מעורב הופס ליום ליקוי החמה המלא בגרינוויל: האם מג'יק ייזרק מה-NBA? / מנחם לס

1. הייתכן שמג'יק 'חיים של מומי' הוא לא יותר מ'בלפן קטן'?

לא. הוא לא גנב, לא שדד, ולא רצח איזו אלמנה זקנה בביתה. הוא – תוקנתי שזה לא "הוא" אלא הלייקרס כשהוא השם המוזכר כאדם שביצע TAMPERING – בואו נתרגם זאת ל'התערבות אסורה" או "התערבות לא כשרה"  או "התערבות עם הצעת שוחד" לפי המילון אנגלי עברי אוקספורד של קרנרמן ולוני – בקשר לפול ג'ורג' בעת שהיה שחקן פעיל באינדיאנה פייסרס תחת חוזה.
*
זה בסך הכל דבר קטן, אבל אסור בתכלית האיסור ב-NBA, אבל מג'יק – BEING MAGIC – חושב שלו מותר הכל.
*
לפי אדריאן ווג'ו (ווג'נרוסקי) ורמונה (החיים של דדי) שלבורן, מג'יק עשה את המעשה האסור בתכלית של התקשרות עם פול ג'ורג' עוד כששיחק באינדיאנה פייסרס תחת חוזה עם TAMPERING אסור. אינדיאנה פייסרס האשימה רשמית את מג'יק ב- TAMPERING CHARGES ומקורות מהליגה כבר יצאו בהודעה שאם אמנם מג'יק יימצא אשם בטמפרינג, העונש 'המינימלי' יהיה איסור מחלט על פול ג'ורג' לשחק אי-פעם עבור הלייקרס.
*
רגע. מי אומר בכלל שהוא רצה, אלא אם כן מג'יק הבטיח לו חתיכה מהדודג'רס, ולך תדע מה ג'יני 'הבטיחה' לו. אולי מומי ומקורותיו יודעים בקשר לג'יני. כמובן שהלייקרס ומג'יק מכחישים מכל וכל כל מעורבות. אז מה חשבתם? שהם יודו?העונשים המצופים:

*

1.איבוד בחירת הדראפט הבאה.

*

2. 5 מיליון דולארים קנס.

*

3. איסור  על החתמת ג'ורג' בעתיד.

*

4. אפשרות להדיח את מג'יק מכל תפקיד עתידי ב-NBA.

*

הסיפור על TAMPERING יצא לראשונה מפרי ידו הנועצת של פיטר ווסי שכבר חיסל כמה אנשי ספורט שפעלו בצורה בלתי חוקית. ווסי, מהניו יורק פוסט, לא כותב דברים אלא אם כן ישנן לו הוכחות ביד ממקור ראשון שיתקבלו במשפט, כי הבנאדם הזה נתבע כבר עשרות פעמים, ויצא מנצח בכולם.

*

אז צפו ללייקרס ללא פול ג'ורג', ללא מג'יק ג'ונסון, וללא בחירת דראפט. או, כמעט שכחתי: גם ללא 5 מיליון.

*

האם אני שמח לאידם?

כן!

*

מג'יק כבר הגיב עם חיוכו הכובש: “We gonna say hi because we know each other,” Johnson said of George. “You just can’t say, ‘Hey, I want you to come to the Lakers,’ even though I’ll be wink-winking like, ‘You know what that means, right?’”

אבל כשהוא יצטרך לתת עדות בשבועה, ואותו דבר פול ג'ורג' – עם סיכון למאסר כשאתה משקר בשבועה – החיוך ייעלם מפניו כמו מג'יק.

כבר שאלו אותי: כיצד יכולים "להוכיח"?

יכול מאד להיות שכל העניין הזה ייפתר בצורה מהירה וחותכת, אבל לך תדע עד היכן זה עלול להגיע. כבר היו מקרים ב-NBA שהגיעו לבית המשפט!

האם העדתם פעם בשבועה בבית דין פדרלי אמריקאי? אני העדתי. מזהירים אותך שאם לא תעיד אמת – העונש הוא מאסר אוטומטי. מה מג'יק יודע מה פול ג'ורג' יעיד תחת לחץ? במקרים כאלה אתה בלחץ כזה שאתה פוחד אפילו לומר את האמת…

2. עכשיו מייקל ג'ורדן – כמו מג'יק – מעורב גם בבייסבול

קבוצת משקיעים שבראשה דריק ג'יטר, שחקן הבייסבול האגדי של היאנקיס שפרש לפני שנתיים-שלוש, רכשה את קבוצת הבייסבול מיאמי מרלינס. בין חברי קבוצת המשקיעים שקנתה את המרלינס מבעלה השנוא ג'פרי לוריא עבור 1.2 מיליארד דולארים, נמצא מייקל ג'ורדן, חברו הטוב של ג'יטר. ייתכן וחנן יוסיף על כך כמה מילים בפוסט שלו.

3. 'פארסה' שלא היתה כמותה או קרב אמיתי?

ה'מי ומי' יהיו בסופר-קרב בשבת הבאה בין פלויד מייוות'ר וקונור מקגרור (according to TMZ Sports) ב-T-MOBILE ארינה בלאס ווגאס. מארק וולברג – שאני מאמין שהיה רוצה מאד להיות אחד משני הלוחמים בעצמו – ג'יימי פוקס, צ'רלייז ת'רון, דידי, בוב קראפט, דנזל וושינגטון, LL COOL J, אלון מאסק – ועוד כמה עשרות כוכבים וכוכבות רכשו כרטיסים בשורות הראשונות. ביניהם תראו גם את לברון ג'יימס ודרייק. עדיין לא החלטתי אם להוציא $100 על הפיי-פר-וויו הזה. לא בגלל שאני קמצן – גם 'פזרן' אינני – אלא בגלל שאני שונא להיות חלק מהפארסה הזאת.

(אבל בינינו, לך תדע. אולי יתפתח קרב אמיתי אחרי הכל).

אומרים שה-"PARTY" אחרי הקרב יהיה "THE GREATEST PARTY THE WORLD HAS EVER SEEN!".

4. ג'יימס הארדן: "כריס פול נראה מאד מדופרס"

מעורבותו של ג'יימס הארדן בהבאת כריס פול ליוסטון רוקטס היתה מכרעת.

"לא הייתי פונה אליו סתם ככה", אמר ג'יימס הארדן. "אבל פגשתי אותו באוף-סיסון והוא נראה לי חסר שמחת-חיים, אז " WE JUST TOOK IT FROM THERE ", הוא אמר לסם אמיק מיו אס איי טודיי (Sam Amick of USA Today). "הוא היה שחקן חופשי ופשוט רציתי לבדוק היכן ראשו נמצא".

כמובן שג'יימס הארדן חשב מיד על בן זוג בבק-קורט של הרוקטס. "כמובן שהווריורס היו בגמר שלוש פעמים וניצחו פעמיים וכל אחד מנסה לבנות קבוצה שתוכל להם. עתה עם כריס פול 'WE ARE RIGHT THERE. WE ARE RIGHT THERE.' כמובן שישנה לפנינו עבודה רצינית להשלים, אבל התוספת של פול נותנת לנו בוודאות צ'אנס שלא היה לנו קודם". הוא רמז ש-MORE HELP IS ON ITS WAY" (be more help on the way.) " אבל סירב לגלות מי או מה.

מלו? כרמלו אנטוני?

5. הפדרציה היוונית מאשימה את הבאקס בהחלטת הגריק פריק להחמיץ את היורובסקט

ג'יאניס אנטטו – הגריק פריק – החליט TO SKIP את היורובאסקט והפדרציה היוונית מריחה שישנו כאן משהו מסריח.

הוא הודיע שהוא החליט לא לשחק בגלל בעיות בברך  (announced on Saturday) והיוונים לא מאמינים לו..

 

הפדרציה היוונית יצאה עם ההודעה הבאה:

View image on Twitter
כמעט ולא קרה בכל ההיסטוריה של ה-NBA שגוף כדורסל בינלאומי מאשים את ה-NBA, או קבוצת NBA בהתערבות בהחלטת שחקן בקשר להשתתפות בכדורסל באוף-סיסון. במיוחד היוונים הידועים בקשרים הדוקים עם ה-NBA מימים ימימה (have historically enjoyed strong relations).

6. ג'יני באס משווה את לונזו ל"מג'יק, או קובי"

"אין כלל שאלה שיש הרבה מאד בלונזו בול המזכיר לי את מג'יק ואת קובי", אמרה נשיאת הקבוצה ג'יני באס בתכנית הרדיו של LA 570AM.   רק ב-LA אנשים עדיין מקשיבים ל-AM RADIO, אבל זה רק ביני לבין גל שור (an appearance Thursday). התכנית היתה "PETROS AND MONEY SHOW" וג'יני  אמרה בתכנית שיש לו את "אותה המיוחדות, הראייה, והשליטה במגרש" שישנה רק ליחידי סגולה כמג'יק וקובי.

היא הגדילה לעשות בראיון לקורי הנספורט מה- of Lakers Nation כשאמרה ש"כבר שנים לא היתה בחירת דראפט שהביאה עמה כזו התרגשות והתלהבות, ולא רק מאוהדי לייקרס אלא אוהדי כדורסל טוב באשר הם".

 היא הוסיפה:

“There’s something special about Lonzo,” she continued. “I think because he just wants to play basketball, he’s selfless. He has a certain charisma and I think the fact that his teammates at UCLA loved playing with him and all the nice things that they have to say about him, I think he’s going to bring an element that’s very similar to Magic Johnson.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
111 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
הערבי
הערבי
21/08/2017 0:30:14

העונש בגין TAMPERING הוא אחת מהאופציות שהעלתה ולא כולם מהניסוח שלך זה לא מובן כך…
"לפי אדריאן ווג'ו (ווג'נרוסקי) ורמונה (החיים של דדי) שלבורן, מג'יק עשה את המעשה האסור בתכלית של התקשרות עם פול ג'ורג' "
פה אתה טועה מנחם ווג' ושלברון דיווחו שאינדינה מאשימה את הליקרס בטאמפרינג ולא הכתבים עצמם מאשמים את הליקרס.
מעניין למה הסיפור הזה פרץ רק עכשיו….

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 1:00:25
הגב ל  הערבי

ברור שאנדיאנה ולא הכתבים

אפלטון
אפלטון
21/08/2017 0:44:28

קשה עד בלתי אפשרי להוכיח טמפרינג, ולליגה יש אינטרס להשתיק את הסיפור, לא לנפח אותו. מה שכן מג'יק היה חייב להיות יותר זהיר בהצהרות שלו. לא חכם מצידו.

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 1:01:20
הגב ל  אפלטון

ניב, אני נתתי עדות בשבועה פעם. האם אי פעם העדת בשבועה עם ידע שאם אתה משקר תיכנס לבית סוהר?

אפלטון
אפלטון
21/08/2017 1:18:58
הגב ל  מנחם לס

לא ברור לי ההקשר אבל לא. לצורך העניין מג'יק לא עומד למשפט ולא נדרש להעיד בשבועה על כלום.

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 1:42:39
הגב ל  אפלטון

תלוי לאן זה יוביל.

חמי
חמי
21/08/2017 7:08:32
הגב ל  מנחם לס

מנחם הרבה מאוד שיקרו תחת שבועה בטענה שהם לא זוכרים, לא יודעים וכו ראה לדוגמה ממשל טראמפ ורובם לא יכנסו לכלא על שקר

Berch
Berch
21/08/2017 13:29:24
הגב ל  מנחם לס

" I DID NOT HAVE SEXUAL RELATIONS WITH THAT WOMAN
!!!”

חמי
חמי
21/08/2017 18:21:53
הגב ל  Berch

חחחח בדיוק

אורח קבוע
אורח קבוע
21/08/2017 0:45:01

לא ידעתי איפה להכניס את זה , אז פשוט אכתוב את זה בפוסט הראשון שראיתי – רשמית הצטרפתי למועדון ה ללל, אחרי שראיתי את הקטע המזוויע הבא: https://www.youtube.com/watch?v=V-QTiByTKaI&spfreload=10

MJ234523
MJ234523
21/08/2017 1:21:08

אם זאת הסיבה אז לא בטוח שאתה מנוי על אוהדי ההופס.

כי א"כ אתה אמור לשנוא את רוב שחקני הNBA ואדרבה אם תשים לב, לברון עוד עשה לו הנחה אחרי הדאנק.

אם כבר תסתכל דאנק של וויד על ורז'ו ושם אני אסכים איתך.

https://www.youtube.com/watch?v=5uRN7iJ5CqQ&spfreload=10

סולי
21/08/2017 20:13:32

זה בסדר, ג'יסון טרי האח לקח לו ול"סופר טים" שהרכיב אליפות עם דאלאס…כנראה לברון היה מתוסכל עדיין מהעניין…אז הוא הוציא את זה בדאנק..

אור
אור
21/08/2017 0:58:42

לאידם זה נכון.

כשהייתי באיזור הייתי שומע רק רדיו לוס סאנטוס, מעניין אם עדיין קיים

דדי
דדי
21/08/2017 1:05:18

כבר מזמן הפסקתי לתקן את מנחם על כל "אי הדיוקים" שבפוסטים שלו, אבל יש אירוניה מיוחדת בלסלף את כל העניין של הלייקרס, מג'יק, ג'ורג' וטמפרינג, ובאותו פוסט לדווח בנון שלנטיות על הארדן, יוסטון, וכריס פול (השחקן שהודיע לקליפרס עוד ביוני (!) שהוא הולך ליוסטון שכבר התחילה לחפש טריידים כדי לפנות מקום בתקרת השכר…).

אפלטון
אפלטון
21/08/2017 1:16:30
הגב ל  דדי

ההבדל הגדול הוא שכל עוד השיחות הן בין שחקנים אין ממש לליגה מה לעשות עם זה.
חברי הנהלה מטעם קבוצה לא יכולים לדבר עם נציגים של השחקן. בכל מקרה עניין הטמפרינג הוא די אידיוטי ואני בטוח שלא יהיה מזה כלום, אבל מג'יק צריך לשחק לפי החוקים ולא להגיד כל מיני בדיחות שיכולות להפיל את הקבוצה איכשהו.

דדי
דדי
21/08/2017 1:34:00
הגב ל  אפלטון

היה פה הרבה יותר משחקנים במקרה של פול.

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 1:45:08
הגב ל  אפלטון

אפלטון, הוא היה כבר שחקן חופשי כשהם דיברו. לדדי אין מושג על מה הוא מדבר מלבד חוזים.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 1:51:05
הגב ל  מנחם לס

הטרייד על כריס פול היה לפני תחילת הפרי אייג'נסי.

אפלטון
אפלטון
21/08/2017 2:00:46

כריס פול עשה opt in לחוזה שלו. התגובה הרשמית של הרוקטס שהקליפרס פנו אליהם לביצוע הטרייד בצינורות המקובלים.
ברור שזה בולשיט. ברור שהארדן דיבר עם פול הרבה לפני כן וברור שכל עניין הטמפרינג זה זהה לקצין הביטחון בשדה התעופה השואל אותך אם ארזת לבד ואם השארת את המזוודה לבד. כל עוד לא תנסה להתחכם ולצחוק שיש לך פצצה בתיק, לא יהיו בעיות. אבל אני אישית מכיר מתחכמים שעברו בדיקות לא נעימות כי רצו להיות מצחיקים. הצעתי למג'יק שפשוט ישתוק.

דדי
דדי
21/08/2017 2:35:45
הגב ל  מנחם לס

אני אספר לך משהו על חוזים מנחם…
כריס פול מעולם לא היה שחקן חופשי הקיץ, וליוסטון היה אסור להיות בשום סוג של קשר איתו.

יש מבין ?

אפלטון
אפלטון
21/08/2017 2:42:15
הגב ל  דדי

דדי זה לא מדויק מה שאתה אומר. לנציגים של הקבוצה אסור לדבר עם נציגים של השחקן. לשחקנים מותר לדבר אחד עם השני. כך שזה שיוסטון יכלה לדעת על הכוונות של פול לפני שקיבלה את הצעת הטרייד, זה לא בהכרח לא חוקי. תלוי דרך איפה הגיע המידע.
הטענה של אינדיאנה שלמג'יק עצמו כנציג הקבוצה אסור היה ליצור קשר עם פול או נציגים מטעמו. ברור שעניין ה'הסכם צדדי' הוא עניין שאין סיכוי להוכיח. אבל מג'יק יצטרך לתת הסברים מה אמר ומה דיבר עם ג'ורג'. אם מג'יק יתן בדיחות בסגנון ווינק ווינק, זה יכול להתפרש כטמפרינג.

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 1:43:58
הגב ל  דדי

תגיד לי דבר אחד שסילפתי, או סתום את פיך.

MJ234523
MJ234523
21/08/2017 1:51:46
הגב ל  מנחם לס

מנחם אני אתקן אותך – לדיי אין מושג גם בחוזים

דדי
דדי
21/08/2017 2:39:42
הגב ל  MJ234523

ברית מילה לא נחשב.
צריך שני צדדים כדי שיתקיים חוזה…

דדי
דדי
21/08/2017 2:38:46
הגב ל  מנחם לס

להתחיל בזה שלליגה אין שום טענה או חקירה נגד מג'יק אלא נגד הלייקרס או שזה מספיק עקרוני כדי שאפשר יהיה גם לסיים כאן ולא להיכנס לשאר הסילופים ?

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 3:19:45
הגב ל  דדי

אם זה יגיע לזה, וימצאו ש"הלייקרס" עשתה טמפרינג, מג'יק יחטוף אותה אישית (בנוסף למה שהלייקרס תחטוף). יכולים להכריח את הלייקרס לזרוק את מג'יק כעונש, אם הוא היה זה שעשה את הטמפרינג.

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 3:25:54
הגב ל  דדי

זה "סילוף"? זה ברור שהלייקרס היא המואשמת, אבל בכל האתרים כולל ESPN האצבע מופנית כלפי מג'יק, והוא-הוא המואשם אישית. אז להבא תחשוב פעמיים לפני שאתה מאשים אותי ב"סילופים"

דדי
דדי
21/08/2017 3:41:08
הגב ל  מנחם לס

"אינדיאנה פייסרס האשימה רשמית את מג'יק ב- TAMPERING CHARGES ומקורות מהליגה כבר יצאו בהודעה שאם אמנם מג'יק יימצא אשם בטמפרינג, העונש 'המינימלי' יהיה איסור מחלט על פול ג'ורג' לשחק אי-פעם עבור הלייקרס."

אין אפילו מילה אחת נכונה בכל ה"דיווח" הזה.

"מג'יק כבר הגיב עם חיוכו הכובש: “We gonna say hi because we know each other,” Johnson said of George. “You just can’t say, ‘Hey, I want you to come to the Lakers,’ even though I’ll be wink-winking like, ‘You know what that means, right?’”"

לא מנחם, מג'יק לא "הגיב".

בדיוק להיפך.

מה שאתה מצטט כאן זו למרבה האירוניה אחת הסיבות העיקריות שבגללן התביעה הזו קיימת – הראיון של מג'יק לג'ימי קימל מלפני חודשים, מייד אחרי שמונה לנשיא הקבוצה לענייני כדורסל.
ואם זו תהיה הראייה הכי חזקה לטמפרינג, זה ייגמר בקנס.

מספיק או להמשיך ?

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 6:09:49
הגב ל  מנחם לס

דדי, מתי תפסיק כבר? האשחמו את הלייקרס ב-TAMPERING כשמג'יק הוא השם היחיד המוזכר. ניפתחת חקירה. נראה מה תהיה תוצאת החקירה. END OF STORY. מה סילפתי? מה אמרתי לא נכון? אני לא מעוניין להתווכח אתך יותר. מציע שתלך לישון.

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 1:50:40
הגב ל  דדי

לשחקן עצמו מותר לומר מה שהוא רטצה אפילו שנה לפני שזה קורה. חוסר הידע הבסיסי שלך, דדי, פשוט מעצבן

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 1:55:39
הגב ל  מנחם לס

ובמקרה יום אחרי שהוא מודיע על רצונו מושג טרייד בדיוק לאותה קבוצה?
זה לא נראה לך קצת מחשיד? נניח ביחס לבדיחה בתוכנית אירוח פופולרית.

דדי
דדי
21/08/2017 2:44:25
הגב ל  מנחם לס

ומה שהוא רוצה זה לחתום בקבוצה שאין לה את המקום בתקרת השכר כדי לתת לו שום דבר קרוב לשכר מכובד, והוא אפילו לא יודע אם ירצו אותו או שיש להם תכניות אחרות הקיץ, אבל עוד ביוני הוא מודיע לקליפרס שהוא הולך ליוסטון בכל מקרה וכדאי להם שזה יהיה בטרייד…

אפילו בתור אלוהים הייתי אומר לך שיש גבול לניסים שאפשר להאמין להם…

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 3:20:49
הגב ל  דדי

עדיין אין בזה שום דבר לא חוקי.

IDO
IDO
21/08/2017 3:22:09
הגב ל  מנחם לס

זה מאד מעניין… יהיה מעניין אם אחד מהכתבים ומשיך לחפור קצת את הטרייד הזה

עוד שאלה: למה שפול ג'ורג' יילך לחור כמו OKC ןלא ל LA + כמה ג'ובות מתחת לשולחן? מה באמת קרה שם?

2 הסנט שלי זה שאיש הצלליםפ ב LA (ברח לי שמו, זה שהיה הסוכן של הארדן) עושה יותר ממה שכתוב בספר, הוא רצת מפיוזו אבל זה רק מתחושה אישית

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 3:32:50

לדדי:

Magic Johnson at center of NBA probe into Paul George tampering (ESPN)

Magic Johnson at center of NBA probe into Paul George tampering
בליצ'ר רפורט, ויש עוד 100

דדי
דדי
21/08/2017 3:43:45
הגב ל  מנחם לס

למנחם – זה לא מה שדיווחת.

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 4:08:08
הגב ל  דדי

אתה מתחיל להיות כמו גילרי

IDO
IDO
21/08/2017 3:42:07

מנחם – אני לא בקיא בפרטים. אבל, למה ג'ורג' לא ב קליפורניה? איך הוא הגיע ל OKC?

דדי
דדי
21/08/2017 3:44:29
הגב ל  IDO

כי אף אחד לא שאל אותו ?

IDO
IDO
21/08/2017 3:48:54
הגב ל  דדי

אז מה הטעם לשחד את פול ג'ורג'????

דדי
דדי
21/08/2017 3:52:33
הגב ל  IDO

אף אחד לא טוען שמישהו שיחד מישהו.

אוקיי, בן אדם אחד טוען…

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 4:07:20
הגב ל  דדי

כתבתי TAMPERING. TAMPERING זאת מילה שבמילון יש לה גם פרוש של מעורבות וגם מעורבות הכוללת "שוחד" (מילון אנגלי-עברי אוקספורד – KERNERMAN-,LONNIE

IDO
IDO
21/08/2017 4:12:22
הגב ל  דדי

זה שידול בעברית.

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 4:20:24
הגב ל  דדי

בנוסף, אני לא צריך מילון לדעת מה זה טמפרינג

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 4:09:47
הגב ל  IDO

להבטיח לו הרים וגבעות זה כמו לשחד.

Mma
Mma
21/08/2017 4:10:50

מישהו יודע איך קונים את ה פייפיר וייו לקרב של מגרגור מיוותאר
או שיש שידור בארץ
או באינטרנט איפשהוא

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 4:21:31
הגב ל  Mma

היו קרבות עולם באגרוף שכאן היו בפיי פר וויו ובארץ היו בשידור רגיל

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
21/08/2017 4:38:21

מומי מבולבל
מה בעצם קרה פה ? מג'יק חיים של מומי ניסה לשדל את פול ג׳ורג׳ ???
מנחם כל האיכרים וקוטפי התירס מאינדיאנה יהיו אמינים בבית משפט כמו האחים הגרוזינים שנתפסו עם 4 לטביות במזוודה וטענו שהם נכנסו לשם בעצמם
אין בושה דוקטור ? ככה להאשים את חיים של מומי ?
למה לא להאשים אותו שהינדס את הדראפט ? הוא הבטיח ללוק וולטון שהבחירה שתשאר עם הלייקרס

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 5:12:24

מומי חיים של דוק, מה אני יכול לעשות? הנה ניו יורק דיילי ניוז העתון מס' 1 בעולם:

Lakers Tampering Allegation Reportedly Due to Magic Johnson, Paul George Contact

זה כלום לדעתי. אני מנסה לשחד כל החיים שלי. זה הכל שטויות. אז מג'יק הבטיח לו איזה ערב מעניין עם הנשיאה. אז מה הביג דיל?

גיא הרשע
גיא הרשע
21/08/2017 5:56:54

המושג tampering לא קשור בכלל לשוחד.
אין מילה אחת בעברית שתתרגם במדייק tampering ,
הכי קרוב שעולה לי לראש זה "התערבות אסורה".
לקבוצה ב-NBA אסור לנהל משא ומתן (אפילו "נשמח לראותך בשורותינו" זו עבירה) עם שחקן תחת חוזה.

בעבר אטלנטה נקנסו על tampering בגלל שמחלקת יחסי הציבור של הקבוצה שלחה מכתב למנויי הקבוצה בו היה כתוב שדווייט וכריס פול הם יעדים אפשריים לקבוצה בשוק השחקנים החופשיים.

העובדה שאינדיאנה הגישו תלונה רשמית בנושא היא –
א. נדירה.
ב. בעייתית מאוד ללייקרס.

צריך להבין שחובת ההוכחה שיש על הליגה לא צריכה לעמוד באותו סטנדרט של בית משפט.
התקנון ב-NBA מאפשר לליגה להעניש גם במקומות בהם בית משפט היה קובע "ספק סביר".
העובדה שנשכר משרד עורכי דין חיצוני לחקור את הנושא צריכה להדאיג מאוד את אוהדי הלייקרס –
אישית, אני לא רואה איך הפרשה מסתיימת בלי שייצא איסור על טרייד/החתמה בין הלייקרס לג'ורג'.

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 6:04:14
הגב ל  גיא הרשע

הסברתי זאת עכשיו בטקסט. אני יודע מה זה "TAMPERING". זאת "התערבות לא כשרה".

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 6:06:00
הגב ל  מנחם לס

אף אחד לא הציע לו "שוחד". אתה לא מציע "שוחד" לשחקן שמשתכר 25 מיליון. אבל הרים וגבעות מהרבה בחינות אחרות יכול מאד להיות שמג'יק כן הציע לו. את זה נדע רק אחרי שהחקירה תסתיים.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 6:20:09
הגב ל  מנחם לס

אז מה זה בדיוק הרים וגבהות לדוגמא?

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 6:24:38

נניח חתיכה מהלייקרס בעתיד. או, גם אימון הלייקרס נשמע לי טוב. נניח תפקיד בכיר מנהלתי. נניח סרט הוליוודי בכיכובו ברגע שיפרוש. נניח שיביאו לו את קאווי לינארד. אתה רוצה עוד?

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 6:25:46

אההה… מה שאתה מתאר זה שוחד.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 6:19:40
הגב ל  גיא הרשע

גיא, לא ברור לי למה אתה כל כך בטוח שהלייקרס צריכים להיות מודאגים. על פניו זה נראה שכל מה שמתייחסים אליו הוא ההערת אגב של מג'יק אצל ג'ימי קימל. מה שאומר שסביר שיהיה איזה קנס ולא יותר.

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 6:25:23

עידו, בחייך. אל תצחיק אותנו כאן, בסדר?

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 6:26:45
הגב ל  מנחם לס

מה מצחיק אותך?

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 6:46:00

מצחיק אותי שאתה מאמין שמאשימים את מג'יק על מה שאמר אצל קימל וחיכו חודש או חודשיים להאשימו.

עידו, עייפתי מלהתווכח אתך. כתוב מה שאתה רוצה אלי או לאחרים. אני הולך לישון, ומציע לך שתלך לעבוד קצת.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 7:01:17

למה החלטת שחיכו חודשיים? רק עכשיו זה יצא אבל לא ברור מתי הוגשה התלונה.

הייט אשברי
הייט אשברי
21/08/2017 6:26:13

ראיה שלי בכדור בדולח – לא יהיה כל עונש, כי אין כלום ולא היה כלום.
בניגוד מוחלט לאפס מקיסריה , שהולך להיות מואשם וגם מורשע.

שימחה ריף
שימחה ריף
21/08/2017 8:12:14

יא אובסס , תדחוף אותו לכל מקום אפשרי?

הייט אשברי
הייט אשברי
21/08/2017 19:25:54

כן , פיניטרול

גיא הרשע
גיא הרשע
21/08/2017 6:30:22

אם ימנעו מג'ורג' לחתום בלייקרס –
זו סיבה לא רעה לדאגה.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 6:30:52
הגב ל  גיא הרשע

ולמה שזה יקרה?

גיא הרשע
גיא הרשע
21/08/2017 6:34:19

זה עלול לקרות בגלל שמג'יק הוא לא עובד במחלקת המכירות של הקבוצה.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 6:35:05

ומה היה במקרה של מייק מאלון?

גיא הרשע
גיא הרשע
21/08/2017 6:39:38

הוא לא היה מדרג מקבלי ההחלטות של הקבוצה.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 6:41:08

נו באמת

trusttheprocess
trusttheprocess
21/08/2017 6:41:29

אני חושב שמה שמדברים עליו בעיקר זה ארוחת הערב של מג'יק עם ההורים של פול ג'ורג' , מה הסיבה של מג'יק להזמין את ההורים של פול ג'ורג' לארוחת ערב אם אין קשר לבן שלהם?
הם חברים מבית ספר? היו בצבא ביחד?

זה נראה כאילו מג'יק רצה לתחמן את החוקים ונפגש עם צד לא ישיר(ההורים של פול ג'ורג') כדי לאמר לו לא לחתום על הארכת חוזה.(לא אומר שזה מכון , רק קושר את הקצוות )

ב NBA טמפרינג כמעט לא קורה , ב NFL זה קורה כמעט מדי שנה וקבוצות מקבלות עונשים חמורים.
טמפרינג מכסה הרבה דברים , לנציגי קבוצה אסור לדבר באופן פומבי על שחקן של קבוצה אחרת , מה שמג'יק עשה אצל ג'ימי קימל זה טמפרינג על פי החוקים.
למיטב הבנתי לא נפתחת חקירה על טמפרינג אלא אם הקבוצה של השחקן המדובר מתלוננת , מה שקרה במקרה הזה.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/08/2017 6:42:01

אתה רק מחזק את הנקודה שלי –
אז הקינגס נקנסו.
אבל מאלון לא היה באותו הדרג כמו מג'יק.
ונגד הקינגס לא הוגשה תלונה על ידי הקליפרס.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/08/2017 6:44:16

עידו, כאשר אתה לא מסכים למשהו, יש לך נטייה לזלזל.
אני לא כתבתי שאני חושב שמגיע ללייקרס להיענש,
כתבתי שאני חושב שיש לאוהדי הלייקרס סיבה להיות מודאגים.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 6:49:57

למה מזלזל? כי אמרתי נו באמת?. אני פשוט לא חושב שמאמן הוא פחות סמכות רלבנטית בהיבט הזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 6:51:05

Process זה כבר באמת משהו ששווה לחקור. יש לך איזה קישור עבורנו?

גיא הרשע
גיא הרשע
21/08/2017 6:53:00

כן, בגלל ה-"נו באמת".

מייק מאלון בהחלט פחות סמכות רלוונטית ממג'יק.

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 6:51:16
הגב ל  גיא הרשע

מאין לך ש'ארוחה עם המשפחה'? אולי מצאו דברים הרבה יותר חמורים? הלייקרס לא היו שוכרים את חברת עורכי הדין היקרה ביותר בעיר אם הם לא היו חוששים עד מאד.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 6:56:45
הגב ל  מנחם לס

איזה עורכי דין הם שכרו?

א.ב
א.ב
21/08/2017 8:26:16
הגב ל  גיא הרשע

אז כדי שנוכל לחזור אחורה ולוודא, כל הנוכחים פה מסכימים ש:
1. אם זה נגמר בכלום או בקנס של 5 מיליון שלא מזיז ללייקרס – ניצחון לדדי.
2. אם זה נגמר בצעדים חמורים יותר – ניצחון למנחם.

בכל, מקרה, עצם העובדה שיש איזה עניין בתקופה היבשה הזו (מלבד כמובן הטור על הנבחרות הצעירות והסיקור של מחנה הנבא) היא כבר ניצחון.

דדי
דדי
21/08/2017 9:18:00
הגב ל  א.ב

ממש ממש לא נכון.

אמרתי דברים מאד ספציפיים לגבי מה שמנחם כתב.
אל תקיש מהם דברים שלא אמרתי.

א.ב
א.ב
23/08/2017 1:25:27
הגב ל  דדי

למה ככה, תן הצהרה שאפשר לבדוק אחר כך.

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 6:57:01

לא ה ולכים ושוכרים את

the law firm Wachtell, Lipton, Rosen & Katz is conducting the investigation. Lawyers from the NBA and the outside counsel the Lakers hired to review the matter each deposed Johnson, owner Jeanie Buss, and general manager Rob Pelinka in May, according to the officials.

אם טאין הרבה יותר מקימל וארוחת ערב, האמינו לי

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 8:11:33

יא, איזה יופי! הצלחת למצוא את המקור ממנו העתקתי את שם חברת עורכי הדין. מה בדיוק אתה מנסה להראות בזה?

Ish
Ish
21/08/2017 12:44:21
הגב ל  מנחם לס

שיש לך את כל הקישורים הנדרשים למצוא עבודה באתר באזפיד

MJ234523
MJ234523
21/08/2017 13:36:50
הגב ל  Ish

בכלל לא מצחיק

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 13:41:38
הגב ל  מנחם לס

שאתה לא קורא?
1. החברה הנ"ל נשכרה על ידי ה-NBA כמו שקרה בעבר לא על ידי הלייקרס.
2. החקירה התחילה במאי בעקבות התלונה של הפייסרס שהגיעה בעקבות אותו ראיון של מג'יק אצל ג'ימי קימל
3. עד עכשיו אין ממצאים בחקירה (על פי הודעת ה-NBA).

שימחה ריף
שימחה ריף
21/08/2017 8:14:31

מקווה שהצדק ייצא לאור , וזאת תהיה נורת אזהרה לכל הקבוצות שמדברות בדרכים שונות עם שחקנים תחת חוזה.
אפילו אם זה תוך כדי משחק גמר מערבי .

IDO
IDO
21/08/2017 9:21:30

סיכום סאגאת פול ג'ורג'

1. לפול ג'ורג' חוזה באינדיאנה עד 2018 בסיומו הוא יכול לעשות OPT IN ולהפוך לפרי אג'נט ולחתום בכל קבוצה

2. מג'יק אמר לו מה שאמר לו (או להוריו) או דרך פהינטה הסוכן על

3. פול ג'ורג' מודיע לאינדיאנה שלא ימשיך איתם אפילו שיש להם האפשרות לשלם להם הכי הרבה וכל שאת בסיום עונה הבאה

4. אינדיאנה מעיפים אותו בטרייד ל OKC כל עוד הם יכולים לקבל עליו תמורה

5. ג'ורג' עושה ספין אוף ומודיע לכולם כמה נפלא ב OKC ואיך הוא רוצה לדור שם לנצח! (או לפחות עד סיום העונה שהוא יעשה OPT IN וילך לקחת את מה שמג'יק הבטיח לו)

6. אינדיאנה שאיבדו את הפרנצייז שלהם ונשארו עם ה-ז ביד הולכים להשיג נקמה

נספחים:
א. החברים בירד ומג'יק היו במשרות פעילות בסיום העונה .. ,
ב. מג'יק מוציא את הורי ג'ורג' לדינר..

יש לי הרגשה שאנחנו יודעים רק קצה הקרחון. אם למישהו יש עניין לרחרח יותר .. זה הסיפור של הקייץ

דדי
דדי
21/08/2017 9:28:23

אישית אני חושב שיש לפייסרס ביד משהו יותר מהראיון אצל קימל, אבל אי אפשר לדעת.

מה שבטוח זה שאמפרינג קורה כל הזמן בליגה הזאת, ואחת החולשות של קאפצ'ק למשל היתה העובדה שהוא סירב לקחת בזה חלק.

הלייקרס כבר "פיטרו" את מג'יק בעבר המאד לא רחוק מתואר הכבוד שהיה לו בקבוצה בגלל שהתגובות שלו בתקשורת לגבי שחקנים שמו אותם בסיכון להאשמות טמפרינג.

אני גם בטוח שהוא דיבר עם ג'ורג' כשידע שהוא הולך לקבל את המינוי בלייקרס – אבל לפני שזה קרה רשמית – כדי לא להיות מואשם בטמפרינג, , כמו שאני גם בטוח שקובי דיבר עם ג'ורג' ועדיין מדבר עם חצי ליגה על הלייקרס – כי אין לו שום תפקיד רשמי בקבוצה אז אין עם זה בעיה.

יהיה מעניין.

אורי זמורה
אורי זמורה
21/08/2017 10:54:16

נניח שבאמת לוקחים ללייקרס את בחירת הדראפט, לאן היא תעלם?

רועי ויינברג
21/08/2017 11:09:08

פשוט ידלגו עליה (למשל, מהבחירה השישית יעברו ישר לשמינית). זה קרה עם מינסוטה לפני כמה שנים

Ljos
Ljos
21/08/2017 11:19:37

ואם היא תעבור לבוסטון?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/08/2017 12:49:09
הגב ל  Ljos

לפי מה שהבנתי, משיחות בפורומים של בוסטון, הבחירה של בוסטון סגורה, כך שאם לייקרס יהיו אחרונים בליגה ומקום ראשון בדרפט או ממקום 7 והלאה, הם לא יוכלו לבחור אף אחד בדרפט הזה. אם יסיימו במקומות 2-6 מלמטה הבחירה של בוסטון מוגנת כלומר הלייקס ממילא לא בוחרים השנה כי זה של בוסטון ולכן יענשו משנה הבאה….. אז לא צריך לדאוג, אם לייקרס מסיימים 2-6 הבחירה בידיים של בוסטון וזהו!

דדי
דדי
21/08/2017 13:36:22

2-5.

הבדל קטן גדול.

רועי ויינברג
21/08/2017 13:33:39
הגב ל  Ljos

בדיוק. הבחירה תוחרם רק אם היא אכן תהיה אצל הלייקרס בסופו של דבר. זה לא מונע מהם לעשות עליה טרייד עכשיו למיטב ידיעתי

בירדמן
בירדמן
21/08/2017 14:11:48

הבחירה של הלייקרס שייכת לפילדלפיה.
(במידה והיא נופלת במקומות 2-5 היא עוברת לבוסטון).

אסף
אסף
21/08/2017 11:13:08

הגריק פריק לא הראשון ולא האחרון שמעדיף את המנוחה שלו על פני הנבחרת וזה לא סוד שסביר שקבוצות הליגה "יעודדו" את זה כדי שהכוכב שלהם יוכל לנוח בקיץ, החידוש היחיד שפעם אחת התאחדות ספורט מקומית אמרה את זה בגלוי חברה בטענות לליגה… נו ביג דיל ממש, יזיז לליגה ולבאקס את קצה הציפורן אולי המכתב הזה של היוונים. ללונזו בול יש עוד כמה זוגות נעליים לקרוא לפני שיהיה ראוי ובין השוואה למג'יק או קובי, שהגברת באס תרגיע עם הצהרות מנופחות עליו בשלב זה ופשוט לאפשר לו להתפתח ולהסתגל לליגה העונה הזו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
21/08/2017 12:49:53
הגב ל  אסף

+10000000

דדי
דדי
21/08/2017 13:37:51
הגב ל  אסף

ההצהרות של הגברת באס נכונות כי היא מתייחסת להתלהבות והבאז שיש סביב לונזו.

כל דבר אחר = פרשנות של מנחם.

אסף
אסף
21/08/2017 21:59:18
הגב ל  דדי

נותר לי כאוהד לייקרס דדי רק לקוות שהבאז יצדיק את עצמו

עגל
עגל
21/08/2017 12:27:07

מעניין, מעניין.
ליקוי חמה בגרינוויל וליקוי מאורות בלייקרס

נחוץ
נחוץ
21/08/2017 14:25:25

זריקה של כסף על "הקרב" , זה כמו משחק בין טניסאי לשחקן טניס שולחן. עולם הקרבות הוא בושה וכל מי שמשלם על כך הוא פתי.

Berch
Berch
21/08/2017 14:29:45

תודה על המעורב
גם לי נראה שהעניין עם המג'יק זו סערה בכוס עראק
יש פגרה אז המנהלים הזוטרים ממציאים רעיונות כדי להיראות עסוקים.

Ljos
Ljos
21/08/2017 16:35:45

הלוחם האירי נגד מכה הנשים.

מה רוצים שיהיה: רוקי נגד האלק הוגן. רוקי 3. מופת של שואו שמתפתח לקרב אמיתי.

בפועל זה נשמע יותר דומה לאם אתווכח עם חבר יפני על מה יהיו התוספות על הפיצה, ביפנית.

מה כנראה יהיה באמת: בארט גאן נגד באטרבין. רסלמניה 15. מתאבק שהקריירה שלו בנויה ממהלכים שלא פוגעים ביריב מול מתאגרף שנראה כאילו נוצר כדי שישברו ארונות ופסנתרים על הראש שלו. זה לא נגמר טוב. https://www.youtube.com/watch?v=S652hvQaWfY

מנחם לס
מנחם לס
21/08/2017 18:16:30

הקרב הזה מחליא אותי אבל אני מרגיש מין חובה לחזות בו. רק למקרה שהוא יהפוך לקרב אמיתי.

חמי
חמי
21/08/2017 18:38:08
הגב ל  מנחם לס

לא ראיתי מימיי קרב של פלויד האבא או הבן אבל את הקרב הזה אני לא הולך לפספס ואני מת שהאירי ינפח לו את הפרצוף למרות שכנראה פלויד ינצח בנקודות….הבנתי שהנוקאווט האחרון שלו היה במאה הקודמת

דדי
דדי
21/08/2017 22:01:17

הפייסרס הגישו תלונה נגד הירח על tampering בין השמש לכדור הארץ.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/08/2017 22:02:29
הגב ל  דדי

אין ספק שהירח יחטוף כאן השהייה ואפילו קנס.

אסף
אסף
21/08/2017 22:02:02

האירי היה מנפח לו את הפרצוף אם היו נלחמים בסגנון שלו, היות והוא הסכים לתנאים שהרבה יותר נוחים על פניו למית'וור כנראה שזה לא יקרה.

פאקו
21/08/2017 22:17:42

למי ששאל – הקרב משודר בספורט 1.