אטלנטה הוקס – פריוויו לעונת 2017-18 / דובי עופר

תוצאת תמונה עבור ‪atlanta hawks‬‏

היה הייתה לפני שלוש שנים רבות, בארץ ג'ורג'יה הרחוקה, נערה ושמה אטלנטה. יפת מראה הייתה אטלנטה, ואף חכמה וטובת לבב. מדי שנה בסתיו הייתה מתעוררת והולכת חודשים מספר בדרכה הנאצלה, דרך של יופי, הגנה, מסירה ושיתוף פעולה. ובלילה, בעלותה על יצועה הרך שבלב האחו, הייתה אטלנטה עוצמת עיניה וחולמת על אליפות.

ומדי שנה באביב הייתה נפגשת עם הזאב הרע מאוהיו, והוא הראה לה לאן היא יכולה לדחוף את היופי והמסירות.

ואז הייתה חוזרת אטלנטה לביתה ומורידה לעצמה יד, או רגל, או יד ורגל.

אחרי שלוש שנים זה נראה ככה:

כן ידידיי, הקדימון העונתי העונה הולך להיות עגום במיוחד.

 

אולם: פיליפס ארינה, בעל 18,729 המושבים. בעונה שעברה היו 15,958 מהם מלאים מדי משחק ביתי, שזה 15% פחות "איפה הורפורד, טיג וקורבר היום ומתי אנחנו מאבדים את מילסאפ" פחות מכפי שאמור היה להיות בתפוסה מלאה.

מאמן: מייק בודנהולצר. מאזן עם ההוקס: 139-189 (57.6%), פלוס חלק ניכר באחריות למצבה של הקבוצה, כאחראי פעולות הכדורסל, ומתוקף זה, המוח (?) מאחורי התהליך (?) שעובר על הניצים בעונות האחרונות.

מאזן בעונה שעברה: 39-43 (52.4%), והפסד 4-2 לוושינגטון בסיבוב הראשון בפלייאוף.

עונת 2016-17 החלה בצל הוויתור על החתמתו של הורפורד להמשך חוזה, והחלפתו באנטי תיזה המוחלטת, דווייט הווארד. היא המשיכה בוויתור על ג'ף טיג וקייל קורבר, השרידים הכמעט האחרונים מהחמישייה ההיא, הנהדרת. פול מילסאפ העקשן שמר אמונים לקבוצה שבמדיה הפך לכוכב שהוא היום, ויחד עם האיש והשוואנץ הבלונדיני, דניס שרודר, פלוס הווארד וכמה תוספות אפורות, גירדה השיטה של בודנהולצר מקום בפלייאוף. בקיץ החליט פרזידנט באד לתרגל את הבדיחה על האיש שלימד את הסוס שלו לחיות בלי לאכול, ולקח לקואץ' באד גם את… בעצם הכל.

תוצאת תמונה עבור ‪thin horse‬‏
לא קואץ', הבדיחה לא נגמרת בזה שהסוס לומד לחיות בלי אוכל

 

הקיץ באטלנטה

עזבו:

פול מילסאפ (שחקן חופשי, נמלט לדנבר מאימת הבולדוזרים), דווייט הווארד (בטרייד לאפקט החינוכי של ג'ורדן בשארלוט), טים הארדווי ג'וניור (חתם בניו יורק ניקס על חוזה של 70 מיליון דולר, ביוזמתו, אחריותו ואשמתו המלאה של הנשיא הטרי והאידיוט, סטיב מילס. לא נשכח ולא נסלח), חוזה קלדרון (מצא את דרכו לקליבלנד), מייק דאנליבי (אם תתקשרו אליו הוא ישמח, גם כי היום 15/9 הוא בן 37, אבל בעיקר כי יחשוב שמתקשרים להציע לו חוזה), ריאן קלי (ליוסטון).

תוצאת תמונה עבור ‪millsap korver teague horford‬‏
היו לילות אני אותם זוכרת אני אותם עד סוף ימיי אשא

הגיעו:

דווין דדמון (שחקן חופשי, אקס ספרס), מרקו בלינלי (בטרייד משארלוט), מיילס היי גם אני פלאמלי (בטרייד משארלוט),  קווין קוק (שחקן חופשי, אקס ניו אורלינס), ג'רמי אוואנס (חימקי מוסקווה), ניקולאס ברוסינו (חופשי, אקס דאלאס)ג'ון קולינס (רוקי, הבחירה ה19 בדראפט), טיילר דורסי (רוקי, הבחירה ה41), טיילר קאוואנו (רוקי, לא נבחר בדראפט).

העונה הקרובה באטלנטה:

חמישייה: שרודר, בייזמור, פרינס, איליאסובה, דדמון

ספסל:

גארדים: בלינלי, קווין קוק, מלקולם דילייני, טיילר דורסי

פורוורדים: דיאנדרה באמברי, לוק באביט, ניקולאס ברוסינו, ג'רמי אוואנס

סנטרים: מייק מוסקאלה, מיילס פלאמלי

 

נתחיל בחידה מתמטית: אטלנטה כקבוצה קלעה בעונה שעברה 103.2 נקודות ולקחה 44.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. כמו כן, 34 פעמים במהלך העונה לא הגיעה הקבוצה ל100 נקודות.

בקיץ עזבו מילסאפ (18.1 נקודות, 7.7 ריבאונד), הווארד (13.5, 12.7) וטימי הארדוויי ג'וניור (14.5, 2.8) – סה"כ איבדה בקבוצה 46.1 נקודות ו23.2 ריבאונד וקיבלה…. הרבה פחות.

שאלה: עם סגל שבו דניס שרודר עם 15.4 נק' למשחק בעונה שעברה הוא השחקן היחיד שעבר בקריירה 15 נקודות ו12 זריקות למשחק, בכמה יצטרך הגרמני המסכן להשתפר, וכמה מפתיע יצטרך הרוקי ג'ון קולינס להיות, כדי שאטלנטה לא תזכה בתואר הקבוצה הגרועה בליגה?

תוצאת תמונה עבור דניס שרודר
עדיין מחייך

במבט חטוף על הסגל, אפשר למצוא כמה וכמה שחקנים לגיטימיים. לצד שרודר, שעשה התקדמות נאה לשורה השלישית של הרכזים בליגה, אנחנו מוצאים את בלינלי המסוכן תמיד משלוש, את בייזמור שיודע לקלוע את העשר נקודות שלו גם תחת מתקפת חל"כ עצבים ואת איליאסובה, שעם כל כמה שהוא טורקי מוזר שנראה תמיד כאילו הולך להרביץ לך סתם, עשר נקודות, שישה ריבאונד ושלשה תקבל ממנו גם כשהוא במחזור.

הבעיה היא ששלושתם חורשים את הליגה כבר תקופה ממושכת, ולא צפויים להשתפר. הבעיה הנוספת היא שהפרוספקטים לפיתוח של הקבוצה מלאים סימני שאלה.

קחו את טוריאן פרינס לדוגמא. בשנת הרוקי שלו מילא סה"כ פרינס אחר הציפיות. שחקן התקפה סולידי, מגן משובח לעמדה 3, אתלט לא רע ו… זהו פחות או יותר. קשה לראות את פרינס נותן קפיצה שתהפוך אותו לשחקן משמעותי שמעלה את הקבוצה רמה, אפילו לא בתוך המערכת המשומנת של בודנהולצר.

מייק מוסקאלה הוא סנטר אפרפר שיתן כמה נקודות וריבאונד במשחק, ויוסיף שלשה, אבל הוא, יחד עם דדמון החוסם מסן אנטוניו ומיילס שגם הוא פלאמלי נותנים ועידת סנטרים שתתקשה לתת פייט לקו קדמי אפילו סביר.

אותם דברים רק בגארד אפשר להגיד גם על דילייני וקוק, שצפויים להעביר לרוקי דורסי קורס בשם איך תשרוד בליגה בתור שחקן נמוך עם שישה גרם כישרון.

נקודת האור היחידה צפוי להיות ג'ון קולינס (השלישי, אגב). הרוקי האתלטי מווייק פורסט הראה בליגת הקיץ יכולת פנטסטית, עם למעלה מ15 נק ו9 ריבאונד למשחק. ההגנה שלו עדיין זועקת לשיפור, אבל במידה ויתרחש הקליק בינו לבין שרודר וקולינס יקבל זמן, מרחב וסבלנות, יש סיכוי טוב שיפרח.

והאמת היא שזמן ומרחב לטעויות הם לא דבר שיחסר לאטלנטה בעונה הקרובה.

תחזית

בדרך כלל בכתיבת הצפי האופטימי והפסימי לעונה אנחנו מתבססים על המחשבה שמאחורי בניית הסגל וזורמים איתה לחיובי ולשלילי, כלומר מימוש פוטנציאל מקסימלי או חורבן טוטאלי. במקרה דנן לא ברורות כל כך התכניות של בודנהולצר והציפיות לעונה הקרובה. הסגל שנבנה כולל ערימה גדולה של שחקנים אפורים ובינוניים שרגילים להיות סייד קיקס, רוקי אחד שעשוי להתגלות ביהלום גולמי ובראשם דניס שרודר, שהוא אמנם הכוכב הבלתי מעורער של נבחרת גרמניה, אבל צפוי בקרוב לחזור לליגה האמיתית, ולמקומו בשורה השלישית או הרביעית בין הקולגות שלו בעמדת הרכז.

אז כן, שרודר עשוי וצפוי להמשיך להתפתח ולהוסיף פה ושם כמה נקודות ואסיסטים לממוצע, ואם איליאסובה, בלינלי ובייזמור יתאמצו ממש חזק כל העונה ולא יפצעו, וקולינס יתעלה על עצמו, ובודנהולצר יצליח ללמד ולהכניס את כולם לתוך "השיטה", אטלנטה לא תהיה קבוצה הגרועה בליגה. בכל תרחיש אחר, ההוקס יתבססו היטב במרתף.

 

הקיצר, זה הפריוויו האחרון שלי בפרויקט הנוכחי, ואני יודע שאתם כבר מתגעגעים, אז הנה, שיהיה לכם משהו לחשוב עליו:

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. אחלה פריוויו לקבוצה אולי החלשה בליגה. כנראה יבחרו גבוה בדראפט וינסו לראות במי פגעו מהסגל הקיים. שרודר יתן מספרים לא רעים, בייזמור אולי יועבר. מוזר שדדמון חתם דווקא שם

  2. תודה דובי.
    מעבר לזה שהקבוצה נחלשה משמעותית וככל הנראה תסיים במרתפי הליגה, היא פשוט הפכה מקבוצה שעושה חשק לצפות במשחקיה לאחד הדברים הכי משעממים בליגה.

  3. פריוויו נהדר . כמו הקודמים שלך, היית צריך לבחור בשיר " מלנכולי" . נפלת על המדכאות של הליגה .על כל פנים הפריוויו על הניקס(מספר אחד בינתיים) עשה לי את השבת שעברה .

  4. פריוויו נהדר ומסכים עם המסקנה הסופית. הקבוצה הגרועה בליגה.
    היתה להם ריצה יפה, ועם בודנהולצר תוך שנה שנתיים הם חזרה בטופ (המזרח). חתכו בזמן ממילסאפ והווארד וחסכו לאוהדים דעיכה איטת וכואבת. זה יהיה כמו למשוך פלסטר.
    מקווה בשבילם בחירה טופ 3, מועדון שמגיע לו.
    בלי קשר ועם קשר בימים הקרובים יפגשו נציגי הבעלים לדון ברפורמת הדראפט, והסבירות היא שסוף סוף תעבור.

    1. איך בדיוק הם חוזרים תוך שנה שנתיים לטופ? יש איזה לברון בדראפט הבא שלא שמענו עליו? הכוכבים בליגה עומדים בתור לשחק שם? אתה צופה שדניס שרודר יהפוך לראסל? בוא תסביר.

      1. שני דראפטים גבוהים ברציפות וסומך על בודנהולצר שיחזיר אותם לעניינים. כל הזמן מדברים על הדבר החמקמק הזה שנקרא "תרבות ארגונית" או "תרבות ניהולית". בודנהולצר עושה שם יופי של עבודה בתחום הזה. אני כמעט מוכן להתחייב שהם חזרה בפלייאוף בעוד 3 שנים.

  5. חיכו יותר מדי עם הבנייה מחדש. היו צריכים להטריד את מילסאפ לפני שנה.
    קבוצה עלובה במיוחד, ועדיין – יגמרו במאזן טוב יותר מהלייקרס 🙂

      1. אני עם בוסטון לידיעתך…. ולדעתי על קובי אין קשר לזה שאשמח לקבל את הבחירה של הלייקרס בשנה הבאה מהמקום השני אם אפשר.

    1. לאט ובזהירות..

      קבוצה מעפנה אין ספק.
      אבל חוץ מחמשת המזרחיות הוודאיות בפוסט סיזן (בוסטון, קליבלנד, טורונטו, וושינגטון ומילווקי. פילי עדיין לא) אני אאמין לכל קבוצה שתשלים את התמונה. ההוקס מקום שמיני? וואלה אפשרי.

  6. חבל לי על אטלנטה. משנה לשנה הפריוויו עבורם נהיה יותר קשה לכתיבה, עם ההתפרקות הבלתי נגמרת שלהם. עצוב לראות קבוצה שיורדת תוך שתי עונות ממעמד הקבוצה עם המאזן הטוב במזרח, גמר אזורי, משחק יפהפה, סגל יציב וכל מה שקבוצה צריכה כדי להצליח, לחתיכת גרוטאה שצפויה להישאר במרתף לפחות שנתיים שלוש.
    בעיניי התהליך שההוקס עוברים הוא לקח לכל קבוצה, איך לא לעשות תהליך.

    1. לדובי . אטלנטה עשתה דברים מאוד הגיוניים. מבחינה פיננסית היא השאירה קבוצה שפויה מבחינת עלויות.
      היא לא שפכה כסף על ותיק כמו מילסאפ התקרב לשלב הנסיגה.נפטרה מהוורד שהוא מאוד יקר וחסר תועלת.שחררה את הרדווי כי הם לא משלמים 70 מליון לשחקן בינוני.הם בכלל לא שפכו כסף על סתם שחקן.
      הם משתמשים היטב בבחירות הדראפט שלהם.
      שרודר רכז פותח- ויתרו על טיג המאוד יקר
      פרינס ובמברי מתפתחים יפה.
      קולינס בחירה מצוינת , והוא מקבל הזדמנות לשחק!
      יש להם קבוצה בכלל לא רעה.

      1. הרשה לי לחלוק עליך.
        יותר מחצי מהקאפ ספייס שלהם הולך לארבעה שחקנים בינוניים מינוס שחתומים על בין 2 ל4 שנים הקרובות.
        בייזמור 17 מיליון, שרודר 15.5, קרופורד 14, פלאמלי 12.
        זה כמעט 60 מיליון שישארו איתם לכמה שנים הקרובות, ואלו לא חוזים שמישהי (חוץ מברוקלין) תיקח בטרייד.

        1. קרופורד הופך ל 2.3 מיליון בקיץ הבא.
          יהיה להם הרבה מקום, בקיץ שבו רק למעט קבוצות יהיה הרבה מקום…

          הטרייד על פלמלי היה אחד הגרועים שאני זוכר בשנים האחרונות.

          1. ינסו לברון יגמרו עם איליאסובה…

            ברצינות – הרבה יהיה תלוי במה יקרה בדראפט, ובגדול אני מאמין שיש להם סיכוי טוב להיות יעד להרבה החתמות VALUE של שחקנים שהם לא אולסטארים, אבל ששווים ומחפשים להרוויח הרבה יותר מ MLE.

            אם לא יצליחו, ינצלו את זה לטריידים. הרבה קבוצות יחפשו להיפטר מחוזים אבל יהיו להם מעט מאד אפשרויות…

      2. הרשה גם לי לחלוק עליך.
        אטלנטה החליפה תוך זמן קצר מאוד קבוצה שלמה מצוינת ומאומנת, בקבוצת בינוניים ופרוספקטים עם פוטנציאל לא ברור. שום המשכיות, שום מדרג בהחלפה, שום שמירה על איזשהו גרעין שיכול להוות בסיס לקבוצה.
        אין מצב בעולם שהקבוצה העלובה של העונה היא המשך בלתי נמנע של הקבוצה הקודמת.

        1. לפחות בשלוש השנים האחרונות .תמיד מנבאים להוקס שחורות , מאחרונות הליגה וכיוצא בזה.
          אני אישית האמנתי להערכות הלל ובינתיים התבדיתי.
          מסכים שגם ההוקס הם חלק מהשגעון הכללי אבל לא באותה פרופורציה.
          בזמור ושרודר הם שחקנים טובים אולי אפילו טובים פלוס, בטח לא שחקנים שאתה תקוע איתם.
          גם הסגל מלפני מספר שנים לא זכה להערכה רבה לפני פתיחת העונה. נבאו להם להיות קרובים לפלייאוף.
          מצד השני אני חייב לציין שהכתבה מאוד משכנעת.

          1. יהיה מעניין לשמוע על מה מתבססת דעתך בנוגע לבייזמור. בעיניי הוא האידיאה של הביטוי "סתם שחקן".
            ההבדל בין הסגל הנוכחי לאלה של העבר הוא המחסור המוחלט של שחקנים ראויים העונה. העזיבה של מילסאפ, הווארד והארדוויי השאירה בסגל חורים בסדר גודל כזה שהשחקנים הנוכחיים בשום אופן לא יצליחו למלא.

          2. אגב, בנוגע לשלוש השנים האחרונות, מאחר ואני זה שכתב את הפריוויו לאטלנטה בשלושתן, ובכל התחזיות קלעתי במדויק, כנראה שאתה מתייחס לתחזיות של אחרים על נפילה של אטלנטה.
            באתר הזה על כל פנים אטלנטה מקבלת מדי שנה בדיוק את היחס המגיע לה, לטוב ולרע.

        2. אני נוהג לקרוא כתבות פריויו ממספר אתרים.ועל זה אני מסתמך .
          כמובן אני מקבל את דבריך שצדקת בתחזיות שלך.
          ראה זאת כמחמאה פרשנים בכירים חשבו אחרת.

  7. טנקינג מטורף, אין דרך אחרת להסתכל על מה שהולך שם. אני לא מבין מה היה להם כל כך לחוץ לפרק את הקבוצה של 2015. אמנם החבר׳ה מזקנים אבל היה להם בטנק עוד כמה עונות של מקום 4-5 במזרח, וזה בניגוד למדבר הנצח שהם צועדים אליו עכשיו.

  8. דובי מצדיע לך סוף כל סוף מישהו חורג מהמתכון . נוטש את התרחישים ועובר ישר להערכה ריאלית.
    שלא יהיה ספק הכתבה של דובי ושל כותבים נוספים, טובה מאוד, מושקעת ומקצועית.

