ספור מהסרטים: ילדי ג'ון ומרים בראון – שלושה כוכבי NFL עתידיים / מנחם לס

ספור מהסרטים: ילדי ג'ון ומרים בראון – שלושה כוכבי NFL עתידיים / מנחם לס

(ג'ון בראון – 'מר עולם' ב-1982)

הנה עוד יום חמים בדרום קליפורניה. גבר בגיל העמידה, בנוי כהלכה אבל קשה להאמין שהוא היה פעמיים מיסטר יוניברס, שלוש פעמים 'מר עולם', ופעם אחת 'מיסטר אולימפיה' וזוכה בעשרות תוארי BODYBUILDING , מרים את קולו אל שלושת ילדיו בג'ים "HOUSE OF 4.0 THUGS", ואז "עוד 10 REPS", והשלושה במין התלהבות שלצופה נראית כמין תאווה ללחוץ עוד ועוד פלדה., נענים עם קולות עידוד אחד לשני.

שם האב ג'ון בראון, ושמות שלושת בניו אקוונימיאוס, אוסיריס, ועמון-רה. שם משפחתם סיינט בראון. "לא רציתי ששם משפחתם יהיה כמו שמי, בראון, שהוא שם רגיל מדי, והוא גם 'שם עבדות' שבעלי האחוזות נתנו לעבדיהם. אשתי ואני חשבנו על וון בראון כי אשתי גרמניה, אבל בסוף הסכמנו על סיינט בראון".

אז התכוננו לשלושה 'סיינט בראון" ב-NFL, כל אחד עם שם פרטי יותר מוזר מהשני.

אם אתם מתפלאים על שמותם המוזרים של שלושה ילדים שחורים שנולדו בדרום קליפורניה, אז לידיעתכם הם שמות מצריים עתיקים, ושלושת הילדים מדברים שלוש שפות בשליטה מחלטת: אנגלית, גרמנית, וצרפתית. למי שישנה שאלה בקשר לרמת הידע והשליטה על שלושת השפות, אז הנה התשובה: גרמנית היא שפת האם; היא מדברת איתם 'GERMAN ONLY' מהיום שנולדו. אנגלית? ברור. צרפתית? עוד מאד תבינו. הנה על שליטתם בשפות: שלושת הילדים, כשהגיעו לגיל בית ספר התיכון החליטו על דעת עצמם לקחת את הבחינות הסטנדרטיות לכניסה למכללות אמריקאיות SAT בשלוש השפות, סתם ככה, מישן הכיף, כשהם יודעים שהתוצאה הגבוהה ביותר היא הקובעת. ממוצע שלושתם היה 1560 כשלקחו את ה-SAT באנגלית, 1545 כשלקחו את ה-SAT בגרמנית, ו-1538 כשלקחו את ה-SAT בצרפתית. 1600 הוא הציון המקסימלי ב-SAT, וסטודנטים מתקבלים להרווארד עם SAT של 1450 (כמובן שזה לא הפריט היחידי הנדרש לקבלה).

טוב, זה הסיפור שלי להיום: ספורטס אילוסטרייטד יצא שלשום עם הוצאת השבוע -18/9 ואחד הסיפורים המרכזיים בשבועון הוא על משפחת בראון, התשובה האינטלקטואלית למשפחת לבר בול – 'לונזו' אמרנו? – שג'ון בראון, אגב, מהלל. יותר על דעת ג'ון בראון על משפחת בול בהמשך המאמר.

הסיפור על האב שהיה בזמנו "בונה הגוף" מספר 1 בעולם, האם הגרמניה מרים שהוא 'בחר להתאהב בה' כי היא התאימה להעדפתו ל-"SELECTIVE BREEDING" ('שיפור הגזע'), ושלושת בניהם בעלי סכויים גבוהים מאד להיבחר בין עשרת הראשונים בכל שנת דראפט בה הם יהיו ELIGIBLE אחד אחרי השני.

סיפור שכשקראתי אותו היה מדהים מדי להיות אמיתי, וכמובן שהחלטתי לבדוק במקורות שונים. SURE ENOUGH – כמה מהמקורות האחרים מהללים את שלושת הבנים אפילו יותר מספורטס אילוסטרייטד הזהיר.

אז הסיפור שאתם קוראים מבוסס על המאמר בספורטס אילוסטרייטד "STOP US IF YOU'VE HEARD THIS" ע"י מייק פיילוצ'י _(PIELLUCCI) ומקורות אחרים.

כל שלושת הבנים הם WR (ווייד רסיברס) – כל אחד מהולל יותר מהשני, תלוי בהעדפה ובטעם של המדרג. אקוונימיאוס הוא סופומור באונ' נוטר-דאם, הרסיבר מס' 1 שלהם. אוסיריס הוא פרשמן בסטנפורד, וכבר המטרה מס' 1 של הקוורטרבק, , ועמון-רה – סניור בתיכון של סנטה אנה – הוא הפרוספקט מס' 1 בתיכונים בין הרסיברס ברוב המוק דראפטים המובילים  (RIVALS.COM, SCOUT.COM, ו-247SPORTS).

כשהבנים בבית, הרוטינה היומית כוללת 4-5 שעות ב-LA FITNESS המפורסם (והמתחרה מס' 1 של GOLF GYM שהפך לבית החדש שלי!) שם האב הוא מלך בגלל עברו, בגלל הידע שלו ב-WEIGHT LIFTING ("רוב מאמני הכושר בתיכונים ובמכללות הם חסרי מושג – 'CLUELESS' – בלחיצת פלדה" הוא אומר), ובגלל שכמה שהיה מלך בוני הגוף והוא בעל ידע רציני בבניית כוח ודיאטה (אם כי לי ישנן כמה שאלות לאבא, אם אי פעם אפגשו! – סטייק של בשר אדום, 20 אונקיות או בשפתנו 566 גראם, לכל בן לארוחת בוקר, כל בוקר?), הוא עניו וחביב, ומקובל מאד בין הבריות.

התיאוריות על הסיבות להצלחה האדירה של כל השלושה אינן זהות. ישנם המזכירים את 'הסלקטיב ברידינג' בין האב, ואשתו הגרמניה, פיזיוטרפיסטית פקחית ביותר שהיתה בונת גוף ואתלטית מעולה בעצמה. ישנם הטוענים "אימון ספציפי מגיל הגן". ישנם האומרים "מזל". ישנם המעדיפים לתת את הקרדיט לאישיות התחרותית ביותר של כל שלושת הבנים גם בכיתה (השניים הראשונים סיימו תיכון ב-4.0 ממוצע, הציון הגבוה ביותר, והשלישי הוא סניור שהתחיל את שנת הלימודים האחרונה, כמובן  4.0, ואולי האינטיליגנטי ביותר מהשלושה) וגם על המגרש.

במילים אחרות, זוהי משפחת בול של הפוטבול, אבל אינטיליגנטית הרבה יותר מהעליון (האב) עד התחתון (הבן הצעיר).

ההבדל הגדול הוא שכאן אין פטריאך – האב הכל יכול ומעל כולם שמילתו היא מילה קדושה – כמו עם לבר, אלא הכל נעשה בשיתוף פעולה וברוח טובה, עם אבא שהיה מיסטר יוניברס, אךבל הוא גם אמן ציור שעבודותיו נימכרו בגלריות מפורסמות, הוא בוגר קאל טק שהיא בין המעולות שבטכניונים האמריקאיים, והיום הוא אופנאי של בגדי נשים. יש לאב ולאם מרים חברה מצליחה מאד באופנת נשים – הוא ה-DESIGNER והיא החשבונאית ומנהלת המכירות.

הבנים שונים באופיים כפי שהם שונים ב-APPELLATIONS  (כינויים, שמות מוזרים) שלהם. האב מסביר: "EQUANIMEOUS בא משורש המילה AEQUANIMITOUS שהיא  שקט, מרגוע, נינוחות – האישיות המושלמת לבן הבכור. הוא גם הגדול בגופו מהשלושה (הצעיר עדיין גדל, מ.ל) עם ה-1.95 מ' וה-93 ק"ג שלו ועדיין תנועותיו הן בלט קלאסי בכל צעד מצעדיו. בנוטר-דאם הוא כבר קיבל כינוי – 'הרקדן'.

אוסיריס הוא ה-SELF-MOTIVATED והאנליטי מהשלושה. בעוד הראשון והשלישי מעוניינים בלימודי כלכלה, אוסיריס תמיד היה COMPUTER NERD. "כשהסמארטפון הראשונים יצאו לשוק הוא לא נח ולא שקט עד שידע כל IN וכל OUT של הטלפון" אומרת האם מרים. "כשקנינו לו את המחשב הנייד הראשון בכיתה ז' הדבר הראשון שעשה היה לפרקו ולהרכיבו מחדש". אוסיריס הוא 1.89 מ' ו-87 ק"ג, מהיר וזריז כחתול הקורא את ההגנות במוח אנליטי, והעדפתו היא התפיסה ממסירה קצרה של 8-10 יארדס אחרי שהוא מהתל במגיניו. אביו ג'ון אומר: "ישנה בו אינטנסיביות ונמרצות יותר מאשר לאחיו, ובזה הוא דומה יותר אלי. הוא משחק במין רוגז. מין כעס. זהו 'כעס בשליטה'. הוא עושה הכל ברצינות וללא 'רה-רה'. סתם קובר אותך כאילו זה היה ברור מראש".

עמון-רה הוא הרועש. הטראש טוקר. אחרי תפיסה של 50 יארדס הוא מסובב את הפוטבול על אצבעו כאילו היה סביבון. "הוא אומר ללא בושה שהוא מתעתד להיות בחירת הדראפט מס' 1" אומר האב. "בזה הוא דומה יותר לאשתי מרים שהיא אומרת מה שהיא חושבת, ויש לו את חוש הסדר והארגון שיש לה. הוא הנמוך מבין שלושת בני – טיפה מתחת 1.86 מ', אבל הוא לוחץ IRON יותר מהם, אפילו שהוא עדיין בן 17 ואחיו בני 18 ו-19"

כשהאב נשאל מיהו הטוב מבין השלושה הוא עונה: "תלוי במצב על המגרש. כל אחד מהם טוב יותר מהשניים האחרים במצבים מיוחדים ובדברים מיוחדים. הבכור הוא SOUL MUSIC ובלט. האמצעי הוא מוזיקת ג'אז טובה. הצעיר הוא מוסיקת ראפ"

האם מרים היא בעצמה 1.80 מ', בנוייה למופת עד עצם היום הזה, ובכל ענייני החינוך וגידול הילדים היא היתה הבוס. היא החליטה עוד בעודם בעממי שבית הספר המתאים עבורם הוא ה'אינטרנשיונל דה לוס אנג'לס', האקדמיה הצרפתית שהיא בית ספר עממי.  כשג'ון בעלה אמר לה שהוא 'לא בטוח שהאקדמיה טובה מספיק ללמדם צרפתית ממש' – בתקווה שהאם תעביר אותם לעממי רגיל – היא הגיבה: "אוקיי. אנחנו עוברים לפאריז לכמה שנים".

אמרה, ועשתה, כשלאב שנשאר עומד המום לא היתה ברירה. "לפחות אלמד קצת אופנה צרפתית". וזה בדיוק מה שהמשפחה עשתה, וזאת הסיבה ל-1538 ממוצע של השלושה ב-SAT בצרפתית.

 

 

האב ג'ון לא הכריח את בניו למאומה. רק אמר להם: "אם אתם רוצים להיות אתלטים עליונים, עליכם להקשיב להוראותי ולעשות את מה שאני דורש מכם". הם היו בני 5, 6, ו-7 כשהוא אמר להם זאת, וכשהבנים הסכימו, האב החל איתם במשטר אימונים חמור עם דיאטה מיוחדת שלו. הדיאטה שלו המבוססת על בשר אדום מתחילה לתפוס יותר ויותר, והוא כבר הוציא ספרון עליה.

לאב לא היתה העדפת ספורט מיוחדת. הבנים שיחקו ליטל ליג בייסבול, פי-ווי פוטבול, AA כדורסל, וYOUTH SOCCER. לאט לאט הפוטבול כבש מקום ראשון. "אימוני הכושר היו שווים, לא משנה איזה ספורט הם היו מעדיפים".

אבל בחדר הכושר האב היה 'מיסטר יוניברס' ALL OVER AGAIN. משטר ומשמעת ברזל. '10 לחיצות' זה 10, לא 9 ולא 11. הוא הסביר להם כבר מגיך רך את ההבדל באימונים לבניית גוף לעומת אימוני כוח והספק. הוא הסביר להם את ההבדלים בין הרמות מועטות ("לא יותר מ-5") במשקל התנגדות מקסימלי – 'OVERLOAD' –  לבין הרמות משקל קטן במספר חזרות (REPETITIONS) מקסימלי. הם היו ילדים נבונים ביותר שהבינו את הסבר האב על היחסים בין כוח שריר לבין חתך השריר, נפח השריר ומשקל השריר (אלה דברים שהסברתי כאן כבר כמה פעמים) וכשהבינו את המדובר, הם עשו את כל המצווה עליהם בהיענות חיובית והתלהבות.

הוא אמר להם:

"אתם לא רוצים להיות כפי שאני הייתי בגיל 26 כי אז השרירים כבדים מדי FOR YOUR OWN GOOD ואז אתם מאבדים מהירות כי השריר כבד מדי עבור כוחו-הוא":

 

 

(ג'ון בראון, מיסטר יוניברס)

 

ג'ון בראון אמר לפייאלוצ'י שכתב את הפוסט עליו ל-SI שבתור 'בונה גוף' הוא לא היה במקור בין המובילים. "אבל כל ימי חיי הייתי ממושמע עד הנקודה הקטנה. לא אכלתי גרגר לחם מיותר ולא שתיתי אונקיית מים פחות מדי. לא הלכתי צעד מיותר כדי לא לבזבז אנרגיה.  אני לא הכרחתי את המשמעת שהיתה וישנה בי על בני, אך אני מאמין שבהתנהגותי כמה דברים  עברו אליהם בתורשה או בלמידה".  הוא סיכם: "אף פעם לא עם חגורה או מקל הכאה".

הוא מוסיף: "כל חיי נתתי לעצמי חידות לפתור. תמיד שאלתי שאלות ותמיד חיפשתי תשובות עד שמצאתי אותן". ומרים מוסיפה: "אבל עם הזמן התקלקלנו ואנחנו נותנים לבנים את התשובות, לפני שהם אפילו שואלים שאלות. העולם השתנה לחלוטין, אבל אנחנו גאים בבנים".

ג'ון בראון אומר רק דברים חיוביים על שכן בקליפורניה, לבר בל: "תראו מה הוא השיג: בן ב-NBA, ועוד שניים בדרך. הוא עושה זאת בדרך אחרת ממני אבל משיג אותן תוצאות".

אך הוא מוסיף כאילו חייב הוא: "אילו רק שמר קצת יותר על לשונו…"!

הבנים הם עיקר החיים של ג'ון ומרים. "לפעמים כל כך התגעגעתי אליהם במשך היום שהייתי מגיע לבית ספרם, מוציא אותם מבית הספר, ואומר, 'איזה יום נפלא. בואו נצא לאיזה סיבוב בהרים"

"אנחנו יודעים – ומקווים – שבקרוב הם יהיו כוכבים ב-NFL. הם יתבגרו, ויגיע היום שיעזבו אותנו. נקבל הכל בברכה. אבל בינתיים, "IT IS REALLY COOL TO HANG OUT WITH THE

 

 

 

(הבן מס' 2 ו-3 באימון בחצר)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. בדיוק מסוג האנשים שבעיות הראש בליגה ילחיצו אותם.
    נראה לי שהילדים ייבחרו בדראפט, ישחקו שנתיים ויפרשו….
    תודה על המאמר 🙂

  2. לא מצאתי עדויות לכך שג'ון בראון היה מיסטר אולימפיה (הוא כן השתתף והגיע למקום 14 המכובד), מה שמטיל בספק את היותו מפתח הגוף הטוב בעולם בכל זמן נתון.

    1. אם תחפש יותר טוב לא תצטרך לבלבל לי את המוח ולגרום לי לעבודה מיותרת בעיקר כשיש לי בבית אשה חולה אחרי החלפת ברך.

      אז עכשיו גרמת לי לבזבז 15 דקות ד שמצאתי אותו מנצח אולימפיה בשנת 1985, ואני לא מעוניין לשמוע יותר ממך

      https://www.youtube.com/watch?v=mizUTSLqCeQ
      John Brown Mister Olympia 1985

      ובנוסף

      https://lasentinel.net/local-legend-john-brown.html

      Bodybuilder John Brown grew up in Compton, and he went on to win two Mr. Universe and three Mr. World championships.

      1. כמובן שאין לי מושג בתחרות יופי הזו אבל אם במקום להתלהם כהרגלך היית משקיע שתי דקות בבדיקת עובדות היית מגלה שהוא צודק:
        https://en.wikipedia.org/wiki/1985_Mr._Olympia
        הוא מעולם לא זכה במר אולימפיה. אתה הבאת את ההופעה שלו מהתחרות שלא מעידה על כלום חוץ מיצירתיות אולי.
        הוא זכה במר יוניברס לחובבים בלבד. אז נראה לי שנתן צודק.

        1. אני יושב לכתוב 3-4 שעות מאמר שבו הזכיות של האב הן הדבר הכי שולי, וזה מה שיש לך להגיב? האב זכה ב-3 מר יוניברס ו-2 מר עולם (או להיפך) והבאתי רפרנס לכך. ולא "הוא זכה במר יוניברס לחובבים בלבד". לחובבים או למקצוענים – אין לי מושג. אבל הוא זכה בכמה מר יוניברס

          אז הוא לא זכה במר אולימפיה (כתוב שהוא היה "מיסטר אולימפיה). מה זה משנה? זה מה שמטריד אותך? על זה אתה בוחר להגיב?

          איזה מין טיפוס מוזר אתה. אני שמח שאתה לא מגיע למפגשי הופס או לערבי הופס בבאר כי למרות שאתה חבר צוות, לא הייתי רוצה לפגוש אותך פנים אל פנים

          1. זה לא הטריד אותי אלא אותו. אתה בחרת (כהרגלך) להגיב אליו בגסות במקום להודות לו על התיקון. אני רק בדקתי את הטענות בדיעבד. אני מבטיח לך שזה לא ממש מעניין אותי.
            הגסות הלא נגמרת שלך לעומת זאת מאד מפריעה לי.

          2. אני כתבתי שהוא היה 'מיסטר אולימפיה'. לא כתבתי שהוא "זכה במקום ראשון בתחרות מיסטר אולימפיה". כתבתי זאת כי לקחתי את המשפט

            John Brown Mister Olympia 1985

            וזה בוידיאו שהכנסתי.

            אז התעצבנתי על מה אנשים ניטפלים, אבל נתן הוא גולש שאני מתדיין איתו וניכנס איתו לעימותים מלבבים כל הזמן, אז פתאום עידו ניכנס ומחמיר את העסק פי 100, במיוחד שזה לא עסק שלו, ועוד יותר גרוע שגם הוא טועה כי הוא היה "מיסטר אולימפיה", וכך הוא מכונה בכתה מקורות, כמיסטר יוניברס, מיסטר וורלד, ומיסטר אולימפיה. מקצוענים או חובבים? לא יודע, לא כתבתי, ולא מעניין אותי.

          3. מר אולימפיה הוא תואר חשוב מאד, שלמעשה מכתיר אותך להיות הבודי בילדר התחרותי הטוב בעולם. אם מכירים, אז יודעים שהיו מעט מאד זוכים במקום הראשון לאורך השנים, ולכן גם זה "קפץ לי לעין" ובדקתי. כל מר אולימפיה הוא אתלט עליון שזקוק למשמעת ברזל ויכולות אימון גבוהות ביותר כדי להגיע להישג, ויכול בהחלט להחשב למומחה בתחום האימון ובניית הגוף. כל זה לא בא כדי לגרוע מהיכולות של מר בראון, שהוא, כמו המאמר הזה, נותן השראה ליכולות ולהשגים שאליהם אנשים יכולים להגיע. עדיין אמר מי שאמר, I'd rather be Nice than Brown….

      1. אגב, אם הייתי כותב מאמר על נאמר, טום צ'יימברס, והייתי כותב שהוא היה האם וי פי של האן בי איי, לא היית מתקן את הטעות?

  3. רוצה לשנות את השם בראון בגלל ההקשר של העבדות, ועדיין נותן לילדיו שמות של אלים של הפרעונים, מעניין מה היה היחס לשחורים באותה עת במצרים העתיקה. בכלל כל האבות האלה שחיים את החלומות שלהם דרך הילדים, לא מת על זה. יש הבדל בין חתירה למצויונות ולשמש דמות אב תומכת ומכוונת, לבין לדחוף לילדים שלך שהם צריכים להפוך למקצוענים בספורט כלשהו, כשלמען האמת רוב הסיכויים נגדם.

    1. הוא היה מיסטר אולימפיה, מיסטר וורלד, ומיסטר יוניברס כמה פעמים. הסתכל במסר למעשלה. איזה "מיסטר" היית אתה? הוא השיג מספיק בעצמו שהוא לא חייב "לחלום את החלומות שלו דרכם".

      והם יעשו את ה-NFL נגד כל הסכויים? קראת את המאמר, או שסתם ריפרפת בו? לא קראת ששלושתם מדורגים 1 בתור WR בגילם?

      אני מעוצבן גם בלי מסרים מפגרים מהסוג שלך ונתי מעליך

      1. לכתוב על מישהו שהיה מר אולימפיה כשסיים מקום 14 פעם אחת זה כמו לכתוב על מישהו שהיה MVP וMVP של גמר הNBA ואחד מחמישים הגדולים בכל הזמנים כשבפועל …………….הוא הגיע לסיבוב ראשון בפלייאוף.
        אם הוא שיקר בזה הוא שיקר בכל דבר בחיים שלו .

        כולל שאר התארים המפוקפקים .
        אני דווקא כן מבין קצת בבודי בילדינג ומעולם לא שמעתי את השם שלו .
        דבר שני כל הפרופגנדה על הרמאי הזה מחליאה אותי ………….

        כול הבודיבילדרים לוקחים או נכון יותר מזריקים סטרואידים.
        "במקרה "אשתו בודיבילדרית גרמניה מה שהופך אותה ככל הנראה למזרח גרמניה וגם היא מזריקת סטרואידים מה שהופך את הבנים עם השמות המצחיקים ..לחשודים בשימוש בסטרואידים מגיל צעיר .

        ההבנה שלו בבניית גוף גם היא מגוחכת כי השיטה שהוא נתן להם היא שיטה לפיתוח שרירים ולא לבניית כח או כח מתפרץ והיא גם מיושנת ומוגבלת ………..

        בכלל הנטייה של יהודונים אמריקאים להלל ופאר שחורים אמריקאים היא מחלת נפש יהודית מוזרה וטיפוסית בארה"ב .

        דבר שלישי להשוות אותם ללאוואר בול האיש והמותג נובע מקנאה ולהגיד שאחד מהם יכול לעבור את לונזו בול זה גובל בגיחוך………….

        לגביי הSAT שלהם זה היה מרשים לולא חיו בצרפת שם רמת החינוך בוודאי במוסדות הטובים היא הטובה בעולם .
        יש להם צרפתית מחיים בצרפת גרמנית מהאם ואנגלית מהאב רחוק מלהיות מרשים .

        הם לא נראים טיפשים כמו שחוריי הגטו הרגילים שהכותב הנכבד אוהב להלל בכל הזדמנות אבל לא הרבה מעבר לכך .

        חות מזה שם המשפחה מעיד על נרקסיסט חולה נפש כמו גם השמות המופרכים של הבנים שלו .

  4. סיפור נהדר, בלי לשפוט על החינוך לילדים. פשוט סיפור טוב.
    מקווה שהילדים יצליחו וגם ישמרו על שפיות יחסית.

    1. "בלי לשפוט על החינוך של הילדים"??? לסיים שנתיים בעממי בצרפת, בצרפתית, וללמוד בסטנפורד ובנוטר-דאם זה חינוך די טוב לדעתי.

      1. גם להעמיד ילדים בני 10 בחדר כושר ומשמעת אימונים וזמנים, זה אולי משהו שאפשר להתגאות בו כשמצליחים. אבל כשהילד לא גדל להיות מצליח זה יכול גם להיחשב גם כהתעללות. הכל תלוי מאיזו פרספקטיבה מסתכלים על זה.
        כמו שאמרתי, לא שופט ומאחל לילדים בהצלחה.

  5. חשבתי גם אני על העובדה שזה קצת מוזר שבחרו בפוטבול, עם כל נושא פגיעות הראש שעולה לכותרות. אולי בגלל שהם לא גבוהים במיוחד בשביל כדורסל.

    1. לבן הרי גם אתה מעשן ויושב בבית הרבה
      מה שגורם לתנודות מחשבתיות מיותרות–לשאלתך מתי
      אני לא בסדר איתי? פעם כך ופעם אחרת, דר הקל ומיסטר..
      מנחם גם את אידיוט לפעמים, וכותב רק בשביל להשאר
      בקשר מדומה עם הארץ
      והרי מזריק את הלייק ולא יכול בלעדיו כי אין לך משהו אחר
      אתה אדם עצוב בחייך, לא מאמין לך.
      הנה עוד פעם נפגעת כמו ילדה עם קוקיות.

  6. בכלל זה מזכיר לי את מזריק הסטרואידים שלנו ……אלי האנה שמעולם לא זכה בתואר מר עולם למקצוענים או לחובבים אלא זכה בMISTER TALL ובכולל במקום 2 וזה בהתאחדות השנייה הגדולה ולא בראשונה ועדייין הציג את עצמו כמי שזכה פעמיים בתואר הנכסף וגרף כתוצאה מזה הון פרסום וכתבות בעיתון ובתקשורת למרות שבפועל מעולם לא זכה בתואר וזה בלי לגרוע מהיותו מפתח גוף שהודה שהזריק ולקח כל סטרואיד אפשרי שאינו חוקי תוך כדי העזרות ברופאים ולקיחת תוספים שהינם גם עבירה על החוק ואסורים בכלל לשימוש הפצה וייבוא לארץ.

    ועוד נקודה לגביי הכתבה הקודמת .."אהבתי "את המעולם לא הוציא אנרגיה מיותר ואל גרם מיותר כשבפועל : קולמן מר אולימפיה האמיתי 8 פעמים ברציפות אכל מה שרצה ועשה דיאטות חריפות לפניי התחרויות בעזרת חומרים כמובן והגיע באחוז השומן הנמוך ביותר שרשום באיזשהו ענף לתחרות עצמה כך שזה הכל עשיית רושם ושזירת גוזמאות לאוזניי אנשים כמו השם המצחיק סיינט בראון שמעיד על בעיה נפשית חמורה.

    נ.ב אני בטוח שלו היה איזשהו יהודי או לבן עם שלושה ילדים מוצלחים הוא לא היה זוכה לכתבה באתר הזה .

  7. כמה נקודות להגנתו של בראון; הוא הוא זכה מקום 14 במר אולימפיה, שזה הישג מאד מכובד, ואומר שהוא היה בודי בילדר רציני ביותר. הוא גם עשה את זה בתקופה שהסטרואידים לא היו ממש אסורים (1985) והיה הרבה בלבול בנושא.
    לפי התמונות הוא התאמן מאד קשה, להיראות כך דורש יכולת אימון גבוהה מאד ומשמעת אדירה לפני תחרויות ובכלל, גם בכל מה שקשור לדיאטה.
    אפשר להגיד מה שרוצים על סטרואידים (שהוא בטוח לקח), אבל עצם זה שכולם משתמשים בהם, הופך את הבודי בילדינג לספורט הוגן מבחינת התנאים להצלחה.

  8. בעניין השפות –
    סטודנט בישראל שיש לו שפה זרה ברמה גבוהה, יכול לקרוא מאמרים באותה שפה בקלות יחסית לסטודנט אחר.
    אני שואל ברצינות, האם יש יתרון אחר לידיעת שפה זרה?

    1. ברור שיש יתרון.
      אחד הכלים הכי חשובים שבן אדם יכול לתת לעצמו הוא לימוד שפות.
      אי ידיעת שפה, וודאי שאנגלית שהיא שפה עולמית לא רק בהשכלה הגבוהה כי אם בעסקים ובכל תחום למעשה היא נכות עצומה בחיים.
      כל שפה נוספת מעבר לזה תיתן לבן אדם יתרון גדול בהמון תחומים בחיים, אם רק ידע לנצל את היתרון, בטח כשמדובר בשפות נפוצות.

        1. אתה רציני?
          תן לי תחום אני אגיד לך מה היתרון.
          בכל תחום. אלא אם אתה שיפוצניק שעובד רק בשוק מקומי, לא שיש משהו רע בזה.
          יכולת לתקשר עם אנשים ממקומות שונים בעולם זה אולי הכלי הכי משמעותי בעולם של היום.

        2. פיתוח איזורי המוח שאחראים על הגייה וקליטה של שפה חדשה, נותן יכולת למידה של שפות נוספות, כלומר פוטנציאל לתקשורת טובה יותר עם אנשים מעמים שונים. מעבר לכך, כל כישרון נוסף כתוצאה מזה לא מוכח, אבל סביר שזה מביא לעוד יכולות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט