אצל לברון הכל מתוכנן. הוא מתכונן להפוך לספורטאי הגדול בהיסטוריה בתום העונה הבאה. הסיכוי לא גדול, אבל אפשרי. הנה איך:
שונאי לברון יכולים לומר מה שהם רוצים עליו, אבל ברור שהרוב בא מקנאה. קנאה על שהוא הגיע למיאמי ועזר להם להגיע לגמר ארבעה פעמים עם שתי אליפויות, ואז הוא חזר למקורותיו והביאם משום-מקום לעוד שלושה גמרים ואליפות אחת. גם אני לא אחד מאוהביו הגדולים, אבל כשבעוד שלושה שבועות אני בן 80 אני לא עומד להתחיל לעשות משחקים עם עובדות החיים הקשות והאכזריות.
עם כל הישגיו, תואריו, וכמות הדיו שנשפכה עליו, הייתי אומר שרק מייקל ג'ורדן עולה עליו עתה, ובגלל שלברון נמצא בליגה יותר שנים ממייקל, ואני מניח שהוא יהיה שחקן NBA עוד חמש שנים, בסופו של דבר הדיעה המקובלת היא שהוא יהיה השחקן המפורסם והמשפיע ביותר שהיה בתולדות ה-NBA, ובסופו של דבר הוא ייחשב שני רק למייקל
אבל אני רואה תכנית שונה לחלוטין מתבשלת במוחו. הוא לא רוצה להיות שני למייקל. הוא רוצה להיות ראשון למייקל, ולכל ספורטאי אחר שאי פעם נעל סניקרס, ספייקס, או עלה יחף לאדן הבריכה.
- אני בטוח שבתום העונה הוא עוזב את הקאבס ועובר לקבוצה אחרת, אלא אם כן הקאבס לוקחת אליפות כבר העונה. אם הלייקרס תראה סימני התקדמות רציניים מאד, אני בטוח שזה יהיה היעד שלו. הוא יודע שאם הלייקרס טובים מספיק שרק שחקן כמוהו הוא הדבר החסר להם לאליפות, והוא ייקח איתם אליפות, זה עלול להיות הדבר הגדול ביותר שקרה בתולדות הכדורסל, צעד שיעמידו ישר מול מייקל ג'ורדן כשחקן הטוב ביותר מאז ומעולם, אם לא לפני מייקל. רק תארו לכם SCENARIO שבעונה הבאה לברון עובר ללייקרס והם מנצחים את הגולדן סטייט ווריורס, ואז 0-4 על בוסטון עם הפרש 16-20 ממוצע למשחק. זה יהפוך לסיפור הכדורסל הגדול ביותר מאז ומעולם, ואולי אחד מספורי הספורט הגדולים מאז ומעולם. הסיכוי לכך קטן שינצחו את הווריורס, אבל הוא קיים.
אם אני מכיר את לברון, הדבר המעניין ביותר עבורו העונה יהיה כיצד הלייקרס יתקדמו העונה, את מי מלבדו הם יוכלו להביא, ואם מג'יק ג'ונסון יוכיח את עצמו כבוס מתאים. הוא יודע שאם הוא יעבור ללייקרס, והם יקחו איתו אליפות, הוא יהיה השחקן היחיד בהיסטוריה שהיה השחקן העיקרי בשלוש קבוצות שונות שזכו באליפות. בלייקרס יקימו עבורו פסל ליד קרים, שאקיל, מג'יק, וקובי, וזאת תהיה "חמישיית רשמור" הקרובה מאד באיכותה לזאת שעל ההר, וכולם ALUMNI של הלייקרס.
זה יגרום לי לרדת לקברי עם טעם רע מאד בפי, אבל בסתר ובקול חלש רק לחברים הטובים ביותר שלי, לאשתי גייל, ועכשיו לקוראי הופס, אני מגלה את חששותיי הגדולים ביותר, חששות שאני מאמין בסיכויים הגדול להתממש.
הדבר היחיד שימנע סצינה זאת היא שקיירי אירוינג יערוך 'מדורת שלום' במחוז קייאגוגה, הנהר שעובר ליד קליבלנד ששם התיישבו ראשונים האידיאנים ממוצא האולגיקיאניס, ואז הגיעו הוואיאידוטס הורונס מאזור אגם יורון, ולבסוף ה- Chippewas and Potawatomis שהגיעו מצפון מזרח קנדה וכבשו את האזור. ה-Chippewas and Potawatomis, הם-הם שהיו ראשונים להחליט על שביתת חיצים וקשתות במדורת ענק שקיימו, וקיירי אירוינג, הסטוריון וארכיאולוג חובב, ידרוש 'מדורת שלום' עם דן גילברט אם עניינים יסתדרו לפי המסורת של ה-Chippewas and Potawatomis . אם ' המדורה' תביא פשרה, רגיעה, ושלמא, ואם דריק רוז חוזר לרמתו הטובה בניקס, ואם הקאבס מנצחים את הווריורס בגמר, אני לא יכול לראות את לברון עוזב, אם כי ישנה גם אפשרות כזאת שהוא יעזוב כ-"מנצח", "אלוף", וה"צ'מפיון" העליון בכל תולדות הספורט, ואז אם הוא עוזב ללייקרס, ומביא להם אליפות, הוא יהפוך, ללא ספק, לספורטאי הגדול בכל הזמנים, ולא רק כדורסל.
אני רק רוצה לומר לחבורת הללל שאולי כדאי לעשות RESERVATIONS כבר מעכשיו לאיזה 100 מיטות בבית החולים לרפואת הנפש בבית יעקוב, נס ציונה.
ישנן שלוש אפשרויות:
- הקאבס, ללא קיירי, מתדרדרת העונה, ואז לברון עובר בקול תרועה ללייקרס כשהוא מביא איתו מחשבות ותנופה לקראת מילה שכבר נישכחה בלייקרס, והיא אליפות. כמובן שעבור כך צריכים לנצח את הווריורס, אבל בספורט הכל ייתכן.
- הקאבס, עם קיירי, לוקחת אליפות כמו שעשה לפני שתי עונות ולברון נשאר בקבוצה והופך לגבור הגדול ביותר בספורט של קליבלנד, אוהיו, ואולי ארה"ב, וצעדו הבא הוא פוליטיקה, ומשרת מושל אוהיו.
- הקאבס, עם לברון וקיירי, לוקחת אליפות כמו לפני שתי עונות ולברון עוזב ללייקרס, להגיע להציל את הקבוצה ולהביאה לאליפות בעוד שנתיים-שלוש, ובכך ייחשב לספורטאי הגדול ביותר אי פעם באל איי, כולל קרים, מג'יק, שאק, וקובי, בכל ארה"ב, ובעולם כולו..
בכל מקרה לברון ייצא מנצח.
(כמובן שישנה אפשרות שהוא לא ייקח יותר אליפות באף מקום ואז הוא יהפוך לדמות מעניינת שייכתבו עליה סיפורים, אבל הוא בקושי ייכנס לעשיריית השחקנים הגדולים)
תראו. כשלברון הגיע ב-2014 לקליבלנד הוא הגיע עם מטרה אחת ברורה: להביא לעיר אליפות ראשונה. איש לא דיבר על חתונה קתולית. עם כל הכבוד לקליבלנד ולאקרון, הן שתי ערי שדה קטנות עליו. את שלו הוא עשה והוא מרגיש שהגיע הזמן לקחת את כשרונו לאל איי הדפוקה. הגיע הזמן להוציאה ממרתף הצואה בו היא נמצאת כבר 6 שנים. הוא יהפוך לפופולרי יותר מתום קרוז, ליאונרדו דקיפריו, או וויל סמית'.
יש לו סיכויים לסיים כגדול מכולם כי כפי שנראה עתה הוא יפרוש במלוא אונו. קרים עבדול ג'אבר וטים דאנקן פרשו כשהם כבר לא יכלו לזוז. מייקל ג'ורדן הסתבך במעבר מטומטם לוושיגטון. מג'יק ג'ונסון ולארי בירד פרשו בגלל בעיות רפואיות (HIV ובעיות גב). קובי פרש כי לא היתה לו קבוצה. הוא יכול היה לתת עוד שנה-שנתיים טובות מאד בקבוצה רצינית.
לברון יבוא במלוא אונו ללייקרס שנראית כקבוצת נגרים אבל יש לה צעירים עם פוטנציאל גדול, ואם לברון יחברם לאלופה, הוא יהפוך לסמל הספורט של ארה"ב עם תמונתו על הבול האמריקאי הבא, ואולי אפילו על שטר ה-$20 החדש.
הייט-אשברי
28 יול 2017 22:11:18פחחחח…..
סוסמעץ
29 יול 2017 05:08:35הוצאת לי את פחחחחחחח מהפה
Avri
28 יול 2017 22:26:07Ain't gonna happen
Ish
28 יול 2017 22:28:48Share the pills
יואל
28 יול 2017 22:32:06אולי נורטון נתן לדוק קצת עשב עישון???? אשך ,אנכנו לוקחים את הדוק לכפר,אני אאסוף את סרינה,ניפגש שם ,הדוק צריך את עזרתנו
captain beefheart
29 יול 2017 09:57:26אני אשמח לקבל קצת מנורטון כי החומר פגז 😉
מנחם באמת שיחקת אותה עם החזיונות.
בילבו באגינס
28 יול 2017 22:41:11זה חומר למופע סטנדאפ חדש דוק?
עידן
28 יול 2017 22:41:15חחח.לפני כמה חודשים כתבת שהוא גמור עכשיו אתה כותב שבגילו המתקדם הוא הולך לכבוש את העולם ולהיות הגדול בהיסטוריה.לפעמים נדמה לי שאתה כותב טורים סתם בשביל קליק בייט ואני משתף עם זה פעולה כמו עם לונזו שכתבת שהוא הולך להיות ענק ועקב תגובות אוהדות של אוהדי הלייקרס עוד באותו יום כתבת שהוא יהיה נפילה בגלל הקליעה וההגנה שלו.לברון כבר היום לא השחקן הכי טוב בנבא.יש אחד בשם קווין דוראנט שכבר עולה עליו וככל שהשנים יחלפו יהיו רבים שיחלפו על פניו כפי שקרה לקובי.המקסימום של לברון בקריירה זו עוד אליפות אחת וגם זה בהרכב של כוכבים שבו לברון יוכל לנוח הרבה.מייקל גורדן הוא כבר לא יהיה לא רק בגלל היכולת וכמות התארים אלא גם בגלל ההשפלות שחטף בגמר.הוא עומד על מאזן שלילי במשחקי גמר 18 ניצחונות ו 27 הפסדים. ולגבי מגיק גונסון מגיק לקח יותר אליפויות מלברון בפחות עונות מלברון כנל בירד.רק שקיירי יעזוב כבר ויהיה אפשר להיות רגועים שגם השנה לברון לא יקח אליפות.לגבי העונות אחר כך שלברון כבר יהיה בסוף הקריירה יהיה זמן להתוכח
Ish
28 יול 2017 22:53:23טוב ונחמד אבל גם מייקל ג'ורדן אף פעם לא באמת היה(וגם לא יהיה) מייקל ג'ורדן
Benny
30 יול 2017 01:15:41מסכים עם מה שאמרת לגבי דוראנט
רביד אראל
28 יול 2017 23:41:07קובי פרש שלוש שנים מאוחר מדי, הוא ממש לא יכל לשחק עוד שנתיים .
וחוץ מזה אני לא רואה את התרחישים שאמרת קורים וקיירי כנראה יעבור כבר הקיץ למקום אחר.
אסף
29 יול 2017 09:10:35+1 וזה בתור אוהד לייקרס, יותר מזה חלק גדול מזה שהלייקרס בשנתיים האחרונות שלו היו באשפתות הוא האגו וחוזר המכונות שלו לוותר על כסף… (לא שזה לא לגיטימי מבחינתו כל עוד מוכנים לשלם)
איתי
28 יול 2017 23:49:04מנחם הנה אתגר – בוא ניפגש עוד חמש שנים ונדבר על הפוסט הזה במבט רטרוספקטיבי.
הולך?
הורנט
29 יול 2017 00:00:30יש סבירות יותר גבוהה שלברון יעבור פציעה מסיימת קריירה, קובי סטייל, מאשר שהוא יוביל את הלייקרס לניצחון על גולדן סטייט וטבעת אליפות בעוד שנתיים…
אבל בסדר, פגרת הקיץ זה תמיד זמן טוב לפנטז שטויות 🙂
רועי ויינברג
29 יול 2017 00:33:30לא יודע אם יקרה, אבל אני לא חושב שיעבור ללייקרס – מזכיר את דיבורי הניקס ב-2010 יותר מדי
ברוך רובין
29 יול 2017 00:55:52לגבי הכתבה אין ספק שהיא למשוך קוראים וקליקים את הדעה האמיתית מנחם אמרת אין ספור פעמים, עם זאת לברון כבר היום ברשימה של הגדולים ביותר, מה שהוא עושה היום זה חד פעמי במיוחד בתקופה סופר אתלטית שבא טווח הזמן לשלוט קטן משמעותית,להיות השחקן הטוב בעולם תקופת זמן כזו אחרי קילומטרג כזה זה מדהים, הדומיננטיות שלו יוצאת מגדר הרגיל, אני לא יודע אם הוא ישיג עוד טבעת כאשר יש את הסופר טים מהמפרץ,אבל לליקרס הוא יעבור רק אם ירצה לקדם את הקריירה הקולנעית שלו. אני באמת לא מבין איך אפשר לשנוא את אחד השחקנים הגדולים שדרך אי פעם על הפארקט (צריך להודות לאלוהי ההופס שאנחנו זוכים לראות תופעת טבע כזאת).
יואל
29 יול 2017 01:19:09ביום שהנקניק המג'אייף יפרוש ,אני אגיד תודה לאלוהיי הופס
מנחם לס
29 יול 2017 01:49:09אולי תסביר לי כך שגם אני אדע מה איכפת לי אם יש עשרת אלפים (שהוא מספר הקליקים היומי בזמן העונה) או אלף קליקים, או מאה קליקים? משהו משלם לי יותר או פחות? הסיבה היחידה שאני כותב היא שזה נותן לי הנאה, ואני אמשיך לכתוב אפילו אם K-699 יהיה הקורא היחידי
(חוץ מזה שאני מרגיש אחריות להסביר לאנשים כמוך מה קורה בליגה)
עגל
29 יול 2017 01:23:54עונת המלפפונים בעיצומה
יואש בן טולילה
29 יול 2017 02:14:25בגיל 40 לברון לא יהיה אפילו קרוב באפקטיביות שלו למה שדאנקן היה בגיל 40, מה אתה משווה?
דאנקן היה מגן טבעת מצוין גם בגילו? היה מנהיג כמו שלברון לא יהיה והיה קולגה להרכב ולחדר ההלבשה כמו שלברון לא יהיה.
לשחקן 2.11 יותר קל להתבגר. אני רוצה לראות את לברון ללא אתלטיות.
ונגיד ולברון עובר ללייקרס, כמה שנים אתה חושב שיקחו לחבר'ה הצעירים שם להתבגר ולהגיע לרמה של אליפות?
הם לא נכנסים השנה לפליאוף בכלל, ולברון יכנס לגיל 33.
החבר'ה של מינסוטה, חמושים בטאונס ו-וויגינס עוד לא עשו פליאוף ואני בספק אם יש בלייקרס שחקן שיגיע רחוק כמו טאונס.
בקיצר, אתה מנסה להעלות פה עניין בתוף אוף סיזן שנשארו בו רק 2 שחקנים מעניינים בשוק (ששניהם לא באמת בשוק עדיין).
חלון ההזדמנויות של לברון הולך ונסגר. אני לא ככ רואה את הלייקרס מבשילים לפני שלברון יהיה בדמדומי הקריירה שלו.
וינס קארטר הוא אתלט עליון על לברון. ללא הקליעה שלו מ3, שהוא נמצא איפהשהו בעשיריה הפתותחת אי פעם, הוא היה פורש מזמן.
והוא לא לברון שקולע כי נותנים לו מטר.
מתן
29 יול 2017 02:17:58אני חייב שתגיד לי איזה מתכון אתה משתמש אתה מוריד נעליים אתה עף
Berch
29 יול 2017 02:22:28שכחת את הסנאריו שלברון יצטרף לכרמלו בניקס להביא אליפות ראשונה בשלושים ומשהו שנה…. אולי פול ג'ורג יצטרף 🙂
ינתי
29 יול 2017 05:05:47כמו שאמר המת לעיוור:נחיה ונראה
גיא
29 יול 2017 05:44:08חייב לומר כאוהד לברון, נהניתי לקרוא את הפנטזיה הזאת. שיעשה מה שהוא רוצה, לכל קבוצה שהוא יעבור היא תהיה קונדטורית לגמר אזורי.
מתקשה להאמין שאפשר להביס את המפלצת מהמפרץ בקונסטלציה הנוכחית
גם אם יפרוש מחר ייזכר כאחד הגדולים בכל הזמנים.
אסף
29 יול 2017 09:12:44הוא כבר עכשיו טופ 10 בעיניי רפות ההבנה ורבים יגידו אף טופ 5 בהיסטוריה.
רועי ויינברג
29 יול 2017 13:46:58מבחינתי שני רק לג'ורדן.
גיא
29 יול 2017 17:36:15גם לדעתי שני רק לגורדן
אסף
30 יול 2017 08:28:27אצלי תמיד בירד יהיה לפניו 🙂
IDO
29 יול 2017 05:46:29הסיכוי היחיד של לברון לזכות באליפות נוספת הוא להצטרף בעצמו ל ג"ס.
משיח
29 יול 2017 08:58:18אין עליך מנחם. איך אתה שם פוקוס על שחקנים שבדכ לא זוכים לסיקור נרחב🤣
מברבור שחור
29 יול 2017 09:56:40אכן טור יפה לעונת המלפפונים. הסיבה היחידה שהוא הגיע לגמר כל כך הרבה פעמים היא שהוא שיחק בקנפרנס חלש ונדכה.
מדובר בניצול יעיל של השיטה ותו לא.
Benny
29 יול 2017 20:58:42מסכים ולצורך העניין היום כבר די ברור שאם המערב זה ליגת העל המזרח זה הליגה הלאומית
חגי - התותח הקטמוני
29 יול 2017 10:00:23תודה מנחם הצחקת אותי עם מחשבות המוות שטבולות בסיוטים מהלייקרס.
היות ואני לא חסיד של דירוגים ושל השוואת בין שחקנים שתמיד נראות לי כמעט בלתי אפשריות אכתוב את זה בזהירות.
את חוסר הסימפטיה שלי כלפי המלך הרשע פירטתי לפני כמה ימים – וכמובן שמה שכבבתי היה מבוסס כמעט אך ורק על תחושת השנאה (שאגב יש לי גם למייקל)
אובייקטיבית מבחינת יכולת נטו אין שחקן טוב ממנו. הנתונים הפיזיים שלו לא רואים ממטר את מייקל. הוא רואה משחק הרבה יותר טוב ממנו עם יכולת סיום במעבר ובמתפרצת שלא נראתה כמוה וגם לא תיראה עוד הרבה שנים. ישנם שני דברים שמייקל עלה עליו וזה היכולת לשחק עם הגב לסל ואחוזי העונשין שלו. מזכיר שבשנים של מייקל קירבו את קשת השלוש שמגדיל את האחוז האפקטיבי ועדיין לברון עולה עליו באחוז אפקטיבי.
בנוסף – ולדעתי לברון היה צריך להתמודד מול קבוצות שעלו בהרבה על הקבוצות שמייקל היה צריך להתמודד ב6 האליפויות שלו. (לקוריוז סיאטל ב96 מול אוקלהומה 2012 נראה לי ברור איזו קבוצה הרבה יותר איכותית)
מצד שני אני לא רואה אותו לוקח עוד אליפות. בטוח לא אם הוא עובר למערב – והמערב נשאר בצורתו הנוכחית. הולכים להיות קרבות התשה מטורפים וגולדן סטייט אחת שהסיכויים לעשות את זה באמת נראים קלושים ביותר.
מנחם לס
29 יול 2017 16:51:49לברון לא מגיע לקרסוליים של מייקל ואף טאחד אחר לא
אורי
29 יול 2017 21:53:19מייקל היה שומר הרבה יותר טוב +קליעה אבסלוטית מחצי מרחק+ הכי חשוב' אף פעם לא שווק במאני טיים.
captain beefheart
29 יול 2017 10:07:11ועכשיו ברצינות: לברון שחקן מעולה והכל, אבל יש סעיף אחד שאף פעם לא מדברים עליו – פציעות, עייפות החומר והזדקנות טבעית של הגוף. לברון אינו חייזר. ואם תשאלו פרופסור לביו מכניקה של שרירי הגוף עם התמחות בכדורסל (מכירים מישהו כזה?) הוא ייתן לכם ניתוח מושלם של מה קורה שם מבחינה פיזיולוגית.
בעקומה האישית שלו, מבחינת גיל, הוא נמצא בישורת השיא כבר הרבה זמן וייתכן שכבר במגמת ירידה. כל זמן שאינו נפצע הוא יכול למשוך את השלב הזה עוד אבל בגילו – כל פציעה הרבה יותר משמעותית ממה שהיה בשנות העשרים שלו.
עם כל טינתי אליו אינני מאחל לו שזה יקרה אבל הסיכוי לכך משמעותי, וגם הוא נמצא בעליה.
נניח לרגע שיהיה נס והוא ימשיך בכושר גבוה עוד חמש שנים ויעשה משהו מהנבואות של הדוקטור כאן. גם אז, מבחינת "מורשת", הוא ייזכר כלגיונר. לסרט עליו הייתי קורא RENTAL.
האווי לאסוף
29 יול 2017 11:02:08אני דווקא הייתי קורא לסרט 'i, me, mine'
INTJ
29 יול 2017 11:31:24אין מצב שלברון לוקח אליפות עם קליבלנד ועוזב לל.א.
זה לא הגיוני שיעזוב את את הקבוצה שהצליחה לקחת את הווריורס בסדרה. במצב כזה עדיף לו להישאר בקליבלנד כי אם הם נצחו אותם בסדרה אז אין מניעה שינצחו אותם עוד פעם במיוחד לאור העובדה שהווריורס לא יכולים לחזק את עצמם (מעבר לשחקנים עם חוזי מינימום)
Benny
29 יול 2017 20:54:27אין מצב שלברון יקח אליפות עם קליבלנד.
ניקו
29 יול 2017 12:39:07מה אתם אומרים על טרייד של קיירי למאבס בתמורה לנוביצקי, יוגי פרל, ווס מתיוס ונרלס נואל?
גיא הרשע
29 יול 2017 12:44:16קליבלנד לא יכולים להיות חלק מסיין אנד טרייד (נואל) בגלל שהם קבוצה משלמת מס.
וזה מעבר לעובדה שהמספרים פשוט לא מסתדרים.
יואש בן טולילה
29 יול 2017 13:10:24שכחת גם את מארק קיובן ואת הדאלאס קאובויז כולה.
עידו גילרי
29 יול 2017 13:16:10זה בהחלט יפתור את הבעיות של הקאבס בצבע.
גיא הרשע
29 יול 2017 13:25:31לא פשוט יותר להעביר את לברון לדאלאס… ???
עידו גילרי
29 יול 2017 13:27:34לקאובויס? יש לזה פוטנציאל…
גיא הרשע
29 יול 2017 13:32:34האמת?
אם דאלאס ישחקו עם 2 טייט אנדס כמו הפטס בזמנו,
עם קוו ההתקפה שלהם,
ומשחק הריצה?
יכולה להיות התקפה מדהימה.
השאלה היא איך היכולת של לברון להימנע מפציעות תתורגם ב-NFL…
שייקה
29 יול 2017 15:28:44היא תתורגם לפציעה.
the dud
29 יול 2017 13:58:32דרק רוז יותר טוב מקיירי גם אחרי הפציעה
אורי
29 יול 2017 21:55:31דרק רוז היה שחקן אדיר. היום הוא לא מתקרב לקיירי
Thedud
29 יול 2017 22:20:06קח
זה של לפני הפציעה
לא רואה אף אחד ממטר
https://youtu.be/2v0g4nyveP8
Thedud
29 יול 2017 22:28:00דרק רוז בניקס היה אופצייה שלישית
הוא יותר חכם מקיירי
הוא איבד קצת מהירות ואומץ אבל תראה היילייטס שלו ותבין שהבן אדם יפרח בקליבלנד
https://youtu.be/30keS4a8JtM
(אם הוא לא יפצע)
גם נראה לי שהשנה בגלל זה שהוא לוקח ממש קצת כסף הוא ימצא את האהבה שלו למשחק מחדש
אני במקום הקאבס מחליף את קיירי בסנטר מפחיד בוגי סטייל ולא הולך על רכז
שיקלקרוגר
29 יול 2017 23:12:30אהבתי מאוד את הטרייד קיירי קאזינס.
הקאבס גם יכולים לדרוש להוסיף שאריות בעבור בחירות סיבוב ראשון שמגיעות להם על אורך החוזים. לפחות שתיים.
וזה גם טרייר מעולה לניו אורלינס
אם רוז מצליח עם ההמון שעוד נשאר לו ללמוד לשחק חכם עם לברון, יכול להצטייר פה תסריט אופטימי קומארדס
מעניין מה יביאו במקום לאב???
הצעות?
כנראה יהיה שווה הרבה יותר בחבילה עם קיירי מאשר
דובי
30 יול 2017 10:04:54חחחחחחח.
על החתום – המציאות.
Benny
29 יול 2017 20:53:29בכל הניתוח המעניין הזה מצאתי משפט אחד שנראה לי מאוד רלוונטי למציאות:. "כמובן שיש אפשרות שהוא לא יקח יותר אליפות באף מקום". לברון שחקן ענק פנומן אבל לא היה ולא יהיה GOAT. הוא לא זה שיירש את מייקל.
אורי
29 יול 2017 21:47:20לחבר כבר אין סיכוי להיכנס לחמישיית כל הזמנים בכדורסל, אז הספורטאי הגדול בהיסטוריה?
עוד 10 שנים הוא גם לא ייחשב כשחקן הגדול בדורו(ק.ד)
דוק מלבי
30 יול 2017 01:08:54אני מאוד מאוד אוהב מחשבות שמתרוצצות בראש ויחד עם הדימיון הם הופכים לרעיונות והרעיונות האלה הם חומר דלק בעל יכולת הנעה נפלא, אחד מהיעילים. (אני כותב את זה בשיא הרצינות)
אבל. יש לי 2 דברים שמפריעים לי.
ראשית, טכני, רשמת שאם לברון לא מסיים עם עוד אליפות הוא בקושי נכנס לטופ 10. לא מסכים בכלל, השחקן הגדול ביותר בדורו, ללא עוררין. תאהבו או תשנאו כאינדבדואל הוא שלט בליגה ויש שיגידו שעדיין שולט למעלה מעשור.
שנית, אני מרגיש שבתור אוהד (ואוהב) ספורט, עייפתי מהשוואות, בעיקר עם ספורטאים לא פעילים. המוח האנושי תמיד נוטה לעשות השוואות כי זו מתודה נוחה, אבל בעיני? אין לזה מקום, או לפחות משמעות. אפילו לערכים סטטיסטים יבשים כמו ממוצע נקודות אין הרבה משמעות שמשווים שחקן מהיום לשנות ה90 (עלייה בכמות הנקודות למשחק, מקביל לאינפלציה כלכלית במובן הזה). שלא לדבר על ׳גדולה׳, מה זה גדולה? ווינריות? להיות אהוב? להיות אימת הליגה? לזכות בהרבה אליפויות? גדולה זה עניין יחסי, כמעט אישי אפילו הייתי אומר. הדוגמא של הMVP האחרון היא נפלאה בעיניי, הרבה אומרים שעשה היסטוריה עם ממוצע חלומי, ולא פחות אנשים אומרים שהסריח את הפרקט בהתנהגות ביזיונית. מי צודק? שני הצדדים ואף אחד מהם (החתול של שרדר?), זו החלטה אינדבדואלית אם זו גדולה בעיני.
מבין קטן-בינוני
30 יול 2017 10:36:21אם לברון לוקח עוד אליפות, בטח מול המפלצת מהמפרץ, הוא אכן מספר 2 לג'ורדן. אם ייקח יותר מאליפות אחת, או שייקח אחת בתור כוכב של לייקרס למשל (ואז יהיו לו אליפויות בשלוש קבוצות שונות ככוכב) הרי שיש לו קייס גם מול אלוהים.
אבל יותר סביר שלברון סיים עם אליפויות, תארי mvp ותארי fmvp. כך, הוא ייזכר כאחד הגדולים "בלבד" וכשליט בעשור האחרון. אני חושב שכשלברון יפרוש, הרבה יחשיבו את דוראנט כגדול ממנו.
אם כבר בעולם הפנטזיות עסקינן, אני חושב שאדם סילבר וכל אוהד כדורסל צריך להתפלל לסנריו הבא (שסיכוייו אפסיים מינוס):
– ווסטברוק מושך את ההחלטה על הארכת חוזה, כי בינו לבין עצמו הוא מבין שהדבר החשוב ביותר זה לקחת אליפות מדוראנט ומהלוחמים.
– סם פרסטי נלחץ מהאפשרות שעוד כוכב על יעזוב אותו תמורת כלום.
– מתבשל הטרייד הבא – ארווינג וגי אר (או מישהו אחר שמסתדר מבחינת חוזים) לרעמים, ווסטברוק לפרשים.
– ואז אנחנו מקבלים את יריבות החלומות שתהפוך את הנבא בכלל ואת העונה הקרובה בפרט לאחת ההיסטוריות והמרגשות. ראסל ולברון מול קיידי וקרי בהתנגשות הטיטאנים.