*
1.כל אפשרויות אישור או ביטול הטרייד
*
מסתבר שב-NBA נותרה עדיין נשמה, בנוסף לכסף. לפי דן פרידמן ( Dan Feldman of Pro Basketball Talk) הטרייד של אייזיה תומאס לקאבס הטריד הרבה מאד שחקני NBA. דווקא כשאייזיה תומאס הקטן היה בדרכו הבטוחה להיות 'הפנים של הסלטיקס', צצה ההזדמנות לטרייד שיביא את קיירי אירוינג, ודני איינג' – ללא כל היסוס – קפץ על המציאה. מסתבר שנכונות קבוצה לעשות טרייד של שחקן שתרם כה הרבה כאייזיה, ונחשב לשחקנה הטוב ביותר, בקלות כזאת לא התיישב טוב עם רוב שחקני ה-NBA שנשאלו לדעתם.
הרבה דיברו על נאמנותו לקבוצה ותרומתו הרבה, ומזכירים במיוחד את נכונותו לשחק יום אחרי פטירת אחותו במשחק שהיה כה חשוב בזמנו. כששהם ביקשו ממנו ללכת ולנסות לשכנע שחקנים (כקווין דוראנט, אל הורפורד) לבוא לסלטיקס, הוא עשה זאת ללא היסוס – במיוחד קווין דוראנט, ואז גורדון הייוארד (http://boston.cbslocal.com/2016/05/31/other-nba-players-celtics-isaiah-thomas-should-recruit-this-summer/). הוא עשה כל מה שנתבקש ממנו על ידי הקבוצה, ופתאום – OUT OF THE BLUE – מגיע טרייד שלו מבלי לומר לו מה מתבשל ומבלי לתת לו אזהרה קודמת.
רוב השחקנים מסכימים שקיירי אירוינג הוא שחקן עליון על אייזיה, אבל זוהי לא הנקודה. הנקודה היא שבעלי הקבוצות והמנכ"לים מצפים לנאמנות והקרבה משחקניהם, בעוד שעבורם הכדורסל ב-NBA הוא ביזזנס קר חסר רגשות, "AND IT ROBBED MOST OF THE PLAYERS THE WRONG WAY".
כל מה שיש לי לומר בנידון הוא שכן, NBA זה ביזנס, ותומאס לא נשלח בדיוק לשחק בסקרמנטו (סלח לי זיו). מה שקורה עתה עם הבדיקות הגופניות הוא סיפור אחר ושונה לחלוטין. אם הסלטיקס הסתירו משהו שהם ידעו, הטרייד חייב להתבטל מיד, ואני לא יודע אם קיים חוק המאפשר להעניש קבוצה על הסתרת אינפורמציה חשובה לפני טרייד. אם הסלטיקס לא ידעו, ולקליבלנד ישנה אפשרות לבטל את הטרייד בגלל אינפורמציה שהם גילו – הטרייד יבוטל.
(ידיעה זו הובזקה ב-ESPN בשעה 4:15 לפנות בוקר יום ראשון שעון ישראל, אחרי השיחות בין הסלטיקס והקאבס:
Sources: Cavaliers could veto blockbuster trade if Celtics don't revise agreement
(הקאבס עלולים לבטל את הטרייד אם הסלטיקס לא יתנו להם 'ערך נוסף' למה שהטרייד סיכם)
*******************************
מסכן אייזיה. תארו לכם את הרגשתו כשהוא מרגיש שמתנהגים איתו כאילו היה סוס לפני מרוץ סוסים שווטרינרים בודקים אם הוא כשר למרוץ או לא.
*
2. כל מה שרצית לדעת על פציעתו של אייזיה תומאס
*
קודם, כך הפציעה קרתה:
*
הפציעה קרתה כאן וברגע זה, במשחק ה-2 נגד הקאבס אבל הוא שיחק איתה. היא קרתה כשאייזיה רץ ישר אל תוך הסקרין של קווין לאב. זאת היתה פציעה חוזרת לפציעה המקורית שקרתה לפני כן במשחק העונה נגד מינסוטה. הוא נח שני משחקים וחזר לשחק.
השם הרפואי של הפציעה הוא femoral-acetabular impingement with labral tear
חשיבות הסחוס היא ה"ריפוד" או מצע רך שהיא מאפשרת כשעצם הפמור מסתובבת בתוך ה'כיס' (כמו GASKET). היא עוזרת גם ביצירת SUCTION בין שתי העצמות להגן מפני הפרדה, או SEPARATION (אבל כמובן ששרירים ורצועות שומרות על פעולה תקינה של המפרק הרבה יותר, אבל כל דבר חשוב והכרחי לתנועה מושלמת).
הפציעה של אייזיה, ה-Femoroacetabular impingement קורית כשהחלק 'העגול' של עצם הפמור מתנפח, ונוצרת מין "ביצה" במקום כדור. אני מגזים כמובן, אבל כל DEVIATION מכדוריות מגביל מיד את התנועה וגורם לכאבים עזים. אגב, ה-IRREGULARITY יכולה לקרות או בכדור, או ב'כיס' (האצטבולום) ולא מצאתי בשום מקור מהי הבעיה הספציפית של אייזיה.
ישנה עוד אפשרות: בראש הפמור בצד השמאלי העליון ישנה כאילו עצם נוספת הנקרית "CAM IMPINGEMENT", והיא "מתקבלת" או "נכנסת" אל תוך החלק באצטיבולום הנקרא “pincer impingement.”כל פגיעה בזה או בזה אף היא גורמת להגבלת תנועת הרגל ולכאבים עזים.
החיכוך של האחד בשני יכול לקרוע את הלברום (זה כנראה מה שקרה לאייזיה) או לגרום לכאבים בגלל שהכדור והכיס מאבדים את החלקלקות ביניהם. לגייל אשתי החליפו ירך לפני חודשיים (מחר מחליפים לה ברך ואולי לא תשמעו ממני 2-3 ימים). מה קרה? בגלל דלקת פרקים הסחוס ניפגע ואז בניתוח ציפו את ראש הכדור ואת האצטבולום במתכת חלקה – טיטניום – והיא היום בעלת ירך ביונית.
אצל אייזיה כל ה-GROIN (המפסעה) נפגע ומפסיק לתפעל ביעילות.
האופציות לטיפול?
אלה המעדיפים טיפול קונסרבטיבי מנסים סטרואידים המורידים נפיחות (NSAIDs), קורטיזון להורדת הנפיחות ופיזיו-תרפיה.
האופציה השנייה היא ניתוח ללברום הקרוע. היום אני מבין שניתן לבצעו בצורה ארטוסקופית, ואני לא מבין מדוע אייזיה לא בחר בה. ייתכן שעתה זה מאוחר והוא יזדקק לניתוח מסיבי שיפתח לו את הירך לסכין המנתח. השיקום אז ייקח כששה חודשים.
האם הקאבס ידעה על כל זאת לפני ההסכמה על הטרייד?
כן!!!!! כן!!! כן!!! (according to ESPN’s Adrian Wojnarowski)
*
3. נבחרת ארה"ב: צעד ראשון של ג'ף ואן גנדי לחזור ל-NBA?
*
"Watch him now, watch Batista," Van Gundy says. "No one posts up anymore, but he still does. Watch this, every time: He's going to always drive, spin and step through. I don't care which way he starts. He's driving. He's spinning. And then he's stepping through. Over, and over, and over.
ג'ף נשאל אם הוא מרגיש לחץ אחרי כל כך הרבה שנים ב'אזרחי', וללא משרוקית.
ואן גאנדי יודע רק צורה אחת לאמן: להיכנס לתפקיד כולו, גוף ונפש, יום טולילה. "TOTAL IMMERSION" הוא מכנה את מה שקרה לו בשבועות האחרונים.הוא מתאר (בגוף שני) את מה שהוא למד בשבועיים האחרונים :
*
"בשנתיים האחרונות הייתי מוכן לחזור – NBA, לא מכללות – אבל שום הצעה מתאימה לא הגיעה", הוא אומר. לי ישנה תחושה שאימון הנבחרת הוא הצעד שהיה דרוש לו לחזור ל-NBA.
*
האמת? הבחירה בו קצת הפתיעה אותי כי אין לו כל ניסיון FIBA, אבל מצד שני ה-USA BASKETBALL היתה חייבת למצוא מאמן שלא קשור ל-NBA או למכללה (שיהיו עסוקים בתקופות שיצטרכו אותם בעוד שואן גנדי יהיה חופשי. מצד שני הוא יכול להרים טלפון ולדבר חופשי עם כל שחקן, ויהיה הגדול ביותר, עם כל מאמן, וכל מנג'ר. הוא מאד מוערך בכל השכבות, כולל השחקנים. ואן גנדי הוא מאמן פיקח שיסתדר עם FIBA BASKETBALL ללא כל בעיות.
אולי יגידו
, 'This clown hasn't coached in 10 years. Never coached a FIBA game. And they're going to entrust him?'
(המוקיון הזה לא אימן 10 שנים ולא אימן משחק אחד נגד FIBA, ובידיו נותנים את נבחרת ארה"ב?)
פופוביץ' היה הראשון שאמר: "הבחירה הטובה ביותר שיכולה היתה להיות!"
זה בוודאי הרגיע את ואן גנדי.
הוא הגיע לסידור עם ה-ESPN לארגן את שידורי ה-NBA שלו שלא יתנגשו עם מחנות האימון והמשחקים, והוא מוכן להפשיל שרווליו..
ואן גנדי יודע בדיוק מה לומר. הוא סיכם:
"We're the JV, and we're trying to do a job to qualify the varsity for the World Cup."
(JV זאת 'קבוצת המילואים' או יותר נכון הפרשמנים בתיכון שאמנם מותר לטובים ביותר לשחק ב-VARSITY אך רק מעטים מוזמנים. זה היה מקור הריב הממושך והאשפה שמייקל ג'ורדן שפך על מאמנו בתיכון שסרב לתת לו – "לטובתו" הוא תמיד טען – ב-VARSITY.
השחקנים? יותר מתנדבים מאשר עושים זאת עבור תשלום. משכורתם? $100 דולאר ליום פלוס $75 ליום עבור אוכל. אבל כולם הרי מקווים להיראות טוב, ולמשוף את תשומת לב ה-NBA וכל קבוצות העולם
ואן גנדי אמר עליהם: "רק בגלל שלא שמעתם את שמות רובם זה לא אומר שהם לא שחקנים מצויינים". הוא סיים (שווה מאד קריאה!!!):
"I can't oversell the point to our team that, just because you don't know their names, in some cases, doesn't mean they're not an outstanding player," Van Gundy said. "But more importantly, these guys have a competitive spirit that's different. You can't hold up in a FIBA game if you don't have great competitive spirit. You'll get your will broken — and maybe your jaw too.
"So, you better be ready. You have to understand that the hard contact, stop, stare at the ref, trot back on defense, well, that's losing. We'll get our asses kicked. These guys on these teams have a passion and intensity that, if you think it's going to be like some regular-season D-League game, they're going to put a fist in your mouth so hard, and so deep, that you're not going to know what hit you.
"Don't underestimate how vulnerable these teams think we are right now. It starts with me. Here's what they're thinking, 'This clown hasn't coached in 10 years. Never coached a FIBA game. And they're going to entrust him?' And then they don't know our players.
"There's a sense of vulnerability that these teams see, so we have just got to be ready. That's why I go back: Let's play really, really hard and let's pass. And let's see where that takes us."
"It's hard to sleep," Van Gundy said. "Listen, things happen in life. Over the last three years, I've thought a lot more about not just coaching, but man, I wish I had Game 7 to do over again against Utah. Gosh, '99, how was Avery [Johnson] open for that corner jumper? I think about Dallas up 2-0 here in Houston. You get reflective of it all, and it's a sign that you miss it.
"There are certain aspects that I miss of coaching. But you can't just pick out the good parts. You've got to be all-in and understand there's some negatives too. I like it and feel a responsibility, Man, I want this to be great for the players, and I want us to comport ourselves well and I want us to win.
"One thing you can't recreate, the competition and camaraderie. No matter what you do, you're not going to have that same feeling of a great win. To me, coming into the locker room for the first five minutes after a great win, with a staff you love, and a team you respected, there was nothing like that. That's what you miss.
"It brings back the same feelings of, 'You don't want to let them down. You want to give them your very best.' "
"But this, this is right up there with all of that, with anything I've done."
He clutched his blue T-shirt, and pulled on the USA lettering. He nodded with his players surrounding him. He was in the gym again, with his team and a most noble basketball mission for the United States of America.
"Hey," Jeff Van Gundy told Team USA. "This
IDO
27 אוג 2017 05:34:59לא הגבתי על הטרייד התמוהה הזה עד עכשיו. כי נכון לעונה האחרונה תומאס בחיר על קיירי בכל פארמטר של המשחק ההתקפי.
מקום 9 ב P&R מול 20+ . מקום שני ב HAND OFF מול קיירי שבכלל לא בטבלה. ואחוזים זהים מה-3.
ברור לי לגמרי שכאשר יש שחקן עדיף + עוד 3 שחקנים אחד מהם זה קראודר המצויין + משכורת יותר נמוכה הבוסטון בילפו את הקאבס שהיו מוכנים ללכת על זה (ביננו קרואדר + בחירה טופ 5 בדראפט הבא זו גם עסקה לא רעה) . רק שפתאום הקאבס חושבים שהם יצאו פרייארים.
שבוסטון יעשו בשכל ויבטלו הכל !
מנחם לס
27 אוג 2017 06:20:28עידו, הצעה מחבר: מוטב שתתרכז בטניס.
(אגב, הקאבס מנסים עתה לבטל הכל)
IDO
27 אוג 2017 06:41:58זה ביזנס. אפשר להריח שמשהו מנסה לבלף את השני מקילומטר.
אהרון שדה
27 אוג 2017 05:45:19מנחם מאמר נפלא וממצא.
אני מעריך שהטרייד לא יבוטל בגלל ההפסדים של שתי הקבוצות בגלל ביטול שכזה .
מצד שני איינג לא פראייר ולא יסכים לשלם יותר .
השאלה היחידה שאני שואל את עצמי האם יש סיכוי לטרייד נוסף משלים שיוכל להשתלם כלכלית לשתי הקבוצות ?
דדי ואחרים …תציעו הצעות .
גיא הרשע
27 אוג 2017 06:02:40אני כתבתי לא מעט תגובות מסנגרות על איינג'.
אבל הפעם?
הוא ירה לעצמו, ולקבוצתו, ברגל.
הקאבס לא היו מתמהמהים עם אישור הטרייד אם הבעיה הבריאותית של תומאס לא הייתה מהותית (לא יהיה כשיר למשחק פתיחת העונה).
ואם הקאבס גילו שהוא לא כשיר, אז הסלטיקס ידעות את אותו הדבר.
אז ללכת על טרייד שכזה ולקוות שהקאבס יהיו מוכנים לבלוע את הצפרדע בשקט?
זה הימור גדול מדי.
בגלל שאם הקאבס פוסלים את הטרייד, מה הם הפסידו?
כלום.
הם בדיוק באותה נקודה כמו לפני הטרייד,
רק שעכשיו המחיר עבור קיירי "נקבע".
וזה אומר שקייקי יודע שלפחות ניסו ללכת לקרתו, כך שבתחילת העונה יהיו פחות רגשות רעים,
והקאבס, הם הראו שהם לא פריירים, ושמחיר כמו זה שאינדיאנה הסכימו לו, לא תופס לקאבס.
בוסטון להבדיל?
הם זכו לפגיעה במוניטין.
סיבה נוספת לשחקנים בכירים/וותיקים לחשוב פעמיים לפני שהם בוחרים לחתום בסלטיקס.
הם גם מקבלים שחקן אחד שהיה סופר חשוב לקבוצה שיפתח את העונה ממורמר (תומאס),
ושחקן נוסף שמבין שגם הוא עלול לעזוב בכל רגע, ושהוא פחות משמעותי לקבוצה (קראודר).
וקראודר?
הוא שחקן של מוטיבציה.
הוא לא בשנת חוזה, והוא אנדרפייד.
היו לא מעט שחקנים שבסיטואציות דומות סבלו מירידה דרסטית בתפוקה.
את כל מה שאני כתבתי,
אני משוכנע שאיינג' כבר יודע.
הוא הימר, וכרגע זה נראה שהוא הפסיד בהימור.
לכן אני ממש לא אופתע אם איינג' "ייצא פרייר" ויסכים לזרוק בחירת נוספת (סיבוב שני?) לקלחת.
מנחם לס
27 אוג 2017 06:22:32הקאבס ידעו על כל הבעיות הרפואיות ב-ד-י-ו-ק. אבל כנראה אמרו להם שניתוח אורטוסקופי יסדר הכל, וכנראה שהוא צריך ניתוח. קראת את מס' "2" שלי על הבעייה הרפואית המדוייקת?
גיא הרשע
27 אוג 2017 06:27:02לקאבס היו את התיקים הרפואיים שלו.
הספקות עלו אחרי הבדיקה ביום ו' בבוקר.
מנחם לס
27 אוג 2017 06:31:04הקאבס גרמו לכל הבלגן כשהסכימו לחתום על הטרייד, והטיפש הגדול מכולם הוא אייזיה, שסרב לפרוצדורה אורקטוסקופית שהיא דבר קטן מאד יחסית (2-3 שבועות). עכשיו אולי הוא חייב ניתוח רגיל, וזה 6 חודשים ריהב.
גיא הרשע
27 אוג 2017 06:37:36לא נכון.
האינפורמציה שהקאבס קיבלו לפני הטרייד לא תאמה את תוצאות הבדיקות.
Cavaliers officials may try to make the case that Boston undersold them on the scope of the Thomas injury, and more specifically, how soon Thomas could be prepared to play this season, league sources said.
(ESPN)
מנחם לס
27 אוג 2017 06:45:31"MAY TRY"………בולשיט
גיא הרשע
27 אוג 2017 07:11:19יש מי שבוחרים להיזהר בלשונם.
זה ממש לא משנה את המהות –
יש פער בין מה שהסלטיקס מכרו,
לבין מה שתוצאות הבדיקות הרפואיות העלו.
אם זה בגלל מידע חסר בצדם של הסלטיקס,
או בגלל העלמת מידע מצדם של הסלטיקס –
בכל מקרה הם יצאו מטומטמים מהסיפור.
מנחם לס
27 אוג 2017 07:23:30עם 'הבולשיט' לא התכוונתי אליך. התכוונתי להודעה מהקאבס
אהרון שדה
27 אוג 2017 05:47:32להשתלם מקצועית לא כלכלית
MBK
27 אוג 2017 06:11:39תודה רבה על המעורב מנחם
בוסטון בדרך לאכול אותה ביג טיים עם הטרייד יבוטל
איך תומאס יחזור לשחק בקבוצה שזרקה אותו ולכלכלה עליו ?
מי ירצה לעשות איתם עסקים בעתיד ?
קליבלנד יסחטו את הביצים של איינג׳ כמו לימון ,הוא במצב שהוא לא יול לזוז ימינה או שמאלה
IDO
27 אוג 2017 06:18:15שטויות – קראודר ותומאס ישחקו בבוסטון גמו גדולים. אם יהיו להם איזה מחשבות הם יסתכלו על החשבון בנק שלהם וייחייכו לעצמם בנחת.
אני אמנם שונא את זה שהשחקים הם כמו עבדים שאומרים להם איפה לשחק, אבל, מצד שני שהם כבר מחליטים בעצמם איפה לשחק הם בוחקרים לשחק במיאמי של 2012 או ג"ס של 2017.
דני איינג' יכול לזקוף את החזה בדאווה ולהגיד ניסיתי. ואם זה טוב לנשיא אמריקה זה טוב גם בשביל בוסטון.
מנחם לס
27 אוג 2017 06:37:04איינג' לא עשה שום דבר לא חוקי או מאחורי גב הקאבס. זה הקאבס המטומטמים שהסכימו לקנות חתול בשק כשהם ידעו בדיוק מאיזו פציעה הוא סובל.
ד"ר רזי הופמן
27 אוג 2017 09:41:57בדיוק
אין פה חתול בשק. הם קיבלו את ההערכות הרפואיות בשלמותם כפי שהיו בידי בוסטון כך שידעו לגמרי מה הם מקבלים. הם יכלו לסרב לעסקה אבל הם הלכו אתה אז שיעמדו מאחורי המילה שלהם.
מנחם לס
27 אוג 2017 06:24:15לא מסכים. מי שאכל אותה הוא אייזיה שסרב לניתוח אורטוסקופי, ועתה הוא חייב ניתוח ממש, וערכו יירד בצורה אבסולוטית. כמובן שהסלטיקס גם יפסידו, אבל כל האשמה באייזיה עצמו.
ד"ר רזי הופמן
27 אוג 2017 09:45:37לצערי הרב אתה צודק.
לפני 25 שנים סבלתי מבעייה דומה בעקבות תאונת אופניים והייתי מכור 7 שנים למשכחי כאבים. רק אחרי ניתוח מלא 6 שנים אחרי התאונה והמון פיזיותרפיה חזרתי לתפקד טוב. כנראה גם בזכות הגלישה. היום אני לא לוקח יותר כדורים מכל סוג שהוא. אפילו לא אקמול כשאני חולה.
מנחם לס
27 אוג 2017 06:25:41העתק את הפיסקה שאתה רוצה ואני אמחוק אץ התגובה
מנחם לס
27 אוג 2017 06:35:00הבעייה בכמה מהתגובות היא שאנשים קוראים רק את הכותרות.
הבעייה עעשיו היא כזאת: הטרייד כנראה יתבטל.
למה?
אייזיה האידיוט שהיה יכול לפתור הכל באורטוסקופי, כנראה הגביר את הפגיעה שעתה הוא זקוק לניתוח, ו-6 חודשים ריהב.
אז הוא יחזור לבוסטון, וכמו ילד יחכה לחזור ליכולת משחק, וכמו ילד טוב יחזור לשחק. אבל ערכו יירד בחצי.
גיא הרשע
27 אוג 2017 06:39:48מנחם, זה לא נכון.
כל הדיווחים הם שבוסטון
undersold them on the scope of the Thomas injury
לפני הבדיקה ביום ו', כולם היו משוכנעים שתומאס ככל הנראה יהיה כשיר בזמן למשחק פתיחת העונה.
מנחם לס
27 אוג 2017 06:46:21אתה בעצמך ציטטת "MAY TRY…"
מנחם לס
27 אוג 2017 06:48:13הקאבס ידעו בדיוק את סוג הפציעה עם כל הצילומים וה-MRI והכל. הם חשבו שניתוח אורטוסקופי יחזיר אותו. כנראה שבקליבלנד קליניק, בי"ח ברמה של מאיו קליניק במיניאפוליס, אמרו להם אחרת: שהוא חייב ניתוח, שישבית אותו 6 חודשים
גיא הרשע
27 אוג 2017 06:52:42אם בקליבלנד קליניק הגיעו למסקנה שונה מזו של הסלטיקס,
אז בכלל הצוות של איינג' יצאו מטומטמים.
טעות שכזו באבחון מצבו של שחקן בסדר הגודל של תומאס?
חובבנות נטו.
מנחם לס
27 אוג 2017 07:09:04הסלטיקס חייבים לדווח על מצב בריאותי, לא על כמה זמן ייקח להתגבר על בעייה.
גיא הרשע
27 אוג 2017 07:15:22מנחם, אתה כרגע מחפש תירוצים עבור איינג'.
בוסטון העבירו את המידע הרפואי שברשותם, וכאשר הם סיכמו על הטרייד,
הקאבס הסכימו על הטרייד כאשר הם מבינים שככל הנראה תומאס יהיה כשיר למשחק פתיחת העונה.
כמובן שהם עורכו בדיקה רפואית משלהם,
ואז הפלא ופלא –
הפציעה חמורה משדווח.
האם מישהו יעמיד את איינג' לדין על רמייה?
לא.
האם איינג' פגע בקבוצתו בעקבות "עסק הביש 2.0" ?
חד משמעית כן.
ברוך רובין
27 אוג 2017 08:08:08איינג טיפש כל ההתנהלות שלו היא לא יותר ממזל, שמועות על הפציעה הבעייתית של תומאס יש יותר מחודשיים, בכל זאת התנהל לא נכון לא מבחינת דראפט, והכל שיחק לו במזל עם זה היווארד וקיירי. לא לדוווח/ לזהות פציעה כזאת ולעשות טרייד זה לא יותר מטמטום.
מנחם לס
27 אוג 2017 06:50:25הבוסטון לא הסתירו דבר. הקאבס מיהרו מדי. הסובל האמיתי יהיה אייזיה, שיישאר סלטיק, יעבור ניתוח, יושבת עד פברואר לפחות, וערכו יירד בחצי.
מנחם לס
27 אוג 2017 06:52:01אף מילה על נבחרת ארה"ב וג'ף גנדי כמאמן?
Smiley
27 אוג 2017 18:57:15נבחרת של ה-G-League לאליפות האמריקות שלא ממש מעוררת עניין
מנחם לס
27 אוג 2017 06:52:35מצטט: "OUTRAGE THROUGHOUT THE COUNTRY"
מנחם לס
27 אוג 2017 06:54:23עכשיו אומרים שהפחי פר וויו יחזור, אבל ברמת צילום נמוכה יותאר. אומרים שההבמנון יושר ב-9 סזמן לאס ווגאס, כאן 12, אצלכם 7
חמי
27 אוג 2017 07:05:03Rubbed not robbed, I think
מנחם לס
27 אוג 2017 07:11:07ROB זה לשפשף. על מה בדיוק אתה מדבר?
גיא הרשע
27 אוג 2017 07:25:49rob = לשדוד
rub = מרח, שפשף
מנחם לס
27 אוג 2017 08:13:28נכון
עידו גילרי
27 אוג 2017 08:15:16הביטוי הוא rub the wrong way.
מיקי
27 אוג 2017 07:06:59גם עיכוב בחזרתו של תומאס לכשירות, ככל שאכן יהיה כזה, לא נראה לי דיל ברייקר במצב הנוכחי. הקאבס מספיק חזקים כדי להגיע לפלייאוף בלעדיו, ואם רוז יתאקלם ולא יפצע בעצמו, גם לסיים את העונה בשלושת המקומות הראשונים. נכון שיצטרך להשתלב מהר יחסית, אבל לדעתי לפחות עד גמר המזרח לברון יכול בלעדיו.
ומכיוון שזו בינכה השנה האחרונה בחוזה שלו, אם לא יחזור בכושר הקאבס לא יציעו הארכה, או יציעו הארכה בחצי מחיר, כמו שמנחם כתב.
הסט באק הזה רק מחדד שהערך האמיתי של העסקה הוא קראודר, זיזיץ והבחירה. הקאבס ינסו להוציא עוד משהו, אולי גם יצליחו (בחירה סיבוב שני 2021 או משהו בסגנון), אבל גם אם לא, זו עדיין עסקה טובה עבורם.
מנחם לס
27 אוג 2017 07:12:31עבור קיירי? בחיים לא!
מנחם לס
27 אוג 2017 07:24:08גיא,
עם 'הבולשיט' לא התכוונתי אליך. התכוונתי להודעה מהקאבס
שי אבן צור
27 אוג 2017 08:30:15בוסטון רק ירוויחו מביטול הטרייד.
אייזיאה יתקבל עם standing ovation של 20 דקות וקראודר יזכה לכבוד גם כן.
בשנה הבאה יביאו עוד פרוספקט מבטיח או איזה סופרסטאר מוכח וזהו.
MBK
27 אוג 2017 08:43:13הם בסיטואציה שלא יוותרו על הטרייד כל כל מהר
שי אבן צור
27 אוג 2017 10:18:23אסור לאיינג' להוסיף אפילו 50 גרם גרעינים שחורים(ואני לא מדבר על גרעינים ממעצמה גרעינית או מישל בשוק פתח תקווה – סתם שקית פושטית)
ד"ר רזי הופמן
27 אוג 2017 09:49:07הלוואי
no funny shtuff
27 אוג 2017 08:59:16תודה על המעורב מנחם.
איזו סמטוחה.. מעניין איך זה יסתיים. אני מאוד מקווה שהעסק לא יתבטל. מבחינת איינג' דה שיט היט דה פאן.
Carmel
27 אוג 2017 09:31:50מנחם, מה קורה עם שחקן נבחרת מה 12 "מוזמן" לאחד מקבוצות ה NBA, בדיוק לפני תחילת המשחקים של הנבחרת, הוא מחוייב לנבחרת או לעתיד שלו ?
האם כל המועמדים למעשה מוותרים השנה על חלום ה NBA ?
האמריקאים עלולים ליפול לבור, מאחר והם הולכים לבנות קבוצה על בסיס ליגת הפיתוח, שחקנים שרגילים למשחקי ראן אנד גאן, ללא פוסט, ללא פיזיות מתחת לסלים, צפויים להם חיים קשים, אבל עם ואן גנדי לא מתגבר על הקשיים אז מי כן ?
אפלטון
27 אוג 2017 10:10:12כל השחקנים מחויבים קודם כל לחוזים שלהם עם הקבוצות. הנבחרת בעיקר תתחלף כל מועד העברות. שחקנים מקבלים 100$ ליום + 75$ אש"ל. זה בעצם לשחק בהתנדבות.
לדעתי גם ואן גנדי לא מקבל שכר ועושה את זה בהתנדבות.
מנחם לס
27 אוג 2017 17:42:48אני לא בטוח איך זה עובד
אפלטון
27 אוג 2017 18:03:16כתוב במאמר של ווג'. ואן גנדי ימשיך לקבל את המשכורת מאי אס פי אן ולפרשן. גם אם יקבל איזשהו סכום הוא מינימלי.
יונתן .S.
27 אוג 2017 09:34:40בוקר טוב.
תודה מנחם על המעורב.
אני חושב שאנשים רבים לא מבינים את ההיגיון שכנראה חבוי בעיכוב העסקה.
לטעמי מנחם קלע הכי טוב – הבעייה לטעמי היא שכנראה יש דין ודברים סביב אופציית הניתוח. בבוסטון אפילו התבטאו בפומבי ואמרו שלדעתם אייזאה יהיה מוכן לפתיחת מחנה האימונים בעוד פחות מחודש. בקאבס מאידך כנראה סבורים שנדרש מתומאס לעבור ניתוח וגם מדובר כאן על השלכות לטווח הארוך, בין עם יבוצע ניתוח או לא, ובסלטיקס לא סברו שזה מגיע למקום כזה.
לטעמי שתי הקבוצות חותרות למצוא פתרון בטרייד. הן שתיהן כבר עמוק בתוך העסק הזה וכל אחת מקבלת משהו שבוויתור על הטרייד לא ישיגו בשוק משהו שאפילו קרוב לכך.
אם בסוף הסלטיקס לא העבירו מידע, עקב רשלנות או בזדון – מגיע להם שהטרייד יבוטל לאלתר ואף ייקנסו לטעמי. אך עם זאת, אינני סבור שזאת הסיטואציה, אלא וויכוח על הדרך הנכונה לטיפול בערך והאם הטיפול עד כה היה הנכון.
מנחם לס
27 אוג 2017 17:48:39בוסטון חייבת הייתה לשלוח את כל הדוח"ות הרפואיים., צילומי רנטגן, MRI והכל. בדרך כלל ניתוח אורטוסקופי מתקן את הבעיה. אייזיה העדיף להמשיך לשחק וכנראה המצב הגיע לחובת ניתוח. בוסטון לא חייבת לשלוח דעתה איזה טיפול הוא צריך וכמה זמן יהיה הריהב. זאת בעיה של הקאבס.. כנראה שהצוות הרפואי הגיע למסקנה שניתוח הוא הטיפול היחידי והוא יחמיץ 6 חודשים.
The king russell
27 אוג 2017 09:52:50איזזו עבודה נהדרת ש ל קובי אלטמן למיטב הבנתי לא היה משהו חדש שנודע לקליבלנד. והנידון הוא כמו שמנחם כתב סביב הניתוח. במצב הנוכחי בוסטון לא תוכל להשתמש להשאיר את אייזיה אצלה וקליבלנד תקבל עוד סוכריה. למרות שאני לא רואה מה נשאר לסלטיקס לתת כי הבחירה הנוספת קשורה ללב של איינג כך שבאמת הוא ימות לפני שהבחירה תעזוב את בוסטון.
צביקה
27 אוג 2017 10:09:12האמת אני לא רואה סיבה לאיינג למצמץ. קליבלנד בגלל שתומאס זה הימור וחוזה של שנה, הוסיפו המון ערך ממשי לטרייד. זה הדיל. מכל פציעה אפשר לעשות דיון מתי בדיוק הרגע המתאים לחזור. לבוסטון לא היחת סיבה לבלף ולהסתיר שום מידע ולכן לא עשו זאת.
מנחם לס
27 אוג 2017 17:50:46וסטון לא בילפו. חובתם לדווח על הפציעה. לא כיצד לטפל בה וכמה זמן זה ייקח.
עידו גילרי
27 אוג 2017 10:18:45היום הזה שאתה קם בבוקר ומגלה שאתה גאון כדורסל. אסטבן באטיסטה ללא ספק ינצור אותו בליבו.
אפלטון
27 אוג 2017 10:24:30🙂
פה חשדתי
מנחם לס
27 אוג 2017 17:51:46מה חדשת? שלג'ף ואן גנדי אין מושג?
אחד העם
27 אוג 2017 12:10:59בדיוק…
אפלטון
27 אוג 2017 10:21:23תודה מנחם מעורב נהדר, ואחלה הסבר על המצב הרפואי של תומאס.
נראה לי כמו משחק צ'יקן של אלטמן וסחטיין עליו אם יצליח. כל מי שהיה פעם עם בעיה רפואית יודע שתלך ל 3 רופאים הם יתנו לך 3 דעות שונות. זה לא שבוסטון הסתירה מידע. אני בטוח שאיינג' לא היה לוקח כזה סיכון שאיכשהו לא יעלו על זה שתומאס חייב ניתוח בטרייד כל כך משמעותי. זה לא דונטאס מונטיונאס או משהו כזה, זה פאקינג מגה טרייד.
לגבי עניין המחויבות, קטע שעלה לי דווקא עם החוזה של שחקנים כמו נרלס נואל או רון בייקר שיש להם אפשרות סירוב לטרייד. למה אין כזו אפשרות לכל שחקן? קבוצות יצטרכו למכור עצמן לשחקנים גם בטריידים ולהסביר את התכניות שלהן. זה יכול לגרום להרבה אפקטים חיוביים דווקא מבחינת הליגה וכמובן תנאי העסקה הוגנים לשחקנים.
והכתבה של ווג' מעולה, כבר שכחתי שהוא יכול לכתוב יותר מ140 תווים.
נתן גולד
27 אוג 2017 10:31:55אם זה רק משחק צ'יקן אלטמן חייב לקחת בחשבון גם את המוניטין שלו בתור גי אם. אם זה רק משחק צ'יקן גם אם אלטמן יצליח לסחוט מבוסטון עוד בחירת דראפט הוא הולך להפסיד בגדול בכך שגיאמים אחרים בליגה יחשבו שלוש פעמים לפני שהם יעשו איתו טרייד.
אפלטון
27 אוג 2017 10:48:29זה בולשיט.
למה המוניטין של מורי נפגע? המוניטין של איינג?' מסאי יוג'ירי?
אם אלטמן ינצח בצ'יקן הזה מול איינג' השנוא הוא ירוויח המון כבוד בקרב הג'י אמים האחרים בליגה. להיזכר בתור ה'זה שכופף את איינג' זה וואחאד תואר כבוד.
נתן גולד
27 אוג 2017 11:10:44אם זה רק צ'יקן ולא קשור באמת לחוסר מידע בנוגע למצבו הבריאותי של אייזיאה בעיניי יזכרו אותו יותר בתור המנג'ר שמוכן לשבור הסכמים בשביל רווחים. מנג'ר שיהיה בסיטואציה דומה לאיינג' יחשוב פעמיים לפני שהוא מסכם איתו על טרייד כי אחרי פרסום הטרייד לתקשורת הוא יהיה במצב לחיץ שלפי המקרה הזה נראה שאלטמן לא מתבייש לנצל.
אני לא חושב שזה רק צ'יקן. אני באמת חושב שנוצר איזה בלבול בנוגע לאייזיאה אבל אם זה רק צ'יקן בעיניי זה כתם גדול על היושרה של אלטמן ששאר המנהלים לא יתעלמו ממנו.
גיא הרשע
27 אוג 2017 11:46:58מספיק לקרוא את מכלול ההצהרות (אלו שיצאו לתקשורת כאשר דווח על הטרייד) של אנשי קליבלנד,
מאלטמן דרך לו ועד לברון,
בשביל להבין שהסיבה לתסבוכת היא הפער בין מצבו של תומאס כפי שהתברר בבדיקות בקליבלנד,
לבין המידע שהיה בידי קליבלנד כאשר הטרייד סוכם.
אפלטון
27 אוג 2017 12:12:10גיא זה לא אומר כלום.
אתה אומר שאיינג' ידע שהמצב מסובך מכפי שהוא ולמעשה הסתיר מידע. זה כל כך טפשי בכל כך הרבה רמות שאין סיכוי שזה המצב.
רופאים תמיד יסתרו אחד את השני. זה מה שהם עושים.
קליבלנד לא גילו שום מידע חדש. זה בולשיט.
שתי אופציות:
1) או שקליבלנד נלחצו פתאום כשראו שיש סיכוי שתומאס באמת יצטרך ניתוח. וזה אומר שדווקא קליבלנד לא עשו את השיעורי בית שלהם.
2) קליבלנד מנסים ללחוץ את בוסטון שנמצאת במצב בלתי אפשרי.
הטענה כאילו איינג' ידע והסתיר מידע היא פשוט מגוחכת, אפילו רק בגלל שבוסטון הכי תיפגע במידה וטרייד כזה בסוף לא יצא אל הפועל אחרי שנחשף. אפילו ללא קשר לסנקציות מהליגה.
גיא הרשע
27 אוג 2017 12:25:26במשפט –
"הסיבה לתסבוכת היא הפער בין מצבו של תומאס כפי שהתברר בבדיקות בקליבלנד,
לבין המידע שהיה בידי קליבלנד כאשר הטרייד סוכם."
אין אצבע מאשימה.
אני גם חושב שאתה טועה. כאשר אני קורא כתבה של woj, שבדרך כלל מדייק בדיווחיו, שקליבלנד מקווים שתומאס יפתח את העונה –
אז המסקנה שלי היא שהם באמת חשבו שכך יהיה.
(וזה היה רק אחד ממספר דיווחים, כולם טוענים את אותו הדבר)
(קליבלנד נלחצו?
לא נראה לי לנוכח כמות התשבחות ארחי שהטרייד דווח)
אני לא יודע מה איינג' ידע,
ומה הוא הסתיר,
אם בכלל.
אבל דבר אחד ברור –
לבוסטון יש יותר מה להפסיד.
"לא ידע" או "הסתיר",
ב-2 המקרים, איינג' יוצא לא משהו מהסיפור.
עידו גילרי
27 אוג 2017 12:31:31אני עם ניב כאן. לא נראה לי שאיינג' לא ידע או הסתיר. כמו שנאמר הוא Undersold את המצב. כלומר נתן הערכה אופטימית יתר לטעם הרופאים של קליבלנד.
אפר לחשוב שזה פעם ראשונה שיש סיטואציה כזו. כשיוסטון ניסו להוציא משהו מהסיטואציה עם די-מו ובסוף הפיסטונס שלחו להם אותו חזרה הייתה הסתרת מידע? לא. רק הבדלים בהערכת כשירות.
אפלטון
27 אוג 2017 12:32:47גם טענת ה"לא ידע" היא מגוחכת.
הסיפור הזה על קליבלנד. אין לי ספק שאיינג' לא יעשה מהלך כזה טפשי, כולל לשלוח טרייד שחקן (כוכב) שהוא לא מודע לגמרי למצבו.
כך שגם אם אתה אומר "לא ידע" או "הסתיר" אתה שם אצבע מאשימה לכיוון הלא נכון.
יש יותר סיכוי שאלטמן, כלא מנוסה בתחום לא בדק את כל האפשרויות ועכשיו נלחץ. למרות שלי עדיין החשש הוא שיש כאן נסיון סחיטה מכיוון קליבלנד.
גיא הרשע
27 אוג 2017 12:36:20שוב –
לא האשמתי את איינג' בהסתרת מידע.
המשפט –
"הסיבה לתסבוכת היא הפער בין מצבו של תומאס כפי שהתברר בבדיקות בקליבלנד,
לבין המידע שהיה בידי קליבלנד כאשר הטרייד סוכם."
לא מפנה אצבע מאשימה.
אבל – לאיינג' ולבוסטון היה יותר מה להפסיד מ-"Undersold את המצב".
ביטול הטרייד משאיר אותם בסיטואציה לא נעימה בכלל.
(אם זה היה טרייד עם הפליקנס והצוות הרפואי המכשר במיוחד שלהם…
זה כבר סיפור אחר)
אפלטון
27 אוג 2017 12:39:52עידו גם כאן אני לא חושב שזה היה המצב כמו עם יוסטון. יוסטון בהחלט ניסו למכור חתול בשק והיו מוכנים לשאת בתוצאות במידה והטרייד יפול.
אני ממש בספק אם איינג' undersold כלום. מה הוא אמר בשיחת טלפון ש 'הוא יהיה בסדר' זה undersold? זו הגדרה כל כך מעומעמת שהיא לא אומרת כלום. אלמנט הסיכון שטרייד לא יתבצע כאן הוא כל כך הרבה יותר גדול מכיוון בוסטון שזה פשוט לא נראה לי הגיוני.
מה קליבלנד לא ידעו שיש סיכוי שצריך ניתוח במצב הזה? בטרייד בסדר גודל כזה, לא באמצע עונה, כנראה במשא ומתן שנוהל מעל חודש, קבוצה חייבת לעשות את ה due diligence שלה.
אם אני בוסטון והטרייד נופל אני מגיש מחאה רשמית לליגה ופותח בהליכים מול קליבלנד על חבלה בעסקה.
גיא הרשע
27 אוג 2017 12:41:17אפלטון,
בנקודה הזו אנחנו חלוקים.
אני נוטה להסכים עם עידו שאיינג' "Undersold את המצב".
גיא הרשע
27 אוג 2017 12:45:31יהיה מעניין לראות איך המצב מתפתח.
אם בוסטון יוסיפו איזו בחירת סיבוב שני לקאבס בשביל להוציא את העסקה לפועל,
אז נראה לי שאלו יהיו ראיות מספקות בשביל לקבל את ההשערה של עידו.
אם הסיפור מתפוצץ ובוסטון עושים בלגן?
אז סביר יותר שאתה צודק.
נחיה ונראה.
בכל מקרה, למרות שאנחנו רק בסוף אוגוסט,
לא משעמם ב-NBA…
אפלטון
27 אוג 2017 12:54:53אם קליבלנד מצליחים להוציא בחירה נוספת זה אומר שאלטמן תותח וניצל כאן לברג' בצורה מושלמת, או שאלטמן צעיר ולא עשה את כל הבדיקות וההתייעצויות המתאימות. כל טענת הundersold זה טענה של ילד בכיתה ג', והמצחיק הוא שיש מצב שהיא תצליח להם.
מנחם לס
27 אוג 2017 18:03:43כפי שהסברתי, מחוייבות איינג' היא לתת את כל הידע הרפואי שהיה לו: צילומי רנטגן, MRI, CAT SCANS. הכול. והוא נתן הכול. בתחילת הפציעה הציעו ניתוח אוטוסקופי ואייזיה סרב לו כי הוא רצה לשחק עד הסוף בפלייאוף. אז ניתוח אורטוסקופי היה פותר את הבעיה בקלות. קליבלנד קיבלו את כל החומר. איך לטפל בבעיה ומה בדיוק הוא צריך לרפואה שלמה הוא לא מידע שבוסטון מספקת. זה דבר לרופאי הקאבס להחליט. בקליבלנד קליניק כנראה מצאו שהוא חייב ניתוח שישבית אותו 6 חודשים.
אייזיה המפסיד הגדול באם יישאר בקאבס או יחזור לבוסטון. וכמובן אם יחזור לבוסטון ולא ישחר עד פברואר-מרץ גם הם המפסידים הגדולים.
קיירי יחזור לקאבס, הכול יישכח, ובסוף העונה לברון עוזב.
עידו גילרי
27 אוג 2017 10:36:49אחד הדברים היחידים שעמד לזכות השחקנים בשנים המוקדמות של הליגה היה סעיף no-trade שהיה חלק מהחוזה הסטנדרטי. כחלק מהשגת זכויות אחרות (בעיקר פרי אייג'נסי) האיגוד וויתר עליו בסוף שנות ה-70.
Ljos
27 אוג 2017 10:49:10אז זה זמן טוב להחזיר אותו, לא?
עידו גילרי
27 אוג 2017 10:52:12ויפה שניה אחת קודם. אבל מאז שהסוכנים התחילו לנהל את העניינים האיגוד מאד נחלש.
Ljos
27 אוג 2017 11:08:56חבל.
למרות שיותר כוח לשחקנים הוא אינטרס של הסוכנים.
shohat
27 אוג 2017 11:46:11כתבה של SI מסבירה המצב מבחינת כללי הליגה:
The NBA has rules in place to reduce the likelihood of a trade being rescinded. These rules are designed to maximize available information to a team before a trade occurs.
To that end, NBA Bylaw 4.03 makes clear that teams must share “all relevant information” about a player’s “current or prior injuries, illnesses, or other health conditions that could affect the player’s ability to play skilled basketball at any point during the player’s career.” Further, no team “shall misrepresent or fail to disclose any such relevant information.”
These disclosures must be made during a conference call with the NBA—the “trade call”—in which the teams notify the league of the trade and state the terms and conditions of the trade. Teams that fail to provide “all relevant information” can be subject to a fine of up to $1 million and be required to forfeit or transfer draft picks.
As the Celtics would stress, Thomas’s hip injury was obviously not concealed. Just the opposite, the injury was well known to the public for months. Also, the Celtics presumably shared all relevant information about the injury in conversations with the Cavaliers. The Cavaliers, then, knew they were trading for an injured player.
But full disclosure of Thomas’s health doesn’t preclude the possibility that the Cavaliers could view the injury differently upon seeing it up close. Doctors can look at the same injury and disagree about its severity, recovery timetable and other qualities. Along those lines, certain aspects of Thomas’s injury might not have been knowable to the Cavaliers until their doctors examined Thomas in person.
יונתן .S.
27 אוג 2017 14:02:44מקור מעניין מאוד על הסוגייה. משכיל בטענות שיכולות להיות מבוססות גם במבחן המציאות.
אחד העם
27 אוג 2017 12:13:34אסטבן בטיסטה- גאון כדורסל? אפילו אמא שלו לא הייתה אומרת כזה דבר…
הוא כבר הספיק ללמוד עוד מוב מעבר לנטעיה כפולה בצבע וקרש סל משמאל?
הוא כבר מסר כדור שלם במשחק אחד?
Captain Beefheart
27 אוג 2017 12:16:06כל הדיבורים על איך תומאס יתפקד בסלטיקס אם הטרייד יבוטל ואף מילה על תמונת הראי?
הקאבס תקועים עם קיירי כמו שג'ניפר תקועה עם אנצ'לדה בגרון ומומי לא בסביבה כדי לעשות לה היימליך. עד לפני שבוע היא היתה עם שחקן שרצה טרייד. עכשיו היא תיאלץ לשחק עם סטאר שכבר עשו עליו את הטרייד, רק שהטרייד כשל.
לא מקנא בהם.
יניב
27 אוג 2017 12:23:34העניין שגם לפני זה הם היו באותו מצב ועכשיו קיירי ראה שהם מקשיבים לו ומנסים להעביר אותו לקבוצה טובה ולא לזרוק אותו לאיזה ברוקלין ולכן הם כמעט לא מפסידים פה במידה והטרייד מבוטל
אסף
27 אוג 2017 13:31:47לא מאוד משנה את המצב שהם ייתקעו עם כוכב ממורמר שלא רוצה יותר לחסות בצילו של לברון…
אשך טמיר המקורי
27 אוג 2017 13:20:58נשמע כאילו קליבלנד לא עשו שיעורי בית ופישלו ועכשיו רוצים שבוסטון תשלם על הטעות שלהם.
NOT GONNA HAPPEN עם איינג'
אסף
27 אוג 2017 13:30:47עם המידע של ווג' שקליבלנד ידעו על מצבו של תומאס לפני ביצוע הטרייד נכון איזה בסיס יש להם בכלל לטעון לביטולו?
יונתן .S.
27 אוג 2017 13:38:15למרות דברי הטעם בכך שבנפילת הטרייד בפוטנציה, קיירי יעריך את נסיונות הקאבס – הן לטעמי חסרות שחר.
כמו שראינו מבוסטון – יש פן אישי ויש פן מקצועי.
קיירי כבר רוצה לעוף מהקאבס. אין שום סיבה שהוא לא יכעס על נפילת הטרייד. הריי הם שולחים אותו לקבוצה עם עתיד טוב יותר מרוב קבוצות הליגה עם כל האלמנטים שהוא דרש. ושיהיה ברור – השיחות עם בוסטון לא התחילו כי קיירי רצה לעבור אליהם (הם לא הופיעו ברשימה שפורסמה, אך גריפין הכריז בתוכנית ב-ESPN שהוא מעוניין מאוד בסיטואציה של הספרס והסלטיקס). הם התחילו בעיקר (ואולי גם רק) בגלל כמות הנכסים שהייתה להם והקאבס רצו.
באשר לבעייה בטרייד כעת כבר הגעתי – לטעמי הכל נעוץ בהערכות שונות של רופאים. וכמו שמנחם ציין ורבים בתקשורת האמריקאית לא משכילים לעשות – בקליבלנד קיים ביה"ח ששמו הולך לפניו והוא מהמוצלחים ביותר בעולם עקב כמות המומחים שקיימת אצלו. לכן, הקאבס יכולים לנסות לזקוף לזכותם שהם בחנו את מצבו של תומאס אצל מומחים טובים יותר.
ומכאן אני נוטה להסיק שאין שום אצבע מאשימה מצד הקאבס כלפיי בוסטון (אחרת כנראה שגם הליגה הייתה מזנקת על העניין מהר יותר), אלא פנייה אליהם בטענה שהם גילו מידע חדש שלא בהכרח היה ניתן לדעת אותו/הוא חדש ומעמיק יותר ויש לדון עליו בהתאם.
וכמו שגם אמרתי אתמול – בניגוד לדעתם של רבים, הטרייד לא דומה למקרה עם מאטיונאס בדד ליין האחרון. שתי הקבוצות כאן מאוד רוצות להוציא את הטרייד לפועל. יש כאן פשוט תפיסה שונה מכל צד בנוגע לטיפול יש לקבל גם את המידע החדש. בוסטון יטענו שגם ככה הם נתנו המון ובקאבס יגידו שמקובל להעניק לפחות בחירה במידה ונתגלה מידע חדש שלא היה ידוע לפני כן. אך בסופו של יום, העבודה כאן נעשית לטעמי ללא האשמות ומתוך רצון לקיים את המהלך. שתיהן יותר מדי עמוק בתוכו שיהיה לא חכם כל כך מצד שני הצדדים לבטלו (וזה לא ממש משנה מבחינתי מי מפסיד יותר, למרות שלטעמי הרמה היא כמעט זהה, כי הפסד בסוף יהיה לשני הצדדים. אין אחת שתחזור למצב הקודם במקרה של ביטול. קיירי גם יהיה מאוד מתוסכל ואלו שטוענים שלא לדעתי לא העמיקו מספיק בפרשה של קיירי והקאבס או שהם נוטים להזניח את ההשפעה של כל העבר שהצטבר רק מאחר והיה כעת ניסיון ממשי להעבירו).
יונתן .S.
27 אוג 2017 13:51:13אגב, כל הברנז'ה שמייצרים מתוך הסיפור הזה, שדואגים לטעמי לנפחו יתר על המידה, פחות מעניין אותי כעת.
הדבר שאותי אישית כן מעניין כרגע הוא האם קיימת אפשרות כזו שאחת הקבוצות, או שתיהן בצוותא, יכולות לפנות אל הנהלת הליגה בבקשה למתן פתרון לסוגייה הזן?
במידה וכן, האם הליגה מכריעה או ממליצה מה לעשות?
מעבר לכך, במידה וזה אכן אפשרי, האם זאת פרוצדורה שיכולה דווקא להקל על המקרה, או שהיא רק תעמיק את היצרים הרעים שנובעים מתוכו ורק תעכב את הוצאתו לפועל?
אפלטון
27 אוג 2017 14:08:55כל פרוצדורה ממסדית, במקרה הזה דרך מוסדות הליגה בהגדרה תעקב כל פיתרון.
הקבוצות כמעט תמיד יסתדרו אחת מול השנייה, בטח במקרה כזה שכמו שאמרת יש אינטרס הדדי גדול מאוד לשתי הקבוצות שהטרייד יתבצע.
יונתן .S.
27 אוג 2017 14:18:59הגיוני. כנראה שבגלל זה הסיפור הזה לא באמת רלוונטי, אלא אם הדיון בין הקבוצות יסלים פתאום והן עדיין ירצו גם להוציא את המהלך לפועל בכל מחיר.
אני אישית לא מבין למה אנשים לא מבינים את הרצון ההדדי שקיים מצד 2 הצדדים לטרייד הזה.
1. בוסטון לא הסתירה מידע בשום צורה שהיא. האירוע היה ידוע לכל (ולמרבה הגיחוך,הפציעה השביתה את תומאס במשחק מול הקאבס).
2. הנכס העיקרי שהקאבס מעוניינים בו ובגללו הם גם לא ממהרים לבטל את המהלך, הוא העובדה שהם קיבלו כאן את כל מה שהם רצו והרבה מעבר לכך. יש להם אולסטאר, שחקן 3-D שיכול לפתוח בחמישייה, עוד סנטר (צעיר, לא סתם), שפותר להם אפילו עוד בעייה קטנה עם הגבוה המחליף מהספסל, וגולת הכותרת – הבחירה מברוקלין. בשום צורה שהיא הם לא יקבלו קרוב לכך. הם קרוב לוודאי לא מקבלים אול-סטאר והם בעלי סיכוי קטן אף יותר לקבל בחירה איכותית כזאת ביחד עם שאר הנכסים שהוצעו להם כאן.
הוויכוח כאן הוא לטעמי על משמעות הפציעה של תומאס – האם ייתכן שהיא תשפיע בטווח הארוך בהרבה? כלומר, אולי יזדקק לניתוח, או שהפציעה תהיה נושא מטריד במהלך העונה, או במקרה הכי גרוע – מדובר בפציעה שתומאס כבר לא יחזור לתפקד כמו שתפקד לפני כן. עם או בלי ניתוח. ואז כמובן שבמידה והתשובה היא חיובית על אחת המקרים הללו, שמשמעות תומאס בטרייד היא יותר השוואת השכר של קיירי ולכן , כביכול, נדרש עוד משהו כדי לפצות על החוסר.
הריי כבר חודש הם צפו שדרק רוז יפתח את העונה כרכז פותח. בחלק מהטריידים שהוצעו להם הם לא מקבלים רכז מהימן לחמישייה בחזרה (אני מזכיר שהכי קרובים להסכם אחרי בוסטון הייתה הבאקס ואני מתקשה להאמין שברוגדון היה פותח אצלם בחמישייה).
בלינצ'ס
27 אוג 2017 14:29:21אה?
בתי המשפט בהגדרה מעקבים צדק. בני אנוש תמיד ידעו לקבוע את העונש אחד לשני.
מכבי אש בהגדרה מעקבים כל פיתרון. מו"מ עם האש יפתור הכול.
אפלטון
27 אוג 2017 14:41:44כן בתי משפט בהגדרה מעקבים צדק. בגלל זה מנסים כמה שיותר להגיע להסדרים מקדימים בין הצדדים לפני שמגיעים לבית המשפט, בעידוד בית המשפט.
והקטע על מכבי האש דבילי מדי אפילו בשבילך
יונתן .S.
27 אוג 2017 14:48:56תודה. חסכת לי כאן תגובה.
בלינצ'ס
27 אוג 2017 14:50:44במשפט הרצח הבא נפנה לך.
הסדרים מקדימים הם המקום שבו החזק מקרקף את החלש, מניסיון. במשפט ניצחתי.
אפלטון
27 אוג 2017 14:59:45נו אז הלכת בסדר הנכון. קודם כל מנסים להגיע להסדר לפני בית המשפט, בידיעה שבית משפט יעקב תהליכים. אם זה לא עובד מגיעים לבוררות או במקרה שגם זה לא עובד לבית משפט.
אותו הדבר כאן, לשתי הקבוצות יש אינטרס לא לעקב תהליכים ולכן להסדיר ביניהם. אם לא ימצאו מכנה משותף הליגה תבצע חקירה ותמנה בורר. כך או כך זה תהליך איטי יותר.
וגם במשפט רצח בית המשפט מעקב תהליכים, בשם הצדק וחובת החפות. לא אומר שבית המשפט זה לא מוסד נחוץ, אבל בהגדרה מעקב תהליכים ופתרונות.
עידו גילרי
27 אוג 2017 15:03:06ניב לפחות אתה עקבי אבל בבקשה לעכב…..
ינון יבור
27 אוג 2017 15:14:31גם לי עקב אכילס הזו הפריעה בעין…
קצת עיכב לי את קריאת התגובות.
אפלטון
27 אוג 2017 15:37:30כל עקבה לטובה
עידו גילרי
27 אוג 2017 15:41:37רק כשמדובר במטריצות דומות.
ינון יבור
27 אוג 2017 15:51:28עידו זה היה ממש מתחת לחגורה.
נראה אם עומר מזיג כבר מבין את ההלצה או שהוא עוד קבור בקורסים של חשמל…
וד"ר רזי הופמן
27 אוג 2017 16:29:51חחחחח הזכרת לי את סבא זל עם המשפט הנצחי הזה…
אפלטון
27 אוג 2017 17:58:48ומישהו מוכן להוציא כבר את כ' מהשפה העברית? אות מיותרת
יונתן .S.
27 אוג 2017 14:11:28A Cavs source said the two sides need to reach a conclusion by Wednesday evening or mutually agree to extend the deadline. Though the Cavs could void the trade based on Thomas’ injury, a source with knowledge of Cleveland’s thinking still expected a deal to get done. However, numerous report said out of Boston suggested the Celtics were not happy with the Cavs’ tactics and may take a hard line.
one hour ago – via Cleveland Plain Dealer
אשך טמיר המקורי
27 אוג 2017 15:15:37זה ברור, אם איינג' יחשוב שאין סיבה ל"פיצוי" (כי הוא לא הסתיר כלום והבעיה הייתה בשיקול הדעת של קליבלנד) – הוא לא יפצה.
הבנאדם היה אחד השחקנים הקשוחים והוא עכשיו אחד הג'יאמים הקשוחים, לא משנים בנאדם כזה והוא לא "יתקפל".
נתן גולד
27 אוג 2017 15:56:34גם אם הפיצוי הוא בחירת סיבוב שני או בחירת סוף סיבוב ראשון? לבוסטון יש מספיק בחירות דראפט לא שווה לשבור את הטרייד הזה על כל מה שזה אומר בשביל בחירת דראפט נמוכה.
אשך טמיר המקורי
27 אוג 2017 16:27:31ההיגיון אומר להתגמש
אבל הקשיחות הידועה של איינג' תגיד – לא מתגמש אם זה לא צודק. ושייחנקו קליבלנד, אנחנו נסתדר
אשך טמיר המקורי
27 אוג 2017 16:28:31ות'כלס? הוא כבר נתן להם מעל ומעבר
גיא הרשע
27 אוג 2017 16:36:56מרשימה ההתגייסות של ה-ללל לטובת איינג'
https://media.giphy.com/media/l0HlQM6518dprvD6o/giphy.gif
יונתן .S.
27 אוג 2017 16:56:14נראה ששנאת לברון היא מעל הכל לפעמים
יניב
27 אוג 2017 17:09:10אני מבקש למחות.אני חושב דווקא שאיינג' יוצא יותר מופסד בהנחה שהטרייד מבוטל ואין לו כל כך אפשרות להיות קשוח.
אפרופו זה מאוד מזכיר את הלייקרס וכריס פול ואז הלייקרס ויתרו על אודום תמורת כלום וגם גאסול נשאר עם פרצוף חמוץ
אשך טמיר המקורי
27 אוג 2017 17:29:02ברור שאיינג' יוצא יותר מופסד אבל עדיין, לדעתי – הוא לא יתגמש
יונתן .S.
27 אוג 2017 17:31:05יניב, הקאבס גם יוצאים מופסדים.
שום קבוצה לא תציע להם יותר ממה שבוסטון נתנה להם, פשוט כי גם לאף קבוצה אין אפשרות להעניק לה קובץ נכסים כזה.
מעבר לכך, אנו לא יודעים איך קיירי יגיב לביטול עצמו. בייחוד כששתי האופציות האחרות הן הגעה לפיניקס והבאקס הפחות אטרקטיביות (הבאקס לפחות מבחינת המטרופולין עצמו).
נוסף על כך, הטרייד לא דומה לזה שהיה עם פול, כי לסלטיקס יש GM חזק יותר ממה שהיה ללייקרס בזמנו, שהתקפל ברגע של מהמורה המשא ומתן. יתר על כן, לאיינג' יש אפשרות להתמקח בגלל מה שציינתי להלן – הקאבס רוצים את מה שבוסטון העניקה להם. אף קבוצה לא תיתן להם אפילו קרוב לכך, וזה כי הן גם לא ירצו. כולם היו מופתעים ממה שהוענק להם לא סתם…הערך של קיירי נמוך בשוק, כי ידוע שהוא לא מעוניין להישאר ואני לא רואה סיבה שזה ישתנה כי "הקאבס ניסו להעבירו, אך לא הצליחו".
בשורה התחתונה – שתי הקבוצות נדפקו. הן חייבות לצאת מהבוץ הזה לטובתן האישית, כי הן לא יקבלו משהו טוב יותר ממה שהוצע להם כאן.
גיא הרשע
27 אוג 2017 17:47:14יונתן, אני מסכים עם מה שאתה כותב בכל הנוגע לאינטרס המשותף של הקאבס והסלטיקס.
רק עם דבר אחד אני ממש לא מסכים –
"אנו לא יודעים איך קיירי יגיב לביטול עצמו"
למי אכפת???
הוא חתום לשנתיים נוספות בקאבס.
זה שהוא ביקש טרייד –
זה לגיטימי. בטוח שבאווירה כיום.
אבל "איך יגיב קיירי"?
מה הוא יעשה, לא יגיע למחנה האימונים?
יהרוס לעצמו את המוניטין?
יונתן .S.
27 אוג 2017 19:02:13האמת שאני לא מסתכל מהבחינה הזאת גיא.
אני מסתכל על כך שאם גם תעקוב אחר הדיווחים האחרונים מהיום ואתמול גם, יש מקורות מהימנים שטוענים שהערך של קיירי ממשיך לרדת.
בלי העסקה עם בוסטון, אין שום קבוצה שלטעמי תמהר לבצע עסקה עם הקאבס בלי לראות עד כמה הם לחיצים עם המצב שהם יעברו עם קיירי בקבוצה.
נכון, זה בידיהם להעבירו ולא בידיו. אבל….עבור מה וכמה?
ובנוסף, יש אכן קלף אחד בידיו של קיירי – להצהיר בעל פה שהוא מסכים לחתום על הארכת חוזה (וזה חשוב, כאשר מבינים שכבר מהקיץ הבא ניתן לפתוח איתו במו"מ על חוזה חדש).
יניב
27 אוג 2017 22:03:39יונתן ברור שקליבלנד גם מפסידים במקרה של ביטול הטרייד. אין שאלה בכלל אבל לטעמי בוסטון מפסידה יותר ובגלל זה אני לא חושב שנגיד תמורת בחירת דראפט של בוסטון נוספת(נמוכה) הוא יפוצץ את הטרייד רק בגלל שהוא ידוע כקשוח
מנחם לס
27 אוג 2017 18:21:50אשך, מלבד זאת איינג' BEING איי'נג הוא יהיה בטוח שהקאבס מבלפים. אייזיה כשר לשחק כבר מחר אבל אהם רוצים לסחוט עוד.
יניב
27 אוג 2017 15:57:27רק אצלי אין מיספור לתגובות?
וד"ר רזי הופמן
27 אוג 2017 16:31:37גם אצלי אותנ בעייה
דינגו
27 אוג 2017 17:27:01גם אצלי וזה משגע אותי.
TECH SUPPORT !!!!TECH SUPPORT!!!!!!! (מי אמר למי ובאיזה הקשר? בין הפותרים נכונה יוגרל כד אפר שלאחר המוות. ריק. לא של מנחם.).
פאקו
27 אוג 2017 19:33:47סנטה קרוז.
דינגו
28 אוג 2017 17:31:16אמנם פנלופה קרוז שיחקה בסרט הזה, אבל התשובה שגויה.
עידו גילרי
28 אוג 2017 17:35:12אני חושב שהוא התכוון לקרוז השני בסרט.
מנחם לס
27 אוג 2017 18:22:29בטיפול
הציפור הנדירה
27 אוג 2017 18:53:25לא רק אצלך.
חצבני
27 אוג 2017 16:04:02אולי כבר ציינו את זה, אבל הסיבה שבוסטון שילמו כל כך הרבה, בניגוד לקבוצות אחרות – היא שהם קיבלו הבטחה מקיירי להמשיך אחרי השנתיים. לכן מצבם של קליבלנד במקרה של ביטול לא מרנין. הם לא יקבלו הצעות משופרות מקבוצות אחרות שלא יקבלו את ההבטחה.
לכן, לדוגמא, פניקס, לא תציע פתאום את ג'קסון ובלדסאו תמורת שנתיים עם קיירי (למעשה זה כנראה שנה אחת פלוס טרייד). הקבוצות הרלוונטיות מבחינת קיירי הציעו את מה שרצו להציע. קליבלנד תקועים עם קיירי במקרה של ביטול.
בירדמן
27 אוג 2017 17:25:51"הוספת ערך"?! הבעלים יהודי?
עשיתם בדיקה רפואית. עבר? תפתדאל! לא עבר? בסדר, מבוטל.
אני עוקב אחרי ספורט כבר 40 שנה, פעם ראשונה שאני שומע על "עבר עם כוכבית ואנחנו רוצים עוד".
אשך טמיר המקורי
27 אוג 2017 17:31:10לגמרי. טקטיקה של ילדים / צעירים, לא מקצועי בעיניי ולא יתקבל בברכה מהצד השני ובליגה
אפלטון
27 אוג 2017 18:05:05אם זה יעבוד יהללו אותו. אבל בספק אם יעבוד.
אשך טמיר המקורי
27 אוג 2017 17:33:58מאיפה עוד ישיגו קליבלנד את הבחירת דראפט שהם כ"כ צריכים?
אין להם שום לברג'.
בוסטון יידפקו במקרה שיתבטל, יאבדו את הצ'אנס הנדיר לעלות רמה לקבוצתם, וייחלשו זמנית, אך הם יתמודדו עם זה וימשיכו הלאה.
ד"ר הופמן
27 אוג 2017 18:11:58100+
אנונימי בפיתה
27 אוג 2017 17:51:20מנחם אתה אלוף
ד"ר הופמן
27 אוג 2017 18:15:42מצטרף לברכה הזו. הסברים אנטומיים כל כך מקצועיים שרק פה בהופס או בבית החולים הר סיניי יכולים לייצר 🙂 המקצוע שהכי אהבתי בתואר הראשון שלי בביולוגיה היה היסטולוגיה,תורת הרקמות. הייתי קנון בתחום לפני שנים רבות 🙂
הציפור הנדירה
27 אוג 2017 18:59:37מה אתה מצפה מפרופסור לביומכניקה, שלא יהיה ניתוח מקצועי ברמה כזו?!
אנונימי בפיטה
28 אוג 2017 14:58:54זה הפוסטים הכי טובים שלו.
מעורב יא אחושילינג
מנחם לס
27 אוג 2017 18:24:22תודה לכולם
מנחם לס
27 אוג 2017 18:25:27השאלה שלי היא אם 10 אלמונים אמריקאים יעברו לשלב הבא עבור TEAM USA האמתית
אור
27 אוג 2017 18:32:48לדעתי הלא מבוססת, אם הטרייד יתבטל (לא מאמין שיקרה אבל נגיד) קיירי ישחק בקאבס כמו גדול ויקווה שלברון יעזוב בסוף העונה. בכל מקרה נראה לי שהיחסים לא בלתי ניתנים לתיקון – לא חייבים להיות חברים אבל כן יכולים לשחק ביחד כמו שאק וקובי, לפחות בעונה הקרובה
trusttheprocess
27 אוג 2017 19:23:06לא מבין מה כל הדיון בין אם בוסטון ניסו להסתיר משהו או אם קליבלנד לא הבינו משהו או מנסים לסחוט עוד.
כל טרייד ב NBA לא מאושר לפני שהקבוצות עושות בדיקות רפואיות על ידי רופאים מטעמם שקובעים את מצבו הבריאותי של השחקן .
הדבר היחיד שחשוב במעבר בין הקבוצות זה היסטוריה רפואית ופציעות עבר(ובגלל זה פילדלפיה נקנסה ב 3 מליון דולר על הטרייד של ג'רו הולידיי) לא לגבי מצבו הנוכחי של תומאס שאת זה מבררים בבדיקה הרפואית.
זכור הטרייד לש טייסון צ'נדלר ל OTC שבוטל בגלל שהרופאים של OKC חשבו שהברכיים של צ'נדללר לא יחזיקו מעמד וביטלו את הטרייד.
צ'נדלר המשיך לקריירה ארוכה כולל אליפות בדאלאס שבה הוא היה חלק מרכזי.
לרופאים יש דיעות שונות ומומחיות שונות ולא חושב שאיינג' ניסה פה לרמות.
יונתן .S.
27 אוג 2017 19:52:47רק מעדכן ש-WOJ עלה לשידור ב-SPORTCENTER ואמר שהדיונים בין הקאבס עלולים להימתח עד יום רביעי. סיטואציה מייגעת…
הדבר השני שהוא העלה, ולטעמי הוא צודק במאה אחוז בו, הוא ההתנהלות הלא הוגנת בנוגע לתומאס עם כל המריחה של אישור העסקה כאן.
בשנת חוזה, ההתנהלות הזאת רק ממשיכה לפגוע בערך של תומאס וכפי הנראה שהוויכוח כאן הוא לא אם יוכל לחור לשחק העונה, אלא מתי ואחרי איזה טיפול?
אפלטון
27 אוג 2017 20:27:53ובעולם אחר. סולומון היל בדיוק עשה ניתוח ויחמיץ את כל העונה.
הוא לא היה עכשיו פצוע כל העונה?
יונתן .S.
27 אוג 2017 22:22:05לא נורא, לפליקנס יש כישרון. לא צריך עומק.
אה רגע…
(לאופטימיים מדי – רונדו או הולידיי לא יכולים לשחק בעמדה 3)
מלובני
27 אוג 2017 20:46:37הסיפור הכי מצחיק פה זה NBA2K , שכבר שם את אירווינג על העטיפה במדי קליבלנד , בצד חירום החליט שבכל זאת יוציאו את העטיפות שלו בהתחלה עם קליבלנד ובהמשך סדרה עם חולצות של בוסטון והתחילו לעבוד על זה, רק בשביל שאולי , שתי העטיפות היו לא רלוונטיות , אולי בסוף נקבל NBA2K עם עטיפת אירווינג במילווקי ??
מסכנים הבחורים שם שאחראים על השיווק
יונתן .S.
27 אוג 2017 22:22:14+1
דדי
28 אוג 2017 00:09:45כמה שטויות, אוף.
אף אחד, א ף א ח ד
עם חצי מושג בענף לא חשב שקיירי יהיה כשיר לפתיחת העונה.
ועדיין, ההערכה של הרופאים של הקאבס לגבי המצב של תומאס בקלות יכולה להיות יותר חמורה משחשבו שהיא תהיה – עם או בלי קשר למשהו שאיינג' אמר או לא אמר.
איינג' לא יכול להרשות לעצמו לאבד את הטרייד הזה.
כולם מקשקשים על איך אייזיה יפתח את העונה ממורמר, אז זהו, שלא.
הוא לא יפתח את העונה בכלל.
למקרה שמישהו שכח – הטרייד הזה בסכנת ביטול רק בגלל שיש בעיה רצינית עם הכשירות של אייזיה לחלק גדול של העונה, ומי יודע – אולי גם מעבר לזה כי אפשר לדעת באיזה כושר הוא חוזר.
הסיטואציה של איינג' עם תומאס היא לא כוכב ממורמר, אלא כוכב לא כשיר שישחק חלק לא ידוע של העונה בכושר לא ברור (אחרת הטרייד לא יבוטל !!! מה כל כך קשה להבין כאן ?), ואז יעזוב ללא תמורה בקיץ.
שחקן אול נבא יאבד ללא תמורה, ועוד קודם לכן יערער את היחסים בתוך הקבוצה עוד יותר משתמיד עשה את זה (במידה הרבה יותר משמעותית משאנשים חושבים, כולל בעונה שעברה).
*ואפילו לא נגעתי בקראודר או בזיזיץ'…
בצד השני של המאזניים ? קיירי פאקינג אירוינג (עם כל הכבוד לילד שיבוא דרך ברוקלין או לג'יי קראודר).
אם אתה בוחר בביטול הטרייד עם כל מה שמשתמע מזה שהולך לעבור על הקבוצה מנטלית ועל המגרש, ומסרב לתת נגיד את בחירת הסיבוב הראשון של בוסטון עם הגנת לוטרי – רק בגלל אגו – אתה בג'וב הלא נכון.
לקאבס יש הרבה פחות מה להפסיד, ושלא ימכרו לכם שום ספין אידיוטי אחר.
הם פשוט חוזרים למצב הקודם, קיירי רוצה לעזוב באותה המידה, אבל עכשיו הם יוכלו לנסות להשיג טרייד שיאפשר להם למצות עד תום את ההזדמנות האמיתית האחרונה שלהם לעתיד הנראה לעין, לזכות בתואר.
עם כל הכבוד לבחירה של ברוקלין ולבניה מחדש, חלק ענק בעסקה הזו היא ההזדמנות האחרונה והנדירה הזאת, ובגלל זה תומאס היה כל כך חשוב להם.
גם סביר להניח שהצעות משופרות עבור קיירי כבר הגיעו לפתחם מקבוצות שכבר חשבו שאיבדו את הסיכוי ופתאום מבינות שנפתח כאן חלון הזדמנויות של כמה ימים.
בכל מקרה הסיטואציה של לנסות שוב למכור נכס בשווי של קיירי עדיפה פי כמה על הכאוס שיעבור על בוסטון אם הטרייד הזה יתבטל.