הטור של מל ליום ג': הכוכב שתכירו ב-2020

 

תגידו אתם. הניתן להאמין שאלו הם פני הכוכב הגדול הבא ב-NBA?

לא "הבא" כמו 'בעונה הבאה'. וגם לא ב'עונה שאחריה'. ובעונה שאחרי 'העונה שאחריה' הוא יהיה תלמיד פרשמן ב'סטנפורד' (הוא תלמיד פיקח מדי ללמוד בקנטקי או בקנזס).

זהו השחקן שלפני כמה חודשים דיברתי עליו, והבטחתי לכתוב עליו, אבל בגלל המעבר של קווין דוראנט לווריורס, והידיעה המרעישה שדונלד טראמפ נבחר במיעוט של 3 מיליון, ועוד כמה עניינים ברומו של עולם כמו שאומרים החברים שלי ברמת הכובש, הדבר נעלם מראשי כפי שאומרים. אבל ישנו גולש יקר שאת שמו שכחתי שכבר פעמיים שאל עליו, והזכיר שהבטחתי, וכשמנחם מבטיח – מנחם מקיים.  חיכיתי לרגע פנוי, הווה אומר ללא מאורע ספורט חשוב במזרח ארה"ב (אם אתם חושבים שגם אמש היה 'ערב פנוי', אז תנו לי לגלות לכם שאמש נשות ארה"ב ניצחו את נשות בראזיל בסן דיאגו באחד המשחקים המשובחים שראיתי לאחרונה – גבר או אשה –  וזה כולל את ניצחון ברצלונה על ריאל מדריד במיאמי בשבת). האמריקאיות חזרו שלוש פעמים מדפיציט עם גולים שאחד-אחד מהם שווה להיילייט, עד שנגמר  3-4 לאמריקאיות.

לילד קוראים ניקו מניון, הוא בן 16, הוא רק 1.85 מ' (הוא LATE BLOOMER ורופאיו ניבאו שהוא יהיה בין 1.91 ל-2.00 מ'; דבר שלי נשמע מוגזם), והוא BASKETBALL PRODIGY, אני לא מגזים.

מה, אני מטומטם? אכנה ג'ינג'י רזה, נמוך, "גאון כדורסל" אם הוא לא כזה? I DON'T THINK SO. אני הרי מעמיד כאן מוניטין של 55 שנה על חוד התער.

זה נשמע לא אמיתי. זה נשמע כחלום אנטולוגי. חלום בפרהסיה. ג'ינג'י וכדורסל לא הולכים ביחד. אפילו ג'ינג'י וכדורגל לא הולכים ביחד. כמה כדורגלנים ג'ינג'ים היו לנו בישראל? אני זוכר את ויקטור בלקין. ערן פריזנט. היה גם איזה רוסי במכבי ת"א, אולג קוזנצוב או משהו כזה. זה בערך זה. כמה כדורסלנים ג'ינג'ים היו ב-NBA? במקרה היו שני סנטרים גדולים – ביל וולטון ודייב קאונס. בלייק גריפין בפאוור. מחליפו יהיה מאט בונר או בריאן סקלבריאן. מאחור? שחורים ג'ינג'ים כדניס ג'ונסון ודלונטה ווסט. גם צ'ייס בודינג'ר היה ג'ינג'י. זה בערך זה.

אז לא ירחק היום בו תוכלו להוסיף את ניקו מניון לרשימה.

בעוד כמה שנים הוא יריץ סניקרים, ויהיה "הג'ינג'י מס' 1 שאי-פעם נעל סניקרס ושיחק NBA". זה יהיה אחרי שיבחר מכללה מתוך ה-50 שרצות אחריו (אבל הוא כבר אמר ש-"תכנית הלימודים ב'סטנפורד' מגרה אותי מאד").  אמו האיטלקיה החמודה (מאד!) גאיה שיחקה כדורעף מקצועני לנשים ואביו פייס – 2.00 מ' – היה שחקן NBA שש שנים (יותר ספסל מפרקט) , וכיכב באיטליה 13 שנה כשהוא משחק נגד מייק ד'אנטוני ומאנו ג'ינובלי. ז"א שהגנים בסדר.

 

 

האב פייס, האם גאיה, וניקו. גאיה לא ברמה של סוניה, אבל אם מתוקה (ושרירית כראוי לשחקנית כדורעף מקצוענית לשעבר)!

יש לו לניקו – בקלות – את התנועות של סטפן קרי, שהוא כוכבו הגדול.יש לו ריינג' קליעה של NBA,  פריצה שחייבים לראות, התרוממות נהדרת, וקליעה רכה ביותר.

חייבים לראות אותו כדי להבין במה מדובר, ולכן הכנתי עבורכם כמה סרטונים:

*

 

*

*

*

יש לו 120,000 עוקבים באינסטגראם (אני לא מבין בעניינים האלה. העתקתי מה שראיתי אם כי בלי לדעת לי זה נשמע מוגזם לג'ינג'י עם חצ'קונים). הוא מדבר איטלקית מהשנים שאביו שיחק כדורסל בסיציליה. הוא יהיה ג'וניור ב"פינקל היי" שבצפון פיניקס, אחד מהתיכונים הטובים במדינה. לא מגלים את ה-SAT שלו אבל אומרים שהוא "גבוה מהגג". הוא מחזיק באזרחות כפולה אבל מאחר וכבר שיחק בנבחרת ארה"ב מתחת לגיל 16, הוא שחקן אמריקאי.

אז זהו. זהו ה"ממבה האדומה" שהבטחתי לכתוב עליה. כל מה שנותר לעשות הוא לחכות ולראות אם הוא באמת יתפתח לכוכב שכל המומחים כאן אומרים עליו "CANNOT MISS".

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
73 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
ינון יבור
ינון יבור
01/08/2017 5:38:59

פייס היה שחקן רציני באירופה. יפה שיש לו יורש

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
01/08/2017 6:09:08

הוא נראה למומי ורוד כמו פילה מיניון
יגיע לליגה של הגדולים יגישו אותו מדיום רר

Georgio
Georgio
01/08/2017 6:20:24

נקווה שיצליח באמריקה, אם יבוא לשחק בארץ ישווקו אותו פה בתור RED BAMBA.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/08/2017 6:26:08
הגב ל  Georgio

נראה לי שכל עוד הוא לא ממולא נוגט נוכל לחיות עם זה.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/08/2017 6:25:21

יש לי תחושה חזקה של דה-ז'ה -וו….

מנחם לס
מנחם לס
01/08/2017 7:16:06

אז למה שאתה לא תלך למצוא חומרים לכתוב עליהם שלא יהיו דה-ז'ה-וו? חבל על כל רגע של מאמץ.

עידו גילרי
עידו גילרי
01/08/2017 7:53:42
הגב ל  מנחם לס

לא מבין על מה אתה מתבכיין, כל מה שציינתי הוא שלדעתי כבר כתבת עליו בעבר.

יאיר
יאיר
01/08/2017 6:47:01

הוא שייך למניונים?

מנחם לס
מנחם לס
01/08/2017 7:11:30

אני לא מבין את הצורך לגחך כאן. אולי מוטב שלהבא לא אכתוב דברים כאלה עם הציניקנים של ישראל. אולי כדאי אפילו למחוק את הכתבה.

no funny shtuff
no funny shtuff
01/08/2017 7:13:28

נו.. אם נתחיל לספור את כוכבי התיכונים שלא הטביעו חותמם ב-nba יכול להיות שיתחיל הטור דה פראנס של 2018.

מנחם לס
מנחם לס
01/08/2017 7:16:57
הגב ל  no funny shtuff

אוקיי. לא אכתוב יותר על כוכבי תיכונים

avri
avri
01/08/2017 12:48:23
הגב ל  מנחם לס

כמו שכתבתי למטה, הכתיבה שלך והאהבה שלך לספורט משמחים אנשים על בסיס יומיומי. אני מאוד נהנה מהפוסטים האלו (או מכל פוסט אחר שאתה כותב), הם עושים לי את הבוקר. אשה חכמה אמרה פעם, ״מי שלא טוב לו, יום טוב לו״.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/08/2017 22:57:30
הגב ל  מנחם לס

אתה יכול להיות בטוח שרוב האנשים כאן רוצים שתכתוב גם על כוכבי תיכונים ואין כל סיבה שלא, אל תשים לב לתגובות הרעות ושלא יקבעו לך את מה שתכתוב או שלא תכתוב!!!

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
01/08/2017 7:16:17

מזכיר את ג'ורדן היהודי. תמיר גודמן.

מנחם לס
מנחם לס
01/08/2017 7:17:37

סליחה שהזכרתי והבאתי לתשומת לבכם

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
01/08/2017 10:00:25
הגב ל  מנחם לס

למה סליחה?
נכון יותר לאמר תודה!
יש לפחות 2000 קוראים שנהנו מהכתבה.
לא חשבתי שאצטרך להגיב על הכתבה . אבל כמה אידיוטים שינו את דעתי.

א.ב
א.ב
01/08/2017 9:35:42

גודמן זה בדיוק מה שעבר לי בראש.
בחור ממש חביב.

Berch
Berch
01/08/2017 7:38:52

אמריקה עשתה אותך רך, מנחם….
Bleached your Israeli toughness

זו אחלה כתבה
עושים כתבות כאלה
והרוב השקט נהנה מהן.
תראה כמה כניסות יש לדף, תספור את התגובות המעאפנות, תחשב אחוזים ותרגע קלות 🙂
מה פתאום להוריד את הכתבה בגלל שני מעאפנים?
ככה לימד אותך קווינט?

tom
tom
01/08/2017 7:40:53

יש לילד ראיית משחק טובה מאוד עם מכניקת זריקה מצויינת, לדעתי יהיה כמו לונזו בול רק עם קליעה

מנחם לס
מנחם לס
01/08/2017 7:46:24

בגלל התגובות על הכנסת מאמר על עוד כוכב תיכון "שלא ייצא ממנו שום דבר", אני זכרתי היכן שהוא שקראתי מאמר חשוב מאד עליו. חיפשתי ומצאתי: ספורטס אילוסטרייטד, ה-13 לפברואר, 2017. מאמר עם הכותרת "IN THE MIDDLE" על 'הפנומן' שהוא פרשמן בתיכון בן 15 שגורם להתרגשות גדולה בקשר המאמנים על היותו "BASKETBALL PRODIGY". מאמר שניכתב ע"י כריס בלארד, אחד מהסניור כתבים הידועים ביותר של SI. ספור בן 9 עמודים (100-109), שעל סטפן קרי לא מקדישים כל כך מקום. אין לי את המגזין יותר, וחבל. אבל אם זה טוב ל-SI, אז זה טוב להופיע גם בהופס, ואם זה לא לטעמכם, עברו הלאה.

מנחם לס
מנחם לס
01/08/2017 7:47:52

מלבד זאת, את המאמר כתבתי כי הבטחתי שאכתוב, וכמה גולשים שאלו עליו.

דור
דור
01/08/2017 8:23:15

מנחם, כתבות כאלה הן משב רוח מרענן. לא מתאים לך פוזת הנעלב. תמשיך עם מה שאתה עושה כי לי לפחות זה המשך מצוין של הכתבות שלך משנות ה 80

captain beefheart
captain beefheart
01/08/2017 8:23:34

חמישיית הג'ינג'ים שהכנת יפה אבל אני רוצה להציע אליה עוד מישהו שאולי ייתקבל – אחד לארי בירד

מתן גילור
01/08/2017 8:28:37

לארי בלונדיני אסלי. 🙂

איתי
איתי
01/08/2017 19:14:19

לארי בלונד, אבל דני איינג' היה ג'ינג'

יניב
יניב
01/08/2017 22:46:19

ויקטור בלקין היה הג'ינג'י במכבי.. 🙂
חוץ מזה-ישר כוח!

צביקה
צביקה
01/08/2017 8:23:41

אחלה מאמר. מעורר את הסקרנות לגבי הילד

אוהד ס"א
אוהד ס"א
01/08/2017 8:24:11

בקיצור: הבמבה האדומה

דובי
דובי
01/08/2017 8:38:09

גם לרודמן היה שיער אדום

אחד העם
אחד העם
01/08/2017 11:43:27
הגב ל  דובי

חחח

סתם מישהו
סתם מישהו
01/08/2017 8:41:47

אכן קצת מזכיר את לונזו

Bonzi
Bonzi
01/08/2017 9:12:50

אחלה כתבה,מודה שאני עוקב אחריו לפחות שנה ברשתות החברתיות ובסרטוני ההיילייסט שמסתובבים באינטרנט,הילד נחתך מהנבחרת של הu16 באחד הניפויים האחרונים לפני משחקי אמריקה אם אני לא טועה,מתפתח פה שחקן מצוין וגם נראה שהוא great kid..
ניקו הוא ילד ששווה כתבה בהופס ואל לך להתייחס למלעיזים,תמשיך לספר לנו על עוד יהלומים צעירים,כתסה מצוינת ומרעננת!
תודה

Bonzi
Bonzi
01/08/2017 9:14:39

נ.ב
נכון שהוא מדורג"רק" במקום 19 בטופ 25 של espn אבל שוב,הפוטנציאל פה והוא זועק לשמיים

ori88
ori88
01/08/2017 9:19:10

תודה רבה על כתבה זו. היא כן חשובה ומעניינת.
לגבי עתידו, איך אמא שלי היתה אומרת: "צריך להזדיין בסבלנות"

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
01/08/2017 9:34:58

רק שלא יגמור כמו ערן פריזנט

סלים ווארזה
סלים ווארזה
01/08/2017 10:05:51

כמה כדורגלנים ג'ינג'ים ממש טובים:

פול סקולס
אוליבר קאן
מתיאס זאמר
קווין דה ברוינה
זבגינייב בונייק
בילי ברמנר
גורדון סטרכאן
דיוויד פיירקלאף "סופרסאב"
וגם אמריקאי אחד, אלכסיי לאלאס…

וכבונוס – ג'ון הארטסון, מי שעיצב לאייל ברקוביץ את הפה הגדול שלו.

מתן גילור
01/08/2017 10:35:09

קאן (כמו בירד שהוזכר לעיל) בלונדיני. 🙂

סלים ווארזה
סלים ווארזה
01/08/2017 12:21:47

וואלה. צודק.

הייט אשברי
הייט אשברי
01/08/2017 11:00:22

וקצת יותר אחורה, אם באנגלים ג'ינג'ים עסקינן , מה עם החברים המכובדים לנבחרת האנגלית היחידה שזכתה בגביע העולמי , אלאן בול (הדינמו האנושי ) מנוחתו עדן , נובי סטיילס והאחים בובי וג'קי צ'רלטון יבדל"א ?

הייט אשברי
הייט אשברי
01/08/2017 11:03:05

ובטניס – בום-בום בקר , אנדי "העצבני" מאריי ורוד לייבר האגדי .

סלים ווארזה
סלים ווארזה
01/08/2017 12:40:10

ג'קי היה ג'ינגי אבל לא היה שחקן גדול.
בובי היה ענק אבל נראה יותר כמו בלונדיני מקריח.

גוגליוטה
גוגליוטה
01/08/2017 17:48:02

האם אתה סלים וארזה שניהל את פורום כדורסל ונבא בתפוז?

סלים ווארזה
סלים ווארזה
02/08/2017 1:19:28
הגב ל  גוגליוטה

לא.

etayle
etayle
01/08/2017 10:27:50

תודה רבה נחמד לראות דברים קצת שונים,
בכדורגל אני מכיר את דה ברויינה שחקן שחקן, היה גם את סקולס אבל הגיוני שאומת הג'ינג'ים אנגליה תוציא כמה כדורגלניםנטובים(דה ברויינה בלגי)

מלובני
מלובני
01/08/2017 10:49:24

מנחם זה מסוג הכתבות שאני הכי אוהב רק בשביל לבדוק האם עוד 4 שנים אזכור שדיברת עליו , ובכללי סיפורי רקע ואנשים מעניינים זה הכי כיף, אל תקשיב לתגובות !

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/08/2017 11:05:28
הגב ל  מלובני

100+

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/08/2017 11:05:14

תודה רבה מנחם.
נראה מרשים ביותר, הזכיר לי את ג'ייסון וויליאמס, "שוקולד לבן", עם נגיעות נוגט במהלכים של קיירי.

LUCKY LOOK
LUCKY LOOK
01/08/2017 11:27:57

מנחם, תמשיך לכתוב על כדורסל תיכונים.
לא מכל ילד שכותבים עליו או מדברים עליו ייצא משהו, אבל העתיד הוא לא העניין פה אלא ההווה … כוכב תיכונים בשנתו הראשונה.. אם הוא יהיה כוכב בלבל הבא , פה נכנסים אין ספור משתנים וגם הרבה הרבה מזל ( פציעות , הקבוצה הנכונה, שבירות מנטליות וכו..), אך שוב העתיד אינו משנה אלא ההווה שלו ככוכב תיכונים בארה"ב שזה כלעצמו מעניין לא פחות ממכללות ומקצוענים.

LUCKY LOOK
LUCKY LOOK
01/08/2017 11:29:34

אפשר גם להוסיף עוד בחור שמעניין לעקוב אחריו מאותו שנתון – קיירי וולקר ועל הדרך נוסיף את איזייה טוד.

אפלטון
אפלטון
01/08/2017 11:45:14

תודה מנחם. אני בדרך כלל פחות מתלהב מצעירים אבל דווקא השנה לא הפסקתי לשמוע על ציון וויליאמסון, שחקן שחקן כנראה. ואומרים שיש לו יותר מרק דאנקים מרהיבים ברפרטואר.

https://youtu.be/FD99YGeptRQ

יניב
יניב
01/08/2017 11:54:18
הגב ל  אפלטון

דווקא לא מרשים אותי במיוחד.נראה לי פשוט כמו גבר שמשחק מול ילדים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/08/2017 13:02:56
הגב ל  אפלטון

ציון וויליאמסון??
נשמע כמו דמות מעלילות מומי

עידו גילרי
עידו גילרי
01/08/2017 13:05:01
הגב ל  אפלטון

קבוצת ה AAU שלו שיחקה השבוע נגד זו של לאמלו בול. ההיסטריה סביב שניהם הביאה כמות קהל שהכריחה את המשטרה לסגור את האירוע. ציון ניצח בסוף

אפלטון
אפלטון
01/08/2017 13:32:08

אפילו לברון ברח מהאירוע מחשש להתנקשות

עגל
עגל
01/08/2017 12:50:40
הגב ל  shohat

🙂

MJ234523
MJ234523
01/08/2017 12:14:51

הבחור נראה כמו עד הרבה.

ובלי קשר כתבה מעולה

avri
avri
01/08/2017 12:44:20

מנחם, יש פה הרבה (ואני ביניהם) שמאוד אוהבים את הפוסטים האלו. תמיד כיף לשמוע על אלו שמסומנים בפנקסים של הסקאוטים ולעקוב ולראות מה יצא מהם לאורך השנים. תמשיך לכתוב וכמו שאמרת, מי שלא טוב לו שלא יקרא.

עגל
עגל
01/08/2017 12:51:40

תמשיך לכתוב, זה מהנה והתגובות מצחיקות.
לא ראיתי מהילד הזה שום דבר יוצא דופן. הוא נראה בחור על הכיפאק שבא מבית טוב.
בנבא הוא יצטרך הרבה יותר מזה, ובעיקר שרירים.

ספלאש
ספלאש
01/08/2017 13:48:32

נייט האפמן לא היה ג'ינג'י טבעי?

פנחס בעל הנס
פנחס בעל הנס
01/08/2017 16:24:10

מנחם, במה הוא יוצא דופן ?
קליעה, ראיית משחק, הגנה ?
אם היית צריך להקביל אותו לכוכב הווה/עבר, למי היית מקביל ?

מנחם לס
מנחם לס
01/08/2017 17:14:31

יש לו הכל בשלב זה נגד יריבים בני 16. הוא אפילו נראה לפעמים כמו סטפן קריץ

עידן עופר
עידן עופר
01/08/2017 17:10:32

ראיתי כמה סרטונים שלו, באמת נחשב לאחד השחקנים בגילו אבל במכללות נבין עד כמה הוא טוב.

גוגליוטה
גוגליוטה
01/08/2017 17:46:12

מנחם, תודה רבה. כתבה מעניינת ויפה לראות אותו מצליח בגילו. לדעתי הפיזיות שלו תהיה בעוכריו במעבר לנבא (אלא אם יש כאן עסק עם סטף קרי משופר)

ברבור שחור
ברבור שחור
01/08/2017 20:24:26

נהה…בגילו הייתי יותר טוב

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
01/08/2017 21:47:03

הוא מזכיר את עופר פליישר בתנועותיו החתוליות.
יש בו ניחוח מקסבייאר מקדניאל ורוברט פאריש גם יחד עם קורטוב טים הארדוואי בעונתו השלישית.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
01/08/2017 21:54:19

תודה רבה מנחם.

פאקו
01/08/2017 22:17:59

איפה נדב שיגיב?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
01/08/2017 23:02:27

מנחם 1000 תודות ענקיות על המעורבים והכתבות מאז
שהלכת למדיטציה,
ההשקעה שלך עצומה
והמעורבים שלך גדושים בכל טוב
מעבר לכל מה שיכלנו לדמיין.
גם הכותבים שלך והמגיבים עושים עבודה נהדרת
משכת אותם למעלה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
01/08/2017 23:04:33

מנחם והח'ברה תודה על החוש הומור הענק
שנראה שמנחם התחיל בכתיבתו
והשאר מתבלים ומוסיפים
עוד חיוכים וצחוקים
לקוראים. 🙂 🙂

דורון האסטבן
דורון האסטבן
01/08/2017 23:07:27

הלוואי והג'ינגי יצליח
כולנו רוצים לראות כוכבים חדשים
ומאמין שכולנו נראה.
תודה מנחם שהבאת לתשומת ליבנו
כתום שיער כוכב זה בהחלט כיף גדול.
בתודה ובאהבה למנחם ולכולכם.
תבורכו.
האתר הכי טוב בעולם.

מייקי
מייקי
02/08/2017 1:06:59

קצת על האב פייס: http://www.cadursela.co.il/Profile.asp?id=203

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
02/08/2017 1:45:09

ג'ינג'ים נשרפים בשמש! יאללה כמה זמן לא הייתי באתר עקב נחיתה קשה למציאות של הארץ! מנחם, תמשיך לכתוב ויאסו על העולם!