1. קיירי אירוינג לא עונה לצלצולים מהקאבס
Kyrie Irving and the Cavaliers reportedly aren't on speaking terms right now, according to the Athletic.
That sentiment was echoed by ESPN Thursday morning.
"He's that teenager that doesn't want to hear it from his dad and LeBron James is not happy about it, but that was telling to me, of course we've seen that from Mario Chalmers and Dwayne Wade in Miami."
אבל קיירי אירוינג הוא לא מריו צ'אלמרס. הוא היה אול סטאר ובעל מדליית זהב אולימפית, וכמובן אליפות NBA שבאה הרבה בזכותו. הדבר האחרון שהוא רוצה להרגיש זה שהוא הילדון של לברון. כנראה שהוא באמת ובתמים רוצה להראות לקאבס שהסיפור אתו ניגמר. הוא רוצה להתחיל קריירה חדשה במקום אחר. אתמול עוד חשבתי שהכול הוא משחק. היום אני בטוח ש-HE MEANS IT!!!
2. הטרייד בין קיירי אירוינג וכרמלו אנטוני הוא NO-GO
3. סקוטי פפין מדבר על ההבדלים והשוויון בין לברון ג'יימס למג'יק ג'ונסון
4. לי נמאס מקיירי והקאבס. בואו נדבר קצת על טורונטו
סתם מחשבות בעת הנסיעה מגרינוויל לאטלנטה לראות את הנכדות במשחקי סופטבול, וכדורעף. השעתיים ורבע המשעממות ביותר ביקום, אלא אם כן נסיעה בכביש מהיר, 3 מסלולים לכל כיוון, כשמימינך ומשמאלך רק יער עצים הנמשך מ- 160 ק"מ עד איזה 20 ק"מ לפני אטלנטה הוא הדבר שעושה לך את זה. אז הזקנה יושבת לידי, עיניה עצומות, הPUBLIC RADIO מנגן קלאסי, ידה מחזיקה בידי, ומחשבותיי מרחפות אל מעבר אגם אירי ונוחתות בטורונטו.
אחת השאלות הגדולות הן מה לעשות עם ג'ונאס ולנצ'יונאס. התשובה תלויה בכמה אתה מתלהב מסמול בול. ישנם המדברים שם על סמול בול עם סרג'י איבקה וארבעה SMURFS (פחות או יותר) כחמישייה, ואז למה לשמור על JV? הוא בעל EQUITY די רציני לכמה קבוצות וניתן להשיג עבורו עוד SMURF בעל יכולת ומוניטין. הוא יהיה מצוין לקבוצה עמוסה ב-SWINGMEN שהיא DESPERATE לסנטר צעיר שהוא כלל וכלל לא רע, ולפעמים במשחק מתאים הוא אפילו טוב
עם קייל לאורי, דמר דרוזן, וסיג'יי מיילס, מוסיפים את נורמן פאול לאיבקה, ויש לך חמישייה שהיריב לא יידע על מי לשמור קודם. חייבים גם לשים עין על לוקאס נוגוויירה במחנה האימון כי הוא אחד מהשחקנים המסוגלים לפרוץ קדימה.
כמובן שהבעיה במחשבה שלי היא שאיבקה יהיה האדם הגבוה היחיד לקחת ריבאונדים, אבל אם יש אמת בכל הסיפורים על סמול בול ועל הקליעות מרחוק ששינו את המשחק לחלוטין, אז למה שטורונטו לא תלך עד הסוף עם הקונספט הזה?
אבל אם אני מאסי המנכ"ל, אני שומר על JV, נותן לו לעלות בחמישייה עם איבקה כמס' 4 ב-35 המשחקים הראשונים, ואז מחליט אם משנים כיוון ומשחקים עם גבוה אחד ('גבוה' במרכאות כי איבקה הוא 2.09 כשהוא מבלף קצת עם אצבעות כף הרגליים) ושלושה נמוכים, ומשנים את כל משחק הכדורסל באמת ובתמים, ולחלוטין.
(יכול להיות שאני באמת יותר מדי משועמם)
5. למאר אודום מדבר לראשונה על הסמים שכמעט הוליכו אותו שאולה
6. וויקינג ענק (2.18 מ') עם סיכוי להיות הווניל הבא ב-NBA
Tryggvi Hlinason- טריגבי לינאסון – שם יותר וויקינגי מאוברה סטיפנסונסון (שהיה הפיראט הענק שהגיע עם הסקנדינבים הפראים עד בגדד; אני קורא היסטוריה כהובי ואתם יכולים לקבל זאת כעובדה) היה רועה כבשים ו'לוחש עיזים' (GOAT WHISPERER) לתת יותר חלב – אומנות שאני בעצמי רכשתי בביקור בחוות עיזים בעיירה סוואבקארטאליינן באיסלנד לפני 9 שנים.
הוא נולד בעיירה Þingeyjarsveit שבצפון האי, 900 תושבים שהמרחק לחנות המכולת הקרובה ביותר היה שעה וחצי נסיעה. הוא היה בן אחד מ-11 אחים ואחיות שגדל וגדל עד שהגיע לגובה 2.08 מ' בגיל 14 והיה קשה לו להתכופף עד אוזן העיזים, אז מורה ההתעמלות שלו בתיכון שאל אותו למה שלא ילך לנסות כדורסל.
"מה זה כדורסל?" שאל הענק.
ארבע שנים מאז הוא שאל את השאלה הוא העתיד של הכדורסל האיסלנדי, והרבה טוענים שעם טיפול נכון הוא יהיה גם 'הדבר הבא' הלבן ב-NBA.
לינאסון נראה לראשונה בכרתים ב-U20 כשהביא את איסלנד לטופ 8 עפ משחקים של 16 נק', 15 קרשים, ו-6 חסימות נגד צרפת או 18 נק', 9 רחב', ו-5 חסימות נגד סרביה. בן ה-19 הזה חתם זה עתה חוזה לארבע שנים עם ולנסיה הספרדית אחרי שסיים 7 משחקים ב-U-20 עם ממוצע נק' 19.7 נק' ב-58.8%, 14.1 ריב', ו-5.6 חסימות כשהוא היחיד מלבד אנדריס בידרינס לשבור 14 ריב' בתולדות הטורניר הזה.
."He's just like a diamond in the rough, man," Stefansson said of Hlinason. "The sky is the limit for the guy."
הוא ענק השוקל 125 ק"ג, ועדיין עם מגע כדור רך עם חוש מצויין ותנועה מהירה מאד לענק כמוהו. מיקומו מצוין ואנשים לא מאמינים שרק לפני 4 שנים הוא לא ראה משחק אחד בחייו. סקאוטים רבים של ה-NBA שהיו שם טוענים שהוא "משהו מאד מיחד".
"
7. למה הקליפרס יהיו טובים יותר העונה
אני כבר הסברתי מדוע לדעתי הקליפרס יהיו טובים יותר העונה ללא כריס פול וג'ייג'יי רדיק. עכשיו סרטון האומר בערך אותם דברים:
8. נשות הוותיקים של ה-NBA
אני מכניס אותן רק להראות כיצד בוגרי ה-NBA ונשותיהם מתבגרים ונכנסים לשלב שני או שלישי בחייהם בכבוד!
טרייסי מלון
קלרנדה מגריידי
ג'דה פול
כריסטין ריילי
לוריין (אשתו של ננה)
טאשה מרבורי
אדריאן בוש
לארסה פיפין
שנון ויליאמס (אשתו של ריי אלן)
איזבלה ברוסטר (אשתו של ברון דייויס)
ר יירה סטאקהאוז
דרסי ביבי (אשתו של מייק ביבי)
טרייסי מורנינג
ברברה או'ניל
ג'ולי פירס
עידן
28 יול 2017 05:33:16ככל שהימים חולפים אני יותר אוהב את קיירי.אפילו כרמלו יודע שבלי קיירי לא משנה כמה רכזים תביא רוז בלדסואו הקאבס יהיה פחות טובים משנה שעברה וזה כולל גם אם אנטוני היה מצטרף והיה עולה מהספסל כשחקן שישי או לחילופין פותח ולאב עולה כשחקן שישי.
קיירי>אנטוני רוז ובלדוסאו ביחד
שמייקל
28 יול 2017 14:24:21אם רק רוז לא היה נפצע זהא הייתה בדחיה כל כך מצחיקה כי הוא שווה את קיירי ואת לברון
Smiley
28 יול 2017 18:15:15אם בלאדסו שם כרמלו יסכים להגיע לקאבס
a.f
28 יול 2017 06:22:27זה לא שאתה אוהב את קיירי יותר.
אתה שונא את לברון יותר….
ראינו מה הוא שווה ללא לברון.
אפילו לא פליאוף והגוף שלו קרס.
גיא הרשע
28 יול 2017 06:30:26משעשעת, הדייסה שבישלו קברניטי קלילבנד.
התמונה שלאט לאט מתבהרת, מגלה שהיה להם זמן, ואפשרות, לעבוד על עסקה עבור קיירי, לפני שהתפוצצה הפרשה.
אבל לא היה לארגון GM, והקבוצות האחרות (אינדיאנה) בחרו שלא לעשות אתם עסקים.
וכך הם מוצאים את עצמם במצב בו שחקן שחתום בקבוצה לשנתיים הקרובות לא עונה לטלפון, ומנסה לקבוע את היעד עליו הוא יעבור בטרייד.
ההתנהלות של קיירי?
היא בסוף תשאיר אותו בקבוצה.
היו שמועות שהיו גישושים על טרייד עם סקרנטו.
ככל הנראה זה טרייד שלא ייצא לפועל,
אבל משעשעת תגובת העיתונות בסקרמנטו:
But let’s leave it at this: If you want to be the face of a franchise, fix your makeup first.
קיירי הורס לעצמו את המוניטין בהתנהלותו.
ולכן יש סיכוי סביר שהקאבס לא יקבלו טרייד שהם חושבים שהוא סביר.
ואז, גילברט?
הוא בקלות מסוגל להחליט שעל אפו ועל חמתו של קיירי, הוא יישאר בקבוצה.
משעשע…
נתן
28 יול 2017 09:20:09אם באמת קיירי לא עונה לטלפונים, הוא מתנהג בצורה מאד לא מכובדת שתפגע בו בעתיד. נראה לי שהוא קצת מתבלבל בין התנהגות של שחקן עם חוזה, לפרי אייג'נט. גם אם הדברים לא הולכים בכיוון שלו, הדבר החכם ביותר לעשות הוא ללכת ביחד עם הקבוצה ולמקסם את האופציות. אם הוא היה שחקן חופשי, או אפילו חופשי מוגבל, זה סיפור אחר.
ג'ורדלשי
28 יול 2017 06:47:17ושוב- הפער בין תדמית למציאות… קיירי ה"ילד הטוב" לא רק שדורש מעבר בטרייד, צעד די נדיר- עכשיו הוא גם מתנהל כילד קטן לא עונה לשיחות של הקאבס, מוריד עוקב ללברון. אם הקינג היה עושה רבע מזה חבורת ההייטרים בעלי המאניה דיפרסיה מיסודו של דלנטה ווסט היו מיללים כלסביות מיוחמות.. אין לי שום רצון שקיירי ישאר- לגמר לברון יגיע בלעדיו ואת מכבי הוא לא ינצח גם איתו (בלי צירוף של סטאר נוסף) אבל כל פעם שאני רואה את הסטנדרט הכפול שיש לתקשורת ולאוהדים כלפי לברון בא לי להקיא. ומנחם, מלו לא וויתר על ההגעה לקאבס בגלל העזיבה של קיירי- הדבר האחרון שמלו חושב עליו זה ניצחונות. הוא מעוניין ברוקטס בגלל השוק הסיני בלבד
הייט-אשברי
28 יול 2017 06:59:46כדאי שתשאל את עצמך למה הוא לא רוצה לשחק עם לברון . רמז – יש לו אישיות עצמאית ונמאס לו להיות הסייד קיק של האגואיסט הגדול ביותר שנראה ב- NBA , כנראה אי פעם .
ועוד משהו – את האליפות היחידה של קליבלנד לברון לא היה רואה לולא אותו סל מכריע של קיירי . בדיוק כמו ריי אלן במיאמי .
ג'ורדלשי
28 יול 2017 07:05:56וואו איזה טענה דמגוגית. הבנאדם נתן סדרה היסטורית והוביל את שני הקבוצות בכל הקטגוריות, וכל מה שהביא את האליפות הזאת זה סל אחד? תן לי להמשיך אותך- בלי שtt היה על המגרש הקאבס היו מפסידים כי הם היו ארבעה שחקנים על המגרש… כנ"ל לגבי אלן- השלשה של לברון לפני? 30 נק' וtd באותו משחק? 37 נק' וסל מכריע במש' 7? לעזאזאל כמה אנרגיה אני משקיע בלענות להייטר.. יאללה תתקדם
הייט-אשברי
28 יול 2017 07:35:34קישקוש. את הטיעון שיש חמישה על הפארקט ובלי כל אחד מהם לא היו מנצחים אפשר להביא בכל משחק שאי פעם שוחק.
קיירי , להבדיל , נתן משחק הכרעה ענק , כולל שלשת ניצחון כשלכל האחרים כולל לברון רעדו הידיים .
אבל נעזוב את זה ונישאר באישיות , לא ביכולת , כי איש לא חולק על זה שלברון הוא בעשיריה הראשונה של השחקנים שדרכו אי פעם על הפארקט .
הבעיה היא האישיות שלו – ולא משנה איך תנסה לסובב את זה .
גיא הרשע
28 יול 2017 07:40:35אני זוכר טוב למדי את המשחק המדובר.
היו מי שרעדו להם הידיים. אלו היו קרי וקליי.
לברון: 9 מ-24 מהשדה, טריפל דאבל.
קיירי: 10 מ-23 מהשדה. השלשה החשובה של המשחק. של הסדרה.
קרי: 6 מ-19 מהשדה. 2 אסיסטים.
קליי: 6 מ- 17 מהשדה.
למזלכם, יש לכם בקבוצה שחקן ענק בשם גרין, שרק בזכותו זה בכלל היה צמוד.
הייט-אשברי
28 יול 2017 08:17:52מסכים . כשכתבתי שלכול םרעדו הידיים התכוונתי גם לצד של הלוחמים .
p
28 יול 2017 09:16:02הבעיה היא לא באישיות שלו, אלא באיך אתה תופס את האישיות שלו.
יש הבדל גדול.
הציפור הנדירה
28 יול 2017 11:04:56הסל של קיירי לא היה שווה ללא היכולת של לברון שנתן יותר משחקי שיא בסדרה והיה הטוב ביותר בסדרה בין שחקני שתי הקבוצות כשהוביל אותם בכל הנתונים והיה מצוין במהלך הסדרה גם בקלאץ'. אך אין שחקן שיכול לזכות באליפות לבד וצריך לידו כוכבים נוספים וגם לברון צריך לידו שחקנים כקיירי ולאב, אך הוא השחקן המוביל והטוב ביותר והגורם הראשי לזכייה באליפות ולא קיירי.
p
28 יול 2017 11:22:24בדיוק שמעתי שג'ורדן מתקשר כל בוקר לסטיב קר וג'ון פקסון להודות להם על האליפויות שהם הביאו לו בזמן שהוא בכלל הפריע להם בדרך לגדולה.
הציפור הנדירה
28 יול 2017 12:08:12מה הקשר?! ריך דבריך סותרים את דבריי?! הם לא הפרחעו לו להגיע לגדולה אך הוא לא יכול היה לקחת אליפות לבד והיה צריך דחקנים מצוינים לידו.
הציפור הנדירה
28 יול 2017 12:09:06*איך דבריך
*לא הפריעו
הציפור הנדירה
28 יול 2017 12:10:10*היה צריך שחקנים
p
28 יול 2017 13:48:06#ציניות
חשבתי שדי ברור שאנחנו באותה דעה בדיון הזה.
עגל
28 יול 2017 14:58:44טוב אני לא אוסיף את דעתי כאן (כי זה ברור שאני לא מסכים עם ה"א)
הציפור הנדירה
28 יול 2017 16:12:28אז אני מתנצל, פי. לא זכרתי שהבעת דעה דומה.
ג'ורדלשי
28 יול 2017 07:07:29ואין לו רבע מהאגו של מייקל וקובי. וחוץ מקיירי כל חברי הקבוצה שלו בהווה ובעבר חברים טובים שלו (בניגוד ל…)
דדי
28 יול 2017 07:18:36"הפער בין תדמית למציאות" ???
אין פער יותר גדול מאשר הפער של לברון – שכל דבר אצלו מנוהל עם אג'נדה על ידי ארגון שלם שכל התפקיד שלו הוא להסתיר את הלכלוך, לדאוג להוציא לתקשורת רק מה שמתאים, טבגדול לקדם את המותג שנקרא לברון – בלי שום קשר למציאות.
ה"מציאות" היא שאחרי שקיירי ניצח לגיבור שלך את האליפות (ש"לברון הביא לקליבלנד"…), לברון רצה לשלוח אותו לקליפרס עבור החבר שלו מסירת הבננה כריס פול.
ואחרי שהנהלת הקאבס סירבה לעשות את זה, הקיץ הם כבר ניסו לשלוח את קיירי לפניקס בטרייד שלא יצא לפועל רק בגלל שאינדיאנה התחרטה על החלק שלה בטרייד.
ועכשיו קיירי לא מדבר עם הנהלת הקבוצה ולא רוצה לשחק יותר עם לברון ???
איך הוא מעיז ?
איך הוא לא מתכופף וממשיך ללקק ללברון כמוך ???
ברור לגמרי שכל מי שמבין ותומך בקיירי הוא סתם הייטר של "המלך" !!!(בעיני עצמו ובעיניך אולי)
גיא הרשע
28 יול 2017 07:23:49http://bleacherreport.com/articles/2723275-report-pacers-gm-backed-out-of-paul-george-to-cavs-kevin-love-to-nuggets-trade
הטרייד שלא יצא לפועל היה לאב לדנבר, ג'ורג' לקאבס.
דדי
28 יול 2017 07:27:31זה לא הטרייד שלא יצא לפועל, זה אחד הטריידים שלא יצאו לפועל…
גיא הרשע
28 יול 2017 07:30:54זה הטרייד שכבר סוכם, ואשר בוטל על ידי פריצ'רד ברגע האחרון.
הטרייד שדווח, זה שכלל את הסאנס, הפייסרס, והקאבס –
עליו פשוט לא הצליחו להגיע לסיכום.
אבל אתה שוכח נקודה מהותית –
השיחות על הטרייד הזה (סאנס, ראבס, פייסרס) התחילו אחרי שקיירי ביקש לעבור.
גיא הרשע
28 יול 2017 07:34:10יותר מכך –
השמועות הן שהסיבה שהטרייד עם הסאנס לא יצא לפועל היא לברון.
גילברט רצה ממנו התחייבות שהוא לא עוזב בסוף העונה הבאה,
ולא קיבל אותה.
דדי
28 יול 2017 07:35:12פשוט לא נכון.
הטרייד כבר סוכם ויש שתי גרסאות לגבי למה הוא לא יצא לפועל, אבל קיירי היה בדרך לפניקס מבחינת קליבלנד.
ואתה מדמיין את הנקודה המהותית שלך.
הטרייד הזה היה אמור לצאת לפועל עוד לפני הדראפט… (22.6)
גיא הרשע
28 יול 2017 07:41:28הדיווחים הם שקיירי הודיע לגילברט שהוא רוצה לעזוב עוד לפני הדראפט.
דדי
28 יול 2017 07:47:49איזה דיווחים ?
בכל מקום נכתב שזה היה ביולי.
גיא הרשע
28 יול 2017 07:51:10דרך אגב,
היות וזה לא באמת ברור מתי קיירי הודיע שהוא רוצה טרייד (תלוי את מי שואלים…),
כל המקורות מסכימים שהטרייד עליו כתבת (סאנס, קאבס, פייסרס) לא יצא לפועל בגלל לברון וגילברט (לברון לא הסכים להתחייב, וגילברט לא רצה להישאר ללא לברון וג'ורג'), ולא בגלל הפייסרס.
גיא הרשע
28 יול 2017 07:54:22TNT analyst David Aldrige reported Saturday that Irving actually let the team know in June and that former Cavs general manager David Griffin was trying to arrange something big before leaving the organization.
קראתי לא מעט דיווחים סותרים בנושא.
דדי
28 יול 2017 07:58:19דרך אגב,
זה מאד ברור מתי קיירי ביקש טרייד, כי כל מי שדיווח על זה (והידיעה יצאה ב 21.7), דיווח גם שהבקשה הגיעה בפגישה עם גילברט לפני שבוע…
מה שלא ברור זה ההתמקדות בסיבה לביטול הטרייד כל עוד הסיבה היא לא החלטה של קליבלנד שרצו את הטרייד.
(אולי זה בגלל שזה כל כך ברור מתי קיירי ביקש את הטרייד ?…)
דדי
28 יול 2017 07:59:47קראתי מעט מאד דיווחים סותרים, אבל אתה יכול לעשות את החשבון שלך לגבי השתלשלות הדברים.
גיא הרשע
28 יול 2017 08:03:14עוד אחד, הפעם NBA.COM
Another league source said that Irving made his initial trade request before last month’s Draft, in hopes of being traded to Chicago and playing with All-Star swingman Jimmy Butler. Just before Griffin and the team decided to part ways, Griffin had been working on a three-team deal that would have brought Butler to the Cavs.
דדי
28 יול 2017 08:04:57טוב, בדקתי קצת את העניין וכל מי שהזכיר את השמועה על יוני מצטט כתב אחד – את אולדריג'.
כולם מדווחים על הפגישה ביולי.
לא מתכוון להיות הפרייר החדש של סטוקטון, אז שכל אחד יחליט מה כאן התרנגולת ומה הביצה.
גיא הרשע
28 יול 2017 08:07:57דדי, אתה מכיר את הנפשות הפועלות.
אתה באמת חושב שגילברט ייצא בהצהרה "ידעתי מראש, אבל פישלתי?"
כשבוחנים אחורנית את השתלשלות העניינים,
מתחילים להבין למה בכלל שמו של קיירי עלה.
באיזה דיווח כתוב שהפייסרס הם אלו שנסוגו מהעסקה קאבס/סאנס/פייסרס?
אני עוקב אחרי הסאנס כל הזמן, ואני מכיר את הדיווח שגילברט עצר את הטרייד.
(אם הפייסרס וויתרו על הבחירה ה-4 בדראפט, והעדיפו את אולדיפו, הם באמת בבעיה ניהולית קשה…)
גיא הרשע
28 יול 2017 08:09:23סבבה.
שיהיה לך אחלה סוף שבוע!
גיא הרשע
28 יול 2017 08:14:00לא בשביל למרוח את הדיון, רק להראות מקורות נוספים –
מקור נוסף שהוא לא אולדריג':
https://twitter.com/IanBegley/status/888501261716209664?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fcavsnation.com%2Fkyrie-irvings-initial-trade-request-before-draft-wanted-to-go-to-bulls%2F
(איאן ביגלי, ESPN)
הציפור הנדירה
28 יול 2017 11:22:22לברון אכן הביא את האליפות לקליבנד. הוא היה השחקן המוביל והטוב ביותר בסדרה כשהוביל את שחקני שתי הקבוצות בכל הנתונים ונתן יותר משחקי שיא וגם השלשה של לברון עם כל חשיבותה, לא משנה זאת. ללא היכולת של לברון הקאבס לא היה מגיעים למצב של השלשה המכריעה של קיירי כי הייתה מפסידה את הסדרה.
הכוכב הגדול ביותר שיהיה, כדי לזכות באליפות צריך לידו כוכבים וכך לברון היה צריך לידו שחקנים כקיירי ולאב (למג'יק למשל היה את כארים ואת וורת'י וכן כוכבים נוספים כסקוט וקופר וג'אמאל וילקס ולבירד היה את מקהייל ופאריש וגם את ארצ'יבאלד/דניס ג'ונסון והנדרסון/איינג' וסדריק מקסוול בחלק מהעונות וגם מייקל את צריך את פיפן וגראנט/רודמן ושחקנים מצוינים נוספים כקוקוץ') אך לברון ולא ריירי היה השחקן הטוב ביותר והגורם המכריע ביותר בזכייה באליפות.
ג'ורדלשי
28 יול 2017 11:37:21ושוב- בלי להתייחס בכלל לסיבות שהוא עוזב. הצורה שבה הוא עושה את זה (א. כשחקן תחת חוזה ב. לא עונה לטלפונים וכו') זו התנהגות מחפירה של שחקן בלי קשר לסיבות שהניעו אותו לעזוב
הייט-אשברי
28 יול 2017 06:54:21https://www.cbssports.com/nba/news/javale-mcgee-will-reportedly-return-to-warriors-continuing-champs-big-summer/
http://www.espn.com/nba/story/_/id/20176003/javale-mcgee-re-signing-golden-state-warriors-1-year-deal
לפעמים לא צריך לגעת במכונה מתקתקת היטב .
זה משלים את הרוסטר . אני צופה שאם לוני ו/או דמיאן ג'ונס לא יראו יכולות משחק עד פגרת החורף , יגיעו במקומם וטרנים מחפשי טבעת .
אשך טמיר המקורי
28 יול 2017 08:26:21מנחם תודה רבה!
קודם כל להכי חשוב – תמונות הנשים נהדרות! יש שם כמה מילפיות מדהימות !!! המשובחות מכולן – של ננה, ברון דייויס, בוש (!!), פיפן (!!!), מארבורי, וזו של ריילי – משובחת היטב למרות גילה.
לגבי קיירי – זה היה ברור מההתחלה שהוא רציני. בניגוד גמור לדרמה קווין בו מאס, קיירי האיש הוא כמו קיירי השחקן – רוצח שקט, בא לעבוד במגרש ולדבר כמה שפחות מחוצה לו.
הוא לא הדליף. הוא עשה את שלו בשקט. וברצינות.
וגם כשזה יצא וכל הליכלוך החל לעוף אליו מכיוונם של שני הספינולוגים המדופלמים, גילברט והמלכה, אשר לקחו פסק זמן מלהילחם אחד בשני כי כרגע יש להם אויב משותף להכפיש אחרי ששם לשניהם נה בעין – עדיין קיירי לא נסחף, לא נגרר, לא משחרר הצהרות ולא מנסה אפילו לנקות את שמו.
כי הוא מכיר בערכו ויודע מי הוא, והוא בא לתת עבודה בלי כל הקישקושים מסביב, וכרגע העבודה על השולחן היא להפריד את עצמו מצמד הנלוזים, אשר אוחזים איש באשכיו של רעהו, ולוחצים, מאז כרתו את ברית השטן כשלברון "שב הביתה".
ותסמכו עליו שהוא יקבור אותם במאני טיים.
גיא הרשע
28 יול 2017 08:33:21מסכן.
היחיד שמנחס קבוצות ושחקנים יותר משאני מנחס את הסאנס,
זה אתה…
(ע"ע טורונטו נגד הספרס בפיינלס…)
התחזית המעודכנות לעתידו של קיירי, עכשיו, אחרי שעבר טיפול אשך:
פעם הבאה שהוא יהיה בפלייאוף זה היה בעונת 27/28 על תקן וינס קארטר, בעונת "קמבאק" במדי הקאבס…
אשך טמיר המקורי
28 יול 2017 09:04:19אני קובע לך טיפול אשך בכפר לל"ל אצל המדקרים המקצועיים שלנו, להוצאת הדיבוק הלברוני השטני אשר נכנס בך בשנים האחרונות, כנראה בגלל עצמי מוחלש עקב צפייה מרובה במשחקי פיניקס סאנס.
חייבים לבצע "intervention" ולהציל את נפשך!
הבן של סטוקטון יפקח על התהליך כגורם בלתי-תלוי מבחוץ.
גיא הרשע
28 יול 2017 09:10:59+++!
זה אכן לא קל להיות אוהד סאנס. בשנה שעברה היו רגעים שכמעט ונשברתי –
נראה לי שבשנה שעברה צפיתי רק ב-80 משחקים של הסאנס!
(או שזה 78? לפרקים הם היו כל כך גרועים עד שהצפייה בהם הרסה כמה תאים אפורים…)
אסף
28 יול 2017 11:00:06גיא לכל אחד יש את הנקודות האפלות של חייו..
הסאגה עם קיירי כרגע משתקת את הקאבס לחלוטין או לפחות ככה זה נראה מהצד… בעיקר מסתמן שהקאבס הולכים להשאר קירחים מכל הכיוונים בקיץ הבא במידה ולא ידאגו להרוויח עליו מקסימום נכסים בהנחה לא מופרכת שלברון עוזב קיץ הבא וקיירי לא מוכן להשאר כרגע. (והקאבס לא יעשו טרייד על לברון עכשיו).
מנחם ולצ'יונאס תקוע בטורונטו, בסגנון המשחק הנוכחי של הבידודים הרבים עם דרוזדן/לאורי הוא פשוט לא מנוצל התקפית כלל, לא מן הנמנע שהייתי שוקל במקומם לעשות עליו טרייד תמורת איזה D&3 שיוסיף קליעה מבחוץ וייהנה מהבידודים של הצמד או גבוה הגנתי שפחות צריך כדור בהתקפה סטייל בוגוט כזה.
יואל
28 יול 2017 12:15:49לא יעבוד אשך,אתה מנסה להציל נשמה אבדה מלברון ,הבן אדם אוהד סאנס פור גוד סייקס
אשך טמיר המקורי
28 יול 2017 12:49:04אני חושב שאנחנו צריכים להתחיל בטיפולי המרה בכפר
האווי לאסוף
28 יול 2017 11:11:28אלו הם הימים הטובים של אנשי הללל באשר הם. תחשבו, רק שבוע לפני סדרת הגמר כולם כבר העלו את הלברון למדרגת האחד והיחיד, ועכשיו? עכשיו אפילו העכברים שלו נוטשים אותו. מילא זה שקיירי רוצה לעזוב, כרמלה אפילו לא שוקל להתקרב…
אסף
28 יול 2017 12:30:04כרמלה רוצה לחרב את יוסטון העונה…
עגל
28 יול 2017 15:03:42אשך בנפשך אתה יכול להיות תסריטאי או אולי אפילו סופר (כישרון כתיבה יש לך).
מה שלא חסר לך הוא דימיון ואמונה עצמית. בקטע של לברון אתה ממש חי בסרט! תיקים באפילה רקמת לנו כאן 🙂
עידו גילרי
28 יול 2017 15:05:18אתה עוד לא שרפת את החולצה?
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
28 יול 2017 20:04:19למה לשרוף?
עידו גילרי
28 יול 2017 20:07:48כי הוא כל כך צדק שהוא היה צריך לחזור כאוהד ספרז?
no funny shtuff
28 יול 2017 20:26:19באמת מאז החשיפה הוא נעלם.
בחיי שהממזר nailed it..
עגל
29 יול 2017 01:26:45סומסום טעה – הוא ניבא 16:0 אבל הקאבס ניצחו את משחק מס' 4.
וזה שהוא נעלם מעיד שיש לו חיים, אולי קצת יותר מלזה שגרם לו להיעלם
בלינצ'ס
29 יול 2017 02:04:09תפתח את ספר הפנטזיה הקרוב לביתך. בחר רנדומלית 100 משפטים. יש לך עכשיו נבואות סומסום באחוז פגיעה גבוה יותר בנוגע לנבא. בלי כול הגועל נפש שמסביב.
הממזר של סטוקטון
29 יול 2017 04:38:22אם הוא נעלם בגללי, איך זה מעיד שיש לו חיים ?..
אתה בעצם טוען שלא היו לו חיים עד ש "העלמתי" אותו.
אשך טמיר המקורי
28 יול 2017 15:24:16אני עובד על רומן רומנטי המספר על סיפור אהבתם הבלתי אפשרי של זוג נאהבים במיאמי, שמו יהיה "טבעות ופי-טבעות", והוא יפנה לקהל נרחב בהם אוהדי ספורט, חובבי פורנו-רך, להט"בים וסתם רומנטיקנים.
אשך טמיר המקורי
28 יול 2017 15:25:15* ואוהדי מיאמי, שנכללים בכל הקבוצות לעיל
no funny shtuff
28 יול 2017 20:29:37ענק!
(ויש היהללו: "פוער!")
אשך טמיר המקורי
28 יול 2017 08:28:40לגבי הקליפרס – אני מצפה לראות קבוצה משופרת ומהנה השנה, כבר מהרגע הראשון שפורסם הטרייד.
המערב התחזק ולא ברור מתי גריפין יחזור לפעילות מלאה, אז קצת קשה לקבוע בינתיים תחזית, אבל לתחושתי הם בהחלט יהיו טובים יותר (ובהחלט מרעננים).
אסף
28 יול 2017 11:01:11בעיקר ובניגוד מוחלט לעצמם הם עשו החלטות מקצועיות טובות מאוד הקיץ הזה
אפלטון
28 יול 2017 08:29:42תודה מנחם. The inmates are running the assylum בליגה החדשה של סילבר. אצל סטרן זה לא היה קורה.
כבר אמרתי שהליגה יוצאת מאיזון כשהכוח של הכוכבים גדל וגדל. הם כבר בוחרים קבוצות כמו בשכונה, משחקים ב "תן ת'כדור אין משחק". כל שנה זה נהיה יותר מוקצן וזה כבר הפך לחוסר שליטה.
יש שיגידו שזה טוב שלאינדיבידואלים יש את כל הכוח אל מול הקבוצות, רק שכדורסל זה משחק קבוצתי, והליגה מנוהלת כקואופרטיב. הקיץ הזה מרגיש לי כמו איבוד שליטה מוחלט של קבוצות על גורלן.
אשך טמיר המקורי
28 יול 2017 09:05:07צודק
נתן
28 יול 2017 09:27:08אתה צודק, אבל לליגה יש הרבה תפקיד בחיזוק אינדיווידואלים לעומת קבוצות, בעיקר מבחינה שיווקית. תהליך שהתחיל בימיו של סטרן. אישית אין לי בעיה עם ירידה בכוח של בעלי הקבוצות (כי מה זה בעצם קבוצה? יש אדם אחד שמחליט בסוף), אבל זה בהחלט מאד מערער את הסדר.
ג'ורג' חבש הסקרן
28 יול 2017 13:28:12אפלטון, כוכבים מכופפים את הידיים של ההנהלות כבר יותר מ40 שנה. חוץ מזה לא נראה שקיירי שולט בגורל שלו כרגע. הוא יכול למצוא את עצמו על מזוודות בסקרמנטו בכל רגע.
אפלטון
28 יול 2017 14:30:37הייתי מתווכח אבל באמת שאין בי כוחות לעוד דיון אינסופי. כנראה שיש בי אחד לחודש. נתראה באוגוסט.
עידו גילרי
28 יול 2017 14:43:53תודיע כשאתה מוכן. אצלי הכדורים כבר במחסנית.
MBK
28 יול 2017 09:09:53קיירי לא קיירי
לברון יקח את המזרח גם עם 3 דחלילים וקווין לאב
המזרח כל כל חלש שזה לא משנה
p
28 יול 2017 09:17:00קיירי או לא קיירי לברון גם יפסיד את הגמר למכבי.
בילבו באגינס
28 יול 2017 10:06:35העיקר שמכבי לא בכיינים
עידו גילרי
28 יול 2017 09:29:53בזמן שאנחנו עסוקים בגנון של הקאבס הווריורס החתימו מחדש את מגי.
גיא הרשע
28 יול 2017 09:43:02אני חושב שצריך לתת קרדיט גדול להנהלת גולדן סטייט.
התזמון של ההחתמות שלהם, המו"מ שהם נהלו עם השחקנים השונים, מלמדים שהם ידעו לקרוא את מפת שוק השחקנים החופשיים, וידעו למי צריך לשלם מהר (איגודאלה), ולמי אפשר להמתין בסבלנות (זאזא ומקגי).
אני הייתי משוכנע שמקגי יקבל הצעה טובה יותר בשוק השחקנים החופשיים,
אבל כנראה שיש סיבה טובה למה אני עדיין מחכה (בקוצר רוח!) להצעת עבודה לתפקיד GM ב-NBA…
אסף
28 יול 2017 12:29:15אכן כן למרות שיש יתרון להיות קבוצה שכולם רוצים לבוא אליה גם במחיר שכר נמוך יותר. האמת שבמקרה של מקגי הם די החיו לו את הקריירה ככה שזה צעד הגיוני ומתבקש שיישאר.
גיא הרשע
28 יול 2017 12:49:51יש קבוצות שנכשלו בהבנת שוק השחקנים החופשיים הקיץ.
הסבלנות גרמה לכך שהם יכלו להסתפק בלהציע לו מינימום.
באקלים של השנה שעברה, הוא היה מקבל 10 מיליון…
מי שקרא את התחזיות לפני תחילת שוק השחקנים החופשיים,
יודע שהאמונה הרווחת הייתה שגולדן סטייט לא יצליחו להשאיר את זאזא ואת מקגי בסכומים שהם קיבלו,
ושאם מישהו מה-2 יישאר, המשמעות היא שה-MLE למשלמי מס יידרש למהלך.
בסופו של יום, הם הצליחו, לא רק לשמור על מרבית הסגל, ועל כל השחקנים המשמעותיים,
אלא גם להתחזק.
ועל כך מגיע להם שאפו גדול.
אסף
28 יול 2017 23:13:23מסכים לגמרי
הייט-אשברי
28 יול 2017 14:17:49הקבוצות האחרות למדו שיוצאי ג"ס יורדים ברמתם כשהם עוזבים אותה .
שימו לה לרשימה – ספייטס , ברנדון ראש , בוגוט , האריסון בארנס , אזלי , ג'ייסון תומפסון , ברבוסה . כולם התאדו , מי יותר ומי פחות . דייויד לי הוא אולי היחיד ששמר על רמתו .
עידו גילרי
28 יול 2017 14:27:06נראה לי שאתה מתבלבל עם הטיימינג של ההתאדות של בארנס…
p
28 יול 2017 17:25:00מו וויליאמס, זידונאס אילגאוסקס, דלונטה ווסט, ג'יי ג'יי היקסון, מריו צלמרס, נוריס קול, בירדמן.
רוצה לנחש את המשותף?
הייט-אשברי
28 יול 2017 18:11:02לא יודע למה אתה מתכוון . אני התכוונתי לזה שאצל הלוחמים השלם גדול מסך חלקיו בגלל הפירגון ההדדי וההתמקדות של הרול פליירס בצדדים החזקים שלהם . לא דומה לחלוטין ללברון ולסייד קיקס שלו .
p
28 יול 2017 18:23:49הבנתי, ואני טוען שזה הרבה יותר דומה ממה שאתה חושב. הנה דוגמה של שחקנים שלא התקרבו ליכולת שלהם אחרי ולפני ששיחקו עם לברון.
בדומה לרשימה שלך.
שחקנים מעלים את יכולתם ואת מנייתם כשהם משחקים בקבוצה מנצחת. בכל קבוצה מנצחת בטח אם הם חלק מקבוצה עם 3-4 סופרסטארים.
זה לא קשור לג"ס ולא ללברון שמשפר את חבריו לפחות כמו החבר'ה מהמפרץ.
הייט-אשברי
28 יול 2017 18:49:47ושב – לא דומה . רמז – תסתכל ברשימה שהבאת וממתי הם שיחקו בקבוצות של לברון , ואולי תבין .
p
28 יול 2017 18:53:10הסתכלתי. דומה.
חלקם הגיעו כרוקי/בתחילת הקריירה, חלקם בשלב מתקדם יותר.
כמו שלך.
הייט-אשברי
28 יול 2017 18:59:10נסה שוב. בג"ס כולם , למעט בוגוט , הגיעו לאחר שהשלד המנצח כבר נבנה . ורובם רוקי'ז .
p
28 יול 2017 19:12:22אין לזה שום קשר לטענה. זה אפילו לא טיפה רלוונטי.
לברון שיפר את כל השחקנים האלה בזמן ששיחק איתם וכולם חוו ירידה דרמטית כשלא שיחקו איתו.
"הקבוצות האחרות למדו שיוצאי ג"ס יורדים ברמתם כשהם עוזבים אותה."
כל השחקנים האלה חוו ירידה ברמת המשחק שלהם כשהפסיקו לשחק עם לברון. בניגוד לטענות שלך שהוא לא משפר שחקנים.
Ish
28 יול 2017 23:08:29רציתי לעבור על הרשימות שלכם אחד אחד אבל אני מתעצל, ונראה לי שאתם בעיקר מתכסחים בשביל להתכסח, אבל בסיכום מאוד מקוצר. שמות מסוימים לא רלוונטים בשל דעיכה צפויה בשל הגיל. שם אחד לא רלוונטי כי פרש תוך כדי שעדיין שיחק עם לברון(אם כי ניתן לטעון שזה שם וחצי). שמות מסוימים לא רלוונטיים כי נתנו עונות טובות יותר בנפרד מהמושאים יש מאשר איתם לפני ו/או אחרי הפרידה מלברון או הווריירס. שמות אחדים לא רלוונטיים כי מעולם היו טובים עם או בלי לברון או הווריירס. חלקם לא רלוונטים מסיבות שצויינו ע"י מגיבים אחרים חלקם לא רלוונטי כי לא באמת שיחקו בקבוצה מספיק דקות בשביל לטעון שהם היו טובים בה. (כן יש חפיפה בין חלק מהסעיפים
p
28 יול 2017 23:49:47אז נראה לי שבגדול אתה תומך בטענות שלי.
ג"ס לא כזאת ייחודית במובן הזה.
שחקנים נראים טוב יותר ומוציאים מעצמם יותר בקבוצות גדולות. זה לא ייחודי לג"ס.
לברון לרוב משפר שחקנים שמשחקים איתו, לא תמיד.
Ish
28 יול 2017 23:55:10אכן, לא יחודי. לפעמים אבל שחקנים גם טובים יותר בקבוצות יותר גרועות. בפשטות, לרוב גדול של שחקנים בליגה ההצלחה הינה תלוית סיטואציה.
עידו גילרי
28 יול 2017 09:44:18אם לסכם את השינויים בסגל אז במקום איאן קלארק וג'יימס מקאדו שנחטפו כמו לחמניות חמות יהיו עומרי כספי וניק יאנג. לא פייר – איך הם עושים את זה?
בחדשות אחרות – מו ספייטס חתם על חוזה מינימום באורלנדו. בוגוט, אזילי ובארבוסה פנוייה להשכרת איברים והמשטרה עדיין מחפשת אחר עקבותיו של ברנדון ראש. לא פייר כבר אמרנו?
הייט-אשברי
28 יול 2017 18:15:39אלה הכללים . שבעלים של קבוצות יעסיקו הנהלות חכמות – זה כל שנדרש.
מה שגורם לי לדאגה בדבר היחיד סדק את ההרמוניה במפרץ הקיץ – ההליכה של ג'רי ווסט . היה לו תפקיד חשוב בכל ההחלטות החשובות והנכונות שהתקבלו בפרנצ'ייז בחמש השנים האחרונות . הרווח כולו של הקליפרס, וכבר ראינו את טביעות האצבעות שלו במיזעור הנזקים שהם עשו מהליכת כריס פול .
הייט-אשברי
28 יול 2017 18:50:39מה שגורם לי לדאגה בדבר היחיד שסדק את …
חגי - התותח הקטמוני
28 יול 2017 11:59:09תודה רבה מנחם.
טורונטו – עד שלא יוכח לי אחרת מדובר בקבוצה נחמדה מן קליפרס של המזרח. הדרך בה הקאבס שחטו אותם הייתה מביישת. ברור שהקאבס היו מצויינים אבל אי היכולת שלהם לשבור את הלחץ שהם עשו עליהם היה ממש מביך כאילו זה הבוגרים מול הקטסל
אשך טמיר המקורי
28 יול 2017 12:18:57הם אכזבו קשות, גם על המגרש וגם בגישה המתרפסת של כוכביהם כלפי לברון וקליבלנד.
אני יותר לא אשים את אשכי על קרן הדינוזאור
חגי - התותח הקטמוני
28 יול 2017 12:43:19וואי הצחקת אותי.
מלובני
28 יול 2017 13:40:31העונה הזו נראת יותר סגורה מהקודמת כרגע
משה פ.
28 יול 2017 14:17:00ראשית, כל פוסט/טוקבק הכולל את לברון, קיירי, קליבלנד או כל צירוף של שניים מהשלושה ביחד (או שלושתם), צריך להתחיל בהצהרת הכותב בעד מי הוא. כי יש פה הרבה יותר שנאת המן מאהבת מרדכי. לכל הכיוונים.
אז גילוי נאות – אני לא אוהב את לברון.
יחד עם זאת אני מודה שהוא השחקן הגדול ביותר כיום (כן, יותר מדוראנט), ושכל קבוצה שהוא משחק בה מועמדת מיד לאליפות, בלי שום קשר לשאר הרוסטר. גם אם יקחו את כל הישראלים של מכבי ת"א (רגע, נשארו כאלה?) ויעלו אותם בחמישייה עם לברון, לגמר ה- NBA הם יגיעו כנראה. ולברון הוא השחקן היחיד היום בעולם שאפשר להגיד עליו את זה.
ראינו בשנים האחרונות וגם בעונה האחרונה את קליבלנד עם קיירי על המגרש ובלי לברון, וראינו אותם עם לברון ובלי קיירי, וראינו בדיוק לאילו הישגים הגיע כל אחד מההרכבים.
אז נכון שאת השלשה המכרעת שם קיירי. אבל את הבלוק המכריע עשה לברון. אז למי יש יותר מניות באליפות? לדעתי ללברון. חד וחלק. כי כדי להגיע לשלשה המכרעת, צריך קודם לשחק 82 משחקים בעונה + 4 סדרות גמר + 45 דקות של משחק שביעי, וראינו למי התרומה המכרעת בכל המסע הזה.
ולסיכום ובלי לסתור שום דבר שכתבתי למעלה – אני מאחל לקיירי בהצלחה בניו יורק. אולי משאלותי יתגשמו ויביאו לשם את בלאט כמאמן ואת דלאדובה ואנדרו וויגינס בטרייד, ואז נראה את הקבוצה האמיתית שהיתה צריכה להיות לפני החזרה הביתה של לברון. עם פורזינגיס הם גם יעיפו את לפלופ בגמר המזרח. (עדיין מול הווריורס כבר לא יהיה להם סיכוי, אבל עדיין).
ועוד מילה לסיכום – חלק מהדיווחים אומרים שקיירי ביקש טרייד לפני שקליבלנד הציעה אותו (לאינדיאנה כנראה), חלק מהדיווחים אומרים ההיפך… בקיצור – אל תאמינו לדיווחים. טיבה של כל הדלפה שהיא מגיעה מאינטרסנט ולכן אפשר להתעלם. מה שברור הוא, שקיירי עם לברון כבר לא מוכן לשחק, כי הוא לא מוכן להיות פרש על לוח השחמט, אלא המלך.
שמייקל
28 יול 2017 14:26:28קיצר שיביאו את ג'ון וול
אפלטון
28 יול 2017 14:32:55עוד כתבה מעניינת שעלתה אתמול היא לגבי השחקנים החופשיים של 2018 וכיצד הם יושפעו מהקיץ הפזרני של 2016. בקיצור מי שהיה פנוי ב2016 עשה קופה על חשבון כולם. שווה כתבה בפני עצמה. קול קורא למזיג או גילרי להרים את הכפפה
עידו גילרי
28 יול 2017 14:44:27אני פחות בקטע הפיננסי. נראה לי שיונתן קצת משועמם.
אפלטון
28 יול 2017 14:57:36יאללה יונתן חופש מהלימודים. הגיע הזמן לפוסט בכורה בלי קשר…
יוסל'ה שוחמכר
28 יול 2017 14:52:21פיפן בנוקאאוט.
עגל
28 יול 2017 15:07:46כל הנשים גמדות
רועי ויינברג
28 יול 2017 15:24:42טריוואגי הילנסון שחקן, אחד השחקנים שהכי בלטו בעתודה. יגיע ל-NBA לדעתי ויכול להיות מעולה שם – משחק מסירה נדיר לסנטר
etayle
28 יול 2017 15:52:58ווג' צייץ שההיט מוכנים להעביר את גוראן ווינסילו תמורת קיירי, הייתי מאוד רוצה לראות את האיחוד של דיון וקיירי, (טם יקרה מדובר בטרייד נהדר, זה נותן להיט בסיס מצויין של קיירי דיון וחסן, אם זה יקרה זו תיהיה חתיכת הצלחה להיט)
רועי ויינברג
28 יול 2017 16:10:20אני לא יודע כמה הטרייד הזה באמת ישדרג את מיאמי. קיירי שחקן ענק, אל תבינו לא נכון, וזאת תמורה נמוכה מאוד בשבילו, אבל הוא לא פליימייקר כמו דראגיץ' ולא בטוח שידע לשחק טוב עם וויטרס כמו דראגיץ'. וויטרס ואירווינג ביחד לא הגיעו רחוק כזכור.
שם (נחוץ)
28 יול 2017 16:14:11אם אני הקאבס לא נוגע בווינסלו עם מקל. שחקן של 20% לשלוש ו37% ef. אפשר כבר להישאר עם דרק וויליאמס
חמי
28 יול 2017 16:04:20סקוטי פיפן, לא פפין, לא פיפין פשוט פיפן, משום מה זו טעות חוזרת פה באתר.
הערבי
28 יול 2017 16:50:36אוקי גילוי נאות אני לא מחבב את לברון.
—————————————————————————
עכשיו יש שלושה אנשי מפתח בסיפור קיירי לברון וגילברט.
יש דיווחים שונים על מתי קיירי בקש לעזוב רובם אומרים תחילת יולי חלקם אומרים יוני. אם קיירי ביקש ביוני למה רק עכשיו זה דלף? קשה לי מאוד להאמין שדבר כזה נשמר כסוד חודש ימים ללא פץ קטן לתקשורת ואין שום סיכוי שבעלים יפתר את הGM שלו באמצע קריסיס כזה אפילו אם הוא גילברט ואתם לא חושבים שגריפין היה מדליף את ה כאקט נקמה אחרון?. בגלל זה אני מאמין שזה סיפור מיולי אחרי הכל למה שהקאבס יעבירו את לאב תמורת PG13 אם הם יודעים שקיירי נמאס לו כבר מלברון ומחפש מפלט.
עוד נקודה חשובה היא למי יש אינטרס להדליף בכלל ידיעה כזאת? לקיירי שיראה ככפוי טובה וכאדם איגואסט? לגילברט שמאבד RETURN VALOUE פוטנציאלי מטריד כי כל העולם ואחותו יודע שקיירי רוצה לצאת? או ללברון שיכול להצדיק מעבר של בקיץ הבא אחרי הכל אם קיירי נשאר הוא יכול להגיד שהוא עזב בגלל חוסר בתקשורת או אם קיירי עוזב הוא אומר שחומר השחקנים לא מספיק טוב לאליפות.
———————————————————————————-
עכשיו בוא נביט על האינטרסים של כל אחד מהחבורה:
גילברט: הוא הגיע למסקנה שהוא לא יכול להביא עוד אליפות והוא רוצה לחסוך בהוצאות ולשמר על שווי המועדון בגלל זה הוא רוצה את לברון לעוד שלוש ארבע שנים הוא רוצה למקסם רווחים. מצד שני הוא בדיכאון מסחיטות הכספים של החברה של לברון אין לו בעיה לשלם ללברון כי מגיע לו אבל לשלם לTT חוזה MAX שהוא ביום טוב השחקן החמישי הטוב בקבוצה או לJR שישים מ' לארבע שנים אחרי מסע ומתן שנמשך עד אוקטובר ושלא היו לו מחזרות שהתקרבו לסכום כזה לתקופה כלכך ארוכה רק בגלל שלברון החליט שהם שווים כך. בתוך תוכו הוא רוצה לדפוק את גיימס לפני שלברון ידפוק אותו ובשביל זה הוא צריך להעמיד את הסגל הכי טוב ואת השחקנים שלברון הכי אוהב מסביבו כדי שלברון יעזוב הוא יראה דושבאג פעם נוספת.
לברון: לפני הכל לברון חזר כי הוא חשב שבקאבס יש לו את הסיכוי הכי טוב לזכות באליפות בגלל מקום מתחת לתקרת השכר + חוזים נוחים של שחקני משנה + CURE צעיר (וויטרס TT קיירי) יותר ממאימי + נכסים לטרידים (וויגנס בנט ובחירות דראפט)+ זה יתקן את התדמית שלו.
את לברון מעניין רק לברון בראשו הוא כבר גדול יותר מMJ הוא רק רוצה שכולם יסכימו עם זה. שטוענים שיש לו 3 תארים הוא (וחבורתו) יטען שהגעה לגמרים לא פחות חשובה (בו בזמן הם מתעלמים מהיריבות החלשות) לדוגמא.
לברון בגדולתו מנצל את המדיה עד תום הוא נותן ראיונות רק לכתבים שלו מפעיל לחץ על ההנהלה וכאשר כתב כותב משהו שלא מוצא חן בעיניו הוא ממהר להכפיש אותו/להוציא אותו קטן.
עכשיו הגיע הזמן של לברון יהיה הצד הננטש בסיפור.
קיירי: דמיינו שהיתה לכם חברה שכל הזמן התלוננה עליך/על חברים שלך שאתה/הם לא מעריך/ים אותה (במקרה של לברון לא מספיק טובים)
וכל הזמן היא דוחפת את חבריה ומדחיקה את שלך אפילו את החבר הכי טוב שלך (לאב) היא רוצה להחליף בחבר שלה (פול/אנתוני/גורג) והיא אפילו גורמת לך תמיד לשלם על הארוחות של החברות שלה (TT JRׂ).
כן זאת אותה חברה שמחמאיה לך (קיירי שחקן ברמת MVP) ונותן לך לפעמים להתפרע (השלשה ההיא) והיא כנראה הדבר הכי טוב שקרה לכם/הכי יפה (לברון הכי מכוער אבל השחקן הכי טוב) אבל אתם יודעים שמפה לא תצא חתונה לא עדיף להיפרד ממנה לפני שהיא נפרדת מכם?
עידן
28 יול 2017 17:08:00אחלה תגובה
הייט-אשברי
28 יול 2017 18:52:16100 +
משה פ.
28 יול 2017 19:04:11couldn't agree with you more !
צביקה
30 יול 2017 18:51:43ניתוח מעולה!
THE KING RUSSELL
28 יול 2017 16:54:16תודה רבה מנחם.
מוני
28 יול 2017 17:07:09לארסה וסקוטי גרושים משנה שעברה 🌋
Smiley
28 יול 2017 18:23:171. אחרי כל ההתנהלות הזו של קיירי לקאבס פשוט אין ברירה לחפש לו טרייד. פיניקס ובלדסו הם אופציה טובה.
2. טורונטו צריכים להשאיר ולשחק עם JV, הבנאדם אפקטיבי ויודע לשים נקודות. עכשיו בעונה שלמה ליד איבקה הראפטורס יהיו טובים ויש להם אחלה קו קדמי.
בשיטת הסמול בול, עדיין JV ואיבקה יכולים לשחק (כי איבקה יכול לשמור על כמה עמדות) ופשוט לנצל זאת לטובתם עם JV טוחן אנשים קטנים ממנו בפוסט.
3. הקליפרס סוף סוף קיבלו SF נורמלי, הבעיה שאיבדו PG ו-SG שהיו אידיאלים אחד ליד השני.
הרבה תלוי בגריפין כי הוא צריך לחזור לימיו מלפני כל הפציעות שדיברו עליו ברמת MVP. הגיע הזמן שלו להוכיח כי עכשיו אין יותר את פול להתחבא מאחוריו.
יוסי
28 יול 2017 18:37:53לא מבין איך קיירי מתאים לפיניקס , פיניקס צריכה רכז שלא צריך תכדור ושומר מצויין כמו סמרט או בברלי , פיניקס צריכה להתחיל לאגור נכסים כמו בוסטון כדי לעשות טרייד על כוכב שכן יתאים לקבוצה בעיקר גבוהים
tci Carmel
28 יול 2017 18:43:23הווניל הבא ב NBA יהיה לוקה דונציץ מריאל מדריד, גארד בגובה של 2 מטר, IQ מקסימאלי של כדורסל, והוא הולך להיות בחירת הדראפט הראשונה ב 2018.
עידן
28 יול 2017 18:45:46לא יודע אם הראשונה כי אני לא בקיא בקולגים האמריקאים אבל הוא בהחלט אמור להיות בטופ וכן הוא הולך להיות כוכב גדול בנבא
יוסי
28 יול 2017 18:49:27שנה הבאה יש את פורטר שמועמד להיות בחירה ראשונה ויש 2 גבוהים עם נתונים מרשימים כרגע איון ובמבה
יוסי
28 יול 2017 18:52:126 קבוצות הציעו טרייד תמורת קיירי
מינסוטה , ניקס קליפרס מיאמי סאן אנטוניו ופיניקס
הייט-אשברי
28 יול 2017 18:54:36אני מהמר שהוא יסיים במערב . גילברט ולברון רוצים מזפח כנוע .
מנחם לס
28 יול 2017 19:11:24תודה לכל המגיבים
captain beefheart
28 יול 2017 19:22:50אפרופו הפוסט שלך על פיפן – הראיון שבו הוא מדבר על לברון הוא מופת של חוכמה וג'נטלמניות. הוא שם את לברון בעדינות במקומו (כלומר איפה הוא ואיפה מייקל וקובי) ואז עושה את ההשוואה היותר נכונה – למג'יק ולעצמו. גם את מג'יק לברון עוד לא עבר, אבל סקוטי – בחור עם שש טבעות ששמו יצוק בהן – מפרגן ללברון שהוא עולה עליו. אז נכון שהוא עשה טעות אחת במשחק חשוב, אבל אני עדיין מת עליו.
צביקה
30 יול 2017 18:55:20באמת דיבר ממש יפה וחכם פיפן על לברון.
אוהד ס"א
29 יול 2017 09:40:02קיירי יכול לברוח לצד השני של כדור הארץ.
אופס, רגע. לא אמרנו שכדור הארץ שטוח?