מעורב הופס לשבת / מנחם לס

מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1. הקאבס שלחה את ג'פרסון לאטלנטה

הקאבס שלחה את הפורוורד ריצ'רד ג'פרסון – מבוגר-מבוגר, אבל אחד מסמלי האליפות – והגארד קיי פלדר, וכן שתי בחירות דראפט סיבוב שני, ו-3 מיליון ירוקים בקש. ההאוקס נתנו לקליבלנד את זכויות הדראפט על שני וונילים אירופאים – Dimitrios Agravanis and Sergii Gladyr.

הדיל עדיין לא חתום אבל יהיה חתום בשעה שתקראו שורות אלה ואני אחלום על העיזות שלי עם תקווה שהכל בסדר איתן (אני באטלנטה חוזה בקלמסון מס' 2 במכללות בפוטבול שהפסידה לסירקיוז, ולידי חותני ג'ייסון ליפטון, שכמוני הוא בוגר פן סטייט, שביום ראשון תחליף את קלמסון כמס' 2 במכללות!, וביוסטון אסטרוס שבינתיים מנצחת את היאנקיס 0-2).

אטלנטה לא תשאיר את ג'פרסון ופלדר וישחררו אותם (WAIVE THEM) ואחרי שהם ינקו את ה-WAIVERS הם יהפכו לשחקנים חופשיים. ג'פרסון אמור להשתכר 2.5 מיליון העונה, ופלדר 1.3 מיל.

Cleveland will create two trade exceptions ($2.6 million and $1.4 million) with the trade. The Cavaliers will have one year to use them.

אני לא מבין את השורה הכחולה מעל ואולי דדי (אם הוא לא יהיה עייף או 'עסוק מדי' יואיל בטובו להסביר) או גיא יסבירו לנו.

קליבלנד חוסכת 12.8 מיליון במס מותרות כשהיא ניפטרת משני החוזים, וזה גם משאיר אותה עם 15 שחקנים לעונה.

ריצ'רד ג'פרסון בן ה-37 הסביר את המצב המוזר שלו (אותו דבר עשה צ'נינג פריי) בקאבס עם כל ההחתמות החדשות  בפורקסט "ROAD TRIPPIN'"  – in an episode of his podcast .

ריצ'רד לא אהב את מצבו. "השקעתי בקבוצה הרבה ולא מגיע לי טיפול כזה", הוא אמר.

טיירון לו?

"It's a tough situation, and I haven't gotten everything figured out yet, but you know, these are the hard times of being a coach," Lue said. "It's definitely tough, and [I'm] just trying to figure it out."

דריק רוז הגיב:

"Wow," Rose said upon hearing the deal. "My journey is different, but it's a business and I understand it. While they were here they were great guys."

2."מה? חשבתי שהוא מדבר על קליבלנד!"

זאת היתה תשובתו של טיירון לו אחרי שציטטו לו מה'בוסטון גלוב' את מה שקיירי אירוינג אמר בשרלוט לפני משחק הפרה-סיסון של הסלטיקס בשרלוט.

מה אומר ומה אוסיף? אני מכיר את שתי הערים מקרוב ואוהב את שתיהן. קליבלנד היתה מין בית-ספורט שלי משך ארבע שנים כשלמדתי באוהיו בשנים 1962-1995, ובוסטון הפכה אף היא לעיר ספורט שהערצתי, ובאותו זמן עיר שעשועים וחופשות. הייתי לוקח FERRY – אניית מעבורת – מפורט וושינגטון (לונג איילנד) לניו לונדון (קונטיקוט) ואז ממשיך עוד שעתיים לבוסטון.

מה אגיד לכם? קיירי צדק ברוב הדברים שאמר. הנה:

 “Coming from Cleveland, the Midwest, where the culture is different. And then you move to the East Coast — into Boston — and it’s so real [and] alive. An ongoing, thriving city. Consistently. No matter what hour throughout the night.”s.

"A lot of different cultures, food and people. You get it all, especially in Boston," Irving said, per the Globe. "You would go to Cleveland, and it would be at nighttime and things would be going on, but you just see a vast difference in terms of what the Midwest is — Cleveland — and what Boston is. Boston, I’m driving in and [thinking], ‘I’m really playing in a real, live sports city?’ And a great city.”

בוסטון נחשבת כעיר הספורט מס' 1 בארה"ב. מאז 2001 היא זכתב בעשר אליפויות (פוטבול, כדורסל, בייסבול, והוקי). קליבלנד זכתה באליפות אחת – הקאבס – אחרי 52 שנות בצורת (מאז הקליבלנד בראונס של ג'ים בראון). זוהי עיר מצויינת מכל הבחינות, ובעיקר בגלל הבירות שלה מעשרות ה-BREWERIES ('מבשלות שכר – בירה) המקומיות והשוק 'קווינסי מרקט' המיוחד במינו בכל העולם. טוב, גם האוניברסיטאות הארווארד, MIT, בוסטון יוניברסיטי, בוסטון קולג', והאוניברסיטה 'היהודית' ברנדיס יוניברסיטי לא מקלקלות את הפירמה, וכמובן נהר צ'ארלס, תזמורת הטיילת של בוסטון, ובתי חוליה מהטובים בארה"ב.

אבל קליבלנד בעלייה מתמדת: העיר שפעם נחשבה ל-"MISTAKE BY THE LAKE" אינה שגיאה יותר כלל וכלל. כל אזור דאונטאון הפך למרהיב ביופיו במה שהתפתח בו בשנים האחרונות: מוזיאון "רוק אנד רול" הגדול והמפואר; מוזיאון המדע מס' 1 בכל ארה"ב, וכמובן אולם הקאבס, איצטדיון הבראונס בפוטבול, והאינדיאנס בבייסבול.  הקאבס לקחו אליפות לפני שנתיים, והאינדיאנס היו בוורלד סרייס בעונה שעברה, ואלופי הדיביזיה העונה עם שיא MLB של 22 נצחונות. ואם על בתי חולים דברנו, בית החולים 'קליבלנד קליניק' נחשב כאחד המובילים בארה"ב.

בסדר, קליבלנד היא לא בוסטון, אבל היא מזמן כבר לא 'שגיאה'.

אז מה טיירון לי ענה כשציטטו לו את דברי קיירי?

"מה? חשבתי שהוא מדבר על קליבלנד". ואז הוא הוסיף:

 

אני לא יודע מי הוא NAS אבל קראתי שהוא אחד מגדולי הראפרים בכל הזמנים.

ואני לא יודע למה לונזו בול החליט שהוא מעדיף את FUTURE AND MIGOS (אני גם לא יודע מי הוא או הם)

לונזו אמר לפני כמה ימים ש-"NOBODY LISTENS TO NAS ANYMORE" והוסיף ש-"NOW IT IS ALL ABOUT  FUTURE AND MIGOS"

שזה מוזר כי – אני מצטט –

Which is funny, because mumble rap is questionable at best, in the opinion of many hip hop fans

NAS לא ענה ולא הגיב ללונזו (מי הוא לונזו, אחרי הכל, מלבד פרוגדוקציה של אביו?), וחשבו שזה הסוף. אבל זה לא היה, ואני שוב מצטט:

But it wasn’t, as Ball posted a photo on Instagram of his manager wearing a T-shirt showing the cover of Nas’s “It Was Written” album, with Lonzo’s face Photoshopped over it.

הנה ה-CLOSE UP.

רועי, אתה מבין מה קורה כאן, כי לי אין מושג!

 

View image on Twitter

4. פורטלנד ויוסוף נוריץ' ייפרדו בסוף העונה

לפי ה-ORAGONIAN – העתון של פורטלנד – יוסוף נוריץ' שעזר לטרנספורמציה של הבלייזרס לקבוצת הגנה מכובדת יהפוך לשחקן חופשי מוגבל בסוף העונה כי הבלךייזרס לא מוכנה לתת לו חוזה מוארך (EXTENSION).

לפי העתון הוא ביקש הבטחה להארכה והקבוצה לא מיהרה להסכים. היא שאלה אותו "WHAT IS THE RUSH?" והוא ענה "אני רוצה לתכנן את עתידי.

גם לפי שאמס קרניה מה'וורטיקל', כל הסיכויים הם שהקבוצה החליטה "ללכת בכיוון אחר".

תמיד מעניין אותי מה זאת אומרת 'ללכת לכיוון אחר', אבל אשאיר זאת לחכמים ממני להסביר.

 

הדדליין לחתום שחקנים על חוזה רוקי הוא ה-16 לאוקטובר, ואם ביומיים הבאים שני הצדדים לא יגיעו להסכם ביניהם, מאומה לא יכול לקרות לפי חוקי ה-NBA עד יולי הבא. במקום להבטיח לעצמם שחקן כמוהו עם 15.2 נק' ו-10.6 ריב' ב-20 משחקים בפורטלנד עם משהו בסביבות 18-20 מיליון לעונה ל-4 או 5 שנים, הם טוענים שהם "לא ראו ממנו מספיק", ולפי האנגלית שאני מבין וההגיון שאני מאמין שעדיין קיים בי, מה שהם אומרים למעשה שהם לא בטוחים אם הם כבר מוכנים לחתום את עתידם איתו.

היום הם היו יכולים להחתימו על חוזה הגיוני של 18-20 מיל.. ביולי של השנה הבאה, אם תהיה לו עונה של 15.2 נק' ו-10.6 ריב', – והסיכויים הם שתהיה לו עונה טובה יותר – קבוצות אחרות יציעו לו כספים שיזעזעו את פורטלנד כשיהיו חייבים להשוות את ההצעות שיקבל, אם ירצו אותו..

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 74 תגובות

  1. חריגות טרייד בגודל הזה הן כמעט חסרות משמעות ולקאבס אין כוונה להשתמש בהן.
    המטרה של המהלך היתה לחסוך כסף.

    וג'פרסון הוא קורבן של הטרייד עם בוסטון שהביא את קראודר ואחר כך התוספת של ווייד. קליבלנד פשוט לא צריכים כל כך הרבה שחקני כנף והיו חייבים לחתוך מישהו כדי להגיע ל 15 שחקנים לפני פתיחת העונה.

    מבאס בשביל ג'פרסון, אבל את הכסף שלו הוא יקבל, ואפילו אפשרות להרוויח קצת יותר.

  2. פרשנות למה שקיירי אמר?
    אפשר לפרש לכל הכיוונים. אני יודע מה הוא לא אמר במפורש.
    הוא לא אמר שקליבלנד עיר מחורבנת שאין בה ספורט. הוא כן אומר שבוסטון היא עיר של ספורט ושרואים את זה בכל מקום בעיר. התחושה שונה לעומת מה שהיה בלקליבלנד. זה הכל! אני לא רואה פה שום ביקורת ושום זלזול. עיתונאים מחפשים צהוב ותמיד יוציאו דברים מהקשרם, ואת זה אני אומר גם מניסיון. מחממים מנועים לקראת פתיחת העונה והיריבות בין הסלטיקס לקבס.

  3. עוד כמה מילים בנוסף למה שדדי אמר –
    חריגת הטרייד (חריגת טרייד = טרייד אקספשין) נוצרת כאשר יש פער בין החוזה היוצא לחוזה הנכנס (במקרה של קליבלנד – לא נכנס חוזה, כך שחריגות הטרייד הן בגובה החוזים של ג'פרסון ופלדר).

    לקבוצה יש את האפשרות להשתמש בחריגת הטרייד בטריידים עתידיים,
    כאשר יש בדיוק שנה לנצל חריגת טרייד קיימת,
    ואי אפשר לאחד כמה חריגות טרייד עבור חוזה אחד.
    (מה שכן אפשר זה לנצל חריגת טרייד אחת עבור חוזה קטן יותר)

    כמו שדדי כבר כתב –
    יש 0 משמעות לטריידים עתידיים, כאשר חריגות הטרייד הן כאלו קטנות.
    כל מה שהקאבס השיגו זה חיסכון של תשלום מס (הרבה ממנו) בסוף העונה.

  4. ממש לא מגיע לג'פרסון יחס כזה. היחס ששחקנים מקבלים לפעמים מתחת לכל ביקורת. בטח יצטרף לאוקלהומה, יוסטון או בוסטון

      1. ג'פרסון לא מאבד סנט מהחוזה שלו.
        ויש לו סיכוי סביר אפילו להרוויח קצת יותר (אם ו)כאשר יקבל חוזה חדש.

        זה ה-NBA.
        זו הסיבה שמעולם לא העברתי ביקורת על דוראנט,
        ברגע בו הכוח עבר לידיים שלו.

        לגבי ה-15 שלפניו:
        לברון, לאב, תומאס, תומפסון, ג'יי אר, שאמפרט, פריי, קורבר, קראודר,
        אוסמן, גרין, ציזיץ', קלדרון, ווייד, רוז.

        אפשר לדון אם ג'פרסון עדיף על אוסמן (אולי בטווח הקצר, בטוח שלא בטווח הארוך),
        אבל אין עוד מישהו שהייתי משחרר לפניו.

        1. זה לא קשור לכסף. הבנאדם כבר פרש ואז הסכים לחזור לראן אחרון כדי לעזור לקבוצה. והוא אחד מסמליה של הקבוצה בשנים האחרונות ושחקן משמעותי באליפות, ואחד הלוחמים הגדולים שלה.
          זה לא שחקן שאתה זורק לשוק החופשי בשביל לחסוך כמה גרושים, זה סמל שחזר מהודעת פרישה כדי לסיים את הקריירה במקום שהפך לביתו.

          1. הרוסטר ב-NBA מוגבל ל-15 חוזים רגילים.

            אני לחלוטין בעד לכבד שחקנים,
            אבל אני משוכנע שג'פרסון מבין גם הוא שהטרייד על קראודר שינה את המצב בקבוצה.
            אין קבוצה ב-NBA שלא עשתה מהלכים דומים פעם אחר פעם.

        2. תשובה מפורטת. בכל זאת בוא לא נשכח שג'פרסון נשאר בקבוצה אחרי שהחזירו אותו בכוח מפרישה. הוא היה עמוד תווך

          זה כבר לא רק ענין של כסף אלא מקום לסיים את הקריירה ואולי עוד טבעת. אתה רואה אותו עכשיו בקבוצת הטנקינג של אטלנטה, זה מעליב

          הוא גם מחליף שני ללברון וקראודר. זה עדין תפקיד שימושי. אוסמן בטוח לא יראה דקה השנה עם כל הגארדים- גם לא קלדרון ואני לא יודע אם שמפראט בתכנון שם

          1. גרין, אוסמן, ג'פרסון.

            אחד מה-3 חייב היה להיחתך.
            הרוסטר ב-NBA מוגבל ל-15 שחקנים,
            ומה לעשות –
            בקדם עונה גרין נראה טוב בהרבה מג'פרסון,
            ואוסמן צעיר בהרבה, והוא על חוזה נוח ל-3 שנים.

            שאמפרט –
            הוא יוכל לעבור רק בטרייד.
            המשכורת שלו גבוהה מדי מבשביל להיבלע בפיירול של קבוצה כלשהי.

            קלדרון –
            רכז שלשי. וכאשר תומאס פצוע –
            רכז שני.

          2. קלדרון הוא רכז מס' 4. יש שם 3 פוינט גארד'ס-
            לברון בעצמו, תומס, רוז

            ועוד ימבה גארדים- סמית וויד (שיכול גם לקחת כמה דקות ב-1 אם כל השלושה שלפניו מקבלים מנוחה) שמפראט קורבר יכול לשחק 2 גבוה, גם קראודר
            זו אינפלציה ואני לא רואה את אוסמן או את קלדרון רואים שם דקה בטח לא בקבוצה קונטדנרית

          3. לא נכון.
            לברון הוא אולי מנהל המשחק של הקבוצה,
            אבל תבדוק –
            בכמה דקות במהלך הפלייאוף,
            היה כלשהו הרכב על הפרקט שלא כלל את קיירי או את דרון וויליאמס?

            (רמז: התשובה מלמדת שקליבלנד מעדיפים שיהיה רכז לצדו של לברון).

            אני גם לא מבין מה הרלוונטיות של כמות דקות המשחק של השחקנים מס' 11 – 15 ברוטציה של כל קבוצה שהיא.
            רכז מס' 3 תפקידו להיות מוכן לשחק כאשר רכז מס' 1 או 2 לא זמינים.

          4. דרך אגב,
            באמת יש אינפלציה של שוטינג גארדס בקבוצה,
            ואני לא אתפלא אם יהיה טרייד על אחד מהם לפני הדדליין.
            אבל זה לא משנה את העובדה, שלאור גובה החוזים של אותם שוטינג גארדס,
            אי אפשר היה לחתוך אותם.

          5. ענית בעצמך. במקום קיירי או די-וויל- יבואו תומס או רוז לצד לברון.
            ההשואה הנכונה היא ם הרכז הנוסף של קליבלנד עונה קודמת שזה פלדר שלא תץרם כלום ונדמה לי שגם נחתך ובצדק

            וגם במקרה שצריך אחד נוסף במקום תומס או רוז יש לך את וויד. תאמין לי לברון -דווין וויד זה 1-2 מצוין לדקות הכרעה ובתור הבאקפ שלך.
            ואם אין חשיבות למקומות 11-15 ברוסטר אז מה כל הויכוח ל הצורך לחתוך את ג'פרסון …

    1. 100+
      בספרס זה לא היה קורה.
      אם אירגון רוצה שיכבדו אותו הוא צריך לכבד את שחקניו. ולו בצורה מינימלית.

      1. אתה יודע כמה שחקנים הספרס, כמו כל קבוצה ב-NBA,
        משחררים בכל שנה?
        השנה הם שחררו 4 שחקנים.

        אז תגיד "אבל זה ג'פרסון".
        זוכר את מרקו בלינלי?
        (שיחק 3 עונות בספרס)
        הוא היה אמור להמשיך בספרס,
        אבל בסוף חתם בהורנטס בגלל שהספרס הביאו את אלדרידג'.
        מה ההבדל?

          1. ג'פרסון לא "נזרק".
            יש לו חוזה, והוא יקבל כל דולר משכרו.

            יש קפיצה קולקטיבית של מועדון הלמדים רק בגלל שאלו הקאבס.
            שחקנים נחתכים בכל שנה, מכל מועדון.

            חוץ מזה, מידן, שאלה:
            את מי כן היו צריכים לחתוך?

      2. בטח שזה קרה עם סמל לא פחות גדול כמו ברוס לי בואן.
        בסוף הקריירה, הם שלחו אותו בטרייד, הוא נופנף חזרה, חזר לספרס רק לטכס של תליית הגופייה (יש ויגידו עם חלקי הגופות שנשארו עליה)

  5. אוף עם הקינגס!!!

    יכלו לבחור אותו פעמיים לא פעם אחת.

    מליק מונק כל כך טוב שזה ממש מוציא לי את העניים!

    וכשפוקס פצוע וגסטין גקסון היה חלש הלילה וגילס פצוע עד ינואר[ואני הבכלל לא אוהב אותו] אז בכלל אוף..
    שחקו אותה שרלוט גנבת דראפט אמיתית.

    הוא המועמד מספר 1 שלי לרוקי העונה ולשחקן הטוב מהדראפט הזה!

    1. כרגע עד שיוכח אחרת מונק עדיין לא עדיף על באדי הילד. צריך להיות זהירים בנוגע לפרי סיזן. האחוזים של מליק בינתיים ברוב המשחקים לא היו גבוהים. הוא ווליום שוטר כמו ג'מאל קרופורד. סקרמנטו בעיניי לא טעו באף בחירה גם אם בדיעבד יקרו דברים בלתי צפויים (פציעה של פוקס). ג'יילס לא פצוע בכלל. הם פשוט זיהו בניית גוף ויציבה לא טובה והחליטו לתת לו כמה חודשים של בניית גוף ויציבה טובים יותר שיגנו עליו מפציעה לפני שמחזירים אותו למגרש. ג'קסון זו בחירה קצת פרווה אבל שוב הפרי סיזן לא נחשב מדד אמיתי. הרבה רוקיז גם פורחים אחרי האולסטאר כך שיש מה להיות סובלני. פלייאוף במערב הוא גם ככה משימת התאבדות השנה. אבל שאיפה למקומות 9-10 יהוו הישג יפה בהחלט השנה

  6. מנחם, אתה מפרש לא נכון את הדברים של ג'פרסון.
    ג'פרסון מכיר את העסק מכל הכיוונים והוא אחד החביבים בנמצא. הוא דיבר עם ג'יי אר בפודקאסט שלו ושל פרי על הסיטואציה שלו בעקבות הירידה לספסל (מומלץ לקרוא או להקשיב). הוא אמר שכולם צריכים להקריב ולעשות ויתורים. אז מתוך הבנה של הסיטאציה שלו ושל הקאבס אמר " אני מקריב את הדרך שלי החוצה מכאן".
    בקיצור הוא הבין היטב מה הולך לקרות וכרגיל הוא לוקח את הדברים בקלילות. קצת חבל עליו ועלינו שלא נקבל יותר תובנות מהתוכנית המצויינת שלו.

  7. מה הסיפור עם הפציעה של קוואי?
    פופוביץ' הודיע שקוואי לא יפתח את העונה, כאשר הוא החסיר גם את מחנה טרום העונה ומשחקי ההכנה.
    הסיבה היא פציעה בשריר הירך הארבע ראשי ברגל שמאל. מתי הוא הספיק להיפצע שם? האם הספרס מתכננים על עונה פיננסית כמו אותה עונה עם רובינסון?

    1. אז בשביל מה מאנו חזר? בעיה שנייה היא שהספרס לא מספיק גרועים גם בלי קוואי. הם אפילו יכולים לעשות פלייאוף

  8. אני מבין את פורטלנד.
    אם נופל לידיהם סנטר רוקי ברמה גבוהה הם יודעים שברגע שהוא יחתום חוזה (בפורטלנד) ישר יהרסו לו הברכיים/גב/נשמה.
    בעיה סנטרים צעירים וטובים בפורטלנד. בעיה.
    🙂

  9. 1. הקאבס עדו החלטות נכונות מאז הפצצה שקיירי הטיל עליהם. הסגל שבנו לעונה עמוק, איכותי, וחשוב ביותר הם בדרך הנכונה להשאיר את לברון באוהיו.
    2. לגבי קיירי, בואו נפסיק להתמם, הבנאדם ירק לבאר ממנו שתה עד אתמול. זה וכדור הארץ לא מעידים על עודף אינטלגנציה. זה לא אומר שמבחינת כדורסל מדובר בעילוי שיכול לזכות בטבעת נוספת בעיר השעועית.
    3. מנהחם, למה צריך להחייחס לכל פליטה פה או משפט שפולט ילד בן 19, את מי מעניין איזה ראפ הוא שומע? לא חבל על הזמן שלך?
    4. לפורטלנד אין מי יודע היסטוריה מוצלחת של חוזים עם סנטרים, אז הם רוצים להיות מעט זהירים יותר. כנראה שיש תמונה של גרג אודן בקיר של מקבל ההחלטות שם.

  10. אחלה מעורב. חבל שאטלנטה שיחררה את ג'פרסון, וטרן שיכל לתרום לא מעט לשחקנים הצעירים שם. הוא ימצא קבוצה בליגה, פלדר ילך לליגת ההתפתחות. חריגות הטרייד שקליבלנד יצרה חסרות ממשמעות. מה שכן, הם חוסכים 13 מיליון דולר.

    לונזו – ירד על נאס, ראפר אגדי ותמך במתחרים שלו שעושה סגנון ראפ לא כ"כ פופולרי (ממלמל). אחרי זה הוא לקח את העטיפה של האלבום הכי מוכר של נאס ושם את התמונה שלו במקום התמונה של נאס, ניסיון נוסף לרדת עליו. סתם מנסה להשיג חשיפה מראפר שלא הוציא שיר גדול מאז 2011 (לא באסטה ריימז, אנדרסון פאאק או השמות היותר גדולים כמו ג'יי זי, קנדריק למאר וקניה ווסט).

    פורטלנד לדעתי תשווה כל הצעה על נורקיץ'. הם יכולים לעלות מעל התקרה אם אני זוכר נכון בשביל להשוות עליו ויעשו את זה כי הוא היה מעולה שם שנה שעברה.

    1. הייתי רוצה להאמין שאני רק כמעט בור מוחלט בנוגע לראפ והיפ-הופ (קנדריק לאמר זה ההוא שרוצה שביומבו ישב כבר?), אבל בחיים לא שמעתי על נאס.

  11. רועי נאסוף הוא אחד הגדולים. אמנם הוא באמת לא הוציא שיר כבר כמה שנים אבל תמיד יהיה לו את אילמטיק שנחשב על ידי רבים הגדול אלבומי הראפ בכל הזמנים ועוד כמה קלאסיקות. באסטה ריימס לדוגמא לא מתקרב לליגה ולמעמד שלו. בהר ראשמור של הראפ יש לו מקום של כבוד

    1. אמן קלאסי כן, אבל הוא לא טופאק או ביגי סמולס. במחשבה שנייה יותר גדול מבאסטה. גדול אלבומי הראפ בכל הזמנים – יש קייס חזק ל-low end theory של הטרייב לדעתי ול-to pimp a butterfly של קנדריק (אבל אני לא יודע כמה הוא נחשב אלבום ראפ)

  12. היה צפוי השחרור של גפרסון בגלל שכל קבוצה צריכה לצמצם את הסגל ל 15 שחקנים עד ה 16 לחודש יום לפני פתיחת הליגה.עקב צירופם של קראודר וגף גרין ובהנחה שלגפרסון שכבר פרש לכמה דקות בקיץ שעבר וחזר בו יש גג עוד שנה לתת אז עדיף את צדי אוסמן הצעיר והמוכשר מנבחרת טורקיה

  13. אוי ואבוי רועי…. הראפ הלך אחורה ברמות שאתה לא מבין בכלל… נאס הוא סוג של קנייה ווסט פחות מוצלח אבל יותר בועט הוא עדיין לא ראן די אמ סי ווטאנג סנופ 2פאק ביגי דרה הרוטס אייס ריוב די אמאקס(3 אלבומים מצויינים ובועטים של גנגסראפ לאחר מכן התמסחר לדעתי) .היום? מה יש היום??? איזו מחאה איזה מסר? אשמח להכיר יחידי סגולה. שלא לדבר על הביסטיבוייז ואמינם בתחילת דרכו כמובן

    1. ממליץ לשמוע את DAMN, מלא מחאה (בעיקר שני השירים הראשונים והשיר עם יו טו). ברוקהמפטון גם טובים מאוד והאלבום האחרון של הטרייב מאוד מחאתי.

      ההיפ הופ זה לא רק מחאה. מבחינה מוזיקלית הוא הרבה יותר התפתח מההפקה הלא עשירה של טופאק וזאת מוזיקה שחורה לחלוטין, לא רק המילים עצמן. האלבום האחרון של ת'אנדרקאט למשל הוא דוגמה טובה לזה

    2. קנדריק יחיד סגולה. יש נחמדים כמו אנדרסון פאק וצ'אנס דה ראפר וזהו בערך. קניה נהיה בדיחה וג'יי זי איש עסקים
      אין שום ספק, פרט לקנדריק – כל הטופ בז'אנר מגיע מהגולדן אייג' עם השמות שהזכרת, ובולטים מאוד שהחסרת – PE ואאוטקסט

      1. אני אישית אוהב גם את וינס סטייפלס, פיוצ'ר, פופקאן וליל דיקי, אבל אף אחד מהם לא מחאתי יותר מדי (אולי חוץ מוינס). השמות שממשיכים מהניינטיז אכן מעניינים ושווה להזכיר גם את דה לה סול שעשו אלבום קאמבק לא רע שנה שעברה. אאוטקאסט לא הזכרתי כי לא דיברנו יותר מדי על להקות

    1. אני לא מבין למה זמרי רגאיי מבזבזים את הזמן שלהם בשתפ"ים עם הראפרים, מה טוב יוצא מזה? בד"כ זמר הרגאיי מאבד את הסגנון שלו.

  14. ואם להתעלם מהסיפור הפיקנטי,( שאי אפשר להתעלם ממנו, נאס בהחלט נמצא באותה שורה עם ביבי וטופאק. בין אם זה במכירות ( מספר אחד עד לפני כמה שנים) ובמעמד בקרב הקהל והמבקרים. לגבי האלבום הטוב בהיסטוריה יש מצב שלקנדריק יש קייס, פשוט ברוב הדירוגים( שזה אמנם חרטא אבל מעיד לפחות על מעמד) עדיין ראיתי את אילמטיק ראשון. בכל מקרה מאז הוא דמות שבעיני יותר מעניינת מהראפרים אנשי עסקים ששרדו מהניינטיז. שווה לשמוע את האלבום שלו עם דמיאן מארלי . מאסטר פיס גם מבחינה מוסיקלית וגם מבחינת תוכן וטקסטים

  15. אמינם לא רע, אבל הרבה אחרי השיא שלו של תחילת שנות ה-2000. ה-rant על טראמפ החזיר אותו לקונצזוס אבל מאז הוא אמן שמוציא להיט פעם בכמה זמן, לא בהכרח שיר היפ הופ. מוכשר מאוד אבל לדעתי טיפה מתחת לשמות שהוזכרו פה עד עכשיו

  16. אני עדיין מתנהל לפי החוקים של ה-Ten Crack Commandments של Biggie (על שמו קרויי החתול שלי…).

    לונזו הופך לקארדשיאן יחד עם כל משפחתו. אם יהפוך לשחקן משמעותי בליגה שיוביל את הלייקרס לאן שהוא, אוריד את הכובע. הכיוון כרגע לא נראה כזה מלהיב לעומת ההייפ.

  17. תודה מנחם.
    1. ג'פרסון זה מצב לא נעים אבל כפי שאמר גיא את מי משחררים במקומו? הקאבס לא מעוניינים למשכן את העתיד לפני שלברון חותם. הכישרונות הצעירים בעדיפות על ג'פרסון וקלדרון עם היסטוריית הפציעות של הפוינט גארדים נחוץ.

    2. קיירי מדבר על העיר בו נמצא כעת שעדיפה בכל צורה על העיר הקודמת שלו. אין צורך ברגשי נחיתות. בוסטון עולה כמעט על כל עיר אחרת באהבת הספורט חוצת המעמדות הגיל המגדר וכו'. זה יותר התפעלות מבוסטון מירידה על קליבלנד.

    3. כל פעם שלונזו אומר משהו שלא קשור לכדורסל תדמיין כאילו קים קרדשיאן אמרה את זה. זה בעל אותו משקל אינטלקטואלי.

    4. אין לפורטלמד מה למהר ואם נרקיץ' חוזר למצב פרימדונה שפורטלנד תוותר עליו ברצון. אין לו את הרזומה לדרוש שיט. שיתן עונה אחת מלאה טובה ויציבה נקייה מפציעות קשות ויקבל אחר כבוד כל סנט ששווה. אין בליגה יותר ב5-6 סנטרים בליגה ששווים מקס. הוא ממש לא אחד מהם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט