אינדיאנס, דוג'רס ועוד. השבוע בבייסבול / חנן קרן

 

קליבלנד חוגגת ח"י נצחונות.

עלייתם של האינדיאנס וצניחתם של הדוג'רס יחד עם 54 הום ראנס של סטנטון עמדו השבוע במרכז העניינים בליגה.

קליבלנד אינדיאנס

נתחיל מהחיובי. 18 נצחונות רצופים יש לקליבלנד שתפסו מומנטום מטורף כל הדרך לפיניש פנטסטי של העונה הרגילה ומצליחים לעקוף את יוסטון ולתפוס את ראשות הAL. לפי איך שהדברים נראים כרגע יש להם גם סיכוי לסיים עם המאזן הכי טוב. 18 הנצחונות הרצופים מהווים שיא מועדון והם רחוקים 3 משחקים מלשבור את השיא של האוקלאנד אייז של בילי בין מאז איחוד הליגות. זה נראה שיש להם סיכוי לא רע כי הם מארחים את דטריוט אבל בטוח זה לא יהיה קל.

הניצחון האחרון שלהם היה על בולטימור. רוברטו פרז ופרנסיסקו לינדור בבאק טו באק הום ראנס הספיקו כדי להקנות את הנצחון לטרבטר באוור שרשם נצחון 16 הכי הרבה בAL יחד עם כריס סייל.

 

לוס אנג'לס דוג'רס

זה התחיל בחוסר ריכוז של סוף עונה, נמשך בדאגה קלה של חוסר נצחונות ועכשיו זה כבר ממש פאניקה והשפלה. משהו לא טוב קורה לקבוצה שעד לפני שבועיים הייתה בדיון של שבירת מספר הנצחונות לעונה. כרגע הם פשוט לא מצליחים לנצח! מי היה מאמין שהקבוצה האימתנית הזאת תחטוף בוז מהקהל הבייתי שלה העונה? 10 הפסדים רצופים ו15 ב16 משחקים האחרונים זה פשוט מחזה שלא ציפו לו העונה בדוג'רס. אפשר לתרץ שהם שיחקו מול אריזונה וקולראדו אבל לחטוף מהם סוופים בייתיים?! זה לא מתקבל על הדעת!

המשחק האחרון היה מבייש עם הפסד 8-1 בייתי מול קולראדו. ההתקפה לא תפקדה מול הפיצ'רים של הרוקיס ובאיניג ה8 מייק רנולדס הפציץ גראנד סלאם שסגר את המשחק וסימן הפסד עשירי רצוף ראשון לדוג'רס מאז 1992. הם חייבים לשבור את הרצף בסן פרנסיסקו שגמרה כבר את העונה אם לא, המצב יתדרדר עוד יותר והם עוד עלולים להפסיד את המקום הראשון.

ג'יאנקארלו סטנטון

7 שנים אף אחד לא הצליח לחבוט 54 הום ראנס בעונה. חצי ראשון שהיה בסימן ההום ראנס של ארון ג'אדג' (מי??) נגמר ברגע שהוא זכה בהום ראן דרבי. מאז יש רק מלך הום ראן אחד בליגה. סטנטון לו נשארו 19 משחקים עד סוף העונה נמצא עכשיו בקצב לסיים עם 61 הום ראנס.

 

הקרב על הNL מרכז

שיקאגו קאבס, מילווקי ברוארס וסנט לואיס קראדנלס מתמודדות על ראשות הבית שמוביל לפלייאוף. במצב הנוכחי שתי המפסידות ילכו הבייתה ללא כלום כי אריזונה וקולוראדו מובילות בווילד קארד.  כרגע שיקאגו מובילה בשני משחקים בלבד על פני האחרות בזכות מילווקי שהשלימה סוויפ בשיקאגו ודאגה להשאיר את הקבוצות צמודות . למילווקי יש עוד סדרה אחת מול הקאבס ולסנט לואיס יש עוד שתי סדרות מול הקאבס כך שהולך להיות פה פוטו פיניש רציני. בסופ"ש הקרוב שיקאגו מארחת את סנט לואיס. שווה מאוד לראות! המשחקים בשעות נוחות: במוצ"ש ב23:05 ובראשון ב13:20.

 

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. תודה רבה. לא יאומן מה שהאינדיאנים עושים.
    יוסטון ממשיכים שביקה מוקדמת. חשבתי שיתחילו קרוב יותר לפלייאוף אבל הם התעלו על עצמם.

  2. ארון ג'אדג הוא רוקי. עם 41 הום ראנס.
    אם אני זוכר נכון, רק למארק מקגווייר יש יותר הום ראנס בעונת הרוקי (49).
    כך שחוץ ממקגווייר וג'אדג', לא היה רוקי נוסף עם 40+ הום ראנס.

    ב-30 השנים האחרונות, מי עוד ברשימת 35+ הום ראנס בעונת הרוקי שלהם?

    חוזה אבראו (2014)
    אלברט פויולס (20019
    מייק פיאצה (1993)
    מארק מקווייר (1987)

    אם אני אוהד היאנקיס, אני מרוצה.

    תודה, חנן.

  3. הדודג'רס בהחלט בפאניקה, גם בפיצ'ינג ובעיקר בהתקפה. לא מאמין שייתפסו או קרוב לכך אבל זה מדאיג לקראת הפלייאוף עם תבוסה אחר תבוסה בבית מול הוויילד קארד

    1. כי בבייסבול יש מימד פסיכולוגי מאוד חשוב. לקבוצה שבאופוריה חיובית יש סיכוי יותר טוב לנצח מאשר קבוצה באופוריה שלילית. גם במהלך משחק זה נכון לגבי קבוצה שנמצאת בראלי שפתאום כולם חובטים אחד אחרי השני…

  4. אני לא זוכר קבוצה שהגיעה כל כך גרוע לפלייאוף
    לדודגרס היה פער של 20 משחקים מאריזונה והם היו בקצב של שיא כל הזמנים ( 116 ניצחונות )
    קליבלנד עם הרצף הכי ארוך במילניום מאז ה 20 של אוקלנד ב 2002 ( הופיע בסרט מאני בול )
    21 זה הרצף הכי ארוך למרות שיש רצף של 26 עם תיקו באמצע
    לקליבלנד סדרה נוחה מול הטייגרס
    ואז מול הרויאלס
    יכול להיות מדהים אם יגיעו ל 20 ומעלה ( עכשיו שכתבתי את זה היום הם יפסידו )

  5. האפשרות ל-UPSET בפליאוף היא יותר בסיבוב הראשון מאשר בשני, בגלל שזו סדרה קצרה של 5 משחקים… לכן מקום ראשון חשוב במיוחד כי הוא מקבל את העולה מה-WC, ומקום 2 ראש בראש עם מקום 3…
    זה אומר שיוסטון תלך למלחמת עולם עם בוסטון רד סוקס וזו מכה עבורם אחרי שהובילו כל העונה, על זה קליבלנד מתאמצת, כי בוסטון בקלות יכולה לנצח מי שתגיע…
    גם לשיקגו קאבס מסתמן פליאוף קשה במיוחד נגד ושינגטון ואז הדוג'רס…. אם יעלו בכלל

  6. וושינגטון זכו באופן רשמי בבית והבטיחו מקום בפוסט-סיזן.

    ברדלי זימר מקליבלנד נפצע ביד וגמר את העונה.

    הסיפור של הדודג'רס באמת הזוי ולא ברור. ראיתי את קרשאו השבוע מתרסק ומוחלף אחרי 3 אינינגים – לא ברור איך קבוצה שהיתה כל כך טובה פתאום מפסידה 10 ברצף.

    וממליץ לצפות בסרטון הבא: https://www.youtube.com/watch?v=fE9uKBfiEbQ

    INSIDE THE PARK GRAND-SLAM של מייקל טיילור נגד פילדלפיה. הדבר הכי הזוי כאן זה הCF של פילדלפיה – הררה, שגם ביצע הערכה שגויה מאוד למיקום הכדור (באופן מביך ביותר) וגם אחר כך מטייל לו לכדור וזורק אותו בנונשלנטיות לכיוון הINFIELD כאילו אנחנו בחימום לפני המשחק – בחיים לא ראיתי כזה חוסר מאמץ מספורטאי מקצועני בשום ענף.

    1. וואו, תחרות צניחה חופשית בין יוסטון לדודג'רס. יוסטון התחילו מוקדם יותר אבל הדודג'רס מצמידים ידיים ומאתגרים את חוקי האווירודינמיקה

    2. הם מתחילים להזכיר לי את הג'איינטס של העונה שעברה. בפגרת האולסטאר הם היו הקבוצה הכי טובה בליגה ובחצי השני פשוט התפרקו. מעניין אם הדודג'רס יצליחו להתאושש. זה רצף ההפסדים הכי ארוך שלהם מאז שעברו ללוס-אנג'לס.

      1. במקרה של הג'איינטס הסיבות להתרסקות היו ברורות –
        הם פשוט לא הצליחו לסגור משחקים.
        (בעיה שהייתה ידועה גם בחלק המוצלח של העונה – כולל הפלייאוף)

        הדודג'רס?
        תעלומה.

        1. זה נכון אבל בולפן מזדקן זו סיבה אחת מיני רבות להתרסקות של קבוצה שבמשך יותר מחצי עונה הייתה מקום ראשון בליגה. מעבר לזה – חלק מהשחקנים באותו בולפן (רומו, קאסייה) היו בעבר שחקנים מרכזיים בבולפן מהטובים בליגה.
          ואגב – הבולפן של הדודג'רס אשם באופן כבד היום בהפסד – קיבלו 4 ריצות ב-5 אינינגים נגד ההתקפה הכי גרועה בליגה באחד המגרשים הכי הגנתיים בליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט