השחקנים שאני מצפה מהם ל-IMPACT הגדול העונה / מנחם לס

ג'בל מגי – האתלט מס' 1 בין כל הביג-מן בליגה

השחקנים שיעשו את הקפיצה הגדולה קדימה העונה (לא כולל רוקיס)

אני לא מדבר על ה-OBVIOUS. אני יודע כמו כל אחד מכם שלברון יהיה ה-MVP והשחקן הטוב העונה שיוביל את מיאמי היט לאליפות (ואם לא ידעתם זאת עד עכשיו, אז עתה גיליתם את האמת המרה). אני גם לא מדבר על דווייט האוארד שיתחיל את העונה נהדר (עד שיתחיל לפשל לקראת הפלייאוף) או קווין דוראנט ששוב יקלע מעל 30 למשחק.

אני מדבר על שחקנים מהשיכבה שמתחתם שאת שמותם רובכם מכירים, אבל הפריחה שלהם העונה כמו שושנה בין החוחים היא לא עד כדי כך ברורה. מטרת מאמר זה היא להבהיר ולצייר אותם כפי שייראו בסיום העונה.

ג'אבל מגי, דנבר נאגטס

בואו אגיד זאת במילים פשוטות: יש לנו כאן עניין עם פריק של הטבע. למרות תקופה מאד לא מעוררת כבוד בוושינגטון, בדנבר התגלה שחקן חדש, אחר. במיוחד בפלייאוף של העונה שעברה עם משחקים שגרמו לי לחשוב שמגיע לו להיות הסנטר של נבחרת ארה"ב בלונדון. יכולתו להגיע לכדורים בהגנה שרק מטוס יכול להגיע אליהם הניא מדהימה. מוטות ידיו מגיעות עד השמיים, והוא פיתח בעונה האחרונה טיימינג מצויין לניתוריו. אני יודע שכולם מדברים על אנטוני דייויס הרוקי, אבל ג'באל מגי לא נופל ממנו, ולדעתי הוא אתלט יותר טוב. התואר 'שחקן ההגנה' של העונה הוא שלו להפסיד, ואם לא יזכה בו אופתע (ואתאכזב) מאד. אם אתם זוכרים מה הוא עשה ללייקרס בעונה שעברה, אתם מבינים על מה התלהבותי הרבה. ה-7 FOOTER הזה מסוגל לסיים את העונה כסנטר הטוב בליגה, כשיריבו הגדול הוא לא דווייט האוארד אלא אנדרו ביינום.

אנדרו ביינום, לייקרס

לאנדרו לא יכול היה לקרות דבר טוב יותר מעזיבת המערב המחניק עם קובי ופאו גאסול שרק עלו עליו איזה עשר פעמים במשחק, ובריאה מחדש שתבוא בעיר 'אחוות האחים' פילדלפיה. לאנדרו יושב עתה קוף על הגב שהוא רוצה לפרוק נגד הלייקרס, אבל הבעייה היא שהוא יפגוש בהם רק פעמיים בעונה, ואת 'הפריקה הגדולה' הם ייאלצו לתת למיאמי היט לבצע. תחת דאג קולינס אנדרו ביינום לא ירגיש את הפרשר הנורא של הלייקרס. הוא שיפר את עבודת רגליו בצורה מדהימה והוא נע היום כמעט כמו בלרינה. לא משנה שהוא גוליית בגופו, העיקר שינוע כבלרינה. אני מנבא שבלוס אנג'לס עוד יבכו על היום שנתנו לו ללכת. הוא וגרג מונרו ייאבקו על החמישייה הראשונה במזרח, וביינום ינצח. הוא גם יזכה בקולות רבים ל-MVP!

ריימונד פלטון, ניו יורק ניקס

השחקן שהיה TOTAL DISAPPOINTMENT בעונה שעברה בפורטלנד, יפתיע את כולם העונה בניקס. הוא הגיע אחרי השביתה ככדור מנופח. איזה שחקן בגובה 1.85 מ' מעיז להגיע לפתיחת העונה במשקל 90 ק"מ? הוא בקושי זז. אבל מאז הידיעה שהוא מגיע לניקס, ריימונד הוריד 16 ק"ג והוא נראה בכושר שיא. אני מצפה ממנו להשכיח את ג'רמי לין. הוא מאד אפקטיבי ב-"TWO-MAN OFFENSE" וזה בדיוק מה שיצטרך לעשות בניקס. פלטון יהיה העונה אחד הגארדים הטובים בליגה, ושמעתם זאת כאן לראשונה.

אברי בראדלי, בוסון סלטיקס

כשריי אלן נפצע בעונה שעברה, אברי בראדלי לפתע מצא את עצמו משחק ללא לחץ, ועם רשות לעשות שגיאות של שחקן צעיר. הוא ניצל את ההזדמנות עד הסוף. כששחקן צעיר מתחיל לקבור שלשות בדיוק של 49% כשריי אלן ניפצע, עיר שלמה של שעועית מתחילה לשים לב, ובראשה המאמן של הירוקים. עכשיו יש עליו פרשר חדש: ג'ייסון טרי – אחד מה-'אנשים הששיים' הגדולים מכולם, והקלאטש שוטר מה-3 שאין שני לו דורך על המשבצת שלו. אבל אני מאמין שדוק ימצא מקום לשניהם, אולי אפילו בראדלי כמספר 3. בכל מקרה, אני מנבא לו ענה גדולה, החשובה בחייו.

ג'ון וול, וושינגטון ויזרדס

הבעייה היחידה של ג'ון וול היא הקבוצה עצמה. גם קיירי אירוינג גנה לו כותרות. אך ג'ון וול נתן שליש אחרון נפלא של עונה אבודה, והקבוצה מתחילה להעריך ולהכיר בעובדה שיש לה סופר סטאר בפוינט גארד. והעונה עם בראדלי ביל כשוטינג גארד לידו, לויזרדס יש את אחד מהבק-קורט הטובים בליגה, אם כי עדיין לא שמתי אותו בין 10 הראשונים שלי באתגר יום ששי.

.גרג מונרו, דטרויט פיסטונס

זאת העונה של גרג מונרו להתפתח ולהיות עם אנדרו ביינום, הסנטר המתפתח לרמת הטוב ביותר בליגה. גרג מונרו ואנדרו ביינום יהיו שני הסנטרים של המזרח באול-סטאר. זאת הפעם הראשונה שלפיסטונס יהיה אול סטאר מזה שנים. הוא יעשה העונה דאבל-דאבל של 15-17 נק', ו-11-13 ריב' למשחק, והכל בקבוצה שהיא עדיין בין החלשות בליגה. הוא עוד אחד בשרשרת הסנטרים של ג'ורג'טאון עם מוסר עבודה למופת, גוף מושלם, ואתלטיות. הוא רק זקוק לשיפור בקליעה – דבר שעבד עליו כל הקיץ – ויש לארה"ב סנטר לאליפות הולם הבאה.
.
טיי לאוסון, דנבר נאגטס

את אהדתי לטיי לאוסון לא הסתרתי מהרגע שהגיע ל-NBA מהדראפט לפני שלוש שנים. טענתי אז שהוא יהיה אחת מגניבות הדראפט הגדולות, וכל דקת משחק הוא הוכיח את צדקתי יותר ויותר. הוא השחקן המהיר בליגה עם הכדור. בפלייאוף האחרון הוא העלה את רמת משחקו בכיתה שלמה למעלה, כשקליעתו מרחוק השתפרה לעין ערוך, כתוספת לפריצתו לסל שכמעט אין לעצרה. הוא השחקן הדומה ביותר לטים הרדאוויי מאז טים הרדאוויי. אני כמעט בטוח שהוא ייבחר לאול סטאר העונה.

גוראן דראג'יק, פיניקס סאנס.

מי שמגחך על בחירתי זו, נראה מי מגחך אחרון. אני בדרך כלל לא מאמין בפוינט גארדים אירופאים אפילו אם קוראים להם ריקי רוביו, אך הפעם אני מאמין שגוראן בא עם החלטה לעשות את הטוב ביותר שניתן למלא את מקומו של סטיב נאש. השיטה ללא נאש תישאר אותה שיטה, ואין טוב מגוראן לבצע זאת. נוקדותיו ומספר האסיסטים שלו יעלו. בעיקר האסיסטים עם צבא הקלעים של השמשות. גוראן מכיר את השיטה והמעבר יהיה עבורו קל ביותר. כניסותיו לסל מסוכנות יותר משל נאש, ואני מאמין שדבר נוסף באופיו שעד עתה לא נתגלה, יתגלה בצבעים טבעיים: כושר מנהיגותו.

אריק גורדון, ניו אורלינס הורנטס

אריק סוף סוף בריא. לאריק ישנה סוף סוף קבוצה משלו. אם ישמור על בריאותו, הוא יסיים את העונה כאחד הגארדים המובילים בנקודות עם משהו בסביבות 25, כי הוא הגארד ההתקפי ביותר באופיו מכולם. אבל אני מצפה ממנו גם ליום קציר באסיסטים כשבפרונט ליין שלו משחקים אנטוני דייויס ורובין לופז.

דארן קוליסון, דאלאס מבריקס

דארן קוליסון לקח צעד אחורנית באינדיאנה פייסרס בשנתיים ששיחק שם. עם גריינג'ר כטופ אינצ'לטה, הוא היה הברירה השלישית והרביעית בהתקפה. תפקידו היה למסור, לא ליצור. הוא שחקן התקפי בנשמה, ועתה ללא ג'ייסון קיד, חוזה בריאה, וג'ייסון קיד, יש למבריקס פוינט גארד שיוכל לחזור מה שהיה פעם בניו אורלינס. אני מצפה ממנו לעונה גדולה, ואולי אפילו דריק נוביצקי יתעורר בגללו מחדש.

או.ג'יי מאיו, דאלאס מבריקס

אני מאמין שעד עתה או.ג'יי היה "UNDER-USED" בכל מקום ששיחק. מאיו הוא סופר-סטאר בגופו ונפשו שעדיין לא פרץ. אמנם הוא יצטרך להתחלק בתחילה בדקות עם דלונטה ווסט, אך ברגע שמאיו יתקע יתד, בן ה-24 הזה יכול לשבור את שיאו העונתי של 18.5 נק' שקלע כרוקי, בתקופה שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים בין צעירי ה-NBA.

מריו צ'אלמרס, מיאמי היט

מריו צ'אלמרס תמיד נחשב לפוינט גארד ש-"עושה את שלו". הכל אצלו היה "טוב". בפלייאוף האחרון הוא שם רגל על המדרגה הבאה, והעונה הוא יעלה אליה, ויהיה באותה רמה של הפוינט גארדים הטובים ביותר. יש לו חסרונות בהשוואה לכריס פאול, דרון ויליאמס, ראסל ווסטברוק, או דרק רוז. אבל יש לו גם יתרונות גדולים עליהם. ראשית, הוא קלאטש שוטר טוב מכולם. תגידו "כריס פאול לו נופל ממנו"? כריס פאול אף פעם לא היה במצבים שצ'אלמרס היה בהם: גמר ה-NCAA; פעמיים גמר ה-NBA. הוא השחקן האנדרייטד ביותר בין כל חמישיית ההיט, אבל בלעדיו הם לא היו מגיעים לשום מקום. העונה הוא יקבל את הקרדיט המגיע לו!

עומר אסיק, יוסטון רוקטס

דארל מוריי הוא אחד ממאמיני המניבול הגדולים. הוא ידע מה שעשה כשהביא את הטורקי הענק (2.14) התבזבז בשיקגו כמחליף ליואקים נואה. שהוא אחד הריבאונדרים הטובים כבר ראינו בשיקגו. אני ראיתי וידיאו חדש שלו, והקיץ הוא למד כמה MOVES חדשים, ואני מנבא שנשמע ממנו הרבה העונה.

דרו הולידיי, פילדלפיה סיקסרס
את הפוטנציאל של השחקן הזה ראינו ב]לייאוף נגד הסלטיקס כשלא היה ירוק אחד שהצליח לעצור אותו. היו רגעים שהוא היתל ברונדו. עכשיו עם אנדרו ביינום, לא תהיה אפשרות לעשות עליו דאבל-טים, והוא עלול להתפתח למין ראסן ווסטברוק ללא בעיות רבות מדי. עם הסופומורים ג'ייסון ריצ'רדסון, ניק יאנג, ודורל רייט, אני רואה בסיקסרס קבוצה מצויינת ומסוכנת מאד, מנוהלת ע"י אול סטאר חדש בשם הולידיי.

קמבה וולקר, שרלוט בובקטס

קמבה וולקר הוא שחקן הרבה, הרבה יותר טוב משראינו עד עתה בשרלוט. למעשה, הוא טיי לאוסון מספר 2 בהכל. אבל לא היתה לו קבוצה להראות מה הוא מסוגל לעשות. העונה הכל ישתנה. ראשית, יהיה עליו לחץ מרמון סשיונס ובן גורדון ליצור, או שהוא יירד לספסל. עם הקבוצה שלשרלוט יש סוף-סוף, אני מצפה ל-BREAKOUT SEASON לקמבה.

קאווי ליאונרד, סן אנטוניו ספארס

למה מסוגל הבוגר של סן דיאגו סטייט הזה ראינו כבר בעונה שעברה כשהוא הפך ב-24.5 הדקות ששיחק לאדם המסוכן ביותר של הספארס. לספארס יש DEEP ROTATION של SWINGMEN איתו, מנו ג'ינובלי, סטפן ג'קסון, דני גרין, וגארי היל. אך ההגנה שלו, האתלטיות שלו, וקליעת ה-3 המשופרת שלו, יעשו ממנו כוכב העונה, אולי אפילו אול סטאר.

ידיו של ליאונרד הן בגודל ידי שחקן בגובה 2.18 מ'

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
83 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלי לס
אלי לס
09/09/2012 0:26:54

אין קשר בין ג'אוול מגי שאתה כותב עליו לההוא מהמציאות.
ההוא מדנוור הוא שחקן הגנה בינוני, רחפן, וקלעי מהגרועים שיש (אם זה לא דאנקים) אבל הוא שיחק נגד הלייקרס והראה קצת ניצוצות אז אתה כבר אוהב אותו, שיהיה.
לגבי אריק גורדון, הוא כבר כוכב ( להזכיר לך,בבריאותו נבחרת ארה"ב ) והבעיה היחידה שלו היא פציעות.
כנ"ל לגבי ביינום שכבר פתח נדמה לי בשנה שעברה בחמישיית המערב, אם זה לא כוכב אז מה זה כוכב? ולא צריך להיות גאון בשביל לשער שהמספרים שלו בהתקפה יהיו טובים יותר כשהוא השחקן המוביל.
דארן קוליסון ולא קולינס.
לגבי או גיי מאיו אני ממש מקוה שאתה צודק, לא יודע ממש להסביר אבל אני מאד אוהב אותו.

מנחם לס
מנחם לס
09/09/2012 0:38:26
Reply to  אלי לס

כרגיל, אתה מבייש את השם "לס" בחוסר הידע המשווע שלך. מגי הוא 'שחקן ההגנה' של העונה, ואם לא אני משנה את שמי לאלי. בקשר ל-'כוכבים', דברתי על אלה שנמצאים מתחת ללברון, קווין דוראנט, וקובי, ואריק גורדון (וכן ביינום) חייבים לטפס מעלה, והם יעשו זאת העונה.

k_700
k_700
09/09/2012 1:11:09

אני לא מחזיק ממגי, לא חושב שהוא עד כדי כך טוב בהגנה כמו שאתה מתאר אותו.

אבל כן יש לו פוטנציאל להיות אפילו יותר טוב ממה שננה היה עבור דנבר(וזה לא רע בכלל).

אני מאוד מקווה שאנתוני דיוויס לא ילך לקיוון של מגי כי אחרת כולנו נפלנו איתו(ממנו מצפים להיות באמת משהו גדול).

או ג'יי מאיו יכול להיות אחד מהסיפורים הטראגיים הגדולים ביותר בתולדות הליגה. הבחור הבעייתי שהיה לאחד מכוכבי התיכונים הגדולים והפופולרים ביותר בהיסטוריה, עשה לדעתי בחירה רעה כשהלך לUSC(ראיתי כמעט את כל משחקיו שם, ללא ספק כבר שם המנייה שלו ירדה) ובליגה פשוט התקשה למצוא משבצת.

דאלאס הגיעה בשבילו כמו אוויר לנשימה. אולי שם וכג'ייסון טרי כבר לא על המשבצת הוא יוכל לפרוח מחדש.
מקווה שזו לא תהיה פריחה סטייל וינס קרטר(כזאת שרק עושה גרדת בגוף).

עומר אסיק, זו הבדיחה של הקיץ.
על החוזה שלו רשום באסט מהדהד וגדול עוד לפני ששיחק משחק אחד עם יוסטון. אני חושב שיותר סביר שאף אחד לא יזכור מי זה לין ומי זה עומר אסיק בסוף העונה מאשר לראות אותו פורח.

עוד חומר למחשבה זה באשר לדראג'יץ.
אני קצת סקפטי לגביו, נראה שהמשבצת של גארד מהספסל הרבה יותר מתאימה לו.
אל תשכח שפיניקס שמו את יהבם על קאנדל מארשל מהדראפט האחרון שהוא אולי המוסר הכי טוב שהיה בדראפט. לא כל כך ידוע אם יסתדרק עם סגנון המשחק שנאש הריץ שם אבל בוודאי שבונים עליו ולדקות רבות, ככה שזה קצת יפגע בסיכויים של דראג'יץ לפרוח בטח כשפיניקס מיועדת גם ככה להיות אחת מהקבוצות הגרועות בליגה העונה.

אלי לס
אלי לס
09/09/2012 3:29:44
תומר אלמגור
תומר אלמגור
09/09/2012 4:28:43

שארלוט הורנטס?

דר' רזי הופמן
דר' רזי הופמן
09/09/2012 4:39:56

לגבי אייברי בראדלי, דוק אני מקווה שאתה צודק!
בינינו אני קצת סקפטי בגלל הפריקה החוזרת ונשנית בפליאוף!
היד של בראדלי היא לא אותה היד שהיתה לו כשהתחיל להחליף את ריי.
ההקרבה שלו למען בוסטון וההסכמה לפרוק את היד כל כך הרבה פעמים פגעו לדעתי בצורה בלתי הפיכה בשרירי הכתף שלו כך שלמעשה הוא מועד לפריקות נוספות שישביתו אותו. אני מקווה שאני טועה כמובן.

מנחם לס
מנחם לס
09/09/2012 5:06:35

גם אני!

א.ב
א.ב
09/09/2012 9:46:40

מנחם, אני מבין שיש לך חיבה לשחקנים עם בעיות יציבות, אני לא מאמין גדול במי שאין לו את האינטיליגנציה הבסיסית (מגי) או המנטליות (ביינום) או היכולות הפיזיות (ווקר) לתרום יום אחרי יום ברמה של ה- NBA, אלו שחקנים שימשיכו לתת משחקים גדולים (כמו מגי בסדרה נגד הלייקרס) ומשחקים שהם נעלמים בהם (כמו מגי בסדרה נגד הלייקרס) אני תוהה אם גם מקומו של קוליסון ברשימה הזאת (קטגוריית ווקר ואפילו 10 ק"ג פחות ממנו).
אחרים:
צ'אלמרס לדעתי אנדרייטד אבל הוא רחוק מרמת רכזי העל בליגה, גם דראגיץ ' ופלטון יכולים להיות טובים אבל לאף אחד מהשלושה לא יהיה אימפקט משמעותי על ההצלחה של הקבוצה שלו, גם לא לווקר ולאסיק .בראדלי הוא נעלם מבחינתי כי תרם הרבה בהגנה אבל הוא סוג של לין במצב שלו, אוברייטד ביחס למספר המשחקים ששיחק וצריך להוכיח עצמו, גם קשה לי להשתחרר מהמחשבה שהסקאוט בנבא ובאירופה כל כך גרוע ששחקן שיכול להיות מצויין (יותר מעוד שחקן חמישיה) הגיע להפועל ירושלים וחוץ מהאוהדים שלהם אף אחד לא זוכר אותו.
מה כן – משכת את תשומת ליבי לכיוון של טיי לאוסון (השוואה להארדאווי כנראה עשתה לי את זה) שאכן נראה אנדרייטד ויכול להיות כוכב אמיתי.

asi
asi
09/09/2012 10:11:06

טיי לאוסון באמת משהו מעניין,מגי?פוטנציאל אבל נראה לי דביל לא קטן

yaron
yaron
09/09/2012 11:19:22

מסכים לגבי ביינום. לא אופתע אם הלייקרס יתחרטו על הטרייד לקראת הפלייאוף בדיוק כמו שאתה חוזה.
פלטון – מהפה שלך לאזניים של אלוהים. אנחנו חייבים את פלטון של העונה האחרונה שלו בניו יורק, ולא את פלטון של פורטלנד.
אוג'יי מאיו – כוכב פוטנציאלי ענק. השאלה היא עם בדאלאס ייתנו לו לזהור.
מריו צ'אלמרס – או שכן או שלא.
אברי בראדלי – ההבדל בין בוסטון בגמר לבוסטון בסיבוב שני? לא מזלזל באף אחד שם, אבל בשביל לעבור את מיאמי הם צריכים גם אותו וגם את טרי במיטבם. אחד מהם לא יספיק לדעתי.

נריה
נריה
09/09/2012 11:42:09

הבנאדם פשוט ארוך עם ידיים בלי פורפוציה…
רק עם הוא רוצה יופיע לו בסטטיסטיקה 4 חסימות לערב!!!
אהה, והוא רשום על הבלוק הכי אנדרייטד בליגה…

אלי כהן
אלי כהן
09/09/2012 14:39:03

By Eric Pincus

The Los Angeles Lakers have about $100 million in committed salaries going into the 2012/13 NBA Season. With luxury taxes, the team is looking at a total payroll of about $130 million.

The goal and expectation for the Lakers is to sign newcomer Dwight Howard to a long-term extension next summer starting at about $20.5 million, which would keep the Lakers deep in the tax. Next year the rate increases so dramatically, the Lakers could conceivably double-up into uncharted territory.

Certainly theyג€™ll try to cost-cut before then but if they win a title as is? How far will the Buss family go to keep winning championships?

Despite their massive projected payrolls for the next two seasons, the Lakers only have one player in the books for the 2014/15 NBA Season. Assuming they do retain Dwight Howard, LA would about $32 million invested in just Steve Nash and Howard.

Both Kobe Bryant and Pau Gasol will have completed their contracts. Could this be the final two years theyג€™re in Los Angeles? Over the summer, Bryant has noted that he expects to play just two or three more seasons. Does he decide to retire or will the Lakers be faced with a difficult decision?

Bryant would be eligible for a new deal starting at around $32-33 million (a number no other team would reasonably be capable of nearing). Is there a dollar figure both Bryant and the Lakers would be comfortable settling on and does that negotiation smoothly or contentiously? Could Bryant actually end his career on a different team altogether?

Projecting the cap to $62 million, if the Lakers waived the rights to every single free agent, theyג€™d have about $25 million in cap space (accounting for minimum cap holds). Retaining Bryant would take the Lakers out of free agency, at least on a major scale.

Notably 2014 may be a huge summer with a long list of stars (2014 NBA Free Agents).

The biggest name could be LeBron James of the Miami HEAT, who has an early termination option. Today Miami is on top but all possibilities must be considered. If James opted for free agency and the Lakers were given the choice between a 36-year old Bryant and nearly 30-year old James, wouldnג€™t they have to go for the former?

While thereג€™s no certainty yet that Howard re-signs, assuming he does, the Lakers would need to find Bryantג€™s successor on the perimeter to pair with the still-young center.

Other free agents in 2014 might include Dwyane Wade (ETO), Chris Bosh (ETO), Carmelo Anthony (ETO), Rudy Gay (PO), Amarג€™e Stoudemire (ETO), Paul Pierce, Danny Granger, Andre Iguodala, Monta Ellis, Dirk Nowitzki, Luol Deng, Zach Randolph (PO), O.J. Mayo, John Wall (R), DeMarcus Cousins (R), Marcin Gortat, Andrew Bogut and number of other impact players.

Tax may no longer be an issue in 2014 should the Lakers look to reload with cap room, a move they havenג€™t made since the team signed Shaquille Oג€™Neal in 1996.

Of course that assumes they part ways with Bryant (and Gasol) which would be a major, but ultimately inevitable, step into the future for the Lakers.

Given the number of players with options for 2014, another path could lead to Bryant staying on a one-year deal and the Lakers waiting a season (2015 NBA Free Agents) to reload.

As rich as 2014 may be, opt-ins could make 2015 a monster. In addition to the James and the Miami trio who all have player options for 2015, the list would likely include Kevin Love, Marc Gasol, LaMarcus Aldridge, Rajon Rondo, Tony Parker, Kyrie Irving (R), Ricky Rubio (R), Eric Gordon, Klay Thompson (R), Tim Duncan, Andrea Bargnani, Tyson Chandler, Anthony, Gay, Stoudemire, Nash, Randolph and an even longer list than 2014ג€²s.

Itג€™s not clear what path the Lakers will take but they stand to have significant spending power in 2014, or 2015 if they delay, to find a headliner to partner with Howard.

Thatג€™s assuming Howard does stay as a long-term Laker. If he did indeed decide to leave after a year, the Lakers could have in the neighborhood of $46.7 million in spending power in 2014 and/or even more in 2015.

ניינר
ניינר
09/09/2012 15:32:36

באמת מנחם, הליגה הטובה בעולם נפתחת היום ואתה מתעסק בזוטות? אני לא יודע מי אימפקט פלייר באן בי איי , אבל אני יודע מי לא אימפקט פליייר באן אף אל-הכסיל מיוטה, אלכס פאקינג סמית.
מקווה שתרחיב בכתיבה על פוטבול,לפחות עד פתיחת העונה של סטרן ושות'

מנחם לס
מנחם לס
09/09/2012 15:47:12
Reply to  ניינר

מדי פעם אכתוב על פוטבול

ניר אורון
ניר אורון
09/09/2012 15:48:30

אני הולך על ביינום, המעבר לפילדלפיה רק יעשה לו טוב מבחינה אישית, שם הוא יזכה להיות הכוכב והשחקן שעליו משחקים ומנצלים את היכולות ההתקפיות שלו.

d.s.
d.s.
09/09/2012 16:49:04

מגי – אין ספק שהוא ישתפר העונה.
הוא בא מלא בטחון אחרי הסדרה המוצלחת מול הלייקרס, תהיה אצלו התבגרות והתפתחות טבעית של שחקן צעיר, הוא עבד עם אולאג'וואן הקיץ באותו סוג של "קורס" שלקחו אצלו בעבר קובי, לברון, הווארד, ואחרים (אגב, גם חברו לקבוצה פאריד עבד עם האקים הקיץ), ויש לו שילוב נדיר של אתלטיות על ואורך מדהים.
לא חושב שהוא אתלט יותר טוב מהווארד, אבל הוא הרבה יותר ארוך, וגם יותר גבוה – הווארד נמוך בהרבה משחושבים.

הבעיה שלו היתה ותמיד תהיה הראש.
הוא פשוט אחד השחקנים הטפשים בליגה.
ושחקן כזה לא יכול להיות עילוי בהגנה ברמה של הווארד.
הגנה זה לא רק חסימות – גם אם אתה גבוה.
רוטציות, והגנת פיק אנד רול הם לא פחות חשובות, ובזה הוא לעולם לא יהיה ברמה של הווארד.

חסימות לא הופכות אותך בהכרח לשחקן הגנה טוב, בדיוק כמו שחטיפות לא אומרות שאתה שחקן הגנה טוב.
לא מאמין באינטיליגנציה של מגי ברמת שחקן הגנה יותר טוב מהווארד, או אפילו מאיבקה או צ'אנדלר.

d.s.
d.s.
09/09/2012 17:55:15

האחרים – טוב ביינום זה לא חכמה – במיוחד כשהוא גם עובד על החוזה הבא שלו, אבל לדעתי הצוות המסייע שלו לא ממש מתאים כדי לנצל אותו כמו שצריך, אבל אולי לקראת הדד ליין כשתהיה עסקה עם ספנסר הוז – דברים קצת ישתפרו.
בכל מקרה לא רואה את הלייקרס מתחרטים על העסקה – בגלל הרבה מאד סיבות.

פלטון – לגמרי לא מסכים. גם לא חושב שהוא טוב ב 2 מן גיים כי אין לו קליעה בגרוש.

בראדלי – לא מספיק טוב. הוא יהיה שחקן נחמד, מגן טוב עם קליעה סבירה – לא הרבה יותר מזה.

קוואי לאונרד – לא מספיק טוב בהתקפה להיות אול סטאר – בטח ובטח לא העונה. אולי בעתיד אם יפתח יכולת ליצור לעצמו מצב קליעה. כרגע הו לא קרוב לזה.

צ'למרס – לא מסכים.
שחקן סופר יעיל לצד כוכבים כמו שיש לו במיאמי, אבל אין לו שום מקום לגדול כשחקן.
יש לו קליעה טובה והגנה חזקה, אבל לדעתי לעולם לא יהיה לו יותר מזה.

מאיו, קוליסון – אוקיי. בחירות די ברורות – שחקנים מוכשרים שמגיעים לקבוצה שבה יהיה להם תפקיד יותר גדול א-לה ביינום, מה גם ששניהם יהפכו משחקני ספסל לשחקני חמישייה…

קמבה ווקר – לא ממש רואה את זה השנה. הם עדיין יהיו הקבוצה הגרועה בליגה – בין ה 3 לפחות, ולמרות שאפשר לצפות להתקדמות מווקר, אני לא רואה שם פריצה ענקית – לפחות בינתיים.

אריק גורדון – תמיד היה טוב, השאלה היא רק הבריאות שלו.

דראגיץ' – מסכים בהחלט, אבל זה כבר לא סוד גדול. ברגע שלאורי נפצע והוא עלה בחמישייה של יוסטון – הוא נתן מספרים של כוכב.
לא סתם קיבל כזה חוזה.

מונרו – שחקן מצויין ושקט – קצת מזכיר לי את הורפורד באיך שהוא חולף מתחת לרדאר של כולם, אבל לא יהיה אול סטאר העונה.
קודם כל יש את ביינום, וחוץ מזה הפיסטונז יהיו קבוצה גרועה – מה שגם מקשה על שחקנים להיבחר באופן כללי, וגם יקל על היברט להיבחר לפניו ספציפית.

לאוסון – אחד השחקנים האהובים עלי , אבל ממש לא מבין את ההשוואה להארדווי. שני שחקנים שונים מאד לדעתי מבחינת התכונות.

טוב זהו אין לי כח ליותר מזה כרגע 🙂

MG
MG
09/09/2012 20:59:06

מל, מפאת קוצר בזמן אני לא אתייחס לכל הרשימה, רק אכתוב שלדעתי 2 הקרנפים החדשים של בוסטון (וכן, אני לא אובייקטיבי שזה מגיע לירוק ובטח לא לשחקן לבן שמשמן וצולע בירוק כמו שהייתי בילדותי וגרם לי לבחור שוב בירוק) די מהר ישתלטו על עמדה 5 ויאכלו את האוזניים ואף לכל מי שיתקרב.
אתה בטח תכתוב עכשיו שני קופץ מעל הפופיק ושצריך לתת להם יותר זמן (ויותר עצמות תקינות בגוף) – נפגש בקריסמס…עד אז הם הצמד הכי מפחיד במזרח (לא הכי טוב, אלא הצד שאתה הכי לא רוצה לפגוש בסמטה חשוכה או בחדירה לסל).

מנחם לס
מנחם לס
10/09/2012 18:14:13
Reply to  MG

כתבתי עליהם בהרחבה. הם יעשו הרבה רעש, אבל עד להגיע לדרגת "כוכבים" הדרך עדיין ארוכה-ארוכה!

מנחם לס
מנחם לס
09/09/2012 21:02:16

ל-D.S:

שני שליש לפחות ממה שכתבת מוכיח על הבנה הרבה פחותה משחשבתי שיש לך. תמשיך לנסות ונראה. טיי לאוסון הוא השחקן הדומה ביותר לטים הרדאוויי מכל השחקנים ששיחקו אחרי טים. כמעט כל הדברים האחרים שכתבת הם סתם הגיגי לבך. חכה לסוף העונה ותראה שאני צודק ב-90% מדברי.

d.s.
d.s.
09/09/2012 21:49:57

לאוסון מתבסס על מהירות סילונית.
הרדאווי מעולם לא היה כל כך מהיר ולכן לא התבסס על מהירות נטו.

לא יודע אם אי פעם ראיתי מישהו מהיר מלאוסון עם הכדור – הרדוואי לא היה אפילו אחד המהירים בזמנו לעומת רכזים אחרים.
טימי קיבל הרבה הרבה שבחים במהלך הקריירה, אבל לא עבור מהירות יוצאת דופן – בטח בהשוואה לרכזים אחרים.

להרדוואי 3 נשקים התקפיים עיקריים:

1+2 – הקרוס אובר הקטלני, וסטפ באק ג'מפר מדהים מכל טווח. ללאוסון אין ולא תהיה יכולת טכנית מדהימה כל כך. הוא לא משתמש לא בזה ולא בזה – אלא רק במהירות נטו כדי לעקוף את השומר שלו לחדירה (מה שהוא עושה הרבה פחות טוב מטימי במגרש העומד), או כדי להשיג זריקה פנויה – ומעדיף את הזריקה מחצי מרחק על הזריקה מ 3 (בניגוד להרדאווי).

3. למרות גובהו – שחקן לואו פוסט מצויין ובריון לא קטן. תרשה לי לא להתייחס בכלל ללאוסון מהבחינה הזאת.

אז כן, חוץ מזה שהם שונים לחלוטין – ממש תאומים "סיאמיים"…

שום דבר ממה שכתבתי הוא לא יותר מהגיגי ליבי יותר משאלה שאתה כתבת הם הגיגי לבך, ואני בהחלט מוכן לשים את ההערכות שלי שנכתבו כאן, למבחן מול אלה שלך בסוף העונה.

ואם אתה רוצה להפוך חילוקי דעות לגבי הערכות לעתיד – לזלזול בידע ובדעות המנומקות של האדם מהצד השני – אין בעיה. אני גם יכול לשחק במשחק הזה, רק אולי כדאי שתחכה קודם לסוף העונה לפני שאתה מצהיר על עצמך כמנצח…

מנחם לס
מנחם לס
10/09/2012 13:22:44
Reply to  d.s.

ל-D.S

לא תארתי לעצמי שגם אתה אחד מאניני הטעם, יפי הנפש שנאלצתי להילחם איתם בדה באזר, ושנעלבו מכל מילה שכתבתי. שמע, בטוקבקים זאת מלחמה. מי שלא יכול לסבול את החום שייצא מהמטבח. כל זמן שיש טעם למה שכותבים – הכל הולך מלבד קללות וזיבולי פה. לכתוב שאתה "מבין בינוני-פלוס" זה בסדר.

אני הייתי היחידי בכל מדינת היהודים שניבא לפני שנתיים שמיאמי לוקחת אליפות. הם היו רחוקיפ מג'אמפ אחד של דוויין במשחק החמישי מלנצח. אז מתוך 30 קבוצות טעיתי באחת. בעונה שעברה הייתי היחיד בשפה העברית (עד כמה שזכור לי) שכבר מתחילת העונה ניבא "מיאמי". צדקתי.

ואני מנבא "מיאמי" שוב, וגמר נגד הת'אנדרס. הלייקרס? האוארד ייעלם (פציעה או ברוך אחר) ופאו גאסול טוב רק בחוקים בינלאומיים עם שופטים חסרי מושג מאירופה.

אני ראיתי את טים הרדאוויי יותר פעמים משאתה מצחצח שיניים בחודש. הדבר היחיד שהיה לו שללאוסון יש (הוא הראה לי זאת בצפון קרולינה) אבל הוא לא משתמש בו הוא 'פוסט-אפ גיים'. גם הקרוס-אובר שלו היה מהיר יותר. אז מה? פוינט גארד שעושה פוסט-אפ הוא יעיל כמו חציל למערכת התזונה. מרק ג'קסון וג'ייסון קיד התמחו בזה פעם, וזה לא הביא אותם לשום מקום (קיד לא עשה 'פוסט-אפ' אפילו פעם אחת נגד מיאמי בגמר). גם את טים הרדאוויי זה לא הביא לשום מקום.

אבל בכל דבר אחר – שפת גוף, הג'אמפ המיוחד שלהם, השימוש בכתפיים, הצעד הראשון בחדירה, וכל ה-AAURA של שניהם היו בדיוק אותו דבר.

ובן? בן מתווכח איתי כבר 3 שנים שטיי לאוסון לא שחקן מיוחד ושהוא לא היה גניבת דראפט. בן אף פעם לא מנבא: הוא רק מתווכח עם אלה שיש להם גאטס לנבא, כמו לי.

אז אני אומר לך ולכל שאר הגולשים שהשלשות ואומץ הלב של צ'אלמרס שוות את כל הקרוס-אובר וכל הפוסט-אפ גיים של טים הרדאוויי, ולכן הוא אחד הפוינט גארדים היעילים ביותר ב-NBA. הוא עשה זאת, אתם מבינים? כריס פאול ודרון ויליאמס, וכל השאר שאתם מהללים הם "פוטנציאליים". צ'אלמרס הוא WINNER. WINNER ששם את כמעט כל הפוינט גארדים בליגה בכיס הקטן. הוא הראה זאת בתיכוניים. הוא הראה זאת בגמר ה-NCAA, והוא הראה זאת בגמר ה-NBA. כל הגארדים שאתם מעדיפים עליו אפילו לא יודעים מה זה "גמר NCAA" או "גמר NBA".

בן
בן
10/09/2012 15:24:18
Reply to  מנחם לס

מיאמי היתה מועדפת לפי כל אתר בשנתיים האחרונות לאליפות.

לאס ווגס (לפי מה שאתה אמרת) נתנה למיאמי 50% בשתי ההעונות האחרונות(מתחילת העונה).
אז אם מה שיש לך להתגאות לגביו זה לפגוע באחד משניים בהימור של 50% זה לא מרשים במיוחד!

בוןבון
בוןבון
10/09/2012 0:49:30

כשסוף העונה תגיע ובן יראה למנחם את כל הטעיות שלו אז מנחם יגיד שהוא סתם כותב מה שנראה לו באותו הרגע נכון. אבל כשהוא כותב את הדיעות שלוהוא ילחם על זה כאילו שזה הדיעה היחידה הנכונה ואין בילתה.

מנחם לס
מנחם לס
10/09/2012 13:24:39
Reply to  בוןבון

תקרא את התגובה שלי למעלה. לפי בן ריקי רוביו טוב יותר ממריו צ'אלמרס. טוב, שיהיה. לאחד יש טבעות NCAA ו-NBA, והשני ? אפילו חוזה בריאה טוב ממנו.

א.ב
א.ב
10/09/2012 16:58:13
Reply to  מנחם לס

רוביו (עונת רוקי) – אסיסטים – 8.2 חטיפות- 2.2 נק – 10.6 ריבאונד – 4.2 יחס אסיסטים/איבודים – 2.56 אחוז מהשדה – 36% אחוז ל- 3 – 34%
צ'אלמרס (עונה רביעית) – אסיסטים – 3.5 חטיפות- 1.5 נק – 9.8 ריבאונד – 2.7 יחס אסיסטים/איבודים – 1.6 – אחוז מהשדה – 45% אחוז ל- 3 – 39%

לומר שצ'אלמרס שחקן טוב יותר ממי שבעונת הרוקי שלו הוא 6 בליגה באסיסטים ו-2 בחטיפות? הרוקיז היחידים עם מספרים דומים ב- 10 העונות האחרונות הם ג'ון וול וכריס פול. רוביו מזכיר מאד במספרים את ג'ייסון קיד ובדרך להיות אול סטאר.
קבוצתית, מינסוטה עם רוביו הייתה קבוצה שכיף לראות ובתמונת הפלייאוף במערב ובלעדיו אחת הגרועות והתקועות בליגה. צ'אלמרס הוא שחקן שמשתלב טוב במיאמי אבל הוא בורג, לא מנוע.
היתרון היחיד של צ'אלמרס הוא באחוזי קליעה, וההגנה קצת פחות מתרכזת בך כשאתה בחמישיה עם לברון-בוש-וויד מאשר עם לאב וכמה שחקני יורוליג.
לצ'אלמרס יש טבעת אליפות שכתוב עליה "למריו באהבה, לברון" ואליפות NCAA זה נחמד אבל זה ילדים ולא אליפות יורוליג בבוגרים.
צר לי מנחם, צ'אלמרס טוב, אבל להשוות ביניהם זו בדיחה, הם בכלל לא באותו אזור חיוג. תציע למיני טרייד של צ'אלמרס עבור רוביו וינתקו לך בפנים לפני שתסיים את המשפט.

מנחם לס
מנחם לס
10/09/2012 18:15:54
Reply to  א.ב

בחיים לא. פט ריילי, כמוני, יודע מה טוב לאירופה, ומה טוב לאליפות NBA.

roy054
roy054
10/09/2012 1:42:03

דאלאס בהחלט הולכת להיות המרענן הרשמי של החורף עם קוליסון פלוס מאיו בקו האחורי

לגבי עומר אסיק גם לי נראה שזו העונה שלו אמנם לא יהפוך
לסופר סטאר אך בהחלט לשחקן חמישיה לגיטמי
לגבי ג'ון וול הלואי ואתה צודק שנראה סוף סוף מה הילד יודע לעשות

לגבי צ'אלמרס דייי זה כבר פאטתי לגמרי, מהיום שהוא נבחר בדראפט אתה לא מפסיק לטפטף לנו איזו גניבה זו של מיאמי וכמה הוא שחקן טוב.
צר לי לאכזב אותך מנחם ראיתי אותו כבר באין ספור משחקים ואין מנוס מלהחליט שמדובר בשחקן סביר מינוס, עם כדרור בינוני להחריד, יכולת ניהול משחק גרועה והרשימה עוד ארוכה, אמנם יש לו יד לא רעה אך גם לא מי יודע מה יציבה.

מנחם לס
מנחם לס
10/09/2012 12:34:42
Reply to  roy054

v
הוא הפוינט גארד של אלופת האן בי איי.

אלי לס
אלי לס
10/09/2012 15:30:55

הוא הפוינט גארד של אלופת ה NBA כי בקבוצה שלו במקרה משחקים לברון ודוויין ווייד, מה זה קשור אליו בכלל?

לפעמים יש לי תחושה שאתה חושב שאנחנו מטומטמים ואתה המבין היחיד, יש לי חדשות בשבילך ! זה היה פעם נכון, אבל עברו כמה שנים והצעירים ששתו מחוכמתך עולים עליך כיום.
ועדיין כיף לקרוא אותך, כי הם אמנם מבינים יותר ממך אבל אתה כותב יותר טוב מכולם !

d.s.
d.s.
10/09/2012 16:55:16

רגע, לא הבנתי – אתה משוויץ בזה שבחרת נכון את הקבוצה שכל אתר בעולם בחר כפייבוריטית בעונה שעברה ?
לא, כאילו – ברצינות ???
וואו – אני חושב שאתה צריך לשנות את השם לנוסטראדמוס…
בבקשה תמלא איתי לוטו השבוע !!!

תן לי לנחש – בכתבה פורצת דרך הבאה שלך אתה הולך להמר על קווין דוראנט כמלך הסלים בעונה הבאה ועל לברון כ mvp !

תראה מה זה – גם לי ניתנה הנבואה…

אני חושב שהיה הרבה יותר מעניין לשמוע מה היה לך להגיד על דאלאס או לפני פתיחת עונת 2010/2011, או אפילו לפני הפלייאוף…
או למשל על הספרס לעומת הגריזליז בתחזיות לקראת העונה האחרונה…

ולא משנה כמה תנסה להתפתל עכשיו או לציין שראית את הרדוואי יותר ממני – עדיין לא תוכל להראות דמיון בין השניים האלה מעבר לזה ששניהם רכזים (?).
אגב, בתור אחד שראה את טימי כל כך הרבה, די מגוחך איך שאתה מבטל את יכולת הפוסט אפ שלו ואת השימוש שעשה בה – אבל אם צריך לנצח בוויכוח באינטרנט – כנראה שהכל הולך, גם עיוות של העובדות.

הנה ניסוי מעניין – תעשה חיפוש בגוגל עם השם של לאוסון ושל הארדווי – וצרף לכל אחד מהשמות "יכולת כדורסל" מסויימת – למשל – מהירות, קרוס אובר, וכו'.
תודיע לי אם תמצא אפילו משפט אחד שבו יש דמיון בין התכונות שלהם…
כנ"ל לגבי סקאוטינג לגביהם.

מממ, כנראה שההבנה שלך לא רק יותר גדולה משלי – אלא גם מכל אחד שאי פעם כתב על טימי או על לאוסון…

וואוו כבר אמרתי ?…

א.ב
א.ב
10/09/2012 17:20:19
Reply to  d.s.

לאוסון – הארדוואי – אני כמי שזוכר קצת את הארדוואי, דווקא מצאתי את הדמיון שמנחם מתכוון אליו בסגנון וה- aaura.בסוף מה שזוכרים מהרדאווי זה את הג'אמפים הווינריים ופחות פוסט אפ…אז אני מבין את ההבדלים המקצועיים אבל הדימיון שם.
ובנימה אחרת – D.S – הסגנון לא מכובד. גם אם מנחם התחיל את הדרדור…לקחת את זה רחוק מדי. יש באתר פה קוראים מספיק אינטילגנטיים כדי להבחין מי מבין יותר/פחות, וכמו שאתה רואה חולקים על מנחם לא מעט והוא חי עם זה בשלום. אני נהניתי לקרוא את מרבית התגובות שלך כך שחבל לסטות.
הצעה – תציג מבחן של 10 ניחושים לגבי העונה הקרובה לפי מה שבא לך – אלופה, מיקום סופי של קבוצה זו או אחרת, כמה נקודות יקלעו ביחד לאוסון ואיגואדלה וכמה צפיות יהיו לקליפים של המהלכים הטפשיים ביותר של ג'בייל מגי ביו טיוב. העיקר שהכל יהיה בערכים מדידים שלא ניתן לחלוק עליהם (בניגוד לניחוש כמו "בזכות צ'אלמרס מיאמי זכתה באליפות" שיש לו הרבה תחום אפור), ותאתגר את מנחם ושאר הקוראים לנחש מולך. מבטיח לך שהוא ישמח להציג התוצאות באתר בסוף העונה בלי קשר לזהות המנצח.

מנחם לס
מנחם לס
10/09/2012 18:18:18
Reply to  d.s.

לא "טוב מכולם". אני מודה שבוב ריאן כותב כדורסל טוב ממני.

d.s.
d.s.
10/09/2012 17:50:37

הדמיון היחידי הוא שמדובר בשני רכזים מצויינים.
אם מישהו טוען שהם דומים, אז הוא יכול לטעון את זה גם לגבי 50 פוינט גארדים אחרים שיש להם קליעה וחדירה – כי בתכונות שלהם יש מעט מאד דמיון אם בכלל.

ואם עקבת אחרי חילופי הדברים ביני לבין מנחם, אז הבנת שאין לי שום עניין בטונים לא מכובדים, וכל מה שאני מבקש זה את הזכות להביע את דעתי המנומקת גם אם היא חולקת על שלו, ולקבל תגובה מנומקת גם כן ולא העלבות.
אבל, אם כל זאת מופנים אלי טונים כאלה, ועוד נאמר לי בהקנטה שאני עדין נפש אם אני לא רוצה להתדיין בסגנון הזה – אני יותר ממסוגל להרים את הכפפה כמו שאתה רואה…

אני גם לא מעוניין לעשות מזה תחרות למי יש יותר גדול – רק להעלות טיעונים משני הצדדים ולעקוב בעניין אחרי ההתפתחויות ולראות מה קרה עם שחקן x או קבוצה y, ולתת קרדיט למי שצדק – מבלי להקניט את מי שטעה – אלא אם כן הוא זלזל במי שחלק עליו כמו שלמשל מנחם עשה במקרה שלי.

זה לא אומר שזה מה שיקרה כאן, אבל לזה אני מקווה.
ואם לא – יש לי יותר ממספיק בטחון בידע שלי כדי להתאים עצמי לכל סגנון שיונהג כאן…

מנחם לס
מנחם לס
10/09/2012 18:30:49
Reply to  d.s.

d.s –

אתה בסדר. אין לי כל בעייה עם הרמת הכפפה שלך. כל זמן שבנוסף לכניסות פה ושם כל אחד מביע דעתו ברצינות – הכל עובר. לי אין בעייה עם הקנטה קטנה פה ושם, ואני מודה שאני התחלתי כי התגובות כאן הפכו ליותר מדי 'ילד טוב ירושלים', וטוב שבין התגובות והדיונים החכמים, נשפוך קצת מלח אחד על השני. הכל הרי כתוב שחור על גבי לבן, ובסוף העונה נראה הרי מי צודק:

*מיאמי אלופה
*הלייקרס מפסידה למישהו בסיבוב השני
*סטיב נאש לצערי משחק פחות מ-20 דק' למשחק והוא לא פקטור
*משחקו של קובי מתדרדר
*האוארד או פצוע או מפשל בפלייאוף
*ביינום הופך לסנטר הטוב בליגה כבר העונה
*מגי 'אול-סטאר' במערב
*טיי לאוסון אול סטאר של המערב
*צ'אלמרס 'אול סטאר' במזרח
*פילדלפיה שנייה במזרח (לפני הסלטיקס)

זהו. עולה על מטוס בדרך הביתה (אני עדיין במיאמי; אני כאן שבוע. התגעגעתי ללטיניות שלי)

d.s.
d.s.
10/09/2012 19:37:35

מממ, אם מתאמצים אפשר לגלות "בין השורות" איזו שהיא נימה "דקה מאד" של אנטי ללייקרס ? 🙂

* קשה להתווכח עם זה שמיאמי פייבוריטית, בתור מוצר מוגמר וידוע, ואלופה שרק התחזקה, אבל ללייקרס יש סיכוי מצויין, וכאוהד שרוף – אני חייב ללכת איתם.
הבעיה היא שהם חייבים לעבור דרך אוקלהומה ומיאמי לא…

* הלייקרס לא מפסידים לאף קבוצה במערב שלא קוראים לא אוקלהומה – ולא משנה באיזה סיבוב.

* נאש משחק לפחות 28 דקות למשחק ויש לו את ה +/- הכי גבוה בלייקרס. פקטור אדיר – הרבה יותר מההחלפה של ביינום בהווארד שהיא בעיקר משמעותית בגלל ההבאה של נאש וההתאמה של הווארד למשחק שלו בשני צידי המגרש.

* הווארד פצוע ? מי יודע. לפחות לפי ההימור שהלייקרס לקחו איתו, אפשר להניח שהבדיקות הרפואיות שלהם הראו שהסיכוי שיחזור ל 100% הוא לא רק גבוה, אלא כמעט וודאי. הוא תמיד היה "איש ברזל", והוא יהיה בריא גם העונה כשיחזור מהפציעה הזאת.
בטח שלא יותר סביר שיהיה פצוע מאשר ביינום…

מפשל בפלייאוף ? זה כל העניין – יש לו הרבה פחות מקום לפשל כי הדבר העיקרי שהלייקרס יצטרכו ממנו זה הדברים שבהם הוא מתעלה – הגנה, ריבאונד, ולסיים בדאנקים את מסירות הפיק נ' רול של נאש, ולא הסתמכות עליו כאופציה התקפית יוצרת ראשונה, שנייה, שלישית, ובעצם יחידה כמו באורלנדו… אפילו הבעיות שלו מהקו יהיו פחות משמעותיות.

* ביינום הסנטר הטוב בליגה ? בסטטיסטיקות התקפיות זה מאד סביר. המספרים שלו באופן טבעי אמורים לעלות, ושל הווארד אמורים לרדת.
יעילות ? אחוזים ? איבודי כדור ? הגנה ? ריבאונד ? כל אלה ישאירו את הווארד במעמדו כסנטר הטוב בליגה, למרות שיקלע פחות מביינום.

* מגי אולסטאר – לא בלתי אפשרי במערב, אבל רחוק מלהיות בטוח.

* טיי לאוסון אולסטאר – קשה לי להאמין. הסגל מתחיל עם פול, ווסטברוק, פארקר, קובי. יש מקום לעוד גארד אחד, אבל התחרות קשה מאד, וסביר להניח שקשה מדי בשביל להכניס את לאוסון.

* צ'אלמרס אולסטאר במזרח – טוב פה כבר כנראה היתה קריאה אחרונה למטוס והיית חייב לרשום משהו – זה לא הולך לקרות.

* פילדלפיה שנייה במזרח – לא בלתי אפשרי, אבל מאד לא סביר. לפחות בוסטון ואינדיאנה טובים מהם,, ולדעתי אולי גם הנטס.
לאבד בבת אחת את שני הווטרנים – איגי ובראנד – זה יותר קשה משנדמה, אבל צריך לחכות ולראות איזה טריידים הם יעשו כדי להתאים את הסגל לביינום בדד ליין, ואז אולי דברים ישתנו.

טיסה נעימה 🙂

שאול
שאול
11/09/2012 13:23:21
Reply to  d.s.

אני מסכים עם d.s הרבה יותר מאשר עם מנחם.

* אם לברון ימשיך לשחק כמו בחודשים הסופיים של העונה הקודמת אז מיאמי אכן הפבוריטית לאליפות.

* ליקרס יגיעו לפחות לגמר המערב.

* נאש משחק מצויין, כרגיל.

* קובי לא מדרדר לשום מקום. עד העונה האחרונה עם לברון הוא כבר הרבה שנים השחקן הטוב בעולם.

* מקווה שהווארד לא יפצע ויתן מה שהוא יודע.

* ביינום לא יהיה הסנטר הטוב בליגה.

* מגי לא יהיה אולסטאר.

* צ'למרס לא היה אולסטאר.

* טיי לאוסון לא יהיה אולסטאר (ואני מאד אוהב אותו).

* פילדלפיה לא תגיע לגמר המזרח.

k_700
k_700
10/09/2012 19:53:07

עזבו השמש והכוסיות במיאמי מבלבלות את מנחם.
ומי יודע כמה מוחיטו הוא שותה שם.

מנחם, תחזור אלינו ותכתוב לנו שוב את ההימורים שלך אבל הפעם מגרינוולד, קרוליינה, איפה שיש אוויר בשפע, שמיים כחולים, פרות ומדשאות ירוקים.

במיאמי גם אני מסוגל לאבד את דעתי בין שלל הלטיניות שמהתלכות בביקני דק….
אוי איך בא לי מיאמי……

ישי
ישי
10/09/2012 21:31:41

Preach it d.s!!!

בן
בן
14/09/2012 13:40:49

שחקנים שיעשו קפיצה שנה הבאה.
1)המקום הראשון מחולק בין שני שחקנים. דראגיצ' וביינום.
שניהם ההימור הכי בטוח. בינום ישחק סוף סוף כאופציה ראשונה.
ודראגיצ' נתן כבר עונה שעברה בסוף העונה מספרים מטורפים. העונה הוא יפתח חמישיה ויכול לתת את המספרים לאורך כל העונה.

2) ארסן אליוסובה שחקן מאוד וורסטילי שהראה שיפור שנה שעברה וגם השנה ימשיך בשיפור.

3) ג'ון וואל. הוא איכזב עד עכשיו אבל ניראה שהשנה יהיו לו יותר כלים להצליח וכרכז הוא יוכל לשחק הרבה יותר טוב.

4) ג'בייל מקגי. כל שנה אומרים שזאת שנת הקפיצה שלו. אבל שנה שעברה הוא הראה ניצצות ולכן אני חושב שהסיכוי עולה.

5) מונורו. בנתיים משתפר מעונה לעונה אני מקווה שהעונה יתן קפיצה גדולה. צירפו אליו סנטר אוקראני שניראה לי יהיה גנבה.

שמות נוספים. פקוביץ', מאיו, אסיק, הולידי, ביזלי, בנטום, קוואחי לאונרד.

עילי ביתן
עילי ביתן
16/09/2012 16:48:23

מנחם אתה גאון!!!!!
פשוט כיף לי לקרוא את המאמרים שלך, בין עם זה על NBA כיום או על NBA פעם, כתבותיך על האגדות מעולות ואפשר פשוט לקרוא אותם שוב ושוב,
ושאלה, היכן האפשר לקנות את הספרים שלך???

burberry
03/10/2012 14:51:27

What a lovely weblog. I will definitely be back once again. http://www.itjacket.it. Please maintain writing!
http://www.burberryoutletn.com

BarkPeedegree
27/10/2012 7:12:03

=

Wheemynemeawn
27/10/2012 21:36:42

=

verieloff
28/10/2012 0:16:35

=

credspourse
28/10/2012 12:49:52

=

intuinielonnA
29/10/2012 22:28:06

=

danknolagaile
02/11/2012 8:19:55

=

Gotspourgeoto
17/11/2012 18:39:08

=

Expenepat
19/11/2012 9:31:30

=

BegZfXvT
01/12/2012 4:28:34

=

moncler italy sale
03/12/2012 0:36:44

I'm usually to running a blog and i really recognize your content material. The post has actually peaks my interest. I'm going to bookmark your website and keep checking for new details.
moncler italy sale http://www.moncleronsale.it

moncler uomo down giubbotto
03/12/2012 0:37:00

Thanks for your time so considerably for your impressive and incredible guide. I will not be reluctant to endorse your internet internet sites to any individual who really should receive direction on this difficulty.
moncler uomo down giubbotto http://www.monclereu.it

aaa quality replica
03/12/2012 0:37:16

Great day! This post could not be written any much better! Reading this post reminds me of my previous room mate! He always kept chatting about this. I will forward this write-up to him. Fairly certain he will have a very good read. Thanks for sharing!
aaa quality replica http://www.lvoutleter.com

uggs
03/12/2012 0:37:35

Dead written articles , appreciate it for entropy.
uggs http://www.snowbootser.com

cheap ugg boots for women
03/12/2012 0:37:51

I dugg some of you post as I thought they were really valuable handy
cheap ugg boots for women http://www.uggbootser.com

Wuonfssu
10/12/2012 11:05:18

=

rayban
10/05/2013 14:39:36

I'm commenting to make you know what a fantastic discovery our child developed going through the blog. She figured out many pieces, not to mention how it is like to possess a wonderful coaching mindset to get other people with no trouble have an understanding of some very confusing things. You really surpassed visitors' expected results. Thank you for churning out such productive, trustworthy, explanatory not to mention easy thoughts on your topic to Ethel. rayban http://www.raybanusasunglass.com/

gucci shoes for men
10/05/2013 14:40:48

I precisely desired to say thanks once more. I am not sure the things I could possibly have sorted out without the entire concepts discussed by you about that theme. It became the frustrating setting in my circumstances, but viewing the expert strategy you processed the issue took me to cry for contentment. Now i am happier for your information and as well , sincerely hope you recognize what a powerful job you were getting into instructing people today through your blog post. I am sure you haven't encountered all of us. gucci shoes for men http://www.guccibagsoutletes.com

authentic chanel bags
10/05/2013 14:41:15

I must show my thanks to the writer just for bailing me out of this scenario. As a result of checking through the world-wide-web and seeing thoughts that were not powerful, I was thinking my life was over. authentic chanel bags http://www.chanelbagsusasales.com/

Nike Air Jordan
24/05/2013 11:03:33

Great guide! Thank you.will keep use it.i Will used it again. Nike Air Jordan http://www.isimedia.com/product.htm

checks unlimited code
08/06/2013 17:20:31

hi Nice article

wayfair coupon
09/06/2013 21:19:07
trx certification
09/06/2013 21:41:55

My brother recommended I might like this website. He was entirely right. This post truly made my day. You can not imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!

overstock promo code
12/06/2013 6:41:59
campus book rentals coupon
12/06/2013 22:40:45

hello Nice Blog campus book rentals coupon http://www.prweb.com/releases/2013/2/prweb10468724.htm

discount celine leather
15/06/2013 13:15:14

Centered at Procede Littleton, all these Denver co accommodations are simply just units beyond many Manitou Springs and additionally Denver Spgs visitors attractions in addition to surrounding the region by Pikes Maximum. discount celine leather http://celinehasbeena.weebly.com

fabric.com coupons
18/06/2013 9:55:09
seo
seo
20/06/2013 5:43:23

Hello Web Admin, I noticed that your On-Page SEO is is missing a few factors, for one you do not use all three H tags in your post, also I notice that you are not using bold or italics properly in your SEO optimization. On-Page SEO means more now than ever since the new Google update: Panda. No longer are backlinks and simply pinging or sending out a RSS feed the key to getting Google PageRank or Alexa Rankings, You now NEED On-Page SEO. So what is good On-Page SEO?First your keyword must appear in the title.Then it must appear in the URL.You have to optimize your keyword and make sure that it has a nice keyword density of 3-5% in your article with relevant LSI (Latent Semantic Indexing). Then you should spread all H1,H2,H3 tags in your article.Your Keyword should appear in your first paragraph and in the last sentence of the page. You should have relevant usage of Bold and italics of your keyword.There should be one internal link to a page on your blog and you should have one image with an alt tag that has your keyword….wait there's even more Now what if i told you there was a simple WordPress plugin that does all the On-Page SEO, and automatically for you? That's right AUTOMATICALLY, just watch this 4minute video for more information at. Seo Plugin

cosma-arredamenti.it/birkenstockseller.asp

Is going to which often modification? Perhaps. cosma-arredamenti.it/birkenstockseller.asp http://cosma-arredamenti.it/birkenstockseller.asp

sac a main louis vuitton pas cher
29/07/2013 22:24:16

Nice article, It was practical,show it to you.

freembtranslations.net/wp-content/oakleys.html

As a result operating such endures I am finishing along with the thoughts and opinions who Advair isn't a really good drugs there are really not as much rewards compared to the a down sides. freembtranslations.net/wp-content/oakleys.html http://freembtranslations.net/wp-content/oakleys.html

Birkenstock Vente
04/08/2013 2:18:29

It is actually associated with belief. Birkenstock Vente http://www.fedro.com.ar/NewsLetters/Ph15/birkenstockonsale.htm

freembtranslations.net/wp-content/raybanglass.html

A number of us capture of those that have his or her's coffee drinkers! Our own shots commonly are not checked out, fairly they are searched. freembtranslations.net/wp-content/raybanglass.html http://freembtranslations.net/wp-content/raybanglass.html

Lunettes de soleil Oakley Outlet

That brings prompt credibility with your function and your achieving success.. Lunettes de soleil Oakley Outlet http://www.kojimacm.com/artist_e/sunglass.html

cheap celine bags
08/08/2013 23:12:12

New music Gamers: All of the stroke office chairs that come with the very best rub environements feature internal Apple ipods. cheap celine bags http://www.2257support.com

Handbag Mulberry
09/08/2013 4:56:23

I would like to give you a little of what individuals We are as well as stuff that I am just keen about. Handbag Mulberry http://www.avg.sg/mulberrydream.asp

XRumerTest
31/08/2013 4:43:15

Hello. And Bye.

Francis Pasch
09/10/2013 16:33:28

I simply wanted to write down a simple remark to express gratitude to you for these great items you are writing at this site. My prolonged internet lookup has now been honored with high-quality strategies to write about with my visitors. I 'd admit that most of us visitors are definitely endowed to dwell in a really good site with very many marvellous people with insightful things. I feel quite grateful to have come across the website and look forward to plenty of more fun moments reading here. Thanks once more for everything.