  9. דובי מעולה!!!
    במשפט – אטלנטה מיישמים בצורה הטובה ביותר את המילה טנקינג.

    מכירת חיסול מוחלטת הם עשו… מקום אחרון בחיה נראה כמו הדבר הביותר שיכול לקרות להם.

    1. לא. בשביל ליישם בצורה הטובה ביותר את המונח טנקינג אתה צריך לא רק להרכיב קבוצה גרועה אלא גם להפתר מנכסים קיימים בשביל נכסים עתידיים. כן כן, בדיוק כמו שדני איינג׳ עשה. ואת זה אטלנטה לא עשו.

  10. סגל חלש, אולי החלש בליגה. קבוצה סימפטית שתוך שנה-שנתיים היו לה כמה הימורים כושלים ופשוט לא הצליחו להביא איזה שחקן חופשי משמעותי והרגו את השחקנים הרציניים שהיו שם (וברחו).

    חבל לי על בודנהולצר שהוכיח שהוא מאמן מצויין שמקבל סגל אפור וקודר.

    לא אתפלא אם יסיימו אחרונים

      1. הוא מאמן טוב, לא נשיא פעילויות כדורסל טוב. יש רק אדם אחד שיכול להחזיק בשני התפקידים במקביל והוא בספרס כרגע. גם ריברס וסטן ואן גאנדי נפלו בזה

          1. הוא הג'נרל מנג'ר. פופ עובד כנשיא פעילויות הכדורסל, אבל ביופורד לא שטיח כמו מילט ניוטון, סטיב מילס ודומיהם

  11. לא הבנתי, נראה שהם הולכים על טנקינג. זה אולי לא כיפי אבל זה די הגיוני בהתחשב במצבם. לכבוד זה הם בנו את אחד הסגלים האפורים והחלשים בליגה ויקוו לאסוף את ההורפורד הבא, כי איזה אולסטאר לעזאזל ירצה להגיע לאטלנטה לא דרך הדראפט? נראה סך הכל הגיוני.
    כן, מבאס שהחמישייה ההיא התפרקה אבל היה ברור אפילו אז שזו התקרה שלה, ושהיא לא קרובה לדגדג את לברון, ושכל השחקנים בה הגיעו אז כנראה לשיא המקצועי שלהם, אז למה לא לעשות טנקינג? כשהשחקן הכי טוב שלך הוא לא טופ 15 בעמדה שלו בליגה זה מתבקש והגיוני.
    בעצם הביקורת היחידה שלי עליהם זה שהם לא אספו בדרך מספיק נכסים עתידיים כדי לצלול ולהיבנות מחדש ועכשיו הם תלויים בעיקר בכדורי הלוטרי.

  12. אני אהמר ששרודר יתן קפיצת מדרגה השנה שתביא אותו לדרג ב ברכזי הליגה. לדעתי הוא יכול להיות עד כדי כל טוב. אם קולינס מצטרף אליו יש להם קו אחורי נחמד. קואוצ׳ באד יסתמך על ההגנה וכשפרינס בייזמור ודדמון ישחקו ביחד תהיה להם הגנה לא רעה בכלל. זה ממש לא טנקינג ברמה של פילי בפרוסס ואני בטוח שהם יפתיעו לטובה

    1. ברור שזה לא טנקינג ברמה של הפרוסס – שם זה היה הסטורי ודי חד פעמי. אבל הם העמידו השנה את הסגל הכי גרוע בליגה וזה טנקינג חזק ומוצהר.

  13. אני מאמין ששרודר יתקדם לשורה שניה של הרכזים, פרינס יוכיח שהשנה שעברה היתה רק ההתחלה, דדמון יפגין קשיחות ואופי, מוסקלה יקלע בקצב מוגבר ובייזמור יהיה הדבק.
    שמינית במזרח אם לא למעלה מזה.

    1. מוסקלה זה שחקן שהרבה קבוצות פספסו וכנראה עדיין מפספסות ואני די מתוסכל מזה.

      כ 4 הביא המון דברים טובים למגרש, אבל כסמול בול סנטר בכדורסל של היום יש לו פוטנציאל פשוט מעולה. ׁ(למרות שמבט בסגל של ההוקס מלמד שכנראה התכנית היא שוב להשתמש בו בעיקר כ 4).

      אני אקדים את המאוחר – FAR 10

  14. כיף של פריוויו על קבוצה שהיא "חצי קבוצה ביתית" שלי (החצי השני שרלוט, ושתיהן ביחד בקושי עושות קבוצה לגיטימית אחת9.

    מהאלה שעזבו ניתן לעשות חמישייה לא רעה בכלל ב-NBA: ב-: PG קלדרון. SG טים הארדאוויי. SF דנליבי. PF מילסאפ. C דווייט האווארד.

  15. אני שמח שאתה שומר על מסורת עקיצת הניקס בפריוויו של אטלנטה. אי אפשר בלי זה.
    הכדורסל של באד עדיין שם אז אולי יהיו בתחתית של התחתית, אבל לפחות ימותו יפים. קצת איפור ולא רואים את הצלקות מאיבוד הגפיים.

    הכי חשוב – מזל טוב לדאנליבי ג'וניור.

  16. קבוצה באמת פח. אם הם עוברים את ה-25 נצחונות, אני לא נופל מהכיסא, אני דופק פליק פלאק לאחור ונוחת על הראש. בחירה טופ 3 מובטחת בדראפט הבא

  17. טנקינג וקבוצה חלשה בהתאם, אבל עדיין יהיו יותר טובים מהבולס, הנטס, והקינגס.

    ורוקי מלהיב שיתחרה עם קוזמה על תואר הגנבה של הדראפט.

  18. קבוצה בבעיה –
    סגל יותר אפור מיום קיץ ממוצע בלונדון,
    ומאמן שמצטיין בלגרום לאפור להראות בהיר…

    הפואנטה בטנקינג –
    לצאת מהתהליך עם בחירות דראפט גבוהות.
    אולי השינויים המתוכננים בדראפט ישחקו לטובתם,
    אם לא –
    הם ימשיכו להיות אפורים עוד הרבה זמן.

    תודה, דובי.

  19. דובי קודם הניקס ואז ההוקס ואיכשהו משתיהן הוצאת אחלה פריוויו.
    אכן מסתמנת עונת שיא של שרודר וזהו פחות או יותר, אכן מחשבי הליגה. מה שכן כל פריוויו שמתחיל במונטי פייטון ומסתיים הזאב טנא הוא הרבה יותר ממבורך.

  20. פרוייו מצויין דובי
    אני חושב שבמזרח הפח והם בודנהולצר על הקווים הם יכולים להיות הפתעה ולסיים עם 37-8 ניצחונות ואולי להשתחל לפלייאוף

  21. מקבוצה כזו מדכאת להוציא פריוויו מעניין כזה כשאתה לא אוהד שלה – כל הכבוד דובי.
    דוקא נראה שהבעיה של ההוקס היא הבעלים ולא ה – GM שמוציא לפועל את המדיניות של הבעלים.
    לקחת קבוצה עם 60 נצחונות והגעה לגמר המזרח קדימה דורשת השקעה כספית ולא מחשבות על חסכון בחתימת חוזים ומשיכת כוכבים לקבוצה.
    לבינוניות נצחת נועדו החברה בג'ורג'יה

  22. פריוויו כתוב טוב וקשה שלא להסכים עם המסקנות. ממש לא ברור מה באמת עובר על הקבוצה הזאת בשנתיים האחרונות ממש נראה כאילו עושים כל שגיאה אפשרית . סגל שהדבר הכי נוצץ בו זה שרודר. סיפור עצוב .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט