ארה"ב ניצחה חובה בשלג. תמונות משגעות. מילה לייקרית. הבוקר שלי – הפתעות NCAA / מנחם לס

 

זה עתה הסתיים המשחק בין ארה"ב וקוסטה ריקה מוקדמות למונדיאל בפרבר של דנבר. מאחר וארה"ב הפסידה להונדורס בבית, זה היה משחק חובה. ארה"ב ניצחה במשחק המוזר אבל גם האמיץ שראיתי בחיי 0-1 משער של דמפסי. התמונות יספרו את הסיפור. השופט רצה להפסיק את המשחק בדקה ה-54 עם התוצאה 0-1 לארה"ב, ואז לפי החוק החדש של פיפ"א המשחק היה מחודש מהרגע שהופסק. שחקני קוסטה ריקה שהגיעו לשלג של דנבר מגן העדן שלהם עם טמפרטורות של 30 מעלות ושמיים כחולים ללא ענן, הפצירו משום-מה בשופט להמשיך. התמונות תספרנה את כל הסיפור. ביום שלישי (לא ששי כפי שכתבתי בטעות) ארה"ב משחקת נגד מכסיקו במכסיקו סיטי. איזה קרב יהיה שם!!!

בבוקר כשאתעורר אכתוב על ההפתעות המטמטמות חושים של אתמול (ס"ה ביומיים האחרונים 7 קבוצות מדורגות 15 ניצחו את מספרי 2!!!!! דבר כזה לא היה אף פעם!).

ואגב, לאוהדי הלייקרס, חזיתי במשחק הלייקרס ברבע מסך. אוי ואבוי מה שג'ון וול עשה לסטיב נאש. זה פשוט לא צודק יותר עבור סטיב נאש. הוא מבוגר מדי לשמור על גארדים כאלה. הם ממש עושים ממנו צחוק, וזה עצוב לראות לחובב סטיב כמוני!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ביום ראשון משחק קשה ביותר במכסיקו

 

 

אלטידור, הסטרייקר האמריקאי בן ה-19, לדעתי כוכב ברמה עולמית גבוהה (ובן מיאמי!)

 

 

מסמנים את הקווים במחצית

 

 

לא בדיוק מזג האוויר של ישראל-פורטוגל

 

 

המאמן קליינסמן

 

 

ביום ראשון הבא מכסיקו במכסיקו-סיטי

 

 

מסמנים מגרש בהפסקה

 

 

בהפסקת המשחק. בסוף המשחק השלג הגיע לגובה של 10 ס""מ לפחות.

 

 

ONLY IN AMERICA!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. עולות 2 קבוצות מצפון אמריקה למונדיאל ועוד אחת נגד מקום 5 מדרום אמריקה על העלייה נכון?
    אז זה לא נראה שזה כל כך משנה.. ממה שאני זוכר זה בערך תמיד ארה"ב ומקסיקו שקורעות שם את כולן ועוד איזה מדינת איים ופשע (קוסטה ריקה, הונדורס) נלחמת עם איזה פרגוואי שכזו על הכרטיס אקסטרה. מה המצב בבית שם?

  2. כל "מדינות הפשע" האלה (הונדורס, פראגוואי, קולומביה, וכו') קורעות כל קבוצה אירופאית, מלבד תיקו עם ספרד, ואולי תיקו נגד אנגליה ואיטליה!

  3. מנחם מצטער לבשר לך אבל שום קבוצה מאמריקה [חוץ מברזיל, ארגנטינה ואורוגוואי ואולי בקושי פרגוואי או קלומביה] תנצח את ספרד, גרמניה, צרפת, אנגליה ואיטליה ועוד רבות וטובות שעולות עליהם בכמה רמות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט