אירועי דיומא – 14.09.2017

כדורגל / רועי ויינברג:

ליגה אירופית – שלב הבתים (מחזור ראשון):

משחקים נבחרים:

20:00-סלביה פראג-מכבי תל אביב (ספורט 1). סגנית אלופת המדינה, שהייתה מדורגת בדרג השני בהגרלה לפני שלב הבתים, פוגשת את סלביה פראג. פראג פתחה את העונה לא רע ובמקום השני עם 12 נקודות מ-6 משחקים, רק אחרי ויקטוריה פלזן המושלמת. הם ספגו עד עכשיו שער אחד בליגה, אבל סיימו עם 3 תוצאות תיקו. כשבצד השני יש את תל אביב, עם 6 נקודות מ-3 משחקים, יש פה משחק לא רע בין 2 קבוצות שוות על הנייר. ניצחון יתרום הרבה למכבי לקראת השלב הבא, אבל הקבוצה של ג'ורדי קרויף תסתפק גם בתיקו.

20:00-אטלאנטה-אברטון. משחק מעניין נוסף בין אטלאנטה, שנה שעברה במקום השישי באיטליה, ואברטון האנגלית. שתי הקבוצות לא הרשימו יותר מדי השנה בליגה – אטלאנטה עם 3 נקודות מ-3 משחקים וניצחון בודד על ססואלו בלוח לא קל שכלל מפגשים מול אינטר ורומא, ואברטון עם 4 נקודות מ-4 משחקים, כשהיא פוגשת את טוטנהאם, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי (מולה הוציאה תיקו בחוץ) וסטוק סיטי. אברטון הרשימה מול ספליט במוקדמות הליגה האירופית ותנסה לשלב בין הליגה, בה היא פוגשת את מנצ'סטר יונייטד בראשון, ואירופה. אטלאנטה הפייבוריטית כאן.

20:00-אוסטריה וינה-מילאן (ספורט 3). לא משעמם במשחקים של אוסטריה וינה. הקבוצה הבקיעה 14 שערים וספגה 12 עד כה בליגה, כך שיש במשחקיה שער כל 24 דקות. הם כרגע במקום הרביעי אחרי שטורם גראץ, ר.ב זלצבורג ולאסק לינץ המפתיעה. מילאן, לעומתם, מנסה לגבש את הקבוצה החדשה ועם 6 נקודות משלושה משחקים. במשחקים שלהם גם יש לא מעט שערים (שער כל 49 דקות), מה שיכול לרמוז על משחק כיפי לצפייה. ההתקפה שלהם ובעיקר פטריק קרוטונה המבטיח לא צפויה להתקשות מול וינה יותר מדי.

22:05-הפועל באר שבע-לוגאנו (ספורט 1). לוגאנו השוויצרית לא בכושר טוב. הם במקום השישי מתוך 10 קבוצות ועם 8 נקודות מ-7 משחקים, כשרק הפרש שערים מפריד ביניהם לבין המקום השמיני. הם הובסו לאחרונה מול מוליכת הליגה, יאנג בויז, 3-0. היום הם מגיעים לטרנר כדי לפגוש את האלופה הישראלית, שגם לא בכושר מזהיר עם 4 נקודות מ-3 משחקים בארץ. בבית יש לבאר שבע סיכוי לא רע. הם חייבים ניצחון בשביל להמשיך לשמור על הסיכוי לעלות לשלב הבא בשנה השנייה ברצף.

22:05-ארסנל-קלן (ספורט 3). אולי המשחק הכי טוב של היום. ארסנל לא מרשימה יותר מדי בליגה. הם הפסידו לסטוק סיטי והובסו מול ליברפול, וניצחו רק את בורנמות' (עדיין ללא נקודות) ואת לסטר (ניצחון בודד ו-3 הפסדים ב-4 משחקים). בפעם הראשונה שהליגה האירופית מגיעה לאיצטדיון האמירויות, שבעבר אירח משחקי צ'מפיונס ליג רבים, הם אמורים לנצח. קלן פתחה את העונה בצורה מזעזעת – 3 הפסדים ושער זכות אחד. הם בדרך לבונדסליגה השנייה בקצב הזה, ולא יכולים להרשות לעצמם להתמקד באירופה. ארסנל יכולה, וצריכה, לנצח.

22:05-הרטה ברלין-אתלטיק בילבאו. הרטה לא הרשימה יותר מדי בליגה, עם ניצחון, תיקו והפסד (בדורטמונד, למוליכת הליגה). הם יכולים להיות קרובים לצמרת בדומה לשנה שעברה. בילבאו ללא הפסד עד עכשיו ועם 2 ניצחונות כשהם לא ספגו שער עד כה. ברלין היריבה החזקה ביותר שהם פגשו העונה (אחרי ששיחקו מול ג'ירונה, אייבר וחטאפה) והיא בהחלט תהווה מבחן לאותה הגנה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

    1. חצי גמר יורובאסקט סלובניה-ספרד לוקח.
      (למרות שאני לא דוגמא- גם משחק קארלינג בין מכבי מרמורק לצפרירים ערערה עדיף על כדורגל..).

  1. תודה רועי.
    הישראליות קצת פצועות וחסרות זכר לעומס של שילוב המוקדמות עם תחילת הליגה. בכל זאת, ב"ש בבית חייבים ניצחון. מהמר שת"א יסיימו בתיקו בצ'כיה.

  2. היום אולי ב"ש תשיג תוצאה טובה אך היא תעוף בבתים .
    מכבי אולי תוציא תיקי היום והיא כם יכולה לעבור שלב.
    במשחק של היום ספרד-סלובניה.
    מקווה שנזכה למשחק שדומה במשהו למשחק הנהדר הנהדר סלובניה -לטביה .
    תמיד הייתי בעד הספרדים אך מיציתי מאז שראיתי את הבארקט בשמינית החלטתי לקחת את המנצחת סלובניה /לטביה .
    דווקא רציתי שלטביה תנצח אבל עכשיו אני כל הדרך עם סלובניה .

    1. לדעתי זו הולכת.להיות פשוט הוקרה ליכולות המדעיות העליונות בארץ.
      שניים מגדולי הצרכנים מגיעים למפגש עם היצרן מכון ויצמן ….וליהודים היתה אורה ושמחה ….
      רק חסר נהנתניהו שיבוא וישבח את הישגי המדע במדינה ….והכל מושלם …

כתיבת תגובה

סגירת תפריט