לפני שאני מתחיל, ברצוני לענות לכמה גולשים ששאלו כיצד ראסל ווסטברוק, פול ג'ורג', וכרמלו אנטוני יסתדרו עם כדור אחד.
אז קודם כמה עובדות:
מי היו השחקנים הטובים ביותר בריו?
לפי מה שמייק ששבסקי אמר ולפי מה שראיתי, כרמלו אנטוני, קווין דוראנט, וקיירי אירוינג היו הטובים ביותר (למרות שהקבוצה גימגמה עד כמעט הסוף).
בלונדון?
לפי ששבסקי, ולפי זכרוני, לברון, כרמלו, וקובי. ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן לא קיבלו מספיק דקות.
בייג'ינג?
דוויין ווייד, לברון, כרמלו, קובי.
ראשית, שימו לב שכרמלו אנטוני היחיד ששיחק בכל שלוש האולימפיאדות. ז"א שהבנאדם יודע לשחק משחק קבוצתי ולהתחלק בכדור עם אחרים. מה שקורה כששחקנים מעולים ביותר משחקים עם שחקנים מעולים ביותר הוא שפתאום נוצר סוויץ' במוח. הבעייה הופכת להיות הפוכה, כמו שהמאמן מייק ששבסקי אמר. "שחקנים מנסים להיות 'אובר-קבוצתיים'. מוסרים מסירה אקסטרה מיוחדת. הבעייה הקשה ביותר שלי היתה לשכנעם להיות עצמם ולא להתבייש לקחת כדור ולעשות מהלך עצמאי לסל".
מה שקורה כששחקנים מעולים משחקים עם שחקנים מעולים הוא שהם פתאום מתביישים להיראות כ'הוט-דוגס' כשהם משחקים עם שחקנים המסוגלים ויודעים לעשות בדיוק מה שהם מסוגלים לעשות. הם גאים להיראות כתזמורת מושלמת המפיקה את הקונצרט הנפלא ביותר שאי פעם נשמע. כמו בארסה במיטבה. שחקנים נהנים יותר להיות חלק מחלק מושלם מאשר להיות נזם זהב באף חזיר.
כשזה קורה, פתאום התזמורת של חמישה שחקנים משמיעה סימפוניה, מנגינה אלוהית. ראיתי זאת במו עיני בדרים-טים ב-1992. שחקנים נהנים יותר למסור מסירה מיוחדת לאסיסט מצויין שבאה אחרי סידרה יוצאת מגדר הרגיל של תנועות ומסירות מאשר לקלוע את הסל בעצמם. הדבר הפחות חשוב להם ביותר הוא מספר הנקודות שקלעו בסוף המשחק.
תתפלאו, אבל כרמלו הוא בדיוק השחקן שנהנה מלהיות חלק מתזמורת מושלמת, ולכן הוא תמיד הצטיין בנבחרת ארה"ב גם באולימפיאדות וגם באליפויות העולם. דווקא שחקנים שרגילים לעשות הכל בעצמם כראסל ווסטברוק או ג'יימס הארדן התקשו בנבחרת.
כרמלו אנטוני לא הצליח כשחקן בדנבר ובניקס כי הוא לא השחקן המתאים לעשות הכל בעצמו ולנצח בעצמו. הפעם האחרונה שהוא עשה זאת – בהצלחה – היתה כשהיה פרשמן באוניברסיטת סירקיוז.
אני מאמין שהפעם, באוקלהומה סיטי ת'אנדר, כרמלו, פול ג'ורג', וראסל ווסטברוק יהיו השלישייה שתיצור את המנגינה המעולה, בדיוק כפי שסטפן קרי, קליי ת'ומפסון ודריימונד גרין עשו זאת בווריורס (ובעונה שעברה נוסף דוראנט) ואז שאר השחקנים 'נדבקים' במחלה הטובה, ולפתע אתה חוזה בקבוצה נפלאה.
בת'אנדר ראסל ווסטברוק יהיה השחקן שיצטרך ללמוד להיות חלק ממכונה משומנת, ואני בטוח שהוא יעשה זאת בהתלהבות ובהצלחה מקסימלית. למה? כי הוא שחקן מצויין, ויש לבחור מוח על הראש. בניגוד למה שחושבים, הוא אחד העפרונות המחודדים בקלמר.
סוף סוף ביחד
אז מסתבר אוקלהומה סיטי ת'אנדר ביצעה שוד דרכים נוסף. אם המנכ"ל שלהם סם פרסטי הוא לא ה-EXECUTIVE החכם והממזרי ביותר ב-NBA אז נתניה דרום לא נמצאת דרומית לנתניה. הוא הוסיף לקבוצה שני מגה-סטארים ונתן עבורם כמעט כלום.
אגיד זאת במילים בוטות אבל ברורות ביותר כך שאפילו K-700 שנעלם – אבל יחזור – יבין:
שני הטריידים שהביאו את פול ג'ורג' וכרמלו אנטוני הם COUPS – לא פחות ולא יותר, והייתי אפילו אומר הטריידים ה-LOPSIDED – חד-צדדיים ביותר – בהיסטוריה של ה-NBA. העובדה ששני הטריידים האלה נעשו ע"י אותה קבוצה, ובאותה עונה, עושה מהם אפילו יותר נדירים ומופלאים.
*
אל תזכירו לי אפילו את כרמלו מהניקס. הוא שנא לשחק שם, שנא את פיל ג'קסון, שנא את כל המצב, לא התקשר למאמנים ועשה טובה ששיחק. זה לא אות כבוד למלו, אבל זאת עובדה, ואין לה כל קשר למלו בת'אנדר. מלו בת'אנדר יהיה המלו של נבחרת ארה"ב: השחקן האחראי. ה-GODFATHER. לא זה שרוצה לנצח בעצמו אבל זה שרוצה להיות הגב שעליו הקבוצה כולה יכולה להישען. כרמלו תמיד היה אחד הקלעים הדומיננטיים ביותר בליגה, ועם ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג' לפתע לת'אנדר ישנן שלוש מפלצות שירחיבו וירווחו את המגרש, והגנת האוייב לא תדע על מי להתרכז ראשון.
*
ראסל ווסטברוק יכול לעשות הכל, ואתם תראו איזה רכז מצויין הוא יהפוך להיות. עם ג'ורג' וכרמלו, הוא לא יצטרך להרוג את עצמו בלעשות הכל, אבל הוא היה ויישאר "שתי הנקודות הבטוחות ביותר בליגה" כשחייבים סל. פול ג'ורג' יעזור לרווח את הפארקט עם תנועתו הבלתי פוסקת ויכולתו "לתפוס ולזרוק" – CATCH-AND-SHOOT מכל מקום ומכל מרחק. כרמלו הוא קלעי הפוסט הטוב ביותר בליגה בגובהו, אבל בגלל חולשת הניקס הכללית הוא לא הצליח לנצל את יכולתו הנפלאה הזאת מספיק, ולעתים קרובות מספיק.
*
כל אלה החושבים שלת'אנדר לא יהיו מספיק כדורים לגרום לכולם אושר וחדווה לא מכירים את נפשם של הכוכבים העליונים. הם אגואיסטים, אנוכיים, וזולתנים רק כשהם הכוכבים היחידים. כפי שניסיתי להסביר ואסביר שוב – כשלצידם נמצאים כוכבים כמוהם, הסיפוק וההנאה הגדולה ביותר שלהם היא להעניק מתנה לחברם. לתת לו בונבון מיוחד. וזה מה שיקרה באוקלהומה.
*
דבר נוסף קרה: ללא כרמלו הם היו טובים אבל תמיד הרגישו נחותים לווריורס, וללא כרמלו הם כנראה היו מרגישים נחותים גם ליוסטון וגם לקליפרס. מה שכרמלו מביא היא לא רק תושייה כדורסלנית, אלא הוא מביא אשראי. הוא מעלה אותם מדרגה בביטחון, בקרדיט, ובאמונה. זה דבר ששווה הרבה יותר מהיכולת נטו של כרמלו. אני זוכר עד היום מה קרה לקבוצת הכדורגל שלי באוניברסיטת אדלפי כשנימרוד דרייפוס (הפועל ת"א; סגל הנבחרת) הגיע. כל הקבוצה קיבלה פתאום מין בטחון שבשום צורה אחרת לא הייתי מצליח לשתול . עצם נוכחותו על הדשא גרמה לכולם להרגיש 'גדולים' להרגיש 'שחקנים'. איש לא רצה לאכזב את נימרוד, ואף שחקן אוקלהומה לא ירצה לאכזב את כרמלו.
*
וכמובן שעם כל ההופלה שקדמה לטרייד, הדבר האחרון שהוא ירצה זה לאכזב אותם.
כשראסל ווסטברוק שיחק עם קווין דוראנט היתה מין תחרות סמוייה בין השניים. אף אחד לא רצה לוותר לשני שייקח את המושכות ויהיה כוכב הקבוצה. עם כרמלו זה לא יקרה: כרמלו לא צריך את ה-ACCOLADE של "הכי טוב", ווסטברוק מרגיש כלפי כרמלו כאילו הוא מין דוד מאמריקה. לא תהיה כל תחרות, להיפך: יהיה פירגון מתמשך בין השניים, וכמובן בין השלושה. דוראנט יכול לשחק אותה שלא חשוב לו מי הקנון, אבל בעונה שעברה היה חשוב לו מאד להיות טוב יותר וקובע יותר מסטפן. אתה רואה זאת במבע הפנים שלו.
אני מתפלא שכמעט בכל האתרים שקראתי היום, אותה שאלה עולה שוב ושוב: כיצד השלושה יסתדרו עם כדור אחד.
מה יש לי לומר על כך? שהכתבים של האתרים שקראתי גם הם לא מבינים את נפשם של השחקנים העליונים. למה הם לא שואלים אותה שאלה כשנבחרת ארה"ב משחקת? כיצד הדרים טים הסתדרה יפה מאד עם מייקל ג'ורדן, מג'יק, צ'ארלס בארקלי, לארי בירד, פט יואינג, וכל השאר? אם הם לא היו יודעים להסתדר אחד עם השני הם לא היו כאלה שחקנים גדולים!
ישנו כאן עוד יתרון שאיש בינתיים לא דיבר עליו: אני בטוח כמעט שמשך דקות רבות במשחק כל אחד מהשלושה יזכה לשחק עם החמישייה השנייה, נגד החמישייה השנייה של היריב. זה יתן להם את "הדקות האנוכיות" כשהם יקלעו בחוסר מצפון נגד חמישיות שניות. ומי ששואל שאלות לגבי העתיד, אף אחד כאן לא מדבר על העתיד. מדברים על העונה, עכשיו. בעונה הבאה ווסטברוק ופול ג'ורג' עלולים בכלל לשחק בלייקרס – על המילה 'התאבדות' שמעתם? – אז את מי מעניין שכרמלו בן 33? הם, שלושתם, חושבים על עכשיו, על העונה. על להכות את קווין דוראנט יותר מכל אחד אחר בישבן עד שהוא יבכה עוד פעם לאמו.
אני אפילו לא מנסה לדבר עכשיו על האחרים – על סטיבן אדאמס שהפך להיות סנטר-סנטר בעונה שעברה; על אלכס אבריינס; על ג'רמי גראנט; על פטריק פטרסון, או על ריי פלטון. כל אחד מהם טוב מספיק לרומם את משחקו כדי לא לזייף את הסימפונייה עם הפילהרמונית החדשה. כל אחד מהם יכול להיות חלק מחמישייה שהכל הולך שם חלק ומשומן כפי שהיה בווריורס. גם בווריורס אנדרה איגודלה ושון ליבינגסטון לא היו החלילים הבהירים ביותר בתזמורת עד שהם חברו לסטפן קרי, קייל ת'ומפסון, ודריימונד גרין. אותו דבר יקרה לאדאמס, לגראנט, לפלטון, לכל אחד.
*
*
אני בטוח כמעט שאם קראתם בזהירות עד כאן, אתם שואלים את עצמכם 'איך זה שהדוק לא מזכיר בכלל את המילה 'הגנה'? אה, ברור. כי הוא יודע שעם כרמלו אנטוני אין הגנה.
אז שוב: הגנה זה עניין של רצון, והחלטה. אם בילי דונובן יבקש מכרמלו להגן, הוא יכול להגן כמו כל מספר 4 או 3 בליגה. עד עתה הוא לא הגן (מלבד בנבחרת) כי הוא לא התבקש להגן. אוקלהומה היתה אחת הקבוצות המגינות הטובות בליגה (אם אני לא טועה אולי אפילו מס' 1), אז אם יצטרכו הגנה מכרמלו, הוא יתן להם הגנה. אם יציבו אותו על קווין דוראנט עם אחריות שמירה, דוראנט יהפוך לשחקן די רגיל של 20 נקודות, בערך אותו מספר שכרמלו יחזיר לו. חכו וראו.
ומי שדואג שפול ג'ורג' כועס על הבאת כרמלו כי הוא יקבל פחות זריקות, אז הנה תגובתו למשמע החדשה:
Benny
24 ספט 2017 07:25:30טענות מעניינות ביותר העלת דוק ואני לא מתיימר להתנגח איתן. מה שבטוח זה שראסל כדי לנקום בדוראנט יהיה מוכן למכור את נשמתו לשטן (או במילים אחרות למסור וסוף סוף יהיה לו למי) . הדבר הכי מעניין שקרה הקיץ הוא שליגה שנראתה סגורה הרמטית לכמה שנים מבחינת זהות האלופה הפכה לסופר מעניינת ויש כמה קבוצות שצפיה במשחקים שלהן ומעקב אחריהן הופך להיות חובה : גולדן סטייט okc יוסטון קליבלנד (למרות שחלק מאנשים סתמו עליה את הגולל צפיה מדוקדקת בסגל שלה מגלה פוטנציאל מפלצתי) בוסטון ובצד השני פילדלפיה מיניסוטה והייתי מכניס לרשימה הזאת גם את מיאמי ואפילו את פורטלנד אם תהיה בריאה . לגבי הבאקס והספרס לצערי דוקא שם עם הפוטנציאל העצום של יאניס וקאווי נראה שלא התאמצו במיוחד הקיץ והקליפרס זה סוג של חידה מה יקרה שם. בקיצור : וואו שתתחיל כבר העונה הזאת.
ד"ר רזי הופמן
24 ספט 2017 08:35:37מעל ל 10 מסירות כל משחק השנה ועוד יש לך טענות?
Benny
24 ספט 2017 09:16:01ציפיתי לזה 🙂 .אני מתכוון שהוא ימסור באמת ולא בשביל סטטיסטיקה האישית שלו…. במילים אחרות לשתף לשתף… ובאמץ לא רק בטוויטר..
ד"ר רזי הופמן
24 ספט 2017 15:30:16בני, מה אתה רוצה שהוא יעשה? איך ישתף את חבריו בלי אסיסטים??? בלי לדאוג שיקבלו יותר מ 10 בונבונים למשחק?
השנאה, השנאה וראס הוא אחד שחופשי סופג אש מכולם….
Benny
24 ספט 2017 20:41:02איזה שנאה … מטורף על השחקן הזה … מת בשבילו שיקח טבעת לפחות אחת אבל מה לעשות שהאיש בסופו של דבר חולה בעיקר על עצמו (יכול להיות שבצדק)… 🙂
ד"ר הופמן
25 ספט 2017 05:54:15גם קובי היה חולה על עצמו ותראה איזה שחקן גדול הוא היה עם השחקנים הנכונים סביבו…
אור
24 ספט 2017 07:32:19איזה אופסיזן מטורף היה לנו.
מסכים עם רוב הטור, הטריו הולכים להתחבר ולהתפוצץ ביחד אבל זה לא יספיק מול הווריורס.
יוסי
24 ספט 2017 07:32:58אני חושב שמה הכי טוב בטרייד הזה הוא שסוף סוף נזכה לראות את מלו בקונטדרית אמיתית משחק ברגעי האמת ובכל הכוח דבר שלא ראינו ממנו מימיי המכללות ,
mnm
24 ספט 2017 10:28:19denver?!
אהרון שדה
24 ספט 2017 07:34:09אוקלהומה אל אמורה לעבור את ג.ס כפי שהאחרונה נראית כיום.
אבל ג.ס כבר 3 שנים בגמר זה שיא מערב כמדומני (30 שנה אחרונות לפחות ) יכול לקרות לה משהו (אולי מכיוון דוראנט ).
לכן אם ג.ס תיפול אוקלהומה עשויה לקרוא תיגר על זאת שתחליף אותי במערב (יחד עם יוסטון ומבחינתי ס.א..כל עוד לא יוכח אחרת /הפלח שם)
MBK
24 ספט 2017 07:45:34אהרון מאיפה הבאת את זה שזה שיא מערב ?
הלייקרס היו בגמר 3 פעמים ברציפות (וגם אלופה ) מ 00 עד 02
הלייקרס של שנות ה 80 רשמה 4 הופעות רצופות בגמר
אהרון שדה
24 ספט 2017 07:53:20מאז שנות ה80 כפי שכתבתי שיא מערב גם שיא משותף הוא שיא .
Rondi
25 ספט 2017 11:27:41אחריי 3 האליפויות הם גם הפסידו בגמר לפיסטונס אז אין פה אפילו השוואת שיא…
פומה
24 ספט 2017 07:34:23כתוב יפה.
כנרטה שאתה צודק וכרמלו אכן שחקן קבוצתי .
אך ראסל וגורג לא .
אז עדין לא משנה את מי יביאו .
קבוצה לא יצא מזה .
ההמשך די ברור.
גיא הרשע
24 ספט 2017 07:35:47אני זוכר בקיץ האחרון איך שכתבת דברים דומים על גולדן סטייט.
שייקה
24 ספט 2017 10:25:24You know what he did last summer
גיא הרשע
24 ספט 2017 07:34:39אני בהחלט חושב שהם קונטנדרים.
חשבתי כך עוד לפני הטרייד,
ואחריו – על אחת כמה וכמה.
בכל הנוגע להגנה של כרמלו.
המוניטין לו הוא זכה –
פשוט לא מוצדק.
כרמלו מגן סביר פלוס, והוא היה כזה לאורך רוב הקריירה שלו.
בקבוצה בה הוא משחחק בכנף לצד פול ג'ורג', עם אדאמס מתחת לסל?
הוא יהיה יותר מבסדר. בטוח אם הם יהיו חזק בצמרת.
לטעמי, יש רק סימן שאלה אחד שמרחף מעל העונה הקרובה –
הארכת החוזה של ווסטברוק.
אם זה יקרה בקרוב,
הת'אנדר קבוצה מפחידה.
הגנה, התקפה, אתלטיות, קליעה. יש להם הכל מהכל.
אבל בשביל שהכל יתחבר (ומה לעשות – הרבה שחקנים חדשים בקבוצה) –
צריך זמן, סבלנות, ושקט.
עם עננה מעל הקבוצה –
שקט לא יהיה.
Shohat
24 ספט 2017 07:41:20ניתוח מעניין מאד. כל כך הרבה כישרון כך שזה הופך להיות הניסוי המעניין ביותר. אם תמצא שם הכימיה זה הרכב שאי אפשר להגן מולו. המפתח הוא ראסל שחייב לעבור שינוי תודעתי. צפויה עונה מעניינת במיוחד.
מתן גילור
24 ספט 2017 07:44:10תודה מנחם. כל שנה מנסים למצוא מי ידיח את הלוחמים, מן הגורן ומן היקב. וכמו בכל השנים האחרונות המשוואה נותרה זהה:
דאבס בריאים = אליפות.
הלוחמים עדיפים על הרעם ב-4/5 עמדות בחמישייה ובמחליפים הראשונים. הם גם עברו את תקופת ההסתגלות לה דוראנט נדרש.
`נזיר הנשמה
24 ספט 2017 07:48:30הניקס הופכת להיות אחת הקבוצות הגרועות בליגה.אני לא מוצא שום דבר חיובי שקרה בעסקה הזו. קנטר הוא נטל בשכר ונטל רציני בהגנה , אצלו זה לא עניין של רצון, אצלו זו מגבלה. מקדרמוט שחקן לא רע אבל הוא אמור להיות מס 3 פותח, וזה כבר מוגזם.
מגיק בלייקרס אמור להיות די מודאג.הצלחה של התאנדר זה לא מתכון רצוי כדי להביא את גורג לקבוצה בעונה הבאה.
יוסטון נדפקו כהוגן. הם הצליחו להביא את כרמלו למערב, אבל הוא הגיע מבחינתם לקבוצה הכי פחות רצויה.
סן אנטוניו שוב רואה איך כולם מתחזקים, והיא צריכה לפתוח את העונה ללא טוני פארקר.
דובי
24 ספט 2017 07:52:33היי, יש לנו ארבעה סנטרים.
למי עוד בליגה יש ארבעה סנטרים?
ד"ר רזי הופמן
24 ספט 2017 08:37:15🙂
קוין ג'ונסון
24 ספט 2017 14:42:42לקבוצת החלומות שלי –
PG – אלונזו מורנינג, פטריק יואינג
SG – ביל ליימביר, מנוט בול
SF – ריק סמיתס, שאקיל אוניל
PF – מוזס מאלון, קנדריק פרקינס
C – מארק איטון, קארים עבדול ג'באר
anon
24 ספט 2017 07:48:41לא רק כרמלו וראסל, זה גם פול ג'ורג'. לא לשכוח איזה שחקן מדהים הוא, גם הגנתית. אוקלהומה הכניסה הרבה ענין לליגה ועכשיו כל אחת מהקונטנדריות ( יוסטון סן אנטוניו קליבלנד אולי בוסטון ), צריכה להתחזק. היעד הוא בוגי קזינס. לפני שגולדן סטיט תיקח אותו בעצמה…
MBK
24 ספט 2017 07:52:01קיץ ענק ל OKC , בעבור מעט מאוד הם הנחיתו 2 סופרסטארים לצד ה MVP המכהן
יש זלזלול שלא ברור לי לחלק מהגולשים ב OKC
לדעתי ועם כל הכבוד ליוסטון ולספרס כל תוצאה מלבד גמר מערב היא כשלון עבור OKC
כרמלו די נעול ב SF ולא הייתי מנסה אותו בעמדה אחרת
ג׳ורג׳ גמיש הרבה יותר ויכול לשחק בעמדות ה 2-4
קיים גם זלזול מוחלט בכרמלו כאילו מדובר בשחקן סוג ב ,אז ESPN דרגו אותו 64 בליגה ( מעליב )
המפתח זה ווסטברוק
סוסמעץ
24 ספט 2017 08:05:52כרמלו שחקן מדהים שהוכיח את עצמו לא פעם
מה ואיך יתחבר שם, במיוחד עם הצ'יטה כמנהל משחק
זו שאלה שאצלי מעלה חוסר אמון בפוטנציאל
הייט אשברי
24 ספט 2017 08:12:45החיזוק היותר מהותי ל-OKC הוא PG , לא מלו . אם ג'ורג' יירתם במלוא ההתלהבות לפרוייקט החדש ולא יחשוב על הלייקרס , הם יכולים בהחלט להגיע לגמר המערב . מלו אכן צריך לשחק SF , ולתת הרבה דקות מהספסל , כי אם הוא יהיה על המגרש בחפיפה לראס אז סכום השלם יהיה קטן מחלקיו .
סתם אחד
25 ספט 2017 13:13:58בול
דובי
24 ספט 2017 07:54:01פרסטי המניאק. זה כל מה שיש לי להגיד.
כל הזמן חשבתי שיוג'ירי אוהב לדפוק אותנו ומורי מתכנן להרים איתו כוסית. בסוף מסתבר שהנחש הסתתר כל הזמן בדשא.
סוסמעץ
24 ספט 2017 08:02:00תגובה מס 5
(מה קורה כשמשחקים בנדמה לי)
רק עם לה ברון תהיה אליפות לכרמלו
ד"ר רזי הופמן
24 ספט 2017 08:33:42מנחם
תמיד עם נקודת מבט שונה ויצירתית.
אני קצת מהסס פה עם התובנות שלך אבל וואלה אולי אתה צודק!
אם השלושה האלה יתחברו אז יש תחרות אמיתית במערב שיכולה לייצר אלופה חדשה.
מנחם לס
24 ספט 2017 17:39:02תודה רזי
Berch
24 ספט 2017 08:40:34מצד אחד קיבוץ כוכבים
מצד שני הרבה קונטנדריות
וואו איזו עונה באה 🙂
דובי
24 ספט 2017 08:43:26רגע, ווסטברוק לא שיחק כבר עם שחקן שהוא סקורר על?
IHater
24 ספט 2017 08:56:43כן והגיע להישגים משמעותיים מאוד בכל שנה בה שניהם היו בריאים + הפסידו לקבוצות מטורפות, אנשים משכתבים את ההיסטוריה של אוקלהומה כל הזמ למען השם תפתחו ויקיפדיה או משהו
דה שוט
24 ספט 2017 13:41:00+ 10
פליימיקר
24 ספט 2017 08:50:40אני מזהה הרבה משאלות לב מאשר טענות הגיוניות
למשל כרמלו שנים נחשב לתחנה אחרונה ופתאם זה שהוא הצטיין בנבחרת אומרת שהוא קבוצתי
א אולי דוקא בנבחרת אבל 14 שנים בליגה הוכח אחרת
ב כרמלו כבר לא הבחור בן 25 הוא בירידה כמה עונות
חברים לפני שאנחנו מכתרים את אוקלהומה באו ניתן להם לשחק כמה משחקים ואז נדבר השאלות על הקבוצה זו רבות כל כך שאני בספק
שהם באמת יפתרו וימלאו את משאלות ליבם של המכתירים
פנחס בעל הנס
24 ספט 2017 08:50:40פציעה של דוראנט או סטף זה הסיכוי הכי טוב שלהם לאליפות.
מה לעשות, עדיין הכשרון הרב ביותר מרוכז במפרץ, וזה בלימלדבר על איכות המאמן, הכימיה הנהדרת והספסל העדיף.
פנחס בעל הנס
24 ספט 2017 08:50:50בלי לדבר
דביר
24 ספט 2017 09:12:24מישהו יכול להסביר לי מה קורה עם הנהלות המזרח? אינדיאנה שיקאגו עכשו ניו יורק הם רוצות בכוונה להיכשל?
דובי
24 ספט 2017 09:21:55מה אתה רוצה מההנהלה של ניו יורק? משהו מפתיע אותך בהתנהלות?
א.ב
24 ספט 2017 09:39:47נראה לי שאחרי המהפכה בסטטיסטיקה, הנבא צריך לעבור מהפכה גם בתחום תורת המשחקים.
מישהו צריך להסביר להם שאם חצי מזרח בטנקינג אז כולם נדפקים.
no funny shtuff
24 ספט 2017 12:22:22זה פשוט מעגל. עוד 25 שנה המזרח ישלוט.
דה שוט
24 ספט 2017 13:42:06מחאה פרויידיאנית לא מודעת להגמוניה של לברון
מיקי
24 ספט 2017 14:04:43🙂
הקרייתי
24 ספט 2017 09:25:50רגע מה קרה עם שיקגו והקליפרס שנה שעברה? הם לא הגיעו לגמר כמו שחשבת?
מנחם לס
24 ספט 2017 17:41:19נכון. הם לא הגיעו לגמר כמו שחשבתי
עידו גילרי
24 ספט 2017 09:31:03אני מסכים איתך שהם בהחלט יכולים להתחבר יחד ליופי של קבוצה, אבל לבסס את זה על המשחקים באולימפיאדה זה מצחיק. מדובר במשחקים לא תחרותיים בעליל שרובם המוחלט גארבג-טיים אחד גדול. לפעמים יש משחק או שניים צמודים במקרה.
יוסי אבטיח
24 ספט 2017 10:27:48איזה פוסט שטותי….
כרמלו שחקן שהורס קבוצות . לא הגיע לשום הישג משמעותי באר בי איי, ושחקנים שונאים לשחק איתו
מנחם לס
24 ספט 2017 17:42:49שחקנים מעולים אוהבים לשחק איתו.
ד"ר הופמן
24 ספט 2017 18:00:01אתה רציני???
מה עם החיזורים של ליילרד?
מה עם יוסטון וציפי3. ציפי חבר טוב מאד שלו, וגם לברון. ברשימה הזו של הסופרסטארים לא חסרים ל חברים שהיו שמחים לשחק איתו באותה הקבוצה.
בילבו באגינס
24 ספט 2017 20:50:20כן, כולם שלקנים שלא שיחקו איתו..
ד"ר הופמן
25 ספט 2017 05:56:58הוא לא משחק עם ציפי או ליילרד בגלל שהניקס לא אישרו את התריידים
הציפור הנדירה
24 ספט 2017 10:29:50דוראנט וקארי וקליי/גרין טובים בהרבה מראסל וג'ורג' ומלו והרביעייה הראשונה של הווריירס טובה בעוד יותר הרבה מהרביעייה המובילה של אוקלהומה וכך גם הסגל הכולל של הלוחמים טוב בהרבה משל קבוצת הרעם.
כך שהגעת מלו עדיין לא נותנת סיכוי ממשי לנצח את הלוחמים בסגל מלא ובריא לגמרי.
ori88
24 ספט 2017 10:52:02שוב החלשה של המזרח. בעייה אמיתית ומתמשכת באן בי איי
מיקיג'
24 ספט 2017 11:41:52אני מעוקבי הניקס, יש שיאמרו מאוהדי. ואני נושם לרווחה. אף אחד לא מבין איזה הצלה לניקס הטרייד הזה. מה שיקרה באוקל עוד נראה. יכול להיות שיצליח, יכול להיות שפחות. דבר אחד אני לא מסכים עם מנחם. אי אפשר להסיק שום דבר ממשחקים בנבחרת אולימפית למשחקים בקבוצת NBA. היעדים, הלחצים, האווירה, היריבות, המקום הגאוגרפי, ומשך הזמן, הכל כל כך שונה שזה ממה לא מתאים ההשוואה הזו. אשר לכוכבים שמשחקים יחד, הרבה פעמים זה מצליח כמו שמנחם מתאר בדיוק, לפעמים זה גם לא. ראו שאק-קובי למשל. בהיכרותי עם אנתוני, איתו ועם ג'ורג' לא צפויה בעיה, ווסטברוק זה כבר סימן שאלה.
מנחם לס
24 ספט 2017 17:45:18כמובן שהכול יכול קרות. אני הבעתי רק את דעתי. אני מקווה רק שכרמלו לא איבד מיכולתו האישית בשנות הבזבוז האחרונות בניקס
dror2
24 ספט 2017 23:16:16שאק-קובי לקחו ביחד שלוש אליפויות רצופות. אם זה לא נקרה הצלחה אז מה כן?
שי אבן צור
24 ספט 2017 11:44:41אני לגמרי עם הדוק.
OKC יכולים להיות קבוצה מפחידה ואם הם ידעו לשחק ביחד הם עשויים להגיע עד הסוף.
tripledouble
24 ספט 2017 12:00:58אני לא חושב שלשחק במשך חודש באולימפיאדה כשכל הכוכבים שם בעיקר באים בשביל החוויה ולהנות יותר מאשר לשחק שקול ללשחק עונה שלמה בקבוצה של כוכבים. אמנם זה בהחלט נראה שכרמלו פורח כשלידו יש הרבה כשרון אבל צריך לחכות ולראות איך זה יעבוד בOKC. אני חושב שהגרסה הנוכחית שלהם גם עם כרמלו חלשה יותר מאשר זאת של 2016 שהפסידה לווריורס בלי דוראנט, אבל זה בהחלט מציב אותם בעמדה טובה יותר, פחות מגמר המערב וזה כשלון.
סתםפאקראחד
24 ספט 2017 12:05:00אם אני ווסטברוק אני מתחיל לדאוג שמה שוב לא אעבור סיבוב ראשון..אחרי הכל, לא לעבור סיבוב ראשון זה הדבר שכרמלו אנתוני עשה הכי בעקביות במהלך קריירת הNBA שלו.
דדי
24 ספט 2017 12:30:11תכלס, בטווח הארוך הכל תלוי ביכולת של בילי דונובן להפוך ממאמן קולג'ים/מורה כדורסל לפיל ג'קסון/מנהל אגואים.
אני לא בטוח שיש לו את זה.
הפוטנציאל בסגל קיים.
אולי אם ווסטברוק יחתום על הארכת החוזה אז תהיה לו מוטיבציה להכריח את עצמו לקחת צעד אחורה על הפרקט כדי לנסות לשכנע את ג'ורג' ומלו להישאר.
אבל לדעתי יהיה לו מאד קשה לשנות את חברבורותיו…
מברבור שחור
24 ספט 2017 12:45:45הפסקתי לקרוא בפסקה הראשנה כאשר הנחת הבסיס היא שכיוון שכרנלו אנתוני השתתף בשלוש אולימפיאדות אז הוא יודע לחלוק כדור….נו באמת
מלובני
24 ספט 2017 13:23:40גם במקרה הכי אופטימי שמלו מתחבר מושלם וכולם משחקים ב110% מהיכולת שלהם, עדיין הם לא עוברים את הבחורים מהמפרץ.
היתרונות של גולדן גדולים בכל עמדה, וכמות הכישרון שם גבוהה בהרבה ,תוסיף לזה את האליפות הקלילה ושנה שלמה נוספת של להתחבר(אפילו שדוראנט מנסה יום אחרי יום להוכיח שאין לו שכל ) , פשוט אין דרך להיות אופטימי
דרור
24 ספט 2017 13:40:30הדיבורים על אליפות זה הזייה אבל זה מה יש לעשות בעונת המלפפונים….אני מעדיף להזות על אליפות של ס"א אם כבר תסריטים בדיוניים. לא רואה איך נמרים כמו ווסטברוק וגורג יחיו בשלום עם האפאטיות המעצבנת של מלו. וכנראה שהוא כבר לא ימסור בקריירה שלו. מלו זה לא שחקן לאליפות, אולי לאליפות בדוקים. ובמבחן העין לפחות הוא שומר גרוע, בטח בגילו המופלג. כן, ינצחו משחקים בעונה הרגילה בעזרת התקפה טובה וסקוררים ואז יבוא הפלייאוף ונראה קבוצה מבולגנת ולא ברורה והירו בול של ג'ורג' וראס והדחה בסיבוב שני ושלום על אוקלהומה. האם יש להם כסף/חוזים סחירים כדי להתחזק עוד השנה?
דה שוט
24 ספט 2017 13:44:56ראסל יראה השנה דברים חדשים-ישנים : עם דוראנט, בלי כוכב שלישי, הם כמעט הדיחו את 73:9 והציגו כדורסל יעיל וקטלני. אנשים מזלזלים בו אבל הוא נעול על המטרה. בשנה שעברה זה היה שיא הטריפלים וה-MVP, השנה זו תהיה הטבעת.
מלו ייתן עונה גדולה, כמו כל השחקנים ששחקו לצד ראסל ווסטברוק. ג'ורג' ימשיך את המומנטום מהשנה שעברה, והפעם יש צוות מסייע גם על הספסל (פטרסון, אברינס וגראנט שהתבגרו).
מבין פחות מאפסי
24 ספט 2017 14:04:03שחקן העבר שלומות
יש לך הסבר למה פרסטי סרב באופן עקבי להביא כוכב שלישי בזמן שההוא היה בקבוצה ?
ולמה הוא עושה זאת עכשיו ?
דה שוט
24 ספט 2017 14:43:42שלום גם לך,
אני חושב שפרסטי חשב שמה שיש לו ביד זה מספיק – אם כולם בריאים. בפועל התברר שהוא לא היה רחוק מהמציאות : ב-2012 הגיעו לגמר וב-2016 קרסו במשחק 6, בשאר העונות היו פציעות של כוכבים.
מעבר לכך, איבקה היה על תקן הכוכב השלישי אבל הנסיגה בכושרו (בעיקר בהתקפה) במקביל לנסיקה המטורפת ביכולתם של ראס וקיידי – הוציאו אותו מרשימת "כוכבי העל" של אוק' סיטי.
באשר לשאלתך האחרונה : ג'ורג' ומלו ביחד הם שחקנים נהדרים שיהיה כיף לראות, ועשויים גם לספק כוח אש קטלני, בשוטף ובקלאץ'; עדיין – דוראנט אחד עדיף על שניהם גם יחד.
אם תרצה, הסיבה העיקרית שקשה באמת לראות מישהו עובר את ג"ס, היא קווין דוראנט. הוא כל כך טוב, עד שמרוב שהוא טוב, הכל בא לו בקלילות, ואז אנשים חושבים שהוא לא כזה טוב.
🙂
גיא הרשע
24 ספט 2017 14:46:16שינוי במדיניות של בעלי הקבוצה.
אז הוא לא הסכים לחרוג מתקרת השכר.
היום הוא מבין שאם הקבוצה לא מבצעת מהלכים –
הוא נשאר עם שבר כלי ביד.
ימבין אפסי
24 ספט 2017 14:58:27גיא היקר
הרי בנט לא הכפיל את הונו פי 10 מאז 2015 .
מה השתנה בין 2015 ל-2017 ?
שחקן העבר
ב-2012 היה גימי הארדן .
סרג מעולם לא נחשב באמת כשווה ערך להארדן .
דה שוט
24 ספט 2017 15:40:21אני לא בטוח שמדובר בכסף או בשינוי כזה גדול. מאז 2012, למעט בשנה שעברה, אוק סיטי תמיד נבנתה לאליפות. תקן אותי אם אני טועה. זה האופי של הזיכיון, אולי ירושה מסיאטל.
ימבין אפסי
24 ספט 2017 15:50:00שחקן העבר
ברור שפול גורג לא היה אופציה , אבל מלו היה סחיר מרגע שגקסון הגיע לניקס .
להזכירך את העסקאות שבוצעו ?
קאנטר , אוגוסטין , פוי , אולדיפו , סאבוניס , ואם שכחתי מישהו ….
כל אלו הובאו בזמן שההוא היה בתקופה מתחילת 2015 עד תחילת יולי 2016 . למעשה , אולדיפו וסאבוניס הובאו יום או יומיים לפני "ההחלטה" .
אתה לא רואה פה תבנית ?
גיא הרשע
24 ספט 2017 16:26:06עד סוף עונת 2014,
הת'אנדר שילמו בסך הכל (במצטבר) 0 דולר במס.
השנה הם צפויים לשלם קצת פחות מ-30 מיליון.
ב-2016 הם שילמו 16 מיליון,
ב-2015 הם שילמו 3 מיליון.
לדעתי, השינוי הוא בהבנה שנטישת כוכבים תגרום לירידת הכנסות, ולצניחה בשווי הקבוצה.
אם בסוף 2012 הם עשו הכל בשביל לא לחרוג,
היום הם מבינים שאין ברירה –
קונטנדרים אפשר להיות רק אם משלמים מס.
Ljos
24 ספט 2017 16:29:50אפשר להיות קונטנדרים גם בלי לשלם מס. דרך פשוטה מאוד. ממליץ מאוד לבעלים של אוקלהומה – לעבור לסיאטל.
(שקט, מה אכפת לך? תזרום. עוד נצליח לשכנע אותו)
ימבין אפסי
24 ספט 2017 14:51:04נראה לי שהדו שיח בינינו הוא "בתוך המשפחה" למרות שהמשפחה הזו כל כך מפולגת עכשיו .
האם יש דרך שננהל את הדו שיח הזה דרך דואל ?
לא נראה לי שזה ממש רלבנטי לשאר המגיבים , מה עוד שאני חוטף מדי פעם נאצות על עמדה לא פופולרית .
רועי ויינברג הנכבד , יש דרך לארגן דבר כזה ?
דה שוט
24 ספט 2017 15:38:03הכל בסדר טודו בום. מי שמנאץ אותך – מנואץ בעצמו 😃
ימבין אפסי
24 ספט 2017 18:01:45גיר ( גיא הרשע ) היקר .
מילה אחרונה שלי בהחלט בענין :
השאלה הנשאלת היא לגבי עיתוי התובנה הזו שאתה מזכיר .
אתה חושב שהעיתוי הזה מקרי ופשוט התפתח כתולדה של התקדמות ההיסטוריה ? או שמדובר במשהו יותר מהותי ?
זה מה שבעצם שאלתי את שחקן העבר .
IHater
24 ספט 2017 21:42:38+ 100, ובכל מקרה יהיה כיף לאהוד את אוקלהומה השנה.
tripledouble
24 ספט 2017 19:03:57הם איבדו מאותה קבוצה חוץ מדוראנט שחקנים מאוד חשובים כמו איבאקה ו-וויטרס שהתאימו מאוד למאץ' אפ נגד הווריורס, לא רואה איך הגרסה הנוכחית שלהם היא שיפור לזאת של 2016 ומאז הווריורס התחזקו עוד יותר.
דה שוט
24 ספט 2017 19:15:16צודק עקרונית, קשה להתווכח עם זה. עם איבקה ו-ווייטרס הלכה הרבה קשיחות. נקווה שג׳ורג׳ ומלו יפצו בכישרון.
Captain Beefheart
24 ספט 2017 14:48:29בעיני RW הוא השחקן הטוב בליגה ולכן מטרת העל שלי היא לראות טבעת על אצבעו כבר ביוני השתא.
הבאת פול ג'ורג' שימחה אותי מאוד כי היה ברור שהקבוצה סובלת מחורים בכוח אש, הגנה ובכלל – עוד פרנצ'ייז פלייר על המגרש.
להביא עוד פרוספקט גדול נראה לי כבר מוגזם. אינני מאמין בגלאקטיקוס ויותר מזה – אני סבור שריכוז טיפה יותר מדי גבוה של סטארים באותה קבוצה זה כבר OD והרגליים שלהם יסתבכו אחד בשני, או האגואים, או שניהם.
כימיה בין סטארים זה דבר שמאוד קשה לייצר. לכן GS כזו משובחת, כי שלושת הסטארים שלה צמחו מלמטה, מבפנים. הכימיה שנוצרה ביניהם היא טבעית ולכן הצליחו. להביא מגה-סטאר כמו דוראנט לקבוצה כזו זה לדלל אותו לתוך נוסחה קיימת.
אני מאוד חושש מזה שהעסק ב-OKC לא ייתחבר. מצד שני – זה הצליח למיאמי והביא לה שתי טבעות.
מכל זה עולות שתי מסקנות: א. לוודא שהליגפאס מתחדש בזמן. ב. לשדרג ה-TV ל-65"
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24 ספט 2017 14:51:23אין לאוקלהומה מה להפסיד, זה כאן ועכשיו, הכל או לא כלום.
ספלאש
24 ספט 2017 15:21:02בלי לבדוק יותר מדי, נראה לא שאפשר להגיד שסופר קבוצות עם אוסף כוכבים בדרך כלל מצליחות בליגה, אם לא השנה הראשונה אז בשנייה כבר כן. מעניין יהיה בטוח, וואו
דדי
24 ספט 2017 15:51:20מה שעוד מעניין זה אם הסגל באוקלהומה הופך אותם לאופציה לווייד…
עידו גילרי
24 ספט 2017 15:53:22נראה לי שברגע שהוא משיג את הבאיי אאוט הוא ילך לחבר שלו בקליבלנד.
יונתן .S.
24 ספט 2017 18:33:05יש דווקא שמועות ביום האחרון על חישוב ל-OKC.
יהיה מעניין לעקוב אחר הסוגייה הזאת, אבל דעתי האישית היא שבקאבס הוא ישתלב טוב יותר.
צביקה
24 ספט 2017 22:04:32אני מת על וייד, אבל לא בטוח שיש לו מקום משמעותי כרגע בOKC. אבל אם הוא בא במיינדסט של לתת כמה דקות יעילות בריצת פלייאוף לאליפות, הוא ו-3 הטבעות שלו, בהחלט שווה המון לקבוצה הזאת.
יונתן .S.
24 ספט 2017 23:33:15בגלל זהנאני אומר שאני רואה אותו יותר משתלב בקאבס. למרות שכל עוד רוז לצידו, זה לא קו אחורי אידיאלי בכלל…
אסף
24 ספט 2017 16:52:02אין ספק שפרסטי יצא המנצח הגדול של הקיץ עם המהלכים הניהוליים שלו, מה שבטוח ווסטבורק לא יוכל להתלונן שלא עובדים בהנהלה עבורו ומתגמלים את ההחלטה שלו להאריך את החוזה בקבוצה אחרי עזיבת דוראנט. נכתב אתמול בתגובות על הטרייד המחיר שפרסטי שילם עבור ג'ורג' (גם על אף ההימור כי מדובר בהשכרה לעונה) ועל כרמלו הוא בגדר מצחיק אם לא פחות מזה. מנגד אני חושב שיש הבדל גדול בין קמפיין קצר וממוקד של נבחרת לבין עונה שלמה בה כרמלו יידרש להיות כינור 2-3 ,
את זה עוד לא ראיתי את כרמלו והאגו שלו מצליחים לעשות (ייתכן ומדובר בשתי יישויות נפרדות בכלל?) … בכל אופן אין ספק שזה מייצר ענין במערב על אף שלטעמי כל עוד הלוחמים בריאים הם עדיין הפייבוריטים.
אשך טמיר המקורי
24 ספט 2017 17:05:45שאלו את ווסטברוק, למה אתה כל הזמן נכנס בקיר?
ענה – זה ממכות שנותנים לי בראש.
לא יהפוך כושי עורו, וראסל את בגדי חברבורותיו.
הוא לא ישתנה לא כי הוא לא יכול, אלא כי הוא לא רוצה.
עדיין, יש שם מספיק כישרון לריצה רצינית בכל מקרה.
יהיה מסקרן
יונתן .S.
24 ספט 2017 18:38:59תודה על השיתוף בדעתך מנחם.
אני מזכיר רק שמלבד השלישייה KG-ALLEN-PP, לא הייתה שלישייה שהתחברה ישר בעונה הראשונה ואף רצה כפייבוריטית לאליפות.
בעידן הנוכחי של הסופר קבוצות בליגה, יהיה מעניין אף יותר לעקוב אחר המקרה, כי יש כרגע לא פחות מ-4 קבוצות שיצטרכו לגבש מחדש את הגרעין סטארים החדש שלהן, כשהבעייתית ביותר כרגע היא הסלטיקס (שלמזלם הם במזרח), אחר כך OKC, ואז יוסטון והקאבס (בגלל IT).
הציפייה לפתיחת העונה היא בשמיים.
וכמובן אסור לשכוח – מדהים איך שהדברים עובדים כרגע לליגה…הטרייד של קיירי קרה בקיץ בו העונה נפתחת עם מפגש שלו בקליבלנד בתור פתיח לעונה.
ועכשיו אחרי הטרייד על מלו? הוא נפגש עם הניקס כבר ביום המשחקים השלישי של העונה (19/10).
Smiley
24 ספט 2017 22:12:53מיאמי היו פייבוריטים בהפסד בגמר לדאלאס
יונתן .S.
25 ספט 2017 15:04:38בדיוק – הם הפסידו.
The king russel
24 ספט 2017 18:42:16מנחם תודה.
איך אני מאושר. יאללה לגמר המערב. וכמו שקאנטר ביקש תנו לנו את הניצחון על הווריוס.
וכן אני שיכור, מאושר.
אפלטון
24 ספט 2017 18:45:01אוקלהומה בהחלט יכולים לדגדג את גולדן סטייט עכשיו, ולראות אותם מדיחים את דוראנט בפלייאוף יהיה סגירת מעגל נהדרת.
יוסטון צריכים לחשוב מה עושים עכשיו. כמו שאמרו, זה לא רק שפיספסו את מלו, לא כזה נורא, אלא שהגיע ליריבה מרכזית במערב.
נהיה מעניין די מהר. אולי נחפזנו לצעוק סומסום צדק.
יונתן .S.
24 ספט 2017 19:01:35הסיכון בגרעין שנבנה ביוסטוןפחות נפיץ לטעמי. וכשהארדן כבר חתום על הארכת חוזה, אתם עדיין במצב טוב יותר לטווח הארוך.
לטעמי הבעייה ביוסטון היא מה שכולנו כבר מודעים אליו וזהו החוזה של אנדרסון. אם אני זוכר נכון, הוא נחתם בקיץ שבו גם הורפורד חתם בבוסטון ולעומת יוסטון, אצלם לפחות הוא מאוד יעיל וורסטילי, למרות חוסר היכולת לסחור בו עם החוזה שלו כעת.
לדעתי אנשים שכחו שיש עדיין עוד כוכב שרמז שאולי ירצה לעזוב והוא אולי יהיה זמין מאוחר יותר בדד-ליין וזה מארק גאסול. מסירת גורדון ואריזה בתמורה לשירותיו תספיק מבחינה כלכלית (כאשר בטח יבקשו עבורו גם את קאפלה ואז זה כבר יותר מסתבך…), אך אולי באמת יהיה טוב לראות איך הספסל החדש נראה לפני שהולכים על טרייד כזה. ובכלל, אם הרוקטס ירוצו טוב, אני לא יודע כמה טרייד כזה ייצא לפועל.
והנקודה הכי חשובה בעיניי כאן היא הצמד קאפלה/גאסול – קאפלה בשנת חוזה ואני מניח שגם נראה ממנו שיפור גדול מטעם סיבות רבות.
נשאלת השאלה עד כמה הוא מביא לאיזון בחמישייה והאם בכלל חיבור של גאסול לחמישייה כזאת, עם אנדרסון לידו, תועיל דווקא יותר? הוא בהחלט יביא עבורם יתרון מול הקונטנדריות האחרות בנוכחות שלו בצבע, אך מה אם הצד ההגנתי? וכמובן סיפור הגיל של גאסול (בן 33) הוא גם סימן שאלה והאם יהיה מוצדק להמר עליו עכשיו? ומצד שני, קאפלה בשנת חוזה ושנה הבאה החוזה שלו נראה אחרת לגמרי…
לסיכומו של עניין, זה כרגע נראה לי כמו המהלך הכי חכם.
אם אתה רוצה ללכת על WILD CARD, אז תחליף את גאסול בבוגי. זה יכול להיות מאוד מעניין, אבל האישיות שלו לטעמי פחות תשתלב טוב ביוסטון.
אפלטון
24 ספט 2017 23:45:28יונתן הייתי מת לגאסול ביוסטון. זה יהיה אדיר, גם במחיר של קפלה, וקפלה יהיה הצ'יפ המרכזי בכל טרייד של יוסטון כרגע. אבל לוותר על גורדון, אריזה וקפלה? זה משמיד את כל העומק של הקבוצה.
יוסטון לדעתי נשארת כמו שהיא. פשוט לא רואה לה אופציות אחרות כרגע. וזה לא כזה נורא, ריאן אנדרסון מעולה לקבוצה, וקפלה תפור לתפקיד. קבוצה מקום שלישי במערב ובלי סיכוי לעבור את גולדן סטייט, אבל גם עם מלו לא היה סיכוי.
דדי
24 ספט 2017 19:02:45יוסטון צריכים פחות לדאוג לגבי מלו/אנדרסון ויותר לדאוג מזה שיש להם 3 גארדים לגיטימיים בכל הסגל.
אפלטון
24 ספט 2017 23:38:25הלו הלו בובי בראון אין דה האוס!
דדי
24 ספט 2017 23:50:16that's his prerogative
שעיה
24 ספט 2017 19:46:52אוקלהומה ירוצו חזק מאוד השנה. גמר מערב לפחות.
הורנט
24 ספט 2017 20:37:40מנחם, הבעיה בכל ההשערה שלך זה שהיא מבוססת על כך שראסל יהפוך להיות רכז מצוין.
זה משהו שהוא לא הצליח לעשות עד היום, וזה לצד ידית כמו דוראנט.
קבלת ההחלטות שלו תמיד הייתה החלק החלש שלו.
על היכולת שלו להתבגר ולשלוט בעצמו כל הפרויקט הזה יקום או יפול.
אשך טמיר המקורי
24 ספט 2017 21:04:59והוא לא הראה לנו דבר חוץ מהקצנת ההתנהגות שלו לאורך השנים
tripledouble
24 ספט 2017 21:55:46תראה תסובב את זה איך שאתה רוצה אבל כשהוא ודוראנט היו בריאים הם הגיעו מינימום לגמר המערב, ואם לא ההיחנקות הקטסטרופלית שלהם במשחק 6 ב2016 גם היו מגיעים לגמר הליגה. שנה שעברה הוא באמת איבד את הרסן אבל כששיחק לצד כוכבים הוא ידע לשלוט על עצמו.
הורנט
25 ספט 2017 09:30:12ידע לשלוט על עצמו זאת הגדרה מעניינת…
אם הוא היה יודע לשלוט על עצמו, כבר הייתה לו טבעת על האצבע.
כל כך הרבה שנים לצד דוראנט ורק גמר אחד יחד. לא רכז ולא נעליים.
tripledouble
25 ספט 2017 14:46:29רק גמר אחד, יש המון כוכבים שלא הגיעו גם לזה. בכל מקרה, החל מהשנה שהם הגיעו לגמר, שנתיים מתוך ה4 הם היו פצועים, פעם אחת הודחו מול קבוצה נפלאה ב6 משחקים וב2016 פשוט נחנקו, אין פה קשר לשליטה עצמית
הייט אשברי
25 ספט 2017 06:45:52כמובן שלא תהיה כל אליפות לאוקלהומה. תרגיל מחשבתי קטן :
עימות בין OKC לג"ס בחצי גמר המערב באביב 2018 .
ג"ס שמים את דוראנט לשמור על PG . בזה העימות הוכרע, כי ראס ומלו יצטרכו לנצח את הלוחמים בעצמם , עם ה-ISO והראש בקיר. בהצלחה .
גיא הרשע
25 ספט 2017 07:29:24דוראנט אחלה והכל,
אבל –
בסדרת הגמר האחרונה, השחקן עליו דוראנט שמר, סיים את הסדרה עם טריפל דאבל של 30 נק' באחוזים נהדרים.
הייט אשברי
25 ספט 2017 14:14:10אתה שוכח את הצד השני של המגרש . דוראנט כמעט ניטרל את המספרים של לברון במספרים שהוא נתן בעצמו . ועדיין נשארו כל האחרים .
גיא הרשע
25 ספט 2017 14:25:06אם לרגע נרמז מדברי שאני מזלזל ביכולותיו של דוראנט –
אז לא זאת הכוונה שלי.
גם בזמן אמת כתבתי שהוא פיינלס MVP יותר ממוצדק,
ושהתצוגה שלו הייתה ללא ספק היסטורית.
אני רק חושב שהמשפט –
"שמים את דוראנט לשמור על PG . בזה העימות הוכרע" ,
לא נכון.
הייט אשברי
25 ספט 2017 21:44:43אני אחדד את מה שהתכוונתי אליו . דוראנט הוא השחקן המתאים לשמור על PG . נניח שהם מנטרלים זה את זה . תשווה את השאר של OKC עם השאר של GS .
I REST MY CASE
לחם מטוגן
25 ספט 2017 07:15:24לא מאמין שokc יהפכו לסיפור הצלחה אלא אם יוסיפו חוק חדש בnba שמותר לשחק עם 3 כדורים בו זמנית🏀