השבוע בבייסבול / חנן קרן

חיוכים בניו יורק עם וואקאוף של רייס 🙂

עוד שבוע של בייסבול מאחורינו ויש המון חדש תחת השמש הקופחת של יולי, אז יאללה מתחילים.

מילים ספורות על השבוע שהיה:

AL East

הרד סוקס סיפקה סדרה כייפית מול טורנטו עם משחק שהגיעה לאיניג ה15 ונגמר בוואקאוף של הנלי רמירז לא לפני שב11 הם כמעט הפסידו.

נגד האיינג'לס הם הפסידו את הסדרה 2-1. על הניצחון חתום כריס סייל שציין את הסטרייקאווט ה200 שלו ב20 משחקים העונה. הוא מצטרף לפיצ'רים רנדי ג'ונסון פדרו מארטינז ונולאן רייאן שהגיעו לכמות כזאת כל כך מהר.

היאנקיז שמחו לסיים השבוע מסע משחקי חוץ של 11 משחקים עם ניצחון בסיאטל. אחרי פיגור 4-3 באיניג הרביעי הצליחו להפוך ל6-4. קלינט פרייז'ר עם שני בישולים ודידי גורגוריוס עם שני הום ראנס עזרו. משחק לפני זה הם הפסידו בוואקאוף לאותה סיאטל, לפחות ארון ג'אדג' רשם הום ראן 32.

הרייז מדרדרים עם 4 הפסדים רצופים. האחרון שלהם מול הריינג'רס 5-6 אחרי שהובילו 5-3 באיניג השמיני בו חטפו בק טו בק הומרנס.

AL Central

צפוף צפוף בבית הזה. קליבלנד הפסידה שני משחקים צמודים מול הג'יינטס החלשים אבל המשיכה משם לסוויפ נאה על טורנטו. בניצחון האחרון קורי קלאבר היה הכוכב עם שיא עונה של 14 סטרייקאווטס כל הדרך ל8-1.

משחק לפני זה פרנסיסקו לינדור חבט וואקוף הום ראן באיניג ה10 לנצחון 2-1.

קנזס סיטי לוהטת עם 5 ניצחונות רצופים. הנצחון האחרון היה וואקוף סטייל מול הוויט סוקס. דאבל של ברנדון מוס הכניס את לורנצו קיין הבייתה וסגר את המשחק.

מינסוטה ידעה לנצח את הסדרה מול היאנקיז 2-1 אבל אחר כך להפסיד 1-2 לדטריוט. הפיצ'ר הותיק בן ה44 ברטולו קולון ערך הופעת בכורה מול היאנקיז. ביג סקסי (כן כן,זה הכינוי) גם נתן שיעור בכיבוד מבוגרים לארון ג'אדג' שנתן בו סטרייקאווט עם כדור מטעה.

בניצחון 6-5 על דטריוט ראוים לציון הפיצ'ר הפותח קייל גיבסון שהיה פנטסטי במשך 7 ושליש והקלוזר ברנדון קינצלר שהוזעק כבר בשמיני אחרי שדטריוט הכניסו 5 נקודות וכמעט חזרו.

AL West

יוסטון במרחק 17 משחקים על היתר אז אין דאגות נכון? לא נכון! כאשר קרלוס קוראה פוצע את האגודל בניצחון על סיאטל. הוא יעדר כחודשיים אחרי שעבר ניתוח.

NL East

וושינגטון מובילה את הבית אבל היה יותר כיף לצפות השבוע במטס חסרי הסיכוי לפלייאוף כשניצחו שני משחקים בוואקאוף. האחד מול סנט לואיס עם חבטה מוצלחת וספרינט של חוזה רייס שהכניסה נקודה.

השני מול אוקלנד עם הום ראן של ווילמר פלורס לנצחון 6-5 אחרי פיגור 5-0.

NL Central

האלופים חוזרים! שיקאגו קאבס לוהטת ותפסה השבוע את המקום הראשון בבית. איזה משחק נהדר היה מול סנט לואיס כאשר ג'ון לסטר התמודד מול אדם ווינרייט לקרב אקדחונים. עד האינינג השמיני התוצאה הייתה מאופסת עד שלסטר נכנע לשני בק טו בק הומרנס. הקאבס כמו אלופים אמיתיים חזרו ל3-2 בחצי השני של אותו איניג ולוויד דייוס הקלוזר רק נותר לכבות את האורות

NL West

גם הדוג'רס סובלים מפציעה של אולסטאר. קלייטון קארשאו נפצע בגב התחתון בנצחון האחרון מול אטלנטה. המשחק נגמר בוואקאוף סינגל של לוגן פורסיטי לנצחון 5-4 אבל קארשאו פצוע, יש מצב שאפילו לחודש וחצי.
מילים ספורות על השבוע שיהיה:

AL East

הרד סוקס יוצאים לסיאטל הנושכת ואחר כך מארחים לסדרה מומלצת ביותר את קנזס סיטי. היאנקיז מארחים את סינסנטי והרייז מול בולטימור לפני שהשתיים פגשות לסדרה חמה ומומלצת לקרב ראש בראש על המקום השני ביאנקי סטדיום.

AL Central

קליבלנד במשחק השלמה מול סינסנטי ואז איינג'לס בבית ו-וויט סוקס בחוץ. קנזס סיטי יוצאת למסע חוץ בדטריוט ואז לסדרה מצוינת מול הרד סוקס. מינסוטה גם יוצאת לשני סדרות חוץ נגד הדוג'רס ואז אוקלנד.

AL West

יוסטון תעביר שבוע לא מרתק בלשון המעטה מול פילדלפיה ואז מול דטריוט בתפילה לרפואת האגדול של קרלוס קוראה.

NL East

וושינגטון הולכת לשבוע לא קל כשתארח את מילווקי ואז את קולורדו. אולי למטס יש סיכוי בכל זאת? יותר משאלת לב.

NL Central

הקאבס ישחקו מול הוויט סוקס בדרבי של שיקאגו ואז יצאו לסדרה ראש בראש על המקום הראשון במילווקי. מומלץ זה לא מילה.

NL West

הדוג'רס תארח את מינסוטה ואז את הג'יינטס.

טבלאות

המלצות השבוע:

המון סדרות טובות השבוע!
רד סוקס – קנזס סיטי: מוליכת בית מול שנייה בבית אחר.
יאנקיז – רייז: משחק אחד מפריד בין הקבוצות בבית שלהם.
קאבס -מילווקי: קרב ראש בראש על ראשות הבית.
דוג'רס – מינסוטה: מוליכת ליגה מול קבוצה לסיכוי של פלייאוף.
וושינגטון – מילווקי: מוליכת בית מול נלחמת על ראשות בית.

מוטב שהקאבס  (CUBS) ייזהרו! / מנחם לס

מאז שהיאנקיז זכו בוורלד סרייס ב-1999 אף קבוצה לא זכתה בוורלד סרייס פעמיים רצופות.

הקאבס 'הבטיחו' לעשות זאת.

מה אגיד לכם? בוויקאנד של האול סטאר לקאבס היה רקורד שלילי (46-45). מאז 1908 לא היתה קבוצה שזכתה בוורלד סרייס, והגיעה לאול סטאר עם רקורד שלילי. למזלה היא הוסיפה את  הפיצ'ר חוזה קווינטנה שלפני שבוע זרק GEM של משחק עם 12 סטרייקאאוטס בניצחון 0-8 על האוריולס, והקאבס נכנסה למוד נפלא של ניצחונות והם היום מובילים את הדיביזיה עם 46-61. ממש מהפך!!!

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. תודה, חנן.

    אנחנו פחות משבוע מהטרייד דדליין –
    ויהיה מעניין.

    הדודג'רס יחפשו להתחזק בעקבות הפציעה של קרשאו?
    השמועות הן שוורלנדר "על הבלוק".

    1. הבנתי שיו דרוויש מעומד אף הוא
      חוסר מזל מטורף של קרשאו עונה שניה רצופה שהוא נפצע בגב
      אני ממש מקווה שיחזור בזמן לפלייאוף ,מגיע לו פעם אחת להיות אייס ולא צוקר גם בפוסטסיזן

    2. אני אופתע אם הם יעשו את זה, בהנחה שהוא לא יפסיד יותר זמן מאשר הדיווח הראשוני. הם יכולים לסחוב בלעדיו בינתיים וטרייד כזה יקרב אותם למס המותרות.

      1. הדודג'רס שילמו בחצי העשור האחרון יותר מ-110 מיליון במס.
        הם רוצים להחזיר את ההשקעה עם איזה תואר קטן, ככה שלא ירגישו פריירים…

        אני בספק אם זה מה שיעצור אותם.

        1. כן טעיתי (או התקמצנתי) בניסוח. פירוט:
          1. הדודג'רס רוצים לרדת מתחת לתקרת המס עד 2019.
          2. יש להם צעירים מצוינים שנותנים עבודה עכשיו (בניגוד לפרוספקטים שאולי יהיו טובים עוד שנה שנתיים) וכל קבוצה שתעשה איתם טרייד תבקש שניים כאלו. סוג של הסלטיקס רק יותר טוב.
          3. אין יותר מדי פיצ'רים טובים בשוק ועל השלושה שכן ייאלצו לשלם ביוקר.
          4. קרשואו צפוי לחזור לפני הפלייאוף. הדודג'רס רוצים לקחת WS. טרייד על פיצ'ר יהיה הגיוני רק בשביל זכייה בWS ולא כצעד פאניקה כי גם עם קרשואו פצוע הם לוקחים את הבית בקלות.

          בנימה האישית – אני אוהד הדודג'רס יותר מעשור, מפריע לי שנהיינו היאנקיז עם כל הכסף שנשפך אבל שמח לראות שהקבוצה הנוכחית מובלת ע"י צעירים מה"נוער" והחתמות חכמות ולא ע"י זאק גריינקי כאלה שבאו בשביל מיליונים. רק פויג וצמד מגישים יפנים הם עוד שריד למהלכים היאנקים אך הם לא אלו שעושים את ההבדל.

          1. תודה על ההבהרה.
            אני פחות בקיא במתרחש בשורות הדודג'רס.
            וורלנדר ללוס אנג'לס, לאור הפציעה של קרשאו – זה היה היקש מתבקש.

          2. יש לזה סיכוי לקרות אבל אני נגד, הבחור בירידה ולא יהיה שווה את המחיר ואת החוזה. כמובן שזה לא הכסף שלי ואם הוא יגיש טוב בפלייאוף זה כן יהיה שווה 🙂 מדברים גם על יו דארוויש אבל הוא בכלל יעלה הרבה. שניהם עלו כאופציות עוד לפני שקרשואו נפצע כי החולשה האפשרית של הדודג'רס בפלייאוף זה ה-SP שלא נקראים קרשואו.

          3. אגב 2 – אם וכאשר תהיה ההזדמנות הזו לזכות באליפות, מקווה שייתנו לוין סקאלי לשדר את האיניג או האאוט האחרון

  2. תודה רבה חנן. מעולה. קרשאו נראה מועד לפציעות עם הזריקה המוזרה שלו. לא יכול להיות ששווה לו לשנות סגנון או שזה בלתי אפשרי בשלב הזה של הקריירה?

    1. אבחנה מעניינת אבל שום סיכוי שזה יקרה. בכל זאת, זוכה MVP (הישג ענק לפיצ'ר), 3 סיי יאנג וERA, WHIP קריירה הכי נמוכים מכל המגישים בהיסטוריה. אני לא כ"כ בטוח שזה מה שגורם לפציעות האלו בגב, אולי סתם חוסר מזל.

    1. צריך פוסט שלם בשביל להסביר את כל ההבדלים.
      בקצרה –
      בניגוד ל-NBA יש עדיין אפשרות לטריידים עבור שחקנים שיוכלו להשתתף בפלייאוף גם אחרי הדד ליין (אם אני זוכר נכון עד ה-30 באוגוסט) אבל אז הם צריכים לעבור ווייברס.

  3. אחד הטורים המושקעים ומלאי האינפורמציה ביותר באתר, ומבחינת בייסבול, הטוב ביותר בשפה בעברית. תודה עצומה לחנן, היהלום החדש באתר, ותודה לאור שהיה גדול בדיוק כמו חנן, ועתה מוסיף המון בתגובות.

        1. הלוואי, יותר קל לי להגיב. גם אין לי יותר מדי תובנות משלי, פשוט קורא הרבה באתרים האמריקאים. כשיש פוסטים בעיקר על בייסבול, פוטבול והוקי אני מגיב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט