מעורב הופס ליום רביעי: לברון עם ווסטברוק? ב-OKC?! / מנחם לס

(הנעימים והאוהבים – לברון וווסטברוק. האם יתאחדו לצמד בלתי עציר של שני 'טריפל-דאבלים' אחד ליד השני?)

1. לברון מביע רצון לשחק עם ראסל ווסטברוק

שם העיר לוס אנג'לס ושם הקבוצה לייקרס עולים שוב ושוב כשמזכירים את המקום בו ישחק לברון ג'יימס בעונת 2018-19. לפי הדיווחים לברון לא רוצה לבוא לבדו אלא להביא איתו עוד כוכב. המועמד לבוא איתו – היו שאמרו "כמעט ברור, או OBVIOUS – הוא כמובן פול ג'ורג'.

אז אני מציע לכל אוהדי הלייקרס שהפכו למבויישים ואומללים בעשור האחרון, לא לשנות את מבע פניהם למבע של אורה ורווחה. NOT YET MY DEAR FRIENDS.

ולמה שלא יהפכו את מבע פניהם למבע של שמחה ורינה?

כי פתאום  – תארו לכם, ככה מסתבר – חל שינוי בהלך נפשו של לברון. בואו נקרא לזה "שיקול דעת שונה" כמו שאומרים החברים שלי מטירת צבי. לפתע התעוררו בנפשו של לברון רצונות לשחק עם ווסטברוק (LeBron would love to play with Westbrook), ובאותו זמן שלברון הביע שוני באידאה שלו לשחק בלייקרס, או יותר נכון בספקולציה הבלתי הגיונית שהוא ירצה לשחק שם, ראסל ווסטברוק הודיע שוב שאין בכוונותיו לעזוב את OKC.

אני, שמשך 35-40 שנה לימדתי קורס הנקרא 'תורת המחקר' – צריך להבין ממקרא הדברים שזה עתה כתבתי שהמסקנה המתבקשת היא שאם לברון לא נשאר בקאבס, ואם הוא רוצה לשחק עם ווסטברוק, ואם ווסטברוק נשאר ב-OKC – אתה לא צריך להיות פרופסור לסטטיסטיקה, אפילו K-700 יבין – שהדידקציה, המסקנה, היא שלברון ישחק ב-OKC בעונה הבאה.

הוא ישחק בעיר הצעירה, הנקייה, והזכה אוקלהומה סיטי. הוא כבר מזמן זרק מחמאות על עיר הקאובויים השפויה ומקבלת האורחים הזאת. לי זה נראה מקום נהדר ללברון לגדל את ילדיו באווירה תרבותית, אוויר טהור (במקום הסמוג של אל.איי), וללא חשש מ'הרעידה הגדולה' שיום אחד תגיע.

ראסל ווסטברוק יישאר ב-OKC. מחכה לו חוזה של 207 מיליון ל-5 שנים ו-HE AIN'T GIVING IT UP ומיסטר ג'יימס יודע זאת בדיוק כמוני. הוא גם יודע שלא תהיה הגנה שתוכל להגן על שני 'טריפל-דאבלים' באותו זמן. אז מה רע בלקחת אליפות עם OKC ולהשפיל את קווין דוראנט כחלק מהתענוג?

תראו. אני יודע שבינתיים לברון חוזר ואומר, אומר וחוזר, שהוא נשאר בקליבלנד. אבל ככל שהוא אומר זאת יותר, אני מתחיל להאמין יותר ויותר שהוא לא נישאר, והמטוס בו יישב עם המזוודות ינחת בשדה התעופה הבינלאומי של אוקלהומה סיטי.

2. לבר בול: "לברון לא יכול לחכות לשחק  עם לונזו"

כשלחשו באוזנו של לבר בול את מה שלברון אמר בקשר לרצונו (חלומו?) לשחק עם ווסטברוק, הלבר הזה צחק ואמר: "לברון לא יכול לחכות לשחק עם לונזו". הוא נשמע לי כאילו הוא אומר שהם נולדו לשחק ביחד. הוא הוסיף:

He’s going to “fall in love” playing with Lonzo.

הוא אמר לריאן וורד מ'קלאץ' פוינט' ( told Ryan Ward of ClutchPoints): "ללברון אין מה לחפש בכל מקום אחר מלבד L.A. עם לונזו הוא משחק עם הצעיר הטוב ביותר בליגה שמשחק משחק שלברון אוהב. לונזו עם סופארסטאר כלברון זה האיות של אליפות, ו"לברון יוכל להתגאות שהוא הגיע לשלוש ערים – מיאמי, קליבלנד, ואל-איי, ולקח אליפויות בשלוש ערים שונות, דבר שאף אחד לא עשה לפניו!" (אני, אגב, לא בטוח שזה נכון. שווה בדיקה)

הוא הוסיף: "אני יודע שבפעם האחרונה שדיברנו לברון ואני זה לא עבר טוב במיוחד (did not go so well ), אבל הפעם הכל שונה. לברון יהיה שחקן חופשי וכל מה שהוא רוצה זה לונזו כפוינט גארד שלו.

****

כמובן שאני יודע שלברון יהיה שחקן חופשי בסוף העונה הזאת ואיש לא יודע מה הוא יחליט. אולי הוא עצמו עדיין לא יודע. הכל זה SPECULATIONS!

3. מה תהיה הרוטציה של הפוינט גארדס בסן אנטוניו?

SAN ANTONIO,TX – MAY 29: Here is a photograph of the San Antonio Spurs logo prior to the game against the Oklahoma City Thunder in Game Five of the Western Conference Finals during the 2014 NBA Playoffs on May 29, 2014 at the AT&T Center in San Antonio, Texas. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. Mandatory Copyright Notice: Copyright 2014 NBAE (Photo by Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images)

מאיפה אני יודע מה תהיה הרוטציה של הספארס בעונה הבאה? בואו נגיד שאני יכול לקרוא את מחשבותיו של גרג פופוביץ', במיוחד כשהוא יושב במסעדה בת"א והנכד של אחותי ז"ל הוא הבאר-מן שלו. מחר או מחרתיים אספר לכם את כל הסיפור. אני רק מחכה לתמונה.

 

אז ככה:

<

ראשית, קריעת שריר ארבעת הראשים של טוני פרקר תחזיק אותו באזרחי לפחות עד האול-סטאר, אם לא אחרי.
ישנם רפי הבנה החושבים שטוני גמר, אבל אם הוא יחזור לבריאות מלאה, יש לו עדיין מה לתרום לספארס, ובמיוחד לפלייאוף. אבל בואו נישכח מטוני כי מישהו חדש יעלה כפוינט גארד של הספארס למשחק הראשון ביום רביעי, ה-18 לאוקטובר, נגד מינסוטה. הפוינט גארד הזה יצטרך לשחק נגד ג'ף טיג. מלבדו יהיו עוד שניים שיצטרכו לשחק פוינט גארד כי במשחק של היום כמעט כל הקבוצות משתמשים בשלושה, אפילו שאולי רק על מצח של שניים חרוט "1". השלישי יכול להיות קומבו-גארד, וישנן קבוצות שכל הגארדים שלהן הם קומבו-גארדים.

הפונט גארד השלישי יהיה דריק ווייט

 דריק ווייט לא שיחק עדיין NBA מלבד כמה משחקי ליגת הקיץ. הוא נבחר בדראפט של 2017 בדיוק למטרה שהוא ימלא. אפילו עם פציעתו של פרקר, הפלח והמנכ"ל שלו החליטו שהוא יספיק עם המלאי שכבר יש להם.

ווייט לא יקבל דקות מרובות, אבל יקבל יותר דקות מאשר דג'ונטה מוריי קיבל בעונה שעברה כששיחק רק ב-38 משחקים, והשאר בליגת ה-D. לווייט ישנם סכויים לשחק יותר עד שטוני יחזור. הוא ייכנס למשחק כפוינט גארד שלישי אחרי מוריי, הווה אומר בין 8 ל-12 דקות, כשהשניים הראשונים זקוקים למנוחה, או בזמן זבל. אחרת יהיה לרוקי הזה מאונ' קולורדו די הרבה 'DNA – החלטת מאמן' לצד שמו בטופס המשחק.

הפוינט גארד השני: דג'ונטה מוריי

העונה שעברה היתה עונת הלמידה, והעונה הצעיר חייב לתת קבלות. ללא אנטוני פרקר כל אחד עולה מדרגה ודג'ונטה מוריי צריך להכניס לראשו שהוא כבר לא טירון בלמידה אלא שחקן שהספארס חייבת כחלק מהמכונה הכללית. זוהי אחריות גדולה על סופומור ששיחק רק 38 משחקים בליגת הגדולים. הוא בן 21 שחייב לשחק כמו בן 28. למעשה, לדעתי הוא טוב מספיק לעלות בחמישייה מדי פעם, סתם כך, כדי שירגיש את הריח של STARTER.

פופ יתן לו רגעים כי פופ לא שוחק את שחקניו. רק את השוורים בשדות שלו הפלח שוחק, אבל על זה בפוסט אחר.הוא ישחק 14 עד 18 דקות למשחק ויהיה עליו לא רק למסור ולשמור, אלא גם לקלוע ולהביא נקודות הביתה.

הפוינט גארד הפותח: פאטי מילס

אני אוהב את מילס. הוא אף פעם לא שיחק כסטרטר, אבל במשך המשחקים לא פעם ולא ארבע עשרה פעמים הוא-הוא היה הפוינט גארד העיקרי – סטרטר או לא סטרטר. פאטי הוא השחקן שקורע אותך בדם קר עם שלשה מעולם אחר, והוא אפילו לא מחייך. ככה זה עם האוסטרלים. הם גדלים דאון-אנדר ועובדה זאת נשארת אתם כל החיים. הם שמחים רק כשנותנים להם שרימפ על הברבי עם בירה אוסטרלית מגעילה.

הוא חתם על חוזה חדש לארבע שנים על 50 מיליון, והוא יסיים בהיכל התהילה של הספארס, בזה אני בטוח.

אני לא בטוח שפאטי מאושר לשחק כסטרטר. הוא נולד לשחק כ'שחקן ששי', והוא נראה לי מאד מאושר כמחליף לטוני. אבל טוני איננו, ולפאטי משלמים 12.5 מיליון לשחק, ואם אומרים לו 'סטרטר', הוא ישחק סטרטר. אבל כסטרטר הוא צריך להכניס לראש ש-12-15 נק' למשחק לא יחתכו את החרדל. הוא צריך להתחיל לשחק במושגים של 18-22 נק' כי זה המינימום שמצפים היום מפוינט גארדים של הקבוצות הגדולות הפוזלות לעבר האליפות.

4. האם מילוס תיאודוסיץ' טוב מספיק לשחק פוינט גארד עבוד הקליפרס?

 

5. השלשות הטובות העונה מהביג-מן

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 142 תגובות

  1. אם לפלופ יעבור ללייקרז תיפול עטרת ראשנו ונאבד את חצילנו
    OKC זה בית שימוש ראוי עבורו
    מה הסיפור של לברון עם אלפונסו ? זה חוקי לרצות לשחק עם קטין ? אין לכם משטרה באמריקה ?
    איפה אדי.מרפי שייעשה השוטר מבוורלי הילס 5 ויעצור את כל ה פארטיה הזאת

  2. חיבור של לברון ווסטברוק ופול גורג אכן יכול להיות קטלני בטרוף. רק לא ברורה לי היכולת החוזית להחזיק את ה3. אבל זה מצליח זה כוח פנטסטי.

  3. לא נראה לי שלברון ירצה לעבור לאוקלהומה סיטי. הדבר האחרון שהוא רוצה עכשיו זה עיר לבנה באמצע שום מקום.
    מה שכן הארכת החוזה של ווסטברוק הופך לנושא החם הבא באוף-סיזן. אם ראס לא חותם זה שום יכניס את המערכת לתנועה שתכריח את התאנדר לחזק את הקבוצה כדי לשכנע אותו להישאר או לפרק את החבילה אם יודעים שהוא יברח.

  4. רק לי זה מפריע שיש ייצוג עודף לאשכנזים מבין הזרים בליגה ?
    יותר מדי איץ' בעיניים
    מדי פעם מביאים איזה פרסי או טורקי אבל אפשר להרגיש שזה עלה התאנה של הליגה
    כמו שמביאים מדי פעם איזה סיני
    סריך לדבר עם צרת הספורט מירי גרב שתטפל בעניין
    מייד
    ובדיעבד !!!!

  5. בינתיים ראסל לא חתם על ההארכה. אין הצהרה יותר גדולה מזו.
    אם "אין ספק שהוא נשאר", אז למה לא חתם כבר?
    הארדן חתם בשנייה ששמו לו את החוזה והצהיר קבל עם ועדה, "אני בחיים לא עוזב את יוסטון". ראסל יכול לקבל את החוזה הכי גבוה בהיסטוריה של הליגה ועדיין לא עשה את זה.

  6. קליפרס לוקחים סיכון גדול עם תיאודוסיץ, שה שיש לו IQ גבוה של כדורסל זה ברור, השאלה אם יש בקליפרס שחקנים שיבינו אותו וישחקו אתו באותו Level של IQ, נראה לי שגריפין וגורדן למדו במשך השנים לנצל את היתרון האתלטי שלהם מה שלא בטוח שיבוא לידי ביטוי בשיטת ניהול המשחק של תיאודוסיץ. להזכירכם שאראס שהיה סוג של תיאודוסיץ משופר והלך ל NBA בשיאו לא הצליח באינדי ובגולדן.

    1. כן גם אני לא אופטימי לגבי תאודוסיץ' וסיכויי ההשתלבות שלו בליגה. מקווה שאני טועה כי הוא תענוג לצפיה.

  7. כתבתי את זה כאן אינספור פעמים בסוף העונה שעברה – הסיכוי היחידי להדיח את ג"ס עובר דרך ראסל ווסטברוק. כנראה שלברון מבין את זה (הלוואי !)

  8. מנחם, קוואי ישחק לדעתי הרבה עם הכדור ביד וימסור יותר השנה.
    גם ברין פורבס הוא קומבו-גארד שיכול לתפקד כקלעי נהדר, אבל גם כמוביל כדור.
    יש גם את מאנו שמושלם לתפקיד בשלב זה של הקריירה, וגם סלו-מו יכול להוביל כדור. בקיצור, לא חסר… במקום רכז אחד דומיננטי יש המון פתרונות שונים.

    1. כן, ואני גם חושב שמילס לא יפתח בחמישייה, כל עוד יש ברירה, למרות החוזה הגבוה כביכול שלו. הרבה יותר מתאים לו תפקיד הסקורר מהספסל

  9. מה שאני שמעתילפני כשבוע או קצת יותר, כשהיתה החקירה על טמפרינג נגד הלייקרס ועלתה האפשרות שלא ירשו לפול ג'ורג' לשחק שם, זה שלברון יצר קשר עם ווסטברוק וביקש ממנו לא לחתום על הארכת חוזה באוקלהומה ולבוא לשחק איתו בלייקרס.

    אני מניח שזו הסיבה היחידה שווסטברוק בכלל מתלבט ועדיין לא חתם, למרות שאותו אחד שסיפר לי את זה טוען שההערכה היא שווסטברוק כן יחתום בסופו של דבר על ההארכת החוזה בת'אנדר.

    בכל מקרה, לי זה תמיד היה ברור – לברון לא מגיע ללוס אנג'לס כדי לשחק עם עוד סופרסטאר אחד וילדים.

    ללייקרס יש אפשרות לפנות 80 מיליון מתחת לתקרה (ועדיין להשאיר את בול, אינגראם וקוזמה), ולדעתי התכנית היא שכך או אחרת – 3 סופרסטארים ולא 2 יתחלקו בסכום הזה.

    זה יכול להיות חלוקה שווה, ויכול להיות שרק לברון יקח פחות כדי להביא עוד כוכב, אבל כל מי שעקב אחרי מעברי הקבוצות של לברון יסיק את אותה מסקנה – לברון+סופרסטאר אחד זה לא מה שהוא מתכנן והפניה לווסטברוק היא עוד ראיה לזה.
    הוא לא יכול להרשות לעצמו עוד מעבר קבוצה בלי סיכוי אמיתי שזה יגמר בטבעת,

  10. שדדי בוחר לא להיות דושבאג הוא המגיב הכי טוב באתר ( הכי מעניין תמיד, הכי מתנשא תמיד, אבל יש לו יכולות נסתרות) , אבל במידה והוא היה חולק איתנו את כל הטוב שלו כל הזמן , לא היה אפשר להעריך את זה , אז אל תשתנה דדי ותמשיך להוכיח שמנחם טועה בכל הזדמנות כי מנחם לא יגיד את זה אבל זה מה שמשאיר אותו מלא אנרגיות בגילו היכולת להתווכח איתך

  11. תודה רבה מנחם.
    יהיה נהדר לראות את זה קורה. לא חושב שהם יחכו ללייקרס צריך שם פינוי משכורות אגרסיבי ולשלוח את כולם.

  12. תיאודוסיץ' סימן שאלה הגנתית וגם ביכולת להתמודד פיזית, לגבי יכולות הניהול משחק שלו והקליעה אין בכלל ספק שהוא מתאים לליגה.
    בתיאוריה יש בכלל מקום מבחינה כספית ללברון-ג'ורג' והצ'יטה יחד??.

  13. תיאודוסיץ שחקן מאד אהוב עליי.
    קור רוח זו לא מהתכונות הידועות שלו ולראיה.
    1/7 בפיינל פורים.
    1/5 בכלל הגמרים כולל בנבחרת הסרבית.

    1. ג׳רי ווסט 1 מ 9 בגמרים מכונה מר קלאץ
      לברון 3 מ 8 ,אפשר לטעון שהוא לא שחקן קר רוח
      אם אני מאמן והמשחק צמוד אני שם לו את הכדור ביד בלי לחשוב פעמיים
      תיאודסיץ עם תווית של לוזר אבל לא בהכרח לא קר רוח

      1. תיאודוסיץ שחקן של 90 אחוז קריירה מהקו.כשתגלה כמה האחוז הזה יורד בדקות האחרונות של משחקי הכרעה תחשוב 3 פעמים אם לא לחשוב פעמיים 😊

  14. אני מדמיין את הפלולה, עם ג'ורג' "שונא הפלולות" ווסברוק "אני נשוי לכדור סוליקו, אז לא לגעת"

    עולה חיוך שטני, ואני כבר משפשף ידיים ואומר אמן ……. קומדיה /טרגדיה כהילכתה.
    דרך אגב ,ג'ורג' בורח בשניה שהעונה נגמרת.

  15. תודה מנחם

    יכול להיות ציוות מעניין מאד בין לברון לווסטברוק. שניהם מוסרים מצויינים אז אם זה יקרה, זו כנראה תהיה הקבוצה עם הכי הרבה אסיסטים באן בי איי. בגלל שהמלך אוהב לשבור שיאים אולי נקבל שבירת שיאי אסיסטים למשחק בהנחה שאכן יהיה חיבור…

  16. בול, ווסטברוק, אינגראם, קוזמה, לברון.

    זה יהיה דומה להוקי קרח – אף אחד לא יספיק בכלל לעקוב אחרי הכדור לפני שהוא כבר בסל השני.

    1. "לילה אחד הלכתי לראות משחק הוקי, ולפתע פרצה תגרה בין שחקניי הלייקרס"

      בערך הדבר היחיד שמשותף לחמישיה הזו, ולמשחק עם הקרח ו הפאק.

  17. תיאןדוסיץ מומחה בהחלטות לא נכונות.
    בהחלט מתאים בול לקליפרס.
    השחקן הלא נכון לקבוצה הכי לא נכונה…
    ולברון סוס מת בלי הכסף לשחד שופטים של דן גילברט אני לא רואה שיעלה אפילו לגמר אזורי.

  18. אם תיאודוסיץ יצוות ביחד עם בברלי אז זה מצויין.בברלי חיה בהגנה ותמיד ישמור בהגנה את הגארד היותר התקפי בקבוצה השניה.ציוות עם למשל לו וויליאמס פחות טוב.
    תיאודוסיץ בהתקפה מצויין הוא קלעי טוב ומוסר ענק ודיאנדרה גורדן לא יתגעגע לכריס פול

  19. כמו שדדי אמר בתגובה 20 הוא צריך לפתוח ביחד עם בברלי כצמד הגארדים.

    הבן של המאמן ולו וויליאמס צריכים לעלות מהספסל

  20. כל ההשוואות בין תיאודוסיץ' ושאראס מוצדקות. שניהם רכזים שיצאו מאותה תבנית,, ואין צורך להכביר במילים עד כמה הם דומים, ואפילו בדברים השונים ביניהם הם מצליחים להיות דומים..
    אבל, ואולי סתם מדובר בחלומות באירופה, הליגה היום הרבה יותר פתוחה לשחקנים מהסוג הזה.

    אני מקווה.

    1. לא רק שהיא יותר פתוחה לקבלם.גם סגנון המשחק ב 3 שנים האחרונות השתנה בנבא ויותר מתאים לשחקנים מסוגם של תיאודוסיץ ושאראס.

  21. שמעתם מה אמר עכשיו ואן גנדי על ג"ס והליגה?
    "הסיפור של עונת 2017/18 סגור, גולדן סטייט תהיה אלופת ה-NBA בפעם השנייה ברציפות"
    "גם אם קליבלנד תחתים את פול ג'ורג', אין לה סיכוי"
    (לקוח מ ynet)

    אה, בעצם זה לא JVG אל סומסום שהחליף שם בגלל שהבן של סטוקטון ירד לו לחיים

    1. עד מתי תמשיך עם זה? הבן של סטוקטון לא ירד לו לחיים הוא רק הציב בפניו מראה לטיעונים שלו עצמו. אז אם אתה הולך לקרוא לכל מי שחושב אחרת ממך פשיסטיים ודתיים פאנטיים אז תלמד להתמודד כשזה חוזר אליך.

      1. הוא ירד לו לחיים ועוד איך, בויכוחים אינסופיים.
        המראה שהוא הציב לו בפנים היתה אגרסיבית מאוד ואישית.
        מה שגיא ואתה יודעים לחתוך בזמן סומסום לא ידע ולכן הוא נשבר. בתכלעס זו גם אשמתו.

        1. נכון. הבן של יכול להיות חד בפינות. מומלץ לחבוש קסדה.
          והיה כאן עליהום רבתי, לא אחד על אחד. יותר כמו לינץ'-מוב.

        2. חלאס. הוא היה עושה בדיוק אותו דבר.
          ומה בדיוק היה אישי?
          תסתכל טוב טוב על הנימה בה כל אחד (והרפליקות שלו )משתמש.
          אלוהים יודע שקאפקייק ג'וניר יכול להיות עלוקה אינסופית אבל לפחות הוא הוגן ומסוגל לקבל את הביקורת כלפיו.

          1. רקוויאם לסומסום:
            יש כללי מוסר ברורים בקרבות אינטרנטים הוגנים. אני מנסה לא לעקוץ ולהיכנס באופן אישי מול מי שלא נהנה מזה.
            הבן של יכול לקבל עקיצות, האשך יכול, דדי סוג של יכול (הוא פשוט מעמיד פני אלוהים כל יכול או נעלם).
            מנחם זה תלוי מצב רוח.
            גם לסומסום ראו שזה הפריע. אבל המשיכו, למרות שאני לא זוכר שהוא נכנס באופן אישי באנשים. לי זה הפריע וקצת מצטער שלא קפצתי על זה בזמנו כי חשבתי שזה אולי הדדי. בסך הכל היה מגיב מאוד טוב ועם הרבה ידע, וקצת דחפו אותו לפינה עד שביצע חרקירי ווירטואלי וניסה לחזור בנשמות אחרות שגם אותן שרפו.
            אך אני מאמין גדול בגלגול נשמות ומקווה שעם קצת פתיחות וקבלה גם הסומסום יחזור באוואטרו המקורי ונקבל אותו בידיים פתוחות ומחבקות.
            בברכת סומסום צדק.
            אפלטון (סומסומון).

          2. אתה לא רציני? זה כמו הילד בגן שהולך ונותן קטנות לכולם ואז ברגע שמישהו מחזיר לו הולך להתבכיין. אם זה מפריע לו אז למה הוא נכנס בכל מי שלא חושב כמוהו? למה הוא משנה כינוי כדי להמשיך לעשות את זה?
            כדי להגן על קדושת השם "סומסום"?
            שניכם לוקים בעיוורון שנאת ווריורס שגורם לכם לצדד בו (סליחה על הפסיכולוגיה בגרוש). איזה עליהום היה עליו בדיוק?

          3. המואר צודק. נראה לי שאתם פשוט לא נכנסתם על הכוונת שלו. בתור אחד שניסה ליישר אותו טיפה(ובתגובה הוא עשה כמה דברים פסיכים ביותר שההצקות של הבן של כלפיו שאתם מלינים עליהן מתגמדות), אז מדובר במגיב שהקטע הזה של לשמוע ולנסות להבין את הנקודה של מי שכותב לו משהו היה כמעט לחלוטין בלתי קיים, ואני בספק שלפגוע במגיבים אחרים הפריע לו ברמה כלשהי.

          4. ל ljos – יכול להיות שאתה צודק והוא באמת הגיב בצורה מאוד אישית. לפי מה שזכור לי הוא התחיל כמגיב מאוד סביר ורק אחרי כמה חודשים זה עבר הסלמה. העובדה שהוא נעלם ולא הבן השחור מראה שאצלו זו היתה תגובה לפגיעה אמיתית. זאת הפסיכולוגיה בגרוש שלי. יכול להיות שהפריע לי שהוא נעלם מפני שלרוב הסכמתי איתו. אולי. הייתי שמח עם גילרי או הבן של סטוקטון יגישו תקציר מהימן של כל התגובות מההתחלה ועד הסוף (הבן של זוכר את כל התגובות בעל פה גם ככה) ואז נראה מי היה הצדיק בסיפור הזה.

          5. אני לא יודע כמה פעמים להגיד לך את זה – הוא לא נעלם. הוא החליף זהויות ושיחק משחקים לא ברורים. איזה תקציר בדיוק אתה רוצה?

          6. עגל, ניסיתי אבל אני לא ממש יודע איך לנסח את התגובה שלי.
            עם מה הסכמת איתו? שכולנו פנאטים דתיים? פשיסטים? גזענים? עם זה שתרבות הדיון שלו כללה לגלוג, זלזול ותקיפה אישית? היה פה לינץ' של אדם אחד על האתר.
            העובדה היחידה שאני מכיר היא שאני נעלמתי. ואני יודע למה.

      2. הבן של סטוקטון הוא לא פראייר בכלל, לפחות בדיבורים הוא טוב.
        וכן, אני כמובן מסכים איתך שהליגה מאוד דינמית והכל יכול לקרות, אפילו לאימפריה שהיכתה שנית. פציעונת קטנה יכולה להפיל אותם. ואני מפזר באתר רמזים בצורת ניחסונים שהם בכל זאת יפסידו השנה. ואחרי הכל הם פייבוריטים כל כך ברורים שלא היה דבר כזה כבר הרבה שנים.

        1. נכון,באמת לא היה דבר כזה כבר הרבה שנים (לדעתי מאז פילדלפיה 1982). זה עדיין לא אומר שאין על מה לשחק. זה רק הופך את האתגר למעניין יותר.
          ופתאום איזה קטע יש מנג'רים שמרימים את הכפפה ומנסים לבנות קבוצות שיאתגרו אותם. אני לא יכול לחכות לפתיחת העונה הקרובה.

    2. בלי פציעות של 1 או יותר מהביג פור של הוורירס הוא צודק.סומסום בסופו של דבר צדק שנה שעברה ואני מודה שטעיתי. היה לי חשש עונה שעברה בגלל 2 סיבות.
      1-הטראומה מהגמר מלפני שנתיים וכל מה שהלך שם.
      2-החיבור של קווין דוראנט

      קווין דוראנט התחבר מצויין והפך לשחקן הטוב בליגה לידו ה-1 הטוב בליגה-קארי ולצידם תומפסון וגרין שהם טופ 3 בעמדה שלהם עם משחק מצויין בשני צידי המגרש פלוס ספסל לא רע וקבוצה עם שיטה שכבר מחוברת

      בקשר לסומסום מקווה שיחזור לקראת העונה ואני אגיד לו שצדק באופן אישי.בכלל מתגעגע ללילות עם סומסום והממזר של סטוקטון.
      לא אוהב שהוא חוזר כל פעם בכינויים שונים.

      1. מה זה צדק?
        הוא דיבר על סגירת הליגה ל-4 שנים לפחות.
        הם הפסידו רק משחק אחד? אבל זה היה בתנאי שלא יהיו פציעות?
        במה הוא צדק, שהווריורס היו פייבוריטים ברורים? שהם היו דומיננטים לאורך כל העונה? לא היה שום ויכוח על זה.
        גם עכשיו אני מתחרפן מכל מי שמוותר על העונה הבאה כי אין טעם. כי הכל סגור. אז למה בכלל אתם נכנסים הנה על יום ועוקבים אחרי כל פיפס בליגה?
        מישהו חזה את איך שהווריורס התחברו ב-2015? איך אפשר מראש לקבוע הכל? אם הפייבוריטית הייתה מנצחת כל פעם אז לא היה טעם לשחק. גם הווריורס האלה לא חסינים.

        1. התכוונתי שהוא צדק לגבי עונה שעברה.
          הוא אמר שגולדן סטייט יעשו סוויפים עד הגמר וגם הגמר יגמר 0-4 או 1-4.
          אני הערכתי שלקליבלנד יש סיכוי אפילו טוב לאליפות עם הסגל הרחב שהיה להם וגם בעקבות הטראומה מעונה קודמת.אחרי שראיתי את דוראנט בגמר אין לי יותר ספקות לפחות שנתיים קדימה כמובן הכל תלוי פציעות

          1. אתה הדאגה הכי גדולה שלך היא שלברון יקח אליפות, אלוהים יודע למה.
            שוב כל זה היה בהנחה שאין פציעות. היו או לא היו?

          2. היו פציעות אבל לא של הוורירס.זאזא פצע את דוראנט לפני הפלייאוף אבל הוא הספיק לחזור בזמן.
            לגבי לברון אתה צודק.

          3. משפיעות.אז אולי הוא היה טועה ונגד סן אנטוניו זה היה נגמר 1-4 או 2-4.עדיין הדומיננטיות של הוורירס שנה שעברה בגמר נגד הקאבס זה משהו שאני לפחות לא ציפיתי והוא חזר ואמר שזה לא יהיה כוחות

          4. שאני אזכיר לך כמה משחקים הוא אמר שהקאבס יפסידו בדרך? או שהם בכלל לא יגיעו לגמר? שמדובר בלברון וחבורה של גרוטאות?
            אז טוב בסדר הוא צדק בזה שהווריורס יביסו את הקאבס. יאללה לך קנה חולצה אצל עגל. 20 ש"ח רק היום.

          5. גילרי.חוץ מהממזר שהויכוחים שלהם היו מאסטר פיס רוב הויכוחים שלו בלילות היו איתי אז מותר להגיד שבעניין מסויים הוא צדק.
            מקווה שהוא יחזור שתתחיל הליגה ולא יבליח בכינויים אחרים.
            הממזר הוא הכי אהוב עלי בפורום אבל הוא צריך קונטרה כדי שיצאו ממנו הפנינים שהוא מוציא.שניהם ביחד בלילות הנבא הופכים את הפורום לvibrant

          6. לא אמרתי שאסור ומי אני שאחליט בשבילך או כל אחד אחר מה מותר או אסור להגיד. אבל מתחילה פה תנועה שממשיחה אותו כנביא ובאופן לא מפתיע רוב המשתייכים הם שונאי ווריורס. אתה אישית בהחלט לא שייך לזרם.

          7. סומסום לא היה נביא אלא אמר את הברור מאליו בקשר לג״ס. הוא היה הקול הברור ביותר בנושא.
            ובקשר לקאבס הוא הגזים בחולשתם וטעה. אבל זו נקודה שולית בלינק מוב שהיה (אופס שכחתי את המקף)

          8. אתה מחמיץ. מדובר בניסיון לייצר טרנד תעשייתי, כמו שהצלחת הללל יצרה תעשייה של ניסיונות ליצירת מועדוני חברים, התכנית היא לצאת אחר כך בקו של מגיב הופס X צדק על פריטי הלבשה שונים. טנק טופ עם מנחם צדק, כובע עם דדי צדק, מכנסי יוגה עם מומי צדק, כפכפי גיא הרשע צדק וכו'

  22. זה קטע, אין לי בכלל מושג על מה אתם מדברים ומה קרה עם סומסום.
    איך שהוא פספסתי את כל העניין.

    הכל בגלל שאני בתקופה של הוריקנים עכשיו.
    חייב להזכיר קצת לאנשים מי הבוס כדי שלא יחפפו בתפילות ביום הכיפורים הבא עליכם לרעה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט