מעורב הופס ליום ששי: התמונה החסרה 'בהיכל התהילה'? / מנחם לס

מעורב הופס ליום ששי: התמונה החסרה 'בהיכל התהילה'? / מנחם לס

 

1.פרוטרייט שמקומו ב'היכל התהילה' בספרינגפילד (ואפילו יש לי סיכת NBA להוכחה!)?

עוד מעט יופיע מאמרו הפילוסופי/מעורר-מחשבות/מראה-את -חוסר-החשיבות-בהופס/ של הגולש הנאמן BERCH שערכתי לפני כמה דקות, ותיזמנתי להדפסה להבוקר ב-8:08 בבוקר.

מה קרה בזמן העריכה?

אני מקבל פתאום אימייל מידידה רוסיה וותיקה (כבר לא ילדה, אבל בגיל 60 היא עדיין זקופה עם חזה גאה לפנתאון היאה לרוסיה-ישראלית בריאה וחזקה עם פנים של הנסיכה נטאשה, פנים הנראים כאילו  תמונתה נלקחה ישר מהאתר  "להכיר בחורה רוסיה יפה ומושכת"). אם סטאלין היה רואה אותה, הוא היה מת לשחק איתה כל היום ולא היה לו זמן לרצוח עשרות מיליונים מבני עמו.  ומה האימייל כולל? את הפורטרייט המפואר הזה. מסתבר שהחברה הרוסיה שלי נכנסת לאתר מדי פעם לוודא שאני עדיין בחיים, ופתאום יצאה צרחה שנשמעה בכל רח' שלמה המלך, הרחוב בו היא שוכנת בדירת פאר המתאימה לנסיכה כמוה – "גוואלד!  גוואלד! (אבל ברוסית). מנחמצ'קה רוצה שיפזרו את אפרו בבת גלים. מה, הוא השתגע? אולי האולצהיימר השתלט עליו?" (אני חייב לומר מילה בקשר לדירת הפאר שלה, הרוסיה החברה שלי היא לא רק מה זה חתיכה אבל היא גם מוגולית של נדל"ן. כשכלבו 'שלום' היה על הפנים היא החליטה להשתלט על כמה חנויות, וכשהוא עלה על דרך המלך היא מכרה אותן. מה עשתה עם הכסף? התחילה לקנות דירות בסביבות רחובות הרצל ובלפור בהדר, בזמן שהערבים התחילו לעלות מהעיר התחתית בחיפה ולהתחיל לקנות דירות בהדר. הממזרה ידעה שלא יתנו לערבים להישאר ב'הדר' והתחילה לקנות דירות. היום כש'הדר' חוזרת להיות ה-IN של חיפה היא שולטת על חצי רח' הרצל וחצי רח' בלפור, ואם תרצה היא תוכל להיות ראש העיר בבחירות הבאות).

היא שואלת אותי מה לעשות עם התמונה ש"תמיד מזכירה לי את עומר שאריף או שון קונרי ומחרמנת אותי?".

ראשית, שאלתי אותה מאיפה התמונה. מי צייר אותה?

היא עונה לי שהיא ציירה את התמונה מזיכרון. היא זוכרת כל תוו מפני כל שערה מזקני, וכל שריר משרירי, והיא "ציירה לפי הזיכרון".

אז עכשיו אתם יודעים שהרוסיה החברה שלי מהעבר בביקורי בארץ הקודש היא לא רק מה זה סקסית, אבל יש לה גם חוש הומור.

היא סוף-סוף הודתה שמלבדי יש לה עוד חבר, האמן הרוסי מס' 1 בארץ שכל פורטרייט שלו נימכר ב-300,000 ש"ח (מינימום), ומרוב אהבתו ותשוקתו אליה הסכים לצייר אותי עבורה חינם אין כסף מתמונה קטנה שהיא פעם צילמה אותי במאורע שדרש "ז'קט ועניבה".

לפי הידידה הרוסית שלי וחברה קרובה מאד אלי מהעבר, הרוסי הזה הוא "צייר הפורטרייטים הכי טוב בעולם".

הוא גם תרם לה את המסגרת כאות אהבה.(היא מספרת לי הכל חופשי-חופשי כאילו אין יותר קנאה בעולם)

אז מה אני עושה עם התמונה, היא שואלת, כשתהפוך לאפר ולא תהיה יותר?

עלי לעשות חושבים. אולי (1) החברה הרוסיה שלי תשלח אותה  מיד לקטי (האחראית על המדיה בינלאומית של ה-NBA וידידה וותיקה שלי) שנמצאת עכשיו בארץ עם BWB ולומר לה שאולי היא תוכל לשכנע את המנכ"ל של "היכל התהילה" להכניס תמונה של עיתונאי חובב שהביא את כל ה-NBA לישראל עוד בשנת 1961, עם המאמר הראשון עם הכותרת "כדורסל מעולם אחר", ואז ההיכל יוכל לשים את התמונה עם הכותרת "ככה ה-NBA מתפשט בכל העולם", או, אפשרות (2) החברה הרוסיה שלי תיתן אותה לבתי סיגל בישראל (החותן שלי ליאור ייסע לשלמה המלך לקבל ת'תמונה).

נראה לי שאסתפק בלתת את התמונה לסיגל כי בחצר בהוד השרון יש להם 'מחסן כלים ודברים לים', והוא יפאר שם את הקיר לשנים רבות. אבל אולי אקח אותה אתי לארה"ב אתלה מול מיטתי כך שאוכל להתעורר כל בוקר לקבל אנרגיה חדשה מלהסתכל על התמונה של ה'דוק' ומהזכרונות על החברה הרוסיה-ישראלית שלי, ציונית מכף רגל ועד ראש!

2. דוראנט: "אני לא מופיע בבית הלבן'

 

האם דונלד טראמפ אנטישמי?

אני חושב שלא. האדם החשוב לו ביותר בחייו היא בתו איבנקה, והיא התגיירה כשנישאה לג'רד קושנר. טראמפ היה בחתונה וחבש כיפה. הוא נתן לג'רד קושנר (אומרים עליו 'יהודי אורתודוכסי', אבל אם הוא 'אורתודוכסי' היכן הכיפה, אלא אם-כן הוא חובש מיני כיפה לגמדים שלא נראית בפדחתו?)  תפקיד מפתח בבית הלבן. נראה לי שהוא ונתניהו הסתדרו מצוין, ונדמה לי שהוא פרו-ישראלי מאד, אם כי עם טראמפ אתה לעולם לא יודע כי הוא יכול לשנות דעתו כהרף עין, והוא תמיד עושה מה שרק טוב למורשתו ולדמותו. ישנם האומרים שתגובתו על הניאו-נאצים וצלבי הקרס לא היתה חריפה מספיק. אבל ישנם גם האומרים שהקשר בין הניאו נאצים והימין הקיצוני איננו ברור ואיננו אוטומטי. הרי הנשיא לינקולן, משחרר העבדות, היה רפובליקני, וישנם רפובליקנים הטוענים שאין כל הוכחה שהניאו נאצים יותר רפובליקנים מדמוקרטים, ואולי הם לא זה ולא זה אלא סתם 'ניאו נאצים'.

לא משנה. טראמפ מוקף היה יהודים בעסקיו וכמעט כל עורכי דינו יהודים. בחתונת בתו הוא חבש כיפה. אני לא חושב שהוא שונא יהודים.

האם דונאלד טראמפ גזען?

זאת כבר שאלה יותר מסובכת. הוא טען שבשני הצדדים היו "אנשים רעים" ובשני הצדדים "היו אנשים טובים". בסקר של CBS היום 65% מהנשאלים הגיבו בחיוב לתגובה של טראמפ, וזאת הפתעה עצומה כי לפי המדיה (רוב המדיה) תשובתו של טראמפ מחזירה את השחורים אחורה לתקופה אחרת ואפילו נותנת מין לגיטימציה קטנטנה לניאו נאצים "שלא כולם רעים". (כולנו הרי יודעים ש-כ-ל  הניאו נאצים הם כלבים רעים) . הריסת הפסלים של תקופת מלחמת האזרחית היא סתם חוליגניזם שאיש לא מבין מה מטרתו. למחוק את ההיסטוריה?

אז מצד אחד מאשימים אותו שהוא – בתגובתו הפושרת – החזיר את השחורחם אחורה, אבל מצד שני הריסת פסלי גיבורי הדרום היא מאד פרו-שחורים.

אז אגיד לכם מה דעתי על מיהו טראמפ:

לדעתי דונלד טראמט אינו יציב נפשית עם בעיות אגו רציניות ביותר המתנהג כילד כשהוא מותקף, והדבר היחיד שמעניין אותו הוא כיצד הוא ייראה בסיום היום. הוא אגו-מניאק ברמה קלינית, שהאג'נדה היחידה החשובה לו היא 'דונלד טראמפ', והוא לא שם קצוץ או רבע קצוץ על "שחורים", "יהודים", או "צהובים". הדבר היחיד שחשוב לו הוא שהוא ייצא מנצח וייראה מנציח.

זאת דעתי.

אבל ה-PERCEPTION כמעט בכל אתרי המדיה והטיוו – מלבד FOX NEWS – הוא שטראמפ פגע שוב בשחורים.

 

3. הבית הלבן עדיין לא שלח הזמנה לגולדן סטייט לבוא לבית הנשיא לברכת ניצחון

 

 

קווין דוראנט אמר שהוא לא יצטרף לקבוצתו אם טראמפ יזמינם לביקור בבית הלבן לרגל ניצחונם באליפות ה-NBA

הוא אמר:

"Nah, I won't do that," said Durant, the 2017 NBA Finals MVP. "I don't respect who's in office right now."

היום הוא דיבר על כך שוב בעירו SEAT PLEASANT שערכה לכבודו את "יום קווין דוראנט"

דוראנט הגיב שוב על מאורעות שלשום בשרלוטסוויל וירג'יניה באומרו, "אני לא מעריך את זה שיושב עתה בבית הלבן, ולא אבוא לבית הלבן בשום סיטואציה". בפברואר 28 הגולדן סטייט משחקת נגד הוושינגטון ויזרדס, ובינתיים לא הגיעה הזמנה.

הוא אמר דבר נוסף שמשנה עתה את כל מצב הזמנת הקבוצה לבית הלבן:

"I don't agree with what he agrees with, so my voice is going to be heard by not doing that," said Durant, who said it wasn't an organizational decision. "That's just me personally, but if I know my guys well enough, they'll all agree with me

ההזמנה לא הגיעה כי טראמפ לא רוצה שהגולדן סטייט יבקרו. ההזמנה לא הגיעה כי טראמפ חושש שחצי קבוצה לא תופיע. היום הנושא הזה הפך לנושא שיחה עיקרי בכל אתרי הספורט החשובים, והמחשבה היא שיותר ויותר שחקנים יודיעו שהם לא מופיעים, אבל הם לא מרגישים שזה הזמן לומר זאת. "קודם שנוזמן ואז נחליט" הוא המשפט שאתה שומע, והדיעה הרווחת היא שקווין דוראנט לא יהיה השחקן היחידי שיסרב להופיע, אם יוזמן, והיום הוא אמר זאת בצורה כמעט ברורה, אם כי הוא אמר שזו "דעתו" בגלל שהוא "מכיר את בני קבוצתי מספיק טוב", ולא "בגלל שהם כבר אמרו לי".

השאלה שלי היא אם אין כאן התערבות מוגזמת עם השלכות מסוכנות ביותר כשמתחילים לערבב בספורט ופוליטיקה עד כדי כך. דונלד טראמפ הוא נשיא ארה"ב. הוא נבחר בצורה חוקית. הזמנת קבוצה אלופה לבית הלבן היא מסורת ספורט עתיקת-יומין למנצחות הכדורסל, הבייסבול, והפוטבול במקצוענים, ולעתים ישנם נשיאים חולי ספורט כאובמה המזמינים גם את הנשים (של יוקון, ושל נבחרת ארה"ב), את המתעמלות האולימפיות, ולפעמים גם את אלופי NCAA.

אם טראמפ יזמין את הגולדן סטייט וההזמנה תצטרך להיות מבוטלת כי יותר מדי שחקנים מודיעים שלא יופיעו, זה יהיה FIRST בהיסטוריה של המסורת הזאת, ואני, אישית, נגד שזה יקרה.

אז מה ניתן לעשות? הרי אי אפשר להכריח את דוראנט להופיע, ואני כמעט בטוח שדיאדרה גרין יהיה הראשון להצטרף אליו, ויהיו עוד!

אין לי תשובה לדילמה הזאת. כנראה שהגולדן סטייט יוכרחו ע"י מישהו (ראש העיר? מושל המדינה? משלחת קונגרסמנים?) להודיע למפרע אם ישנם אחרים שלא יופיעו – אם יוזמנו. ולפיכך הנשיא יחליט אם להזמינם או לא.

4. הטרייד של לברון

כשכתבתי אתמול על ההצעה לעשות טרייד של לברון מיד הותקפתי ב-"ללברון יש סעיף בחוזה שלא מאפשר כל טרייד שלו, כמו לכרמלו אנטוני".

מה, באמת? תודה שהבאתם זאת לתשומת לבו של הדוק כי אחרת הוא לא היה יודע.

אני ידעתי זאת עוד לפני שהדיו מהחתימה של לברון על החוזה עם הקאבס התייבש על הנייר.

כל הרעיון של הטרייד מביא בחשבון – ומסתמך על העובדה – שלברון יסכים לטרייד.

למה שיסכים?

כדי להראות לכל צפון אוהיו (ולמורשתו ההיסטורית) שהוא נשאר נאמן לקבוצה כמו שתמיד היה, והוא מוכן לעשות ג'סטה זאת עבור הקאבס, כמן תמורה על עזיבתו בתום העונה. הווה אומר (כדי שגם רפי ההבנה יבינו) הוא מקטין את מהלומת העזיבה בהסכמתו לטרייד העונה כי הוא יודע שעם הקבוצה כפי שהיא – ואם קיירי אירוינג רוצה לעזוב – לקאבס העונה היא עונה מבוזבזת. הם כנראה לא יגיעו אפילו לגמר ה-NBA, ועל ניצחון על הווריורס איש אפילו לא מדבר.

אז לברון – יפה הנפש וסמל הנאמנות הקליבלנדית – יסכים לשחק עונה אחת בכל חור שהקאבס ימצאו עבורו, חור כגון בוסטון, שתשמח ביותר לתת בית ללברון אפילו אם רק לעונה אחת, אם הם יאמינו שהוא החלק החסר להם כדי לגבור על הווריורס. ובוסטון אפילו לא יצטרכו לתת יותר מדי עבורו. כל מה שיתנו שווה יותר מכלום!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
165 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
גיא א
גיא א
18/08/2017 7:01:23

טראמפ לא אנטישמי, הוא סתם לא חכם, לא יציב ולא מתאים לג'וב שלו. והוא גם גזען לייט למרות הבת שלו. אני נשוי לגיורת וחלק מהמשפחה שלה הם גזעניי לייט שכאלה. גזענות לייט בד"כ סתם קצת דוחה אבל לא מזיקה אלא אם אתה נשיא ארה"ב ולא יציב נפשית

Dani din
Dani din
18/08/2017 9:30:44
הגב ל  גיא א

ככה זה מתחיל. ככה זה התחיל

תחילה הם באו ולקחו את הקומוניסטים –
ולא השמעתי את קולי,
מפני שלא הייתי קומוניסט;
ואז הם באו ולקחו את הסוציאליסטים –
ולא השמעתי את קולי,
מפני שלא הייתי סוציאליסט;
ואז הם באו ולקחו את חברי האיגוד המקצועי –
ולא השמעתי את קולי,
מפני שלא הייתי חבר האיגוד המקצועי;
ואז הם באו ולקחו את היהודים –
ולא השמעתי את קולי,
מפני שלא הייתי יהודי;
ואז הם באו ולקחו אותי –
וכבר לא נותר אדם,
לדבר בעדי.

רן הנרגן
רן הנרגן
18/08/2017 13:19:53
הגב ל  Dani din

+1

חמי
חמי
18/08/2017 13:12:08
הגב ל  גיא א

גיא מסכים איתך על כל מילה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
18/08/2017 16:35:21
הגב ל  גיא א

טראמפ הוא פיל בחנות חרסינה. לא חכם? בדרך כלל חוכמה ואינטליגנציה הולכים ביחד וטראמפ אינטליגנט אחרת לא היה מגיע למה שהגיע. להקים אימפרייה. כן אני יודע שירש משהו מההורים אבל היום מדובר במליארדים שעשה בעצמו אז טיפש הוא לא. אני מתחבר יותר למנחם לגבי האישיות של טראמפ והאגו העצום שלו. האם הוא טוב לנו או לא? חכו עוד שנתיים ונראה.

Ljos
Ljos
18/08/2017 17:39:03
הגב ל  ד"ר הופמן

טראמפ נולד למשפחה עם מספיק כסף ושם גדול כדי שלא יתנו לו ליפול. ובוי, כמה שהוא ניסה. פשיטות רגל, חובות, רמאויות והסתבכויות משפטיות הכניסו אותו כל פעם לצרות, וכל פעם הצילו אותו כי הוא עשיר מספיק בשביל זה.
לפי אליזבת' וורן הוא קיבל מספיק כסף בהתחלה כדי שאם הוא לא היה נוגע בו בכלל, היה לו היום יותר.
להגנתו – הוא, ועכשיו גם בתו, מעולים במיתוג. בעיקר מיתוג השם טראמפ.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
18/08/2017 22:54:00
הגב ל  Ljos

ברור שירש אבל אנחנו מדברים על מליונים והוא עשה מזה מליארדים. כל כך קל להפסיד כסף בעסקים. לטראמפ אינטליגנציה עסקית והבנה היכן כדאי להשקיע והוא בסך הכל מצליח גם בגלל שהבין שצריך להשקיע המון כסף ביועצים מקצועיים שעולים הרבה אבל מוצאים בשבילו את ההזדמנויות העסקיות. ההצלחה שלו להיבחר לנשיא מעידה על כך שאינו טיפש בכלל. קודם כל השתלט על המפלגה הרפובליקנית, שנית ניצח את קלינטון באלקטורים בצורה מאד מתוחכמת ומוחצת ורוב הסקרים נבאו שייפול!
אז שוב הוא לא טיפש כלל אבל האגו בעוכריו. ההגדרה של גזען לייט תפורה עליו. כולנו גזענים בצורה כזו או אחרת זו עובדה וזה חלק מהאופי הטבעי שלנו, של המין האנושי. והנה ה"הוכחה" המאד "מדעית"
https://www.youtube.com/watch?v=alp9scMfmjA

7even
7even
18/08/2017 7:03:58

בחיי…איזה צבוע הדוראנט הזה.
מה לא עשו הספורטאים והסלבריטאים (בעיני עצמם) בשביל הילרי…
קמפיינים…אירועים מוצצים…לברון הזמין אותה לבמה ואמר 'קבלו את הנשיאה הבאה'…מה מדונה אמרה אתם כבר יודעים. ועוד ועוד ועוד.
שחקנים…זמרים…כמעט כל שחקן כדורסל ופוטבול בעל צבע עור שחור .
זה לא הילרי התמודדה מול טראמפ…כמעט כל המדיה והספורט ותעשיית הבידור התמודדה מולו.
בסוף העם עשה להם אצבע משולשת ובחר בטראמפ.
אז הם בתגובה…מתנערים מהחלטת הרוב רק כי הוא לא תואם את האג'נדה הפרטית שלהם (מזכיר קצת את ישראל לא ?)

צביעות בדרגה הכי גבוהה שיכולה להיות.
אין פשוט אין יותר צבוע מזה.
איכס. להקיא…

גיא הרשע
גיא הרשע
18/08/2017 7:20:53
הגב ל  7even

למה צביעות?
אסור לשחקן להביע את דעתו הפוליטית?
דוראנט לא נבחר ציבור, ולא אמור להגיע לבית הלבן בתפקיד רשמי.
זו זכותו להביע את מחאתו בדרך לא אלימה שכזו.

העובדה שהרוב בחר במישהו, אין משמעותה שהמיעוט מחויב לשבת ולשתוק במשך הכהונה של אותו נבחר.

אחרי שאולמרט נבחר, הימין ישב בשקט, או שיצא להפגין ולהלחם על האג'נדה שלו?

ובכל הנוגע לתקשורת –
ראית פעם את ערוץ פוקס?

7even
7even
18/08/2017 8:57:34
הגב ל  גיא הרשע

איםה אמרתישאסור לכל אחד להביע את דעתו?
מותר גם מוצר.
אבל להגיד שלא יגיע לבית הלבן רק בגלל שיושב שם מישהו עם דעות מנוגדות לשלו זו צביעות, מה לעשות…

גיא הרשע
גיא הרשע
18/08/2017 9:05:56
הגב ל  7even

צביעות:
"התנהגות שאינה תואמת את אופיו האמיתי של האדם, לרוב למטרת רווח אישי."
(ויקימילון)

אני לא מסכים עם ההגדרה שלך לצביעות.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
18/08/2017 9:55:03
הגב ל  גיא הרשע

אם אני מבין טוב הצביעות היא לא הבעת הדעה אלא זה שלא מכבדים את דעת הרוב ואת זה שזהו הנשיא הנבחר – כאשר הערך העליון המטופטף הוא דמוקרטיה.
באותה המידה למשל ששחקן לבן עם דעות ימניות לא היה הולך להיפגש עם אובמה היו יכולים לכנות – אולי אפילו בצדק – כגזען.
זה קצת מזכיר לי קבוצות שלא לוחצות ידיים כאשר הן הפסידו בסדרה ועל אף שאני מחבב את הלוחמים לא ללכת לראות את הנשיא הנבחר זו יריקה בפני העם האמריקאי.

גיא הרשע
גיא הרשע
18/08/2017 12:04:34
הגב ל  גיא הרשע

אם אובמה היה למשל יוצא בהצהרה שהשוטרים מדאלאס (אלו שנרצחו) "הביאו את זה על עצמם",
אז לי, אישית , לא הייתה בעיה עם שחקן לבן שהיה בוחר להחרים אותו.

אפלטון
אפלטון
18/08/2017 12:13:54
הגב ל  גיא הרשע

רק בשביל ההוגנות, טראמפ מעולם לא אמר דברים כאלו.

Ish
Ish
18/08/2017 14:30:40
הגב ל  גיא הרשע

רק בשביל ההוגנות, יש שתיקות שמדברות בקול רם יותר ממילים.

אפלטון
אפלטון
18/08/2017 14:47:30
הגב ל  גיא הרשע

לפחות לא להכניס לאיש מילים לפה. הוא אומר מספיק דברים מטומטמים בלי התוספות האלו.

Ljos
Ljos
18/08/2017 15:09:06
הגב ל  גיא הרשע

הגנת צ'רלס מונסון?
אני לא רצחתי אף אחד. רק מצאתי את האנשים הנכונים. ושמתי להם ביד סכין. וכיוונתי אותם למקום הנכון. ואמרתי להם למה. ואיך.
אבל לא רצחתי אף אחד.

אפלטון
אפלטון
18/08/2017 15:51:11
הגב ל  גיא הרשע

צריך לגנות על מילים שלא נאמרות ואפשר לטעון שאי גינוי כמותו כהסתה או החולשה בפני האלימים (זכור לנו מאמצע שנות ה90 בישראל, וגם ברק אובאמה בקשר לטרור הג'יהאד האיסלאמי), אבל אם אנחנו נתחיל להכניס מילים בפה של אנשים אנחנו יורדים לאותה רמה של דיון שאי אפשר לצאת ממנו.

גיא הרשע
גיא הרשע
18/08/2017 15:55:45
הגב ל  גיא הרשע

אפלטון –
לא הכנסתי מילים לפיו של טראמפ,
או ניסיתי לרמוז מה הוא אמר/לא אמר.

הדוגמה שניתנה בקשר לאובמה המתייחסת ישירות לסיטואציה שהתרחשה בזמן כהונתו.

ואני באמת לא מוצא הבדל גדול בין "האחריות לאלימות היא על 2 הצדדים" אחרי אירוע דריסה, לבין "הביאו את זה על עצמם".
(על אחת כמה וכמה כאשר מתבוננים בקונטקסט)

Ish
Ish
18/08/2017 15:57:38
הגב ל  גיא הרשע

אני כנראה החמצתי את המקום כאן שהכניסו לו מילים לפה

אפלטון
אפלטון
18/08/2017 16:06:46
הגב ל  גיא הרשע

אוקיי גיא, חזרתי לקרוא את תמליל השיחה המקורי ואני חייב להסכים איתך. ההשוואה שעשית במקומה. איתך הסליחה.

ברוך רובין
ברוך רובין
18/08/2017 10:45:15
הגב ל  7even

יש לכם מושג קלוש איך עובדת מערכת הבחירות אצלנו? הילארי קיבלה 2 מליון קולות יותר ועדיין טרמפ נבחר. טרמפ הוא גזען חשוך ועצוב לי שהוא מנהיג את המדינה שלי אבל כל ספורטאי שמביע את דעתו זה מצויין. אתה יודע שהספורטאים האלה מפסידים מילוני דולרים עבור תמיכה בצד מסויים. אני מעריך יותר ומעריץ הרבה יותר את קרי לברון דוראנט… מאשר את גורדן.

חמי
חמי
18/08/2017 13:12:59
הגב ל  7even

להזכירך הרוב הצביע הילרי, ולא סתם רוב אלא כמעט שלוש מליון

גיא הרשע
גיא הרשע
18/08/2017 7:15:44

תודה מנחם.

אין קבוצות בליגה עם מספיק מקום מתחת לתקרת השכר בשביל טרייד של לברון עבור כמעט כלום.

בוסטון לדוגמה –
מעשית, עבור לברון הם צריכים להעביר הורפורד.
פשוט אין בקבוצה שחקנים נוספים עם חוזים גדולים מספיק בשביל טרייד שיעבוד.

הקבוצה היחידה שאני יכול לדמיין שמסוגלת להציע לקאבס טרייד שיכול לעבוד –
הלייקרס.
(אינגראם הפיתיון, דאנג הלקרדה שהקאבס צריכים לבלוע…)

איתן
איתן
18/08/2017 15:23:31
הגב ל  גיא הרשע

בס"ד
יתכן שמנחם התכוון שקליבלנד תשלם לו את החוזה באופן חלקי ויקבל מבוסטון תוספת קטנה. תמורת זה קליבלנד יקבלו נכסים לדוגמא- קראודר/אחר, ולא תישאר ללא כלום שנה הבאה

עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2017 15:28:20
הגב ל  איתן

אין מנגנון שמאפשר את מה שאתה מתאר.

IDO
IDO
18/08/2017 7:17:21

מנחם איך זה שרק 65% הביאו סלידה מדבריו של טראמפ.

יש 35% שחושבים שראליס של הניאו נאצים זה דבר טוב?

קלמנטה
קלמנטה
18/08/2017 7:29:40

לא רואים את הציור!!!

מנחם לס
מנחם לס
18/08/2017 17:47:43
הגב ל  קלמנטה

עכשיו רואים!

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
18/08/2017 22:56:25
הגב ל  מנחם לס

תמונה נפלאה שון לס או מנחם קונרי. איך שלא תהפוך את זה אתה נראה כמו התאום של שון קונרי 🙂 הקריירה הבאה שלך זה הפעלולן בסרטי האקשן הבאים של 007….

מנחם לס
מנחם לס
19/08/2017 1:24:11
הגב ל  ד"ר הופמן

זה לא דבר דמיוני כפי שאתה חושב…

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
18/08/2017 7:30:51

לאוהד מיאמי
לא הבנתי לחלוטין את ההגיון שלך. מה צבוע פה? אם הוא נגד טראמפ ובא לחבק אותו זו צביעות. אבל הוא עושה ההיפך! ונאמן לדרכו.
פשוט אין לך מושג מה פירוש המילה צביעות.
הזכות המלאה של ציבור מסוים , ובפירוש זה לא כל הציבור לא לתמוך בטראמפ, איפה פה הצביעות?
מה מזכיר לך את ישראל? גם אצלנו יש זכות מלאה לא לאהוב את ביבי. אין חוק המחייב לאהוב את ביבי.
התגובה שלך קשקוש וחסרת אינטלגנציה לחלוטין.

יניב
יניב
18/08/2017 8:42:51

חכה חכה אתה מקדים את המאוחר. עוד כמה שנים יחוקק החוק הזה

הייט אשברי
הייט אשברי
18/08/2017 7:45:09

שחקני ג"ס לא יופיעו בבית הלבן – כך אני מקווה, וכך צריך להיות .
זה אינו מקרה של כל נשיא אחר . את טראמפ צריך לבודד ולהחרים . בתקווה שהוא יישאר אנקדוטה חולפת .

מוש השור
מוש השור
18/08/2017 8:01:22

מצחיקים אותי כל תומכי טראמפ " זלזול במוסד הנשיאות".. טראמפ זלזול בכל מוסד אמריקאי אפשרי: במערכת המשפט – מתקפה חריפה אישית על שופטים. מערכת הבטחון – פרשת קומי ועוד שלל התבטאויות כנגד אנשים במערכת הבטחון, חופש העיתונות : פגיעות אישיות בעיתונאים, פייק ניוז על כל מה שלא נראה לו ועוד כהנה וכהנה, אבל שקבוצה לא תרצה לבוא אליו זה כבר " זלזול במוסד הנשיאות " . מגוחך.

חמי
חמי
18/08/2017 13:14:43
הגב ל  מוש השור

כל כך נכון

דינגו
18/08/2017 19:54:29
הגב ל  מוש השור

+1

MBK
MBK
18/08/2017 8:05:05

דוראנט ולברון > מג׳ורדן
לא חוששים להביא את דעתם האמיתית בפומבי להבדיל מאלוהי הנעלים
זה עולם חדש בו ספורטאים לא חוששים להביא את דעתם אם דוראנט כאדם שחור חושב שטראמפ הוא לא הנשיא שלו אז זה לגיטימי
אני מקווה שלא תהיה סולחה והוא יגיע עם הזנב מקופל בין הרגלים

מו דה ברו
מו דה ברו
18/08/2017 10:04:24
הגב ל  MBK

יש כזה דבר שנקרא דמוקרטיה
גם אם אתה לא תומך בו הוא עדיין הנשיא שלך ע אתה חלק מאמריקה

צ'ומפי
צ'ומפי
18/08/2017 14:58:02
הגב ל  מו דה ברו

הוא לא אמר שהוא לא הנשיא, זכותו לסרב לבקר אותו

אשך טמיר המקורי
18/08/2017 8:05:55

תודה דוק, נהדר.
אצלי לפחות לא רואים את הציור

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
18/08/2017 16:37:36

גם אצלי לא רואים לא במעבדה ולא בלפטופ בבית ואשמח מאד לראות…

מנחם לס
מנחם לס
18/08/2017 17:49:39
הגב ל  ד"ר הופמן

עכשיו רואים

יוסי
יוסי
18/08/2017 8:15:01

זאת לא צביעות אבל זאת התנהגות של ילד בן 3….
גם אם אתה לא מתחבר לנשיא הנוכחי יש מסורת שהקבוצה האלופה מגיעה לנשיא לא משנה מי הנשיא ומה דעותיו….זה גאווה לקבוצה שלך שאתה הולך ל"בית הנשיא" של המדינה שלך…לא אמור לעניין אותך מי הבובה הספציפית אלא עצם העובדה שאתה וקבוצתך מגיעים לבית הנשיא.
אז אתה לא אוהב את דעותיו של הנשיא הספציפי, אז מה, תתמודד.

IDO
IDO
18/08/2017 8:40:04
הגב ל  יוסי

הנשיא הזה הולך לרדת לפח האשפה של ההיסטוריה. כל קשר אליו זה כתם שלא ימחק.

דוראנט לא היחיד – בהשבעה שלו לא היה אומן אחד שהסכים לבוא להופיע בערב ההכתרה שלו. מועצת ה CEO שמיעצת לו התפטרה פה אחד. הצוות בבית הלבן מפוטר או מתפטר . ואפילו ברפובליקאעם כבר כמעט ואין לו תומכים. אז דוראנט זו הבעייה שלך?

Dani din
Dani din
18/08/2017 9:33:57
הגב ל  IDO

+1000

עידן
עידן
18/08/2017 8:43:26
הגב ל  יוסי

זה לא עניין של דעות רגילות.זה הרבה יותר עמוק מזה והשבוע הזה החזיר את תקופות העבדות לכותרות

חמי
חמי
18/08/2017 13:21:07
הגב ל  יוסי

אם הוא לא מסכים הוא לא חייב לבוא, זאת לא התנהגות של ילד אלא של גבר.
וזה שכולם עשו משהו לא מחייב את גולדן סטייט.
אתה כנראה מנותק מההיסטוריה האמריקאית

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
18/08/2017 8:27:20

קשה לי לומר את זה , אבל- כל הכבוד לדוראנט. יצא מלך. נגמרו ימי "רפובליקנים קונים נעליים" מקווה שנשמע ספורטאים מביעים את דעותיהם יותר אפילו מעכשיו

יניב
יניב
18/08/2017 8:47:19

לגבי טראמפ אז מה שאנשים לא מבינים שזה ממש לא עניין של נשיא נגיד רפובליקני שנבחר בעוד אני דמוקרטי. נבחר פה איש מסוכן גזען שמסתמך על שנאה לאחר.פוגע בכל מי שהוא לא מהגזע הלבן. נשיא שכל הארגונים הימנים הקיצוניים תמכו בו לנשיאות. ולכן יש את ההתבטאויות של שחקנים שחורים דל אמנים וכן הלאה. אמריקה בבחירת טראמפ הולכת למקום מאוד מאוד מסוכן וזאת הבעיה. ובנימה אישית אני עוד זוכר בתור ילד את רייגן כנשיא ומאז ועד טראמפ תמיד המילים נשיא ארצות הברית עורר בי יראה וכבוד ואילו היום עם טראמפ זה מעורר פחד וגועל.

Avri
Avri
18/08/2017 11:39:58
הגב ל  יניב

לגמרי.

Ljos
Ljos
18/08/2017 9:44:35

אני לא בעד סוג הבדיחות האלו, אז בבקשה שמישהו יעשה כבר בדיחת "Grab him by the pu**y" כדי שנוכל להתקדם הלאה.
(7אפילו – תלמד, זו צביעות)

זוכרים שלפני שנה וחצי ריססו צלב קרס על הכוכב של טראמפ בהוליווד, ולא ידעו אם מדובר בפשע שנאה או בכתובת תמיכה? שום דבר ממה שקורה כאן לא מפתיע.

Dani din
Dani din
18/08/2017 9:47:30

מנחם, הורדת הפסלים היא לא חוליגניות , ולא הרס היסטוריה. זה פסלים של מנהיגי הדרום במלחמת האזרחים (להזכיר לך זה הצד הרע. חד וחלק). האנשים האלו נלחמו לשמר את העבדות וההתעללות בבני אדם. תחשוב שהיו בגרמניה פסלים של היטלר וחבריו. מי היה חושב שזה לא בסדר להוריד אותם? והורדת הפסלים של סדאם חוסיין?

כמו כן, לגזענות אין צד ימין ושמאל. יש גזענים ימנים ויש שמאלנים . בשנות העשרים ה kkk היה חלק לגיטימי של המפלגה הדמוקרטית.
הדעה של דורנט היא נגד גזענות ולא נגד הימין. אני בטוח שאם היה נשיא ימני שהוא לא גזען, הוא היה שמח לבוא לבית הלבן

צ'ומפי
צ'ומפי
18/08/2017 15:00:02
הגב ל  Dani din

הפסלים גם לא הולכים לההרס, אלא עוברים למוזיאונים שם הם יוצגו עם הקונטקסט המתאים והמקום שבוא צריך להציג היסטוריה

etayle
etayle
18/08/2017 17:04:50
הגב ל  Dani din

טוב ורע זה דבר סובייקטיבי. אני מנחש שאם הדרום היה מנצח היתה חושב אחרת( בכללי התייחסות ל "אמת" לפי הבנתו זו סוגיה מעניינת)

MJ234523
MJ234523
18/08/2017 9:49:16

משהו רע עובר על האתר הזה בחודשיים האחרונים.

במקום לדבר על הופס, מדברים פה או על דת או על פוליטיקה!

Georgio
Georgio
18/08/2017 13:59:48
הגב ל  MJ234523

צודק בהחלט. ועוד קיץ ארוך לפנינו

דינגו
18/08/2017 20:03:18
הגב ל  MJ234523

ממש לא נעים שאנשים מביעים דיעה בנושא גזענות, רצח, ניאו-נאצים והאם נשיא ארה"ב צריך לגנות אותם, או לגנות את כל הצדדים, להמתין יומיים ואז לגנות את הנאצים בהודעה שמישהו כתב לך, ויומיים לאחר מכן לחזור למנטרה המקורית (והאמיתית מבחינתו) שהיו שם אלימים משני הצדדים, ולא כל מי שצעד עם לפידים ביום שישי בחברת אנשים שקוראים
"jews will not replace us" (הנה קישור –
https://www.youtube.com/watch?v=t16xYMSyMXU באיזור 03:50 יש תיעוד של אותן צעקות, למרות שתמיד אפשר לטעון fake news) וגם קוראים "blood and soil" (חפש בגוגל את הביטוי הזה) הוא אדם רע – אלא פשוט אדם שרוצה לשמור על המסורת שלו.
אה רגע, אמרתי מסורת+רע – הפסקת להקשיב.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
18/08/2017 9:59:55

תודה מנחם.
יש הבדל גדול מאוד בין להביע דעה לבין המהלך של דורנט. כאשר שלי יחימוביץ' הפסידה לנתניהו לפני כמה שנים היא הלכה להיפגש איתו מתוך כבוד למוסד גם אם דעתה שונה לחלוטין וברור לכל שהם לא ישבו באותה הממשלה. במהלך כזה הוא לא רק בז לטמרפ אלא לעם האמריקאי ולשיטה הדמוקרטית.

captain beefheart
captain beefheart
18/08/2017 10:48:37

באיזה קבוצה משחקת שלי יחימוביץ ועד מתי החוזה שלה?

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
18/08/2017 11:03:50

דורנט כמו כל ספורטאי הוא אינו דמות פרטית תרצה או לא תרצה. הוא דמות ציבורית שהכסף שלה והכוח שלה קשורים בעבותות לציבור. טעות היא לחשוב שהם יכולים לומר ולהביע את כל מה שעולה על רוחם – הם נמצאים בתפקיד ושואבים ממנו הרבה מאוד עוצמה – והם צריכים לכבד בחזרה. זה בכלל לא אומר שאסור להם להביע את דעתם ואפילו בצורה נחרצת אבל מה שדורנט אומר חוצה את זה בהרבה.

Avri
Avri
18/08/2017 11:38:43

דוראנט לא יכול להגיד ולעשות מה שהוא רוצה??!?? אתה כנראה לא מבין את כל הסיפור הזה שנקרא דמוקרטיה וחרויות פרט. אבל אל תתבאס, יש עוד המון כמוך.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
18/08/2017 12:36:06
הגב ל  Avri

זה מה שאמרתי? האם דיברתי על שיח של זכויות? האם ניסיתי לסתום למאן דהוא את הפה? זה סתם לעשות דמוניזציה למה שאמרתי.

Avri
Avri
18/08/2017 15:58:18
הגב ל  Avri

"דורנט כמו כל ספורטאי הוא אינו דמות פרטית תרצה או לא תרצה. הוא דמות ציבורית שהכסף שלה והכוח שלה קשורים בעבותות לציבור. טעות היא לחשוב שהם יכולים לומר ולהביע את כל מה שעולה על רוחם…"

קשה לדעת למה אתה מתכוון, אם זה שונה ממה שאתה במפורש אומר…

גיא הרשע
גיא הרשע
18/08/2017 12:07:43

דוראנט לא דמות ציבורית, והוא לא חייב דין וחשבון לאף אחד.
לא בחרו בו, והוא לא מכהן במשרה ציבורית.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
18/08/2017 12:39:53
הגב ל  גיא הרשע

זה לא משנה – אנו לא מדברים כאן על שיח חוקי אלא התנהגות שנתפסת ככזו וכזו. כאשר בר רפאלי מתבטאת בצורה מסויימת יש הגיון בכך שיהיה כעס על דבריה. היא שואבת את כוחה מן הציבור. זה לא אומר שישהו מנסה לסתום לה את הפה זה כן אומר שטבעי שהתגובה הציבורית תהיה כעוסה היות והיא נתפסת כמי שאמורה להזדהות עם הציבור וככזו הציבור יכעס עליה אם היא תחרוג מן הנורמות שלו ויקרא לבטל לה קמפיינים וכו' וכו'. אז חוקית אכן היא לא חייבת דין וחשבון על מה שהיא אומרת בפועל ככה זה עובד תרצה או לא תרצה.
דרך אגב כל עוד זה במסגרת החוק, למה ראש הממשלה לא יכול להגיד מה שהוא רוצה? איפה זה כתוב שאסור לו? אלו בסך הכל ציפיות שאנו יוצרים לעצמנו וסטנדרטים מסויימים שמקובל לומר..

גיא הרשע
גיא הרשע
18/08/2017 13:01:37
הגב ל  גיא הרשע

ראש הממשלה אכן אומר כל מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה,
גם אם דבריו הם שקר מוחלט.

מה שדוראנט עושה נתפס בעיני כמחאה.
ומחאה, כל עוד היא לא אלימה –
היא לא רק לגיטימית בדמוקרטיה,
היא רצויה.

מבין פחות מאפסי
מבין פחות מאפסי
18/08/2017 10:55:31

תגובה חד פעמית לחלוטין :
אתה מתכחש לגולדן וחובר ל-OKC ?
או נשאר בגולדן ומגרש את החוצפן שהרי ידוע לכל שגולדן לא היתה צריכה אותו כלל ?

מבין פחות מאפסי
מבין פחות מאפסי
18/08/2017 10:58:27

זה ציני …

+1
+1
18/08/2017 10:08:49

טראמפ הוא הנשיא ואתה בא לכבד/ מכבד אותך הנשיא אין לאירוע שום קשר פוליטי. זה לא שביקור הנשיא הוא יוזמה חדשה זו מסורת קבועה. ודרך אגב דוראנט הראה את מקור השינאה האמיתי שלו- טראמפ הוא לא אובאמה/ שחור ודוראנט התבטא בסגנון זה ביום- יומיים האחרונים ואם מדברים על גזענות אז זו גזענות אמיתית לדעתי.

captain beefheart
captain beefheart
18/08/2017 10:51:47
הגב ל  +1

"אתה" בא לכבד?
מי זה "אתה" דוראנט? מנחם?
ומי בכלל אתה שתסביר לנו מה אדם פרטי בארה"ב צריך או לא צריך לעשות? למה, כי ככה נראה לך?
ולסעיף האחרון והאווילי במיוחד – איך הוא מסתדר עם חמישים שנה של שחורים שהתארחו בגאווה ושמחה אצל כל הנשיאים הלבנים שקדמו לאובאמה?

Avri
Avri
18/08/2017 11:45:27
הגב ל  +1

במדינה דמוקרטית לאנשים יש זכות לבוא ולכבד רק את מי שהם באמת מכבדים. האקט של דוראנט הוא אקט פוליטי של מחאה אבל הוא לגמרי לגיטימי ובמסגרת גבולות המשחק.

עדי
עדי
18/08/2017 11:20:27

דורנט כרגיל לא ראשון, הוא בסך הכל הולך אחרי לברון ג'יימס, שמתווה את הכיוון נגד טראמפ. לברון הולך ונעשה הספורטאי הכי משמעותי באמריקה, זה כבר מעבר לספורט, כל הצעדים שלו מחושבים לכיוון הפוליטיקה, בתוך זה אולי גם המעבר ללוס אנג'לס. זה גם מסביר את הירידות של מייקל ג'ורדן עליו, שנשמע כמו סתם טרחן זקן. כי בזמן שאין ויכוח מי הכדורסלן הכי גדול בכל הזמנים, אין באמ תחרות עם מייקל, לברון תיכף עוקף את ג'ורדן ברמת ההשפעה הפוליטית.

Avri
Avri
18/08/2017 11:35:57

אי אפשר לראות את התמונה!

פינקי
פינקי
18/08/2017 11:53:33

טראמפ אדם מאוד בעייתי (עדיין לא מאמין שהוא באמת נבחר), וזאת זכותו המלאה של דוראנט להביע דעה ולהחליט שהוא לא נפגש איתו.
עם כל זה, לא ברור לי מה הוא חושב שייצא מזה, לא להיפגש עם אדם רק בגלל שאתה לא מסכים איתו זה צעד די אינפנטילי, אם יש מחלוקת צריך לדבר עליה בצורה עניינית, לא להישאר זעוף בבית.

captain beefheart
captain beefheart
18/08/2017 11:59:41

לעניין הביקור בבית הלבן:

NBA, למרות המילה national, היא גוף פרטי. חברה בע"מ. כל מה שקורה שם הוא עניין פרטי ואין לו שום קשר למדינה. נוצרה מסורת ארוכת שנים של ביקור האלופה אצל הנשיא, אבל זו רק מסורת. הנשיא חייב לא חייב להזמין, הקבוצות והשחקנים לא מחוייבים להגיע.
קווין דוראנט (כמו חבר קבוצתו עומרי כספי) הוא שכיר בחברת NBA בע"מ. יש לו חוזה אישי מול אדם סילבר, שמנהל את העסק בשם בעלי המניות (שהם בעלי הקבוצות). לפי החוזה הוא צריך לציית לכל מיני דברים. הגעה לבית הלבן אינה אחד מהם.

לעין הישראלית ה"סירוב" של דוראנט ואחרים נראה מוזר. אולי מפני שאנו רק בתחילת עידן הספורט המקצועני, ודי נחשלים בתחום.

captain beefheart
captain beefheart
18/08/2017 12:01:25

המילה "חייב" נכפלה בטעות. סורי ושבת שלום

אפלטון
אפלטון
18/08/2017 12:06:23

חחח מנחם אתה ענק עם "התמונה שתיתלה בגאווה במחסן לדברי ים" 🙂
עכשיו רק שנוכל לראות את התמונה ולשפוט אם היא מתאימה להיכל התהילה או למחסן

מנחם לס
מנחם לס
18/08/2017 17:58:03
הגב ל  אפלטון

היא סוף סוף ניכנסה

אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
18/08/2017 12:32:24

אם לברון מגיע לבוסטון , אני עושה קעקוע של הסלטיקס על הגב. וזה לא יקרה.

עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2017 12:46:52

הקלידו את התגובה כאן…

עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2017 13:00:11

אני רק שאלה. כשטום בריידי לא הגיע עם הקבוצה לביקור בבית הלבן זה גם היה כל כך בזיוני?

Ljos
Ljos
18/08/2017 15:31:28

מתי זה קרה?

Ish
Ish
18/08/2017 15:32:36
הגב ל  Ljos

אם כבר צריך לשאול לאיזה פעם הוא מתכוון

גיא הרשע
גיא הרשע
18/08/2017 15:34:39
הגב ל  Ish

למיטב זיכרוני, בריידי פגש גם את קלינטון, וגם את בוש.

עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2017 15:39:47
הגב ל  גיא הרשע

אבל לא את אובמה

Ish
Ish
18/08/2017 15:41:15
הגב ל  גיא הרשע

כן, הוא הגיע שלוש פעמים לבית הלבן, אבל כמה אליפויות יש לו?

Ish
Ish
18/08/2017 15:42:35
הגב ל  גיא הרשע

עוד פעם אני מקליד לאט מדי

די כבר איתך, תלך לגרמניה

עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2017 15:45:00
הגב ל  גיא הרשע

לא יכול.
כבר שם.

Ish
Ish
18/08/2017 15:51:04
הגב ל  גיא הרשע

אוף איתך, שלח את אשתך והילדים לאילת

גיא הרשע
גיא הרשע
18/08/2017 15:33:08
הגב ל  Ljos

השנה, אחרי הזכייה של הפטס.
אבל יש הבדל –
בריידי אמר במפורש שנבצר ממנו להגיע, ושזה לא בגלל דעתו הפוליטית.

עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2017 15:38:15
הגב ל  גיא הרשע

אהה אז "סיבות משפחתיות" זה לא מזלזל?

גיא הרשע
גיא הרשע
18/08/2017 15:42:38

יש הבדל גדול –
דוראנט הפך את אי ההגעה שלו למחאה פוליטית,
בריידי הסתתר מאחורי תירוץ.

לכן יש הבדל באופן בו האי הופעות של ה-2 נתפס בתקשורת.

עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2017 15:43:58

בסדר. אז שאר החברים שלו שלא הגיעו בהחלט עשו את זה באופן מוצהר וכלום לא קרה.

גיא הרשע
גיא הרשע
18/08/2017 15:50:11

תאמין לי,
אני האחרון שיחפש תירוצים עבור טראמפ. או בריידי.

אם כבר, הביקורת שלי הייתה נגד בריידי (הסתתר מאחורי תירוץ).

עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2017 15:51:35

תירוץ די מוצדק דווקא אבל מה זה משנה. כולם מדברים על זה כאילו שיש חובת נוכחות.

Ish
Ish
18/08/2017 15:55:14

בסוף ישלפו מקלות ויצא שכספי ילך לבית הלבן לבד

גיא הרשע
גיא הרשע
18/08/2017 15:57:03

שיישלחו את וארז'או…

עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2017 15:33:26
הגב ל  Ljos

באפריל השנה.

Ljos
Ljos
18/08/2017 15:43:37

אז אתה אומר שהוא התאמץ לא לזכות באליפות בשנות אובמה, אבל אז התפלק לו והוא היה צריך למצוא תירוץ?

עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2017 15:44:29
הגב ל  Ljos

לא.
אני אומר שעושים מהשטות הזו ביג דיל.

Ljos
Ljos
18/08/2017 16:43:09
הגב ל  Ljos

קיוויתי שתהיה תיאוריית קונספירציה טובה.

מנחם לס
מנחם לס
18/08/2017 17:59:57

אולי הוא היה חולה? אני לא זוכר שהוא דיבר על כך ל-פ-נ-י הביקור. למעשה אני לא זוכר שבכלל ניכתב על כך.

עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2017 18:04:07
הגב ל  מנחם לס

זו בדיוק הנקודה שלי.
ואת זה שבנט, בלאונט, אמנדולה ועוד כמה לא הגיעו במוצהר מהסיבות של דוראנט אתה זוכר?

אסף
אסף
18/08/2017 13:06:04

"לדעתי דונלד טראמט אינו יציב נפשית עם בעיות אגו רציניות ביותר המתנהג כילד כשהוא מותקף, והדבר היחיד שמעניין אותו הוא כיצד הוא ייראה בסיום היום. הוא אגו-מניאק ברמה קלינית, שהאג'נדה היחידה החשובה לו היא 'דונלד טראמפ', והוא לא שם קצוץ או רבע קצוץ על "שחורים", "יהודים", או "צהובים". הדבר היחיד שחשוב לו הוא שהוא ייצא מנצח וייראה מנציח." מנחם דעתי לא רחוקה משלך בנושא הזה ושחושבים שזה האיש שהוא מנהיג העולם החופשי ובסופו של יום האיש עם היד על ההדק זה הרבה יותר ממפחיד בעיניי.
יפה לראות בשנים האחרונות את בכירי הכוכבים השחורים פותחים פה בנושא זכויות הקהילה השחורה בארה"ב בניגוד לעבר ששחקנים העדיפו לא להפגע כלכלית ולא לדבר בנושאים הללו.

חמי
חמי
18/08/2017 13:25:04

איך אמר קומיקאי אמריקאי בגרמניה אין פסלים של היטלר אבל כולם למדו עליו בשעורי היסטוריה כך שאין צורך בפסלים של הקונפדרציה.

ואם נחזור לכדורסל, אני בטיול במזרח וכל החולצות כדורסל הם של מייקל ג'ורדן ומעט מאוד של קרי. את החולצה של לברון לא ראיתי בכלל.

חמי
חמי
18/08/2017 13:25:24

ואת התמונה לא רואים

מנחם לס
מנחם לס
18/08/2017 18:01:48
הגב ל  חמי

עכשיו רואים

חמי
חמי
19/08/2017 14:15:49
הגב ל  מנחם לס

היה שווה להמתין, פורטרט של מלך 😊

עידן
עידן
18/08/2017 14:22:38

טוקבק שכתבתי באתר ספורט 5 בכתבה על דוראנט

רוב התגובות של אנשי הימין פה נובעות מבורות.מבחינתם נבחרנו בקלפי ועכשיו תנו לנו 4 שנים של דיקטטורה.דוראנט מממש את זכותו הדמוקרטית למחאה לא אלימה.בחירות הן חלק קטן בדמוקרטיה.להלן מדינות שיש בהן בחירות כמו רוסיה טורקיה והרבה מדינות אפריקאיות אבל אין דמוקרטיה.דמוקרטיה זה גם זכויות אדם ואזרח ולכן ארצות הברית לא הייתה דמוקרטיה אמיתית עד סוף שנות השישים.קווין דוראנט הולך בעקבות לברון גיימס שאמנם אני לא מחבב את משחק הכדורסל שלו אבל בניגוד לגורדן שאותו אני מחשיב למספר 1 בכל הזמנים מבחינת כדורסל הוא הולך מבסס את עצמו כדמות הרבה יותר חשובה מגורדן בטח אצל האפרו אמריקאים.ועוד משהו בקטנה לאנשי הימין.לא שמעתי תלונות שהימין האמריקאי עשה את המוות לאובאמה כולל הפצות שקרים ותיאוריות קונספירציות ולא כשביבי היה ראש האופוזיציה בתקופה של רבין ואולמרט ועשה להם טרור[חוקי].פתאום שהימין בשלטון כל התנגדות אופוזיציונית היא לא דמוקרטית ומפה נובעת הבורות.עוד 3 שבועות מתחילה ליגת ה nfl.שם מנגנים את ההמנון לפני כל משחק.צפו לעונה סוערת יותר משנה שעברה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
18/08/2017 23:03:32
הגב ל  עידן

למה דיקטטורה? אין שום דיקטטורה.
המפלגה הערבית עדיין פה ותסיים את הקדנצייה באיזו דיקטטורה יכול להתקיים דבר כזה שמפלגה שפועלת נגד רוב האוכלוסייה ובפרהסייה ממשיכה להתקיים ובלי סכנה לקיומה? לא בחרתי נתניהו אבל אתה משתמש במילה דיקטטורה בחופשיות שלא מתאפשרת בדיקטטורה ובלי חשש שבגלל דעותיך תסתכן חס וחלילה במאסר. הכי מצחיק זה שמשווים את נתניהו לארדואן…. השנאה מעבירה אנשים על דעתם ומוציאה מהם את כל האובייקטיביות.

עידן
עידן
18/08/2017 23:25:01
הגב ל  ד"ר הופמן

לא הבנת את מה שכתבתי כי זה נכתב בקונטקס לתגובות באתר ספורט 5 של מגיבי ימין שנעו בין קללות גזעניות לדוראנט לבין השמאל לא יודע לכבד תוצאות בחירות ומבחינתם דמוקרטיה מסתכמת רק בקלפי.המונח דיקטטורה מתייחס למה שהטוקבקים מהימין רוצים שיהיה בין בחירות לבחירות לא למה שקורה בפועל

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
19/08/2017 5:54:19
הגב ל  עידן

השיח הזה נהייה לי לזרא. גועל נפש מרוכז של קללות משני הצדדים וגזענות בצורה הכי מגעילה משני הצדדים ובאותה הרמה הנמוכה. מצחיק שהשימוש במושג בבונים מוכר לי הייטב עוד מלפני 20 שנה כששמעתי אותו דווקא משניי ידידים ובלי שום כוונה גזענית לתיאור אנשי הימין. זה מושג שעלה לדיון על ידי שני זואולוגים שגם מדריכים כל שנה כמה טיולים לקנייה וטנזנייה שעקבו אחרי הבבונים במדינות אלה והשוו את התנהגותם להתנהגות אופיינית במקומות מסויימים פה בארץ. הם מצאו הקבלה מאד גדולה, אתה יודע מה עידן, זו כן גזענות אבל שוב אני טוען שכולנו גזענים בצורה כזו או אחרת, זה לא יפה אבל זה כנראה טבעי. גילוי נאות, לא אפול פה בוויכוח האם ההשערה שלי מסוססת על ניסויים אמפיריים או לא.
משפט אחרון, לא תהייה פה דיקטטורה, זו מדינה דמוקרטית פלורליסטית למרות כל הבעיות ובזכות כל היתרונות.

תומש
תומש
18/08/2017 14:23:27

לא רואים את הציור…אבל הדוק להיכל התהילה זה רעיון ענק! ולדעתי גם אפשרי, ועוד בחייו. כיוון שהוא מתכוון לחיות עם העיזים שלו לפחות עד גיל מאה יש לזה גם זמן. אני רציני. אין בעולם, נראה לי, הרבה מקרים שההחדרה של הנבא למדינה שלהם רשומה לחלוטין על שמם, ושכל עיתונות הנבא במדינתם היא צאצא שלהם. זה שווה hof. אני קורא להשיק את הקמפיין!

מנחם לס
מנחם לס
18/08/2017 18:02:49
הגב ל  תומש

עכשיו רואים!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/08/2017 14:28:14

לברון לבוסטון? אני רוצה וגם לא רוצה. איך הוא יסתדר עם סטיבנס?
I don't think so

מתן
מתן
18/08/2017 15:05:45

הזלזול הזה בנשיא חייב להפסיקדחוף מי הם הם בכלל הספורטאים האלה שילכלכו ככה על טראמפ מי הם בכלל השחורים שם הם מקור הבעיה שלא ימציאו סיפורים הוא גזען או משהו כזה הרי ידוע שהשחורים שם חסרי תרבות ופראי אדם שרובם לא כולם אבל אחוז גבוהה מהם רק עושים פשיעה אינסופית

גיא הרשע
גיא הרשע
18/08/2017 15:29:58
הגב ל  מתן

אני אשתדל להיות עדין ככל האפשר –

א. סימני פיסוק.

ב. הרי ידוע שהשחורים שם חסרי תרבות ופראי אדם.
זה מקרה קלסי בו חסרים סימני הפיסוק.
איפה ה-" – " שיראו שזה ציטוט?
(מתוך תורת הגזע כרך ב')

שחר
שחר
18/08/2017 15:22:46

גילוי נאות אני לא חובב טראמפ, אני מכיר בזכותו של דוראנט להמנע מהביקור ועדיין לא רואה במחאה הזאת שום תועלת. רק ינציח עוד יותר את ה"אנחנו והם" שמנהיגים כמו טרמאפ חיים על הנרטיב הזה(וגם בארץ יש תואם מהסוג הזה..).
לא רואה איך מתפתח משהו טוב מחרמות מהסוג הזה, גם תומכי BDS למשל חושבים שאנחנו מייצגים את הרוע המוחלט ואין טעם אפילו להדברות איתנו, בנתיים לא אנחנו ולא הפלסטינים משיגים דבר חיובי אחד מהתנועה הזאת.

Ish
Ish
18/08/2017 15:37:04
הגב ל  שחר

הם לא שם בשביל לדבר עם הנשיא על מדיניות או פתרון בעיה או טיפול בנושא זה או אחר. אז איפה חוסר ההגעה משפיע על הדברות כלשהי?

נתן גולד
נתן גולד
18/08/2017 16:18:24
הגב ל  Ish

לא משפיע על הידברות רק עוזר לאנשים כמו טראמפ לפתח את הקונספציה של אנחנו והם.

Ish
Ish
18/08/2017 16:35:04
הגב ל  נתן גולד

ולחוסר הגעה של שחקן כדורסל לבית הלבן שעושה זאת כדי למחות על זה שטראמפ מפתח את הקונספציה הזאת(נגיד ש) יש השפעה על זה איך בדיוק?

נתן גולד
נתן גולד
18/08/2017 17:37:10
הגב ל  Ish

זה עוזר לטראמפ לפתח את הנראטיב הזה. דלק ליחסי הציבור. כמו שהbds עוזר לביבי הרבה יותר ממה שהוא עזר להרצוג.

Ish
Ish
18/08/2017 20:36:52
הגב ל  Ish

הוא מתפקד מספיק טוב בלייצר את זה גם בלי. להביע מחאה עדיף פי כמה על הסכמה בשתיקה.

נתן גולד
נתן גולד
18/08/2017 21:04:16
הגב ל  Ish

הוא היה יכול להביע מחאה בצורה אחרת אבל שיעשה מה שבא לו

נתן גולד
נתן גולד
18/08/2017 22:18:45
הגב ל  Ish

להבדיל אלף אלפי הבדלות. ג'סי אוואנס יכל להחרים את האולימפיאדה בגלל המשטר הפאשיסטי של גרמניה. מה נראה לך היה עדיף לעשות את מה שהוא עשה או להחרים את האולימפיאדה?

Ish
Ish
19/08/2017 2:23:27
הגב ל  Ish

אני לא מבין איפה אתה רואה כאן הקבלה. לא להגיע לבית הלבן כדרך להביע מחאה לא משפיע על פועלו של דוראנט כשחקן כדורסל כהוא זה. בעוד שאם אוואנס היה מחרים את האולימפיאדה הוא היה נאלץ לוותר על פועלו כספורטאי. למעשה אם ננסה ליצור הקבלה היא אולי תהיה שאוואנס היה מסרב להזמנה של היטלר להגיע לערב הערכה זוכי המדליות באולימפיאדה שהוא מארח באיזה מקום.
אגב נקודה לגבי אוואנס והבית הלבן. הוא לא הוזמן אליו.

נתן גולד
נתן גולד
18/08/2017 16:17:11
הגב ל  שחר

+1

etayle
etayle
18/08/2017 17:02:52

אני כבר לר קורא חדשות אבל מהמעט שהבנתי לא רואה בעיות במה שטראמפ אמר, ומי שהכי מנציח את העוני אלו השחורים עצמם, ואנשים כמו דוראנט צריכים להתעסק בלמשוך את האוכלוסייה השחורה קדימה( דבר שהם בהחלט עושים) ופחות להתעסק בדברים שמצדיקים התמסכנות( כמו יצירת שיח של שנאה סביב טראמפ). בנוגע למה שדוראנט עשה אני מאוד אוהב את זה שספורטאים מתבטאים בנושאים שמפריעים להם( הם הגיעו לעמדת השפעה אז שינצלו אותה), אך לא מת על האקט עצמו.
והורדת פסלי הקונפדרציה( לפי מה שהבנתי) זה דבר מזעזע, אין דבר נוראי יותר מהריסת ההיסטוריה, זו דרכם של הברברים מדעאש.

etayle
etayle
18/08/2017 17:06:42

ורק עוד שאלה, איך "הימין הקיצוני" משוייך לרפובליקנים? ה KKK היה חלק מהשמאל, חלק גדול מתומכי העבדים היה חלק מהשמאל, מצחיק הם מנסים ליצור מצג שווא בכח "ימין אלים שמאל נאור" מזכיר את הטרימונולגיה של הארץ הימיו מסית השמאל מבקר.

עידן
עידן
18/08/2017 17:10:45
הגב ל  etayle

הימין הקיצוני עבר למפלגה הרפובליקנית בשנות ה60 אחרי שלינדון גונסון העביר את חוקי זכויות האזרח.חוקים שאת רובם התחיל קנדי לפני שנרצח.

etayle
etayle
18/08/2017 17:20:43
הגב ל  עידן

מה זה עבר? יש לך( שואל באמת ) רשימת חברי KKK ולאן הם הצביעו?( כמובן שגם אם 100% הצביעו לטראמפ זה לא משנה מהומה, רק תוהה על ההשתייכות הכ"כ ברורה הזאתי) בד" כ אנרכיסטים לא באמת מזוהים פוליטית עם אף צד( גם המכונים " שמאל קיצוני" הם לא באמת משוייכים לצד השמאלי", אך משום מה מצפים מהימין לגנות את הקיצונים המיוחסיים אליו בעוד מהשמאל אין דרישה כזאת)

דדי
דדי
18/08/2017 17:28:52
הגב ל  etayle

פיתרון פשוט בשבילך יכול להיות להקשיב למה שהם אומרים על טראמפ.

עידן
עידן
18/08/2017 17:32:41
הגב ל  etayle

כן עבר.נטשו את המפלגה הדמוקרטית בגלל שנתנו זכויות לשחורים.מדינות בדרום כמו אלאבמה לואיזיאנה טקסס דרום קרולינה מערב וירגיניה דלאוור מרילנד היו דמוקרטיות ב 1960 ומאז חתמה על זכויות האזרח עזבו את המפלגה הדמוקרטית והפכו לבייס של המפלגה הרפובליקנית ב50 שנה האחרונות

עידן
עידן
18/08/2017 17:41:05
הגב ל  עידן

תיקון טעות.דלאוור הקטנהומרילנד נשארו דמוקרטיות אבל שאר המדינות נטשו

עידן
עידן
18/08/2017 17:25:58
הגב ל  עידן

אבל זה מעבר למפלגות.טראמפ הוא לא רפובליקן ולא דמוקרט.החיבור שלו עם הוויט סופרימסי והניאונאצים זה דבר שלא קרה לאף מועמד ב עשרות שנים האחרונות.הוא עצמו מחזיק בסגל הבית הלבן 3 אנשים מאד חשובים בסגל שלו שמאמינים בוויט סופרימסי[עליונות הגזע הלבן]-סטיב באנון סבסטיאן גורקה וסטיבן מילר[למרות היותו יהודי]

etayle
etayle
18/08/2017 17:53:39
הגב ל  עידן

אני רוצה להאמין שטראמפ לא שותף לדברים האלו. לדעתי חלק לא מבוטל של חזרתם לשיח של הארגונים האלו זה חלק מתגובה לממשל אובמה והתחושה שהדמוקרטים ״גונבים״ להם את המדינה
, זה ותחושת הסלידה מהממשל הרקוב והמדיה (שעבודתית מנסה לעשות שטיפת מח) גרם לעליית הגורמים הקיצוניים ( זה קורה אגב בכל העולם) טראמפ היה האיש הנכון(אנטי ממסדי) ובמקום הנכון, אני אישית יותר מפחד מהקומוניסטים שנמצאים במפלגה הדנוקרטית, לא מאמין שעדיין לא הוציאו את הדת המטורפת הזאת מחוץ לחוק.( ככל הנראה הדת שהרגה הכי הרבה אנשים במהלך ההיסטוריה)

עידן
עידן
18/08/2017 17:57:05
הגב ל  etayle

שיהיה ברור.אני מתעב גם את הקיצוניים בצד שמאל ויש אנטי ישראליות הרבה יותר גדולה אבל כל מה שהבאתי הוא את נקודת מבטו של דוראנט כשחקן שחור וכאזרח שחור שרואה את העלייה המאסיבית של הנכדים והנינים של אלו ששרפו שחורים במאה הקודמת וזו שלפניה

עידן
עידן
18/08/2017 17:58:26
הגב ל  etayle

ונשיא ארצות הברית שדי מגבה אותם כי הם אחוז לא קטן ממצביעיו

etayle
etayle
18/08/2017 18:09:44
הגב ל  etayle

אני לא הבנתי שהוא מגבה אלא שהוא משליך אחריות על שני הצדדים- נראה שגם רוב הציבור האמריקאי(לפי הסקר שמנחם פרסם) חשב ככה. אישית חושב שהפתרון של הקהילה השחורה זה לקחת את גורלם בידיהם כמו שאמר בן קרסון )תרגום חופשי) עוני הרבה פעמים זה דבר תודעתי, וחלוקת תלושי מזון הופך את אדם למשועבד לממסד לא למשהו יותר טוב.

מנחם לס
מנחם לס
18/08/2017 18:07:24
הגב ל  עידן

סטיב באנון הוא המפחיד ביותר.

MBK
MBK
18/08/2017 17:51:05

תמונה ענקית מנחם !!
מחמיאה לך מאוד
מה זאת החליפה הירוקה הזאת ??? קנית אותה בסייל בוולמארט 😀

מנחם לס
מנחם לס
18/08/2017 18:08:53
הגב ל  MBK

מידן, זו לא "תמונה". זה ציור. הרוסיה אמרה לי בתחילה שהיא "ציירה מזכרון"…עלאק. אח"כ הודתה שהחבר הרוסי שלה (אמן מאד ידוע) צייר מתמונה מהיתה לה

MBK
MBK
18/08/2017 18:26:37
הגב ל  מנחם לס

כן ברור לי שזה ציור
מחמיא לך מאוד

"הרוסיה"
"הרוסיה"
19/08/2017 10:57:03
הגב ל  MBK

הציור לא " מחמיא " למנחם, הוא באמת היה מאד דומה לשון קונרי , רק יותר חכם, מוכשר, ממזרי וסקסי.
אפשר לראות צילומים שלו בדפי כריכות של ספריו או בעיתונות שנות 70-80.
זה ציור שמן של צייר ידועה שנעשה על פי צילום בלי כוונה להחמיא.
ס.

עידן
עידן
18/08/2017 17:52:49

סוף סוף רואים את התמונה.באמת דומה לשון קונרי

אליקו
אליקו
18/08/2017 17:54:30

ביג לייק. רק עכשיו רואים את התמונה.

עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2017 17:55:33

יכול להיות שזו רק העין הבלתי מזוינת שלי אבל זה מרגיש מפוטשפ.

מנחם לס
מנחם לס
18/08/2017 18:10:50

גם לי היה חשד כזה שיש כאן מין "מעשה רוסי" אבל היא נשבעה לי שלא.

עידו גילרי
עידו גילרי
18/08/2017 18:16:46
הגב ל  מנחם לס

משהו בפרופרוציות ובפרטים בכלל מאד שונה בין הפרצוף לשאר.
אין פה מומחה גרפיקה ממוחשבת?

מנחם לס
מנחם לס
18/08/2017 18:16:31

אני ראיתי את התמונה בביתה כמה פעמים ואין שאלה שמכחול צבע שמן השאיר אותותיו, ואין לי גבות כאלה וגם בשיניים זה לא בשיוק אני וגם באף. בביקור הבא בארץ אקח ממנה את התמונה ואשאל מומחה. אבל, בעצם, מה זה משנה לי? התמונה הרי תיתלה במחסן בחצר שם ליאור שומר את החסקה ואת הסרפבורד.

etayle
etayle
18/08/2017 17:57:52

אני תמיד חושב שיצירת שיח משותף עדיפה על יצירת השיח אנחנו והם, אך כנראה לאנשים יותר קל למצוא את המבדיל מאשר את המשותף, בנושא הזה דווקא ישראל במצב טוב – יש תחושה שהציבור הישראלי/יהודי הרבה יותר מחובר מאשר רוב אוכלוסיית העולם, כנראה שהאתוס המשותף מהווה תפקיד מרכזי בזה ב״ה (למרות שיש לנו עוד לאן לשאוף).

Ish
Ish
18/08/2017 20:45:50
הגב ל  etayle

אתה מדבר על המדינה שכל מי שיש לו חוסר הסכמה כלשהי עם מדיניות הממשלה בנקודה זו או אחרת ישר נשלח לחפש את מקומו בברלין?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
19/08/2017 5:58:54
הגב ל  Ish

אילו דיבורים בעלמא.
לא צריך לקחת אותם יותר מדיי ברצינות.
מישהו מכריח מישהו אחר לעזוב?

Berch
Berch
18/08/2017 18:18:41

התמונה שוס !!!
לא יודע מי איש יחסי הציבור של להברון אבל צריך ללמוד עליו בקורסים של יח"צ על איך לא לעשות דברים….

החקלאי מאי שם
החקלאי מאי שם
18/08/2017 18:49:42

תמונה ענקית. נראה לי שאתה מסמיק מנחם. האם זה משהוא שהציירת הראתה לך ?

אשך טמיר המקורי
18/08/2017 19:51:21

מנחם, תמונה אדירה וסיפור נהדר !! 🙂
בול שון קונרי

דקסטר
דקסטר
18/08/2017 21:41:49

דוראנט מאוד מאכזב אותי
הוא באמת נשמע ומדבר כמו אחלה בן אדם אבל דווקא עכשיו זאת הזדמנות לחבר בין הצדדים ולא להנציח את הפילוג.

השחורים ובמיוחד האתלטים השחורים כל כך מכונסים נגד טראמפ שכל פלוץ הופך להיות מאבק בין גזעי.
אפשר לחשוב קלינטון היא אמא טרזה. אף אחד לא האשים את אובאמה בגזענות כאשר אכזריות השוטרים כלפי השחורים הגיע לשיאים חדשים.

שיחה אחת בין לברון\דוראנט\סטף לטראמפ יכולה להיות שווה הרבה יותר מאלף מחאות. את זה עושים על פוליטיקאים כמו אובאמה או קלינטון שיכולים להילחץ ולא על טראמפ שאין לו מה להפסיד.

אפלטון
אפלטון
18/08/2017 21:56:16

התמונה הזאת פשוט אפית. ישר לפרסומת The most intersting man in the world.
Stay thirsty my friends

ינון יבור
ינון יבור
18/08/2017 23:14:59

רק לי זה מזכיר את הציור של קרמר מסיינפלד?

אופיר נ.
אופיר נ.
18/08/2017 23:37:10

יופי של תמונה מנחם.

גל אל-איי
19/08/2017 2:07:36

גם לי, ינון. רק שקריימר היה הרבה יותר יפהפה. יש דברים שאמא טבע מסרבת לשנות. מל יכול להתנחם במוח נדיר ותאווה בלתי נשלטת לחיים

גל אל-איי
19/08/2017 2:16:11

אפרופו ״דה מוסט אינטרסטינג מן אין דה וורלד״ של אפלטון: מדובר בבחור יהודי בשם ג׳ונתן גולדסמיט שגר לידי, כאן במרינה דל ריי. הוא כיכב בפרסומת של הבירה המקסיקנית 8 שנים ומי שהחליף אותו זה כבר לא זה….
להלן חלק ממשפטי המחץ שלו:

He once parallel parked a train

He's never had to make a reservation for Valentine's Day

His blood smells like cologne

Hurting him only makes him more desirable.

He's won the same lifetime achievement award twice.

His former landlord uses him as a reference. he doesn't have to pay the security deposit eitherOr first and last month's rent

Bikers walk their motorcycles past his home.
They also get tattoos of his face

בול מנחם!!

אפלטון
אפלטון
19/08/2017 11:15:12
הגב ל  גל אל-איי

🙂
פרסומות גאוניות. הכי מנחם

מנחם לס
מנחם לס
19/08/2017 17:03:34
הגב ל  גל אל-איי

תודה לכולם.
ככה זה. פנים ש קזנובה ומוח נדיר (הכל כפול 20%)

סגירת תפריט
165
0
נשמח לתגובה שלך.x