1.הפתרון הטוב ביותר: טרייד על לברון. עם מי? למה לא סלטיקס?
(אוהדי סלטיקס שורפים את גופיית אייזיה תומאס)
אתמול הקדשתי את כל מה שיש בי כדי לנסות לשכנע את אוהדי הסלטיקס באתר שהגיע הזמן להתכונן ל'ריקוד הגדול'. השקעתי בטור כל טיפת אנרגיה בגופי ובמוחי, את כל החיות, העצמה, והתסיסות שעדיין נותרו בעטי, ואת כל שאריות הכשרון, הגניוס, והמחוננות שעדיין מציצים פה ושם אחרי שימוש פראי ומוגזם (ולעתים לא מוצלח בתכלית) ביכולות הללו משך 80 שנה. אוקיי, 60 שנה.
אז היום אני כותב על הקליבלנד קבליירס אחרי שאתמול לא רציתי לחשוב אפילו עליהם.
הסיפור הוא פשוט ולא משנה כיצד תסתכל עליו: הקאבס לא מסוגלת לנצח את הווריורס בשום אופן וצורה. אני מאמין שהיא אפילו לא תגיע להזדמנות לשחק נגד הווריורס כי הסלטיקס ייבשו אותם בגמר (או חצי גמר) המזרח.
מדוע אני אומר זאת בהחלטיות כזאת?
שלוש סיבות:
1. הקבוצה איבדה את השחקן היחידי שהיה לה מלבד לברון שהצליח לנער את הווריורס ולקלוע נגדם, ומחליפו הוא נמוך מדי (1.75 מ') ולא טוב מספיק לגרום ליותר מ-DENT קטן – "פגיעה קטנה" כמו זאת שבדלת הרולס רויס 2018 החדשה של מומי – בווריורס.
2. הקאבס היא קבוצה מבוגרת מדי וחסרת אתלטיות מדי. לברון ג'יימס הוא בן 32. צ'נינג פריי 34, דרון ויליאמס 33, ג'י אר סמית 32, קייל קורבר 36, ריצ'רד ג'פרסון 37, דנטיי ג'ונס 36, ג'ף גרין 32, ודריק רוז שהוא בן 28 נושא גוף על ברכיים בנות 40.
3. ללברון נשבר מהקאבס והוא רוצה טרייד.
זאת הסיבה החשובה ביותר למה לקאבס אין כל סיכוי נגד הווריורס. זוהי היתה ההרגשה שהיתה לי מאז הפסד הקאבס לווריורס. בתחילה חשבתי שרק אני מרגיש כך, אבל אחרי העזיבה של קיירי אירוינג ה'אקרון ביקון ג'ורנל', ה-https://thesportspost.com/, ה'ספרוטינג ניוז', ועכשיו זה מתחיל להופיע ביותר ויותר בלוגרים מקליבלנד (ולא רק!) שלברון "מאד לא מרוצה" בקאבס והוא היה מסכים לטרייד לעונה הזאת ללא כל בעיה.
אם אתם זוכרים, הצעתי זאת כבר לפני כמה ימים, עוד כשקיירי אירוינג היה בקבוצה (ואז הגיבו לי באתר שלא יהיה כל טרייד כי כך כתוב בחוזה – אלא בהסכמתו – ואני הגבתי שזה בדיוק הדבר שהוא רוצה יותר מכל דבר אחר).
למה אני בטוח שלברון רוצה טרייד עכשיו, וכמה שיותר מהר?
כי אילו חיכה עד לסיום העונה, הוא יעזוב את הקאבס כבוגד. למה כבוגד ואיש כיליים, איש רע ואגואיסט שרק גורלו חשוב בעיניו? כי הוא יכול היה להסכים לטרייד לפני שנה (ז"א עכשיו!) ולקאבס תהיה אפשרות לקבל עבורו ערך רב, אפילו לשנה (כי כל קבוצה שתיזכה בו תקווה גם ששנה שלמה שם תשנה את כל תכניות הלייקרס שלו!)
לברון מאוכזב מדברים רבים בקאבס:
(1)הוא אף פעם לא אהב את בעל הקבוצה דן גילברט, והוא לעולם לא שכח את הזבל שהוא שפך עליו כשהחליט לעזוב את הקבוצה למיאמי. גם כשחזר, ואפילו עזר לקחת אליפות, היחסים עם דן גילברט אף פעם לא התחממו. אני לא חושב של'יהודי-נוצרי' היתה איזו שהיא השפעה על יחסיהם.
(2) לברון גם כעס מאד כשדייויד גריפין – המנכ"ל לשעבר – פוטר. הוא לא אשכרה פוטר אלא "החליט לעזוב" אבל חוסר רצונו של דן גילברט להמשך תיפקודו בקאבס היה ידוע לכל, ועובדה שגילברט סירב לשלם לו את המשכורת שמשולמת לכל המנכ"לים ברמתו ובדרגתו.
(3) לברון כעס, ועדיין כועס, שהקבוצה החמיצה להביא שחקן חופשי בעל רמה כדי לתת ללברון אפשרות לגבור על הווריורס.
כפי שכתבתי אתמול, "Summer Moves Put Celtics On Top Of East"
לפני שגריפין עזב הוא השאיר לקאבס תכנית מפורטת כיצד להחתים את ג'ים באטלר, פול ג'ורג', או כרמלו אנטוני (https://www.cbssports.com/nba/news/griffin-reportedly-left-trade-plans-behind-for-cavs-to-get-paul-george-or-jimmy-butler/)
איש בקאבס לא הזיז את התחת לממש את תכניתו של גריפין, ועתה זה מאוחר.
אם שמתם לב לברון לא פצה פיו וציפצף אפילו פעם אחת בחודשים האחרונים, מלבד להפליץ על דונאלד טראמפ. הוא לא הגיב על עזיבת גריפין והוא לא הגיב על רצונו של קיירי אירוינג לעזוב. הוא התנהג – ומתנהג – כשחקן שלא איכפת לו מה יקרה. הוא כנראה החליט שלא כדאי לפתוח את הפה ולהתמרמר. השנה הזאת ממילא אבודה, אבל היא תעבור מהר, והופ, הוא קונה כרטיס טיסה לאל.איי.
אז למה לא לעשות מה שהצעתי לפני כמה ימים? להקדים רפואה למכה ולתת ללברון לצאת מקליבלנד כגיבור?
אני לא יודע כמובן מה בראשו של לברון. אני לא יודע אם הוא החליט שהוא רוצה לעבור ללייקרס ולהקים שם את הממלכה העסקית שלו, או לא. אבל לא משנה, הרבה קבוצות היו שמחות ל-"ONE YEAR RENTAL" של לברון, ואפילו לתת די הרבה עבורו אם הן מאמינות שאיתו ישנו סיכוי לאליפות. אתם מתארים לעצמכם מה זה עבור לברון לעזוב את העיר כגיבור? ARE YOU KIDDING ME? זהו חלומו וזוהי משאת נפשו. לברון חייב אהבה והדבר האחרון שהוא רוצה זה לא להיזכר כגיבור שהביא את האליפות הראשונה, אלא כבוגד שחיכה עד הרגע האחרון והקאבס קיבלה אפס עבורו!
אז הנה מה שקפץ לי לראש: למה לא לעשות טרייד עם הסלטיקס?
קיירי אירוינג יקבל את לברון בזרועות פתוחות והם אפילו יתנשקו בפגישה המחודשת שלהם (יותר למטה תקראו את הטוויטר של לברון לקיירי על הטרייד, ותחליטו בעצמכם!). קיירי אירוינג יידע שלברון מובא כשכיר חרב לעונה אחת, ואז כשלוקחים את האליפות מהווריורס, לברון עוזב והאלופה הופכת לקבוצתו של קיירי.
זאת תהיה השנה שכל צעירי הסלטיקס יתבגרו מהר מאד כשהבוסטון הופכת לסופר-טים מספר 1 בהיסטוריה. אמנם רק לעונה אחת, אבל אז בכוח המומנטום, הקבוצה תישאר סופרית לשנים רבות ללא לברון, אבל עם קיירי אירוינג, גורדון הייוארד, אל הורפורד וכל הכוכבים הצעירים.
לסלטיקס יש מספיק מה לתת לקאבס מבלי לפגוע בגרעין הקבוצה, וכן בחירת דראפט או שתיים (שהם כעת לא צריכים ממילא) לא תיפגע בהם כהוא-זה…
2. מה אומר הטוויטר של לברון על קיירי אירוינג?
That's the only way to be to the kid! Special talent/guy! Nothing but respect and what a ride it was our 3 years together Young Gode #Filayy https://twitter.com/tony_hartman/status/900137937496453120 …
לברון פונה אל קיירי אירוינג "KID". הוא מוסיף "NOTHING BUT RESPECT". "איזה מסע משותף בן 3 שנים!!!
מה זה אומר לי? שלברון ישמח מאד להתחבר שוב לקיירי. בבוסטון!
3. כל כך UNFAIR לאייזיה תומאס!
כמו אוטומט, מיד אחרי הטרייד של אייזיה התחילו הליכלוכים. FS1'S Chris Broussard דיווח שכמה GM'S אמרו לו – עם הבטחה להישאר בעילום שם – ש-"אייזיה תומאס היה בלתי נסבל ע"י חבריו בחדר ההלבשה, ולא היה לו אף חבר בסלטיקס".
מיד, ובשפה שאינה משתמעת לשתי פנים, חברי קבוצתו הכחישו זאת במילים חריפות (Immediately and overwhelmingly,). המדיה בבוסטון לא עזרה עם סיפורים משלה על התחככויות, בעיות של אחזקת כדור מוגזמת של אייזיה, ועוד.
אותו דבר קרה, אגב, כשאייזיה עזב את סקרמנטו, וכשהוא עזב את פיניקס. לפתע האתרים המקומיים מוצאים חולשות ובעיות עם השחקן שעזב. הסיבה היחידה שהוא עזב את סקרמנטו היתה שהחלונות הגבוהים שם לא האמינו שהוא טוב מספיק להוביל את הקבוצה לשלב גבוה יותר. זה הכל. אבל המדיה שם מיד החלה להמציא סיפורים על סכסוכים וקנאה בין אייזיה לדמרכוס קאזינס, ואחד מהם היה חייב לעזוב (קאזינס מסתכסך עם כל אחד אז אין כאן כל פלא).
כשהוא עזב את פיניקס, מיד כתבו שם שהבעיה הגדולה היתה שגורן דראג'יק לא נשאר שם 'במקום הגמד'.
אז מה בדיוק הבעיה? למה כולם מאשימים ומתנפלים על אייזיה תומאס?
כי אנשים מקנאים בו. הוא מעלה אצלם ל-PSYCHIC את ה-"IMPOSTER SYNDROME" ("תסמונת המתחזה"). זוהי התסמונת שאנשים מנסים למצוא שלילה, גנות, והטלת דופי באנשים המצטיינים בצורה יוצאת דופן באיזו שהיא יכולת, והם לא נראים "מתאימים" לייצג או להפיק יכולת כזאת. "THEY DON'T LOOK THE PART". אז מתחילים לחפש כל מיני מגרעות ודפקטים בגמד הגאוני הזה שעם גובה של 1.75 מ' התחיל לטלטל את ה-NBA כפי שאף אחד אחר בגובהו לא עשה אף פעם לפניו (אלן אייברסון היה מעל 1.80).
חסרות מגרעות שניתן להמציא (אפילו שבחלקן ישנה אמת מסוימת)?
כמובן. "אין לו הגנה".
כמובן. "הוא מחזיק בכדור יותר מדי".
כמובן. "הוא לא מקובל בין חברי קבוצתו".
כמובן. "בני קבוצתו אפילו שונאים אותו".
.אז מה שהמנכ"לים האלה עושים זה זה למצוא בו מגרעות כדי 'להקטין' את ערכו, ולהסביר מדוע הם בכלל לא שמו לב לקטנצ'יק הזה.
אייזיה תומאס תמיד יצטרך לחיות עם הידע שלאנשים ישנה התסמונת הזאת, והיא לא תעזוב אותו עד שיהפוך אזרח רגיל ההולך לסופרמרקט בגיל 40 עם בניו בני ה-12 וה-10, והוא נראה בדיוק כמו האזרח NEXT DOOR.
צריכים לזכור את התסמונת הזאת כשהוא מתחיל קריירה חדשה בקליבלנד!
4. תראו אותי עם גופיית הלייקרס!!!
איש הצוות שלנו גל שור הוא גם עורך ובעל עתון המהגרים הישראלים (טוב, כמה מהם 'שליחים' וכמה מהם 'סטודנטים' כבר 37 שנה) "שבוע ישראלי. לכבוד יום הולדתי הוא הכניס מאמר שהופיע אצלנו, אבל הממזר מצא תמונה שלי ושל קובי כשבאתי ללייקרס לפני איזה 15 שנה. התמונה השנייה עם סרינה זה סתם פוטושופ.
http://israeliweek-flipbook.com/966/#p=3
5. GUESS WHAT? יש לנו גם ALDI!
במעורב של אתמול התגאיתי שיש לנו סופרמרקט חדש גרמני LIDL. בתגובות כתבו לי שמעדיפים בגרמניה את ALDI. GUESS WHAT? יש לנו בגרינוויל 3 ALDI'S ואחד מהם קרוב לבית ואני קונה שם המון, אבל לא ידעתי שהוא "גרמני" כי מוכרים שם תוצרת מקומית מהחוות במחירים הטובים ביותר. אבל כמה פעמים התפלאתי למצוא שם וופלים נפלאים, עוגות מצויינות, וגבינות שאין באף סופר מרקט אמריקאי, ואמרתי זאת לגייל.
אתם גיליתם לי שזה סופרמרקט גרמני, דבר שהיא ידעה כל הזמן אבל לא חשבה שזה חשוב לומר לי.
אז רציתי רק שתדעו שגרינוויל', דרום קרולינה – אחת המדינות הנחשלות בארה"ב (אבל בתאוצה אדירה קדימה מכל הבחינות, ואל תתפלאו אם תוך 20-25 שנה דרום וצפון קרולינה תהיינה בין המדינות המתקדמות ביותר ב-UNION!) היא רק סתם עיר של קיצונים ימניים, KKK, ורדניקים. אנחנו עיר מאד מתקדמת, SOPHISTICATED, עם LIDL, ALDI, פילהרמונית, שלושה תאטראות, ושבעה אוניברסיטאות (עם קלמסון – 8, אך היא נמצאת מחוץ לגבול השיפוט של גרינוויל (לא רע לעיר רדניקית קטנה ומפגרת. הטבלה נכונה ל-2017):
College | Location | Distance from Greenville | |
---|---|---|---|
Greenville Technical College Enrollment: 12,280 Tuition: $4,686 |
Greenville, South Carolina | 0 miles from Greenville center | |
Bob Jones University Enrollment: 3,005 Tuition: $15,550 |
Greenville, South Carolina | 3 miles from Greenville center | |
Brown Mackie College Greenville Enrollment: 572 Tuition: $12,672 |
Greenville, South Carolina | 2 miles from Greenville center | |
Virginia College Greenville Enrollment: 289 Tuition: $14,632 |
Greenville, South Carolina | 2 miles from Greenville center | |
ITT Technical Institute Greenville Enrollment: 197 Tuition: $18,048 |
Greenville, South Carolina | 4 miles from Greenville center | |
Furman University Enrollment: 2,884 Tuition: $47,164 |
Greenville, South Carolina | 7 miles from Greenville center | |
North Greenville University Enrollment: 2,689 Tuition: $17,594 |
Tigerville, South Carolina | 8 miles from Greenville center |
גיא הרשע
25 אוג 2017 06:42:10לעונה אחת?
הסלטיקס חד משמעית אומרים לא לטרייד על לברון.
הדרך היחידה שלהם להביא את לברון זה בטרייד תמורת אל הורפורד.
אז לברון יבוא לעונה אחת –
יגרום לקיירי ולהייוורד להתמרמר על הפיחות במעמדם,
הקו הקדמי "המדהים" ייחלש,
התכנית לקדם את הצעירים (טייטום ובראון) תבלם,
ותקרת הזכוכית היא עדיין גולדן סטייט.
ובסוף הם "יזכו" לראות את לברון עובר ליריבה הגדולה מקליפורניה.
מנחם לס
25 אוג 2017 07:12:30אולי לא רק לשנה? היו דברים מעולם
מנחם לס
25 אוג 2017 07:27:57זהו גיא? עשית מלברון "פלייר באסטר?" ("מחסל שחקנים")
גיא הרשע
25 אוג 2017 07:35:08מנחם, אני לא עשיתי מלברון כלום.
מילים של קיירי –
"אני רוצה להוביל קבוצה".
לצד לברון בבוסטון, הוא חוזר לעמדת הכינור השני.
והייוורד?
הוא משחק בעמדה 3 –
אז אתה חושב שהוא ישמח לרדת לספסל, או לשחק בעמדה שפחות טבעית עבורו?
מה לעשות, הרעיון של לברון לבוסטון פשוט לא מוצלח.
והסיכוי שהוא יתממש?
שואף ל-0
אני מתקשה מאוד להאמין שלברון יסכים לעבור בטרייד כבר העונה לכל קבוצה שהיא.
אני עוד יותר בספק שאם הוא מסכים לטרייד –
זה יהיה בטרייד לבוסטון.
יונתן .S.
25 אוג 2017 13:12:41ואל תשכח שמבחינה היסטורית הסלטיקס הם היריב הכי טוליק של לברון.
Not going to happen…
מיקי
25 אוג 2017 19:30:53גיא ואחרים,
אין בעיה, נניח שהורדנו את הסלטיקס מהרשימה, עדיין אני חושב שהרעיון הבסיסי של מנחם, לפיו הטרייד על קיירי לא מבטל את האפשרות של להטריד את לברון, בהחלט (שלא לומר בהח-ללל-ט) נכון, ומכל הסיבות שמנחם ציין.
אם אכן כך, מה דעתכם? האם מתבשל לו במחשכים עוד מגה טרייד? ואם כן – מיהו הGM הדיאבולי הבוחש עכשיו בקדרה וזומם להביא את לברון לעיר?
כמה רעיונות:
נתחיל בל.א מכל הסיבות הידיעות. הלייקרס – עבור מי יגיע? הקליפרס – כנ"ל, יש שם צעירים מבטיחים? מישהו שיכול לעניין את קליבלנד? יש להם בחירות עתידיות שוות?
סאן אנטוניו – רעיון שהועלה על ידי רועי ואחרים בעבר. נראה היה שאין להם מה לתת עבור קיירי, אז לכאורה זה לא מסתדר, אבל אולי בכל זאת? בחירות? צעירים? גם וגם?
ניו יורק – זינגר? אחרים?
ואחרונה חביבה – מיאמי?!? זה יכול להיות סיפור יפה…
מה דבר השבט?
גיא הרשע
25 אוג 2017 19:41:14אני אף פעם לא אמרתי שאין סיכוי לטרייד
(למרות שכרגע הוא ירד פלאים).
זו צריך להיות יעד שלברון מסכים לעבור עליו,
וזו צריכה להיות קבוצה שיש לה את היכולת לקלוט את החוזה הכבד של לברון.
הלייקרס לדוגמה, יכולים להציע את דנג + ברואר + אינגראם תמורת לברון.
(אינגראם הפיתיון, דנג הלקרדה שהקאבס יצטרכו לבלוע…)
טרייד אפשרי, אבל לא סביר. הגיוני יותר ללייקרס להמתין לקיץ, אז לא יאלצו לוותר על אינגראם.
הספרס –
הם צריכים לוותר על אלדרידג' + גרין, ואז לדחוף לעסקה איזה מוריי בשביל שהעסקה תשתלם לקליבלנד.
טרייד אפשרי, אבל לא סביר –
הספרס מוותרים על כל כך הרבה, שאין סיבה ללברון לעבור קבוצה.
מיקי
25 אוג 2017 19:53:07חמישיה של לברון+קוואי+טוני כשיר+מאנו של פלייאוף+ גאסול = משחק שביעי מול הלוחמים. לפחות. אני קונה בשתי ידיים. לדעתי גם פופ. יאללה, אם בלגן אז עד הסוף.
חגי - התותח הקטמוני
25 אוג 2017 06:48:26תודה מנחם.
אנקדוטה קטנה לסיטואציית קיירי כמו שתיארת אותה – עשיתי צבא במסגרת הסדר וכך גם לא מעט מפקדים שהיו לי. אחד מהם היה גבר גבר שהגיע מורעל לחלוטין ורצה להמשיך לקצינים באופן שלא ראיתי אצל אף מפקד אחר שהיה לי. עד שהגיע המ"מ שגם הוא היה בחור ישיבה ופשוט מירר לו את החיים וגרם לו להוציא מילים מהפה שנשמעים שפה זרה לחלוטין לבחור ישיבה נעים ההליכות שהיה. המ"כ וויתר על חלום היציאה לקצינים והחליט שהוא חוזר למסגרת ההסדר. זמן קצר מאוד אחרי שהוא משתחרר וצריך לחזור לישיבה פורץ עוד באלגן בעזה והמ"כ נקרא לדגל המילואים, ומי אם לא המ"מ שמירר לו את החיים הוא כעת המפקד שלו שם?!
מנחם לס
25 אוג 2017 07:12:53לא יאומן!
ד"ר רזי הופמן
25 אוג 2017 07:00:14ברוח הדברים שכתבת אני רוצה להתיחס לתופעה גועלית של שיימינג ושריפת חולצות. התופעה פשוט נוראית לדעתי. זה כמו לראות את הערבים ואירן שורפים את דגל ישראל וארהב. האנשים האלה הם המיץ של הזבל. מה שהכי גרוע זה שהסרטונים האלה תופשים תאוצה בפייס ובטוויטר ומגיעים למליוני צופים. יש רעיונות איך עוצרים את התופעה?
מנחם לס
25 אוג 2017 07:13:51צודק בהחלט. וזה אייזיה שלפני שלושה חודשים העריצו
עגל
25 אוג 2017 09:10:53נכון מאוד
etayle
25 אוג 2017 09:44:38דוחקא אני יכול להבין את האקט של שריפת חולצה( קצת ברברי אבל עדיין), אבל דריפת חולצה של שחקן שעבר בטרייד, יש דבר יותר מטומטם ונוראי מזה? מה תומאס קשור לזה שהוא עבר בטרייד????
PoopS
25 אוג 2017 07:06:56load of CRAP
סופר טים בתחת הלבן והשמן של היוארד…
לסלטיקס אין שחקן אחד בטופ 20 בליגה
וגם לא יהיה אחרי שויתרו על הדראפט פיק מס 1 השנה ובשנה הבאה.
אוכלי תפוחי אדמה מטומטמים jjj
מנחם לס
25 אוג 2017 07:14:55ESPN עכשיו ממש בחרו בקיירי שחקן מס' 10 בליגה. אני שם אותו 6 או 7
PoopS
25 אוג 2017 09:03:01דורנט ג'יימס קארי הרדן לנרד דייויס ווסטברוק בטלר תומפסון פול טאונס יוקיץ' יניס לילרד קזינס גרין פול ג'ורג' וול גאסול גריפין זה כבר 20 ויש עוד.
יונתן .S.
25 אוג 2017 13:25:16אני גם יכול לרשום שמות ולהגיד פשוט שהם טובים יותר….
חצי ממי שרשמת לא ברמה. תומאס טוב גם מהם.
יוקיץ' צעיר מדי. שיוכיחו את עצמו ויקדם את קבוצתו כמספר 1. אחרי זה נדבר.
גאסול too old. אמנם השנה היה מצויין, אך השנה יהיה בן 33. אבא זמן מחכה לו בפינה.
באטלר – באמת? לא הוביל את קבוצתו בשיקגו. הוא צריך להוכיח את עצמו כמספר 1 בדיוק כמו קיירי. ההבדל? שלקיירי יש יותר קבלות ממנו.
תומפסון – לא בטוח שהוא מעליו, אבל שלם ממנו בהחלט. ניתן לוויכוח.
גריפין – מביך שהעלית את שמו בעיניי. פציע, לא מוכח בכלל, נטו הייפ פלייר. אנשים שמבינים לעומק בכדורסל לא שמים אותו ברשימה. נראה מה יעשה השנה. אם יספיק לא להיפגע שוב..
לילארד – לא טוב ממנו בשום צורה שהיא בעיניי. מה הוא תורם יותר בשונה מקיירי? אמנם מספר 1 בקבוצתו, אבל איפה הוא הביא אותה? נראה העונה עם יוקיץ' עונה שלמה.
פול ג'ורג' – הוא 0 מ-15 בזריקות ניצחון כשחקן. בהחלט ווינר כמו קיירי. ימיו הגדולים אולי מאחוריו. לא ברמת הכישרון, אלא ביכולת לבצע גם קפיצת מדרגה מנטאלית לרמה של ווינר שמאחד סביבו קבוצה. זה כרגע שנוי במחלוקת. אבל כמו תומפסון, הוא שחקן שלם מקיירי. היכולת להיות טוב ממנו בידיו. נראה אם ייקח אותה או יזרוק גם אותה לא במדוייק במאני טיים.
קאזינס – כישרון לחוד והשפעה על נצחונות לחוד. עכשיו כשהוא עם הגבוה הטוב בליגה, אנו נראה למה הוא וגם דיוויס מסוגלים ברמה של איחוד קבוצה והבאתה לטופ. עד אז? לא בטופ 15 שלי.
אסכם זאת כך – קיירי בטופ 20 מבחינתי. ויכול להיווצר וויכוח גם על טופ 15. וזה כאשר הוא ולברון חולקים את הכדור בצורה כזו שהוא הרגיש כנראה שתוקעת את ההתפתחות שלו. נראה השנה איפה הוא יעמוד ביחס לשאר כאן. המון פה קיבלו לקראת העונה הקרובה הזדמנות להוכיח את עצמם באמת.
Smiley
25 אוג 2017 14:05:10לגבי תומפסון והטרייד שהוצא לג"ס.
אין לי ספק למה הווריורס דחו זאת. תומפסון שחקן מושלם לשיטה שלהם ולשחק ליד קארי ודוראנט. אני חושב שהוא SG מצויין אבל אני לא בטוח שיכולתו להוביל קבוצה בעצמו.
מבחינת כשרון ויכולות התקפיות ארווינג טוב ממנו אם כי תומפסון שומר עדיף בהרבה.
שוב, כשבונים קבוצה לדעתי קיירי יהיה לפני תומפסון. אבל לשיטה של ג"ס תומפסון אידיאלי הרבה יותר מקיירי.
חזיר יבלות צעיר
25 אוג 2017 13:26:52שעועית!
הייט אשברי
25 אוג 2017 07:23:31משעשע .
קיירי רצה לברוח מלברון ולהוביל קבוצה. הדבר האחרון שהוא רוצה עכשיו זה לראות את הפרצוף של לברון איותו בקבוצתו החדשה.
Never gonna happen
לברון , אגב , רחוק רק 4 חודשים מיום הולדתו ה-33.
מנחם לס
25 אוג 2017 07:29:12תתפלא…(בסלטיקס הם יהפכו לחברים הכי טובים)
גיא הרשע
25 אוג 2017 07:29:54מה שהכי חסר לי בתגובות,
זה את התגובות של כל מי שתקף את דוראנט אחרי שבחר לעבור לגולדן סטייט,
אלו שמגנות באותה המידה את הסלטיקס.
תומאס עלה לשחק למשחק פלייאוף יממה אחרי שאחותו נפטרה –
אולי גילוי הנאמנות לקבוצה הכי גדול שאפשר.
אז כאשר הקבוצה שלו שולחת אותו בטרייד זה בסדר?
הקבוצה זה עסק, ולכן זו עסקה מצוינת להעביר שחקן כזה או אחר בטרייד,
אבל השחקנים, הם צריכים לגלות נאמנות???
(ודוראנט, דרך אגב, הוא לא דרש טרייד. הוא שיחק את מלוא החוזה שלו.)
סוסמעץ
25 אוג 2017 07:33:03אחרי שלפלופ העביר את ה'כשרונות' שלו למיאמי
אי אפשר לבוא חשבון עם אף שחקן על מעבר קבוצה
יניב
25 אוג 2017 08:34:53קודם כל אתה צודק אבל אל תשכח שמי שעשה את זה הוא איינג. הבן אדם מסתכל על השחקנים ככלים במשחק. מבחינתו אין דבר כזה רגש ואחרי שהוא העיף את פירס אז נראה לך שיש לו בעיה להעיף את תומאס. נ.ב לדעתי אם איינג היה המנהל בשנים האחרונות של בירד אז בירד לעולם לא היה מסיים כסלטיקס.
גיא הרשע
25 אוג 2017 08:41:18איינג' לא הראשון, וגם לא האחרון, לשלוח שחקנים (גם כוכבים, גם כאלו שהם סמל) בטרייד.
לזכותו צריך לציין –
על פניו אין מסיכה שמנסה להציג אותו כמי משהו אחר.
מה שמגוחך בעיני אלו אוהדי הסלטיקס ששרפו גופיות של תומאס.
צוחקים המון על הרדנקים של מנחם,
אבל אלו של בוסטון לא נופלים בגזענותם וטיפשותם מאלו של מחוזות הדרום הנידחים ביותר.
Avri
25 אוג 2017 12:56:10+1
אסף
25 אוג 2017 15:39:52והוא אפילו לא עזב ביוזמתו אלא הועבר ע"י הקבוצה.
אגב לא חדש סיפורי הגזענות סביב הקהל של הסלטיקס ,תראו את הסרט המופלא של espn על היריבות בין הסלטיקס ללייקרס מוקדש לזה זמן שם.
Avri
25 אוג 2017 13:05:06עוד פעם אתה והעולם המומצא שלך. איינג׳ לא זרק את פירס ואת גארנט – זה היה סופר הדדי, הם הבינו שהקבוצה בבוסטון די גמורה ורצו לנסות ריצה אחרונה עם ברוקלין.
גם כל השטויות האלו על ׳שחקנים ככלי משחק׳ ׳רגש׳ בלה בלה בלה. איזייה אמר את יותר טוב מכולם – תביאו לי את המשאיות עם הכסף. ככה ספורט מקצועני מתנהל היום – מצד השחקנים ומצד המנהלים.
יניב
25 אוג 2017 18:38:13אברי תעשה הפרדה בין גארנר לפירס ובוא תביא לי מקורות שאומרים שפירס רצה לעזוב את הסלטיקס. עד כמה שאני יודע הוא ממש לא רצה את זה. אחרי כל זה אני לא בא בביקורת לאיינג כפי שגיא כתב הוא לא הראשון ולא אחרון אבל אתה לא יכול להתכחש שהוא נקרא לזה הכי קר רוח. לא מעניין אותו מסורת לא מעניין אותו סמל מעניין אותו אך ורק מה שהוא חושב שיעשה כרגע טוב לסלטיקס. בגדול לגיטימי אבל זה עניין של השקפה ודרך אגב לא תראה הרבה מנהלים שהיו מעידים ככה להעביר את תומאס מיד אחרי הטרגדיה שעבר
אסף
25 אוג 2017 08:45:58+1
Yamani1000
25 אוג 2017 10:32:20גיא, בתור ילד היה לך פוסטר של ה-GM של פיניקס על הקיר?
אם היחס החיובי לכוכבים לא דומה ליחס שמקבל GM מצליח, אז למה שהיחס השלילי יהיה זהה?
גיא הרשע
25 אוג 2017 10:43:56לא, לא היה לי פוסטר של ה-GM של הסאנס על הקיר.
אבל לא שרפתי את הגופיה של הורנאסק אחרי שנשלח בטרייד לסיקסרס,
כמו שלא שנאתי את בארקלי כאשר רצה לעבור לרוקטס.
הציפור הנדירה
25 אוג 2017 14:11:19תגובה ספורטיבית של גישה אמתית לספורט מקצועני.
Ljos
25 אוג 2017 11:56:54לפחות קיירון באטלר וריי אלן מסכימים איתך.
אולי אצל ריי אלן יש קשר לתה המריר שהוא שותה מאז שעזב את המסיבה.
סוסמעץ
25 אוג 2017 07:31:02לפלופ זקן, תככן, מלא בעצמו ומגביל כל בעל תפקיד בקבוצה
השחקנים הצעירים נובלים לידו
המאמנים הופכים לסדרני דקות
אין לבוסטון שום סיבה טובה להכניס את הרעל הזה לתוכה
גיא הרשע
25 אוג 2017 07:39:11זקן, תככן, מלא בעצמו, מגביל כל בעל תפקיד בקבוצה –
אולי.
השחקנים הצעירים נובלים לידו?
אני אשמח אם תדגים איך זה נכון.
סוסמעץ
25 אוג 2017 08:42:11לא סתם הקבוצה שלו מלאה בזקנים
ראה מריו צאלמרס = שק חבטות
בדוק מדוע וויגנס לא נשאר
או אולי בעצם נבדוק את זה הפוך – איזה שחקן גדל והתפתח תחת לברון
וקיירי הוא לא דוגמא = היה פצוע לפני ועובדה שביקש לעזוב
גיא הרשע
25 אוג 2017 09:04:24מריו צ'אלמרס היה שק חבטות. נכון.
הוא גם שיחק כדורסל מצוין באותה קבוצה שלקחה 2 אליפויות.
וויגינס?
הוא לא נשאר בגלל שבשביל לקחת אליפות צריך שחקנים שיכולים לתרום מהרגע הראשון.
גם הוא וגם הקאבס היו יוצאים נפסדים אם הוא היה נשאר בקבוצה.
קיירי?
ב-2014 , רגע לפני שלברון הגיע, הוא שיחק 71 משחקים
(אבל ב-4 עונות 0 משחקי פלייאוף. ולא בגלל פציעה)
לכתוב "הוא לא דוגמה" זה דמגוגי. תבחן את ביצועיו.
הוא קיבל לא פחות דקות, החזיק בכדור לא פחות, וזרק לסל לא פחות,
מתומאס שהנהיג את הסלטיקס בעונה שעברה.
אז טיעוני ה-"נובלים" פשוט לא תופסים.
המושג "גדל והתפתח" הוא מושג בעייתי.
כמה בחירות דראפט גבוהות נוספות הגיעו לקאבס בקדנציה הראשונה שלו בקבוצה?
אתה רוצה לבדוק איך תפקדו שחקנים צעירים ששיחקו לצדו?
תבדוק מה סשה פבלוביץ' או "בובי" גיבסון עשו כשהם שיחקו אתו בקבוצה, ומה הם עשו בלעדיו.
(אני אחסוך לך. גיבסון בכל 4 עונותיו לצד לברון היה שחקן של 50%+ אפקטיבי. בעונה האחרונה לצד לברון הוא היה שחקן של 60% אפקטיבי.
אחרי שלברון עזב?
שוב הוא לא עבר את ה-50% אפקטיבי.
פאבלוביץ, הוא שרד 3 עונות בליגה ללא לברון)
סוסמעץ
25 אוג 2017 09:12:35טוב רשע, מקבל את טיעוניך
יכול להיות שזה פשוט מרגיש ככה, ששחקנים לידו סובלים ולא מאושרים לשחק לצידו. הרי מי שרואה בעצמו מלך, מן הסתם כל האחרים הם נתינים.
Ish
25 אוג 2017 10:32:10מה ומי בדיוק היה בקבוצה שהצדיק את זה שקיירי יגיע לפליאוף? איך קיירי אחראי לזה שהקאבס בחרו זבל עם הבחירות הגבוהות שלהם?
אם הקאבס של אז היו הסלטיקס של היום היו מספרים לך סיפורים על איך כל שנה מארבעת השנים האלו הקאבס היו במגמת שיפור וניצחו יותר משחקים מבשנה הקודמת.
גיא הרשע
25 אוג 2017 10:38:34הטענה היא לא נגד קיירי.
אני גם לא חושב שלברון תרם לצמיחתו של קיירי כשחקן.
אבל –
כאשר כותבים ששחקנים צעירים לא יכולים להצליח לצד לברון,
לדעתי, זה פשוט לא נכון.
קיירי קיבל את הכדור, את הזמן, ואת חופש הפעולה,
להתבטא ולמצות את יכולותיו בקאבס.
(דרך אגב – הסגל ששיחק לצד קיירי, לא רע מהותית מהסגל ששיחק לצד לברון בעונותיו השלישית והרביעית בליגה)
Ish
25 אוג 2017 11:19:51זה די נשמע כמו טענה נגד קיירי. ובאמת אתה צריך לחשוב מחדש על הטענה בסגריים. הוטרנים הפותחים שהיו לקיירי שם זה חתיכות שבורות של ווראזאו בעונה 3 ואותו דבר פלוס דנג וג'קוזי בעונה 4, כאשר מסביב שחקנים בגיל ממוצע שלא עובר את ה25.
גיא הרשע
25 אוג 2017 12:22:00אז אבהיר את דברי –
ממש לא טענה כנגד קיירי.
ולטעמי – עשה בשכל כאשר ביקש טרייד.
להישאר תקוע בקליבלנד של גילברט רגע אחרי שלברון אוסף את האישה והילדים בדרכו לעיר המלאכים?
לא חכם…
אני גם לא חושב שללברון היה באמת חלק בצמיחה של קיירי כשחקן.
מה שאני מנסה להבהיר זה שהנרטיב של "דשא לא צומח…"
הוא נטו תעמולה של ה-ל ל ל . . .
חזיר יבלות צעיר
25 אוג 2017 10:38:13צ' אלמרס שיחק מצוין לצד לברון ולא הצליח לשחזר את היכולת לאחר מכן (גם בגלל פציעה) כנ"ל נוריס קול. בוש ולאב ירדו במספרים אבל עלו משמעותית באחוזים- די טבעי כשאתה עובר מכינור ראשון לשלישי. וקיירי ,הראשון שדרש טרייד, גם השתפר מאוד לצד לברון בשנה וחצי האחרונות- האיש פאקינג קלע 3 פעמים 38 נק' במשחקי גמר- כמה יותר הוא מסוגל? אני מאמין שהוא יקלע יותר נקודות בבוסטון אבל האפקטיביות שלו תרד פלאים.ועוד לא הזכרתי את קלעי השלוש שהשתפרו משמעותית לצד לברון – פריי קורבר ושות'. האם הם נהנים לצד לברון מעבר לכדורסל? לא יודע ודי מעניין לי את הביצה השמאלית
Ish
25 אוג 2017 11:22:15אף קלעי שלוש לא השתפר משמעותית ליד לברון במיוחד לא פריי וקורבר.
מתן גילור
25 אוג 2017 11:31:07קורבר עלה מ-2 שלשות ב-40.9% ל-2.8 שלשות ב-48.5% כשעבר מאטלנטה לקליבלנד.
פריי קלע העונה הכי הרבה שלשות ממוצע למשחק מאז 2013/2014 (רק שאז שיחק 10 דק' יותר למשחק) באחוז הכי גבוה מאז 2009/2010.
האם זה קשור ללברון? לא יודע. אבל בקליבלנד הם הקפיצו את הנתונים.
גיא הרשע
25 אוג 2017 11:31:41אתה בטוח באמירה הנחרצת הנ"ל?
Ish
25 אוג 2017 11:44:28כן (אם כי יש לציין שיכול להיות שיש כאן עניין של הפירוש שנותנים למילה משמעותית)
מתן. הנתונים קליעה של קורבר מאוד תנודתיים על פני כל הקריירה בערך והיו לו חלקי עונות ואפילו עונות שלמות טובות יותר בלי ששחקן כלשהו אחר בקבוצתו קיבל על זה קרדיט, למה שפה זה יהיה שונה פתאום? כי יש סיפור שצריך לספר על לברון?
פריי נהנה ממעבר מקבוצה שלא השתמשה בו לאחת שכן ושינוי ההבנה הכללי בליגה בנוגע לחשיבות השלשות.
שמת לב איך אצל כל אחד בחרת סט סטטיסטיקות שונה בשביל לצייר את הציור הזה? זה לא סתם, יש לזה סיבה,.
מתן גילור
25 אוג 2017 11:51:24שניהם השתדרגו כשעברו לקליבלנד. בין אם תרצה ובין אם לאו. שוב, לא יודע אם זה קשור ללברון, אבל אני גם לא יודע להיות נחרץ כמוך לגבי זה שאין שום קשר בין השדרוג לבין זה ששיחקו לידו.
אולי תוכלו אתם להביא נתונים לגבי ביצועים ממסירות שלו לשם העניין.
גיא הרשע
25 אוג 2017 11:56:46אם אתה מתעקש –
דלבדובה.
2014: 36.8% (2.2 ניסיונות קליעה במשחק)
2015: 40.7% (2.5 ניסיונות קליעה במשחק)
2016: 41% (3.1 ניסיונות קליעה במשחק)
2017: 36.7% (2.8 ניסיונות קליעה במשחק)
מתן גילור
25 אוג 2017 12:03:46לגבי קורבר ופריי גם צריך לקחת בחשבון את הגיל. פתאום קפיצה בגיל כזה לא נראה לי טריוויאלי.
גם סמית' השתפר בקליבלנד (למרות שצריך להודות שהעונה האחרונה היתה פחות טובה).
גיא הרשע
25 אוג 2017 12:09:44מו וויליאמס.
2008 (מילווקי, לפני שהצטרף לקאבס) :
38.5% (3.5 ניסיונות קליעה במשחק)
2009 : 43.6% (5.2 ניסיונות קליעה במשחק)
2010 : 42.9% (5.4 ניסיונות קליעה במשחק)
2011 (קאבס + קליפרס, אחרי עזיבת לברון)
32.4% (4.2 ניסיונות קליעה במשחק)
בכל הקריירה של וויליאמס, 2 העונות היחידות בהן חצה את רף 40 האחוז, היו לצד לברון (וחצו בהפרש משמעותי).
אחוז הקריירה שלו נמוך ב-5% מאחוזיו לצד לברון. זה, לדעתי, משמעותי.
Ish
25 אוג 2017 12:13:42גיא
טוב אני רואה שהקשר הוא כנראה דווקא לגבי המושג קלעי שלשות. אגב אתה יודע להבדיל בנתוני הקליעה של דלבדובה בין הזריקות לשלוש שהוא לקח עם לברון על המגרש לאלו שלא?
מתן
תרשה לי להיות דמגוגי לרגע. לברון גם שיפר את הקליעה לשלוש בגיל מאוחר של ג'ייסון קיד.
עכשיו בפחות דמגוגי. מה הגיל קשור לזה? איזה קפיצה? אין באמת קפיצה.
Ljos
25 אוג 2017 12:13:59לא רוצה להידחף לדיון או להכניס מילים לפה, אבל: "אם כי יש לציין שיכול להיות שיש כאן עניין של הפירוש שנותנים למילה משמעותית".
Ish
25 אוג 2017 12:14:49קצר לא קשר
גיא הרשע
25 אוג 2017 12:18:31לא בדקתי את חלוקת הדקות של דלבדובה.
אני לא באמת אופתע לראות שאחוזיו יהיו גבוהים יותר לצד לברון על הפרקט.
ומו וויליאמס?
הוא היה הרכז הפותח לצד לברון.
לא קלעי מספיק?
העילית של הקלעים, הם לא צריכים את לברון בשביל לקלוע.
ריי אלן, מייק מילר.
אלו הפבלוביצ'ים והגיבסונים (כן, והדלבדובות) שזקוקים לחצי השנייה הנוספת שהדאבל טים על לברון מאפשר.
Ish
25 אוג 2017 12:21:07אתה מבלבל עם מו וויליאמס בין שחקן שמותר לו לעשות מה שבא לו ולקחת זריקות רעות חופשי לשחקן שפתאום מגלה שלא מתירים לו לעשות את זה. אם הטענה שלך שלברון במקרים מסוימים משפר שחקנים מסוימים באחוזי זריקה כי הוא מוציא את קבלת ההחלטות הרעה של השחקנים מהידיים שלהם אז יתכן שיש בזה משהו. אבל (for the record) מו וויליאמס גם כן אינו קלעי שלשות.
גיא הרשע
25 אוג 2017 12:26:42לברון לא משפר לאף אחד שום דבר.
שום שחקן לא עושה את זה (אלא אם אתה לוקח שיעורי קליעה מריי אלן…)
אבל תחזור לרגע למה שאתה כתבת במקור –
"אף קלעי שלוש לא השתפר משמעותית ליד לברון "
הסיבה ששחקנים משפרים את אחוזיהם מה-3 (או נותנים עונות קליעה טובות במיוחד, כאלו ששוות לטופ של הקריירה שלהם) היא מצבי קליעה טובים יותר.
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2017 12:51:36לא מאמין שאתה אומר כזה דבר גיא.
יש המון שחקנים שמשפרים את השחקנים סביבם בהמון דרכים שונות.
מנטלית, מקצועית, על המגרש במיליון דרכים ומחוצה לו במיליון דרכים.
וגם משפרים אחרים כאנשים.
Ish
25 אוג 2017 13:40:23אם במשפר אתה מתכוון מאפשר להם לקבל יותר מצבי קליעה טובים משהם מקבלים עם שחקן ממוצע תאורטי אז אוקיי מוסכם, יתכן וסביר אם כי קצת בעייתי להראות את זה, אבל לא מה שהבנתי שאנשים מתכוונים אליו כשהם אומרים על שחקן שהוא משפר שחקנים.
עגל
25 אוג 2017 09:12:50-11
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2017 09:20:50לאף קבוצה עם קצת שכל
אהרון שדה
25 אוג 2017 07:36:38מנחם היט הקדים אותי .
אני לא רואה שום סיבה מדוע קיירי ביקש לברוח מהקאבס למעט ….לברון עכשיו אתה רוצה שהוא יבוא לקיירי בסלטיקס ועוד שקיירי יקבלו בחיבוקים ?
קיירי יקבל אותו ב סכינים ואקדחים.
ינתי
25 אוג 2017 08:25:56מה רוצה 'התיש'? כל מה שביקש הוא קיבל. הקאבס עם התקציב הגבוה בליגה כבר איזה 4 שנים. הביאו בשבילו את לאב, אחר כך את סמית ושומפארט, אחרי זה החתימו את תומפסון על חוזה מופרך, ואז כשהתלונן שאין מספיק ריווח בהתקפה הביאו את פריי ואת קייל קורבר. מה, הבעלים של הקבוצה משלשל דולרים?! הוא משלם טונות של כסף במס מותרות ואליפות כבר הביאו כך שאין איזו דרך לכסות את ההשקעה. לדעתי יעשו על ג'יימס סיין אנד טרייד כדי שקליבלנד תקבל משהו עבורו בשנה הבאה
Berch
25 אוג 2017 08:41:23עזבו אתכם מהשטויות
איפה הכתבה על מנחם עם גופיית הלייקרס?
מהי תמונת הפוטושופ המסתורית??
באיזה עמוד הכתבה???
אני לא מוצא….
MBK
25 אוג 2017 08:47:36עמוד 48-9
Berch
25 אוג 2017 08:47:37מצאתי !!!!
עמוד 48 !!!
יייששששששש
עכשיו יש לי מה לקרוא בשבת. רק מחכה שהילד יסכים להתנתק לי מהרגל 🙂
Avri
25 אוג 2017 12:59:42גם אותי זה הדבר הראשון שעניין… דפדוף בעיתון הזה מגלה עולם מדהים וקצת הזוי של קהילת ענק של ישראלים בחול. מין גרסא מוזרה של מיני ישראל. אני חי בחול כבר באמת המון שנים אבל מעולם לא נחשפתי לכזו קהילה.
תואר שני יוסיפון רחביה
25 אוג 2017 08:43:17מנחם-מדהים לפעמים איךאתה נכשל בלהבין סיטואציות כה פשוטות…
קיירי עזב בגלל לברון- זה ברור לך?
אם זה ברור לך אז למה אתה רוצה להחזיר אליו את לברון?
אם זה לא ברור אז באמת כבר אין מילים…
בקיצור- כשאין על מה לכתוב עדיף לקחת יום חולש…
Berch
25 אוג 2017 08:50:41מה שכולם פה לא מבינים עם כל ה"קיירי רוצה וקיירי לא רוצה" זה שזה ביזנס. כולל רגשות.
אם קליבלנד יתנו לבוסטון את לברון בעבור נזיד עדשים כזה שבוסטון לא יוכלו לסרב (נגיד…. בחירת דראפט אחת) ולברון יעבור לבוסטון זו תהיה הנקמה המושלמת של הארגון בקיירי 🙂
+ בחירת דראפט
תואר שני יוסיפון רחביה
25 אוג 2017 09:19:09עוד גולם?
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2017 09:19:51לברון הולך לשנת סיוט מבחינתו
בעיות מבית – גילברט על הראש שלו, רוז ממורמר על הספסל, גמד פושטק שלא סופר אותו ויודע שהמפתחות אצלו מהעונה הבאה, וחבורה של זקנים גריאטריים סביבו. ואין קיירי שיציל אותו.
בעיות מחוץ – הקיירי שחסר הולך להשמיד אותו ולבצע השפלה מלכותית בגמר המזרח. לברון יגמור את סיפורו בקליבלנד כלוזר ובוגד, ויברח עם הזנב בין הרגליים לספינה הבאה (מקווה שלא הלייקרס, יש עתיד יפה לפניהם וחבל להרוס אותו).
כתב יפה מישהו בתגובה באתר אחר – לברון הרס לחלוטין את העתיד של קליבלנד, כמו שהיה ברור שיעשה כשחזר.
הם רק התחילו את צעדיהם הראשונים למעלה אבל מכרו את העתיד עבור ההווה (יצאה להם אליפות אחת בפוקס מטורף).
מי היה להם?
היה להם מאמן רציני – בלאט – שיודע לבנות קבוצות ולהעמיד אותן בצלמו, ותמיד מגיע להישגים.
היה להם קיירי צעיר – הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה לשנים רבות.
היה להם כישרון צעיר נהדר – וויגינס.
כל העתיד הזה נזרק ועזב.
הם יישארו עם אייזאה תומאס, שחקן סבבה להוביל קבוצה בינונית אבל לא מעבר לזה, קראודר, ובחירת דראפט.
גיא הרשע
25 אוג 2017 09:27:48הייתה להם קבוצה שלא הצליחה להעפיל אפילו פעם אחת לפלייאוף,
אחרי שהגיע הם העפילו ל-3 פיינלס רצופים, מתוכם זכייה אחת באליפות.
יותר מכך,
מוכן להתערבות ידידותית?
אני אומר שהקאבס בפיינלס.
אתה אומר סלטיקס.
הולך?
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2017 09:33:541. הוא לא הגיע לבד. הגיעו איתו המון שחקנים והקבוצה התחזקה מאוד.
2. הם כאמור רק ה-ת-ח-י-ל-ו את התהליך של הטיפוס למעלה, עם כוונה לעתיד של שנים
3. אני לא אומר שהוא לא שווה כלום בפני עצמו
לגבי ההתערבות – ההרגשה שלי היא שזה יהיה מאוד צמוד. משחק 7.
לאחר מחשבה החלטתי ללכת עם בוסטון, בעיקר בגלל המצב החברתי שם אל מול הקאבס.
אז זה יהיה קרוב – אבל יש התערבות
גיא הרשע
25 אוג 2017 09:40:59name your price
Ish
25 אוג 2017 09:47:28Mark Price
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2017 09:48:59אשך אחד על הגריל
גיא הרשע
25 אוג 2017 09:55:21המעשנת בהיכון!
Ish
25 אוג 2017 09:58:29https://images1.ynet.co.il/PicServer3/2013/04/11/4563718/45629690100099408269no.jpg
?
גיא הרשע
25 אוג 2017 10:12:39תראה, גם אני חשבתי שהאשך צמחוני,
אבל to each his own
שייקה
25 אוג 2017 13:11:17גיא,
מעשנה, ולא מעשנת.
גיא הרשע
25 אוג 2017 13:35:52אני מקבל את התיקון.
אם כבר, אז נקרא לילד בשמו –
ביג ג'ו.
התיקון היותר מהותי צריך היה להיות –
אשכים? במעשנה?? (למדתי מהר…)
אשכים רק של עגל או טלה (עדיף טלה),
ורק כל שיפוד או על פלנצ'ה (הכי טוב? יקיטורי)
אפלטון
25 אוג 2017 13:46:39גיא אם כבר אנחנו בנושא… אני מתכנן בניית מעשנה ומתלבט איזו לבנות, אולי יש לך המלצות. אני מעדיף עישון קר מעישון חם, אבל מעשנה בצורת חבית נראה לי בעייתית לעישון קר. יש תמיד אופציה של בניית איזור אש, תעלה לעשן ואז את בית העישון. אבל בנייה כזו כבר מורכבת יותר.
יש דרך שאתה מכיר לעישון קר בצורה יותר קומפקטית?
גיא הרשע
25 אוג 2017 14:21:59הדרך הפשוטה ביותר לעישון קר הוא לחבר מתקן עשן חשמלי לגריל וובר.
מה שאתה מדבר עליו,
זה – offset smoker
הרעיון הוא שיש תא בעירה שמחובר לתא נפרד בו נמצא הבשר.
יש 2 סוגים –
אנכי ואופקי.
בתא אופקי יש בדרך כלל מחיצת מתכת שמווסתת את החום שנכנס מתא הבעירה.
בתא האנכי יש פערי טמפרטורות גבוהים בין החלק התחתון של תא העישון, לבין החלק העליון (לכן הוא מתאים מאוד לעישון קר).
בארץ אפשר לקנות תנורי עישון כאלו, אבל הם ממש לא זולים.
יש אפשרות לבנות מעשנה לבד, עדיף מדוד, אבל ליצור תא בעירה נפרד לבד זה מסובך –
בגלל שאם אין איטום מלא, יש בריחת עשן, ואז אין את אפקט זרימת האוויר שהוא קריטי לעישון.
הדרך הקומפקטית והמועדפת עליי לעישון –
קמדו.
קמדו הוא גריל/מעשנה קרמי.
הבידוד של המעטפת הקרמית גורמת לכך שצריך להשתמש במעט חומר בעירה בשביל ליצור מספיק חום ועשן לעישון מתמשך.
אם הקמדו איכותי, אז אפשר אם מעט ניסיון להגיע לטמפרטורה של 200 – 225 פרנהייט (95 – 105 צלזיוס) על רשת הקמדו, ולשמור על טמפרטורה נמוכה כזו למשך שעות על גבי שעות.
אם התכנון שלך היה לבנות משהו קבוע,
אז קמדו שכזה יכול להתאים בול –
החיסרון שלו הוא שהקמדו כבד מאוד, ולכן מסובך לנייד אותו.
אבל כחלק מסידור קבוע (מטבח גינה?), זה פתרון מושלם.
אם השיקול התקציבי משחק תפקיד גדול,
אז ההמלצה שלי זה וובר 26.75
אפשר להזמין אותו מחו"ל במחירים סבירים,
הוא בלתי ניתן להשמדה,
והוא הגריל שמאפשר את הגמישות הגדולה ביותר –
אפשר "למנגל" עליו (כמובן),
אפשר לצלות עליו עם שילוב של אש ישירה, ובלתי ישירה (הגריל מגיע עם 2 סלי גחלים שמאפשרים לקבוע אזור "ישיר", ואזור "בלתי ישיר",
וכך לקבל תוצאות צלייה מדויקות.
ואפשר לעשן עליו עם מתקן שנקרא slow and sear.
זה מתקן שמפריד בין הגחלים לבין שאר הגריל, כאשר את המחיצה אפשר למלא במים ובכך לעזור לקבוע טמפרטורה נמוכה קבועה.
אני הצלחתי לשמור על 225 פרנהייט על וובר קטן יותר למשך 12 שעות בלי הרבה בעיות.
אני יודע שאתה לא הרבה בארץ –
בארה"ב אפשר לקנות offset smokers בכלום כסף.
במחירים של ארה"ב הייתי קונה pellet smoker –
מעשנה שיש לה מנוע שמכניס לתא הבעירה נסורת דחוסה (נראית כמו אוכל לאוגרים…)
המעשנות הנ"ל מסוגלות אלקטרונית לשמור על טמפרטורות קבועות,
הן קלות לשימוש,
ומשתמשים בהם בהרבה פחות חומר בעירה
(offset smoker דורש המון חומר בעירה – עדיף בולי עץ.
בקמדו משתמשים ב- lump charcoal + חתיכות עץ קטנות בשביל העשן, ובוובר משתמשים ב-briquettes ובשבבי עץ בשביל עשן).
אם אתה צריך עצות יותר שימושיות או פרטניות, אתה יותר ממוזמן לשלוח לי מייל.
אפלטון
25 אוג 2017 14:32:22סבבה שולח לך מייל. יותר מתאים. אחלה רעיונות למרות שאני מעדיף לבנות בעצמי.
הייט אשברי
25 אוג 2017 09:51:05אשך – בד"כ אני איתך . אבל הפעם אתה הולך להפסיד לרשע.
איינג' רחוק מלהיות הגאון שמציירים אותו . סירב לתת את בחירת הדראפט של ברוקלין עבור פול ג'ורג' שבאמת היה משנה את בוסטון – אז עכשיו זרק אותה עבור קיירי ? אני מעריך מאוד את קיירי, אבל דבר אחד הוא לא – שחקן קבוצתי . ובעידן שבו מחפשים שחקני two way , הוא לא השחקן שבוסטון היתה זקוקה לו כדי להשתדרג. ובוסטון לדעתי נחלשה לא מעט לשנה הקרובה.
לא שהטרייד שיפר את קליבלנד לעומת העונה האחרונה. ההבדל בינה לבין בוסטון הוא שלה לא היתה ברירה מרגע שנאלצה לוותר על קיירי , והיא הפיקה מהמצב אליו נקלעה את המיטב.
בשורה התחתונה – קליבלנד תהיה קצת פחות טובה מהשנה שעברה, בעיקר משום שלברון מזדקן בעוד שנה ויצטרך לנוח בפלייאוף עוד יותר .
בוסטון תהיה גם כן פחות טובה. ואם הן ישחקו זו מול זו בפלייאוף , הפער ביניהן יישמר.
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2017 10:11:23קיירי בחור טוב וחכם. אחד היחידים שממש שיתף פעולה עם בלאט מההתחלה וניסה ללמוד ממנו וליישם את עקרונותיו. הוא גם נתן אחלה הגנה בתקופתו.
תחת סטיבנס ובמערכת של בוסטון, ועם שחקנים שמאוד נוחים לאימון ומתאימים למערכת סביבו כמו הייווארד והורפורד, עקומת הלמידה שלו – ושלהם כקבוצה – תהיה מהירה מהצפוי ולגמר הם יגיעו מוכנים.
ואז קיירי יראה אדום בעיניים ואתה יודע כמה הוא מפחיד במוד הזה.
בנוסף בראון אמור לעשות קפיצה משמעותית, מוריס שחקן אנדרייטד, ספק נקודות אמין וארסי מחצי מרחק, והרוקי טייטום מגיע אולי הכי מוכן לתת תוצרת מבין המחזור הזה.
הם שם לגמרי!
Yamani1000
25 אוג 2017 10:34:58מאוד מעריך את פול ג'רורג' (ואת באטלר), אבל דבר אחד הם לא, בני 25
מתן גילור
25 אוג 2017 10:48:18ממש שיתף איתו פעולה מההתחלה…
https://sports.walla.co.il/item/2797688
גיא הרשע
25 אוג 2017 10:58:27מתן, מה אתה עושה!
אתה הורס את הנרטיב…
MBK
25 אוג 2017 12:32:35פייק ניוז מתן
קיירי אמר את מה שאמר לאחר המשחק הראשון של בלאט בליגה
באופן כללי הוא לא היה משונאי בלאט
מתן גילור
25 אוג 2017 13:14:32אני לא חושב שמישהו מהשחקנים שנא את בלאט. אני כן חושב שקיירי נראה הרבה יותר מחובר לקבוצה תחת לו (גם לברון ולאב ד"א).
אפלטון
25 אוג 2017 13:57:01לפי הזיכרון שלי קיירי נתן הכי הרבה כבוד לבלאט מבין שחקני הקבוצה (אולי חוץ מדלבדובה בצורה מובנת). אני עם האשך ברעיון שעם בלאט קיירי היה מתפתח לשחקן קבוצתי יותר. אבל בלאט היה ברווז צולע מהשנייה שלברון הגיע אז אין ממש דרך לאשש את המחשבה הזו.
בכל מקרה נראה עכשיו בבוסטון אם קיירי הוא רק מכונת בידודים וסלים כמו שמציגים אותו או שהוא יכול להוביל קבוצה מתוך מערכת. אני אופטימי לגביו. מאוד.
חזיר יבלות צעיר
25 אוג 2017 14:09:47בכלל לא הבנתי מאיפה הבולשיט שבלאט מאמן של כדורסל קבוצתי. בלאט מאמן של כדורסל הגנתי מגעיל אבל יעיל, והתקפה מסודרת בלי אף תרגיל מעניין שעיקרה לסחוט את השעון ולעשות איזה אייסו בסוף. בלי אף תרגיל מעניין; בלי פיק אנד רול, כדורסל אירופי משעמם במיטבו. תזכרו את קליבלנד של 2014-15 ועד הפיטורים של בלאט, ומכבי בקנדציה השנייה שלו (למעט העונה הראשונה שלו עם פרגו וסופו ובלו שמאז הפציעה של פרקינס שיחקו יפה). כדורסל נוראי אבל מביא תוצאות. קליבלנד של טיירון לו משחקת כדורסל יפה הרבה יותר, אם כי בעונה האחרונה יש קצת זריקת זין בהגנה. בלאט מאמן ששונא כוכבים וכדורסל יפה ונלחם בכל הכוח נגד החזרת שאראס למכבי. זה השתלם למכבי באליפות אירןפה, אבל כדורסל קבוצתי ויפה? בחיים לא
Smiley
25 אוג 2017 14:11:20השנאה שלך כלפי האיש קצת מעוורת אותך.
בנוגע לעתיד של קליבלנד הוא בהחלט נראה אחרת לאחר הטרייד. ישנה אפשרות להמשיך עם תומאס לחוזה מקס ולהביא שחקנים בכסף שמתפנה מלברון.
בנוסף, בחירת הדראפט הגבוהה לנכסים או למימוש עצמי לבחור בשחקן בעל פוטנציאל גבוה.
קווין לאב עדיין שם והוא עדיין שחקן איכותי. איתו ועם תומאס זה שני שחקנים טובים לבנות סביבם (אם כי לא לאליפות). במידה ויבקש טרייד גם עליו אפשר לקבל אחלה נכסים.
הטרייד הזה משמעותי כי הוא נותן לקליבלנד להתכונן ליום שאחרי לברון.
etayle
25 אוג 2017 09:54:12לברון הביא לקליבלנד אליפות אחרי 40 שנה, לא חושב שהוא ייחשב בוגד גם אם הוא יעזוב אותם, הבחור עשה מספיק לעיר הזאתי( אליפות מחזרה מהקבר כולל נצחון בחוץ על אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה)
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2017 10:12:38בוגד אבל פחות 🙂
מתן גילור
25 אוג 2017 10:34:22לגבי "כל העתיד הזה נזרק ועזב." כזה זמן לדעתך היה לוקח להם להגיע ל-3 גמרים ולזכות באליפות אם לברון לא חוזר? אבל זה רק כדי להשוות. אז בוא נלך על 2 אליפויות. תוך כמה זמן הקבוצה של שבלאט היה בונה היתה זוכה ב-2 אליפויות לדעתך בפרנצ'ייז שמעולם לא הגיע לגמר בלי לברון?
אם אתה חושב שבעשור היו זוכים ב2 אליפויות ומעלה אז בהחלט אפשר לדבר על זריקת העתיד. אם לא, אז קיבלו החלטה סופר נכונה.
צריך לקרות משהו לא מהעולם הזה כדי שפרנצ'ייז כמו קליבלנד יעדיף 2 אליפויות על העץ מאשר אחת ביד.
אלא אם אתה מדבר על עתיד בו הם עודים עשור רצוף של בין סיבוב הראשון לגמר אזורי, ואז ברור ששווה לזרוק אותו לכל הרוחות בשביל 3 (לפחות) גמרים ואליפות.
זה לפני שאני בכלל נוגע בפן הכלכלי-שיווקי לטווח הקצר והארוך.
Ish
25 אוג 2017 10:41:52עם איך שהם היו אמורים להיות בתסריט הזה צריך לראות לאיזה גבהים קיירי ווויגינס יגיעו ולקחת בחשבון שהם גם בטח היו יוצאים מהדראפט אחרי עם טאונס עם המזל שהיה להם ואז לדבר.
גיא הרשע
25 אוג 2017 10:47:04וויגינס ןקיירי זה הקו האחורי הכי מזעזע הגנתית שאפשר לדמיין.
Ish
25 אוג 2017 11:05:44מה פתאום, שאק וצ'אק זה הקו האחורי הגנתי הכי מזעזע שאפשר לדמיין
Smiley
25 אוג 2017 14:12:46גם לילארד ומקולום זה לא קו אחורי הגנתי לדבר עליו, אבל בסופו של יום צריך לקלוע רק נקודה אחת יותר ולילארד מקולום התקפית מספקים את הסחורה.
חזיר יבלות צעיר
25 אוג 2017 13:20:16קיירי וויגינס לא לוקחים אותך לשומקום בטח הגנתית- וגם מדובר בשני שחקנים מאוד לא אחראים בסגנון המשחק שלהם. והקאבס היו ברי מזל אבל בחרו רע מאוד. (מי אמר בנט ווויטרס?)
IDO
25 אוג 2017 14:16:51וייטרס MVP השנה. שחקן ענק. אבל רק מהשנתיים האחרונות
יואל
25 אוג 2017 09:47:08לברון בירוק???!!!!!
נו ווי חוזיי,קודם שהוואחש יגדל נשמה.
יואל
25 אוג 2017 09:56:04חייבים להעביר את גיא שטיפת מוח + פה כבוד היושב ראש ,הבן אדם באמת רשע.come 2 the light ,out of the dark
אליקו
25 אוג 2017 11:00:51א. אין סיכוי לא ייקרה , כבר הסבירו בתגובות לפניי, לא מספיק אוהדי הלייקרס חרדים מהאפשרות , אתה מנסה להדיד שינה גם מאוהדי הסלטיקס? ב. תסמונת שנאת המתחזה היא הגדרה חזקה ויש בה הרבה מן האמת גם לדעתי
IDO
25 אוג 2017 11:06:00מנחם – תחבר את קליבלנד ובוסטון ביחד לקבוצה אחת. הם עדיין לא מנצחים את הווריורס.
Avri
25 אוג 2017 13:07:02יש בזה משהו.
אפלטון
25 אוג 2017 11:13:49יש יותר סיכוי עכשיו שכרמלו יגיע לקליבלנד מאשר שלברון יעזוב בטרייד.
המחשבה הראשונה שלי כשכל הסיפור עם קיירי התחיל זה שעדיף לקליבלנד לעשות טרייד על לברון, אבל כרגע, יש להם צ'אנס אחרון להגיע לגמר ולקוות לפציעות בצד השני כדי לגנוב אליפות.
גיא הרשע
25 אוג 2017 11:28:27בשנה שעברה הקאבס היו שבעים,
עברו עונה מלאת פציעות,
וסבלו מהמון חוסר יציבות בהגנה, ובספסל.
השנה הם יגיעו רעבים בהרבה,
עם תומאס במוטיבציית שיא,
עם לברון במצב FU,
עם קורבר אחרי התאקלמות,
ועם ספסל עמוק בהרבה
(קראודר תוספת חשובה. אבל צ'יזיץ', לדעתי, יתפוס חלק ניכר מהדקות של תומפסון בכמות הולכת וגדלה ככל שהעונה תתקדם).
אני יודע שהדעה שלי מטובלת בהמון wishful thinking ,
ושהיא לא זוכה לפופולריות רבה (אבל הכי כיף זה להיות האוהד של האנדרדוג המושמץ),
אבל אני מאמין שהקאבס יכולים להפתיע את כולם – גם אם גולדן סטייט יישארו בריאים.
אפלטון
25 אוג 2017 11:41:05אין מצב שיש קבוצה בליגה שתנצח את גולדן סטייט בריאים. לא יודע מה אתה ראית בפלייאוף שנה שעברה אבל אני ראיתי קבוצה מושלמת שרק מתחילה להתחמם. משהו שלא ראיתי בימי חיי. גועל אמיתי.
כל עוד היו לי תקוות שזה לא יתחבר ודוראנט לא ימצא את המקום שלו, עוד היה לי תקווה שיש לקליבלנד צ'אנס. אבל כרגע? ועוד עם האקסטרות מהצד בדמות יאנג וכספי שיתרמו מיידית?
גם אם קליבלנד מביאים את כרמלו ו-ווייד, וגם אם נניח שלאיבוד קיירי תהיה משמעות מינורית, הם עדיין יצטרכו לקוות לפציעות משמעותיות.
גיא הרשע
25 אוג 2017 11:51:59אין ספר שיש המון היגיון בדבריך.
גם אין ספק ש-99.9% מגולשי האתר,
ו-99.999% מפרשני הכדורסל,
מסכימים גם הם.
אבל לפעמים, בכדורסל, הבלתי צפוי מתרחש.
או במילים אחרות, כמו שמרטין לות'ר קינג פעם אמר –
I BELIEVE
מתן גילור
25 אוג 2017 12:07:22אני חושב שיש אולי 5 שחקנים בליגה שתוספת שלהם לקליבלנד יכולה לקרוא תיגר על הלומחים: דיוויס, קוואי, ג'ורג' ואולי טאונס ואני משאיר מקום לשחקן שלא חשבתי עליו. וזה תחת ההנחה שהמחיר לא יגרום לשחרור של שחקן ליבה.
גיא הרשע
25 אוג 2017 12:11:56אחרי שראשיד וואלאס הגיע לדטרויט,
אף אחד לא באמת האמין שדטרויט יסיימו את העונה כאלופים.
Ish
25 אוג 2017 14:17:57דווקא חברי הקבוצה עצמה האמינו באמת
גיא הרשע
25 אוג 2017 14:27:02אני זכיתי באותה עונה בהתערבות על ארוחה בפיצה פופולו (ז"ל) על ההימור שדטרויט יזכו באליפות.
(בשביל למתן את השחצנות, אני אציין שבין 2004 ל-2012 לא זכיתי בהתערבות ספורטיבית נוספת…)
(…and not for lack of trying)
צביקה
25 אוג 2017 11:19:58תרגיל משעשע מנחם אבל לא יקרה לבוסטון כנראה. אבל עצם הרעיון שווה דיון, השאלה שצריך לשאול באמת בעקבות זה – סבבה לא בוסטוןן, אבל עם איזה קבוצה יהיה נכון לעשות כזה טרייד? זה צריך להיות נכון לשלושת הצדדים: לברון, קליבלנד וקבוצת היעד. יש לזכור שלברון הופך כל קבוצה שהוא מגיע אליה, כל קבוצה, לקונטנדורית (לפחות עד לגמר קונפרנס, ולא משנה לאיזה קבוצה הוא ילך).
אז יאללה חברה, בואו נתפרע ברעיונות!
אפלטון
25 אוג 2017 11:27:07יוסטון היחידים שיהמרו על העתיד שלהם בשביל לברון לשנה אחת ואין להם מה להציע באמת. קפלה/אנדרסון/מה אבוטה/צ'י וכל בחירות הדראפט שקליבלנד ירצו ועדיין זה לא יספיק להביא את לברון להשכרה של שנה.
מלובני
25 אוג 2017 11:57:08אני עם אפלטון בעניין , מצידי תוסיף את לברון לבוסטון כמו שהם עכשיו , לא יעזור להם בכלום , קיריי לא רוצה לשחק איתו , היווארד SF ויכול להתאקלם בSG אבל נראה לי כמו חרא רעיון .
כל מקרה בלי פציעה של דוראנט/קליי/קארי/דרימונד אין על מה לדבר , שיתחרו על מקום 2
מלובני
25 אוג 2017 11:58:53ובאופן מוזר אני גם יותר לכיוון לאהוב את קליבלנד ולברון , אולי זה התחושה הזו שהקבוצה שלך פח אשפה בוודאות שנותנת לך רצון כלכך מוזר לראות את לברון מצליח(סוף סוף אני מתחבר לרשע ולתחושתיו)
איפה האשך שיטפל בי בטיפול החדשני והחינמי ואני מצפה להחזר כספי מלא במידה ולא אראה הצלחה באופן מיידי!
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2017 12:12:05קבענו לך תור לתחילת החודש הבא
האם תרצה להוסיף גם הלבנת פי טבעת בתוספת של שני שקלים?
מלובני
25 אוג 2017 12:18:00אפשר להגדיל בשקל תשעים גם ?
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2017 12:21:30להגדיל לא, להרחיב כן
הייט אשברי
25 אוג 2017 18:53:3110000 +
ד"ר רזי הופמן
25 אוג 2017 12:32:22מייוטר נגד מק'גרייגור, מישהו יודע באיזו שעה?
האם יהיה פה בלוג חי?
אפלטון
25 אוג 2017 12:40:09בלוג חי של דקה?
אולי מייותר יסחוב את זה 2 סיבובים כדי שאנשים לא ירגישו שעבדו עליהם.
בכל מקרה הקרב ביום שבת ב 23:00 זמן חוף מזרחי.
מלובני
25 אוג 2017 12:42:07איזה שעה זה יוצא בשעון ישראל
אפלטון
25 אוג 2017 12:54:367 שעות קדימה אז משהו כמו 6 בבוקר. רק לקחת בחשבון שקרבות אגרוף לא תמיד מתחילים בזמן המדויק שנקבע ופספוס של 5 דקות יכול להיות פספוס של הקרב. אם ממש חשוב לך לראות בלייב תקום חצי שעה לפני כן. המלצה שלי? חכה לבוקר. (לבוקר של אנשים נורמלים לא לבוקר של גיא)
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2017 12:54:33בלי להבין כלום באיגרוף, או ב-MMA, או בכל אומנות לחימה אחרת – אין מצב שמייוות'ר ייתן נוקאאוט מוקדם למקגרגור.
רוב הסיכויים שזה יילך למייוות'ר בנקודות, וסיכוי קטן למקגרגור בנוקאאוט.
אפלטון
25 אוג 2017 12:57:50הסיכוי היחיד של מקגרגור לנוקאאוט זה בפתיחת הסיבוב הראשון או השני כשהוא יצא כמו בזירת mma ויתפלק לו איזה חאווה לסנטר של מייות'ר.
מייוות'ר יגמור את זה כשהוא ירצה לגמור את זה. בוא נגיד שאנשים שמבינים באגרוף אפילו לא מתכוונים להחשיב את זה ניצחון ברקורד של מייות'ר, כי זה כמו להתחרות עם חובבן. עד כדי כך הבדל הכוחות.
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2017 12:38:11אגב, מנחם, לגבי הציוץ המשבח של לברון על קיירי:
הוא אמנם משבח אותו (ויניב ציין שאולי גם מכין את הקרקע לעזיבתו הוא, מה שנשמע לי בהחלט הגיוני וחלק מהעניין), אך גם נותן לו וואחד עקיצה על הדרך – קורא לו "ילד".
זה לא סתם.
הוא עוקץ את קיירי במקום שהכי מעצבן אותו, ומקטין אותו לעומתו.
תזכורת לאיך שקיירי מגיב כששואלים אותו על לברון כ"דמות אב":
https://www.youtube.com/watch?v=Ry9CqOz5aOo
גיא הרשע
25 אוג 2017 12:42:07http://e.lvme.me/743pv7l.jpg
מלובני
25 אוג 2017 12:43:05http://s2.quickmeme.com/img/0b/0b0ba53d1a6801a706cce2eb1f5454c60bda7e7526cfaf2f4b68786cc1b73dff.jpg
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2017 12:56:35https://www.youtube.com/watch?v=G2y8Sx4B2Sk
Ljos
25 אוג 2017 12:47:44העקיצה הכי גדולה שם – קרא לו Gode. בצרפתית זה דילדו.
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2017 12:54:52lol
יונתן .S.
25 אוג 2017 14:32:52ייתכן שנחשפנו כאן בעקיפין לסיבה נוספת לבקשת קיירי לעזוב.
אם באמת לברון רואה כך את קיירי (ויש גם בהסתכלות שלו לגיטימיות מסויימת), אז הריי לנו (אולי..) הסיבה לטענות שקיים סכסוך בין השניים.
וזה לא באמת סכסוך, אלא תפיסות שונות שהמרחק ביניהן גדול מדי כבר לגישור.
מה שמחזיר אוי תמיד לנקודת ההתחלה – הבקשה לעזוב לגיטימית. כעת הוא יצטרך להוכיח את עצמו. ומי שחושב שהקוף על הגב של קיירי לא ידחוף אותו קדימה, עלול להיתקל בהפתעה גדולה בעונה הקרובה.
מנחם לס
25 אוג 2017 18:18:13"KID" זה לא בדיוק ילד. בשפת הרחוב, ובשפת הגנגסטרים, כל צעיר שיש בו משהו מיוחד הוא 'קיד' היו מתאגרפים אלופי עולם עם שם כינוי 'קיד'
ד"ר רזי הופמן
25 אוג 2017 12:55:43אז אני אשים את המשפטים האלה פה, עם כמעט דמעות בעיניים ואשים גם את הלינק למי שרוצה לקרוא את המכתב של ישעיהו תומס. מרגש…
Being in Boston has been the best thing that could have ever happened to my career. I can honestly say I feel blessed to be a part of this city and this organization.
They say if you win a championship in Boston, you’ll be loved forever.
And I want every guy on this team to experience that.
והלינק
https://www.theplayerstribune.com/isaiah-thomas-celtics-boston-letter/amp/
יונתן .S.
25 אוג 2017 13:30:22לא משנה מה, הוא יהיה יקר לליבך של אוהדי הקבוצה.
אני מקווה שהוא לא ייקח ברצינות את ההתנהגות המגוחכת של האוהדים ששרפו את הגופייה שלו (לטעמי אלו היו אנשים שחיפשו להתסיס ולקבל תשומת לב לאירוע שעשו. אפילו לא הבינו את הטמטום שעוררו במעשה שלהם).
יונתן .S.
25 אוג 2017 13:54:13תודה מנחם.
אני עדיין בהלם מהמהלך הזה.
את האמת? אני חושב שהוא מיוחד מאוד. לא רק בגלל הקונסטרוקציה שלו והייחודיות שהוא מציע בו בכך ששתי קבוצות עשויות לצאת ממנו מנצחות, אך הן גם היריבות הראשיות אחת של השנייה בקונפרנס שלהן. לטעמי, האירוע הזה משלים באופן מצויין את הבחירה של דוראנט לעזוב. כי בסוף, מה היה לנו כאן?
מקרה דומה עם גורם פעיל שונה. הייתה כאן (בהסתכלות מאוד גסה כמובן) פנייה ליריב העיקרי בקונפרנס והסתכלות מקצועית בלבד במהלך המו"מ. ההבדל? שאז זה היה שחקן "לא נאמן". והיום זה GM.
ונחשפת בפנינו הדו פרצופיות של רבים בקהילת הליגה. השחקן שיש לו אולי את הלב הכי גדול במשחק, מועבר מהמקום הראשון שראה בו בית ואהב אותו אהבת אמת (כי למרות הכל, הוא קיבל את החסרונות העצומים שלו). ויש כאלו ששונאים את תומאס על זה, בטענה שהוא לחץ על כך, בגלל היערותיו על החוזה שלו. על מה? הוא הרוויח כרבע ממה שהוא שווה היום בשוק השחקנים. לא משנה כמה אתם מרוויחים, אם הייתי אומר לכם שתרוויחו רבע ממה שאתם שווים בשוק העבודה שלכם, הייתם אומרים "זה בסדר…בשוק X מרוויחים פחות, אז אני צריך להסתפק בזה…" – על מה ולמה? הוא ראוי בהחלט לכסף שהוא מבקש בעיניי.
מעבר לכך, בוא נזכור בבקשה לרגע שניתנה פה גם לתומאס הזדמנות חד פעמית להגיע לפיינלס ולשחק עם השחקן הטוב בדורו. אז אם כבר להיות מועבר – למה לא לשם באמת? זה לא שהעיפו אותו עכשיו לפרוייקט כמו שיקגו. מעבר לכך, זה אולי יראה לחלקיכם מגוחך, אבל בסוף העונה תהיה לאייזאה הזדמנות (במידה חשוב יוכיח את עצמו ולא יושפע מפציעות) שהוא שווה את מלוא הסכום שהוא דורש. וכאשר הוא אינו קשור למועדון שאהב, הוא יכול לנהל כיום מו"מ מבלי להרגיש לא בנוח לבקש סכום כזה ממועדון שכביכול הגיע איתו לאן שהגיע.
אני אישית מאוד מתרגש עבור תומאס וקראודר. בתור מישהו שאוהד אותם גם אחרי המעבר, אני מחזיק להם אצבעות על שיגיעו לפיינלס ואולי אף יצליחו לחקוק את שמם בדפי ההיסטוריה ולהבין עוד לארי אחד לקאבס.
ומבחינת בוסטון – מתרגש לקראת שחר של יום חדש. יום בו קיימות הזדמנויות עבור המון פוטנציאלים מדהימים בקבוצה. כאלו שחבוי בהם סטאר פאוור טהור. זה כיף שקבוצתך מחזיקה בשחקנים כאלה.
על הגב של קיירי יהיה עכשיו קוף לא קטן מהקוף שתומאס מחזיק על גבו כבר שנים. אבל כעת, אני חושב שהקוף שעל קיירי הפך אפילו לגדול מזה שעל תומאס. האם קיירי יצמח מכך או שיישבר? יהיה מעניין לעקוב.
אני חושב שלמהלך הזה יהיה הרבה מה להציע לנו לא רק מבחינה מקצועית על המגרש, אלא מבחינה תפיסתית.
להבין טוב יותר את נושא הנאמנות בליגה ושהכל ראוי להיות בעירבון מוגבל.
להבין שזכותו של שחקן לשאוף לשדות אחרים עבור הגשמת מטרות גבוהות יותר שהוא מכוון אליהן (היום קל לא לרדת על קובי, אבל בזמנו גם מהלך כזה נראה די מגוחך ואני מזכיר שעברו כמה שנים טובות עד שקובי יתעצב למה שאנו זוכרים ממנו כיום – האם רבים יזכרו זאת כשקיירי ירוץ בבוסטון?).
ולהבין שלא משנה מה – ההחלטות הללו לא אישיות. זאת הקריירה של השחקנים, העבודה של המנג'רים והכסף של הבעלים.
ד"ר רזי הופמן
25 אוג 2017 14:38:271,0000000+
מנחם לס
25 אוג 2017 18:22:57תגובה מצויינת. נותר רק לחכות ולראות.
רימשוט
25 אוג 2017 14:03:51כמות גדולה של שטויות וגיבובי הבל כמו שקראתי היום – לא יצא לי לקרוא המון זמן!!!
דור
25 אוג 2017 15:20:28מנחם שאלה יותר בקשר לפוסט הקודם. ציינת כמה פעמים שדיירי שיחק בדיוק וגם טייטום ואני לא מצליח להבין איך בדיוק שנה אחת קשורה למשהו. פעם השחקנים בקולג׳ היו נשארים לפחות 3 שנים והיום בקושי שנה וזה כן בגלל שמכריחים אותם. אני יודע שתרבות הספורט האמריקאית מקדשת את תקופת המכללות אבל חייבים להודות ששנה אצל ששבסקי ושות׳ לא ממש בונה שחקן ובטח לא מחדיר בו יסודות ולכן אין שום משמעות לאזכור שלך שקיירי שיחק בדיוק או טייטום כי זה לא משנה כלום כיום בניגוד לעבר שג׳ורדן אכן היה משמעותי ב NC יואינג בג׳ורג׳טאון וכו
מנחם לס
25 אוג 2017 18:24:15כמובן שיש צדק בדבריך
דוק
25 אוג 2017 15:36:24https://youtu.be/6wh01uslfy4 דוק זה בשבילך
מנחם לס
25 אוג 2017 18:31:08הכנסתי את הסרטון למאמר. תודה!
Carmel
25 אוג 2017 18:05:541.אני מתקשה לראות את לברון משחק תחת בראד סטייונס
2. אם לברון עובר מקליבלנד זה רק דרומה, למקום משופר מבחינת מזג האוויר בחורף, אני בניגוד לכולם מאמין שלברון נשאר בקליבלנד כל עוד הילדים שלו בבית ספר. הניחוש שלי אם לא קליבלנד הכיוון הוא סן אנטוניו, לברון מעריץ את פופ ולהיפך.
3. קליבלנד של העונה הבאה חזקה משזו של העונה שהסתיימה. השילוב של תומאס ורוז לא נופל מקיירי ודרון וויליאמס, ובנוסף הצטרף שחקן קשוח כמו קרואדר, לקבוצה יש עומק, יכולת קליעה מעולה משלוש ועדיין משחק שם האלפא דוג של הליגה.
4. לסלטיקס עדיף להתחיל את העונה כאנדר-דוג מול הקאבס, החברה הצעירים שם לא רגילים ללחץ. צריך לזכור שמדובר בקבוצה לגמרי חדשה. ייקח להם זמן להתגבש.
הייט אשברי
25 אוג 2017 19:06:36הרעיון שלפלופ יגיע לס"א מופרך לא פחות מזה שהוא יגיע לבוסטון .
למה מי השתגע ? בטח לא פופ . האגו של לפלופ נעצר הרבה לפני האלאמו .. מים ושמן לעולם לא מתערבבים .
אני יכול לראות את לפלופ בעיר הטילים , בעיר המלאכים , אצל קיובאן , שוב בשמש של מיאמי. אצל פופ ? ארמגדון של האנגליסטים יקרה קודם.
ובנושא אחר – יש המפנטזים ( רשע לדוגמא) על גביע לארי אובריאן שינחת השנה שוב אצל לפלופ . תתעוררו מהחלום . ולא רק בגלל שקיירי הלך, אם כי בסדרת גמר פלייטןף הוא יחסר מאוד. עוד יותר מזה – הגיל מתחיל לתפוס את לפלופ . בפרט בכמות דקות המשחק בה הוא יכול להיות אפקטיבי. ראינו את זה בבירור השנה בסדרת הגמר. בעונה הקרובה זה עוד יתגבר.
גיא הרשע
25 אוג 2017 19:16:5833.6 נק', 12 רב', 10 אס', 61.5% אפקטיבי, 42.4 דקות למשחק.
אז ככה זה נראה כאשר הגיל תופס אותך…
הייט אשברי
25 אוג 2017 19:24:30רשע – יש גם דברים קטנים שנקראים הגנה , אחוזי קליעה , ומעל לכל – האם נשאר לו כח ברבע האחרון , כשהכסף על השולחן . רק חודשיים וחצי עברו מסדרת הגמר . הזיכרון שלך עד כדי כך קצר ?
גיא הרשע
25 אוג 2017 19:31:09ההגנה של לברון אכן הייתה לא מדהימה בפיינלס.
בין זה לבין "הגיל תפס אותו" יש פער עצום.
בעיקר לאור העובדה שהוא שיחק יותר דקות בגמר מכל שחקן אחר.
אחוזי קליעה?
אין שחקן אחר בסדרת הגמר שסיים עם אחוזים מהשדה גבוהים משל לברון,
ורק דוראנט סיים עם אחוז אפקטיבי גבוה יותר.
קליי וקרי, הם סיימו עם 6% אפקטיבי פחות מלברון.
לברון סיים את הסדרה עם אותו אחוז מה-3 כמו קרי!
אני תמיד שמח להיות כאן להזכיר…
הייט אשברי
25 אוג 2017 19:36:31רשע – נשאת נאום יפה למה היה מגיע לו MVP אם קליבלנד היתה לוקחת.
רק שמולו שיחקה קבוצה , לא דוראנט לבד ולא סטף לבד. ואנחנו מדברים על סיכוייו לחזור ולזכות.
אותות הגיל כבר ניכרו בו , וזה אחרי שדאג לעצמו למנוחה רבה במהלך העונה הרגילה, ושייט במזרח בקלות לסדרת הגמר. ולמרות זאת הוא שפך לאגר ברבע האחרון . בפלייאוף הבא הוא יהיה זקן בעוד שנה.
גיא הרשע
25 אוג 2017 19:52:09א. דוראנט היה השחקן מספר אחד בסדרה. נקודה.
כתבתי את זה גם בזמן אמת.
ב. לברון שיחק יותר דקות מכל אחד משחקני גולדן סטייט בעונה שעברה.
ג. שאלת הרבע הרביעי, וכמות הדקות של לברון בפלייאוף בהחלט רלוונטית.
אני חושב שספסל הקבוצה התחזק משמעותית. וזה יאפשר לו להגיע לרבעים האחרונים בכושר טוב יותר.
ד. האם גם השנה גולדן סטייט פייבוריטים ברורים?
חד משמעית, כן.
רק אני בוחר לא לאבד תקווה.
אני חושב שיש ללברון מספיק דלק במיכל,
שתומאס הולך להפתיע את כל מבקריו בענק,
ושהחיזוק של קראודר + צ'יזיץ' + רוז יהיה שדרוג עצום בהשוואה לתרומת הספסל בעונה שעברה.
(במקום שג'פרסון קשישה יעלה לשחק כאשר לאב יורד לספסל, יעלה לשחק קראודר. אפשר להשוות?)
דורון האסטבן
25 אוג 2017 18:05:59אחד השירשורים המצחיקים שלכם
עוד כמוני קוראים ושותקים אז בשמם
🙂 🙂 🙂
הדוק רקח פורמולה לאליפות של בוסטון
לברון וקיירי עכשיו טורקים ויוונים (שינאה גדול ממה שמכירים)
באהבה לכולם
םפומה
25 אוג 2017 18:16:24לברוי כעס שדייוויד גריפין עזב נימוק מס 2 ….
חחח
טוב שלא כתבת שלברון כעס על כך שהביאו את לאב במקום וויגינס…
או שהוא כעס שפיטרו את בלאט ומינו את טיירון לו במקומו ….
טוב נו שוין קומדי סטור …
מנחם לס
25 אוג 2017 18:39:39הוא לא "כעס" והוא לא "לא כעס". הוא פשוט מילא פיו מים. אז לכל אחד יש את ה-TAKE שלו על כך. שלי? כעס מאד.
דורון האסטבן
25 אוג 2017 19:07:531+ למנחם, תודה על הכתבה, דעתי שאין מצב גם במימד אחר
שזה יקרה,
אך טרייד על לברון זה רעיון יפה שלך מנחם,
שלא יברח ללא תמורה.
כנראה שגם לא יקרה כי האגו של לברון גדול מידי
וטרייד עליו זה סוג של השפלה בשבילו.
לברון פגיע מאד מתחת למעטה ה"בגרות והקשיחות" שלו
(אפילו שזה הוגן לקליבלנד)
דורון האסטבן
25 אוג 2017 19:15:44אשברי לברון בס"א זה מכות כבר בשדה התעופה
בין הפלח ללפופ, פופ לא יתן לאף שחקן לשלוט עלי
גם לברון גם בגלל אגו מפלצתי
וגם בגלל אבא שנטש אותו
לברון מתמרד ומסתבך עם כל מאמן וכל סוג של הנהלה
אביו שהיה צריך להנהיג אותו נטש
ולברון החליט שאף אחד לא יחליט עליו יותר
(כך האחייניות שלי מדברות דיבור של הילדים היום)
בגלל זה רק הנהלה כנועה יכולה להסתדר איתו
הוא תמיד יתמרד
דורון האסטבן
25 אוג 2017 19:25:31הוא תמיד יאשים את המאמן, המנהל, האחראי, בצרות שלו
מכיוון שנושא אשמה וכעס אדיר נגד אביו לכל החיים.
חבל שהוא לא לוקח אחריות,
והולך לטיפול
לעקור את מה שמניע אותו בחיים
להכניס לאבא שלו ולהראות לו שהוא טוב בלעדיו.
הייט אשברי
25 אוג 2017 19:26:14בדיוק לזה התכוונתי . תספר את זה למגיב carmel
דורון האסטבן
25 אוג 2017 19:36:02+1 אז לכרמל 🙂
דורון האסטבן
25 אוג 2017 19:19:55קיבלתי מברק מהאשך שאני חייב לבוא לכפר ההמרה
מכחיש שריחמתי לשניה על לברון.
דורון האסטבן
25 אוג 2017 19:28:05לברון הפך פ ח ד מהמצב שננטש לבד
ל ד ח ף לנצח ולדרוס את כולם
דורון זורק פצצה
25 אוג 2017 19:33:23למה איני מרחם עליו, כי בחיים קודמים שלו
לברון היה אב שנטש את ילדיו,
ועכשיו קיבל את הקרמה שמגיעה לו.
(חוקר את זה עשרות שנים
כולנו חיינו אלפי שנים לפני
באחריות עלי, תקבלו גם הוכחות למי שירצה כשנפגש)
שמחי בן משה
25 אוג 2017 19:48:19לברון כעס מאד אל הפיטורים המכוערים של בלאט למרות שכלפי חוץ תמך בהם…
ועכשיו הוא מחפש טרייד לדראשופקה כדי להתאחד עם בלאט מחדש.
Smiley
25 אוג 2017 20:14:37לכל מי שרשם פה על פופוביץ' ולברון.
לברון מאוד מעריך את פופוביץ', כנראה גם שישחק תחתיו באולימפיאדה הבאה כשפופוביץ' יאמן במקום K.
כמו שלברון נתן כבוד ל-K ככה הוא גם יתן (אם ישחק באולימפיאדה הבאה) לפופוביץ'. לברון בנבחרת לא עשה שום בעיות כאלו או אחרות מול המאמן, להבדיל מאייברסון ומארבורי שעשו בעיות לבראון ב-2004 (וכולם זוכרים איך זה הסתיים).
דורון האסטבן
25 אוג 2017 20:25:42אולימפידאה זה מקום שלברון והתקשורת עוקבת אחריו
ללא הרף,
הוא חייב יחסי ציבור ולכן יוריד את הראש
לכמה משחקים שהתוצאה ידועה מראש,
82 משחקים שפופ מנהל, אין מצב שלא יריבו וזה יגמר בדם רע.
דורון האסטבן
25 אוג 2017 20:30:45ועוד משהו סמיילי, כשאתה מעריך מישהו עובד עם מישהו
ונמצא איתו זמן מסוים אתה עשוי להעריך אותו,
ברגע שאתה חי איתו/מטייל באותה קבוצה טיסות בתי מלון
זה סיפור אחר.
מכירים מישהי הכל נחמד
לחיות איתה דורש סובלנות וותרנות והורדת אגו
מה שאין הרבה ללברון.
לעיתים הקירבה היומיומית יוצרת בלגן שקשה להאמין בו,
בזמן שלפני
Smiley
26 אוג 2017 01:07:26דורון, צר לי אבל אתה מושפע עמוקות מהשנאה פה ללברון.
בכל הזדמנות לברון אמר שהוא מעריך את פופ. לברון בעצמו יודע שהוא לא יוכל לשחק את המשחקים אצל מאמן כמו פופ (כמו קובי אצל ג'קסון).
אפילו אצל ספולסטרה הוא לא יכל כי ריילי היה מאחורי המאמן ולא נתן לזה לקרות.
ושוב, ב-2004 מארבורי ואייברסון עשו צרות ללארי בראון שנחשב אז כמאמן ותיק ומוערך.
ב-1992 היו אגואים יותר גדולים מלברון וזה לא קרה אצל דיילי.
שוב, השנאה לא מובנת פה כלפי אחד השחקנים הגדולים בדורו.
גם ארווינג ביקש טרייד לא בגלל שלא הסתדר מקצועית, אלא בגלל שהוא מרגיש שהוא רוצה קבוצה לעצמו, לבחון כמה טוב הוא יכול להיות.
לא זכור לי הרבה שחקנים ששיחקו עם לברון ולכלכו עליו. עובדה שעדיין הוא מוקד משיכה ומצליח ליצור סביבו קבוצות שמגיעות לגמר והרבה בזכותו.
זיו
25 אוג 2017 21:00:24הכי קרוב למה שאני חושב על הטריייד של קליבלנד בוסטון:
https://deanondraft.com/2017/08/23/did-the-celtics-overpay-for-kyrie-irving/
יונתן .S.
25 אוג 2017 21:46:06קראתי והתאכזבתי מההסתכלות הסלקטיבית כאן.
1. סטיבנס – נוגע בנק' שהוא יכול לעזור לו, אבל לא מרחיב כמעט על כך בשום דבר….רק מהבחינה של שיטת ההתקפה אני יכול להוציא מקיירי יותר
(https://www.youtube.com/watch?v=3gr9KqaPfSw).
אין פה שום נגיעה על איך סטיבנס מקסם את היכולות של תומאס והצליח להחביא אותו בהגנה (עד הסדרה מול DC).
קל לבוא ולהעלות את העובדה שקיירי שיחק לצד לברון, שדורש את תשומת ליבה של ההגנה, אבל בסלטיקס 4 שחקנים שיחקו עבור רכז אחד ועבדו בכדי למקסם את יכולותיו. ומדובר בכמה קלעים טובים מאוד וחבורה של שחקנים שהיו מגוונים ביכולותיהם. זאת לא הייתה קבוצת גלמים שתומאס היחיד שיודע לשחק בה.
אני לא לוקח קרדיט מתומאס כאן. אני חושב שפשוט אין שום התייחסות רצינית ליכולת של סטיבנס להוציא מקיירי הרבה. בעיקר כשלקיירי יש את המוטיבציה לכך – אנחנו לא יודעים כמה זמן באמת קיירי לא רצה להיות בקאבס. ייתכן שמדובר ברגשות שהצטברו מהיום הראשון שלברון הגיע לקבוצה. מעבר לכך, הוא מעולם לא חווה מאמן לתקופה ארוכה. ואחד מנוסה שבאמת טוב ולא רק מתאים לאופי של לברון (טיירון לו…).
2. מצב החוזים של קיירי ותומאס – גם נקודה שמוסברת באופן שטחי ומוסת. אמנם נוגע בעובדה שהארכת חוזה לתומאס אינה טובה עבור הסלטיקס, אבל מאידך הוא לא מציין את העובדה שקיירי רכז בן 25 עם פוטנציאל להגנה סבירה ואף יותר (אלו שראו את הפיינלס של 2016 יודעים על מה אני מדבר). הוא שם את קייל לאורי ברשימת הטופ 5 רכזים הטובים בליגה….מצטער, אבל כשראיתי שהוא הציב אותו בטופ 5 ולא את תומאס או קיירי אני איבדתי את טיפת הקרדיט נותרה לי עבור הכתבה.
3. מדבר על כך שקיירי קלאץ', אבל זה לא נחשב כי הוא כעת לא בקבוצה שתצליח כרגע להגיע לשם. אה….כי רגעי קלאץ' הם רק הפלייאוף. ובקאבס הכדור בסוף המשחק היה רק אצל קיירי.
4. מדבר על קראודר. נוגע בנק' באוויר….זה נראה שהוא אסף עובדות מכתבים שרשמו סטטיסטיקות והדביק אצלו. מסכים שקראודר הוא חלק מצויין בכל קונטנדרית. אין ספק בכלל. הוא נכס. אבל….יש בבוסטון 2 צעירים שמשחקים על עמדתו, לא כולל היווארד, וכנראה שאם הייתה דרישה לשחקן מבוסטון שישלים את העסקה ומדובר על ווינג, עדיף אותו מאשר שניים שהם עתיד המועדון וכעת גם יהיה יותר דקות עבורם.
אגב, אני אישית חושב שהיה עדיף לתת את קראודר ולא את מוריס, למרות החוסר היכרות שלו למערכת, כיוון והוא גדול יותר ויכול לשחק אף טוב יותר בעמדה 4. מעבר לכך, קראודר די נכשל לשמור על לברון בפלייאוף ולכן עדיף אז לחפש אופציות אחרות. אבל גם זה לא צויין….
5. מדבר על הבחירה של ברוקלין. אוי אוי אוי…..נכון, זה נכס עצום, אבל להגיד שגם בלעדיה וגם בלי זיזיץ' בוסטון מפסידה בטרייד? זה לא ניתוח רציני….איפה מתחילים אפילו:
הקאבס אמרו או בחירה (ברוקלין/לייקרס), או טייטום או בראון. מכלל ה-4 נכסים הללו, אין ספק שהבחירה מברוקלין בעלת האחוזים הכי גבוהים לספוג ירידה בערך שלה, עקב השיפור של הנטס ושאיפתם לנצח, לעומת לא פחות מ-4 מועדונים (!) עם שאיפות לטנקינג כבר מתחילת העונה – בולס, הוקס, פיניקס, מג'יק. יש עוד 2 על הכוונת (סקרמנטו, בייחוד כשאין לה בחירה ב-19', והניקס). ו…אין לדעת אם יהיו עוד מועדונים שיחליטו לבצע טנקינג מאמצע העונה.
נכון, היה אפשר גם לחכות עוד ולראות אם הקאבס ירדו בדרישות שלהם, אבל מה זה היה תורם? עוד פחות מחודש מתחיל מחנה אימונים. בנוסף לכך, בוסטון כבר נכוו מהמתנה בטריידים הקיץ ע"י אינדי.
6. הוא טוען שקיירי לא שחקן טופ 25 בליגה. בעיניי לפחות יש תמימות דעים שב-25 הוא אכן נמצא. משם ואילך קיימים המון וויכוחים, אך קשה לי להאמין שקיירי לא שווה טופ 25. לברון לא לוקח אליפות לבד אף פעם. במיאמי וויד ובוש היו שם (ושלשה של ריי אלן) ובגמר מול הווריורס הרבה מאותו עומס שחולק במיאמי, הצטבר בעיקר על כתפיו של קיירי, כאשר הפסגות היו הניצחון במשחק 4, הסחיבה של הקאבס במשחק 3 מול הסלטיקס וכמובן השלשה במשחק 7 בגמר 2016.
7. ולקינוח אי אפשר שלא – טוען בסוף הכתבה שהטרייד גרוע, כי הוא לא תורם לבוסטון בטווח הקצר. וואו. אז בעצם הטרייד עם ברוקלין ב-2013 היה גם גרוע, לא?
להגיד שב-2020/21 הטרייד אולי יהיה טוב, כי טייטום ובראון יתחילו באמת לממש את הפוטנציאל, אז למה לעשות את הטרייד בכלל, כשיש את תומאס, קראודר והבחירה מברוקלין הוא גם מגוחך. עד אז, לקראודר נגמר החוזה, תומאס יהיה בן 33. והבחירה? מי יודע איפה היא תסיים בכלל.
זיו, כתבתי באתר כאן בעצמי על הנושא ואחרים כתבו כאן המון בעצמם. אני אישית חושב שאפשר להגיד הרבה דברים על העסקה.
אפשר להגיד שקיירי לא שדרוג עצום על תומאס כרגע.
שקראודר הוא נכס חשוב מאוד. שהבחירה יכולה (בדגש על יכולה) להיות גבוהה מאוד בקיץ. שבטווח הקצר היא לא תתרום. שאולי גם בטווח הארוך היא לא תתרום, אם לברון יישאר.
אבל….יש כאן המון חצאי עובדות, צורת הסתכלות מאוד סלקטיבית שנראית לעין מצויין בכל הנק' שציינתי ויש כאן אפילו ניתוח על גבול של סילוף המציאות.
אם אתה חושב ככה באופן מלא, כמו שרשום בכתבה, אינני חש שאתה שופט את העסקה באופן רציונלי, אלא ממקום רגשי, או סלקטיבי.
אפלטון
26 אוג 2017 00:32:09מה אתה מתרגש יונתן? מאמר בלאי של כתב שלא מבין מהחיים שלו. אין כאן נקודה אחת שנכנסת לעומק המצב והסיטואציה. ניתוח שטחי של בן אדם שקורא כותרות עיתונים. מפליא אותי שזיו התחבר לכתבה.
בסופו של דבר הסיבה היחידה שמישהו יכול להגיד שבוסטון שילמה יותר מדי זה אם יגידו שהיה אפשר להתעקש על בחירה של לייקרס/סקרמנטו במקום זו של ברוקלין.
לדעתי מה ששם את הכף כאן זו ההערכה שיש לקיירי כשמנתחים את הטרייד. מי שמעריך את קיירי כסופרסטאר עתידי וכשלד מרכזי מקבוצת אליפות בשנים הקרובות, אין לו ספק שזה היה הטרייד הנכון לעשות, גם במחיר הבחירה של ברוקלין. מי שחושב שקיירי אמנם כוכב אבל לא יתקדם מאיפה שהוא עכשיו, יגיד שבוסטון היו צריכים לתת בחירה אחרת.
כך או כך כל מי ששכל בראשו מבין שבוסטון שיפרו את עצמם בהסתכלות לעתיד הקרוב והרחוק.
יונתן .S.
26 אוג 2017 00:55:00צודק.
אגב, כאשר בוסטוןמחזיקה כעת ב-2 אולסטארים לגיטימיים לחלוטין (על אחד ניתן אף להתווכח אם הוא סטאר בליגה), יש להם גרעין שיכול לפתות עוד כוכב אחד לרצות לבוא לשם.
גם אחרי הטרייד על קיירי, אני מודיע חגיגית שאנו בטח נשמע רבות על האפשרות של אנתוני דיוויס, אך רק במידה והפרוייקט שם ייכשל באופן קשה, עד לכדי מצב שהם שום די חזק בלוטרי + שהצמד בצבע של AD ובוגי לא יעבוד.
חבילה של סמארט, מוריס, טייטום/בראון + בחירה אמורים יחסית להספיק בטרייד ישיר.
טרייד בין 3 קבוצות יכול לערב את הורפורד לקבוצה אחרת ובחירות ושחקן צעיר נוסף לניו אורלינס + חוזה מסתיים מהקבוצה ה-3.
(למשל טרייד עם הספרס בפנים עשוי להצליח. אולדריג' עובר לניו אורלינס ולא מפעיל את אופציית השחקן שלו והופך ל-FA. בנוסף, יגיעו בחירה גבוהה מבוסטון, לפחות אחת, וכנראה לפחות עוד שחקן צעיר וטוב, כמו סמארט במקרה הטוב לבוסטון ובמקרה הפחות טוב טייטום/בראון. הספרס יקבלו את הורפורד בתור תחליף טוב בהרבה לאולדריג' והסלטיקס יקבלו את AD ואולי עוד משלים שכר מאחת הקבוצות).
ד"ר הופמן
26 אוג 2017 01:21:49הטרייד שהצעת נשמע מעניין מאד. בשביל שיתממש צריך להיות רצון מצד דייויס לעזוב. כרגע נראה שהוא בכלל לא מעוניין להגיע לבוסטון, הוא אפילו יזם פגישה עם הבעלים או המנג'ר כדי לבדוק אם השמועות נכונות…
אפלטון
26 אוג 2017 01:28:35אגב במקביל אני מבין את הביקורת על כך שאיינג' היה צריך ללכת על הצערת הקבוצה לזמן שאחרי גולדן סטייט. אבל אז הדבר הנכון לעשות היה להחתים את פולץ (או בול למי שמשום מה חושב שפולץ לא כזה גדול) ואז לקוות באמת לפורטר או שנה הבאה ולדשדש שם באיזור הפלייאוף לשפשף את הצעירים.
ברגע שהלכת על טאטום, אז היה ברור שחייבים להיפטר מאיזאה ולשדרג אותו, וצריך לבנות שלד שירוץ קדימה.
תכלס המצב הבלתי צפוי עם קיירי נפל כמו מתנה על איינג' שהיה די תקוע מבחינת בניית הקבוצה. אני בא מנקודת הנחה שאיינג' ניסה כמה שאפשר לא לתת את הבחירה של ברוקלין אבל קליבלנד התעקשו ושמו אולטימטום, וזה היה לקראת עוד עסקה שנופלת.
בסופו של יום, עם כל הביקורות שהיו לי על חוסר ההחלטיות והזגזוגים, איינג' החזיר לי את כל האמון בו על הסיכון שלקח, ובעיקר בנייה של שלד על קו רצף גיל הגיוני לשנים הבאות ועוד הרבה נכסים ואפשרויות לחיזוק.
יונתן .S.
26 אוג 2017 02:27:13מסכים איתך דוקטור. רק מציין שכרגע זאת האופצייה הריאלית היחידה לטעמי.
אלא אם פתאום יאניס ישתגע?
טוב אלו כבר חלומות באספמיא…
אפלטון, איינג' מנג'ר מוכח בעיניי. בדיוק כמו ביופורד ומורי. ביחד עם מאיירס, אני רואה בהם כאנשים החזקים בשוק, בגלל הוותק וגם הקבלות שהם סיפקו עד כה.
לגביי פולץ – היי, דווקא המהלך הזה מראה שאיינג' ידע בסוף מה הוא עושה. אולי הוא לא כיוון שבסוף הדרך זה יהיה קיירי לבוסטון, אבל בעצם הבחירה בטייטום, הוא קיבל את הבחירה של הלייקרס שאפשרה לו להרגיש יותר בנוח לוותר על הבחירה מברוקלין. אני אישית מאמין שלברוקלין יש סיכוי לא רע לסיים עם מאזן טוב יותר מהלייקרס, עקב משחקים רבים יותר בקונפרנס ששליש ממנו לא באמת יהיה תחרותי השנה. הלייקרס לעומתם משחקים במערב, שם אולי רק הסאנס לא יחפשו ממש להתחרות על משהו כרגע. אולי גם הקינגס.
ולסיום רק אציין שעדיין כואב לי על תומאס וקראודר….אין מה להגיד, עסק או לא, שורף מבפנים רק לדמיין את הפרצופים שלהם כשהם קיבלו את הבשורה. כל מה שעובר לי בראש בתור נחמה זה מה שרשמתי על כך שהם לפחות הגיעו לקבוצה של לברון והם יכולים להגיע לפיינלס ולזכות.
אפלטון
26 אוג 2017 02:37:12כמו שכבר אמרתי לגבי איינג'.
כשיש לך יד טובה פעם אחת אפשר לקרוא לזה מזל, כשהקלפים מסתדרים כמה פעמים רצוף כנראה שאתה יודע מה אתה עושה.
מנחם לס
26 אוג 2017 01:36:30מי אתה חושב כותב את המאמרים האלה? גדרואייט אסיסטנטס שעובדים על ה-M.A והמקום בו הם נמצאים דורש מהם לכתוב. הרבה מהם חסרי מושג לחלוטין.
יונתן .S.
26 אוג 2017 02:27:59צודק….פשוט חבל בעיניי שאנשים בכלל פונים לקרוא כתבות כאלו.
זיו
26 אוג 2017 09:54:40אני מודה שאני לא עד כדי כך מכיר את הפרטים כמוך.
אני חושב שבוסטון במצב טוב גם לפני וגם אחרי הטרייד{קצת פחות..}
השחקן היחיד שאני מכיר ממש לעומק מכל העסקה הוא איזייאה , שראיתי אותו במשך שלוש שנים כמעט כל לילה.
אני מאמין שגם איתו בסיטואציה החדשה בוסטון יכלו להצליחגם.
כנראה שלא רצו לשלם לו מקס.
המחיר קצת גבוהה זה לא ישבור את בוסטון ועדיין עוד שחקן בטופ של הדראפט של שנה הבאה לא יכל להזיק.
א ני לא נחרץ כמו דין לגבי ההפסד של בוסטון בעסקה,אבל גם לא חושב שיש פה שדרוג משמעותי בטווך הקרוב ובארוך עוד פחות.
יונתן .S.
25 אוג 2017 21:55:29אה, ושכחתי לציין בנק' 2 –
חשוב להשוות את הגיל והפוטנציאל של קיירי למצב של תומאס.
הארכת חוזה לתומאס תעשה עבור שחקן בגיל 30. אצל קיירי? בין 25 ל-26. ואין וויכוח על כך שבמינימום הם אותה רמה. וזה אומר שלקיירי יש הרבה שנים של התקדמות לפניו. ל-IT פחות. קיירי קלאץ' בעצמו, הוא בעל נתונים פיזיים טובים בהרבה ובא עם מוטיבציה להראות שהוא מס' 1, כמו שתומאס רצה להראות.
זה NO BRAINER מבחינת הארכת חוזים. תראו מי קיבלו MAX בליגה. אני לא מבין איך הוא העלה ככה את הנק' הזאת מלכתחילה.
אין בעייה להגיד שבוסטון נתנו יותר מדי, אבל זה בגדר דעה בלבד כרגע. אי אפשר לדעת מה היה נכון פה. זה ייקח שנים. אבל לא…הוא קובע עובדות.
מצטער, אני פשוט לא מתחבר לגישת כתיבה כזאת בשום צורה שהיא.
יונתן .S.
25 אוג 2017 21:47:21https://www.youtube.com/watch?v=7ZITwlM1F4A&t=4s&index=62&list=WL
ע-נ-ק
(שימו לב גם טוב טוב בתשובה מה הוא בחר להדגיש עליו. זה בעיניי חשוב).
יונתן .S.
25 אוג 2017 23:11:16לאוהדים הסלטיקס המעוניינים בקצת כיוונים של אופציות על המקום האחרון ברוטציית הקבוצה (רק לפני כן נזכיר שבוסטון יכולה כרגע להציע רק את אופציית המינימום, אז גם האופציות בהתאם):
1 – ביג מן שלוקח ריבאונדים.
אופציות: אנדרו בוגוט (קיים גם דיווח שהתקיימו איתו שיחות השבוע. כנראה שהקבוצה רוצים לדעת שהוא כשיר במאה אחוז), כריס האמפריז, או החזרת טיילר זלר.
2 – ווינג שיתרום בהגנה ויוסיף עוד קשיחות לסגל.
אופציות: מאט בארנס, טוני אלן.
3 – ווטרן עם נוכחות חיובית שמביאה ערך נוסף לחדר הלבשה.
אופציות: טוני אלן (בדגש על להיות מנטור בהגנה לכל הצעירים בעמדות 1 עד 3, כמו סמארט, בראון וטייטום בין היתר), ג'ראלד גרין (הסיבה היחידה להחזירו – מכיר את המערכת. תרומתו ההתקפית פחות קריטית עם הסגל החדש).
4 – להשאיר את המקום ריק ולחכות ולראות מה יקרה בהמשך העונה (אופציה ששוקלים בקבוצה בכובד ראש).
ד"ר הופמן
26 אוג 2017 01:26:20לא רוצה שום האמפריז או זלר בבוסטון. אלה שני שחקנים מודבלים שלא תורמים כלום. גרין ואלן מתאימים במינימום.
יונתן .S.
26 אוג 2017 02:21:17ההימור שלי זה בוגוט ואם לא הוא, אז אולי טוני אלן.
אם לא הם, אז בוסטון תשאיר מקום ריק שכל פעם יתמלא ע"י אחד משחקני ה-TWO WAY שהם החתימו
דדי
26 אוג 2017 09:25:20אני עוזב אותך לבד ליום אחד מנחם, וזה מה שקורה ???
בוא נירגע, נתחיל שוב לקחת את הכדורים, ואז נבין שאנחנו לא בכיוון כי אפילו נסיון לטרייד כזה יעלה לבוסטון בזה שקיירי יעזוב בסוף החוזה, ויהרוג סופית את התדמית של איינג' בעיני שחקני הליגה, שכרגע נמצאת בשפל חסר תקדים.
"לזרוק"בטרייד מישהו שהיה כל כך נאמן לקבוצה, גם אחרי פטירת אחותו, ועוד שחקן בסיטואציה דומה עם אמא שלו – לא עבר ללא תגובה בקרב שחקני הליגה.
סופר
27 אוג 2017 16:21:03גם אם לברון בבוסטון אני לא רואה אותם מנצחים את גולדן סטייט (ועוד עם כספי 🙂