ערב היסטורי קליבלנד עם W21 רצוף,פריז(2024) ואל איי (2028) /MBK

קליבלנד אינדיאנס אלופת ה AL שהפסידה במשחק 7 לקאבס בוורלד סירייס של 2016 קבעה הערב היסטוריה ושיא עם ניצחון 21 ברציפות ב  AL ( אמריקן ליג )

במשחק צהריים ( שעון החוף המזרחי ) היא גברה 3-5 על דטרויט והשלימה 21 ניצחונות רצופים.

ההפסד האחרון של קליבלנד היה ב 23 לאוגוסט ( 1-6 לבוסטון ) ומאז היא גברה על בוסטון 6-13 במשחק שהתחיל את הרצף והמשיכה עם סוויפים על קנזס סיטי ,ניו יורק יאנקיס , דטרויט ( פעמיים ) ,בולטימור ושיקגו וויט סוקס

21 ניצחונות הוא שיא ניצחונות לחטיבת ה AL , גם שיקגו קאבס 1935 קבעה הישג דומה ,ניו יורק ג'יאנטס של 1916 לא הפסידה 26 משחקים ברצף עם תיקו

קליבלנד ניצחה בהפרש של 104 ריצות ו ERA של 1.61

מחר בלילה מול קנזס סיטי ג'וש טומלין יעמוד על הגבעה וקליבלנד תנסה להשלים רצף של 22 ניצחונות

אפשר להתכוננן הפלייאוף מעבר לפינה ורותח ב mlb

בנוסף מוקדם יותר הערב נקבעה היסטוריה נוספת כשפריז (2024 ) ולוס אנג'לס ( 2028 ) תארח את המשחקים האולמפיים בפעם ה 3 ברציפות ( כמו לונדון) פריז תחזור לארח את המשחקים 100 שנה לאחר הפעם הקודמת ( אירחה גם את 1900 ) לוס אנג'לס תארח לאחר שאירחה את 1984 ו 1932 הועד האולמפי שהתכנס בלימה פרו בחר לראשונה מאז 1921 2 ערים ברצף.

ההצבעה נערכה ביוני השנה והתוצאות הרשמיות פורסמו הערב ,פריז ולוס אנג'לס נותרו המעומדות היחידות לארח את 1924 לאחר שהמבורג,רומא ובודפשט נשרו מהמירוץ.לוס אנג'לס קיבלה את 2028 ופריז את 2024.

המשחקים יחזרו לארצות הברית לראשונה מאז 1996 אז אירחה אטלנטה את המשחקים.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
19 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
אפלטון
אפלטון
13/09/2017 23:29:06

ואין על הכותרות של ESPN:
The Indians may never lose again!!
ואני חשבתי שוואללה התדרדרו

MBK
MBK
13/09/2017 23:31:05
הגב ל  אפלטון

וואלה ?!

אפלטון
אפלטון
13/09/2017 23:37:50
הגב ל  MBK

זה לא וואללה? (walla).
כן יש ירידה מתמשכת ברמה של שני האתרים מתוך השלושה הכי נצפים שלי. נשארתי עם הופס ובובס.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
14/09/2017 1:37:59
הגב ל  אפלטון

comment image&w=800&q=40

גל אל-איי
גל אל-איי
14/09/2017 0:00:10

אי.אס.פי.אן סובלים מירידה מתמשכת בהכנסות, פחות ופחות צופים בהם בכבלים. מנכ״ל דיסני אייגר וראשי החברה החליטו לפתוח חזית חדשה, פוליטית ואנטי ממסדית, וכששדרנית מובילה בערוץ כינתה בטוויטר את טראמפ ״ווייט סופרימיטיסט״ לא נגעו לה בקצה הווג׳יינה. פוליטיקת אנטי-טראמפ מביאה היום באמריקה קבלות ורייטניגז יותר מכל דבר אחר. עצוב

עידו גילרי
עידו גילרי
14/09/2017 0:12:28
הגב ל  גל אל-איי

ואיך אתה בדיוק מציע שהיו מטפלים בווג"ינה שלה?

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
14/09/2017 0:14:00

מן הסתם כפי שטראמפ המנוסה בעניין יגיד..

מנחם לס
מנחם לס
14/09/2017 6:27:38
הגב ל  גל אל-איי

הבית הלבן ביקש מ-ESPN שיפטרו אותה

גל אל-איי
גל אל-איי
14/09/2017 0:02:33

והדודג׳רס הבטיחו מקום בפלייאוף… המחייה. אבל וושינגטון רק 7 משחקים מאחור והשבוע יש לשתי הקבוצות שלושה משחקים ראש בראש

עידו גילרי
עידו גילרי
14/09/2017 0:12:48
הגב ל  גל אל-איי

אם נדייק הם 4.5 משחקים מאחור.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
14/09/2017 1:36:16

פוסט חשוב בטיימינג מעולה.

aaa
aaa
14/09/2017 7:10:24

עונת ביסבול אדירה.. כל אחת מה-6 מועמדת ריאלית לזכות, קליבלנד יוסטון ובוסטון ב-AL, דוג'רס ושינגטון (ההימור שלי) והקאבס ב-NL ואף אחד לא יהיה מופתע אם אריזונה או היאנקיז יעשו את כל הדרך מה-WC…

אור בן-יעקב
14/09/2017 8:44:50

רק בשביל להמחיש את ההישג של האינדיאנס – בייסבול מקצועני משחקים בארה"ב מ-1876 – 141 שנה
רק 7 פעמים בהיסטוריה קבוצות השיגו רצף של 20 ניצחונות לפחות – מדובר בליגה שמשחקים בה 162 משחקים בעונה (בשנת 1900 שיחקו בערך 155 – ככה שאין שינוי משמעותי).
קליבלנד כרגע בשיוויון על רצף הניצחונות הארוך ביותר עם 21 – ביחד עם שיקגו קאבס של 1935 ושיקגו ווייט סוקס של 1880 (אז לא היה MLB עדיין אלא רק נשיונל-ליג).

הסיכויים לרצף כזה הם גם ככה נמוכים – מדובר בליגה שבה 60% ניצחונות זה המון.

הסיכויים פוחתים עוד יותר כשמדברים על סך משכורות -בבייסבול אין תקרת שכר וקליבלנד מדורגת 19 במשכורות בליגה. לשם ההשוואה קליבלנד השקיעה בקבוצה השנה קצת יותר מחצי ממה שהשקיעו הדודג'רס וכמעט 100 מליון פחות מהיאנקיז והרד-סוקס.

MBK
MBK
14/09/2017 9:09:00

+1

חנן
חנן
14/09/2017 9:49:29
הגב ל  MBK

בהחלט הישג אדיר!

נתי
נתי
14/09/2017 11:51:57

בשנה שלפני האחרונה כשהווריורס שברו את שיא הנצחונות לעונה היו דיבורים אחר כך בפלייאוף שזה פגע בהם, במקום לחלק כוחות נכון, וכו' (קשה לקבוע כמה זה נכון, אבל אלה גם קולות מתוך הקבוצה, כולל קאר נדמה לי, שהיה נגד זה). מה המצב פה? זה בדרך "נורמאלית" או דרש מאמצים מיוחדים שיכולים להתנקם בהם?

אור בן-יעקב
14/09/2017 13:35:37
הגב ל  נתי

בוא נגיד שבמבט מהצד אחרי המשחק אתמול לא היה נראה שמייחסים לזה איזושהי חשיבות או מבזבזים על הרצף הזה אנרגיה מיותרת.
מצד שני – אוהדי ספורט תמיד ישאלו שאלות כאלו. מה עדיף להיות שבועיים לפני סיום העונה? האינדיאנס שמנצחים 21 ברצף, או הדודג'רס שמפסידים 11? אם אני מאמן אני מעדיף את הניצחונות.

אפלטון
אפלטון
14/09/2017 11:55:50

מדהים

aaa
aaa
15/09/2017 5:37:04

22! בווקאוף על קנזס. אחרי שהגיעו לסטרייק האחרון בפיגור.