מעורב הופס ליום שני: קיירי לקליפרס? / מנחם לס

לפני הכדורסל: בשבוע שעבר כתבתי שהאמריקאים הם הספורטאים הטובים ביותר בעולם. אבל לא תארתי לעצמי שעד כדי כך, כפי שהם הוכיחו באליפות העולם לשחייה כשהם לימדו את שאר העולם פרק ביכולת, רוח קבוצתית, אופי של ווינרים, ואולי אפילו מלחמה עד הדגל. כולם אמרו שהשחייה בארה"ב בירידה. בירידה? היא השיגה יותר מדליות ויותר מדליות זהב מכל הארבעה אחריה ב-י-ח-ד. אולי אפילו יותר משאר העולם ביחד. אין לי טבלה אז תתקנו אותי אם אני טועה. שליטה מוחלטת (כמובן שחייה בלבד ללא קפיצות למים).

 

1. הקליפרס רוצים את קיירי אירוינג ומוכנים לשלם עבורו

הקליפרס הציעו אתמול את לקבליבלד את דאנדרה ג'ורדן ופטריק בברלי עבור קיירי אירוינג (reported by ClutchPoints). ההפתעה נפלה כרעם ביום בהיר בקליבלנד ולדעתי הם יהיו מטומטמים אם הם לא קופצים עליה.

2. כרמלו אנטוני ללייקרס?

הלייקרס הם DESPERATE לכוכב. תראו איזה רגע. פתאום ברח לי מהראש איך אומרים DESPERATE בעברית, אבל טוב ששכחתי כי אין מילה בשפת התנ"ך חזקה כמו DESPERATE לתאר DESPERATION.
בכל הסודות שיוצאים מהחור ההוא, השמות לברון ג'יימס, פול ג'ורג', וקליי תומפסון הוזכרו שוב ושוב בכל הכזבים היוצאים משם (Lakers rumors).
לפתע מבצבץ במדינת הכחול וסגול שם חדש – כרמלו אנטוני. אמנם יכולתו ירדה מעט, אבל הוא עדיין אחד הכוכבים הגדולים בליגה. אנשים מתחילים לדבר על סופר טים בלייקרס (Possible Lakers Super Teams). לומר לכם מה? אני לא רואה כל בעייה בעניין.
הביאו את כרמלו ותתחילו לאונן על אליפות.

3. אתר החובבים של הלייקרס מאמין שקייל קוזמה הוא שחקן טוב יותר מלונזו בול

אני אמרתי זאת?

לא. אני לא אמרתי זאת.

הם אמרו זאת: (http://lasportshub.com/2017/07/30/lakers-rumors-three-reasons-kyle-kuzma-best-rookie/)

4. אילו הדראפט של 2015 נערך היום…

הדראפט של 2015:

 

Satnam Singh was selected 52nd by the Dallas Mavericks. Singh became the first Indian to be drafted into the NBA.
Rnd. Pick Player Pos. Nationality[n 1] Team School / club team
1 1 Karl-Anthony Towns C  Dominican Republic[n 2] Minnesota Timberwolves Kentucky (Fr.)
1 2 D'Angelo Russell PG/SG  United States Los Angeles Lakers Ohio State (Fr.)
1 3 Jahlil Okafor C  United States Philadelphia 76ers Duke (Fr.)
1 4 Kristaps Porziņģis PF  Latvia New York Knicks Baloncesto Sevilla (Spain)
1 5 Mario Hezonja SG/SF  Croatia Orlando Magic FC Barcelona (Spain)
1 6 Willie Cauley-Stein C  United States Sacramento Kings Kentucky (Jr.)
1 7 Emmanuel Mudiay PG  DR Congo[n 3] Denver Nuggets Guangdong Southern Tigers (China)
1 8 Stanley Johnson SF  United States Detroit Pistons Arizona (Fr.)
1 9 Frank Kaminsky C  United States Charlotte Hornets Wisconsin (Sr.)
1 10 Justise Winslow SF  United States Miami Heat Duke (Fr.)
1 11 Myles Turner C  United States Indiana Pacers Texas (Fr.)
1 12 Trey Lyles PF  Canada Utah Jazz Kentucky (Fr.)
1 13 Devin Booker SG  United States Phoenix Suns Kentucky (Fr.)
1 14 Cameron Payne PG  United States Oklahoma City Thunder Murray State (So.)
1 15 Kelly Oubre Jr. SG  United States Atlanta Hawks (from Brooklyn,[A] traded toWashington)[a] Kansas (Fr.)

היום הייתי בוחר כך:

*בבחירה 15 הייתי בוחר את סם דקר עבור וושינגטון.

*בבחירה 14 הייתי בוחר את סטנלי ג'ונסון עבור OLC.

*בבחירה 13 הייתי בוחר את ווילי הרננגומז עבור פיניקס.

*בבחירה 12 הייתי בוחר את נורמן פאול עבור יוטה..

*בבחירה 11 הייתי בוחר את את טריי ליילס עבור אינדיאנה.

*בבחירה 10 הייתי בוחר את קליי אוברה עבור מיאמי.

*בבחירה 9 הייתי בוחר את ווילי קאולי סטיין עבור שרלוט.

*בבחירה 8 הייתי בוחר בעמנואל מודיי עבור דטרויט.

*בבחירה 7 הייתי בוחר את ג'סטיס ווינסלו עבור דנבר.

*בבחירה 6 הייתי בוחר את ג'היל אוקפור עבור סקרמנטו.

*בבחירה 5 הייתי בוחר בד'אנג'לו ראסל עבור מג'יק.

*בבחירה 4 הייתי בוחר בדווין בוקר עבור הניקס.

*בבחירה 3 הייתי בוחר במיילס טרנר עבור הסיקסרס.

^בבחירה 2 הייתי בוחר בקריסטפאס פרוז'ינגיס עבור הלייקרס.

*בבחירה 1 הייתי בוחר בקרל אנטוני טאונס עבור מינסוטה.

5.חמוד לאלללה לחייכנים שבינינו!

6. סטפן קרי עושה צחוק מלברון (וקיירי מת על זה!)

אוהדי הקאבס ולברון לא יאהבו את זה. TOO BAD!

לברון ג'יימס התאהב בסושיאל מדיה הקיץ. כמו טראמפ. סטפן קרי החליט לעלות קצת על אחד האינסטגרמים של לברון כשקיירי אירוינג עומד ממש לידו.

Here’s the video Curry is probably making fun of (with the same song “First Day Out” by Tee Grizzley playing in the background).

כאן קרי צוחק עליו עם אותו שיר "FIRST DAY OUT" (של טי גריזלי) בבקגראונד:

 

Curry is making the same fist-pump motions with a similar face on and his other hand held forward as if he were taking a selfie. This has to be a spoof on the video James posted very shortly after losing in the NBA Finals to Curry’s Warriors.

This mockery is especially juicy because James’ teammate, Irving, recently requested a trade, and he’s reportedly not even returning Cavaliers phone calls. (You can see Irving at the very end of the video with Curry, and at 17 seconds you can see him laughing).

This could just be guys having fun at a wedding, but Cavs fans can’t be pleased watching their point guard egg on Curry after all that’s happening with the team in Cleveland.

7. חלקי חילוף בדאלאס

בפוסט-סיסון לא ראינו אף כוכב בדאלאס, אבל ראינו הרבה חלקי חילוף לכוכבי העבר שעם הכימיה הנכונה עלולים לעשות מדאלאס קבוצה תחרותית ומסוכנת שוב.

זה לא קל להחליף שחקן בשחקן וזה לא תמיד עובד אבל הנה כמה החלפות שעלולות להצליח:

במקום איאן מהינמי? ג'אש מקרוברטס!

את מהינמי לא קשה ביותר להחליף. מקרוברטס יכול לעשות את ה-3 וה-3 (חיצים וקרשים) של מהינמי ביד שמאל! (אבל הוא, כמו מהינמי בשעתו) לא יראה הרבה פארקט אלא אם תהיינה פציעות או שפעת מדבקת.

 

במקום פז'ה סטוז'קוביץ'? דווין האריס

סטוז'קוביץ' לא ראה הרבה אקשן בפלייאוף של 2011, וכשהוא שיחק הוא לא עשה לדאלאס את הדבר הטוב ביותר שהוא יודע: לקלוע מרחוק. אני יודע שכשאתה הולך יותר רחוק ועמוק בקריירה של פאז'ה – הוא היה אחד הוונילים שאהבתי בעבר הרחוק – אבל בדאלאס הוא כבר היה הצל של עצמו, כמו שאומרים בבית שערים.

האריס לעומתו הוא שחקן שיכול לתרום הרבה יותר מפאז'ה כשהגיע לדאלאס. האריס, בתור התחלה, הוא מגן הרבה יותר טוב, והוא מסוגל לנהל התקפה הרבה יותר טוב מפאז'ה, וכשהוא במצב של POST UP מהפינה הן נכנסות עם 'סוויש' ערב לאוזן. חשיבותו של האריס היא שהוא שחקן וותיק שיידע להוביל את הצעירים דרך כל המכתשים מבלי להיבהל.

במקום ברנדן הייווד? סלאח מייג'רי

ברנדון הייווד היה מחליף די טוב לטייסון צ'נדלר. סלאח יהיה סנטר מחליף לפחות ברמתו. הטוניסאי הזה הוא מגן טוב על הטבעת ויכול לערבב דברים תחת הסל ולגרום לדברים טובים לקבוצתו. בעייתו שאחרי שני דברים טובים באים לרוב שני דברים שהוא היה מעדיף שלא יקרו.  לבן ה-31 הזה לא מחכה העתיד של קרל אנטוני טאונס, אבל אם הוא יוכל להוות עוגן לחמש דקות פה וחמש דקות שם, טוניס יכולה להיות גאה בבנה שבנה לו הווה ועתיד בארץ רחוקה וזרה.

במקום דשון סטיבנסון? דוריאן פיני-סמית'

את סטיבנסון אין להחליף בקלות רבה כזאת. הוא אחד מאותם ייצורים שאתה מת שישחקו עבורך ושונא כשהם משחקים נגדך. הוא היה פיזי כיאה לקאובוי ונתן למבריקס את האגרסיביות שדהיא תמיד חיפשה. לפעמים כשידו התחממה הוא קבר אותן גם מה-3. דוריאן לעומתו יכול רק להוות הפתעה נעימה, וזה מה שהוא עשה העונה. בלאס ווגאס הוא הוכיח שהוא יכול לשמור על כמה עמדות על הפארקט. אם קליעתו מרחוק תשתפר, הוא יכול להיות חייל די חשוב בקבוצה.

במקום ג'ייג'יי בריאה? יוגי פרל

מי יכול לשכוח את שלושת המשחקים האחרונים של 2011 כשג'ייג'יי הנמוך (מאד) היפנט את כולנו במשחקו? דבר כזה לא מחליפים, אבל מוצאים דבר אחר במקומו.

יוגי הוא הקרוב ביותר שאפשר לתאר מישהו עם המנטליות של בריאה. שחקן שלא מוותר על רבע סנטימטר ולא משנה מה. כמו בריאה הוא לא פוחד לקחת את הביג-שוט, והוא יעשה כל מה שתבקש ממנו. האם הוא סטרטר ב-NBA? לא, הוא לא. גם בריאה לא היה "שחקן חמישייה" ב-NBA. אבל את תרומתו כולנו יודעים. אותו דבר מקווים מיוגי, שיהיה המחליף הראשי בפוינט גארד.

במקום טייסון צ'נדלר? נרלנס נואל

יום אחד ברור שנרלנס נואל יהיה שוב הסנטר הפותח של המבריקס. אין לו את המנטליות וסוג המשחק של צ'נדלר. צ'נדלר היה טנק שרמן. נרלנס הוא טנק קל. הוא לא יעשה מה שצ'נדלר עשה, אבל הוא יעשה דברים אחרים שצ'נדלר לא עשה. אני מאמין גם שנרלנס הוא מסוג השחקנים שלא יגיע לשיאו לפני גיל 28-29.

במקום שון מריון? ווסלי מת'יוס

ה-MATRIX הגיע לדאלאס לקראת סיום הקריירה שלו אבל עדיין מצא את הדרך להתאים את משחקו לקבוצה, וכמובן היה ה-SLUSHER – המשסע והחותך – של הקבוצה.

ווסלי הוא קלעי מרחוק טוב משון, אבל להפתעת כולם לקח על עצמו גם תפקרידי הגנה גבריים, והראה יותר ויתר תפקידי הנהגה. הוא DEFENSIVE LEADER ומשפיע על צורת ההגנה של כל הקבוצה!

במקום ג'ייסון קיד? דניס סמית' ג'וניור

על בריאה כתבתי ועל ג'ייסון קיד אין צורך לכתוב. דניס סמית ג'וניור הוא הדבר המעניין. בלאס ווגאס הוא הוכיח שהוא FOR REAL. הוא כמובן אינו ג'ייסון קיד, אבל הוא מסוג הפוינט גארדס שלמבריקס כבר לא היה מזמן. אם ימשיך להתקדם, הוא עלול לתפוס מקום כמנהיג הקבוצה לשנים רבות.

 

במקום ג'ייסון טרי? סת' קרי

"גט" היה שחקן מיוחד במינו. התמזל מזלה של דאלאס כשהיא השיגה מסקרמנטו את סת', שחקן שהבפנים שלו בנוי בדיוק כמו של ג'ייסון טרי – לא פוחד מאף אחד ולא עושה חשבון לאף אחד – אבל סת' גבוה יותר, אתלטי יותר, ולדעתי אנרגטי יותר ובקרוב יהפוך לאחד מכוכבי דאלאס, שחקן חמישייה קבוע, דבר שג'ייסון קרי לא היה.

במקום דריק נוביצקי? דרק נוביצקי.

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
123 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
dror2
dror2
31/07/2017 6:55:49

הלוואי שתפסיק לכתוב על הלייקרס. קבוצה פח עד שהיא תוכיח אחרת.
והשוואה של דניס סמית' ג'וניור לג'ייסון קיד? באמת?

מנחם לס
מנחם לס
31/07/2017 7:05:59
הגב ל  dror2

אני אכתוב תמיד מה שבא לי. הברירה היחידה שלך היא לא לקרוא. ובקשר לג'ייסון קיד, או שאתה לא יודע לקרוא, או שאתה מטומטם.

סוסמעץ
סוסמעץ
31/07/2017 8:03:43
הגב ל  מנחם לס

אולי שניהם..

דוק אתה אלוף

יואל
יואל
31/07/2017 7:20:15

מת על המרגליות שיוצאות לך דוק,ודרור לך דחוף לקרדה טמעה ,תקרא ואז תגיב יגחבה

Berch
Berch
31/07/2017 8:16:44
הגב ל  יואל

ואני אוהב את האלגנטיות החדה שלך
איזה סטייל
פואטיקה 🙂

מוש השור
מוש השור
31/07/2017 13:34:12
הגב ל  Berch

😂😂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
31/07/2017 7:29:20

תודה רבה מנחם, מעורב נפלא מלא בכל טוב

סלים ווארזה
סלים ווארזה
31/07/2017 8:06:48

איזה הספק מנחם. מדהים.
כמה זמן לוקח לך לכתוב מעורב כזה?

Berch
Berch
31/07/2017 8:18:07

מנסים לדחוף את כרמלו לכל מקום… רק שילך 🙂
לא ניסו להציע אותו לטראמפ בתור שר הספורט ?

הייט אשברי
הייט אשברי
31/07/2017 8:18:36

לשם שינוי אני מסכים איתך מנחם – אם הקליפרס מציעים את דיאנדרה ובברלי תמורת קיירי , קליבלנד צריכה לקחת ב-2 ידיים . בברלי לא מהווה אמנם איום התקפי שמתקרב אפילו לקיירי , אבל בניגוד לקיירי יש לו הגנה והרבה hussle . זה מקזז חלק לא קטן מהיתרון של קיירי . וסנטר גבוה שמגן על הטבעת ושואב ריבאונדים בצד אחד של המגרש ומטביע לובים בצד השני חסר מאוד לקליבלנד. כל שיוותר להם אחרי טרייד כזה זה לנסות להיפטר מ-TT והחוזה המנופח שלו .

לא מצאתי איזכור להצעה הזאת ברשת – אבל אם זה נכון קליבלנד צריכה לחטוף ב-2 ידיים , ומצד שני זו השגיאה הראשונה של ג'רי ווסט אם הוא נותן לזה את ברכתו .

עידו גילרי
עידו גילרי
31/07/2017 11:28:12

קודם כל טרייד כזה רק על שניהם תמורת קיירי לא עובד. על פי הדיווחים (בקישור שיש שם) הקאבס רצו שחקן מוכח שחקן על חוזה רוקי ובחירות דראפט. בכל מקרה כדי להעביר את בברלי היו צריכים לחכות חודש תקופת צינון.
נראה שהקליפרס הבינו שזה לא עומד לקרות וירדו מהסיפור.

ג'ורג' חבש הסקרן
ג'ורג' חבש הסקרן
31/07/2017 8:33:52

יופי של מעורב.
נואשים – זאת המילה שחיפשת?
בינתיים הרכש החדש של הקליפרס התאקלם נהדר והפנים לגמרי את רוח המועדון – העיף אגרוף לאיזה גמד הולנדי במשחק אימון ושבר את היד (של עצמו!). יחמיץ את אליפות אירופה ואולי גם קצת אקשיון בNBA. איזה אידיוט.

ג'ורג' חבש הסקרן
ג'ורג' חבש הסקרן
31/07/2017 8:36:48

הכוונה לגלינרי הגאון

מנחם לס
מנחם לס
31/07/2017 8:46:05

יש את זה בוידיאו!

מנחם לס
מנחם לס
31/07/2017 8:46:32

כן. נואשים

אסף
אסף
31/07/2017 10:30:57
הגב ל  מנחם לס

מקווה שלא עד כדי כך נואשים בשביל להביא את מחרב הקבוצות הרשמי כרמלו אנטוני

amitlahev
amitlahev
31/07/2017 9:05:34

שמעתי שגלינרי פתח קבוצת וואטסאפ עם גריפין וקאנטר.

עידו גילרי
עידו גילרי
31/07/2017 11:28:44
הגב ל  amitlahev

יותר כמו קבוצת תמיכה על שם בובאן ינקוביץ'.

אסף
אסף
31/07/2017 12:15:34

רוח הגריפין התכוונת… יש דברים שליד יידבקו בקליפרס.. .
טוב לנבחרת שלנו

amitlahev
amitlahev
31/07/2017 9:02:35

תודה על המעורב.
1. אני לא חושב שהטרייד הזה טוב לקליבלנד. דיאנדרה יושב על חוזה כבד וכך גם תומפסון שיהיה להם קשה להיפטר ממנו. אין מצב ששניהם יכולים לשחק באותה קבוצה. לשניהם יכולת ריבאונד מעולה (תומפסון בעיקר בהתקפה) אבל הם לא מסוגלים לקלוע ממרחק מטר ומעלה, שלא לדבר על הקסאמים שהם מיידים מהעונשין.
4. מסכים עם הבחירות שלך. דראפט 2015 מתגלה כאיכותי מאוד.

חגי - התותח הקטומוני
חגי - התותח הקטומוני
31/07/2017 9:04:37

תודה מנחם ממש מצוין.
אם אני הקליפרס אני קופץ על העסקה הזו. אבל מה קליבלנד יעשו עם ג'ורדן ועם TT?

צביקה
צביקה
31/07/2017 9:15:48

דיאנדרה עדיף על TT. בהרבה. בכל פרמטר שרק תרצו: בריבאונדים בנקודות בPER בRPM בחסימות. בכל פרמטר. זאת עסקה חלומית לקליבלנד. והיכולת ההגנתית של פטריק בברלי זה גם יכול להיות קלף מאד חשוב ברגעי האמת בפלייאוף.

יוסי
יוסי
31/07/2017 9:46:40

העסקה עם הקליפרס לא טובה מההתחלה ובנוסף ג'ורדן חתום ל2 עונות שנה שנייה אופציית שחקן ,ככה די בטוח שהוא יצא בשביל לעשות עוד כסף .
הטרייד הכי טוב שקליבלנד יוציאו יהיה כנראה עם פיניקס , מיאמי סאן אנטוניו קליפרס אין מה לתת , מינסוטה לא מוותרת על ויגנס אז גם אין לה מה לתת , דנבר אופציה מצויינת אך לא מוכנה לוותר על האריס או מורי , פיניקס נשארת עם נכסים טובים .
מה שהזוי שאין כל כך קופצים על קיירי , שחקן שבגדול צעיר מצויין בקלאצ ולא עם אופי בעייתי , בליגה של היום פשוט לא שווה להטריד כוכבים , אני מאשים בעיקר תגנרל מנגרים , הם פשוט פוחדים לעשות מהלכים וחבל , הליגה הייתה הרבה יותר מעניינת אם הייתה תזוזה יותר מאסיבית של שחקנים בין מועדונים כמו בכדורגל העולמי .
יש פחד לטעות ולפספס כוכב , נגיד דנבר יכלה להציע חבילה יפה לקיירי מתאים לה ,אבל הם מפחדים לפספס את מורי וכך גם מינסוטה עם ויגנס ופיניקס עם ג'קסון .
כך גם עם אופי בעייתי של שחקן , מקרה קוזינס , שחקן עם כשרון אדיר שהקבוצות ויתרו עליו והיה מתומחר מתחת לשווי שוק אמיתי שלו ועדיין פחדו לגעת בו .
מקווה לראות בליגה יותר ג'נרל מנג'ר עם ביצים , כי בעצם הם אלה שבאמת קובעים איזה קבוצה תיהיה מעניינת ומנצחת ,כיום רובם נראים חסרי ידע עם החלטות קלושות מהמציאות

דקסטר
דקסטר
31/07/2017 12:22:27
הגב ל  יוסי

כי הם אידיוטים.
שחקנים כמו גקסון יש כל שנה
מוריי? כל שנה 10 כמוהו

יוסי
יוסי
31/07/2017 13:52:38
הגב ל  דקסטר

לפי דעתי קיירי תפור לדנבר , טרייד מוריי מודאי פאריד ובחירת סיבוב ראשון תמורת קיירי , דנבר עם חמישייה קיירי האריס צ'נדלר מיסליפ ויוקיץ , יכולים ללכת על מקום 2 במערב וגם עדיין יש להם בשר לעוד טרייד וגם מחליפים מצויינים.

גיא הרשע
גיא הרשע
31/07/2017 13:59:12
הגב ל  יוסי

אין מצב שקליבלנד מסכימים לטרייד עם דנבר אם גרי האריס לא חלק מהטרייד.

תומר
תומר
01/08/2017 10:25:55
הגב ל  יוסי

אני חושב דווקא שמוביליות של שחקנית תורמת אולי לעניין בטווח הקצר, של סיפורים ושערוריות ושל כותרות בסגנון "דוראנט נגד ווסטברוק"
בטווח הרחוק, סגלים יציבים, שחקנים שמזוהים עם המועדון וחמישיות שרצות הרבה שנים ביחד, יוצרים עניין הרבה יותר בליגה מאשר אם אפילו האוהדים הגדולים לא בטוחים מי משחק אצלם.

ג'ורדלשי
ג'ורדלשי
31/07/2017 10:03:35

מנחם את ווינזלו הייתי בוחר באיזור המקום ה50

no funny shtuff
no funny shtuff
31/07/2017 10:27:33

אז בברלי הולך לפגוש את קרי בגמר ה-nba? לברון לא יתנגד.

דדי
דדי
31/07/2017 11:38:27

לקליפרס אין מה להציע עבור קיירי.
ההצעה הזו לא מספיק טובה.

וללייקרס אין שום עניין בכרמלו.

ג'ורדלשי
ג'ורדלשי
31/07/2017 12:02:07

אם הקאבס יצליחו להיפטר מהחוזה של tt- אחלה עסקה לקאבס. אם לא – עסקה גרועה לשני הצדדים. בכולופן זה לא יקרה כי גילברט החליט שכל עוד לברון לא מתחייב על המשך דרכו בקבוצה הוא א. מחפש שחקנים צעירים וב. מנסה לקצץ בעלויות הקבוצה

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
31/07/2017 12:31:28

כרמלו לליקרס ?
זה הריסה מחדש ….
הוא יש לו רק דונאטס בראש

tci Carmel
tci Carmel
31/07/2017 13:27:11

1. קיירי עבור בברלי ודיאנדרה? אני במקום קליבלנד דורש הרבה יותר, עם בברלי ודיאנדרה בחמישייה אפשר יהיה לצופף את הצבע מולם ולעשות דאבל טימים חופשי על לברון מבלי לקבל עונש. אם מוותרים על קיירי חייבים לקבל במקומו תותח בהתקפה.

2. כרמלו ללייקרס נשמע בהתחלה שטות אבל רק שחושבים שיגעון ואולי גאונות. החוזה שלו לא ארוך כך שלא ימנע החתמה של פרי איגנטים עתידיים, מצד שני יכול אולי לעזור כבר עכשיו, לתת יתרון במאבק הגדול של הקיץ הבא על לברון, השרלה הגדולה מי נתונים עבורו ?

3. אתר החובבים של הלייקרס אכן מוכיח ששמו כן הוא חובבים.

4.איפה ניקולה יוקיץ ? צריך להיות לפחות מקום שני.

5. יש על מה לעבוד…

7. חאלאס עם דאלאס, נוביצקי גמור והקבוצה הנוכחית לא מגיעה לפלייאוף, קיובן חוטף העונה שיא חדש של קנסות.

יוסי
יוסי
31/07/2017 13:37:03
הגב ל  tci Carmel

יוקיץ נבחר ב2014 בחירה 41

עגל
עגל
31/07/2017 14:15:20

לגבי כמה שהאמריקאים אלופים בספורט וכל זה:
היתה טענה באחד הפוסטים הקודמים שאם כל מדינה היתה שולחת כפול משתתפים ממה שהיא שולחת היום לכל ארוע ספורט אז האמריקאים היו לוקחים את כל המדליות, כי הם המדינה הכי גדולה.
עשיתי חישוב מסוים שמתבסס על פיזור הכישרון הלאומי בהתפלגות פעמון.
עולה ממנו שאם יגדילו את כמות המשתתפים בכל תחרות הפער האיכותי של האמריקאים (פחות או יותר) ישאר אותו דבר.
כתוצאה מזה חלקם היחסי במדליות אכן יגדל.

מתן גילור
31/07/2017 14:57:27
הגב ל  עגל

אני חושב שזה שווה פוסט בפני עצמו. אפילו אם הוא קצר. 🙂

עגל
עגל
31/07/2017 16:17:59

חשבתי על זה, מה שעשתי הוא מתמטי ומשעמם. אולי לפשט על ידי דיאגרמה וציור.
לא יודע אם זה כל כך מעניין את הרוב

אור
אור
31/07/2017 17:27:20
הגב ל  עגל

אותי זה מעניין

יותם
יותם
31/07/2017 15:05:22
הגב ל  עגל

הבעיה שקשה לחשב היא כמה מדליות אמריקאים היו לוקחים על חשבון אמריקאים אחרים..

יהודה
יהודה
31/07/2017 18:28:02
הגב ל  עגל

לגבי ׳העליונות האמריקאית׳ כדאי להכנס לסטטיסטיקה שמחשבת את מספר מדליות הזהב (שזה מה שחשוב) פר-קפיטה:
http://www.medalspercapita.com/#golds-per-capita:all-time
האמריקאים נמצאים שהם הרחק הרחק מהפסגה במקום ה 22 (בכל האולימפיאדות. ובסביבות המקום ה30 באולימפיאדות האחרונות).

בכל חישוב של ׳מה היה קורה אם האמריקאים היו שולחים מספר כפול של אתלטים׳ צריך לזכור האמריקאים לא יכולים לקחת יותר מאחת באותם מקצועות שבהם הם מוצלחים.

עגל
עגל
31/07/2017 18:53:49
הגב ל  יהודה

הייתי מנחש שניו זילנד במקום הראשון

יהודה
יהודה
01/08/2017 15:03:59
הגב ל  עגל

כמו שאתה רואה פינלנד ואחריה הונגריה.
אבל ניו זילנד במקום גבוה, עדיין בערך חצי מהפר-קפיטה של שתי הראשונות.

בילבו באגינס
בילבו באגינס
01/08/2017 1:43:41
הגב ל  עגל

תכלס לא מעניין

ג'ורדלשי
ג'ורדלשי
31/07/2017 19:00:26

הקאבס רוצים תמורת קיירי את בלדסו ג'קסון והבחירה של ההיט ב18'. גיא אתה מסכים?

גיא הרשע
גיא הרשע
31/07/2017 19:12:13
הגב ל  ג'ורדלשי

אני לא מאמין שקיירי יתחייב לחתום מחדש.
אז לאבד את עתיד הקבוצה תמורת השכרה לשנתיים?
לא תודה.

ג'ורדלשי
ג'ורדלשי
31/07/2017 19:14:27
הגב ל  גיא הרשע

בגלל האמונה שלך בג'קסון? כי בלאדסו השביר הוא לא סחורה גדולה

גיא הרשע
גיא הרשע
31/07/2017 19:20:55
הגב ל  ג'ורדלשי

אני באמת לא בונה על בלדסאו.
ג'וש ג'קסון ובחירת דראפט?
זה יותר מדי עבור השאלה.

זה הימור שקבוצה שחושבת שהיא מרחק מהלך אחד מקונטנדריות צריכה לעשות.

גיא הרשע
גיא הרשע
31/07/2017 19:23:36
הגב ל  ג'ורדלשי

לגבי הפוטנציאל של ג'וש ג'קסון –
אני חושב שהוא יכול להפוך למטריקס 2.0

ובגלל שכבר יש לנו סקורר פוטנציאלי בקבוצה,
מטריקס 2.0 זה בדיוק מה שאנחנו צריכים.

עידו גילרי
עידו גילרי
31/07/2017 19:35:33
הגב ל  גיא הרשע

אף אחד מעולם לא היה צריך מטריקס 2.0

גיא הרשע
גיא הרשע
31/07/2017 19:36:51
הגב ל  גיא הרשע

אולי הרימייק כבר לא יאכזב…

דקסטר
דקסטר
31/07/2017 19:37:41
הגב ל  גיא הרשע

נו ו.. בוא נניח הוא הופך לשון מריון
עדיין אתם בלוטרי
קבוצות כמו דנבר או פינקס צריכות להגיד תודה ששחקן ברמתו הוא בר השגה. אתם בין היעדים האחרונים בתור.

חיים בסרט בחיי

גיא הרשע
גיא הרשע
31/07/2017 19:41:46
הגב ל  גיא הרשע

אני מודה, מודה, מודה!

אתה אולי לא שמת לב לחלק של "מתחייב לחתום מחדש".
לוותר על העתיד של הקבוצה תמורת שחקן שסביר להניח יעזוב?

Ish
Ish
31/07/2017 19:49:24
הגב ל  גיא הרשע

אם כבר הקונספט הוא שהוא הופך למריון 2.0 בוקר לקליי 2.0 וקרי או בחירת דראפט מגיע על תקן נאש 2.0 כריס לשחקן טוב כלשהו, זה כבר משהו לעבוד איתו.

חוץ מזה
כשאוהד לייקרס אומר לך שאתה חיי בסרט. פחחחחחחחחח, קורע

ג'ורדלשי
ג'ורדלשי
31/07/2017 19:52:48
הגב ל  גיא הרשע

יש איזה גישה שאומרת ששחקן שיש לו קליעה- התקרה שלו נמוכה כי "אתלטיות אי אפשר ללמד" ולכן יעדיפו תמיד את האתלט עם בעיית הקליעה על המקרה ההפוך. אני חושב שהרבה באסטים בשנים האחרונות יוכיחו את ההיפך- גם קליעה לא תמיד ניתן ללמוד

גיא הרשע
גיא הרשע
31/07/2017 19:54:31
הגב ל  גיא הרשע

כריס – הגרסה הבריאה של אמרה?

Ish
Ish
31/07/2017 19:59:06
הגב ל  גיא הרשע

זה יותר בגלל שאתלטיות תמיד אי אפשר ללמד

'גם קליעה לא תמיד ניתן ללמוד'

א) תמיד היה ידוע
ב) לקחים מדראמונד?

גיא הרשע
גיא הרשע
31/07/2017 19:59:07
הגב ל  גיא הרשע

שון מריון, המטריקס המקורי, קלע בעונתו הראשונה בליגה 18.2% מהשלוש, ובעונתו השנייה 25.6%

הוא הפך לאחד השחקנים הוורסטילים ב-NBA.

Ish
Ish
31/07/2017 19:28:54
הגב ל  ג'ורדלשי

קיירי תמורת כל אחד מלבד בוקר ג'קסון כריס ובחירות סיבוב ראשון לא מוגנות

גיא הרשע
גיא הרשע
31/07/2017 19:30:20
הגב ל  Ish

זה מה שהסאנס הציעו, ולזה הקאבס סרבו.

עידו גילרי
עידו גילרי
31/07/2017 19:34:42
הגב ל  גיא הרשע

אנחנו אפילו ניקח מהם את ברנדון נייט.

דקסטר
דקסטר
31/07/2017 21:56:10
הגב ל  Ish

Ish אתה נהיה אהבל משנה לשנה
הלייקרס הוא בין הארגונים הבודדים בעולם שמחוייבלהצליח
גם כשהיו גרועים זה מתוך השתדלות אמיתית.

רק אידיוט גמור לא מבין מה הלייקרס עשו השנה ושלפחות 2 סופרסטארים אם לא יותר ינחתו בקבוצה שנה הבאה.
כנראה שלברון הוא אחד מהם. אבל גם אם לא הכל בשליטה

אף אחד לא אמר שיקחו אליפות השנה אלא שיחזרו לדבר חזק שנה הבאה.

Ish
Ish
31/07/2017 22:33:14
הגב ל  דקסטר

אין לי שום בעיה עם הלייקרס כארגון, ולא ברור לי מה אתה חושב כאן שאמרתי עליהם. אבל כאשר האוהדים שלהם פעם אחרי פעם אחרי פעם אחרי פעם מפזרים את הפנטזיות המנותקות מהמציאות שלהם שנים על גבי שנים (וזה כולל גם אותך מדי פעם), אז זה מצחיק כשאחד מהם בא ואומר למישהו שהוא חי בסרט.

כאילו ברצינות, אפילו דדי, אם יתאמץ חצי שנה יסתור עבורך את הטענה שבראש התגובה שלך, על המחויבות של הלייקרס להצליח תמיד.

אולי ההגדרות שלנו לסופרסטארים שונות אבל אני לא רואה איזה שניים שלושה סופרסטארים מגיעים ללייקרס שנה הבאה.

דקסטר
דקסטר
01/08/2017 0:51:39
הגב ל  Ish

איזו פנטזיה היתה לי על הלייקרס?
במהלך ה 5 שנים האחרונות כל מה שכתבתי היה נגד(!!!) הלייקרס
היתה כתבה שתיארתי שיקח לפחות 5 שנים עד שהלייקרס יתאוששו מהבלוק טרייד על כריס פול
היתה כתבה על מיץ קופאק אותו כיניתי מיץ זבל
היתה כתבה על הנפילה של הלייקרס עם ג'ים באס
מפה לשם בסוף שנה שעברה כתבתי שהדבר היחידי שיכול להציל את הלייקרס זה מג'יק בתור מקבל החלטות ופוף אחרי כמה ימים זה קרה
מאז הלייקרס התנהלו בצורה מופתית- כי מג'יק הוא לא ג'ורדן אל תתבלבל. מג'יק גורם לדברים לקרות. אין לו אגו בקבלת החלטות. הוא תמיד יחליט בעד הניצחון של הקבוצה.

הימרתי שכולם ירצו לשחק איתו עוד לפני שפול ג'ורג' זרק ת מה שזרק.
כרגע נראה שלברון 99% בלייקרס כי בקליבלנד הוא לא נשאר

הלייקרס יהיו 60 מיליון דולר תחת התקרה שנה הבאה והם אפילו יצליחו כנרא להיפטר מהחוזה של דנג- זה יעלה בחירה דראפט אבל זה יקרה.
ואני אפילו לא מדבר על הבחירות המעולות בדרפאט- בול, קוזמה, הארט בריינאט ואליהם תוסיף את לופז KCP שאני מהמר שיתן עונת פריצה ואת תוסיף את אינגראם שיתן עוד קפיצה השנה ונראה הרבה יותר בוגר

אנחנו לא יודעים מי יהיה פנוי בשוק כי נדמה שכל שנה החוקים נשברים.
אבל שלישייה כמו לברון פול ג'ורג' וקאזינס היא ריאלית ביותר.
לפחות שניים מהשלוש.

קאזינס ממש לא נשאר בקן צרעות של ניו אורלינס
פול גרוג' לא נשאר בחור של אוקלהומה
ולברון יקבל אתגר חדש בלייקרס ויברח מקליבנד בדרכו לחיבוק העוטף של מג'יק. הוא ינקום בווריוס מתוך המערב הוא לא צריך את המזרח בשביל זה.

ואם אתה צריך עזרה בלאתר את מה שכתבתי על הלייקרס וצדקתי בכל מילה אתה יכול לפנות לבן הממזר 🙂

Ish
Ish
01/08/2017 1:12:14
הגב ל  Ish

רק אחד משלושה שציינת הינו סופרסטאר ולא בטוח שהוא עדיין יהיה כזה שנה הבאה.

לגבי הפנטזיות המנותקות מהמציאות, הצבעתי עליהן בזמנו, ואין לי כוונה לבזבז זמן בלחפור אותן מהקבר. תבקש מסומסום הוא טרח לקרוא את כל התגובות שלי מההתחלה עד הסוף לפני איזה חודשיים.

דדי
דדי
31/07/2017 21:27:50

לא מחזיק מכריס.
פשוט לא רואה את האיי קיו הכדורסלני אצלו.
נראה לי יותר קרוב למגי עם קצת קליעה מאשר לאמארה.
אולי משהו באמצע.

והבעיה שאני רואה עם קיירי לפניקס היא "חלוקת העבודה" בין קיירי לבוקר.
רק עניין של זמן עד שזה מתפוצץ וקיירי עוזב.

הם כן צריכים לנצל את זה שבלדסו הוא שחקן שלברון והקאבס מאד ירצו, ולהשתלב כקבוצה שלישית בטרייד, אבל אני חושב שזו תהיה טעות קשה להניח שקיירי ובוקר יכולים לשחק ביחד,

גל אל-איי
גל אל-איי
31/07/2017 21:42:55

חם מהתנור: לוס אנג׳לס תארח את האולימפיאדה ב-2028. ויתרה לפאריז על 2024. הדוק יהיה אז בן 91. למרות הליכלוכים האין-סופיים שלו, נשמח לארח אותו כאן (ואת מומי, יהודה שישליק והחבורה)

MJ234523
MJ234523
31/07/2017 23:14:47

חם מהתנור:
היום 1949 שנה לחורבן בית שני.

צום קל לכולם

דדי
דדי
31/07/2017 23:16:21
הגב ל  MJ234523

אל דאגה, יהיה ממש ממש קל.

MJ234523
MJ234523
31/07/2017 23:19:09

אני מצפה מקרמר שיסביר בטוב טעם ודעת את התועלת הרפואית לגוף היוצאת מצום, חת לכמה זמן.

Ish
Ish
31/07/2017 23:36:22
הגב ל  MJ234523

מדוע אתה דורש מקרמר שיבוא לכאן וישקר?

סלים ווארזה
סלים ווארזה
01/08/2017 3:18:09
הגב ל  Ish

זה לא שקר.

Ish
Ish
01/08/2017 8:28:16

זה כן. גם הכביכול יתרונות של צום אינם רלוונטיים לצום מהסוג המדובר. וזה בלי להיכנס לכך שגם היתרונות האלו לא באמת קיימים.

מתן גילור
01/08/2017 8:33:08
הגב ל  Ish

לא קיימים עד כדי כך שקיבלו עליהם פרס נובל…
http://www.pravoslavie.ru/english/97617.htm
כן, זה לא צום מהסוג הזה. אבל כן, בהחלט יש יתרונות בריאותיים לצום (ברור שהחלק בו לא שותים מים אינו בריא וחסר כל תועלת בריאותית).

Ish
Ish
01/08/2017 8:47:25
הגב ל  Ish

תבדוק לעומק ותגלה שאתה טועה במה שכתבת כרגע

גיא הרשע
גיא הרשע
01/08/2017 8:50:13
הגב ל  Ish

איש,
למה יש טעות במה שמתן כתב?

מתן גילור
01/08/2017 8:51:26
הגב ל  Ish

בדקתי. יש תהליכים על תועלת בריאותית לגוף שמתחילים להתבצע רק לאחר 12 שעות צום (אפשר לשתות מים כמובן). 16 שעות זה משך הצום האופטימלי.

Ish
Ish
01/08/2017 8:59:09
הגב ל  Ish

קיבלו עליהם פרס נובל

מתן גילור
01/08/2017 9:02:14
הגב ל  Ish

אז זה פועל יוצא של התגלית שלו. ממש חשובה הסמנטיקה הזו.
המשפט שלך "גם הכביכול יתרונות של צום אינם רלוונטיים לצום מהסוג המדובר. וזה בלי להיכנס לכך שגם היתרונות האלו לא באמת קיימים." פשוט לא נכון. היתרונות הללו בהחלט קיימים.

Ish
Ish
01/08/2017 9:10:00
הגב ל  Ish

אין לי כוח להיכנס לזה אבל להגדיר את התגובה הגופנית לצום שמטרתה בגדול להגן על הגוף ולשמר אותו כנגד הסטרס שמצב זה מציב בפני בתור יתרונות זה בעייתי ביותר. שנית יש להבדיל בין מצב של חוסר אכילה במשך מספר שעות (מה שאנשים עושים גם ככה) וצום מכוון ויזום למספר שעות שאינו תואם באורך או באופן הצום(חוסר שתיה) את הכביכול נדרש עבור יתרונות אלו.

Ish
Ish
01/08/2017 9:11:12
הגב ל  Ish

גיא, מה לא ברור בזה שלא על זה הוא קיבל פרס נובל?

גיא הרשע
גיא הרשע
01/08/2017 9:12:29
הגב ל  Ish

איש, אפשר לשאול מה הרקע האקדמי שלך?

Ish
Ish
01/08/2017 9:12:44
הגב ל  Ish

מתן, זה ממש לא סמנטיקה. איך אתה חושב שהוא יגיב אם תאמר לו שהוא זכה בפרס נובל על כך שהראה את היתרונות שבצום

Ish
Ish
01/08/2017 9:14:53
הגב ל  Ish

כן, אבל הרקע האקדמי של אשתי הוא הרלוונטי כאן

מתן גילור
01/08/2017 9:19:28
הגב ל  Ish

איש אתה מתפלפל. יש הוכחה מדעית שטרם נסתרה שיש תועלת בריאותית בצום. לא מבין למה זה מרעיד לך את אמות הסיפים.
אני עכשיו במהלכו של צום בן 15 שעות שעתיד להסתיים עם ארוחת צהריים בשעה 12:00 (התחלתי לעשות זאת מדי פעם מאז התגלית ההיא). לא מרגיש שיש עלי לחץ מיוחד.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/08/2017 9:22:53
הגב ל  Ish

משעשע. בשעה האחרונה אני יושב לאשתי על הראש, מפריע לה לעבוד, רק בשביל להשקיט את ה-OCD שלי…

(יש לה PHD בביולוגיה, והיא מתעסקת בביולוגיה מולקולרית)

השורה התחתונה –
פרס הנובל אכן לא על "השפעות הצום".
אבל לניסוי שהראה את השפעות הסטרס שגורם מחסור במזון על אוטופגיה,
היה חלק מהותי בפרס. (ראה הפרסום הרשמי של ועדת הפרס)

אותם גילויים, ועל בסיס אותו ניסוי, יצאו עוד מאמרים שונים שהראו שצום מוגבל מעורר את פעולת האוטופגיה, וגורם לתאים "להתנקות".

גיא הרשע
גיא הרשע
01/08/2017 9:26:47
הגב ל  Ish

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3106288/

דוגמה אחת מתוך לא מעט שסותרת את מה שכתבת:
"להגדיר את התגובה הגופנית לצום שמטרתה בגדול להגן על הגוף ולשמר אותו כנגד הסטרס שמצב זה מציב בפני בתור יתרונות זה בעייתי ביותר."

עידו גילרי
עידו גילרי
01/08/2017 9:30:00
הגב ל  Ish

יואו בחיי שאתם משועממים. הנשים שלכם היו מעבדה ליד מעבדה אז תפסיקו לשחק בלמי יש יותר גדול ותתנו להן לעבוד.
יש מספיק נושאים קשורי כדורסל שאתם יכולים לחפור עליהם בלי סוף.

Ish
Ish
01/08/2017 9:32:11
הגב ל  Ish

א) אם אתה לא מרגיש שיש עליך לחץ מיוחד, זה אומר שאו שאתה רק לא מרגיש את הלחץ אבל הגוף שלך כן,(הרי זה מה שאתה רוצה להשיג כביכול מהיום) או שבעצם לא מדובר בצום.

ב) אני כלל לא מתפלפל, וזה שאתה אומר שיש הוכחה מדעית מראה שיש לך כשל בסיסי בהבנת המדע.
במקרה הטוב יש מספר אישושים אבל המחקרים הקיימים בתחום אינם איכותיים מספיק בשביל להמליץ בעקבותיהם על צום מסוג כלשהו וממש ממש לא מספקים לצאת בהצהרה כזאת.

Ish
Ish
01/08/2017 9:34:56
הגב ל  Ish

אז עכשיו אתה שולח לי מאמר על ניסוי על עכברים?

גיא הרשע
גיא הרשע
01/08/2017 9:35:41
הגב ל  Ish

עידו, אתה מבין מה עובר על אשתי המסכנה?
מגיע לה פרס רק על כך שהיא נשואה לי…

עידו גילרי
עידו גילרי
01/08/2017 9:37:10
הגב ל  Ish

זה בסדר, אני יודע מה עובר על אשתו.

גיא הרשע
גיא הרשע
01/08/2017 9:37:24
הגב ל  Ish

יש לך משהו נגד עכברים?

גיא הרשע
גיא הרשע
01/08/2017 9:41:37
הגב ל  Ish

איש, הייתי עושה חיפוש בארכיון של ה-NIH אחרי מאמר שכולל ניסוי בשמרים,
אבל אני ביום חופש והבטחתי לאשתי שאעשה משהו עם הילדים.
אם אמשיך היא באמת תתגרש ממני…

Ish
Ish
01/08/2017 9:47:34
הגב ל  Ish

לך תעשה משהו עם הילדים, את המאמר עם השמרים אני מכיר.

Ish
Ish
01/08/2017 9:54:08
הגב ל  Ish

העניין עם עכברים אגב הוא שהם לא אנשים, והרבה דברים שנכונים על עכברים לא נכונים על אנשים והרבה דברים שלא נכונים על עכברים נכונים על אנשים. להסיק מאחד על השני זה בעייתי ולא סתם מנהלי התרופות למיניהם דורשים ניסויים על בני אדם לפני שהם מאשרים כל מיני תרופות (יש אפילו שיטענו שהניסויים על בעלי חיים מיותרים מסיבה זו)

אם ניקח דוגמה אחת ספציפית למקרה זה, איך אנחנו יודעים כמה זמן הרעבה של עכברים מקביל לכמה זמן צום של בן אדם?

גיא הרשע
גיא הרשע
01/08/2017 9:59:25
הגב ל  Ish

גם קופים הם לא אנשים.
ועדיין, את החיסון לפוליו פיתח יונה סאלק תוך ניסוי על קופים.

מצטער, אני צריך לחתוך.
המשך יום נעים!

מתן גילור
01/08/2017 10:11:10
הגב ל  Ish

לא חביבי. "וזה בלי להיכנס לכך שגם היתרונות האלו לא באמת קיימים." המשפט הזה הוא כשל בהבנת המדע.

Ish
Ish
01/08/2017 10:39:56
הגב ל  Ish

מתן, זה יותר התעקשות שלך להכשל בלהבין מה אני בעצם אומר אבל שיהיה.

MJ234523
MJ234523
01/08/2017 12:03:11
הגב ל  Ish

מתן סחתין על הידע!
יש מצב שאני מתחיל לעקוב אחרי הבלוג

ג'ורדלשי
ג'ורדלשי
01/08/2017 8:38:08

צום ללא מים וסוכרים הוא מזיק לגוף. מה שברור הוא שהנזק הוא מועט ביותר ביחס לנזק שגורמת הדת למוח האנושי

Ish
Ish
01/08/2017 10:39:03

מתן, זה יותר התעקשות שלך להכשל בלהבין מה אני בעצם אומר אבל שיהיה.

MJ234523
MJ234523
31/07/2017 23:19:29

* אחת לכמה זמן

ברוך רובין
ברוך רובין
01/08/2017 0:21:14
הגב ל  MJ234523

איזה תועלת רפואית יש לצום?

דדי
דדי
01/08/2017 0:38:42

אותה "תועלת רפואית" שיש לברית מילה…

תמצא לי את המנהג הפרימיטיבי שלך, ואני אמצא לך את הרופאים שיסבירו שיש בו תועלת רפואית…

סלים ווארזה
סלים ווארזה
01/08/2017 3:43:46
הגב ל  דדי

אגב, כרכת פה צום מטעם דתי עם צום מטעם בריאותי. אין קשר בין השניים. צום תשעה באב, כיפורים, גדליה, הם מטעמים דתיים. יש אנשים שמנסים להסביר שיש בזה יתרונות רפואיים אבל אלה רק תרוצים שמנסים למשוך אנשים לצום. הצום הדתי הוא למטרת עינוי נפשות בלבד. מי שרוצה לצום מטעמים בריאותיים יכול לעשות זאת בכל ימות השנה.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
01/08/2017 1:23:45

מאפשר לגוף להתנקות מרעלים,
נותן לכבד אפשרות להתאושש,
מעודד שחרור של הורמון הגדילה,
מוריד את רמת האינסולין ובכך עוזר במה שנקרא INSULIN SENSITIVITY

דדי
דדי
01/08/2017 1:38:31

ושתיית מים היתה מפריעה לכל זה ?

סלים ווארזה
סלים ווארזה
01/08/2017 3:17:05
הגב ל  דדי

לא, לא כללתי שתיית מים בזה. שתיית מים לא תפריע, למעט שטיפה מהגוף של מינרלים ואלקטרוליטים מעבר לרצוי , אם שותים יותר מדי.

דקסטר
דקסטר
01/08/2017 9:49:36

אין שום יתרון בריאותי בצום.
אין כזה דבר ניקוי רעלים

סלים ווארזה
סלים ווארזה
01/08/2017 10:09:09
הגב ל  דקסטר

יש ועוד איך. אחד מתפקידי הכבד הוא להיפטר מרעלים בגוף.

ג'ורדלשי
ג'ורדלשי
01/08/2017 8:40:13

אותו יתרון בריאותי שיש למילת נשים (והמהדרין מוסיפים: חתיכת הפטמות)

פומה
פומה
01/08/2017 0:58:20

יפה מעורב מענין .
פעם ראשונה שאני רואה שמישהו שותף לדעתי על סת קרי מהיום שחתם בסקרמנטו .
אני חושב שמדובר בשחקן נפלא טעב מאחיו במקודות מסוימות לא טוב כמוהו לדאלאס כפי שסטפן לווריורס אבל עדין נפלא .
הסיבה להצהרה המוזרה הזו כי הווריורס משחקים בשיטת סטף.
ואילו דאלאס לא ישחקו בשיטת סת.
הקשר לטרייד על קיירי אם הנתעה רצינית אז קיירי יאלץ או לעבור או להודות שניסה ללחוץ ולסחוט את קליבלנד או שאני טןעה ובאמת נמאס לו מלברון .
אם האפשרות האחרונה היא הנכונה אז למה לקח לו שלוש שנים ?

דקסטר
דקסטר
01/08/2017 1:05:00

איך שאני רואה את הדברים זה ככה:

1. המתים המהלכים- הווריוס. נראים כבלתי מנוצחים. כל השאר נלחמים בינם לבין עצמן ועושים את העבודה לווריוס יותר קלה אך ישנם כמה כאלה שיודעים שרק אם יאחדו כוחות יצליחו להפיל אותם

2. הלאניסטרים- הקאבס. סרסיי בתפקיד לברון שרק רוצה לחבר אליו סופרסטארים גם במחיר בריתות עם פג תוקף ברור. ומשפיטה את ג'יימי בתפקיד קיירי. בשניהם קרה\יקרה פיצוץ

3. חאליסי- הסלטיקס. מרוב נכסים היא לא יודעת מה לעשות, בינתיים קופאת על השמרים ועד שיוזמת יוצאת מופסדת. למזלה נשארו לה כמה דרקונים- בחירות דראפט גבוהות.

4. תכננתי לעצור פה אבל יש מצב שסאנסה והצפון של הלייקרס- אנסו אותה כמו שכל הליגה אנסה את הלייקרס בשנים האחרונות אבל היא שרדה את כל זה ומתחילה להתעצם מחדש ולקבל צורה של מנהיגה

עגל
עגל
01/08/2017 7:45:43
הגב ל  דקסטר

מצוין דקסטר.
רק אם אני לא טועה הסטיקרים הם מהצד של ״הטובים״
סמיילי

דקסטר
דקסטר
01/08/2017 9:46:40
הגב ל  עגל

חחח 😀

תודה עגל

בילבו באגינס
בילבו באגינס
01/08/2017 1:52:06

פשוט אדיר מה שקורה עם קיירי והגועל שלו מלברון. גם קרי מסתבר מתעב את הפלופ. המלך הוא בדיחה נפוחה שרבים מ״מביני״ האתר ממשיבים כאישיות חיובית רק בגלל שלא פורסם שהוא בוגד באישתו ושהוא תורם כי יש לו אספירציות פוליטיות. מצד שני הם בטח גם הצביעו לפיד..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/08/2017 10:46:32

1000000000000000000000000000+

MJ234523
MJ234523
01/08/2017 7:59:54

לקח לי קצת זמן להבין שחבורת ללל בכלל לא שונאים את לברון אלא הם ללא מוכנים שיהיה מאן דהוא שיערער על מעמדו של MJ!
וזוהי כל התורה כולה על רגל אחת.

דקסטר
דקסטר
01/08/2017 9:47:09
הגב ל  MJ234523

אז אתה לא מבין את הללל

אשך לטיפולך!!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/08/2017 10:47:07
הגב ל  דקסטר

נרשם לטיפולי ההמרה

MJ234523
MJ234523
01/08/2017 12:01:37

מה הלו"ז?

מלובני
מלובני
01/08/2017 12:24:18
הגב ל  MJ234523

אוכל צמחוני מזעזע בתוספת דקירות קלות