כיצד החלפה של מארק גאסול בלמרקוס אולדריג' תציל 2 מועדונים? / רועי ויינברג

ממפיס בבעיה. זאק רנדולף עזב, טוני אלן כנראה לא ימשיך וקבוצת ה-Grit-N'-Grind של העשור האחרון לא תחזור. הסגל שלהם, עם רנדולף, אלן ומארק גאסול בן ה-32, הגיע למקום השביעי ולפלייאוף כשהם נחלשו מהשנה שעברה ובלי יותר מדי סיכוי להגיע רחוק. כשמוסיפים לזה את העובדה שגאסול נמצא אחרי השיא ושהוא אמר שהוא "אולי יצטרך לחשוב מחדש על דברים" אם ההתפתחות של הקבוצה לא תמשיך, יש פה הזדמנות לבנייה מחדש.

הבנייה מחדש לא כל כך קלה כשיש את מייק קונלי וצ'נדלר פרסונס על חוזי ענק, של 126 מיליון דולר ל-4 שנים ו-72 מיליון ל-3 שנים בהתאמה. החוזים האלה לא סחירים, ושניהם שחקנים טובים מדי בשביל בנייה מחדש – קונלי נתן שנה שעברה את העונה ההתקפית הטובה בחייו (20.5 נקודות עם שיאי קריירה מהשדה ומהשלוש, כשהוא עם 40.7% מחוץ לקשת ו-6.3 אסיסטים למשחק), לצד היותו אחד הרכזים השומרים הטובים ביותר בליגה. החוזה של פרסונס לא סחיר, ואם הוא יצליח לחזור לעונה בריאה הוא שחקן של 14 נקודות למשחק באחוזים טובים, ושחקן חמישייה לגיטימי בקבוצת פלייאוף.

אם שניהם בריאים, יהיה קשה לממפיס להפסיד יותר מדי וכך הסיכוי שלה לבחירת דראפט קטן. למרות זאת, חסר להם הניצוץ ההתקפי לפלייאוף, ויציבות כלשהי בטווח הארוך. מארק גאסול שחקן נהדר, אבל התפקיד המרכזי שלו הוא לא סקורר ומעולם לא היה. נוסף על כך, אם הוא רוצה טרייד החוצה מהגריזליס בשביל סיכוי לאליפות, אין סיבה להשאיר אותו בכוח.

הפתרון לממפיס יכול להיות למרקוס אולדריג'. השילוב שלו בסן אנטוניו הוא לא בדיוק הצלחה גדולה כשהספרס מצליחים לנצח בעונה הסדירה ולא מעט, אבל נראים אבודים לחלוטין ללא קוואי לנארד. סן אנטוניו, לפי שמועות, שקלה טרייד עליו לפני הדראפט. הוא לא נראה כמו מישהו שיכול להיות מספר 2 בקבוצה אלופה, אבל הוא הצטיין בעבר בתפקיד של סקורר בקבוצת פלייאוף ששווה סיבוב שני בפורטלנד.

היכולת שלו לקלוע מעל 20 נקודות למשחק באחוזים גבוהים, ולקלוע באחוז גבוה מהמיד-ריינג', תבוא לידי ביטוי בממפיס כשיצטרכו גו-טו-גאי שיותר מתאים לשיטה ההתקפית של פיזדייל. הוא התרומה הכי טובה שהם יכולים להשיג על גאסול הנוטה לפציעות (לא השלים 60 משחקים ב-2 מ-4 העונות האחרונות), ואולי יכול להיות מישהו שיגדיל את הסיכוי של המועדון לעלות לפלייאוף. בפורטלנד השילוב שלו עם לילארד היה הצלחה, וצמד דומה עם קונלי יכול להיות שווה מקום גבוה במערב. בטווח הקרוב, זה עדיף על כל הצעה אחרת שיקבלו על גאסול (במידה וירצה טרייד, כמובן; אם הוא יעדיף להשאר בממפיס לא בטוח ששווה לעבירו).

מבחינת סן אנטוניו, זאת לא שאלה יותר מדי גדולה. לגאסול יש הרבה קשיחות שמתאימה לדי.אנ.איי של המועדון, והוא שחקן מגוון שיכול לקלוע שלשות (קצת פחות משלשה וחצי בכמעט 39% למשחק העונה), למסור (4.6 אס' למשחק) ולהגן בצורה נהדרת. הניסיון שלו בפלייאוף יהיה שווה לא מעט ואפשר להריץ את ההתקפה סביבו בדקות בהן קוואי לא על המגרש, אולי בהצלחה מגוונת יותר ממה שקרה עם למרקוס. יכולת המסירה הנהדרת שלו מהפוסט ראויה לציון – אין הרבה סנטרים עם כמות כזאת גבוהה של אסיסטים. כשהוא יהיה מוקף בקלעים יותר טובים ממה שהיה בממפיס העונה, המספר הזה רק יגדל.

נוסף על כך, גאסול אחד שחקני ההגנה הטובים ביותר – שחקן ההגנה של העונה לשעבר ועדיין שומר מצויין. שילוב שלו ושל לנארד הגנתית יכול ליצור קבוצה חזקה מאוד, כשהספרדי עוזר בשמירה ומתמקד בטבעת בזמן ששאר שחקני החוץ (ביחוד גרין ולנארד) מתרכזים בהגנה אישית. ההגנה אף פעם לא הייתה הבעיה של סן אנטוניו, אבל היא יכולה רק להשתפר עם מארק. נוסף על כך, כשהוא סנטר ניתן לשחק עם רודי גיי או קוואי לנארד כפאוור פורוורדים בהרכב מהיר יותר שיעשה בעיות לכל הקבוצות בליגה.

הטרייד הזה עובד כמו שהוא (גאסול תמורת אולדריג', ללא תוספות כלשהן) ויכול להגביר את הסיכוי של הדורבנות לאליפות, לצד מתן ההזדמנות להפיכת ממפיס לקבוצת פלייאוף יציבה עם סקורר מוכח לצד קונלי. למה לא, בעצם?

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
58 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
מייקי
מייקי
22/08/2017 12:07:50

רעיון מגניב

מנחם לס
מנחם לס
22/08/2017 17:38:51
הגב ל  מייקי

רעיון נפלא!

רועי ויינברג
רועי ויינברג
22/08/2017 17:39:56
הגב ל  מייקי

תודה לשניכם

שישקבב
שישקבב
22/08/2017 12:12:22

אחלה רעיון

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
22/08/2017 12:16:35

פרסונס לא שחקן חמישייה לגיטימי בשום קבוצת פלייאוף שאיננה מזרחית

יניב
יניב
22/08/2017 12:30:12

בהחלט זה נראה כמו WIN-WIN ל2 הקבוצות וכבונוס נקבל איחד של האחים גאסול בכלל מגניב

ולדי קוגן
22/08/2017 12:30:18

לא רואה את זה קורה, לדעתי הבעיה הגדולה היא שהחוזה של למרקוס קצר יותר ולכן הוא יברח באפשרות הראשונה. ממפיס חייבים לקבל חבילה של נכסים צעירים תמורת שחקן כמו גאסול, כי טרייד עליו אומר שעולים על הטנק.

אפלטון
אפלטון
22/08/2017 12:45:17

ואיזו קבוצה במצב שהיא תיתן נכסים צעירים על גאסול? אולי מילווקי וגם זה בספק, בוסטון כבר הבנו שלא משחררים. רוב הקבוצות שמכוונות לעכשיו הן בלי נכסים צעירים ורוב הקבוצות הצעירות לא צריכות את גאסול.

גיא הרשע
גיא הרשע
22/08/2017 12:31:48

אני משוכנע שממפיס יכולים לקבל על מארק גאסול תמורה גבוהה בהרבה מאשר למרקוס אלדרידג'.
אלדרידג' מסיים חוזה בסוף העונה הקרובה (סעיף יציאה),
ואז ממפיס יצאו קרחים מכל הכיוונים.

בוסטון, לדוגמה, יכולים לתת תמורה גבוהה בהרבה –
גאסול תמורת הורפורד + בחירת דראפט עתידית.

גם אדאמס מהת'אנדר + בחירת דראפט תמורת גאסול, נשמע נכון יותר.
(חמישייה של ווסטברוק, רוברסון, ג'ורג', פטרסון, וגאסול?
זו קבוצה שמאיימת על ההגמוניה של גולדן סטייט)

יניב
יניב
22/08/2017 12:39:42
הגב ל  גיא הרשע

בהנחה שהוא בורח ממפיס בתום החוזה אז אתה וולדי כמובן צודקים,אבל שמסתכלים מה זה יעשה לכל קבוצה נגיד בטווח הקצר אז בהחלט זה יעשה טוב ל2 הקבוצות.

גיא הרשע
גיא הרשע
22/08/2017 12:45:27
הגב ל  יניב

אני לא רואה איך אלדרידג' מהווה כלשהו שיפור על פניו של גאסול.

לגאסול יש את אותו הטווח (למעשה – גאסול קולע טוב יותר מבחוץ),
משחק פוסט טוב יותר,
משחק מסירה טוב יותר,
הגנה טובה יותר.

הדבר היחיד שאלדרידג' עושה יותר מגאסול זה לקלוע. וזה רק בגלל שהוא זורק יותר, ומוסר פחות.

יניב
יניב
22/08/2017 12:49:10
הגב ל  גיא הרשע

אני גם חושב שגאסול שחקן יותר טוב מאולדריג' אבל דווקא בגלל השינוי ודווקא בגלל שאולדריג' יוכל לחזור להיות סקורר כמו שהוא אוהב לדעתי זה יזרים דם חדש ואנרגיות חדשות לממפיס

מנחם לס
מנחם לס
22/08/2017 17:40:49
הגב ל  גיא הרשע

הקלידו את התגובה כאן…

מלובני
מלובני
22/08/2017 12:40:11
הגב ל  גיא הרשע

מאיימת, אולי תיקח 2 משחקים מהגולדן ואני קמתי מפרגן היום 🙂

גיא הרשע
גיא הרשע
22/08/2017 12:49:29

אם ראסל וג'ורג' עוזבים,
זה באמת משנה אם זה גאסול או אדאמס שנשארים מאחור?

אבל תוספת של שחקן כמו גאסול, יכולה להיות מה שיגרום ל-2 להישאר –
שחקו קבוצתי, ווינר, קשוח.
זה לא שיש בעיה עם הקשיחות של אדאמס,
אבל גאסול גם מסוגל לקלוע מה-3…

אסף
אסף
22/08/2017 14:22:09
הגב ל  גיא הרשע

מאוד מסכים עם גיא בנוגע לאוקלהומה מה עוד שאם המשולש שציינתם זו קבוצה לגיטימית לגמר אזורי גם במערב החזק, בהנחה שגאסול בריא כמובן ואז ממש לא בטוח שראסל וג'ורג' בורחים.
זה הימור עצום מבחינת התאנדר אבל אני במקומם לוקח אותו.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
22/08/2017 14:28:59
הגב ל  גיא הרשע

מעדיף לבנות קבוצה סביב סנטר בן 25 מאשר סביב אחד בן 33. אבל יכול להיות שהוא יתרום להשארות שלהם – ענק ב-2 צדדי המגרש ויותר טוב מאדאמס כרגע.

עידן
עידן
22/08/2017 12:38:41

תודה רועי.חשבתי הרבה על הטרייד הזה אבל הפספוס האמיתי היה שמארק גאסול היה שחקן חופשי נדמה לי לפני שנתיים והרבה חשבו שהוא יחתום בספרס ובסוף חתם שוב בממפיס

אפלטון
אפלטון
22/08/2017 12:42:20

כל הכבוד רועי שהצלחת למצוא על מה לכתוב שקשור לכדורסל.
אני אוהב את הטרייד לשתי הקבוצות. ישדרג את שתיהן באופן כלשהו רק כאן נכנס לתמונה שאלת ג'מייקל גרין. האם לשלם לו הרבה כשחקן שישי או להסתכן בלאבד אותו. די מדהים אותי שאין לו הצעות גדולות, ויש מצב שממפיס יצליחו להשיג אותו ב6-8 מליון לעונה.

Smiley
Smiley
22/08/2017 12:49:01
הגב ל  אפלטון

אני חושב שכל קבוצה יודעת שממפיס כנראה ישוו כל הצעה שיתנו לו.
מצד שני, כולם יודעים שהוא עדיין לא שווה את הכסף הגדול ולא רוצים ל"להיתקע" עם שחקן בחוזה מנופח.

עגל
עגל
22/08/2017 22:06:43
הגב ל  אפלטון

+1
היתה עליו כתבה בוואלה ספורט

Smiley
Smiley
22/08/2017 12:47:58

ממפיס כרגע קבוצה לא רעה עם גאסול, קונלי, פארסונס (בריא) וגרין (כנראה שיחתום). יש להם בסיס לא רע במערב אם כי שבכלל לא מאיים על הצמרת אבל יגיע לפלייאוף.
הבעיה בממפיס היא פארסונס – אם הוא בריא הוא SF לגיטימי אבל הבעיה שהוא כל הזמן פצוע ולא מסוגל לחזור לעונה וחצי הטובות שלו שבגינן הוא ממשיך לקבל סכומים מופרחים על מנת לקבל טיפולים כל היום ולשבת בחליפות על הספסל.

טרייד בין שניהם הגיונ יבמידה ואולדריג' לא בורח משם בהזדמנות הראשונה. דווקא בממפיס אולדריג' יכול לחזור להיות הכוכב שהתרגל בפורטלנד ויקבל הרבה יותר כדורים עם רכז שהוא פחות סקורר ויותר מנהל משחק כמו קונלי.
אבל שוב, הכל תלוי באולדריג' וכמה יש לו מוטיבציה להגיע לממפיס, כשגם הוא יודע שהם לא באמת מתחרים על התואר.

Ish
Ish
22/08/2017 12:53:08

להוציא את גאסול מהגריזליז כרגע זה לשלוח אותם לתהום של חוסר זהות קבוצתית. אולדרידג' לא מהווה תחליף שסוגר להם את הפינה הזאת והאבדן הזה לא משתלם להם אלא אם הם באמת מכוונים לפירוק ובניה מחדש.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
22/08/2017 14:29:36
הגב ל  Ish

כבר עכשיו אין להם יותר מדי זהות קבוצתית אחרי העזיבות של אלן ורנדולף

Ish
Ish
22/08/2017 14:40:41

אתה מגזים במשמעות שלהם במובן זה, מדובר על שחקן חמישיה הכי הפחות משמעותי בקבוצה ושחקן ספסל, ועל שני שחקני ספסל אם הסגל של הגריזליז היה בריא מספיק לאפשר זאת. הם היו משמעותיים ביצירת הזהות של הקבוצה בעבר אבל הזהות בעונה האחרונה והיום כבר אינה תלויה בהם יותר.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
22/08/2017 15:35:12
הגב ל  Ish

אני חושב שבעונה האחרונה זאת הייתה אותה זהות שהם בנו במשך שנים שם. כשאני חושב על הגריט-נ'-גרינד אני חושב על שניהם לפני קונלי וגאסול.

נכון שהם לא שיחקו הרבה שנה אבל היו משמעותיים – אלן עם שיא קריירה בדקות למשחק (27) ורנדולף שיחק 32 דקות לערב בפלייאוף

Ish
Ish
22/08/2017 16:10:23
הגב ל  Ish

אתה שם לב מה עשית שם? אני צריך להעביר אותך את התהליך כמו עם גיא?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
22/08/2017 17:42:13
הגב ל  Ish

🙂

איל
איל
22/08/2017 13:01:27

רעיון מעניין אבל ממפיס לא יעשו את זה. גאסול משמעותית טוב מאולדריג׳. לא סקורר טבעי? גם בחוסר טבעיות הוא עושה את זה טוב מאולדריג׳.

Berch
Berch
22/08/2017 13:32:39

אהבתי את הרעיון
מאמא גאסול בכלל תהיה בעננים…. 🙂

Avri
Avri
22/08/2017 13:35:07

1. בשבוע הרביעי לטירונות המחלקה יצאה לשטח. אחרי ארבעה ימים במדבר הסמל הודיע להם ׳יש לי חדשות טובות וחדשות רעות בשבילכם. אם מה להתחיל?׳
׳עם החדשות הטובות!׳ צעקו החיילים.
׳או קיי׳ אמר הסמל. ׳היום, תשמחו לדעת, מחליפים גרביים׳.
׳ומה החדשות הרעות?׳ שאלו החיילים בחשש, מהול בשמחה על החדשות הטובות.
׳יוסי, אתה מחליף גרביים עם משה. דני, אתה מחליף גרביים עם יורם…׳

גאסול בעד אולדרידג׳ – סיים סיים, ולא ישפר אף אחת מהקבוצות יותר מידי.

2. יש מצב שיורדים פה על אולדרידג׳ יותר מידי? אחרי שקאווי נפצע המציאות לגבי סן אנטוניו די נחשפה – זה היה אולדרידג׳ עם חבורת שחקני יורוליג כשרק מאנו וסימונס מבליחים מידי פעם. הכשלון בפלייאוף זה לא עליו.

3. יש מצב שהרעיון להחליף את אולדרידג׳ בגאסול כבר עבר לפופ בראש? יש מצב שזו הסיבה שנתנו שם חוזה מופרח לפאו?

גיא הרשע
גיא הרשע
22/08/2017 13:39:42
הגב ל  Avri

אם אתה איינג' –
היית הולך על הורפורד + בחירת דראפט עתידית תמורת גאסול?

Avri
Avri
22/08/2017 16:20:59
הגב ל  גיא הרשע

no

פינקי
פינקי
22/08/2017 13:48:09

הלוואי, אבל לא רואה את ממפיס מסכימים

מברבור שחור
מברבור שחור
22/08/2017 13:49:32

הייתי בטהיטי

שייקה
שייקה
22/08/2017 14:47:01

למרקוס חתיכת אוברייטד.

Ljos
Ljos
22/08/2017 14:58:02

אתם יודעים שאתם מקשקשים פה על כדורסל בזמן שמשבצת אחת הצידה מדברים על דברים רפטיטיביים חשובים, נכון?

יש לי רק הערכה לממפיס הנוכחית. הקבוצה שמוכיחה שמותר להיות ביניים. שאפשר לפתח זהות ולרוץ עם זה, גם אם לא מדובר במירוץ לאליפות עכשיו או לאליפות בעוד 10-15 שנים, ובינתיים נותנים לטנקים לשטח את הסביבה.
חלק גדול מאוד מזה הוא שיתוף הפעולה בין קונלי לגאסול. זה לא יפה, זה מיושן, אבל זה עמוק ויציב. כמו הצורה שבה ג'ורג' ר.ר. מרטין כותב – על וורדסטאר 4 (הוא טוען שהוא לא אוהב צ'ספלינג אוטומטי. כשאתה כותב מילים כמו ולריאן, ווסטרוז ונדארד, אולי זה הגיוני). להפריד בין קונלי וגאסול יהיה כמו להפריד בין מרטין וההמשכים לספרים. מישהו יפגע אם זה יקרה. מישהו יפגע גם אם לא יפרידו, אבל זה יהיה יותר מהנה עבורנו.
גם אם לקחת את גאסול ג'וניור למגה-ממפיס יהיה מעולה עבור הדורבנות, אני עדיין בעד להמשיך לתת לממפיס את המושכות לכרכרה המפורקת, כל עוד היא עדיין מצליחה לסחוב בעלייה.

דדי
דדי
22/08/2017 15:17:45

הייתי צריך לעשות דאבל טייק כדי לוודא שזה לא "אוהד סאן אנטוניו" שכתב את הפוסט הזה…

רועי ויינברג
רועי ויינברג
22/08/2017 15:35:35
הגב ל  דדי

עשית?

מלובני
מלובני
22/08/2017 15:45:21

הוא מרגיש רע בגלל השלושה של ריי אלן שהזכירו לו בפוסט אתמול אז הוא מפרגן להם היום בגאסול

רועי ויינברג
רועי ויינברג
22/08/2017 17:43:30
הגב ל  מלובני

הסיבה היחידה שבגללה אני מרגיש רע בקשר לשלשה היא שאני לא יכול להפסיק לראות אותה בין 15 ל-20 פעמים כל פעם שאני מתחיל

עידן עופר
עידן עופר
22/08/2017 15:22:50

אהבתי ! לא רואה את ממפיס מסכימים, מאוד אוהבים את גאסול ואולדרידג׳ קצת הרס לעצמו את השם בשנתיים האחרונות.

מיקי
מיקי
22/08/2017 16:21:04

אחלה רעיון רועי, ואחלה רעיון לפוסט בימים אלה.

אני מסכים עם הניתוח הכללי, ובנוגע להערות שעלו בתגובות.

למרקוס שחקן מצוין. הוכיח בבלייזרז, ויוכיח גם בעתיד במקום דומה, ואין סיבה שממפיס לא תהיה המקום הזה. בספרס לא כל כך מסתדר לו, גם בגלל שהוא לא הכוכב והסקורר המרכזי וגם משהו בכימיה נראה לי אופטימלי. זה קורה בחיים, שצריך להיפרד בגלל חוסר התאמה, למרות ששני הצדדים לגמרי בסדר, וזה נראה לי המקרה של למרקוס. בהנחה שגם הוא מבין את זה, ואני לא חושב שיש סיבה להניח שלא, הוא צריך למצוא מועדון חדש ואני מסכים שממפיס זה מועדון מצוין ומתאים. לכן, לדעתי, סעיף היציאה שלו לא אמור לעורר בעיות, לא חושב שתהיה לו סיבה לעזוב, ולא חושב שלממפיס תהיה סיבה לא לשלם לו על חוזה חדש אחרי השנה הזו.

מבחינת גאסול יש הרבה הגיון בספרס – חזקים, קשוחים, הגנה, משחק קבוצתי, יודעים להאריך קריירה, פאו, ספרדית בטקסס, וסיכוי לטבעת שכנראה לא יחזור. בול בפוני.

לדעתי יש הגיון בהחלפה אחד על אחד, אבל אם פופ צריך להוסיף מישהו נוסף או בחירה אני הייתי עושה זאת.

ערן
ערן
22/08/2017 16:49:02

תודה רועי. רעיון יפה, אבל מסכים עם גיא שזה לא טרייד טוב עבור ממפיס. בכל מקרה, טוב לראות את הופס חוזר לדבר כדורסל.

מנחם לס
מנחם לס
22/08/2017 17:44:40

לדעתי זה פתרון נהדר לשתי הקבוצות. אולי ממפיס צריכה לדרוש עוד איזה צימוק עבור מארק.
מצד שני אלדרידג' איכזב בספארס כי אצל פופ הוא לא היה חופשי לזרוק כמו בבלליזרס. אם בממפיס המאמן (שהוא עוד יהיה אחד הטובים בליגה! הוא היה המוח מאחורי ספואלסטרה די הרבה) יסדר תרגילי חסימה ופיק אנד רול, אלדרידג' יכול בקלות להפוך שוב לשחקן של 25+, דבר שמארק בחיים לא יכול היה.

amitlahev
amitlahev
22/08/2017 17:52:16

רעיון מצוין!
שמעתי שיש כמה קבוצות שמאסו ב-GM's שלהם ומחפשות מחליף. אתה בעניין?
לגופו של עניין – גאסול מתאים לס"א כמו כפפה ליד.
מצד שני אם הוא עובר לשם נושא הפציעות יותר מדאיג: גאסול עצמו פציע כמו שציינת, רודי גיי חוזר מפציעה קשה באכילס וטוני פארקר יחזור מאוחר יותר.

צבי
צבי
22/08/2017 20:25:26

אחלה רעיון. בתור אוהד ספרס קצת חושש מפציעות. ..

aaa
aaa
22/08/2017 20:41:28

פוסט היתולי.

ערן
ערן
22/08/2017 20:56:30

אגב, פוסט שלם ושום מילה על זה שטרייד כזה ייתן בפעם הראשונה לאחים גאסול הזדמנות לשחק יחד בקבוצה שהיא לא נבחרת ספרד? רק בשביל זה היה נחמד לראות את זה קורה (למרות ששוב, לא מאמין שממפיס תלך על זה).

עגל
עגל
22/08/2017 22:11:56

רעיון נחמד. גם אני הייתי מוכן לשלם הרבה כדי לראות את באסון משתלב אצל פופוביץ.
גם הרעיון של גיא מסקרן, גאסול לאוקלהומה.

דב גריז
דב גריז
23/08/2017 16:38:49

ומה עם בעיות בריאות המוזרות לכאורה שהיו לאולדריג' בשנה האחרונה?
בעיות לב\כלי דם\משהו?
ספארס הורידו אותו "לתכופה בלתי מוגבלת" ואז החזירו אותו אחרי שבוע וחצי. נשמע חשוד.

עידן הדורבן
עידן הדורבן
24/08/2017 0:36:14

תציע את זה לפופ, אני בעד!