אירוע פתיחת העונה + חידון NBA/ רון טחן

כחלק מההכנות לפתיחת העונה הבאה עלינו לטובה, ב- 15.10 אייצג את האתר בערב שכל כולו מוקדש ל-NBA, בשיתוף פעולה נוסף שלנו עם "ספורט על הבר" וקהילת ה-NBA בישראל.

במסגרת הערב, שייערך בהנחיית של שרית מרקוביץ-שוויד (מ-הכדור הכתום), יתקיימו פאנלים מיוחדים וחידון נושא פרסים.

להלן הלו"ז:

19:00-20:00: בירה ולארי בירד

20:00-20:30: דניאל זילברשטיין (ערוץ הספורט) ואודי הירש ('כאן', וואלה!) בסשן ראש בראש. קיירי, יוסטון, עומרי כספי והסופר טימס. שאלות מהקהל ועוד בירה.

20:30-21:00: קהילת ה-NBA של ישראל עולה על הבמה: רון טחן (הופס,אזור הצבע), יובל עוז (מרגישים NBA, וואלה!) עמית "שיימס" זילברבוש (דה-באזר), יוסי כהן ויואב בורוביץ (בייסליין) מדברים על הנושאים החמים בליגה, והאם נזכה לראות משחק NBA בישראל בעתיד הקרוב (ספוילר שלי – לא)

21:00-22:00: קוויז ה-NBA הראשון בישראל (כותב ומנחה: אליאב נבנצל), אוהבים פלייבאז? משתפים את החבר'ה בתוצאות המביכות שלכם? מגגלים כל פרט טריוויה? בואו להשתתף בחידון ראשון וייחודי רק על ה-NBA. עונה רגילה ופלייאוף גם בקוויז ופרסים שווים למקומות הראשונים.

בנוגע לחידון, אני מצפה מהחבר'ה שעוקבים כאן אחרי פינת העובדות והסיפורים להגיע למקומות הראשונים.

אשמח מאוד אם תגיעו.

מקום המפגש: קנטה בר, גג גן העיר, תל אביב

קישור לרכישת כרטיסים

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. ישמצב שאגיע לבירה וצחוקים בסוף
    בחידון אני סתם אעשה בושות (ואשעשע את עצמי תוך כדי) כך שלא כדאי שאהיה מזוהה עם האתר 🙂

  2. איך זה שמהופס לא הוזמן אף אחד? אמרתי לכם מזמן: כולם שונאים/פוחדים/מקנאים/ בנו. איש לא מזכיר אותנו כאילו שאנחנו לא קיימים. זה הרבה בגללי. אחרי שאלך לעולמי הופס כנראה יהפוך יותר לחלק מהבראנז'ה.
    אז אני – אישית – לא שם זין.

    (רון, אתה מוזמן כנציג הופס או "קהילת NBA"?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט