אירועי דיומא – 07.10.2017

כדורגל:

גביע הטוטו – רבע גמר / מתן גילור

21:00 מכבי פתח תקוה-הפועל באר שבע (ספורט 5). בניגוד לשנים עברו פסק המנהג המיותר של שני משחקי רבע גמר בגביע הטוטו הוחזרנו למשחק בודד על כל הקופה, אשר יתקיים באצטדיון המושבה. שחקני הנבחרות השונות לא יכללו בסגלים, מה שספק אם ידיר שינה מעיני מישהו ביקום.

 

מוקדמות גביע העולם – אירופה (שלב הבתים): מחזור 9 / רועי ויינברג

בית א':

19:00-שבדיה-לוקסמבורג (ספורט 5+). ניצחון חובה עבור שבדיה, שיכול להקל עליה מאוד מבחינת הפער מהולנד והבטחת עלייה מפתיעה לגביע העולם. לא משחק מעניין במיוחד.

21:45-בלארוס-הולנד (ספורט 2). ההולנדים חייבים את הניצחון הזה ולקוות למעידה של אחת הקבוצות מעליהן. בלארוס לא תעלה בשום מצב, אבל הקמפיין הרע של האוראנז' יכול להוביל לכך שהמשחק הזה לא יספיק. הם לא תלויים בעצמם.

22:45-בולגריה-צרפת (ספורט 3). נבחרת החלומות הצרפתית (דמבלה, למאר, אמבפה, גריזמן, פאייט וג'ירו בהתקפה) הפתיעה את העולם עם 0:0 מול לוקסמבורג. הם צריכים ניצחון מול בולגריה, כשזה משחק חשוב גם למארחת – עדיין יש לה סיכוי תאורטי לעלות כשהם פוגשים את אותה לוקסמבורג במשחק האחרון של הבית. למרות העדר הביתיות צרפת לא צריכה להתקשות מול ההגנה הבולגרית שספגה 17 שערים ב-8 משחקים.

בית ב':

19:00-לטביה-איי פארו. משחק חסר חשיבות. הנבחרת המשתפרת והסימפטית של איי פארו צפוייה לנצח, אבל שתיהן כבר לא יעלו. איי פארו יכולים לסיים את הקמפיין הזה גם במקום השלישי, משהו שאיש לא האמין שיקרה לפני 8 שנים.

21:45-אנדורה-פורטוגל (ספורט 5+). אנדורה ניצחה רק את לטביה והבקיעה שני שערים בכל המוקדמות. כשאלופת אירופה מאחורי שוויץ, לקראת המשחק הישיר ביניהן בשלישי, די ברור שרונאלדו והחברים ינצחו בצורה מוחצת.

21:45-הונגריה-שוויץ (ספורט 1). משחק שיכול להיות לא קל עבור שוויץ. הנבחרת ממדינת האלפים טובה יותר מהונגריה שמתבססת באופן כמעט בלעדי על אדם סלאי, אבל ההונגרים במקום השלישי בבית, הרבה בזכות חולשת הנבחרות האחרות. 3 נקודות הן הכרח עבור האורחת גם כאן.

בית ח':

19:00-גיברלטר-אסטוניה. משחק חסר עניין בין 2 האחרונות בבית. אסטוניה טיפה טובה יותר אבל גיברלטר תחפש הזדמנות לנקודות ראשונות בקמפיין בינלאומי כלשהו.

19:00-בוסניה והצרגובינה-בלגיה (ספורט 1). עם 22 נקודות וללא הפסד עד עכשיו בלגיה הבטיחה עלייה מהמקום הראשון למונדיאל והמשחקים האלה חסרי חשיבות עבורה. בוסניה עדיין נלחמת על המקום בפלייאוף יחד עם יוון וקפריסין ולמרות שהובסה במפגש הקודם היא יכולה לנצח בגלל שהמשחק הזה חשוב לה בצורה משמעותית בהרבה.

20:45-קפריסין-יוון. משחק חשוב מאוד ל-2 הקבוצות. שתיהן בעלות סיכוי להגעה לפלייאוף. הן איבדו נקודות מול אסטוניה החלשה במשחקים האחרונים, המפגש בין המדינות השכנות נגמר בניצחון יווני. אם קפריסין לא מנצחת היא ככל הנראה מאבדת סיכוי לעלות; אם יוון מנצחת היא עולה כמעט בודאות (במקרה שבו בוסניה לא מנצחת את בלגיה, יוון תנצח את גיברלטר ותעלה). חבל שלא משודר בארץ.

 

טניס / מתן גילור

טורניר בייג'ין (500) – חצי גמר

11:30 גריגור דימיטרוב(3)-רפאל נדאל(1) (ספורט 5). משחק נפלא מחכה לנו בחצי הגמר. זה לא הלך פשוט לגרג אבל הצליח לנצצח את באוטיסטה אגוט בשלוש מערכות. גם לנדאל זה לא הלך פשוט אבל 4:6 בראשונה ושו"ש בשניה עשו את העבודה.

16:00 ניקוס קריוס(8)-אלכסנדר זוורב(2) (ספורט 5). קריוס לקח את כל 9 המשחקונים הראשונים לפני שדארסיס פרש. זוורב הראה לרובלב את ההבדל בין פוטנציאל לבין מימוש.

 

טורניר טוקיו (500) – חצי גמר

06:00 דיאגו שוורצמן(8)-דויד גופן(4) (ספורט 5). שוורצמן גבר בקלות על ג'ונסון כולל אחד עם סומסום בראשונה. גם גופן לא התאמץ יותר מדי נגד גאסקה.

מיד אחריו מארין צ'יליץ'(1)-אדריאן מאנארינו (ספורט 5). החלום היפני לזכייה מקומית נגדע אחרי שסוגיטה, שנהנה קודם לכן מפרישה מוקדמת של ראוניץ', הפסיד למאנארינו. צ'יליץ' איבד 2 משחקונים בלבד להאריסון.

 

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה

הגראנד פרי היפני – מקצה הדירוג

מקצה הדירוג למירוץ שייערך מחר ביפן. שידור בספורט 5 לייב ב-9:00.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס האירופי – חצי הגמר

כמה משחקים טובים היו לנו ברבע הגמר. הסינדרלה של הטורניר, קאו יופנג, ממשיך במסע ההצלחות, ואתמול הוא הסיר מדרכו גם את מארק וויליאמס. במשחק הטוב של האליפות עד כה, שרד ג'אד טראמפ קאמבק של מארק אלן מ-3-0, כדי לגבור עליו בפריים מכריע. אלוף העולם מארק סלבי ימשיך לחפש את תוארו הראשון העונה בטורנירים אחרים, לאחר שנכנע לסטיוארט בינגהאם. ז'ו יואלונג הצעיר ממשיך לעשות חייל, כשגבר על אנתוני מקגיל בצורה חלקה. היום בחצי הגמר נראה שני קרבות בריטים-סינים עם טראמפ מול יופנג ובינגהאם מול יואלונג. שידורים ביורוספורט. משחקי חצי הגמר:

15:00-ג'אד טראמפ-קאו יופנג

20:00-סטיוארט בינגהאם-ז'ו יואלונג

 

 

פוטבול מכללות / מנחם לס

למרות שהן לא מדורגות משחק היום הוא מישיגן נגד מישיגן סטייט  כל משחק הוא מלחמה!

המשחקים העיקריים:

12:00

ווייק פורסט בקלמסון (מדורגת 2 במכללות)

איובה סטייט באוקלהומה (3)

פן סטייט (4) בנורת'ווסטרן

ג'ורג'יה (5) בוונדרבילט

אול מיס באאובורן (12)

אילינוי באיובה

טכסס טק בקנזס

דור בוירג'יניה

פיטסבורג בסירקיוז

 3:00, או 3:30

מיאמי בפלורידה סטייט

נוטרדאם (21) בצפון קרולינה

LSU בפלורידה (19)

AIR FORCE AT NAVY!!!!!

4:00 או 4:30

מרילנד באוהיו סטייט (19)

אורגון סטייט ב-USC (מדורגת 14)

מישיגן סטייט במישיגן (7)

ויסקונסין בנברסקה

6:00 או 6:30

סטנפורד ביוטה

10:30 בערב

קליפורניה בוושינגטון (6)

סן דיאגו סטייט (19) ב-UNLV)

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ איל לומברדיה

מירוץ איל לומברדיה הוא אחד מהמונומונטים של העונה, וכנראה הקשה מביניהם. המירוץ הזה, הנערך בצפון איטליה, נחשב בענף לזה המסמן את סיום העונה. זאת למרות שיש לנו עוד מירוצים בהמשך, כמו מירוץ פריס-טור מחר או המירוצים בסין ובטורקיה. זהו מירוץ בן 247 ק"מ המיועד למטפסים, כשהשנה הוא מתחיל בברגמו ומסתיים בקומו. התוואי של המירוץ, כולל הפתיחה והסיום, משתנים מדי שנה, אך כמה מאפיינים נותרים קבועים, בפרט הטיפוס למדונה דל גיסאלו שליד אגם קומו. השנה טיפוס זה ילווה בקיר של סורמאנו – קטע שיהווה מן הסתם נקודת מפתח במירוץ. מבין המתמודדים נזכה לראות כמה ממיטב המטפסים בענף. אחד הפייבוריטים הוא וינצ'נזו ניבאלי, רוכב שינסה להמתיק עונה מאכזבת למדי, דבר שאפשר לומר גם על נאירו קינטאנה הקולומביאני. פייבוריט ברור נוסף הוא בן ארצו של קינטאנה, ריגוברטו אורן, אותו ראינו זוכה רק לפני יומיים במירוץ מילאנו טורינו שבאיזור. איתו בפודיום ראינו את אדם ייטס ואת פאביו ארו, שינסו לשפר את התוצאה שלהם היום. עוד נראה כאן את פינו, דה גנט, פוצוביבו, אלאפיליפ, דן מרטין, קרוייזויק, מולמה, בארגי ואת לאנדה, פולס והנאו מסקיי. שידור ביורוספורט ב-16:30.

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תודה רבה דוד ורועי.
    רק תיקון קטן – לשוויץ יתרון בן 3 נק' על פורטוגל כשהמשחק האחרון ביניהן בפורטוגל והפרש השערים של פורטוגל עדיף משמעותית. הווה אומר שמבחינת שוויץ, תחת הנחה שפורטוגל תנצח את אנדורה החלשה, אין שום הבדל אין ניצחון לתיקו היום. גם במקרה של תיקו היום וגם במקרה של ניצחון היום הפסד בפורטוגל יהיה שווה פלייאוף וניצחון או תיקו יהיו שווים מונדיאל.

    1. ארה"ב נראתה מצויין בנצחון 0-4 על פנמ. תיקו נגד טרינידד ביום שלישי בחוץ כנראה יספיק לה, אבל עדיף נצחוןה

  2. תואי מירוץ.פנטסטי , לא חושב שיתאים לאול אראונדים ,זה חייב להיות של מטפס טהור שהוא שען טוב ,אז קינטאנה בחוץ. לניבאלי אין קבוצה חזקה מספיק ,אוראן לנדה הנאו ,מתאממים ,אני מהמר שהנצחון יהיה של רוכב סקאי בשל הקבוצה .

  3. קרוזוויק מולמה אלפיליפ מתאימים לנצח בקטע כזה בשל יכולות הבריחה שלהם ,אך השלישיה לאנדה פולס הנאו ,תצמצם את יתרון ואפשרויות בריחה ,דה גנט להבנתי יפול על הקיר , משעמם במירוץ הזה למרות אורכו לא יהיה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט