אירועי דיומא – 20.08.2017

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 1 / מתן גילור

19:00 הפועל עכו-איחוד בני סכנין (ספורט 5 לייב). שתי קבוצות שנראה שעדיין לא ממש מוכנות לליגה. בעיות עם שחקנים, מאמנים, בקרת תקציבים ועוד. לכאורה, הפוטנציאל של סכנין גבוה יותר, אבל עם הבלאגן הקבוע של פתיחת העונה אין לדעת.

21:00 מכבי תל אביב-בית"ר ירושלים (ספורט 5). מכבי ת"א לא מרשימה במשחקים, אבל משיגה תוצאות טובות, כשניצחה את כל משחקיה במסגרת האירופאית, 7 במספר. החסרון שלה הוא שהיא מגיעה עייפה אחרי משחק באוסטריה ביום חמישי. מצד שני, בית"ר ירושלים זה עתה פיטרה את שרון מימר וטרם מינתה מאמן במקומו. גם מערכת היחסים בין טביב לאוחנה, שנראה כי ידעה ימים יפים יותר, לא בדיוק מסייעת לקבוצה.

פרמייר ליג – מחזור 2 / רועי ויינברג

המלצת צפייה: 18:00-טוטנהאם-צ'לסי (ספורט 1). משחק מעניין במיוחד בין האלופה וסגניתה. טוטנהאם באה אחרי ניצחון מרשים על ניוקאסל ונראית בכושר לא רע, כשהיא רוצה להמשיך את ההתקדמות (מקום שלישי ב-2015/16, מקום שני ב-2016/17) ותצטרך בשביל זה הצהרת כוונות בדמות ניצחון על האלופה. אותה אלופה מגיעה למשחק אחרי הפסד צורב לברנלי ועם שחקנים חדשים שעדיין מתאקלמים במערכת. כשגארי קיהייל מורחק, טוטנהאם פייבוריטית על הנייר. בכל מקרה לא כדאי לפספס.

15:30-האדרספילד-ניוקאסל (ספורט 1).

לה ליגה – מחזור 1 / רועי ויינברג:

19:15-אתלטיק בילבאו-חטאפה (ONE).

21:15-ברצלונה-ריאל בטיס (ONE). אחרי סדרת אירועים לא קלה על המגרש ומחוצה לו, ברצלונה פותחת את העונה. הם נראו רע מאוד בסופר-קאפ והערב ישחקו ללא סוארז (לצד נימאר שעזב כידוע). מסי ורקיטיץ' אמורים להספיק מול בטיס שסיימה בשנה שעברה במקום ה-15.

23:15-דפורטיבו לה קורוניה-ריאל מדריד (ONE). האלופה המכהנת בכושר נהדר וכבר זכתה ב-2 תארי סופר-קאפ שונים. גם כשכריסטינו רונאלדו לא משחק, הם אמורים לנצח בקלות את מי שכמעט ירדה אשתקד.

 

סרייה A – מחזור 1 / דוד "פאקו" סעדה:

19:00-אטאלנטה-רומא (ספורט +5). סגנית האלופה לא עברה שינויים משמעותיים בסגל מלבד השחרור של מוחמד סלאח לליברפול. על הקווים החליף אוסביו די פרנצ'סקו המבטיח את לוצ'יאנו ספאלטי המנוסה. היא עדיין תהיה פייבוריטית מול אטאלנטה, קבוצה די מלהיבה בשנה שעברה, שנראית די מוחלשת השנה.

21:45-קרוטונה-מילאן (ספורט 5 גולד). מילאן היא אולי הקבוצה המסקרנת ביותר באירופה השנה. הקבוצה, שנרכשה ע"י תאגיד סינו-אירופה הסיני, עברה מהפכה רבתי בהרכב, עם הרכש הנוצץ מכולם – לאונרדו בונוצ'י מיובנטוס. המארחת הצליחה להישאר בדקה התשעים בליגה בעונה שעברה, כך שיחסי הכוחות ברורים.

21:45-סמפדוריה-בנוונטו (פריצות בספורט 5 גולד).

21:45-ססואולו-גנואה (פריצות בספורט 5 גולד).

21:45-אודינזה-קייבו (פריצות בספורט 5 גולד).

21:45-לאציו-ספאל (ספורט 3).

21:45-אינטר-פיורנטינה (ספורט 4). אינטר היא עוד קבוצה מסקרנת העונה. הקבוצה, שהחליפה שלושה מאמנים בשנה שעברה, דגה את לוצ'יאני ספאלטי המנוסה מרומא, בתקווה לייצב את השורות השנה. האורחת נראית גם היא חלשה יותר יחסית לשנה שעברה, כך שנראה שגם הצד הכחול-שחור של מילאנו יחגוג היום.

בונדסליגה – מחזור 1 / דוד "פאקו" סעדה:

19:00-מנשנגלאדבך-פ.צ. קלן (ספורט 3).

ליגה צרפתית – מחזור 3 / דוד "פאקו" סעדה:

22:00-פ.ס.ז'-טולוז (ספורט +5). ניימאר החל להצדיק את הציפיות בהופעת הבכורה שלו במחזור הקודם, כשסיפק שער ובישול. היום מול האורחת הבינונית החגיגה צפוייה להמשיך.

כדורסל / יאיר זעפרני

יורובאסקט 2017  – משחקי הכנה לטורניר

21:00: ישראל – טורקיה

נבחרת ישראל ממשיכה להכנות לטורניר שייערך בעוד 11 יום ואחרי מאזן של 0-7 במשחקי האימון עד כה (2 ניצחונות על רומניה, 2 על בריטניה, אחד על רוסיה, אחד על פינלנד ואחד על סלובניה ביום שישי) היא תפגוש הערב אולי את היריבה הכי קשה עד כה – המארחת של הטורניר (גם של השלבים המתקדמים) – טורקיה שגם היא ניצחה את סלובניה בסוף השבוע בתל אביב 84-86.

הטורקים יופיעו בטורניר הביתי ללא שלושת הכוכבים המוכרים לנו מה-NBA: עומאר אשיק (פצוע), ארסן איליאסובה (עמוס) ואנס קנטר (מנודה) אבל עדיין מציגים סגל רחב וטוב עם שחקנים מנוסים ויעלים כמו סמיח ארדן, בובי דיקסון (הידוע בשמו הטורקי – עלי מוחמד) ומומטוגלו, לצד כוכבי העתיד של הכדורסל הטורקי – פורקן קורקומאז (מהעונה הקרובה בפילדלפיה 76'), צ'אדי עוסמאן (מהעונה הקרובה בקליבלנד קאבלירס) וקנאן סיפאי (רכזה של בשיקטש).יהיה מעניין לראות איך ישראל, מחוסרת הגבוהים תסתדר עם קו קדמי שכולל את ארדן, אלדמיר, הרסק וחברים ומצד שני איך הטורקים יסתדרו עם המשחק השוטף של החבורה של אדלשטיין.

16:00: גרמניה – סרביה

18:30: רוסיה – פולין

19:30: לטביה – רומניה

21:00: ספרד – ונצואלה

21:00: צרפת – איטליה

 

טניס / מתן גילור

טורניר סינסנטי (1000) – גמר

23:00 גריגור דימיטרוב(7)-ניקוס קריוס (ספורט 1). בקרב המדורגים שנותרו ניצח דימיטרוב את איזנר המקומי בשני שוברי שוויון. קריוס ניצח את פרר גם כן בשני שוברי שוויון. לגרג ידיים טובות יותר והוא יותר יציב, אבל העצמות של קריוס עדיפות. שני שחקנים שלא מיצו את הפוטנציאל שלהם עד כה ונחמד לראות את שני המוכשרים הללו נפגשים בגמר 1000.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות "אברגרנד" סין הפתוחה – רבע הגמר

אתמול בשמינית הגמר ראינו את ז'ו יואלונג הצעיר ממשיך להכות בבריטים הפייבוריטים, ואתמול עשה זאת למרטין גולד. שון מרפי המצויין סיים את דרכו של סטיבן מגווייר הוותיק, וכך עשה גם רוני אוסליבן לגרהאם דוט. היום נראה ברבע הגמר כמה קרבות מצויינים, כשלאותו ז'ו יואלונג תהיה עוד מדרגה גבוהה בדמותו של מרפי, ובקרב התקפי משובח נקבל את לוקה ברסל הבלגי מול רוני אוסליבן. כל משחקי היום:

09:00-ז'ו יואלונג-שון מרפי (יורוספורט)

09:00-אלי קארטר-פרגל אובראיין (יורוספורט)

14:30-רוני אוסליבן-לוקה ברסל

14:30-לי האנג-מארק וויליאמס

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספנייה – קטע 2

קטע 1 של אתמול היה קטע הנג"ש הקבוצתי של המירוץ. בקטע זכתה כצפוי קבוצת BMC, כאשר המוביל, רוהאן דניס, יתכבד בלבישת החולצה האדומה היום. אחריה הגיעו בהפרשים קטנים קוויק-סטפ, סאנווב וסקיי (האחרונה בהפרש 9 שניות), כך שפרום יכול להיות בהחלט מרוצה מפתיחת המירוץ. שניים מהמתחרים העיקריים שלו, פאביו ארו ורומאן בארדה, ייאלצו לסחוב כבר מעכשיו גיבנת של כחצי דקה ממנו. הנה התוצאות של הקבוצות עם המתחרים הרלוונטיים: BMC עם דניס, קוויק-סטפ עם דה לה קרוז (6+), סאנווב עם בארגי (6+), סקיי עם פרום (9+), אוריקה עם האחים ייטס וצ'אבז (17+), בורה עם מייקה (21+), מוביסטאר עם סולר (24+), בחריין עם ניבאלי (31+), קטיושה עם זכארין (33+), טרק עם קונטאדור (35+), אסטנה עם ארו (41+), AG2R עם בארדה (46+).

קטע 2 של היום הוא מקטעי המיאוץ הבודדים בוואלטה הזו. זהו קטע שטוח מאד, הנערך עדיין על אדמת צרפת. התוואי הקשוח של הוואלטה הבריח את רוב המאיצים הידועים מהמירוץ, כך שכל מטאטא יכול לירות כאן היום. השם הגדול ביותר מבין אלו הוא ג'ון דגנקולב, שינסה להחזיר עטרה ליושנה. זוכה אפשרי אחר הוא האיטלקי סשה מודולו מקבוצת האמירויות. שידור ביורוספורט ב-16:00.

 

 

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. אסף אתה צודק יש שינוי טוטאלי בנבחרות אליפות העולם תזוז ל 2019
    ויהיו מוקדמות. היורובסקט הבא ב 2021 לטעמי .
    יהיו הרבה מאד שינויים ובכל הקשור לנבחרתנו גם הרבה פרישות.
    הלפרין ,אליהו ,כדיר ופניני יגידו לדעתי שלום .
    אני מקווה לאחר היורו באסקרט לדבר על כך.

    בעניין הכדורגל כמה דברים .
    1. אי אפשר לדבר על רומא ולא להזכיר את עזיבת הסמל הכמעט ניצחי ה"קיסר" טוטי .

    2. ברצלונה נראית רע מאד וייתכן שהיא נמצאת מרחק הפתעה אחת לא טובה מפיטורי המאמן הארגנטינאי .

  2. אחלה דיומא!

    דמיטרוב או ניקו הולכים להביא תואר ATP 1000 ראשון בקריירה.

    לדימיטרוב יש קריירה ארוכה של לבעוט בדלי וקיריוס יש לו קריירה ארוכה להביא את ה A גיים ב FULL HOUSE. הניחוש שלי מובן מעליו.

    קריוס ב-3 ארחי שהוא מציל 40 נקודות משחק.

  3. טוטנם הרשימה מול ניוקאסל בעיקר כי מארינר נשאר שופט בזוי, הוא היה צריך להרחיק את קיין בחצי הראשון שקיצץ שם שחקן מגפייז. בחצי השני שלבי המטומטם כבר הרחיק את עצמו ונתן לטוטנם את המשחק על מגש. אז כן ניצחון קליל היה אבל זה רק מוכיח כמה הענף הזה חולה ונשאר הספורט הכי ניתן למכירה

      1. עוד שנים אנשים יזכרו את מונפלייה. 🙂
        האמת שהעדר ספרינטרים יוצר פה עניין גדול, כי אין כמעט קבוצות שיסייעו לקבוצות ה-GC לסגור בריחה בקטעים שטוחים. או לכל הפחות האינסנטיב שלהם נמוך משמעותית.

  4. John Degenkolb (Trek-Segafredo) told lavuelta.com his team would try to control the stage today: “We'll give it all to maintain Alberto (Contador) at the front, because you can lose a lot of time today with the wind. We need to make sure he doesn't get dropped.

    1. אומנם אני בחופשה בשל כאבי הכרכיים אבל שלושהרת קווים שווי לחץ במפת האיזוברים אומרת שלושים קשרים עשרה לקו .
      שזה בסביבות החמישים וחמש קמש קטע ריביירה לפנתיאון .
      המנצח יכול להיקבעהכבר בקטע הזה .
      רק שהרוח תהפוך מצד בהמשך לבין רוח צד לפנים ,פשוט תענוג אין סיכוי לסגירת בריחות.
      היום כבר נראה עד כמה סקיי חזקים …

  5. עונג שבת של יום ראשון …
    בטור דה פראנס של הספרדים …טור דה פראנס חיפשתם לכם ריביירה
    מה יש לכםלעשות בלה פראנקי להילחם ברעח ?
    מה אתם גולשי עפיפון או רוכבי אופניים .
    תיהנו לכם מהרוח ,כי מחר אתם מטפסים בסרדניה יורדים לסל דה אורזל ,ומסיימים בעזה ..
    סליחה באנדורה לה וויה שזה אותו הדבר ….
    כל כך מזכיר את הטור 2009 בו קונטאדור פירק את האמריקאי התחמן לחתיכות עצלה על האש עם בצל מטוגן …
    פרומי תתכונן חמוד תתכונן .

        1. שבוע הבא גם תנצחו כי יש לכם את אשדוד בבית שלפי דעתי היא הקבוצה החלשה בליגה העונה ותסיים אחרונה ויהיה לכם 6 מ6 אבל בעונה הארוכה תסיימו מקומות 4-5.
          שתי המכביות יאבקו על האליפות ובאר שבע יסיימו במקום השלישי מכל כך הרבה סיבות.

          אלו רק דעותיי ואני מהמר גרוע אז אתה יכול להיות רגוע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט