![]()
אינדיאנפוליס קולטס (1 – 3) – סן פרנסיסקו פורטיניינרס (0 – 4)
(יום א', 20:00)
2 מהקבוצות הגרועות בליגה נפגשות הלילה.
מצד אחד יש את הקולטס –
קבוצה ללא הגנה, ללא קו התקפה, ללא משחק ריצה, ללא אנדרו לאק.
מהצד השני, יש את הניינרס, עליהם אפשר לכתוב את כל מה שנכתב על הקולטס.
התחזית:
אז מה מבדיל בין הקבוצות? הביתיות, שתספיק לקולטס בשביל ניצחון נדיר.
סינסנטי בנגלס (1 – 3) – באפלו בילס (3 – 1)
(יום א', 20:00)
מאז תחילת העונה הבילס משמיעים רעשים של "אנחנו על באמת".
הבנגלס, להבדיל, הם פתחו את העונה בצורה מזעזעת,
אבל בשבועיים האחרונים יש להם ניצחון אחד + כמעט ניצחון על גרין ביי,
כאשר אנדי דלתון מצליח להימנע מלשבור את כל שיאי האינטרספשינס,
וההגנה שוב נראית כשייכת למקצוענים.
התחזית:
אני מאלו שחושבים שה-"על באמת" של הבילס,
הוא על באמת.
וזה אומר שההגנה שכרגע מדורגת גבוה בצמרת הגנות הליגה,
היא באמת שווה את מיקומה כהגנת עילית.
וזה אומר –
דלתון חוזר למירוץ אחרי שיא אינטרספשינס חדש…
ניצחון חוץ לבילס.
פילדלפיה איגלס (3 – 1) – אריזונה קארדינלס (2 – 2)
(יום א', 20:00)
יש קבוצות של 0 – 4 שהמאזן שלהם מרמה –
הצ'ארג'רס, לדוגמה.
עם קצת פחות חוסר מזל, הם היו עם מאזן 2 – 2.
יש קבוצות של 2 – 2 שהמאזן שלהם מרמה –
הקארדינלס, לדוגמה.
אם לא היה להם כל כך הרבה מזל,
המאזן שלהם היה 0 – 4…
התחזית:
הלילה אריזונה לא פוגשים את הקולטס או את הניינרס (ניצחו את ה-2 בקושי, 3 הפרש בכל משחק)
הלילה הם לא משחקים בבית.
האיגלס?
3 – 1 בהחלט נשמע נכון.
ההתקפה עובדת, ההגנה עובדת,
והלילה הם ינצחו.

ניו יורק ג'איינטס (0 – 4) – לוס אנג'לס צ'ארג'רס (0 – 4)
(יום א', 20:00)
רק קבוצה אחת בתולדות הליגה פתחה את העונה עם 0 – 4,
והצליחה להעפיל לפלייאוף (הצ'ארג'רס).
הלילה 2 קבוצות שבאמת חושבות שהם שוות יותר ממאזן של 0 – 4 ,
ינסו לסיים את המשחק כאשר הם מצליחות לשמור על הסיכוי האפסי שעוד נותר.
התחזית:
בשבוע שעבר כתבתי שהנאחס חייב מתי שהוא להסתיים עבור הצ'ארג'רס.
טעיתי.
אז במשחק חוץ מול ג'איינטס נואשים?
אני מהמר שהנאחס ישאר לעוד משחק אחד לפחות עם החברה מלוס אנג'לס.
ניצחון ראשון העונה לג'איינטס.
פיטסבורג סטילרס (3 – 1) – ג'קסונוויל ג'אגוארס (2 – 2)
(יום א', 20:00)
2 קבוצות שמצליחות להציג רגעים של פוטבול טוב,
והרבה רגעים של פוטבול רע.
השאלה הגדולה לפני המשחק הלילה?
מי יתפוס את מי.
קו ההגנה המאיים של הג'אגוארס (הכי הרבה סאקס עד כה ב-NFL) יתפוס את ביג בן,
ויאכיל אותו דשא?
או הסקנדרי הצעיר והמבטיח של הסטילרס (4 אינטרספשינס – 6 בליגה, 21 PD (פאס דפנדד, מסירה שנקטעה על ידי ההגנה), 4 בליגה), יתפוס עוד אינטרספשין של ברוטלס?
התחזית:
פיטסבורג ללא ספק פייבוריטים,
אבל לי יש תחושה שביג בן "איבד צעד", ושהנטייה להשתהות עם המסירה,
תגרום ללילה ארוך במיוחד עבורו.
הפתעה – ניצחון של ג'קסונוויל.
קליבלנד בראונס (0 – 4) – ניו יורק ג'טס (2 – 2)
(יום א', 20:00)
זה היה אמור להיות פריוויו של 4 מילים:
"את מי זה מעניין?"
אבל הג'טס, להם יש מאזן של 50%,
אחרי 2 ניצחונות בית על מיאמי ועל הג'אגוארס.
התחזית:
בכל משחק חוץ אחר,
הייתי חושב פעמיים.
אבל אלו קליבלנד –
חשבתי בתחילת העונה שהשנה הם יראו שיפור.
אבל על מי אני עובד?
אלו קליבלנד…
ניצחון לג'טס.
דטרויט ליאונס (3 – 1) – קרולינה פנת'רס (3 – 1)
(יום א', 20:00)
הפנת'רס השיגו בשבוע שעבר ניצחון מפתיע מאוד בניו אינגלנד,
כאשר לראשונה העונה ההתקפה שלהם מתחברת,
וקאם ניוטון מציג משחק התקפי סביר +
אבל ראיתי את משחק הניצחון של הפטס על טמפה ביי ביום ה'.
עוד משחק, עוד פעם שקווטרבאק שמשחק מולם מסיים משחק עם 300+ יארד (5 מ-5 העונה, לפטס).
וזה אומר לי, שככל הנראה –
ההצגה של קאם, הייתה יותר תעודת עניות של הגנת הפטס,
מאשר מקרה של קלארק מוריד את העניבה, והופך שוב לסופרמן.
התחזית:
דטרויט, להבדיל –
הם מציגים הגנה קשוחה והתקפה אחראית (ההפסד היחיד הוא נגד אטלנטה בחוץ אחרי משחק צמוד שנגמר ב- 4 הפרש, מת'יו סטאפורד עם אינטרספשין בודד עד כה).
מול ההתקפה של ניוטון (5 טאצ'דאונס, 5 אינטרספשינס),
בבית?
הם פייבוריטים ברורים.
והם ינצחו.
מיאמי דולפינס (1 – 2) – טנסי טיטנס (2 – 2)
(יום א', 20:00)
זה היה אמור להיות מקרה קלסי של "לא כוחות".
אבל מריוטה, הקווטרבאק הפותח של טנסי, לא ישחק הלילה.
התחזית:
אז נכון, מריוטה לא משחק.
אבל כאשר לוקחים בחשבון שבצד השני הקווטרבאק הפותח הוא ג'יי קאטלר,
אז המסקנה היא שגם למיאמי יש צרות בעמדת הקווטרבאק.
ובמשחק בו ל-2 הקבוצות יש חיסרון בעמדה החשובה ביותר?
אני אלך על ניצחון של הקבוצה הביתית.
אבל קל, זה לא יהיה.
אוקלנד ריידרס (2 – 2) – בולטימור רייבנס (2 – 2)
(יום א', 23:05)
קווטרבאק פצוע 2#
דרק קאר, הקווטרבאק המצוין של אוקלנד, פצוע, והוא לא ישחק הלילה.
וזה אומר, שסוף, סוף, הרייבנס (להם יש הכי הרבה שחקנים שסיימו את העונה בעקבות פציעה –
16 שחקנים סיימו את העונה בשורות בולטימור. כפול מהממוצע בליגה) משחקים מול קבוצה שסובלת לפחות כמוהם מפציעות…
התחזית:
קשה לי לראות את E J מנואל מצליח להפיק את המרב דווקא מול טרל סאגס והגנת הרייבנס.
ניצחון לרייבנס אחרי משחק צמוד.
לוס אנג'לס ראמס (3 – 1) – סיאטל סיהוקס (2 – 2)
(יום א', 23:05)
אני לא יודע מה מפתיע יותר –
העובדה שהתקפת הראמס במקום ה-5 בליגה ביארדים למשחק,
או העובדה שהגנת סיאטל רק במקום ה-14 ביארדים למשחק.
הנתונים היבשים נותנים את היתרון לסיאטל –
ההתקפה שלהם קרובה בהרבה להתקפת הראמס,
מאשר הגנת הראמס (מקום 27 בליגה) להגנת סיאטל.
התחזית:
נתונים יבשים, כבודם במקומם,
אבל –
המשחק בבית של הראמס.
קו ההתקפה של סיאטל מזכיר את קו בר לב/מאז'ינו.
ארון דונלד חוזר לכושר.
והכי חשוב- לראמס יש "את המספר" של סיאטל
(ניצחו את הסיהוקס ב-3 מ-4 המפגשים בין ה-2 בשנתיים האחרונות).
אני הולך על ניצחון של הקבוצה הביתית.
דאלאס קאובויז (2 – 2) – גרין ביי פקרס (3 – 1)
(יום א', 23:25)
המשחק של המחזור 1#
אלו הדקות האחרונות של המותחן מהפלייאוף של העונה שעברה.
אז נכון, דאלאס התחילו את העונה קצת פחות טוב מאשר את העונה שעברה,
אבלך הם עדיין קבוצה מצוינת.
אז נכון, זה משחק חוץ בדאלאס, וגרין ביי סוחבים לא מעט פציעות (מונטגומרי כנראה שלא ישחק הלילה),
אבל זה עדיין ארון רודג'רס.
התחזית:
אין לי מושג.
זרקתי מטבע,
יצא גרין ביי.
יוסטון טקסנס (2 – 2) – קנזס סיטי צ'יפס (4 – 0)
(יום ב', 03:30 לפנות בוקר)
המשחק של המחזור 2#
עברתי על 2 המשחקים האחרונים של יוסטון מחדש.
המסקנה שלי?
זה לא שדשון ווטסון עד כדי כך טוב.
הוא לא רע,
אבל הוא עדיין מקובע על מטרה אחת או 2,
וכאשר מופעל עליו לחץ, קשה לו לזהות שחקנים פנויים בעומק המגרש (מחלה ידועה של קווטרבקים צעירים).
אבל –
יש לו המון ביטחון עצמי.
וזה לא חשוב רק עבורו, או אפילו עבור התקפת הקבוצה –
זה חשוב עבור כל מערכי הקבוצה.
היכולת של ווטסון ליצור יש מאין דרך הריצה,
היכולת שלו להאריך מהלכים,
גרמה להתקפת הקבוצה להעלות רמה,
גרמה לקו ההתקפה להיות בטוחים יותר,
גרמה להתקפה להישאר יותר דקות על המגרש.
וכאשר זה קורה –
גם הגנת יוסטון יכולים להעלות את רמתם
(כרגע מקום 5 בליגה ביארדים למשחק).
וכל זה, כאשר ג'יי ג'יי וואט עדיין לא ה-"וואט" המוכר והקטלני של לפני הפציעה.
הבעיה של יוסטון?
הם פוגשים הלילה את הקבוצה הלא מנוצחת היחידה שנותרה בליגה –
קנזס סיטי צ'יפס.
התחזית:
אלכס סמית' נותן עד כה את העונה הטובה בקריירה שלו.
יש לו רסיברים מצוינים סביבו (בראש ובראשונה – טייריק היל),
יש לו את אחד הטייט אנדס הטובים בליגה (קלסי),
ויש לו את מי שמוביל כרגע את טבלת הסיכויים לתואר "רוקי העונה", הראנינג באק הנהדר,
קארים האנט (מוביל את הליגה עם 502 יארד על הקרקע).
יוסטון קבוצת הגנה באמת חזקה.
בעיקר בבית.
אבל קנזס סיטי של העונה –
זו פשוט קבוצה מצויינת.
יהיה צמוד, אבל אני הולך על ניצחון של הקבוצה האורחת.
תחזית למשחק המאנדיי נייט, וסיקור משחקי יום א' –
במאנדיי נייט פוטבול.

היום זה המשחק בשביל הקאובויס לצאת מהמשברון שלהם. אני מחזיק להם אצבעות. ראמס סיהוקס משחק מצוין בשביל לראות אם הראמס על אמת.
נצחון של קנזס סיטי והם בדרך הבטוח לשבוע חופשי בפלייאוף. אני הולך איתם היום
הקולטס מארחים את הניינרס. נראה לי שתרצה לשנות את ההימור.
תודה, בלבול שלי.
אתקן.
עזוב אותך מקום 5 ביארדים הראמס עשו 142 נקודות ב-4 משחקים. הראמס!!!!????!!!
זה מראה לך עד כמה חשוב צוות האימון בפוטבול.
מאמן חדש,
וגארלי נראה כמו שחקן אחר לגמרי.
ואתו, שאר התקפת הראמס.
תודה רבה גיא
מבחינתי יש 4 משחקים מעניינים ביום הזה שאותם אראה במהלך השבוע בלי פרסומות והפסקות ובלי לדעת את התוצאות
דאלאס-גרין ביי
דטרויט-קרוליינה
ראמס-סיהוקס[ניצחון של הראמס והם בדרך לפלייאוף בביתNFC WEST ]
יוסטון-קנזס
עבורי משחק היום הוא הפנת'רס בדטרויט. שתיהן 1-3, וההגנה של דטרויט שלא חשבו שהיא משהו, עושה בינתיים שמות לקוורטרבקים (11 סאקס ב-4 משחקים). לקוורטרבק של הפנת'רס קאם ניוטון היו השבוע כל מיני בעיות עם המדיה, עם ארגוני נשים, ומה לא. אני מקווה שנשאר לו ראש לפוטבול אחרי כל צרות הסושיאל מדיה שלו.
וגרין ביי בדאלאס זאת הסטוריה ומסורת במבחן.
הקלידו את התגובה כאן…
משחק סופר חשוב לדאלאס. אם יפסידו אותו הלחץ יערם.
ביג בן זורק אינרספשנים בלי הפסקה
התחלה טובה של הקאובויז. טאצ'דאון ביזלי
אחרי עוד השמטה של בריאנט שבמזל והחלטת שיפוט גרועה נתנו להם עוד צ'אנס.
פשוט לא אוהב את החיבור של בריאנט ופרסקוט.
ההגנה של הקאובויז למשחק הריצה חייבת להשתפר אם הם רוצים ללכת רחוק
איזה החלטה גרועה של השופטים לטובת דאלאס
טוב ההגנה של הקאובויס לא תנצח זה רק מוסיף עוד לחץ על פרסקוט
לפחות שנה שעברה הם שיחקו את משחק הכיסויים כמו שצריך. אולי שווה לחזור להגנה איזורית.
אם יש דבר אחד שאמריקאים אוהבים יותר מרובים זה פרסומות
אירווינג עם שני סאקים רצופים על רוג'רס מראה כמה הוא היה חסר בדאלאס בתחילת העונה
בן רוטליסברגר מבוגר מדי, כבד מדי, איטי מדי, וג'קסונוויל הורידה את פיטסבורג לתחתית הבאר. בעל ג'קסונוויל (הפקיסטני שאד חאן ) קנה את
פולהאם האנגלית בכדורגל
הוא רוצה שג'קסונוויל תהיה הקבוצה של ג/קסונוויל ושל לונדון, כשה ישחקו שם 3-4 משחקים בעונה
ולהוסיף על העונה הסיוטית של הג'יאנטס, איבדו עכשיו את אודל בקהאם לתקופה ארוכה
ואת את שפארד ואת מארשל וכנראה את העונה כולה.
קאם ניוטון במשחק אדיר של 26 מ-33!!! (ונצחון מצויין על דטרויט 27-24) בדטרויט!
כולל 3 TD!
הוא באמת היה מצויין וההגנה שלהם התעללה בסטאפורד.
אפלטון דז דורש התנצלות
או סוף כל סוף פרסקוט מתחבר לבריאנט.
טאצ'דאון בכל פוזשן לקאובויז.
פתיחה משוגעת של דאלאס
אין קו הגנה לגרין ביי!
נראה לי התכוונת לקו ההתקפה
מה עובר על קרוסבי, כבר 2 החמצות
לא החזיקו טוב את הכדור הפעם….
משחק מצוין
יש הרגשה של המשחק הקודם בפלייאוף.
מחצית ראשונה בשליטה של דאלאס ואז הפאקרס מתחילים לשחק ברצינות.
והנה זה בא. פאקרס מובילים בנקודה.
הופה!
ג'ארד גוף פשוט עובר התעללות
אליוט ברבע רביעי חזק. פרסקוט לא ממש. עדיין מחכים ששניהם יהיו טובים ביחד.
יש מתח בLA!, למרות כל האיבודים הראמס עוד יכולים לגנוב את זה
איזה מהלך התקפי של דאלאס!
אליוט כל הרבע רץ על גרין ביי, מהלך אחרון נראה כאילו שוב הולכים לאליוט ופרסקוט לוקח את זה ומתגנב בריצה לטאצ'דאון.
איזה משחק.
עכשיו הפאקרס מצטערים על הנקודות המוחמצות
סמוך על ארון…
אשכרה. אם יש מישהו בליגה שיכול לייצר טאצ'דאון בפחות מדקה זה רוג'רס
צדקת בתחזית… הולכת להיות הטלת מטבע
לא יאומן
הוא קוסם הוא קוסם הוא קוסם…
פשוט Unbelievable
UNSTOPPABLE
הקווטרבק הכי טוב בהיסטוריה. כבר אפשר לשים את הנעץ?
באמריקה סופרים אליםפויות…
בוא נגיד שאני לוקח את רוג'רס לקבוצה שלי Any day על פני בריידי.
אבל זה כמו שאני אתווכח שג'ורדן לא השחקן הגדול אי פעם, קרב אבוד.
אחרי הסופרבול האחרון זה באמת חסר סכוי…
יא אללה!
על באמת אחלה משחק ביוסטון,
מאפילה הידיעה שג'יי ג'יי וואט שבר את עצם השוקה.
סביר להניח שהשנה הוא כבר לא יחזור לשחק.
עצוב.
זה כבר בנוהל, לא מתרגשים.
ארון רודגרס מראה עוד פעם עד כמה הוא כלאץ' וינצ'י את המשחק בדקות האחרונות.
#dez cought it
ובנושא אחר, jj watt פצע וגמר את העונה. טתצוגת שיא של ווטסון של 5 TD לא הספיקו לנצחוו