מעורב קצר לערב שלישי – אלן קראב בברוקלין (רועי ואחרים מוזמנים להוסיף משך היום) / מנחם לס

1.אלן קראב הועבר לברוקלין / רועי ויינברג

אלן קראב הועבר לברוקלין תמורת אנדרו ניקולסון שיגיע לפורטלנד (וישוחרר מהבלייזרס). העונה, קראב עם 10.8 נקודות (46.8% מהשדה) וניקולסון עם 3 נקודות ו-2.7 ריבאונדים בערב.

2. האתר של לרי בראון מדווח שהתחיל מגע חדש בין הת'אנדר וכרמלו אנטוני!

לפי "לארי" וביל סימונס ב"וורטיקל" הת'אנדר מעוניינים בצמד קלעים – ווסטברוק-את-אנטוני, ופנו אליו ביום שני. התכניות של כרמלו הן לשחק ביוסטון, אבל קרה כבר שאדם שינה את דעתו. המצב ביוסטון הוא דומה: הם רוצים צלף רוצח בנוסף לג'יימס הארדן.

לפי לארי בראון (potential trade suitor for Anthony) העניין של אוקלהומה הוא חדש והועלה רק הוויקאנד הזה

הבעייה של OKC? אנטוני הביע את רצונו "להיות קרוב לבנו בניו יורק", ו-OKC קצת יותר רחוקה מיוסטון.

3. כרמלו אנטוני: "אני מוכן לוותר על בונוס החתימה של 8 מיליון"

כרמלו הודיע שהוא מוכן לוותר על בונוס החתימה של 8 מיליון אם זה יאיץ את המעבר ליוסטון (willing to sacrifice a good amount of money)

4. קובי: "לי אין יד במקרה קיירי אירוינג"

משך כל הקריירה של קיירי אירוינג (עוד מהתיכון) קובי בריאנט היה האורים והתומים שלו. אפילו ב-NBA היה קשר יומי בין השניים. היו שמועות שקובי הציע לקיירי "להיפטר" מלברון. הבוקר קובי הודיע שאין לו יד בדבר. "אני יותר מדי עסוק בדברים אחרים עתה, שבקרוב תשמעו עליהם", אמר.

5. גורדון הייווארד: היחסים שלי עם בראד סטיבנס הם 'קורקטיים'

גורדון הייווארד אמר לבוסטון גלוב שביחסים הקרובים מאד בינו לבין מאמנו בסלטיקס – ולפני כן באוניברסיטת 'באטלר' איתה הגיעו השניים עד בפיינל פור, ועד משחק הגמר שזריקתו מחצי המגרש של גורדון – אם נכנסה – היתה מנצחת את המשחק – בהם "מוגזמים". הוא אמר: "היחסים בינינו היו תמיד קורקטיים כפי שצריכים להיות בין מאמן ושחקן. לא פחות ולא יותר. דבר לא השתנה עתה בסלטיקס. הוא מאמן ואני שחקן".

6. שתי החתמות של מיאמי היט (תרגם: רועי ויינברג)

לקראת פתיחת מחנות האימונים, ההיט החתימו שני שחקנים – דריק וולטון ג'וניור, ששיחק העונה במכללת מישיגן (10 נקודות ב-20.5 דקות למשחק) ובלט לחיוב בליגת הקיץ. וולטון חתום על חוזה כפול (two way) שמאפשר לקבוצה לשים אותו בליגת ההתפתחות העונה, וב-45 משחקים עם הבוגרת. יש לכל קבוצה 2 מקומות לחוזים כאלה. השחקנים ירוויחו 75 אלף דולר בשנה בדיל הזה, כמעט פי 3 מהחוזה הרגיל של ליגת ההתפתחות, ומשכורת שמבוססת על המינימום לרוקיז בימים שהם ב-NBA, כך שהם יוכלו להרוויח עד 279 אלף דולר. ראוי לציין כי קבוצות יכולות להפוך חוזים שלא מובטחים לחלוטין, כאלו שעד 50 אלף דולר בהם מובטחים, לחוזי אימונים/לחוזי ליגת ההתפתחות ישירות.

החתמה נוספת היא מאט וויליאמס, שקלע ב-45% בקבוצת ליגת הקיץ של מיאמי שהגיעה לרבע הגמר בוגאס (בתמונה). הוא השחקן ה-15 של הקבוצה וינסה להגיע למקום קבוע דרך מחנה האימונים, כשמיאמי תוכל לנצל את יכולות הקאץ' אנד שוט שלו לטובה.

7.שרלוט מחפשת רכז שלישי / רועי ויינברג

ההורנטס רוצים להשלים את הסגל לקראת העונה הקרובה ומחפשים רכז שלישי, אחרי קמבה ווקר ומייקל קרטר-וויליאמס (מה שאומר שבראינטה וובר יהיה שחקן חופשי, אבל זה נושא אחר). הם עושים אימון שיכלול את נוריס קול, שהיה השנה בינוני (3.3 נקודות ב-9.6 דקות למשחק) באוקלהומה והצטיין בעבר במיאמי וניו אורלינס, את דונלד סלואן ששיחק השנה בסין ואת איזייאה כנען, שהיה חלש בבולס והתעלה בפלייאוף.

זה בעצם אומר לנו מה ההורנטס מחפשים – רכז שיכול ליצור לעצמו נקודות ולקלוע באחוז סביר, על הנייר, מהשלוש. שמות נוספים שיכולים להיות מועמדים (לצד ג'יי ג'יי פרייזר ממכללת ג'ורג'יה שהוזכר) הם ארון ברוקס, שנתן עונה לא משהו באינדיאנה, טיילר אניס החביב שבילה זמן בלייקרס ועדיין פנוי, וטוני דגלאס. במקרה שהם יתכננו לתת לא מעט דקות, או ימצאו דרך לשלם כמות נכבדת של כסף, איאן קלארק וברנדון ג'נינגס הם שמות שמתאימים – אבל לא לתפקיד של השחקן ה-15.

כרגע יש להורנטס בעמדות הגארד את קמבה, MCW, באטום, מונק ולאמב. לא בטוח שיש צורך בכל כך הרבה שחקנים, במיוחד כשרק שניים – קרטר-וויליאמס ובאטום, באמת שומרים טובים. עוד רכז חודר הוא לא מה שישלים את עמדות הגארד של הצרעות.

8.מה עם בוריס דיאו? / רועי ויינברג

לאחרונה דיאו נחתך מיוטה והוא שחקן חופשי. הוא היה לא רע העונה (4.6 נקודות עם 2.2 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים למשחק, פתח ב-9 מ-11 משחקי הפלייאוף של הג'אז), אבל יוטה לא התאימה לו – הסנטר המוסר לא מתאים למשחק העומד של קווין סניידר, וזה בלט.

אז עכשיו הוא שחקן חופשי ויש לא מעט יעדים אפשריים. טורונטו הביעה עניין בשחקן, שהצטיין בגמר 2014 כזכור, והוא יכול להתאים לשם. גם יוסטון (דמיינו חמישייה של כריס פול, ג'יימס הארדן, אריק גורדון, כרמלו אנטוני אם יגיע ובוריס דיאו ביחד – תענוג התקפי), מיאמי (אם דיאו יכנס לכושר של שחקני ההיט הוא יכול להיות עצום), חזרה לסן אנטוניו או מעבר לקליבלנד מאוד אפשריים. שחקן שיחסית עובר מתחת לראדאר ויכול לשפר כל קבוצה.

9.ברנדון נייט גמר את העונה / רועי ויינברג

רכז הסאנס, ברנדון נייט, קרע את הרצועה הצולבת (ACL) בברכו השמאלית במהלך משחק חובבים במיאמי ולא צפוי לחזור לשחק העונה. ב-54 משחקים בפניקס ב-2016/17 הוא קלע 11 נקודות עם 2.4 אסיסטים במשחק, ירידה משמעותית מה-19.6 נקודות ו-5.1 אס' של העונה הקודמת. בהעדרו, טיילר יוליס צפוי לקחת תפקיד גדול יותר בעונה של הסאנס.

10.ארון אפללו חתם באורלנדו / רועי ויינברג

המג'יק החתימו את ארון אפללו (8.4 נקודות ב-44% מהשדה ו-41% מהשלוש השנה בסקרמנטו) לחוזה של שנה אחת, על משכורת מינימום של 2.1 מיליון דולר. זאת הקנדציה השנייה שלו במג'יק אחרי ששיחק שם בין 2012 ל-2014, ובעונתו השנייה קלע 18.2 נקודות לערב.

11.טיילר אניס ממשיך בלייקרס / רועי ויינברג

הלייקרס הודיעו שטיילר אניס ממשיך לשנתיים (השנה השנייה היא אופציית קבוצה), על משכורת מינימום. ב-22 משחקים העונה הוא קלע 7.7 נקודות בערב, והלייקרס הם קבוצתו החמישית בגיל 22.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 71 תגובות

  1. 'OKC קצת יותר רחוקה מיוסטון.'

    2134 קמ בין ניו יורק לאוקלהומה סיטי
    2285 קמ בין ניו יורק ויוסטון

    אני מבין שלא מלמדים דברים כאלו בישראל או בארצות הברית במערכת החינוך אבל אצל מי הבעיה בגאוגרפיה?

    1. ששש… אם אתה תכתוב משו נגד מנחם הוא יצא עליך…
      מה זה משנה העובדות אם "הדוק" כתב את זה זה נכון ואתה דביל וכסיל קצת כמו k-700.

    2. מה שחשוב זה הזמן, אם ישנה טיסה ישירה או לא, ומה תדירות הטיסות. המרחק פחות משמעותי (לא שאני אומר מי יותר קרובה)

      1. אנחנו יודעים שפאקטצ'קינג זה מילה גסה עבורך אבל באמת, זה דרש שתי תגובות?

        וואוו, כנראה שממש נעלבת מהתגובה ואפילו לא כתבתי אותה בקטע של לבקר אותך

      1. מדוע צוות האתר לא מוחק תגובות מטופשות של אנשים משועממים שמנסים לרדת על מנחם בכוח בלי שום קשר לדיון? אני יודע שלפעמים דיון מעניין ורציני יכול להיות מתובל בקצת עקיצות הדדיות, אבל יש כל מיני מגיבים שזה כל מה שהם תורמים. מחיקת התגובות האלה תנקה את האתר מספאם ותעזור גם לקוראים שבאמת מעניין אותם הופס לעקוב אחרי הדיונים בתגובות.
        גם דמוקרטיה צריכה לשמור על עצמה מטרוריסטים….

    1. לא נראה לי שזה תורם הרבה לדיון, מוזמן לעזוב אם לא מתאים לך התוכן של האתר. מתי לאחרונה ראית אדם בן 80 מחזיק אתר כזה מפואר לגמרי בהתנדבות? אני במקומך אומר תודה וקורא בשקט את מה שכתוב פה, בטח כשאין לי משהו חכם לומר..
      או שאפשר להמשיך להעיר הערות עוקצניות על השוליים של הדברים ולא על העיקר, אבל זה פחות סבבה

  2. מה שגורדון היוורד אומר נשמע לי מוזר, הבנתי שסטיבנס זה זה שאסף אותו משדה התעופה שהגיע לבוסטון, אולי זה לצורך פנים(חדר הלבשה)

  3. אם אני מבין את הסאבטקסט קובי חוזר לקליבלנד
    כרמלו ליוסטון
    ארווינג לניו יורק
    והיהלום בריאנטה וובר יגיע לחולוניה 🙂

  4. דיאו נכס מעולה להרבה קבוצות . לאמהייתי פוסל חזרה לספרס (שמתנהלת בקיץ הזה בלי הרבה הגיון . והחוזה של גאסול הוא רק עוד סימפטום) גם מיאמי יכול באמת להיות רעיון טוב.

  5. ולכל מי שדואג מהמשכורת של d-rose ורוצ להתחיל לאסוף עבורו מצרכים לחגים. אפשר להירגע ! אאל"ט לבחור יש חוזה חסות עם אדידס לכל החיים בשווי 250-300 מיליון. עונה פיננסית ???

    1. לכפר ? בדיוק להיפך – הם משלמים על הטעויות.

      אבל קראב הוא לא הטעות. המהלכים האחרים שלהם הפכו אותו לטעות או לבעיה.

  6. אשכרה ברוקלין זה פח הזבל לחוזים מנופחים וחסרי תוחלת – עכשיו הניקס צריכים לזרוק להם את נואה

          1. דווקא בונים שם קבוצה נחמדה ומאוזנת מכלום.
            לין, ראסל, קראב, קארול וועידת סנטרים צעירים. יחד עם שחקני ספסל סבירים לגמרי.
            עוד יכולים לדפוק את בוסטון בסוף.

          2. אני גם אוהב קבוצות עם הבטחה ועתיד אבל לין וקארול הם היום בקושי מחליפים לגיטימיים, וקראב זה שחקן בינוני פלוס. מדיאנג׳לו אולי עוד יתפתח גאנר לקבוצות תחתית, במקרה הטוב. כרגע הם קבוצת יורוליג מחוזקת.

    1. חוזה של קרוב ל75 מיליון ל4 שנים. (עוד 3 נשארו). זה מה שברוקלין הציעו לפני שנה ופורטלנד השוו. היו חייבים לחכות בדיוק שנה אחרי ההשוואה של פורטלנד כדי שיוכלו לבצע את הטרייד. הרחשים ביוסטון היו שזה יהיה כנראה הטרייד המרובע שדיברו עליו (שתיאורתית עדיין יכול לקרות בצורה עקומה) ולכן היה כל כך הרבה רעש על היום. אולי עוד יקרה אבל נראה לי פחות סביר עכשיו.

    1. בזבזתי עכשיו 20 דקות מהחיים לשמוע את סטיבן A שוב מברבר עצמו לדעת מבלי להגיד כלום חוץ מלדפוק לעצמו על החזה.
      לא מתאים לך דדי

  7. ברוקלין כנראה כל כך משוכנעים שבשנתיים שלוש הקרובות אף אחד לא ייגע בהם עם מקל 10 מטר. אחרת לא מובן למה כל כך לחוץ להם להביא סותם תקציבים כמו קראב שייקח הביתה בשנים הקרובות 18-19 מליון לשנה.
    מצד שני הוא הולך לנפח את הסטטיסטיקה שלו בטירוף בשנה הקרובה ואולי מרקס חושב שהוא ודיאנג׳לו יהיו בשבילו קו אחורי של גאנרים לשנים הקרובות.

  8. ברנדון נייט קורע את ה – ACL וגומר את העונה.
    יכול להיות שזה המקרה הראשון בהיסטוריה שהערך של שחקן עולה כתוצאה מהפציעה הנ"ל.

  9. קיוויתי שפורטלנד יצליחו להיפטר דווקא מטרנר (שלא מתאים כל כך ליד ליליארד ומקולום) ובסוף וויתרו על הקליעה של קראב.

  10. שיחקו אותה, פורטלנד.
    קראב היה מבוזבז בפורטלנד. בליגה עם מעט מאוד שוטינד גארדס איכותיים, הוא היה "תקוע" מאחורי לילארד ומקולם.

    מדובר על שחקן עם קליעה נהדרת מה-3, שחקן שמאז שהגיע לליגה, כל שנה שיפר את אחוזי הקליעה שלו.
    ולהבדיל מחבריו לקו האחורי של פורטלנד – ,
    קראב שחקן הגנה סביר.

    בנטס, לצד 2 שחקנים יוצרים (לין, ראסל), הקאצ' אנד שוט שלו מה-3 (46% , אחד הטובים בליגה) יוכל להמשיך ולבוא לידי ביטוי.

    אחלה קבוצה, צומחת לה בברוקלין –
    קבוצת FU קלסית, כזו עם מלא שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם.

  11. ברנדון נייט לא ישחק השנה בעקבות הפציעה שלו.
    הוא היה החתיכה האחרונה מהטרייד דדליין של 2015,
    יום בו הקבוצה אבדה עצמה לדעת –
    נייט הגיע בתמורה לבחירת הדאפט של הלייקרס בשנה הבאה (זו שתעבור לסיקסרס/בוסטון).
    ובאותו היום אייזה תומאס נשלח לבוסטון תמורת מרכוס ת'ורטון ומה שהפך להיות הבחירה ה-28 בדראפט של 2016 (בחירה שבהמשך עברה לטורונטו כחלק מעסקה שהביאה את הבחירה ה-8 בדראפט 2017 – מרכיז כריס, לסאנס).

  12. אלן קראב החתמה מצוינת לבוסטון.
    במזרח החלש ברוקלין עוד תעשה פלייאוף. ואז הסלטיקס אולי יתירכזו בלעשות אליפות, במקום פנטזיות כרוניות על הדראפט והבחירה של הנטס וה"בנייה" שלא תיגמר לעולם. כי הכי נוח רק "לבנות" לנצח. סוכה לנצח.

      1. כן אבל עדיין יש הבדל נגיד בין בחירה ראשונה לבחירה חמישית.
        אבל אל דאגה באיינג' מבטחנו.ובוסטון יקבלו את הבחירה הראשונה של הנטס ואת הבחירה השנייה של הלייקרס שנה הבאה.וזה יהיה הדבר הכי מדהים בעולם שגם בחירה ראשונה וגם בחירה שנייה של בוסטון ואז איינג' יהמם את כולם ויעשה טרייד על הבחירה הראשונה תמורת הבחירה החמישית+עוד 2 בחירות דראפט במחזור אחרי זה שגם יניבו בחירה ראשונה לפחות ואז הוא יפתיע את כולם ויעשה יוד טרייד עבור עוד בחירות.
        והעיקר שאברי יהיה מבסוט 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט