מעורב הופס ליום ששי: קליבלנד מנצחת 22!!! / מנחם לס

 

1.עשרים הגדולים של צ'ארלס בארקלי

 

 

צ'ארלס הואיל בטובו לשים רק 12, ואת עצמו כמס' 20. 13-19? תחליטו אתם.

אולי הגיע הזמן להפסיק לדרג שחקנים כי זה לא יותר מעניין של טעם וריח.

הנה למשל 12 הראשונים של FOX/NBA:

  1. מיקל, 2. לברון, 3. קרים, 4.שקיל, 5. דנקן, 6. מג'יק, 7. ביל ראסל, 8. וילט צ'מברליין, 9. לאר בירד, 10. חאכים אולג'ואן, 11. אוסקאר רוברטסון, 12. קובי.

RANKER, העוסק ב-RANKING בלבד  יצא לפני שבועיים עם רשימה משלו: 1. מייקל, 2. מ'ג'יק, 3. צ'מברליין, 4. קרים עבדול ג'אבר, 5? לברון, 6. לארי בירד, 7.ביל ראסל, 8.טים דנקן. 9. שקיל, 10. חאכים אולג'ואן, 11. סטפן קרי, 12. ד"ר ג'יי.

BLEACHER REPORT? הם עשו איזה 20 רנקינגס של הטובים ביותר, כל פעם עם תוצאות אחרות. בחרתי אחד מהם:

  1. מייקל, 2.אוסקאר רוברטסון, 3. קרים, 4. מג'יק, 5. אולג'ואן, 6.בירד, 7, אלג'ין ביילור, 8, קובי, 9. דנקן, 10 לברון, .11. צ'מברליין, 12 ביל ראסל

הצעתי? להבין שכל הרנקינגס הללו הן דעות אישיות המבוססות על ביאס אישי.

אז לפני שאסיים, הנה שלי: 1. מייקל, 2. עבדול ג'אבר, 3. ביל ראסל, 4. ווילט צ'מברליין, 5. מג'יק, 6. אוסקאר רוברטסון, 7. לארי בירד, 8. שקיל, 9.לברון, 10. קובי, 11.דנקן, 12. אולג'ואן. 

(לא בגלל שזה הדרוג שלי, אבל אני מאמין בכל ברצינות ששלי הוא הטוב ביותר)

 

2. קווין דוראנט מדבר שוב

קווין דוראנט, השחקן שפעם לא הצליחו להוציא מילה מפיו אפילו עם מפתח שוודי או 'פליירס', עכשיו לא מפסיק לדבר.

הפעם הוא מדבר עם 'ספורטסטרס'

ואומר להם: "64? אנטוני כרמלו הוא 64? הוא השתמש באינסטגראם של כריס ברינקלי, מאמן הכושר של כרמלו לקרוע את ESPN על בחירתם, תוך שהוא אומר ש-"אני לא מתפלא שהם איבדו 600,000 מינויים".

הנה המסר מדוראנט: 

“"מוות ל-ESPN!!!" קורא דוראנט! (מי היה מאמין לפני שנה)

ואת מה שכתב כרמלו באינסטגראם. שלו אני חושב שכבר הכנסתי:

Can’t Make Sense Out Of Non Sense! AS LONG AS I KNOW IM NICE, (EXPLETIVE) IT IM MY OWN FAN “A certain darkness is needed to see the stars.”@Espn Don’t be so Blatant with the disrespect,” Anthony wrote, closing with the hashtags #GoneToFar #LineEmUp”

3.לברון נמצא בכל מקום בו ישנה הצלחה

(נכון לרגע זה, מאוחר באינינג ה-8, קליבלנד מפגרת 2-1)

היא ניצחה בחוץ 3-2!!! נצחון 22!!!  שיא חדש

CATCH 22!!!

 

לברון הוא אוהד בייסבול אמיתי. בעונה שעברה הוא וכמה חברי קבוצתו הגיעו לוורלד סרייס נגד ה-CUBS.

עכשיו, שהקבוצה עשתה 21 נצחונות רצופים – שיא AL – הוא יודע שתפקידו להביע את התלהבותו ותמיכתו בקבוצה.

 

הנה הוא מאחל להם 40 נצחונות רצופים!

 4.קובי במצב רוח טוב. החליט לאתגר כמה כוכבי ספורט בטוויטר

הנעל החדשה על שמו, והחלטת הלייקרס לתלות שני מספרי גופיות של קובי העלו לו את מצב הרוח והוא החליט לאתגר כמה ספורטאים בכמה ענפי ספורט בטוויטר שלו.
אותנו מעניין הופס. האתגר שהוא שלח בטוויטר שלו לאייזיה תומאס שתפס כל כך הרבה כותרות באוף-סיסון הוא פשוט: "עכשיו בוא נראה אותך עושה את החמישייה הראשונה של ה-NBA!"

5. היום לפני 23 שנה: בעלי הקבוצות מבטלים את סוף העונה (ואת ה'וורלד סרייס')

 

ה-15 לספטמבר, 1994 היה היום הידוע כ-The Day the Owners Killed the Series – היום שייזכר לדראון עולם בקרב כל עכבר בייסבול אמיתי.

במסמך של 16 שורות בעלי קבוצות הבייסבול החליטו לבטל את מה שנשאר מהעונה, שכלל כמובן את הפלייאוף והוורלד סרייס. למעשה הם שלחו את המשחק אל הבלתי נודע כי רבים וטובים האמינו שההחלטה שנימסרה ע"י הקומיסיונר של הבייסבול באד סליג היא כל כך כואבת והורסת, שהבייסבול לא יוכל להינצל ממנה ולהיוולד מחדש כפי שידענו אותו.

ההחלטה עצרה רצף של 89 שנות וורלד סרייס שאפילו שתי מלחמות עולם, מלחמת קוריאה, ומלחמת ווייטנאם לא קטעו. בעלי הקבוצות הצביעו 2-26 לבטל את שארית העונה.

זאת היתה תשובת בעלי הקבוצות לשביתה בת ה-34 יום של השחקנים, עם האשמה שאיגוד השחקנים סירבו לענות בצורה עניינית לדרישת הבעלים "לשלוט בהוצאות בצורה הגיונית"

דונלד פאר, יו"ר איגוד השחקנים, החזיר ב- "When people think back to what the final image of the 1994 season will be, it may be Bud Selig at a press conference in Milwaukee protesting the pain and gnashing of teeth but nevertheless going ahead and dashing the hopes and dreams of many people. It was their decision to make. They decided their circumstances were more important."

הקופליקט, כרגיל, היה רצון הבעלים לשלוט במשכורות השחקנים, וזה קרה דווקא בעונה המבריקה, הנוצצת, והמרעננת זה שנים. בארבעה משפטים באד סליג – כמובן שהוא לא היה יותר מהפה של הבעלים – מחק את סכויי היאנקיס להופיע בפלייאוף לראשונה מאז 1981 (וכן את  סכוייו של דן מטינגלי (כוכב היאנקיס) שלא היה אף פעם בפלייאוף, להיות באחד סוף סוף. בעלי הקבוצות הרסו גם את סכוייהם של מאט ויליאמס וקן גריפי לשבוא את שיא 61 ההום ראנס של רוג'ר מאריס (ואז, ללא סטרואידים), ואת סכוייו של טוני גווין לסיים עונה עם ממוצע חבטות של  400.(+)

השביתה הזאת הפכה לארוכה בהסטוריה של משחק הבייסבול..

6. היום לפני 49 שנה: דני מקליין מנצח 30 משחקים

(הנצחון מס' 30)

 

דני מקליין, הפיצ'ר של הדטרויט טייגרס, הפך לפיצ'ר הראשון במייג'ורס לנצח 30 משחקים מאז דיזי דין מהסנט לואיס קרדינלס שעשה זאת ב-1934. המקליין עשה זאת בנצחון 4-5 על אוקלנד A'S באיצטדיון הטייגרס. הוא סיים את העונה 6-31 עם 280 סטרייקאאטים ו-1.97 ERA.

7. היום לפני 15שנה: טים מונטגומרי קובע שיא עולמי ב-100 מ' ריצה

 

טים מונטגומרי מגפני, דרום קרולינה (עיר שכנה לגרינוויל) קובע שיא עולמי בזמן  9.78 ב-International Amateur Athletic Federation Grand Prix final in Paris. הוא שבר את שיאו בן ה-3 שנים של מוריס גרין במאית השנייה

8. כוכבי ה-NBA הבאים שיכבשו את הליגה

 (המאמר מבוסס על האינסיידר של היום עם שינויים שלי)
לברון, כריס פול, בלייק גריפין, ופול ג'ורג' ימשיכו לככב עוד שנה-שנתיים. אבל זוהי שירת הברבור (גיא!) שלהם, כמו שאומרים החברים שלי מחדרה (דרום).
דור חדש – מלא בוונילים אירופאים – עומד לרשת את מקומם. בואו נראה מה קורה עם הגל החדש העומד להציף את הליגה (ושכבר הציפה בחלקו). האינסיידר הסתכל רק על שחקנים מתחת לגיל 25 עם  real plus-minus (RPM) חיובי, ותרמתם לקבוצתם, פלוס מה שקרה הקיץ.

 

ניקולה ג'וקיץ' – דנבר

RAPM: 9.0 RPM: 6.7

לנאגטס היתה את ההתקפה הרביעית ביעילותה בעונה שעברה, הרבה בזכות בן ה-22 הזה..

קודי זלר – שרלוט

RAPM: 5.4
RPM: 3.3

קודי לא נמצא על הכוונת של הרבה אנשי מדיה, והסיבה היא שבן ה-24 הזה הוא נחבא אל הכלים (גיא!) ולא מוביל בשום קטגוריה. אבל הוא בחלק העליון של כל הקטגוריות (גם האחוזון ה-51 הוא 'חלק עליון'), והוא שקט במשחקו. בא לעבוד והולך הביתה. יש לו מסירה מדוייקת עם TURNOVER נמוך, והוא אחד היחידים בליגה עם חסימה אחת וגניבה אחת ב-36 דקות משחק. ה-TS שלו הוא יעיל מאד (60%). החדשה החשובה מאד עבורי: ההורנטס היו גרועים ב-9 נק' 9.0 points worse ל-100 פוזשיונס כשהוא לא על הפארקט.

 

אנדרה רוברסון,OKC

RAPM: 4.7
RPM: 1.2

אנדרה רוברסון מכונה 'דרה'. תחליפו את ה-ה' ב-ק ותקבלו שחקן אחר ממנו לחלוטין. לא שומעים ממנו הרבה כי ראסל ווסטברוק גונב הכל והוא אף פעם לא יימצא בשורה הראשונה של הסטטיסטיקות, אבל ב-NON-BOX MATRIX הוא המגן החמישי בטיבו בליגה בין כל הסמול פורוורדים והפאור פורוורדים המשחקים 3. אם הוא יצליח לשפר את הטריי שלו וישפר את קליעת הקו, הוא יהפוך לשחקן-שחקן. אבל גם בלי זה הוא הולך להיות הטוני אלן של הדור הבא.

אוטו פורטר, וושינגטון

RAPM: 3.29
RPM: 3.6

אוטו חתם על חוזה נפוח באופ-סיסון מה שגרם להרבה פיות להיפתח ולומר שהוא אחר מהאוברפייד הגדולים בליגה.אם תסתכלו על "MATRIX לחכמים" תראו שהוא לא כזה אוברפייד כפי שחושבים ממבט ראשון.  בעונה שעברה הוא היה מצויין מה-3 עם 43% מ-341 נסיונות! זה עושה ממנו את אחד היעילים ביותר בליגה שהוא לא בין 'הגדולים' (גדולים בגוף). עוד סטטיסטיקה שתפליא הרבה: הוא אחד משומרי הכדור הטובים בליגה עם רק 0.6 איבודים ל-36 דקות. הוןא גם גונב וקוטף מה שעושה אותו לכמעט מלך מה-3 ובהגנה. כל אלה שתמיד לועגים שיבואו עם מספרים בפעם הבאה, או שימלאו את פיהם עם חצץ.

אנטוני דייויס, ניו אורלינס

RAPM: 4.3
RPM: 4.3

הבעייה עם אנטוני דייויס – לא בעייתו; הוא לא אחראי לה! – היא שעשו ממנו כוכב כשהיה ילד בן 19 שלא ידע מימינו ושמאלו והיה אחד הילדים הנאיבים והיורמ'ים בליגה. לא היה לו אופי של כוכב, נשמה של כוכב, והוא לא רצה לככב. עשו ממנו 'לברון מס' 2' כשהוא לא רצה להיות אפילו 'לברון מס' 39'. כל מה שהוא רצה זה להשתפר ולהתרגל לשחק ב-NBA. היום כולו בן 24, ואם הוא לא פצוע הוא אחד משחקני ה-NBA הטובים ביותר, אם הוא רוצה או לא. הוא רק אחד משלושה שחקנים עם ממוצע של יותר מ-27 נק' עם 11 ריב' מאז שנת 2000. אם לא היה לו את קאזינס לידו, מספריו היו אפילו גדולים יותר. הוא LATE BLOOMER באופי ונשמה, ותוך 3 שנים הוא יסתכל מלמעלה למטה על כל ביג מן אחר בליגה, ואולי בכלל על כל שחקן אחר בליגה.

סיג'יי מקולום, פורטלנד

RAPM: 6.0
RPM: 1.1

בגלל דמיאן לילארד סיג'יי הוא פחות ידוע אבל הוא אחד הקלעים הצעירים הטובים בליגה. עם ה-23 נק' שלו הוא חבר בקלוב ה-50/40/90 (הגיע הזמן שכולכם תדעו את מהות המספרים, ומי שלא יודע שישאל, ונגיב לו, וזאת תהיה פעם אחרונה!), ובעייתו היחידה היא שהוא לא מוסיף הרבה להגנה הדי חלשה של פורטלנד. ההגנה שלהם היא מס' 24 בליגה והוא חבר בחמישייה הזאת. הצעיר הזה חייב לשפר את הפעמיים 3.6 (במסירות ובהורדות) ולגנוב יותר מ-1.0 למשחק. יש לו את כל הכלים לעשות זאת, ועד שהוא יגיע לגיל 25 יש לו עוד הרבה זמן. אבל בפורטלנד מקווים שזה יקרה כבר העונה.

 

קרל אנטוני-טאונס

RAPM: 3.7
RPM: 2.1

קשה להאמין שאם המפלצת הזאת היתה בצה"ל היתה לו עוד חצי שנה עד לשחרור. הוא כולו בן 21 וכבר הגיע לבגרות הופסית מרשימה. הוא קולע מעל 26 נק' ביעילות גבוהה, וקוטף תריסר למשחק..מה שפגע בו ביותר היא החולשה ההגנתית של שאר שחקני הוולבס, אבל העונה – בעיקר עם ג'ים באטלר –  יבוא שיפור כללי, ועמו יבוא גם השיפור הקבוצתי, שבינתיים היעילות האישית של טאונס לא השפיעה עליה לטובה

קריסטפאס פרוז'ינגיס, ניקס

RAPM: 3.7
RPM: 1.6

אתם ראיתם אותו יותר ממני הקיץ. אתם יודעים לפחות כמוני שה-2.21 מ' הזה עומד להפוך לאחד מככבי ה-NBA הגדולים. סיבה חשובה ביותר הוא פיתוח גופו והוספת משקל שרובו שרירים, והלטבי הזה עומד להפוך למפלצת וונילית.

רודי גובר, יוטה

RAPM: 5.6
RPM: 6.4

רודי גובר הוא היחיד בליגה היכול לשחק TOE-TO-TOE עם דריימונד גרין. בעונה שעברה הוא הוביל את הליגה בחסימות, 9 בריבאונדים, וכשהוא שיחק, הוא עשה מיוטה 7.5 נק' ל-100 פוזשיונס טובה יותר (better with his presence). הוא ניבחר לחמישיית ההגנה בעונה שעברה, ובגיל 25 (עדיין לא) הוא כוכב-על בטוח ב-NBA! כמובן שחולשתו המסויימת היא ההתקפה, אז אולג'ואן הוא לא יהיה.

 

ג'יאניס אנטטוקונמפו, מילווקי

RAPM: 4.0
RPM: 4.2

למעשה הוא כבר כוכב. קשה להאמין שהוא רק בן 22.

סטטיסטיקה שתגרום לכל שחקן ששמו אינו לברון לקנא: 23 PPG, 5.4 APG, 8.8 RPG, 1.9 BPG and 1.6 SPG.

בראדלי ביל, וושינגטון

RAPM: 3.7
RPM: 2.3

אחרי עונה מעט מאכזבת, העונה היה שיפור דרמאטי במשחקו: ה-TS שלו עלה ל-60%, ובעיקר בגלל שיפור הטרייס שלו (40% מה-3). הוא הפך לאחד הסמול פורוורדים היעילים בליגה, ואילו קבר רק עוד 28 מהקו הוא היה ניכנס לקלוב ה-50/40/90. הוא ג הריבאונדר החמישי בטיבו בין כל הסמול פורוורדים בליגה.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 91 תגובות

  1. "הם עשו איזה 20 רנקינגס של הטובים ביותר, כל פעם עם תוצאות אחרות"

    כל פעם תוצאות אחרות, חוץ מדבר אחד שאף פעם אינו משתנה 😉

  2. הראנקרים האלו מתחילים לשעמם
    איך בין אדם שלא קרה מימיו את ראסל וצמברליין יכול לדרג אותם ?
    קליבלנד מדהימים ,זה סיפור לא נורמלי

  3. האינדיאנס כבר היו בפיגור 2-1 ב-9 ואיכשהו הצליחו לנצח גם את זה – מדהים. באופן רשמי הם מחזיקים ברצף הניצחונות הארוך ביותר בהיסטוריה של ה-MLB (יש את "רצף המשחקים הארוך ביותר ללא הפסד" -ששייך לניו יורק ג'יאנטס – עם 26 ניצחונות ותיקו אחד באמצע) – איך האמריקאים אוהבים שיאים. אם יעשו פעם ספר שיאים של ה-MLB הוא יהיה ארוך כמו ספר השיאים של גינס.

    דרך אגב – השביתה ב-MLB עשתה לנו דבר אחד טוב – היא גרמה לשחקן הטוב בהיסטוריה לפי כל הדירוגים הנ"ל לחזור להיות אלוהים בכדורסל ולהפסיק להיות שחקן ליגה ב' בבייסבול.

  4. תודה מנחם. אחלה מעורב.
    1. כל אחד חושב שהדירוג שלו הוא הטוב ביותר. אם היה חושב שיש דירוג טוב יותר, היה מדורג אחרת…

    4. האתגר של קובי האיזייאה די מגוחך לנוכח השמועות שמדוברות על חזרה אחרי פגרת האולסטאר. גם אם יקלע 40 נק' למשחק ב-70 EFG% עם 15 אס' על 2 אב' זה לא יספיק לחמישיית העונה, כשמשחקים פחות מחצי מכמות המשחקים.

    8. פול ג'ורג' בן 27. עכשיו הוא אמור להתחיל את שיאו. אני חושב שלהגדיר את השנתיים הקרובות כשירת הברבור שלו זה מעט נמהר. לדעתי יש לו עוד חומש בטופ של הליגה.

  5. תודה מנחם.
    הדירוגים האלו של אי אס פי אן רנדומליים לחלוטין.
    הרצף של קליבלנד פשוט פסיכי. זה עוד בספורט שאשכרה משחקים בו יום יום. ממש לא יאומן.

        1. נכון אבל תכפיל את זה במספר העונות שהיו לליגה הזאת עד עכשיו, כפול מספר הקבוצות הטובות שיכולות לנצח, ותגיע למספר יותר הגיוני קצת

  6. אז תסבירו לי איך לעזאזל הם לא לוקחים אליפות בהליכה איטית, הרי הם היו כאלו טובים כבר שנה שעברה… (מדבר משהו שלא מבין כלווום בביסבול..)

    1. כי ההבדלים בביסבול הם זעירים בין הקבוצות השונות… עונה של 60 אחוז נצחונות נחשבת מעולה…
      ופליאוף הסדרה הראשונה היא רק הטוב מ- 5 משחקים וזה סיכוי גדול ל-UPSET

    2. קליבלנד עם כל העונה והרצף הלא-נורמלי עומדת על 62 אחוז נצחונות… זה כמו 50 נצחונות בעונה לשל NBA והיא במקום הראשון בקונפרנס שלה. ההפרשים מאוד קטנים בין הקבוצות בטופ

    3. הרבה סיבות:
      1 – בבייסבול יש המון משמעות לביטחון עצמי – גם של שחקן בודד וגם של קבוצה. חובט בתקופה רעה נוטה לנסות יותר מדי ולפספס הזדמנויות – וככה לאבד עוד ביטחון. קבוצה בתקופה טובה מרגישה יותר בנוח על המגרש (זה נכון בכל ספורט, אבל בבייסבול זה משמעותי יותר- אתה רואה שחקן שבעונה אחת חובט ב-30% הצלחה ועונה אחר כך פתאום 23% – זה בערך כמו שבעונה הבאה קארי יקלע ב-25% לשלוש)
      2. בבייסבול קבוצה שמנצחת 55-60% מהמשחקים בעונה נחשבת מצוינת, הפערים הרבה יותר קטנים מסיבות רבות.
      3. כמו שהווריורס יודעים טוב מאוד – אליפות זה דבר שקשה להשיג ודומיננטיות בעונה הסדירה לא תמיד באה לידי ביטוי בפלייאוף. קליבלנד הובילו 3-1 על שיקגו בוורלד-סירייס בעונה שעברה (נשמע מוכר?) הקאבס חזרו מהקבר וניצחו 4-3. סביר להניח שבסיטואציה כזו קליבלנד הייתה זוכה 8 פעמים מתוך 10, כנ"ל גולדן-סטייט.

  7. 1. מנחם, שינוי אחד קל ראסל לפני גאבאר, תחשוב על זה.
    8. ומעל לכולם לוקה דונציץ, היחידי שגם יאיים על ה 12 ברשימת הגדולים. לוקה הוא שילוב של מאגיק ובירד והשאלה עד כמה רחוק החוסן המנטלי שלו ייקח אותו.

    1. וואו…
      חסר שחקנים סופר כישרוניים עם נתונים פיזיים לא פחות טובים משלו?
      לא רצתם עם ההושבה הזו של דונציץ בהר ראשמור לפני דקת משחק ראשונה בליגה??

  8. תודה מנחם.
    הדירוג מיותר כאשר (כפי שצוין מעלה) מספר 1 לא משתנה, כל השאר טעם, ריח ועידן.
    ג'וקיץ מעל כולם עם RAPM של 9. די מדהים.
    ונעבור לויכוח אמ;לק על נכונות ייצוג יעילות ע"י מדד ה-RAPM בין גילרי לרשע בעוד שלוש… שתיים… אחד…
    (נכתב בחיבה 😀)
    שבת שלום

  9. ה"דירוגים" האלה זה בזבוז זמן. ראסל לפני מג'יק אצל האחד, ג'רי ווסט לפני בירד אצל האחר, אצל ההוא לברון שמיני ואצל ההיא לברון שלישי.

    ו-what the hell זה RAPM ולמה זה כזה חשוב? או בקיצור כמו במערכון של הגשש- פשוט פוט דה בול אין דה סל.

  10. אני לא מספיק החלטי כדי לערוך רשימת דירוג, אבל אני כן החלטי ונחרץ במספר אחד בדירוג.

    שחקן הכדורסל הטוב בעולם בכל הזמנים, הוא אך ורק מג'יק ג'ונסון, והרבה מתחתיו כל האחרים.

    מי שטוען אחרת צריך לפרוש לגולף או הוקי או שבץ נא

  11. הדיבורים על לוקה דונציץ עכשו זה בין גורדון היוורד במקרה הרע ללארי בירד במקרה הטוב…
    בכל מקרה הוא מיועד לסלטיקס….

      1. יש להם את הבחירה של הלייקרס אם היא נופלת 2-5. בכל מקרה, אני לא בטוח שעם כל מצבת שחקני הכנף של בוסטון הם צריכים אותו.

    1. בליגה של שואו? בלי הגנה ומכות??? הוא היה חוגג…כל מי שהזכרת משחק בשביל סטטיסטיקה, אולי קרי קצת פחות. בכל מקרה בליגה של אייזאה השחקנים האלה היו מתפרקים. ווסטברוק זה בלוף…6 איבטדים ו 38 אחוז מהשדה זאת בדיחה רעה

  12. אחלה מעורב, תודה.

    לא הבנתי מה קודי זלר ואנדרה רוברסון עושים באותה רשימה עם יוקיץ, גריק פריק ודייויס.

  13. זה קשה, כי את השחקנים העתיקים לא ראיתי. אבל זאת הרשימה שלי:

    1. ג'ורדן
    2. קארים
    3. בירד
    4. מג'יק
    5. ווילט
    6. אולג'ולאן
    7. קובי
    8. ביל ראסל
    9. אוסקאר רוברטסון
    10. שאק
    11 .דאנקן
    12. ג'רי ווסט
    .
    .
    .
    100. לפלופ

          1. לא אמרתי שאתה חייב להיות שחקן נבא בשביל להבין את זה, אבל בגדול כמעט בכל רשימה שכוכב נבא בהווה או בעבר יתבקש לתת, קובי יהיה מעל לברון, ותמיד בטופ 10 (אם לא הרבה למעלה מזה).

  14. 1.עז
    2.קינג
    3.סקייהוק
    4.מג'יק
    5.ציפור
    6.קביים
    7.ראסל (ביל כמובן)
    8.טימייייי
    9.דה דרים
    10.שאק
    11.רוברטסון
    12.קובי

  15. 1. לארי
    2. מג'יק
    3. מייקל
    4. קארים
    5. האקים
    6. לברון
    7. מקהייל
    8. אייזאה תומס
    9. ראלף סמפסון
    10. שאק

    אלה 10 הכי טובים בשיאם לדעתי לא מבחינת קריירה והישגים

  16. תודה על המעורב
    אני לא מבין איך קובי בכל הדירוגים מחוץ לשמינייה, העיקר לפלופ 1 2 עם כל ההפסדים בגמרים… אין לי כוח להיכנס לוויכוח 😀
    יש ברשימה הזאת שחקנים שלא צריכים להופיע כי הם כבר עכשיו מהטובים בליגה. קארל אנתוני טאונס לטעמי הסנטר הטוב בליגה… אנתוני דייוויס ואטנטקומפן סופרסטארים כבר עכשיו.

  17. 1. הלשון
    2.הקינג
    3.שלמה המלך (נשים וכאלה)
    4.הוק
    5.חסר הקונדום
    6.החלום
    7.דיזל
    8.ממבה
    9.ציפור
    10.טימי

  18. למי שלי יודע 50/40/90
    90 זו רמת המשכל שאני רומה להגיע אליה
    50 רמה קרובה
    40 הרמה הנוכחית.
    תתארו לעצמכם שאפילו אני נהניתי מהכתבה.

  19. דירק חייב להיות בעשירייה.היחיד שלקח אליפות ככוכב על בקבוצה של רול פליירס. הכוכב השני בקבוצה היה קירון באטלר שנפצע באמצע העונה. דירק סחב קבוצת יורוליג לאליפות. בין הקורבנות שלו – האלופה לא לייקרס עם קובי, גאסול, ביינום ואודום בריאים ובשיאם. מיאמי עם לברון, וויד ובוש בריאים ובשיאם.

        1. חחח, אז כנראה שכן.
          אבל אתה מפספס את הנקודה , הם ידעו שתהיה שביתה ואז יכלו להוציא כל טיפה של אנרגיה שנשארה להם בעצמות הזקנות.

  20. כולם אבל כולם עושים עוול לראסל. הבן אדם היחיד שיש לו אחת עשרה טבעות. הקבוצות שלו בהרכבים שונים תמיד ניצחו. השחקנים מולם שיחק לא היו קוטלי קנים למרות שרוב המדרגים לא ראו אותם. ראסל הוא המכנה המשותף של כל הקבוצות של בוסטון עיר שלא ממש תמכה בקבוצה שלה. אולי הוא לא מוביל בשום קטגוריה אבל הוא לקח על כתפיו את הקבוצה שלו לאחת עשרה אליפויות.

    הוא חייב להיות מספר אחד.

    1. אני דווקא חושב הפוך. ראסל זוכה להרבה קרדיט בזכות שותפיו לקבוצה. הוא היה המנהיג הבלתי מעורער של חבורה של שחקנים מצוינים שרבים מהם לא זוכים לקרדיט ראוי לא מעט בגללו.

    2. כן אבל הקבוצה של ראסל הייתה הכי חזקה עם המאמן הכי טוב האוהדים הכי טובים ….היא היתה המכבי של פעם ו…
      למרות שראסל אולי שחקן ההגנה הטוב אי פעם והריבאונדר השני אי פעם הוא היה שחקן התקפה מזוויע ללא שום מובים מלבד יציאה וסיום מתפרצות כשהיה צעיר קליעה מריבאונד התקפה .
      לא ממש שחקן שלם לכן הוא לא יכול להיות ראשון מה גם שלא היה הגו טו גאי מעולם וגם לא זה שמנהל את המשחק .

      ובנוסף למרות כל היכולות שלו ווילט צ'יימברלין רשם עליו את שיא הריבאונדים 55 ריבאונדים במשחק אחד וזה כהם הטובים אי פעם בתחום ובנוסף גם ניצח אותו פעם אחת בפלייאוף אז הוא לא בדיוק מושלם

      1. הטופ די דומה לשנה שעברה. פחות או יותר החליפו בין סטף לדוראנט.
        הרבה מזה קשור לשיטה המפגרת שבה הם עושים את הדירוג.

          1. זה נכון אבל כמו שגיא אמר נשארו מעט מאד פינות שפויות ב ESPN. הם עסוקים יותר ברייטינג ופרובוקציות.

    1. …told u so
      בשנה הבאה (לדעתי, לאור המון עדויות) לברון יהיה שחקן הלייקרס.
      השאלה היחידה היא מי משחקני הת'אנדר (אם בכלל) ישחק לצדו.
      (ג'ורג'? ווסטברוק? ווסטברוק וג'ורג'???)

  21. אחסוך מכם את העשיריה שלי, אבל שאלה, רצינית, למנחם – איך כשלימדת אותי על הנבא בשנות השמונים כתבת, תחת כל עץ רענן (גיא!), שהציפור היא השחקן הטוב ביותר אי פעם, ושכנעת אותי, ועכשיו אתה מציין אנשים אחרים, שכבר שיחקו בשנים האלו, לפניו? מי ששיחק מאז שנות השמונים, אני יכול להבין, אבל איך מג'יק פתאום לפני בירד? מה השתנה?

    1. יהודים אמריקאים תמיד מתרפסים בפניי שחורים אמריקאים זאת מחלה יהודיםת גלותית טיפוסית .

      הסברה היא שאם הם יפארו את השחורים ואלו יחזירו להם טובה זה יחתור תחת הבסיס והממסד האמריקאי ממש בירת הנחותים .

      לא נראה לך לא הגיוני שאוסקר -לקח אליפות אחת עם קארים -רובינסון הוא לפניי בירד אצל מנחם ? בעצם כולם לפניו למרות שאין ספק שהוא השחקן השלם ביותר בהיסטוריה יחד עם מייקל

  22. ואו, הייתי בטוח שאני היחיד שמחזיק בדירוג הזה, במיוחד של הטופ 5.
    בכדורסל, אולי יותר מבכל ספורט קבוצתי אחר, הניצחון הוא הדבר הכי חשוב, יותר ממספרים ויותר מתארים אישיים.
    הטופ 5 האלה הנהיגו, כל אחד בדרכו שלו, את השושלות הכי גדולות בתולדות הnba, קבוצות שהיו קונטנדריות לאורך שנים, היו הפנים שלהן, הכוח המניע שלהן, ולא במקרה נשארו באותה קבוצה כל הקריירה (ואל תגידו לי מייק בוויזארדס… לא ממש נחשב).
    אגב, איך היית סוגר את הטופ 10? יש לך את הסטילט, הדיזל והחלום, כל אחד מהם עם קייס חזק, אלא אם אתה יותר בכיוון של ביג או, הלוגו או הדוקטור.

    1. יוני

      כשכתבתי את הרשימה הזו הייתי דיי אמביוולנטי לגבי המיקום של קארים וראסל. כי שניהם צריכים להיות בחמישייה הפותחת. הבעייה היא ששניהם סנטרים ואם צריך חמישייה עם פוינט גארד, סקנד, פורוורד, פאוור וסנטר אין איפה להכניס את שניהם. שניהם שווי ערך לדעתי כל פעם אחד מהם יוצר למקום השישי, תלוי איך קמתי בבוקר 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט