וושינגטון הישוותה ל-1-1 והדוג'רס ב-2-0 / מנחם לס וחנן קרן

וושינגטון הישוותה ל-1-1 והדוג'רס ב-2-0 / מנחם לס וחנן קרן

 

5:30: וושינגטון נשיונלס (1-1) 6 – שיקגו קאבס (1-1) 3

וושינגטון נשיונלס שיחקה 16 אינינגס שהיא היתה מעדיפה לשכוח. ואז באינינג אחד היא הדליקה את המשואה וכך היא תגיע לשיקגו עם 1-1 במשחקים אחרי נצחון 3-6.

הם היו 4 'אאוטים' מליפול 2-0 לקאבס,0 חסרון שהם לא היו יוצאים ממנו. קודם היה זה ברייס הארפר שהחייה את הנשיונל עם סווינג אחד שהקול בלבד של אלה פוגעת בכדור שידרה לך HR אדיר, רק שלא ייצא החוצה לאאוט.

לא יצא לאאוט. אלא הגיע לשורת המושבים השנייה ביציע במרכז השדה. HR "בריא ביותר" אם ניתן לתאר ככה הום ראן. היה זה TWO RUN HR מהרליבר של הקאבס קרל אדווארדס הרזה, בתחתית האינינג ה-8., שהישווה את התוצאה ל-3-3. אדווארדס הוליך את החובט הבא אנטוני רנדון, ואז מייק מונטגומרי נקרא להציל את המולדת לקאבס נגד דניאל מורפי, שלפני שנתיים כל כדור שחבט היה HR או כמעט כזה. הפעם מרפי חבט לסינגל, והחובט הבא בתור היה ריאן זימרמן, עם שלטים "ZIM" ממלאים את כל האיצטדיון.

הכדור שלו עף כשהאיצטדיון כולו אילם. לא היתה לחבטה את הקול של חבטת ברייס הארפר ונראה היה שבן זובריסט עומד לתפוס את הכדור ליד הגדר.

לפתע האיצטדין פרץ כהר געש!!!

הכדור עבר את הגדר בסנטימטרים. 3-6. איצטדיון בטרוף!

Wi

 

9:00: לוס אנג'לס דודג'רס (2-0) 8 – אריזונה דימונבקס (0-2) 5

אריזונה פתחו מצוין את המשחק כאשר פול "גולדי" גולדשמידיט בעל השורשים היהודים חובט הום ראן של 2 נקודות. הדוג'רס חזרו לאט לאט עד שבאיניג החמישי התפוצצו והכניסו 4 ריצות. מה שמעניין שדווקא חובטים 6-7-8, ג'ימי שרפי, יאסיאל פוויג ולוגן פורסט'י עשו את עיקר הנזק במשחק הזה והתגברו על הפיצ'ר רובי ריי שניצח אותם שלוש פעמים העונה.

הדימונבקס עשו קולות של חזרה ב-7 שהכניסו 3 ריצות אז מאמן לוס אנג'לס דייב רוברטס לא לקח סיכונים והכניס את הקלוזר שלו קנלי ג'נסן כבר אחרי אווט אחד ב8 שסגר שמירה של 5 אווטס ב10 זריקות בלבד. האם האורות נכבו על כל הסדרה? הסדרה חוזרת למבצרה של אריזונה לשני משחקים רועשים במיוחד. אני מהמר על משחק מכריע בסדרה הזאת.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. היה ערב גדול אמש
    קליבלנד עם קאמבק מהסרטים וניצחון באקסטרה אינינג
    יוסטון ממשיכה לחבוט בפיצרים של בוסטון
    קרשאו חטף 4 הומרים ולמרות זאת רשם W
    וושינגטון והקאבס עם משחק בודד עד כה עם הופעה של פיצרים כמו שפיצרים צריכים להגיש בפלייאוף

  2. תודה מנחם, אתמול היה ממש יום אדיר. נהניתי לאללה.
    שאלה למבינים:
    אם בוסטון מבינים שלא כדאי להם לשלוח פאסט בולס למרכז הריבוע למה הם ממשיכים לעשות את זה? כל פעם שעשו את זה קיבלו הומראן. הפיצ'רים שלהם כל כך חסרי יכולת?
    הסינקרים והזריקות הסיבוביות כלפי פנים שעשה הפיצ'ר של יוסטון עובד גם אם לא יוצר סטרייק אאוט, לפחות מונע הומראנס. למה הרד סוקס לא עושים דבר דומה רק כדי לגרום לחובטי האסטרוז לעבוד קשה?

    1. אפלטון, ככל שתיכנס יותר לבייסבול תבין יותר ויותר שזה משחק של שאלות שלרובן אין תשובות. כמו שההצגות והסרטים מוכיחים – אלוהים, מלאכים, והשטן בכבודו ובעצמו מעורבים במשחקים.

    2. זה לא ככ פשוט… כל פיצ'ר היה מת לזרוק לפינות של הסטריק זון ולהקשות על החובט. פיצ' דאון דה מידל תמיד מסוכן. אבל לפעמים פשוט אין ברירה ואי אפשר "לשחק על בטוח" ולזרוק מחוץ לסטרייק זון, כשאתה מוכרח סטרייק, אם אתה מסתבך למשל בכמה בולז ועומד לתת ווק. חוץ מזה
      ביסבול זה משחק של אינצ'ים. ההבדל בין פיצ' מעולה שהחובט רודף אחריו ונכשל, לבול, לפיצ' גרוע שנותן לחובט HR, זה לפעמים ממש על הקשקש.

      1. הנה למה זה משחק של רבעי אינטשים, לא אינטשים: אתמול, במצב 3-8 הרליבר של היאנקיס צ'אד גרין פגע בלוני צ'יזנהול בחלק מהחולצה. הקצ'ר של היאנקיס גרי סנצ'ז טוען שהכדור למעשה החליק ופגע באלת החבטה של צ'יזנהול. בצילומי סלו מושיון התברר שסנצ'ז צדק. אבל המנג'ר של היאנקיס ג'ו ג'ירדי החליט לא לערער על החלטת השופט. אז במקום שיהיה סטרייק, הבסיסים התמלאו ולינדור חבט את הגראנד סלאם שלו.

  3. אריזונה חפרו בור עמוק ב-2-1 עם בסיסים מלאים נגדם ורק אחד שרוף. שילמו על כך אבל לא ניטרפו. האינינג הסתיים ב-2-3 לדודג'רס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט