מעורב הופס ליום ה' / מנחם לס

מעורב הופס ליום ה' / מנחם לס

1. איך לברון, מלו, CP3 ודוויין ווייד מתאחדים ב-2018

צעד צעד למעוניינים: http://www.espn.com/espn/feature/story/_/id/20161740/how-lebron-cp3-wade-melo-ride-together

2. פרוז'ינגיס: ניו יורק מרגישה כמו בית

בחר לו בית לא רע הפרוז'ינגיס הזה

"ניו יורק היא הבית שלי. היא מרגישה כמו בית. אני מקווה לשחק רק בעיר הזאת משך כל הקריירה שלי ואני מקווה שגם כרמלו אנטוני מרגיש כמוני". מה אגיד לכם? לא רע לשמוע משפט כזה מלטבי בן 22. לי זה אומר שהבחור חכם. מי שגר בניו יורק לא רוצה לעבור לשום עיר אחרת כי לאן שלא יעבור זאת תהיה ירידה. אפילו לטבריה.

3. ג'רלד הנדרסון לא ישחק העונה

 

ג'רלד הנדרסון, שסבל מבעיות בירך השמאלית, החליט לעבור ניתוח מסובך שימנע ממנו כנראה לשחק העונה. הוא שוחרר מהסיקסרס ביוני, והחליט לטפך בירך המפריעה לו כבר זמן רב.

4. דני קרופורד פורש

דני קרופורד – שופט הכדורסל שהרגשתי קרוב ביותר אליו מכל שופטי הליגה ושוחחנו עשרות פעמים על נושאים שונים מכדורסל ועד פוליטיקה וגזענות – החליט לפרוש אחרי 31 שנות שיפוט.  לפני שנה הוא נבחר כשופט מס' 1 בליגה במשאל (Broderick Turner). הוא שפט ביותר מ-2,300 משחקים, 300 משחקי פלייאוף, ו-23 שנות שיפוט לפחות משחק אחד בסידרת הגמר. את המחמאה הגדולה ביותר הוא קיבל מפופ, כשמאמן הספארס שמע שהחליט לפרוש: "אין אף אחד בליגה שיכול לטעון שהוא אי-פעם הפסיד משחק בגלל דני". אני אף פעם לא שמעתי שחקן או מאמן האומר מילה רעה אחת עליו.

רוב שופטי ה-NBA (כמו כל השופטים בעולם) הם HOT DOGS. הם לא טובים מספיק לשחק, אז הם מראים לשחקנים מי הוא באמת הגבור. רובם אומרים שהם לא רוצים לגנוב את ההצגה אבל כמובן שהם משקרים. לא דני. הוא ענוו וצנוע אמיתי. הוא מנסה כמה שיותר להתנזר מהצבע שרוב השופטים צריכים כמו המוגלובין בדם, והוא – כמו כל בוגר 'הריאלי' – מצניע לכת. הוא לא רוצה שיכירו אותו והוא לא רוצה שיזכרו אותו. "עבורי המחמאה הגדולה ביותר היא ללכת למשחק כדורסל ושאף אחד לא יזהה אותי או ידע מי אני".

5. לברון ג'יימס GOES BANANA'S במשחק בנו בלאס ווגאס 

*

*

6. מייק ששבסקי בא לראות את ציון ויליאמסון, אף הוא בלאס ווגאס

*

מי הוא ציון ויליאמסון? הוא שכן שלי. גר ב-DEVELOPMENT אולי חצי ק"מ מביתי. משך כל העונה שמעתי על שכני שלומד בבית ספר קתולי בספרטנבורג, העיר הגובלת עם עירי גריר (אני גר בגריר, לא בגרינוויל. אבל גרינוויל היא המטרופוליטן השלטת. בית החרושת הגדול בעולם של BMW למשל הוא בעירי, גריר, אבל כולם אומרים 'גרינוויל'). שמעתי שהוא שחקן נחשק ע"י כמה אוניברסיטאות גדולות. מה זה התפלאתי כשהיום הופיע הסרטון הזה עם מייק ששבסקי שבא לחזות במשחקו – ולהציע לו מילגה בסיום המשחק!

7. סטפן קרי: "מקווה לעשות את ה-'CUT'

 

 

מה שהרבה לא יודעים על סטפן קרי היא העובדה שהוא מוכשר ביותר בכמה וכמה משחקים, ולא רק כדורסל. כשאומרים שהוא 'לא אתלט' הכוונה היא שהוא לא מסוגל לנתר לשמיים ואינו מהיר ביותר. אבל בכל משחק הדורש קואורדינציה "עין-יד" הוא אלוף. בהיותו סטודנט בקולג' של דוידסון הוא זכה באליפות הקולג' בבאולינג, והוא ידוע כשחקן מעולה שממוצעו היה פעם באמצע ה-180'S. בגולף יש לו הנדיקאפ של "0", הווה אומר הוא עושה את ה-PAR של משטח הגולף. רק מקצוענים אמיתיים שוברים את ההנדיקאפ. הוא כבר ניצח כמה פעמים את אליפויות הגולף של שחקני ה-NBA, וצ'ארלס בארקלי אמר עליו שהוא הגולפאי הטוב ביותר שהוא מכיר מבין שחקני ה-NBA, הווה או עבר. כשהוא נידרש לדרגם הוא דיקלם מיד: 1. סטפן קרי, 2. ריי אלן, 3. קייל קורבר, 4. מייקל ג'ורדן, 5. כריס פול, 6. מייק מילר, 7. שיין בטייה, 8. ג'יי אר סמית', 9. דרון ויליאמס, 10. (בחיוך) צ'ארלס בארקלי (בארקלי שחקן איום ונורא).

קרי הוא גם שחקן ביליארד מעולה ביותר.

למעשה סטפן קרי הוא כמעט ברמת המקצוענים. הוויקאנד הזה הוא הוזמן להשתתף בטורניר הידוע ELLIE MAE CLASSIC ב'סטרונבריי TPC' שבהייוארד, קליפורניה. כמה מטובי הגולפאים בעולם יהיו שם.

-היש סיכויים שתנצח?

-אתה רציני? אני מקווה לעשות את ה-"CUT"!

ה-CUT נערך אחרי היומיים הראשונים. רק שחקנים שחבטו מתחת למספר שייקבע בסוף היום השני ממשיכים בימים ה-3 וה-4. כשמשתתפים 250 מקצוענים וכמה מטובי החובבים בעולם הגולף, לא פשוט להיות בין ה-100 ראשונים (פלוס-מינוס) שיעברו את ה-CUT.

אשתדל לעקוב ולדווח לכם.

8. כל 'פשעי' המלך (קינג)

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 98 תגובות

      1. הורי לא היה שחקן מוביל ומנהיג ועם כל הווינריות הגדולה הוא לא היה כוכב על שהוביל קבוצה לאליפות כמו (בלי סדר) ג'ורדן, מג'יק, בירד, לברון, דאנקן, גארנט (רק בסלטיקס היה סביבו צוות של אליפות והוא היה המנהיג יחד עם פירס), וילט, וסט, ראסל, הבליצ'ק, כארים, חאכים, שאק, פרייזר, ריד, דה בושר, מונרו, וייד, אייזיאה המקורי, דומארס, אגוואייר, קובי, ועוד. הורי בא אחרי כל אלו וגם אחרי כוכבים גדולים עד כוכבי על שלא זכו באליפות ולא היו ווינרים כל כך כמו (בלי סדר) בארקלי ומלון וסטוקטון והורנאסק ויואינג ומרביץ' וגראנט היל וכן אחרי אחרים שזכו באליפות אך לא היו מנהיגים כמו (בלי סדר) ארצ'יבלד, דרקסלר, סם ג'ונס, ריי אלן, מקהייל, פאריש, וורת'י, דייוויד רובינסון, ועוד שהיו כדורסלנים טובים משמעותית מהורי שהיה שחקן משלים (אמנם לא שולי), מעולה ככל שיהיה, ולא כוכב מוביל.
        הורי מעולם לא היה מועמד לתואר mvp של העונה כמו חלק נכבד מדחקנים שהבאתי ולא נחשב מעולם לטוב בעמדתו או קרוב לכך כמו רבים מהכדורסלנים הנ"ל.

        1. רוברט הורי שחקן טוב יותר מלברון, קובי, מג'יק ובירד. אחד המדדים החשובים לשחקן כזה הוא היכולת להיות שם במאני טיים, כמו גם היכולת לנתח ולבחור את הקבוצה שתיקח יותר אליפויות, ואת הרכב השחקנים וההנהלה שימצה את היכולות שלו. לרוברט הורי היה את הכישרון הזה יותר מהנ"ל, ולכן הוא השחקן הטוב ביותר. המטרה במשחק כדורסל בליגה היא אליםות, ובמבחן התוצאה, הורי ניצח יותר מהאחרים.

          1. וינריות היא לא מדד מספק לכדורסלן הטוב ביותר אלא רק לוינר הגדות ביותר. המדד הבסיסי הוא להיות שחקן מוביל. שחקן מחליף גם אם הוא הווינר הגדול ביותר, הוא לא יותר מברמה של שחקן מחליף.
            הכדורסלן הגדול ביותר נמדד לפי מכלול יכטלות ותכונות ולא לפי יכטלת אחת ותכונה אחת, חשובה ככל שתהיה.

          2. *לווינר הגדול ביותר.

            כל שלושת המדדים שהזכרת ובייחוד השניים האחרונים חסרי משמעות כשמדובר בשחקן שהוא מהצוות המסייע, גם אם מהטובים ביותר בזה, ולא כוכב מוביל.
            גם שחקן הטוב ביותר מהצוות המסייע שהוא הווינר הגדול ביותר, הוא לא יכול להיחשב ככדורסלן הטוב ביותר כי רק שחקנים שהוא כוכבי על וכוכבים מובילים של קבוצות יכולים להיות מועמדים לכך, כי במכלול היכולות והתכונות הם פשוט טובים בהרבה משחקן כהורי, גם אם פחות וינרים ושחקנים כמייקל ומג'יק ולארי היו גם וינרים גדולים שהתעלו היטב ב"מאני טיים" וגם מנהיגים דגולים שהורי לא היה וגם כוכבים מובילים שהורי לא היה, עם חכמת משחק גבוהה לא פחות אם לא יותר (ובהחלט יותר) ושחקנים עוד יותר מגוונים.
            בכל מקרה התנאי הבסיסי ביותר להיות מועמד לכדורסלן הטוב ביותר,

            להיות כוכב על ושחקן מוביל ולא מהצוות המסייע, לא מתקיים בהורי, לכן כל השאר למעשה לא משנה.

          3. קרמר, אני חושב שפספסת את הציניות של נתן…

            אני מסכים –
            גם אני לא חושב שהלוגיקה של ג'ורדן נותנת להורי מקום גבוה בשורות במירוץ "העז".

            אבל מהלוגיקה שלו בהחלט ניתן להסיק בקלות שהתשובה ל-"אחד מי יודע?" היא ביל ראסל.
            שחקן מוביל, כזה שזכה ב-5 MVP.
            וווינר שזכה ב-11 אליפויות, ומעולם לא הפסיד במשחק מספר 7.

          4. יש לציין שגם סם ג'ונס הצטיין בכל משחקי שהע שבהן השתתף והיה הקלעי המוביל עם ממוצע של 27 נק' כשבאחד מהם קלע 47.

    1. מייקל הצטנע, אך מספר אליפויות לא יכול להיות מדד מוחלט, כי כשקבוצה היה טובה משמעותית מכל קבוצה אחרת עם אחד משני השחקנים הטובים בליגה והמנהיג והווינר הגדול ביותר ועם ארבעה לפחות שהם מהטובים ביותר בעמדתם בכל הליגה אם לא הטובים ביותר, אז ברור שלכוכב המוביל יהיו יותר אליפויות מהכוכבים המובילים שבקבוצות האחרות בצמרת הגבוהה. הסלטיקס היו פשוט טובים מדי עבור כל הליגה. רק ב-67' ו-69' היו לה מתחרים כשפילדלפיה שיחקה ביכולת שיא בהנהגת וילט שהיה הנוסף משני הטוהים בליגה ועם גריר וקאנינגהאם שהיו מהטובים ביותר בעמדתם וסכו באליפות משכנעת וב-69' הלייקרס היו פייבוריטים אך שילמו על היהירות שלהם והזלזול בסלטיקס,

      1. את התגובה הזו אתה צריך לכתוב בפייסבוק של ג'ורדן.
        זה הוא שאמר 5 > 3 (וזה למרות 4 – 1 ללברון ב-MVP),
        אז פועל יוצא, מתבקש, ובלתי נמנע:

        לפי ג'ורדן:
        11 > 6 (וצריך לזכור שב-MVP יש שוויון 5 בין ג'ורדן לראסל),
        ולכן ראסל הוא העז. (וזה אפילו לא קרוב.)
        מ.ש.ל

          1. גם אם אמר זה לא עושה זאת נכון והוא פשוט הצטנע. ברור שראסל היה כוכב על ומהגדולים ביותר ואין מנהיג ווינר גדול ממנו. אך א"א להיות הטוב ביותר עם מוגבלות הגנתית כמייקל היה אדיר בשני צדי המגרש וגם הוא היה מנהיג ווינר ועם חכמת משחק ברמה הגבוהה ביותר.

          2. לא, ג'ורדן לא אמר דבר כזה,
            והוא גם בחיים לא יומר דבר שכזה.

            ההיקש של 11 > 6 > 5 > 3 הוא שלי.
            כל מה שג'ורדן אמר זה שבראיינט גדול מלברון בגלל ש 5 > 3

          3. קרמר, קצת פספסת מה שקרה במדויק.
            נתחיל עם מה שנאמר. ג'ורדן טען שלברון לא טוב מקובי כי ללברון יש 3 אליפויות ולקובי 5.
            לא נאמר ע"י ג'ורדן שראסל טוב ממנו (ולכן ג'ורדן לא הצטנע).
            גיא לקח (בתבונה) את האמרה של ג'ורדן שלמעשה טען שהפרמטר היחידי הוא אליפויות ולכן ראסל גדול מג'ורדן (לפי ההגיון שג'ורדן הציע).

  1. אני עדיין חושב שציון וויליאמסון הוא דמות בדיונית מעלילות מומי, אבל אם כבר אז אני מסכים עם יניב, שהוא לא מרשים במיוחד ובולט רק בגלל שהוא יותר גדול וחזק כרגע. טיפה מזכיר לי את אנתוני מייסון, רק פחות מוכשר.

    1. אני די בספק אם אנתוני מייסון היה יכול לכדרר ולעשות כאלו קרוס אוברים. אבל עם שם כזה, אנחנו בטוח נעקוב אחריו, כולה הפך לבן 17 לפני חודש.

        1. וואללה? לי לא זכור שמייסון היה יותר מבריון, אם כי בריון זריז. בכלל לא זוכר הרבה גבוהים שכדררו בשנות ה90.

        2. חוץ מזה, בוא נגיד את האמת הוא יהיה מבסוט עד השמיים לעשות קריירה כמו של מייסון. החשש זה מקריירה כמו של טרנס ג'ונס או האחים בארנס או משהו בסגנון. גם לי נורא קשה לדעת בגיל הזה מי יהפוך לכוכב ומי סתם קוריוז, אבל כרגע יש לבחור באז.
          אגב הוא עדיין לא נחשב לאחד מהכוכבים של השנתון שלו. יש עוד איזה 4 או 5 לפניו בדירוג.

  2. מנחם, מעורב מצויין ממש.

    לגבי דני קרופורד, ובניגוד למה שפופ אמר, לעולם תיזכר לו השריקה במשחק 5 של חצי גמר המזרח ב-94' נגד סקוטי פיפן על זריקה משלוש של יוברט דיוויס מהניקס. כמובן שעבירה לא היתה ושיקגו, ללא ג'ורדן שחקן הבייסבול, הפסידה הזדמנות להיות מאוד קרובה להדחת הניקס.

    1. אף אחד לא חסין מטעויות כאלו כי גם קרופורדד הוא בן אדם, אך אצלו זה היה נדיר יותר מאחרים שיתרחש דבר כזה.

  3. הסיקסרס בונים על פלייאוף כבר בעונה הקרובה. המזרח נחלש ואם החתיכות שם יתחברו אז יש להם סיכוי טוב להגיע לפוסט סוזן. הכל תלוי בבריאות של אמביד

  4. תודה על המעורב.
    1. אני מקווה שזה לא יקרה כי העסק הזה של הסופר טימס מתחיל להיות מאוס.
    2. נחמד שגורד השחקים האנושי מרגיש בבית בין גורדי השחקים של ניו יורק (רק חבל שבעל הבית לא מציאה).
    ניו יורק אכן מדהימה. או שאתה משוגע עליה או שאתה לא סובל אותה. אין באמצע.
    4. קרופורד סיכם מצוין את מהות השיפוט: אם אף אחד לא הרגיש בשיפוט סימן שעשית עבודה טובה.
    7. היכולות של קרי בענפי ספורט אחרים מרשימות מאוד. הבן אדם מדויק ברמות היסטוריות. חבל שלא התגייס לצה"ל בתור צלף.
    8. ברוקלין זה מקרה אבוד לשנים הקרובות. נקווה שילמדו לקח מהטעויות שקינג עשה. יש שם דווקא פוטנציאל שוק מעולה.
    9. הלייקרס בדרך הנכונה אולם היא ארוכה מאוד. אינגראם חייב לבצע קפיצת מדרגה. השנה הוא היה רחוק מלהרשים. חייבים להיפטר מהחוזה של דנג.
    10. פילי זה הנעלם הכי גדול. אם ישכילו להתגבר על הפציעות ויתחברו טוב – השמיים (וגולדן סטייט) הם הגבול.

  5. ציון וויליאמסון כבר נרשם בפנקס האזרוח המפוקפק של שמעון מזרחי לעוד 5 שנים. פילי והלייקרס תוך 2-3 בפוטנציה להפוך לקבוצות בכירות בליגה ,יחד עם החזרה של הסלטיקס אפשר לחזור לאייטיז.

          1. יצא 72.5 גיל ממוצע לחבר חמישיית הסופרטים העתידית הזאת.
            רק שישימו לב, כי גיל קצבת זקנה בביטוח לאומי זה אמנם 70, אבל אם מגישים טפסים באיחור, אפשר לקבל קצבה רטרואקטיבית רק שנה אחורה. חבל על הכסף, בלי זה יצטרכו לבחור בין אוכל לתרופות.

          2. מאנו וטימי יכולים לתת להם טיפים על ערבי בינגו, ערבי ברידג', נסיעה ברכב ב-70 קמ"ש.
            אני יכול להמליץ על הבריזר של קלנועיות אפיקים.

    1. עד שיתאחדו זה בהחלט יהיה כך.
      אך בכל מקרה פול שחקן מעולה ולא בינוני פלוס. וייד בכל מקרה כבר מעבר לשיא ויהיה יותר מעבר עם כל שנה שעוברת. עד האיחוד המתוכנן, אם מתוכנן, כולם כבר יהיו במידה זו או אחרת מעבר לשיאם ולא יכולה להיות בכל מקרה קבוצת על.

  6. אני ממש לא מסכים שהתהליך של הינקי עבד. הם יכלו להיות בדיוק באותו מצב גם מבלי להתבזות ככה.אפשר היה לעשות טנקינג בצורה מושכלת ונורמלית והתוצאות היו אותם תוצאות.
    מה עוד שהדבר הכי הכי חשוב בהצלחה של פילי בכלל לא תלויה בהם אלא באלילת הבריאות.מה עוד שלי יש הרגשה שאמביד מתכוון להבריז להם ברגע שתהיה לו הזדמנות הוא יעשה ויברח.

    1. מסכים איתך יניב! ״הם יכלו להיות בדיוק באותו מצב גם מבלי להתבזות ככה״… בדיוק כמו שדני איינג׳ עשה! תודה שזה המשפט שעמד לך על קצה הלשון.

    2. מסכים לחלוטין ! היה אפשר לעשות את כל התהליך בקצת יותר אלגנטיות וגם להגיע למצב יותר טוב כמובן מבחינה בריאותית

  7. לגבי ציון וויליאמסון, הבן של מנוט בול/רואן בארט/לברון, ושאר כוכבי העתיד. אני מודה שאין לי את זה. אין לי את היכולת להסתכל על ילדים בגיל תיכון, כשהם סופר לא מלוטשים ולרוב משחקים מול קונוסים, ולהגיד – זה יהיה שחקן. פשוט לא רואה את זה מול העיניים.

    השחקן היחידי שראיתי בגיל נוער ופשוט נפתחו לי העיניים בתדהמה היה עודד קטש. הוא היה ילד צנום להחריד שפשוט רקד על המגרש. קלע שלשות מטר מאחורי הקשת עם יד על הפנים, חדר לסל באלגנטיות איטית אבל יעילה להחריד, ושוב, פשוט רקד על המגרש. אין לי דרך אחרת לתאר את זה. בארה״ב היום כנראה שהיו נועלים אותו בחדר כושר בגיל 16 וכל הקסם היה נעלם.

  8. תודה רבה מנחם.

    לאחרונה יצא לי לחשוב על המהלך ההוא של ברוקלין. ונכון שהוא היה מזעזע כי למשכן את הקבוצה לזמן כל כך ארוך תמורת שחקנים שפורשים ממשחק הרבה לפני שהבחירות הדראפט שנתנו תמורתם ממומשות זהו מהלך מופרך.

    אבל יש בזה משהו נהדר שקבוצה שנמצאית בסיטואציה שהיא לא פקטור פתאום באה ואומרת אנחנו הולכים בכל הכח על אליפות.
    כמה קבוצות אם אמירה כזאת יש כיום בליגה.

    בכל אופן כנראה שלא זו העיר ולא זו הדרך.

  9. מעולה מנחם. וואי כמה אני שונא את דני קרופורד. איזה כיף שהוא פורש. היית יכול לסמן הפסד וודאי כשהוא היה מגיע לטויוטה סנטר. ונגד סן אנטוניו? אין לך סיכוי. הבן אדם היה השופט הכי שפוט של פופ שיש, ויש הרבה כאלו.

  10. שנת מבחן לפילי:
    אחרי כל כך הרבה שנות נדודים במדבר, אני לא מאמין שהם יעשו פליאוף גם במזפח החלש. השנה.
    זה לא באד קארמה, זאת גזירת גורל. אם אמביד לא ייפצע, בן סימונס לא ייכלא או לג'יי גיי' תישבר הציפורן, אז בטח הצפון קוןריאנים יזרקו שם פצצת אטום.

    1. איזה שנת מבחן?!?!
      אמביד כולה שיחק שנה (וגם ברובה היה פצוע), סימונס ופולץ' הולכים לשחק פעם ראשונה.
      אולי שנת מבחן לבריאות שלהם אבל יש להם איזה שנתיים לרוץ לפני שמתחילים לדבר עליהם ברצינות.

      אם כבר שנת מבחן אז מינסוטה

  11. 1. איחוד חלומי, אבל עדיין רביעית כל המיתר של גולדן עדיפה.
    2. פרוזינגיס מרגיש בבית בניו יורק, מי שמכיר את לטביא צריך להתחיל לדאוג.
    3.הבן של קרופורד שיחק לפני כשנתיים עונה בבני השרון והיה בכלל לא רע, אחר כך נעלם, האם הוא מתכנן לרשת את אביו ולשמור על השושלת?
    4.טרייד הוא בראש וראשונה עניין של עיתוי. לפני עשור היית נותן את כל הנכסים שלך בשביל פירס וגארנט ועדיין שלמת מעט.
    5.הלייקרס יחזרו זה רק עניין של זמן.
    6.הסיקסרס הם תמיד סימן שאלה, אבל עם מאמן בשם בראון הם יכולים שוב לפנטז להגיע רחוק. השאלה היא מי בתפקיד של התשובה.

  12. תודה מנחם!

    הלייקרס חזרו להיות יעד אטרקטיבי מנחם, תצטרך להשלים עם זה.
    לגבי הסופר טים מסכים עם הרבה גולשים שהם כבר לט נהיים צעירים והקבוצה שתקריב הכול כדי לעשות את זה בסופו של דבר תהיה בחור של 4 שנים אחר כך כמו שקרה ללייקרס שניסו לבנות דבר כזה.

      1. עדיין הלייקרס יקחו אליפות לפני בוסטון.וקולדוול פופ אחרי שחרורו של בראדלי מבוסטון הוא בדיוק מה שאין לבוסטון.שחקן בעמדה 2.

    1. כמו שאמרה אמא של סיינפלד על מישהו שג'רי אמר שלא אוהב אותו-

      Doesn’t like you? How can anyone not like you?

      You’re a wonderful, wonderful boy. Everybody likes you. It’s impossible not to like you. Impossible.

  13. זיון דווקא נראה בחור מוכשר, הבעייה היא שבשנים האחרונות התרגלנו בעמדה הזאת בעיקר לבאסטים ולשחקנים מלאי פציעות. נקווה שגורלו יהיה שונה

  14. אף קבוצה לא מוכנה להטריד שחקן צעיר משמעותי (שלא לדבר על סטאר) תמורת קיירי. זה אומר ש: א. הוא כנראה לו שווה כזה הרבה, ב. קיירי לא מוכן להתחייב על העתיד שלו שם (וכנראה מסביר לקבוצה המדוברת שהוא גם בכלל לא מעוניין לשחק אצלם, מתוך מטרה שיוטרד לקבוצה שהוא מעוניין בה). כמו שהמצב כרגע לטעמי קיירי ירה לעצמו ברגל ויאלץ לבלות את העונה הקרובה בקליבלנד

  15. מי זה ה GM של פילדלפיה "סיטפנובסקי" ???
    אולי הכוונה לאד סטפנסקי שהיה ה GM של פילדלפיה מ 2007 עד 2011 ?
    מאז סטפנסקי היו לסיקסרס שלושה GM שונים.
    כיום ה GM הוא בראיין קולנג'לו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט