סופי – קיירי בבוסטון, תומאס בקליבלנד. בוסטון הוסיפו בחירת דראפט סיבוב 2 ב-2020 / רועי ויינברג

 

 

סופי – בוסטון סלטיקס וקליבלנד קאבלירס הגיעו לסיכום שבתמורה לקיירי אירווינג, קליבלנד יקבלו בנוסף לתומאס, קראודר, צ'יזיץ', ובחירת הדראפט של ברוקלין 2018, גם בחירת סיבוב שני (בוסטון, 2020).

*

בצד הטרייד, בוסטון החתימה את הגארד LJ פיק על חוזה מובטח חלקית למחנה האימונים והוא צפוי לשחק בקבוצת הג'י-ליג של המועדון. פיק שיחק בקבוצת ליגת הקיץ של יוסטון ו-3 שנים בג'ורג'טאון (לא נבחר בדראפט). בנוסף אליו, תומאס רובינסון נבחן בקבוצה. רובינסון, הבחירה החמישית בדראפט 2012, קלע העונה 5 נקודות עם 4.6 ריבאונדים ב-48 משחקים במדי הלייקרס.

*

ניו אורלינס ומינסוטה מנסות להחתים את דאנטה קנינגהאם, כשהוולבס צפויים לעשות כך בסופו של דבר. העונה בניו אורלינס קנינגהאם קלע 6.6 נקודות עם 4.2 ריבאונדים למשחק.

*

ג'ראד סולינג'ר קרוב לברוקלין (62-20) והתאמן עם הקבוצה. העונה סולינג'ר, במדי טורונטו, קלע 3.4 נקודות ו-2.5 ריבאונדים ב-11 משחקים בלבד. ב-269 משחקי קריירה הוא קלע 10.8 נקודות עם 7.5 ריבאונדים למשחק.

*

השחקן השישי של העונה לשעבר, למאר אודום, מתכנן לחתום על חוזה ליום אחד במדי הלייקרס (56-26). אודום שיחק ב-519 משחקים במדי הלייקרס וזכה עם הקבוצה ב-2 אליפויות.

*

קליבלנד הודיעה שהיא מבטלת, לעת עתה, את התוכניות לשיפוץ אולמה הביתי, קוויקן לואנס ארינה, ב-140 מיליון דולר. הביטול הגיע בצל התנגדויות תושבי קליבלנד לשיפוץ האולם בו הקאבלירס משתמשים מאז 1994.

*

פורטלנד (41-41) הודיעה על הארכת חוזהו של נשיא פעילויות הכדורסל של הקבוצה, ניל אולשי, עד 2020/21. בכך אולשי צפוי להשלים 9 שנים במועדון, אותו הוא מנהל מאז 2012.

*

ממפיס (39-43) הציעה לג'מייקל גרין סכום גדול יותר בצורה משמעותית (הסכום עצמו לא ידוע) מהצעת הסף שהקבוצה הגישה לו בתחילת שוק הפרי אייג'נסי. אותו סכום, לפי המקור האנונימי, היה קטן משמעותית ממה שגרין (8.9 נקודות ו-7.1 ריבאונדים כשהוא פותח ב-75 משחקים השנה) וסוכנו ציפו לו.

*

נייג'ל וויליאמס-גוס, הבחירה ה-55 של יוטה (31-51) בדראפט האחרון, חתם על חוזה לשנתיים בפרטיזן בלגרד. יש לחוזה סעיף יציאה ל-NBA בשווי חצי מיליון דולר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 296 תגובות

          1. קרמר אתה גמל שלא רואה את הדבשת של עצמו.
            אתה תמיד בסדר, אף.פעם לא מפיץ רוע ושנאה. אתה מושלם ויש בך רק אהבה. נכון?

          2. להתנגד בחריפות לדברים שהם שחיתות מוסרית ולדרך חיים שיש בבסיסה דברים כאלו זה לא הפצת רוע ושנאה אלא לתקוף בגסות אדם באופן אישי וגם כמובן כשתוקפים דרך גם לא במילים גבות וכדומה אלא לומר נגדה שהיא לא מוסרית וכדומה.

          3. קרמר, אתה תקפת אותי מספר פעמים עוד לפני בכלל התייחסתי לקיומך, אז אל תספר לי סיפורים של מגן הדת. אתה מגיב על דברים שנכתבים על יהדות / מדינת ישראל וכו' כאילו הם לגופו של אדם ולא לעניינו של נושא. אז כן, אתה מפיץ שנאה וכן, אתה התחלת בלהוריד את הרמה וכן, אתה מוריד אותי למטה איתך.

          4. במה למשל תקפתי אותך אישית?
            המקרים היחידים שיכול להיות שתקפתי אישית היא במקרים שתקפו באופן אישי שומרי מצוות ומתנחלים וכדומה או אותי, אך ככלל תקפתי את התרבות החילונית ודברים שהם חלק מתרבות החיים החילונית כמו סגנון דיבור של גסויות וניבולי פה, המתירנות המינית, התופעה הנולכת הגדלה של קטינים ואף ילדים שמתעסקים במין והגיל יורד, תרבות הפאבים האלימה והמסיבות הפרועות כמו זו שבו מתה נערה בתוך מכונית בגלל שלא רצו לקרוא למשטרה כי חששו שהמשטרה תפסיק את המסיבה וזה היה חשוב להם יותר מחיי הנערה, הלבוש החשוף של חילוניות בקיץ, ועוד.
            כל הדברים האלו הם דברים של שחיתות מוסרית שלא יכולים להיות חלק מתרבות חיים אמתית.
            את זה תקפתי כלל ולא כל חילוני והיה לי ויש לי קשר טוב עם חילונים במשפחה או שכנים ואחרים, אך אין זה אומר שאני צריך לקבל את הדברים הנ"ל ואת תרבות החיים שהורידה את הרמה המוסרית הכללית של עם ישראל ופגעה בתמימות של ילדי ישראל.

        1. הלבוש החשוף של חילוניות בקיץ זה מה שעוזר לכולנו לעבור את היום.. עזוב אדון מתנחל צדקן שכמותך באתר וואן לא מראים תועבה ובחורות חשופות יותר טוב לך שם.. שחרר אותנו מנוחכותך בחיית זום זום…

          1. אתה מביא דוגמא אחת לבני נוער שחוששים מהמשטרה במסיבת טבע (ובצדק חוששים..) אז הם לא קראו להם.. לא מצדיק אותם אבל גם בתור אחד שראה מה עושים שוטרים במסיבות טבע אני יכול להבין למה התמהמהו..
            בכל אופן פרובוקציות זולות מאדם שאו לא מחובר לעולם שמסביבו או טיפש בצורה לא רגילה (אני בדעה הזאת) או שבצורה מאוד מעצבנת מנסה לעורר מריבה..

          1. איזו שחיתות מוסרית!

            לא דיברתי רק על הלבוש.
            והילדים שמתעסקים עם מין גם עוזרים לך לעבור את היום?
            והמסיבות הפרועות האלו כמו זו שבה נהרגה בחורה בגלל שלא רצו לקרוא למשטרה מחשש שיפסיקו את המסיבה (שמלכתחילה לא הייתה לגיטימית) וזה היה חשוב להם יותר מחייה של הנערה, גם עוזרים לך לעבור את היום?

            לא ראיתי בוואן מה שאתה אומר.

          2. "הילדים שמעסקים עם מין"

            מהיכן אתה יודע עם מה מתעסקים הילדים החילוניים,
            קרמר?

            ואתה חושב שבחברה החרדית, אין עיסוק במין?

            "במשטרה חושדים כי רבנים בכירים קראו שלא להתלונן נגד חשוד באונס ילדות רבות, בתמורה להגלייתו מקריית ספר שבמודיעין עילית לבני ברק. אלא שכעת הוא חשוד באונס נוסף של ילדה בת 5, וגם במקרה זה חושדים במשטרה כי הרבנים ניסו להשתיק את המקרה."
            (וואלה, חדשות)

          3. לא אמרתי שאין מקרים כאלו שציינתי ומדובר בחולי נפש שיש בכל המגזרים, אך דיברתי על תופעות נרחבות יותר ולא מקרים פרטיים של סוטים כאלו.
            והתופעה של ילדים שלפחות צופים במין ואף מתעסקים עם מין שקיימת רק בחינוך החילוני, מתרחבת והגיל יורד.
            וכן התופעה של בילוי בפאבים ובמסיבות פרועות כמו זו שבה מתה נערה בגלל שלא רצו לקרוא למשטרה כי חששו שהמשטרה תפסיק את המסיבה שלהם וזה היה חשוב להם יותר מחיי הנערה, זו תופעה שקיימת רק בתרבות החילונית.
            לתופעות רחבות כמו אלה התכוונתי ולא למקרים פרטיים.

          4. להוסיף כתבות וציטוטים?
            ממש לא מקרים "פרטיים".

            וחמור יותר –
            אני לא טוען שאין עברייני מין בקרב הציבור החילוני,
            רק שמנהיגי ציבור חילוני לא מסתירים אותם, ובכך מאפשרים להם להמשיך לפשוע.
            אותם רבנים ממודיעין עילית?
            הם עבריינים לא פחות מאותו אנס שפל.
            הילדה בת ה-5 מבני ברק שנאנסה?
            האשמה היא על אותם רבנים.
            וזה הופך את זה ממקרה פרטי, לתופעה.

            תופעת הסתרת עברייני מין.
            תופעה שקיימת רק בתרבות החרדית.

          5. שוב, הדוגמה שאתה נותן של סוטים, היא לא קשורה למגזר או לתרבות חיים אלא למצב נפשי, אך תופעות כמו ילדים שצופים במין ומתעסקים במין או תופעת המסיבות הפרועות קיימות רק בתרבות החילונית.

          6. לא נכון.
            הדוגמה היא של רבנים שבחרו "להגלות" עבריין מין,
            ובכך אפשרו לו להמשיך לפשוע.

            אתה ממשיך כל הזמן לכתוב על ילדים שמתעסקים במין.
            מהיכן אתה יודע???

            אני מביא לך דוגמאות קונקרטיות של חרדים שלא רק שתוקפים מינית,
            הם תוקפים ילדות.
            ויותר מכך –
            דוגמה על איך החברה החרדית מסתירה את הפושעים האלו,
            על איך הם מאפשרים להם להמשיך ולתקוף.
            והתגובה שלך?
            ילדים חילוניים ומין.
            תסלח לי,
            אבל זו תגובה מטרידה שלא מאירה אותך באור חיובי.

            "בפשיטה של משטרת ירושלים נעצרו 22 חשודים בביצוע עבירות מין בקטינים ובנשים בשנתיים האחרונות. החקירה העלתה: החשודים הועברו לטיפול אצל גורמים במגזר החרדי, ואלו ניהלו הליך פנימי נגדם – מבלי לדווח על כך למשטרה ולגורמי הרווחה"
            (ynet, 2017)

          7. אני יודע על התופעה הזו של ילדים הצופים במין ומתעסקים במין כי דיברו על כך בתוכניות טלוויזיה.

            שוב, לגבי הפוגעים מינית בילדות ובכלל, זה לא קשור למגזר אלא בבבעיה נפשית הקיימת בכל המגזרים ואכן ההסתרה היא שלילית ורעה ובסופו של של דבר פוגעת במגזר שלהם, אך זה נובע מתוך הבושה של פרסום מקרים כאלו (וכמובן שעדיין אין לכך הצדקה).
            לעומת זאת תופעות כמו ילדים שצופים במין ומתעסקים במין ועריכת מסיבות פרועות הן תופעות מתוך תרבות חיים של שחיתות מוסרית שממנה נובעות גם תרבות הדיבור המלוכלכת והמתירנות.

      1. זה מה שאני אוהב אצלך יאיר.
        מתיחס כמו שצריך ובכבוד למי שמגיע ויודע להחזיר
        לפרובוקטורים .
        בשביל כבוד צריך לעבוד .

          1. יש רק אדם אחד בכל שנותיי בהופס שהביא עותי לרמה הזאת. אדם שהסתכסך עם עוד קבוצה גדולה של מגיבים אז כנראה שעם כל הכבוד לא אני הוא הבעיה.

            אני מאמין גדול בשוויון ופלורליזם וגם עוסק בזה למחייתי אבל מי שפוגע בערכים האלה ופוגע בקוראים באתר, נכנס לרמה האנושית ומעליב באופן לא ענייני זה קרמר. פלורליזם זה טוב עד גבול מסוים אבל אם מישהו רומס את מה שאתה מאמין בו ומה שנבנה בקהילה הזו בהרבה מאמץ, אז אני מפסיק להיות סבלני ושולף ציפורניים. אני לא רוצה שקרמר יהיה באתר הזה ואמרתי זאת. אני גם לא מחליט ויש לו זכות להיות פה אבל שלא ייצפה שכל העלבונות והעקיצות הקטנות שלו יעברו בשתיקה.

          2. אני מבין ובכל זאת הוא לא אוייב. זה רק עניין של חוסר הסכמה בין השקפות עולם של אנשים מאותו העם. אם רוצים לשמור פה על רמה לא צריך להתיחס לכל מה שאנשים אומרים במיחד עם העניינים חורגים מהספורט שביגללו אנחנו כאן. אפשר לדלג, לא יקרה כלום…
            בוקר טוב 🙂

          3. לא אויב? אתה מבין שאתה מדבר על אדם שהיה שמח לראות אנשים באתר הזה נטבחים בשביל שעוד יהודים יחזרו בתשובה וגם רואה בזה דבר מוסרי?

          4. רזי – זה לא קשור לאותו עם. אני יכול גם להסכים/לא להסכים עם אנשים מעמים שונים. וזה בלי קשר לויכוח עצמו.

          5. אתה בעד פלורליזם אך לא יודע להבדיל בין יחס לתרבות חיים ולתופעות מגונות ואנטי מוסריות לבין יחס לאדם הפרטי.

          6. לאיש: אי אפשר להבין מדבריי מה שאמרת בשמי ואין כל מקור בדת היהודית שאפשר להבין ממנו דבר זה, לא כלפי גויים ובוודאי לא כלפי יהודים.
            לא היה כל טבח שהוא שנעשה בשביל שיאמינו בבורא עולם אלא רק כעונש על מעשים רעים מאוד.

          7. 1) בפעם האלף, מדבר עליך ולא על הדת היהודית.
            2) תזכיר לי בבקשה מתי אמרת שטבח לשם אמונה של אנשים באל הנכון הוא תמיד לא מוסרי.
            3) כבר עברנו על זה. מטרתו של עונש הוא לעודד ולהגביר התנהגות רצויה, וברור לנו בסיפור שההתנהגות הרצויה היא אמונה באל הנכון, ולכן אם פעולת הסקת המסקנות אצל אדם הינה תקנית הוא מבין שהיה וגם היה(בסיפור בלבד כמובן כי מדובר בסיפורים שלא קרו במציאות),

          8. 1. אך הדברים האלו לא שייכים אליי ואי אפשר להבין מהדברחם שלי את הדברים שייחסתי לי באותה מידה שאי אפשר להבין זאת ממקורות היהדות.
            2. אני לא צריך להגיד דבר כזה כי לא כתבתי שכן ואי אפשר לההין מדהריי דבר כזה ולא ממקורות היהדות.

            3. מטרתו של עונש היא להעניש כמו בכל חברה.

          9. 1) אתה כנראה לא רק לא קורא את מה שאתה מדביק, ומה שכותבים לך ומקשרים לך אלא גם את דבריך.
            2) אם לא היה ניתן להבין זאת מדבריך לא הייתי טורח לשאול אותך(פעמים רבות) אם אתה רואה בטבח דבר מוסרי או לא. כששואלים בן אדם אם הוא חושב שטבח (למטרה כלשהי) הוא דבר מוסרי, אדם שלא חושב כך עונה לא. אדם שכן חושב כך עונה כן או מבלה עשרות(אם לא יותר) תגובות בלהתחמק מלענות. אתה בחרת באחרון למרות שמאוד בקלות אתה יכולת (ועדיין יכול) לשנות זאת. כל עוד אתה בוחר לא לעשות זאת, המסקנה המשתמעת מדבריך היא שאתה אכן רואה בטבח (בתנאים הנכונים ולמטרה הנכונה) כדבר מוסרי.
            3) אתה מוזמן לקחת טיול קטן ולקרוא קצת על מטרות הענישה בחברות שונות. אם כשאתה חוזר אתה ממשיך לדגול בטענתך אז נוכל לדבר עוד קצת על המוסר שלך.

          10. 1. אני קורא את דבריי ואת תוכן הקישורים שאני מביא, אתה הואהדלא מבין אותם!

            2. זה שאתה מבין מדבריי מה שאתה מבין לא עושה זאת נכון ואיני צריך להתייחס לשאלה שכל הבסיס שלה שגוי מיסודו.

          11. 3. עם כל ההבדל הין החברות השונות יש בסיס משותף לכולם: הרתעה מעשיית מעשי רעים וזה נכון גם ביהדות וגם בדעתי דהיא לפי היהדות ולא לפי מה שאתה מבין מדבריי בחוסר ההבנה שלך!

          12. אם הבסיס כל כך שגוי* למה אתה לא מסוגל לכתוב שטבח זה לא מוסרי? תשאל כל אחד כאן ותקבל תשובה. מעניין מה כל כך מיוחד בך שאי אפשר לקבל ממך תשובה.

            'הרתעה מעשיית מעשי רעים'

            יופי, וזה שונה מלגרום/לעודד/לשכנע לאנשים להתנהג בצורה רצויה כלשהי איך בדיוק?

            *וכולנו יודעים שהוא לא

          13. רועי. זה לא קשור לטרייד. זה קשור לזה שאתם מאפשרים לאנשים להפיץ פרופוגנדה ושנאה במקום למחוק את התגובות האלו שלהם שאין להן שום קשר לאתר או מקום בו.

          14. כל מי שבסיס ההשקפה שלו כשלך יודע לדעתו שזה לא שגוי, אך העובדה שזה שגוי לחלוטין.

            אני לא מתייחס לשאלה על בסיס הבנה שגויה בדבריי. אתה מבין כך אז שאתה תענה לעצמך על השאלה הזו לפי מה שאתה מבין, אך לא קשור אליי ולדעתי.

            כל חברה רוצה לגרום לאנשים לנהוג בצורה הרצויה לפי ערכי החברה, אך זה לא שייך לחברה מסוימת דווקא או לדעה של אדם מסוים!

          15. לאיש: זה נכון לשני הצדדים.

            כשראיתי בשלב מסוים בפוסטים על כדורסל תגובות מזלזלות באמונה הדתית ובדתיים, אז משם התחילו תגובותיי שמרגיזות כאלו כמוך, אך לא יותר ממה שהרגיזו אותו התגובות המזלזלות באמונתי.

          16. איך בדיוק אתה היית מנסח את השאלה בה הינך מנסה להבין מאדם האם כל פי תפיסת עולמו הוא רואה בטבח דבר מוסרי או לא?

            מה אתה היית מבין מכך שבן אדם מתחמק מלענות לך על שאלה זו?

            אני עניתי ונראה לי שהתשובה ברורה לכל, וכמה שלא תרצה, זה קשור מאוד אליך.

            לא ענית על השאלה: איך הרתעה מעשיית מעשי רעים שונה מלגרום/לעודד/לשכנע לאנשים להתנהג בצורה רצויה כלשהי?

          17. תראה לי מישהו אחד שהתעצבן על תגובה שלך שהתחיל להדביק עשרות תגובות של פרופוגנדה אנטי דתית שאין ביניהן אפילו קשר לתוכן התגובה המדוברת, והתחיל לקשר לעשרות מקומות שלא נוגעים לדבר ומכילים פרופוגנדה אנטי דתית ולא יותר.

          18. כשהשאלה על בסיס של הבנה שגויה הייתי מבין חוסר התייחסות וחוסר ומענה.
            אם השואל שואל מתוך הבנה שגויה אז שיענה על השאלה בעצמו לפי הבנתו.

            גם לשאלה השנייה אין מה להתייחס כי יסודה בקביעה שלך שיש ביהדות טבח בשביל שיאמינו באל אחד, ואין דבר כזה ולא היה דבר כזה, אלא רק כעונש על המעשים הרעים כדי להרתיע מלחזור על מעשים חמורים כאלו שיש בהם כדי לפגוע בבסיס האמונה הדתית היהודית.

          19. אם בן אדם רוצה לדעת אם אתה חושב שטבח זה דבר מוסרי(בתנאים המתאימים) והוא שואל את השאלה, אין לזה שום קשר לשום בסיס דמיוני שאתה מדמיין שקיים לשאלה.

            הנה אני שואל אותך אדם לאדם בלי שום בסיס. ושיהיה ברור אין כאן שום דבר מתחת לזה מעל זה או מאחורי זה או מאיזה כיוון שלא יהיה של זה, רק בשביל להבין את תפיסת העולם המוסרית שלך.

            אתה חושב שטבח (בתנאים המתאימים) זה דבר מוסרי?

          20. מה שאני חושב כאדם שהבסיס שלו הוא אמונה בבורא עולם ושהתורה היא האמת הנצחית ושחכמי ישראל הם שליחי הבורא, שמה שהוא מוסרי רו לא מוסרי נקבע רק לפי ההשקפה היהודית הנצחית ורק חכמי ישראל יכולים לענות על שאלה כזו.

          21. וכן דבר שהוא הוראה ישירה מהבורא עצמו כמו שהיה כשהייתה נבואה, אס ברור שזה המוסרי ביותר כי הבורא שהוא בלתי מוגבל והבנתו מעל הבנתנו המוגבלת יודע יותר מה מוסרי ומה לא.

          22. אוקי, יופי, אז אין לך שום דעה משל עצמך. (מה שאגב למעשה אומר שהינך אדם ללא מוסר כלל, כך שמן הראוי שמלכתחילה לא תבקר את המוסריות של אף אחד אחר)

            נניח עכשיו מצב בו אתה נדרש להשתתף בטבח (היפותטי כזה) ע"י ראש הקהילה שלך, מה בדיוק אתה עושה?

          23. אם הבורא הוא בלתי מוגבל והבנתו מעל הבנתנו המוגבלת, והוא יודע מה מוסרי ומה לא, והוא הכתיב עבורך בדיוק את כל הדברים האלו של מה מוסרי ומה לא ואיך יש לנהוג בכל מצב בספר בצורה ברורה לגמרי, מדוע אינך עושה כדבריו ומתנהג בהתאם להוראותיו?

  1. תחושת הבטן שלי היא שהקאבס מנסים להשיג עוד דעות מומחים על הירך של תומאס ועל פי זה נתקדם. אם הם יקבלו עוד דעות שתומכות במומחה שהם פנו אליו בימים האחרונים, הטרייד רק ימשיך להסתבך..

    1. קצת מוזר העניין עם אודום. נראה ידיעה לא רצינית . אני מחכה כבר לדרבי עם טריסטן תומפסון " קרדשת נפוצה".

  2. לדעתי הדד- ליין יידחה עוד קצת ועוד נכונו עלילות בעניין. ובעניין אחר סופסוץ ידיעה כלשהי בעניין ג'מייקל גרין. נשקט בעיניינו היה מוזר, אמור להיות שחקן מבוקש מאד לדעתי.

    1. כתבה מאוד מעניינת על הפודקאסט של הורטיקל. כריס מאניקס מארח את אחד מכתבי הספורט המוערכים והוותיקים בבוסטון, סטיב בולפט, אשר משתף הרבה מידע מעניין על כל סיטואציית הטרייד ומעבר לכך על הסלטיקס.

      לפי הניתוח מדבריו, זה נראה יותר ברור שהקאבס לא כל כך יודעים מה הם עושים, מאשר מנסים במכוון לסחוט את הסלטיקס (וזה אחרי שכריס היינס, הכתב המוערך של ESPN, עלה לשידור בתוכנית הספורט של CSNNE וטען שהוא לא יתפלא אם הקאבס מודעים למעשיהם והם מנסיפ לסחוט כאן יותר מהעסקה).

      1. נשמע בעיקר כמו עץ גבוה שקליבלנד טיפסו עליו באימפולסיביות ועכשיו לא כ"כ מוצאים את הדרך לרדת, ואיינג' האחרון שישים להם סולם.
        זה מה שקורה כשמנסים להפיק מגה טרייד בלי ג' י אמ נורמלי שיחתוך החלטות.

  3. 1. נראה שאיינג' לא ממצמץ (ואני חושב בצדק) – אני חושב שלקליבלנד יש יותר מה להפסיד בטרייד הזה (כי גם האופציות שקיבלה ליום שאחרי לברון הולכות) וארווינג יהיה נזק.
    2. תומאס רובינסון צריך היה להבין כבר שהוא יעשה יותר כסף ותהילה באירופה ובסין מאשר לנדוד בNBA. או לחילופין, דרך אירופה/סין הוא יחזיר לעצמו מוניטין לחזור להיות משמעותי (כמו ביזלי אולי).
    3. למאר אודום – קצת מגוחך מה שעשה לעצמו.
    4. ג'מייקל גרין – קבוצות יודעות שממפיס ישוו כל הצעה עליו ולא רוצות להסתכן בלתת הצעה גבוהה ולהיתקע עם שחקן שהשווי שלו גבוה בהרבה מהיכולת ועם חוזה בעייתי ביחס לתמורה. גרין בסוף יעשה אותו הדבר כמו נואל בדאלאס.

  4. מאוד מאוכזב שהלייקרס שיחררו את תומאס רובינסון
    שחקן נשמה, ריבאונדר טוב, יכול לשחק 3 4 ולפעמים 5
    מקווה שישתלב בבוסטון

  5. WOJ מראיין את אייזאה תומאס ומוסיף עוד הערות חדשות על נושא הטרייד:

    http://www.espn.com/nba/story/_/id/20501325/isaiah-thomas-says-return-hip-injury-same-player

    אחרי הכתבה ששיתפתי כאן על הפודקאסט עם סטיב בולפט, ניכר בעיניי שהקאבס פשוט רצים אחרי עצמם. יותר ויותר מקורות טוענים שהקאבס קיבלו את כל המידע הנכון והמעודכן וגם המידע החדש שהיה בידיהם ביום שישי (שיצר את כל העיכוב) אינו שונה ממה שהסלטיקס עדכנו אותם.
    לפחות מאיך שאני מתרשם מהכתבה, אין סיבה שהטרייד לא יקבל חותמת סופית עד היום אחר הצהריים. הקאבס סתם מנסים לסחוט יותר ללא הועיל, או שהינם ממשיכים להוכיח שהם,כרגיל, מתנהלים בכאוס.

    1. כן
      גם אני התעדכנתי. נראה שזה באמת יגמר היום. הקבס מבינים שהלכו רחוק מדיי בנסיונות להשיג את בראון וטאטום. לדעתי העסק גמור חיובית. קיירי יגיע לגרדן והקבס כנראה יקבלו בחירה מסיבוב שני או מסוף סיבוב ראשון ובא לציון גואל.

      1. זה יפה שאוהדי בוסטון ממשיכים לבלוע את החרא שהוא מדליף לכתבים
        אף אחד לא מאמין למה שכתבי החצר של דני איינג' כותבים.

        1. לפעמים אני תוהה מדוע אתה לא מניח בצד את משקפי האוהד שלך ומסתכל על המציאות נחוכה.
          Woj לא כתב חצר של אף אחד…וגם לא סטיב בולפט או כריס מאניקס.

          1. יונתן למען ההגינות בולפט הוא בהחלט כתב חצר של בוסטון ו-ווג' ידוע בכך שהוא מנסה להיכנס בקליבלנד בכל הזדמנות כי לא נותנים לו מידע שם והוא סוג של פרסונה נון גרטה בסביבת לברון וקליבלנד.

          2. צודק אפלטון לגביי הטענה על WOJ, אבל הפעם אני נוטה להסכים איתו, בגלל הציטוטים מצד תומאס והעובדה שהוא אינו היחיד שטוען את אותם הדברים שהביע בכתבה. יתרה מכך, אני אישית לא חושב שבולפט הוא כתב חצר של הסלטיקס. קראתי המון כתבות שלו והן לא דוגמטיות באופיין, אבל אני יכול להבין למה אתה תחשוב ככה, כי ברוב כתבותיו הכיוון המחשבתי הוא לרוב חיובי.

            אסכם בכך שאמרת דברים שאני חושב שהרוב יסכימו איתך (וספציפית על WOJ אני גם מסכים בקשר לטענתך), אבל בגלל הצלבת מקורות רבים, כאשר האחרונים על הצמד דנן, אז אני נוטה להסכים איתם הפעם.

          3. בלי קשר אני חושב וכמעט בטוח שלא גילו שום מידע חדש.
            לצערי יש לי נסיון עם רופאים וכמו שאמרתי תיקח 3 רופאים ולכל אחד תהיה פרשנות שונה.
            מה שכן הם יכולים להגיד שההתקדמות של תומאס לא כפי שציפו בבדיקות שבוסטון העבירו, וזו הבדיקה הכי עדכנית, ולכן צופים זמן החלמה ממושך יותר.
            בכל מקרה אני בטוח שלא היה שם יותר מפרשנות שונה לאותו מצב, וקליבלנד היו צריכים לצפות לתוצאות האלו, היה להם מספיק זמן לבדוק ולעשות שיעורי בית, או לפחות לשמור את העסקה בשקט ולייצר תנאים מקדימים של זהירות לפני חתימת העסקה.

    2. גם בתוך כל החרא שהוא מדליף יש משפט אחד שקולע בול לסיטואציה:
      Maybe I am not going to be back as soon this season as everyone wants me to be,” Thomas told ESPN. ."
      הערות של איינג על כך שהיה שיקול בהעברת תומאס בעבקבות הפציעה שלו, והדיווחים והשמעות החוזרות על הפציעה המסובכת של תומאס (לפי מה ששמעתי הוא עדיין לא מסוגל לרוץ, אני לא מאמין לזה כל כך צריך לבדוק את זה).

      1. ברוך, בתור אדם שטוען שהוא עשרות שנים צופה בשחקנים ויש לו נכדה (משמע אדם וותיק ועם המון ניסיון חיים, כנראה) אתה מפתיע אותי שוב בכך שאתה מאמין בדברי הבלע האלה שקוראים להדלפות.

        אני לא אומר שלא קיימים דברים כאלה, אבל הכתבים שהעליתי פה בהחלט אינם כתבי חצר של איינג'..

  6. אז בוסטון החתימה את פיק כי התרגלו שם לאסוף בחירות?

    למאר בדיוק התראיין ודיבר על איך המעבר מהלייקרס הגיע בתקופה קשה ומנע ממנו את היציבות שהוא היה צריך באותו זמן. עוד סיבה טובה להתחיל לדבר על סירובים לטריידים.

  7. מה שלמעשה היה לנו זה מירוץ תרנגולות.
    וזה ידוע, שזה אסור לשחק chicken עם אירי…

    אז בינתיים הדיווחים הם שהקאבס הורידו את רף הפיצוי אותו הם "דורשים",
    כך שקשה להאמין שבשעות הקרובות לא תצא הידיעה שהטרייד אושר סופית על ידי 2 הקבוצות.

      1. אני מפרש את המצב אחרת ממך.

        המון דיווחים שונים על הפערים בין מה שבוסטון דווחו לקאבס,
        לבין תוצאות הבדיקות של תומאס בקליבלנד.

        מכל הדיווחים, מה שאני מסיק זה ש –
        א. היה פער.
        ב. הפער הנ"ל קטן ממה שהקאבס מנסים להציג.
        ג. איינג' יודע לתפעל את כתבי החצר מבוסטון.
        ד. כאשר לברון על הגדר, אין מי שיתפעל את כתבי החצר בקליבלנד…
        ה. איינג' אחלה GM
        ו. מול קבוצה יותר מאורגנת, הטקטיקה של לשנמך את תוצאות הבדיקות הייתה יכולה להתפוצץ לו בפנים (אבל מול קבוצה כמו הספרס, הוא לא היה מנסה)

        1. יכול היה לעבוד לקליבלנד אם היה שם מישהו חוץ מגילברט שמנהל את העסק. כרגע הם מתנהלים כמו תרנגולת בלי ראש.
          הסאגה המיותרת הזאת רק דוחפת את לברון עוד כמה צעדים לכיוון הדלת.

          1. עד כמה גרוע גילברט מנהל את העסק?
            הפעם, כאשר לברון יעזוב,
            התירוץ שלו יהיה מספיק טוב כך שהקליבלנדיאנים לא ישנאו אותו שוב…

        2. לפי המידע כמו שחשבתי אין שום מידע חדש שקליבלנד פתאום גילו.
          הפער שאתה מדבר עליו נקרא 'משא ומתן'.
          קליבלנד בסוף יצאו מהמצב הזה עם עוד בחירה כך שהם המרוויחים הגדולים.
          הספין שאיינג' מנסה לעשות עובד חלקית אבל הוא יתן בחירה כי הוא ממש חייב שהטרייד הזה יקרה והלברג' כאן הוא של קליבלנד, לא שלו.
          איך שלא יהיה זה לא משנה את התמונה הכללית. טרייד מצויין לשתי הצדדים. רק שעכשיו קליבלנד יקבלו עוד נקודות.

  8. אני חושב שהכתבה המצורפת פה תסביר הכל.
    הנזק המורלי שהקבס גורמת ל IT יכול עוד לחזור אליה כבומרנג כי IT הוא לא סחורה פגומה כמו שמנסים בקבס לשווק אותו.
    זו חוצפה שאין כדוגמתה לנסות לפגוע בסלטיקס וגם בשחקן.
    http://thesportsdaily.com/reds-army/woj-makes-it-official-cavs-are-the-worst-organization-in-basketball-and-this-is-just-a-shakedown/?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+RedsArmy+%28Red%27s+Army%3A+The+Voice+Of+Celtics+Fans%29

    1. אם אני IT הייתי משחק עד סוף השנה סולידי בלי לסכן את עצמי בריאותית, כשחקן מחליף, ומנסה להשיג חוזה טוב בשנה הבאה בקבוצה אחרת. את המקסימום הוא אולי לא יקבל בזכות ותודות לקליבלנד.
      אני מאחל להם שברוקלין תפתיע העונה לטובה ותסיים במקום טוב מאד כך שבסוף העונה כשלברון עוזב גם לאב יבקש טרייד והקבס אולי לא תעשה פליאוף שנה אחרי כן.

      1. קליבלנד מועדון נוראי אבל מצחיק אותי שאתה מאשים אותם שתומאס לא יקבל את המקס, הפציעה של תומאס בעייתית מאוד ואין ערבות לאיך שיחזור, נוסיף את הגיל הבעייתי ששחקנים מהסוג שלו מזדקנים ממש לא יפה,תומאס הוא הנפגע העיקרי כן, אבל מעניין אותי למה אתה לא מפנה גם את החצים אל הרופאים של בוסטון שלא העריכו נכון את חומרת הפציעה זמן החלמתה, והטיפול הנדרש. אם איזייה מושבת לחצי עונה הוא באמת סחורה פגומה, בשוק אכזרי כמו הNBA.

        1. ברוך, פרסמתי 2 כתבות שמסקנתן מחשבת במפורש לכך שהקאבס לא השיגו מידע חדש וחמור יותר על פציעתו של תומאס.

          אין מה להביא פה את רופאי הסלטיקס כבעייה.

          1. נכון. אבל אני חושב שהמהימנות של בולפט ואיינג' חזקה במיוחד ולכן אני נוטה להסכים עם דעתם העדכנית בנושא

          2. מאמרו האחרון אינו טוען זאת, אך הוא מראה כרגע כיוון מסויים בו נראה שסביר יותר שהמידע שבוסטון העבירו והמידע החדש שהם ריכזו בבדיקות של תומאס אצלם, אינם מראים הבדל מהותי, כמו שנחשד בהתחלה שהם מצאו.

          3. כשאני קורא את כל הדיווחים,
            כולל האובייקטיביים מביניהם,
            קשה לי לא להגיע למסקנה ש-
            יש פער.
            הוא קטן מאשר מה שקליבלנד מציגים.

          4. השאלה היא אם אותו פער הוא זניח או לא? אני מתחיל להאמין שבהשוואה למה שהדיווחים גרסו בהתחלה, הפער יחסית קטן וייתכן שהוא נובע בעיקר מחשדנות יתרה וכמובן שאבחונים שונים של מומחים.

    1. מקווה מאד שהוא לא יוותר על כלום אבל אפשר לחיות עם סיבוב שני של הדרפט, יש שם מספיק נכסים שניתן לוותר על אחד מהם.

  9. כרגע אם העסקה תבוטל סלטיקס יהיו במצב מצוין ולעומת זאת הקאבס ממש לא. תומאס יתרצה לחוזה קצר שאינו מקס, קראודר וזיסיץ ישחקו באטרף ויש להם את הבחירה של 18 ביד. הכל טוב מבחינתם. לעומתת זאת הקאבס עם קיירי לא ממש יוכלו לשחק כמו שצריך וגם לא יקבלו הצעה טובה כמו זאת משום קבוצה אחרת.

    1. אפשר להוריד את משקפי האוהד, אם הטרייד מתבטל בוסטון במצב בעייתי יוצר מקאבס, בעיות אמון בן ההנהלה לשחקנים, הערך של איזייה נופל לקרשים ועונה הבאה בהנחה שאיינג לא יסכים לשלם לו את המקס ובעיות האמון שנוצרו הוא עוזב בלי תמורה.לקאבס עדיין יש מספיק זמן בשעון החול בשביל הטרייד על קרי (שנתיים בחוזה מצויין) ולפחות באיך שאלטמן התחיל הוא יותר חכם מהנהלת הבולס ,והטרייד במצב הנוכחי של איזייה בעייתי (למרות שמה שקורה שם מבחינת שכר ובחירות דראפט בעקבות הטרייד הוא לא פחות ממדהים).

      1. ואם הוא עוזב בלי תמורה אז מה? לא ימצאו גארד סקורר עם כל הכסף שיתפנה תחת התקרה? אם יהיו קונטנדרים בטוח יהיה מישהו ברמה שיחתום שם

        1. אם תומאס עוזב ללא תמורה,
          מתפנים רק 6 מיליון מהפיירול של בוסטון.
          ואז אין להם מקום מתחת לתקרת השכר בשביל להחתים "מישהו ברמה".

          1. את הכסף שהיה הולך למקס שלו הם יכולים לתת לו בגין זכויות בירד שלו. הם לא יוכלו לתת את זה לפריי אייג'נט מבחוץ.

      2. אני חושב שלכן במקרה כזה שהעסקה תתבטל בוסטון יציעו דיל לתומאס. דיל שאינו מקס, אבל לא מעליב. דיל ריאלי, שהוא יותר ממה שהוא יוכל לקבל מכל קבוצה אחרת – בין השאר כתוצאה ממה שעשו הקאבס. זאת אומרת גם בביטול העסקה הקאבס עוזרים לבוסטון מול תומאס. הוא לא אידיוט, הוא ישאיר את הרגשות הרעים בצד, יחתום חוזה ל2+1 עם הרבה מיליונים אבל ממש לא מקס, ויעבוד קשה, כמו שהוא יודע, כדי להוכיח שמגיע לו יותר.

        1. אז תנסה לחשוב יותר חזק ותבין שזה בכלל לא משנה מה בוסטון יציעו לתומאס.
          לא משנה מה יקרה עם הטרייד – הוא לא ישחק בבוסטון החל מעונת 2018/19.

          1. I once told a woman I was Kevin Costner and it worked because I believed it

            (מתוך ספרו רב המכר של ס. גודמן: "איך להתמודד עם בשורות איוב?")

          2. דדי תסביר לי. באמת. למה אתה חושב את זה ככה בכזאת החלטיות. בוסטון נתנה לו ממש לא פחות ממה שהוא נתן לה. נתנו לו את הבמה והוא שיחק אותה בענק. יש לדבר הזה ערך. אני לא מספיק בקיא באישיות של תומאס וכמה יש שם בעיות ומשקעים על עצם העובדה שהטרידו אותו (זה מגניב המשמעות הכפולה שיש לזה בעברית), אבל שורה תחתונה, במצבו היום, אם מציעים לו חוזה הוגן ל3 שנים, לא מקס אבל משהו כמו 70 מיליון (העונה הוא צפוי להרויח 6, כן), משהו שיחליף את החוזה של העונה ויתן לו 22 הוענה, 23 עונה אחרי ו24 עונה שלישית שהיא אופציה (לשחקן ולקבוצה) – למה לא?

          3. כי יכולים אולי גם להציע לו יותר. הוא היה בוחן את השוק בקפידה ומחפש חוזה MAX מלא.
            אין לדעת מה היה קורה אם תומאס היה נשאר בבוסטון, אבל רבים צפו מו"מ בעייתי יחסית. לטעמי ההנהלה הייתה אומרת לתומאס לחפש את החוזה הכי גבוה שהוא יכול לקבל בשוק ועל פיו הם היו עובדים. וזה היה קורה כך גם אם בוסטון היו נותנים הצעה גבוהה, אך לא את ה-MAX..

          4. נורא פשוט צביקה – מדובר בבני אדם, לא ברובוטים.

            אחרי מה שהוא נתן לקבוצה בסיטואציה שבה אף אחד לא היה מאשים אותו אם לא היה נותן, סיכן את הבריאות, תוך כדי קושי נפשי עצום, ומי יודע איך זה בכלל השפיע על היחסים שלו עם המשפחה הקרובה, הוא נזרק בטרייד חודשיים אחרי ?

            אתה במקומו היית נשאר ?
            מה, הוא רעב ללחם או שאין יותר קבוצות בנבא ?

            אין שום סיכוי בעולם שהוא יעבוד עבור איינג' אפילו שנייה אחת יותר משהחוזה הנוכחי שלו מחייב אותו.

            הצורה שבה נפטרו ממנו (ובדרגה קצת פחותה אבל עדיין משמעותית) מקראודר, פגעה אנושות במוניטין של איינג' בקרב שחקני הליגה.
            אז אתה חושב שדווקא נשוא הפגיעה הוא זה שיתעלם מזה וימכור את עצמו עבור עוד כמה דולרים ?
            תחשוב שוב.

          5. דדי אתה שוכח שמדובר בפאקינג איינג. שחקנים חולמים לשחק אצלו אחרים מוכנים לקבל הרבה פחות רק בשביל להיות שחקן שלו. זה איינג זה לא סתם מנהל. אין שחקן בליגה שלא מחכה שאיינג יחתים אותו ואז הוא ייתן שנה-שנתיים טובות ואז איינג יזרוק אותו הלאה. 😄

          6. דדי אני מבין את כל זה. אבל השאלה היא האם כולם מתנהלים בכזאת רגשנות כמו שאתה מתאר, או שעושים שיקולים עסקיים לטווח קצר וארוך. תומאס הוא תמיד אנדרייטד בגלל הגובה שלו. בבוסטון הוא שיחק שנתיים ורבע כרכז הפותח וקיבל את ההזדמנות שהוא רצה ומאוד הוכיח את עצמו, מה שלא נתנו לו בסקרמנטו ובפיניקס. גם אם הוא בריא גמרי, בגילו ובגובהו, לא רק איינג' – כל אחד בליגה לא ירצה לתת לו מקס עכשיו. הוא חשב באמת שזה מגיע לו מבוסטון, ועכשיו הוא מבין שאת זה בטוח הוא לא יקבל מהם. אבל מצד שני להמשיך להיות הרכז המוביל בקבוצה שמכוונת הכי גבוה – זה הוא יקבל בבוסטון בשנים הקרובות, במשכורת מכובדת כמו שתיארתי, לא במקס, ולדעתי לא יקבל הצעה מקבילה מאף קבוצה אחרת כיום.

  10. פשוט לא יאמן איזה ביש מזל (באנדרסטייטמנט) היה לתומאס מהיום שנסתיימה העונה הרגילה-
    מוות של אחות
    שבירת שיניים
    פציעה רצינית בירך

  11. זהו שכרגע מצבו של תומאס פחות טוב בשוק. והצעה כזאת יכולה לההיות טובה בעיניו. במיוחד אם היא נתנת לו כבר העונה עוד 17 מיליון דולר! כמה שהוא בטוח ביכולתו, זאת הצעה מאוד הוגנת, שהשוק היום לא יתן לו. זאת הערכתי.

    1. נו, מפרק הירך.

      מנחם שם פה כל תמונה אפשרית של זה. חוץ ממסע מצולם בתוך גלולה שנעה בגופו של IT כבר ראינו הכל.

  12. הסיטואציה של הסלטיקס עם תומאס (לפני הטרייד) גורמת לי לחזור אחורה 5 שנים. למרות שיש הבדלים עצומים בין שני המקרים יש גם לא מעט נקודות דמיון למצב של הווריורס עם קרי.
    הווריורס וקרי לקחו הימור ענק (משני הצדדים) וכולם הרוויחו. למרת שאני חושב שקיירי עדיף על תומאס אני עדיין מאד מאמין בגמד הקטן. אחרי כל הבלאגן הזה אני תוהה האם לבוסטון היה משתלם לקחת הימור דומה.
    מכיוון שאני מניח שהטרייד יושלם בסופו של דבר השאלה שעולה לטעמי היא האם לקאבס יהיה משתלם להמר על הארכת חוזה לתומאס (עם הנחת פציעה) לפני שהוא הופך לשחקן חופשי בקיץ.

    1. גם אני מאמין בגמד.

      בנוסף –
      אני חושב שהוא הרוויח בגדול מכך שהוא מגיע לקליבלנד.

      קליבלנד יצלחו את אותו חלק מהעונה בו תומאס יחסר,
      כאשר במאני טיים, בפלייאוף, הוא צפוי להיות כשיר –
      יש לא מעט שחקנים שהופעה טובה בפלייאוף סידרה להם חוזה מכובד.

    2. בהחלט מסכים עם שניכם.

      אני חושב שהצעד שאיינג' לוקח ידוע בעיניו כבעל סיכון מכמה סיבות.
      לדעתי, מבחינת ההסתכלות האובייקטיבית, ההחלטה כאן נכונה. שחקן צעיר יותר וטוב פחות או יותר באותה צורה. מעבר לכך, בו אולי כן אפשר לפתח משמעת בהגנה, לעומת תומאס שפשוט מוגבל פיזית עקב נתוניו.
      אני כן נחזיק לתומאס אצבעות שימשיך להוכיח לרבים שהוא לא תופעה חולפת. הוא עדיין ימשיך להיות מהשחקנים האהובים עליי בליגה.

    3. לגבי התהייה שלך אני חושב שלא ואני אם הייתי מנהל והלוואי שיתבדה לא הייתי שם על תומאס את הגיטונים, יש פה שני מרכיבים עיקריים הראשון כמובן הוא הפציעה שלא בתוך איך תומאס יחזור, והשני זה גיל וסגנון המשחק שחקנים כמו תומאס לא מתבגרים יפה בטח כשהזריזות נעלמת. שחקן בן 30 שלא יוביל אותך לשום מקום להמר על חוזה גבוה זה טעות

      1. לגבי הפציעה אמרו דברים מאד דומים על קרי. לגבי הגיל אני מסכים אבל בראיה לאחור אתה חושב שהחוזה של כריס פול היה לא מוצדק?

          1. אז זהו שלא בטוח שזה כל כך רולטה. מדובר בשחקן שלכל אורך הקריירה הטילו בו ספק והא כל פעם הוכיח את עצמו מחדש. זה בדיוק הסוג של השחקנים שעליהם שווה לקחת הימור כזה.

      2. כריס פול היה בסיטואציה שונה הייתה הרגשה שהקליפרס באמת יכולים לזכות באליפות ,בבוסטון עם איזייה הם כלל לא מועמדים, בראייה לאחור החוזה של פול בהחלט מוצדק.

        1. זו דעתך. בעונה שעברה הוא היה אול-סטאר בודד בקבוצה (לא הורפורד הנוכחי הוא לא אולסטאר).
          מה לגבי החוזה הנוכחי של סטף קרי? זה בדיוק אותו גיל כמו תומאס.

          1. קרי שחקן על (טוף 5 בליגה) , איזייה לא ברמה הזאת ואולי נכנס בין 20 השחקנים הטובים בליגה. קרי בסגנון שלו יתבגר הרבה יותר יפה מראסל ווסטברוק איזייה תומאס ודומיהם. אני רואה את קרי בהחלט בטוף בגיל 33-34 את תומאס אחרי גיל 31 אני לא מאמין שהוא יוכל לשמור או לשחרז את הרמה שהציג בעונה האחרונה (העונה הייתה חריגה סטטיסטית שלו.קבוצה שתומאס הוא השחקן הטוב ביותר שלה בטח בגיל 30 לא יכולה להיות קונטנדרית, ונוסיף על כך את הפציעה של תומאס (הטיפול בעקבי הזכוכית של קרי הוא לא פחות ממדהים, איך שהוא בנה את עצמו.

    4. קרי קיבל חוזה נוח והיה צעיר, זה לא היה הימור נוראי בכלל. IT מבוגר מקרי באותה תקופה, ולא נראה שיש לו עוד מקום לקפןץ איליו(זה לא אומר שהוא שחקן מעולה)

  13. מפרק הירך (המפרק בו עצם הירך פוגשת את אגן הירכיים).
    לא המותן, לא אגן הירכיים, לא הירך.

    הפציעה עצמה היא קרע בסחוס אשר נמצא במעטפת המרחשת (השקע בתחתית האגן, שם ראש עצם הירך פוגשת את אגן הירכיים).

  14. מישהו יכול לעשות קצת סדר ולרשום מהם הנכסים שיש כרגע לבוסטון?
    אילו בחירות דראפט ובאילו שנים? זה יעזור לכולנו להבין מה האפשרויות השונות שעל השולחן.

  15. http://www.espn.com/chalk/story/_/id/20496197/nba-golden-state-warriors-top-all-teams-under-675

    עידו שיתף את הקישור מוקדם יותר בכתבה.

    חייב לציין לגביי הסלטיקס שאני כרגע מתקשה מאוד להאמין לכך שהם מסיימים עם מאזן טוב יותר מהשנה האחרונה ואף מעל הקאבס פעם נוספת.
    4 שחקנים בסה"כ יחזרו לקבוצה עוד חודש בפתיחת מחנה האימונים.
    הבאת 2 אול-סטארים שהקבוצה תבנה קודם כל עליהם. סגנון המשחק שכל אחד מהם התרגל אליו עד כה שונה מזה שהסלטיקס משחקים, בייחוד היווארד והשיטה האיטית בה שיחק ביוטה.
    מעבר לכך, רוב הסגל הפך כעת לצעיר במיוחד. הורפורד הוא השחקן הכי מבוגר בסגל והוא בן 31. כשליש מהסגל יהיו שחקני שנה ראשונה בליגה. סטיבנס אמנם מאמן יוצא מן הכלל, אבל צריך להיות גם ריאליים ולהבין שהעונה הזאת צריכה להסתיים בסופה בנימה חיובית, אך הדרך לשם עשויה להיות דרך חתחתים.
    המטרה של הטרייד היא בהחלט להשתפר ולהיות טובים כבר מהעונה הקרובה, אך הוא יותר מכוון להצלחה בטווח הרחוק וכאשר LBJ יתחיל לדעוך.

    אני אומר אנדר על הסלטיקס. הדרך היחידה שהקאבס יהיו פחות טובים ממה שהם עכשיו ובסוף הסלטיקס כן יסיימו מעליהם זה במידה ויווצר חיבור מצויין ומהיר בבוסטון, לעומת אפקט הפוך בקאבס, שם יהיו הרבה בעיות בנושא (ייתכן בגלל בעייה בחלוקת הזמן בין תומאס לרוז, חוסר שביעות רצון מלברון וכדומה..). לצד זה, היחס שניתן לקבוצה (56.5 אובר/אנדר) נראה לי טיפה מתיימר כרגע.

      1. בחירתך מראה על חשיבה לוגית, אבל אתה מסתכל על המצב באופן יחסית נקודתי ולא מרחיב את ההסתכלות לרמת המאקרו הכוללנית.
        סלטיקס צעירים, חדשים אחד לשני – הקבוצה נבנית די מאפס ולמרות המון מוטיבציה, אינה נמצאת עוד במקום בו קיים לה חלון הזדמנויות מצומצם.
        בקאבס לעומתם, לברון עדיין משחק. הרוב כבר וותיקים בקבוצה והטרייד רק מוסיף להם עזרה כבר עכשיו.

    1. הדדליין היום הוא המועד האחרון שבו השחקן צריך לעבור בדיקה רפואית. מחר באותה שעה הדדליין לאשר אותה.

        1. לא יודע מה הם סיכמו בעל פה אבל יש להם עד מחר בבוקר שלהם להשלים את הקטע של אישור הבדיקה או להגיע להסכמה על הארכת המועד.

  16. ESPN מדווחת שהבאקס הציעו לקאבס באופן רשמי את המתווה שהכרנו טרום השיחות עם הסלטיקס – מידלטון וברוגדון תמורת אירווינג.

    1. חשוב מאוד לציין ולא רשמתי זאת – הם הציעו להם את העסקה הזאת אך ורק אם העסקה עם הסלטיקס נופלת.

      הקאבס מחוייבים כרגע להטיל וטו על הטרייד ולבטלו לאלתר בכדי שיוכלו להתחיל מו"מ עם הבאקס.

      1. מסכים איתך, אבל הם מרוויחים בטווח הקצר יכולת להכות חזק בארגון שמהווה לו יריב מרכזי במזרח בכך שהוא לא מחזק אותו וגם מחזיר לו 2 שחקנים ממורמרים מהשליחה שלהם בטרייד מהקבוצה.

        אבל הבעייה כאן היא שלדעתי הם וצריך כך בבאקס יריבת טופ 4 נוספת במזרח, כאשר יאניס ואירווינג יהיו הצמד המוכשר במזרח.

        הבעייה שאני צופה פה היא שלעומת בוסטון, אני חושש שיאניס ואיווינג הצעירים עלולים למצוא את עצמם חוצים טלאות רבות בכדי למצוא ביניהם איזון עם הכדור. זה לא כמו הצמד הארדן-פול שברור איתם שהנואשות להתקדם במעלה המערב הקשה הוא העיקר (וגם עם עובדה זו, לא בטוח שהשילוב יעבוד ונצטרך לראות אותו העונה בפעולה).

        1. פחות אוהב את השילוב של קיירי במילווקי.
          ג'יאניס צריך הרבה את הכדור ופחות יעיל כשהוא לא מרכז ההתקפה, ובכלל קיירי נראה לי יקלל את כל העולם ואשתו.
          מקליבלנד למילווקי? מהפח אל התחת? נראה לי שקיירי יטיל ווטו על כזה טרייד ויודיע שהוא לא מתכוון לחתום מחדש.

  17. מצוין שתושבי קליבלנד לא הסכימו לשיפוץ האצטדיון. כספי מסים נועדו רק לדברים חיונים כל מה שמעבר פשוט לא. ואם נשאר כסף מיותר אז לגבות פחות מסים. ואם אין לקאבס איך לשפץ את האיצטדיון שיעלו את מחירי הכרטיסים ומי שירצה ישלם. כספי ציבור לא אמורים ללכת על ספורט / תיאטרון / קולנוע וזה שהפוליטיקאים דוחפים לזה כל הזמן זה רק כי הם מעוניינים שהכול יהיה בשליטתם (רגב לצורך הדוגמא או אלוני בזמנה) והציבור משלם המסים הפראייר מרוב שהתרגל לשלם מסים משוכנע שהפוליטיקאים בנדיבותם וטוב לבם בנו לו את האצטדיון בלי להבין שהוא הפראייר שמשלם

  18. The Milwaukee Bucks have repeatedly been included in trade rumors surrounding Irving, with rookie of the year Malcolm Brogdon and guard Khris Middleton often mentioned in the potential offers. However, according to a league source who spoke with the Journal Sentinel on Wednesday, there is “nothing” to these reports. In fact, the source says there have not even been conversations between the Bucks and Cavaliers

  19. נכון למחוק , אך קרמר הציפור מבין רק דרך אחת
    שלול הבנה ונטול ידיעה שכולם דוחים ושונאים,
    אתר וואן שיקח אנשים כמוהו, לך לשם שרוליק

    1. אני לא מקבל את זה שבגלל חשבונות עבר כל פעם יזכירו לאדם את עברו .
      בסדר היה משהו בעבר נגמר לא כל תגובה צריכה להיות אכולת שנאה.
      יאיר כפי שכתב לך יהודה תשתדל להאיר (כפי שאתה עושה בדרך כלל)
      חבל להחשיך אין בזה טעם וזה מוציא אותך לא טוב חבל.
      (ואל תזכיר לי את זה שההוא התחיל …שמענו ידענו ראינו ויאללה עברנו )

    1. אל תתפלא אם מהר מאד IT מאוס (העכבר בעל כוחות העל) יחזור לשחק בקבס. אם זה יקרה כולם יבינו שמי שמנהל את הקבס עשה פה תרגיל וחשבו טוב טוב לפני שעושים אתו טרייד בעתיד.

  20. סיכום קצר שלי .
    1. 2 הקבוצות היו כבר בנקודת בעל חזור ולא יכלו לוותר לוותר הטרייד.

    2.הג.מ הצעיר של קליבלנד עשה לדעתי בסה"כ טרייד מצויו אבל גמר אותו בצורה לא חכמה וחסרת ניסיון …לי ברור בסבירות גבוהה שהוא קיבל אינפורמציה מדויקת כמה שניתן (תמיד יכולות להיות חוות דעת קצת שונות לכמה זמן החלמה וכו').
    הבחור של ג.מ הרגיש מרומה /נלחץ אבל לא היה לו באמת קייס (לא מכיר אותו אך איני מניח שהוא ניסה באמת לסחוט ).
    וקיבל בסופו של יום גזר. …שהוא יותר השפלה.

    3. בצד השני דני איינג רק הרוויח …עכשיו בבוסטון בעיקר (ובליגה ) יכולים יותר לחשוב שהוא מכר חתול בשק ולהבין את המהלך .
    איינג גם לא התעקש בכח על הפרנציפ (יאיר תלמד ממנו ) אלא היה לארג ו..נתן בחירת סיבוב שני 2020 בכדי להוריד את קליבלנד מהעץ למרות שהיא לבדה טיפסה (וטיפשה 😊) לשם .

    4. המפסיד הגדול מהסאגה הוא תומאס אך בהנחה שהוא אכן חוזר וידע לתת את הכדורסל שנתן הרי שהוא יכול להשתקם ת"מ.

    1. אהרון ממש לא מסכים איתך. קודם כל איך הגעת למסקנה שכל מה שהוא ניסה לעשות זה לסחוט? קח תיאורה אחרת היה באמת פער בין הדיעות הרפואיות ומכיוון שהוא מנהל צעיר ומכיוון שאיינג ידוע כמי שבלי למצמץ יעבוד עלייך הוא פתאום עצר ואמר בואנה אם ההערכות נכונות יקרעו לי את הצורה איך קניתי חתול בשק. עכשיו מכיוון ששתי הקבוצות והשחקנים היו מעורבבים כבר עמוק בטרייה גם איינג וגם אלטמן לא יכלו לחזור אחורה והיה ברור שזה יסגר באו בחירת דראפט ראשונה של בוסטון או בחירת דראפט סיבוב שני. וזה מה שנסגר בסוף. לסיכום לדעתי אף אחד לא עשה לאף אחד אחר בית ספר וכל קבוצה קיבלה מה שהיא רוצה

  21. בוסטון חרא קבוצה. קירי לא מוביל לבד לשום מקום. אין לו הגנה. אין נאמבר 2. אין נאמבר 4. אין ריבאונד. הורפורד גמר. אין ספסל. לא יעשו ECF… ואין להם יותר את דונציץ באגלי או פורטר… שחקני פרנצ'יז.
    מענין כמה זמן יקח לאירים הטיפשים להתעורר מאינג'…

    1. הגזמת בפראות. קיירי והייוורד שחקנים מצוינים וגם הורפורד נהדר ועדיין לא גמור כלל. וישנם עוד שחקנים איכותיים. אמנם ישנה בעיה בריבאונד וכדי להיות מועמדים לאליפות צריכים כוכב גדול נוסף ורצוי שחקן פנים.

    1. חזרה לדיפולט. לברון נגד העולם, או הליגה סגורה הכל מיותר… בלה בלה בלה. תלוי באיזה צד של המפה הפוליטית אתה.

  22. סוף סוף זה נגמר.עכשיו אפשר לשמוח מהביצועים של קיירי השחקן היחיד שאהבתי בקאבס ולא לתפוס את הראש אחרי כל סל שהוא קולע

    שיביאו עכשיו את בוגוט[היו דיבורים על זה] במינימום שיהווה גיבוי מהספסל וגם יוכל לשחק לצד הורפורד שהורפורד ישחק בעמדה 4.ביינס כגיבוי מהספסל לא מספיק.

    קיירי איירוינג
    גיילן בראון
    גורדון הייורד
    מרכוס מוריס
    אל הורפורד
    7 המחליפים הבכירים
    טרי רוזייר
    מרכוס סמארט
    גראלד גרין[כנראה חתם לעונה הבאה על 5 מיליון לעונה אחת]
    גייסון טאטום
    גרשון יאבסולה
    ארון ביינס
    אנדרו בוגוט[אם יצטרף]

    יאללה שיהיה גולדן סטייט-בוסטון בגמר שנה הבאה

  23. ופעם ראשונה אחרי 7 שנים שאין ללברון שחקן טופ 15 לצידו[כן קיירי שחקן טופ 15 בליגה].במיאמי היה לו את וויד ובוש[וויד לפחות בשנתיים הראשונות היה מספר 3-2 בליגה אחרי לברון].

    1. שקלתי לזרוק לחלל המרשתת כל מני נתונים שמשווים בין תומאס לקיירי,
      כאלו שמראים שלפחות ביכולת של השנה שעברה –
      תומאס שחקן טופ 15,
      קיירי לא.

      אבל זה מיותר, בגלל שדירוג זה עניין סובייקטיבי.

      בכל מקרה –
      אם תומאס חוזר לכושר משחק, אז לדעתי, שוב ישחק לצד לברון שחקן טופ 15.
      (דוויין ווייד של 2011, 2012 – טופ 5 בליגה.
      דוויין ווייד של 2014?
      כבר לא טופ 20)

  24. יש לי תחושה טובה השנה שתהיה יותר תחרות במזרח גם בגלל שקליבלנד נחלשה משמעותית מהעזיבה של קיירי[אמרתי לכם כבר אוהדי לברון שאתם לא ידעתם להעריך את התרומה של קיירי].בעונה הסדירה בוסטון לדעתי תהיה פחות טובה משנה שעברה כי יקח להם זמן להתחבר אבל בפלייאוף אמורים להיות קטלניים.לוקח את קיירי והייורד בפלייאוף כל יום לפני תומאס וקראודר.גם וושינגטון וטורונטו יכולות להוות איום לא בגלל שהן התחזקו אלא בגלל שקליבלנד נחלשה והפער הצטמצם.לברון כבר לא השחקן הכי טוב בליגה וגם הגיל עושה ויעשה את שלו והכי גרוע גם אם קליבלנד יעלו בסופו של דבר לגמר זה לא יהיה בקלות כמו בשנה שעברה ובשנים לפני כן ויחטפו בראש בגמר מהוורירס יוסטון או אוקלהומה בגמר.אם הוורירס יהיו בריאים זה כנראה הוורירס.שנה הבאה לברון עוזב וקליבלנד יוצאת מהתמונה.

      1. שום דבר, אני דווקא מחבב אותו מאוד.
        אבל זה יהיה הסיום הכי הולם לסאגה המגוחכת הזאת שהתנפחה מעבר לכל פרופורציה בגלל קליבלנד.
        העסק נוהל כל כך גרוע שאין לי ספק שזה היה הקש האחרון שגרם לאסימון של לברון ליפול סופית.

        1. לא היה שום קש אחרון, האסימון במכונה כבר משנה שעברה.
          להיפך, הוא מייצר חלק גדול מהקש.
          זאת הייתה יריית הפתיחה לעונה המסוייטת הצפויה לו.
          הפופקורן במיקרו

          1. אישית קשה לי כבר לחכות. הימים האחרונים בקדנציה הראשונה שלו בקליבלנד יהיו כאין וכאפס לעומת המבטים העצבניים והמנוחות הממושכות בעונה הזאת.
            דרך אגב, כמה שאני זוכר פופקורן במיקרו ממש לא בריא. תנסה מכונת פופקורן. עובד פגז.

          2. בול

            מנוחות על המגרש ומחוצה לו, ציוצים ממורמרים של פאסיב-אגרסיב, שביתות איטלקיות נוסח מה שעשה לבלאט, האשמת חברים לקבוצה, ולדעתי תאקלים מפוארים עם הגמד שלא יספור אותו, כשגם דרק רוז יוסיף מוטיבציה מהספסל.
            מתקן – פופקורן בסיר. אולי נעשה הקרנות פומביות על מסך גדול בכפר.
            מי שמגיע עם רעשן ובובה של שישליק נכנס חינם.

          3. די ברור שבמכונה זה יותר טעים, אבל רזי/דובי – מה בדיוק הסכנה בשקיות במיקרו? ראיתם איזה מצגת מפגרת על סכנות המיקרו? האירו את עיני בבקשה

          4. שאלת ולכן אענה 🙂

            השקית הזו מכילה חומרים רעילים שקרינת המיקרו בטובה מפזרת בזמן החימום על הפופקורן. איזה חומרים? לא יודע. אני חבר במועדון בירה שמתכנס פעם בשבוע ושם מגישים בין היתר כזה פופקורן. אני יכול לנשנש קצת אבל לא כמויות. מעדיף בוטנים.

      1. כמובן שאם מסכמים את הקריירה אזהקריירה של לברון יותר גדולה אבל נכון להיום ולשנה שעברה קווין דוראנט שחקן יותר טוב

        1. ממש לא מסכים. הסיבה היחידה לזה שהוא נראה כל כך טוב בגמר היא שהיו לידו את הספלאש בראדרס. עם ג'יי אר במקום קליי תומפסון (בעיקר בהגנה, אבל בעצם ב-2 צדדי המגרש) וקיירי במקום סטף, שעשה הרבה יותר מלקלוע השנה, היו רואים את הההבדל.

          לברון סיים את הגמר עם טריפל דאבל למשחק. זה לא קרה אף פעם

        1. קוואי גם אחרי דוראנט. קוואי צריך לצבור הישגים כמו כמה פעמים האם-וי-פי של העונה ועוד כמה עונות מעולות.

      1. לנארד עוד צריך לצבור הישגים כדי להיות מעל כולם. לברון ודוראנט עדיין לפניו. להזכירך לברון בעונה לפני האחרונה הוביל את שחקני שתי הקבוצות בכל חמשת הנתונים העיקריים ובגמר האחרון השיג ט"ד, שניהם לראשונה בתולדות הנב"א כשקוואי יהיה קרוב לכך ולמספר הזכיות של לברון בתארים, אז ניתן להשוות אך בינתיים לברון ודוראנט טובים מקוואי המעולה בפני עצמו.

  25. כמה מילים ותגובות נשפכו פה בימים האחרונים – והכל נגמר בבחירה שניה עלובה…
    ואולי הסיפור לא ייגמר פה והבחירה השניה תהיה בחירת סוף סיבוב שני ותיהפך לעוד אייזאה תומאס 🙂

  26. 15 השניות שלי. סוף סוף נגמר הלכלוך ואפשר להתרכז בהכנות לעונה הקרובה. אני בגישה שמשנמכת צפיות לעונה הזו. לדעתי תהיה רגרסייה כי מדובר בקבוצה חדשה וצריך להטמיע את השיטה של סטיבנס. עם העזיבה של קראודר ותומס נשאר רק שחקן חמישייה אחד מהקאדר המקורי. נכון שיש ביג 2.5 חדשים אבל זה לא מספיק בשביל להעיף את הקבס ואני בכלל לא בטוח שהשנה נהיה יותר טובים מוושינגטון טורונטו ואפילו פילי ומילוקי. לדעתי ברוקלין עוד תפתיע את כולם, לא שתיכנס לפליאוף אבל מקומה ב 5 האחרונים לא בטוח בכלל. במערב הסיכוי של לייקרס לסיים ב 2-5 גדל עם התחזקות הגדולות והבינוניות. אני לא רואה את סטאר הביבי מצליח לדחוף את הגדולים לשנה טובה יותר ממה שהיתה להם השנה. הם סיימו במקום שני השנה? אוליי יתקדמו מקום אחד עד 3 אם תהייה התרסקות של קבוצות כמו אינדי, שיקאגו או הגריזליס.

      1. ההתקפה לא בעייה, מה שמדאיג אותי זו ההגנה של הסלטיקס השנה. אני הייתי פותח עם קיירי, סמארט, היוורד, ביינס/מוריס וכמובן הורפורד. זו עדיין לא קבוצה מספיק הגנתית מבחינתי. איפה ראשיד וואלאס צעיר ב 13 שנה? הייתי לוקח אותו בעיניים עצומות 🙂

  27. בסדר, קיבלו בחירת סיבוב שני.
    התנהגות של ילד בכיתה ג' של קליבלנד עם ה'אתה עבדת עלינו' הזה, אבל בסוף יצאו עם עוד בחירה על טרייד שהיה מצוין גם ככה.
    איינג' לא מצמץ ונתן את המינימום כדי להוריד את קליבלנד מהעץ, קליבלנד אולי נראים רע אבל עדיין יש להם חבילה מעולה על כוכב שלא רוצה להיות שם, ואין מה לזלזל בבחירת סיבוב שני הזו. זה עוד נכס בבנייה או בטרייד פוטנציאלי.

    1. אתה באמת חושב שכל הבלגן של השבוע האחרון, הנזק התדמיתי, הנזק למוטיבציה של תומאס שווים בחירת דראפט סיבוב שני?

      1. כן. למה לא? בלאגן תדמיתי בתחת שלי. תוך שבוע שוכחים מזה.
        אלטמן יצא כאן עם טרייד שלא היה מקבל משום קבוצה אחרת ומספיק לראות כמה קיבלו שיקגו ואינדיאנה כדי להבין. אז העוד בחירה הזו אמנם לא בחירת סיבוב ראשון שהיתה יכולה להיות קלף אדיר בטרייד נוסף, אבל זה בהחלט נכס. שווה על כמה ימים של בלאגן וגם יכניס עוד קצת פלפל בתחת של תומאס לעבוד קשה כדי לחזור ולהוכיח לכולם.

      2. אני מצטרף לאפלטון, כל "הבלגאן התדמיתי" לא משנה כלום. שחקן מקצועי קם בבוקר והולך להתאמן ואז למשחק. מפריזים קצת בערך הריגשי כאן

  28. לא מבין למה אנשים חושבים שבחירה גבוהה בסיבוב ראשון זה נכס לקליבלנד. הם לא ממש הפליאו לבחור בעשור האחרון שבו היו להם הרבה בחירות כאלו. 3 מהן של מקום ראשון.

  29. סיכום הטרייד – כאמור, שתי הקבוצות הרוויחו.
    קליבלנד כמועדון הכי גרוע בנב"א נמצאת בהתרסקות שנדחתה בשנה אחת, בוסטון עדיין מג'עג'עת ולא מאיימת על האליפות.
    שני המועדונים קנו לעצמם עוד שנה זמן.
    שניהם נמצאים הרחק מתחת לג"ס, עליה אני אומר שצריך לפרק אותה ויפה שעה אחת קודם

    1. הראיה שלך צרה מדי
      בזכות הווריוס קבוצות התחילו יותר להעז ולבצע מהלכים אגרסיביים

      הליגה חזקה מאי פעם ומעבר לאליפות של הווריוס יש מיליון סיפורים מדהימים במקביל וקבוצות סופר מעניינות וחזקות

      אז בואו נפסיק לבלבל בשכל ונהנה מהליגה הטובה והמשוגעת מכולן!

      1. +1
        האם אנשים מעדיפים גמרים משעממים כמו ספרס דיטרויט (וכן לרוב האנשים זה נחשב משעמם) ? הדבר הזה רק יגדיל את הפופולאריות של הליגה= יותר כסף = יותר רצון להיות סופר טים= רמה יותר גבוהה. לדעתי(אני צעיר אז אל תקטלו אותי אם זה לא נכון) אנשים העדיפו לראות לייקרס בוסטון בשנות השמונים למרות החוסר תחריות כי אנשים אוהבים לראות כדורסל ברמה גבוהה, למי אכפת שיוון?

  30. יש פה כמה יצורים ממש פתטיים..
    1- ציפור נדירה. דביל כזה לא פוגשים כל יום. אכן נדיר
    2- פרופסור רזי ביטחון עצמי בקרשים ששם תואר בכינוי. הלו, בנאדם איפה אתה חי.
    3-יואל. רמה שכלית של ילד מפגר ואני לא רוצה להעליב ילדים מפגרים ולשים אותם בקבוצה איתו. קקי פיפי מוחטה

  31. אני חושב שאנשים מזלזלים ולא בצדק בבלאגן תדמיתי. שחקנים כבר למדו שאם רוצים לנצח צריך ללכת לארגון חזק ומסודר (ראה ערך המעבר למיאמי של פט ריילי, דוראנט והקבוצות שקיירי ביקש לעבור עליהם). קליבלנד עם הפיטורים ההזויים של גריפין והבלאגן הזה לא נראת טוב ותתקשה עד רמת הבלתי אפשרי למשוך שחקנים חופשיים טובים ביום שאחרי לברון (וזה לא שהם היו בנקודת פתיחה טובה…). ביום שאחרי לברון יהיה שם שממה שיקח זמן להרים מחדש

      1. כולם ב-NBA יודעים שמי שמקבל החלטות בקאבס זה גילברט.
        אם שמו של מישהו נפגע,
        זה שמו של גילברט.
        (וזה לא שגילברט היה האורים ותומים של בעלי הקבוצות מלכתחילה…)

  32. חייב לציין שהמעבר של דוראנט לגולדן זה הדבר הכי טוב שקרה לליגה.
    בכל פעם נראה שיש שקט פתאום קורה משהו גדול , לפני סיום החלון באולסטר יהיה מעניין מאוד.
    קבוצות הולכות ALL IN ובחיים לא היה כלכך הרבה אקשן סביב שחקני מפתח

  33. סופסוף אפשר כבר לשחרר מהעיסוק המגוחך בטרייד הזה.
    גיא צודק כאן בדבריו – ההתנהלות המוזרה מאוד בטרייד פתאום מתחברת לי מאוד להתנהלות חסרת הפשר התמידית מצידו.
    אם מישהו רוצה סיבה למה הוא הגיע הפעם לעוד שיא – הוא ביקר באופן פומבי את הטרייד של הפייסרס עם okc על ג'ורג' במסיבת עיתונאים שבה אלטמן הוצג. אני מניח שהוא רצה בכל מחיר להראות שהוא "לא יוצא הפראייר" כאן. וכשאלטמן החדש בתפקיד, יש לגילברט אף יותר מקום להפעיל את תכתיביו על ההנהלה.

    אין כל ספק שהקאבס יתחזקו מאוד מבחינתי. אני אף חושב שלפחות כרגע היא רק הגדילה את הפער שלה משאר צמרת המזרח. בוסטון תצטרך המון זמן להתגבש לכדי יחידה אחת (ואין ספק שהם מצאו קיץ למהפכה כזאת עם קיצור הפרי-סיזן בכשבוע). וכבר נגעו פה בנושא הזה, אבל ההגנה אשתקד הייתה בינונית פלוס בליגה והיא הייתה עם קראודר ובראדלי בתוכה. קשיים נוצרו מנוכחות של הורפורד כשחקן חדש ולא מספיק מתואם עדיין. אם כך, מה יקרה עכשיו כשאין לך כרגע שומר עילית אחד שצפוי להיות בחמישייה? אותם חמישייה שבה גם ישחקו לפחות 2 שחקנים חדשים, שבמקרה אמורים להיות 2 השחקנים המובילים שלך? לדעתי היא לא תראה טוב בהתחלה….אולי אף שנות אור מאחת שתתאים לרמת פלייאוף. המסקנה הזאת, שרובנו הגענו אליה רק מהסתכלות על העובדות בשטח, קובעת לטעמי אקס פקטור גדול דווקא על סטיבנס – זאת הקבוצה הכי כשרונית שהייתה לך בפער. אין יותר סביב הקבוצה שיח בסגנון "הקטר הקטן שיכול". היא כעת נוצצת, מסקרנת ומערימה ציפיות על הגב מהר מהצפוי. סטיבנס יידרש להביא את הרכב הפורוורדים לכדי הצלחה מוקדם מהמאוחר הפעם. אולי כך ניתן יהיה לייצר הגנה טובה יותר. ע"י שימוש בהרבה שחקנים גבוהים שמבצעים חילופים אינסופיים.

    וכמובן שלא נגענו אפילו בנושא הריבאונד, שעדיין עם הגנה שנוייה במחלוקת, ממשיך להיות עקב האכילס של הסלטיקס לטעמי. לצערה של אוהדים רבים, רובינסון לא סתם נבחן במתחם האימונים של הקבוצה השבוע. בוגוט אמנם האופציה הכי טובה על הנייר והוא בהחלט יותר אפקטיבי ותורם בחלקים נוספים, אבל הוא מגיע עם תיק פציעות ארוך שקשה להתעלם ממנו.
    אני אישית הייתי עדיין מחתים את בוגוט (אלא אם הוא עדיין פצוע או לא חזר לגמרי אותו דבר מאז). הוא מוסר טוב יותר, ווטרן נוסף בחדר הלבשה צעיר, גבוה יותר.

    אגב,נושא אחרון לציון – יצא דיווח שהמזל של איינג' עמד לצידו גם הפעם מכייון שנגרס באותו ציוץ שהמנג'ר חשש מהשילוב של באטלר/ג'ורג' לצד היאוורד. והם גם מבוגרים טיפה יותר ובניגוד לקיירי, אינם בעלי ניסיון עשיר בפלייאוף.
    יהיה מאוד מעניין לראות את בוסטון העונה. גם בגלל הניצוצות החדשים, גם בגלל הקבוצה החדשה והצעירה, גם בגלל ניסיון ליישם את הרכב הפורוורדים ביתר זריזות.

    1. הנקודות שאתה מעלה הם נכונות אבל עדיין בוסטון יהיו חזקים מאוד שיש לך שלושה שחקנים כמו קיירי הייוארד והורפורוד ועוד מאמן כמו סטיבנס והמזרח החלש אז לבוסטון יהיה מספיק זמן להתגבש עד הפלייאוף. מה עוד שאם הציפיות שלכם מבראון וטאואום יתגשמו אפילו רק ב70% אז בכלל תהיו טובים. האם זה יספיק מול קליבלנד אני לא יודע הכל תלוי בבלוטת החשק של לברון. האם נראה את לברון של העונה האחרונה בקליבלנד לפני העזיבה הראשונה אז יש לבוסטון סיכוי מעולה. לעומת זאת אם הטרייד ייתן את תומאס בעונת שיא אז בהחלט יש סיכוי שבלוטת החשק שלו תחזור

    1. תוספת שאפשר היה לוותר עליה כדי לקבל IT מאוס עם מוטיבציה בשמים. גילברט ירה לעצמו ברגל עם סאגת הפציעה הזו.

      1. אתה באמת חושב שתומאס ישחק עם פחות מוטיבציה?
        תומאס, האנדרדוג, זה שהתמונה שלו מופיעה במילון לצד ההגדה של "אובראצ'יבר"?
        בעונת חוזה?
        בקבוצה שהוא יכול להגיע בשורותיה לפיינלס?

        1. הוא מגיע לקבוצה שבה לא יהיה השחקן המרכזי. על המשבצת שלו יושב עוד אולסטאר-דרק רוז שכנראה יפתח את העונה ואם יהיה טוב לא יקל על החזרה של IT. נראה איך מתחילה העונה מבחינתו ואז נהיה יותר חכמים.

          1. אין לי מושג איזה תומאס נראה בעונה הבאה,
            ובאיזו כשירות.
            אבל בדבר אחד אני משוכנע –
            בכל מקרה לא נראה תומאס שסובל ממחסור במוטיבציה.

          2. Wojnarowski added that he got a text from Thomas on Wednesday night, shortly after the deal was finalized.

            "I won't quote him," Wojnarowski said, "but he's a pretty motivated guy this morning, last night, today. Certainly with him, you know you get that. There's a hunger to him that allows him to do what he's done at 5-foot-nothing in the NBA."

        2. לתומאס לא תהיה חסרה מוטיבציה לטעמי.
          לעזאזל, הוא גם חייב לשאוף אותה מכל מקור אפשרי , אם הוא רוצה את החוזה החלומי שהוא דורש.
          ודבר אחד בטוח – כל עוד לברון בקבוצה, לגילברט אין בעייה לשלם לשחקנים.

  34. סתם עובדה מעניינת – קיירי והיווארד נולדו באותו היום. ב- 23 בחודש במרץ. כמובן שבהבדל של שנתיים אחד מהשני.

  35. @BrianTRobb: NBA has released a statement stating they have fined Lakers $500,000 for violating league's anti-tampering rule with Paul George.

    מעניין. אני אנסה לברר מהן הסיבות לכך, כי לפחות כרגע הקנס נראה לי יותר כמו ניסיון לרצות אחרים מאשר מבקר בשער התנהלות לא כשרה באופן מוחלט.

  36. לפי אפשרויות העונש הרבות והרף המקסימאלי של הקנסות, נראה שהאירוע יותר קרוב לריצוי אחרים מאשר מחייב מענה קשה מצד הליגה:

    The possible penalties for the Lakers included a loss of draft picks, fines up to $5 million, future restrictions on acquiring George and possible suspensions of offending officials.

    בנוסף, החברת עו"ד שנשכרה לבצע חקירה בנושא לא מצאה הוכחה ממשית לכך שקיים סיכום ברור בין שני הצדדים (ג'ורג' והלייקרס).

    אולי זה נכון שההתנהלות של הלייקרס לא הייתה תקינה, כאשר מג'יק ופלינקה לא היו "פוליטיקלי קורקט"בהתנהלותם בנושא כשלא חמקו באופן מלא מלהגיד את דעתם בנוגע לג'ורג', אבל האמת היא שקשה לי להאמין שקבוצות לא עושות זאת גם. הן פשוט מסתירות את זה או פועלות בציר עקיף דרך שחקנים. הבעייה כאן היא לא הלייקרס.

  37. יש יותר גרוע מההנהלה.של הפליקנס, עכשיו מדברים על ג'וש סמית' ,צ'ייס באדינגר ומאטרל וובסטר שחקנים שכבר יצאו לפנסיה ולא שיחקו מעל עונה בליגה .
    במקום ללכת על טוני אלן או גרין

    1. יוסי, אני חושב שאם זהנהכיוון אז אחו שחקנים שלא יפתחו בחמישייה ואתם תחפשו פתרון לחמישייה בתוך הרוטציה הקיימת (יאן קלארק? פוינדקסטר?). בכל מקרה, אני אישית חושב שהצוות המסייע שלכם מתחת לכל ביקורת ובגלל שאתם במערב, אתם הולכים להפוך לממפיס 2, פשוט מנוהלים גרוע יותר אך עם יותר כישרון משהיה להם בשיא.

      1. ואני לא מבין עדיין איך לא פיטרו את דמפס האדיוט(הGM הגרוע בליגה יותר מדיבאץ ומקונדו , ואפילו מזה של הניקס)., את הצוות הרפואי הגרוע בליגה. דמפס הלך על השחקנים עם הטווח גילאים הכי בעייתי בשוק ,החוזים הגרועים בשוק, וגם חוסר מזל אין לקבוצה הזאת, בגלל השטויות שלו בפיזור הכסף וזה שהוא שם את כל הביצים בסל אחד ,הקבוצה לא תגיע לשום מקום.

      2. גנטרי נזכר עכשיו שיש לו גם חור בספסל בעמדה 4 , מחפשים שחקן שישחק ב3 וגם ב4 ויוכל להתמודד עם שחקים כמו קוואי ודוראנט , סמית בתור 3 לא עבד בדטרויט ומאז הוא הלך לאיבוד , מבחינת נתונים לשמור על שחקנים יש לסמית תנתונים , מה מצבו למשחק לא יודע.
        באמת הנהלה דפוקה , תחתכו כבר את קרופרוד זה יפנה 1.3 מיליון וגם באיאוט לאסיק , לא הבינו שזאת עונה של להיות או לחדול

  38. 🙂 גדול מה שאמרת לפני ימים, מצחיק/ עצוב תלוי את מי שואלים
    גיא יהפוך לבאמת קצת רשע בשמחה לאיד שזה יקרה
    (סתם מנסה לסכסך)
    תודה לכמעט כולם, (לא נהנה מציפור כמו שאתם לא נהנים)
    תודה לרועי וכמעט כולם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט