ראסל ווסטברוק חתם עם OKC על 205 מיליון ל-5 שנים / מנחם לס

 

אצלנו עדיין לא יום כפור אז עדיין מותר לכתוב.

ראסל ווסטברוק עשה מה שידעתי שהוא יעשה: חתם את עתידו עם האוקלהומה סיטי ת'אנדר. הוא חתם על הארכת חוזהו ל-5 שנים על מקסימום 205 מיליון. לי זה אומר שגם כרמלו אנטוני וגם פול ג'ורג' נשארים גם אחרי עונה זאת, וראסל החליט לעשות מהתק'אנדר את ה-SUPERTEAM שתאיים על הווריורס.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
60 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
פאקו
30/09/2017 0:38:05

וואלה יפה. עכשיו אפשר לשים פלומבה על זה שפרסטי הוא המנהל של הקיץ.

Avri
Avri
30/09/2017 14:05:05
הגב ל  פאקו

Kyrie+Hayward > Carmelo+George

Just saying…..

גיא הרשע
גיא הרשע
30/09/2017 14:32:16
הגב ל  Avri

אבל לא זאת המשוואה.

(קיירי + הייוורד + מוריס) – (תומאס + קראודר + בראדלי + צ'יזיץ' + בחירת הדראפט של ברוקלין)

<

(כרמלו + ג'ורג' + פטרסון) – (אולדיפו + סבוניס + קנטר + מקדורמוט + בחירת סיבוב שני)

ובהפרש.

גיא הרשע
גיא הרשע
30/09/2017 14:34:31
הגב ל  גיא הרשע

כמובן שיכול להיות שבקיץ הבא המשוואה תהיה:

(קיירי + הייוורד + מוריס) > (פטרסון + הארכת החוזה של ווסטברוק)

avri
avri
30/09/2017 19:53:08
הגב ל  גיא הרשע

בדיוק כמו שאמרת פה. התמורה כמובן חייבת להבדק לטווח הארוך ופה בוסטון לוקחים. סייגת יפה כשהוספת שיש מצב שאוקלהומה לא ישאר כלום מהטרייד הזה בעוד עונה.
בנוסף, בעניין המחיר ששולם, למשוואה שלך צריך גם להוסיף שאת שירותיהם של בראדלי ואיזייה בוסטון איבדו בדיוק לעונה אחת (חצי עונה אחת במקרה של איזייה) כי את שניהם לא היה מצב להשאיר מעבר לכך. מצד שני, אני לא עושה מאולדיפו סופר סטאר אבל הוא שחקן צעיר ובכלל לא רע (לא בטוח בכלל שהוא נופל מבראדלי בהרבה), שחתום לדי הרבה זמן. המחיר שבוסטון שילמו (ולא שכחתי את הבחירת דראפט) הוא כבד אבל קיבלנו הרבה יותר.

איתן
איתן
30/09/2017 22:27:08
הגב ל  גיא הרשע

בס"ד

פרסטי הג'י אם של הקיץ בלי ספק כי השיג דברים מכלום ומה שאף אחד לא חשב. החוזים שהעביר ממילא לא היו טובים. רק מאפשר בנייה מחודשת שבזה פרסטי מעולה. אגב כרמלו כן חתום לעוד עונה. ופרסטי הגיע עם קבוצה בינונית ובלי שוק לעומת בוסטון שהיא הקבוצה של הנ.ב.א היסטורית וגם כל כוכב ידע שמגיע לקבוצה עם הכי הרבה נכסים ועתיד גם כרגע.

בקיצור ההשוואה לפני הכל היא על פי נקודת הפתיחה

מיוריאל
מיוריאל
30/09/2017 15:09:54
הגב ל  Avri

נו באמת
אתה יודע שזאת לא המשוואה
ושבוסטון "איבדו" הרבה יותר מהסגל הקיים שלהם בטריידים
זה שהביא להם את המקום הראשון במזרח

avri
avri
30/09/2017 19:42:32
הגב ל  מיוריאל

הסלטיקס אמנם איבדו הרבה אבל קיבלו הרבה יותר ממה שאוקלהומה קיבלה. אוקלהומה עשתה יפה אבל יש מצב שג׳ורג׳ שם רק לשנה, ולגבי הכוכב השני שהם קיבלו… בוא רק נזכיר שהוא כבר בן 33 ולא ממש הראה משהו יוצא דופן בשנתיים שלוש. הוא גם לוקח להם 27 מליון בשנתיים הקרובות. לא סתם קבוצות לא הסכימו לתת עליו שום דבר בעל ערך.

א.ב
א.ב
30/09/2017 20:11:40
הגב ל  avri

בוסטון זה גם לא אוקלהומה.
נראה ששניהם עשו עבודה טובה, התנאים ההתחלתיים באוקלהומה לדעתי נותנים לפרסטי את היתרון

המפקח
המפקח
30/09/2017 22:17:56
הגב ל  avri

המצב של 2 הקבוצות שונה בתכלית. בלי פול וכרמלו ווסטברוק בחיים לא היה חותם ואוקלוהומה היו בדרך להתרסקות מבחינת סגל. לפרסטי היו הרבה פחות קלפים מאיינג' והוא השיג תוצאה מדהימה. איינג' שילם בעד כל דבר שהוא קיבל.

avri
avri
30/09/2017 23:21:37
הגב ל  avri

אתה אומר ש׳לפרסטי היו הרבה פחות קלפים מאיינג'׳
מה לעשות שזה ממש חלק מהעניין? מנהל טוב נמדד לטווח הארוך וזה שלאיינג׳ היו נכסים זה לזכותו, וממש לא לרעתו. זה שהסגל של פרסטי היה דפוק ושלא היה לו עם מה לשחק זה לחובתו, וממש לא לזכותו.

קיצר, יום אחד גם פה באתר יתחילו לעשות כבוד למנג׳ר מספר אחד בעסק! (טוב נו, אני יודע שמיירס הוא כנראה מספר אחד אבל יאללה תזרמו איתי…)

מנחם לס
מנחם לס
30/09/2017 0:51:14

החתימה של ראס החזירה את הקאמבק של הלייקרס ב-3 שנים אחורה (אם לא 4, או 5)

הייט אשברי
הייט אשברי
30/09/2017 7:44:58
הגב ל  מנחם לס

או שכן או שלא .
ראשית , זה תלוי בעונה שתהיה ל-OKC ובכימיה שתיווצר שם .
פחות מגמר מערב – צפה לזה ש-PG יפרק את החבילה התום העונה.
שנית , PG הוא לא שובר השיוויון היחיד במשוואה של הלייקרס.
פחות מאליפות בקליבלנד – ולברון כנראה נוחת בקיץ הבא בעיר המלאכים ומביא איתו עוד כוכבים מחפשי תארים .

לאו דוקא
לאו דוקא
30/09/2017 7:58:53

זו ספקולציה פופולרית. אבל היא לא נתמכת במה שקורה בקליבלנד. לברון כבר הצהיר שהכוונות שלו להישאר לא השתנו. ולמה לו לעזוב? נניח הוא ופול ג'ורג' בלייקרס – ומי עוד? אין לליקרס יכולת להחתים יותר משני כוכבי על. שום סיכוי לאליפות. לעומת זאת במזרח יש לו טיול שנתי והפעם קל מתמיד. הביא את החבר שלו וויד. יש לו שחקנים כמו IT, קראודר, דריק רוז, שפתאום יש להם את הצ'אנס של החיים לטבעת אליפות – כי לברון לא עומד בדרך. יש להם את הבחירה של ברוקלין שיכולה להפוך לקאזינס למשל. ועוד שחקנים על חוזה נגמר, נניח אייברי בראדלי בעמדה מס' 2, שיכולים להצטרף בקונסטלציה מסוימת (דטרויט שוקעת) כבר העונה ללברון, כי לקאבס יש הרבה מה לתת בתמורה עבור השאלה כזו. לברון מרופד היטב.

הייט אשברי
הייט אשברי
30/09/2017 8:07:23
הגב ל  לאו דוקא

בלי להרגיש אתה מחזק את מה שאמרתי . הצ'אנסשל לברון הוא השנה . אבל אם קליבלנד תפסיד שוב בגמר ( שאליו היא תגיע כי המזרח הפך עוד יותר פח משהיה ) , לברון יעוף משם חיש-קל , רק מעומק האכזבה .
אתה צריך גם לזכור שיש קרע גדול בינו לבין דן גילברט .

הייט אשברי
הייט אשברי
30/09/2017 8:09:21

ועוד לא הזכרתי את הגילאים . בשנה שאחרי הבאה לברון יהיה בן 35 . ווייד יהיה כבר בן 37 .

מסכים איתך
מסכים איתך
30/09/2017 9:01:56

ברוב מה שאמרת, אני רק לא רואה מצב שלברון יעבור כשחקן לקבוצה בלי סיכוי ממשי לאליפות, אחרי שעזב את קליבלנד הוא רק קונטנדר בכיר כל שנה. ובליקרס זה לא יקרה. אם בכלל, ככה ההגיון אומר, הוא יבוא לשם בתפקיד ניהול בכיר, בהמשך לשאיפות הפוליטיות שלו. זה תפור עליו. אבל לעלות בקושי לפליאוף עם לאבאר בול ואולי איזה כוכב נוסף נוסח פול ג'ורג' – למה לו להתבזות ככה? לברון מחושב מדי כדי לטעות ככה. וכיף לו לטייל במזרח העלוב.

שמייקל
שמייקל
30/09/2017 10:22:58
הגב ל  מנחם לס

לונזו בול!!! ובעונה הבאה לברון יעבור לשם

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
30/09/2017 2:14:01

החתימה היית מתוכננת …הוא חתם דווקא היום,ביום ההולדת של קווין דוראנט

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/09/2017 6:40:03

גדול

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
30/09/2017 6:09:55

עכשיו חובת ההוכחה על הטריו הזה שבאמת יכול להגיע בקונוטציות מסויימות לגמר ה NBA ואולי אפילו לקחת אותו.

anon
anon
30/09/2017 6:19:15

מהלך מאוד מאוד משמעותי לעתיד הליגה. אבני הדומינו יכולות להתחיל ליפול עכשיו. האם זה אומר, שגם כרמלו אנתוני וגם פול ג'ורג' יישארו באוקלהומה גם בעונה הבאה? האם זה אומר שהלייקרס מוותרת על החלום של הצטרפות וסטברוק-פול ג'ורג? ואיפה זה שם את לברון ג'יימס? האם זה אומר שלברון, שאגב אמר השבוע שהתכניות שלו להישאר בקליבלנד "לא השתנו", אכן יישאר בקליבלנד? ואז זה אומר שקליבלנד יכולה להתחזק עוד העונה (קאזינס?) ולא לחכות לדראפט הבא. לא משעמם.

איתי
איתי
30/09/2017 9:04:31

מאוד מאוד מעניין מה חושבים בסן אנטוניו על ההתפתחויות האחרונות במערב , האם יאלצו להגיב באופן שונה מבעבר ולהתנהל בצורה שונה כי כרגע הם לא נחשבים למועדון החזק בליגה , או שיבחרו להמשיך להתחזק נקודתית היכן שצריך ולחכות שה"גל" יעבור ?

מיקי
מיקי
30/09/2017 10:41:11
הגב ל  איתי

הם ניסו להתחזק (כריס פול, איגי) ולעשות שינויים (הטרדת למרקוס) אבל לא כל כך הצליחו. אם מוסיפים את דוראנט שהעדיף את הלוחמים בשנה שעברה, אז למעט קיירי שציין את הספרס ברשימת היעדים המועדפים עליו, כוכבים לא כל כך רוצים להגיע לספרס. נכון להיום זו נראית לי הבעיה המרכזית ופחות הגישה של הספרס עצמם.

ובהמשך לדיון על עד כמה לברון יוכל להגיע עם הלייקרס להישגים, לברון בספרס יכול בהחלט לשנות את המאזן מול הלוחמים ושאר המערב, אבל גם זה לא יקרה לדעתי. נראה.

מיקי
מיקי
30/09/2017 15:07:59
הגב ל  מיקי

גם העובדה שפופ מאמן את הנבחרת יכולה להתברר כמסייעת לשינוי המצב הנוכחי של הספרס מול כוכבים חופשיים. ילמדו להכיר אותו ואולי פחות ירתעו ממנו.

קלמנטה
קלמנטה
30/09/2017 10:12:00

זה ממש מגוחך לחשוב שהם יכולים לאיים על גולדן סטייט או אפילו על יוסטון שלא להגיד סן-אנטוניו.

ווסטברוק עושה לידו שחקנים פחות טובים
כרמלו עושה לידו שחקנים פחות טובים

קבוצה בלי עתיד התקפי.

שמייקל
שמייקל
30/09/2017 10:24:13
הגב ל  קלמנטה

ווסטברוק ישתנה

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
30/09/2017 10:38:25
הגב ל  קלמנטה

מגוחך? נראה לי שנסחפת קצת. מדובר בקבוצה שעל הנייר נמצאת במקום השני במערב ועם אפשרות לא רעה להפתיע את הלוחמים. נכון להיום הם המאצ' אפ הכי טוב לנצח אותם ועם סטיבנס אדמס אחד שיכול להיות שובר שיוויון כשללוחמים אין מענה לשחקן הזה. נכון שעדיין הלוחמים טובים יותר אבל OKC כל כך אתלטיים שהם לדעתי יעשו הרבה מאוד צרות ללוחמים.

captain beefheart
captain beefheart
30/09/2017 12:08:40
הגב ל  קלמנטה

שחקן עם ממוצע עונתי של דאבל ומעלה אסיסטים "עושה לידו שחקנים פחות טובים"?

תמהתני.

קלמנטה
קלמנטה
30/09/2017 14:40:54

כשהכדור 99% מהזמן אצלו ביד לא פלא שיש גם אסיסטים.
אתה רואה שם תנועה בלי כדור? חסימות עבור אחרים?
את מי הוא שיפר מהשחקנים שם?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
30/09/2017 15:27:02
הגב ל  קלמנטה

ושוב הזילזול בראס, מה שעשה ןמה שעושה. אני אשמח מאד עם יסתום השנה לכל המלעיזים את הפה כמו שקובי עשה כשפאו גזוז (ל) הגיע ל LA

א.ב
א.ב
30/09/2017 20:17:57
הגב ל  קלמנטה

כתבתי כבר, עונת טריפל דאבל הייתה מושלמת למועדון.
לא היה להם סגל להתמודד על אליפות, אולי לעבור סיבוב.
בזכות הטריפל דאבל הקבוצה קיבלה טון תקשורת וזה שווה כסף. חוץ מזה הם גם עשו עונה טובה והגיוני לפלייאוף.
חוץ מווסטברוק, אולי לברון היה מסוגל לזה. אף אחד אחר לא.
מדובר בשחקן על שנותן הכל למועדון, כולל החתימה עכשיו, אני מאד אתפלא אם הקבוצה לא תסתדר בגלל ווסטברוק, גם לא אנתוני שיש לו רק מה להוכיח אם כבר, הבלאגן יכול להגיע מהכיוון של פול ג'ורג'.

tripledouble
tripledouble
30/09/2017 15:33:44
הגב ל  קלמנטה

לאיים על גולדן סטייט עוד מילא, אבל להגיד שהם לא יכולים לאיים על יוסטון וסן אנטוניו? זלזול מטורף בהם

חמי
חמי
30/09/2017 11:24:40

אנטישמי, חתם בכוונה ביום כיפור! לא נשכח ולא נסלח!

😉

אסף
אסף
30/09/2017 12:53:37

כבוד לצ'יטה ולפרסטי שנתן עבודה ניהולית מרשימה הקיץ

מיקי
מיקי
30/09/2017 15:12:14
הגב ל  אסף

דווקא חוזה מטורף כזה לא משאיר יותר מדי כסף לפול ג'ורג, כרמלו ושאר הרעמים…. לא בטוח שזה מסר חיובי עבורם ועבור כוכבים פנויים אחרים. אפשר לטעון טענה דומה גם כלפי קרי, אבל בגלל שהרוויח גרושים עד עכשיו, יחסית לרמתו כמובן, נראה לי שווסטברוק יתפס כיותר חזירי (למרות שלא בדקתי כמה הרוויח עד היום).

גיא הרשע
גיא הרשע
30/09/2017 15:47:22
הגב ל  מיקי

בטח שמשאיר.
ג'ורג' וכרמלו הגיעו בטרייד יחד עם זכויות הבירד המלאות שלהם.
המשמעות היחידה של החוזה של ווסטברוק היא על מס המותרות שבעלי הקבוצה ישלם.

ג'ורג' ללא ספק יקבל הצעה למקסימום (המקסימום שהת'אנדר יכולים לתת לו גבוה משל כל קבוצה אחרת),
וחץ ממנו,
אדאמס ורוברסון חתומים לשנים קדימה.

מיקי
מיקי
01/10/2017 12:47:35
הגב ל  גיא הרשע

ועדיין, ניצול מקסימלי של מס המותרות גם הוא בא על חשבון שחקנים אחרים. גם לבעלים יש תקרה שלא יחרגו ממנה

מנחם לס
מנחם לס
30/09/2017 17:48:32

קראתי בעיון את כל התגובות ונהניתי מרמתן

עגל
עגל
30/09/2017 17:48:59

כל הכבוד לווסת רוק. הולך ונהיה יותר מעניין.
עדיין אוקלהומה לא באמת מאיימת על הגולדנים, אבל היא תפסה בביטחה את המקום השני במערב (על הנייר 🙂 )

עידן
עידן
30/09/2017 18:36:16

איזה קיץ מטורף.שאפו לראסל על הארכת החוזה.
עברתי כל כך הרבה תהפוכות בקיץ הזה בעניין מיקומי הקבוצות שממש כל יום הייתה לי דעה אחרת מרוב כל העסקאות בקיץ הזה.
ראסל אחרי עונת הטריפל דאבלים והפרסים האישיים חייב לעלות מדרגה בעניין סגנון המשחק[תלוי הרבה גם בדונובן].יש לו צוות מסייע מעולה עם 2 סופרסטארים פול גורג וכרמלו אנתוני שסוף סוף ירד ממנו הנטל של להוביל קבוצה[אף פעם לא התאים לזה] ויוכל לממש את היכולות שלו בלי הלחץ של להיות האלפא.בתוספת אדאמס ורובסון בחמישייה תהיה להם גם את אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה.
גם הספסל לא רע חוץ מעמדת הסנטר המחליף עקב איבוד קאנטר אבל זה לא משהו שלא יכול להיפתר במהלך העונה עם החתמת סנטר נורמלי שנפלט כמו בוגוט מדאלאס שנה שעברה[היה לו חוסר מזל שנפצע].
דבר נוסף עקב צירוף 2 סופרסטארים לראסל הוא שתמיד יהיה לפחות סופרסטאר אחד על המגרש ולא תהיה ירידה ביכולת הקבוצה כמו שנה שעברה שראסל ירד לספסל
כרגע ההימור שלי שהכל מתחבר שם ואוקלהומה תהיה אלופות 2018 בנבא.
בעניין ההשוואות לוורירס בעניין החמישיות הפותחות הקבוצות די שוות.
בעניין הספסל הוורירס הזדקנו בעוד שנה עם איגי ליוינגסטון ודייויד ווסט.
הספסל של אוקלהומה עדיין פחות טוב אבל הרבה פחות ממה שחושבים עקב הזדקנות הספסל של הוורירס לדוגמא פטריק פטרסון בשלב הזה של הקריירה עדיף על דייויד ווסט בעונת הפרישה שלו.
גם 2 פוינט גארדים מחליפים כמו פלטון וכנען זה יותר ממה שהיה לתאנדר בשנים האחרונות.גרמי גראנט ואברינס פלוס סנטר מחליף שיגיע לדעתי במהלך העונה ישלימו את מכסת המחליפים הבכירים.
יש תחושת רעב באוקלהומה שהתחושה שלי שהם יעשו את זה השנה ושנה אחרי האליפות של דוראנט תגיע האליפות של ווסטברוק.
למרות אהבתי לסגנון המשחק של הוורירס אני אהיה מבסוט אם ראסל יזכה באליפות

דה שוט
דה שוט
30/09/2017 18:54:23
הגב ל  עידן

+ 100
יפה כתבת
יהיה בלתי אפשרי לעבור את הלוחמים (בגלל דוראנט) אבל חייבים להאמין.

איתן
איתן
30/09/2017 22:41:58
הגב ל  עידן

בס"ד
בוגוט בלייקרס

עידן
עידן
30/09/2017 23:19:31
הגב ל  איתן

אני יודע שבוגוט בלייקרס.התכוונתי לשנה שעבר שנפלט מדאלאס לקליבלנד לקראת סוף העונה כמו עוד הרבה שחקנים בהקשר שאוקלהומה יוכלו להשיג סנטר מחליף באמצע העונה

gogo
gogo
30/09/2017 19:18:08

ראסל ווסטברוק בוודאות ישתנה לטובה בעונה הבאה
את ההשגים האישיים הוא עשה בעונה הקודמת.
נשארו לו השגים קבוצתיים.
אני צופה לו ממוצע של 13 -14 אסיסטים.
יש לו סוף סוף למי למסור

etayle
etayle
30/09/2017 19:36:34

ראסל ווסטברוק לקח קדימה את הברכה גמר חתימה טובה:)

יוסי
יוסי
30/09/2017 19:46:42

על כמה חתם בחוזה עם נייק (ג'ורדן)בחוזה החדש שלו ?
יש דיל כלשהוא לליג פס

אופיר נ.
אופיר נ.
30/09/2017 23:03:24
הגב ל  יוסי

היי יוסי,

לא עשיתי סקר מעמיק, אבל סגרתי ב-99.99$ דרך וייטנאם.

יוסי
יוסי
30/09/2017 23:26:22
הגב ל  אופיר נ.

איך ? מה?

אופיר נ
אופיר נ
01/10/2017 0:34:49
הגב ל  יוסי

אתה מוריד תוכנה לשינוי הip שלך.
יש לא מעט סרטונים ביוטיוב שמסבירים.
אם אתר ה- nba מזהה אותך אוטומטית כישראלי, תפתח חשבון עם יוזר שונה.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
30/09/2017 19:50:09

וואו, איזה חוזה.
נגמרו הפנטנזיות על חזרה אפשרית של דוראנט ויצירת שלישייה שתשלוט בליגה (דוראנט-ראס-PG13).
הרעמים יתחברו לדעתי ויהיו קבוצה מעולה, אבל לא יוכלו ללוחמים. ההבדל הוא דוראנט – בעוד שהסופרסטארים כמו קרי, ראס והארדן הם מהגדולים בדורם, דוראנט הוא כמו לברון מהגדולים שידע המשחק.
בקשר ללייקרס עונה הבאה, אם למדנו משנו מהאוף סיזן הזה שאין דבר כזה אין דבר כזה (never say never נשמע יותר טוב).

דה שוט
דה שוט
30/09/2017 19:58:31

+ 10
מסכים עם הכל ידידי, בעיקר לגבי דוראנט.

דה שוט
דה שוט
30/09/2017 19:57:28

מילה על נקודת המבט של ראסל בכל הסיפור הזה (ניחוש כמובן) :
ראסל מתקרב לשנתו ה-30, כבר לא ילד, סגנון המשחק שלו מועיד אותו תמידית לפציעות (טפו טפו טפו), הוא נתן עונה מדהימה ושבר שיאים אישיים – וכעת הניחו לפניו את התמורה ההולמת ביותר – חוזה ענק, מכבד, ובעיקר – מבטיח. אוק' סיטי בעצם אמרו לראס : ראינו מה עשית, אנחנו מעריכים אותך ורוצים שתדע את זה.
ראסל איש משפחה וחייב לחשוב על העתיד שלו – אף אחד לא יכול להבטיח לו שבשנה הבאה יוצע לו חוזה כזה. יש הרבה משתנים שלא תלויים בו, לא רק פציעות, יכול להיות למשל שאוק' תיכשל השנה וההנהלה תחליט ללכת בכיוון אחר (ראה מקרה הארדן).
להגיד "לא" לחוזה כזה כי אולי ואולי ואולי – עשוי להתפרש בכמה צורות, לא כולן מחמיאות.
לכן, מעבר לכל המשמעויות המקצועיות (אוק' הולכת להיבנות סביב ראסל במעמד של כוכב על, במטרה להתחרות על אליפות) יש בחתימה של ראסל על החוזה הנ"ל מימד אישי שאסור להתעלם ממנו, כמו גם הזדמנות שלא מומלץ לוותר עליה.

יוסי
יוסי
30/09/2017 20:24:52

מישהו יכול לעשות סדר לגבי הליג פאס ,מה העלויות ומה הכי משתלם

avri
avri
30/09/2017 23:38:21
הגב ל  יוסי

זה פאקינג יקר הליג פאס הזה והאמת כבר די נשבר מלשלם את הסכומים האסטרונומים האלו. אני יודע שהכל זמין בפירטי אבל אין לי זמן וכוח לחפש לינקים או לראות משחק בסינית.

בכלל כל מה שקשור להוצאות שקשורות בלראות נבא יצא מכלל שליטה – לפני 10 שנים הייתי במקרה בוושינגטון והלכתי למשחק – 80$ למושב מצויין. השנה הייתי במקרה בניו יורק ורציתי לראות כמה עולה לראות את הקבוצה פח אשפה הזו. היה משחק נגד (אני חושב) פילי ורצו איזה 250$ אם אני זוכר נכון. ויתרתי על התענוג.

האמת, בלי האתר הזה שמשאיר אותי מרותק ומחובר אני בספק אם לא הייתי מוותר על התענוג לגמרי.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
01/10/2017 0:24:57
הגב ל  avri

יש אתרים חצי פיראטים. ז"א תמורת תשלום סביר לאורך כל העונה שידורים HD באיכות מעולה ובמהירות גבוהה. עם תמיכה טובה. אין באמת סיבה לשלם לליג פאס.
למי שאין מצפון כמובן. לי יש ולכן נראה לי אני אשלם סכומים מטורפים.

רועי ויינברג
30/09/2017 21:04:34

חוזה מצויין ל-2 הצדדים. עכשיו לא יפתיע אם אוקלהומה תשאר תחרותית הרבה זמן (במיוחד אם ג'ורג' ישאר). רק בשביל זה הטרייד על מלו השתלם.

כל השמועות על זה שהוא בא ללייקרס נעלמו פתאום, אה?

The king russell
The king russell
30/09/2017 21:29:06

יש!

איתן
איתן
30/09/2017 22:48:18

בס"ד

לדעתי פרסטי סיכם מראש עם ווסטברוק
אמר לו שינסה לגייס לו קבוצת על ובתנאי שאם מצליח הוא מתחייב על הישארות כי ממשכן העתיד בשבילו

שעיה
שעיה
30/09/2017 23:27:16

אליפות של ווסטברוק תהייה מרגשת כמו דאנקן 2014 והצמד של קובי אחרי שאקיל.