אירועי דיומא – 11.09.2017

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 3 / מתן גילור

21:00 מכבי פתח תקוה-בית"ר ירושלים (ספורט 5). מכבי פ"ת שבעונה שעברה הבריקה עם פלייאוף עליון, אך נחלשה מאז, מגיעה למשחק אחרי ניצחון והפסד. בית"ר ירושלים היא מוליכת הליגה ערב המחזור ותשאף להמשיך להיות כזו גם לאחריו. מעניין יהיה לשים לב למאבק באמצע בין לירוי צעירי ורומאריו פירס לבין דוד קלטינס וקלאודימיר פריירה.

פרמייר ליג – מחזור 4 / רועי ויינברג:

22:00-ווסטהאם-האדרספילד (ספורט 1). 0 נקודות לווסטהאם למרות הסגל המתחדש ולא מעט שחקני רכש ברמה גבוהה, מה שהוביל לכך שהכיסא של סלאבן ביליץ' מתנדנד. הפסד פה לעולה החדשה יכול להוביל לכך שהוא יפוטר והחבורה של דיוויד וגנר, לה 7 נקודות מ-9 משחקים, יכולה לנצל את חולשת היריבה בשביל להמשיך להצמד לצמרת.

לה ליגה – מחזור 3 / רועי ויינברג:

22:00-לאס פלמאס-מלאגה (ONE). 2 קבוצות שעדיין ללא ניצחונות בליגה. מלאגה טיפה יותר טובה כשלאס פלמאס היחידה שהבקיעה משתיהן, אבל ספגה חמישייה מאתלטיקו מדריד. זה משחק בין צמד מועדונים מהחלשים בליגה שיאבקו ככל הנראה בתחתית במהלך שאר העונה.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. "מעניין יהיה לשים לב למאבק באמצע בין לירוי צעירי ורומאריו פירס לבין דוד קלטינס וקלאודימיר פריירה".

    מה זה מעניין… חובה להקליט ולא להחמיץ.

  2. מזל טוב ראפא.
    שוב הוא שובר את השיוויון בסלאמים בין ספרד ושוויץ. בשנה האחרונה, כל פעם שפדרר הישווה בין המדינות, בא נדאל והפריד ביניהן במקום 3-4 בעידן הפתוח. כרגע הספרדים עם 23, אחד יותר משוויץ ו-2 פחות משוודיה שבמקום השני.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט