חם מהתנור: ריק פיטינו פוטר וגרין נשאר בממפיס / רועי ויינברג

מאמן מכללת לואוויל, ריק פיטינו, פוטר מעבודתו בצל פרשת פיתוי כוכבים באמצעות שוחד לפני שהם בחרו המכללה בה ילמדו. הוגשו כתבי אישום נגד אישים מסוימים המעורבים בפרשה בחשד לשוחד של עד 150 אלף דולר. פיטינו, שזכה ב-2 אליפויות מכללות, היה מעורב בפרשות שונות בעבר. הוא אימן בניו יורק ובבוסטון בעבר.

לא צפוי להיות עניין רב במאמן ב-NBA עד לסיום הפרשה. אישים נוספים מעולם כדורסל המכללות נעצרו, ביניהם צ'אק פרסון (רוקי העונה לשעבר ועוזר מאמן בלייקרס), כריסטיאן דוקינס (סוכן NBA לשעבר) ושופט העבר ראשן מיקל. יכול להיות שבכירים נוספים בכדורסל המכללות יעזבו עבודתם לצד ההתפתחות בחקירת הפרשה.

*
ממפיס (39-43) האריכה את חוזהו של ג'מייקל גרין שירוויח 17 מיליון דולר בשנתיים הקרובות. העונה גרין קלע 8.9 נקודות לצד 7.1 ריבאונדים ואסיסט ופתח ב-75 משחקים.

*
ג'וש סמית', חבר חמישיית ההגנה השנייה ושחקן אטלנטה, דטרויט ויוסטון בעבר, יתאמן עם מכבי חיפה ויצטרף למסע המשחקים שלהם בארצות הברית. סמית' סיים 7 עונות עם מעל 15 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק באטלנטה.

*

מי שצפוי להחתך מקליבלנד (31-51) כשדווין וויד ייחתום הוא ג'קורי וויליאמס בשביל לפנות לוויד מקום בסגל. וויליאמס לא נבחר בדראפט ושיחק בליגת הקיץ בקליבלנד וקיים סיכוי שישחק בליגת ההתפתחות. הקאבלירס יעשו עוד שינויים בסגל לפני פתיחת העונה, עקב כך שיש להם יותר מ-15 שחקנים חתומים בסגל. יתכן שוויד ילבש את המספר 9, שכרגע צפוי ללבוש צ'די עוסמאן.

*
דנבר (42-40) קרובה להחתים את גארי האריס על הארכת חוזה, בנוסף למגעים עם וויל בארטון עליהם כתבנו אתמול. העונה האריס קלע שיא קריירה של 14.9 נקודות למשחק (42% מהשלוש) ופתח ב-56 משחקים עבור הנאגטס.

*
סקרמנטו נתנה הארכות חוזה למאמן דייב ירגר ולמנג'ר ולאדה דיבאץ עד לסיום עונת 2019/2020.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

    1. רועי אדידס עברו את מותג ג'ורדן של נייקי בפעם הראשונה השנה מבחינת מכירות נעליים.
      לא חושב שתהיה לפרשה הזו השפעה גדולה עליהם…

      1. צריך לזכור שזה רק המותג של ג'ורדן, לעומת כל סוגי הנעליים של אדידס, ושנייקי עצמה מוכרת בערך פי שלוש מאדידס. הרבה יותר קל להגדיל את המכירות שלך כשהרף נמוך…

  1. ה-NCAA רקוב מהיסוד.
    כאשר יש כל כך הרבה כסף על הכף,
    לצד חוקים דרקוניים –
    זה כמעט ובלתי נמנע שיהיו שחיתויות.

    אני מאמין שזה רק קצה הקרחון

    1. עצוב מה שהולך וכמה הילדים האלה מקופחים, פטינו אולי המאמן הטוב ביותר כיום (ביחד עם בוהיים) כמה רמות מעל ששבסקי, מה שהוא עשה בלואוויל היה לא פחות מקסם.היכולת שלו לקחת שחקנים חלשים כפרשמנים שבלעדיו יכלו לראות אותו רק בTV ולהוציא אותם מוכנים למכללות תוך זכייה בתארים היא מדהימה (דנג הראל , רוזייר…..). מעניין אותי מה הוא היה עושה עם פרוספקטים כמו שמקבל ששבסקי. הדבר היחיד שעצוב זה על הפרקות שיש לו מסביב שפוגעות בשמו בשנים האחרונות (אם זה הילדה בקולג ב2010, הסרסרות לפני שנה…), כבר לא יאמן בNBA (יותר קשור לגיל מאשר לפרשה, רוב הקבוצות היו חולמות למאמן כזה)

    1. אם כל הכבוד לגרין ולמה שהוא ניסה לעשות הקיץ. זה בערך השווי האמיתי שלו וגם זה בגלל הפוטנציאל.
      לממפיס זאת דווקא אחלה עסקה של שחקן בחוזה זול יחסית.

      קליבלנד צריכים להתחיל לחשוב על טרייד עם העודף שיש להם שם תמורת גבוה איכותי.

      כדורסל המכללות כבר שנים מסריח ממה שקורה שם ולא מדברים. ההחלטה שמחייבת שנה לפני הדראפט גרמה לעוד יותר כסף ומניפולציות שם.
      זה מתחיל עוד בבתי הספר ומחנות הקיץ ע"י חברות הנעליים שהן כמובן בעלות אינטרסים. לא הייתי מתפלא אם גם בפוטבול מכללות הדברים אפורים מאוד

      1. גרין – מסכים. חסרה קליעה בצורה רצינית מדי לפאוור פורוורד.

        קליבלנד – אני לא יודע אם הם צריכים גבוה איכותי. לברון צריך לשחק יותר כפאוור פורוורד, גם ג'ף גרין יכול, ולוותר על נכס בשביל סנטר מחליף זאת שגיאה לדעתי כשיש את זיזיץ' ואולי טבארס

  2. שמנדריק פרקינס חתם בקליבלנד שלשום (אולי דובר כאן ופספסתי) . בכל מקרה ראיתי דיווח שהקאבס שוקלים לוותר עליו בשל צירופו של וויד

  3. לריק פיטינו היו כל מיני בעיות כמאמן, כולל זונות שהובאו להיפגש עם שחקני תיכון שהובאו לביקור בקמפוס. ריק פיטינו הוא שקרן וטיפוס מושחת

    1. טיפוס מושחת נאלח, אבל אחד האמנים הגדולים ביותר . פטינו המאמן הטוב ביותר כיום (ביחד עם בוהיים) כמה רמות מעל ששבסקי, מה שהוא עשה בלואוויל היה לא פחות מקסם.היכולת שלו לקחת שחקנים חלשים כפרשמנים שבלעדיו יכלו לראות אותו רק בTV ולהוציא אותם מוכנים למכללות תוך זכייה בתארים היא מדהימה (דנג הראל , רוזייר…..). מעניין אותי מה הוא היה עושה עם פרוספקטים כמו שמקבל ששבסקי. הדבר היחיד שעצוב זה על הפרקות שיש לו מסביב שפוגעות בשמו בשנים האחרונות (אם זה הילדה בקולג ב2010, הסרסרות לפני שנה…), כבר לא יאמן בNBA (יותר קשור לגיל מאשר לפרשה, רוב הקבוצות היו חולמות למאמן כזה)
      Reply to this comment

  4. היה למישהו ספק שיש שחיתות במכללות?
    ספייק לי לא המציא את זה בסרט HE GOT GAME.
    זה כמו לחשוב שיש ועדת תכנון ובניה נקיית כפיים לחלוטין (ע"ע ROCK'NROLLA)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט