ויהי בימי השופט ארון – ניצחון משכנע ליאנקיז שחוזרים לסדרה בגדול / חנן קרן

ויהי בימי השופט ארון – ניצחון משכנע ליאנקיז שחוזרים לסדרה בגדול / חנן קרן

 

אמרנו שהינקיז צריכים ניצחון משנה מומנטום? קבלנו!

שני איניגס גדולים שבהם שמו 8 ריצות על הלוח בעזרת הום ראנס של פרייז'ר וג'אדג' גמרו את הסיפור.

סיסי סבת'יה נתן 6 איניגס יפים עם 5 סטרייקאווטס ואיפשר רק 3 חבטות בעזרתו האדיבה של ג'אדג' שתפס כמה כדורים שהיו יכולים לעשות נזק.

בתשיעי יוסטון ניסו להכניס כמה ריצות ולגרום לג'רארדי להשתמש בצ'פמן אבל אלטובה חבט לתוך דאבל פליי וגמר את המשחק. היאנקיז רק מחכים למשחק הבא בכדי להשוות את הסדרה.

8-1 תוצאת הסיום לא רחוק מההימור שלי 🙂

תראו את התפיסות האלה של ג'אדג':

 

 

 

*****************************************

שני משחקים צמודים היו לנו עד כה שנגמרו ב2-1 ליוסטון והיאנקיז נשארו עם תחושת ההחמצה. הפעם הם מקווים לחזור לסדרה הזאת ועדיף עם ניצחון משכנע שייתן להם מומנטום חיובי.

הם יתמודדו מול הפיצ'ר צ'ארלי מורטון שאוהב לזרוק כדורים מהירים ב150 קמ"ש וכדורים מסובבים שחומקים מהחובטים הצידה וגורמים להם לפספס. צורת ההגשה של שני הסוגים זהות כך שלשחקן אין הרבה זמן לזהות ולהחליט אם לחבוט (נכון לכל פיצ'ר ברמות האלה). במשחק האחרון נגד הרד סוקס הוא נתן 6 סטרייקאווטס ב4 ו-1/3 איניגס. ERA לא רע של 3.62 לשלישי ברוטציה.

מי שינסה לעצור את אלטובה ושות' יהיה הפיצ'ר השמאלי גדול המימדים סיסי סבת'יה. אני כבר הייתי משקשק לו 1.98 מטר על 136 ק"ג היה עומד לזרוק לעברי כדור שקשה כמו אבן. כדי לתעתע ביריביו הוא בעיקר משתמש בזריקות הסליידר והסינקר שנראת ממש כמו הזריקה המהירה שלו רק שבסוף יש הפתעה לחובט – הכדור פשוט צולל למטה הרחק ממחבטו  המושטת של החובט. הוא יביא איתו לגבעה ERA של 4.46 באוקטובר עם מאזן 7-2 במדי היאנקס בפוסט סיזן.

המשחק הזה הוא MUST ליאנקיז ואני רואה אותם לוקחים את המשחק בהפרש ניכר, משהו כמו 7-3. 3:00 בלילה. תיהנו!

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. סיפור קצר – ג'ון מאדון קיבל ביקורות על כך שהכניס את לאקי במקום דייויס, תגובתו – "שמרנו אותו למצבי שמירה בלבד". זה לאחר שלפני שנה וכמה ימים, מאמן בולטימור שווואלטר סירב להכניס לאינינגס המאוחרים של ה-AL wild card את זאק בריטון שהיה בעיצומה של עונה אולי הכי גדולה לרליבר בהיסטוריה עם 0.54 ERA ו47 מ-47 מצבי שבירה (0.16 ERA בחצי השני של העונה). זה עבד לו באינינג התשיעי אבל ב-11 שוב סירב למרות שחימנז (פותח בד"כ) נתן שני סינגלים ואז ווקאוף הומר לבלו ג'ייז. תגובותו – נכון, אותה תגובה. אז היו הביקורות יותר קשות.

    האם יש קשר בין 2 המקרים? בריאן דונסינג, הרליבר הבינוני פלוס פתח את האינינג המכריע גם לבולטימור שנה שעברה וגם לקאבס אתמול, ולא היה אשם בשני המקרים (אז אאוט אחד מאחד ואתמול 5 אאוטס והולכה בתשיעי).

    עוד משהו קטן – בשני המשחקים מול הקאבס, שחקני הבולפן של הדודג'רס הגישו ביחד 8 אינינגס ונתנו רק סינגל אחד, 0 הולכות ו-9K, מטורף!

  2. טוב הגזמתי קצת עם המטורף אבל בכושר הזה הם אלה שאחראים לנצחונות כרגע ולא נותנים לקאבס תקווה במשחקים הצמודים.

    1. הוא אמר גם שהיה לו אינינג אחד מקסימום לתת אחרי משחק 5 מול וושינגטון ושזה לא היה הזמן הנכון להכניס אותו..

  3. יש לי תחושה שזה הלילה של ג'אדג'.
    פאסבול ופאוור היטר?
    זה מתכון לסטייקאאוט,
    או להום ראן.
    הלילה אני מהמר על ההום ראן…

    תודה, חנן.

  4. ג'אדג' עשה זאת!!!!! HO עם שניים על בסיסים – 0-8 (הסיבה שלא היה גראנד סלאם היתה WILD BALL שהיביא את רץ הבסיס השלישי הביתה

  5. הייתי אומר told you so ,
    אבל אני גם הימרתי על אינדיאנס – דיימונדבקס בוורלד סיריס,
    אז אולי עדיף שאשתוק…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט