חם מהתנור: נורמן פאוול האריך חוזה בטורונטו / רועי ויינברג

טורונטו (31-51) סיכמה עם שחקן הקבוצה, נורמן פאוול על הארכת חוזה של 42 מיליון דולר ל-4 שנים. פאוול היה צפוי להפוך לשחקן חופשי מוגבל בסיום השנה אם לא היה חותם על החוזה, כמו כל נבחרי הסיבוב השני של דראפט 2015 שהגיעו לליגה בתחילת 2015/16. יש אופצית שחקן בסיום שלוש השנים הראשונות של החוזה של המומחה ההגנתי.

העונה הוא קלע 8.4 נקודות עם 2.2 ריבאונדים למשחק, כשב-18 המשחקים בהם פתח קלע 15.6 נקודות (39.7% מהשלוש) עם 3.7 כדורים חוזרים, 1.8 אסיסטים וחטיפה בערב. במשחקים בהם פתח שיחק 32 דקות למשחק וב-58 המשחקים בהם עלה מהספסל שיחק 13.7 דקות למשחק.

*
ניקולס באטום משרלוט (46-36) קרע רצועה במרפקו השמאלי ויפספס בין 8 ל-12 שבועות (יחזור בין דצמבר לינואר). אשתקד באטום קלע 15.1 נקודות עם 6.2 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים בערב.

*

מילווקי (40-42) החתימה את אקסבייר מונפורד, שחקן ממפיס לשעבר ששיחק העונה בליגת ההתפתחות וזכה במדליית זהב באליפות אמריקה עם נבחרת ארצות הברית. הקבוצה שיחררה את ג'יימס יאנג ששיחק ב-3 העונות האחרונות בבוסטון.

*

קליבלנד (31-51) שוקלת טרייד או את שחרורו של ריצ'רד ג'פרסון עקב כך שיש להם 16 חוזים מובטחים, כלומר חוזים בהם הם נדרשים לשלם את מלוא הכסף המובטח לשחקן, ו-15 מקומות בסגל. ג'פרסון בן ה-36 מחזיק בחוזה לשנתיים כאשר השנה הבאה לא מובטחת וקלע בעונה האחרונה 5.7 נקודות עם 2.6 ריבאונדים למשחק.

*

לפי מאמן פורטלנד (41-41), טרי סטוטס, אוון טרנר צפוי לשמש כמנהל המשחק של הקבוצה לצד דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום בחלקים מהמשחק. ב-2 העונות האחרונות של טרנר לפני שהצטרף לפורטלנד הוא מסר מעל 4 אסיסטים למשחק.

*

ליגת ההתפתחות של ה-NBA הולכת להשתמש בקדם העונה ובמשחקיה בחודש נובמבר בצוות שיפוט של ארבעה שופטים, בניגוד לצוות שלושת השופטים שהיה קיים בליגה ובאנ.בי.איי עצמה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. ברגע שיקבל יותר הזדמנויות יהיה נכס משמעותי. לא בדיוק שחקן של שלשות והגנה כי הקליעה שלו מרחוק לא מדהימה, אבל הוא יכול לייצר נקודות טוב ושומר מצויין. לא מוותרים על השחקנים האלה בקלות.

  2. אני אוהב את השחקן הזה.השנה יקבל יותר דקות עקב העזיבה של קארול.פאוול אמנם משחק בעמדה 2 אבל שנה שעברה שיחק לא מעט לצד דרוזן.

  3. כבר כתבתי על האיכויות שלו. לדעתי הוא בסיפה של עונת פריצה. (אגב ראיתי כך גם באיזשהוא סרטון של קואוצ'ניק)

    1. טוב שרלוט כרגע יצאה מהמאבק על הפלייאוף.גם עם באטום שהוא השחקן מספר 2 בהיררכיה אחרי קמבה הם קבוצה שבלחץ יגרדו מקום 8 במזרח

        1. בהחלט. במקום שרלוט הייתי משחק רק על פיק נ רול של קמבה והווארד עם הוצאות לקלעים (מרווין וויליאמס ומונק) ולא רק מהלך של הווארד או קמבה. התקפה פשוטה אבל אולי התקפית, והם מאוד מוגבלים עכשיו

  4. אחלה החתמה של יוג'ירי. ווינגמנים שמגנים ברמה גבוהה הם די נדירים בליגה הזאת, ועם גארדים וגבוהים שיכולים לייצר התקפית בכוחות עצמם,
    אחלה החתמה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט