מכבי ת"א החתימה את נוריס קול / הכניס מנחם לס

מכבי פוקס תל אביב גאה להודיע כי החתימה את שחקן האן.בי.איי שזכה בשתי אליפויות עם מיאמי, נוריס קול, לעונת 2017/18.
קול (1.88, 28) הוא קומבו גארד קשוח, מגוון ומנוסה מאוד, שיתרום לקבוצה רבות בשני צידי המגרש. מנהיג אמיתי, שיכול לחבר את הקבוצה ולהוביל אותה לעבר המטרות שלה.
מאמן מכבי, נבן ספאחיה: "נוריס הוא שחקן מצוין ויש לו גם אישיות נהדרת. הוא יכול לשחק ולתרום המון גם בעמדת הסקנד גארד וגם בעמדת הרכז. היה לו חלק משמעותי בשתי האליפויות של מיאמי היט, אנחנו מאוד נרגשים שהוא מצטרף למשפחת מכבי".
קול  גדל באוהיו וכיכב במשך 4 שנים באוניברסיטת קליבלנד סטייט, במדיה העמיד ממוצעים של 21.7 נק', 5.8 ריב' ו-5.3 אס' בעונתו האחרונה ב-NCAA, ואף זכה לכבוד מלכים כשגופיית המשחק שלו עם מספר 30 הופרשה ע"י המכללה ב-2016.
לאחר שנבחר בדראפט ה-NBA ב-2011 במקום ה-28 ע"י שיקגו בולס, עבר בטרייד למיאמי היט במדיה שיחק כ-4 שנים. ב-3 השנים הראשונות שלו העפיל עם קבוצתו לסדרת הגמר וזכה בתואר פעמיים (ב-2011/12 וב-2012/13). סה"כ בכל תקופתו במיאמי שיחק בממוצע 22 דק' ותרם 6.2 נק' ו-2.6 אס' למשחק.
בפברואר 2015 עבר קול בטרייד לניו אורלינס פליקנס, ובעונה לאחר מכן העמיד את הממוצעים הטובים בקריירה עם 10.6 נק', 3.7 אס' ו-3.4 ריב' ב-26.6 דק' משחק, עם שיא קריירה של 26 נקודות בהפסד לקליבלנד קבלירס.
את העונה האחרונה פתח בשורות שנדונג גולדן סטארס מהליגה הסינית אך בחודש מרץ האחרון חזר לליגה הטובה בעולם, הפעם למדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר ושותף ב-13 משחקים.
סך הכל שותף קול ב-360 משחקים בעונה הסדירה ב-NBA, ב-60 מהם פתח בחמישייה, והעמיד ממוצעים של 7.0 נק', 2.7 אס' ו-2.0 אס' ב-22.3 דק'. בפלייאוף שותף ב-68 משחקים ותרם 4.3 נק' ב-16.5 דק'.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. אני חושב שחדשה מענינת לא פחות היא שמרווין באגלי כנראה ישחק בדיוק. זה הופך תדרפט של שנה הבאה ליותר חזק, הוא דילג על שנה בתיכון היה מעומד להיות בחירה גבוהה מאד ב2019. הדראפט של 2018 יהיה דראפט של שחקני פנים בעיקר פאוארים חזקים. מעולה לקינגס שאים להם בחירה ב2019 פח8ת לניו גרזי שרק מ2019 יש להם בחירה.

    1. בבוסטון מזילים ריר על מרווין, נכון שהוא לא הראשון בדראפט אבל אוהבים את מה שיש לו ונראה שהוא החלק החסר בפאזל בשביל שעוד שנתיים שלוש בוסטון יהיו קונטיינדרים. האם זה יקרה או שדני מבשל טרייד גדול. אגב שוב Woj מדבר על טרייד בין בוסטון לקבס על קיירי, לטענתו נשמע על מגעים בספטמבר ונראה שהקבס מעוניינים בIT ג'ה טאטום ובראון, ואני שואל אז מה ישאר מבוסטון??
      לא נראה לי שאיינג' יוותר על העתיד.

      1. מוקדם מאד לדעת מי יהיה הראשון, אבל די ברור למה הם מזילים עליו ריר. אני דווקא מאד אוהב את מיילס בריגס וחושב שעד שיגיע הדראפט הוא יעלה במוקים לבחירת טופ 5.

        1. דרך אגב בוסטון לא היחידים שמזילים עליו ריר וממש לא בטוח שהוא לא יהיה הבחירה הראשונה לילד יש הייפ מטורף, יו סי אל איי ממש נלחמו עליו, מדברים עליו ככשרון ענק ענק כבר משהיה בן 14. כמובן שעד סוף השנה המיקומים השתנו מאה פעם כמו שלביסייר וגיילס היו אמורים להיות. בחירות מאד גבוהות והקולג הפיל אותם. בכל מקרה. הדראפט השנה מסתמן כמעניין יותר ממה שציפו ממנו, גם כמה שחקנים לא רעים בכלל בחרו להשאר בקולג, בריגס,ווילאמס, אנדרו גונס ועוד…ושוב קשה לדעת, מי בכלל חשב שדראפט 2009 יהיה אחד החזקים ,נחשב בזמנו לדראפט מנומנם.

          1. ישאנשים שרואים במרווין דייויס לעניים. אם זה ככה אני לוקח אותו בעיניים עצומות. השאלה היא האם ברוקלין ימשיכו להיות הנמושה של הליגה ואם גם LA יהיו שק חבטות מצד אחד או שאיינג' יסחור בבחירות הדרפט בשביל עוד סופרסטאר כדי לייצר ביג 3 חדש כרגע יש לו רק 2.5.

        1. לא בטוח שאני רוצה את אירווינג בבוסטון, שחקן שלא מדבר עם החברים בפליאוף ומנתק קשרלא נראה שיתאים לשיטה של סטיבנס, הכי טוב שיעבור לקבוצה במערב ושהקבס יחלשו בעמדת הסקנד.

  2. נראה שמכבי הביאו שני שחקנים שדומים מאוד ומשחקים על אותה עמדה, ג'קסון וקול.
    אם בהתחלה מכבי שמו את המפתחות אצל ג'קסון, עם הבאתו של קול נראה כי הוא הבכיר (קריירה וכד') מבין שניהם.
    בעבר הניסוי עם פרמאר ורוטצ'סטי (פארגו, שהיה רמה מעל, והיינס) לא ממש עבד ואני תוהה אם המקרה לא יחזור על עצמו.
    מכבי היו צריכים סקורר לעמדות 2-3 שיכול להוביל כדור (מקריי שכמעט והיה סגור) ובסוף הביאו שחקן עם אותן תכונות ודימיון לשחקן אחר בסגל.

      1. פארמר ורוצ'סטי לא עבד בעיקר כי הם לא שמרו, נוריס קול זכור לי כשומר מעולה בnba אז הוא יסתדר באירופה. הקליעה משלוש קצת עלובה, אבל צריך לזכור שבאירופה זה יותר קרוב אז אולי מהטווח הזה זה יהיה קצת יותר טוב.

  3. החתמה מסקרנת מאד מבחינתי .
    לא כל יום מגיע שחקן שלקח 2 אליפויות ארצה ועוד כשחקן רוטציה משמעותי בטח לפני גיל 30 היחיד שאני יכול להיזכר שעשה זאת הוא פארמר.
    מצד שני אין לו יד טובה והוא לא כ"כ שיחק שנה אחרונה ואיני יודע אם הוא יכול להיות האיש המרכזי בקבוצה כמו מכבי.
    בקיצור מסקרן

  4. החתמה מאוד מעניינת. קול לא באמת הצליח להתאושש מפציעה שעבר והסימן המשמעותי לכך הוא המעבר לאירופה.
    יהיה מעניין לראות איך השילוב בינו לבין פייר ג׳קסון יעבוד, אם בכלל. תודה מנחם !

  5. קצת מיותר. זו הדבקה של ההודעה לעיתונות? כי בווינט הטקסט זהה.
    לדעתי או לכתוב משהו עם תוכן או רק לתת כותרת בשביל שאנשים יגיבו.

  6. א.ב. – אתה הישראלי המכוער בדיוק כמו הגרביטר שלך. אתה בדיוק הסיבה שרבים כמוני מעדיפים לחיות בניכר ולא להתרועע עם טיפוסים כמוך.
    של נעלייך מעל רגלייך (אם בכלל יש לך כסף לנעליים) – כל מה שאתה יכול להפליץ במקלדת זה ביקורת על בנאדם בן 80 פחות 3 ימים שנותן את הלב והנשמה לאתר הזה?
    קצת מיותר עאלק. אתה הרבה מאוד מיותר. מקווה שתחפש ת׳חברים שלך במקומות אחרים ולא כאן. בוש והיכלם , חדל אישים שכמוך!

    1. קצת נסחפת, זכותך לחיות בנכר אבל לא חובה ללכלך על הארץ כדי להצדיק את זה. וכמובן שהתגובה שלא לא במקום( המטרה של הפוסט זה להעלות דיון, וזה עבד בצורה נהדרת )

      1. מסכים לגמרי, התגובה של גל מוגזמת בהחלט. ובהחלט זה הדרך ליצור דיון נחמד באתר על הידיעה, מנחם הןסיף בתגובות הראשונות , וכולנו מעדיפים לנתח את זה כאן איתך א.ב. ועם כל החברים ולא עם טרולים בynet.

  7. אמא שלי אמרה לי משפט חכם – לא נורא לא נורא להיות מכוער, עם כובע ומשקפי שמש בקושי שמים לב.

    כתבתי ביקורת כי אני מעריך את האתר, הייתי שמח לקרוא מה מנחם חושב על ההחתמה או לחלופין שתי שורות של "חם מהתנור" כשרוב הדיון בתגובות.

    הדבקה של ידיעה מהאתר של מכבי תל אביב נראית לי מתאימה יותר לאתרים ברמה של ווינט ופחות למוסד מכובד כמו הופס.

    אני לא מתכוון להדיר רגלי מהאתר אבל מאחר וכבר הצלחת להתרחק פיזית מאנשים כמוני, אני סמוך ובטוח שתוכל לאתר אתר אמריקאי תרבותי ומקצועי בו תוכל להחליף דעות עם אנשים כמוך בלי להתקל במגיבים לבנטינים מעצבנים ולא מנומסים. תנסה אולי בלוגים של stormfront.

  8. מודה ועוזב – ירוחם. אכן נסחפתי. קשה לי עם ביקורת על אדון עולם והלב והנשמה של האתר הזה. לוקח את זה אישית. מתנצל – זה בד״כ לא הסגנון שלי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט