ראסל ווסטברוק חתם עם OKC על 205 מיליון ל-5 שנים / מנחם לס

 

אצלנו עדיין לא יום כפור אז עדיין מותר לכתוב.

ראסל ווסטברוק עשה מה שידעתי שהוא יעשה: חתם את עתידו עם האוקלהומה סיטי ת'אנדר. הוא חתם על הארכת חוזהו ל-5 שנים על מקסימום 205 מיליון. לי זה אומר שגם כרמלו אנטוני וגם פול ג'ורג' נשארים גם אחרי עונה זאת, וראסל החליט לעשות מהתק'אנדר את ה-SUPERTEAM שתאיים על הווריורס.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 60 תגובות

      1. אבל לא זאת המשוואה.

        (קיירי + הייוורד + מוריס) – (תומאס + קראודר + בראדלי + צ'יזיץ' + בחירת הדראפט של ברוקלין)

        <

        (כרמלו + ג'ורג' + פטרסון) – (אולדיפו + סבוניס + קנטר + מקדורמוט + בחירת סיבוב שני)

        ובהפרש.

        1. כמובן שיכול להיות שבקיץ הבא המשוואה תהיה:

          (קיירי + הייוורד + מוריס) > (פטרסון + הארכת החוזה של ווסטברוק)

          1. בדיוק כמו שאמרת פה. התמורה כמובן חייבת להבדק לטווח הארוך ופה בוסטון לוקחים. סייגת יפה כשהוספת שיש מצב שאוקלהומה לא ישאר כלום מהטרייד הזה בעוד עונה.
            בנוסף, בעניין המחיר ששולם, למשוואה שלך צריך גם להוסיף שאת שירותיהם של בראדלי ואיזייה בוסטון איבדו בדיוק לעונה אחת (חצי עונה אחת במקרה של איזייה) כי את שניהם לא היה מצב להשאיר מעבר לכך. מצד שני, אני לא עושה מאולדיפו סופר סטאר אבל הוא שחקן צעיר ובכלל לא רע (לא בטוח בכלל שהוא נופל מבראדלי בהרבה), שחתום לדי הרבה זמן. המחיר שבוסטון שילמו (ולא שכחתי את הבחירת דראפט) הוא כבד אבל קיבלנו הרבה יותר.

          2. בס"ד

            פרסטי הג'י אם של הקיץ בלי ספק כי השיג דברים מכלום ומה שאף אחד לא חשב. החוזים שהעביר ממילא לא היו טובים. רק מאפשר בנייה מחודשת שבזה פרסטי מעולה. אגב כרמלו כן חתום לעוד עונה. ופרסטי הגיע עם קבוצה בינונית ובלי שוק לעומת בוסטון שהיא הקבוצה של הנ.ב.א היסטורית וגם כל כוכב ידע שמגיע לקבוצה עם הכי הרבה נכסים ועתיד גם כרגע.

            בקיצור ההשוואה לפני הכל היא על פי נקודת הפתיחה

      2. נו באמת
        אתה יודע שזאת לא המשוואה
        ושבוסטון "איבדו" הרבה יותר מהסגל הקיים שלהם בטריידים
        זה שהביא להם את המקום הראשון במזרח

        1. הסלטיקס אמנם איבדו הרבה אבל קיבלו הרבה יותר ממה שאוקלהומה קיבלה. אוקלהומה עשתה יפה אבל יש מצב שג׳ורג׳ שם רק לשנה, ולגבי הכוכב השני שהם קיבלו… בוא רק נזכיר שהוא כבר בן 33 ולא ממש הראה משהו יוצא דופן בשנתיים שלוש. הוא גם לוקח להם 27 מליון בשנתיים הקרובות. לא סתם קבוצות לא הסכימו לתת עליו שום דבר בעל ערך.

          1. בוסטון זה גם לא אוקלהומה.
            נראה ששניהם עשו עבודה טובה, התנאים ההתחלתיים באוקלהומה לדעתי נותנים לפרסטי את היתרון

          2. המצב של 2 הקבוצות שונה בתכלית. בלי פול וכרמלו ווסטברוק בחיים לא היה חותם ואוקלוהומה היו בדרך להתרסקות מבחינת סגל. לפרסטי היו הרבה פחות קלפים מאיינג' והוא השיג תוצאה מדהימה. איינג' שילם בעד כל דבר שהוא קיבל.

          3. אתה אומר ש׳לפרסטי היו הרבה פחות קלפים מאיינג'׳
            מה לעשות שזה ממש חלק מהעניין? מנהל טוב נמדד לטווח הארוך וזה שלאיינג׳ היו נכסים זה לזכותו, וממש לא לרעתו. זה שהסגל של פרסטי היה דפוק ושלא היה לו עם מה לשחק זה לחובתו, וממש לא לזכותו.

            קיצר, יום אחד גם פה באתר יתחילו לעשות כבוד למנג׳ר מספר אחד בעסק! (טוב נו, אני יודע שמיירס הוא כנראה מספר אחד אבל יאללה תזרמו איתי…)

    1. או שכן או שלא .
      ראשית , זה תלוי בעונה שתהיה ל-OKC ובכימיה שתיווצר שם .
      פחות מגמר מערב – צפה לזה ש-PG יפרק את החבילה התום העונה.
      שנית , PG הוא לא שובר השיוויון היחיד במשוואה של הלייקרס.
      פחות מאליפות בקליבלנד – ולברון כנראה נוחת בקיץ הבא בעיר המלאכים ומביא איתו עוד כוכבים מחפשי תארים .

      1. זו ספקולציה פופולרית. אבל היא לא נתמכת במה שקורה בקליבלנד. לברון כבר הצהיר שהכוונות שלו להישאר לא השתנו. ולמה לו לעזוב? נניח הוא ופול ג'ורג' בלייקרס – ומי עוד? אין לליקרס יכולת להחתים יותר משני כוכבי על. שום סיכוי לאליפות. לעומת זאת במזרח יש לו טיול שנתי והפעם קל מתמיד. הביא את החבר שלו וויד. יש לו שחקנים כמו IT, קראודר, דריק רוז, שפתאום יש להם את הצ'אנס של החיים לטבעת אליפות – כי לברון לא עומד בדרך. יש להם את הבחירה של ברוקלין שיכולה להפוך לקאזינס למשל. ועוד שחקנים על חוזה נגמר, נניח אייברי בראדלי בעמדה מס' 2, שיכולים להצטרף בקונסטלציה מסוימת (דטרויט שוקעת) כבר העונה ללברון, כי לקאבס יש הרבה מה לתת בתמורה עבור השאלה כזו. לברון מרופד היטב.

        1. בלי להרגיש אתה מחזק את מה שאמרתי . הצ'אנסשל לברון הוא השנה . אבל אם קליבלנד תפסיד שוב בגמר ( שאליו היא תגיע כי המזרח הפך עוד יותר פח משהיה ) , לברון יעוף משם חיש-קל , רק מעומק האכזבה .
          אתה צריך גם לזכור שיש קרע גדול בינו לבין דן גילברט .

          1. ברוב מה שאמרת, אני רק לא רואה מצב שלברון יעבור כשחקן לקבוצה בלי סיכוי ממשי לאליפות, אחרי שעזב את קליבלנד הוא רק קונטנדר בכיר כל שנה. ובליקרס זה לא יקרה. אם בכלל, ככה ההגיון אומר, הוא יבוא לשם בתפקיד ניהול בכיר, בהמשך לשאיפות הפוליטיות שלו. זה תפור עליו. אבל לעלות בקושי לפליאוף עם לאבאר בול ואולי איזה כוכב נוסף נוסח פול ג'ורג' – למה לו להתבזות ככה? לברון מחושב מדי כדי לטעות ככה. וכיף לו לטייל במזרח העלוב.

  1. עכשיו חובת ההוכחה על הטריו הזה שבאמת יכול להגיע בקונוטציות מסויימות לגמר ה NBA ואולי אפילו לקחת אותו.

  2. מהלך מאוד מאוד משמעותי לעתיד הליגה. אבני הדומינו יכולות להתחיל ליפול עכשיו. האם זה אומר, שגם כרמלו אנתוני וגם פול ג'ורג' יישארו באוקלהומה גם בעונה הבאה? האם זה אומר שהלייקרס מוותרת על החלום של הצטרפות וסטברוק-פול ג'ורג? ואיפה זה שם את לברון ג'יימס? האם זה אומר שלברון, שאגב אמר השבוע שהתכניות שלו להישאר בקליבלנד "לא השתנו", אכן יישאר בקליבלנד? ואז זה אומר שקליבלנד יכולה להתחזק עוד העונה (קאזינס?) ולא לחכות לדראפט הבא. לא משעמם.

  3. מאוד מאוד מעניין מה חושבים בסן אנטוניו על ההתפתחויות האחרונות במערב , האם יאלצו להגיב באופן שונה מבעבר ולהתנהל בצורה שונה כי כרגע הם לא נחשבים למועדון החזק בליגה , או שיבחרו להמשיך להתחזק נקודתית היכן שצריך ולחכות שה"גל" יעבור ?

    1. הם ניסו להתחזק (כריס פול, איגי) ולעשות שינויים (הטרדת למרקוס) אבל לא כל כך הצליחו. אם מוסיפים את דוראנט שהעדיף את הלוחמים בשנה שעברה, אז למעט קיירי שציין את הספרס ברשימת היעדים המועדפים עליו, כוכבים לא כל כך רוצים להגיע לספרס. נכון להיום זו נראית לי הבעיה המרכזית ופחות הגישה של הספרס עצמם.

      ובהמשך לדיון על עד כמה לברון יוכל להגיע עם הלייקרס להישגים, לברון בספרס יכול בהחלט לשנות את המאזן מול הלוחמים ושאר המערב, אבל גם זה לא יקרה לדעתי. נראה.

      1. גם העובדה שפופ מאמן את הנבחרת יכולה להתברר כמסייעת לשינוי המצב הנוכחי של הספרס מול כוכבים חופשיים. ילמדו להכיר אותו ואולי פחות ירתעו ממנו.

  4. זה ממש מגוחך לחשוב שהם יכולים לאיים על גולדן סטייט או אפילו על יוסטון שלא להגיד סן-אנטוניו.

    ווסטברוק עושה לידו שחקנים פחות טובים
    כרמלו עושה לידו שחקנים פחות טובים

    קבוצה בלי עתיד התקפי.

    1. מגוחך? נראה לי שנסחפת קצת. מדובר בקבוצה שעל הנייר נמצאת במקום השני במערב ועם אפשרות לא רעה להפתיע את הלוחמים. נכון להיום הם המאצ' אפ הכי טוב לנצח אותם ועם סטיבנס אדמס אחד שיכול להיות שובר שיוויון כשללוחמים אין מענה לשחקן הזה. נכון שעדיין הלוחמים טובים יותר אבל OKC כל כך אתלטיים שהם לדעתי יעשו הרבה מאוד צרות ללוחמים.

      1. כשהכדור 99% מהזמן אצלו ביד לא פלא שיש גם אסיסטים.
        אתה רואה שם תנועה בלי כדור? חסימות עבור אחרים?
        את מי הוא שיפר מהשחקנים שם?

        1. ושוב הזילזול בראס, מה שעשה ןמה שעושה. אני אשמח מאד עם יסתום השנה לכל המלעיזים את הפה כמו שקובי עשה כשפאו גזוז (ל) הגיע ל LA

        2. כתבתי כבר, עונת טריפל דאבל הייתה מושלמת למועדון.
          לא היה להם סגל להתמודד על אליפות, אולי לעבור סיבוב.
          בזכות הטריפל דאבל הקבוצה קיבלה טון תקשורת וזה שווה כסף. חוץ מזה הם גם עשו עונה טובה והגיוני לפלייאוף.
          חוץ מווסטברוק, אולי לברון היה מסוגל לזה. אף אחד אחר לא.
          מדובר בשחקן על שנותן הכל למועדון, כולל החתימה עכשיו, אני מאד אתפלא אם הקבוצה לא תסתדר בגלל ווסטברוק, גם לא אנתוני שיש לו רק מה להוכיח אם כבר, הבלאגן יכול להגיע מהכיוון של פול ג'ורג'.

    2. לאיים על גולדן סטייט עוד מילא, אבל להגיד שהם לא יכולים לאיים על יוסטון וסן אנטוניו? זלזול מטורף בהם

    1. דווקא חוזה מטורף כזה לא משאיר יותר מדי כסף לפול ג'ורג, כרמלו ושאר הרעמים…. לא בטוח שזה מסר חיובי עבורם ועבור כוכבים פנויים אחרים. אפשר לטעון טענה דומה גם כלפי קרי, אבל בגלל שהרוויח גרושים עד עכשיו, יחסית לרמתו כמובן, נראה לי שווסטברוק יתפס כיותר חזירי (למרות שלא בדקתי כמה הרוויח עד היום).

      1. בטח שמשאיר.
        ג'ורג' וכרמלו הגיעו בטרייד יחד עם זכויות הבירד המלאות שלהם.
        המשמעות היחידה של החוזה של ווסטברוק היא על מס המותרות שבעלי הקבוצה ישלם.

        ג'ורג' ללא ספק יקבל הצעה למקסימום (המקסימום שהת'אנדר יכולים לתת לו גבוה משל כל קבוצה אחרת),
        וחץ ממנו,
        אדאמס ורוברסון חתומים לשנים קדימה.

        1. ועדיין, ניצול מקסימלי של מס המותרות גם הוא בא על חשבון שחקנים אחרים. גם לבעלים יש תקרה שלא יחרגו ממנה

  5. כל הכבוד לווסת רוק. הולך ונהיה יותר מעניין.
    עדיין אוקלהומה לא באמת מאיימת על הגולדנים, אבל היא תפסה בביטחה את המקום השני במערב (על הנייר 🙂 )

  6. איזה קיץ מטורף.שאפו לראסל על הארכת החוזה.
    עברתי כל כך הרבה תהפוכות בקיץ הזה בעניין מיקומי הקבוצות שממש כל יום הייתה לי דעה אחרת מרוב כל העסקאות בקיץ הזה.
    ראסל אחרי עונת הטריפל דאבלים והפרסים האישיים חייב לעלות מדרגה בעניין סגנון המשחק[תלוי הרבה גם בדונובן].יש לו צוות מסייע מעולה עם 2 סופרסטארים פול גורג וכרמלו אנתוני שסוף סוף ירד ממנו הנטל של להוביל קבוצה[אף פעם לא התאים לזה] ויוכל לממש את היכולות שלו בלי הלחץ של להיות האלפא.בתוספת אדאמס ורובסון בחמישייה תהיה להם גם את אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה.
    גם הספסל לא רע חוץ מעמדת הסנטר המחליף עקב איבוד קאנטר אבל זה לא משהו שלא יכול להיפתר במהלך העונה עם החתמת סנטר נורמלי שנפלט כמו בוגוט מדאלאס שנה שעברה[היה לו חוסר מזל שנפצע].
    דבר נוסף עקב צירוף 2 סופרסטארים לראסל הוא שתמיד יהיה לפחות סופרסטאר אחד על המגרש ולא תהיה ירידה ביכולת הקבוצה כמו שנה שעברה שראסל ירד לספסל
    כרגע ההימור שלי שהכל מתחבר שם ואוקלהומה תהיה אלופות 2018 בנבא.
    בעניין ההשוואות לוורירס בעניין החמישיות הפותחות הקבוצות די שוות.
    בעניין הספסל הוורירס הזדקנו בעוד שנה עם איגי ליוינגסטון ודייויד ווסט.
    הספסל של אוקלהומה עדיין פחות טוב אבל הרבה פחות ממה שחושבים עקב הזדקנות הספסל של הוורירס לדוגמא פטריק פטרסון בשלב הזה של הקריירה עדיף על דייויד ווסט בעונת הפרישה שלו.
    גם 2 פוינט גארדים מחליפים כמו פלטון וכנען זה יותר ממה שהיה לתאנדר בשנים האחרונות.גרמי גראנט ואברינס פלוס סנטר מחליף שיגיע לדעתי במהלך העונה ישלימו את מכסת המחליפים הבכירים.
    יש תחושת רעב באוקלהומה שהתחושה שלי שהם יעשו את זה השנה ושנה אחרי האליפות של דוראנט תגיע האליפות של ווסטברוק.
    למרות אהבתי לסגנון המשחק של הוורירס אני אהיה מבסוט אם ראסל יזכה באליפות

      1. אני יודע שבוגוט בלייקרס.התכוונתי לשנה שעבר שנפלט מדאלאס לקליבלנד לקראת סוף העונה כמו עוד הרבה שחקנים בהקשר שאוקלהומה יוכלו להשיג סנטר מחליף באמצע העונה

  7. ראסל ווסטברוק בוודאות ישתנה לטובה בעונה הבאה
    את ההשגים האישיים הוא עשה בעונה הקודמת.
    נשארו לו השגים קבוצתיים.
    אני צופה לו ממוצע של 13 -14 אסיסטים.
    יש לו סוף סוף למי למסור

        1. אתה מוריד תוכנה לשינוי הip שלך.
          יש לא מעט סרטונים ביוטיוב שמסבירים.
          אם אתר ה- nba מזהה אותך אוטומטית כישראלי, תפתח חשבון עם יוזר שונה.

  8. וואו, איזה חוזה.
    נגמרו הפנטנזיות על חזרה אפשרית של דוראנט ויצירת שלישייה שתשלוט בליגה (דוראנט-ראס-PG13).
    הרעמים יתחברו לדעתי ויהיו קבוצה מעולה, אבל לא יוכלו ללוחמים. ההבדל הוא דוראנט – בעוד שהסופרסטארים כמו קרי, ראס והארדן הם מהגדולים בדורם, דוראנט הוא כמו לברון מהגדולים שידע המשחק.
    בקשר ללייקרס עונה הבאה, אם למדנו משנו מהאוף סיזן הזה שאין דבר כזה אין דבר כזה (never say never נשמע יותר טוב).

  9. מילה על נקודת המבט של ראסל בכל הסיפור הזה (ניחוש כמובן) :
    ראסל מתקרב לשנתו ה-30, כבר לא ילד, סגנון המשחק שלו מועיד אותו תמידית לפציעות (טפו טפו טפו), הוא נתן עונה מדהימה ושבר שיאים אישיים – וכעת הניחו לפניו את התמורה ההולמת ביותר – חוזה ענק, מכבד, ובעיקר – מבטיח. אוק' סיטי בעצם אמרו לראס : ראינו מה עשית, אנחנו מעריכים אותך ורוצים שתדע את זה.
    ראסל איש משפחה וחייב לחשוב על העתיד שלו – אף אחד לא יכול להבטיח לו שבשנה הבאה יוצע לו חוזה כזה. יש הרבה משתנים שלא תלויים בו, לא רק פציעות, יכול להיות למשל שאוק' תיכשל השנה וההנהלה תחליט ללכת בכיוון אחר (ראה מקרה הארדן).
    להגיד "לא" לחוזה כזה כי אולי ואולי ואולי – עשוי להתפרש בכמה צורות, לא כולן מחמיאות.
    לכן, מעבר לכל המשמעויות המקצועיות (אוק' הולכת להיבנות סביב ראסל במעמד של כוכב על, במטרה להתחרות על אליפות) יש בחתימה של ראסל על החוזה הנ"ל מימד אישי שאסור להתעלם ממנו, כמו גם הזדמנות שלא מומלץ לוותר עליה.

    1. זה פאקינג יקר הליג פאס הזה והאמת כבר די נשבר מלשלם את הסכומים האסטרונומים האלו. אני יודע שהכל זמין בפירטי אבל אין לי זמן וכוח לחפש לינקים או לראות משחק בסינית.

      בכלל כל מה שקשור להוצאות שקשורות בלראות נבא יצא מכלל שליטה – לפני 10 שנים הייתי במקרה בוושינגטון והלכתי למשחק – 80$ למושב מצויין. השנה הייתי במקרה בניו יורק ורציתי לראות כמה עולה לראות את הקבוצה פח אשפה הזו. היה משחק נגד (אני חושב) פילי ורצו איזה 250$ אם אני זוכר נכון. ויתרתי על התענוג.

      האמת, בלי האתר הזה שמשאיר אותי מרותק ומחובר אני בספק אם לא הייתי מוותר על התענוג לגמרי.

      1. יש אתרים חצי פיראטים. ז"א תמורת תשלום סביר לאורך כל העונה שידורים HD באיכות מעולה ובמהירות גבוהה. עם תמיכה טובה. אין באמת סיבה לשלם לליג פאס.
        למי שאין מצפון כמובן. לי יש ולכן נראה לי אני אשלם סכומים מטורפים.

  10. חוזה מצויין ל-2 הצדדים. עכשיו לא יפתיע אם אוקלהומה תשאר תחרותית הרבה זמן (במיוחד אם ג'ורג' ישאר). רק בשביל זה הטרייד על מלו השתלם.

    כל השמועות על זה שהוא בא ללייקרס נעלמו פתאום, אה?

  11. בס"ד

    לדעתי פרסטי סיכם מראש עם ווסטברוק
    אמר לו שינסה לגייס לו קבוצת על ובתנאי שאם מצליח הוא מתחייב על הישארות כי ממשכן העתיד בשבילו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט