חם מהתנור: דאנטה אקסום עלול להחמיץ את כל העונה / רועי ויינברג

רכז יוטה (31-51) והבחירה החמישית בדראפט 2014, דאנטה אקסום, עלול לפספס את כל העונה עקב כך שפרק את כתפו השמאלית. הוא עבר בדיקת MRI ולא ברור האם יצטרך ניתוח. במידה ולא ישחק העונה זאת תהיה העונה השנייה מ-4 שנים שהוא מפספס לחלוטין בגלל פציעה, אחרי שלא שיחק כלל ב-2015/16. קיים סיכוי שאקסום סובל מנזק באחת מהרצועות בכתף. השנה אקסום קלע 6.2 נקודות, שיא קריירה, עם 2 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים ב-18 דקות למשחק.

*

קוני הוקינס, שחקן העבר, הלך לעולמו בגיל 75. הוקינס שיחק בעבר בהארלם גלובטרוטרס ונחשב לאחד מגדולי שחקני ה-ABA, הליגה המתחרה לאנ.בי.איי בסוף שנות השישים. ב-NBA עצמה הוא נבחר 4 פעמים לאול-סטאר ופעם אחת לחמישיית הליגה הראשונה. הוקינס שיחק בפניקס, בלייקרס ובאטלנטה ונבחר להיכל התהילה של הכדורסל.

*

מאמן שרלוט, סטיב קליפורד, הודיע כי ג'רמי לאמב צפוי לפתוח בחמישיית ההורנטס השנה במקום ניקולס באטום שנפצע ויפספס כמות זמן משמעותית (8 עד 12 שבועות). השנה לאמב קלע 9.7 נקודות עם 4.3 ריבאונדים למשחק.

*

קריס דאן משיקגו (41-41) נפצע ויפספס בין שבועיים ל-4 שבועות. הוא לא יהיה כשיר ככל הנראה לתחילת העונה עקב כך שנפצע באצבע המורה בידו השמאלית. דאן בשנתו השנייה בליגה לאחר שנבחר בבחירה החמישית בדראפט 2016 ושיחק עונה אחת במדי מינסוטה טימברוולבס.

*

דטרויט (47-35) החתימה את ריי מקולום על חוזה מינימום לשנה אחת. מקולום שיחק העונה בליגת ההתפתחות וב-2015/16 שיחק בממפיס ובסן אנטוניו, במצטבר עם 3.3 נקודות ו-1.5 אסיסטים ב-11.6 דקות למשחק.

*

ממפיס (39-43) חתמה על חוזה מובטח חלקית עם טרוי וויליאמס שינסה להיות בסגל הקבוצה בעונת הפתיחה. וויליאמס שיחק בממפיס וביוסטון העונה וקלע 6.2 נקודות עם 2.3 ריב' ב-18 דקות למשחק.

*

יוסטון (27-55) החתימה את בובי בראון על חוזה למחנה האימונים. בראון שיחק 25 משחקים העונה עם הרוקטס אחרי מספר שנים באירופה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. מאוד מעניין מה החוזה שאקסום יקבל בקיץ (שחקן חופשי מוגבל). פציעות מחקו לו כנראה שנתיים מ-4 שנות הרוקי ובשנתיים האחרות הוא לא הראה יותר מדי בהתקפה, בהגנה או בניהול המשחק.

    דראפט 2014 בינתיים מאוד מועד לפציעות כשמתוך הטופ 5 פארקר, אמביד ואקסום נפצעים כל הזמן והשניים האחרים (ארון גורדון ואנדרו וויגינס) לא מרשימים יותר מדי. השחקן הכי טוב שיצא מהדראפט עד עכשיו הוא בחירה 41, ניקולה יוקיץ'

    1. אהבתי את ההרכבים שלו ליד יוגי שנה שעברה ויכל להראות טוב ליד DSJ. עכשיו רק ווסלי מת'יוס סקנד גארד אמיתי שם

  2. מנחם רועי או כל קודקוד אחר כאן באתר!
    מה דעתכם לעשות תחרות הימורים לליגה הסדירה?
    כל אחד שירצה ירשם ויצטרך למלא כל יום טופס עם הימורי המשחקים של אותו יום עד למועד תחילת המשחק הראשון- מי תהיה המנצחת.
    וננהל טבלת ליגה בה המקום הראשון עם האחוזים הגבוהים ביותר וכן הלאה
    נגיד מנחם לס בסוף העונה ניחש 100 מנצחות נכון מתוך 200 משחקים ולכן יש לו 50 אחוז הצלחה…
    או על כל הימור מוצלח כל הפרש 2 נקודות. על כל הימור מוצלח נקודה וכל הימור שגוי 0 נקודות…
    בכל אופן, הרעיון..לערוך ליגה בין משתתפי האתר סביב הליגה..משהו קליל ונחמד שיוסיף לפריוויויים לפני משחקים…

    1. בעד לגמרי!!
      תחרות לפי ימים גם טוב…באיזה יום כותבי הפריוויו של אותו יום הכי מצליחים לנבא את המנצחות…

    2. למה לתקוע הימורים?
      האתר מעניין ואטרקטיבי בלי מחלת ההימורים, זה רק יוריד את הרמה ויביא אתו את תת תרבות של הגלישה ברשת

  3. איזה חוסר מזל, גם של אקסום וגם של דאן. שני שחקנים שהשנה הזאת יכלה להיות שנה טובה עבורם כי ההזדמנות שם בשבילם והם היו ציכים לקחת זאת בשתי ידיים.
    לגבי אקסום, מאוד בעייתי, בטח שהוא לקראת שנת חוזה. אם כי ב-nba הוכח כבר כמה פעמים שיכולים להחתים שחקן עדיין על פוטנציאל למרות מה שהראה והפציעות.
    דאן – פחות בעייתי כי הוא אמור לחזור ולא להחמיץ יותר מדי. רבל בסיטואציה שלו עדיף לו להתחיל את העונה ושלא יגיע מישהו שפתאום "יגנוב" לו דקות.

    ריי מקולום – אני אוהב את ההחתמה הזו כי הוא pg סולידי וקבוצתי. סיטואציה טובה עבורו כי ג'קסון לא יציב והוכח שרכזים מחליפים מקבלים שם דקות.

    1. דאן הרבה פחות גרוע ויקבל דקות. אני טיפה שמח שעכשיו לארצ'ידוקונו מוילאנובה תהיה הזדמנות לקבל דקות ולהרוויח מקום בקבוצת אנ.בי.איי

  4. לא ממש מבין את ההחתמה של מקולום. גארד שישי ברוטציה ?

    היה לו סיכוי יותר טוב לנסות להוכיח את עצמו ביוסטון.

    מעניין אותי לראות במהלך העונה כמה דאלאס יתמסרו לטנק.

    1. מתכננים שם בדטרויט מהלך מיוחד. מחתימים כמה שיותר רכזים, גורמים להם להתמרמר על דקות המשחק שלהם ואז אולי מהם יהיה מספיק נואש ויפטר עבורם מרג'י ג'קסון. ווין-ווין.

    1. כוכבים – משחקי קדם עונה מיותרים שהם לא צריכים לשחק בהם בכלל. לברון וקוואי "פצועים" וישחקו כמו גדולים בתחילת העונה הסדירה.

      אין קשר משפחתי בין קוני והרשי הוקינס. לכל שאלה תשובה 🙂

      1. תודה רועי על התשובה.
        כנראה שכחתי שאני באתר NBA וחשבתי שאני באתר אסטרולוגיה כי התכוונתי לסידור הכוכבים בשמיים שפוגע בשחקנים (הוכח דרמטולוגית בעבר)
        בכל מקרה תודה על העדכונים וסליחה על ההומור הקלוקל 🙂

    1. ביילור היה ד"ר ג'יי לפני שהיה ד"ר ג'יי, או לפחות קרוב לזה.
      כמובן שלך אישית לא צריך לומר זאת אלא התייחסתי אליו בהקשר לעניין להיות ד"ר ג'יי לפני שהיה ד"ר ג'יי.

  5. רועי, שאלה –
    מאיפה הידיעה על כך שטרוי וויליאמס חתם בממפיס?
    ככל שידוע לי הוא משחק כעת בסגל של יוסטון בפרסיזון, ובמהלך הקיץ חתם, או לפחות סוכם, שימשיך ברוקטס ל-3 שנים.

  6. גארי האריס חתם על הארכת חוזה של 74 מיליון ל-4 שנים עם עוד 10 מיליון (סה"כ 84) מבוססי הצלחה אישית וקבוצתית.
    אוהב את השחקן אבל לדעתי קצת מוגזם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט