חם מהתנור: למרקוס אולדריג' האריך חוזה בסן אנטוניו / רועי ויינברג

סן אנטוניו סיכמה עם כוכבה, למרקוס אולדריג', על הארכת חוזה ל-3 השנים הקרובות. אולדריג' ירוויח בשלושת השנים 72.3 מיליון דולר כאשר השנה השלישית בחוזה מובטחת חלקית והקבוצה תוכל לשחררו מבלי לשלם לו מלוא הכסף המובטח. אולדריג' יכל לצאת מחוזהו בסיום עונת 2017/18, והחוזה החדש ישאיר אותו במועדון עד 2020/21. ההארכה תכנס לתוקף ב-2019/20, כששנה אחת היא למעשה ניצול אופצית השחקן שלו. בעונה האחרונה הוא קלע 17.3 נקודות (47.7% מהשדה) עם 7.3 ריבאונדים למשחק, נתוניו הנמוכים ביותר מאז עונת הרוקי.

*

ממפיס חתכה את בחירת הסיבוב הראשון שלה בדראפט 2016, וויד בולדווין. בולדווין נתן עונה חלשה עם 3.2 נקודות (31.3% מהשדה), 1.4 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים ב-12 דקות למשחק ב-33 המשחקים בהם שיחק בממפיס. מריו צ'למרס וארון האריסון צפויים להיות בסגל של הדובים העונה.

*

דנבר החתימה את ריצ'רד ג'פרסון ששוחרר מאטלנטה אחרי שהועבר לשם מקליבלנד. בעונה האחרונה בשורות סגנית האלופה ג'פרסון קלע 5.7 נקודות עם 2.4 ריבאונדים ב-20.3 דקות למשחק. ג'מיר נלסון נחתך כדי לפנות מקום בסגל. העונה נלסון קלע 9.2 נקודות עם 5 אסיסטים למשחק ופתח ב-39 משחקים שנה שעברה.

*

לאחר שנחתך מקליבלנד קאבלירס, קנדריק פרקינס בן ה-33 סיכם בקבוצת ליגת ההתפתחות של קליבלנד בקנטון וינסה להגיע דרכה ל-NBA. פרקינס לא שיחק בליגה בעונה האחרונה והיה שחקן חמישייה בבוסטון של 2008-2010, שזכתה באליפות והגיעה לגמר (בו הפסידה במשחק השביעי).

*

שיקגו החתימה את קאי פלדר שנחתך מאטלנטה לאחר הטרייד של ההוקס עם קליבלנד. השנה פלדר קלע 4 נקודות למשחק ב-9 דקות במדי הקאבלירס והעונה תהיה שנתו השנייה ב-NBA. הקבוצה שיחררה את דיאמונד סטון (בעונה שעברה בקליפרס) וג'ארל אדי בשביל להגיע לסגל סופי של 15 שחקנים.

*

דיאנדרה ליגינס חתם במילווקי אחרי ששיחק בקליבלנד ודאלאס העונה. ליגינס, שחקן ההגנה של העונה בדי-ליג פעמיים בעבר, קלע 2.5 נקודות עם 1.7 ריבאונדים למשחק השנה ופתח ב-19 משחקים עבור הקאבלירס. ככל הנראה ההחתמה של ליגינס מוציאה את הבאקס מהמירוץ אחרי ריצ'רד ג'פרסון.

*

בין השחקנים הבולטים ששוחררו בימים האחרונים: ג'רלד גרין וג'ואל אנטוני (מילווקי), סמאג' קריסטון (אוקלהומה סיטי), ג'ואל בולומבוי (יוטה).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. כנראה הספרס מאמינים בו וחבל, אני חושב שהם יכלו להשיג שחקנים יותר מתאימים למועדון. היו לו כמה שיחות רציניות עם פופוביץ' בקיץ שכנראה עשו את ההשפעה שלהן. רק מדרדר עם הגיל ב-2 צדדי המגרש

    1. זוהי השקיעה לדעתי. וחבל על כל עונה של קוואי שלא מגיעים לגמר. אלא אם יש מהלכים מתוכננים לקיץ עוד שנתיים בו לדעתי קווין דוראנט יעזוב את גולדן

  2. קיץ נוראי של הספרס שיפגע בהם לא רק השנה אלה שנים קדימה עם החוזים של גאסול ואולדרידג.
    הגיע הזמן של קוואי לבקש טרייד.
    סן אנטוניו לא תהיה רלוונטית לאליפות גם בשנים הבאות למרות שפופ מוציא מהם יותר ממה שהסגל שווה על הנייר .בעידן של 3 סופרסטארים לפחות בקבוצה קוואי לבד לא מספיק

      1. לא על השנה הזו.השנה הזו מבחינת הספרס גמורה.זה על השנים הבאות ועל החוזים הגבוהים ל 2 שחקנים מדרדרים שאחד מהם כבר בן 37 בקושי מתפקד[אני אוהב את פאו אבל זה כבר לא זה]וקיבל חוזה ל 3 שנים.
        קבוצה בלי רכז שמספר 2 שלך זה דני גרין.
        במקום לתת הארכות חוזה לשחקנים אחרי שיאם ולגמור את התקציב לשנים הבאות קוואי היה חייב לקבל עזרה של לפחות 2 שחקנים טובים בשיאם אם לא השנה אז לפחות בקיץ הבא אבל כבר אין מקום מתחת לתקרת השכר.
        תוציא את קוואי מהספרס ויש להם חמישייה פחות טוב משל פיניקס
        בלדסואו יותר טוב מכל הרכזים של הספרס ביחד
        בוקר יותר טוב מדני גרין
        צנדלר היום יותר טוב מגאסול

        1. פופ מוציא מעל ומעבר מסגל השחקנים שיש לו אבל זה מרגיש שסן אנטוניו כבר לא רלוונטית בכל מה שקשור למאבק על התואר ב 3 שנים האחרונות למרות עונות סדירות יפות והגה לגמר מערב אחד אבל בשביל ללכת עד הסוף מה שיש להם לא מספיק וההחתמות הללו יגרמו להם לחוסר רלוונטיות בכל הקשור למאבק על התואר גם בשנים הבאות

          1. כמה פעמים כבר אמרו את זה עליהם? להזכיר לך שהקבוצה הזו הפסידה בגמר המערב בעונה שעברה?
            המצב שלהם לא אידיאלי מבחינת חוזים אבל להגיד שהם לא רלבנטים או שקאווי צריך לדרוש טרייד זה די מצחיק בעיני.

          2. בשבילם אני מקווה שפופ ימשיך לעשות קסמים ויהפוך את ברטאנס מארי ופורבס לשחקנים משמעותיים כפי שעשה בעבר עם שחקנים אחרים

          3. לא אבל הם פאקינקג סן אנטוניו הארגון הכי טוב בנבא ב 20 שנים האחרונות.אני לא מצפה מהם כל שנה להתמודד על התואר אפילו לא כל שנתיים אבל כבר 3 שנים הם לא פקטור והמהלכים שעשו יהפכו אותם לעוד פחות רלוונטים ממה שהיו ב3 שנים האחרונות.
            יש שם הרגשה של סיום תקופה

        1. זה שהם רמסו את ג"ס במשך 24 דקות לא אומר שהם היו לוקחים את הסדרה (ר' את ההפסד שלהם בסדרה מול אוק'). ואולרידג׳ אכזב בגדול. ההחתמה שלו הייתה רעיון טוב בזמנו, אבל נראה לך שמישהו סופר אותו בתור סופרסטאר? היה צריך לארגן קבוצה זולה וצעירה מסביב לקוואי, בתקווה למשוך עוד כוכב לארגון שנחשב הכי טוב בנ.ב.א. במקום זה האריכו חוזה ל 2 קשישים באופן שמוציא אותם מהמירוץ לאליפות. דווקא בגלל שהם נראו לא רע מול ג"ס בשנה שעברה זה מאוד מאכזב

          1. אני נוטה להסכים עם העקרון של קבוצה צעירה וזולה סביב קוואי, אבל צריך לזכור שפשוט לא הצליחו להביא אף שחקן כוכב בשנתיים האחרונות אם כשחקן חופשי, ואם כטרייד, ולא בטוח שהיו מצליחים יותר בשנה הבאה.

            אם למרקוס ישחק טוב יותר השנה ערכו יעלה ויתכן שיוכל לשמש כנכס בטרייד, אם לא, יש כאן בהחלט פוטנציאל נזק עצום ברמות של נואה. עם גאסול המצב גרוע עוד יותר, אבל כמו שהוא אופטד אאוט השנה אני מקווה שיעשה זאת שוב בשנה הבאה.

            מסכים שתקופה של בינוניות תהיה בזבוז של השנים היפות של קוואי אבל אם הצעירים יתקדמו בשנה שנתיים הבאות יתכן והיא תהיה קצרה יחסית. אם היא תתארך אני לא משוכנע שפופ ישאר בתפקיד עוד הרבה זמן. לא שיפטרו אותו, אבל אני לא בטוח שיש לו אנרגיה להתחיל לבנות מחדש.

    1. קאווי לא יבקש טרייד כל עוד פופ שם…הוא דאנקן גרסא 2.
      חוץ מזה קיץ ניהולי-מקצועי לא טוב של הספרס ובעיקר החוזים של פאו ואולדריג' אלא אם הוא הולך לחזור למספרי פורטלנד (לא רואה את זה קורה). אגב דנבר עם החתמה מעולה בעיניי של ג'פרסון, ווטרן מנוסה שיכול רק לסייע.

  3. סמארט יהיה RFA. מעניין כמה יקבל ואם בוסטון ישוו עליו או לא. עוד שמות שיהיו חופשיים מוגבלים: ג'בארי פארקר, קלינט קפלה, רודני הוד, ארון גורדון, ג'וליוס רנדל, יוסוף נורקיץ', זאק לאבין. הקבוצות יכולות לעבור את תקרת השכר בשביל להשוות עליהם

    1. הדראפט הכי מתסכל בשנים האחרונות רוב רובם של השחקנים הכי מעניינים בדראפט עברו עוברים פציעות קשות או שהם נפצעים בקלות.
      אף אחדמהם לא שווה מקס אבל לפחות שנים יקבלו 100+ מ' ל4-5 שנים

      1. הדראפט הכי טוב בעשור האחרון הוא דראפט 2014 רק שיהיו בריאים. אמביד וויגנס זה פוטנציאל ברור למגה סטארים בליגה (הרצפה של וויגנס היא אולסטאר מספר פעמים), פארקר ללא הפציעות בדרכו הבטוחה לאולסטאר (מעניין איך יחזור מפציעה קשה שנייה), על גורדון עדיין לא וויתרתי רק שאורלנדו המטומטים האלה ידעו להשתמש בו, זה אולי הדראפט החסר מזל והחסר בשלות מכולם אבל בהחלט המוצלח מכולם

    2. אני לא בטוח שהסלטיקס הולכים להשוות כל הצעה על סמארט. הוא לא שווה כסף גדול (ולדעתי לא יהיה שווה חוזה גדול).
      שאני רואה מה קורה איתו, אני עוד יותר מתוסכל מהטרייד של בראדלי (שאני מקווה שיחתום שנה הבאה בפילי)

      1. סמארט הגיע לליגה מאוד לא בשל עם הקליעה הבעייתית אבל הוא מראה שיפור בכל שנה, השנה נראה אם מגיע לו כסף גדול,אין לי ספק שבראדלי יקבל איזה חוזה שיבחר, הוא לא רצה להישאר בבוסטון (כל דיווח של דדי זה וודאי).

        1. מעריך את זה ברוך !

          אבל יש רמות שונות של וודאות – תלוי במקור ותלוי ב"סוג" הידיעה.

          מה שכן, במקרה הזה – זה 1000% ודאי.
          מגיע מחבר שהוא מאד קרוב לבראדלי או לאיינג' (לא רוצה להסגיר יותר מזה), ושמע את זה ישירות מאחד מהם, כולל הרבה פרטים פיקנטים נוספים.

          אני חושב שבוסטון יהיו חייבים להשוות הצעות לסמארט. אני מסתכל על הסגל העמוק שלהם ולא רואה אפילו מספר 2 טבעי אחד…
          לא שסמארט הוא "טבעי", אבל הוא כנראה הכי קרוב בסגל.

          לדעתי יהיו לו הצעות גדולות, ואני לא חושב שלבוסטון יש ברירה והם ישוו.

          מה שכן שמעתי כבר די מזמן לגבי בוסטון ויכול אולי להשפיע על המצב של סמארט (אבל ממש לא בטוח שישפיע), זה שהם מאד מאד אוהבים את רוז'יר (שבאמת מראה שיפור עקבי), ושנה אחר כך קיירי יקבל את החוזה הענק שלו (לפחות זה מה שבוסטון מקווים…), ויהיה מאד קשה לשלם כסף גדול לקיירי, סמארט, הייוורד, וגם רוז'יר – כשרק 2 הם בכלל שחקני חמישייה, אז יכול להיות שחוזה חדש לסמארט = פרידה מרוז'יר.

          אז בטווח הרחוק מחכות להם החלטות לא פשוטות, אבל בטווח הקרוב, אני חושב שהם יצטרכו לשלם הרבה מאד כסף כדי להשאיר את סמארט.
          לדעתי בגלל שהוא שחקן חופשי מוגבל הוא יקבל הצעות מוגזמות, ובוסטון יצטערו שלא החתימו אותו עכשיו.

          נחייה ונראה.

  4. אף אחד לא באמת הוכיח בדרפט עם כל כך הרבה בז שהיה סביבו , השאלה גם כמה רצו , כיום כל שחקן שנותן 15 נקודות למשחק חושב שמגיע לו חוזה מקס

  5. גם פלדר וגם לייגינס לא מתאימים לליגה. אני מבין למה החתימו את אולדריג שוב אין להם מה לחפש בשוק החופשי.

  6. איך שלא מסתכלים על זה אולדריג' עדיין PF טוב מאוד בליגה הזו וכנראה שלספרס לא היו ממש חלופות ולכן ההחתמה הזו באה. כנראה גם לתת קצת שקט מכל השמועות סביבו. אולדריג' עדיין השחקן מספר 2 בספרס.
    הארכת חוזה שהם היו צריכים לעשות. אולדריג' אולי נותן מספרים נמוכים, אבל השיטה בספרס שונה לגמרי ממה שהיה בפורטלנד.

  7. ודווקא הידיעה המעניינת ביותר בה מכיוונה של הבאקס שלא הגיע לסיכום עם פרקר על הארכת חוזה, במידה שיחזור לכושר שלפני הפציעה וימשיך את ההתקדמות שלו הם יצטערו על זה מאוד.

  8. יש משהו מאד מעניין בהחתמה הזו של הספארס ואולדרידג', כמו זוג שבמקום להתגרש בוחר להמשיך לעבוד על יחסים שלא עובדים בצורה טבעית.

    נראה שפופוביץ' עושה כבר כמה שנים החלטות מאד תמוהות. לשחרר את סימונס בתחילת העונה גם היה צעד לא מאד חכם.
    לא סובל לראות את המשחק של פאו. מתחיל להיות קצת מבאס לראות את קאווי בסביבה הזו.
    שיהיה בהצלחה בכל מקרה.

  9. באסה. עזבו יכולת מקצועית, הבנאדם רכיכה. לא מתאים לדנא של הקבוצה. פשוט גרם לי לחררה בפלייאוף האחרון.
    מקווה שאתבדה השנה, אבל מבחינתי דעתי עליו די מגובשת כרגע.

  10. החתמה מוזרה.
    לי היה נראה שפופוביץ עומד להעיף אותו לכל הרוחות.
    כנראה שהוא בן אדם נחמד שמסתדר טוב במערכת, כי על המגרש חסרות לו ביצים

  11. ימים יגידו אם ההחתמה של למרקוס הייתה טובה או רעה מבחינה מקצועית, אבל המסר ברור: אין מועדון שדואג לשחקנים שלו יותר מהספרס. בזמן ששחקנים הופכים למטבע עובר לסוחר בליגה (ר' מורי), בספרס עדיין מתייחסים אליהם כאל בני אדם. השחקנים לא אדישים לזה.

  12. הארכת חוזה ללמרקוס – נו טוב
    הארכת חוזה לפאו – למה זה טוב (הוא שחקן מאוד מאוד אהוב עלי)

    מה עם פאקינג רכז –
    is there anybody out there just nod if you can hear me

  13. ולא שהוא חסר יכולת כדורסלנית, עדיין פורוורד קולע ברמה הגבוהה ביותר.
    אבל במקום לחזק את העמדה הבעייתית ביותר (רכז) הם ממשכנים את העתיד תמורת זקן ספרדי בן 500 עם קליעה טובה מבחוץ ביחס לעמדה ותו לא (סורי פאו , היו לך ימים גדולים ויפים מאד אבל זהו) ופורוורד כבד שלא יכול להתמודד הגנתית עם מקביליו במתחרות על הכתר (הם קולעים היטב מבחוץ והוא כבד מידי בשביל לצאת ולכסות במגביל את מסדרונות החדירה)

  14. איזה הגזמות עם למרקוס – חלק עשו ממנו עוז בלייזר. הבנאדם חתם על חוזה נמוך מפורטר למשל. החתמה סבירה לגמרי.

    1. נכון לכרגע זה החוזה ה-30 בגובהו בליגה בשנת ההארכה הראשונה. עד אז עוד יחתמו מספר חוזים גבוהים יותר שבטח יורידו את זה לסביבות ה-40 ומטה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט