ההערכה של קליבלנד בקשר למצב הירך של תומאס נשארה, כרגע, בתוך המועדון, והם צפויים לקיים שיחה עם בוסטון בקשר למצב של הטרייד. הקאבלירס יכולים לבצע החלטה סופית בקשר לביטול הטרייד עד יום חמישי. קליבלנד תנסה להוציא תמורה נוספת מבוסטון, ככל הנראה עוד בחירת דראפט, לאור מצבו הרפואי של תומאס.
קליבלנד שוקלת מחדש את הטרייד עם בוסטון (29-53), במסגרתו קיירי אירווינג הועבר לבוסטון תמורת בחירת סיבוב ראשון ב-2018 (של ברוקלין), אנטה זיזיץ', ג'יי קראודר ואיזייאה תומאס, בשל מצבו הבריאותי של האחרון. איזייאה נפצע במותן בגמר המזרח האחרון ופספס את 3 המשחקים האחרונים שלו, והוא עדיין לא החלים מהפציעה באופן מלא. הוא העדיף לבחור באפשרויות שיקום רגילות על פני ניתוח מיד לאחר הפציעה. כ-3 חודשים לאחר הפציעה, הוא עדיין לא מסוגל לרוץ.
למרות שהטרייד הושלם, כל השחקנים חייבים לעבור בדיקה פיזיולוגית לפני שהוא יהפוך לרשמי לחלוטין (השחקנים קיבלו הודעה על מעבר הקבוצה לפני הבדיקה) או שהטרייד יכול להיות מבוטל. קליבלנד עשתה בדיקה לתומאס אבל הקבוצה עדיין בודקת את המותן שלו ושוקלת את האפשרויות שלה, ובוסטון צפויה לעשות היום את הבדיקה של אירווינג. קיים סיכוי סביר שיהיה משא ומתן מחודש על הטרייד לפני ביטוי כולל, אבל יש אפשרות שהטרייד במתכונתו הנוכחית לא יקרה. סוכנו של תומאס סירב להגיב.
*
פילדלפיה החתימה את ג'יימס מייקל מקאדו לחוזה כפול שיאפשר לו לשחק בליגת ההתפתחות וב-NBA במקביל, כשהוא יכול לשחק עד ל-45 משחקים ב-NBA. מקאדו זכה ב-2 אליפויות כשחקן גולדן סטייט וקלע 2.8 נקודות למשחק העונה, כשהוא זכה לדקות בגמר ה-NBA האחרון.
*
נרלנס נואל חתם על הצעת הסף שדאלאס (49-33) הגישה לו בתחילת שוק הפרי אייג'נסי, 4.1 מיליון דולר לשנה, וישאר בקבוצה. בסיום השנה הזאת נואל, שסירב לפי דיווחים להצעה של 70 מיליון דולר ל-4 שנים, יהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל. הוא קלע העונה 8.7 נקודות עם 5.8 ריבאונדים, 1.3 חטיפות וחסימה למשחק.
*
בוסטון מעוניינת באנדרו בוגוט, סנטר גולדן סטייט והבחירה הראשונה בדראפט לשעבר. בוסטון דיברה עם כמה שחקנים בקשר למקום הפנוי בסגל שנוצר לאחר הטרייד של אירווינג, ואחד מהם הוא בוגוט, שהעונה במדי דאלאס לקח 8.3 ריבאונדים עם 1.9 אסיסטים, חסימה ו-3 נקודות לערב. הוא שיחק במדי קליבלנד למשך 58 שניות ואז נפצע ברגלו וגמר את העונה.
*
דווח בארצות הברית שאימאן שאמפרט ביקש טרייד מקליבלנד (31-51), ומקורבים לשחקן הכחיש את הפרסומים. העונה שאמפרט עם 7.5 נקודות ב-25.5 דקות למשחק, ופתח ב-31 משחקים בשורות סגנית האלופה.
*
סן אנטוניו (21-61) החתימה מחדש את מאנו ג'ינובילי על חוזה של 5 מיליון דולר לשנתיים, כשהחוזה מובטח לחלוטין. מאנו בן ה-40 שיחק העונה את עונתו ה-15 בסן אנטוניו ושיחק 17.8 דקות למשחק בקמפיין הפלייאוף של הספרס, במסגרתו הקבוצה הגיעה עד לגמר המערב שם הודחה מול האלופה, גולדן סטייט.
*
מייקל ווינגר, עוזר מנג'ר באוקלהומה, הסכים על מינויו לתפקיד הג'נרל מנג'ר של הקליפרס. הוא יעבוד מתחת ללורנס פרנק, האחראי על פעילויות הכדורסל של המועדון (ומעל דוק ריברס, מאמן הקבוצה). הצדדים הגיעו להסכמה על חוזה רב שנתי עם ווינגר, שעבד מ-2005 עד 2010 בקליבלנד לפני שהצטרף לת'אנדר.
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2017 12:25:23במילה אחת – זין אטומי
no funny shtuff
26 אוג 2017 12:33:14זינאטומי
יונתן .S.
26 אוג 2017 12:41:04יום לא פשוט לאנשי בוסטון – ככל הנראה שאדלמן סיים את העונה עם קריעת ACL וכעת הקבוצה המושלמת של הפטריוטס נראית פחות מכך. וכמובן שלצד הידיעה הזאת, ישנה גם הידיעה על הירך של תומאס.
כשכתבתי את הכתבה אמרתי זאת – עניין הירך הוא אכן סיפור בפני עצמו וזה מעניין בעיניי שנראה שכל הסיטואציה מתנהלת כמעט בהתעלמות ממנה. ההתנהלות של הקאבס אולי נראית מתוחכמת לרבים וייתכן שזה תכסיס למשוך עוד מבוסטון, אבל בעיניי יש פה כנראה גם הוכחה להתנהלות של משרד חדש שלא בחן לעומק את כל הפרטים. לטעמי כבר אין הגיון לחזור אחורה ולבטל לאלתר את הטרייד, אבל שוב – בגלל שמדובר בהנהלה לא וותיקה, אולי חשוב גם להיות מוכן לאפשרות כזאת.
בכל מקרה, לטעמי יש הגיון לדחוף עדיין לביצוע הטרייד משני הצדדים. הסלטיקס לא יוכלו כנראה כבר להרשות לעצמם להחזיר את תומאס וקראודר לקבוצה. והקאבס מאידך לא יוכלו לקבל עסקה טובה מזו שקיבלו מהסלטיקס. לפי הדיווחים לא הייתה שום קבוצה שהתקרבה להשלים את כל המטרות של הקאבס במהלך כזה כמו הסלטיקס. הכי קרובים היו הבאקס, עם בחירת סיבוב ראשון, ברוגדון ומידלטון – עסקה שלטעמי היא בפער גדול מהפוטנציאל שבוסטון העניקה לקאבס. השאלה היא מה יהיה הצעד הבא מצד הקאבס. האם הם רוצים להחליף את הבחירה מברוקלין הזאת מהלייקרס? האם הם רוצים עוד בחירת סיבוב ראשון? מה אם שחקן אחר במקום זיזיץ'?
אני מניח שהסיפור הזה ייסגר עד היום בלילה.
לגביי שאמפרט – הדיווחים על בקשות שלו הוכחשו על ידי השחקן עצמו. Nothing to see here..
בוגוט לסלטיקס – כרגע זה בוודאי על HOLD עם כל הפרשה המתפתחת מכיוון הקאבס, אבל הגיוני שהסלטיקס יבחנו את נושא בוגוט. תחום הריבאונד גם עכשיו לוקה בחסר וכל עזרה בו תהיה מבורכת. לצד בוגוט אני מאמין שעוני אלן הינו גם חיזוק ראוי, אבל יותר מבחינת מילוי התפקיד של גרין בעונה אשתקד – תורם בעיקר במתן ניסיון לצעירים ולפעמים כשייקרא לדגל הוא יעשה את עבודתו נאמנה.
הנהלת הקליפרס – מעניין איך פתאום המבנה הניהולי של הקליפרס עבר כזה שידוד מערכות אחרי שלפני חצי שנה באלמר ישב עם עיתונאים והצהיר שהמבנה הקודם, עם ריברס ככל יכול, הוא הנכון עבורם. הקליפרס עברו הרבה הקיץ ויהיה מעניין לעקוב איך כל השינויים הללו יבואו לידי ביטוי.
אסף
26 אוג 2017 16:51:22בוגוט יכול להיות הימור מעניין ,מקצועית אחלה התאמה לעמדה הכי חלשה של בוסטון בסנטר (הורפורד הטבעי שלו הרבה יותר בעמדה 4)
השאלה אצלו זה תמיד הבריאות…אבל במקומם הולך על זה.ההתפתחות ב3שר לטרייד מאוד מעניינת…
חגי - התותח הקטמוני
26 אוג 2017 12:55:23https://www.youtube.com/watch?v=pSNfFavml1Q דקה 1:05 -1:40. לא יאמן וגם מה יעשו כל אלו שכבר שרפו את הגופויות???
יאיר
26 אוג 2017 12:57:09השמועות בעיר השעועית הן שאחרי הפדיחה עם הפציעה של תומאס, בקליבלנד מוכנים לאשר את הטרייד רק בתנאי שיקבלו גם את איינג' במקום אלטמן
אחד העם
26 אוג 2017 22:08:49ענק
דורון האסטבן
27 אוג 2017 00:36:42ענק בהחלט 🙂
Ljos
26 אוג 2017 12:58:20עכשיו, אחרי שהוכיחו לו שההנהלה לא מעריכה אותו מספיק למרות כל מה שעשה, אחרי ששרפו חולצות שלו ואחרי שהוכח רפואית שהוא שווה פחות משחשבו, ה-IT Crowd עלול לחזור לשחק עבור אותם אנשים בדיוק.
ובינתיים במידווסט – קיירי, קיבלת כל מה שרצית! ואתה חשבת שזה בלתי אפשרי למצוא לך קבוצה שתוכל להוביל והיא גם מתמודדת ראויה. אל תזלזל בכוחה של… אתה נשאר.
בצד השני של הלוקר, איימאן שמפארט החליט בדיוק לצרוח, "אתם לא מפטרים אותי. אני מתפטר!". בסדר, לך תנחם את קווין לאב, הוא בוכה מאז ששמע שאיזיאה עלול לא להגיע.
יונתן .S.
26 אוג 2017 13:05:11http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/922/014/7e4.jpg
יונתן .S.
26 אוג 2017 13:20:002 קוטלי קנים שרפו חולצה, כנראה גם הרבה בשביל התשומת לב ופחות מתוך מקום כנה שהם מבינים את פשר מעשיהם, וכל אוהדי הסלטיקס שורפים חולצות. הגיוני בסה"כ…
מעבר לכך, כל המתרעמים על קיירי – קפצתם ככה גם בזמנו כששאק וקובי רצו להיפרד מאותה הסיבה? רשמתי באתר גם אתמול, אך אחזור על כך – הצביעות בקהילת אוהדי הליגה חוגגת ורבים מהם אפילו לא מצליחים להבין הדו פרצופיות שקיימת בדעתם ותפיסתם.
תומאס וקראודר לא יוכלו לשחק בבוסטון, אך לא בגלל האוהדים, אלא בגלל המעשה שההנהלה בלבד ביצעה. האמון נפגם. בדיוק כמו שקרה בזמנו עם ריי אלן והדיווחים הלא פוסקים על ניסיונות להעברתו.
האוהדים יחבקו את תומאס וקראודר ויהי מה. אבל גם הם יודעים כעת שהקבוצה כנראה לא ששה להאריך את חוזהו של IT4 עד המקס. ואז מה היה קורה? האם הוא היה עוזב? אי אפשר לדעת….הקושי כאן היה בעיקר, כי IT בעיקר לא ציפה למעשה כזה וקראודר כנראה כן האמין בסיטואציה כזו, אך היום בו היא קרתה היה מאוד קשה נפשית, עם פטירת אמו.
Ljos
26 אוג 2017 13:42:51התייחסתי גם ובעיקר להנהלת בוסטון ואיך ה-IT Crowd יכולים לחזור לשחק תחתם.
התרעמויות על קיירי – בעיקר הגיעו, לפחות כאן, מאנשים שלא חושבים שקיירי מסוגל להוביל קבוצה. וגם אם אני חושב שהם טועים, זו דרך מחשבה לגיטימית ביותר. ברמות שונות, זה כמו שצחקתי כששמעתי שרג'י ג'קסון רוצה להוביל קבוצה, וצדקתי. כמו שצחקו כששמעו שהארדן רוצה להוביל קבוצה (ו-וואחד טעו באבוע). כמו שאצחק אם אשמע שגל מקל עדיין מחכה להצעה רצינית מקבוצת NBA שתבטיח לו את תפקיד הרכז הפותח.
אם לרפרז אותך, כמה רפי הבנה מתלוננים וכל האוהדים מתרעמים. הגיוני בסה"כ…
יונתן .S.
26 אוג 2017 13:50:22הכל לגיטימי. אבלל השאלה כאן היא – מה באמת שווה לקחת ברצינות?
אם לטעמך שחקן שרבים יורדים עליו ללא הפסקה על יכולותיו ונתוניו הפיזיים יבוא וייפגע מאוד ממעשיהם של 2 אוהדים, אני אטיל ספק בדעתך.
ואני שוב אחזור ואגיד – גם הקאבס נמצאים באותו הפלונטר.
סתם נתאר סיטואציה שיכולה לקרות במצב של נטייה לביטול הטרייד:
אם קיירי עכשיו מעמיד אולטימטום שהוא מוכן לעבור רק לבוסטון, כי שם בלבד הוא יאריך את חוזהו? קבוצות לא יתנו תלי תילים של נכסים עבור כוכב שיהיה בהשכרה לשנתיים גג ואולי בלי רצון להיות בהן.
Ljos
26 אוג 2017 13:56:04אני מסכים איתך. הפסקה השנייה שלי בתגובה המקורית – בדיוק על הפלונטר של הקאבס. קיירי חשב שקיבל הכל, ופתאום מחזירים אותו למצב שממנו רצה לברוח. הם לא במקום אידיאלי.
שריפת החולצות – הוספתי את זה כי בכל זאת דיברו על זה, כי חוק השלוש ואפילו אז ניסיתי להחביא אותו באמצע. הבעיה העיקרית של IT היא עם ההנהלה.
יונתן .S.
26 אוג 2017 14:08:10וכאן אני מסכים בהחלט. מבין שאפשר להוסיף את עניין החולצות כדבר שרק מוסיף שמן למדורה, אך בפועל הבסיס לטיעון יחסית נרפה.
לתקשורת אין יותר מדי על מה לדבר ולכן לקחו 2 מקרים ספציפיים שממש לא משליכים על הכלל ויצרו מכך סיפור רחב. ואנחנו האוהדים קונים את הסיפור ברובנו מבלי לבדוק את הסיפור לעומק.
מעריך את זה שאתה רואה את ההבדל כאן.
Ljos
26 אוג 2017 14:56:28כנראה שהייתי צריך להיות ברור יותר.
אפלטון
26 אוג 2017 13:20:00אאוץ'. אין מצב שבוסטון לא שקלו את ההשלכות האלו. או שקליבלנד מנסה לנצל כאן לברג' או שבוסטון קיבלו, במילותיו של האשך, זין אטומי.
ברוך רובין
26 אוג 2017 13:30:43קליבלנד יכולה להוציא עוד בחירת סיבוב ראשון עכשיו, גם במקרה שאגן של איזייה לא בריא לחלוטין, בוסטון נצקעו בסיטואציה בלתי אפשרית, אני לא אתפלא אם זה תכנון של אלטמן שכבר בתחילת הדרך נראה לי כמו אחד האנשים הכי מבריקים בתעשייה. הוא מחזיק את איינג בביצים עכשיו אין מצב שאיינג ייתן לתומאס ולקראודר לחזור לקבוצה.
יונתן .S.
26 אוג 2017 13:42:38באותה מידה אפשר לטעון שהוא דווקא מראה חוסר ניסיון משווע במו"מ הזה.
דווח ממספיק מקורות מהימנים שהדבר היחיד שאחז את העסקה מלצאת לפועל כבר לפני מס' שבועות היה בגלל הדיון סביב העברת טייטום. בסוף הקאבס הם אלו שהתפשרו ולקחו את הבחירה של ברוקלין, שרבים רואים בה כנכס בעל הערך הנמוך מבין 4 האפשרויות – טייטום, בראון, הבחירה מהלייקרס והבחירה מברוקלין.
אין ספק שהסלטיקס נמצאים בפלונטר, אך הפלונטר "הדדי". הקאבס לא יכולים להרשות לעצמם את החזרת קיירי, כי אם ונגיד שהמו"מ ייכשל והטרייד מבוטל, ייתכן שנראה גם תגובה מצידו של קיירי. הוא כבר הצהיר שהוא עלול להיות נפקד ממחנה האימונים. הם לא מצליחים כבר ליצור איתו קשר ישיר יותר. שום קבוצה לא תציע להם אפילו קרוב למה שבוסטון הציעו. הכי קרובים היו הבאקס, עם בחירה + ברוגדון + מידלטון וחבילה כזו היא רחוקה שנות אור בפוטנציאל שלה מזאת של בוסטון, גם עם ירך פגועה של תומאס.
הקאבס יכולים להסתדר עם רוז כרכז פותח. הריי זאת הייתה התוכנית ב' שלהם כבר כחודש. לכן אני גם חושב שיש פה אולי ניסיון למשוך יותר מכיוונה של בוסטון, אך לא באופן מכוון מלכתחילה, אלא כי הם לא עקבו אחר המתרחש והכניסו גם את עצמם לפלונטר (כי תאמין לי שגם הם לא רוצים להפסיד את העסקה הזאת. מכל מה שקיבלו, הם הכי רוצים את הבחירה. לא את תומאס).
אני מניח שהסיפור הזה ייסגר עד היום בלילה, כי למרוח את זה יהיה רק גרוע יותר לשני הצדדים. אני רואה את בוסטון גם מוותרים על עוד בחירה, אבל בשנת חוזה של תומאס, וכאשר 2 הקבוצות נאבקות בצמרת הליגה – גם במצב כזה העסקה משתלמת כבר יותר לסלטיקס.
איתן
26 אוג 2017 23:50:29בס"ד
הסלטיקס לא וותרו על עוד בחירה משמעותית. רק משהו שיתסמן להם כסוף-אמצע סביב ראשון(בחירת קליפרס אם בפלייאוף)
איתן
26 אוג 2017 23:50:58בס"ד
לא יוותרו הכוונה
יונתן .S.
26 אוג 2017 13:35:10לטעמי אנו חשופים כאן לטעות של ההנהלה החדשה בקאבס.
דיווח ש-WOJ השיג מאדם המקורב למו"מ מתאר את המצב כ-"עדין במיוחד".
וכמובן שזהו המצב….החזרת הגלגל לאחור תפגע קשות ב-2 הקבוצות.
בוסטון מקבלת חזרה את השחקנים עם חץ בלב שכנראה לא יאפשר את השארתם. מאידך, אם הקאבס ביטלו איתם טרייד, עקב הירך של תומאס, הערך שלו בשוק צונח לתחתית כרגע.
והקאבס? אין שום עסקה טובה יותר ממה שהם קיבלו מבוסטון. קבוצות יגחכו כאשר הם יפנו אליהם שנית בבקשה לקבל את מה שהשיגו מבוסטון. רבים עלולים לחשוב שהקאבס מעריכים את ערכו של קיירי באופן לא מציאותי. בעיקר אם מתחשבים בעובדה שהוא לא רוצה להיות שם בשום מחיר ויצא דיווח שהוא מעדיף להיות נפקד ממחנה האימונים בשביל מעבר למקום אחר.יתרה מכך, קבוצות ירצו לפחות הבאת רצון בעל פה מצידו של קיירי על רצון להעריך חוזה באותן קבוצות. רוב הקבוצות לא יקבלו דבר כזה ממנו.
ברוך רובין
26 אוג 2017 13:49:54יש לך טעות בניתוח ידידי, הערך של קיירי רק עלה במיוחד אחרי כל מה שבוסטון הציעו, כן הם כנראה לא יקבלו עסקה טובה יותר ממה שבוסטון נתנו להם אבל בהחלט הערך שלו עלה. מצד שני בבוסטון המצב קטסטרופלי הערך של איזייה יורד לרצפה, בעיות אמון בין ההנהלה לשחקנים, רעל בחדר ההלבשה (איזייה וקראודר לא יכולים ללבוש את המדים של בוסטון יותר בטח אחרי הטרייד, אם הטרייד לא יוצא לפועל בוסטון לא מתאוששת מזה. אלטמן חייב להוציא מאיינג עוד בחירה, ולאיינג אין ברירה לא יכול לסרב.
יונתן .S.
26 אוג 2017 13:57:26ייתכן בהחלט שבוסטון תעניק עוד בחירה, אך אני לא חושב שזה יגיע ממקום של התנהלות ממולחת של הנהלת הקאבס.
בסופו של יום, יהיה לך רכז בשנת חוזה, כרגע השחקן שיכול הכי לתרום לך מכל העסקה, פצוע על הספסל ואלוהים יודע לכמה זמן. מעבר לכך, אם הוא באמת צריך ניתוח, המספרים של שחקנים לאחר מכן אינם מעודדים בכלל.
ואני לא חושב שיש לי טעות בניתוח. אדרבה, הטעות קיימת אצלך – להסיק שבגלל שבוסטון הציעו יותר, שזה מה שהאחרות יעשו, הוא טעות גדולה ומראה על חשיבה שטחית מכמה סיבות.
1. קיירי הביע הסכמה וורבלית שהוא יאריך אצלם חוזה. ללא הסכמה כזאת קבוצות לא יעניקו הרים של נכסים עבורו. זה יכול להיראות כמו הטרייד של באטלר. אך מהי הבעייה אם כך? שהקאבס אמורים להתחרות עדיין ואף לנסות להשאיר את LBJ. בעיקר כשגם מדובר בשוק יחסית קטן בליגה שללא כוכב אמיתי, הם לא יצליחו למשוך לשם שחקנים טובים.
2. בוסטון יכולה להציע הרבה יותר מאחרות וגם יכולה להרשות זאת לעצמה, אך גם החוזים של שחקניה מאפשרים זאת. לא בהכרח שהקבוצה הייתה נותנת את כמות הנכסים הזאת, אם חוזיהם היו נראים אחרת. שנינו לא יודעים את האמת כאן לגביי העובדה הזאת ולכן טענתך כאן חסרת בסיס יציב.
3. לקיירי יש מילה במהלך הזה ספציפית, כי ההצהרה שלו שיהיה נפקד מאימוני הקבוצה ע"י מקורביו לא הוכחשה. וכמובן שלא, כי קל להאמין לנושא הזה, לאחר שפורסם שהנהלת הקאבס לא מצליחה ליצור קשר ישיר עם קיירי כבר מעל חודש. אם העסקה מבוטלת לאלתר וקיירי יצהיר שהוא מוכן לעבור רק לבוסטון, כי רק שם יאריך את חוזהו? סביר מאוד להניח שהקאבס גם יפסידו מאוד כאן, כי העסקה יכולה להפוך מהר לבעלת אופי דומה לזאת שהייתה על באטלר. ושוב – הקאבס הם לא הבולס כרגע. עבורם עסקה בסגנון הזה הוא נזק עצום.
איתן
26 אוג 2017 23:48:54בס"ד
לגבי ערך הנכסים- חולק עליך גם אישית וגם איך שנתפס בעיני הפרשנים.
דראפט הבא אמור להיות מעולה ב5 הראשונים עם אופצייה גם לביגלי. הנטס אמורים להיות שם. זה נכס חזק. שווה ערך לטייטום ואולי יותר. לפרנצייז'.
בחירת הלייקרס- ספק גדול אם תהיה בין 2-5 ואם לא זה זה סקרמנטו עוד שנה. לוטרי אבל לא מאוד אטרקטיבי. ברור שפחות משניהם.
בראון שווה ערך לזה או אולי מעל- שחקן טוב אבל לא פרנצייז'. הוא ערך נכס שלישי או רביעי.
יתכן שהם רצו משהו בטוח כמו טייטום אבל בטח לא העדיפו את בראון על בחירת הנטס. מה גם שאחרי שלקחו את קראודר לא צריכו גם את בראון לאחר שיש להם את לברון
איתן
26 אוג 2017 23:53:29בס"ד
בוסטון לדעתי גם ידעו מראש שתומאס לא כשיר לגמרי והעיסקה מבבחינתם הייתה בין השאר בנוייה על זה.
עכשיו העיסקה עוד יותר מובנית מצד בוסטון שרצתה לבנות את הקומה הבאה ולש כך הייתה צריכה לסנכרן את השחקנים המרכזיים מתחילת העונה
גיא
26 אוג 2017 13:42:17זה תרגיל של הקאבס לסחוט עוד מהשעועית. הם יודעים שלשלב שלשה שחקנים ששרפתם זה בלתי אפשרי, לעומת זאת קיירי בין כה כבר היה במרמרת, אז הקאבס לא מפסידים כלום.
אם תומאס גמר, זה נזק עצום.
יונתן .S.
26 אוג 2017 13:46:06תקרא את תגובה 6.1.1 שלי.
עונה על טענתך.
בוא נגיד שגם הקאבס בפלונטר בפניי עצמם. הם גם לא ממש יכולים לדרוש המון ועד כה בוסטון הורידה אותם במו"מ (מזכיר שטייטום היה הנכס האחרון לעבור, ע"פ רצונות הקאבס, ולא הבחירה מברוקלין).
ביטול המהלך עלול לגרור גם תגובה קשה יותר מצד קיירי. מקורבים אליו כבר גרסו שהוא צפוי להיות נפקד ממחנה האימונים של הקאבס, אם הם לא יעבירו אותו ויצפו שיהיה בה למשל עד דצמבר. יתרה מכך, אם הייתי אומר לך שאחרי הביטול של העסקה הוא ידרוש לעבור רק לבוסטון?
גיא
26 אוג 2017 13:49:20הוא לא מחליו זה ברור לעל
יונתן .S.
26 אוג 2017 14:00:35זה גם מה שניתן היה להגיד על באטלר (שהחוזים של שניהם נפקעים באותו הקיץ). וראינו את העסקה עליו התרחשה בסוף. אפשר להגיד שההנהלה גרועה מאוד ושאפה גם ככה לבנייה מחדש. אך איך השוק יגיב לזה הוא מה שחשוב.
אם קיירי יצהיר "אאריך חוזה רק בבוסטון", רוב הקבוצות יסירו את ידם מהמו"מ עם הקאבס. וזה עוד לפני שציינתי שיצאו מספיק דיווחים מהימנים על כך שקיירי יהיה נפקד ממחנה האימונים בעוד כחודש, במידה ועדיין יישאר בקבוצה. גם לקאבס אין כמעט LEVERAGE להרים על קיירי כרגע.
גיא
26 אוג 2017 13:58:03קיירי לא מחליט לאן הוא עובר, הוא לא כרמלו.
כל בר דעת מבין שבוסטון במצב עדין יותר… איזה עדין? הם על כרעי תרנגולת.
לנסות לשלב חזרה את השלושה במיוחד את תומאס זה בלתי אפשרי. פלוס הערך של תומאס ירד פלאים, זה עתה ביטלו לו טרייד בגלל אגן דפוק. באשר לקליבלנד הם גם קודם היו במצב חרא עם קיירי, אין דבר שיכול להיות גרוע יותר.
עוד אזכיר לכולם, קליבלנד נמצאת בכאוס ניהולי, לברון ברוגז עם גילברט וכו, מביאים יהודי בן 30 אלטמן, להיות ג"מ בלי נסיון קודם ועוד ועוד, לענות בוסטון המסודרת ובעלת הנכסים שברור שאינה רוצה ואינה יודעת להתמודד עם כזה בלגן. לי די ברור שבוסטון היא הלחיצה בין השתיים.
אין לי ספק שהיהודי הטירון, מנסה לשלוח פה יד לכיסים העמוקים של המורמוני הוותיק ובעל הנכסים.
יונתן .S.
26 אוג 2017 14:05:34זיכרון הוא שריר נרפה לעיתים…
ציינת כאן בעצמך עד כמה המצב בקאבס כאוטי ואז אתה אומר שהם יודעים לתנהל ככה? זה כמו להגיד שממשלה מבולגנת תדע פתאוםלהתעסק כנדרש עם מלחמה קשה.
במזל הם הגיעו לעסקה כמו שקיבלו מהסלטיקס. מזל שהוא הדדי מבחינת 2 הצדדים. הנכס הגדול שהם קיבלו היא הבחירה. לא תומאס. כבר חודש התכנון היה שדרק רוז הרכז הפותח. לא יקרה כלום אם תומאס יחכה בצד ויחלים כנדרש. השיח פה הוא כנראה על "האם גם יידרש ניתוח?".
אכן, הקאבס רוצים עוד בחירה כנראה, אך כי המצב גם בעייתי במידה די זהה מבחינתם – לשגת אחורה הוא לא הפתרון. אין כנראה קבוצות שיעוטו לבצע איתם עסקה כרגע. השאר יחכו וימרחו אותם. בוסטון מאידך, יודעת שהרכז שלה לא במצב מושלם והם גם מסתכלים על תכנון לטווח הרחוק יותר. לכן 2 הקבוצות "לחיצות".
גיא
26 אוג 2017 14:17:09חבל שאתה מתעלם, בוסטון הרבה יותר לחיצה
PoopS
26 אוג 2017 14:17:57בנאדם… אפילו את עצמך אתה לא משכנע…
אוי אם זה נכון כמה בוסטון נדפקה. חחחחחח
יונתן .S.
26 אוג 2017 14:24:17אינני מסיר עיניי מהעובדות. לא אמרתי שהיא אינה לחיצה.
אני פשוט חושב שאנשים רבים לא מבינים שהקאבס גם היא לחיצה וייתכן מאוד שגם באותה רמה.
זה מצחיק איך בשנייה שכחו עד כמה ההתנהלות של הקאבס הייתה מגוחכת עד כה וכולם ראו איך המו"מ שלהם עם קבוצות היה נרפה וזה עוד לפני שהם עשו פאדיחה והסכימו כמעט על המקום לטרייד על רכז עם ירך שאולי צריכה ניתוח.
גם אם תומאס פצוע בצד, זאת העסקה הכי טובה שהם יקבלו. אף אחד לא ייתן להם עוד קראודר ובחירה כמו של הנטס וסנטר שגם נותן להם פתרון בעמדת הסנטר המחליף שהיה חסר להם.
רבים טוענים שבוסטון לחיצה יותר, כי תומאס נפגע.
WELL….קיירי כבר פגוע מעל חודשיים ואת זה אנחנו יודעים כולם. אין לדעת בכלל כמה זמן זה ככה. אני חוזר ואומר – הוא בעיקרון הצהיר באופן עקיף דרך מקורבים שיהיה נפקד ממחנה האימונים של הקאבס, אם יישאר אצלם עד אז. והוא לא מוכן ליצור עם ההנהלה קשר בשום צורה שהיא. אם העסקה מבוטלת והוא קם ואומר "רק בבוסטון אחתום על הארכת חוזה" – מה הקאבס יעשו? איזה עוד קבוצות יעוטו לבצע עם הקאבס עסקה ולא יעדיפו למרוח אותם ולראות מה קיירי יעשה? מי עוד תקפוץ ככה על המציאה כמו בוסטון, שצריכה את הקאבס, כמו שהם צריכים אותה?
וחוץ מזה, כל עוד אין דרך ממשית להוכיח מה נכון – האם הקאבס ממולחים או חסרי מקצועיות וניסיון? – אני יכול להגיד שקבוצות אולי ינסו לתמרן אותם בעצמן.
יונתן .S.
26 אוג 2017 14:27:44POOP, אני מאוד משוכנע….אני פשוט מסתכל על המציאות ומנתח אותה ולא רק לוקח דיווחים ומסתכל עליהם בצורה שטחית וסלקטיבית הנוחה לי.
תנתח את כל היסטואציה ותנסה לחשוב לכמה שיותר כיוונים. אל תגביל את חשיבתך רק על הכיוון שנוח לחשוב אותו.
אני מחזיר אותך חודש אחורה – מי מסכימה לבצע עכשיו עסקה עם הקאבס ולא תחכה נניח עוד איזה חודש לראות מה קיירי יעשה להנהלה שם?
חבל בעיניי שאתה מגחך במקום לחשוב עוד קצת. אינני טוען שבוסטון לא "נדפקה". אבל אני אומר שגם הקאבס "נדפקים" באותה המידה ואנשים משמיטים את כל הסיטואציה שהתרחשה לפני הטרייד בקליבלנד. אם יעניקו לקאבס עוד בחירה, זה כי זאת התפשרות של 2 הצדדים במקום מסויים. לא רק של בוסטון.
בילבו באגינס
26 אוג 2017 22:29:09מה העניין שלך עם ה״יהודי״ הזה שאתה דוחף כאילו היה איזה תואר גנאי? וואלה הבנאדם יהודי, ולברון נוצרי, ותומאס גם, אדם סילבר יהודי. אפשר להגיד משהו על מישהו בלי לציין את הדת שלו כמו אחרון הkkk?
הציפור הנדירה
27 אוג 2017 14:48:48הקלידו את התגובה כאן…
הציפור הנדירה
27 אוג 2017 14:54:58השאלה האם אכפת לו מהזהות היהודית.
קראתי ראיון עם אחד ממנהיגי יהדות צפון אמריקה שהוא חילוני והוא הביע דאגה מעתיד היהדות שם בגלל השתוללות ההתבוללות ושמתנעטים מספר המזדהים כיהודים. מספר היהודים היום הוא כמסםרם לאחר מלחמת העולם השנייה ואולי אף פחות כשאז היוו היוהודים כארבעה אחוזים והיום כשני אחוזים.
גיא הרשע
27 אוג 2017 14:58:04קרמר,
לא כתבת שאתה נכנס עם ההטפות רק כתגובה לתגובות אנטי-דתיות?
דורון האסטבן
27 אוג 2017 00:44:08+1 לבילבו תבין גיא מרקע דתי והוא התכוון לצחוק לדעתי
(או לפחות מבין רציני ומכבד את הדת),
איכשהו הצלחתי להבין מגיא מה קורה, בגלל עייפות וריבוי תגובות
שאיני מצליח להבין בגללי. +1 לגיא
גיא
27 אוג 2017 00:48:53תודה נשמה, אני באמת מרקע דתי כך שהכל נסלח.. ניגר יכול להגיד על ניגר אחר, ניגר.
דורון האסטבן
27 אוג 2017 00:56:38🙂 בגלל שאנחנו ישראלים מותר לנו לרדת על שכמותנו
הצלחתי להבין את רועי אותך ועוד כמה תגובות קצרות,
מעייפות, האסימון נפל שקראתי אותך, ניגר 🙂
עגל
26 אוג 2017 14:24:45אפשר לחזור להצעה של מנחם לטריים של לברון לבוסטון?!
אפשר להחזיר את הללל לחורים? (אי אפשר כי ביטול הטריד רע גם לקליבלנד)
אפשר לקבל תגובה גם מרזי ולא רק מיונתן (שלדעתי מתכחש למציאות)?
נ.ב ברצינות, רק תחשבו מה מרגיש שחקן שעובר בדיקה רפואית כמו, סליחה על הביטוי, סוס שבודקים לו את השיניים. ואז אומרים לו שהוא לא נראה טוב והוא חוזר לאורווה המקורית שלו. עם כמה שהשחקנים הם המלכים של הליגה, מולטי מיליונרים וכל זה, שלב הבדיקה הרפואית עדיין משמר את העבדות בשדות הכותנה.
יונתן .S.
26 אוג 2017 14:31:14עגל, אני תוהה עם עצמי, אחרי שקראתי את תגובתך, אם שכחת או היית מודע לעומק למצב בין קיירי והנהלת הקאבס.
הקבוצות במצב בעייתי באופן הדדי. הסברתי למעלה די והותר למה.
זאת לא התכחשות למציאות. זה להסתכל טיפה עמוק יותר ממה שלרוב לא נוח לעשות. לא אמרתי פעם אחת שבוסטון לא "נדפקים" כאן, אך לטעמי זה מצב שגם הקאבס תקועים בו.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
26 אוג 2017 15:53:02לא שכחתי אבל זה כמו שאמרו למעלה- אצלם מצב הלימבו הוא רגיל ולכן זה לא משנה בהרבה. בבוסטון זו תהיה נפילה.
כמו שגיא אמר (הראשון), הטרייד הוא מצב של win-win
יונתן .S.
26 אוג 2017 18:00:58אז נראה לי שירדתי לסוף דעתך, אבל זה עדיין מחזיר אותנו לאותה נקודה שציינתי – לשתי הקבוצות יש מה להפסיד בביטול הטרייד עכשיו. זה שהקאבס רגילים לבלאגן לא אומר שהוא לא יכול להעלות עוד מדרגה אחרי ביטול כזה (ותיארתי כבר את המצבים שיכולים להיות).
משה פ.
26 אוג 2017 16:38:11אכן ראו מקרה כריס בוש… והוא אפילו לא הצליח לחזור לאורווה שלו.
ד"ר הופמן
26 אוג 2017 17:41:26רצית? קיבלת!
סוף סוף מחצית משחק דיי משמים בין באיירן מינכן ו-וורדר ברמן. אם תהיתם, 0:0 בלי הרבה הזדמנויות. באיירן לא מצליחה לפצח בינתיים את הבונקר ויהושוע קיימיך הוא לא פיליפ לאם…
לגבי התרייד יהיה/לא יהיה? אי אפשר בכלל לדעת כרגע מה היה שם בכלל. ברור ש IT עבר בדיקות ודיי ברור לי שקודם בדקו אותו בבוסטון, לפני שבכלל דיברו על המהלך, הרבה לפני שנבדק בקבס. אם הוא היה במצב כל כך גרוע לא היו מדברים בכלל על מגה תרייד הזה ולא היו מנסים לממש אותו. אז מה יש שם? אפשר רק לתת ספקולציות ותלי תלים של תיאוריות. שתי הקבוצות לחוצות ובכל מקרה זה נראה כרגע יותר רע מבחינת בוסטון. מצד שני מדובר בשחקנים מקצוענים שיודעים שאם לא יתנו הכל במגרש הערך שלהם יורד. אם IT רוצה לקבל בשנה הבאה את המשאיות עם הדאלארים הוא יצטרך להפיק השנה מספרים דיי דומים למה שהציג השנה. הירך שלו יהיה בכל משא ומתן עתידי להארכת חוזה או לחוזה בקבוצה אחרת. הוא והסוכן שלו כבר יודעים את זה. אני מראש הייתי מאד אמביוולטי לגבי התרייד בין בוסטון לקבס אבל הבנתי ש IT כנראה לא אמור לסיים קריירה בבוסטון. בואו נחכה ונראה איך איינג' יוצא מהפלונטר, ואם אתה שואל אותי מה הייתי עושה? אז תתפלא, אני הייתי מניח אולטימטום לקבס. Take it or leave it. טוב שאני לא איינג', קטונתי אבל יש מה שנקרא Boston pride ואם הקבס לא רוצים? לא צריך. אם הם אני מניח שאיינג' אולי יציע להם בחירות סיבוב שני מהדרפטים הבאים. בכל מקרה לא הייתי מוותר על בחירות סבוב ראשון של הלייקרס בשנה הבאה או של ממפיס 2019. טאטום ובראון לא באים בחשבון בכלל.
Ljos
26 אוג 2017 18:14:47לאן נעלמה לה ורדר של תומאס שאף?
ד"ר הופמן
26 אוג 2017 18:31:41🙂
ואם תהית אז לונדובסקי הכניס צמד ואין חדש תחת השמש, באיירן אין שנייה לה, בעצם תמיד יש לה שנייה כי היא הראשונה. חילופים של מולר במקום ריברי וקומן במקום רובן במהלך המחצית השנייה, ורוברט מתחיל לצהול כמו סוס בקרקס. הגול השני, לא הפסקתי לצחוק, יותר מזל משכל והכדור נכנס בין הרגליים של השוער. אחד מהגולים האלה שמכניסים קצת הומור בכדורגל….
Ljos
26 אוג 2017 19:03:38🙂 כמובן.
בילבו באגינס
26 אוג 2017 22:33:58מאחר ואין לך יכולת לנתק את השחורים משדות הכותנה וכל שחקן שחור שעובר בדיקה רפואית מעורר בך יצרים של אדונים ועבדים, אנא ראה בבדיקה ראיון עבודה וכשירות שבודק אם שווה לשלם לעבד כמה מליונים לשנה… אחי אתה צריך לבדוק למה אתה מסתכל על שחורים כעבדים – הימים הפרועים של הפדרציה נגמרו..
הציפור הנדירה
27 אוג 2017 14:56:37מה לעשות וקבוצות לא רוצות שחקנים שלא יוכלו לשחק בגלל פציעה.
דביר
26 אוג 2017 14:30:59אני מאוד מקווה שהטרייד יבוטל? לא נראה לי כל כך הגיוני אבל רק באוריה האופציה השנייה של קליבלנד היא מילווקי שהטרייד ביניהם היה אמור להתבצע אלא שבוסטון נכנסה לתמונה ברגע האחרון. בכל מקרה קיירי יאניס יכול להיות שילוב ענק עדיין הייתי לראות אותו במילווקי (סיכוי קלוש שזה יקרה)
יונתן .S.
26 אוג 2017 14:34:43בוסטון לא נכנסה ברגע האחרון. כבר יצא דיווח מהימן מ-WOJ שזה מו"מ שהתקיים כבר חודש והקאבס חיפשו עסקאות טובות יותר ולא מצאו ולכן נאלצו להתפשר על הבחירה של ברוקלין ולא על טייטום.
והטרייד עם הבאקס הרבה פחות משתלם לקאבס. ברוגדון פחות טוב מדרק רוז, שלפני העסקה עם בוסטון, תוכנן להיות הרכז הפותח כרגע. והבחירה שלהם גרועה בהרבה ממה שזאת מברוקלין יכולה להציע להם. ההבדל בין מידלטון לקראודר בהחלט לא גדול מספיק בכדי לפצות על החסרונות בעסקה איתם. וזה עוד מבלי לציין שבוסטון גם פתרה להם את בעיית הגבוה מהספסל.
אגב – לבאקס גם יש זמן לחכות עם העסקה. גם ככה פארקר פצוע אצלם ויאניס חתום על חוזה חדש. הם יכולים מבחינתם לתת לזמן לרוץ ולראות עד כמה הקאבס יישברו בדרישות שלהם.
הקבוצה היחידה שלא ממש היה לה זמן וכעת גם אין לה יותר LEVERAGE, היא הסלטיקס.
PoopS
26 אוג 2017 14:31:23אם זה נכון בוסטון גמורה…
IT לא כשיר ולא יכול לחזור לגזענים ששרפו את החולצה שלו… קראודר עצבני… שני השחקנים האלה גמורים בחזרה בבוסטון. בכל מקרה יצטרכו להיפטר מהם.
יותר גרוע זה כל ההצהרות שאירווינג הולך להיות שחקן הפרנצ'ייז עם התחיבות לשנים קדימה… זאת אומרת בוסטון שמה את הכל עליו ועכשיו היא תצטרך להוסיף במקום IT הלא כשיר.
מרכוס סמארט ועוד בחירת דרפאט, וזה במינימום. לא רוצים? אין קיירי בסלטיקס. א-ב של מו"מ.
יונתן .S.
26 אוג 2017 14:40:24POOP, לצערי אני אישית לא יכול לקחת את התגובות שלך ברצינות, אם זה מה שאתה רושם.
בעיניי זה רחוק שנות אור מהמציאות.
להציע את סמארט + עוד בחירה לא יקרה בשום צורה שהיא. שלא נדבר על כך שמה זה נותן לקאבס? יש להם כרגע 4 רכזים. עם סמארט יהיו 5. מה עשית בכך?
א-ב של מו"מ? טול קורה מבין עינייך. אתה צריך שנייה להבין שאתה מתרברב על ניסיון שאינך מחזיק בכלל. אתה יודע מה מתרחש כרגע בדלתיים סגורות בין הקבוצות? מקורות כמו SHARANIA ן-WOJ לא יודעים. אתה מניח שאתה כן? קצת ענווה.
ולצד העובדות הללו – "לחזור לגזענים ששרפו את החולצה שלו" – הגזענים הללו הם במקרה רק שניים. ואגב – "גזענים" "גזענים", אבל אתה מדבר כרגע בהכללה על המטרופולין המרכזי היחיד באמריקה שקיים מצעד רשמי נגד דעותיו האחרונות של טראמפ, שנתפסות כגזעניות.
גיא
26 אוג 2017 15:21:14מסכים. אוהדי בוסטון ששרפו לא גזענים, רק כפויי טובה מסריחים.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
26 אוג 2017 15:54:46הטרייד יצא אל הפועל. אבל גם לא, בוסטון לא גמורים ולא בטיח.
השחקנים מקצועניים ויעלו לשחק, הם לא ילדות קטנות
Berch
26 אוג 2017 15:09:29צחוקים בליגה…
הכי אני שמח בשביל מאנו 🙂
Berch
26 אוג 2017 15:11:02אה, ואם שומפארט אומר שהוא לא אמר אז זה באמת כנראה לא קרה
מנחם לס
26 אוג 2017 16:52:06אני יותר מדי בתוך ניתוח החלפת הברך של אשתי ביום שני רגשית ונפשית מלהיכנס למה שקרה בין הקאבס והסלטיקס, אז רק אגיד "וואווו"
ד"ר הופמן
26 אוג 2017 17:54:21חביבי
אולי הקומישנר של האן בי איי רוקח את הדברים האלה בשביל להעלות את העניין בליגה??? סתם… מי לא אוהב קונספירציות?
רק בריאות לך ולג'ייל
רועי ויינברג
26 אוג 2017 17:06:42ההערכה של קליבלנד בקשר למצב הברך של תומאס נשארה, כרגע, בתוך המועדון, והם לא פנו לבוסטון בקשר לשינוי או לביטול הטרייד. זה יכול להשתנות.
פאקו
26 אוג 2017 17:13:32זה ברך או ירך?
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
26 אוג 2017 17:16:52ירך
אפלטון
26 אוג 2017 18:28:52מותן
הייט אשברי
26 אוג 2017 18:46:11ירך של עגל . טעים במיוחד.
עגל – התגעגעתי . דאגתי שמא הפסקת לפרק אותנו . אתה הקמע שלנו ,
יחד עם הטוסטר של קליי. תמשיך בדרכך המבורכת .
רועי ויינברג
26 אוג 2017 19:18:06אכן מותן, טעות שלי.
דורון האסטבן
27 אוג 2017 00:25:18🙂 יצא מצחיק מאד, גיא הטוב מקבל תיאבון מהסינטה/סטייק מכם
ד"ר הופמן
26 אוג 2017 17:55:05מה זה משנה?
בכל מקרה זה אההה- ברוךךךך
captain beefheart
26 אוג 2017 17:17:24וואחד תפנית בעלילה וכל תוצאה רעה למישהו. מקווה שהטרייד יופעל ואם הקאבס פיספסו בבדיקות – זב"שם.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
26 אוג 2017 17:52:42לפי הפירסומים האחרונים הקאבס לט פיספסו בבדיקות אלא להיפך.
הטרייד היה טוב לשתי הקבוצות ולכן הסיכוי הגדול הוא שהוא כן יצא אל הפועל.
מה שלא יהיה, אין לו חשיבות לזהות האלופה הקרובה
captain beefheart
26 אוג 2017 18:40:18ודאי. במזרח אין כל חדש 😉
חזיר יבלות צעיר
26 אוג 2017 18:20:16יש דיבור כרגע שהקאבס מעוניינים כרגע בעוד משהו (טייטום/בראון? סמארט?) כדי להשאיר את הטרייד. ככה אנחנו- חזירים
חזיר יבלות צעיר
26 אוג 2017 18:25:00יותר בכיוון של בחירה
דדי
26 אוג 2017 19:10:48רציתי להגיב אבל יש לי סחרחורת מכל הספינים שקראתי כאן לגבי כמה המצב של בוסטון לא הרבה יותר גרוע משל הקאבס אם הטרייד הזה מתבטל…
שעיה
26 אוג 2017 19:35:50אם הטרייד מתבטל, קליבלנד חוזרת למקום בו הייתה לפני הטרייד עם שיפור קל כי אירווינג יודע שניסו.
בוסטון מקבלת שחקנים ממורמרים ופוינט גארד כוכב לא כשיר ולא סחיר(פצוע). הם בתחת. היגיון פשוט.
עידן
26 אוג 2017 19:37:22+1
דדי
26 אוג 2017 19:38:28+2
רועי ויינברג
26 אוג 2017 19:45:35+3
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2017 20:06:404+
איתן
27 אוג 2017 00:09:21בס"ד
+5
ועדיין נראה לי שקליבלנד לא תרצה לוותר את הטרייד.
אם תומאס יהיה כשיר להערכתי לחצי השנה של העונה זה מספיק לה.
מקבלת הזמנות לאליפות+בחירה גבוהה+ שחקן ספסל ראשון/חמישייה שעוזר מאוד הגנתית ומוריד מלברון + גבוה שסוג פינה וגם הימור לעתיד.
קליבלנד ינסו קצת לסחוט בגלל המצב הרגיש בבוסטון. מצדד שני בוסטון יודעת שקליבלנד לא תקבל מאף אחד יותר.
לסיכום: בלי הטרייד בוסטון במצב רע. מצד שני קליבלנד לא תקבל יותר מזה. לכן הטרייד יתבצע אלא שקליבלנד תנסה לקבל עוד. השאלה מי ימצמץ ראשון. הימור שלי- תהיה תוספת של בחירה שברור שתהיה לא גבוהה. נראה לי שיש להם בחירה עוד כמה שנים של קליפרס במקרה שיהיו בפלייאוף.
יש עוד שתי קונספירציות:
אחת: בוסטון לכאורה ידעה ממצבו של תומאס. אולי גם קליבלנד וזה היה כלול בטרייד רק שלא נחשף מסיבות כלשהן. לכן קליבלנד קיבלה כזה ערך. שוב קשור למה שכתבתי למעלה שבסופו של דבר אם כשיר לחצי השנה של העונה עונה לכל צרכיה.
שנייה: קליבלנד חשבה שהוא פצוע וכל העיסקה בשביל שגם בוסטון שמאיימת עליה תהיה תקועה עם שחקנים שלא רוצים להיות בה כמו שהיא עם קיירי. אבל זה נראה לי מופרע. רק אם זו האמת או שתומאס פצוע לכל העונה הטרייד לא יתבצע
ד"ר הופמן
26 אוג 2017 20:19:3455-
עכשיו כבר לא נראה לי שזה יקרה ואם כן מדובר במקצוענים. IT יודע שאם לא יתן שנה דומה לזו של שנה שעברה המקס שלו לא קיים יותר. בגזרת קראודר הסיפור שונה אבל לבוסטון יש מספיק שחקנים טובים בעמדה שלו.
שעיה
26 אוג 2017 21:04:35טרייד לא מתבטל בגלל פציעה קלה. כולם ידעו על הפציעה. טרייד מתבטל כשהסחורה היא לא מה שאמורה להיות. כלומר שיש השלכות על הביצועים של אחרי הפציעה. אז חמודי, טרייד מבוטל אומר שלבוסטון אין פוינט גארד ברמה של קבוצת גמר. על איזה מקס אתה מדבר.
עידן
26 אוג 2017 21:14:06אם הפציעה היא כזו שלא מאפשרת טרייד המקס היחיד שאייזיה יקבל יהיה פפסי מקס
avri
26 אוג 2017 22:29:34שעיה, אני בטוח שלא תיפול מהרגליים אם אני אגיד לך שבבוסטון לא בדיוק בנו על אליפות בשנה הקרובה. ההבדל בין בוסטון עם איזייה ובוסטון בלי איזייה הוא שבסינריו הראשון נגיע לגמר המערב ו15% נעבור הלאה ונחטוף סוויפ מהדאבס, ובסינריו השני נגיע לסיבוב השני ו50% נמשיך הלאה לחטוף 4-2 מקליבלנד. בשני המקרים אנחנו קבוצת צמרת במזרח בלי סיכוי של ממש ללכת עד הסוף.
יונתן .S.
26 אוג 2017 21:42:43שקיירי יהיה מרוצה שהקאבס ניסו להעבירו ולא עשו זאת בסוף?
גם כל אשה מרוצה כשהגבר מנסה אבל לא מצליח לו בתשמיש.
אם הטרייד מבוטל קיירי רק ממשיך לצבור תסכול. המחשבה על כך שקיירי יהיה מרוצה כי הקבוצה ניסתה ולא הצליחה מראה בעיניי שוב עד כמה רבים מאיתנו לא מבינים איך מוחם של שחקנים בליגה עובד ומהיר מערכת המוסר שמעלים בה ספק מצד הקבוצות והאוהדים על ידי השחקנים.
יונתן .S.
26 אוג 2017 21:47:03בשורה התחתונה, אל תבצע מסקנות חותכות ועוד תטען שהן בעצם ברורות מאליהן.
avri
26 אוג 2017 22:22:05איזו הגזמה מטורפת(!). אם הטרייד מתבטל (וזה ׳אם׳ עצום כי קליבלנד לא תוותר על בחירה גבוהה כשברור שם שהולכים לבניה מחדש) אז בוסטון חוזרים לאותו מצב בדיוק. איזייה היה אמור להשאר בבוסטון עוד שנה אחת בדיוק – שנת חוזה מיינד יו (ועוד איזה חוזה) – ואם הוא בריא אז הוא ייתן את כל מה שיש לו. קראודר בצדק יהיה ממורמר אבל היה ברור לו שמנסים להעביר אותו מהשניה שבחרו בטייטום.
מצד שני, אם הטרייד מתבטל אנחנו שוב בתמונה להנחית את פורטר בשנה הבאה – לא פרוספקט כל כך נורא. גם על ההשארה של זיזיץ׳ אני לא בדיוק אתבאס.
שורה תחתונה – אני לא מבין מה כולם מדברים פה על תחכום ועל טקטיקה של מנהלים מבריקים. זה עניין מאוד פשוט – קנית סוס – בדקת לו את השיניים – יש לו עששת – בוטלה העיסקה. סה טו. הבעלים של המכולת השכונתית שלכם היה עושה אותו הדבר אם הבדיקות של איזייה לא היו נראות לו.
לעניין שורפי הגופיות אני לא אתייחס. אייזיה יודע כמה שהקהל אוהב אותו בסלטיקס ומי שמייחס לזה חשיבות – שיישב לבד בפינה ויחשוב טוב טוב על מה שהוא עשה.
שעיה
26 אוג 2017 22:32:21אם הטרייד מבוטל לבוסטון אין רכז. לא אירוינג. לא תומאס (פציעה חמורה). לא פולץ. וגם אי אפשר לקבל משהו עבור תומאס (בלוף הסחורה הפגומה נחשף ברבים). בהצלחה לבוסטון בלי פוינט גארד
יונתן .S.
26 אוג 2017 22:46:42מרכוס סמארט…? טרי רוזייר מחליף…?
אולי לא יהיה קל בהתחלה, אבל הסיפור מאוד אפשרי כאן.
לא אומר שהקבוצה תרוץ מצויין בצמרת, אם בכלל, אבל זה לא כמו שאין כרגע מחליף ראוי באמת לג'ון וול ב-DC.
אגב, הנכס העיקרי בעסקה היא הבחירה. לא תומאס. אני תוהה עם עצמי באמת מה העניין כאן. בתור אחד שגם מגיע מהתעסקות בתחום הרפואה, אני מניח שבגלל שלא בוצע ניתוח, כנראה יש שיח מאחורי הקלעים אם הצעד היה הנכון או לא, כי ניתוח כאן לא בעייתי בטווח הקצר, אלא בטווח הארוך (ספורטאים לא חוזרים באופן חיובי מניתוח כזה). וכאשר מדובר ברכז שרואים בו תחליף לדיירי לפחות, בהמשך העונה, והוא בשנת חוזה, לטעמי יש כאן חשש שתומאס לא יעניק להם יכולות בכל צרכו.
לא רואה סיבה ריאלית לטעון שהסלטיקס העניקו כאן סחורה פגומה, כי הם היו שקופים במהלך התהליך. אין סיבה שכאשר הטרייד עוד לא אושר, שסטיבנס ואיינג' יגיבו, גם אחרי וגם לפני הטרייד, על פציעתו מבלי שנעשה על זה שיח אפילו פתוח יותר בדלתיים סגורות.
לכן אני מניח שבגלל שהשיחה עלה בבדיקות הרפואיות, שיש כרגע דין ודברים בין רופאי הקבוצות ומומחים נוספים. זה בעיניי גם למה אין עדיין דיווחים רבים בנושא (עקב חיסיון רפואי).
שעיה
26 אוג 2017 23:06:25בהצלחה לבוסטון עם רוזייר וסמארט. מתי הסלטיקס ימצאו שוב רכז אולסטאר? חלון ההזדמנויות בנבא מאוד קצר.
יונתן .S.
26 אוג 2017 23:24:24זאת אופציה טובה בהשוואה להרבה קבוצות פלייאוף אחרות.
דבר שני, אופציות קיימות האמת בשפע כשמדובר ברכזים טובים עם פוטנציאל אולסטאר בליגה.
אם כבר, שחקן עם יכולת להפוך לסטאר וטופ 15 בליגה זה משהו אחר…וכאן בוסטון אכן מפסידים אם העסקה נופלת.
אך אחזור ואגיד – עושים מהמצב של בוסטון דיראון והאמת היא שאני לא רואה הרבה הבדלים בינם לבין הקאבס. הרוב שכחו מה היה שם שנייה לפני הטרייד. מה גם שהקאבס רוצים מאוד את הבחירה מברוקלין. הטרייד הזה לא ייפול בקלות. נחכה ונראה מה יהיה. לטעמי העניין ייסגר בביטול או אישור עד היום בלילה.
avri
26 אוג 2017 23:04:35יש להם את סמארט ואת רוזייר שזה בק אפ די משובח ומבחינה הגנתית אפילו שדרוג. אם הסחורה פגומה אז הסחורה פגומה, אין הרבה מה לעשות כאן. פציעות זה חלק מהעסק.
ד"ר הופמן
27 אוג 2017 18:43:10אברי
אם אתה קורא את זה, לא יודע עם ראית את הסרטונים מהאימונים האחרונים של סמארט עם הורפורד. הוא הוריד במשקל משומן ומסת השריר שלו גדלה. האימונים מראים שהוא בשיפור רציני. אני חושב שהוא וטאטום יעשו לנו את הפתעת העונה. נחייה ונראה.
avri
26 אוג 2017 22:32:28עממה, מה שאני מתחיל לחשוד כאן זה שאיינג׳ ניסה לדחוף לקאבס סוס מת.
חזיר יבלות צעיר
26 אוג 2017 20:26:51קליבלנד במירוץ אחרי וויד
עידו גילרי
26 אוג 2017 20:51:36איזה מירוץ? אם הוא משיג באי-אאוט הוא די בטוח יבוא אליהם.
שעיה
26 אוג 2017 22:36:07וויד סוס מת עם אגו של סופרסטאר.
avri
26 אוג 2017 23:05:33פה אני ממש מסכים איתך.
ד"ר הופמן
27 אוג 2017 18:44:00למה אתם מזלזלים באולסטאר עם כל כך הרבה ניסיון?
רועי ויינברג
26 אוג 2017 20:44:08גם לנואל יש סעיף נו-טרייד השנה, כמו לרון בייקר. אם הוא יועבר הוא יאבד את זכויות הבירד וכך גם אפשרות להרוויח כסף ולכן כל טרייד שלו השנה חייב את הסכמתו.
אפלטון
26 אוג 2017 20:46:51מעניין איך יהיה בליגה שבה לכל השחקנים יהיה סעיף נו טרייד, כמו בשוק עבודה רגיל. זה יהיה כל כך נורא?
חוץ מזה נואל עשה טעות שלא לקח מה שדאלאס הציעו לו אבל ניחא.
עידו גילרי
26 אוג 2017 20:50:40The reported $17 million offer from Dallas was non-existent in any form, according to sources.
רועי ויינברג
26 אוג 2017 21:00:48Nerlens Noel clearly betting on himself with acceptance of $4.1M QO. He turned down 4-year, $70M Mavs offer made on July 1, sources say.
עידו גילרי
26 אוג 2017 21:10:28ESPN חייבים להתחיל להצליב מידע בין הכתבים שלהם.
רועי ויינברג
26 אוג 2017 21:47:36מסכים. אבל במקרה של ספק – אני הולך עם ווז'.
Ljos
26 אוג 2017 21:08:46אני בעד.
קבוצות אשכרה יצטרכו לשכנע שחקנים כדי לעבור ופחות יתייחסו אליהם כאל נכסים.
דדי
26 אוג 2017 20:53:57לנואל יש כמה תחביבים שלא לגמרי מסתדרים עם כדורסל.
אסף
27 אוג 2017 00:21:54דדי אפשר הסבר?
דדי
27 אוג 2017 00:35:51סלח לי, אבל לא מרגיש נח עם זה כרגע.
אבל זו הסיבה העיקרית שהערך שלו בליגה לא גבוה כמו שהוא היה אמור להיות.
לא חושב שהוא עשה החלטה חכמה בוויתור על ה 70 מיליון מדאלאס.
אסף
27 אוג 2017 00:39:54תודה
צ'ומפי
26 אוג 2017 20:56:35יש הבדל עצום בין בוסטון לקליבלנד – בוסטון יכולה להרשות לעצמה ליפול טיפה שנה אחת וקליבלנד לא.
בסופו של דבר בוסטון השיגה החתמה טובה בקיץ והעתיד שלה ורוד עם פוטנציאל צעיר ובחירות בעתיד. תומאס אולי יתמרמר (לא בצדק לטעמי, אז מה עם היו 2 אוהדים מפגרים?) אבל יעלה וישחק כמו פנתר – שנת חוזה שלו והזדמנות אולי אחרונה לקבל כסף גדול. אם הטרייד יתבטל חבל מאוד אבל לא סוף העולם, לא ציפו מהא אליפות השנה גם ככה.
קליבלנד לעומת זאת אולי בשנה האחרונה של לברון והזדמנות אחרונה להלחם על תואר (שהטרייד הזה עוזר או לפחות לא פוגע) ואז כנראה בנייה לעתיד ששם היא מקבלת בחירה, סנטר צעיר ואת אחד החוזים הטובים בליגה לסחור איתו. אם הטרייד מתבטל לא רואה איך היא תקבל יותר גם להלחם על התואר וגם לבנייה לעתיד, לברון יעוף וקיירי ממורמר+ יהיה בעל ערך נחות לטרייד (גם בגלל שתשאר רק עוד שנה לחוזה)
בירדמן
26 אוג 2017 21:05:34זה גורם לי להעריך את איינג'.
אהרון שדה
26 אוג 2017 22:31:32דדי לדעתך יש אמת בשמועות ?
להערכתך הטרייד יבוצע או יבוטל ?
avri
26 אוג 2017 23:06:57למה אתה שואל את דדי? יש לו קשרים אצל אלטמן?
יונתן .S.
26 אוג 2017 23:20:43אולי אנשים חושבים שעל פיו יישק דבר.
דדי
27 אוג 2017 00:12:03אהרון, לא יודע לאן זה ילך בסוף, אבל מה שבטוח הוא שעכשיו הקאבס יידעו בדיוק מה ההצעות הכי טובות שהם יוכלו לקבל מקבוצה אחרת עבור קיירי, ויוכלו להשוות אותן לטרייד הזה אם תומאס לא כשיר (כי אם הוא כשיר לא תהיה הצעה טובה יותר), כי כל קבוצה שרצתה אותו אבל ניסתה להתחכם במשא ומתן, תתנפל עכשיו על חלון ההזדמנויות הקטן הזה שנוצר עכשיו עד סוף ההערכות הרפואיות ובאמת תיתן לקאבס את ההצעה הכי טובה שלה.
זה יאפשר לקליבלנד להגיע להערכה הרבה יותר מושכלת אם שווה לבטל את הטרייד כמו שהוא.
בכל אופן, אם הבדיקות של תומאס מראות על חזרה למגרש בכושר מלא תוך כמה חודשים, אני חושב שזה לא יהיה כזה קריטי מבחינת קליבלנד.
אבל אם יש כאן סיכון אמיתי שהוא לא יחזור העונה, או לא יוכל לחזור לעצמו ב 100% אף פעם (ושמעתי שיש סיכון כזה), אז יש לקליבלנד הרבה על מה לחשוב, וזה צריך להסתיים עם פיצוי של לפחות בחירת סיבוב ראשון – אולי הבחירה של בוסטון עצמה, כי הקאבס לא יעשו כאן בלגן ושרירים ויסתכנו באיבוד כל הנכסים בטרייד כדי לקבל בחירת סיבוב שני…
הם יצטרכו לנסות להשיג עוד אפשרות לחזק את הקבוצה העונה (ובחירת סיבוב ראשון, גם אם היא נמוכה, תעזור בזה), והמצב הקשה של בוסטון אם יש בעיה גדולה עם תומאס ברור גם לקליבלנד…
זה בעצם יהיה כאילו בוסטון לוקחת את השחקן הכי טוב שלה בעונה הקודמת, שחקן שנבחר לחמישייה השלישית של כל הליגה, עוטפת אותו באריזה, ופשוט זורקת לפח ללא תמורה.
זה לא מצב שג'נרל מנג'ר יכול להרשות לעצמו שיקרה כשהוא כל כך קרוב לטרייד עבור קיירי אירוינג, שלא לדבר על 3 השחקנים כאנשים פגועים וממורמרים בחדר ההלבשה, על המגרש, ומסביב לקבוצה.
זה פשוט מצב בלתי מתקבל על הדעת שאיינג' יהיה חייב להימנע ממנו כך או אחרת.
אפלטון
27 אוג 2017 00:27:11עזוב את הקטע של קיירי שהגיע בהפתעה.
אם איינג' ידע שיש סיכוי שתומאס הוא סחורה פגומה, איך יכול להיות שוויתר על הזדמנות לבחור בפולץ, בול או אפילו מונק כדי שיהיה לו בק אפ. לא נראה לי הגיוני הקטע עם תומאס. נראה לי באמת יותר עניין שקליבלנד מנסה להפעיל לברג' לגנוב איזה בחירה נוספת בלחץ.
דדי
27 אוג 2017 00:39:29כולם ידעו שתומאס הוא סחורה פגומה. גם איינג' וגם קליבלנד (למרות שבטח לא יכלו לדעת בדיוק).
אני כתבתי כמה פעמים כבר שנאמר לי שהפציעה שלו יכולה להיות מאד רצינית, וזו אחת הסיבות שלא הבנתי את הוויתור על פולץ.
אבל זה שאני חושב X על פולץ או Y על טייטום לא אומר שאיינג' חייב לחשוב ככה…
אהרון שדה
27 אוג 2017 00:46:47תודה רבה דדי
Smiley
27 אוג 2017 18:15:55זיזיץ' עוד לא הרוויח את הזכות להיות ממורמר 🙂
פה איתמר
26 אוג 2017 22:33:53מה זה אומר על הטרייד אם שתי הקבוצות בהצצה סביר אם הטרחיד יבוטל?
פה איתמר
26 אוג 2017 23:33:21*מה זה אומר על הטרייד אם שתי הקבוצות במצב סביר לו הטרייד יבוטל?
יונתן .S.
26 אוג 2017 23:58:17אתה שואל מה יקרה אם הטרייד יבוטל או מה עלול להביא לביטולו?
פה איתמר
27 אוג 2017 00:00:28לא. אני שואל מהי בעצם חשיבות הטרייד ועד כמה הוא טוב אם שתי יהנו מביטולו?
יונתן .S.
27 אוג 2017 00:27:30הבנתי. האמת היא שיש כאן בתגובות שיח פורה על החשיבות לשני הצדדים במידה ויבוצע ביטול. הבאתי קטע מכתבה באנגלית שסיקרה את הנושא.
אם אסכם ממש בקצרה –
מבחינת הקאבס, ביטול אומר שהם לא ישיגו משהו כמו שהם יכולים להשיג מהסלטיקס. הם יפספסו די בוודאות את ההזדמנות הכי טובה שלהם להשיג נכס שיכול לתרום לעתיד אחרי לברון או להוות הקלף מיקוח הכי טוב שלהם עבור כוכב נוסף לצידו – והנכס הזה הוא הבחירה מברוקלין.
מבחינת בוסטון, נראה שהם במצב טיפה פחות טוב מהקאבס, נטו בגלל שהם יקבלו חזרה 2 שחקנים מתוסכלים מהטרייד שבוצע עליהם, כאשר אחד מהם אולי חווה פציעה שיהיו לה השלכות בטווח הארוך. כל זה כשהוא בגיל 30, בשנת חוזה וזריזות היא אספקט קריטי במיוחד בצורת המשחק שלו.
לסיכומו של עניין – שתי הקבוצות יקבלו חזרה שחקנים מתוסכלים. הן שתיהן מפסידות כי אף אחת מהן לא תקבל חבילה טובה יותר ממה שהן מקבלות בעסקה הזאת.
פה איתמר
27 אוג 2017 17:50:12כולם מדברים על כך ש הקאבס נכנסו להימור פנימה ועכשיו מחפשים מי יוכל להשוות את ההימור של בוסטון ואף להעלות.
למה מניחים שאיינג נשאר פאסיבי ולא בודק את השוק בינתיים?
יונתן .S.
26 אוג 2017 23:19:02Most likely the Cavs will try to get a second round pick out of Boston added to the deal. The Celtics may not be willing to give that up and the Cavs would have a decision to make. They really want that pick.
זה המידע הכי עדכני ודי מהימן שמצאתי עד כה. לפי דעתי, לא מדובר כאן בבחירת סיבוב שני בהכרח, אלא בחירה נוספת באיזור סוף הסיבוב הראשון ועד סוף השליש הראשון של הסיבוב השני. לסקירה קצרה של מצב הבחירות של בוסטון מראה שאין לה בחירות סיבוב שני הצפויות לסיים באותו מקום ולכן הבחירה הנוספת שידרשו תהיה בעצם בחירת סיבוב ראשון מקורית של הסלטיקס. בגלל שבחירות סיבוב ראשון הן נכס שתמיד מוערך בליגה ולעיתים אף "שובר את הקרח" בעסקאות, בוסטון כנראה לא ירצו לוותר בקלות על עוד אחת כזאת.
יתרה מכך, חשוב לציין שקיימת תמימות דעים בנוגע לעוד 2 סוגיות:
1 – הנכס שהקאבס הכי רוצים בטרייד הוא הבחירה. לא תומאס. העיכוב הוא הרבה בגלל החשש שפציעתו תגרר הרבה יותר מאוחר מתחילת העונה. זאת דעתי לפחות. אני גם מאמין שהוכחה טובה להערכת הבחירה יותר מכל היא העובדה שדווח מספר פעמים שמה שמניע מהעסקה לצאת לפועל עוד לפני כחודש הוא השיח על מה הנכס האחרון בעסקה שיועבר לקאבס – טייטום או הבחירה מברוקלין. העובדה שהבחירה נבחרה בסוף מראה שבוסטון השיגו מהקאבס פשרה בסוף.
2 – הקאבס גם לא מעוניינים לפוצץ את העסקה לאלתר. הכיוון כרגע הוא לקיים שיח נוסף על הנושא ולראות איך מתקדמים משם.
יונתן .S.
26 אוג 2017 23:47:41Contacted by CSNNE.com on Saturday, two league officials, who have been in contact with the Cavs regarding Irving since his trade request in July, still believe the trade with Boston will eventually get worked out.
“The only way the Cavs back out of this is if they saw something in his physical with them that gave them a reason to think that this could be a long-term, lingering-type injury even with surgery,” one source said.
The other source added, “Whatever the medical report says, the Cavs have to remember who they are dealing for, a guy who is as tough a player as you’ll find in this league, a guy who stepped his game up in the playoffs while dealing with a heavy heart following his sister’s death. It’s a cliché, but you really can’t measure how much heart this guy plays with. If you’re going to trade Kyrie, you trade him for a guy with Isaiah’s talent, a guy who has played through tremendous pain, physical and emotional, and stood out. I just think both teams are too far down this road together, to kill the deal. Walking away from it is a lose-lose for both teams.”
And, in all likelihood, if the Celtics decide to include another draft pick as additional compensation, it’s unlikely to be the protected first-round pick they'll receive next year from the Los Angeles Lakers.
Instead, it would likely be a second-rounder, which is what the Celtics received a few years ago when they were in Cleveland’s shoes following a trade for Jeff Green in 2012 from Oklahoma City.
After acquiring Green in February of 2011, he underwent season-ending heart surgery in December of 2012.
Boston put together a case that the Celtics were deserving of additional compensation due to information relative to Green that wasn’t made available to them at the time of the trade.
Then-NBA commissioner David Stern agreed, ordering the Thunder to send Boston a 2013 second-round pick.
דורון האסטבן
27 אוג 2017 00:28:08אי אפשר לצאת לטיול בשבת ולחזור בשקט הביתה,
מטורף, אם דדי קיבל סחרחורת מה יגידו אזובי הקיר כמוני.
הספקתי להבין את גיא משה שעיה אשך דדי ועוד מעט תגובות
שהספקתי לקרוא.
דורון האסטבן
27 אוג 2017 00:33:44רועי אין עליך!!! איזה יופי של רותח מהתנור,
באמת לא נעים לבוסטון,
חשבתי שהקרמה של איגי בלוחמים כי הוא סמל שם
וכך עשו
חשבתי שהקרמה של קיירי בקליבלנד כי הוא סמל מכובד שם
ובאמת מתאים לו (גם בוסטון מתאימה לו באופי)
אז חשבתי, לקרמה יש חוקים ודרכים משלה,
אולי ישלים בלית ברירה עם לברון.
בכל מקרה הקרמה תקבע.
Thedud
27 אוג 2017 01:31:46אני שאלה
לכריס פול יש כוחות הוריקן?
דדי
27 אוג 2017 02:00:07Woj
Story posting soon on ESPN: After Thomas physical, Cavs planning to seek further compensation before finalizing Irving trade to Boston.
עידן
27 אוג 2017 03:16:53אלטמן הקטן הולך לרוקן את דני בוי
עידן
27 אוג 2017 03:36:12ources: After Isaiah Thomas physical, Cavs plan to seek additional asset to complete Kyrie Irving deal w/ Celtics.