התחיל ב-1 בצהריים והסתיים ב-1 בלילה – משחקי יום א'/ מנחם לס

תנו לייק להופס בפייסבוק

אוקלהומה סיטי ת'אנדר(18-47) 91 – בוסטון סלטיקס (28-34) 79

הת'אנדר חייבת היתה לדחוס, לדחוף, לטחון , לחרוק – הרבה לחרוק – ולעבוד הכי קשה שהיא יכולה לגמור היום בצהריים על העקשנית מבוסטון.  היא ממשיכה ברצף 5 נצחונות ולבוסטון נעצר רצף של 5. מה שחיסל את הסלטיקס – בניגוד למה שינון יבור הגיב כשכתבתי זאת – היה חצי שני של 25% מהפארקט כשכדורים פשוטים ניכנסו לטבעת ויצאו. וזה קרה אחרי חצי ראשון של 51% מהפארקט.

קווין גארנט הוביל עם 23 ו-10 קרשים, ראסל ווסטברוק עם 15, וקווין מרטין עם 12. פול פירס שלעולם לא ניגמר שם 20, וקווין גארנט באחוז מבייש עבורותרם 10 ו-11 קרשים. הקהל נעמד ונתן סטנדינג אוביישיון לג'ף גרין שהקבוצה העבירה לסלטיקס ב-11 לפברואר.

 

 

 

לוס אנג'לס לייקרס (31-33) 90 – שיקגו בולס (28-35) 81

דווייט האוארד קלע 16 עם 21 ריבאונדים וקובי בריאנט הוסיף 19 עם 9 אס' ו-7 ריב', והלייקרס גברו על שיקגו בולס שחסרה ארבעה משחקניה החשובים – דריק רוז, ריפ המילטון, טאז' גיבסון, וקירק היינריך – והגיעה לראשונה העונה לשני משחקים מעל 500. היא גם עברה בחצי משחק את יוטה במרוץ למקום ה-8 לפלייאוף. נייט ראובינסון קלע 19 לאורחים ויואקים נואה קלע 18 עם 17 ריב'. שיקגו תפשה יום קליעה חלד – 37% מהפארקט ו-25% מה-3. הלייקרס לא היתה טובה בהרבה עם 45% ו-19% מה-3.

 

מיאמי היט (14-47) 105 – אינדיאנה פייסרס (24-29) 91

מה שכתבתי לפני המשחק היה "מיאמי באה לנקום את שני הפסדיה לפייסרס, ותעשה זאת בדאבל דיג'יטס כי היא לא רוצה שאינדיאנה תכניס לה רעיונות לראש", וזה בדיוק מה שהיא עשתה. מה שאהבתי אצלה הוא שהיא עשתה זאת באווירה של "BUSINESS AS USUAL". נו ביג דיל. פשוט רצינו שתראו – את אינדיאנה ושאר קבוצות הליגה – זה שכשאנחנו מרוכזים, כשאנחנו ממוקדים, כשאנחנו רציניים בקשר לאינטנסיטי והחובה לנצח – לאף אחת אין סכוי נגדנו.

ולמה?

1. יש לנו חבורת כוכבים שתמיד שניים-שלושה מהם יתעלו וינצחו. הפעם לברון היה מעט ישנוני (סיסון לאו של 13 נק')? אז הופה באים מריו צ'אלמרס (26 נק'), כריס בוש (24) ודוויין ווייד (23) וממלאים את החסר.

2. זאת הקבוצה עם הכי פחות איגו וקנאה מכל הקבוצות האחרות בליגה. לדוויין, ללברון, או לבוש, חשוב מי היה הקלעי הטוב של הערב כמו סערת החול בנגב הדרומי לפני שבוע.  ללברון היה איכפת שרצף משחקי ה-20 נק' שלו יישבר אחרי 18, עוד פחות מהסערה ליד יוטבתה. היה לו 7 דקות בסוף לקלוע 6 נקודות – דבר שאילו רצה היה עושה ביד שמאל, והוא לא ניסה לקלוע אפילו פעם אחת. רק מסר ומסר כאילו התחפש לג'ון סטוקטון.

3. ההגנה.  ההגנה החונקת של ההיט, פרי עבודתו של אריק ספואלטרה, המאמן האינטיליגנטי ובעל הידע מס' 1 בין כל המאמנים. אני לא טוען עדיין שהוא הטוב מכולם, כי להיות 'הטוב מכולם' אתה צריך יותר שנות נסיון, כמה שנים לגילך, ועוד שתי אליפויות. אבל מבחינה טכנית, ידע, ועשייה – הוא שם את הפלח, פיל ג'קסון, וג'ורג' קרל בכף ידו הקטנה. אני ראיתי אימונים של ההיט וראיתי כיצד הוא עובד על הגנה קבוצתית, וחילופי הגנה – דברים שמייק ד'אנטוני אפילו לא שמע על קיומם. אז בפעם הבאה כשתסתכלו על ההיט, תנסו להתרכז בחילופי ההגנה שלהם, ותראו מלאכת מחשבת של הספואלטרה הזה.

מיאמי פתחה מיד הפרש, וכל פעם שאינדיאנה צימצמה ל-6, מיאמי לחצה על הדוושה והגדילה את ההפרש ל-20. רק בסוף עם שני הספסלים וכמה סלי זבל, ההפרש קטן שוב ל-14.  דוויד ווסט – הדוחף את שומרו אחורה כמעט בכל ג'אמפ – קלע 24. רוי היברט שם 7 מ-14 ל-16, ופול ג'ורג' נשמר בצבת ע"י דוויין וכל מה שהצליח ליצור היו 12 נקודות.

 

 

טורונטו רפטורס(39-25) 100 – קליבלנד קאבס(42-21) 96

כתבתי: "משחק שצריך להיות כיף אדיר לצופים בין שתי קבוצות צעירות שעתידן לפניהן. אני הולך עם טורונטו". לקליבלנד לא היה כל כיף אחרי שהובילו ב-17, ושוב שבקו ברבע הרביעי. מאמנם ביירון סקוט סגר את חדר ההלבשה לפני שיכלו להתקלח וירה בהם 20 דקות של חיצים. מה היה נושא השיחה? סי ג'יי מיילס (שקלע 15 לאורחים) רק אמר: "הוא אמר לנו שאנחנו לא משחקים כגברים בסופי המשחקים וזה מראה על אופי חלש. בוי, זה פגע בנו. אף אחד לא לקח זאת בקלות!". נראה במשחק הבא. אמיר ג'ונסון קלע 17 עם 16 קטיפות, ואלן אנדרסון תקע 10 מ-18 חיציו ברבע האחרון. דיון וייטרס הוביל את האורחים עם 21. קיירי אירוין נפצע בכפתו ברבע השלישי ויצא, אך ה-X-RAY היה שלילי. בעברית, ז"א שבכל בסדר.

 

קיירי לפני הפציעה

 

אורלנדו מג'יק (46-14) 99 – פילדלפיה סיקסרס (39-23) 91

כתבתי: "אורלנדו מנצחת". אני לא יודע מה עם הסיקסרס. נפילה כזאת לא זכורה לי מזמן. צוות השחקנים נשאר כפי שהיה; אנדרו ביינום אף פעם לא שיחק איתם. הם התחילו נהדר, אז מה קרה? לדעתי: המאמן קולינס. ג'מיר נלסון קלע 24 עם 10 אס', וניק ווצ'צ'יק קלע 14 עם 17 הורדות. ארון אפללו וטוביאס האריס קלעו 17 ו-15. לאורחים רק ת'דיוס יאנג הופיע ויצר 26 נק' עם 12 ריבאונדים.

ביום שלישי דווייט האוארד מגיע לאורלנדו לראשונה מאז דפק אותם. אני לא יכול לחכות לקבלת הפנים, ולבית הספר שווצ'צ'יק יעשה עליו. חכו-חכו, וזה היום שלי לכסות מאת המשחק!!!

 

ניו אורלינס הורנטס (42-22) 98 – פורטלנד בלייזרס (33-29)  96

כתבתי: "פורטלנד חייבת לנצח אם היא רצה ברצינות למקום בפלייאוף". טוב, לא כתבתי שהיא תנצח, אבל זה כאילו כתבתי שתנצח.

ריאן אנדרסון קבר שלשה עם 15.6 טיקים בשעון לקבוע 93-95. הרוקי דמיאו לילארד החזיק שלשה באבו אמו ועשה 96-95. אז ריאן אנדרסון לקרח כדור נוסף, לייאפ עם פאול  עם 1.8 טיקים, וההורנטס ניצחו משחק. אנטוני דייויס קלע 18 עם 10 קרשים.

 

 

מינסוטה וולבס (39-21) 77 – דאלאס מבריקס (33-29) 100

כתבתי: "דאלאס מנצחת"

וינס קרטר היה פעם ההיילייט של הליגה עם ניתוריו השמיימיים והדאנקים שלו שטרפו את כולנו. היום הוא לא מסוגל להתעופף יותר, אבל קיבל בכבוד וענווה את תפקידו החדש: איש ספסל הנקרא לספק נקודות. בלי דאנקים ובלי התעופפויות, סתם נקודות כאלה כשהכדור צולל בטבעת. הוא קם, תרם 22 עם 9 ריב', ועזר לנצחון יותר מכל אחד אחר בקבוצה. דרק נוביצקי שםפ 16. למינסוטה דרק ויליאמס נותר הכוכב היחידי. הערב הוא שם 18 עם 9 ריב', וחוזה בריאה הוסיף 16. הוולבס הם 25-6 מאז קווין לאב נפצע.

כריס קיימן מנסה לחסום את דרק ויליאמס

 

סקרמנטו קינגס (43-22) 113 – מילווקי באקס (29-32) 115

מילווקי

לוס אנג'לס קליפרס – דטרויט פיסטונס

(מאוחר)

קליפרס, בקושי. 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 215 תגובות

  1. תהיה אש במשחק באוקלהומה כי ה"ברקים" הרועמים רוצים נקמה על ההפסד בבוסטון. אני לא מהמר על תוצאה פה כי בראדלי ישב לווטברוק על הווריד. לדעתי דוראנט יתפוש יום טוב.
    לגבי השוורים וקובי, לא רוצה להתנבא אבל כשקובי בזון וקולע קליעות קשות באחוזים גבוהים לא הייתי מהמר נגדו.

  2. אם הלייקרס מבצעים את הלא יאומן ומגיעים למקום 6, הם אפילו לא יסבלו מהיעדר ביתיות כי מולם תהיה…. הקליפרס!

  3. עכשיו, אחרי שיוטה עשו את כל השטויות שאפשר והם כבר שווים לליקרס במאזן, ואתה מסתכל על מה שנשאר להם בלוח המשחקים לעומת הלייקרס, כבר לא קשה להאמין שהלייקרס יכנסו.
    ואני לא מאמין בסוויפ. אפילו לא נגד הספרס. הספרס טובים יותר וכנראה יעברו אותם, אבל אני לא רואה שזה יהיה סוויפ.

  4. קלארק, מיקס, ג'יימיסון ובלייק מקבלים דקות ובטחון ומראים משחקים מצויינים לעיתים, גאסול יחזור עוד לפני הפליי-אוף, ויש לך קבוצה עם 4 סופרסטרס (קובי, סטיב דוייט ופאו), שלום עולמי שבהחלט ניתן לסמוך עליו ועם מחליפים ראויים. זה משהו שיכול לעבוד. לא?

  5. הלייקרס לא יכנסו לפלייאוף, הם כבר בפנים.
    יוטה עשתה את שלה ותראה את הפלייאוף בטלוויזיה.
    ולא רק שהלייקרס בפלייאוף, הם אפילו יכולים לסיים במקומות 6-7.
    סיכוי טוב שהם יעברו את הווריורס שנמצאים בתקופה אפילו יותר גרועה משל יוטה ומי יודע, אולי גם את יוסטון.
    בכל מקרה, הלייקרס לא נאבקים כל כך קשה על מקום טוב בפלייאוף בשביל לעוף בסוויפ.

    1. אם וכאשר הלייקרס ייכנסו, הכל פתוח. עם כל שנאתי לקובי כשצריך הוא שם, הניסיון של נאש חסר מחיר, וורלד פיס כבר היה שם, דוויט משתפר ונהיה רציני ככל שמתקדמת העונה והסימן שאלה הכי גדול הוא פאו

    2. כך בהחלט נראה, אולם כמו שלפני חודש דובר על כך שיש להם כ 30% סיכוי ופתאום העולם התהפך – ישנו סיכוי למהפך הפוך (לא שזה נראה הגיוני, אבל מצד שני לא היה צפוי שיוטה יחליטו ללכת לים בתחילת מרץ).

  6. אני אצפה לי ב12 במיאמי-אינדיאנה ואעכן אתכם מה הולך שם.. לאינדיאנה מאצ'אפ הכי טוב בליגה נגד ההיט, וזה כבר הוכח, אבל ההיט במומנטום מדהים ומשחקים באמריקן איירליינס.. יהיה לוהט!
    עוד פחות מחודש לגיוס ובמקום להתגעגע לאמא אני הולך להתבאס שאני לא אראה את הפלייאוף..

  7. בקשר למשחק של הלייקרס נגד הבולס , אם קובי יתחיל להשתגע אז מי ישמור על? דאנג? מה המאצ'-אפ שיהיה שם?
    מענין מה יהיה בקרב בין נואה (הסנטר הכי יעיל כיום בעיני) להווארד

  8. איזה כוסית הלוואי עלי לדפוק אחת כזאת.
    מל בבקשה תעלה עוד תמונות של מעודדות והרבה.
    הלילה הולך להיות מעניין.
    עם הלייקרס מנצחים היום אז הם עוקפים את יוטה?

  9. גם הזקנה שלי רוצה להופיע. לא רע לבת 76 (אלה שראו אותה בארץ יודעים שהיא נראית בת 60.) לא הצ'ירלידרית של אורלנדו, אבל בגילי אין על מה להתלונן (מלבד שהדפוקה הזאת אוהדת את הלייקרס עוד מהימים של ג'רי ווסט שהיא היתה מאוהבת בו)

  10. מנחם התחתנת עם אוהדת מיאמי?!
    I DONT WANNA LIVE ON THIS PLANET ANYMORE

    מעניין מי ישמור הלילה את קובי… בלינלי לא יוכל לקבל הרבה דקות ודוקא לדעתי ג'ימי באטלר יעלה ליד דנג. אולי ניט רובינסון יתחיל לחדור ואז להגנת הלייקרס תהיה בעיה! (שמישו יגיד לרובינסון שהוא לא רג'י מילר)

    1. מבחינת השמירה על קובי, באטלר יהיה מצ'-אפ מעולה. הוא יכול לתת לבראיינט הגנה טובה מאוד, אבל יהיה לו קשה מאוד להאט את בראיינט, השחקן בכושר השני בטיבו בליגה (אחרי לברון), על מתחת ל-20 נקודות.

    2. הלוואי ואוהדת מיאמי (אם כי כשהתחתנו עדיין לא היתה שם קבוצה). ידעתיי שהיא אוהדת הלייקרס, וכשהרבי ביקש ממנו להגיב אם אני לוקח את האשה הזאת להיות אשתי, תאמין לי שהלשון נעצרה לי באמצע לפני שעניתי "כן".

  11. אלו כנראה יהיו משחקים יפים, אבל למה אתם חושבים שיש סיכוי שהקבוצות שמשחקות בחוץ ינצחו? אמנם שיקגו מנצחת בחוץ כמו בבית (אני חושב שהיא הקבוצה היחידה שמאזן הבית שלה דומה לזה של החוץ – 56%) אבל לייקרס כרגע גם בכושר טוב, גם חייבים הרבה יותר את הנצחון וגם בבית – אז התשובה די ברורה. לגבי OKC – זאת גם ככה קבוצה עדיפה, אבל בבית יש לה 87% הצלחה, והיא עוד חייבת לבוסטון על ההפסד בגארדן מתחילת העונה. אשמח לשמוע הנמקות למי שחושב שיכולה להיות הפתעה כאן.

  12. לא בטוח שלהיכנס לפלייאוף ממקום 7 יהיה עדיף ללייקרס על מקום 8.

    כנראה ש 6 באמת יהיה הכי טוב – אבל הכל קשור ליריבות ולמאצ' אפים.
    הלייקרס הם יעדיפו לשחק קודם כל נגד הקליפרס, אח"כ הספרס, ובסוף הת'אנדר.

    אז מבחינת ספרס/ת'אנדר – עוד יכול להיות שמקום 8 יהיה עדיף על 7 אם הדירוג ישאר כמו שהוא.

    בינתיים פשוט צריך לשחק ולנצח.
    אני חושב שהבולס בסך הכל הם יריבה די נוחה ללייקרס.

    בכל אופן, מבחינת שיקגו – לא יכול להיות שיש לך על המגרש שומר כמו דנג, אתה משחק מול קובי, אבל מי שישמור אותו זה שחקנים אחרים…

    עדיף לתת לבלינלי לשמור על מטה, או לחפש פתרונות אחרים – אבל דנג חייב לשמור על קובי רוב המשחק לדעתי.

    תיבודו גם תמיד יודע לתכנן הגנה קבוצתית טובה נגד ברייאנט, אז נראה מה יהיה.
    בכל מקרה, בסך הכל הכללי – אני מצפה שהלייקרס ינצחו – ולא בעזרת ניסים של קובי בשניות האחרונות…

  13. אותי רק מעניין לדעת, עוד כמה משחקים קובי יכול לסחוב בכזאת אינטנסיביות. הבנאדם בן 34, הוא לא רובוט.
    ונכון לעכשיו יוטה עדיין מעליהם. ככה שיוטה רק יכולה להפסיד להם את המקום בפלייאוף.

    1. יוטה הפסידו כבר את הפלייאוף זה היה שאלה של זמן.
      הם לא מספיק חזקים.

      לגבי קובי , לדעתי וגם לדעת רבים סיום החוזה שלו בעונה הבאה זהו סיום הקריירה. עד אז הוא יהיה בכושר הזה.

  14. פול פירס הוא גבור לא קטן מקובי. הבנאדם לא ניגמר, משחק אחרי משחק. שניהם בלתי יאומנים. פירס הוא הסלטיק השני באופיו ובטיבו רק ללארי בירד.

  15. אני מקווה שסת' קרי לא ייבחר בדראפט (בינתיים הוא מחוץ ל-60 בדראפט אקספרס) כי רק פט ריילי (ואני) יודעים שהוא יבטיח להיט אליפות ל-5-6 השנים הבאות.

  16. אני עם מסך מפוצל חצי מנצסטר מול צלסי. כרגע 2:0 לטובת מנצסטר מגולים של ציצו ורוניי. הגול של רוניי היה פצצתי.
    חצי שני של המסך בוסטון מול אוקלהומה. כרגע נראה רע לבוסטון כי ווסטברוק עושה אצ בראדלי ופה קבור הכלב:(

  17. רק 8 לת'אנדר, אבל רוב הסיכויים איתם. הסלטיקס יהיו קבוצה מאוד מסוכנת בפלייאוף.

    אם בוסטון מנצחת ושיקגו מפסידה, הסלטיקס עולים למקום החמישי.

    אם הלייקרס מנצחת, הם מחליפים מקומות עם הג'אז.

  18. יש לי מחשבה בקשר למיאמי-אינדיאנה:
    המאמן של מיאמי (אם הוא חכם) יעדיף להפסיד. הרי המקום הראשון במזרח מובטח, וכנראה גם בליגה. הם משחקים נגד הקבוצה שכנראה תהיה היריבה הכי גדולה שלהם השנה במזרח. אם הם ימשיכו להאמין לכל מה שכותבים עליהם, ואם גם ינצחו היום, הם יגיעו סופר שאננים לסדרה החשובה מולם בפלייאוף. שם, זה בקלות יכול להתפוצץ להם בפרצוף. אם אני אינדיאנה אני שמח עם הפסד, שרק ירדים את ההיט לקראת סוף העונה וייתן להם יותר סיכוי לעקוץ מתי שחשוב.

    וחוץ מזמ – אסי רשם על הקליפרס שבעקבות 17 נצחונותיהם הרצופים הם ייקחו אליפות. מה תגיד עכשיו על ההיט?

    1. דה חאה שוער מצויין, הוא רק צריך זמן.

      אחד הדברים שאני הכי אוהב ביונייטד זה שגיגס יכול להיות אבא של רפאל, והם משחקים לא מעט ביחד.

        1. פרגוסון ישאר ביונייטד עוד הרבה שנים. אני רק מקווה שלא יגמור כמו ג'וק סטין (המנטור שלו ומאמן נבחרת סקוטלנד שהתמוטט באמצע משחק ומת).

  19. פול פירס לא נופל מקובי בשום דבר.
    סלטיקס מפגרת ב-5 רק בגלל שקווין גארנט לא פוגע (כדוריו ניכנסי ויוצאים). אני מרגיש שהם מנצחים.

  20. מכבי תל אביב הפסידו לנתניה , בכדורסל !
    הפסד ליגה שני רצוף , ממה שראיתי זה היה אחד ממשחקיה העלובים של מכבי אי פעם שקלעה 41 ב3 הרבעים הראשונים

    1. וואו. הם זורקים ז*ן בליגה ומצטיינים ביורוליג. בד"כ הם מצטיינים בליגה וסבירים ביורוליג (השנה).

    1. מכבי יתקשו מאוד מול חימקי שיש לה קו קדמי חזק
      סיכוי העלייה להצלבה זו פיקציה
      אבל אצל מכבי זה לא נגמר עד ששמעון לא אמר שזה נגמר.

    1. כבר הגבתי באריכות על המאמר כאן.
      "סמים" איש לא לוקח. סמים הם כימיקלים המאלתרים הרגשה, מחשבה, מצב רוח. הם רק מפריעים לריכוז. אבל הורמוני גדילה – אנבוליק סטרואידים – זה סיפור אחר.
      השחקנים עוברים בדיקות ובינתיים איש לא הואשם וכאן בארה"ב אתה חף מפשע עד שמצאו אותך אשם.
      כל הכתבה היתה מתחת לכל בקורת לאנשי מקצוע.

  21. "לסלטיקס הכדורים פשוט לא ניכנסים. אחרת הם היו מנצחים את המשחק."
    עלית על זה לבד או שנעזרת במישהו? טוב שיש פה מישהו שעוזר לי להבין את המשחק המסובך הזה…

  22. איזה התחלה של הלייקרס! 4-8.

    תודה לאל (או למורה לספורט), שאני מתחיל מחר ב-09:15, אז אני יכול לראות את כל המשחק.

    1. קודם כל, ליברפול-הסקאוסרים ניצחו 3-2 את ניואקסל. המקום הרביעי שלנו השנה :).

      בקשר ליונייטד-משחק חוזר, עקב 2:2.

      חאבייר הרננדז (המקסיקאי המצויין) ו-ווין רוני קבעו 2:0 לאדומים אחרי 11 דקות, אבל ראמירז והזאר (בדקות 59 ו-68) השוו ל-2:2, וקבעו משחק חוזר. בכל מקרה, המנצחת תפגוש את מנצ'סטר סיטי בחצי הגמר.

      יונייטד החזיקה יותר בכדור, אבל צ'לסי איימה יותר על השער.

  23. האמת שגם לי קצת מתחיל להימאס מואן גנדי – אני מעדיף את סטייסי קינג על פניו, או את קלייד דרקסלר ( הוא הפרשן בית במשחקים של יוסטון)
    אפילו את הפרשן של הקאבס (מה שמו? שכחתי)

    ואן גנדי חופר.

  24. הערה מעולם הכדורגל
    הכרוז של מכבי תל אביב זה הדבר הכי מבחיל ששמעתי בכל ענפי הספורט באשר הם , שילוב של מנחה ערב בינגו בבית אבות ,מעורב עם מנחה צוות הוואי בקלאב הוטל על אקסטרה

  25. הלייקרס מובילים בארבע נק׳ כשקובי משחק בהילוך שני.
    אם הוא נכנס לעניינים, המחצית השנייה תהיה עוד יותר טובה.

  26. קובי הוא 3 מ-9 ל-6 נק'. עליו לשחק לבד, בזון, מעתה ועד הסוף. הבנאדם מתחסל לנגד עינינו הרואות, ודדי מתחבא ולא מוציא הגה להגןם על קובי, ולדרוש ממייק ד'אנטוני שיוציא אותו ויתן לו קצת לנוח.

    1. קובי כמעט ולא שיחק ברבע השני.
      וכן, ברבע הראשון הוא היה מחריד.
      בכל מקרה, הלייקרס צריכים לנצח בשביל להשיג מאזן יותר טוב משל יוטה וזה ממש לא משנה אם הם משחקים הערב נגד הבולס של ג׳ורדן או נגד בולס פצועה ושבורה. מצדי שישחקו הערב נגד חימקי, ניצחון זה ניצחון וזה מה שהלייקרס צריכים לשאוף אליו כל משחק.

  27. קובי שיחק כמעט 20 דקות , דאנטוני משחק עם רוטציה של 8 שחקנים.
    הוא שיחק כך גם בפינקס רק שאז נאש היה בן 32 , סטודמאייר ומירון היו צעירים .
    דאנטוני שוחק את הסטארטרים ללא סיבה.

    1. בוקר טוב מנחם. טאג' קריק המילטון לא משחקים כבר כמעט חודש.
      ובנוגע ל MVP שלנו אין צורך להרחיב. בכל אופן, זה לא תירוץ אנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה.

  28. מישהו עוד מאמין שלבולס יש סיכוי? היה להם משחק אחד השנה שהם שיחקו רק שלושה רבעים – לא נראה לי שזה הולך להיות הערב…

  29. סטיב נאש מנתר לג'אמפ ברגל ימין וזורק ביד ימין, וג'ף ואן גנדי המפגר מתאר זאת כ-"PERFECT FORM". זה בגלל שהוא שיחק פוינט גארד מחליף באיזה קולג' קקמאייקה בדיבישיון III באפ סטייט ניו יורק. הוא חסר מושג לחלוטין.

  30. אני לא יכול להאמין שד'אנטוני לא נתן לקובי דקה של מנוחה. בפלייאוף כשלא יהיה לו קובי, כל אוהדי הלייקרס יבכו על כך.

  31. תראו איזו עיר מכוערת זו הלוס אנג'לס הזאת (אני מקווה שגם אצלכם הראו מבט מהאוויר של העיר הדפוקה הזאת!)

    1. לפחות בסאו פאולו (הייתי שם ב-1996) ישד כדורגל. אם לפחות בלוס אנג'לס היה פוטבול (עיר כזאת ללא פוטבול? איזו בושה!). וגם על הכדורסל שלה לא הייתי כותב לדודה שלי גיטה.

      1. הבשר שם מצויין חוץ מזה לא היה לי זמן לכדורגל , אולי במונדיאל
        אגב אל איי אחלה עיר אם אתה לא נכנס לדאון טאון או לאיסט אל איי
        וניס , סנטה מוניקה , הוליווד וחוץ מזה איך חרמן כמוך נגעל מבירת הפורנו העולמית ?

      2. USC בעשור הקודם ונראה ש-UCLA בעתיד הקרוב דואגות לפוטבול טוב בעיר המלאכים. LA תמיד הייתה יותר עיר של קולג' פוטבול מעיר של פרו פוטבול.

  32. זאת הסיבה שמיאמי כאלה טובים. יש להם שלושה סטארים שיכולים לקחת משחק על הגב. לברון וויד לא? אז בוש כאן. אפשר לעצור אחד (בריאנט), אפילו שניים (דוראנט ווסטברוק), אבל שלושה זה כמעט בלתי אפשרי.

  33. איזה יופי לראות את ההגנה של ההיט: טראפ ולחץ על הכדור ואז מחכים למסירה פנימה או לרוחב, שם לברון מחכה לחטיפות ומתחילים לרוץ. רואים שהפייסרס לא רגילים לאינטנסיביות הזאת ומאבדים הרבה

  34. כל מרץ אני חושב מיאמי לובשים את החולצות השחורות שבדרך כלל הם חולצות החוץ שלהם ורושמים עליהם EL HEAT בגלל שבוע או חודש לטיני או משהו כזה. זה בא מלטינית

  35. עם כל המחצית ׳הצמודה׳ הזאת, עושה רושם שהמשחק בשליטה של מיאמי. לברון עוד לא נכנס למשחק ולמיאמי אין תשובה לדיוויד ווסט בינתיים, וזה שתי הבעיות היחידות של מיאמי.

  36. גם ג'ורג' עדיין לא נכנס למשחק, יכול להיות שהוא ישנה את מאזן הכוחות. ההתקפה של אינדיאנה לא מספיק חדה ומאבדים סתם המון כדורים. צריך שם יותר סדר, מקווה שיעשו אותו במחצית.

  37. איזה הגנה ברמה גבוהה. מאז שהאסלם התחיל לשמור על ווסט התחיל הבריחה.
    אבל גם ההגנה של ג׳ורג׳/סטיבנסון על לברון ראויה לציון.

  38. יאללה נסגר העסק. אינדיאנה אכזבה, ציפיתי לקרב יותר רציני ואיכותי, אולי אפילו ניצחון, אבל ההתקפה נתקעה מול כל החטיפות האלו וכריס בוש להט. כל פעם שניסו להפוך את המומנטום צץ איזה לברון או וויד והדפו את הנסיונות. מודה- מאימי תיקח את המזרח. הסיכוי היחידי שלא זה אם כרמלו יקח שיעורי מוטיבציה מבריאנט וינסה לשחק ברמה שמעבר. אבל זה לא סביר.

  39. איזה משחק מטורף! (הוקס/אוילרס)

    מנחם אתה ראית מה הלך פה עכשיו?

    ת'שמע אני אומר לך מריאן הוסה זה הלאו מסי של ההוקי :]

  40. מיד אחרי המשחק הבא של מיאמי (נגד אטלנטה בבית), היא יוצאת לסדרת משחקי חוץ קשים. נגד מילווקי טורונטו ובוסטון.

    מתי הרצף הזה יעצר מנחם?

  41. דיאנדרה גורדן הזה .לא נראה לי זה יהיה דאנק השנה אבל באמת אחלה דאנק!!!איזה קפיצים יש לו ולגריפין פשוט תענוג לראות אותם עם כריס פול

  42. מנחם אני מוכן לטוס לפלורידה רק בשביל לעשות לך קורס מזורז בהגיית שמותם של השחקנים האירופאים בליגה.. חחחח ווצ'צ'יק?! נשמע כמו דמות דיסני

    1. אלף, אני כבר שנה גר בדרום קרולינה הנפלאה.
      שנית, אני כותב את שמות האירופאים כפי שהם נשמעים לי בשידורים, ולא כמו שהכתבים המפגרים האחרים בישראל מאייתים אותם!
      אז יאללה, במקום לטוס למדינה הלא נכונה, תציע לי כיצד לאיית את שמו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט