מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1. רק רפי הבנה מאמינים שהלייקרס היא מקום הנחיתה של לברון!

(בקרוב ,אולי עוד העונה? – אותו צבע גופייה?)

אוהדי הלייקרס באתר – ובכל רחבי העולם – כבר קבעו שלברון ג'יימס נוחת בעונת 2018 בלייקרס.

אלף, הוא עוד לא עוזב את הקאבס כל כך מהר, ובית, מי קבע שנחיתתו – אם הוא עוזב – היא בקבוצה המקומטת והמשוסעת הזאת המשחקת בעיר לא רחוקה מסנטה ברברה?

כריס שרידן – הוא בסדר אבל הוא מדייק בלא יותר מ- 57% מנבואותיו ומסקנותיו – כותב באתר שלו שעזיבתו את הקאבס היא עובדה קיימת שתיוודע בעוד 10 חודשים. הוא טוען שיחסי המלך עם בעל הקבוצה הם מרוסקים עד כדי אי יכולת תיקון. בגלל זה כולם מציעים שהקאבס תמצא דרך לעשות עליו טרייד (Cavaliers should trade James instead of Irving). אני הצעתי זאת כבר יומיים לפני כשפתאום גם HOOPSHABIT וגם-HOOPSHYPE  ואחרים – כולם מציעים זאת.

ובכן, היום כבר ידוע  שישנם דיבורים (מה הבעייה היום למנכ"ל אחד להרים טלפון למנכ"ל שני?) בין הקאבס ליוסטון. היי, לברון לא צריך את רשות המנכ"ל – – הוא יכול לחתום בהפועל חולון אם פתאום בא לו לאכול סביח'ים וחומוסים כל השנה – אבל בין שחקנים, מאמנים, מנכ"לים, ובעלי קבוצות ישנם דיבורים שאתם אפילו לא חולמים עליהם. יכול להיות אפילו שעזיבתו בעוד עונה קשורה ל-"שמור לי ואשמור לך". ה-NBA הוא לא רובוט בו מתבצעים דברים ללא דיבורים, הצעות, ותכניות לעתיד.

אני יודע שלברון מדבר עם כרמלו אנטוני, פול ג'ורג', ג'יימס הארדן, מג'יק, ומי לא. אף אחד לא פועל בוואקום. השחקנים האלה הם ממזרים הרבה יותר משאתם מתארים לעצמכם ולכולם יש את הטלפונים של כולם, כש-"כולם" הם שחקני אול סטאר, מאמנים ומנכ"לים, נשיאים (הכוונה לא לטראמפ) ואפילו בעלי קבוצות במקרים מסויימים. אז עכשיו מגיעים רינונים שישנה קבוצה הנמצאת בקשר יום-יומי עם לברון, ושם הקבוצה הוא יוסטון רוקטס.

אחזור לרגע ללייקרס: מדוע הלייקרס (כמקום נחיתה)  היא אפשרות, אבל כנראה יותר סיפור מעשיות מ'אפשרות'? היא 'אפשרות'  רק אם לברון מחליט שהכדורסל כבר לא חשוב לו, והוא לא חושב על עוד אליפות אלא על הוליווד, ואם כבדרך אגב הוא יעזור ללייקרס להגיע לאיזו שהיא רלוונטיות – מה טוב. זה כאילו צ'ופר למטרה הראשית שהיא להיות בקרבת הוליווד, ורק אלוהים יודע למה. כמאהב הגדול של הקולנוע הוא לא מתאים, ואני גם לא רואה אותו כקאובוי מודרני, אז רק אלוהים יודע מה הסיבה לאובססיה ההוליוודית שלו.

אבל הלייקרס היא 'סיפור מעשיות' אם לברון מאמין שבגילו הוא שווה עוד אליפות או שתיים. שיהיה ברור לדדי ולכל צאן מרעיתו: אם לברון מתכנן כדורסל ברמה אליפותית הלייקרס אינה אפילו אפשרות רחוקה; היא מחוץ לכל דיון.

יוסטון, מנגד, היא אפשרות רצינית מאד.

אם יוסטון לא מצליחה להחתים את כרמלו כבר לעונה זו, לברון ג'יימס יהיה מטרתם הגדולה הבאה, וישנם סימנים שלברון חושב ברצינות על האפשרות הזאת כי הוא יודע שעם כריס פול וג'יימס הארדן, הם יריב שווה כוחות – לפחות – לווריורס.

למעשה, ייתכן מאד שיוסטון ולברון כבר הסכימו ביניהם בדיוק מה יקרה בסוף עונה זאת, והם בכלל לא מעוניינים בכרמלו. אני מתחיל לחשוב שזה הסיפור המדוייק שניבנה בין יוסטון ולברון, ולכן גם קיירי אירוינג לא עוזב כי הקאבס הבטיחו לו שיתאזר בסבלנות עונה אחת ואז הם מביאים שחקן חופשי רציני, והקבוצה תהיה שלו.

אני מקווה שאתם מצליחים לעקוב אחרי הלך מחשבותי.

2. מה בקשר ללברון שנישאר בקאבס?

אתם מתפלאים לראות את תמונת ראסל ווסטברוק כאן? ובכן, טלו פליאה מתוך מוחכם. האמינו לי שיום-יום, כשאתם אוכלים חומוס עם פטרוזיליה ופסוליה, הטלפונים הולכים מהקאבס לכל הכיוונים וכיוון ראשי אחד הוא OKC.

כולם מאמינים שפול ג'ורג' הולך ללייקרס אוטומטית בסיום העונה הבאה. שטויות במיץ חצילים. ראשית, הכל תלוי באיך OKC יעשו העונה. אם תהיה להם עונה מצויינת, הוא נשאר שם על בטוח. אם יש להם עונה בינונית ומטה, גם הוא וגם ראסל ווסטברוק עוזבים (לראסל ווסטברוק ישנה אופציה להישאר ב-2019 אבל למה שיבחר בה אם הקבוצה לא מגיעה לשום מקום אפילו עם פול ג'ורג'?).

לברון לא צריך להחליט דבר עתה. כל מה שעליו לעשות זה לשחק את העונה לראות כיצד OKC עושה. אם היא לא מגיעה לפחות לגמר המערב ונותנת לווריורס קרב על הכסף, גם פול ג'ורג' וגם ראסל ווסטברוק עוזבים.

אחד מהם בטוח יעבור לקאבס אם לברון נישאר, אבל בקאבס מדברים על שניהם. אני לא מבין כיצד הקאבס יוכלו להביא את שניהם (כמובן שללא קיירי אירוינג) אבל זאת התכנית שמדברים עליה בקאבס: למצוא דרך להביא אליהם את פול ג'ורג' ואת ראסל ווסטברוק, כשלברון מבטיח להישאר. ואז יש להם שתי אליפויות רצופות.

אבל כמובן שמאומה לא יוחלט עד לקראת סוף העונה כשכולם יידעו מה קורה עם OKC.

3. קריקטורות אליפות

 

 

 

 

 

 

 

 

4. שרלוט הורנטס – הצ'אנס האחרון של דווייט האווארד

כששרלוט הורנטס ומייקל ג'ורדן נתנו לדווייט האווארד מה שלי – על בטוח – נראה כהזדמנות האחרונה להוכיח שעדיין נשאר בו כדורסל, הוא אמר לעתון 'שרלוט אובזרבר':

"I haven't had a system where I can be who I am since I was in Orlando," Howard said. "The fact that I played with a Kobe [Bryant], a James [Harden], and they were ball-dominant, affected me. But I've been in this system before, and I know how dominant I can be. I think I'm smarter now, and that is going to allow me to use my quickness and explosiveness in a better way. I am determined to show that Dwight Howard can still be a force in this league. I'm determined to surprise a lot of people"

הנשאר מישהו שעדיין מאמין לו? הוא לא אמר מילים דומות כשחתם באטלנטה?

כן. הוא אמר בערך אותן מילים.

האם אני מאמין שהפעם זה יהיה שונה?

בואו נגיד שאני רוצה להאמין, ולו רק בגלל שהאולם של שרלוט הוא קרוב לביתי בערך ברבע שעה נסיעה מאשר האולם באטלנטה (שעתיים נסיעה מול שעתיים ורבע).

היכן הוא אמר זאת? במכון הכושר של קבוצת הפוטבול של ג'ורג'יה טק שם הוא מתאמן יום-יום מתחילת הקיץ.

"אני הבטחתי לעצמי שאהיה בכושר הטוב ביותר שהייתי בו אי-פעם ביום פתיחת העונה, ואני בדרך לשם", הוא אמר למראיינו.

הוא הוריד שבעה ק"ג במשקלו ומתעתד להוריד עוד 3. "אני מתכונן להתמודד תחת הסל באתלטיות, מהירות, וקפיציות, ולא בכוח – השגיאה שעשיתי בשנתיים האחרונות".

מה שהוא גם הוריד הוא את כעסו על כל העולם כאילו כולם אשמים במה שקרה לו, מלבדו הוא. "אני לא כועס ולא מאשים אף אחד. כל מה שאני רוצה זה לשחק".

במאמנו קליפורד הוא מצא לינק לימיו באורלנדו, וקשר למאמן המאמין בו ורוצה אותו. הוא אולי המאמן היחיד שנותר ב-NBA הבוטח בדווייט ורוצה בו.

אני חושב שאני מכיר קצת את דווייט עוד מימיו באורלנדו. בתריסר השנים שגרתי שעתיים משם (כשגרתי בג'ופיטר) ראיתיו בכמה משחקים ושמעתי אותו בכמה מסיבות עיתונאים. דווייט האווארד הוא ענק עם נפש של ילד. כמה שהוא ענק, יפה תואר, ואתלט מצויין (לפחות היה האתלט מס' 1 בין כל הביג-מן), הוא שחקן הזקוק לאהבה, קבלה, סימפתיה, והוקרה. הוא זקוק להיות 'השחקן החשוב', וסטיב קליפורד ייתן לו כמה חברות וחיבה שהוא דורש. הוא יתן לו להרגיש כ'האיש של הקבוצה'.

אבל באורלנדו דווייט היה לא יותר מצעיר שקיבל את האהדה והערצה בצורה לא נכונה שגרמה לחיכוכים עם המאמן וכמה שחקני הקבוצה. אני מאמין שהוא למד משגיאותיו, והוא היום שחקן עם נפש הרבה יותר בוגרת. אולי יכולתו אינה כבעבר, אבל ייתכן שבגרותו יותר משתפצה את הקבוצה על ירידת-מה ביכולתו.

דווייט אמר לESPN במאמר שפורסם שם ביום ששי:

"Cliff's going to push me, but he's not going to ever be one of those guys who I would say would break my spirit," Howard told ESPN. "He really believes in me. Throughout all the mess that has happened the last couple of years, this is a great opportunity for me to prove to myself that I know exactly who I am — to just shut people's mouths."

קליף עומד כ-LIFELINE האחרון שיש לדווייט, והוא יודע זאת. הוא עומד בינו לבין סיום הקריירה שלו בצורה מאד מכוערת. הוא הסיכוי האחרון שלו לסיים את הקריירה כשחקן חיובי שלקראת סיום הקריירה השתמש בגופו הנפלא – סוף-סוף – בצורה החיובית ביותר שאפשר. הבעייה של דווייט האוארד היתה שגם ביוסטון וגם באטלנטה הוא הרגיש לא רצוי ולא אהוב. הוא הרגיש זר, בדיוק כפי שהרגיש בלייקרס. את דווייט האוארד צריכים "TO BABY", ואני הרי מכיר את קליפורד מקרוב – הוא אפילו היה סטודנט שלי – והוא יתן לדווייט את כל האהבה, הרוך, והחום הדרושים לו.

 

(מי שמכיר את האווארד רואה בתמונה שהוא רזה עד כדי כך שהוא נראה חולה. אבל הוא לא חולה סרטן. הוא רזה עם דייטה והרמת משקולות).

הוא המשיך ואמר ל-ESPN:

"The other places I was, the coaches didn't really know who I am," Howard told ESPN. "I think that they had perception of me and ran with it. Cliff knows my game. He knows all the things that I can do. I'm very determined to get back to the top. It's a great feeling when somebody believes in you. They aren't just saying it; they believe it. It really just pushed me to the limit in workouts: running, training, everything. I want to do more.

"In Orlando, I was getting 13-15 shots a game. Last season, in Atlanta, it was six shot attempts. It looks like I'm not involved in the game. And if I miss a shot, it sticks out because I am not getting very many of them. But I think it's all opportunity, the system. I haven't had a system where I can be who I am since I was in Orlando."

ועכשיו אגלה לכם את הסקופ הגדול מכולם:

העונה תראו את דווייט האוארד מטיל את העור מהצד הרחוק של קשת השלוש. כן, בדיוק מה שקראתם: האוארד התאמן כל הקיץ בהטלת הכדור מדאונטאון, והדיווחים מקליפורד (שיש לי את הסלולרי שלו ואני מצלצל אליו חופשי כמו פרופסור אל תלמיד)  הם שהוא גילה אצל הענק כישרון לא רע בכלל לקבור אותן מדאונטאון. הוא, דווייט,  קרא בכל החורים שהיום גם הביג-מן זורקים שלשות – ויתרה מכך – חייבים לזרוק שלשות. הוא ביקש רשות מקליף וקליף נתן לו.

אז אני מבטיח לכם דווייט האוארד חדש, ובי מתחיל להתבשל חשק לקפוץ לשם לכמה משחקים. עבור שלשות מדווייט האוארד? הייתי נוסע מקוצ'קוצ'טאוינג, טיבט, לחוות את החווייה.

5. שמעתם? מארק גאסול עלול לעזוב את הגריזליס!

 

לראשונה אי פעם מארק גאסול רמז שהוא פתוח עתה להצעות לעזוב את הגריזליס של ממפיס, ביתו זה שנים והעיר שהוא ומשפחתו "מרגישים בה בבית". הוא אמר בראיון ל-  recent interview with Spanish outlet A la Carta שהוא "שחקן מאד אמביציוני הרוצה לשחק בקבוצה שיש לה סיכוי ריאלי לאליפות, ועתה ללא זאק רנדודף, אלא אם כן ייעשה משהו רציני לחזק את הקבוצה, אצטרך לעשות חושבים בקשר לעתידי". עלי רק להזכירו שכנראה גם טוני אלן יעזוב את הקבוצה.

רק להזכירכם שמאומה לא יכול לקרות בשתי העונות הבאות ללא הסכמת הקבוצה, והעונה הראשונה שהוא יכול להחליט בעצמו היא 2019-20, בה הוא מובטח 25.6 מיליון, אבל בידו האופציה לעזוב את הקבוצה אז, ולהשאיר את ה-25.6 מיל. על השולחן.

6. ישר מישראל

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. תודה רבה מנחם.
    לגבי העזיבה של הקאבס – אם רע לו שם והיחסים עם הבעלים בקנטים, אז ברור שהוא צריך לעזוב. בן אדם צריך להיות היכן שטוב לו והוא נהנה. כל עוד לא תלויה בזה קורת גג ומזון בסיסי, לא נשארים במקום עבודה ממנו סובלים.
    לגבי LA – אני חושב שזה די ברור שיש קבוצות עם סגל מתאים יותר לאליפות, אבל … צריך לזכור שזו לייקרס וLA ושתיהן אבנים שואבות לכוכבים. אם במקרה הוא מגיע לקבוצה גם עם ג'ורג' וווסטבורק אז כל הסיפור משתנה (נניח שהם מוותרים על שכר). אבל מעבר לזה – מעבר ל-LA שווה לעסקים שלו המון כסף. וכן, יש גם את העניין עם הוליווד. רואים שלברון אוהב את המצלמה (בצדק או שלאו). אני חושב שהוא בהחלט בונה על עוד סרטים בהמשך (תפקידים סטייל train rack).
    להגיד שהוא בוודאות עוזב את הקאבס ועובר ללייקרס אני לא יכול, אבל אם הייתי צריך לנחש, אז בעונה הבאה הוא או בקאבס או בלייקרס.

    1. עם פרצוף כמו שלו עדיף לטובת כולנו שישאיר את הפרצוף שלו כמה שיותר רחוק מהמצלמה
      אם לברון בלייקרס מומי תולה את התחתון ומודיע על פרישה חגיגית

  2. אחלה מעורב
    מי שתיקח את לברון לחוזה הבא שלו תהיה פראיירית גדולה
    שחקן בעונה ה 16 שלו בליגה לא יוביל לשום אליפות
    בשנים האחרונות יש תופעה ששחקנים בגיל של מתושלח מקבלים חוזים לפי השמות שלהם עם 0 תרומה ( גראנט ,נאש ,קיד ואני חושש שגם פאו גאסול )
    עדיף להשקיע בשחקן צעיר

    1. ועדיין לברון עושה רושם שונה מכל הרשימה שנתת. לברון (כמו דאנקן, הדוגמא הכי קרובה שיכולתי לתת) עדיין רלוונטי לקבוצה שלו ובעל השפעה.
      בכל זאת, כל פעם אומרים שזהו ולברון שוב מגיע לגמר, ובנוסף הוא הוכיח שהוא מסוגל לבנות סביבו קבוצות חזקות (כנראה ששחקנים כן רוצים לשחק איתו).

      עד שיוכח אחרת מבחינתי לברון הוא שחקן ששוה חוזה מקסימום, אם ביכולת על המגרש או מכירות מחוץ למגרש.

  3. תודה על המעורב דוק!
    ולא הספקתי את פוסט יום ההולדת אז –
    מאחל לך (ולנו) עוד 80 שנה של כתיבה פוריה, מושחזת, יצירתית, יצרית, חריפה, מעניינת, משעשעת ומלמדת! המון בריאות ואושר!

    בנוגע לאוקיסי – לא מצליח להבין את כל הציפיות המופלגות מהם.
    הם הולכים לעשות עם ג'ורג מה שלא עשו עם דוראנט??

  4. מעורב מעולה
    הרגת אותי עם לברון לחולון
    נבנה שכונה ליד משרד הרישוי עבור משפחות ללל כדי להרגיע את הרוחות (זה הכי רחוק מהאולם)
    חוצמזה יש לי הרגשה שמארק גאסול יגיע לספרס. תמיד צעד בצעדי אחיו…

    1. הספרס קונים את זה בשתי ידיים , מארק גאסול בעיניי הוא אחד השחקנים הפחות מוערכים בליגה ביחס לתרומה שלו…

  5. תודה דוק
    כמה סיבות למה לפלופ הולך לרסק את הלייקרס בשנה הבאה –

    1. קינאה – לפלופ מקנא בכוכבים הצעירים של הלייקרס ובנעורים שלה
    2. מג'יק – לברון רוצה קרבה אליו כדי להעצים את המורשת המזוייפת שלו שהוא כמוהו
    3. בול – מוסר ענק ושחקן ללא אגו, מה שמתאים ונוח ללפלופ
    4. ל.א – כקבוצה ועיר, עם כל השם, ההילה והמסביב
    5. ביתו אשר נמצא שם (בעיקר בגלל הסיבה מעל)
    6. מקווה שהלייקרס תראה התקדמות משמעותית השנה ואז יוכל לקפוץ על העגלה
    7. מפנטז שאולי אולי אולי יוכל לקחת אליפות במדיה וכך להעצים את שמו על חשבון קובי יריבו המיתולוגי לענייני "מורשות".
    8. בקליבלנד הוא לא יכול הרי להישאר, זה כבר היה ברור מהגמר של שנה שעברה, אז למה לא בעצם (הוא כבר לקח את האליפויות שלו ולא צעיר, אז מה אכפת לו ללכת לעשות חיים בל.א בכל מקרה)

  6. לדעתי,
    הסיכוי שלברון נשאר בשנה הבאה בקאבס ירדו ל-0.

    בסוף השבוע האחרון פורסם שהסיבה שקיירי ביקש טרייד היא שהוא חשב שלברון פעל להעביר אותו (אותו טרייד שכמעט והיה – קיירי לסאנס תמורת בלדסאו _ בחירה 4 בדראפט, ואז בחירה 4 לפייסרס תמורת ג'ורג').
    אותו טרייד לא יצא לפועל בגלל שגילברט רצה שלברון יתחייב להמשיך בקאבס כתנאי לטרייד.
    לברון סירב, והטרייד לא יצא לפועל.

    מה שקרה זה שלאוזניו של קיירי הגיעה השמועה שלברון פועל להעביר אותו מהקאבס,
    ומשם התחילה ההתדרדרות.

    השורה התחתונה –
    גילברט איבד שליטה על המתרחש בקבוצה ברגע בו ויתר על שירותיו של גריפין.

    כאשר הקבוצה מנוהלת בצורה שכזו,
    זה לא קשה להאשים את קיירי, או את לברון, על שהם רוצים לעזוב.

    (המקור לדווח הוא כריס ברוסארד)

    1. אני חייב להבין את זה.
      שחקן א' מנסה להעביר שחקן ב' ללא ידיעתו. ההעברה נכשלת בגלל שהמנהלים יודעים שלשחקן א' ולשחקן שיגיע יש חוזים רק לשנה אחת אז הם מבקשים התחייבות לפני שהם זורקים את עתיד הקבוצה לפח, ושחקן א' מסרב. והבעיה היא ששחקן ב' שמע על המקרה?

      1. לא.
        לברון לא היה חלק מכל מהלך שהוא.
        גילברט פנה על לברון אחרי שכל פרטי הטרייד סוכמו,
        כאשר הוא רוצה שלברון יתחייב לא לעזוב בסוף השנה "בתמורה" לטרייד.
        לברון סירב, והטרייד לא יצא לפועל.

        לאוזנו של קיירי הגיעה שמועה שלברון הוא זה שרצה שקיירי יעזוב,
        ומכאן התחיל כל הסיפור להתגלגל.

        1. אוקיי. אתה צודק.
          הלכתי לבדוק מה ברוסארד אמר בדיוק.
          לברון לא היה חלק מההחלטה על הטרייד. גילברט קבע את הטרייד ופנה ללברון. לברון סירב להתחייב אבל אמר שהוא לא רוצה להעביר את קיירי,אבל זו עסקה מעולה, ואם תעשו אותה, זו עסקה טובה (ובראש שלי הוא המשיך להסתכל עליו בדממה למשך חמש דקות שלמות).
          קיירי שמע על העסקה שנפלה, הניח (ו-Rightly, אומר ברוסארד) שאין סיכוי שעסקה כזו תצא לפועל בלי אישור של לברון. בהתחשב בשלוש השנים האחרונות והעובדה שהם כן הלכו ושאלו את לברון (אל תהיה בטוח שהשיחה ההיא לא בחלקה לפחות לדעת אם לברון מסכים למהלך), מחשבה הגיונית של קיירי.
          עוד ברוסארד מוסיף שהמהלך הזה הוא הקש האחרון שגרם לקיירי לבקש את הטרייד. כלומר, המטען עוד מלא ממהלכים קודמים. אם הם ממזוודות של הבעלים, לברון או קווין לאב הנכלולי, אין מידע.

          1. וכמה עצוב שהיה לזה פתרון אחד פשוט מאוד. להתקשר לקיירי להגיד לו – שמעתי על העסקה. סירבתי להאריך חוזה כדי להראות להם שאני לא מסכים לטרייד. אני צריך אותך איתי במועדון. קניתי לך טבעת יהלומים ענקית להראות בדיוק כמה אתה חשוב לי.

          2. חלילה לנפח.
            אם קיירי לא היה מבקש טרייד, כנראה לא היינו שומעים על זה.
            רק לייצג כראוי את דבריו של עיתונאי ספציפי שאין לי מושג אם אפשר לסמוך על המילה שלו.

  7. כל פוסט שעובר מאז הפוסט של רותם על הטריידים, וכל ידיעה שמתקבלת על שחקן זה או אחר, גורמת לי לחשוב שבאמת כל השיטה הזו, של חוזה סגור, פשוט מעכבת ותוקעת את הליגה. קשה לנו לתפוס את זה מאחר ואנחנו כל כך רגילים אליה שכבר הפכה שקופה, אבל שווה לנסות להסתכל מבחוץ. כל מה שקורה בקליבלנד, פרשת פול ג'ורג, למרקוס, כל תופעת איסוף החוזים המופקעים עבור בחירות עתידיות, שהיא לא מאד שונה מטנקינג, כל הרעש הזה היה יוצא מהמערכת אם כמו בני תמותה רגילים גם העבדים המיליונרים של הנ.ב.א. היו יכולים להתפטר ולנהל מו"מ נקי ובעצמם עם מקום עבודתם הבא.
    אז נכון שצריך להגביל פה ושם – למשל למנוע מצב שבו שחקן מאיים ההתפטרות ערב הפיינלז ולמועדון אין ברירה אלא להסכים לכל תנאיו, וכדומה, אבל אם אני הייתי סילבר הייתי ממנה איזה צוות חשיבה לגבש הצעות בנושא, ונתחיל לעשות שינויים בכוון הזה בשנים הבאות.

  8. מעורב בת-גלימי נפלא.
    האמת היא שחשבתי שמארק גסול באמת בדרך החוצה השנה ולכן היא תחלש והסלטיקס ינצלו את זה ב 2019 בגלל שהבחירה שלהם אבל ממה שכתבת נראה שאולי בוסטון תצטרך לחכות קצת יותר או לבחור שחקן פחות טוב.
    לגבי סופרמן, מעניין האם הוא מסוגל לקיים את ההבטחה שלו. דיי ברור שזו ההזדמנות האחרונה שלו. אז בתכלס זו דיאטה של חלבון לדעתי וכמעט בלי פחמימות. חבר שלי שהרופאים הזהירו אותו הפסיק עם לחם ובצקים ועבר לבשר דגים פירות וירקות ולכן ירד כ 20 קילו…

    1. דיאטה או לא האיש לימי הזוהר שלו באורלנדו לא יחזור בעיניי.
      לצערי הוא אחד השחקנים המפוספסים אי פעם והרבה אולי בגלל האישיות שלו שלפחות כלפי חוץ משדרת הרבה אדישות וחוסר אכפתיות לעתים.

  9. אחלה מעורב!
    אני כבר מבולבל לגמרי מכל המהלכים האחרונים. שוב דבר כבר לא יפתיע אותי, גם בקשר ללברון.
    לגבי הווארד – אני התייאשתי ממנו. חובת ההוכחה היא עליו ועל הגב שלו. אני מקווה להתבדות כי בשיאו הוא היה אדיר.

  10. נשאר לי רק להגיד שהלוואי ואתה צודק מנחם ושלא יגיע ללייקרס.לא צריך-לא תודה.
    איך הזכרת לי נשכחות עם הקריקטורה של אליפות.בתור ילד היו לי 2 חולצות אליפות כאלה של הלייקרס הBACK2BACK ושל דטריוט שנה אחרי.איך אהבתי אותן יאללה.

  11. ואם להאמין לדיווחים בארהב אז אולי אפילו לברון ישתמש בקשריו של גילברט עם טראמפ כסיבה לעזיבה כדי שהתקשורת לא תתקוף אותו וכך יהיה "גיבור" שכזה

    אגב גילברט הזה יהודי?

  12. בסוף קיירי יעבור לפיניקס, זו דעתי לפחות. לא נראה שהקשר הזה בר תיקון.
    לגבי הווארד, מה קשור שלשות??לך תרצח אנשים בצבע, תן 20 ו-10 כל משחק. מה אתה קרי?
    לברון ליוסטון זה מהלך לא הזוי בכלל, בעיקר בהתחשב בעובדה שיש שם כבר את הארדן שיכול לסחוב את הקבוצה ושלברון יתן עבודה רק בפלייאוף. השאלה האם העסק יעבוד השנה, אם כן בהחלט אופציה מעניינת.

    1. הבעיה העיקרית(ובגללה אני אופטימי שהוא לא יגיע ללייקרס)זה שמאוד מאוד קשה לי לראות את לברון עוזב את המזרח

  13. אחלה מעורב מנחם. הסרטון של ה-BWB נחמד, ואני אפילו מופיע ביציע (1:12). יש גם תמונה של כספי ורובינסון שרואים בה אותי ואת יואב מהצד, טיפה משעשע.

    מבחינת הווארד, אני לא יודע כמה הוא ישחק על שלשות, ואני מקווה שהוא ישחק הרבה פיק-נ'-רול. קמבה ווקר הרכז הכי טוב בפיק-נ'-רול בליגה היום לדעתי, והווארד לא היה רע בזה באטלנטה אבל לא עשה הרבה מהלכים. כשלידו חבורת שחקנים מרווחי משחק, הוא יהיה מאוד יעיל בפיק-נ'-רולים למיניהם. השלשות פחות סבירות לדעתי, כי אני לא חושב שפתאום הוא יקלע באחוז סביר מחוץ לקשת.

    לברון, ווסטברוק וג'ורג' בקבוצה אחת? אני לא חושב שזה יסתדר. לברון וג'ורג' אולי, אבל לא יחד עם ווסטברוק. גם בלי קיירי.

  14. מנחם אם לך יש את המספר של קליפורד ואתה מתקשר אליו פעם ביום, אז לי יש את המספר של טראמפ חחח
    ולגבי התמונה שלך שהרוסייה עם הציצי הזקור ציירה- זאת תמונה אדוני

  15. תודה רבה מנחם.
    מקווה מאד שלברון לא יגיע לליקרס.
    גיא ראיתי את הקטע עם כריס ברוסארד ביוטיוב אתמול.עכשיו מובן ב 100 אחןז למה קיירי רוצה לעזוב

  16. לברון, הארדן ופול באותה קבוצה?
    לא יכול לחשוב על קבוצה שיותר אהנה לראות אותה מפסידה 🙂
    האשך בטוח יסכים איתי….

    והווארד זורק שלשות?
    קודם שיעבור את ה60% מהעונשין

  17. 1. אני חותם לכם שלברון לא הולך שנה הבאה לשום מקום.
    הוא נמצא במזרח, ובקבוצה הכי טובה שם, כלומר טיול לכל אורך העונה והפלייאוף, וצריך לנצח סדרה קשה אחת (במילים אחרות, מרחק 4 נצחונות מאליפות).
    הוא שחקן שהדבר שהכי חשוב לו כרגע זאת המורשת שהוא משאיר אחריו, ולנטוש את קליבלנד פעמיים זה כתם רציני על המורשת הזאת.
    הוא מחזיק את הקאבס בביצים, והם יעשו כל מה שהוא יגיד להם, ולא משנה כמה גילברט שונא את זה, אין לו ממש ברירה.

    אז לעזוב את כל זה בשביל מה? עוד קצת אור זרקורים בקבוצה הכושלת מLA וסיכוי סביר לא להגיע לפלייאוף? נראה לי שיש לו קצת יותר שכל מזה.

    4. הווארד זורק שלשות? נראה לי שגם אם נמדוד את האחוזים שלו לפי פגיעה בטבעת מול איירבולז, הם עדיין יהיו נמוכים מ30%.

    5. מה הסיכויים לעוד טרייד של גאסול על גאסול? חבל שהאח הטוב יותר מתבזבז בקבוצה בתהליכי פירוק.

    1. אני מאוד מאוד מקווה שהוא לא יגיע ללייקרס אבל תהיה בטוח שאם הוא מגיע אז הוא לא מגיע לבד יצטרף אליו לפחות עוד סופרסטאר אחד עם לא שניים ובהנחה שבול לא יהיה פלופ אז יהיה גם רכז טוב על חוזה רוקי.
      במידה והוא מגיע ללייקרס אז הלייקרס בגמר המערב לפחות

          1. לברון משחק שיטה מאוד מאוד מסויימת. לבול אין מספיק מה לתרום בשיטה כזו. לפחות כל עוד השלשה שלו עדיין אבודה.

      1. אני עדיין חושב שיהיה לו הרבה יותר נוח (מכל הבחינות) להישאר ולהביא כוכב אליו.
        השלד של הקאבס לא רע, והיתרון הגדול שלהם הוא שהם במזרח, אם הוא רוצה שת"פ עם ג'ורג'/ווסטברוק/כל כוכב אחר, הרבה יותר הגיוני להביא אותם לקונפרנס החלש מאשר ללכת להתמודד עם אריות המערב כשהסגל שלך מורכב בעיקר מילדים חסרי ניסיון.

        הסיבה היחידה שזה לא יקרה, היא כמו שכתב מנחם, אם כבר לא אכפת לו מכדורסל, ואז כל מה שכתבתי באמת לא רלוונטי (אבל קשה לי להאמין שזה המקרה).

          1. אז סליחה, לא הבנתי אותך נכון.
            עדיין חולק עליך וחושב שלברון בן 35 לא יכול לקחת את ילדי הלייקרס לגמר מערב בקונפרנס שכולל את ג"ס, הספרס, יוסטון והלייקרס, גם עם ג'ורג' או ווסטברוק, אבל נחיה ונראה (אולי).

  18. תודה מנחם.
    ונו באמת. אם יש מישהו שמאמין להאוורד הוא או אוהד שארלוט או מחפש ריגושים זולים. הוא באמת אמר בערך את אותם הדברים אחרי שעבר להוקס וכולנו ראינו איך זה נגמר. אז יקלע כמה שלשות אולי. אפילו דיאנדרה ג׳ורדן כבר קבר אחת. סוס גמור לדעתי.

    אכן כל הסימנים מראים שלברון הולך לעזוב שנה הבאה. מה שלפעמים שוכחים זה שיש את העונה הקרובה לפני כן. אנחנו אומרים את זה כל שנה, אבל יש משהו הפעם עם כל ההתנהלות, במיוחד אם (או כאשר) קיירי יעזוב, שמביא את העקצוץ הזה בבטן, זה של הספק. זה שמרגישים לפני שרצף היסטורי עומד להישבר, כמו התחושה לפני ריצה אלמותית של בולט או שניה לפני הבטחת האליפות של לסטר, או (כמיטב האירוניה) כמו שהרגיש ב(מלאו את נקודת הזמן החסרה)__________ בסדרת הגמר של 2016.
    אז אולי השנה לברון יפסיד לבוסטון בגמר המזרח, או אם תשאלו אותי יש יותר סיכוי שאיכשהו יפסיד למילווקי בחצי גמר בכלל, (ואז בוסטון עולה לגמר ומפסידה בסוויפ ג׳נטלמני וכולם עוד יותר בטוחים שלברון גמור).

    ואולי לא.

  19. ג'יי אר פותח על טראמפ בטוויטר. לא שהאיש העיפרון הכי מחודד בקלמר אבל המגמה הזאת של ספורטאים שלא סותמים יותר את הפה היא מבורכת בהחלט

  20. הווארד הווארד, הבן אדם לא לומד. הלוואי ונראה אותו זורק 15 זריקות למשחק, באמת. לבן אדם יש מודעות עצמית של מייקל ביזלי.
    לגבי לברון וקיירי, יותר ויותר יש לי הרגשה שקיירי ישאר בקליבלנד וגם לברון, לפחות.לשנה הקרובה. פשוט לא רואה אופציות אחרות לטריידים שמשתלמים לקליבלנד, כך שלקיירי אין באמת ברירה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט