חם מהתנור: שינוי ניהולי בקליפרס / רועי ויינברג

הקליפרס (31-51) הודיעו על שינוי במסגרת ניהול פעילויות הכדורסל של הקבוצה. במסגרת השינוי דוק ריברס ישמש כמאמן ראשי בלבד ולא יהיה אחראי על פעילויות ההנהלה (תפקיד נשיא פעילויות הכדורסל של הקבוצה), בניגוד למצב מאז 2013, עת התחיל לעבוד בארגון. מי שיחליף את ריברס בתפקיד הוא עוזרו מ-2014 עד סיום עונת 2015/16, לורנס פרנק.

הקשר האישי בין פרנק וריברס נחשב טוב והם צפויים לעבוד בשיטוף פעולה, אבל פרנק (מאמן ניו ג'רזי ודטרויט לשעבר) ישמש באופן בלעדי כנשיא פעילויות הכדורסל של המועדון, לאחר שהיה סגנו של ריברס במשרה במהלך 2016/17. לא יהיה שינוי בחוזהו של ריברס בעקבות החלפת התפקידים, וכאמור הוא ימשיך להיות המאמן הראשי של הפרנצ'ייז, שאיבד בקיץ את כריס פול.

*

לפי דיווחים, פניקס (58-24) מוכנה להעביר לקליבלנד (31-51) את אריק בלדסו, דראגן בנדר ובחירת סיבוב ראשון ב-2018 (של מיאמי) תמורת קיירי אירווינג. העונה, אירווינג האול-סטאר עם 25.2 נקודות למשחק ו-5.8 אסיסטים (47.3% מהשדה, 40.1% מהשלוש, 90.5% מהעונשין), בלדסו עם 21.1 נקודות, 6.3 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים למשחק ובנדר, הבחירה הרביעית בדראפט 2016, עם 3.4 נקודות ו-2.4 ריבאונדים ב-13 דקות לערב (43 משחקים).

*

לוק באביט חתם על חוזה של 1.9 מיליון דולר לשנה באטלנטה (39-43). העונה במדי מיאמי באביט קלע ב-41.4% מהשלוש (4.8 נקודות למשחק) כשהוא פותח ב-55 משחקים עבור הקבוצה שסיימה במאזן זהה לזה של שיקגו במקום השמיני במזרח, ולא עלתה לפלייאוף.

*

לאחר הריב המתוקשר עם בעלי הניקס (51-31), ג'יימס דולאן, צ'ארלס אוקלי הגיע להסכם פשרה במסגרתו הוא מורחק מהמדיסון סקוור גארדן לשנה כדי להמנע מהליכי משפט בקשר לתקיפה, לכאורה, של אוקלי נגד דולאן. אוקלי שיחק בניקס מ-1988 עד 1998, ופתח בכל משחקי הקבוצה בעונת 1993/94 בה הם הגיעו לגמר ה-NBA.

*

איאן קלארק (6.8 נקודות למשחק בגולדן סטייט) חתם על חוזה של 1.6 מיליון דולר לשנה בניו אורלינס פליקנס (48-34).

*

שחקנים חופשיים בולטים:

רכזים: דרון וויליאמס, ג'ייסון טרי, ארון ברוקס, בריאנטה וובר, נוריס קול.
שוטינג גארדים: טוני אלן, מונטה אליס, רודני סטאקי, לאונרדו ברבוסה, אנטוני מורו.
סמול פורוורדים: שבאז מוחמד, מייקל ביזלי, דאנטה קנינגהאם, ג'רלד גרין, מאט בארנס.
פאוור פורוורדים: ניקולה מירוטיץ'*, ג'מייקל גרין*, דיוויד לי, דונאטס מוטיונאס, בוריס דיאו.
סנטרים: נרלנס נואל*, מייסון פלומלי*, אנדרו בוגוט, אלכס לן*, רוי היברט.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. שבאז מוחמד יכול להיות החתמה לא רעה לברוקלין, או לכל קבוצת תחתית אחרת. הוא יכול להיות סקורר אם יתנו לו צ'אנס ואולי שחקן שישי סביר – הימור משתלם לקבוצת תחתית. 8 משחקים העונה של מעל 20 נקודות

    1. יש הרבה שחקנים שנותרו חופשיים שיכולות להיות תוספות יפות לקבוצה.

      זאת בהנחה שהם יגיעו לקבוצה מסודרת שיהיה מישהו שיחזיק להם את הברגים בראש.
      מונטה אליס (איזו צניחה חופשית מאז דאלאס), מייקל ביזלי, רודני סטאקי וג'רלד גרין

      1. מסכים בקשר לביזלי וגם בקשר לאליס, שיכול להיות שחקן שישי נהדר עם המאמן הנכון. השאר בגג רול פליירס בינוניים לדעתי

    1. למרות שתאכלס כשאני חושב על זה ריברס היה גרוע יותר מג'קסון. אפשר לעשות תחרות המנגר הגרוע של העשור. מתמודדים: ריברס, גקסון, קינג ובטוח אפשר למצוא עוד שתי מועמדים שייתנו להם פייט למרות שאני לא חושב שמישהוא יכול לתת פייט לקינג(אייזיאה יכול אם מחשיבים את העשור הקודם)

        1. דל דמפס בהחלט בכיוון הנכון. כמו כן המנגר של אורלנדו מועמד לא רע ולמנגר החדש של אינדיאנה יש התחלה מבטיחה.

      1. קינג הוא אול טיים גרייט, מדובר על אדם שחירב כ20 שנות כדורסל עבור שני מועדונים שונים, כל השאר אפילו לא שווים אזכור לעומתו.

  2. תודה, רועי.

    הבחירה שהסאנס מוכנים לתת היא בחירה מוגנת (למרות שזה לא ממש רלוונטי, בגלל שמיאמי לא יהיו קבוצת תחתית).
    הלוואי והקאבס יהיו פריירים מספיק בשביל לקחת חבילה של בנדר, בלדסאו ובחירת דראפט תמורת קיירי.

    1. מעניין אם פניקס של אירווינג, בוקר, ג'קסון, קריס וצ'נדלר היא קבוצת פלייאוף. זה יכול להיות הדבר הכי טוב שיקרה לבוקר – אירווינג והוא יכולים להפוך לגרסה מסויימת של הספלאש בראד'רס.

      מבחינת קליבלנד, מעניין אם הם יוכלו להשיג חבילה טובה יותר – בלדסו רכז פותח סבבה ויתאים ליד לברון, ויש כישרון בבנדר – לעתיד של פוסט לברון הוא יכול להיות נכס. אולי הייתי מבקש את קריס במקומו.

      1. טרייד כזה הוא חד משמעית עדיף לפיניקס.

        בלדסו יהיה טוב (בכל זאת, ישחק ליד לברון) ובנדר הוא עדיין סימן שאלה גדול.
        פיניקס מקבלת את ארווינג להשלים קו אחורי מצוין עם בוקר. לא יודע אם זה יספיק לפלייאוף בעונה הראשונה אבל יש שם פוטנציאל לאחלה קבוצה התקפית.

        קשה לי לראות את קליבלנד מסכימים אלא אם הם נואשים או, כמו שאמרו פה, פיניקס תוסיף שחקן/בחירה

    2. לדעתי יהיו חייבים להוסיף עוד בלירת דראפט סיבוב ראשון. כמו שאמרתי בהתחלה, לא חייבים להיפטר מג'וש ג'קסון אבל לא רואה טרייד קורה בלי שתי בחירות סיבוב ראשון.

    1. לדעתי הם צריכים להחליט מה הם רוצים לעשות לטווח הארוך. אם הם רוצים "לנצח עכשיו", זו חבילה בינונית, אלא אם הם מצליחים לקבל משהו לעכשיו עבור בנדר והבחירה. אם הם רוצים להתחיל את היום שאחרי לברון, זו גם חבילה בינונית, מאחר ואי אפשר לבנות על בלדסו לטווח הארוך… לא יודע אם הם כבר החליטו, אבל הטרייד צריך להישקל לאור ההחלטה העקרונית ואינו עומד בפני עצמו.

      1. בקיצור קיירי ועוד מישהו תמורת למרקוס, דני גרין ובחירה עתידית זו חבילה טובה יותר, גם לשנה הקרובה וגם לטווח הארוך.

  3. זה כמו במכולת של פעם כשלא היה עודף של חצאי שקלים המוכר היה נותן לך מסטיק או סוכריה מהשולחן של הקופה. הקאבס ישלמו אירווינג על בלדסו והדראפט, יצטרכו להשלים להם עודף אז שיקחו בנדר מהקופה……

  4. החלטה מעולה של באלמר, מתאר לעצמי שבעצת ג'רי ווסט.
    מצד שני לא בטוח שדווקא לורנס פרנק הוא האדם המתאים. הארכאיות של הקליפרס במחשבה והטעויות שעשו בעיקר בדברים הקטנים בעבר עם תקרת השכר לא בהכרח תשתנה כשמביאים את האולד סקול של פרנק. צריך דם חדש במערכת, קצת יותר הייטק, קצת פחות דינוזאור.

  5. סביר שלג'רי ווסט היה חלק בהחלטה.
    אם הקליפרס מסיימים עד מקום 5 במערב ועוברים סיבוב ראשון בפלייאוף , ווסט יוכל לזקוף לעצמו עוד הישג בקריירה המפוארת שלו גם מחוץ לפארקט .

  6. תגובת קליבלנד להצעה: "אין מצב. תורידו את בנדר מהעיסקה ויש על מה לדבר. לא מוכנים שיאיימו עלינו".

  7. אחלה חם מהתנור
    שישחררו אותנו כבר מהסאגה של קיירי (הילד הסורר)

    אני אישית בטוח שהקאבס צריכים להתעקש על חבילה שלו ושל לאב, אחרת הם יתקשו לעשות טרייד טוב על לאב.

  8. מה שניקס צריכים זה להרים טלפון למןריי שימצא דרך איך מעבירים את מלו ליוסטון מקבלים תמורה הולמת שיהיה אפשר להעביר לקליבלנד תמורת קיירי.
    זה לא כזה מסובך אם מוריי מעורב 🙂
    ואז הניקיטה הזה+בחירת דראפט+ מה שמוריי השיג על מלו תמורת קיירי.

    1. גם אני חושב שהניקס יבינו שבסוף יוסטון זו האופציה היחידה שלהם להשיג את קיירי. הבעיה זה שיוסטון לא מוכנים לוותר על הרבה בשביל מלו ועד שהניקס זזו גם פורטלנד וגם ברוקלין ירדו מהאופציה להיות הקבוצה השלישית בטרייד. כרגע רק דטרויט נשארת אופציה ריאלית לקחת את אנדרסון ולשחרר תמורה סבירה.
      כרגיל הניקס ישארו עם האצבע בתחת, כמו שתמיד קורה.

  9. אם קליבלנד מעוניינת בשחקנים צעירים/רוקיז היא לא תקבל הרבה יותר. הליגה הזאת מאוהבת בפרוספקטים לא מוכחים ולכן ג'קסון שלא קרע זוג נעליים בליגה עדיף על קיירי שקלע 3 פעמים באיזור 40 נקודות בסדרת גמר. לך תבין. מקווה שהקאבס יתפסו שכל ויבינו שאין שום סיבה להשקיע בעידן פוסט לברון כי 25% סיכוי לאליפות עדיפים על שיפורי מיקום בתחתית הפלייאוף

    1. מיקי תודה רבה על הקישור. תמיד אהבתי את ריי אלן גם בזכות האינטליגנציה שלו, אבל עכשיו אני רואה שהוא באמת בנאדם מיוחד.

  10. המהלך בקליפרס חכם וכנראה גם בעצת ווסט (וזה עוד יותר מובן כך, כאשר בסופש האולסטאר באלמר דיבר עם קווין ארנוביץ', כתב בכיר ב-ESPN, ואמר לו שהמבנה ארגוני נכון הוא מעדיף אדם אחד שיעדכן אותו על הניהול ועל האימון.
    אני חייב להגיד שאם הקליפרס יצליחו להתחבר, אין סיבה שהם לא יהיו אנדרדוג שהוא סוס שחור במערב. יתרה מכך, אני אישית חושב שהקליפרס צריכים ללכת על מה שהסלטיקס עשו בשנים האחרונות, וללכת על בברלי ב-2 ותאודוסיץ' בתור הרכז (כמו שהסלטיקס עשו עם תומאס ובראדלי, שבסופו של יום היה נמוך עבור עמדתו).

    ולגביי הטרייד על קיירי – הכנסת יוסטון לקלחת יכולה בכח להשמע כדבר ראציונלי, אך בפועל זה לא יילך מפאת העובדה הפשוטה שגם סיירוס יוסטון אין עדיין שחקנים צעירים עם תקרה גבוהה להעניק כך לקאבס. לכן אני לא רואה את זה יוצא לפועל.

    הדבר הנכון עבור הקאבס יהיה עדיין דנבר ופיניקס. אלא אם הם מוכנים להמר על עתיד העונה ולדחות את הטרייד עד דצמבר לפחות, כאשר המקרה האופטימי הוא שהבקשה תרד מהפרק והמקרה הפסימי הוא חצי עונה לא נעימה וטרייד מאוד מתבקש בנק' זמן שבה ניתן לערב עוד נכסים בטרייד (כי שחקנים שחתמו בקבוצות חדשות יוכלו גם להיכלל בטריידים בחודש דצמבר). אך חשוב גם לזכור שבמקרה של טרייד בדצמבר, המון דברים עוד יכולים להתגלע מפניי השטח ולחשוף בפניי הכל סיבות לירידת ערכו של קיירי בטרייד (חדר הלבשה גועש, עונה גרועה, קביעת תנאים נוספים מצידו של קיירי…).

    אגב, אם הייתי מתעדף את שתי היעדים השפויים בעיניי, הנאגטס מחזיקים בחבילה שיכולה להיות עדיפה לקאבס בעיניי, אך רק בגלל שהסאנס לא יעבירו כנראה את ג'קסון. ולכן, אני חושב שהעברת ווילסון צ'אנדלר, ג'מאל מורי ובחירת סיבוב ראשון היא עדיפה כרגע על בלדסו, בנדר ושתי בחירות סיבוב ראשון.
    אם הייתי מנסה לחשוב על הגשר שיקשר בכל זאת בין הסאנס לקאבס, הוא אולי העברת מרקיז כריס עם בלדסו. אבל זה גם יחסית long ahot..
    אך בכל מקרה – אם צריך להמר על הקבוצה שאיתה הטרייד יקרה בעיניי זאת הסאנס – קבוצה שגם עם קיירי שם זה ייקח יותר זמן מלדנבר כדי להפוך לסכנה בפלייאוף. בנוסף, בלדסו הוא אקס פאקטור כאן ומהווה כנכס הכי איכותי שיוסכם להעביר בין כל 3 הקבוצות – כאשר הוא גם רכז וגם (!) שומר. וכמובן שגם ישנם הדיבורים על אותו סוכן והאימונים המשותפים בקיצים. וזה חשוב, כאשר נוצר רושם שלברון כן מעורב בהחלטות של הבאת שחקנים למועדון. ולכן השאלה היחידה היא – על איזה כוכב צעיר הסאנס יסכימו לוותר?

    1. קליפרס – יצליחו לאן שגריפין (בריא) יביא אותם. לדעתי תיאודוסיץ' זה מקרה שאראס 2.0, אני חושב שמבחינת אינטליגנציית משחק הוא בהחלט מתאים אבל האתלטיות והמעמד זה משהו שהוא יפול בו. המשחק מהיר יותר ונשלט ע"י שחקנים אחרים.
      אני חושב שעוד יהיו שינויים אצל הקליפרס.
      קיירי ארווינג – הסאגה נמשכת וככל שהזמן יעבור יהיה פחות נעים (ומעניין) לראות מה קורה בקליבלנד. בלאדסו כרגע הוא השחקן הבכיר שהקאבס יכולים לקבל והבעיה שהוא מועד לפציעות, ככה יהיו 2 PG שלא בטוח שיסיימו את העונה בריאים וכאמור אצל לברון משחקים ביוני.
      אני חושב שנאגטס מעדיפים לוותר על מודיאי מאשר על מורי (אני חושב שמורי טוב יותר).
      הבעיה שקיירי לא מוכן להתחייב לשוםדבר ולכן הוא מוריד את ערך הטרייד שלו.
      הקאבס בבעיה כי בסופו של דבר החבילה שיקבלו עליו תהיה פחות אטרקטיבית והזמן של מחנה האימונים קרוב ולברון מחכה שם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט