ניקס-וושינגטון שובה של הרוח \ איל ועידן עושים את MSG

 

 

בילדות החמוצה מתוקה שלי ברעננה, תמיד דמיינו אני וחברי שיום אחד נככב בקבוצות ספורט מפוארות. כל גול הופך אותנו לואן באסטן, כל פאס לברקוביץ וכל חילוץ לבארזי. עם השלת אותם מנהגי ילדות, כחלק מממצעד הכאפות הידוע יותר בשמו המלא גיל ההתבגרות, החלנו מבינים שיהיה לנו אולי את הפה של ברקוביץ, השיער של בארזי ובאסטה. ההתפכחות הזאת שמחדדת לנו במה אנחנו גרועים לא מפסיקה את החלומות בהקיץ של מה הבני זונות המוכשרים האלה בגילי עושים כרגע, אצלי אלה היו בניון וקטן ואח"כ המחזור של 2003. עם השנים, הקרחות, הילדים, ההישגים הממשיים שאנחנו אוספים למרות כל הצלקות שבדרך, אנחנו שמים לב שהספורטאים נעשים רק צעירים וצעירים יותר ואנחנו רק עומדים משתאים על יכולות מופלאות שלעולם לא נרכוש ויושבים בצד ומתווכחים על ההצגה.

שנתיים כיתתי את רגליי בחדרי ההלבשה של קבוצות NBA, עמדתי נבוש נכלם אל מול כל אותם ילדים נפילים מיליונרים, רובם עם כושר הבעה מהונדס גנטית וכריזמה של עמבה, בלי יכולת לשאול שאלה ממשית. כי מה כבר יחשב חכם, כי מה כבר שווה לשאול, ואולי אני לא מדייק, ואולי הם סתם יהיו עויינים ואז בכלל הפסיכולוגיה ההפוכה החלה נותנת אותותייה, ומה כבר הלא חכמים האלה יכולים ללמד אותי כי אני ואני ואני..  ואז בא עידן. צעיר, חמוש באייפון והתהלבות של עגל, מצויד בדף נייר גדול עם רשימות ארוכות של שאלות למיליונרים. והוא ניגש ודוחף את כל שאר האסייתיים שמנסים לשאול, והוא שם רגל לכל הכתבים האמריקאיים עם החליפה והג'ל (ברצינות, מראה הפט ריילי לא עבר בשנות ה-80?) בדרך לעוד ראיון, בדרך לעוד כתבה. ואני בצד, נפעם מתרשם מהבלונדיני הזה בחליפת סמואל גקסון בספרות זולה, עומד שם עם לשון קשורה ורק חושב מנסח איזה התרשמות שנונה על חתיכת אייפון מהבהב.

אז עידן, הכתבה הזאת מוקדשת לך.

כמה כבר אפשר לכתוב על תחושת הגועל שהניקס מעוררת ? בכמה מילים אפשר לפרט קיתונות ותסכולים. בשלוש השנים שאני מבקר את הלוקר רום הנהדר הזה שמכיל שחקנים שלא שווים אותו עם קהל כתבים צמא סקופים, הכברתי עשרות מילים שפורטות על נימי האכזבה בלבבות האוהדים הניקסיים.

 

ואיך אפשר שלא?

מדובר בקבוצה שפוקס ספורט עשתה דחקות עליה על מנת להעלות את הרייטינג:

 

 

מדובר בקבוצה שמשתמשת בלאנס תומאס כפוסטר בוי שלה בשלטי חוצות בסאבווי, סיפור אמיתי. נשבע לך לא בוגד.

רוצים עוד עולב? הביאו את קאנטר בטרייד על כרמלו כדי שלא ירווח את המשחק יחד עם פורזינגיס וכדי שח"ח הרננגומז לא יקבל זמן משחק, ואיזה מספר גופייה דקטנטר בחר? 00, ז"א לא הספיק לטורקי הכפול להצהיר על חוסר הרלוונטיות שלו למשחק של ימינו, אלא הוא הכפיל את הפאקינג עלבון שהוא משחק בו לשני אפסים.

רוצים עוד עולב? רון בייקר ורמון סשיינס.

לפני שנה ראיתי את הניקס בוושינגטון DC. אחד האולמות הממקומים הכי טוב במזרח. מדובר במבנה שמהווה חלק מהרחוב עם עירוב שימושים וכל שאר הדברים שהופכים חולה אורבניות שכמוני למאושרים. הוא לא ע"ס כבישים מהירים כמו הגארדן של בוסטון, הוא לא לב המאפלייה ההומלסית-תיירותית כמו הגארדן של ניו יורק והוא לא חלק מקניון מעאפן כמו הברקליס סנטר של ברוקלין. הוא פשוט עוד בניין בשכונה שמחה ונורמלית מלאה בתי קפה ומסחר ותחבורה ואנשים שהולכים ברחוב ואוכלים במקומות שהם לא יוכלו לשכור בהם דירה. הוויזארדס ניצחו. במופע שבישר את הנסיקה שלהם לצמרת המזרח והפכה את ההתחלה הגרועה שלהם על פיה. וול וביל שיחסיהם אז נראו כמו פרס רבין בזמן שכיכר רבין היתה  כיכר מלכי ישראל, ניצחו את המשחק כמו את שאר העונה. אני עשיתי עוד וי מפואר על סופרסטאר ב TDL שלי וחתכתי לרכבת 22:00 לניוארק.

והרשימות שלי על מלו ופורזינגיס הם בעצם העתק הדבק של כל צופה ניקס עם לפטופ באיזור חלציו: פורזינגיס רזה ושביר, מלו לא מוסר ונשבע לך לא שומר והניקס נראים כמו קקופוניה ושברון לב אחד גדול.

אז היום מוקדש לכל תקווה שאוכל לעורר, כל סימן שאנס קאנטר מסוגל לשחק בליגה הזאת, כל מסירה שהיא כחלק מחוכמה של טימי הארדווי וכל פעם שהביג נודל יעשה קרוס אובר בדרך לפייד אווי, אני אהיה שם על מנת לשמח דובי וקללה. challenge accepted.

אני ועידן הלכנו למקומות הרגילים. האלה שלמעלה למעלה על הטבעת הגבוהה של הגארדן. האלה שגורמים לי לפרפורים ולחשוש שמא הלפטופ שלי פתאום יעשה באנג'י וייקח אותי עימו לעולם שכולו פופקורן והוט דוגס. משו לא הסתדר, המושבים ריקים, אין שמות של עיתונאים על המושבים, אין מלא אזייאתים שמדברים בלנגווה פראנקה של איזור בייגינג. הזזנו שני לא יוצלחים מהשלווה שלהם, כאלה שחבר של חברה שלהם דיגיי בTLV ולא ממש יודעים לעשות עם עצמם. כשהבנו מהם לא תצא תורה ומהם לא נבין את פשר מחלת הדבר שפשתה שגבתה בקרב עלוקות המדיה הניו יורקריות, שלחתי את עידן מנהטן עופר לבירור קצר. והוא חזר עם מלוכה. סקשיון 215P. חברים, פופקורן חינם, כל הקפה והמים מינרליים שרק תרצו, שירותים פרטיים וקרבה של שתי קומות למגרש. כזאת שגורמת לביל להראות גבוה ולאוקווין כמו שחקן כדורסל. תשמעו, מנחם מפנק. נזכור לו את זה ששאר הכתבים יקימו ועד וינסו להתמרד על התנאים באיסט קוסט.

עידן הלך להתרווח בשירותים ואחד הסדרנים התרה בי שהז'קט של עידן יושב על מושב לא שלו. שהוא תופס נפח על מושב שכתוב על resreved. שמור, מיוחס. הוא תירץ זאת בכך שגרג פישר, האדם שיש משמאלו של הכיסא המיוחס לא אוהב שיושבים לידו. כשפישר הגיע, לבוש פט ריילי, הוא לא היסס פעמיים לפני שהוא בעט את הכסא לצד השני של קומת המיוחסים. מייד הוציא את הסלולר מהכיס של החליפה והחל מסמס מנהל את העולם שבו שיבוטי פט ריילי שולטים. לשנייה הצג של הטלוויזיה שלו לא הראה את המשחק, מדי פעם מצמץ בעיניו המלוקקות לעבר שאר הפט ריילי שהתרוצצו על הפרקט להבין מי קיבל מקום טוב יותר, מי בהיררכיה המנהטנית דרך עליו והתקדם הלאה.

חצי ראשון:

קייל אוקווין רוקד על גייסון סמית כמו דוד ביטן בבברית של חבר מרכז ליכוד. לוקח ריבאונדים אוקווינים, מלאי נחישות ותחושת גאווה. מפרגן.

