סופי – בוסטון סלטיקס וקליבלנד קאבלירס הגיעו לסיכום שבתמורה לקיירי אירווינג, קליבלנד יקבלו בנוסף לתומאס, קראודר, צ'יזיץ', ובחירת הדראפט של ברוקלין 2018, גם בחירת סיבוב שני (בוסטון, 2020).
*
בצד הטרייד, בוסטון החתימה את הגארד LJ פיק על חוזה מובטח חלקית למחנה האימונים והוא צפוי לשחק בקבוצת הג'י-ליג של המועדון. פיק שיחק בקבוצת ליגת הקיץ של יוסטון ו-3 שנים בג'ורג'טאון (לא נבחר בדראפט). בנוסף אליו, תומאס רובינסון נבחן בקבוצה. רובינסון, הבחירה החמישית בדראפט 2012, קלע העונה 5 נקודות עם 4.6 ריבאונדים ב-48 משחקים במדי הלייקרס.
*
ניו אורלינס ומינסוטה מנסות להחתים את דאנטה קנינגהאם, כשהוולבס צפויים לעשות כך בסופו של דבר. העונה בניו אורלינס קנינגהאם קלע 6.6 נקודות עם 4.2 ריבאונדים למשחק.
*
ג'ראד סולינג'ר קרוב לברוקלין (62-20) והתאמן עם הקבוצה. העונה סולינג'ר, במדי טורונטו, קלע 3.4 נקודות ו-2.5 ריבאונדים ב-11 משחקים בלבד. ב-269 משחקי קריירה הוא קלע 10.8 נקודות עם 7.5 ריבאונדים למשחק.
*
השחקן השישי של העונה לשעבר, למאר אודום, מתכנן לחתום על חוזה ליום אחד במדי הלייקרס (56-26). אודום שיחק ב-519 משחקים במדי הלייקרס וזכה עם הקבוצה ב-2 אליפויות.
*
קליבלנד הודיעה שהיא מבטלת, לעת עתה, את התוכניות לשיפוץ אולמה הביתי, קוויקן לואנס ארינה, ב-140 מיליון דולר. הביטול הגיע בצל התנגדויות תושבי קליבלנד לשיפוץ האולם בו הקאבלירס משתמשים מאז 1994.
*
פורטלנד (41-41) הודיעה על הארכת חוזהו של נשיא פעילויות הכדורסל של הקבוצה, ניל אולשי, עד 2020/21. בכך אולשי צפוי להשלים 9 שנים במועדון, אותו הוא מנהל מאז 2012.
*
ממפיס (39-43) הציעה לג'מייקל גרין סכום גדול יותר בצורה משמעותית (הסכום עצמו לא ידוע) מהצעת הסף שהקבוצה הגישה לו בתחילת שוק הפרי אייג'נסי. אותו סכום, לפי המקור האנונימי, היה קטן משמעותית ממה שגרין (8.9 נקודות ו-7.1 ריבאונדים כשהוא פותח ב-75 משחקים השנה) וסוכנו ציפו לו.
*
נייג'ל וויליאמס-גוס, הבחירה ה-55 של יוטה (31-51) בדראפט האחרון, חתם על חוזה לשנתיים בפרטיזן בלגרד. יש לחוזה סעיף יציאה ל-NBA בשווי חצי מיליון דולר.
הציפור הנדירה
30 אוג 2017 00:05:34בערוץ ואן כתוב שמחכים לתוצאות הבדיקות המקיפות ודעות מומחים שיתקבלו ביום חמישי.
יאיר
30 אוג 2017 06:26:40אז לך תקרא באתר וואן ותעזוב אותנו בשקט
אסף
30 אוג 2017 07:08:43כמה אהבה
הציפור הנדירה
30 אוג 2017 11:11:37כמה שיש לו…
יהודה
30 אוג 2017 07:23:59יאיר, תשדל להאיר במקום להחשיך
אהרון שדה
31 אוג 2017 00:50:49+10
ד"ר רזי הופמן
30 אוג 2017 07:31:43תרגיע
למה שוב פרובוקציות?
דובי
30 אוג 2017 09:14:34זה אתה יאיר?
הציפור הנדירה
30 אוג 2017 11:10:48זה הוא בכבודו ובעצמו, בהחלט כן!!!
יאיר
30 אוג 2017 12:28:21קרמר אתה גמל שלא רואה את הדבשת של עצמו.
אתה תמיד בסדר, אף.פעם לא מפיץ רוע ושנאה. אתה מושלם ויש בך רק אהבה. נכון?
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 00:49:28להתנגד בחריפות לדברים שהם שחיתות מוסרית ולדרך חיים שיש בבסיסה דברים כאלו זה לא הפצת רוע ושנאה אלא לתקוף בגסות אדם באופן אישי וגם כמובן כשתוקפים דרך גם לא במילים גבות וכדומה אלא לומר נגדה שהיא לא מוסרית וכדומה.
יאיר
31 אוג 2017 06:33:27קרמר, אתה תקפת אותי מספר פעמים עוד לפני בכלל התייחסתי לקיומך, אז אל תספר לי סיפורים של מגן הדת. אתה מגיב על דברים שנכתבים על יהדות / מדינת ישראל וכו' כאילו הם לגופו של אדם ולא לעניינו של נושא. אז כן, אתה מפיץ שנאה וכן, אתה התחלת בלהוריד את הרמה וכן, אתה מוריד אותי למטה איתך.
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 11:22:16במה למשל תקפתי אותך אישית?
המקרים היחידים שיכול להיות שתקפתי אישית היא במקרים שתקפו באופן אישי שומרי מצוות ומתנחלים וכדומה או אותי, אך ככלל תקפתי את התרבות החילונית ודברים שהם חלק מתרבות החיים החילונית כמו סגנון דיבור של גסויות וניבולי פה, המתירנות המינית, התופעה הנולכת הגדלה של קטינים ואף ילדים שמתעסקים במין והגיל יורד, תרבות הפאבים האלימה והמסיבות הפרועות כמו זו שבו מתה נערה בתוך מכונית בגלל שלא רצו לקרוא למשטרה כי חששו שהמשטרה תפסיק את המסיבה וזה היה חשוב להם יותר מחיי הנערה, הלבוש החשוף של חילוניות בקיץ, ועוד.
כל הדברים האלו הם דברים של שחיתות מוסרית שלא יכולים להיות חלק מתרבות חיים אמתית.
את זה תקפתי כלל ולא כל חילוני והיה לי ויש לי קשר טוב עם חילונים במשפחה או שכנים ואחרים, אך אין זה אומר שאני צריך לקבל את הדברים הנ"ל ואת תרבות החיים שהורידה את הרמה המוסרית הכללית של עם ישראל ופגעה בתמימות של ילדי ישראל.
הציפור הנדירה
30 אוג 2017 11:01:18סה"כ הוספתי שזה מה שדווח באתר ואן.
אך עדיין אני מעדיף את הופס.
איתן ווסט
30 אוג 2017 22:51:05תגובה פוגענית נמחקה
שישקבב
31 אוג 2017 14:17:50הלבוש החשוף של חילוניות בקיץ זה מה שעוזר לכולנו לעבור את היום.. עזוב אדון מתנחל צדקן שכמותך באתר וואן לא מראים תועבה ובחורות חשופות יותר טוב לך שם.. שחרר אותנו מנוחכותך בחיית זום זום…
שישקבב
1 ספט 2017 09:31:14אתה מביא דוגמא אחת לבני נוער שחוששים מהמשטרה במסיבת טבע (ובצדק חוששים..) אז הם לא קראו להם.. לא מצדיק אותם אבל גם בתור אחד שראה מה עושים שוטרים במסיבות טבע אני יכול להבין למה התמהמהו..
בכל אופן פרובוקציות זולות מאדם שאו לא מחובר לעולם שמסביבו או טיפש בצורה לא רגילה (אני בדעה הזאת) או שבצורה מאוד מעצבנת מנסה לעורר מריבה..
יריב
31 אוג 2017 15:09:09איזו התנשאות צדקנית על התרבות החילונית, מי זה היצור הדוחה הזה? טפס על גבעה ושחרר אותנו
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 16:13:23איזו שחיתות מוסרית!
לא דיברתי רק על הלבוש.
והילדים שמתעסקים עם מין גם עוזרים לך לעבור את היום?
והמסיבות הפרועות האלו כמו זו שבה נהרגה בחורה בגלל שלא רצו לקרוא למשטרה מחשש שיפסיקו את המסיבה (שמלכתחילה לא הייתה לגיטימית) וזה היה חשוב להם יותר מחייה של הנערה, גם עוזרים לך לעבור את היום?
לא ראיתי בוואן מה שאתה אומר.
גיא הרשע
31 אוג 2017 16:20:46"הילדים שמעסקים עם מין"
מהיכן אתה יודע עם מה מתעסקים הילדים החילוניים,
קרמר?
ואתה חושב שבחברה החרדית, אין עיסוק במין?
"במשטרה חושדים כי רבנים בכירים קראו שלא להתלונן נגד חשוד באונס ילדות רבות, בתמורה להגלייתו מקריית ספר שבמודיעין עילית לבני ברק. אלא שכעת הוא חשוד באונס נוסף של ילדה בת 5, וגם במקרה זה חושדים במשטרה כי הרבנים ניסו להשתיק את המקרה."
(וואלה, חדשות)
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 18:36:55לא אמרתי שאין מקרים כאלו שציינתי ומדובר בחולי נפש שיש בכל המגזרים, אך דיברתי על תופעות נרחבות יותר ולא מקרים פרטיים של סוטים כאלו.
והתופעה של ילדים שלפחות צופים במין ואף מתעסקים עם מין שקיימת רק בחינוך החילוני, מתרחבת והגיל יורד.
וכן התופעה של בילוי בפאבים ובמסיבות פרועות כמו זו שבה מתה נערה בגלל שלא רצו לקרוא למשטרה כי חששו שהמשטרה תפסיק את המסיבה שלהם וזה היה חשוב להם יותר מחיי הנערה, זו תופעה שקיימת רק בתרבות החילונית.
לתופעות רחבות כמו אלה התכוונתי ולא למקרים פרטיים.
גיא הרשע
31 אוג 2017 18:56:36להוסיף כתבות וציטוטים?
ממש לא מקרים "פרטיים".
וחמור יותר –
אני לא טוען שאין עברייני מין בקרב הציבור החילוני,
רק שמנהיגי ציבור חילוני לא מסתירים אותם, ובכך מאפשרים להם להמשיך לפשוע.
אותם רבנים ממודיעין עילית?
הם עבריינים לא פחות מאותו אנס שפל.
הילדה בת ה-5 מבני ברק שנאנסה?
האשמה היא על אותם רבנים.
וזה הופך את זה ממקרה פרטי, לתופעה.
תופעת הסתרת עברייני מין.
תופעה שקיימת רק בתרבות החרדית.
Ish
31 אוג 2017 19:03:32גיא, זה לא תופעה זאת תעשייה, הם כבר התחילו לייבא אותם מחו"ל.
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 20:16:18שוב, הדוגמה שאתה נותן של סוטים, היא לא קשורה למגזר או לתרבות חיים אלא למצב נפשי, אך תופעות כמו ילדים שצופים במין ומתעסקים במין או תופעת המסיבות הפרועות קיימות רק בתרבות החילונית.
גיא הרשע
31 אוג 2017 20:23:13לא נכון.
הדוגמה היא של רבנים שבחרו "להגלות" עבריין מין,
ובכך אפשרו לו להמשיך לפשוע.
אתה ממשיך כל הזמן לכתוב על ילדים שמתעסקים במין.
מהיכן אתה יודע???
אני מביא לך דוגמאות קונקרטיות של חרדים שלא רק שתוקפים מינית,
הם תוקפים ילדות.
ויותר מכך –
דוגמה על איך החברה החרדית מסתירה את הפושעים האלו,
על איך הם מאפשרים להם להמשיך ולתקוף.
והתגובה שלך?
ילדים חילוניים ומין.
תסלח לי,
אבל זו תגובה מטרידה שלא מאירה אותך באור חיובי.
"בפשיטה של משטרת ירושלים נעצרו 22 חשודים בביצוע עבירות מין בקטינים ובנשים בשנתיים האחרונות. החקירה העלתה: החשודים הועברו לטיפול אצל גורמים במגזר החרדי, ואלו ניהלו הליך פנימי נגדם – מבלי לדווח על כך למשטרה ולגורמי הרווחה"
(ynet, 2017)
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 23:05:05אני יודע על התופעה הזו של ילדים הצופים במין ומתעסקים במין כי דיברו על כך בתוכניות טלוויזיה.
שוב, לגבי הפוגעים מינית בילדות ובכלל, זה לא קשור למגזר אלא בבבעיה נפשית הקיימת בכל המגזרים ואכן ההסתרה היא שלילית ורעה ובסופו של של דבר פוגעת במגזר שלהם, אך זה נובע מתוך הבושה של פרסום מקרים כאלו (וכמובן שעדיין אין לכך הצדקה).
לעומת זאת תופעות כמו ילדים שצופים במין ומתעסקים במין ועריכת מסיבות פרועות הן תופעות מתוך תרבות חיים של שחיתות מוסרית שממנה נובעות גם תרבות הדיבור המלוכלכת והמתירנות.
ץפומה
30 אוג 2017 23:57:10זה מה שאני אוהב אצלך יאיר.
מתיחס כמו שצריך ובכבוד למי שמגיע ויודע להחזיר
לפרובוקטורים .
בשביל כבוד צריך לעבוד .
ד"ר הופמן
31 אוג 2017 05:17:11ומה עם דרך ארץ?????
יאיר
31 אוג 2017 06:40:08יש רק אדם אחד בכל שנותיי בהופס שהביא עותי לרמה הזאת. אדם שהסתכסך עם עוד קבוצה גדולה של מגיבים אז כנראה שעם כל הכבוד לא אני הוא הבעיה.
אני מאמין גדול בשוויון ופלורליזם וגם עוסק בזה למחייתי אבל מי שפוגע בערכים האלה ופוגע בקוראים באתר, נכנס לרמה האנושית ומעליב באופן לא ענייני זה קרמר. פלורליזם זה טוב עד גבול מסוים אבל אם מישהו רומס את מה שאתה מאמין בו ומה שנבנה בקהילה הזו בהרבה מאמץ, אז אני מפסיק להיות סבלני ושולף ציפורניים. אני לא רוצה שקרמר יהיה באתר הזה ואמרתי זאת. אני גם לא מחליט ויש לו זכות להיות פה אבל שלא ייצפה שכל העלבונות והעקיצות הקטנות שלו יעברו בשתיקה.
ד"ר רזי הופמן
31 אוג 2017 07:39:21אני מבין ובכל זאת הוא לא אוייב. זה רק עניין של חוסר הסכמה בין השקפות עולם של אנשים מאותו העם. אם רוצים לשמור פה על רמה לא צריך להתיחס לכל מה שאנשים אומרים במיחד עם העניינים חורגים מהספורט שביגללו אנחנו כאן. אפשר לדלג, לא יקרה כלום…
בוקר טוב 🙂
Ish
31 אוג 2017 09:30:07לא אויב? אתה מבין שאתה מדבר על אדם שהיה שמח לראות אנשים באתר הזה נטבחים בשביל שעוד יהודים יחזרו בתשובה וגם רואה בזה דבר מוסרי?
ד"ר רזי הופמן
31 אוג 2017 09:45:24אתה באמת מאמין במה שכתבת?
Ish
31 אוג 2017 10:13:10יצא לך לקרוא את הדברים שהוא כותב ולדבר איתו?
ינון יבור
31 אוג 2017 10:27:59רזי – זה לא קשור לאותו עם. אני יכול גם להסכים/לא להסכים עם אנשים מעמים שונים. וזה בלי קשר לויכוח עצמו.
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 11:24:51אתה בעד פלורליזם אך לא יודע להבדיל בין יחס לתרבות חיים ולתופעות מגונות ואנטי מוסריות לבין יחס לאדם הפרטי.
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 11:29:42לאיש: אי אפשר להבין מדבריי מה שאמרת בשמי ואין כל מקור בדת היהודית שאפשר להבין ממנו דבר זה, לא כלפי גויים ובוודאי לא כלפי יהודים.
לא היה כל טבח שהוא שנעשה בשביל שיאמינו בבורא עולם אלא רק כעונש על מעשים רעים מאוד.
Ish
31 אוג 2017 13:17:401) בפעם האלף, מדבר עליך ולא על הדת היהודית.
2) תזכיר לי בבקשה מתי אמרת שטבח לשם אמונה של אנשים באל הנכון הוא תמיד לא מוסרי.
3) כבר עברנו על זה. מטרתו של עונש הוא לעודד ולהגביר התנהגות רצויה, וברור לנו בסיפור שההתנהגות הרצויה היא אמונה באל הנכון, ולכן אם פעולת הסקת המסקנות אצל אדם הינה תקנית הוא מבין שהיה וגם היה(בסיפור בלבד כמובן כי מדובר בסיפורים שלא קרו במציאות),
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 13:28:451. אך הדברים האלו לא שייכים אליי ואי אפשר להבין מהדברחם שלי את הדברים שייחסתי לי באותה מידה שאי אפשר להבין זאת ממקורות היהדות.
2. אני לא צריך להגיד דבר כזה כי לא כתבתי שכן ואי אפשר לההין מדהריי דבר כזה ולא ממקורות היהדות.
3. מטרתו של עונש היא להעניש כמו בכל חברה.
Ish
31 אוג 2017 13:53:261) אתה כנראה לא רק לא קורא את מה שאתה מדביק, ומה שכותבים לך ומקשרים לך אלא גם את דבריך.
2) אם לא היה ניתן להבין זאת מדבריך לא הייתי טורח לשאול אותך(פעמים רבות) אם אתה רואה בטבח דבר מוסרי או לא. כששואלים בן אדם אם הוא חושב שטבח (למטרה כלשהי) הוא דבר מוסרי, אדם שלא חושב כך עונה לא. אדם שכן חושב כך עונה כן או מבלה עשרות(אם לא יותר) תגובות בלהתחמק מלענות. אתה בחרת באחרון למרות שמאוד בקלות אתה יכולת (ועדיין יכול) לשנות זאת. כל עוד אתה בוחר לא לעשות זאת, המסקנה המשתמעת מדבריך היא שאתה אכן רואה בטבח (בתנאים הנכונים ולמטרה הנכונה) כדבר מוסרי.
3) אתה מוזמן לקחת טיול קטן ולקרוא קצת על מטרות הענישה בחברות שונות. אם כשאתה חוזר אתה ממשיך לדגול בטענתך אז נוכל לדבר עוד קצת על המוסר שלך.
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 14:38:061. אני קורא את דבריי ואת תוכן הקישורים שאני מביא, אתה הואהדלא מבין אותם!
2. זה שאתה מבין מדבריי מה שאתה מבין לא עושה זאת נכון ואיני צריך להתייחס לשאלה שכל הבסיס שלה שגוי מיסודו.
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 14:41:253. עם כל ההבדל הין החברות השונות יש בסיס משותף לכולם: הרתעה מעשיית מעשי רעים וזה נכון גם ביהדות וגם בדעתי דהיא לפי היהדות ולא לפי מה שאתה מבין מדבריי בחוסר ההבנה שלך!
רועי ויינברג
31 אוג 2017 14:42:26איך לעזאזל זה קשור לטרייד?
Ish
31 אוג 2017 14:49:04אם הבסיס כל כך שגוי* למה אתה לא מסוגל לכתוב שטבח זה לא מוסרי? תשאל כל אחד כאן ותקבל תשובה. מעניין מה כל כך מיוחד בך שאי אפשר לקבל ממך תשובה.
'הרתעה מעשיית מעשי רעים'
יופי, וזה שונה מלגרום/לעודד/לשכנע לאנשים להתנהג בצורה רצויה כלשהי איך בדיוק?
*וכולנו יודעים שהוא לא
Ish
31 אוג 2017 14:50:51רועי. זה לא קשור לטרייד. זה קשור לזה שאתם מאפשרים לאנשים להפיץ פרופוגנדה ושנאה במקום למחוק את התגובות האלו שלהם שאין להן שום קשר לאתר או מקום בו.
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 16:19:48לרועי: זה קשור לתגובה של יאיר אליי לעיל
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 16:28:14כל מי שבסיס ההשקפה שלו כשלך יודע לדעתו שזה לא שגוי, אך העובדה שזה שגוי לחלוטין.
אני לא מתייחס לשאלה על בסיס הבנה שגויה בדבריי. אתה מבין כך אז שאתה תענה לעצמך על השאלה הזו לפי מה שאתה מבין, אך לא קשור אליי ולדעתי.
כל חברה רוצה לגרום לאנשים לנהוג בצורה הרצויה לפי ערכי החברה, אך זה לא שייך לחברה מסוימת דווקא או לדעה של אדם מסוים!
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 16:31:44לאיש: זה נכון לשני הצדדים.
כשראיתי בשלב מסוים בפוסטים על כדורסל תגובות מזלזלות באמונה הדתית ובדתיים, אז משם התחילו תגובותיי שמרגיזות כאלו כמוך, אך לא יותר ממה שהרגיזו אותו התגובות המזלזלות באמונתי.
Ish
31 אוג 2017 16:47:38איך בדיוק אתה היית מנסח את השאלה בה הינך מנסה להבין מאדם האם כל פי תפיסת עולמו הוא רואה בטבח דבר מוסרי או לא?
מה אתה היית מבין מכך שבן אדם מתחמק מלענות לך על שאלה זו?
אני עניתי ונראה לי שהתשובה ברורה לכל, וכמה שלא תרצה, זה קשור מאוד אליך.
לא ענית על השאלה: איך הרתעה מעשיית מעשי רעים שונה מלגרום/לעודד/לשכנע לאנשים להתנהג בצורה רצויה כלשהי?
Ish
31 אוג 2017 16:51:52תראה לי מישהו אחד שהתעצבן על תגובה שלך שהתחיל להדביק עשרות תגובות של פרופוגנדה אנטי דתית שאין ביניהן אפילו קשר לתוכן התגובה המדוברת, והתחיל לקשר לעשרות מקומות שלא נוגעים לדבר ומכילים פרופוגנדה אנטי דתית ולא יותר.
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 17:13:03כשהשאלה על בסיס של הבנה שגויה הייתי מבין חוסר התייחסות וחוסר ומענה.
אם השואל שואל מתוך הבנה שגויה אז שיענה על השאלה בעצמו לפי הבנתו.
גם לשאלה השנייה אין מה להתייחס כי יסודה בקביעה שלך שיש ביהדות טבח בשביל שיאמינו באל אחד, ואין דבר כזה ולא היה דבר כזה, אלא רק כעונש על המעשים הרעים כדי להרתיע מלחזור על מעשים חמורים כאלו שיש בהם כדי לפגוע בבסיס האמונה הדתית היהודית.
Ish
31 אוג 2017 17:21:14אם בן אדם רוצה לדעת אם אתה חושב שטבח זה דבר מוסרי(בתנאים המתאימים) והוא שואל את השאלה, אין לזה שום קשר לשום בסיס דמיוני שאתה מדמיין שקיים לשאלה.
הנה אני שואל אותך אדם לאדם בלי שום בסיס. ושיהיה ברור אין כאן שום דבר מתחת לזה מעל זה או מאחורי זה או מאיזה כיוון שלא יהיה של זה, רק בשביל להבין את תפיסת העולם המוסרית שלך.
אתה חושב שטבח (בתנאים המתאימים) זה דבר מוסרי?
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 18:40:24מה שאני חושב כאדם שהבסיס שלו הוא אמונה בבורא עולם ושהתורה היא האמת הנצחית ושחכמי ישראל הם שליחי הבורא, שמה שהוא מוסרי רו לא מוסרי נקבע רק לפי ההשקפה היהודית הנצחית ורק חכמי ישראל יכולים לענות על שאלה כזו.
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 18:44:17וכן דבר שהוא הוראה ישירה מהבורא עצמו כמו שהיה כשהייתה נבואה, אס ברור שזה המוסרי ביותר כי הבורא שהוא בלתי מוגבל והבנתו מעל הבנתנו המוגבלת יודע יותר מה מוסרי ומה לא.
Ish
31 אוג 2017 18:54:31אוקי, יופי, אז אין לך שום דעה משל עצמך. (מה שאגב למעשה אומר שהינך אדם ללא מוסר כלל, כך שמן הראוי שמלכתחילה לא תבקר את המוסריות של אף אחד אחר)
נניח עכשיו מצב בו אתה נדרש להשתתף בטבח (היפותטי כזה) ע"י ראש הקהילה שלך, מה בדיוק אתה עושה?
Ish
31 אוג 2017 18:59:59אם הבורא הוא בלתי מוגבל והבנתו מעל הבנתנו המוגבלת, והוא יודע מה מוסרי ומה לא, והוא הכתיב עבורך בדיוק את כל הדברים האלו של מה מוסרי ומה לא ואיך יש לנהוג בכל מצב בספר בצורה ברורה לגמרי, מדוע אינך עושה כדבריו ומתנהג בהתאם להוראותיו?
יונתן .S.
30 אוג 2017 00:07:38איך שזה נראה כרגע, אני מבין שסאגת הטרייד תחליף את טרילוגיית משחקי הכס וכרגע אנחנו רק בעונה 1
יונתן .S.
30 אוג 2017 00:09:38תחושת הבטן שלי היא שהקאבס מנסים להשיג עוד דעות מומחים על הירך של תומאס ועל פי זה נתקדם. אם הם יקבלו עוד דעות שתומכות במומחה שהם פנו אליו בימים האחרונים, הטרייד רק ימשיך להסתבך..
עידו גילרי
30 אוג 2017 00:12:46נראה לי שאתה מתכוון לחוזה ליום אחד ולא לשנה (אודום).
אליקו
30 אוג 2017 00:17:56קצת מוזר העניין עם אודום. נראה ידיעה לא רצינית . אני מחכה כבר לדרבי עם טריסטן תומפסון " קרדשת נפוצה".
עידו גילרי
30 אוג 2017 00:19:24הוא חותם ליום כדי לפרוש כלייקר. זה נוהל מקובל.
אליקו
30 אוג 2017 00:24:20דיי דומה למה שעושים עם פול פירס בבוסטון. להבדיל.
רועי ויינברג
30 אוג 2017 00:24:00כן, חותם ליום, טעות שלי. גם פירס ואמארה עשו את זה
אהרון שדה
30 אוג 2017 00:15:14תודה רבה רועי כל התפתחות נשמח לעדכון בתגובות
אליקו
30 אוג 2017 00:15:31לדעתי הדד- ליין יידחה עוד קצת ועוד נכונו עלילות בעניין. ובעניין אחר סופסוץ ידיעה כלשהי בעניין ג'מייקל גרין. נשקט בעיניינו היה מוזר, אמור להיות שחקן מבוקש מאד לדעתי.
יונתן .S.
30 אוג 2017 00:19:51The Vertical Podcast >> Kyrie Irving trade: Cavaliers found nothing different from Boston Celtics' reports
🙁 Boston Masslive Report)
http://buzztap.com/-D02PbR
יונתן .S.
30 אוג 2017 00:24:37כתבה מאוד מעניינת על הפודקאסט של הורטיקל. כריס מאניקס מארח את אחד מכתבי הספורט המוערכים והוותיקים בבוסטון, סטיב בולפט, אשר משתף הרבה מידע מעניין על כל סיטואציית הטרייד ומעבר לכך על הסלטיקס.
לפי הניתוח מדבריו, זה נראה יותר ברור שהקאבס לא כל כך יודעים מה הם עושים, מאשר מנסים במכוון לסחוט את הסלטיקס (וזה אחרי שכריס היינס, הכתב המוערך של ESPN, עלה לשידור בתוכנית הספורט של CSNNE וטען שהוא לא יתפלא אם הקאבס מודעים למעשיהם והם מנסיפ לסחוט כאן יותר מהעסקה).
דובי
30 אוג 2017 09:17:04נשמע בעיקר כמו עץ גבוה שקליבלנד טיפסו עליו באימפולסיביות ועכשיו לא כ"כ מוצאים את הדרך לרדת, ואיינג' האחרון שישים להם סולם.
זה מה שקורה כשמנסים להפיק מגה טרייד בלי ג' י אמ נורמלי שיחתוך החלטות.
עידו גילרי
30 אוג 2017 00:21:01האובר/אנדר שנותנים לכל קבוצה כרגע בוגאס:
http://www.espn.com/chalk/story/_/id/20496197/nba-golden-state-warriors-top-all-teams-under-675
שימו לב למינסוטה.
רועי ויינברג
30 אוג 2017 00:25:20לייקרס, דאלאס ומינסוטה אנדר קל, גולדן סטייט אובר
יונתן .S.
30 אוג 2017 00:25:20ראינו גם שנה שעברה שהייפ ומינסוטה הולכים יחד
Smiley
30 אוג 2017 01:02:491. נראה שאיינג' לא ממצמץ (ואני חושב בצדק) – אני חושב שלקליבלנד יש יותר מה להפסיד בטרייד הזה (כי גם האופציות שקיבלה ליום שאחרי לברון הולכות) וארווינג יהיה נזק.
2. תומאס רובינסון צריך היה להבין כבר שהוא יעשה יותר כסף ותהילה באירופה ובסין מאשר לנדוד בNBA. או לחילופין, דרך אירופה/סין הוא יחזיר לעצמו מוניטין לחזור להיות משמעותי (כמו ביזלי אולי).
3. למאר אודום – קצת מגוחך מה שעשה לעצמו.
4. ג'מייקל גרין – קבוצות יודעות שממפיס ישוו כל הצעה עליו ולא רוצות להסתכן בלתת הצעה גבוהה ולהיתקע עם שחקן שהשווי שלו גבוה בהרבה מהיכולת ועם חוזה בעייתי ביחס לתמורה. גרין בסוף יעשה אותו הדבר כמו נואל בדאלאס.
רועי ויינברג
30 אוג 2017 01:15:44דנטה קנינגהאם יכול להיות החתמה ממש טובה במינסוטה. Glue guy נהדר
Wave bull bul
30 אוג 2017 01:35:45מאוד מאוכזב שהלייקרס שיחררו את תומאס רובינסון
שחקן נשמה, ריבאונדר טוב, יכול לשחק 3 4 ולפעמים 5
מקווה שישתלב בבוסטון
יונתן .S.
30 אוג 2017 03:14:56WOJ מראיין את אייזאה תומאס ומוסיף עוד הערות חדשות על נושא הטרייד:
http://www.espn.com/nba/story/_/id/20501325/isaiah-thomas-says-return-hip-injury-same-player
אחרי הכתבה ששיתפתי כאן על הפודקאסט עם סטיב בולפט, ניכר בעיניי שהקאבס פשוט רצים אחרי עצמם. יותר ויותר מקורות טוענים שהקאבס קיבלו את כל המידע הנכון והמעודכן וגם המידע החדש שהיה בידיהם ביום שישי (שיצר את כל העיכוב) אינו שונה ממה שהסלטיקס עדכנו אותם.
לפחות מאיך שאני מתרשם מהכתבה, אין סיבה שהטרייד לא יקבל חותמת סופית עד היום אחר הצהריים. הקאבס סתם מנסים לסחוט יותר ללא הועיל, או שהינם ממשיכים להוכיח שהם,כרגיל, מתנהלים בכאוס.
ד"ר הופמן
30 אוג 2017 05:31:19כן
גם אני התעדכנתי. נראה שזה באמת יגמר היום. הקבס מבינים שהלכו רחוק מדיי בנסיונות להשיג את בראון וטאטום. לדעתי העסק גמור חיובית. קיירי יגיע לגרדן והקבס כנראה יקבלו בחירה מסיבוב שני או מסוף סיבוב ראשון ובא לציון גואל.
trusttheprocess
30 אוג 2017 05:56:49זה יפה שאוהדי בוסטון ממשיכים לבלוע את החרא שהוא מדליף לכתבים
אף אחד לא מאמין למה שכתבי החצר של דני איינג' כותבים.
יונתן .S.
30 אוג 2017 10:38:28לפעמים אני תוהה מדוע אתה לא מניח בצד את משקפי האוהד שלך ומסתכל על המציאות נחוכה.
Woj לא כתב חצר של אף אחד…וגם לא סטיב בולפט או כריס מאניקס.
אפלטון
30 אוג 2017 11:47:24יונתן למען ההגינות בולפט הוא בהחלט כתב חצר של בוסטון ו-ווג' ידוע בכך שהוא מנסה להיכנס בקליבלנד בכל הזדמנות כי לא נותנים לו מידע שם והוא סוג של פרסונה נון גרטה בסביבת לברון וקליבלנד.
יונתן .S.
30 אוג 2017 12:56:36צודק אפלטון לגביי הטענה על WOJ, אבל הפעם אני נוטה להסכים איתו, בגלל הציטוטים מצד תומאס והעובדה שהוא אינו היחיד שטוען את אותם הדברים שהביע בכתבה. יתרה מכך, אני אישית לא חושב שבולפט הוא כתב חצר של הסלטיקס. קראתי המון כתבות שלו והן לא דוגמטיות באופיין, אבל אני יכול להבין למה אתה תחשוב ככה, כי ברוב כתבותיו הכיוון המחשבתי הוא לרוב חיובי.
אסכם בכך שאמרת דברים שאני חושב שהרוב יסכימו איתך (וספציפית על WOJ אני גם מסכים בקשר לטענתך), אבל בגלל הצלבת מקורות רבים, כאשר האחרונים על הצמד דנן, אז אני נוטה להסכים איתם הפעם.
אפלטון
30 אוג 2017 20:11:07בלי קשר אני חושב וכמעט בטוח שלא גילו שום מידע חדש.
לצערי יש לי נסיון עם רופאים וכמו שאמרתי תיקח 3 רופאים ולכל אחד תהיה פרשנות שונה.
מה שכן הם יכולים להגיד שההתקדמות של תומאס לא כפי שציפו בבדיקות שבוסטון העבירו, וזו הבדיקה הכי עדכנית, ולכן צופים זמן החלמה ממושך יותר.
בכל מקרה אני בטוח שלא היה שם יותר מפרשנות שונה לאותו מצב, וקליבלנד היו צריכים לצפות לתוצאות האלו, היה להם מספיק זמן לבדוק ולעשות שיעורי בית, או לפחות לשמור את העסקה בשקט ולייצר תנאים מקדימים של זהירות לפני חתימת העסקה.
ברוך רובין
30 אוג 2017 07:48:03גם בתוך כל החרא שהוא מדליף יש משפט אחד שקולע בול לסיטואציה:
Maybe I am not going to be back as soon this season as everyone wants me to be,” Thomas told ESPN. ."
הערות של איינג על כך שהיה שיקול בהעברת תומאס בעבקבות הפציעה שלו, והדיווחים והשמעות החוזרות על הפציעה המסובכת של תומאס (לפי מה ששמעתי הוא עדיין לא מסוגל לרוץ, אני לא מאמין לזה כל כך צריך לבדוק את זה).
יונתן .S.
30 אוג 2017 10:42:26ברוך, בתור אדם שטוען שהוא עשרות שנים צופה בשחקנים ויש לו נכדה (משמע אדם וותיק ועם המון ניסיון חיים, כנראה) אתה מפתיע אותי שוב בכך שאתה מאמין בדברי הבלע האלה שקוראים להדלפות.
אני לא אומר שלא קיימים דברים כאלה, אבל הכתבים שהעליתי פה בהחלט אינם כתבי חצר של איינג'..
Ljos
30 אוג 2017 03:32:14אז בוסטון החתימה את פיק כי התרגלו שם לאסוף בחירות?
למאר בדיוק התראיין ודיבר על איך המעבר מהלייקרס הגיע בתקופה קשה ומנע ממנו את היציבות שהוא היה צריך באותו זמן. עוד סיבה טובה להתחיל לדבר על סירובים לטריידים.
גיא הרשע
30 אוג 2017 06:42:20מה שלמעשה היה לנו זה מירוץ תרנגולות.
וזה ידוע, שזה אסור לשחק chicken עם אירי…
אז בינתיים הדיווחים הם שהקאבס הורידו את רף הפיצוי אותו הם "דורשים",
כך שקשה להאמין שבשעות הקרובות לא תצא הידיעה שהטרייד אושר סופית על ידי 2 הקבוצות.
אפלטון
30 אוג 2017 08:59:42כמו שאמרתי. נסיון סחיטה של קליבלנד שעוד יכול להצליח להם בגלל המצב של בוסטון.
גיא הרשע
30 אוג 2017 09:08:43אני מפרש את המצב אחרת ממך.
המון דיווחים שונים על הפערים בין מה שבוסטון דווחו לקאבס,
לבין תוצאות הבדיקות של תומאס בקליבלנד.
מכל הדיווחים, מה שאני מסיק זה ש –
א. היה פער.
ב. הפער הנ"ל קטן ממה שהקאבס מנסים להציג.
ג. איינג' יודע לתפעל את כתבי החצר מבוסטון.
ד. כאשר לברון על הגדר, אין מי שיתפעל את כתבי החצר בקליבלנד…
ה. איינג' אחלה GM
ו. מול קבוצה יותר מאורגנת, הטקטיקה של לשנמך את תוצאות הבדיקות הייתה יכולה להתפוצץ לו בפנים (אבל מול קבוצה כמו הספרס, הוא לא היה מנסה)
דובי
30 אוג 2017 09:19:26יכול היה לעבוד לקליבלנד אם היה שם מישהו חוץ מגילברט שמנהל את העסק. כרגע הם מתנהלים כמו תרנגולת בלי ראש.
הסאגה המיותרת הזאת רק דוחפת את לברון עוד כמה צעדים לכיוון הדלת.
גיא הרשע
30 אוג 2017 09:24:06עד כמה גרוע גילברט מנהל את העסק?
הפעם, כאשר לברון יעזוב,
התירוץ שלו יהיה מספיק טוב כך שהקליבלנדיאנים לא ישנאו אותו שוב…
אור
30 אוג 2017 13:21:29גם פעם שעברה התירוץ שלו היה מספיק טוב, רק שהוא עשה את זה בצורה דושבגית כמו שהוא יודע
אפלטון
30 אוג 2017 10:46:23לפי המידע כמו שחשבתי אין שום מידע חדש שקליבלנד פתאום גילו.
הפער שאתה מדבר עליו נקרא 'משא ומתן'.
קליבלנד בסוף יצאו מהמצב הזה עם עוד בחירה כך שהם המרוויחים הגדולים.
הספין שאיינג' מנסה לעשות עובד חלקית אבל הוא יתן בחירה כי הוא ממש חייב שהטרייד הזה יקרה והלברג' כאן הוא של קליבלנד, לא שלו.
איך שלא יהיה זה לא משנה את התמונה הכללית. טרייד מצויין לשתי הצדדים. רק שעכשיו קליבלנד יקבלו עוד נקודות.
ד"ר רזי הופמן
30 אוג 2017 07:37:01אני חושב שהכתבה המצורפת פה תסביר הכל.
הנזק המורלי שהקבס גורמת ל IT יכול עוד לחזור אליה כבומרנג כי IT הוא לא סחורה פגומה כמו שמנסים בקבס לשווק אותו.
זו חוצפה שאין כדוגמתה לנסות לפגוע בסלטיקס וגם בשחקן.
http://thesportsdaily.com/reds-army/woj-makes-it-official-cavs-are-the-worst-organization-in-basketball-and-this-is-just-a-shakedown/?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+RedsArmy+%28Red%27s+Army%3A+The+Voice+Of+Celtics+Fans%29
ד"ר רזי הופמן
30 אוג 2017 07:41:54אם אני IT הייתי משחק עד סוף השנה סולידי בלי לסכן את עצמי בריאותית, כשחקן מחליף, ומנסה להשיג חוזה טוב בשנה הבאה בקבוצה אחרת. את המקסימום הוא אולי לא יקבל בזכות ותודות לקליבלנד.
אני מאחל להם שברוקלין תפתיע העונה לטובה ותסיים במקום טוב מאד כך שבסוף העונה כשלברון עוזב גם לאב יבקש טרייד והקבס אולי לא תעשה פליאוף שנה אחרי כן.
ברוך רובין
30 אוג 2017 07:56:39קליבלנד מועדון נוראי אבל מצחיק אותי שאתה מאשים אותם שתומאס לא יקבל את המקס, הפציעה של תומאס בעייתית מאוד ואין ערבות לאיך שיחזור, נוסיף את הגיל הבעייתי ששחקנים מהסוג שלו מזדקנים ממש לא יפה,תומאס הוא הנפגע העיקרי כן, אבל מעניין אותי למה אתה לא מפנה גם את החצים אל הרופאים של בוסטון שלא העריכו נכון את חומרת הפציעה זמן החלמתה, והטיפול הנדרש. אם איזייה מושבת לחצי עונה הוא באמת סחורה פגומה, בשוק אכזרי כמו הNBA.
יונתן .S.
30 אוג 2017 10:35:51ברוך, פרסמתי 2 כתבות שמסקנתן מחשבת במפורש לכך שהקאבס לא השיגו מידע חדש וחמור יותר על פציעתו של תומאס.
אין מה להביא פה את רופאי הסלטיקס כבעייה.
גיא הרשע
30 אוג 2017 10:37:52ואתמול פורסמו כתבות שטענו את ההפך.
תמיד לבדוק מי פרסם, ולמה.
יונתן .S.
30 אוג 2017 10:43:39נכון. אבל אני חושב שהמהימנות של בולפט ואיינג' חזקה במיוחד ולכן אני נוטה להסכים עם דעתם העדכנית בנושא
יונתן .S.
30 אוג 2017 10:44:16*לא איינג', אלא WOJ
יניב
30 אוג 2017 10:54:45טעות פרוידיאנית יונתן😄
יונתן .S.
30 אוג 2017 10:58:30אדרבה. איינג' נחש לא קטן…זה נדרש ממנו עקב תפקידו. הכתבים לעומת זאת, אמינים מאוד.
גיא הרשע
30 אוג 2017 11:16:26איזה דיווח של woj מספר שקליבלנד עובדים על כולם?
יונתן .S.
30 אוג 2017 11:20:46מאמרו האחרון אינו טוען זאת, אך הוא מראה כרגע כיוון מסויים בו נראה שסביר יותר שהמידע שבוסטון העבירו והמידע החדש שהם ריכזו בבדיקות של תומאס אצלם, אינם מראים הבדל מהותי, כמו שנחשד בהתחלה שהם מצאו.
גיא הרשע
30 אוג 2017 11:34:00כשאני קורא את כל הדיווחים,
כולל האובייקטיביים מביניהם,
קשה לי לא להגיע למסקנה ש-
יש פער.
הוא קטן מאשר מה שקליבלנד מציגים.
יונתן .S.
30 אוג 2017 12:17:11השאלה היא אם אותו פער הוא זניח או לא? אני מתחיל להאמין שבהשוואה למה שהדיווחים גרסו בהתחלה, הפער יחסית קטן וייתכן שהוא נובע בעיקר מחשדנות יתרה וכמובן שאבחונים שונים של מומחים.
צביקה
30 אוג 2017 07:39:31איינג רק צריך לחכות בשקט וזהו. לא להוסיף כלום. הטרייד יאושר. אין לו שום סיבה למצמץ.
ד"ר רזי הופמן
30 אוג 2017 07:43:15מקווה מאד שהוא לא יוותר על כלום אבל אפשר לחיות עם סיבוב שני של הדרפט, יש שם מספיק נכסים שניתן לוותר על אחד מהם.
צביקה
30 אוג 2017 07:44:05כרגע אם העסקה תבוטל סלטיקס יהיו במצב מצוין ולעומת זאת הקאבס ממש לא. תומאס יתרצה לחוזה קצר שאינו מקס, קראודר וזיסיץ ישחקו באטרף ויש להם את הבחירה של 18 ביד. הכל טוב מבחינתם. לעומתת זאת הקאבס עם קיירי לא ממש יוכלו לשחק כמו שצריך וגם לא יקבלו הצעה טובה כמו זאת משום קבוצה אחרת.
ברוך רובין
30 אוג 2017 08:04:18אפשר להוריד את משקפי האוהד, אם הטרייד מתבטל בוסטון במצב בעייתי יוצר מקאבס, בעיות אמון בן ההנהלה לשחקנים, הערך של איזייה נופל לקרשים ועונה הבאה בהנחה שאיינג לא יסכים לשלם לו את המקס ובעיות האמון שנוצרו הוא עוזב בלי תמורה.לקאבס עדיין יש מספיק זמן בשעון החול בשביל הטרייד על קרי (שנתיים בחוזה מצויין) ולפחות באיך שאלטמן התחיל הוא יותר חכם מהנהלת הבולס ,והטרייד במצב הנוכחי של איזייה בעייתי (למרות שמה שקורה שם מבחינת שכר ובחירות דראפט בעקבות הטרייד הוא לא פחות ממדהים).
אור
30 אוג 2017 09:06:29ואם הוא עוזב בלי תמורה אז מה? לא ימצאו גארד סקורר עם כל הכסף שיתפנה תחת התקרה? אם יהיו קונטנדרים בטוח יהיה מישהו ברמה שיחתום שם
גיא הרשע
30 אוג 2017 09:10:40אם תומאס עוזב ללא תמורה,
מתפנים רק 6 מיליון מהפיירול של בוסטון.
ואז אין להם מקום מתחת לתקרת השכר בשביל להחתים "מישהו ברמה".
אור
30 אוג 2017 13:10:36איך 6M כולל הכסף שהיה הולך על המקס שלו?
עידו גילרי
30 אוג 2017 13:22:03את הכסף שהיה הולך למקס שלו הם יכולים לתת לו בגין זכויות בירד שלו. הם לא יוכלו לתת את זה לפריי אייג'נט מבחוץ.
אור
30 אוג 2017 13:29:42הבנתי, תודה. אם ככה בוסטון אוכלים אותה אם הטרייד יבוטל
צביקה
30 אוג 2017 09:39:01אני חושב שלכן במקרה כזה שהעסקה תתבטל בוסטון יציעו דיל לתומאס. דיל שאינו מקס, אבל לא מעליב. דיל ריאלי, שהוא יותר ממה שהוא יוכל לקבל מכל קבוצה אחרת – בין השאר כתוצאה ממה שעשו הקאבס. זאת אומרת גם בביטול העסקה הקאבס עוזרים לבוסטון מול תומאס. הוא לא אידיוט, הוא ישאיר את הרגשות הרעים בצד, יחתום חוזה ל2+1 עם הרבה מיליונים אבל ממש לא מקס, ויעבוד קשה, כמו שהוא יודע, כדי להוכיח שמגיע לו יותר.
דדי
30 אוג 2017 09:54:41אז תנסה לחשוב יותר חזק ותבין שזה בכלל לא משנה מה בוסטון יציעו לתומאס.
לא משנה מה יקרה עם הטרייד – הוא לא ישחק בבוסטון החל מעונת 2018/19.
גיא הרשע
30 אוג 2017 10:05:07דדי,
באחוזים –
מה הסיכוי לדעתך שלברון בשנה הקרובה לא לובש צהוב סגול?
דדי
30 אוג 2017 10:16:37לאלץ אותי בכלל לחשוב על זה, זה רשע טהור.
בעיקר כי זה נראה יותר מסביר.
גיא הרשע
30 אוג 2017 10:27:51I once told a woman I was Kevin Costner and it worked because I believed it
(מתוך ספרו רב המכר של ס. גודמן: "איך להתמודד עם בשורות איוב?")
דדי
30 אוג 2017 10:33:15https://m.popkey.co/0c0b46/XgMxw.gif
צביקה
30 אוג 2017 10:39:23דדי תסביר לי. באמת. למה אתה חושב את זה ככה בכזאת החלטיות. בוסטון נתנה לו ממש לא פחות ממה שהוא נתן לה. נתנו לו את הבמה והוא שיחק אותה בענק. יש לדבר הזה ערך. אני לא מספיק בקיא באישיות של תומאס וכמה יש שם בעיות ומשקעים על עצם העובדה שהטרידו אותו (זה מגניב המשמעות הכפולה שיש לזה בעברית), אבל שורה תחתונה, במצבו היום, אם מציעים לו חוזה הוגן ל3 שנים, לא מקס אבל משהו כמו 70 מיליון (העונה הוא צפוי להרויח 6, כן), משהו שיחליף את החוזה של העונה ויתן לו 22 הוענה, 23 עונה אחרי ו24 עונה שלישית שהיא אופציה (לשחקן ולקבוצה) – למה לא?
יונתן .S.
30 אוג 2017 10:48:01כי יכולים אולי גם להציע לו יותר. הוא היה בוחן את השוק בקפידה ומחפש חוזה MAX מלא.
אין לדעת מה היה קורה אם תומאס היה נשאר בבוסטון, אבל רבים צפו מו"מ בעייתי יחסית. לטעמי ההנהלה הייתה אומרת לתומאס לחפש את החוזה הכי גבוה שהוא יכול לקבל בשוק ועל פיו הם היו עובדים. וזה היה קורה כך גם אם בוסטון היו נותנים הצעה גבוהה, אך לא את ה-MAX..
דדי
30 אוג 2017 10:57:17נורא פשוט צביקה – מדובר בבני אדם, לא ברובוטים.
אחרי מה שהוא נתן לקבוצה בסיטואציה שבה אף אחד לא היה מאשים אותו אם לא היה נותן, סיכן את הבריאות, תוך כדי קושי נפשי עצום, ומי יודע איך זה בכלל השפיע על היחסים שלו עם המשפחה הקרובה, הוא נזרק בטרייד חודשיים אחרי ?
אתה במקומו היית נשאר ?
מה, הוא רעב ללחם או שאין יותר קבוצות בנבא ?
אין שום סיכוי בעולם שהוא יעבוד עבור איינג' אפילו שנייה אחת יותר משהחוזה הנוכחי שלו מחייב אותו.
הצורה שבה נפטרו ממנו (ובדרגה קצת פחותה אבל עדיין משמעותית) מקראודר, פגעה אנושות במוניטין של איינג' בקרב שחקני הליגה.
אז אתה חושב שדווקא נשוא הפגיעה הוא זה שיתעלם מזה וימכור את עצמו עבור עוד כמה דולרים ?
תחשוב שוב.
יניב
30 אוג 2017 11:01:09דדי אתה שוכח שמדובר בפאקינג איינג. שחקנים חולמים לשחק אצלו אחרים מוכנים לקבל הרבה פחות רק בשביל להיות שחקן שלו. זה איינג זה לא סתם מנהל. אין שחקן בליגה שלא מחכה שאיינג יחתים אותו ואז הוא ייתן שנה-שנתיים טובות ואז איינג יזרוק אותו הלאה. 😄
צביקה
30 אוג 2017 12:11:14דדי אני מבין את כל זה. אבל השאלה היא האם כולם מתנהלים בכזאת רגשנות כמו שאתה מתאר, או שעושים שיקולים עסקיים לטווח קצר וארוך. תומאס הוא תמיד אנדרייטד בגלל הגובה שלו. בבוסטון הוא שיחק שנתיים ורבע כרכז הפותח וקיבל את ההזדמנות שהוא רצה ומאוד הוכיח את עצמו, מה שלא נתנו לו בסקרמנטו ובפיניקס. גם אם הוא בריא גמרי, בגילו ובגובהו, לא רק איינג' – כל אחד בליגה לא ירצה לתת לו מקס עכשיו. הוא חשב באמת שזה מגיע לו מבוסטון, ועכשיו הוא מבין שאת זה בטוח הוא לא יקבל מהם. אבל מצד שני להמשיך להיות הרכז המוביל בקבוצה שמכוונת הכי גבוה – זה הוא יקבל בבוסטון בשנים הקרובות, במשכורת מכובדת כמו שתיארתי, לא במקס, ולדעתי לא יקבל הצעה מקבילה מאף קבוצה אחרת כיום.
עגל
30 אוג 2017 13:34:05+10 ליניב
פה איתמר
30 אוג 2017 23:02:53למה?
no funny shtuff
30 אוג 2017 10:52:27פשוט לא יאמן איזה ביש מזל (באנדרסטייטמנט) היה לתומאס מהיום שנסתיימה העונה הרגילה-
מוות של אחות
שבירת שיניים
פציעה רצינית בירך
no funny shtuff
30 אוג 2017 10:54:52וכמובן הטרייד וההשלכה על חוזה המקס שככל הנראה כבר לא יקרה.
צביקה
30 אוג 2017 10:53:39זהו שכרגע מצבו של תומאס פחות טוב בשוק. והצעה כזאת יכולה לההיות טובה בעיניו. במיוחד אם היא נתנת לו כבר העונה עוד 17 מיליון דולר! כמה שהוא בטוח ביכולתו, זאת הצעה מאוד הוגנת, שהשוק היום לא יתן לו. זאת הערכתי.
דדי
30 אוג 2017 10:59:42זה כאילו קיבצו את כל האנשים בארץ שחושבים ש HIP זה ירך לאותו אתר.
עידו גילרי
30 אוג 2017 11:03:27🙂
עידו גילרי
30 אוג 2017 11:04:00לא יודע, אני ראיתי יותר כאלה שמדברים על מצב השוק….
מתן גילור
30 אוג 2017 11:13:21כנראה לא ספרו להם שמותניים אינן משקרות. 🙂
דדי
30 אוג 2017 11:16:22https://media1.giphy.com/media/FPtXze9CbbIqI/giphy.gif
no funny shtuff
30 אוג 2017 13:02:22נו, מפרק הירך.
מנחם שם פה כל תמונה אפשרית של זה. חוץ ממסע מצולם בתוך גלולה שנעה בגופו של IT כבר ראינו הכל.
עידו גילרי
30 אוג 2017 11:25:42הסיטואציה של הסלטיקס עם תומאס (לפני הטרייד) גורמת לי לחזור אחורה 5 שנים. למרות שיש הבדלים עצומים בין שני המקרים יש גם לא מעט נקודות דמיון למצב של הווריורס עם קרי.
הווריורס וקרי לקחו הימור ענק (משני הצדדים) וכולם הרוויחו. למרת שאני חושב שקיירי עדיף על תומאס אני עדיין מאד מאמין בגמד הקטן. אחרי כל הבלאגן הזה אני תוהה האם לבוסטון היה משתלם לקחת הימור דומה.
מכיוון שאני מניח שהטרייד יושלם בסופו של דבר השאלה שעולה לטעמי היא האם לקאבס יהיה משתלם להמר על הארכת חוזה לתומאס (עם הנחת פציעה) לפני שהוא הופך לשחקן חופשי בקיץ.
גיא הרשע
30 אוג 2017 11:37:52גם אני מאמין בגמד.
בנוסף –
אני חושב שהוא הרוויח בגדול מכך שהוא מגיע לקליבלנד.
קליבלנד יצלחו את אותו חלק מהעונה בו תומאס יחסר,
כאשר במאני טיים, בפלייאוף, הוא צפוי להיות כשיר –
יש לא מעט שחקנים שהופעה טובה בפלייאוף סידרה להם חוזה מכובד.
יונתן .S.
30 אוג 2017 13:01:41בהחלט מסכים עם שניכם.
אני חושב שהצעד שאיינג' לוקח ידוע בעיניו כבעל סיכון מכמה סיבות.
לדעתי, מבחינת ההסתכלות האובייקטיבית, ההחלטה כאן נכונה. שחקן צעיר יותר וטוב פחות או יותר באותה צורה. מעבר לכך, בו אולי כן אפשר לפתח משמעת בהגנה, לעומת תומאס שפשוט מוגבל פיזית עקב נתוניו.
אני כן נחזיק לתומאס אצבעות שימשיך להוכיח לרבים שהוא לא תופעה חולפת. הוא עדיין ימשיך להיות מהשחקנים האהובים עליי בליגה.
ברוך רובין
30 אוג 2017 15:08:14לגבי התהייה שלך אני חושב שלא ואני אם הייתי מנהל והלוואי שיתבדה לא הייתי שם על תומאס את הגיטונים, יש פה שני מרכיבים עיקריים הראשון כמובן הוא הפציעה שלא בתוך איך תומאס יחזור, והשני זה גיל וסגנון המשחק שחקנים כמו תומאס לא מתבגרים יפה בטח כשהזריזות נעלמת. שחקן בן 30 שלא יוביל אותך לשום מקום להמר על חוזה גבוה זה טעות
עידו גילרי
30 אוג 2017 15:16:27לגבי הפציעה אמרו דברים מאד דומים על קרי. לגבי הגיל אני מסכים אבל בראיה לאחור אתה חושב שהחוזה של כריס פול היה לא מוצדק?
צ'ומפי
30 אוג 2017 15:23:10זה שמישהו זכה ברולטה בעבר לא הופך את זה להימור כדאי
עידו גילרי
30 אוג 2017 15:30:29אז זהו שלא בטוח שזה כל כך רולטה. מדובר בשחקן שלכל אורך הקריירה הטילו בו ספק והא כל פעם הוכיח את עצמו מחדש. זה בדיוק הסוג של השחקנים שעליהם שווה לקחת הימור כזה.
ברוך רובין
30 אוג 2017 19:46:14כריס פול היה בסיטואציה שונה הייתה הרגשה שהקליפרס באמת יכולים לזכות באליפות ,בבוסטון עם איזייה הם כלל לא מועמדים, בראייה לאחור החוזה של פול בהחלט מוצדק.
עידו גילרי
30 אוג 2017 19:49:56זו דעתך. בעונה שעברה הוא היה אול-סטאר בודד בקבוצה (לא הורפורד הנוכחי הוא לא אולסטאר).
מה לגבי החוזה הנוכחי של סטף קרי? זה בדיוק אותו גיל כמו תומאס.
ברוך רובין
30 אוג 2017 21:44:06קרי שחקן על (טוף 5 בליגה) , איזייה לא ברמה הזאת ואולי נכנס בין 20 השחקנים הטובים בליגה. קרי בסגנון שלו יתבגר הרבה יותר יפה מראסל ווסטברוק איזייה תומאס ודומיהם. אני רואה את קרי בהחלט בטוף בגיל 33-34 את תומאס אחרי גיל 31 אני לא מאמין שהוא יוכל לשמור או לשחרז את הרמה שהציג בעונה האחרונה (העונה הייתה חריגה סטטיסטית שלו.קבוצה שתומאס הוא השחקן הטוב ביותר שלה בטח בגיל 30 לא יכולה להיות קונטנדרית, ונוסיף על כך את הפציעה של תומאס (הטיפול בעקבי הזכוכית של קרי הוא לא פחות ממדהים, איך שהוא בנה את עצמו.
etayle
31 אוג 2017 14:28:09קרי קיבל חוזה נוח והיה צעיר, זה לא היה הימור נוראי בכלל. IT מבוגר מקרי באותה תקופה, ולא נראה שיש לו עוד מקום לקפןץ איליו(זה לא אומר שהוא שחקן מעולה)
גיא הרשע
30 אוג 2017 11:31:41מפרק הירך (המפרק בו עצם הירך פוגשת את אגן הירכיים).
לא המותן, לא אגן הירכיים, לא הירך.
הפציעה עצמה היא קרע בסחוס אשר נמצא במעטפת המרחשת (השקע בתחתית האגן, שם ראש עצם הירך פוגשת את אגן הירכיים).
רועי ויינברג
30 אוג 2017 13:53:081+
יונתן .S.
30 אוג 2017 14:14:22+1
ינון יבור
30 אוג 2017 11:46:50מישהו יכול לעשות קצת סדר ולרשום מהם הנכסים שיש כרגע לבוסטון?
אילו בחירות דראפט ובאילו שנים? זה יעזור לכולנו להבין מה האפשרויות השונות שעל השולחן.
ולדי קוגן
30 אוג 2017 14:05:33https://basketball.realgm.com/nba/draft/future_drafts/detailed
הכל מפורט
יונתן .S.
30 אוג 2017 14:46:21http://www.espn.com/chalk/story/_/id/20496197/nba-golden-state-warriors-top-all-teams-under-675
עידו שיתף את הקישור מוקדם יותר בכתבה.
חייב לציין לגביי הסלטיקס שאני כרגע מתקשה מאוד להאמין לכך שהם מסיימים עם מאזן טוב יותר מהשנה האחרונה ואף מעל הקאבס פעם נוספת.
4 שחקנים בסה"כ יחזרו לקבוצה עוד חודש בפתיחת מחנה האימונים.
הבאת 2 אול-סטארים שהקבוצה תבנה קודם כל עליהם. סגנון המשחק שכל אחד מהם התרגל אליו עד כה שונה מזה שהסלטיקס משחקים, בייחוד היווארד והשיטה האיטית בה שיחק ביוטה.
מעבר לכך, רוב הסגל הפך כעת לצעיר במיוחד. הורפורד הוא השחקן הכי מבוגר בסגל והוא בן 31. כשליש מהסגל יהיו שחקני שנה ראשונה בליגה. סטיבנס אמנם מאמן יוצא מן הכלל, אבל צריך להיות גם ריאליים ולהבין שהעונה הזאת צריכה להסתיים בסופה בנימה חיובית, אך הדרך לשם עשויה להיות דרך חתחתים.
המטרה של הטרייד היא בהחלט להשתפר ולהיות טובים כבר מהעונה הקרובה, אך הוא יותר מכוון להצלחה בטווח הרחוק וכאשר LBJ יתחיל לדעוך.
אני אומר אנדר על הסלטיקס. הדרך היחידה שהקאבס יהיו פחות טובים ממה שהם עכשיו ובסוף הסלטיקס כן יסיימו מעליהם זה במידה ויווצר חיבור מצויין ומהיר בבוסטון, לעומת אפקט הפוך בקאבס, שם יהיו הרבה בעיות בנושא (ייתכן בגלל בעייה בחלוקת הזמן בין תומאס לרוז, חוסר שביעות רצון מלברון וכדומה..). לצד זה, היחס שניתן לקבוצה (56.5 אובר/אנדר) נראה לי טיפה מתיימר כרגע.
צביקה
30 אוג 2017 15:26:03יונתן הסיכוי לבעיות עם רוז, לעומת ההצלחה בסגל עם סטיבנס – נראה לי אני בצד של סטיבנס…
יונתן .S.
30 אוג 2017 16:50:08בחירתך מראה על חשיבה לוגית, אבל אתה מסתכל על המצב באופן יחסית נקודתי ולא מרחיב את ההסתכלות לרמת המאקרו הכוללנית.
סלטיקס צעירים, חדשים אחד לשני – הקבוצה נבנית די מאפס ולמרות המון מוטיבציה, אינה נמצאת עוד במקום בו קיים לה חלון הזדמנויות מצומצם.
בקאבס לעומתם, לברון עדיין משחק. הרוב כבר וותיקים בקבוצה והטרייד רק מוסיף להם עזרה כבר עכשיו.
עלם חמודות
30 אוג 2017 17:23:11הדדליין עבר… יש חדשות?
עידו גילרי
30 אוג 2017 17:24:26הדדליין מחר
עודד
30 אוג 2017 17:38:44כתוב שהדדליין היום ב 17:00 – אז הכוונה בעצם שזה ב 5 לפנות בוקר??
עידו גילרי
30 אוג 2017 17:49:38הדדליין היום הוא המועד האחרון שבו השחקן צריך לעבור בדיקה רפואית. מחר באותה שעה הדדליין לאשר אותה.
נתן גולד
30 אוג 2017 17:53:52אבל לא היה איזה סיכום בעל פה על תשובה סופית ביום רביעי?
עידו גילרי
30 אוג 2017 18:04:09לא יודע מה הם סיכמו בעל פה אבל יש להם עד מחר בבוקר שלהם להשלים את הקטע של אישור הבדיקה או להגיע להסכמה על הארכת המועד.
יונתן .S.
30 אוג 2017 18:09:44בעיני, "מחר בבוקר אצלם" זה בעיקרון אומר שיש להם את כל הלילה לסגור את העניינים הללו.
עידו גילרי
30 אוג 2017 18:13:13למה רק בעיניך
יונתן .S.
30 אוג 2017 18:35:47חחחח עגיף שאדבר בשמי בלבד ולא אתיימר לדבר גם בשמם של אחרים.
יונתן .S.
30 אוג 2017 18:08:14ESPN מדווחת שהבאקס הציעו לקאבס באופן רשמי את המתווה שהכרנו טרום השיחות עם הסלטיקס – מידלטון וברוגדון תמורת אירווינג.
יונתן .S.
30 אוג 2017 18:11:30חשוב מאוד לציין ולא רשמתי זאת – הם הציעו להם את העסקה הזאת אך ורק אם העסקה עם הסלטיקס נופלת.
הקאבס מחוייבים כרגע להטיל וטו על הטרייד ולבטלו לאלתר בכדי שיוכלו להתחיל מו"מ עם הבאקס.
נתן גולד
30 אוג 2017 18:24:59הצעה פחות טובה משמעותית. אם הקאבס מקבלים את ההצעה הם פראיירים.
יונתן .S.
30 אוג 2017 18:40:07מסכים איתך, אבל הם מרוויחים בטווח הקצר יכולת להכות חזק בארגון שמהווה לו יריב מרכזי במזרח בכך שהוא לא מחזק אותו וגם מחזיר לו 2 שחקנים ממורמרים מהשליחה שלהם בטרייד מהקבוצה.
אבל הבעייה כאן היא שלדעתי הם וצריך כך בבאקס יריבת טופ 4 נוספת במזרח, כאשר יאניס ואירווינג יהיו הצמד המוכשר במזרח.
הבעייה שאני צופה פה היא שלעומת בוסטון, אני חושש שיאניס ואיווינג הצעירים עלולים למצוא את עצמם חוצים טלאות רבות בכדי למצוא ביניהם איזון עם הכדור. זה לא כמו הצמד הארדן-פול שברור איתם שהנואשות להתקדם במעלה המערב הקשה הוא העיקר (וגם עם עובדה זו, לא בטוח שהשילוב יעבוד ונצטרך לראות אותו העונה בפעולה).
אפלטון
30 אוג 2017 20:03:50פחות אוהב את השילוב של קיירי במילווקי.
ג'יאניס צריך הרבה את הכדור ופחות יעיל כשהוא לא מרכז ההתקפה, ובכלל קיירי נראה לי יקלל את כל העולם ואשתו.
מקליבלנד למילווקי? מהפח אל התחת? נראה לי שקיירי יטיל ווטו על כזה טרייד ויודיע שהוא לא מתכוון לחתום מחדש.
חזיר יבלות צעיר
30 אוג 2017 19:19:49מצוין שתושבי קליבלנד לא הסכימו לשיפוץ האצטדיון. כספי מסים נועדו רק לדברים חיונים כל מה שמעבר פשוט לא. ואם נשאר כסף מיותר אז לגבות פחות מסים. ואם אין לקאבס איך לשפץ את האיצטדיון שיעלו את מחירי הכרטיסים ומי שירצה ישלם. כספי ציבור לא אמורים ללכת על ספורט / תיאטרון / קולנוע וזה שהפוליטיקאים דוחפים לזה כל הזמן זה רק כי הם מעוניינים שהכול יהיה בשליטתם (רגב לצורך הדוגמא או אלוני בזמנה) והציבור משלם המסים הפראייר מרוב שהתרגל לשלם מסים משוכנע שהפוליטיקאים בנדיבותם וטוב לבם בנו לו את האצטדיון בלי להבין שהוא הפראייר שמשלם
הייט אשברי
30 אוג 2017 20:36:26לדעתי ההנהלה של הקאבס מנסה להכות את איינג' שוק על ירך .
איתן ווסט
30 אוג 2017 22:52:51תגובה פוגענית נמחקה
דדי
30 אוג 2017 22:56:37http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2013/10/tom-delonge-wtf1.gif
איתן ווסט
30 אוג 2017 23:01:011+
איתן ווסט לציפור השסועה
30 אוג 2017 23:05:52תגובה פוגענית נמחקה
דדי
30 אוג 2017 23:12:42https://media1.giphy.com/media/xTiTnlCJ1oxOVyrmiA/giphy.gif
יונתן .S.
30 אוג 2017 23:31:10The Milwaukee Bucks have repeatedly been included in trade rumors surrounding Irving, with rookie of the year Malcolm Brogdon and guard Khris Middleton often mentioned in the potential offers. However, according to a league source who spoke with the Journal Sentinel on Wednesday, there is “nothing” to these reports. In fact, the source says there have not even been conversations between the Bucks and Cavaliers
איתן ווסט לציפור השסועה
31 אוג 2017 00:44:53נכון למחוק , אך קרמר הציפור מבין רק דרך אחת
שלול הבנה ונטול ידיעה שכולם דוחים ושונאים,
אתר וואן שיקח אנשים כמוהו, לך לשם שרוליק
אהרון שדה
31 אוג 2017 01:32:55אני לא מקבל את זה שבגלל חשבונות עבר כל פעם יזכירו לאדם את עברו .
בסדר היה משהו בעבר נגמר לא כל תגובה צריכה להיות אכולת שנאה.
יאיר כפי שכתב לך יהודה תשתדל להאיר (כפי שאתה עושה בדרך כלל)
חבל להחשיך אין בזה טעם וזה מוציא אותך לא טוב חבל.
(ואל תזכיר לי את זה שההוא התחיל …שמענו ידענו ראינו ויאללה עברנו )
גיא הרשע
31 אוג 2017 05:27:12בשעה טובה, הטרייד אושר.
בוסטון הוסיפו בחירת סיבוב שני (2020) לטרייד,
והטרייד הפך לרשמי.
ברוך רובין
31 אוג 2017 05:28:32סוף סוף
יונתן .S.
31 אוג 2017 06:11:16כל הבלאגן בשביל זה…ומצד שני, אני אומר – "טוב שרק עבור זה בסוף ."
ד"ר רזי הופמן
31 אוג 2017 07:42:25אל תתפלא אם מהר מאד IT מאוס (העכבר בעל כוחות העל) יחזור לשחק בקבס. אם זה יקרה כולם יבינו שמי שמנהל את הקבס עשה פה תרגיל וחשבו טוב טוב לפני שעושים אתו טרייד בעתיד.
אהרון שדה
31 אוג 2017 06:28:08סיכום קצר שלי .
1. 2 הקבוצות היו כבר בנקודת בעל חזור ולא יכלו לוותר לוותר הטרייד.
2.הג.מ הצעיר של קליבלנד עשה לדעתי בסה"כ טרייד מצויו אבל גמר אותו בצורה לא חכמה וחסרת ניסיון …לי ברור בסבירות גבוהה שהוא קיבל אינפורמציה מדויקת כמה שניתן (תמיד יכולות להיות חוות דעת קצת שונות לכמה זמן החלמה וכו').
הבחור של ג.מ הרגיש מרומה /נלחץ אבל לא היה לו באמת קייס (לא מכיר אותו אך איני מניח שהוא ניסה באמת לסחוט ).
וקיבל בסופו של יום גזר. …שהוא יותר השפלה.
3. בצד השני דני איינג רק הרוויח …עכשיו בבוסטון בעיקר (ובליגה ) יכולים יותר לחשוב שהוא מכר חתול בשק ולהבין את המהלך .
איינג גם לא התעקש בכח על הפרנציפ (יאיר תלמד ממנו ) אלא היה לארג ו..נתן בחירת סיבוב שני 2020 בכדי להוריד את קליבלנד מהעץ למרות שהיא לבדה טיפסה (וטיפשה 😊) לשם .
4. המפסיד הגדול מהסאגה הוא תומאס אך בהנחה שהוא אכן חוזר וידע לתת את הכדורסל שנתן הרי שהוא יכול להשתקם ת"מ.
יניב
31 אוג 2017 08:12:54אהרון ממש לא מסכים איתך. קודם כל איך הגעת למסקנה שכל מה שהוא ניסה לעשות זה לסחוט? קח תיאורה אחרת היה באמת פער בין הדיעות הרפואיות ומכיוון שהוא מנהל צעיר ומכיוון שאיינג ידוע כמי שבלי למצמץ יעבוד עלייך הוא פתאום עצר ואמר בואנה אם ההערכות נכונות יקרעו לי את הצורה איך קניתי חתול בשק. עכשיו מכיוון ששתי הקבוצות והשחקנים היו מעורבבים כבר עמוק בטרייה גם איינג וגם אלטמן לא יכלו לחזור אחורה והיה ברור שזה יסגר באו בחירת דראפט ראשונה של בוסטון או בחירת דראפט סיבוב שני. וזה מה שנסגר בסוף. לסיכום לדעתי אף אחד לא עשה לאף אחד אחר בית ספר וכל קבוצה קיבלה מה שהיא רוצה
no funny shtuff
31 אוג 2017 06:31:35מצויין.
או במילותיו של איינג' שנפטר מתומאס עם פציעתו ב(**דדי**) מפרק הירך-
Hip hop hooray ho-hey-ho-hey-ho
נתן גולד
31 אוג 2017 06:32:33כל הבלגן הזה בשביל בחירת סיבוב שני?
הקאבס יצאו מטומטמים לגמרי. פשוט סאגה מיותרת.
אשך טמיר המקורי
31 אוג 2017 06:36:04קאבס פתטיים
יואל
31 אוג 2017 06:38:31מזל טוב אינג'
PoopS
31 אוג 2017 06:42:29בוסטון חרא קבוצה. קירי לא מוביל לבד לשום מקום. אין לו הגנה. אין נאמבר 2. אין נאמבר 4. אין ריבאונד. הורפורד גמר. אין ספסל. לא יעשו ECF… ואין להם יותר את דונציץ באגלי או פורטר… שחקני פרנצ'יז.
מענין כמה זמן יקח לאירים הטיפשים להתעורר מאינג'…
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 23:49:22הגזמת בפראות. קיירי והייוורד שחקנים מצוינים וגם הורפורד נהדר ועדיין לא גמור כלל. וישנם עוד שחקנים איכותיים. אמנם ישנה בעיה בריבאונד וכדי להיות מועמדים לאליפות צריכים כוכב גדול נוסף ורצוי שחקן פנים.
Berch
31 אוג 2017 06:46:11אבוי….
על מה נדבר עכשיו ?????
עידו גילרי
31 אוג 2017 08:03:26חזרה לדיפולט. לברון נגד העולם, או הליגה סגורה הכל מיותר… בלה בלה בלה. תלוי באיזה צד של המפה הפוליטית אתה.
עידן
31 אוג 2017 06:56:58סוף סוף זה נגמר.עכשיו אפשר לשמוח מהביצועים של קיירי השחקן היחיד שאהבתי בקאבס ולא לתפוס את הראש אחרי כל סל שהוא קולע
שיביאו עכשיו את בוגוט[היו דיבורים על זה] במינימום שיהווה גיבוי מהספסל וגם יוכל לשחק לצד הורפורד שהורפורד ישחק בעמדה 4.ביינס כגיבוי מהספסל לא מספיק.
קיירי איירוינג
גיילן בראון
גורדון הייורד
מרכוס מוריס
אל הורפורד
7 המחליפים הבכירים
טרי רוזייר
מרכוס סמארט
גראלד גרין[כנראה חתם לעונה הבאה על 5 מיליון לעונה אחת]
גייסון טאטום
גרשון יאבסולה
ארון ביינס
אנדרו בוגוט[אם יצטרף]
יאללה שיהיה גולדן סטייט-בוסטון בגמר שנה הבאה
אשך טמיר המקורי
31 אוג 2017 07:07:46מסכים עם כל מילה
aaa
31 אוג 2017 07:22:07קבוצה פח. לא עושה פליאוף מערב
הציפור הנדירה
31 אוג 2017 23:51:16תגובה פח!
עידן
31 אוג 2017 07:12:25ופעם ראשונה אחרי 7 שנים שאין ללברון שחקן טופ 15 לצידו[כן קיירי שחקן טופ 15 בליגה].במיאמי היה לו את וויד ובוש[וויד לפחות בשנתיים הראשונות היה מספר 3-2 בליגה אחרי לברון].
חמי
31 אוג 2017 07:23:05כשלאב הצטרף בטרייד לקאבס הוא נחשב לטופ 15-20 בקלות עם הממוצעים שלו. היום? אולי טרייד על אןלדרידג' חח
גיא הרשע
31 אוג 2017 07:24:31שקלתי לזרוק לחלל המרשתת כל מני נתונים שמשווים בין תומאס לקיירי,
כאלו שמראים שלפחות ביכולת של השנה שעברה –
תומאס שחקן טופ 15,
קיירי לא.
אבל זה מיותר, בגלל שדירוג זה עניין סובייקטיבי.
בכל מקרה –
אם תומאס חוזר לכושר משחק, אז לדעתי, שוב ישחק לצד לברון שחקן טופ 15.
(דוויין ווייד של 2011, 2012 – טופ 5 בליגה.
דוויין ווייד של 2014?
כבר לא טופ 20)
צביקה
31 אוג 2017 07:27:44היה צפוי כדי להוריד את הקאבס מהעץ. האמת יש לזכור שגם תומאס היה בחירה מספר 60…
שי אבן צור
31 אוג 2017 08:51:37מאנו נבחר 57, דריימונד נבחר 35, קרי נבחר "רק" שביעי….
עידן
31 אוג 2017 07:37:20יש לי תחושה טובה השנה שתהיה יותר תחרות במזרח גם בגלל שקליבלנד נחלשה משמעותית מהעזיבה של קיירי[אמרתי לכם כבר אוהדי לברון שאתם לא ידעתם להעריך את התרומה של קיירי].בעונה הסדירה בוסטון לדעתי תהיה פחות טובה משנה שעברה כי יקח להם זמן להתחבר אבל בפלייאוף אמורים להיות קטלניים.לוקח את קיירי והייורד בפלייאוף כל יום לפני תומאס וקראודר.גם וושינגטון וטורונטו יכולות להוות איום לא בגלל שהן התחזקו אלא בגלל שקליבלנד נחלשה והפער הצטמצם.לברון כבר לא השחקן הכי טוב בליגה וגם הגיל עושה ויעשה את שלו והכי גרוע גם אם קליבלנד יעלו בסופו של דבר לגמר זה לא יהיה בקלות כמו בשנה שעברה ובשנים לפני כן ויחטפו בראש בגמר מהוורירס יוסטון או אוקלהומה בגמר.אם הוורירס יהיו בריאים זה כנראה הוורירס.שנה הבאה לברון עוזב וקליבלנד יוצאת מהתמונה.
ד"ר רזי הופמן
31 אוג 2017 09:29:43ונאמר אמן
דובי
31 אוג 2017 07:57:25עכשיו שיושבת עד דצמבר!
גיא הרשע
31 אוג 2017 08:20:22מה עשה לך הגמד?
דובי
31 אוג 2017 09:10:14שום דבר, אני דווקא מחבב אותו מאוד.
אבל זה יהיה הסיום הכי הולם לסאגה המגוחכת הזאת שהתנפחה מעבר לכל פרופורציה בגלל קליבלנד.
העסק נוהל כל כך גרוע שאין לי ספק שזה היה הקש האחרון שגרם לאסימון של לברון ליפול סופית.
אשך טמיר המקורי
31 אוג 2017 09:13:54לא היה שום קש אחרון, האסימון במכונה כבר משנה שעברה.
להיפך, הוא מייצר חלק גדול מהקש.
זאת הייתה יריית הפתיחה לעונה המסוייטת הצפויה לו.
הפופקורן במיקרו
דובי
31 אוג 2017 09:17:56אישית קשה לי כבר לחכות. הימים האחרונים בקדנציה הראשונה שלו בקליבלנד יהיו כאין וכאפס לעומת המבטים העצבניים והמנוחות הממושכות בעונה הזאת.
דרך אגב, כמה שאני זוכר פופקורן במיקרו ממש לא בריא. תנסה מכונת פופקורן. עובד פגז.
אשך טמיר המקורי
31 אוג 2017 09:30:31בול
מנוחות על המגרש ומחוצה לו, ציוצים ממורמרים של פאסיב-אגרסיב, שביתות איטלקיות נוסח מה שעשה לבלאט, האשמת חברים לקבוצה, ולדעתי תאקלים מפוארים עם הגמד שלא יספור אותו, כשגם דרק רוז יוסיף מוטיבציה מהספסל.
מתקן – פופקורן בסיר. אולי נעשה הקרנות פומביות על מסך גדול בכפר.
מי שמגיע עם רעשן ובובה של שישליק נכנס חינם.
דובי
31 אוג 2017 09:31:56מכונה ידידי, מכונה… מכשיר גאוני
ד"ר רזי הופמן
31 אוג 2017 09:32:07מצטרף לדובי, קנה מכונה ולא את השקיות האלה המתנפחות. זו סכנה לגוף!
דובי
31 אוג 2017 09:36:18שמעת ילד??
צביקה
31 אוג 2017 11:02:56די ברור שבמכונה זה יותר טעים, אבל רזי/דובי – מה בדיוק הסכנה בשקיות במיקרו? ראיתם איזה מצגת מפגרת על סכנות המיקרו? האירו את עיני בבקשה
דובי
31 אוג 2017 11:13:42לי אין מושג על סכנה בשקיות מיקרו. אין לי מיקרו אז אני עובד עם מכונה
ד"ר רזי הופמן
31 אוג 2017 11:57:28שאלת ולכן אענה 🙂
השקית הזו מכילה חומרים רעילים שקרינת המיקרו בטובה מפזרת בזמן החימום על הפופקורן. איזה חומרים? לא יודע. אני חבר במועדון בירה שמתכנס פעם בשבוע ושם מגישים בין היתר כזה פופקורן. אני יכול לנשנש קצת אבל לא כמויות. מעדיף בוטנים.
Ish
31 אוג 2017 14:11:13https://www.fda.gov/food/ingredientspackaginglabeling/packagingfcs/notifications/ucm308462.htm
A.h
31 אוג 2017 08:04:53עידן תפרש לי "לברון הוא לא השחקן הטוב בליגה"
עידן
31 אוג 2017 08:45:20בשתי מילים-קווין דוראנט
בשנה שנתיים הבאות עוד שחקנים יעקפו אותו
עידן
31 אוג 2017 08:46:45כמובן שאם מסכמים את הקריירה אזהקריירה של לברון יותר גדולה אבל נכון להיום ולשנה שעברה קווין דוראנט שחקן יותר טוב
רועי ויינברג
31 אוג 2017 10:32:19ממש לא מסכים. הסיבה היחידה לזה שהוא נראה כל כך טוב בגמר היא שהיו לידו את הספלאש בראדרס. עם ג'יי אר במקום קליי תומפסון (בעיקר בהגנה, אבל בעצם ב-2 צדדי המגרש) וקיירי במקום סטף, שעשה הרבה יותר מלקלוע השנה, היו רואים את הההבדל.
לברון סיים את הגמר עם טריפל דאבל למשחק. זה לא קרה אף פעם
אשך טמיר המקורי
31 אוג 2017 09:32:14מעל לכולם קוואי לנארד. מייד אחריו דוראנט.
לברון יכול להתמודד על מקום שלישי עם קרי
גיא ד
31 אוג 2017 21:35:22לברון כוכב
אחריו זוהר לו קוואי,
דוראנט קרי וקיירי יכולים להתגושש בבוץ על הארד
הציפור הנדירה
1 ספט 2017 00:19:50קוואי גם אחרי דוראנט. קוואי צריך לצבור הישגים כמו כמה פעמים האם-וי-פי של העונה ועוד כמה עונות מעולות.
הציפור הנדירה
1 ספט 2017 00:17:24לנארד עוד צריך לצבור הישגים כדי להיות מעל כולם. לברון ודוראנט עדיין לפניו.
הציפור הנדירה
1 ספט 2017 00:27:31לנארד עוד צריך לצבור הישגים כדי להיות מעל כולם. לברון ודוראנט עדיין לפניו. להזכירך לברון בעונה לפני האחרונה הוביל את שחקני שתי הקבוצות בכל חמשת הנתונים העיקריים ובגמר האחרון השיג ט"ד, שניהם לראשונה בתולדות הנב"א כשקוואי יהיה קרוב לכך ולמספר הזכיות של לברון בתארים, אז ניתן להשוות אך בינתיים לברון ודוראנט טובים מקוואי המעולה בפני עצמו.
shohat
31 אוג 2017 08:21:15מהלך מבריק של הקאבס שיאפשר להם לבחור ב2020 את תמיר בלאט או עידן זלמנסון.
Avri
31 אוג 2017 08:53:34😊
מתן גילור
31 אוג 2017 08:57:14🙂
ד"ר רזי הופמן
31 אוג 2017 09:32:53חחחחחחחחחח זלמן 🙂
יוסי אבטיח
31 אוג 2017 08:43:31וינברג שאלה – יש לך איזה אזעקה כל פעם שיש טרייד? אתה לא ישן ?
עידו גילרי
31 אוג 2017 08:55:37קוראים לזה טוויטר.
חצבני
31 אוג 2017 08:57:22כמה מילים ותגובות נשפכו פה בימים האחרונים – והכל נגמר בבחירה שניה עלובה…
ואולי הסיפור לא ייגמר פה והבחירה השניה תהיה בחירת סוף סיבוב שני ותיהפך לעוד אייזאה תומאס 🙂
ד"ר רזי הופמן
31 אוג 2017 09:42:5415 השניות שלי. סוף סוף נגמר הלכלוך ואפשר להתרכז בהכנות לעונה הקרובה. אני בגישה שמשנמכת צפיות לעונה הזו. לדעתי תהיה רגרסייה כי מדובר בקבוצה חדשה וצריך להטמיע את השיטה של סטיבנס. עם העזיבה של קראודר ותומס נשאר רק שחקן חמישייה אחד מהקאדר המקורי. נכון שיש ביג 2.5 חדשים אבל זה לא מספיק בשביל להעיף את הקבס ואני בכלל לא בטוח שהשנה נהיה יותר טובים מוושינגטון טורונטו ואפילו פילי ומילוקי. לדעתי ברוקלין עוד תפתיע את כולם, לא שתיכנס לפליאוף אבל מקומה ב 5 האחרונים לא בטוח בכלל. במערב הסיכוי של לייקרס לסיים ב 2-5 גדל עם התחזקות הגדולות והבינוניות. אני לא רואה את סטאר הביבי מצליח לדחוף את הגדולים לשנה טובה יותר ממה שהיתה להם השנה. הם סיימו במקום שני השנה? אוליי יתקדמו מקום אחד עד 3 אם תהייה התרסקות של קבוצות כמו אינדי, שיקאגו או הגריזליס.
דובי
31 אוג 2017 09:52:10אני דווקא תולה תקוות בשילוב של קיירי והייווארד. מעניין אותי לראות שני טיפוסים כ"כ משחקים יחד.
ד"ר רזי הופמן
31 אוג 2017 15:24:34ההתקפה לא בעייה, מה שמדאיג אותי זו ההגנה של הסלטיקס השנה. אני הייתי פותח עם קיירי, סמארט, היוורד, ביינס/מוריס וכמובן הורפורד. זו עדיין לא קבוצה מספיק הגנתית מבחינתי. איפה ראשיד וואלאס צעיר ב 13 שנה? הייתי לוקח אותו בעיניים עצומות 🙂
גיא
31 אוג 2017 10:23:36מישהו יודע איפה מנחם?
אפלטון
31 אוג 2017 10:27:35מנחם בסדר גמור, רק נמצא במקום בלי הרבה וויי פיי. לא לדאוג 🙂
רועי ויינברג
31 אוג 2017 10:28:44כן. שלומו טוב מאוד
גיא
31 אוג 2017 17:38:43תודה!
אפלטון
31 אוג 2017 10:32:55בסדר, קיבלו בחירת סיבוב שני.
התנהגות של ילד בכיתה ג' של קליבלנד עם ה'אתה עבדת עלינו' הזה, אבל בסוף יצאו עם עוד בחירה על טרייד שהיה מצוין גם ככה.
איינג' לא מצמץ ונתן את המינימום כדי להוריד את קליבלנד מהעץ, קליבלנד אולי נראים רע אבל עדיין יש להם חבילה מעולה על כוכב שלא רוצה להיות שם, ואין מה לזלזל בבחירת סיבוב שני הזו. זה עוד נכס בבנייה או בטרייד פוטנציאלי.
נתן גולד
31 אוג 2017 10:56:04אתה באמת חושב שכל הבלגן של השבוע האחרון, הנזק התדמיתי, הנזק למוטיבציה של תומאס שווים בחירת דראפט סיבוב שני?
דובי
31 אוג 2017 10:58:50לא בה"א הידיעה…
אפלטון
31 אוג 2017 11:08:29כן. למה לא? בלאגן תדמיתי בתחת שלי. תוך שבוע שוכחים מזה.
אלטמן יצא כאן עם טרייד שלא היה מקבל משום קבוצה אחרת ומספיק לראות כמה קיבלו שיקגו ואינדיאנה כדי להבין. אז העוד בחירה הזו אמנם לא בחירת סיבוב ראשון שהיתה יכולה להיות קלף אדיר בטרייד נוסף, אבל זה בהחלט נכס. שווה על כמה ימים של בלאגן וגם יכניס עוד קצת פלפל בתחת של תומאס לעבוד קשה כדי לחזור ולהוכיח לכולם.
עגל
31 אוג 2017 13:06:02אני מצטרף לאפלטון, כל "הבלגאן התדמיתי" לא משנה כלום. שחקן מקצועי קם בבוקר והולך להתאמן ואז למשחק. מפריזים קצת בערך הריגשי כאן
אפלטון
31 אוג 2017 13:52:44הבעיה היחידה בכל זה שברוקלין הולכת להרוס לכולם ולתת בחירה מחוץ לטופ 5
אוהד בוסטון האחר
31 אוג 2017 10:33:30מישהו יודע מה הסיטואציה הנוכחית עם אנדרו בוגרט?
אשך טמיר המקורי
31 אוג 2017 10:59:58"Of all the gin joints, in all the towns, in all the world, she walks into mine."
דובי
31 אוג 2017 11:02:44בוגוט, בולבול, לא בוגרט!
ד"ר רזי הופמן
31 אוג 2017 12:00:38הוא בכלל התכוון לבוגי קאזינס…
אוהד בוסטון האחר
31 אוג 2017 14:44:12זה היה תיקון אטוטמטי של האייפון , שאני לא רוצה להגיד את דעתי עליו…
בירדמן
31 אוג 2017 12:53:27אשך, קרעת אותי.
רן הנרגן
31 אוג 2017 12:04:08לא מבין למה אנשים חושבים שבחירה גבוהה בסיבוב ראשון זה נכס לקליבלנד. הם לא ממש הפליאו לבחור בעשור האחרון שבו היו להם הרבה בחירות כאלו. 3 מהן של מקום ראשון.
פינקי
31 אוג 2017 12:11:56כל הרעש הזה שקליבלנד עשו ובסוף הם יצאו עם בחירת סיבוב שני ב2020? כל כך עלוב…
עגל
31 אוג 2017 13:09:23סיכום הטרייד – כאמור, שתי הקבוצות הרוויחו.
קליבלנד כמועדון הכי גרוע בנב"א נמצאת בהתרסקות שנדחתה בשנה אחת, בוסטון עדיין מג'עג'עת ולא מאיימת על האליפות.
שני המועדונים קנו לעצמם עוד שנה זמן.
שניהם נמצאים הרחק מתחת לג"ס, עליה אני אומר שצריך לפרק אותה ויפה שעה אחת קודם
דקסטר
31 אוג 2017 13:15:50הראיה שלך צרה מדי
בזכות הווריוס קבוצות התחילו יותר להעז ולבצע מהלכים אגרסיביים
הליגה חזקה מאי פעם ומעבר לאליפות של הווריוס יש מיליון סיפורים מדהימים במקביל וקבוצות סופר מעניינות וחזקות
אז בואו נפסיק לבלבל בשכל ונהנה מהליגה הטובה והמשוגעת מכולן!
etayle
31 אוג 2017 14:20:58+1
האם אנשים מעדיפים גמרים משעממים כמו ספרס דיטרויט (וכן לרוב האנשים זה נחשב משעמם) ? הדבר הזה רק יגדיל את הפופולאריות של הליגה= יותר כסף = יותר רצון להיות סופר טים= רמה יותר גבוהה. לדעתי(אני צעיר אז אל תקטלו אותי אם זה לא נכון) אנשים העדיפו לראות לייקרס בוסטון בשנות השמונים למרות החוסר תחריות כי אנשים אוהבים לראות כדורסל ברמה גבוהה, למי אכפת שיוון?
גיא הרשע
31 אוג 2017 16:13:54ספרס דטרויט היה גמר אדיר.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
31 אוג 2017 15:31:29שאוהד לייקרס ידבר ככה?!
מה קרה לכם בשנים האחרונות
😁
תואר שני יוסיפון רחביה
31 אוג 2017 13:51:57יש פה כמה יצורים ממש פתטיים..
1- ציפור נדירה. דביל כזה לא פוגשים כל יום. אכן נדיר
2- פרופסור רזי ביטחון עצמי בקרשים ששם תואר בכינוי. הלו, בנאדם איפה אתה חי.
3-יואל. רמה שכלית של ילד מפגר ואני לא רוצה להעליב ילדים מפגרים ולשים אותם בקבוצה איתו. קקי פיפי מוחטה
etayle
31 אוג 2017 14:18:20ואתה כמובן המגיב בלי השם. הכי קל ללכלך על אנשים שיש אנונימיות, כן קל להיות אדם שפל באינטרנט.
תואר שני יוסיפון רחביה
31 אוג 2017 14:41:09אעזה חלק בשם שלי אתה לא מבין? פתט
שי אבן צור
31 אוג 2017 14:46:08למה להגיב לו בכלל?
מלובני
31 אוג 2017 14:32:30יאללה שתתחיל העונה כבר , למרות שיש תחושה באוויר שיהיה עוד איזה מהלך מפתיע איפשהו
צ'ומפי
31 אוג 2017 14:48:22אני חושב שאנשים מזלזלים ולא בצדק בבלאגן תדמיתי. שחקנים כבר למדו שאם רוצים לנצח צריך ללכת לארגון חזק ומסודר (ראה ערך המעבר למיאמי של פט ריילי, דוראנט והקבוצות שקיירי ביקש לעבור עליהם). קליבלנד עם הפיטורים ההזויים של גריפין והבלאגן הזה לא נראת טוב ותתקשה עד רמת הבלתי אפשרי למשוך שחקנים חופשיים טובים ביום שאחרי לברון (וזה לא שהם היו בנקודת פתיחה טובה…). ביום שאחרי לברון יהיה שם שממה שיקח זמן להרים מחדש
בירדמן
31 אוג 2017 15:07:57אלטמן ויתר על שמו הטוב בשביל בחירת דראפט סיבוב שני בשנת 2020, היה שווה?
גיא הרשע
31 אוג 2017 15:20:37כולם ב-NBA יודעים שמי שמקבל החלטות בקאבס זה גילברט.
אם שמו של מישהו נפגע,
זה שמו של גילברט.
(וזה לא שגילברט היה האורים ותומים של בעלי הקבוצות מלכתחילה…)
רועי ויינברג
31 אוג 2017 15:23:15רק סארבר, דולאן, ראנדייב ואולי פרוחורוב יותר גרועים ממנו.
א.ב
31 אוג 2017 15:40:38זה לא בעיה להרים מחדש, כל מה שהם צריכים זה לבחור בדראפט עוד רוקי ברמה של לברון שגם נולד באזור וזהו.
Ish
31 אוג 2017 14:55:50מה קרה לכל אלו שרצו לראות את לאב בבוסטון ועכשיו מקבלים(בערך) את בוסטון עם לאב בקליבלנד בתוספת לברון?
ד"ר רזי הופמן
31 אוג 2017 15:20:55חחחחח גדול 🙂
מלובני
31 אוג 2017 15:33:56חייב לציין שהמעבר של דוראנט לגולדן זה הדבר הכי טוב שקרה לליגה.
בכל פעם נראה שיש שקט פתאום קורה משהו גדול , לפני סיום החלון באולסטר יהיה מעניין מאוד.
קבוצות הולכות ALL IN ובחיים לא היה כלכך הרבה אקשן סביב שחקני מפתח
יונתן .S.
31 אוג 2017 16:11:15סופסוף אפשר כבר לשחרר מהעיסוק המגוחך בטרייד הזה.
גיא צודק כאן בדבריו – ההתנהלות המוזרה מאוד בטרייד פתאום מתחברת לי מאוד להתנהלות חסרת הפשר התמידית מצידו.
אם מישהו רוצה סיבה למה הוא הגיע הפעם לעוד שיא – הוא ביקר באופן פומבי את הטרייד של הפייסרס עם okc על ג'ורג' במסיבת עיתונאים שבה אלטמן הוצג. אני מניח שהוא רצה בכל מחיר להראות שהוא "לא יוצא הפראייר" כאן. וכשאלטמן החדש בתפקיד, יש לגילברט אף יותר מקום להפעיל את תכתיביו על ההנהלה.
אין כל ספק שהקאבס יתחזקו מאוד מבחינתי. אני אף חושב שלפחות כרגע היא רק הגדילה את הפער שלה משאר צמרת המזרח. בוסטון תצטרך המון זמן להתגבש לכדי יחידה אחת (ואין ספק שהם מצאו קיץ למהפכה כזאת עם קיצור הפרי-סיזן בכשבוע). וכבר נגעו פה בנושא הזה, אבל ההגנה אשתקד הייתה בינונית פלוס בליגה והיא הייתה עם קראודר ובראדלי בתוכה. קשיים נוצרו מנוכחות של הורפורד כשחקן חדש ולא מספיק מתואם עדיין. אם כך, מה יקרה עכשיו כשאין לך כרגע שומר עילית אחד שצפוי להיות בחמישייה? אותם חמישייה שבה גם ישחקו לפחות 2 שחקנים חדשים, שבמקרה אמורים להיות 2 השחקנים המובילים שלך? לדעתי היא לא תראה טוב בהתחלה….אולי אף שנות אור מאחת שתתאים לרמת פלייאוף. המסקנה הזאת, שרובנו הגענו אליה רק מהסתכלות על העובדות בשטח, קובעת לטעמי אקס פקטור גדול דווקא על סטיבנס – זאת הקבוצה הכי כשרונית שהייתה לך בפער. אין יותר סביב הקבוצה שיח בסגנון "הקטר הקטן שיכול". היא כעת נוצצת, מסקרנת ומערימה ציפיות על הגב מהר מהצפוי. סטיבנס יידרש להביא את הרכב הפורוורדים לכדי הצלחה מוקדם מהמאוחר הפעם. אולי כך ניתן יהיה לייצר הגנה טובה יותר. ע"י שימוש בהרבה שחקנים גבוהים שמבצעים חילופים אינסופיים.
וכמובן שלא נגענו אפילו בנושא הריבאונד, שעדיין עם הגנה שנוייה במחלוקת, ממשיך להיות עקב האכילס של הסלטיקס לטעמי. לצערה של אוהדים רבים, רובינסון לא סתם נבחן במתחם האימונים של הקבוצה השבוע. בוגוט אמנם האופציה הכי טובה על הנייר והוא בהחלט יותר אפקטיבי ותורם בחלקים נוספים, אבל הוא מגיע עם תיק פציעות ארוך שקשה להתעלם ממנו.
אני אישית הייתי עדיין מחתים את בוגוט (אלא אם הוא עדיין פצוע או לא חזר לגמרי אותו דבר מאז). הוא מוסר טוב יותר, ווטרן נוסף בחדר הלבשה צעיר, גבוה יותר.
אגב,נושא אחרון לציון – יצא דיווח שהמזל של איינג' עמד לצידו גם הפעם מכייון שנגרס באותו ציוץ שהמנג'ר חשש מהשילוב של באטלר/ג'ורג' לצד היאוורד. והם גם מבוגרים טיפה יותר ובניגוד לקיירי, אינם בעלי ניסיון עשיר בפלייאוף.
יהיה מאוד מעניין לראות את בוסטון העונה. גם בגלל הניצוצות החדשים, גם בגלל הקבוצה החדשה והצעירה, גם בגלל ניסיון ליישם את הרכב הפורוורדים ביתר זריזות.
יניב
31 אוג 2017 19:27:59הנקודות שאתה מעלה הם נכונות אבל עדיין בוסטון יהיו חזקים מאוד שיש לך שלושה שחקנים כמו קיירי הייוארד והורפורוד ועוד מאמן כמו סטיבנס והמזרח החלש אז לבוסטון יהיה מספיק זמן להתגבש עד הפלייאוף. מה עוד שאם הציפיות שלכם מבראון וטאואום יתגשמו אפילו רק ב70% אז בכלל תהיו טובים. האם זה יספיק מול קליבלנד אני לא יודע הכל תלוי בבלוטת החשק של לברון. האם נראה את לברון של העונה האחרונה בקליבלנד לפני העזיבה הראשונה אז יש לבוסטון סיכוי מעולה. לעומת זאת אם הטרייד ייתן את תומאס בעונת שיא אז בהחלט יש סיכוי שבלוטת החשק שלו תחזור
יונתן .S.
31 אוג 2017 19:55:36בינתיים שמעתי שהבלוטה חטפה מכה חזקה, בגלל שהיא שמעה שתומאס יחסר חלק מסויים מהעונה.
ד"ר הופמן
31 אוג 2017 20:27:18איזו בלוטה? הימנית או השמאלית?
יונתן .S.
31 אוג 2017 20:35:11יש לו שתיים? לא ייאמן….אפילו עם 2 הוא לפעמים בלי חשק?
😂
אסף
31 אוג 2017 16:17:15נגמרה הסאגה בתוספת מחיר שולית.
ד"ר הופמן
31 אוג 2017 18:45:24תוספת שאפשר היה לוותר עליה כדי לקבל IT מאוס עם מוטיבציה בשמים. גילברט ירה לעצמו ברגל עם סאגת הפציעה הזו.
גיא הרשע
31 אוג 2017 18:59:34אתה באמת חושב שתומאס ישחק עם פחות מוטיבציה?
תומאס, האנדרדוג, זה שהתמונה שלו מופיעה במילון לצד ההגדה של "אובראצ'יבר"?
בעונת חוזה?
בקבוצה שהוא יכול להגיע בשורותיה לפיינלס?
ד"ר הופמן
31 אוג 2017 19:17:03הוא מגיע לקבוצה שבה לא יהיה השחקן המרכזי. על המשבצת שלו יושב עוד אולסטאר-דרק רוז שכנראה יפתח את העונה ואם יהיה טוב לא יקל על החזרה של IT. נראה איך מתחילה העונה מבחינתו ואז נהיה יותר חכמים.
גיא הרשע
31 אוג 2017 19:24:41אין לי מושג איזה תומאס נראה בעונה הבאה,
ובאיזו כשירות.
אבל בדבר אחד אני משוכנע –
בכל מקרה לא נראה תומאס שסובל ממחסור במוטיבציה.
יונתן .S.
31 אוג 2017 20:33:47Wojnarowski added that he got a text from Thomas on Wednesday night, shortly after the deal was finalized.
"I won't quote him," Wojnarowski said, "but he's a pretty motivated guy this morning, last night, today. Certainly with him, you know you get that. There's a hunger to him that allows him to do what he's done at 5-foot-nothing in the NBA."
Ish
31 אוג 2017 20:42:215-foot-nothing
+ 9 inches
יונתן .S.
31 אוג 2017 19:53:24לתומאס לא תהיה חסרה מוטיבציה לטעמי.
לעזאזל, הוא גם חייב לשאוף אותה מכל מקור אפשרי , אם הוא רוצה את החוזה החלומי שהוא דורש.
ודבר אחד בטוח – כל עוד לברון בקבוצה, לגילברט אין בעייה לשלם לשחקנים.
יונתן .S.
31 אוג 2017 19:06:50סתם עובדה מעניינת – קיירי והיווארד נולדו באותו היום. ב- 23 בחודש במרץ. כמובן שבהבדל של שנתיים אחד מהשני.
פינקי
31 אוג 2017 19:08:14מה בסוף היו תוצאות הבדיקות של תומאס?
הוא כשיר למשחק? יישחק בפתיחת העונה?
דדי
31 אוג 2017 20:14:28איפה שמים את זה ?
http://i.giphy.com/3o85xH5TfewO4h8FLG.gif
יונתן .S.
31 אוג 2017 20:17:21@BrianTRobb: NBA has released a statement stating they have fined Lakers $500,000 for violating league's anti-tampering rule with Paul George.
מעניין. אני אנסה לברר מהן הסיבות לכך, כי לפחות כרגע הקנס נראה לי יותר כמו ניסיון לרצות אחרים מאשר מבקר בשער התנהלות לא כשרה באופן מוחלט.
דדי
31 אוג 2017 20:19:26אוקיי, אז שמים את זה כאן.
http://i.giphy.com/3o85xH5TfewO4h8FLG.gif
יונתן .S.
31 אוג 2017 20:27:06לפי אפשרויות העונש הרבות והרף המקסימאלי של הקנסות, נראה שהאירוע יותר קרוב לריצוי אחרים מאשר מחייב מענה קשה מצד הליגה:
The possible penalties for the Lakers included a loss of draft picks, fines up to $5 million, future restrictions on acquiring George and possible suspensions of offending officials.
בנוסף, החברת עו"ד שנשכרה לבצע חקירה בנושא לא מצאה הוכחה ממשית לכך שקיים סיכום ברור בין שני הצדדים (ג'ורג' והלייקרס).
אולי זה נכון שההתנהלות של הלייקרס לא הייתה תקינה, כאשר מג'יק ופלינקה לא היו "פוליטיקלי קורקט"בהתנהלותם בנושא כשלא חמקו באופן מלא מלהגיד את דעתם בנוגע לג'ורג', אבל האמת היא שקשה לי להאמין שקבוצות לא עושות זאת גם. הן פשוט מסתירות את זה או פועלות בציר עקיף דרך שחקנים. הבעייה כאן היא לא הלייקרס.
יוסי
31 אוג 2017 20:37:06יש יותר גרוע מההנהלה.של הפליקנס, עכשיו מדברים על ג'וש סמית' ,צ'ייס באדינגר ומאטרל וובסטר שחקנים שכבר יצאו לפנסיה ולא שיחקו מעל עונה בליגה .
במקום ללכת על טוני אלן או גרין
Ish
31 אוג 2017 20:41:20איזה גרין? היחידי שהם אולי יכולים לשלם לו זה ג'רלד
יונתן .S.
31 אוג 2017 21:29:30יוסי, אני חושב שאם זהנהכיוון אז אחו שחקנים שלא יפתחו בחמישייה ואתם תחפשו פתרון לחמישייה בתוך הרוטציה הקיימת (יאן קלארק? פוינדקסטר?). בכל מקרה, אני אישית חושב שהצוות המסייע שלכם מתחת לכל ביקורת ובגלל שאתם במערב, אתם הולכים להפוך לממפיס 2, פשוט מנוהלים גרוע יותר אך עם יותר כישרון משהיה להם בשיא.
ברוך רובין
31 אוג 2017 22:00:05ואני לא מבין עדיין איך לא פיטרו את דמפס האדיוט(הGM הגרוע בליגה יותר מדיבאץ ומקונדו , ואפילו מזה של הניקס)., את הצוות הרפואי הגרוע בליגה. דמפס הלך על השחקנים עם הטווח גילאים הכי בעייתי בשוק ,החוזים הגרועים בשוק, וגם חוסר מזל אין לקבוצה הזאת, בגלל השטויות שלו בפיזור הכסף וזה שהוא שם את כל הביצים בסל אחד ,הקבוצה לא תגיע לשום מקום.
יוסי
31 אוג 2017 23:45:52גנטרי נזכר עכשיו שיש לו גם חור בספסל בעמדה 4 , מחפשים שחקן שישחק ב3 וגם ב4 ויוכל להתמודד עם שחקים כמו קוואי ודוראנט , סמית בתור 3 לא עבד בדטרויט ומאז הוא הלך לאיבוד , מבחינת נתונים לשמור על שחקנים יש לסמית תנתונים , מה מצבו למשחק לא יודע.
באמת הנהלה דפוקה , תחתכו כבר את קרופרוד זה יפנה 1.3 מיליון וגם באיאוט לאסיק , לא הבינו שזאת עונה של להיות או לחדול
דדי
31 אוג 2017 23:17:03איכס, אבל מה אני לא אעשה בשבילכם…
https://i.imgflip.com/1v2ob5.jpg
דורון האסטבן
1 ספט 2017 00:59:41🙂 גדול מה שאמרת לפני ימים, מצחיק/ עצוב תלוי את מי שואלים
גיא יהפוך לבאמת קצת רשע בשמחה לאיד שזה יקרה
(סתם מנסה לסכסך)
תודה לכמעט כולם, (לא נהנה מציפור כמו שאתם לא נהנים)
תודה לרועי וכמעט כולם