חם מהתנור: קיירי אירווינג בבוסטון ואיזייאה תומאס בקליבלנד / רועי ויינברג

קליבלנד (31-51) ובוסטון (29-53) סיכמו על טרייד של כוכב קליבלנד, קיירי אירווינג, תמורת איזייאה תומאס, ג'יי קראודר, אנטה זיזיץ' ובחירת הסיבוב הראשון של ברוקלין ב-2018, כך לפי espn והורטיקל. האנליסט הבכיר אדריאן ווז'נובסקי אמר שהטרייד סגור והקבוצות עובדות כרגע על אישורו הרשמי מול הליגה. הקאבלירס צפוים ליצור חריגת טרייד בגודל 5.8 מיליון דולר כתוצאה מהמהלך.

העונה אירווינג בן ה-24, שנבחר לאול-סטאר, קלע 25.2 נקודות (47.3% מהשדה, 40.1% מהשלוש) עם 5.8 אסיסטים למשחק, תומאס (בן 27) קלע 28.9 נקודות ב-46.3% מהשדה עם 5.9 אסיסטים וקראודר קלע 13.9 נקודות (39.8% מהשלוש) עם 5.8 ריב' למשחק.

ראוי לציין כי תומאס יהיה שחקן חופשי בסיום 2017/18. לאירווינג נשארו עוד שנתיים בחוזה ולקראודר עוד 3 שנים, בהן ירוויח, במצטבר, 21 מיליון דולר. קליבלנד ובוסטון נפגשו בגמר המזרח של השנה שעברה שנגמר בתוצאה של 4-1 לקליבלנד, וסיימו ב-2 המקומות הראשונים של הקונפרנס. אירווינג ביקש מהנהלת הקאבלירס טרייד במהלך ערב הדראפט, ביוני.

*

אנדרו וויגינס
קיבל הצעת חוזה ממינסוטה (51-31) של 148 מיליון דולר ל-5 שנים, ונפרד מסוכנו עקב אי הסכמה על האחוזים שהסוכן יקבל מהעסקה. וויגינס, העונה עם 23.6 נקודות למשחק, יכול לחתום על הארכת החוזה עד ל-31 לאוקטובר.

*

מקורבים ללברון ג'יימס טוענים כי במקרה של ביי-אאוט שיהפוך את דווין וויד לשחקן חופשי, MVP הגמר לשעבר (18.2 נקודות למשחק העונה) יסיים בקליבלנד.

*

קי ג'יי מקדניאלס חתם בטורונטו (31-51). העונה הוא קלע 4.2 נקודות למשחק במדי יוסטון וברוקלין, וקיים סיכוי גבוה שהוא חתם על חוזה לא מובטח למחנה האימונים של הקנדים.

*

דאלאס (49-33) החתימה את ג'ף וויטי, הסנטר שבעונה האחרונה שיחק ביוטה וקלע 2.9 נקודות עם 2.4 ריבאונדים כמחליפו של רודי גובר. הקבוצה עדיין בשיחות עם נרלנס נואל, הסנטר הפותח שלהם בשליש האחרון של העונה, על חתימה על חוזה מחודש.

*

שרלוט (46-36) החתימה את ג'וליאן סטון, רכז דנבר וטורונטו לשעבר ששיחק בעונה האחרונה בונציה בליגה האיטלקית הראשונה וזכה איתה באליפות איטליה, ובליגת ההתפתחות של ה-NBA. בג'י ליג הוא קלע 7.9 נקודות עם 8.6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים למשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
240 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:26:24

הרגע ווג' צייץ שזה סגור

עידן
עידן
23/08/2017 2:28:36

יששששש.מזל טוב בוסטון.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:29:18
הגב ל  עידן

איפה היית?

אלי
אלי
23/08/2017 8:24:15
הגב ל  עידן

הבשורה הגדולה היא שסופסוף יחזרו לדבר כאן על כדורסל.

אפלטון
אפלטון
23/08/2017 2:31:28

טווב איינג'. שיחוק רציני לבוסטון.
גם קליבלנד יצאו מזה סביר.
סה"כ טרייד טוב

פומה
פומה
23/08/2017 6:45:22
הגב ל  אפלטון

לטעמי בדיוק ההיפך .
אני חושב שמדובר במנהל שלא יודע מה באמת חשוב להקנות.לקבוצה שלו .
המאמן הולך על משחק קבוצתי.
חהוציא שחקניפ בודדים שחורגים מהשבלןנה מידי פעח אבל הם רבוצתיים .
כרגע שניהם מחוץ.לקבוצה תמורת השחקן הכי סוליסט שיש.
הקיצורטיינג מוכיח שןב חוסר עקביות..

עידן
עידן
23/08/2017 2:31:55

Boston has fortified starting 5 of Irving, Hayward, Jaylen Brown, Marcus Morris and Horford, while keeping heralded Marcus Smart/Lakers 1st.

פינקי
פינקי
23/08/2017 2:32:10

לשם שינוי, גמר המזרח הולך להיות מעניין השנה

עידן
עידן
23/08/2017 2:32:36
הגב ל  פינקי

סוף סוף יש תחרות.

Ish
Ish
23/08/2017 2:32:42
הגב ל  פינקי

מה כל כך מעניין בוויזרדס ניקס?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:35:13
הגב ל  פינקי

בוסטון קבוצה חדשה כמעט לגמרי.
צריך לקחת את זה בחשבון.

פינקי
פינקי
23/08/2017 2:36:31

במערב אין אף קבוצה נורמלית אחרת, גם זה צריך להילקח בחשבון…

עידן
עידן
23/08/2017 2:39:10
הגב ל  פינקי

במערב יש 10 קבוצות נורמליות וגם שאר ה 5 נכנסות לפלייאוף במזרח

פינקי
פינקי
23/08/2017 2:40:41
הגב ל  עידן

התכוונתי למזרח כמובן…

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
23/08/2017 5:02:43

אתה צודק לגמרי. השנה בוסטון קבוצה בבנייה וחייבים לקחת בחשבון גם מצב בו החיבור לא יהיה מושלם, זו לא שנה שהחמישייה והספסל מכירים זה את זה בעיניים עצומות כפי שהיה בעונות האחרונות ולכן לפחות ההרגשה שלי, כשרק הורפורד נשאר מהקבוצה המקורית, היא שזו תהיה שנת לימוד עם הרבה טעויות וקשיים. הלוואי שאתבדה. לאבד את IT ג'ה ובראדלי באותה השנה אפילו שהגיעו הייוורד וקיירי זה לא פשוט בכלל.
חמישייה שלי? קיירי, סמארט (וזה יהיה סמארט משודרג השנה-הרגשה אישית), הייוורד, מוריס והורפורד. אני רק מקוה שברוקלין יתעלו ושלייקרס תתרסק למקום הלפני אחרון בשביל שאפשר יהיה לבחור פאוור טוב ב 2018

Ish
Ish
23/08/2017 2:32:17

מת לראות את התגובה של תומאס

אפלטון
אפלטון
23/08/2017 2:35:30
הגב ל  Ish

כן אה? אחרי כל מה שקרה בפלייאוף קצת נחמץ הלב. באמת מעניין לשמוע כמה הוא ידע לפני כן

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:47:46
הגב ל  Ish

הוא כבר רגיל.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:34:20

השאלה המעניינת היא מה יהיה המספר של קיירי בסלטיקס.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:40:47

באמת??
וואוו איזה באג.

ודיע
ודיע
23/08/2017 2:48:27

רק אני חושב על זה ומבואס זה 🙂

Ish
Ish
23/08/2017 2:38:34

אני אלך עם 20

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:40:19
הגב ל  Ish

חחח….חמוד אתה.

Ish
Ish
23/08/2017 2:41:57

לא נשאר שם הרבה מקום לבחירות

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:42:31
הגב ל  Ish

אני יודע,
בגלל זה זה תמיד מעניין.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:42:56
הגב ל  Ish

הוא שיחק 11 בתיכון לדעתי. תפוס, כרגע?

Ish
Ish
23/08/2017 3:04:02
הגב ל  Ish
john
john
23/08/2017 2:35:02

Jesus Christ I did not see that coming!

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:36:13

קשה לי לראות איך הקאבס היו מוציאים יותר.
סמנו וי לאלטמן על הפעולה הראשונה המשמעותית שלו.

דקסטר
דקסטר
23/08/2017 2:36:27

וואו איזה שיחוק של 2 הקבוצות!
הטרייד הכי טוב שיכל להיות לקליבלנד
וחיזוק מעולה לבוסטון שממילא מפוצצת בנכסים שכל מטרתם היא להביא שחקנים משפיעים וזה לא ילדים בני 19.

אהרון שדה
אהרון שדה
23/08/2017 2:39:25

לא כזה בטוח שזה טוב לבוסטון .

דדי
דדי
23/08/2017 2:40:16

שיחוק של קליבלנד.

אם תומאס בריא – הם הצליחו גם לשפר את הקבוצה הנוכחית (בטח אחרי שווייד יצטרף), גם להשיג בחירה עם סיכוי מצויין לכוכב, גם להשיג רוקי מבטיח, וגם להשיג נכס שיניב להם בחירת סיבוב ראשון נוספת בקיץ הבא אם הם ירצו בזה (קראודר).

טרייד די טוב לבוסטון ובעיקר "נכון" יותר מאשר משתלם בהכרח.

אבל טרייד פנטסטי לקליבלנד

לא זוכר קבוצה שהוציאה תמורה כזו עבור כוכב שדרש לעזוב.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:41:14
הגב ל  דדי

לגמרי.

אהרון שדה
אהרון שדה
23/08/2017 2:46:28
הגב ל  דדי

אתה לא חושב שבוסטון שילמו הרבה מדי ?
נתחיל בכך שעדיין לא הוכח שקיירי טוב מתומאס בטח לא כשחקן ראשי .
בוסטון מאבדת שחקן שמבחינתי נתן עונת אם וי פי …ושנתן תמורה במני טיים.
ולא זו בלבד אלא וויתרו על עוד שחקנים טובים ( למרות שיש להם שחקנים יותר משלי גרביים ) וגם בחירת דראפט.
לי זה נראה לגמרי מטורף .
אשמח דדי (ואחרים ) להסבר מה אני מפספס .

דדי
דדי
23/08/2017 2:52:04

אם אייזיה בריא לגמרי – אז זה טרייד נוראי לבוסטון.

אבל לדעתי יש פה אלמנט של הסיכון הבריאותי לגביו, והאלמנט הכלכלי של לדחות את החוזה הגדול בעוד שנה עם קיירי (כשהסיכון הבריאותי נכנס גם לשיקול הזה).

ובכל זאת, אני חושב שכל קבוצה היתה מעדיפה את קיירי על אייזיה גם אם הפער הוא לא עצום (לפחות לפי העונה שעברה), אבל איינג' החליט ללכת על בטוח ולמזער סיכונים.

כמו שאמרתי, לדעתי זה טרייד "מובן" לבוסטון, אבל לא בהכרח משתלם.

רק הזמן יגיד מה באמת קרה הלילה…

אהרון שדה
אהרון שדה
23/08/2017 2:54:19
הגב ל  דדי

תודה רבה דדי.
אני פורש לישון אבל הבחירת דראפט יכולה /אמורה להיות גבוהה מאד או שלברוקלין יש הגנה ?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:56:21

אין הגנה

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:58:29
הגב ל  דדי

אני מאמין בגמד לכן אני חושב שהסלטיקס הפסידו בטרייד הזה.

Avri
Avri
23/08/2017 8:31:11

+1
Not happy at all

א.ב
א.ב
23/08/2017 12:26:39
הגב ל  דדי

ההפרש באיכות לא גדול, אבל הגיל משמעותי, החלון שלו קרוב לזה של הרוקיז.
מפתיע שנתנו את זיזיץ' ובחירה, כי הורפורד היחיד שמבוגר

john
john
23/08/2017 2:48:41
הגב ל  דדי

כוכב צעיר שנשארו לו שנתיים ולא עשה בלאגן לעזוב אלא ביקש בנימוס (את הבלאגן עשו אחרים). הליגה באמת האמינה שעוד לא נשרפו הגשרים בקליבלנד ולכן לא ניתן לשדוד אותם כי העונה יכלה להתחיל עם קיירי.

איתן
איתן
23/08/2017 23:30:07
הגב ל  דדי

בס"ד
מסכים לגמרי.
העסקה נראית לי הוגנת גם בלי בחירה שאמורה להיות כל כך גבוהה. יכול היה למצוא משהו אחר. רק שלדעתי קליבלנד לא היו מוכנים לכלום בלי בחירה.
לדעתי איינג' נתן הרבה בטח לשחקן שרצה לעזוב.
צריך אולי לקחת בחשבון שאיינג' ידע שבכל טרייד ישדדו אותו ולכן כן הפסיד מעט והרוויח כוכב עדיף שיש לו יכולת לעבוד בשני צידי המגרש כשיכול להיות מוביל הקבוצה וגם להגיע לאליפות.
בסופו של דבר עכשיו יש לו 2 אולסטארים מחלטים ועוד אחד אולסטאר גבולי(הורפורד). הוא כנראה מאוד רצה לשמור על בראון וטייטום והעדיף אותם על הבחירה העתידית. מעריך שאחד מהם יכל להיכנס במקום הבחירה.
אני קצת מסופק בעניין. יתכן שהוא רואה את ברוקלין מתקדמים ולא חושב שיקבל בחירה כל כך גבוהה, אבל כיוון שזה דראפט של גבוהים שהוא זקוק להם יש סיכוי לא רע שעדיין יקבל שחקן משמעותי.
יכול היה לוותר על בראון במקום לדעתי

trusttheprocess
trusttheprocess
23/08/2017 2:46:16

דני איינג' , נאנס בקיץ אחד על ידי בראיין קולנג'לו ודן גילברט

LOLOL

אין דברים כאלה
טרייד של באגלי , פורטר או דונצ'יץ' לבד תמורת קיירי לא שווה את זה וכל הדברים האחרים שהוא נתן LOL
דני בוי אתה צריך עזרה במרכז לטיפול בנפגעי טראומה למוח

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
23/08/2017 2:46:21

OMG וויטי בדאלאס!!

דדי
דדי
23/08/2017 2:47:00

הכל תלוי בבריאות של תומאס.

ביחד עם הגמישות הרבה בהרכב שקראודר יאפשר לקליבלנד, הם יכולים לעשות את הלא ייאמן ודווקא להשתפר העונה בנוסף להוספת הבחירה המעולה של הנטס.

גם העמדה שלהם לקראת טרייד אפשרי לשיפור (או הורדת מס) באמצע העונה נראית לא רע בכלל.

ותומאס גם יספק את יכולת הקלאץ' שלברון צריך לידו ברבע הרביעי.

ממש טרייד מדהים.
אולי אומר משהו על המותן של אייזיה.

אהרון שדה
אהרון שדה
23/08/2017 2:47:17

רועי שיחקת אותה הקדמת כמדומני את כל האתרים בארץ .ץ

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 2:47:34

טרייד טוב לכל הצדדים.
קיוויתי שיגיע לספרס אבל זה מה יש.
קיירי הולך לרצוח את לברון במפגשים מולו.
להערכתי זה משחק 7 בגמר המזרח. קשה עוד לקבוע מי חזקה יותר, יותר מדי חלקים חדשים בבוסטון מכדי להעריך את כוחה.
אייזאה מקבל מקסימום שנה הבאה אחרי עזיבתו של לפלופ.

דדי
דדי
23/08/2017 2:55:16

19.10.17 – ערב פתיחת העונה… 🙂

אבל איינג' שילם פה מחיר מחיר.

עידן
עידן
23/08/2017 3:01:31
הגב ל  דדי

וואי נכון.קליבלנד בוסטון במשחק הפתיחה של העונה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 3:13:03
הגב ל  דדי

וואי מטורף לגמרי. 40+ לקיירי, שגם יתחרע בהגנה.
סיפתח פסיכי לליגה ולגמר המזרח.
כל פעם שקיירי הולך לראות את לפלופ הוא הולך להתפוצץ

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 2:51:43

זה הליקוי חמה ששיבש לכולם את השעון הביולוגי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 2:51:51

חיכינו לך 😉

דורון האסטבן
דורון האסטבן
23/08/2017 3:19:02

🙂 לגילרי יש חוש הומור הורס 🙂

עידן
עידן
23/08/2017 2:52:33

פחדתי כבר שקיירי לא יעזוב.אם 2 הקבוצות יפגשו שוב בגמר המזרח זה לא יגמר בקלילות כמו שנה שעברה.בוסטון בכלל שנה שעברה הייתה מאד פגיעה בפלייאוף עם פיגור 0-2 נגד שיקאגו אחרי 2 משחקים ביתיים ונזקקו לפציעה של רונדו.גם נגד וושינגטון זה היה פיפטי פיפטי שנגמר במשחק 7.אייזיה תומאס לא יכול להיות מספר 1 בשום קבוצה שרוצה לקחת אליפות. כמספר 2 של לברון זה משהו אחר אבל הסיפור מבחינתי זה קיירי

עידן
עידן
23/08/2017 2:55:46

בוסטון נחלשו רק בקטע עם בראדלי.הייוארד טוב מקראודר קיירי טוב מתומאס ומרכוס מוריס שישחק 4 טוב מאמיר גונסון

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
23/08/2017 5:10:58
הגב ל  עידן

בוסטון קבוצה חדשה שעדיין צריכה להתחבר…. זו גם כן חולשה ולכן כדאי להנמיך צפיות.

Smiley
Smiley
23/08/2017 11:31:19
הגב ל  ד"ר הופמן

ד"ר, למה אתה כל הזמן מנמיך ציפיות?!?! האם מבחינת סגל אתה רואה מישהי טובה מבוסטון במזרח (מלבד קליבלנד)?

אני לא. לא טורונטו, לא ווישנגטון (אלא אם וול מחליט לתת עונת חלומותיו), לא מילווקי, לא פילדלפיה.
נכון שהסגל יחסית חדש והוחלף. ועדיין זה סגל אדיר.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
23/08/2017 13:24:03
הגב ל  Smiley

אז זהו שאני כן רואה בוושינגטון טורונטו מילוקי ופילדלפיה מתחרים רציניים לבוסטון אחרי שינוי כל כך דרסטי. בכלל לא קל לאסוף את עצמך ולהתחבר עם כל האחרים. אני מקווה מאד שאתבדה אבל גם אם אופתע והסלטיקס יגיעו לגמר המזרח, אני לא רואה אפשרות שיצליחו להתגבר על קבוצה שמכילה את לברון, IT, רוז, לאב ואפילו דווין וויד! זו קבוצה שהתחזקה גם עם קראודר וזיזיץ ויכולה לקחת את האליפות השנה. מוזר שאתם לא רואים את זה. 5 אולסטרים ביחד ואתם לוקים בעיוורון? אולי אני עהוור?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 3:04:05

זה גם טרייד בין שתי הפיינליסטיות של החטיבה. לא הדבר הכי נפוץ.

איתן
איתן
23/08/2017 23:33:42

בס"ד
רוז יהיה עכשיו שחקן ספסל?

איתן
איתן
23/08/2017 23:34:31
הגב ל  איתן

בס"ד
לא מאמין שמוכן להיות על שכר מינימום בקליבלנד בספסל.
הבנתי שהגיע בגלל שהיה ידוע שקיירי ילך.
אבל הם הביאו רכז אחר מה רוז יאמר?

john
john
23/08/2017 2:55:59

אולי הגיע זמן ללכת בבוסטון על הדור הצעיר עם ג'יילן וטייטום בחמישיה… קיירי 'גיילן הייוורד טייטום והורפורד ללא ריבאונד אבל עם הרבה כוח אש. או לנסות לגנוב איזה גבוה בטרייד… מרקוס מוריס טרי רוזייר ומרקוס סמארט יתנו דקות מצויינות….

קליבלנד שיחקה אותה! עכשיו הם חייבים להבין איך מחביאים את תומאס בהגנה כשאין את אייברי בראדלי או סמארט. אולי להחזיר את שאמפרט לחמישייה… בכל מקרה היא סידרה לעצמה עתיד נהדר והווה מסקרן. אם לברון יהנה השנה וישאר ופול ג'ורג' ישאר בOKC הלייקרס ישארו בגדילה האיטית שלהם עוד כמה שנים…

פנחס בעל הנס
פנחס בעל הנס
23/08/2017 7:50:50

נשמע מסובך מבחינת חוזים

Smiley
Smiley
23/08/2017 11:32:24

תוסיף את הורפורד. אין לה מה לחפש שם אם דיוויס מגיע ויש לו חוזה גדול.

יואל
יואל
23/08/2017 2:57:30

omg פצצות מוקדם בבוקר,טרייד מעולה לקליבלנד ,מי יתן אסיסטים בבוסטון , קיירי 2

דדי
דדי
23/08/2017 2:58:17

דראפט 2011 –

1. קיירי
60. אייזיה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 3:08:33
הגב ל  דדי

גדול

דורון האסטבן
דורון האסטבן
23/08/2017 3:01:22

לברון נגד קיירי (ואח"כ נגד קארי) מקבל את קרואדר קקק
מטורף!!
חשבתי שהקרמה של קיירי המכשף צריכה ליהות בקאבס
לקרמה דרך משלה
נראה טוב ל2 הקבוצות
איינג' יש מזל יותר משכל או קרמה קבוצתית טובה.

דדי
דדי
23/08/2017 3:05:08

חכה שזה יהיה לברון נגד קיירי בלייקרס נגד סלטיקס…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
23/08/2017 3:08:13
הגב ל  דדי

🙂 מטורף ביותר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 3:02:20

אני חושב שמה שייתן כאן את האדג' לבוסטון מול קליבלנד זה המצב החברתי.
בבוסטון – קיירי מתאים בול לאווירה של לבוא לתת עבודה ולא לדבר יותר מדי (הורפורד, הייווארד, והקבוצה כולה בהשראת סטיבנס).
תומאס, למשל, פחות התאים.

בקליבלנד, הכישרון עוד שם אבל מבחינה חברתית – יש את תומאס שבטוח יעלה ללברון על העצבים ולהיפך, רוז ממורמר שעולה מהספסל, ואווירת סיום כשכולם יודעים שלברון הולך לעזוב.

בקיצור ההימור שלי על בוסטון

דורון האסטבן
דורון האסטבן
23/08/2017 3:16:04

וואוו לדדי לך האשך ולכולם שמפתחים את העניין,
קראתי באיחור את הטרייד הערמומי שלך ונהנתי מאד
אני לגמרי בעד הגננת/החברה בויכוחים על נקיון ועוד
שמח מאד בשבילך וגם בשביל הכלבים האנרגטיים.
אוסיף עוד בהמשך, ותזכור יוצא שנשים יותר חכמות מאיתנו.
באהבה 🙂

דורון האסטבן לאשך
דורון האסטבן לאשך
23/08/2017 3:34:28

המקורי אני טיפה חולה אז אם כתבתי בחוסר תיחכום תבין
או בילדותיות פולנית נדחפת אז מתנצל, שמח בשבילך.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 3:36:58

🙂 ♥

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
23/08/2017 5:16:47

לא מסכים עם הקביעה שלך. כשיש לך תומס לברון רוז ואולי גם וויד באותה הקבוצה לא תהיה התרסקות זו תהיה קבוצה לאליפות. מקווה שאתבדה! נדבר בסוף העונה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 13:24:51
הגב ל  ד"ר הופמן

מי דיבר על התרסקות? הלכתי על סלטיקס בשבע מולם בגמר האיזורי

עידן
עידן
23/08/2017 3:06:44

עכשיו קיירי סוף סוף יכול להוביל קבוצה ויש לו צוות מסייע טוב בניגוד לטריידים אחרים שהיה נתקע בקבוצות לוטרי

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 3:07:42
הגב ל  עידן

כן. הוא לחלוטין קיבל מה שביקש. עכשיו חובת ההוכחה היא עליו.

עידן
עידן
23/08/2017 3:09:42

זה נכון.אני מאמין בו.השחקן היחיד שאהבתי בקאבס בכל היריבות הזאת ב 3 שנים האחרונות עם הוורירס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 3:14:33
הגב ל  עידן

1+

יניב
יניב
23/08/2017 8:39:20
הגב ל  עידן

לא הביאו את הייוורד להוביל את הקבוצה?

Smiley
Smiley
23/08/2017 11:36:40
הגב ל  יניב

היווארד הוא מספר 2 אדיר. אף פעם לא היה האיש להוביל קבוצה שראו זאת ביוטה.
שחקן מצויין שלדעתי הנישה של מספר 2 היא הנכונה בשבילו.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
23/08/2017 3:06:56

יצא לי הרבה ק' 🙂 תודה על העידכון המטורף לרועי
לא זכור לי קיץ מטורף כזה.
חוץ מזה האתר שזה הכותבים והמגיבים
נותנים עונה, בין עונות, אדירה כולל מה שלא כדורסל.
אוהב אתכם (גם אם פחות יוצא להגיב מחוסר זמן)
🙂

עידן
עידן
23/08/2017 3:07:31

rving is thrilled with idea of joining Celtics and they'll have a great chance to ultimately sign him to extension. Boston made deal with strong belief he'll stay long-term.

דדי
דדי
23/08/2017 3:07:53

כמות הכוכבים שהחליפו קבוצות היא מדהימה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 3:08:32
הגב ל  דדי

אפקט דוראנט

אפלטון
אפלטון
23/08/2017 3:11:28

בגלל שנראה שקוטלים כאן את איינג' משום מה, אני אצא להגנתו.
בכל טרייד הקבוצה שמקבלת את השחקן הטוב יותר, צעיר יותר ועם יותר שנים בחוזה נוח מנצחת. זה שאיינג' הסכים סופסוף להיפטר מבחירת דראפט צריך לבוא לזכותו ולא לחובתו.
והבחירה של ברוקלין לא תהיה טופ 3, אני די בטוח בזה.
חוץ מזה אחלה עסקה לקליבלנד שיצאו יפה ממצב מסריח.

עידן
עידן
23/08/2017 3:13:57
הגב ל  אפלטון

טרייד מצויין לפי דעתי של בוסטון.לגבי הבחירה של ברוקלין יש השנה קבוצות פחות טובות ממנה במזרח ועודכמה קבוצות ברמתה אז יש סיכוי לא רע שהבחירה לא תהיה טופ 3

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 3:15:34
הגב ל  אפלטון

צודק

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
23/08/2017 5:37:45
הגב ל  אפלטון

מקווהשהלייקרס יגמרו במקום האחד לפני האחרון ושבלוטרי בוסטון תבחר אחד מ 3 המקומות הראשונים כי הסלטיקס צריכים 4 טוב מאד בשביל להוות איום אמיתי על קליבלנד וג"ס

איתן
איתן
23/08/2017 23:40:12
הגב ל  אפלטון

בס"ד
היתרון הנוסף של הטרייד הזה שהוא צופה לעתיד. נותן לבוסטון עוד שנת מרווח. כי קיירי יהיה לעוד שנה על חוזה נוח לעומת אייזאה שכבר שנה הבאה ידרוש מקסימום. עם עליית תקרת השכר וארגון נכון יתכן שיכולו לסדר עוד חצי כוכב או החלפה של הורפורד

דוד
דוד
23/08/2017 3:14:30

אני רואה את אוהדי בוסטון צוהלים, אבל בכלל לא משוכנע שקיירי שחקן טוב יותר מאייזיאה תומאס.

אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
23/08/2017 9:44:02
הגב ל  דוד

אני למשל לא מהאוהדים הצוהלים. אהבתי את הננס

עידן
עידן
23/08/2017 3:15:45

מעניין אותי דעתם של אברי ויהונתן אבל כנראה הם לא ערים בשעה כזאת

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/08/2017 3:17:35

לא פחות חשוב שאיינג' נפטר מחוזה מקס לכוכב עם 175 ס"מ.

כבר חשבתי שהבישופ לא יודע לחתוך..

עידן
עידן
23/08/2017 3:18:11

רמונה שלבורן בתל אביב עכשיו

https://twitter.com/ramonashelburne/status/900145152190238721

רק שאלה
רק שאלה
23/08/2017 3:23:47

אולי אני מפספס משהו.
איינג יכל לבחור בבחירה הראשונה את פולץ או בול להחתים את הייורד ולשמור את השלד שהגיע לגמר המזרח.
הוא במקום החליף את כל הקבוצה כמעט- חתיכת הימור

אדם ברזל
אדם ברזל
23/08/2017 3:24:23

דווקא הטרייד היה מתבקש מבחינת בוסטון, תומאס הוא לא אחד שבנוי להוביל קבוצה והיה חור הגנתי גדול ב מאוד וראו את זה בגמר המזרח שקליבלנד ניצלו את יתרון הגובה על תומאס פעם אחר פעם. ועכשיו החיסרון ההגנתי הופך אליהם תומאס אחד מהרכזים הגרועים בליגה מבחינה הגנתית, התקפית הוא קונצנזוס,אחד מהשחקני ההתקפה הטובים ביותר אך לדעתי זאת הייתה עונה חד פעמית והוא לא ישחזר את זה יותר. כמובן שאם הוא היה נשאר זה היה נטל גדול מבחינה כלכלית ולמעשה היה אומר שהקבוצה נשארת זהה למרות שהתקרה שלה זה סוויפ בגמר המזרח החלש. בנוסף, בוסטון קבוצה עמוסה מאוד בעמדה 3 והדקות של קראודר באות על חשבון הדקות של גיילן בראון וגייסון טאטום המסקרנים. למרות שחבל על קראודר בגלל שהוא אחד החוזים הטובים בליגה ולכן לדעתי קליבלנד דרשו להוסיף אותו לטרייד. אנטה זיזיץ אני לא כל כך מחשיב כי הפוטנציאל שלו זה רול פלייר יעיל. המשתנה המרכזי הוא הבחירה של ברוקלין. לדעתי הנטס לא יסיימו במאזן גרוע כל כך כמו שנבאים להם, הם הביאו שחקנים טובים בסך הכל כמו דיאנגלו ראסל ושחקנים רעבים שרוצים להוכיח אבל הכי חשוב אין להם עניין לעשות טאנקינג בניגוד לקבוצות כמו אינדיאנה שיקגו אורלנדו וכו,למרות שעדיין זו תהיה בחירה די גבוהה בדראפט טוב מאוד אבל לדעצי בחירה פחות גבוהה משל הלייקרס (בחירה של בוסטון) מה שבוסטון מקבלים זה סקורר מוכח שלדעתי יכולת הקלאץ שלו לא נופלת מתומאס שעדיין לא הוכיח את עצו במעמדים הגדולים בניגוד לקיירי, ועם כל זה שקיירי שחקן הגנה ממוצע הוא עדיין טוב יותר מתומאס+ העובדה שקיירי יעלה עם אש בעיניים נגד הקאבס ולברון, היריבים הצפויים בגמר המזרח. למרות שלדעתי הטרייד הזה לא הופך אותם לקונטנדרים אמיתיים, עד שלא יהיה טרייד על גבוה טוב שיפתור להם את בעיית ריבאונד ההגנה (ולא הורפורד לא נחשב) שהיה הבעיה המרכזית שלהם בפלייאוף האחרון. הייתי רוצה לראות שם את מארק גאסול או פיתרון יצירתי יותר- נרלנס נואל למרות שלא רוצה את זה קורה (אלא אם כן יתגמש מבחינת שכר) לדעתי בוסטון ניצחו בגדול בטרייד.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 3:26:12
הגב ל  אדם ברזל

הכל טוב ויפה אבל אחד הרכזים היחידים שיותר חלשים מתומאס בהגנה זה קיירי.

עידן
עידן
23/08/2017 3:26:36
הגב ל  אדם ברזל

+1

איתן
איתן
23/08/2017 23:43:49
הגב ל  אדם ברזל

בס"ד
בוסטון יהיו חייבים כמובן להוסיף עוד גבוה אחרי שגם זיזיץ הלך

איתן
איתן
23/08/2017 23:44:13
הגב ל  איתן

בס"ד
יתכן שאיינג' עוד לא סיים.

עידן
עידן
23/08/2017 3:28:23

חוץ מסטף קארי אין שום מספר 1 שאני לוקח לקבוצה שלי לפני קיירי איירוינג.לא ווסטברוק לא הארדן לא פול ואפילו לא גון וול שאני מאד מחזיק ממנו

אפלטון
אפלטון
23/08/2017 3:30:28
הגב ל  עידן

זה כבר חילול השם והגזמה פרועה.
קיירי סבבה והכל אבל בוא…

עידן
עידן
23/08/2017 3:35:01
הגב ל  אפלטון

זה לא הגזמה.ככה אני חושב.אני מאד מחזיק מקיירי.הוא היה הפחד הכי גדול שלי בתור אחד על העגלה של הוורירס ב 3 שנים האחרונות.לא לברון.ווסטברוק אם לא ישתנה ישאר מפלצת סטטיסטיקה ולא יותר.הארדן ירד לי ממנו אחרי מה שהיה נגד הספרס הפצועה במשחק האחרון שנה שעברה.וול רכז יותר טוב אבל קיירי הוא מפלצת התקפית וברגע שהוא נכנס לזון גם אלוהים לא יכול לעצור אותו.מעבר לזה שהוא כמעט תמיד נמצא במאני טיים

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 3:41:19
הגב ל  עידן

the sum of all fears

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 3:47:31
הגב ל  עידן

מסכים לגמרי עידן.
בוסטון הפכו מהבטחה על הנייר לקבוצה שתתמודד על האליפות מול ג"ס בשנים הבאות

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2017 3:46:14
הגב ל  אפלטון

אתה חייב להוריד את המשקפיים, רק להשוות את הסטטיסטיקה והתרומה של לברון לזאת של קיירי . קיירי ארווינג מגן נוראי , יש לפחות ארבעה רכזים שהייתי לוקח לפניו בלי שאלה בכלל. ווסטברוק הארדן וול קרי (פול אם אין יחס לגיל).

עמירם
עמירם
23/08/2017 5:10:36

גם לברון מגן די גרוע, השנים שלו כמגן נעלמו,.
ווסטברוק והארדן מגנים הרבה פחות טובים מקיירי.
ואת מי אייזאה ישמור מול גולדן סטייט בפיק אנד רול?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/08/2017 3:36:13
הגב ל  עידן

השלישיה –

1 קארי
2 הארדן
3 קונלי

אדם ברזל
אדם ברזל
23/08/2017 3:31:24

אולי סטטיסטית, אבל היה יותר בולט החיסרון בהגנה מאשר של תומאס בפלייאוף שקליבלנד הורידו אותו לפוסט התקפה אחרי התקפה. דווקא לקיירי היו משחקים יפים בהגנה עם 7 חטיפות ובלוק אחד ענק על קרי בפלייאוף 2015.לא רואה את תומאס מסוגל לעשות את זה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 3:39:50
הגב ל  אדם ברזל

אני מתכוון מבחינת הגנה פרופר. הוא חור ענק שמנוצל פעם אחר פעם על ידי היריבה.
אני גם חושב שאתה מתבלבל כי לאזכור לי משחק פלייאוף שלו עם 7 חטיפות. אולי אתה מתכוון למשחק כריסטמס. בכל מקרה זה לא מעיד הרבה על ההגנה שלו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/08/2017 3:43:31

את קיירי אפשר איכשהו להחביא על שוטינג איטי, את תומאס על מי תחליף בחילופים ? על קליי תומפסון ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/08/2017 3:45:07

חוץ מזה מאמין שבבוסטון הוא יראה אחרת, מסורת וסביבה שמשדרת הגנה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/08/2017 3:32:11

ובחדשות אחרות שבכל יום אחר היו עושות קצת יותר רעש:
http://www.espn.com/nba/story/_/id/20421906/andrew-wiggins-minnesota-timberwolves-splits-bda-sports-putting-contract-extension-hold

אפלטון
אפלטון
23/08/2017 3:39:50

אכן סיפור מעניין, המשך לכמה כתבות מעניינות על חיי הסוכנים שהיו הקיץ.
כך או כך אני עם וויגינס בעניין. מעצבן ממש כל עניין האחוז חתימה על חוזה. תעבדו על משכורת או מענק קבוע וידוע מראש על חתימה. ואם זה אומר שתתאמצו פחות כי אתם לא מקבלים אחוזים מהשלל אז אתם לא עושים את העבודה שלכם ולא ראויים שיעסיקו אתכם.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2017 4:22:10

מסכים, בכללי אני בגישה של מלון ולברון, שחקן שיקבל מקבל מקס בלי סוכן ממש לא צריך סוכן ווינגס נכנס לקטגוריה הזאת בלי שום שאלה בכלל.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2017 4:22:52

מפתיע אותי גם שהוא עדיין לא בסוכנות של לברון וריץ פול

trusttheprocess
trusttheprocess
23/08/2017 3:34:21

קיירי הוא לא סופרסטאר , הוא לא ברמה של לברון , דוראנט או אפילו קארי.
הוא שחקן ברמה של פול ג'ורג' או ג'ימי באטלר ואותם בוסטון היו יכולים להשיג בפחות
שיקאגו או אינדיאנה היו מוכנים לתת את ג'ורג' או באטלר תמורת הבחירה של הנטס שנה הבאה בלי שום דבר אחר.
פשוט אוברפיי אסטרונומי
, דני איינג' ישן? הוא לא רואה על מה שחקנים ברמת קיירי(קאזינס,ג'ורג',באטלר) נתנו בטרייד?

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2017 3:38:07
הגב ל  trusttheprocess

איינג אידיוט , עם זאת לקרי נשאר שנתיים חוזה במחיר נוח סיטואציה שונה מפול לגמרי (אין לי מושג מה עשו בשיקגו עם הטרייד הזה).שוב הכל תלוי ברמת הפציעה של תומאס, אם הוא בריא איינג חייב להיות מפוטר ומיד.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2017 3:38:47

קיירי כמובן

אפלטון
אפלטון
23/08/2017 3:48:53

איינג' רחוק מלהיות אדיוט. ג'ורג' ובאטלר אלו פספוסים רציניים אבל בסוף יצא לו הכי טוב שיש, אולי בפוקס, אבל אתה יודע מה אומרים על מזל…
לא לקח את פולץ, החתים את הייוורד שהוא שחקן אוף דה בול אידיאלי והצליח להימנע מכל עניין חוזה המקסימום כן/לא לאיזאה שנה הבאה.
שיחק אותה הג'ינג'י

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2017 3:57:51
הגב ל  אפלטון

היווארד זה מזל רציני, כל הקיץ הזה פשוט שדדו אותו בטריידים, אם זה בהתחלה קולנגלו שקיבל את פולץ (פוטנציאל הגבוה בדראפט נראה כמו סופרסטאר) תמורת נזיד עדשים (אני בכלל לא מחזיק מטייטום חושב שהתקרה שלו ברורה מאוד), עכשיו הוא שילם על שחקן שלא גיים צנגר שביקש טרייד את איזייה תומאס (מעניין אותי מאוד מה המצב הבריאותי שלו) את הבחירה של ברוקלין (בדראפט החזק ביותר משנת 2014 שבנגלי בדראפט) ועוד תוספת כמו חוזה נוח של קראודר וזיזיץ. כשגימי באטלר בטרייד תמורת הרצועה הקרועה של זאק לאבי, שגורג תמורת אולדיפו וסבוניס, הוא שילם הרבה יותר מדי אוברפיי שלא זכור לי על שחקן.

אפלטון
אפלטון
23/08/2017 4:06:40

ממש לא חושב שזה אוברפיי. כמו שאומר מורי, הנבא זה משחק של big game hunting. וכשיש לך הזדמנות לקבל סופרסטאר או לפחות שחקן שהוא פרופר חוזה מקסימום בלי לשאול שאלות, בגיל מושלם בכניסה לשיא שלו, עם עוד שנתיים בחוזה ואפשרות לזכויות הבירד שלו אחר כך, אין כאן שאלה בכלל.
תומאס, עם כל החיבה הוא שחקן שיחשבו 10 פעמים אם לתת לו חוזה מקס, גם אם בריא לגמרי. העובדה שלא בחרו בפולץ היתה יכולה להיות בעוכריהם אבל פתאום כשממירים את זה לשחקן כמו קיירי זה נראה כמו מזל גדול שלא בחרו בפולץ, או בול לצורך העניין.
איכשהו יצא לאיינג' סידור קלפים מושלם, וכשזה קורה כמה פעמים ברצף, או שהבן אדם מרמה, או שהוא פשוט ממש טוב במה שהוא עושה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/08/2017 4:09:40
הגב ל  אפלטון

אכן, החוזה מקס' הזה היה מסנדל אותם חזק, ואיינג' הצליח לצאת מהחתונה הקתולית עם תומאס (והוא עוד בישופ !) בצורה אלגנטית אחרי הרכבת הרים האמוציונלית שעברה עליהם עונה שעברה.

בנוסף צריך לזכור שתומאס מיקסם יכולות בזכות שיטת המשחק של בוסטון, קשה לי להאמין שהוא ימשיך להציץ בשעון ברבע הרביעי בקליבלנד (ואולי בגלל שלא יצטרכו.. ) העיקר שלברון מחליף קלוזר בקלוזר.

אותי לא מעניינים הנכסים שבוסטון איבדה, בחירת הדראפט לא תשפיע על הגמר, אותי מעניין הגמר העתידי בהנחה שהקאבס יגיעו לשם.. וחיוך עולה על פניי כשאני חושב על איך טיירון לו מנסה להחביא את אייזאה בחילופים, כשהברכיים של רוז מתכוננות ליד המזכירות. יותר מדי מיס מאץ' שגם צוות האימון המשוכלל של בוסטון לא ממש הסתדר איתו.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2017 4:16:47

קיירי מגן נוראי יותר מאיזייה שמגן רע מאוד בפני עצמו. אפלטון שילמו הרבה יותר מדי עבור קיירי בטח שאחרי שהוא ביקש טרייד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
23/08/2017 4:23:33

נראה לי חסר תכלית להתווכח מי יותר רע… שניהם מגינים רעים..

אבל… קיירי בבוסטון יכול לשנות גישה ולעבוד על זה בסביבה שמשדרת הגנה, וצוות אימון מצוין, הוא עוד צעיר.

תומאס, ואני באמת אוהב אותו, לא יכול להצמיח 20 ס"מ, זו פשוט עובדה אנטומית.

אפלטון
אפלטון
23/08/2017 4:23:56

היה הרבה יותר נורא מבחינת בוסטון אם שוב לא היו עושים מהלך כי רצו לשמור על הבחירה. זה שקיירי רצה טרייד הוריד בערך הפוטנציאלי של הטרייד אבל לא מבחינת מימוש. אם איינג' היה מתעקש לשמור את הבחירה ומאבד גם את ההזדמנות הזאת (וזה היה מתגלה) הייתי ממש קוטל אותו. כך שמבחינה אבסולוטית ערך ההחזר עדיין עולה על ערך ההוצאה של בוסטון. וכמובן שכל הכבוד לקליבלנד שהצליחו לצאת ממצב גרוע עם החזר נאה בשביל עצמם (אם כי עדיין לדעתי היתרון של בוסטון בסך הערך האבסולוטי בטרייד).

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2017 4:33:54

אפלטון זה הדראפט החזק מזה שנים יכלו להוציא את קיירי בהרבה פחות בטח בהשוואה לעסקאות האחרות שנעשו בקיץ. מזלזלים פה באייזיה תומאס עונה שעברה הוא נתן עונה עדיפה על קיירי (קיירי עדיף עליו בכל המובנים אם זה מבחינת גיל מבחינת חוזה ומסחינת מקום להשתפר אין שאלה בכלל). ממש לא היה צריך להוסיף את כל התוספות האלה בטח שקיירי ביקש טרייד בדראפט החזק ביותר של השנים האחרונות. קיירי עדין לא הראה שהוא יכול לסחוב קבוצה לבד (בלי לברון קליבלנד לא היו קיימים).

אדם ברזל
אדם ברזל
23/08/2017 3:38:20
הגב ל  trusttheprocess

אחרי שפיספס את שניהם הוא לא היה יכול להרשות לעצמו לעצמו לפספס גם את קיירי.

איתן ווסט
איתן ווסט
23/08/2017 3:39:40
הגב ל  trusttheprocess

סומך על סם הינקי אז גם כאן אתה טועה, תחיה ותראה עוד טעויות
שלך. קיירי צעיר מלברון ויקרקס אותו כמו כתבו חכמים מעלי.

איתן
איתן
24/08/2017 0:02:26

בס"ד
מצד קליבלנד- אייזאה זה היה חובה כי רצו כוכב נגד ורכז ברמה. גם הבחירה הייתה תנאי מוחלט ללא ספק כי הם מחפשים גם את ההאופציה לעתיד. אמרו במפורש שלא יקבלו שום טרייד בלי זה על קיירי. הם לא מיהרו גם כי יש להם עוד שנתיים אותו(למרות שהיה סיכון ביחס שלו).
למעשה התוספות שהוסיפה בוסטון הם קראודר וזיזיץ.
לא ברור לי אבל יתכן שהיה צורך מבחינת היחס של החוזים(תומאס על חוזה קטן בהרבה ולבוסטון אין מקום מתחת לתקרה) או שלבוסטון פשוט לא היה מאוד אכפת מקראודר. יש להם 2 שחקנים ב3 עם פוטנציאל גדול בהרבה על חוזים נוחים עוד יותר לשנים הקרובות והם חושבים שלפחות מאחד מהם יצמח חצי כוכב(בראון יותר כהגנתי ותוספת התקפית טובה וטייטום כעל התקפי).
כמעט נתנו את קראודר ליוטה כהשלמה. נראה שפשוט היו חצי בראש לוותר עליו ולפנות דקות ובוודאי ראו אותו יותר כערך עיסקאי משחקן.

כמובן שעדיין העיסקה כולה נראית מצויינת לקליבלנד בטח במצבה וענתה על כל דרישותיהם+. ועדיין זה לא אומר שבוסטון עשתה רע.
בוסטון לקחה עתיד ודאי ועדיף בהרבה בעמדה 1, שחקן אולסטאר+ שיוביל את הקבוצה שהיה חסר לה(תומאס עשה זאת אבל התקרה שלו נמוכה בהרבה מקיירי), ויתרה על קראודר שמפנה לה דקות למי שיותר חשובים לה, זיזיץ לא קריטי.
כל השאלה היא הבחירה. כאן בוסטון אכן לקחה סיכון מסויים. אבל היא ראתה את האפשרות של קיירי כמוביל כשלב הבא בתהליך שלה. בשביל זה איינג' מוכן לוותר על בחירה.

לסיכום- בוסטון עברה לחשוב אליפות ולנסות התקרב לזה, ולא לשמור נכסים ואופציות בלבד במטרה למצוא את המגה סטאר דרך טרייד/דראפט(ועדיין יש נכסים למקרה כזה גם).

איתן
איתן
23/08/2017 23:51:44
הגב ל  trusttheprocess

בס"ד
לא נכון לגבי באטלר ופול. אינדי ושיקגו לא היו מוכנות להעביר לבוסטון גםבמחיר של הבחירה+. התעקשו לא לחזק את בוסטון וקליבלנד.

דדי
דדי
23/08/2017 3:46:03

זה לא טרייד רע לבוסטון.
אבל כשאתה נותן כזאת חבילה של נכסים – זה מובן מאליו.

זה טרייד מדהים לקליבלנד, זבמצבם זה בכלל בכלל לא ברור שתוכל לקבל חבילה כזו עבור קיירי.

רק לפני כמה ימים אנשים חשבו שקליבלנד לא יצליחו להשיג אפילו את בלדסו וג'וש ג'קסון…

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2017 3:50:11
הגב ל  דדי

דדי אם תומאס בריא איינג חייב להיות מפוטר מיד. חבילה כזאת על אולסטאר (לא סופרסטאר ולא גיים צנגר ), שרוצה טרייד לא מובנת בכלל בטח בדראפט כל כך חזק, גם אם מבחינה כלכלית בוסטון דחו את שעון החול בעוד שנה.

דדי
דדי
23/08/2017 3:54:19

זה נראה שאיינג' מפחד או פשוט לא רוצה להתמודד עם שחקנים חופשיים בלתי מוגבלים.

שוב, אני לא חושב שזה טרייד כזה רע, אבל בטח לא איזו הברקה.

לדעתי, גם אם הם בריאים, קיירי יותר טוב מאייזיה, צעיר, בריא, וחתום לעוד עונה.

אבל איינג' שילם מחיר מלא על כל סעיף ברשימה…

Ata98
Ata98
23/08/2017 3:50:48

WTF!?!?!!!?!

עידן
עידן
23/08/2017 4:00:11

השלב הסופי של בוסטון אולי בקיץ הבא צריך להיות אנתוני דייויס.

דדי
דדי
23/08/2017 4:08:11
הגב ל  עידן

הלילה בוסטון איבדו את הסיכוי לדייויס – אלא אם כן יהיה להם מזל מטורף עם הבחירה של הלייקרס (לא שאז הסיכוי יהיה גדול, אבל הוא לפחות יהיה קיים…).

איתן
איתן
24/08/2017 0:07:30
הגב ל  דדי

בס"ד
לא מסכים.
תלוי איך יתפתחו טייטום ובראון.
אם אחד מהם יתפתח לקרוב לאולסטאר(לא סופרסטאר) אז יחד עם הבחירה העתידית של הלייקרס והורפורד עדיין יהיה על מה לדבר במקרה שניו אורלינס יראו שעוד שנתיים דיוויס עוזב.
ואולי בכלל יעבירו את היוורד. עדיין יש אופציות. הכל שאלה של מחיר.
איינג' רצה להתקדם עוד צעד למרות המחיר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 4:04:52

קיירי מתאים לבוסטון הרבה יותר מאייזאה מבחינה חברתית. קיירי בא לתת עבודה – אייזאה הוא בבסיסו פושטק קטן.
ההבדל בהגנה ביניהם הוא משמעותי ביותר, ובבוסטון קיירי יוכיח זאת מעבר לכל ספק.

קליבלנד מזערו נזקים להמשך – אבל המנצח הגדול זה איינג', שהפך בן רגע את בוסטון מקבוצה נחמדה עם תקרה מאוד מוגבלת לקונטנדרית אמיתית לשנים הקרובות.

עידן
עידן
23/08/2017 4:06:04

כמה כסף נשאר לבוסטון להחתמה אחת?יש להם 14 שחקנים ויש להם מקום לעוד שחקן.

דדי
דדי
23/08/2017 4:12:01
הגב ל  עידן

לא נשאר.

שעיה
שעיה
23/08/2017 4:09:44

טעות גדולה של קליבלנד. הם היו צריכים לשלוח את קיירי למערב.
לברון הולך להראות סמרטוט בבידודים כשהוא יתקע עם קיירי. הללויה!

עידן
עידן
23/08/2017 4:11:52

הסלטיקס קבוצה חדשה לגמרי.החליפו 12 שחקנים.
אייזיה תומאס
אייברי בראדלי
גיי קראודר
קלי אליניק
אמיר גונסון
גראלד גרין
גונאס גרבקו
טיילר זלר
גיימס יאנג
דימיטריוס גקסון
גורדן מיקי

אולי לא יסיימו ראשונים בעונה הסדירה אבל הפעם בניגוד לשנה שעברה אני אופטימי לגביהם בפלייאוף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 4:20:10
הגב ל  עידן

מה שעובד לטובתם –
1. המזרח פח
2. השלד נשאר
3. קבוצה של מאמן
4. קיירי והייווארד שחקנים מאוד נוחים לאימון
5. טייטום משחק כווטרן לפי הקדם עונה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
23/08/2017 5:57:29

השלד נשאר בארון, על איזה שלד אתה מדבר, זה דג שקוף שהשךד שלו זה כמעט כלום ושום דבר. רק שחקן אחד מהחמישייה שרד…

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
23/08/2017 12:25:41

כן, קיירי נוח לאימון. תשאל את בלאט… איזה בולשיט. הןא אמנם לא יוצא בכותרות לתקשורת על המאמן אבל עושה מה שב@*# שלו על המגרש.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 13:26:46

תשאל אתה את בלאט. הוא יגיד לך שקיירי היה אחד היחידים שהתגייסו עבורו לחלוטין ומאוד אהב אותו. ותחתיו קיירי גם שיחק הגנה.

דדי
דדי
23/08/2017 4:18:49

דרך אגב, ממה שאני רואה, אם קליבלנד יתנהלו נכון בצד החשבונאי של הטרייד הזה (ואין סיבה לחשוב שלא), אז הם ייצרו לעצמם בנוסף לכל מה שקיבלו גם חריגת טרייד של בערך 5.8 מיליון $.

תומר
תומר
23/08/2017 4:22:48

לדעתי טרייד מעולה לשתי הקבוצות. קיירי שחקן אדיר לטעמי שמתעלה לרמות הכי גבוהות דווקא בשלבים הגבוהים של הפלייאוף. עולה על תומאס בכל המובנים בהמון דרגות.
גם קליוולנד הרוויחה כאן מצירופם של קרואדר וזיזיץ כך שזה פשוט טרייד נפלא לשתי הקבוצות.
חדשות רעות מבחינת גולדן סטייט גם לטווח הקצר (קליבלנד) וגם לטווח הארוך (בוסטון)

דדי
דדי
23/08/2017 4:26:22
הגב ל  תומר

בוסטון לא צריכים להדאיג את גולדן סטייט לטווח הארוך.

גם אם הם יצליחו בעוד שנתיים להבליח באיזה גמר נבא, הם בסך הכל מחממי כסא עד שיאניס משתלט על המזרח – תוך שנתיים/שלוש לכל היותר.

ברוך רובין
ברוך רובין
23/08/2017 4:36:07
הגב ל  תומר

מסכים, לא רואה את בוסטון לוקחים אליפות ולא רואה קבוצה שמאיימת על הלוחמים בשנים הקרובות (הבדלי הכישרון פשוט עצומים), נחכה ל2020 שיאניס ופילדלפיה יתפתחו כדי לראות טוענת לכתר חדשה.

גיא
גיא
23/08/2017 4:30:19

טרייד ענק לקליבלנד, לא יאומן כבר חששתי שיקבלו תמורת קיירי נזיד עדשים.

קיירי הוא אחלה ואני מאוד מחזיק ממנו אבל בואו,

בשתי העונות האחרונות תומאס היה יותר דומיננטי, כמובן שתומאס לא יוכל להיות ככה בקליבלנד שהוא הכוכב השני או השלישי. בנוסף, הם קיבלו את קראודר שהוא נהדר, ובמשחקים מול קליבלנד עשה להם צרות גדולות. אז הם החלישו את בוסטון אבל חיזקו אותה עם וואחד גיים ציינג'ר. קיירי.

אם קיירי ייככנס לגרוב של בוסטון במחוייבות ובהגנה הם שיחקו אותה ממש לא בטוח שזה יקרה, תומאס בנה את עצמו בסלטיקס מעמדת האנדרדוג יחד עם כל הלא יוצלחים הנושכים והשורטים, מרכוס סמארט קלי אוליניק וקראודר. עכשיו מגיעים אליהם שתי שחקני טופ 15 בליגה קיירי והחבר של אינגלס… בעוד החבר של אינגלס ייתן מאמץ בהגנה, קיירי מעולם לא הצטיין בתחום.
קיירי היה תמיד הגולדן בוי, נבחר ראשון בדראפט עושה את הקרוס אוברים הכי יפים בליגה השליטה שלו בכדור ובגוף יותר טובה משל הארדן קרי ווסטברוק. לא בטוח שהוא יידע להיכנס למוד של המחוייבות שבוסטון אוהבת, מצד שני לא בטוח שהם יצטרכו עם כזאת התקפה נהדרת.

טריידים מעניינם ומטריפים פול גורג' עם ראסל קיירי עם היוורד, גימי באטלר הולך לזאבים עם קארל אנתוני טאונס.

תענוג!!!!

ורק גולדן נשארת מפלצת, מכוערת מפחידה ובלתי מנוצחת 🙁

רפי
רפי
23/08/2017 5:23:14
הגב ל  גיא

ובהקשר הזה – סוכנויות ההימורים בווגאס לא משנים יחסים ועדיין נותנים עדיפות ברורה ל קליבלנד לצלוח את גמר המזרח. כנראה שהעובדה שבוסטון קבוצה חדשה ובלתי מתואמת תהיה בעוכריה, הלוואי ואתבדה היות וקיירי הוא השחקן הכי מלהיב כרגע במזרח.

משיח
משיח
23/08/2017 20:15:55
הגב ל  גיא

יפה גיא

מנחם לס
מנחם לס
23/08/2017 6:18:04

כל מי שחושב שהקאבס התתחזקו – צודק (במידה ואייזיה לא פצוע בצורה רצינית).

נתן גולד
נתן גולד
23/08/2017 6:30:33

וואוו איזה קיץ ענק!!
לא זוכר קיץ שכל כך הרבה כוכבים החליפו קבוצות. אני די בטוח שנשבר שיא בכמות האולסטארים שהחליפו קבוצה בקיץ אחד.

מנקודת מבטו של אוהד בוסטון אני שמח על הטרייד אבל חושב שהמחיר היה יכול להיות קטן יותר. אם הטרייד היה קורה לפני כל הבלגן של הקאבס עם קיירי הייתי חושב שזה טרייד מצויין לבוסטון אבל כל הבלגן עם קיירי הוריד את המחיר שלו ולכן היה אפשר לצפות לעסקה יותר טובה מהצד של בוסטון.

אבל אם אני שם את המצב של קיירי בקאבס בצד הטרייד הוא טרייד מצויין לבוסטון. תומאס הוא לא שחקן שאפשר להתקדם איתו רחוק לדעתי ומיסמאץ' מטורף בהגנה. קיירי לעומת זאת טוב יותר, צעיר יותר ובעל חוזה ארוך יותר. קראודר שחקן מצויין על חוזה מצויין אבל לבוסטון יש כבר כמה שחקני ווינג טובים ממנו והוא היה מפריע להתקדמות של הצעירים. את זיזיץ' אני לא כל כך מכיר וההפסד העיקרי בעיניי זו הבחירה של ברוקלין שנה הבאה. הגיע הזמן שאיינג' יתחיל את הבנייה הסופית של הקבוצה שלו לשנים הקרובות וקייר הוא האדם להוביל את הקבוצה הזאת.

מצחיק שיש פה אנשים שלא משנה מה יקרה תמיד יבקרו את איינג'. אם הוא לא עושה מהלך ואם הוא עושה מהלך. אם הוא מוותר על בחירת דראפט ואם הוא לא מוותר על אחת כזאת. ריבוי הנכסים של בוסטון גרם לקבוצות לבקש מבוסטון הרבה יותר ממה שהם ביקשו מקבוצות אחרות

נ.ב. אני לוקח את קיירי על פול ג'ורג' ועל באטלר בכל יום בשבוע.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
23/08/2017 6:55:39
הגב ל  נתן גולד

בדיוק.
איינג לא עובד בוואקום. יש לו בוס שמעורב מאד בכל המהלכים. אני חושב שהשנה בוסטון יהיו פחות טובים וזו שנת לימוד. מדובר בקבוצה חדשה לגמרי. נלקח פה הימור גדול מאד….

צביקה
צביקה
23/08/2017 8:43:46
הגב ל  נתן גולד

מסכים עם כל מילה נתן. איינג' נותן את המפתחות לקיירי, אני בטוח שבתיאום עם סטיבנס, ויש פה אפשרות אמיתית עוד השנה להדיח את לברון, ובוסטון הולכים על זה, תוך כדי שיש להם לפחות שנתיים לפתח את הסגל הזה, אם הרבה יותר גמישות כספית מאשר קודם.

יניב
יניב
23/08/2017 8:47:06
הגב ל  נתן גולד

נתן אני מאלה שירדו חזק על איינג' עד עכשיו.ומעכשיו אני אומר שאפו ענק,בלי קשר האם בוסטון הרוויחו או לא סוף כל סוף הוא עושה מהלך רציני ועל זה אני מסיר את הכובע,לא האמנתי שהוא יעשה את זה כבר.

נתן גולד
נתן גולד
23/08/2017 9:05:04
הגב ל  יניב

הלך אול אין ובגדול. הוא ראה את מה שרוב האנשים ראו שהתקרה של בוסטון הקודמת זה גמר מזרח והצפי הוא חצי גמר. שתומאס תוקע את הגנת החילופים שסטיבנס מנסה לעשות. שחסר לבוסטון מניה בטוחה בהתקפה.
הוא מכר את אייזיאה בשיא השווי שהוא יגיע אי פעם וקנה את קיירי בשפל השווי שלו. תומאס הוא תוצר השיטה של סטיבנס ואת זה נראה בשנה הקרובה לעומת זאת קיירי הוא נפגע מספר אחת מהנוכחות של לברון וגם את זה נראה בשנה הקרובה.
ובנוסף הוא הביא את השחקן השנה שאני הכי אוהב בליגה, הייוורד. קצת חבל לי על בראדלי אבל הוא לא שווה את החוזה שהוא הולך לקבל בקיץ הבא.

נתן גולד
נתן גולד
23/08/2017 9:08:43
הגב ל  נתן גולד

*השני שאני הכי אוהב בליגה. הראשון אגב זה קל, קוואי ובגדול.

פומה
פומה
23/08/2017 6:52:39

זו כמובן בדיחה עצובה מבחינת בוסטון .
ושוב קליבלהד מוכיחים שבליגה הזו אפשר לבנות.על טיפשות של
המנהלים.
כמובן שאיזיה תומאס לא באמת.יכול לעזור לקליבלנד בפלייאוף.
אבל הוא יכול לתת דקוצ התקפיות.ות ולהוביל מחליפים .
עם לברון אין מה לדאוג הוא לא יסתדר .
לעומת זאת לבוסטון איזיה היה שחקן חשןב ולוחם קיירי לא מתאים למשחק הקבוצתי שלהם .
טרייד גרוע לשתי הקבוצות אבל חרךיבךנד לא החתה ברירה ולבוסטון אין שכל.
מותאים על רכז מושלם בחירנ ראשונה כי יש להם את.תומאס לוקחים
שחקן פינה מצוין בצרןמן ןאז מותרים על הרעז תמורת קלעי דהתחפש לרכז שהם לא צריכים .
אין שכל אין דאגות .

פומה
פומה
23/08/2017 6:54:40
הגב ל  פומה

מתחילים להזכיר בהחלטות את פיניקס שויתרו על שני הרכזים דראגיץ ותומאס כי הם לא הסתדרו …פחחח אהבלים .

MBK
MBK
23/08/2017 7:02:43

דני איינג יצא אקסטרה לארג׳ עם קליבלנד
רועי הבנתי שחלק מהטרייד כלל את התחתונים של איינג׳ שימסרו בתשלומים לקליבלנד
חצי עכשיו וחצי בשנה הבאה

גיא הרשע
גיא הרשע
23/08/2017 7:05:58

החמצתי את המסיבה…

2 הסנט שלי על הטרייד:
אחד המקרים הנדירים של win, win .

כשבוחנים טרייד, לא מספיק לבחון את התוצאות בטווח המידי,
אלא גם את התכנון לעתיד –
בוסטון לקחו הימור שלברון עוזב את קליבלנד.
אם לברון עוזב את קליבלנד בסוף העונה הקרובה, אז זה ממש לא רלוונטי עד כמה (אם בכלל) פחות טובים הם יהיו השנה מקליבלנד.
יש להם שנה לפתח את הכישרונות הצעירים, לתת לכוכבים החדשים (קיירי, הייוורד) להסתגל לקבוצה החדשה.
ואז בעוד שנתיים, כאשר יש סיכוי סביר שלברון עוזב את קליבלנד,
בוסטון יהיו בעמדה מצוינת לתפוס את מקומם של הקאבס כקבוצה החזקה במזרח.
בנוסף, אי אפשר להדגיש מספיק עש כמה הטרייד עשה טוב ליציבות התכנון הפיננסי של בוסטון.
עכשיו זה לא הם שצריכים לשבור את הראש בנוגע לחוזה של תומאס.

מהצד השני – הקאבס.
בהינתן בריאות של תומאס, הם קיבלו מחליף נהדר לקיירי. תומאס לא נופל מקיירי בהרבה –
הוא קולע לא פחות טוב מבחוץ, הוא תוקף את הסל ביעילות אדירה, הוא מושך עבירות, והכי חשוב?
הוא קודם כל רכז.
הוא מוסר, והוא יודע למצוא את חבריו לקבוצה.
וכאשר מסתכלים רק על העונה הקרובה –
הקאצ' אנד שוט הנהדר של תומאס,
לצד יכולות הריכוז שלו, גם כאשר אין סקורר גדול נוסף לצידו,
הופכים אותו לשותף מושלם ללברון.
נוסיף למשוואה את האופי שלו, את הלחימה, ואת העובדה שהשנה הוא ישחק גם בשביל החוזה הקרוב, וגם בשביל להוכיח שבוסטון עשו טעות –
ואנחנו מקבלים מתכון מושלם לעונה נהדרת. של תומאס, ושל הקאבס.

בנוסף יש את קראודר.
אחד החוזים הטובים בליגה.
זה אומר שהוא יכול לתרום המון לקאבס כשחקן בטווח המידי,
ובנוסף יש לו ערך רב בשוק הטריידים (שאמפרט + קראודר = 16 מיליון. קראודר הופך את שאמפרט, או את פריי, לסחירים).

ואז יש את העתיד. רוקי + בחירת דראפט שצפויה להיות במיקום גבוה.

כאמור –
win, win

פה איתמר
פה איתמר
23/08/2017 7:55:45
הגב ל  גיא הרשע

אני רואה רק win אחד
של קליבלנד

יניב
יניב
23/08/2017 8:47:54
הגב ל  גיא הרשע

+100
מסכים לכל מילה

איתן
איתן
24/08/2017 0:17:59
הגב ל  גיא הרשע

בס"ד
מסכים עם גיא באופן כללי.
רואים שאיינג' הסתכל רק איך להתקדם ולא על האם מחזק את קליבלנד.
הרי ברור שמשום מקום אחר קליבלנד לא יכלו לקבל יותר על קיירי.
יש סיכוי שהיו נחלשים. כעת קיבלו אולסטאר גבולי+ שחקן ספסל/חמישיה מעולה. ובעיקר בחירה לעתיד. לקליבלנד יש כאן עוד רווח.
אם הקבוצה תצליח וגם ישיגו בחירה דראפט גבוהה מאוד שתביא כוכב על נוסף יש סיכוי גבוה שבסוף לברון ישאר.
במקרה כזה בוסטון עוד יתחרטו מרות.

GGGG
GGGG
23/08/2017 7:43:47

מי האמין לפני שנתיים שאייזיאה שהיה שחקן 6 בפיניקס , שקראודר שנפלט מדאלאס יהיו שווים בטרייד לקיירי בנוסף לבחירת דראפט שהיא בחירת דראפט . כאוהד סלטיקס אני עדיין בשוק ואני מעדיף לדבר אחרי שאשתה כמה כוסות מים קרות להרגע . מטורף פשוט מטורף ועוד דבר אחד קטן לכולכם אין מושג .

מיקי
מיקי
23/08/2017 8:25:56

לא רואה בעיה עם ההגנה של קיירי ותומאס – את קיירי יחביאו על תומאס… ואת תומאס יחביאו על קיירי…. מ.ש.ל

המחיר שבוסטון שילמה נראה לי קצת יקר מדי אבל רק ימים יגידו.

שייקה
שייקה
23/08/2017 8:30:46

אכתוב את דעתי מאוחר יותר בתקווה. אבל הדבר הראשון שקפץ לי הוא
ג׳יי.אר
וקראודר
באותה קבוצה?
שמח!

עגל
עגל
23/08/2017 9:16:55

בוקר טוב לכל עם ישראל עם הטרייד המפתיע הזה.
עכשיו קיירי בבעיה כי הוא יצטרך לגבות את הדיבורים שלו על הובלה של קבוצה וכל העסק הזה . . .
הצלחת הטרייד תלויה בבריאות של IT ואני די סקפטי. ועוד חיסרון הוא אם לברון יעזוב – הקבוצה לא תהיה גרועה מספיק כדי ליפול לתחתית ולהיבנות מחדש. היא תהיה בינונית מידי.
מה שבטוח יהיה מעניין מה ילך שם ואיך IT ורוז יסתדרו בינהם כשהם חושבים על החוזה הגדול הבא.

יניב
יניב
23/08/2017 9:22:40
הגב ל  עגל

אל תשכח שתומאס מסיים חוזה ואם לברון עוזב לאו דוקא שקליבלנד יבחרו לתת לו חוזה ושכחת את הסוכריה שהם קיבלו,בחירת דראפט של ברוקלין

עגל
עגל
23/08/2017 9:27:46
הגב ל  יניב

נכון וזה טוב לקליבלנד. אם לברון יעזוב ישחררו את איזיאה ורוז וירדו לתחתית.
השנה נראה אם טיירון לו (או לברון?) באמת יודע לבנות שיטת משחק

איתן
איתן
24/08/2017 0:22:53
הגב ל  יניב

בס"ד
אם לברון עוזה נראה לי די ברור שלא ישאירו את תומאס אלא יעשו טרייד על לאב ויבנו מחדש.
אלא אם כן ישיגו את ביגלי בדראפט ואז יחשבו שיש להם סיכוי להישאר בצמרת המזרח ואז יש סיכוי שישאירו את תומאס.
כל זה מסביר בעצם למה קליבלנד צריכה את בחירת הדראפט.
בלעדיה היא עלול להישאר בלי כלום. לברון יעזוב ואז גם לא יהיה כדאי להחתים את אייזאה והכל יתפרק.
לפחות נשארים עם בחירה גבוהה. וגם קראודר שיניב ערך.
בקיצור קליבלנד ממש הצליחה בראייה עתידית. לא רואה שום טרייד טוב יותר.
וגם להווה- לשנה זו, ולמקרה שלברון נשאר לא נחלשו.
כל הכבוד לג'י אם החדש!

no funny shtuff
no funny shtuff
23/08/2017 9:17:25

וואו איזה חדשות על הבוקר!!

מה לעזאזל כולכם עושים ערים בשתיים בלילה? כולכם הייתם אחרי ערב פוקר או משהו?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 10:03:02
הגב ל  no funny shtuff

היה ערב שירי משוררים בצדפה הכחולה

etayle
etayle
23/08/2017 9:40:52

טרייד מפתיע, אני חושב שבוסטון שיחקו אותה. רק נקודה אחת- כנראה שאיינג' חושב כמו מנחם שברוקלין של השנה לא יהיו פח אשפה, אז העביר את הבחירה בסוג של תחושה שלא תיהיה טופ 3(ואז זה הרבה יותר טוב ). אני חושב שלקיירי צקרה הרבה יותר גדולה מאייזאה, לכן ההימור עליו משתלם.

חסוי
חסוי
23/08/2017 9:58:20
הגב ל  etayle

לא בטוח אחי, בבית האטלנטי יש את בוסטון, טורונטו ופילי שטובות ממנה, בבית המרכזי את קליבלנד, מילווקי ודטרויט שטובות ממנה, בבית הדרום מערבי את וושינגטון, מיאמי ושארלוט שטובות ממנה, תוסיף לזה את הניקס ואת אורלנדו שלא בטוח שיש להם פחות כישרון, ואת אינדי, שיקאגו ואטלנטה שעל הנייר נראות מאוד חלשות אבל אי אפשר לדעת מה באמת יהיה איתן, אז לא הייתי מופתע אם הבחירה תהיה לפחות טופ 5 ואולי אפילו יותר גבוה מזה.

גיא הרשע
גיא הרשע
23/08/2017 10:09:49
הגב ל  etayle

ה-nba forecast של ESPN נותן לנטס את המאזן הגרוע בליגה (לצד הבולס).
יכול להיות שהם טועים,
אבל קשה לראות איך הם לא אחת מ-4 הקבוצות הגרועות בליגה.

דקסטר
דקסטר
23/08/2017 10:14:32
הגב ל  גיא הרשע

שיקגו, אטלנטה, אינדיאנה, אורלנדו, פניקס, סקרמנטו
כל אחת מהן יכולה להיות גרועה מהנטס שהרכיבו סגל לא רע עם ראסל, קראב וקרול

גיא הרשע
גיא הרשע
23/08/2017 10:20:36
הגב ל  דקסטר

אני מוכן להתערבות שברוקלין תסיים את העונה עם אחד מ-4 המאזנים הגרועים בליגה.

דקסטר
דקסטר
23/08/2017 10:44:40
הגב ל  גיא הרשע

אל תשתולל!
אתה חי על הקצה…

אפלטון
אפלטון
23/08/2017 11:11:22
הגב ל  גיא הרשע

אני כבר התערבתי שברוקלין מסיימים עם מאזן טוב יותר משל הלייקרס. זה נקרא לחיות על הקצה 😉 . צופה להם עונה של 32-35 נצחונות.

etayle
etayle
23/08/2017 10:57:33
הגב ל  גיא הרשע

העניין שברוקלין לא במוד טנקינג, אטלנטה שיקגו אינדיאנה ופיניקס כן, נכון זה לא מבטיח כלום, אבל חושב שאיננג' לקח את זה בשיקול.( בנוסף לזה שאף אחד לא קושר את גורלו לילד בן 18 שלא עשה כלום במקצוענים), לי זכרו איך דברו פה באתר על וויגנס כג' ורדן הבא, בינתיים זה לא נראה קרוב לזה.

אסף
אסף
23/08/2017 9:42:49

בעיניי מסוג הטריידים הטובים לשתי הקבוצות:
לקליבלנד עסקה טובה מאוד, קבלו את איזייאה במקום שחקן שלא מוכן להיות שם, את קראודר שהוא אחלה שחקן כנף ועוד שני נכסים לבנייה להמשך בהנחה סבירה שלפלופ חותך בקיץ הבא
בפנים שלהם.. בוסטון מלבד הבחירה החליפו את אייזיה בקיירי (לא רואה פה הבדל לרעה) ,נתנו את קראודר שעל המשבצת שלו יושבים בראון והרוקי שנבחר השנה. ההפסד היחיד הוא בחירת דראפט שצפויה להיות גבוהה. עדין לא פתרו את הבעיה העיקרית שלהם והיא הבאת עוד שחקן פנים משמעותי.

לודוויג
לודוויג
23/08/2017 11:00:03

שלום לכולם, לפני הכל אני רוצה להגיד שאני מאוד נהנה מהאתר בעיקר מאיכות התגובות. אני אוהד בוסטון.. ולכן הסתכלתי על הטריים מהזווית שלהם. קיירי הוא סקורר ענק עם ביצים ענקיות שמופיע למאני טיים יש לו עוד שנתיים לחוזה והוא מסוגל להגן בצורה טובה יותר מIT אם מכניסים את הדברים לקונטקסט ושליטה שבראד סטיבנס מנסה לבנות, הרכב פורוורדים שיכול לבצע חילופים בין עמדות 1-4 אז איזיאה כמה שאהבתי אותו לא מתאים.
לגבי הבחירה. לדעתי נותנים יותר מידיי משקל לבחירת דראפט.
מה יהיה אף אחד לא יודע ואיזה שחקן יהיה לברון או דוראנט הבא, האמת היא שיש הרבה יותר דריק וויליאמסים בליגה… אשמח לשמוע מה אתם חושבים

אפלטון
אפלטון
23/08/2017 11:08:59
הגב ל  לודוויג

ברוך הבא לודוויג 🙂
מסכים איתך. אוהדי בוסטון צריכים לשמוח עד הגג היום

יניב
יניב
23/08/2017 11:14:24
הגב ל  לודוויג

אני בהחלט מסכים,הבעיה של אוהדי בוסטון זה שאחרי שהם כל כך התרגלו להסביר לנו עד כמה איינג' גאון בכך שהוא שומר את כל בחירות הדראפט קרוב לחזה ושמכל הבחירות האלה יגיע הסופרסטאר שהולך לשנות את הליגה,פתאום צריכים להחליף תקליט ולהסביר שבחירות דראפט הם אוברייטד 🙂 מעבר לזה כל אוהדי בוסטון שלא כל כך מרוצים מהטרייד יראו במהלך השנה שקיירי הוא בהחלט אחד הסופרסטארים של הליגה והוא הולך לתת עונה מדהימה.

גיא הרשע
גיא הרשע
23/08/2017 11:24:13
הגב ל  יניב

אני לא הבנתי, ואני עדיין לא מבין את הביקורת על איינג'.
אם הם היו הולכים על ג'ורג', הם לא היו יכולים ללכת על קיירי.
וג'ורג', הוא מגיע לעמדה שכבר מאוישת על ידי 2 שחקנים.
אז בסופו של יום יש להם גם כוכב בעמדת ה-SF (הייוורד),
גם כוכב בעמדת הרכז (אחד שהוא צעיר יותר, וחתום ליותר זמן),
הם שמרו על השחקנים הצעירים בהם הם חשקו,
ועדיין יש להם בחירת דראפט גבוהה עתידית.

הדבר היחיד שאני לא מבין זה את הטרייד על אייברי בראדלי,
אבל בזמנו גם לא הבנתי את הטרייד על רונדו.

יניב
יניב
23/08/2017 11:49:29
הגב ל  גיא הרשע

הביקורת שלי על איינג' הייתה שהיו לו מספיק הזדמנויות להביא סופרסטאר ולשדרג את בוסטון והוא לא עשה את זה עד עכשיו ולכן עכשיו אין לי שום ביקורת,ההיפך אני אומר שיחקת אותה(למרות שאני כן הייתי עושה טרייד על 'גורג /באטלר תמורת טאטום).אני הסכמתי איתך עוד למעלה שגם אני חושב שזה WIN-WIN.
אני רק אומר שזה יהיה משעשע לראות את אוהדי בוסטון שהסבירו לנו עד כמה הבחירות האלה חשובות והכרחיות ועדיפות על סופרסטאר שיבוא תמורתם ועכשיו הם הולכים להסביר לנו בדיוק ההיפך

גיא הרשע
גיא הרשע
23/08/2017 11:55:48
הגב ל  יניב

זו שאלה של תעדוף –
איינג' חשב שהמחיר עבור ג'ורג' לשנה אחת בלבד היה יקר מדי,
בעוד שהמחיר עבור קיירי לשנתיים הוא משתלם.

ב-2 המקרים מדובר על כוכבים.
קיירי לא בהכרח טוב יותר מג'ורג' –
אבל גו'רג' משחק בעמדה עמוסה, וקיירי פותר לאיינג' את הדילמה של תומאס.

יניב
יניב
23/08/2017 12:02:44
הגב ל  יניב

תראה זה להתווכח על בדיעבד החוזה של באטלר הוא לא רק לשנה והוא היה פותר להם את הבעיה בעמדה 2+שומר מצויין ללברון.אבל בסדר מקבל את מה שאתה אומר ואם זאת הייתה המטרה של איינג' לאורך כל הדרך אז סבבה מודה שטעיתי בביקורת עליו ולעניות דעתי מבין השלושה ג'ורג'/באטלר וקיירי אז קיירי הוא השחקן עם הפוטנציאל הכי גדול מכולם.

איתן
איתן
24/08/2017 0:33:01
הגב ל  יניב

בס"ד
תארו לכם שאיינג' היה גם מביא את גורג' על עמדה 4 במקום בראון+ הבחירה של לייקרס+ כמה חוזים(מעביר את ג'ונסון לפני ששיחרר או מעביר את בראדלי או יוצר איזו חוכמה של חוזים לזמן שאול כמו שעשו ביוסטון או מעביר את סמארט). מקבל ממנו התחייבות שישאר.
הרכב שכולל את קיירי, היוורד, טייטום, ג'ורג והורפורד נראה מאיים מאוד. אומנם לא גולדן אבל לא רחוק בהרבה.
צריך לזכור שגם החוזה של ג'ורג' של גבוה יחסית וניתן היה לחפש פתרון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 13:28:26
הגב ל  לודוויג

שאתה צודק

גיא הרשע
גיא הרשע
23/08/2017 11:17:26

נקודה נוספת, אחת שאף אחד לא מדבר עליה –
ציזיץ'.

לקאבס בשנה שעברה לא היה מחליף לתומפסון –
פריי היה חור עצום בהגנה כאשר שיחק לצד לאב.
עכשיו יש לקאבס שחקן צעיר, שמי שצפה השנה בבוסטון במשחקי ליגת הקיץ, אין ספק שהתרשם מאוד מהפוטנציאל שלו.
יש לו טווח גדול משל תומפסון, משחק פוסט יפה, ומיקום מצוין ברב' ההתקפה.
יש בהחלט מצב שהם "על הדרך" מצאו פתרון לאחד מהחורים הגדולים שהיו להם על הספסל.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
23/08/2017 11:21:33

הסלטיקס צכירים שחקן פנים מעולה משהו ברמה של קאזינאס או דייוויס כדי להיות בצמרת הגבוהה ביותר של הליגה.

מלובני
מלובני
23/08/2017 11:47:45

קליבלנד על הנייר מנצחת , אבל לזמן יש נטייה לשים דברים בפרופורציה אחרת , אי אפשר לדעת 🙂

Smiley
Smiley
23/08/2017 11:59:15

1. כנראה הערך של קיירי הוא גבוה בליגה ולכן בוסטון נתנה עליו כזו חבילה. הוא השחקן הטוב בטרייד הזה, אסור לשכוח.
2. בוסטון – לא רצו לתת חוזה מקס לתומאס (ואני לא בטוח שיקבל אחד כזה מקליבלנד). וקראודר היה מיותר בעומס שיש להם בעמדות והוא מצויין עבור קליבלנד שקיבלו שחקן לגיטימי ביותר לספסל/חמישייה.
3. קיירי כבר הראה שהוא יכול להיות מחוייב ואף מעבר – נבחרת ארה"ב, גם האליפות העולם שלקח MVP בגמר וגם באולימפיאדה. ככה שכל הדיבורים הללו מצחיקים אותי. לבוסטון יש מאמן מצויין שקייירי ישמח לשחק עבורו ועכשיו הוא גם קיבל קבוצה להוביל עם סגל מצויין בראשות היווארד והורפורד.

קי ג'י מקדניאלס – נראה כמו הזדמנות אחרונה לבחור האתלטי הזה. בהתחשב בהיסטוריה של טורונטו עם שחקנים אתלטים בעמדות ה-SG וה-SF (רוס, פאוול ואפילו ווימס) יש סיכוי לא רע שיתן פריצה סוף סוף

Hater
Hater
23/08/2017 12:27:23

טרייד מצוין לשתי הקבוצות, והכי חשוב הופך את המזרח בשנה הבאה להרבה יותר מעניין, כה לחי.

בנימין
בנימין
23/08/2017 12:30:54

לקליבלנד יש יותר מדי שחקנים בסגל
על מי הם יוותרו?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
23/08/2017 12:40:17
הגב ל  בנימין

יהיו הרבה ויתורים לפני מחנה האימונים. הם צריכים 17 שחקנים בסגל כש-2 על חוזים כפולים, שכרגע לקליבלנד אין אחד כזה. לדעתי קאי פלדר ואדי טבארס יהיו על אותם חוזים כפולים (ניתן להפוך חוזה רגיל לחוזה כפול שיאפשר לשחקן לשחק בליגה ובליגת ההתפתחות), או שישחקו בקבוצת הג'י ליג של קליבלנד. כך יש 15 ברוסטר.

נוסף אליהם, דאנטיי ג'ונס לדעתי לא ימשיך בעונה הסדירה עם הקאבס, ודווין וויד יגיע במקומו. זאת רק ההרגשה שלי.

בנימין
בנימין
23/08/2017 12:48:53

דאנטיי ג'ונס הוא לא פרי אייג'נט?
ספרתי 15 שחקנים בלעדיו

יוסי
יוסי
23/08/2017 12:32:16

הערך של קיירי אובר , שחקן טופ 20 במקרה הטוב , עדיין חלשים בצבע , בוסטון יכולים להרשות לעצמם לשלם יקר בגלל שיש להם שחקנים צעירים וכשרוניים בחירות.דרפט וגם ההחתמה של היוורד, הייתי נותן הרבה בשביל לראות את קרודאר בפליקנס ,הוא החתיכה החברה בפזל שלנו

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
23/08/2017 12:40:09
הגב ל  יוסי

קראודר, tt והבחירה של הנטס תמורת קאזינס- אתה לוקח?

יוסי
יוסי
23/08/2017 12:41:36

לא משחרר את קאזינס בשום מצב

יוסי
יוסי
23/08/2017 12:55:33

טרייד כזה יהיה הגיוני רק אם דיוויס קאזינס יכשל טוטאלי ולברון יגיד במפורש שהוא נשאר ואז קאזינס כן יהיה מוכן לחתום בקליבלנד ואפילו יהפוך לכוכב הראשי לצד לברון

יוסי
יוסי
23/08/2017 12:40:25

קליבלנד הרוויחו בטרייד את ההווה והעתיד שלה

פאקו
23/08/2017 12:52:07

לא יודע לגבי קליבלנד. בכל מקרה הם יקבלו בראש מהלוחמים בגמר (לפני ואחרי הטרייד). אחר כך ישארו ללא לברון ותומאס, ועם קראודר, זיזיץ' וחתול בשק מהדראפט.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
23/08/2017 14:11:44
הגב ל  פאקו

יציעו לאייזיאה מקס. והחתול השק הוא בחירת טופ 5 ועם קווין לאב זאת קבוצת פלייאוף טובה. גילברט בשיחוק חייו

יניב
יניב
23/08/2017 14:36:37
הגב ל  גיא הרשע

אתה יודע מכין את הקרקע לעזיבה שלו שנה הבאה…

גיא הרשע
גיא הרשע
23/08/2017 14:42:38
הגב ל  יניב

damned if you do damned if you don't

יניב
יניב
23/08/2017 15:37:25
הגב ל  גיא הרשע

מה לעשות הרמת להנחתה. לא ננחית? 🙂

שייקה
שייקה
23/08/2017 15:07:43
הגב ל  יניב

חד משמעית.

שוחה בסושיאל מדיה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/08/2017 15:18:14
הגב ל  גיא הרשע

וגם עוקץ אותו על הדרך וקורא לו "ילד"…

צ'ומפי
צ'ומפי
23/08/2017 15:28:44

אין ספק שאחרי ההעברות ההזויות בקיץ (באטלר בנזיד עדשים) נראה כמו טרייד בינוני לבוסטון, אבל בהתחשב בזה שהיא מחזקת את היריבה העיקרית שלה במזרח היה ברור שקליבלנד לא תתגמש במו"מ. סך הכל עסקה טובה לשני הצדדים.

דדי
דדי
23/08/2017 15:40:38

אוקיי, אז ברשימת המכולת המדהימה שקליבלנד יקבלו עבור קיירי יהיו –

1. אייזיה תומאס
2. ג'יי "החוזה" קראודר
3. זיזיץ'
4. בחירת הדראפט של הנטס – נכס פשוט אדיר לדראפט הקרוב
5. חריגת טרייד של 5.8 מיליון $ (חצי ספקולציה שלי, אבל אין לי ספק שהקאבס יעשו את המהלך הטכני הקטן שהם צריכים כדי ליצור אותה..

אבל לדעתי הקאבס קנו כאן מתחת לרדאר עוד נכס שיכול להתברר כיותר חשוב מכולם – אני חושב שהם רכשו את האופציה לגרום ללברון לחשוב על הישארות על ידי טרייד של בחירת הדראפט של ברוקלין (עם ממלאי שכר שמהם יש לקאבס בשפע) עבור כוכב רביעי.

את האפשרות של ליצור "ביג 4" + להרוויח שכר מקסימום (אפילו גבוה יותר מהמקסימום של המתחרים) – אף קבןצה בליגה לא יכולה להציע ללברון.

אז נכון שיש גם שיקולים אחרים – גודל השוק וההזדמנויות העסקיות בלוס אנג'לס, החברים ביוסטון, או סתם סלידה מגילברט, אבל לפחות תיאורטית, קליבלנד נמצאים כרגע במצב שיש להם סיכוי אמיתי להציג בפני לברון את האופציה הכי טובה מבחינת כדורסל + האופציה הכלכלית הכי טובה (לפחות מבחינת שכר מהמשחק…).

שני דברים צריכים לקרות כדי שזה יהיה על הפרק –

1. אייזיה תומאס בריא, משחק באותה רמת משחק שראינו ממנו, ומוחתם לטווח ארוך

2. טרייד טוב של הבחירה של ברוקלין עבור כוכב נוסף.

לגבי תומאס – עוד נראה לאן זה הולך.

לגבי הבחירה – קליבלנד חייבים כבר עכשיו להתחיל לרחרח לגבי מה הם יכולים לקבל עבורה ולבדוק את זה מול לברון.

אם אין תשובה חד משמעית ממנו או אם ההצעות על הבחירה לא מספיק אטרקטיביות – אין בעיה לנסות את זה בקיץ הבא לפני שלברון חותם במקום אחר כי גם ככה הקבוצה השתדרגה לעונה הקרובה.

אבל בגדול, העובדה שלקליבלנד יש עכשיו אפשרות אמיתית ליצור "ביג 4" ולתת ללברון סיבה להישאר יכולה להיות גיים צ'יינג'ר אמיתי בכל מה שקשור לעתיד של לברון ושל קליבלנד, והיא בונוס דרמטי לקאבס בטרייד הזה.

יניב
יניב
23/08/2017 15:42:52
הגב ל  דדי

+1
למרות שעד עכשיו זה היה נראה שגם לגילברט נמאס מלברון וגם הוא רוצה לפרק את החבילה.

דדי
דדי
23/08/2017 15:57:26
הגב ל  יניב

בוא נגיד שגילברט לא יטריד את הבחירה תמורת וטרן אם לברון חותם רק על חוזה ה 1+1 שהוא כל כך אוהב…

אסף
אסף
23/08/2017 18:09:44

דדי כרגע לברון לא מוכן אפילו לזה להתחייב לגילברט לדעתי וכאן המלכוד של הקאבס כרגע בכל מהלך שהם אפילו חושבים לעשות , אה וגם זה שהם תקועים עם חוזים איומים שלברון סידר לחברה (תומפסון,סמית',שאמפרט)

אסף
אסף
23/08/2017 18:12:18

אבל הטרייד הזה כן נותן גם במקרה שלברון נוטש ובמידה ותומאס בריא בסיס עם ז'יזיץ' ובחירת הדראפט העתידית להתחיל בנייה מחדש ולא מאפס לחלוטין. במידה וכמו שהזכרת לברון מוכן להתחייב להשאר לטווח של מעל שנה אחת אז באמת יש בסיס למשהו מענין בקאבס שוב כמו שהזכרת מעלה.

אלי בולס
24/08/2017 2:09:22

הפוטנציאל של וויגינס בשמיים. זכרו שאמרתי.