רון בייקר מראה אכפתיות, אפילו שהוא מאבד את ביל בפיקאנרול, אפילו שהקליעה שלו לא נכנסת. הוא יוכיח לעצמו שהוא לא שווה לאשר טרייד על עצמו, הוא יוכיח לעצמו שה-עשרה מיליון דולר המובטחים שלו (חמישה בניו יורק) יושקעו נכון, בתספורת, בסקייטים, בשמן שהוא מרסס על הזרועות, אז ייתן גושפנקא למילים חלולות מתוכן כמו אמונה עצמית ו white man can jump.

מקדרמוט מטביע וחותך לסל, דופק שלשות, פעיל, יושב על 5-6 מהשדה בתחילת השני, כאילו ועצם עיניו והוא שוב נמצא בקולג, מוקף בהרבה מעודדות שחושבות שהוא יהיה התקווה הלבנה הבאה ולא בעיר הכי מרושעת בעולם, זאת שתשפד אותך בשנייה, תחפש כל חסרון שאתה מכיל ותדרוך על הנקודה הזאת עד שתתפוצץ. וללילה אחד דאג מקדרמוט חזר להיות דאג מקבקטס, אח"כ יפשוט מדיו, ילך לבתי הפראט ההאוס של קולומביה וימצא עצמו מחר בבוקר בלי גבות ועם טראמפ סטאמפ על החלק התחתון של הגב.

 

בסוף החצי הראשון, פווזיישן התקפי של הניקס, הקהל צעק דיפנס. הניקס, עד כמה שהם מעוררי חמלה רבתי, עדיין מושכים את הקהל עם היחס איכות קבוצה – תמיכה הכי טוב בליגה. למרות כל התיירים, כל הזרים, כל הפט ריילי וונאבי בחליפות, תמיד תשמעו אותם דוחפים, מקללים, צועקים, מנפנפים בידיים הכתומות שלהם מפלסים כמו חולי אפילפסיה בדרך לעוד משחק שובר לב. ופייר התרגשתי, כמה דבקות צריך כדי לצעוק שיעשו הגנה בפוזיישן אחרון לפני המחצית של משחק טרום עונה.

 

 

חצי שני

חדווה, יש משו בניקס פוסט מלו. ללא פורזינגיס, ללא ניליקינה, הם מבינים את גבול הכשרון שלהם והם מתמסרים מיד ליד. פאסים גרסת מנהטן. הקהל בתחילת הרביעי משתולל, הפאסים מיד ליד, הנגיחה בסוף ממקום סביר, הניקס הפכו פיגור של 6 להובלה של 3 על מועמדת לגמר המזרח. לא נצעק איזה אולה? לא נפנק באיזה דיפנס ומחיאות כפיים, ולא, אני לא מדבר עלייך יפני עם מצלמה במחיר מופקע ולא עלייך גברת בלונדינית שעשקה מדינה לטינית חולצת אנדר סייז של פורזינגיס, אני מדבר על עשירי מנהטן שקונים כריטיסים במאות ואלפי דולרים שצועקים בהתלהבות של עגל במשחק לא חשוב מכמותו.

 

 

ביזלי בא להנהיג. אני ועידן תפסנו אותו מסביר להרננוגומז את יסודות הכדורסל 101 במשך דקה וחצי. תפסנו אותו מוסר, תפסנו אותו אשכרה מסתכל על המגן שלו!! בדיוק מה שאפשר לצפות מבחור שכתוב לו הנעליים pain is privileged.

 

 

תם הטקס, 110-103 לוויזארדס, challenge delivered.

טבלת ניקוד espn

 

עונג של שבת 1:

ראיון פרה גיים עם תומס סטורנסקי:

עידן התיישב ליד תומס  והחל מוליך אותו בשיח כדורסלני השמור למכורים קשות. אני הצצתי נפגעתי, שמרתי על קצב הקלדה איטי אך יעיל מספיק כדי לתעד את הניים דרופינג הרצחני שהלך שם. כשעידן שיבח את לוקה דונציץ, סטו שיבח את איכויותיו של ננו גינזבורג, כשעידן שאל אותו על אימונים עם המאמן של נוביצקי, הוא החזיר באימוני קליעה בקיץ אצל המאמן של באמברג, כשעידן ניסה ללחוץ לו על רגשי האחווה האירופיים עם הפאסים לנגיחה של תיאודוסיץ', הוא קונן-בכה ע"כ שרודריגז לא קיבל שנה שעברה הזדמנויות בפילי ומקונל קיבל את המושכות. את המשאל עם הקטלוני הוא מצא כמדהים ובסוף, שניהם העלו זכרונות מהתקופה שהוא הרננוגומז ופורזינגיס חלקו ספסל בסביליה. אבל יותר מהשיחה הקולחת בין שני הצעירים, זאת היתה האחווה, האחווה של שני זרים בארה"ב שמנסים לעשות את זה, של תשוקה לכדורסל, של הנאה מאזכור מרבה שמות של אושיות כדורסל אירופאיות.

עונג של שבת 2:

ריאיון פוסט גיים עם בראדלי ביל ( עידן ):

לא מזמן פורסם ריאיון עם השוטינג גארד של המכשפים בו סיפר לא מעט דברים אישיים ובין היתר ציין כי במחצית ובסיום כל משחק הוא מקבל הודעה מאימו עם הערות על המשחק. לאחר שההמולה בחדר ההלבשה התפזרה וביל התפנה ניגשתי אליו ושאלתי אותו אם כבר קיבל את ההודעה הרגילה, הוא מצידו בא והראה לי את הפלאפון שלו עם כל ההערות של הבנאדם הכי קרוב לכוכב של וושינגטון. לא כל יום יוצא לדבר עם שחקן בסדר גודל כזה ובטח שלא לראיין אותו ללא אף עיתונאי אחר בסביבה אך היום התמזל מזלי לדבר עם ביל על המשחק האחרון בפרה סיזן, השחקנים החדשים שהגיעו בקיץ ולאן הוא רוצה לקחת את הקבוצה ביחד עם חברו לקו האחורי, ג'ון וול.

 

לפוסט הזה יש 37 תגובות

    1. איל, אתה לא כותב מספיק, אבל כל כתבה שלך היא יצירה.
      ובקשר לעידן – הוא כנראה נראה כ-"עתונאי ESPN" יותר מכל אחד מאיתנו. הג'קט שניקנה בשוק הפשפשים בדילנסי סטריט נותן לו ממש הופעה מרשימה ומקצועית. עכשיו אני לא מתפלא שכולם ששים לדבר איתו.
      לי לקח שנים להגיע לרמת החוצפה וחוסר הבושה של עידן שהוא אחד מאוצרות האתר האמיתיים.
      ואתה איל, יש לך כשרון כתיבה שאתה לא מנצל מספיק עבורינו. גם אתה נראה טוב. בדיוק כמו עוזר מאמן של קבוצה בקיבוץ בליגת ב', ואני מקנא בחוסר הכרס שלך!

      1. זהו שרון בייקר נראה כמו שחקן תיכונים שהגיע באיזה חוזה פאנטזי לנבא. משו מייקל גיי פוקס עושה את הניקס, אין שום דבר במשחק שלו שצועק נבא או חוזה עם זכות וטו לטרייד. לא באמת שחקן של 10 לשנתיים. חייב לשפר קליעה דחוף

  1. מדהים על איזו סקאלת איכויות יושבים הכתיבה כאן ואיכות הנשחק שם.
    זבל של קבוצה. נראית כמו מעיל של הומלס.
    ישר לפלייליסט של התפוז המכני שעה חמש עשרה.
    מיץ של אשפה.

    1. לא הגבת אמש על חששי שפיל ג'קסון סובל מדימנציה. בתור אדם במקצוע הייתי רוצה לשמוע דעתך על אדם שנראה בחודשים האחרונים מבולבל, לא מרוכז, שוכח פרטים חשובים, מגיע בלתי מוכן לישיבות, ונירדם באמצע TRYOUUTS

      1. צודק… מצחיק שלפני שראיתי מה שכתבת העליתי בווטסאפ את ההודעה הבאה:
        "הם אשכרה עושים מג'קסון קשיש דמנטי בלי חיבור למציאות"
        אחרי ציטוט מהדברים שמביא ווג'נרובסקי.

        למי שהוציא את הפרטים מתוך הישיבות היה אינטרס להציג את ג'קסון בצורה מסוימת, ווג', שהוא אמנם כותב מוערך ומצוין, אבל בסופו של דבר הוא עיתונאי, שיתף פעולה ופרסם את הדברים שנמסרו לו.
        ברור שבאופן שבו מתארים את מה שהיה, ג'קסון מצטייר כקשיש סנילי ולא מחובר.
        יכול להיות שהוא מזדקן, מתקשה לשמור על ריכוז, לא מעודכן בכדורסל ובמה שקורה, ויותר מהכל לא מודע ומנסה לתפקד כרגיל כנשיא ובעל שליטה בעניינים. נכון לאז כמובן…
        יכול להיות שהפרסום מוטה בכוונה כדי להוציא אותו רע.
        האמת, למרבה הצער נשמע שיש בפרסומים האלה אמת, גם לאור זה שג'קסון דיבר מעט מאוד אחרי העזיבה, ויותר מזה לאור ההתנהלות שלו בקבוצה במהלך העונה האחרונה, בעיקר מול שחקנים ספציפיים אבל גם בחלק מההחלטות הניהוליות.
        בשורה התחתונה, הוא כנראה כבר באמת לא רלוונטי בכדורסל.

  2. רדשוקביץ אתה אדיר .
    רק אולי עידן ילמד משהו מאיכות הכתיבה המדהימה שלך ,וישיג מיקרופון צואר נק מייק לאייפון כדי שאיכות הקול תהיה פעם אחת ולתמיד סבירה ?
    כשכותבים לו על איכות הסאונד הוא לא מגיב אבל כשרפה ההבנה נדמה לי שקןראים לו מנחם מעיר משהו שטותי לא לענין הוא ישר קופץ …ועונה .
    אז לטיפולך ,כדי שאיכות הכתיבה צילום וקול: סאונד בגיבריש של מנחם יהיו כולם באותה רמה ולא שקטעי הסאונד יהיו ברמת הכתיבה של מנחם. כלומר בלתי ניתנים לעיכול ….
    כתיבה ברמת הבטוקאדה המנגנת במאראקנה כל משחק ,צריך להתאים את התפאורה לרמת הכתיבה הקצבית והקולחת הזו .
    הצילום אגב מצוין יציב מאד ,רמה גבוהה.
    אז דוקא בגלל שהכתיבה והצילום מצוינים החובבנות בטיפול בפס הקול צורמת.
    עדיף לכתוב גם באתר של מנחם ,ברמה מקצועית , מאשר לכתוב לצלם ולקבל פס קול באיכות של רפה הבנה ….

    1. פומה, דבר ראשון, כל אחד כותב בסגנון שלו בו הוא מאמין אז צר אם אתה לא אוהב אותו אבל הוא לא הולך להשתנות.

      לגבי המיקרופון, משהו שמאוד מטריד אותך. גילוי נאות, גם אותי מטריד המיקרופון, אבל…
      כולם באתר הזה הם מתנדבים, כאלה עם עבודות וחיים אישיים וכך גם אני. מיקרופון זה בין הדברים החשובים לעיתונאי אך לצערי מכיוון שהכל מגיע מכיסי, לא תמיד מתאפשר לקנות הכל ובנוסף אני בנאדם אחד כך שלהחזיק מצלמה, מיקרופון ודף עם שאלות בשביל שהריאיון יהיה טוב. האמן לי, גם אני הייתי שמח למיקרופון, מצלמה אמיתית ואפילו איש נוסף שיעזור לי אבל זה כרגע לא המצב וזה בסדר. בשורה התחתונה, אנשים באתר הזה עושים מעל ומעבר ודברים שאף אחד לא מודע אליהם ואם יש לך ביקורת מקצועית על דעה של מישהו אני יותר מאשמח לקרוא אותה אבל אין צורך לרשום לי לקנות מיקרופון, בטח לא שזה יוצא מהכיס שלי.

      1. ברור קודם כל עידן שזה לא צריך לבוא מהכיס שלך .
        אני אישית לא אוהב את הרעיון של ההתנדבות באתר שהבעלים מתהלל כל הזמן ביכולות הקפיטליסטיות.ולועג לסוציאליזם בכל הזדמנות אבל כשזה צריך לבוא מהכיס שלו אז הוא מדבר אחרת ומשבח התנדבות….
        אז ברור שהכסף צריך לבוא מאיפה שהוא ואם למנחם אין שלושים דולר כדי לקנות לך מקרופון ,או מאה דולר כדי שיהיה באמת כמו שצריך
        אז מה צריך להוסיף. רפה הבנה כבר אמרתי …?
        באופן אישי הגעתי לטלויזיה עם חומרים. ולו לא הייתי מגיע עם החומר הכי טוב שאפשר אף אחד לא היה מתיחס אלי ,אפילו לא היו מקדישים לי שניה…
        אז את שלי אמרתי ואם מנחם לא מבין את זה אז,שיפסיק לספר כאן באתר כמה הוא טוב… סאונד בסיסי הוא חובה לא רשות.
        הצילום מעולה אגב ולא ביקרתי את סגנון הכתיבה ,הערתי בענין הראיונות השחקנים פשוט נראים לחוצים נו שיעזוב אותנו כבר, משהו שאתה צריך להרגיש הם מחויבים לענות מצד אחד ובו בזמן להתחמם מצד שני ,אז אתה חייב להחליק את הראיונות קצת ,גם לטובתך
        הצילום מעולה אגב ,וממני לא מקבלים מחמאות ,מה שאני חושב נכתב הכי מקצועי שאפשר.

    2. פומב תודה על המחמאות. אני לא מבין למה אתה עושה לעידן טראמפ ?
      הבחור עושה עבודת ראיונות לפרצוף. הטקסט (לא הסבטקסט, לא זרם התודעה, לא החיקוי סוג ג שלי של קרואק) אומר בפירוש, הילד תותח. לגשת לסטרווינסקי בחדר ההלבשה ולדבר איתו פאקינג חצי שעה זה הישג עיתונאי שקשה לתפוס, למה מי זה עידן ? ועדיין האיכות של השיחה שהוא מוציא משחקנים היא אדירה. באמת חשבתי שבסיום השיחה תומאס יגיד לו יאללה בוא לדרינקס אחכ, או תהיה סוכן שלי או בוא אני אלמד אותך קללות בצכית. לכן באמת נשמה של נעליך.
      בקשר למיקרופון, באמא שלך מה אתה נופל? הוא צריך לממן מיקרופון כדי שאתה תשמע יוצר טוב? לא באמת כתבת את זה, זה כבר לא יפה ביחסי קורא מקצוען כתב מקצוען באתר חובבים. מציע שתעשה כיוון מחדש ותו התנצלות לבבית עם מצמוץ. איל

      1. איל הגבתי על כך ארוכות האתר חייב לקנות מקרופון סביר ,זה לא קביל, איכות הקול הזו ,לא קשור לתותח או לא …
        זה לא אני שלא שומע טוב זה שהאתר נראה רע!
        זו ביקורת מקצועית נטו ,ואם היא לא תישמע אז מנחם ימשיך לקשקש כמה הוא טוב….
        אתה חושב שבליגה לא מסתכלים ?
        אז לי יש חדשות בשבילך הם לא קוראים עברית אבל מסתכלים ועוד איך מסתכלים .,אני יודע כי עבדתי קצת בתחום ויודע מה מעלים לשידור ומה פוטרים בהתיחסות או קיי יש איזה זקן נחמד שמנהל אתר…
        תן לו לשלוח איזה כתב ברמת הנדיבות…אנחנו יכולים להרשות לעצמנו …
        עברית הם לא קוראים ולא מבזבזים זמן. …אז איכות הקול זה הדבר הראשון שהם בודקים ואחר כך איכות הצילום היא פנטסטית.
        אז ההבדל בין אתר נחשב לבין ליגת הפיתוח היא,שלושים דולר מבחינת
        מנחם ,מבחינת הליגה ההבדל ענק .
        אז ההערה מגיעה מכאן ,מה שצורם לי צורם גם למי שמסתכל מבחוץ ,קח את זה כביקורת בונה ותעביר למנחם ,העובדה שעידן לא הגיב על כך קודם גרמה לי להכפיל את מאמצי השיכנוע.
        בקשר למנחם הבעתי את דעתי עליו מזמן. זה לא אומר שהוא יכול לדבר על רמה מקצועית ולהעביר פס קול ברמה כזו ,בראיונות כדי לחסוך שלושים דולר .
        נכון מנחם יכול לבקש תרומה כפי שביקש בנסיעת הברון למפרץ
        אבל אני במקומו הייתי מתביש לקרוא דבר כזה ומוציא את הכסף מכיסי
        לא מבין מה אתם מפחדים ממנו ?
        אני במקומכם אומר לו תביא מקרופון כמו שצריך או שאני לא נוסע ,ואני רוצה לראות שלא היה מביא …

        1. אני כן עובד עם מיקרופון פומה, לצערי זה לא מספיק טוב בשבילך..וכן, שילמתי עליו 30 דולר מכספי והוא עדיין לא באיכות סאונד מספיק טובה כנראה. אולי הגעת מהטלוויזיה אבל בחדר הלבשה של האן בי איי אני בספק אם היית. שחקנים לא אוהבים תקשורת, הם מתראיינים כי אין להם הרבה ברירה ולא תמיד נעים להם להגיד לא. אתה מוזמן להיכנס לדף שלי ביוטיוב ולראות את הריאיונות שלי ולשים לב שחלק מהשחקנים דווקא מרגישים מאוד בנוח. אם מתייחסים באופן ספציפי לריאיון עם ביל, לי הוא באופן אישי נראה מאוד נינוח אבל זה רק אני. אני ממש לא מחפש את המחמאות שלך וזה שאתה לא אוהב שזה אתר התנדבותי זה עניין שלך אבל זו גם כנראה הסיבה לזה שהאתר נחשב לטוב בארץ עם הכותבים הכי איכותיים. למנחם צריך להגיד תודה על זה שהוא נותן לכל אחד הזדמנות, בין אם זה לתת לילד בן עשר להיות העורך של האתר או לתת לי וללא מעט אחרים באתר להגשים את החלום שלהם ולסקר את האן בי איי!

          1. אכן ביל מאד נהנה מהראיון איתך ולא רק הוא , לא מדובר על כל השחקנים ,ולא מדובר על כל המרואיינים ולא מדובר רק עליך. להרבה מראיינים יש נפילות כאלו .
            ברור שחדרי ההלבשה רועשים מאד ,עובדה העלית את הראיון עם מאמן פילי והסאונד היה נקי לחלוטין , אני מודע לחלוטין ,כמובן שאם אתה מראיין בעזרת אי פון אז שכח מהביקורת הזו ,אין בנמצא מקרופון כיווני טוב לזה ,אם תחליט לעבור למצלמה אחרת ,לפני שתקנה אם תעלה הודעה בעניני דיומא , אשמח לעזור בקישורים , בכלל אני חושב שאם האתר יחליט לרכוש מצלמת וידיאו נורמלית נניח קנון g40 שיש לה את כל מה שצריך להפקה כזו , אני חושב שיהיה רעיון מוצלח במיוחד .

        2. קודם כל, פומה, האתר לא נראה רע. אין שום אתר ישראלי שמפיק כל כך הרבה תוכן וידאו ואפשר לשמוע טוב מאוד את השחקנים. אתה לא מצליח לשמוע אותם? מוזמן לשים אוזניות.

          בלי קשר לזה שאנחנו אתר של מתנדבים שלא מחפש להרוויח כסף, ולכן אין פה קליק בייטים ופרסומות והיחסים שלנו עם הליגה מעולים, מאשרים אקרטידציות במהירות. מנחם עושה עבודה נהדרת בניהול האתר ללא צל של ספק והאנשים שאנחנו שולחים לסקר – השנה איל, עידן, ניר, גיא שיקגו, שלומי וירון ושנה שעברה שי ויובל עושים את העבודה הטובה ביותר. אנחנו מעריכים את הביקורת ואתה תמיד מוזמן לשלוח לי מייל עם הצעות ודברים כאלה, אבל במקרה של המיקרופון היא לא כל כך רלוונטית.

  3. פומה. קודם כל האתר לא חייב. במקרה ועידן המתנדב ירצה לשנות סגנון ראיון שלא ברור לי בכלל למה ונבקש מהקוראים את המאה מאתיים דולר הדרושים, אז אולי יהיה על מה לדבר, אבל בתור אתר מתנדבים (לא חובבנים אלא מתנדבים) אנחנו עושים מעל ומעבר. אני שמח שהבהרת מהי הביקורת הבונה שלך, אך שוב שאפו לעידן יהיה במקום, את ההערה אני בטוח שאנשי הצוות ייקחו בחשבון

    1. איל ראשית ברור ששאפו לעידן על הידע והיכולת.לראיין ,וכבר כתבתי זאת בטורים קודמים שלו שאליהם הוא לא התיחס,כפי שלא התיחס בעבר להערות בענין פס הקול.
      תראה יש לי קצת הבנה בעניניםנשאני כותב עליהם , ואני מצפה שכן יתיחסו להערות ,אם מתעלמים מההערות פעם פעמיים שלוש ,אז בסדר …זכותם .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט