הטור של מל ליום ג': הכוכב שתכירו ב-2020

 

תגידו אתם. הניתן להאמין שאלו הם פני הכוכב הגדול הבא ב-NBA?

לא "הבא" כמו 'בעונה הבאה'. וגם לא ב'עונה שאחריה'. ובעונה שאחרי 'העונה שאחריה' הוא יהיה תלמיד פרשמן ב'סטנפורד' (הוא תלמיד פיקח מדי ללמוד בקנטקי או בקנזס).

זהו השחקן שלפני כמה חודשים דיברתי עליו, והבטחתי לכתוב עליו, אבל בגלל המעבר של קווין דוראנט לווריורס, והידיעה המרעישה שדונלד טראמפ נבחר במיעוט של 3 מיליון, ועוד כמה עניינים ברומו של עולם כמו שאומרים החברים שלי ברמת הכובש, הדבר נעלם מראשי כפי שאומרים. אבל ישנו גולש יקר שאת שמו שכחתי שכבר פעמיים שאל עליו, והזכיר שהבטחתי, וכשמנחם מבטיח – מנחם מקיים.  חיכיתי לרגע פנוי, הווה אומר ללא מאורע ספורט חשוב במזרח ארה"ב (אם אתם חושבים שגם אמש היה 'ערב פנוי', אז תנו לי לגלות לכם שאמש נשות ארה"ב ניצחו את נשות בראזיל בסן דיאגו באחד המשחקים המשובחים שראיתי לאחרונה – גבר או אשה –  וזה כולל את ניצחון ברצלונה על ריאל מדריד במיאמי בשבת). האמריקאיות חזרו שלוש פעמים מדפיציט עם גולים שאחד-אחד מהם שווה להיילייט, עד שנגמר  3-4 לאמריקאיות.

לילד קוראים ניקו מניון, הוא בן 16, הוא רק 1.85 מ' (הוא LATE BLOOMER ורופאיו ניבאו שהוא יהיה בין 1.91 ל-2.00 מ'; דבר שלי נשמע מוגזם), והוא BASKETBALL PRODIGY, אני לא מגזים.

מה, אני מטומטם? אכנה ג'ינג'י רזה, נמוך, "גאון כדורסל" אם הוא לא כזה? I DON'T THINK SO. אני הרי מעמיד כאן מוניטין של 55 שנה על חוד התער.

זה נשמע לא אמיתי. זה נשמע כחלום אנטולוגי. חלום בפרהסיה. ג'ינג'י וכדורסל לא הולכים ביחד. אפילו ג'ינג'י וכדורגל לא הולכים ביחד. כמה כדורגלנים ג'ינג'ים היו לנו בישראל? אני זוכר את ויקטור בלקין. ערן פריזנט. היה גם איזה רוסי במכבי ת"א, אולג קוזנצוב או משהו כזה. זה בערך זה. כמה כדורסלנים ג'ינג'ים היו ב-NBA? במקרה היו שני סנטרים גדולים – ביל וולטון ודייב קאונס. בלייק גריפין בפאוור. מחליפו יהיה מאט בונר או בריאן סקלבריאן. מאחור? שחורים ג'ינג'ים כדניס ג'ונסון ודלונטה ווסט. גם צ'ייס בודינג'ר היה ג'ינג'י. זה בערך זה.

אז לא ירחק היום בו תוכלו להוסיף את ניקו מניון לרשימה.

בעוד כמה שנים הוא יריץ סניקרים, ויהיה "הג'ינג'י מס' 1 שאי-פעם נעל סניקרס ושיחק NBA". זה יהיה אחרי שיבחר מכללה מתוך ה-50 שרצות אחריו (אבל הוא כבר אמר ש-"תכנית הלימודים ב'סטנפורד' מגרה אותי מאד").  אמו האיטלקיה החמודה (מאד!) גאיה שיחקה כדורעף מקצועני לנשים ואביו פייס – 2.00 מ' – היה שחקן NBA שש שנים (יותר ספסל מפרקט) , וכיכב באיטליה 13 שנה כשהוא משחק נגד מייק ד'אנטוני ומאנו ג'ינובלי. ז"א שהגנים בסדר.

 

 

האב פייס, האם גאיה, וניקו. גאיה לא ברמה של סוניה, אבל אם מתוקה (ושרירית כראוי לשחקנית כדורעף מקצוענית לשעבר)!

יש לו לניקו – בקלות – את התנועות של סטפן קרי, שהוא כוכבו הגדול.יש לו ריינג' קליעה של NBA,  פריצה שחייבים לראות, התרוממות נהדרת, וקליעה רכה ביותר.

חייבים לראות אותו כדי להבין במה מדובר, ולכן הכנתי עבורכם כמה סרטונים:

*

 

*

*

*

יש לו 120,000 עוקבים באינסטגראם (אני לא מבין בעניינים האלה. העתקתי מה שראיתי אם כי בלי לדעת לי זה נשמע מוגזם לג'ינג'י עם חצ'קונים). הוא מדבר איטלקית מהשנים שאביו שיחק כדורסל בסיציליה. הוא יהיה ג'וניור ב"פינקל היי" שבצפון פיניקס, אחד מהתיכונים הטובים במדינה. לא מגלים את ה-SAT שלו אבל אומרים שהוא "גבוה מהגג". הוא מחזיק באזרחות כפולה אבל מאחר וכבר שיחק בנבחרת ארה"ב מתחת לגיל 16, הוא שחקן אמריקאי.

אז זהו. זהו ה"ממבה האדומה" שהבטחתי לכתוב עליה. כל מה שנותר לעשות הוא לחכות ולראות אם הוא באמת יתפתח לכוכב שכל המומחים כאן אומרים עליו "CANNOT MISS".

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. אני לא מבין את הצורך לגחך כאן. אולי מוטב שלהבא לא אכתוב דברים כאלה עם הציניקנים של ישראל. אולי כדאי אפילו למחוק את הכתבה.

      1. כמו שכתבתי למטה, הכתיבה שלך והאהבה שלך לספורט משמחים אנשים על בסיס יומיומי. אני מאוד נהנה מהפוסטים האלו (או מכל פוסט אחר שאתה כותב), הם עושים לי את הבוקר. אשה חכמה אמרה פעם, ״מי שלא טוב לו, יום טוב לו״.

      2. אתה יכול להיות בטוח שרוב האנשים כאן רוצים שתכתוב גם על כוכבי תיכונים ואין כל סיבה שלא, אל תשים לב לתגובות הרעות ושלא יקבעו לך את מה שתכתוב או שלא תכתוב!!!

      1. למה סליחה?
        נכון יותר לאמר תודה!
        יש לפחות 2000 קוראים שנהנו מהכתבה.
        לא חשבתי שאצטרך להגיב על הכתבה . אבל כמה אידיוטים שינו את דעתי.

  2. אמריקה עשתה אותך רך, מנחם….
    Bleached your Israeli toughness

    זו אחלה כתבה
    עושים כתבות כאלה
    והרוב השקט נהנה מהן.
    תראה כמה כניסות יש לדף, תספור את התגובות המעאפנות, תחשב אחוזים ותרגע קלות 🙂
    מה פתאום להוריד את הכתבה בגלל שני מעאפנים?
    ככה לימד אותך קווינט?

  3. בגלל התגובות על הכנסת מאמר על עוד כוכב תיכון "שלא ייצא ממנו שום דבר", אני זכרתי היכן שהוא שקראתי מאמר חשוב מאד עליו. חיפשתי ומצאתי: ספורטס אילוסטרייטד, ה-13 לפברואר, 2017. מאמר עם הכותרת "IN THE MIDDLE" על 'הפנומן' שהוא פרשמן בתיכון בן 15 שגורם להתרגשות גדולה בקשר המאמנים על היותו "BASKETBALL PRODIGY". מאמר שניכתב ע"י כריס בלארד, אחד מהסניור כתבים הידועים ביותר של SI. ספור בן 9 עמודים (100-109), שעל סטפן קרי לא מקדישים כל כך מקום. אין לי את המגזין יותר, וחבל. אבל אם זה טוב ל-SI, אז זה טוב להופיע גם בהופס, ואם זה לא לטעמכם, עברו הלאה.

  4. מנחם, כתבות כאלה הן משב רוח מרענן. לא מתאים לך פוזת הנעלב. תמשיך עם מה שאתה עושה כי לי לפחות זה המשך מצוין של הכתבות שלך משנות ה 80

  5. אחלה כתבה,מודה שאני עוקב אחריו לפחות שנה ברשתות החברתיות ובסרטוני ההיילייסט שמסתובבים באינטרנט,הילד נחתך מהנבחרת של הu16 באחד הניפויים האחרונים לפני משחקי אמריקה אם אני לא טועה,מתפתח פה שחקן מצוין וגם נראה שהוא great kid..
    ניקו הוא ילד ששווה כתבה בהופס ואל לך להתייחס למלעיזים,תמשיך לספר לנו על עוד יהלומים צעירים,כתסה מצוינת ומרעננת!
    תודה

  6. כמה כדורגלנים ג'ינג'ים ממש טובים:

    פול סקולס
    אוליבר קאן
    מתיאס זאמר
    קווין דה ברוינה
    זבגינייב בונייק
    בילי ברמנר
    גורדון סטרכאן
    דיוויד פיירקלאף "סופרסאב"
    וגם אמריקאי אחד, אלכסיי לאלאס…

    וכבונוס – ג'ון הארטסון, מי שעיצב לאייל ברקוביץ את הפה הגדול שלו.

    1. וקצת יותר אחורה, אם באנגלים ג'ינג'ים עסקינן , מה עם החברים המכובדים לנבחרת האנגלית היחידה שזכתה בגביע העולמי , אלאן בול (הדינמו האנושי ) מנוחתו עדן , נובי סטיילס והאחים בובי וג'קי צ'רלטון יבדל"א ?

  7. תודה רבה נחמד לראות דברים קצת שונים,
    בכדורגל אני מכיר את דה ברויינה שחקן שחקן, היה גם את סקולס אבל הגיוני שאומת הג'ינג'ים אנגליה תוציא כמה כדורגלניםנטובים(דה ברויינה בלגי)

  8. מנחם זה מסוג הכתבות שאני הכי אוהב רק בשביל לבדוק האם עוד 4 שנים אזכור שדיברת עליו , ובכללי סיפורי רקע ואנשים מעניינים זה הכי כיף, אל תקשיב לתגובות !

  9. תודה רבה מנחם.
    נראה מרשים ביותר, הזכיר לי את ג'ייסון וויליאמס, "שוקולד לבן", עם נגיעות נוגט במהלכים של קיירי.

  10. מנחם, תמשיך לכתוב על כדורסל תיכונים.
    לא מכל ילד שכותבים עליו או מדברים עליו ייצא משהו, אבל העתיד הוא לא העניין פה אלא ההווה … כוכב תיכונים בשנתו הראשונה.. אם הוא יהיה כוכב בלבל הבא , פה נכנסים אין ספור משתנים וגם הרבה הרבה מזל ( פציעות , הקבוצה הנכונה, שבירות מנטליות וכו..), אך שוב העתיד אינו משנה אלא ההווה שלו ככוכב תיכונים בארה"ב שזה כלעצמו מעניין לא פחות ממכללות ומקצוענים.

  11. אפשר גם להוסיף עוד בחור שמעניין לעקוב אחריו מאותו שנתון – קיירי וולקר ועל הדרך נוסיף את איזייה טוד.

    1. קבוצת ה AAU שלו שיחקה השבוע נגד זו של לאמלו בול. ההיסטריה סביב שניהם הביאה כמות קהל שהכריחה את המשטרה לסגור את האירוע. ציון ניצח בסוף

  12. מנחם, יש פה הרבה (ואני ביניהם) שמאוד אוהבים את הפוסטים האלו. תמיד כיף לשמוע על אלו שמסומנים בפנקסים של הסקאוטים ולעקוב ולראות מה יצא מהם לאורך השנים. תמשיך לכתוב וכמו שאמרת, מי שלא טוב לו שלא יקרא.

  13. תמשיך לכתוב, זה מהנה והתגובות מצחיקות.
    לא ראיתי מהילד הזה שום דבר יוצא דופן. הוא נראה בחור על הכיפאק שבא מבית טוב.
    בנבא הוא יצטרך הרבה יותר מזה, ובעיקר שרירים.

  14. מנחם, במה הוא יוצא דופן ?
    קליעה, ראיית משחק, הגנה ?
    אם היית צריך להקביל אותו לכוכב הווה/עבר, למי היית מקביל ?

  15. מנחם, תודה רבה. כתבה מעניינת ויפה לראות אותו מצליח בגילו. לדעתי הפיזיות שלו תהיה בעוכריו במעבר לנבא (אלא אם יש כאן עסק עם סטף קרי משופר)

  16. הוא מזכיר את עופר פליישר בתנועותיו החתוליות.
    יש בו ניחוח מקסבייאר מקדניאל ורוברט פאריש גם יחד עם קורטוב טים הארדוואי בעונתו השלישית.

  17. מנחם 1000 תודות ענקיות על המעורבים והכתבות מאז
    שהלכת למדיטציה,
    ההשקעה שלך עצומה
    והמעורבים שלך גדושים בכל טוב
    מעבר לכל מה שיכלנו לדמיין.
    גם הכותבים שלך והמגיבים עושים עבודה נהדרת
    משכת אותם למעלה

  18. מנחם והח'ברה תודה על החוש הומור הענק
    שנראה שמנחם התחיל בכתיבתו
    והשאר מתבלים ומוסיפים
    עוד חיוכים וצחוקים
    לקוראים. 🙂 🙂

  19. הלוואי והג'ינגי יצליח
    כולנו רוצים לראות כוכבים חדשים
    ומאמין שכולנו נראה.
    תודה מנחם שהבאת לתשומת ליבנו
    כתום שיער כוכב זה בהחלט כיף גדול.
    בתודה ובאהבה למנחם ולכולכם.
    תבורכו.
    האתר הכי טוב בעולם.

  20. ג'ינג'ים נשרפים בשמש! יאללה כמה זמן לא הייתי באתר עקב נחיתה קשה למציאות של הארץ! מנחם, תמשיך לכתוב ויאסו על העולם!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט