מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.לקיחת תפקידי נשיאות וניהול כדורסל נלקחו מהדוק במרות

כשההחלטה לקחת מהדוק את כל תפקידיו מלבד אימון הקבוצה נעשתה, המחשבה המקובלת היתה שהכל נעשה בקואורדינציה, התאמה, והסכמה כללית.

עתה מתברר שמאומה לא יכול היה להיות יותר רחוק מהאמת. נשיאות הקבוצה והנהלת פעולות הכדורסל שלה נושלו ממנו כשהוא נאחז בהן כאילו גונבים מהאשך את הציצי האחרון כשהוא ממשיך להיאחז בציפורניו ולא מוותר עד שבעל הקבוצה סטיב בלמר אמר לו: "COACHING ONLY, OR NOTHING".

אחרי עוד כמה ישיבות הוסכם שלדוק תהיה מילה בענייני PERSONNEL, אבל הרצת הקבוצה וכל ה-BASKETBALL OPERATIONS יהיה האחריות של עוזר המאמן לשעבר לורנס פרנק (אחד משלנו) שעזב את מחלקת האימון והועלה בדרגה כשהוא למעשה עכשיו  בתפקיד עליון על זה של דוק.

סטיב בלמר הסביר אתמול את החלטתו במילים האלו:

 

“I’ve owned the team for three years now, and I really better understand what an owner’s responsibility is — and it turns out that running a franchise and coaching are two enormous and different jobs,” Ballmer said. “The notion that one person can fairly focus on them and give them all the attention they need isn’t the case. To be as good as we can be, to be a championship franchise, we need two functioning strong people building teams out beneath them. There needs to be a healthy discussion and debate with two strong, independent minded people.”

היתה עוד סיבה שבלמר לא הזכיר: לפני כחודש יצא דו"ח שמילוי שני התפקידים גרם לדוק קשיים (was not up to par.) בשניהם, ובשניהם הוא לא עמד במשימה 'UP TO PAR'. אנחנו באתר טוענים זאת כבר שנתיים.

2. לברון שולח עוד מסר "קריפטי" (נסתר; לא מובן) בסושיאל מדיה

(COULD IT BE THAT HE IS LOSING IT?)

הייתכן שלברון איבד את הצפון? אני מתכוון, הישנה אפשרות שהוא איבד את זה?

למה לא?

זה קורה לאנשים הכי טובים. זה קורה עתה לניקולאס קייג'. זה קרה לאשטון קצ'ר. זה קרה לדניאל-דיי לואיס. זה קרה לג'רד לטו, וזה קורה עתה ממש לנגד עינינו לדונלד טראמפ.

אז למה לא ללברון ג'יימס? אדם מוריסון לא החליט להקים דת חדשה כי הוא לא מצא שלמות באף דת? אז לברון ממציא מילים לשירים שאיש לא מבין.

קודם זה היה:

*

*

עכשיו זה לברון שר בעצמו לצלילי מיק מילס 1942:

*

*

והליריקה?, המילים יעני?

 

Here are the lyrics James shouts out in the video, via Pro Basketball Talk:

Money, power, respect

I know these n—s upset

They ain’t see me fall yet

Wins and loss

וזה הוא עושה תוך כדי שהוא מצביע למצלמה ומתפוצץ מצחוק. אני יודע שישנם באתר 'עמוקים' כממזר של ג'ון סטוקטון שמבינים את המשמעות והתוכן העמוק של המילים, אבל רובינו כורדים, לא מבינים מילה מכל האמור והמכוון

יכול להיות שכוונת המילים הן "שקיירי אירוינג יעזוב. מי צריך אותו? ננצח גם בלעדיו!"

 

3. ביירון סקוט: "אימנתי את המשחק האחרון"!

מאמן הלייקרס לשעבר ביירון סקוט אמר לTMZ ספורט שהוא אימן את משחקו האחרון (TMZ Sports earlier this week). כתב ההוצאה מסביר לנו  ש-"מפקד הטנק מוריד את כובע הפלדה".

הוא נשאל אם קיים סיכוי שיאמן אי פעם. "לא" באה התשובה…

"I’ve had enough of it. I’m enjoying the retired life and working with ESPN. I love that and will continue to do that.”

שחקן הלייקרס לשעבר הוא היום בן 56, והוא היה מאמן ראשי בליגה  משך 15 עונות, עם שני FINALS רצופים כמאמן הנטס ב-2003 ו-2004. בעונת 2008 הוא זכה בתואר 'מאמן העונה' כמאמן ניו אורלינס. אבל הרקורד הכללי שלו אינו משהו להתגאות ו – 647-454 (41%), תודות, בעיקר, לאסון של אימון הקאבס ויותר גרוע – הלייקרס. אימונו בלייקרס היה אקהיביציוניזם של אפסות. אם האשמה היא בו או בשחקנים שהיו לו – כולל קובי בשנות המחשך שלו – קשה לדעת כי האחד תלוי די הרבה בשני. כך או כך, הוא הפך בגלל  הלייקרס לשק ההלקאות כשמדובר על אפסות מאמן הנשמע לממונים עליו, ולשחקנו הראשי, ומאבד כל צלם של מאמן בעל אופי וכבוד עצמי.

הוא מצליח הרבה יותר כאנליסט של ESPN והוא עושה בשכל, כמו שאומרים החברים שלי מכפר גלים, שהוא נשאר שם.

4. מת על הזזה הזה המדבר אנגלית על הווריורס. היכן? צדקתם! בטבליסי!

(יש לבנאדם יותר אישיות ושמחת חיים מלעורב חולה בדלקת ריאות)

*

 

5. "קבוצת העולם" גוברת על "קבוצת אפריקה"

קהינדה באבאטונדה זכה ב-MVP במשחק בו ניצח "העולם" את "אפריקה" 97-108, אפילו שקהינדה באבאטונדה שקלע 22 נק' שיחק עבור המפסידנית, אפריקה.

אנדרה דרמונד קלע לעולם 14 וקטף 13 ונעזר בדמרכוס קאזינס עם דאבל-דאבל, ג'יילן בראון, קריסטפס פורזינגיס, קורטני לי, וקייל לאטרי.

מי זה הקהינדה באבאטונדה הזה? כוכב אפריקני חדש

מה? לא ידעתם? זה השם שעבר מדור לדור -8 דורות – מאז הסבא של הסבא של הסבא קהינדה באבאטונדה נחטף כעבד באוגנדה לפני 280 שנה, וזה שמו של קהינדה באבאטונדה ויקטור אולדיפו. לכו לבדוק אם בא לכם.

*

*

6. אם מלו נשאר בניקס, הורנסק חייב לחזור ל-'GOOD OLD BASKETBALL'

מה קורה אם מלו נשאר בניקס?

שאלה טובה שאלת, מנחם.

עכשיו נראה אותך גיבור נותן לנו תשובה.

נו פרובלם!

פחות ופחות מדברים על כרמלו אנטוני, וככל שפחות כותבים על מלו, ככה גדלים הסיכויים שהוא יישאר תקוע ב'תפוח הגדול' שמבחינת כדורסל הוא התרקב, והרבה בגלל פיל ג'קסון.

אבל חייבים למצוא דרך לצאת מזה. לא יכול להיות שלעיר מס' 1 בעולם תהיה את קבוצת הכדורסל המחורבנת בעולם ה-NBA. אז אני יוצא מההנחה שמלו לא הולך לשום מקום (בגלל שכדי שזה יקרה צריכים קבוצה שלישית שתסכים לשלם לריאן אנדרסון 20 מיליון, ואני לוקח עכשיו 'בד ניקוי מיוחד לניקוי זכוכית' לניקוי עדשות המשקפת היקרה שלי, ואני עדיין לא רואה אף אחת באופק).

אני מכיר קצת את צורת המשחק של ג'ף הורנסק (שהוא ניסה לשחק מבלי שפיל ג'קסון יידע שהוא לא משחק 'משולשים'). הוא שיחק ככה כל ימי חייו, והוא מאמין גדול בקבוצה שיש בה שני גארדים דומיננטים כי כזה הוא היה עם ג'ון סטוקטון בימי זוהרם בדנבר, סיפור ארוך וישן. הוא גם מאמן שרוצה פורוורד קלעי (כפי שהיה ג'ף מלון או ביירון ראסל), ושני גבוהים קלאסיים כפי שהיו מארק איטון (אף הוא היה 2.20 כמו פרוז'ינגיס) וקרל מלון.

הורנסק הוא קתולי אדוק שמאמין במסורת ובתנ"ך. הוא צעיר אבל צעיר שלא מאמין בכל השטויות של סמול בול וסושיאל מדיה. תנו לו את ה-GOOD OLD BIBLE והוא מאושר. הוא צעיר עם נשמה של זקן מבחינת חידושים, ואני גאה בו בשל זאת. הוא גם איש של GOOD OLD BASKETBALL, כמוני.

מלבד זאת, לא משנה לי מה בנאדם מאמין, הוא צריך שיהיה לו את החומר להפוך את אמונתו ליצירה מנצחת, והסיפור של הניקס כפי שאני רואה אותו עכשיו הוא סיפור של גבוהים בקבוצה.

לניקס יש את קריסטפס פורז'ינגיס (2.20), יואקים נואה (2.11), ווילי הרננגומז (2.11), לוק קורנט (2.15) וקייל או'קווין (2.12). מלבד פורז'ינגיס האוהב לצאת החוצה ולקבור אותה מהפרימטר, כל האחרים הם חולי קרשים.

אז יש לי רעיון עבור הורנסק שיכול לעשות מהניקס את קבוצת השנה, ולהפתיע את כל יפי-הנפש והתיאורטיקנים המקשקשים סמול בול, סמול בול, סמול בול.

כולם שואלים היכן הורנסק ישבץ את כרמלו, בפאור או בסמול פורוורד. בניו יורק זאת שאלה יותר חמורה וחורצת מהשאלה אם להרשות למוסלמים כניסה למדינה. זאת שאלת ה-64 אלף דולאר, שהיום זה כבר כסף קטן ביני לבין מומי.

לא איכפת לי אם יקראו לכרמלו 3 או 4. מה שחשוב לי שהוא ישחק עם שני גבוהים – פורז'ינגיס, ועוד אחד. ואם פורז'ינגיס צריך לנוח, אז ישנם ברוך השם 4 גבוהים לבחור ביניהם. כרמלו ייקח את מקום ג'ף מלון של אז או ביירון ראסל. קרל מלון כמובן שלא יהיה לניקס, אבל אני אוהב מאד את או'קווין ליד פורז'ינגיס, או כל אחד אחר מהארבעה. אמנם אף אחד לא יהיה קרל מלון, אבל גם ג'ף מלון או ביירון ראסל אינם כרמלו אנטוני.

במילים אחרות, אם כרמלו נכנס לכושר טוב, ואם הורנסק מצליח לעבוד על שיטה פשוטה שתהיה מקובלת על כולם, כולל פורזינגיס בסנטר, אז כרמלו קל יותר וזריז יותר מהפאורים הכבדים והגדולים בליגה, להם יהיה יותר קשה לשמור עליו מאשר לו עליהם. אתה לא צריך להיות בעל IQ של 135 כדי להבין דבר פשוט כזה. לניקס יהיה יתרון גובה ברור עם שלושת הפרונט ליינרים שלהם, ועל זה צריך להתבסס משחקם.

כשכרמלו יתעייף ייכנס קורטני לי.

הגארדים? רמון סשיונס וטים הרדאוויי. סשיונס אינו ג'ון סטוקטון, אבל הוא מצויין כ"מלעיט פורז'ינגיס". וטים הארדאוויי? עוד לא נגעו בפוטנציאל שלו. הוא עלול להתפתח תחת הורנסק לאחד השוטינג גארדס הגבוהים והאתלטיים ביותר בליגה שיכול לעשות צרות על גבי צרות.

אז לסיכום, הניקס מחליטה לחזור לשחק כדורסל מסורתי, כפי ששיחקו בשנות ה-80 וה-90 עם רמון סשיונס בפויינט, טים הארדאוויי ב- 2, לכרמלו אנטוני נקרא 3 רק כדי לתת לו מספר, וקריסטפאס פרוזינגיס 5. מספר 4 יתפתח במחנה האימון מבין השאר.

בלי בלבולי המוח של פיל ג'קסון הם ישחקו את הכדורסל הישן והטוב בלי 'משולשים' ובלי מרובעים. משחקים 'חצי מגרש' פשוט ואמין, כשמכניסים כדור תחת הסל, ושלושה ענקים קופצים לריבאונד. מכריחים את כל הנמוכים להאיט את המשחק ולהכניס גבוהים או שהניקס יטרפו אותם תחת הסל.

ככה הייתי משחק, ומסיים מקום 4  (במקרה הכי גרוע) – במזרח. ואז נדבר על השנה הבאה. לא ממהר לנו שום דבר.

New York Knicks Roster

Team Roster
NO. NAME POS AGE HT WT COLLEGE 2017-2018 SALARY
7 Carmelo Anthony SF 33 6-8 240 Syracuse $26,243,760
31 Ron Baker SG 24 6-4 220 Wichita State
Damyean Dotson SG 23 6-5 210 Houston
10 Tim Hardaway Jr. SG 25 6-6 205 Michigan $16,500,000
14 Willy Hernangomez C 23 6-11 240 $1,435,750
Ognjen Jaramaz PG 21 6-4 194
99 Luke Kornet PF 22 7-1 250 Vanderbilt
91 Mindaugas Kuzminskas F 27 6-9 215 $3,025,035
5 Courtney Lee SG 31 6-5 200 Western Kentucky $11,747,890
13 Joakim Noah C 32 6-11 230 Florida $17,765,000
17 Frank Ntilikina G 18 6-5 190 $3,501,120
9 Kyle O'Quinn C 27 6-10 250 Norfolk State $4,087,500
6 Kristaps Porzingis PF 22 7-3 240 $4,503,600
4 Chasson Randle PG 24 6-2 185 Stanford $1,312,611
7 Ramon Sessions PG 31 6-3 190 Nevada
42 Lance Thomas SF 29 6-8 235 Duke $6,655,325
18 Sasha Vujacic SG 33 6-7 195
Coach: Jeff Hornacek

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 62 תגובות

  1. תודה רבה דוקטור. תמיד כיף לקום עם פוסט שכזה.
    אני חושב שהסנטרים חולי הקרשים הם בעיקר חולים ופצועים ששוכבים בבית חולים.
    המצב בניקס באמת קצת מדכא, היות ויש אחד משחקני העתיד המלהיבים ביותר יחד עם חוזים מזעזעים לנואה, כאילו והראדויי. עד ששני החוזים הראשונים יסתימו הלטבי כבר יהיה בגיל 25 שזה גיל make or break של רוב השחקנים, אם הם רוצים לזכות באליפות.

  2. בל נשכח שדוק ריוורס גם הביא את הילד לעבודה כל יום. לי היה יוצא להביא את הילד פעם בשנה ולא הייתי מצליח להתרכז בעבודה אז אם ריוורס מתפקד ככה מגיעות לו כפיים….

        1. אוי אוגוסט… אוגוסט….
          "חופש" גדול עאלק
          בתחילת אוגוסט יש פריחה של טיולי גיל הזהב לשלושה שבועות לאירופה הקלאסית, מרוקו ואפילו סוריה. בנתב"ג מוכנים 🙂

      1. הביקורת הזו מאד טובה לג'יימס, מוטיבציה לדחוף את עצמו בשלב האחרון של הקריירה. בניגוד למה שלפעמים נרמז, אף אחד מהגדולים לא התנדב לתת לג'ורדן את התואר הגדול ביותר בגלל מי שהוא, הוא היה צריך לשכנע את כולם בשנה אחרי שנה של הצטיינות ושיפור, גם בגיל מאוחר. הוא עוד לא שם, ויש לו עוד מה להוכיח.

    1. האמירות האלה של ג'ורדן הן ההוכחה הכי טובה כמה לברון קרוב אליו.
      לפני זה הוא טען שקובי יותר טוב מלברון – ניסיון להעלות את קובי כשלכולם ברור שהוא לא באותו קליבר.

  3. תודה על המעורב. נראה ששום דבר כבר לא יעזור לקבוצה החולה מהתפוח הגדול. אני מסתכל על הרוסטר ולא מבין איך הצליחו להרים סגל כזה דל בפאקינג ניו יורק.
    כנראה שהמצב ישתפר מתישהו וזה בטח יקרה מהכיוון הכי לא צפוי.

  4. זה די ברור שריברס לא יוותר בקלות על התפקיד קודם כל הוא מאבד שליטה ועכשיו לא רק שהוא לא קובע את המהלכים גם אפשרי לפטר אותו ביותר קלות.מעבר לזה עכשיו הוא כבר לא יכול לדאוג לילד.
    הבהרה-לי כמובן זה די ברור. לא רוצה לצאת שוב איש קש שממציא עובדות וטוען שזה ברור לכולם

  5. ניו יורק רחוקה פוינט גארד נורמלי אחד מלעשות את הפלייאוף. נראה אם הצרפתי הזה שהם בחרו יסגור להם את הפינה. בינתיים זה ה-נעלם בקבוצה הזאת ולפי דעתי על זה הם יקומו או יפלו בשנתיים שלוש הקרובות.

    מבחינת ההנהלה, הם חייבים לעשות שם סוויטש מחשבתי. דבר ראשון צריך להפנים שכרמלו לא הולך לשום מקום. לא יקרה. הם צריכים גם להבין שם בניקס שזה לאו דווקא דבר רע. לכרלמלו יש עוד שלוש שנים של 20+ נקודות במיכל וצריך לחשוב איך עושים ממנו מספר שתיים חזק ומשלים לפורזינגיס, ואיך מביאים רכז נורמלי שיריץ את העסק.

      1. קודם כל, אתה צודק.
        דבר שני, הם משחקים במזרח ככה שפלייאוף זה לא בשמיים.
        דבר שלישי, יש להם שני שחקנים של 20+ נקודות, וחבורה משלימה – מרביצה לוחמת ושומרת – שהיא בסך הכל לא רעה, עם שחקנים כמו לי, הרננגומז הרדאווי ואו׳קווין. אני בהחלט חושב שיש עם מה לעבוד, אם רק יביאו רכז נורמלי.

  6. תודה מנחם. מעיין בלתי נדלה של פוסטים, זה פשוט מדהים.
    אני ממש ממש אהיה בשוק אם כרמלו ישאר בניקס. המשקעים שם כל כך גדולים שזה יהיה נזק לקבוצה להשאיר אותו.

  7. 1. הניקס חייבים את קורטני לי בחמישייה כי הוא היחדי ששומר ומסוגל לשחק ללא הכדור. מניח שהארדווי יעלה כמחליף או בחמישייה שפורזינגיס סנטר וכרמלו ב-PF.

    2. נראה לי ריברס מבין שהמשרה שלו מתחילה להתנדנד. הוא פשוט הוכיח שהוא GM רע עם מספר החלטות לא טובות (איבד את פול, לא וויתר על הבן). ולשמחת הקליפרס באלמר הבין את זה ונתן את המושכות למישהו שיחסית אמור להיות אובייקטיבי ולראות את טובת הקבוצה (לפני הקריירה של השחקנים).

    1. דווקא הטרייד על פול היה אחד המוצלחים של ריברס. היה יכול לקבל כלום ויצא עם תמורה נאה (הרבה בזכות פול עצמו שהיה הוגן עם הקבוצה שלו בניגוד לכוכבים אחרים).
      באלמר הבין מה שכולנו הבנו, רק חבל שבחר בלורנס פרנק, שחוץ מלהיות כנראה אדם שתמיד חותר תחת הממונים עליו, גם לא נראה כזה מתאים לניהול בזמנים המודרניים.

      1. זה קצת מצחיק שאתה רושם שזה אחד המוצלחים שלו כאשר אתה מציין גם שזה בזכות פול,בלי הרצון הטוב של פול ובלי הרצון של פול לשמור על הזכויות שלו,הוא היה עוזב חינם

        1. מה זה משנה? פול עזר בכך שלא משך את הקבוצה ושמר על זה מספיק בשקט כדי לתת לארגון לייצר מהלך. פול לא בנה את הטרייד.
          אני בטוח שיוסטון לא היו שמחים לחלק כל כך הרבה, בטח לא את בחירת הדראפט שהיתה יכולה להביא לשם את מלו בלי בעיות.
          רירבס צריך לקבל קרדיט מלא על ההישג של הטרייד שבהחלט היה הכי טוב שניתן להשיג מהסיטואציה.
          לעומת הטרייד של פריצ'רד עם פול ג'ורג' הטרייד הזה נחשב להכי מוצלחים של האוף סיזן.
          לגבי ההישארות של פול. קליפרס לא באמת רצו שישאר שם. אם היו רוצים היו מחתימים אותו על חוזה סופר מקס. לכן זה לא כישלון שפול רצה לעזוב.
          מה שכן לא חסר כישלונות של ריברס גם כמאמן ובמיוחד כג'י אם מהשנתיים שלוש האחרונות שיצדיקו פיטורין.

      2. הכשלון פה הוא בזה שהוא לא הצליח לשכנע אותו להישאר.
        הוא קיבל תמורה נאה, אבל הקבוצה הזו טובה יותר עם פול ולא בלעדיו.

        אני חושב שאחת הסיבות לעזיבה של פול היה ריברס עצמו, אם כמאמן ואם כמקבל החלטות במועדון.

  8. תודה מנחם! כיף לחזור!

    1. ההצהרה של בלמר מצחיקה… למנכ"ל מייקרוסופט לוקח 3 שנים ללמוד איך מתנהלת קבוצת NBA? הוא אכן יכל להרים טלפון לך או לכל אוהד באתר…
    ברור שזה בולשיט. תפיסת הכוח של דוק הייתה בעקבות תקרית דונאלד סטרלינג כשלכל הנוגעים בדבר היה מניע פוליטי להראות שלא רק ששחורים לא יפגעו מהסיפור (עד היום אני לא מבין איך העניין התפוצץ לרמה כזאת…) אלא הם יגבירו כוחם בארגון. דוק מאז שהחליף את ויני דל נגרו כמאמן לא הראה שום יצירתיות לא בניהול הקבוצה על הפרקט ולא בבניית הסגל. העקשנות שלו להחתים רק שחקנים ששיחקו איתו בעבר או שכיכבו נגדו והעקשנות שלו להיות זה שמחייה את הקריירה של אוסטין פגעו בקבוצה קשות. אני חושב שכעת שסיפור סטרלינג נשאר בראי ההיסטוריה וכריס פול בחוץ זו תהיה שנה של מבחן לדוק המאמן ששמטו מתחת לרגליו כל תירוץ אפשרי של ניהול זמן. התחלה בינונית של הקליפרס ויש מצב שהוא גם יפוטר באמצע העונה

    2. קשה להתעלם מכך שלברון עשה כביכול הכל נכון עם קיירי ועדיין הוא מקבל דחייה ממנו. welcome to the real world. בעולם האמיתי לפעמים הוא/היא פשוט לא בקטע שלך. הקבוצה נבנתה למידותיו המדוייקות של לברון. אין שם עתיד בשנייה שלברון עוזב, כשהוא משאיר אחריו חוזים שערורייתיים לכל חבריו וסותם את התקרה. טיירון לו הוא בלוף ואת זה קיירי יודע היטב (בשנייה שלברון לא על המגרש טיי לו עושה טעויות של מאמן תיכון). וגם כשהוא התעלה תמיד היה ברור שהוא לא יקבל את הקרדיט שמגיע לו. בין עם באשמת לברון ובין עם לא. אם לברון רוצה לראות זאת כבגידה אישית בו כי זה מה שיתדלק את הרגליים השחוקות שלו? סבבה. אבל הוא נראה מוזר מיום ליום והשחקנים בליגה שפעם העריצו אותו ושתו כל מילה שלו בשקיקה מסתלבטים עליו. זה לא סימן טוב ללברון המותג.

    3. ביירון סקוט סיים לאמן כי אף קבוצה לא רוצה אותו. האגו שלו גדול מידי להודות בזה. בעבר הוא תירץ כישלונות בכך שהוא אולד סקול… אחר כך בכך שהוא עשה את מה שההנהלה סימנה לו. העניין הוא שהוא פרשן גרוע, לא רהוט עם כריזמה בינונית מינוס. אבל מה? הוא היה אחלה שחקן. לפחות ככה כדאי לזכור אותו.

    4. אני בעד זאזא כי הוא עשה עם קצת הרבה.

    5. אני אוהב את האירוע של NBA אפריקה. הוא חשוב מהרבה בחינות. אבל משחקי ראווה הפכו לבלתי נסבלים (כמו האולסטאר). שיעשו כאילו הם שומרים אפילו קצת. מי שהכי הפתיעו אותי זה קאזינס ופורזינגס. קאזינס השיל הרבה קילוגרמים ממשקלו והפך לסוג של סנטר נייד מודרני. אני פתאום מתחיל להרהר האם ניו אורלינס בכל זאת יעשו קצת רעש העונה. פורזינגס נראה כמו מפלצת משוחררת. חזק יוזם ואגרסיבי.

    6. מסכים איתך לגבי הניקס. אם הקצב גם ככה איטי עם מלו ואם גם ככה לא יהיה להם רכז כבר השנה שיתווה דרך עדיף לעשות הפוך על הפוך ולהרכיב את 5 השחקנים הטובים שלך ולתת לעמדות לפתור את עצמם. אם צריך שTHJ יפתח לצד כרמלו פורזינגס והרננגומז שזה מה שיעשו. יחד עם נטליקינה וקורטני לי מהספסל הם יכולים במזרח החלש אולי (אולי (אולי )) להשתחל לשמינייה.

    1. שמח שקוזינס מוכיח את עצמו , אחרי שכל הליגה לא רצתה לגעת בו הוא מוכיח שהם טעו בענק , גם רוב החברים פה סימנו אותו כבזבוז .
      קוזניס הוריד 20-25 פאונד ופיתח שרירים ,אומר שהוא מרגיש בכושר הכי טוב בקריירה שלו מאז שהגיע לליגה ואין לו יותר כאבים , קוזינס גם התאמן כל הקיץ עם דיוויס בלוס אנגלס על התיאום בינהם כדי לחסוך את העבודה הזאת ממחנה האימון של הקבוצה , קוזניס גם היה זה שהתקשר לכל מי שהוא מכיר בליגה ולנסות להביאם לפליקנס ( את רונדו הוא הצליח, עכשיו יש דיבורים על כרמלו אנטוני שקוזניס מנסה לשכנע).
      תאמת שלפני שהגיע לקבוצה לא החשבתי אותו ממש אבל אחרי שראיתי אותו משחק וקראתי עליו דברים באמת שאני חושב שהוא ברמה של דיוויס ויחד הם יכולים להפתיע את כולם , באמת עצוב ולפי דעתי הוא השחקן הכי אנדרטייד בליגה ביחס לכשרון המטורף שגלום בו שפשוט לא היה מי שיכוון אותו .
      ממש מחכה שהליגה תתחיל ונראה לכולם מה אנחנו שווים .

      1. איפה הוא הוכיח את עצמו? במשחק ראווה באפריקה?!?!

        אני מסכים שהוא כשרון יחודי אבל אל תמהר להסיק מסקנות על סמך זה או שמועות מאימונים אישיים.

        אני מסכים שצריך לתת להם לרוץ ביחד חצי עונה לאחר מחנה אימונים שהם מתואמים. רק אז אפשר להתחיל לגבש דעה.

          1. במספר מקרים מארק אגווייר לדוגמא מספיק לשחקן לחטוף בראש ניפוי הוא סוג כזה של מכה כדי לשנות גישה.
            עם המאמן הנוכחי של השקנאים שאוהב משחק התקפה זריז יש לקאזינס סיכוי טוב להצליח בתנאי שידע להשתמש בראש.
            זה לא קרה עד היום אבל כפי שכתבת להוציא מייק מלון קאזינס לא פגש מאמן שידע לדבר איתו בגובה העיניים ולכוון אותו.
            תוסיף את העובדה שהוא כיפוס רגיש ואמוציונלי במיוחד הזקוק ליד מכונת.
            ככזה הוא מתאים מאד לשחק ככינור שני לא במנהיג קבוצה.
            מן סקוטי פיפן כזה , מה גם שהוא מעדיף לבוא מאחור לא לשחק סנטר.
            בסקרמנטו לא היתה לו פריביליגיה כזו , השאלה טם הפליקנס ינוהלו נכון השנה עד כה נוהלו הכי גרוע שאפשר .
            אז הכל בסימן שאלה

      2. אם הוא באמת בכושר הכי טוב שלו, באסה שזה יפול על עונת לוטרי… לא נורא. לשנה הבאה בסופר טים הבנויה

  9. מה זה משנה איזה עמדה מלו ישחק מנחם? בכל מקרה הוא ידאג לאגו של עצמו בלבד ולעוד עונה לפח של הניקס באזור 35 נצחונות

      1. לדעתי התפלקויות נייד , אני מתקשה לפעמים להאמין למקרא תגובותי שהן נכתבו על ידי מי שמעולם ביסודי לא נרשמה לו ולו טעות כתיב אחת בודדת.
        הקלדה ,משלים הקלדה של הנייד ועוד .
        ואז יוצא פלקינס וקןזינס .
        בוורד טעויות כאלו לא יקרו.

  10. הפעם יש סיבה להגיב ביירון סרוט קיבל ממך מחמאות על יכולתו כאנליסט .
    מקוה שאלו מחמאות המגיעות מנדיבות של מנצחים והעיקר שלא יאמן יותר …
    אגב המילה אפסות מאמן יחסית לביירון גם היא מחמאה.
    דוק אתה מתרכך….

  11. תודה על הפוסט דוק. הקיץ עובר לאט ויש עוד המון זמן עד אוקטובר מזל שיש את האתר הזה עוזר לשרוד את הפגרה. הרעיון שלך לגבי הניקס נראה כל כך פשוט ונכון שבטוח שהם לא יישמו את זה. בכל זאת אנחנו מדברים על הניקס. הם כבר ימצאו דרך לסבך את העניין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט