי "הוא משקר גם כשהוא שותק", לברון פול אוף שיט גם כשהוא אומר את האמת.

    3. מנחם מה שקראת זה לימק מפוברק כנראה, הדבר היחיד שמצויין הוא הראיון של גיימס וויד, קשה לי להאמין שאדם שיש לו צי של מכוניות שאנחנו יכולים רק לחלום עליהם תכשיטים ובתים בשווי מיליוני דולרים יתחשב בחצי דולר הבדל, אני מאמין שללברון בהחלט יש נקודה רגישה בקשר לעוני שהשפיעה על האישיות שלו (אחת הסיבות שהוא תורם כל כך הרבה).

      1. מנחם כבר הגיב על כך שיש כאלו מכל מיני סיבות שמתנהגים כך באוכל ולא בדברים אחרים וזה סוג של ליקוי נפשי.

  9. תודה מנחם.
    למען האמת בינתיים קצת קשה לי להתלהב מעונה שב-80% תשחזר את הגמר טייק 4 ואת האלופה 3/4 העונות האחרונות. נקווה שבוסטון במזרח ויוסטון/אוק במערב יגרמו לי לחזור ולהתלהב.

    לברון נקע את הקרסול. להבנתי אמור לשחק פצוע. אני חושב שזה טיפשי. כן, זה משחק יוקרתי והוא בטח רוצה להראות לקיירי, אבל לסכן את עצמו בשביל עוד משחק בעונה זה הפוך מההתנהלות שלו לאורך השנים האחרונות שמאפשרת לו להגיע לשלבי ההכרעה במצב פיזי יחסית טוב.

    1. אם כבר נכנסים לסטט', נדמה לי שזו תהיה הפעם הראשונה ששתי יריבות נפגשות בפיינלס 4 פעמים רצוף, ככה שיש סיבה לאופטימיות שלא לראות את הקאבס באותו מעמד..

    2. הפוך. הרבה יותר הגיוני לגביו שזה תירוץ שהוא מכין כגיבוי להפסד או כדי בכלל לא לשחק.
      הוא מכין אותו עוד מהמשחק הקודם, שבו טען ששיחק פצוע "רק כי זה קדם עונה" (wtf), ובו שיחק איזה 30 דקות ולא היה נראה שיש לו מגבלה כלשהי.
      הוא אלוף בלהכין תירוצים מראש להפסדים וכשלונות, שיוציאו אותו נקי.

      1. צודק, זה מאד הגיוני שמתאמן פסיכי שכזה שחבריו לקבוצה אומרים עליו שמגיע ראשון והולך אחרון ייעדר משבועיים אימוני פתיחת עונה עם הקבוצה רק בשביל אליבי למשחק חסר חשיבות. אין ספק שההיגיון לצדך.

          1. חחחח איזה קישקוש 🙂
            אחלה היגיון יש לך 🙂

            "רצה לראות האם על אף הפציעה הוא יכול לפתוח את העונה ובגלל זה שיחק הרבה דקות"… הסבר המאה

            יש לי סקופ בשבילך – שחקן פצוע או לא כשיר (למשל, קוואי בספרס) לשחק מעט דקות או לא משחק כלל בקדם עונה. וזה כדי להגיע כשיר לדבר האמיתי.
            אתה לא משחק פצוע בקדם עונה ואומר שאם זה היה משחק ליגה רגיל אז לא היית עולה (ההסבר של לברון)…

            פשוט מגוחך

          2. טוב, ללברון אני כבר לא אגיע עם ידיים נקיות אף פעם, אבל מי בגיל 33 (ובכלל) מאתגר קרסול 30 דק' בפרה סיזן ? זה להתגרות בגורל.

          3. זה לא מופרך. לברון, כמו הרבה אתלטי על היום, פריק של טיפול בגוף שלו, גם רואים את זה בכך שכמעט לא מפספס משחקים, לא סופרים לו את זה אבל כוכב שלא נעדר תקופות ארוכות זה יתרון מטורף לקבוצה וזה כמעט לא קיים.
            הנקודה היא שכשחקן חוזר מפציעה הוא נזהר מלעשות דברים מסויימים, מאד יכול להיות שלברון בדק במשחק שאפשר להפסיד אם הוא יכול לשחק תוך המנעות מחלק מהתנועות וכמה זה מגביל אותו, לעומת מצב שהוא חוזר במשחק מול בוסטון מול מיליוני צופים שרוצים לנצח ומעמיס על עצמו יותר מדי במכה ראשונה.
            הרבה פעמים ההמלצה של רופא זה לחזור ולראות איך מרגיש, אחרת אי אפשר לדעת אם שחקן בריא.

          1. אתם כאלה שונאים בקטן. אני שונא אותו, שונא שהוא שונא אותו, שונא שאתה שונא שהוא שונא אותו, ושונא שאני שונא שאתה שונא שהוא שונא אותו, ואם יש איזה שנאה נוספת בסיפור איכשהו של מישהו ששונא מישהו ששונא משהו או מישהו אז גם את זה אני שונא.

  10. יאללה . שיתחיל . והלילה אנחנו במשחק פתיחה מסקרן עם הטילים .
    איך היה תמיד כותב עלי מוהר זצ"ל על קבוצתו האהובה האדומה
    ( שהיא גם שלי ) : נביס אותם , נכתוש אותם .
    אז זה גם מה שאני אומר על הלילה : נביס אותם , נכתוש אותם .
    ואם יקרה הפוך , גם לא נורא . ע"ע משחק הפתיחה בעונה שחלפה , באותו מקום וזמן , מול הפופוביצ'ים . ההפסד ללא תנאי לא הפריע לעונה גדולה בהמשך .

    1. אשברי אתה אוהד של הפועל תל אביב? כי לפי מה שזכור לי עלי מוהר אוהד של הפועל.
      איך זה מסתדר עם האהדה לגולדן סטייט שמשחקים בצהוב כחול, או שאתה מהאוהדים שלא משנה להם הצבע.

  11. בוקר אור לכולם,

    אני אשמח לקישור/הסבר/המלצה או סתם עצה חביבה לגבי איך כדאי לי לעשות ליגפאס במחיר נמוך יותר ממה שיש עכשיו, בנוסף אני אהיה במרכז אמריקה במהלך החודשים הקרובים אם זה משנה איך שהוא

    תודה!

  12. מצטרף למתן – ישנם בעונה הזו הרבה סיפורי משנה מעניינים, אוקלהומה, יוסטון, מילווקי, IT, קיירי, אפילו דנבר.
    אבל הסיפור המרכזי הוא משעמם וצפוי בדיוק כמו שהיה בשנה שעברה.
    בזה סומסום כן צדק (ljos אל תתעצבן)

    1. אני מבין שהבעיה שלך היא גולדן סטייט שתשייט לאליפות ומצד שני זה שקליבלנד מהצד שלה תשייט לגמר נוסף אם זה אין בעיה.
      נסיים בציטוט קודם של איש חכם מאוד
      "הרבה יותר הגיוני שאתה אומר מה שאתה אומר בגלל שאתה שונא אותו"
      רק תחליף את האותו באותם

      1. * תוצאת הגמר הרבה יותר חשובה בעיני מתוצאות כל סדרה אחרת, ברור לא?
        * תתפלא אבל אשמח שבוסטון תהיה הכי טובה במזרח השנה (אם כי זה יפתיע אותי). אני אאהוד כל קבוצה שתבוא מהמזרח אם זה אכן יהיה מול ג"ס.
        * ראה תגובה .13.2.4.2
        🙂

        1. זאת אומרת שאם מבחינתך קליבלנד תזכה באליפות אז הכל בסדר בליגה ואין בעיה של חוסר תחרותיות ועצם העובדה ש4 שנים ברציפות יש לנו את אותו גמר זה בסדר כי כל קבוצה זכתה פעמיים

          1. גמר רביעי רצוף של אותן קבוצות זה גרוע לליגה.
            3-1 בגמרים לטובת ג"ס גרוע יותר מ 2-2, לא חושב?
            הבעיה היא שג"ס תגיע לעוד גמרים בעתיד הנראה לעין וקליבלנד פחות או יותר גמורה

          2. למה גמורה? הכל תלוי ברצונו של לברון.ירצה קליבלנד יגיעו לגמר חמישי רצוף לא ירצה אז הם באמת יהיו גמורים.
            דרך אגב אני יותר בטוח בהגעה של קליבלנד לגמר מאשר הגעה של גולדן סטייט.במידה והפרויקט באוק' יצליח הם בהחלט יוכלו להסתכל לגולדן בלבן של העיינים

    2. אני? להתעצבן? אני לא מסתכל על הגרווטאר שלך במבט שאומר "אני מקווה שאתה רוצה להצטרף למועדון של האשך הטמיר, ולא, לא ה-ללל". 🙂

      1. סחתיין.
        רק להבהיר, באמת בלי להתייחס לסגנון של סומסום ולדעות שלו על קליבלנד/בוסטון, התמיכה שלי היתה בדיעה שהוא הביע, ושכולם הסכימו עליה חוץ מה"א, שג"ס פשוט טובה מדי

  13. תודה רבה, מנחם !
    האתר מספר אחת מסקר את הליגה מספר אחת.
    תענוג !

    לא מאמין שאוקלהומה יתחברו בעונה אחת.

    דווקא בוסטון עשויה להפתיע, להערכתי.

    נזדיין בסבלנות …

    1. בגדול, אתה צודק.

      בקטן, אי אפשר באמת לדעת וייתכנו הפתעות. אחרי הכל, מדובר כאן בבני אדם ולא במשחק פלייסטיישן המשוחק ע"י ילדים בני 14 שלא ראו אור יום חוץ מהדרך הלוך חזור לבית הספר.

      מי חשב שדטרויט תביס את הלייקרס ב-2004?
      מי חשב שדאלאס ינצחו את מיאמי ב-2011?

      ייתכן שתהיה לנו את אותה האלופה בפעם השלישית בארבע שנים.
      ייתכן שלא. נחכה ונראה.

      1. כל מי שראה כמה מדהים וכמה חשוב היה קארל מאלון עבור הלייקרס של 2004 ידע שהם בצרות גדולות כשגם הוא וגם המחליף שלו נפצעו.

        1. ועדיין, גם ב-3:1 לדטרויט האמנת שהלייקרס יקחו את הסדרה.
          בכל זאת, עם כל הכבוד למאלון, בלייקרס שיחקו שניים מתוך חמשת השחקנים הטובים בליגה.

  14. יש סיפור אחד מרכזי השנה אחרי שזונחים את כל השטויות הלא חשובות: האם ישראלי סוף סוף יזכה בטבעת אליפות? והאם מירי רגב תקבל אקרדציה למשחק הגמר, כדי שתוכל לעמוד בין עומרי לדוראנט?

    1. Brigadier General Miriam Regev
      Outstanding Presidential Award
      member of parliament
      minister of culture & sport

      זו תהיה זכות גדולה לדוארנט, שחוץ מלזרוק כדור עור מנפוח אויר לחישוק מתכת לא יודע לעשות הרבה בחייו – שאשה אמיצה ונעלית זו תיכנס לתמונה יחד איתו

      1. בטח, כבוד גדול לדוראנט… הוא ינצור את הרגע לנצח.

        מסכנים הישראלים שיצור כזה זוכה להתקדם לעמדות מפתח במדינתם.
        יאללה כפיים

      2. אל נא תחשדוני בציניות.
        כתבתי בכוונה באנגלית כי זה נשמע מרשים יותר – בריגדיר גנרל, מדליית הכבוד הנשיאותית, מיניסטר, פרלמנט, אשת מעוף ומעש.
        לעומתה קווין לבית דוראנט, משחר ועד בין הערביים זורק הוא כדור לחישוק, וכי אפשר להשוות ?

        1. אפשר. למה לא?

          אני לא חושב שעיסוק ארוך שנים בתעמולה,
          זה מכובד יותר או פחות מעיסוק ערוך שנים בלנסות לקלוע כדור עור לחישוק מתכת.

          ה-"בריגדיר גנרל", שהצמדת למירי רגב,
          כל אחת מהבנות שמשרתות במג"ב,
          כמו כל הלוחמים למיניהם,
          תרמו לא פחות ממירי רגב,
          או מכל ג'ובניק אחר –
          גם אם הן והם סיימו את שירותם הצבאי עם דרגת סמ"ר,
          וללא "מדלייה נשיאותית…"

        1. תפסיקו כבר עם זה. אין דבר יותר טבעי מאשר תושב אוקלהומה שבורח מערבה תמורת הבטחה לעתיד טוב יותר. אם לטום ג'ואד היה מותר, אז למה לדוראנט לא? בגלל הצבע?

          1. בדיוק . מה זו כל המורשת האמריקאית אם לא ההליכה מערבה ?
            ולא רק דוראנט מיישם את זה . השנה הלכו בעקבותיו עוד כמה…

          2. כל תושב אוקלהומה שבורח מערבה זה בתמורה להבטחה לעתיד טוב יותר.
            בגדול מסכים איתך, בקטן (שהרי אנו אנשים קטנים) זה פשוט כיף להגיד
            קאפקייק.
            קאפקייק קאפקייק קאפקייק קאפקייק LOL
            גם שיקוץ זו מילה שמתגלגלת על החיך הקידמי בנעימות 🙂

          3. SamIaM, עם טיעון רהוט כזה אי אפשר להתווכח. למעשה, אי אפשר להפסיק לחזור על המילים הללו, עכשיו אחרי שהדבקת אותי…

  15. העונה הזו הדבר שהכי מעניין אותי זה הגריק פריק, הוא יכול להיות כלכך טוב ומיוחד ברמה היסטורית , MVP !
    (פחות או יותר מה שחשבתי על אנטוני דיוויס לפני שנתיים רק יותר אופטימי אפילו )

  16. מי זה היואל פה מסריח הזה? ילד לך הביתה לשחק בקקי ופיפי… המקום שלך לא באכסנייה הזו. הבנת יואל ילד קקה?

      1. חחחחחחח אשך אהובי, יוזף בוא ,אתה מוזמן להריח את הנוד שתקעתי הרגע עליך ועל הביצה הרקובה מקליבלנד ,ינעלול

  17. ראיתי תקציר של המשחק של היאנקיס נגד יוסטון. הרוקי אהרון ג'אדג' חבט הום ראן אבל מה שצד את עיני היו 2 הצלות מדהימות באאוטפילד

  18. מנחם תודה רבה!
    איזה קיץ מטורף זה היה!! החתמות מטורפות , איחד של כוכבים, דראפט שנראה כמו איכותי, קבוצות שמשנות גישה ומתחילות להילחם על מנת לנצח.
    אחת מהעונות המסקרנות בשנים האחרונות. דרך אגב השיא כניסות מדהים ואני בטוח שהאתר ישמור על זה ויעלה עוד ועוד!

  19. מעניין איך קווין לאב יסתדר הלילה בעמדת הסנטר?
    למזלו הלילה הורפורד מולו..
    לטיירון לו לא היתה ברירה אחרי שוויד מתעקש לשחק בחמישיה הפותחת
    לצד דריק רוז

    1. לקווין לאב יש גנים משובחים של קור רוח, אינטלגינציה, ניתוח אינטלקטואלי מחד ותפיסה מרחבית לאופק ולגובה מאידך, הוא יסתדר.

    2. מול הקבוצות המאסיביות יותר אני חושב שתומפסון יקבל הרבה דקות. לבוסטון יש חמישייה מאוד נמוכה ולכן לאב מתאים, אבל לא סביר שנראה אותו מקבל דקות על ארון ביינס הפיזי. אכן מעניין לראות – גם איך הם יסתדרו מבחינת קליעה מבחוץ (קראודר ולאב קולעים טוב מאוד, לברון עושה הכל, רוז ו-וויד לא קולעים מחוץ לקשת)

      1. כדורסל הפוך, גבוהים זורקים מבחוץ והצבע פנוי לחדירות, לברון כנראה יהיה המפתח ויעשו הרבה פיקנרול של וויד ורוז עם לברון או שהוא מקבל באזור העונשין והגארדים עושים חיתוכים כשה"גבוהים מחכים למסירה פנויה.
        זה יכול להיות מאד מעניין אם רוז ווויד יעשו הרבה תנועה, לדעתי הסיכוי נמוך, רוז פשוט לא מקשיב למאמן ווויד עייף.

  20. ברוכים הבאים הגיע הזמן לחזרה .
    לפעמים ההווה וההיסטוריה מתנגשים.
    בהווה הייתי שמח מאד לשינוי מרעננן ולגמר אחר מזה שהיה ב 3 שנים האחרונות ואם אפשר ששתי הפינליסטיות יתחלפו .
    בכל הקשור להיסטוריה גמר רביעי ברצף של אותם הקבוצות זה חסר תקדים (גם 3 גמרים ) וידובר בכך ככל הנראה גם עוד 30 שנה (אא"כ הליגה באמת הולכת לכיוון מכבי תל אביב או יותר נכון לכיוון פאו /אולימפיקוס ).

  21. אינני מבין גדול בכדורסל אבל חובב מושבע.
    רמת התענוג שלי לנבא עולה מיום ליום עם כל המידע השופע שיוצא תחת אצבעותיך, הכותבים האדירים(מעריץ של רועי) והמגיבים בזכות האתר שלך מנחם.
    רציתי לשתף שאני משתדל להיכנס כל יום ולפעמים כמה פעמים בשביל ללמוד עוד ועוד מכל השועלים הותיקים פה ולכן אין פלא שהכניסות מרקיעות לשמים כאשר יש תרבות דיון, וויכוחים מעניינים, הומור גבוה וכמובן מידע ברמה הכי גבוהה.
    אז אפילו שהעט שלי לא נובע מכדורסל יבוא היום ובזכות האתר אוכל לתת תגובות ברמת הופס.
    אז תודה דוק על עונת המלפפונים ויאללה לעונת הרחצה הרותחת שבפתח…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט