***********************************************
הרגע:
John Wall agrees to four-year extension for 170 m with Wizards, source says
אחרי זה אופציה לעוד שנה (עד אז? בוודאי עוד 50 M פלוס תוספת 15% "בונוס חתימה")
********************************************
*האם הקאבס יתנו לקיירי ללכת?
*אולי עדיף לתת ללברון ללכת?
*כל האפשרויות, כל התובנות, כל הברירות, וכל האופציות!
ה-ESPN היה הראשון שדיווח (first reported by ESPN) על בקשתו של קיירי אירוינג מהנהלת הקאבס שתנסה להעביר אותו בטרייד לקבוצה אחרת "כי הוא רוצה להיות הבוס בעצמו". אבל סוכנו של קיירי אירוינג, ג'ף ווקסלר, הודה בפני CLEVELAND.COM שהסיבה האמיתית היא שקיירי אירוינג לא רוצה לשחק עם לברון ג'יימס – שלדעתו מקפיא את משחקו-הוא – וזאת למעשה הסיבה העיקרית, ולברון ג'יימס (וכן הקאבס) מודעים לזה כבר כמה שבועות.
אירוינג ביקש פגישה עם בעל הקבוצה דן גילברט כבר לפני כמה שבועות אבל רק לפני 10 ימים גילברט התפנה לפוגשו. לפי ג'ף ווקסלר רוב שחקני הקאבס מודעים לרצונו של אירוינג לעזוב, "ולא להיות יותר תחת כנפיו של לברון ג'יימס". תגובת השחקנים? תדהמה, שוק, ועצב של אי-אמון שדבר כזה יכול היה לקרות.
כמובן שקליבלנד לא חייבת לשחררו, אבל כמובן גם שהיו רק מקרים בודדים של שחקנים שהביעו רצון כנה לעזוב קבוצה בגלל סיבות אישיות כנות ואמיתיות כשהשחקן גלוי לב ואומר את הדבר המפריע לו לשחק בקבוצתו, ושהקבוצה תסרב לבקשתו. לא תמיד מיד, אבל תמיד בסופו של דבר. אף בעל קבוצה ואף מאמן לא רוצה שחקן שבגילוי לב טוען מה מפריע לו לשחק בקבוצה, והם 'יכריחו' אותו לשחק. כריס וובר "הכריח" את דון נלסון לשחררו מהווריורס לבולטס… שקיל או'ניל רצה לעזוב את המג'יק ללייקרס, ונכנעו לרצונו… כרמלו אנטוני הודיע לדנבר שהוא רוצה טרייד או ש… והם שיחררו אותו. לו אלסינדור (אולי הוא כבר היה קרים עבדול ג'אבר) הכריח את מילווקי לשחררו ללייקרס. אני לא זוכר מקרים בהם קבוצה 'אילצה' שחקן להישאר איתה למרות רצונו.
לפי WREW ששודר לפני שעות ספורות היה זה דווקא לברון ג'יימס שהגיב לקיירי אירוינג שהוא "לא מאשים (אותו), ושהייתי עושה כנראה אותו דבר".
הנהלת הקאבס נמצאת עכשיו בדיונים על כל מיני אפשרויות ("SCENARIOS") בקשר לקיירי, לפי CLEVELAND.COM.
"Two sources told cleveland.com Irving did not want to play with James, who has been the focal point of rumors about a possible departure from the Cavs as a free agent next summer.
"Kyrie informed the Cavs he no longer wanted to play alongside LeBron," said a source with knowledge of the meeting between Irving, Gilbert, and Cavs' leadership. "He wants to be the focal point, a franchise guy.
***לברון הודיע לגילברט דרך סוכנו "לטפל בעניין קרי בצורה שתהיה 'הטובה ביותר לקבוצה' מבלי להתחשב בלברון ג'יימס"
העונה האחרונה של קיירי היתה הטובה ביותר שלו בקאבס כשהוא קלע 25.2 נק' למשחק ב47.3% מהפארקט (כולל שלשות).
הקאבס חייבת לאירוינג 18.9 מיליון לעונה הבאה. כרמלו אנטוני? ישתכר 26.2 מיליון ועוד 15% "TRADE KICKER" אילו נעשה טרייד איתו. ז"א שלפחות צ'נינג פריי (7.8 מיליון) יהיה חייב להיות חלק מהעיסקה. כמובן שאם קיירי היה נשאר בקאבס, הוא יכול היה לדרוש SUPER MAX של 200+ מיליון עוד שנתיים.
כמובן שבקשתו של אירוינג (המסתובב עתה באסיה כנציג 'נייקי') מאיר אור חדש על ההתלחשויות שדריק רוז נמצא בשיחות עם הקאבס.
כמה מסקנות בקשר לקאבס:
Salary | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Rk | Team | 2017-18 | 2018-19 | 2019-20 | 2020-21 | 2021-22 | 2022-23 |
1 | Portland Trail Blazers | $138,185,990 | $127,156,546 | $125,283,626 | $71,966,492 | ||
2 | Cleveland Cavaliers | $127,998,668 | $128,784,951 | $81,144,580 | |||
3 | Washington Wizards | $123,011,038 | $125,131,442 | $69,793,646 | $57,241,014 | ||
4 | Charlotte Hornets | $117,263,796 | $116,377,251 | $73,690,297 | $47,891,851 | ||
5 | Detroit Pistons | $110,477,753 | $103,579,884 | $76,018,582 | $34,025,601 | ||
6 | Milwaukee Bucks | $109,988,698 | $79,488,332 | $66,578,903 | $33,941,917 | $1,865,547 | |
7 | Oklahoma City Thunder | $108,832,899 | $108,393,118 | $31,176,197 | $27,528,090 | ||
8 | Minnesota Timberwolves | $108,133,758 | $89,883,980 | $58,188,080 | $22,069,486 | ||
9 | Memphis Grizzlies | $104,216,882 | $96,305,464 | $87,831,480 | $34,504,132 | ||
10 | Houston Rockets | $101,738,796 | $68,988,628 | $68,025,858 | |||
11 | Golden State Warriors | $98,950,430 | $104,882,602 | $61,075,945 | $43,006,362 | $45,780,966 | |
12 | Los Angeles Lakers | $98,277,385 | $50,881,422 | $52,141,065 | $18,057,119 | ||
13 | New York Knicks | $96,877,591 | $98,810,545 | $64,346,180 | $25,151,578 | ||
14 | Boston Celtics | $95,553,628 | $91,168,839 | $88,997,244 | $49,802,227 | $92,857 | $92,857 |
15 | Miami Heat | $88,821,221 | $99,121,196 | $69,010,368 | $5,115,492 | ||
16 | New Orleans Pelicans | $87,248,829 | $64,612,737 | $60,494,255 | $28,751,775 | ||
17 | Indiana Pacers | $86,689,695 | $79,892,609 | $29,588,235 | $27,572,225 | $2,245,400 | |
18 | Utah Jazz | $85,466,067 | $58,928,288 | $29,856,547 | $34,512,842 | ||
19 | Orlando Magic | $84,726,622 | $74,636,311 | $47,056,440 | $24,362,566 | ||
20 | San Antonio Spurs | $84,599,348 | $66,365,865 | $25,599,567 | $3,516,284 | ||
21 | Sacramento Kings | $84,183,785 | $74,550,836 | $45,597,961 | $17,105,787 | ||
22 | Philadelphia 76ers | $83,972,126 | $41,193,027 | $25,903,960 | $15,954,484 | ||
23 | Dallas Mavericks | $81,298,591 | $67,981,734 | $39,825,527 | $5,686,677 | ||
24 | Brooklyn Nets | $80,906,514 | $70,447,646 | $33,433,460 | |||
25 | Atlanta Hawks | $77,998,567 | $56,928,689 | $56,042,190 | $19,637,302 | ||
26 | Phoenix Suns | $74,688,823 | $74,437,719 | $35,973,240 | $8,930,242 | ||
27 | Chicago Bulls | $74,563,224 | $48,192,972 | $23,859,211 | $14,260,528 | ||
28 | Toronto Raptors | $61,811,824 | $53,261,230 | $53,746,477 | $31,612,190 | ||
29 | Los Angeles Clippers | $61,593,497 | $53,185,099 | $2,500,725 | |||
30 | Denver Nuggets | $56,733,272 | $49,114,139 | $16,519,779 |
מתן
22 יול 2017 04:40:05מה הקטע האומלל הזה לדחוף את הלייקרס לטור שברור מאוד לא קשור אליהם אולי תעשה טובה ללייקרס לעצמך ול קוראי האתגר ותעזוב אותם אני מבין שכואב לך שהם חוזרים סופסוף אבל די!!!!!!
מנחם לס
22 יול 2017 05:26:21יא חתיכת דביל. הכנסתי אותם רק בגלל שכולם טוענים שפול ג'ורג' עובר אליהם בשנה הבאה והוא אמר היום לספורטס אילוסטרייטד – "NOT SO FAST"
אור
22 יול 2017 13:14:39אתה מאמין לפול ג'ורג'? זה לא שהוא יגיד "כן בסוף העונה אני עוזב ללייקרס"
פומה
22 יול 2017 14:11:27כל המוציא דבר קחלה מפיו ….
הטור נחמד אגב,חא קשור לכלום …ומעיד שאתה מתקשה לראות את נתמונה הכוללת.
כשמעירים לך אז התגובה קללות….
אחלה שליטה עצמית ….מרחם על אלו שקוראים ומגיבים לך.
מנחם לס
22 יול 2017 17:16:34אתה אחד הדבילים הגדולים ביותר שעושה בדיוק מה שעושים אלה שאתה מרחם עליהם. היית עושה לי טובה גדולה אילו עפת מכאן קיבינימאט ולא תחזור יותר. יש וואללה, יש דבאזר. עוף מכאן יא חתיכת פוץ.
מתן
22 יול 2017 05:42:37היי היי לא צריך להשתמש במילים כאלה laker hater
מנחם לס
22 יול 2017 05:57:23ולם טוענים שאני אוהד לייקרס סמוי
נדב
22 יול 2017 07:12:00אה זה הולך כמו ברווז…
נדב
22 יול 2017 07:12:44אם … זה הולך כמו ברווז
אסף 2.0
22 יול 2017 06:08:30כידוע, המנטור של קיירי ארווינג הוא קובי בראיינט.
כבר ציינו את זה עכשיו – קובי בראיינט עשה מהלך דומה לפני כמה שנים, עם "בקשת טרייד" מהלייקרס, כדי לנענע את המערכת. דבר שלא קרה כמובן, ואחריו קובי המשיך לעוד 3 פיינאלס.
לא מן הנמנע שזו המטרה של KI. להבהיר מעכשיו, למי תהיה שייכת הקבוצה אחרי שלברון עוזב. מתוך רצון לחזק אותה דרך עזיבה לא שלו – אלא טרייד על לברון ג'יימס.
בכל מקרה, קיירי לספרז (כמו שהדיווח של woj אומר), הוא חלום רטוב, וסיכוי טוב להדיח את גולדן סטייט כבר העונה. ואז גמר קיירי נגד לברון… אולי זו המזימה של שניהם…
עד כמה שאני בעד מהלך כזה – אני מטיל ספק בכל מה ש-woj מדווח על קליבלנד ולברון ג'יימס בפרט, הוא נוטר שנאה לאיש והדיווחים שלו מוטים בקשר אליו ולסביבתו. תכלס גם אין תמורה ראויה שהספרז יכולים לתת עבור סופרסטאר כמו ארווינג, שהקאבס יסכימו לקבל. אבל רק לפנטז… תענוג.
פומה
22 יול 2017 14:13:52קיירי לא מתאים לשיטה בסן אנטוניו .
לא מאמין שיסתגל אליה .
IDO
22 יול 2017 06:09:362 נקודות:
1.האם מה שאתה טוען שהעונה סגורה וג"ס לוקחת עוד תואר מבלי ששוחק משחק אחד?
2. איך לעזאזל פורטלנד משלמים 138 מיליון? זה פאקינג 4 משגורות מקסימום!!
דובי
22 יול 2017 06:25:18והוויזארדס מה?
מנחם לס
22 יול 2017 06:20:57גם אני לא מבין מה קורה בפורטלנד ולא בא לבדוק. אבל הנתונים ישר מהרפרנס של ה-NBA
גיא הרשע
22 יול 2017 06:27:12ב-2 מילים:
דן גילברט.
קיירי יודע שלברון עוזב,
והוא ממש לא רוצה להיות שחקן בקבוצה של גילברט.
חכם.
פומה
22 יול 2017 14:17:32לדעתי לברון תיכנן את הריסת הקאבס,כבר כשהגיע אליהם עם צירופו של בלאט , עזרו לו לקחת אליפות הוא התנה את המשך דרכו בחוזים מפוצצים ,והכל כדי לרושש את גילברט ולמנוע ממנו הקמת קזינן ,
לדעתי לברון תיכנן הכל באמנות , והתפוצצות הצרסקות הקבוצה שתקועה עם חוזי ענק קרובה.
מנחם לס
22 יול 2017 17:18:21איך מעיפים את האידיוט הזה מכאן?
בילבו באגינס
22 יול 2017 23:41:39או שפשוט יותר להקשיב למה שהוא אומר – לא רוצה לשחק עם לברון. לא זכור לי שהיה כזה מקרה בהיסטוריה. המלך הוא אחד השנואים
Berch
22 יול 2017 06:55:23רק לבאר בול יצליח להרים את המוראל בחדר ההלבשה של הקאבס
רק לבאר בול ידע לדבר עם קיירי ולהסביר לו שהכי טוב לו בעולם
רק לבאר בול יודע לקדם צעירים למעבר לרמתם (גם פופ, אבל שונה)
ולקאבס אין ג'נראל מנג'ר….. אהם….
הכתובת כבר כתובה על הקיר !!! תתעוררו !!!!!
איתי
22 יול 2017 07:07:03קדימה קיירי לספרס!!!!!!!
גיא הרשע
22 יול 2017 07:33:55ALL IN של גילברט:
קיירי + לאב + תומפסון + שאמפרט
תמורת
קונלי + גאסול + פארסונס.
קליבלנד מקבלים סיכוי.
ממפיס מקבלים כוכב צעיר (קיירי צעיר מקונלי ב-4 שנים) וחסכון של 6 מיליון.
בכל מקרה ממפיס לקראת בנייה. ככה הם נפתרים מהחוזה הכבד והבעיתי של פארסונס.
אני חושב שממפיס היו לוקחים טרייד כזה ב-2 ידיים בלי למצמץ.
הקאבס?
צריך להיות באמת מוכן לקחת סיכונים בשביל להסכים לקחת את החוזה של פארסונס.
אסף 2.0
22 יול 2017 07:53:18מארק גאסול יפרוש בממפיס. זה לא יקרה ולו רק מהסיבה הזו.
הדיבור העכשווי על העיסקה המשולשת עם הניקס ופיניקס נשמע הכי הגיוני. קיירי לניו יורק, כרמלו אנתוני ואריק בלדסו לקליבלנד (האחד חבר של לברון, והשני גם + מיוצג ע"י אותו סוכן), ופיניקס תקבל את הצרפתי של ניו יורק, בחירות דראפט, עוד כמה חלקים משלימים.
והאמת? עיסקה משתלמת לכולם. אפילו נותנת לקאבס הזדמנות טובה לעוד סיבוב על התואר. בלדסו וכרמלו הם תמורה מעולה לאירווינג.
אני בינתיים ממשיך לפנטז על קיירי בספרז…
חגי - התותח הקטמוני
22 יול 2017 11:27:27אתה באמת רואה את ממפיס עושים ניתוח לשינוי הDNA. אחרי הקיץ האחרון החוזה של קונלי נראה שפוי מאוד. ולוותר ככה על גסול? אחרי שיש כבר סוג של שיטה. אני מקווה שממפיס חכמים יותר מזה.
גיא הרשע
22 יול 2017 11:37:04טרייד כמו שכתבתי, הוא בגדר מדע בדיוני.
אין מצב ש-GM כלשהו לוקח את החוזה של פארסונס,
כרגע אחד מהחוזים הגרועים בליגה.
ממפיס?
עבורם טרייד כזה מאפשר לחסוך 6 מליון העונה, להצעיר את הקבוצה, ואולי אפילו לשמור את ג'מייקל גרין.
צריך לזכור –
קיירי צעיר מקונלי ב-5 שנים, עם חוזה נוח יותר בשנתיים הקרובות, ועם תקרה גבוהה בהרבה.
חגי - התותח הקטמוני
22 יול 2017 11:41:26בעיניים המאוד לא מעמיקות שלי – ממפיס דומים מאוד לספרס בהקשר ההתנהלותי – ללכת עם שיטה ועם כוכבים שהם יודעים מי הם ומה הם זה כולל ריצות לטווחים ארוכים. – וזה כולל הגנה קשוחה מאוד וכדורסל יחסית שמרני. לא יכול לראות את הטרייד הזה ממשיך את המסורות הזו.
גיא הרשע
22 יול 2017 11:48:17בגדול, אני מסכים אתך.
אבל –
קודם כל צריך לזכור שממפיס זו קבוצה שמסורתית לא משלמת מס.
זה אומר שהחוזה של פארסונס יושב להם כמו עצם בגרון, ומונע כל יכולת לשמור על שחקנים צעירים שמתאימים לחזון של הקבוצה (ע"ע ג'מייקל גרין).
קונלי בן 29, גאסול יחגוג בינואר 33.
טרייד שכזה ייאפשר להם לתקן את טעויות העבר.
חגי - התותח הקטמוני
22 יול 2017 12:08:59גיא בלי קשר לדיון הזה – אלא לדיון אחר שהיה לנו לא פעם: אתה עדיין חושב שלברון הוא חבר טוב לקבוצה?
גיא הרשע
22 יול 2017 12:16:43קראת את מה שקיירי כתב, בקיץ האחרון אחרי ההפסד לגולדן סטייט?
https://twitter.com/BenGolliver/status/874489094084075520
את דעתי כתבתי. אני חושב שקיירי מקדים תרופה למכה.
מברבור שחור
22 יול 2017 13:50:02צריך מוח חריף מאוד וגם דמיון סופר מפותח לחשוב על הטרייד שרשמת…
אפשר גם לעשות יופי של טור על האופציות של קליבלנד
מתן
22 יול 2017 08:02:02עצה לניו אורלינס תעבירו את קאזינס תמורת קיירי ו קליבלנד תעביר את לאב תמורת רכז כלשהו
סוסמעץ
22 יול 2017 08:17:15דוק תודה רבה
ממש כיף לקבל את המאמרים שלך על הבוקר
קיירי בספרס זו תחרות של ממש ללוחמים
קומבינציות אחרות שתוארו פה, ממש אינן מדגדגות את האליפות
אסף
22 יול 2017 19:46:09השאלה מה יש לספרס להציע עליו…
סתםפאקראחד
22 יול 2017 08:36:13טוב שיש לך אתר משלך מנחם, כי קשה לי להאמין שמישהו אחר היה מאפשר לך לפרסם את ההזיות שלך כל בוקר מחדש. זה אשכרה נשמע כמו רצף מחשבות של מישהו בזמן שהוא עושה כושר או משהו.
מנחם לס
22 יול 2017 17:23:41רק עבור זה פתחתי את האתר. גם אתה יכול. אבל ייכנסו לך 5 גולשים בחודש.
צביקה
23 יול 2017 08:18:20+1!
שי אבן צור
22 יול 2017 09:57:04טרייד של לברון יהיה רעידת אדמה והמהלך הכי נכון מבחינת הקאבס:
1. קליבלנד תקבל ה-מ-ו-ן עבורו ותוכל להיכנס לעידן פוסט לברון מצוידת בכלים טובים שיאפשרו לה לשמור על מקומה בצמרת כי קיירי ולאב – ששיתפו פעולה עוד ב uncle drew – יישארו בקבוצה.
2. תקנו אותי אם אני טועה אבל לא נראה לי שאיזשהיא קבוצה עשתה אי פעם טרייד על שחקן בסדר גודל של הר ראשמור. זאת תהיה פגיעה אנושה במורשת שלו וזאת תהיה הנקמה המושלמת של גילברט שתוגש קרה כמו שצריך.
אשך טמיר המקורי
22 יול 2017 10:14:37הם ח-י-י-ב-י-ם לעשות טרייד על הלפלופ, למרות שישנה שנה בחוזהו וברור שהוא רוצה ללייקרס (או קליפרס אם יהיו מספיק חזקים השנה), אז מי שתיקח אותו תשכירו לשנה אחת ואז תפסיד הכל.
שי אבן צור
22 יול 2017 10:28:17המשפט האחרון שלך תפור על הקליפרס 🙂
גור גולן
22 יול 2017 11:32:03הגדרה במילון
אסף 2.0
22 יול 2017 10:54:57אתה זוכר, שי, שללברון יש no trade clause?
כך שמאונט ראשמור צריך להסכים בעצמו לכל טרייד. זאת אומרת, כל מוחמד בליגה צריך לבוא אל ההר.
שי אבן צור
22 יול 2017 14:31:22לא הייתי מודע לעובדה הזאת. באסה להם, הם בבעיה.
אני במקומם הייתי פונה אליו ושואל לאן הוא היה רוצה לעבור כבר עכשיו ומציג את זה כאילו זה היה רצונו של לברון.
בכל מקרה, גילברט לא יקבל את הנקמה שלו.
מנחם לס
22 יול 2017 17:27:42לא בטוח שזה נכון. לברון לא היה משפיל את עצמו עם בקשה כזאת שמתאימה רק לשחקנים כמו כרמלו
מתן גילור
22 יול 2017 12:16:59ברור שעשו. על כרים, על לברון עצמו (סיין אנד טרייד), על ווילט אאל"ט.
גיא הרשע
22 יול 2017 12:21:31טרייד שלא על דעתו של הכוכב שעבר?
נדיר.
שאקיל למיאמי.
לא זוכר מקרה עדכני נוסף של כוכב בכזה סדר גודל שעבר בטרייד שלא על דעתו.
מתן גילור
22 יול 2017 13:16:21אי אפשר לעשות טרייד על לברון שלא על דעתו.
ברוך רובין
22 יול 2017 16:10:25גימי באטלר קאזינס ופול לא בסדר גודל של שאקיל אבל בהחלט אולסטארים.
אסף
22 יול 2017 19:47:40לייקרס על שאקיל למיאמי היה סוג של קרוב לזה, הוא די היה עוד בשיאו בעת ביצוע בטרייד לא?
חגי - התותח הקטמוני
22 יול 2017 10:12:24תודה רבה מנחם.
מעניין אותי כמה תרגיל יש כאן וכמה זה באמת רצון לעזוב. מה שבטוח זה שתי דברים: 1 במצבת השחקנים הנוכחית לברון יגיע עוד פעם לגמר. 2 חדר ההלבשה של הקאבס הוא רעל אחד גדול.
מה שניחם אותי באליפות שהקאבס גנבו בשנה שעברה (כן כן קראתם נכון גנבו) זה שיש שם שחקנים שאפשר מאוד לחבב ולפחות להם תהיה טבעת אחת – קיירי, לאב פראיי הם שחקנים שאני יכול להתחבר ולהזדהות איתם. אבל מה לעשות שמי שמוביל שם את העניינים הם אנשים מאוד לא סימפטיים… ומה זה אומר על לברון כחבר לקבוצה וכמנהיג?!
זה מרגיש קצת כמו מכבי של פעם ברור לנו כבר מי תהיה אלופה ובמצב הנוכחי אין אף קבוצה שיכולה לדגדג אותה – כולל מעבר של קיירי לספרס… הכיף עובר דווקא לעונה הרגילה לפני שהלוחמים מתחילים לדרוס את כולם.
אשך טמיר המקורי
22 יול 2017 10:13:14כמו שתמיד אמרתי. הקאבס מישכנה את העתיד שלה והצילה את העכבר שקפץ מהיאכטה במיאמי, בתמורה לכמה שנים של אליפויות מזפח ואליפות אחת בפוקס מטורף (ושביקה של ג"ס, והתערבות בוטה של הליגה).
וזאת במקום לבנות קבוצה צעירה, רעננה ועל יסודות טובים סביב קיירי, וויגינס ותחת בלאט.
קבוצה כזו הייתה רצה שנים רבות בצמרת והולכת ומשתבחת, ונותנת פייט לג"ס גם בלי המסחרה של לברון בכוכבים וכוכבים מזדקנים, וזאת בגלל שהיא הייתה קבוצה של בלאט – הגנה רצחנית, מקסימום מאמץ ומיקסום יכולות, וזיהוי חולשות היריב.
אבל הם בחרו להציל את העכבר, שבעבר קפץ כבר מספינתם, וגזרו על עצמם כליה בתמורה לזהב של שוטים (יצאה להם אליפות בפוקס).
עכשיו הגיעה עונתו הקבועה של העכבר לקפוץ שוב, והוא מחפש קורבן חדש אליו יביא את מחלת הדבר אותה הוא נושא עימו.
חגי - התותח הקטמוני
22 יול 2017 10:18:29+ מלא
רק שכלשברון דופק לך על הדלת אין מצב שאתה מסרב לאף אחד לא היה את הביצים לעשות את כולל פופ.
שי אבן צור
22 יול 2017 10:42:00100+
מי היה מוותר על לברון?
Niro
22 יול 2017 10:42:23כמה בנאדם יכול להיות מלא שנאה,
אף אחד לא היה עושה את זה אחרת.
אליפות אחת שווה הרבה יותר מ10 שנים רצופות של פליאוף.
אסף 2.0
22 יול 2017 10:57:56חד משמעית.
הנראטיב שנחקק הוא: לברון ג'יימס הגיע לקילבלנד. "הבן האובד" חזר הביתה. ובסדרה הירואית, כשהוא מוביל בכל 5 הקטגוריות הסטטיסטיות, דבר שלא קרה מעולם באף סדרה (וגם לא יקרה), ומול הקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה – הביא לקבוצה את האליפות הראשונה שלה, ושבר את קללת ה-50 שנה של קליבלנד.
love it or hate it, זה הסיפור.
חגי - התותח הקטמוני
22 יול 2017 11:13:57מה שזה אומר למעשה שנרטיבים בצורתם הזולה כמו שמספרים אותם אוהדים למינהם – הם דבר אשר האמינות שלו מוטלת בספק רב ושאל למישהו להתפתות ולהטות לזה אוזן אלא ללכת ולבדוק בעצמו.
אסף 2.0
22 יול 2017 12:09:34prove them wrong.
הקהל וההיסטוריה בפירוש יעדיפו את הסיפור ההישגי וההוליוודי של הגיבור הגדול, על תירוצים חמוצים של "קבוצת ה-73 נצחונות שהפכה למפסידנית ה-3-1". מה שגם שבניגוד למיתוסים, האמינות כאן מוחלטת. כל העובדות אכן התרחשו.
מנחם לס
22 יול 2017 17:31:18בדיוק כך
אדם אחד
23 יול 2017 23:31:52@אסף 2.0 – +100!
תיארת את המיתוס בדיוק!
וכשחושבים על זה,
המיתוס קרה באמת. ככה זה היה.
אפשר לא לאהוב את LBJ.
אבל אי אפשר לקחת ממנו את הטבעת של 2016.
עומר
22 יול 2017 15:45:54יכול להיות שאתה צודק. ויכול להיות שכמו כל פרוייקטי הבנייה בליגה הזה, הם לא היו מגיעים לשום מקום, או מגיעים לכמה גמרי מזרח ואיזה גמר אחד.
אפילו אוקלהומה עם 3 כוכבי על, עם חוזים של רוקי, הגיעו לגמר רק פעם אחת.
קיצר, במקום זה קיבלו 3 גמרים ואליפות שלא זכו בחיים.
עדיף אליפות ביד, מ 15 אליפויות על העץ…
כדור הרעם
22 יול 2017 10:20:33פול ג'ורג' דפוק.
אי אפשר להגיע לשום דבר לצד ווסטברוק -שחקן הכדורסל הכי חמור בהיסטוריה.
אם הוא היה עובר לפורטלנד, יחד עם ליליארד ומקולום הוא היה יכול להגיע רחוק מאוד.
אשך טמיר המקורי
22 יול 2017 10:33:041000+
רק שלדעתי לא היה לו שום דבר להגיד בעניין, הוא צריך לבלוע את הלקרדה שהאכילו אותו לשנה ואז לעבור שוב
מנחם לס
22 יול 2017 17:34:58אילו קראת את המאמר ב-SI (לצערי, אשך, זה באנגלית ולא בא לי לתרגם) היית למד שג'ורג' כבר מאוהב בעיר. הוא שכר בית ליד אגם, ועוד מימי ילדותו ההובי הגדול ביותר שלו הוא שיט על אגם ודיג. בינתיים היו לו רק דברים נלפאים לומר על העיר, קבלת הפנים, והאהבה בה נתקבל ע"י כמה חברי קבוצה שנשארו בעיר. OKC – ג'ורג? בינתיים LOVE STORY
עידו גילרי
22 יול 2017 11:05:29זה לא כאילו היתה לו מילה בנושא. הוא יוכל לבחור מה שהוא רוצה בסוף השנה.
Niro
22 יול 2017 10:39:27כרמלו, ניקטילנה (או איך שלא -קוראים לו) ובחירת דראפט של שנה הבאה, בתמורה לקיירי ופריי
הייט-אשברי
22 יול 2017 10:50:48ומה כתבתי אתמל בתגובה לכותרת של הגולש הצעיר אורי
" המורה– לברון ג׳יימס " ? למה הוא מורה ומה הוא לימד את חבריו לקבוצות ?
I rest my case
captain beefheart
22 יול 2017 10:58:01מה שלא יקרה – ל"מורשת" של לברון נוספה עוד כוכבית עגומה ביותר. הסטאר שלצדו הודיע קבל עם ועדה שהעץ הזה עושה יותר מדי צל.
קליבנד אוכלת את הרעל שהיא עצמה בישלה עם הגלאקטיקוס המגעיל שבנתה לפני שלוש עונות. ה"סטאר קווליטי" היחידים שהיא יכולה להנחית עכשיו זה וטרן חביב שלא יודע לנצח בפלייאוף ולא חולם על אליפויות (כרמלו) או פרוספקט לשעבר שהיום הוא ידוע עצב וחולי ומשומש כמו קונדום במושב האחורי של המונית של מומי (רוז).
אשמח לצפות בשקיעה שלהם בעונה הקרובה, תוך שאני נהנה מליגת NBA משובחת בצד המערבי.
גור גולן
22 יול 2017 11:33:11+1
אשך טמיר המקורי
22 יול 2017 13:12:552+
גיא הרשע
22 יול 2017 11:00:47תיקון קטן לכל מי שכתב "צריך להעביר את לברון בטרייד".
יש ללברון סעיף NO TRADE.
זה אומר שהוא צריך להסכים להישלח בטרייד, ושהוא זה שלמעשה יבחר את היעד עליו הוא יעבור.
זה גם אומר שהמחיר תמורתו יהיה נמוך מאוד.
INTJ
22 יול 2017 11:00:49http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yauyzej3
טרייד טוב לשני הצדדים
בתכלס, אחרי שקיירי שהוא סופרסטאר ומהשחקנים הטובים בליגה לא רוצה לשחק ליד לברון, לא מבין למה ששחקנים אחרים ירצו לחבור אליו אולי חוץ מחבורת הבננה
מיקי
22 יול 2017 16:58:12לא רע בכלל. רעיון טוב
עגל
22 יול 2017 11:01:16העתקתי מתגובה אחרת. קיירי זרק פצצה רצינית ועוד במועד נוראי מבחינת הקבוצה. אין ספק שיש קרע בינו לבין לברון (אני לא מאמין שהם תיכננו את זה).
מקדים את נפילת הקבוצה בשנה-שנתיים.
מה שהיה קורה גם ככה. אבל עם הבעלים הכי גרוע בליגה ובלי הנהלה קליבלנד בבעיה, וזה גם ככה בלי שהתחזקו בקיץ.
מצד שני לא הכל אבוד מבחינתם, יש מצב לצאת מזה לא מופסדים בגדול (ההצעות של דדי למעלה בפוסט אחר)
הייט-אשברי
22 יול 2017 11:13:51אין ספק שהמקום הטבעי לקיירי היא קבוצה ש:
1. חסר לה פוינט גארד צעיר ואיכותי .
2. היא בחזקת קונטנדרית.
הראשונה שעולה לראש היא הספרס. קיירי יחליק מצויין לתפקידו של פארקר. ופופ כבר יעשה ממנו רכז שמוסר יותר .
הבעיה – אין לס"א נכסים לתת תמורתו . אולדרידג' לא מספיק .
אולי באמת הסלטיקס . קראודר , IT ובחירה של ברוקלין הם תמורה ראויה. קליבלנד צריכה להסכים לזה . האם איינג' יהיה מוכן לזה ? אני בספק רב. בעצם אין לי ספק – הוא יסרב.
מה עם הצרחה של קיירי תמורת ראסל ? אוקיי, קליבלנד תצטרך להוסיף משהו – נניח את שמפארט .
ואז נראה את לברון וראסל משתפים פעולה. יכול להיות fan .
הייט-אשברי
22 יול 2017 11:19:16צ"ל יכול להיות fun
נתן
22 יול 2017 11:20:00הקבוצה הראשונה שעולה היא קליבלנד! הבעיה היא שהוא רוצה להיות הפרנצ'ייז פלייר, איך זה בדיוק מסתדר בספרס?
captain beefheart
22 יול 2017 12:02:49"אני רוצה להיות יותר ב-FOCAL POINT" זו דרך מנומסת להגיד "אני לא רוצה להיות ליד לברון ג'יימס". ברור שפרנצ'ייז פלייר הוא יכול להיות רק במקומות כמו פיניקס או אורלנדו ולא נראה לי שלכך התכוון.
נתן
22 יול 2017 21:10:14נראה לי שאתה מושפע מהשנאה ללברון. קיירי רגיל היה להיות הפרנצ'ייז פלייר, הכוכב של הקבוצה, ועכשיו מוצא את עצמו קצת בצל של לברון. אין ספק שהם לא החברים הכי טובים, אבל זה עדיין לא מחייב הצהרות כאלה. יהיה לו קשה מאד להגיע לקבוצה אחרת שוב כמספר 2.
captain beefheart
22 יול 2017 11:24:15חס ושלום אפילו לא להזכיר ראסל לקאבס
מנחם לס
22 יול 2017 17:39:33ס"א היא 10 מיליון תחת הסף. יצטרכו לשלם לו השנה רק 16. זאת לא בעייה גדולה שאין לה פתרון, ובמקרה הכי גרוע מס מותרות על 6 מיליון
נתן
22 יול 2017 11:21:10אגב, כל ההגמוניה בליגה הולכת להשתנות, חם מהתנור:
https://m.youtube.com/watch?v=ry3bJ6IL0SY
INTJ
22 יול 2017 11:22:33אולי לקליפרס בעסקה משולשת?
Carmel
22 יול 2017 11:27:17קיירי בבלוק של העברות, מחדל ניהולי של קליבלנד, שנרדמו בשמירה. בכל אופן 25 קבוצות מקבלות הזדמנות להתחזק בשחקן על מוכח, בשל, קלאץ פלייר, אחד שעושה את ההבדל.
לפי ההצעות נבין מי מהקבוצות מחויבות לשיפור ומי באמת מתכוונננת לכיוון הטבעת.
אז מי ייתן מה עבור קיירי?
בוסטון – תומאס, קראודר ובחירת דראפט.
פילי – פולטץ, סאריץ ואווקפור
מיני – טיג, וויגנס ובחירת דראפט
מיאמי – דראגיץ, ווינסלאו ובאם
מילווקי – פרקר, מונרו, דלה ובחירת דראפט
סן אנטוניו – גרין, מילס, בחירת דראפט
שרלוט – ווקר, באטום, זילר
קליפרס – בברלי, וויליאמס וגורדן
לייקרס – בול, רנדל ובחירת דראפט
גור גולן
22 יול 2017 11:34:12נציג אוהדי הלייקרס מסכים 😉
דקסטר
22 יול 2017 11:48:44גור אמנם התגייסת אבל עדיין נשארת גור
לונזו בול הוא הסיבה למה הלייקרס יצליחו להעמיס סופרטים בעונה הבאה!
קיירי יהפך את הלייקרס לסתם קבוצת פלייאוף.
הלייקרס ממש לא צריכים לבצע שום מהלך שמעביר שחקנים חוץ מרנדל וקלרקסון.
הם 60 מיליון דולר מתחת לתקרה שנה הבאה ויש ביד מספיק חומר לטרייד גדול במידת הצורך- קלרסקסון רנדל לארי נאנס וזובאק.
וכולם ירצו לשחק עם רכז שקודם כל חושב עליהם ולא על עצמו.
מג'יק אפילו לא עונה לטלפון
Carmel
22 יול 2017 12:51:54קיירי הוא מנייה בטוחה, בול מנייה בסיכון גבוה, קיירי הוא עכשיו בול הוא עתיד רחוק.
כשיש לך יהלום כמו קיירי חובה שלך לנסות להביא אותו אליך, ולהפוך להיות רלוונטי היום ולא בעוד 5 שנים.
עם קיירי ואינגראם הלייקרס יהיו מספיק אטרקטיביים בשוקי הפרי אייגנט העתידי וייהיו האופציה הראשונה לכל יוצאי דיוק.
ואם קוב עומד מאחורי המרד של קיירי אזי לי ברור שמתי שהוא הלייקרס ייכנסו לתמונה.
דקסטר
22 יול 2017 13:00:45מעתיק תגובה ומשפץ תגובה
קיירי הוא לא מניה בטוחה בלייקרס.
זה כיוון אחר ממה שהם מושכים אליו.
השחקנים נתפסו בהתלהבות והרוח החדשה שלונזו בול הביא וכולם רצים על המגרש כמו מטורפים.
מי שראה את הסאמר ליג מבין על מה אני מדבר.
קיירי מתאים ל 90 אחוז מהקבוצות. הלייקרס היא לא אחת מהן.
קיירי ואינגראם לא מושכים אף אחד לבוא אליהם. במה הם שונים משאר הצמדים בליגה?
שלא לדבר על ההשפעה של שאר השחקנים בלייקרס שישחקו בוודאות פחות טוב כאשר קיירי מרכז את המשחק.
לונזו רואה את המשחק בצורה נדירה
החוזה של קיירי לא רלוונטי כי החוזה של בול הוא כמה מיליונים בודדים.
קיירי הוא ממש לא גים צ'נג'ר. זה לברון שהוא גיים צ'נג'ר!
הוא בסך הכל תוספת נחמדה לקבוצה טובה.
אם קיירי הרכז שלך אתה בבעיה. האידיאל זה מה שהיה בקלבלנד. מדי פעם הוא משתחרר לעמדה מס 2 ועושה את הדברים שהוא עושה.
קיירי לא יגרום לרוח חדשה. לא יגרום לאף אחד לבוא. כי הוא בדיוק כמו שאר הרכזים הסקוררים. לא יגיעו לשום מקום לבד. אם לברון לא היה מביא את "המערכת" שלו לקליבלנד הם לא היו קרובים לאליפות גם בעוד 100 שנה. דרמה קווין או לא.. הבחור מבין כדורסל!!! (לברון)
אז במחיר של קיירי ביטלת את האפשרות להביא 3 סופרסטארים.
קוזמה לא יהיה אתו שחקן אלא סתם שחקן. וכל תרבות המסירה והשטף של המשחק יילך בגלל שרצית להביא סוליסט "בחוזה נוח" פאק חוזה נוח יש לנו את החוזה הכי נוח בליגה! חוזה רוקי!!
בגלל לונזו בול אתה יכול לגרום לכל סופרסטאר להגיע- קאזינב יקבל את הכדור איפה שהוא רוצה, לברון יגע בכדור, פול ג'ורג' יקבל את ההזדמנות שלו בקלאץ. לונזו רק רוצה לנצח. קיירי רוצה להיות ה -איש.
הוא לא(!!!!1) משנה שום תרבות הוא בסך הכל עוד שחקן טוב בליגה של הרבה שחקנים טובים.
עגל
22 יול 2017 13:52:55מסכים עם דקסטר לגמרי
יקיר הוא סקור גדול ותו לאו
עדיף ללייקרס מה שיש להם ביד ולחכות לשנה הבאה
עגל
22 יול 2017 13:57:51*קיירי*
בילבו באגינס
22 יול 2017 23:54:30הגזמת עם קיירי שהופך את הלייקרס לקבוצת פלייאוף. לפני לברון הוא לא בדיוק לקח אותם לאנשהו ולטעמי הוא לא יקח אף קבוצה. הוא סקורר עליון וזהו. כרמלו מישהו?
מיקי
22 יול 2017 17:00:29גם נציג הספרס מסכים
מנחם לס
22 יול 2017 17:44:47דקסטר הפתיע אותי לרעה. איפה לונזו ואיפה קיירי. אתה מדבר על רוקי שחלב נישפת משפתיו שלא מסוגל לקלוע או לשמור, נגד שחקן שהוא בין שלושת הפוינט גארד הטובים בליגה (אולי הטוב ביותר)
דקסטר
22 יול 2017 20:27:22מנחם לא יזיק אם פעם אחת תקשיב במקום לחלוב עזים כל היום.
באחד על אחד קיירי יותר טוב אבל מה לעשות שכדורסל זה 5 על 5.
ותוסיף לזה עניינים של תלכיד חיבור כימיה הבנת משחק חברות עמידות לפציעות וכו..
גם לברון לא הגיע הסמול הכי טוב בליגה אבל ידענו מהשניה הראשונה שהוא מיוחד. גם לונזו.
פוינט גארד כמוהו מגיע פעם בדור.
הוא לא צריך לקלוע 20 למשחק. תן לו 10-10-7 ושכל אחד מהחמישייה תקלע יותר ממנו והוא מרוצה.
תרבות המסירה שהוא ישריש בקבוצה ידביק את כולם
במה קיירי יכול להדביק? בעוד דריבל מיותר?
הגיע הזמן שתפסיק להיות רפה הבנה:)
נתן
22 יול 2017 21:13:17הטיעון הכי טוב של דקסטר; הוא ההישגים של קיירי בקליבלנד לפני 3-4 שנים.
הייט-אשברי
22 יול 2017 11:29:46דריימונד אמר לפני מספר חודשים שאחרי סדרת הגמר של 2016 הוא רוצה to annihilate , to destroy , the Cavs . הצליח יפה .
https://www.youtube.com/watch?v=YlLK2VhCitw
אגדה
22 יול 2017 11:42:28זאת השיטה של הגולדן בויז המגעילים,,
גיימונד זה אותו פחדן שהיתקשר לקאפקייק ופירק את היריבה היחידה שלהם במערב ורוצה עכשיו לפרק את כל התחרות בליגה.
הייט-אשברי
22 יול 2017 11:45:47דריימונד בשבילך . Have fun .
הייט-אשברי
22 יול 2017 13:14:26שכחתי לכתוב "פעמיים אלוף NBA " . עוד זכיה אחת והוא ישתווה ללברון.
הימור די הגיוני – הוא יסיים את הקריירה עם יותר טבעות ממנו .
בילבו באגינס
22 יול 2017 23:56:40+100 צדק פואטי שיהיו לו יותר אליפויות מפלופ אחד גדול
אסף 2.0
22 יול 2017 12:14:06אוהדי גולדן סטייט לא למדו משהו מהקארמה? "הקבוצה הטובה בהיסטוריה שאמפילה על ה-72 נצחונות של ג'ורדן"?
בסוף קיירי יעבור לספרז, כמו שהוא מעדיף. ואז יש מצב שאתם לא תגיעו לפיינאלס (אבל לברון כן, כהרגלו).
גור גולן
22 יול 2017 11:37:49האמת שהחתימה של וול תשפיע המון על החלטות שחקנים בליגה ואני לא אתפלא אם בקיץ הבא מצטרף אליו כוכב רציני
אגדה
22 יול 2017 11:46:30אני לוקח בכל יום את וול,פול, ובול לפניי הליצן הזה שחושב שהוא יכול להוביל קבוצה בגלל שהוא לוקח ייעוץ כושל מקובי בריאנט.
*
ארוינג זה שחקן שבלי המלך לא עשה אפילו פלייאוף ואין לו בושה לצאת ככה אחריי שהפסיד למלך שתיי טבעות.
עידו גילרי
22 יול 2017 11:48:25רנדי… התגעגנו.
חגי - התותח הקטמוני
22 יול 2017 11:51:36🙂
יואל
22 יול 2017 12:06:18חחחחחחחחחחח אשכרה רנדי הנעלול
הייט-אשברי
22 יול 2017 13:15:55חחח . על בליינד רנדי .
חגי - התותח הקטמוני
22 יול 2017 12:00:38זכור לי בהיותי בחור ישיבה בגוש קטיף שהיו חבר'ה שהייתה להם חולצה עם הכיתוב: "מי מעז להלחם במלך". אולי שווה להדפיס עוד כמה ושלוח לקיירי (האמת שבקרב ההוא המלך הפסיד אז בעצם זה אולי לא חולצה אפקטיבית כל כך)
לירון
22 יול 2017 15:34:21לא זוכר שהפסיד לן שתי טבעות. כן זוכר שהביא לו אחת
מנחם לס
22 יול 2017 17:48:20עוד רפה הבנה יני רבים בין הגולשים. היחיד המשתווה לקיירי מהשלושה הוא וול.. פול שמנמן בדרך לפרישה ובול צעיר עם חיתול שלא מסוגל לשמור ולא מסוגל לקלוע.
the comedian
22 יול 2017 11:53:09https://www.playbuzz.com/ta11jk10/7-22-2017-8-47-32-am סקר בנושא קיירי
שמייקל
22 יול 2017 12:19:20אני חושב שטרייד מול הסלטיקס סבער בתמורנ לאייזאה ואל הורפורד. הסלטיקס יודעים שלאייזאה עש אולי 3 4 שנעם לתת ברמה הנוכחית ואצל אל הורפורד זה מצב דומה. שני שחקנים של כאן ועכשיו שמתאימים לשאיפות של הקאבס. קיירי בבוסטון יתן כוכב אמיתי שאפשר לבנות סביבו קדימה. החוזה של הורפורד כבד אס יצטרכו התאמות לעוד טריידים יבואו. לאב לניקס תמורת כרמלו וווייד יוכל גם להגיע
אסף 2.0
22 יול 2017 12:51:49בבוקר ציינתי את קובי בראיינט, בתור המנטור של ארווינג. ומהלך דומה שקובי עשה, "רוצה טרייד", כדי לסלק את שאק.
בינתיים יש דיווחים שקובי אכן עומד מאחורי העצות האלה לארווינג. מה שנותן הגיון באמירה של ארווינג – "אני רוצה להיות האלפא-דוג של קבוצה". כלומר, של קליבלנד – בלי לברון. לדחוק את לברון כבר עכשיו מחוץ לקבוצה.
אם באמת קובי עומד מאחורי זה, סיפור טוב. לא רק שלברון מאפיל עליו כשחקן, הוא עוד הולך לקחת לו את הלייקרס בקרוב. הכל ספקולציות, אבל "נקמתו של קובי" נשמעת מוצלחת במיוחד, כדי להעביר את הזמן עד שתתחיל העונה.
רועי ויינברג
22 יול 2017 13:19:01טור פנטסטי. אני לא יודע כמה הקליפרס יעד ריאלי, אין להם כל כך מה להביא תמורת אירווינג בהנחה שגריפין נשאר (דיאנדרה לא מספיק, גלינארי רק חתם שם).
לדעתי יש 3 יעדים אפשריים לקיירי:
אחד, כמו שכתבו מעליי, זה ניו יורק. בלדסו וכרמלו אנטוני יגיעו לקליבלנד, אולי יחד עם בחירת סיבוב ראשון כלשהי (מוגנת לוטרי), אירווינג וג'ראד דאדלי לניו יורק, ופניקס תקבל את ניטיליקינה, שאמפרט, פריי ואוקווין. ביצוע אפשרי רק החל מה-4.8.
במקרה הזה, קליבלנד מקבלת רכז מצויין (הטוב ביותר שיכולים לקבל בטרייד) ועוד סקורר נהדר לספסל. ניו יורק, עם צמד של אירווינג ופורזינגיס, תהיה קבוצת פלייאוף כמעט במיידי, ופניקס מקבלת רכז מבטיח, חוסכת משכורת לטווח ארוך ועוד טרייד צ'יפ בדמות אוקווין שיכול להיות שווה בחירת סוף סיבוב ראשון בבוא היום.
אופציה אחרת, שגם היו לא מעט דיונים עליה, היא מילווקי. אירווינג ופריי על ג'בארי פארקר, ת'ון מייקר וגרג מונרו (או מת'יו דוולדובה ודי ג'יי ווילסון). ככה למילווקי יש קבוצה שהיא טופ 3 במזרח עם אירווינג, מידלטון והפריק, וקליבלנד מקבלת הכנה לעידן פוסט-לברון: מפנים מקום מתחת לתקרה עם החוזה של מונרו, או שמקבלים רכז פותח לגיטימי ועוד שחקן עם פוטנציאל לא רע, ועוד שני שחקנים שיכולים להיות כוכבים בעתיד – מייקר המאוד מבטיח ופארקר.
האופציה שאותי הכי מסקרנת היא השלישית, דנבר. אירווינג וג'יי אר סמית' עוברים לקולורדו תמורת ווילסון צ'נדלר, קנת' פאריד, גארי האריס, ג'מאל מארי ועמנואל מודיאיי. האריס היה נפלא העונה והוא שדרוג ב-2 צדדי המגרש על סמית' בצורה משמעותית כבר עכשיו. בנוסף יש 2 בחירות טופ 10 מ-2015 ו-2016 שיכולות להתפתח למשהו טוב, ביחוד מארי, וילסון צ'נדלר שיכול להתאים ליד לברון וקנת' פאריד, גבוה מחליף טוב. בתמורה, הקאבלירס נפטרים מהחוזה של ג'יי אר סמית'.
מה דנבר מרוויחה מזה? שחקן כמו אירווינג יכול להיות מושלם לצד פליימייקר כניקולה יוקיץ' ושחקן חכם בדמות פול מילסאפ. חמישייה של אירווינג, JR, סמול פורוורד כלשהו, מילסאפ ויוקיץ' היא חמישייה שיכולה להגיע למקום 4-5 במערב רק השנה ותשתפר עם הזמן, כשיוקיץ' ואירווינג רק בעלייה.
אפלטון
22 יול 2017 13:58:13דנבר זה רעיון מעניין לאללה. מילווקי פחות אהבתי. עדיין חושב שהניקס זה היעד הריאלי, כשגם קליפרס יכולים לתת כמה נכסים יפים שיעזרו לקאבס כבר עכשיו.
אפלטון
22 יול 2017 14:02:58ומה שהכי מעצבן מבחינת קאבס (ולברון). שאם קיירי היה מודיע מוקדם יותר טרייד של פול תמורתו היה הכי פשוט בעולם ו-win win לכולם.
תזמון פשוט גרוע מבחינת הקאבס ומבחינת קיירי
אפלטון
22 יול 2017 14:08:22רועי סתם לדוגמא על נכסים שהקליפרס יכולים לתת: בברלי, וויליאמס, דקר ובחירות דראפט. אלו שחקנים שיכולים לעזור לקאבס כבר עכשיו, בחוזים מצוינים. אולי יהיה אפשר להשיל גם את החוזה של שאמפרט על הדרך.
בכל מקרה אלו פרוספקטים שיעזרו בהווה יותר ממה שדנבר ומילווקי יכולים לתת.
עומר
22 יול 2017 15:59:43יש שמועות שזה כבר קרה מזמן, לפני הדראפט עוד.
http://www.nba.com/article/2017/07/21/kyrie-irving-seeks-trade-cavaliers-chance-be-leader
נראה לי הבעייה המרכזית מבחינת קליבלנד, זה שאין להם GM בזמנים האלו
רועי ויינברג
22 יול 2017 16:07:54מסכים, הכל מתחיל בניהול
אוהד ס"א
22 יול 2017 13:52:28לס:א אין מה למכור. קאווי לא למכירה וארווינג לא יהיה אלפא דוג בשום תסריט. רוצה להצטרף ךצוות אהלן וסהלן. לא יקרה
הערבי
22 יול 2017 14:17:56"הליקרס שולחים את קלארקסון דנג ורנדל תמורת לברון.
לברון לא מסכים בהתחלה אבל קובי מתקשר אליו פייס טיים ואומר לו שהוא COMING BACK ומוכן לעלות מהספסל בתפקיד BILL WALTON ועל חוזה מינימום.
באותו הרגע מכניסים את PG13 לשיחה והוא אומר להם I'M COMING
לבאר בול עולה לשיחה ואומר שהוא לא התכוון להעליב אותו והכל היה יחצנות. הליקרס מנצלים את מה שנותר בתקרת השכר להבאת קאזנס".
אוהד הליקרס קם משנתו עם זיקפה.
מתוך -יומנו של אוהד ליקרס מצוי- מאת מנחם לץ (האלתר אגו מנחם לס)
the dud
22 יול 2017 14:48:49אני במקום הקאבס הולך על בוגי ניו אורלינס
מחתים את דרק רוז
ומתפלל שוויד יגיע מתי שהוא
1.דרק רוז
2. וויד \סמית \ קורבר
3. לברון
4.לאב
5.בוגי
6 . תומפסון
נשמע לי כמו אופציה לדגדג את גולדן סטיין
Ghost Dog
22 יול 2017 14:53:08בשנה הבאה אוקלהומה תפתיע את כולם, גמר מערב לפחות.
Ghost g
22 יול 2017 14:53:21בשנה הבאה אוקלהומה תפתיע את כולם, גמר מערב לפחות.
עידו גילרי
22 יול 2017 14:58:17לא חושב שזה יהיה כל כך מפתיע.
אופיר נ
22 יול 2017 15:21:46הקלידו את התגובה כאן…
בירדמן
22 יול 2017 15:45:41אם דוראנט וכספי מוכנים לוותר על כסף בשביל טבעת, לדעתי גם לברון צריך להיות מוכן לכך. משכורת לכל החיים מנייקי – יש, כסף בבנק – יש. למעשה כמו דונלד טראמפ וסטיב ג'ובס בזמנו, לברון צריך לשחק תמורת דולר בשנה.
בירדמן
22 יול 2017 15:46:28ואז יהיה כסף לכוכב נוסף.
עידן
22 יול 2017 15:47:58יש שמועות שאמיר פיי גוטמן טבע בחוף בעתלית.בויקיפדיה כבר עדכנו את הטטוס שלו למת
עידן
22 יול 2017 16:14:00החזירו את הסטטוס לחי אבל הוא במצב אנוש בבית חולים
עומר
22 יול 2017 15:53:09אני לא בטוח לגמרי שזה בגלל לברון, מספיק לראות את מה שקיירי כתב ואמר עליו בעבר.
קליבלנד פשוט התנהגה גרוע בקיץ הזה. אפס חיזוק, לכמעט כולם ברור שלברון עוזב שנה הבאה, ומשאיר קבוצה עם חוזים מנופחים שהוא סידר לחברים שלו. קיירי רואה את זה, ולדעתי קיווה לקבל הבהרות (גם מלברון) מה קורה שנה הבאה. שהבין שהוא הולך להתקע עם גילברט ואיזה בובה שהוא ימנה, בקבוצה שתעשה ברוקלין, הוא החליט שלא מתאים לו.
זאת התיאוריה שלי כמובן, והיא הגיונית מאוד. איך שקליבלנד התנהגו הקיץ זאת דוגמא לאיך להרוס קבוצה. לפי דעתי גילברט מחריב את הקבוצה, ולא כל כך אכפת לו גם.
עגל
22 יול 2017 20:45:28+1
יונתן .S.
22 יול 2017 15:56:52יגידו מה שיגידו, אותי יותר מעניין עניין הטיימינג של ההודעה (שבוע שעבר).
אם הדיווחים מהימנים (ואני מניח שכן, כי האנליסטים הבכירים מעדכנים על המצב) – קיירי חש שברצונו לעזוב כבר אחרי הגמר הקודם. נלך גם עוד קדימה ונגיד שהוא חש רצון לעזוב גם לפני חודש בסה"כ
אם הוא היה מודיע לפני חודש על כך, הוא יכול היה לסיים עם חברו באטלר בשיקגו, או שהקבוצה הייתה אסרטיבית יותר בהבאת באטלר לקאבס. לצד זה, הם יכלו גם לעשות טרייד עם הקליפרס על פול ולהעביר את לאב על ג'ורג' מבלי להתמהמה.
אין באמת לדעת אם משהו מזה היה קורה, אבל הודעה מוקדמת יותר יכלה לקדם זאת מהר יותר. זה גם היה לפחות נותן לקבוצה כיוון ברור יותר – ALL IN על השנה הקרובה עם גרעין בסגנון של LBJ-CP3-PG13 (שתהיה כנראה האחרונה של LBJ בקאבס) או Sell High את כל מה שניתן, כולל דחיפה של לברון לעזוב כבר הקיץ תמורת נכסים.
רובנו חשים שלא כל הנק' הפומביות מתחברות נכון ולכן מדובר כאן בטח גם על התנהלות ההנהלה. מי שרוצה לקשר בין ההצהרות על לברון והטענה שהעליתי – מזכיר שלברון מעורב מאוד בהנהלה וכל הקבוצה בנוייה ע"פ התאמה אליו ולא אל קיירי (אגב אורחא, זה למה אני חושב שהטענות נגד קיירי שאינו טוב בלי לברון על המגרש גם לא מדויקות לחלוטין). נוסף על כך, קיירי לא חתם על חוזהו האחרון בידיעה שלברון יהיה בקבוצה וכמובן – ההנהלה, בראשות גילברט גרועה כעת בלי גריפין.
אני מאמין שקיירי אדם חכם (הטענות של כדור הארץ שטוח? בדיחה שהתקשורת הוציאה מהקשרה לטעמי). הוא לא ישרוף את ההנהלה, בה הוא תלוי לחלוטין במעבר מהקבוצה. לכן, הוא יאשים את השעיר לעזאזל של גילברט, האחראי הראשי בה – LBJ. זה לא אומר שאין בזה גם היגיון, אך שוב – התזמון מעלה אצלי את אותן תהיות ואני חושב שהוא מנסה לחזות את העתיד דרך עיניו של קובי. הוא רואה שהם הגיעו לתקרה שלהם והשנה סיכוי גבוה שבמתכונת הנוכחית של הקבוצה הם גם ידרדרו.
הדבר היחיד שאני לא מבין – למה גם הוא מכוון למערב?
כנראה בגלל שמלבד בוסטון, שהגיוני להסיק שהיא לא תרצה את קיירי (מי שרוצה הסבר, שיכלה זאת ואסביר בתגובה נפרדת בשמחה), לכן אין אופציות ריאליות אחרות. טורונטו גם הגיעה כנראה לתקרה שלה ולא מהווים סיטואציה טובה לטעמי. ל-DC יש את וול. בפילי יש כבר 2 שחקנים שצריכים ביד את הכדור (סימונס ופולץ) ופוטנציאל גבוה שזקוק לכדור ביד בשביל להצליח (אמביד) ולכן הוא גם חייב לקבל אותו הרבה אצלו. אני כן חושב שמילווקי היא רעיון טוב, אבל אני חושב שקיירי ויאניס לא ישתלבו טוב ע"פ מה שקיירי שואף אליו. הריי כרגע יאניס לא קלעי טוב. בשביל להשפיע בהתקפה הוא צריך את הכדור ביד. וקיירי? הוא רוצה להיות המוביל כדור העיקרי של הקבוצה שיעבור אליה (לא כמו בקאבס, בה זה לברון). כמובן שאם הסיטואציה תתאים לקבוצה זה כן יקרה (כי לקיירי אין דרך אמיתית להשפיע על המהלך, מלבד נסיונות שכנוע), אבל חשוב לזכור דבר נוסף – קבוצות בד"כ מעדיפות במצב כזה (של דרישת סטאר לעבור קבוצה – ועוד בפומבי) להעבירו כמה שיותר רחוק. לכן, גם לאור גישה זו בהערבת כוכבים + הקריאת שטח שקיירי עשה, המערב הוא שוב האופציה הריאלי יותר לשני הצדדים.
עומר
22 יול 2017 16:00:37יש כתבים שאומרים שהוא אמר את זה לגילברט ממזמן.
Another league source said that Irving made his initial trade request before last month’s Draft, in hopes of being traded to Chicago and playing with All-Star swingman Jimmy Butler. Just before Griffin and the team decided to part ways, Griffin had been working on a three-team deal that would have brought Butler to the Cavs.
אפלטון
22 יול 2017 16:08:31אם כן אז גילברט ממש מפגר, או שגם הוא חושב שזה לברג' לטרייד על לברון מצד קיירי, סטייל קובי. מצד הקאבס אולי הכי טוב למצוא ללברון דווקא קבוצה שתיתן הרבה מאוד תמורתו (והוא ישמח להגיע אליה, סטייל בוסטון) ולהשאיר את המפתחות אצל קיירי.
אגב יונתן, למהלך כזה התכוונתי שאמרתי שאולי הגיע הזמן שאיינג יתחיל לפדות את הכספת, לא לטרייד על קיירי.
יונתן .S.
22 יול 2017 16:25:32אז אשמח אם תסביר זאת שוב, כי לא נראה לי שירדתי לסוף דעתך.
טרייד על קיירי אני לא רואה את איינג' מבצע. בהחלט לא עכשיו.
אני כן יכול להגיד לך שם אחד שהקבוצה כן תעקוב אחריו העונה – AD מהפליקנס. ואני בטוח שבשבילו הם מוכנים להציע הכל.
אני לא מתלהב מהצהרות שחקנים. רק לפני חודש קיירי היה "מצויין" עם הסיטואציה שהוא היה בה (שהיא גם טובה בהרבה מזאת של דיוויס כרגע). ומה כעת?
אני חושב שבעונה הקרובה איינג' יותר רוצה שקבוצות יפסידו (ברוקלין, לייקרס, ניו אורלינס ונגיד שגם הקאבס), מאשר שקבוצתו תנצח חח 🙂
אפלטון
22 יול 2017 16:46:06דעתי לא כזו עמוקה ומורכבת.
בוסטון הקבוצה שנמצאת בפוזיציה הכי טובה בליגה למגה טרייד. כזה שבאמת ישנה את כף המאזניים.
אם אכן קיירי רמז לגילברט שהוא רוצה את המפתחות בשלב מוקדם של האוף סיזן (ויש לו אפשרות להרוויח סכומים אסטרונומיים אם ישאר בקאבס), יכול להיות שגילברט הבין מזה שזה משחק כוח סטייל קובי/שאקיל כדי לייצר מומנט לטרייד דווקא על לברון. לא בהכרח שהוא רוצה לעזוב את הקאבס.
לברון סביר להניח שיעזוב בקיץ, זה ברור לכולם. הוא גם בעל זכות הווטו כך שהכל בידיים שלו ולא יעבור לקבוצה בלי יכולת אמיתית לאליפות כבר עכשיו.
בוסטון כמו שהיא כרגע+לברון שווה סיכוי אמיתי לאליפות לדעתך? כי לדעתי כן. אם אתה לא חושב ככה אז באמת שכל אוהדי בוסטון והג"מ שלהם ילכו לישון על האף ל-3 שנים הקרובות.
בוסטון יכולה לתת הכי הרבה נכסים מבלי לפגוע באמת בעתיד הקרוב והרחוק של הקבוצה, גם אם זו השאלה לשנה, ואם לברון יראה כי טוב, אולי אפילו לשנים קדימה.
שורה תחתונה:
אופציה א': קליבלנד עושה מחירת חיסול, קיירי נשאר, לברון הולך. הפנים של קליבלנד לעתיד, עם התבססות על קיירי, עם שפיות כלכלית כמו שגילברט אוהב.
אופציה ב': קיירי הולך, לברון נשאר. בסיטואציה כזו קשה לראות את קליבלנד יוצאת חזקה יותר מהאוף סיזן מאשר איך שהחתחילה אותה.
אופציה ג': מכירת חיסול רבתי סטייל בוסטון של השלישייה הגדולה. העפת חוזים וניקוי אורוות תוך בנייה מחדש אך עם נכסים יפים להתחיל מהם. גם במצב כזה בוסטון יכולה להציע הכי הרבה על לברון.
אופציה ד': לברון לוקח את קיירי לשיחה ועושה לו ווייד. אומר לו "המפתחות שלך". זו הקבוצה שלך ואני כאן כדי לעזור. סבירות שזה יקרה: 0-1%
יונתן .S.
22 יול 2017 21:51:28וואו אפלטון. אתה יודע שזה לא יקרה…חוץ מזה, אני אישית הייתי שמח לראות אותו בקבוצה, אבל הוא מביא איתו הרבה דרמה וההנהלה בבוסטון לא אוהבת זאת. לצד זה, גם מדובר כאן בהימור, כי הוא עלול לעזוב בקיץ. וכמובן כמובן חשוב לי לציין שלטעמי מעבר שלו לבוסטון מאוד מוריד ממנו. זאת לטעמי היריבה המזרחית הכי בולטת שהייתה לו במהלך הקריירה.
ולצד זה, אני לא רואה את הקאבס מחזקים את הסלטיקס. ואין להם כמעט מה לתת עבורו, אלא אם זה הורפורד בפנים ואני לא רואה אותם מסכימים לכך.
אפלטון
22 יול 2017 22:14:39קודם כל אני לא יודע כלום. אם קליבלנד הולכת על הצערה ובנייה מחדש אין שום סיבה שיהיה אכפת לה מחיזוק של בוסטון. בטח שהיא יודעת שלברון הולך שנה הבאה ובלי קיירי הסיכוי שלהם לאליפות השנה שואף לאפס.
עכשיו לגבי בוסטון, שוב התבוסתנות הפחדנית המעצבנת הזאת. יש לך סיכוי להביא את השחקן הטוב בעולם, אתה מביא אותו. גם אם זה רק לשנה. הם יכולים ליצור אלפי טריידים כדי לגרום לזה לקרות. איינג' מחזיק עדיין במיליון בחירות דראפט ואוסף של שחקנים צעירים שיושבים על המדף. אלא אם איינג' הוא אגרן כפייתי, מה שיש לי חשש רציני לגביו.
אפלטון
22 יול 2017 22:18:57ומבחינת לברון והתדמית, זה ניצחון. הוא מועבר ולא בורח. הולך לקבוצה עם סיכוי אמיתי שבנוייה חזק לשנים הקרובות ומסורת של ניצחונות שרעבה לאליפות.
הלייקרס זה חלום שאני לא יודע מאיפה הנפיצו. לברון יזכה שם באליפות אולי בגיל 38 כשחקן משלים בסוף הקריירה. אולי.
יונתן .S.
22 יול 2017 16:29:35מעניין עומר. זה לטעמי רק מאשש יותר את זה שהבעיה פה היא לא בהכרח גם לברון. הוא יכול היה לסחוב עוד עונה אחרונה איתו, אם זה כרוך הסיכוי אמיתי לנצח בפיינלס. אך לאור ההתנהלות של הקאבס הקיץ, קיירי לא רוצה לבזבז שנה מהקריירה.
גיא הרשע
22 יול 2017 16:32:48אם זה נכון –
אז חד משמעית, גילברט קופץ לראש הרשימה לצד דולאן ברשימת בעלי הקבוצות הטמבלים.
יונתן .S.
22 יול 2017 16:35:28ההבדל היחיד הוא שגילברט עכשיו גם לא רוצה לשלם הרבה כנראה.
יונתן .S.
22 יול 2017 16:34:18LeBron James about Kyrie Irving in June:
"You know, no matter if we're teammates for the rest of his career or for the rest of my career, listen, it won't be because we didn't want to play with each other no more."
אסף 2.0
22 יול 2017 17:15:31זו שאלה מעניינת אם לברון הולך "לעשות דוראנט", כלומר למצוא את הדרך הכי קלה לזכות באליפות (זה רק לא יהיה בקבוצה של 73 נצחונות).
או לעשות לעסקיו ולתדמית האינסופית שלו.
אם הוא מעדיף משום מה אליפות – ולברון נמצא במצב של קביעת האלופה הבאה, ביחד איתו – סן אנטוניו ספרז היא הכתובת הראשונה שלו. ואחר כך יוסטון, הקליפרס, אוקלהומה, ומתחת אולי בוסטון, וושינגטון וניו אורלינס. הדרך השניה, לא עוד אליפות אלא הרפתקאות לייקרס שמייקרס, פחות מעניינת, אותי לפחות, מבחינת פתיחת התחרות בליגה.
Caleb
22 יול 2017 17:29:42לברון כל הקרירה שלו "עושה דורנט". לפחות מ2010. ביחד עם לעשות לתדמית שלו.
אסף 2.0
22 יול 2017 17:45:54לתדמית – אין שום ספק.
לבחור בקבוצה הכי חזקה שיש, כדי לקטוף אליפות קלה? בספק אם זה קרה, גם לא במיאמי. בטח לא בקליבלנד. שום דבר שמתקרב להליכה לקבוצה שהיתה רחוקה פוזשן אחד מריפיט, עם 73 נצחונות.
Caleb
22 יול 2017 17:51:44לא יודע איך אתה קורא לאחד שמשחק פוקימון גו עם כוכבי הליגה כבר שבע שנים, אבל אני קורא לזה לחפש את הדרך הכי קלה לאליפות. ברור שבמיאמי. בטח שבקליבלנד בה כשהוא אהגיע הוא העיף כל שחקן שלא יכל לתרום באותו רגע לאליפות תמורת אחד שכן.
אסף 2.0
22 יול 2017 17:57:18אהבתי את פוקימון גו…
Caleb
22 יול 2017 18:13:00אני פחות. היה צריך לצאת מהבית בשביל זה.
מנחם לס
22 יול 2017 19:58:27כאן קוראים לזה עכשיו "מלחמת חימוש ב-NBA"
מנחם לס
22 יול 2017 19:56:54כותרות הבוקר
Kyrie has had it with Lebron, Cavs
LeBron will not intervene with Irving trade talks
Knicks open to trading Carmelo for Kyrie
Spurs, Heat among teams Irving wants to be traded to
אגדה
22 יול 2017 20:42:13מנחם, הפכו פה את קיירי לרכז ברמה של קסם ג'ונסון האגדי,
מדובר ברכז חצוי שלא הצליח לתת למלך מנוחה של שתיי דקות בגמר האחרון והביא את המישחק האישי שלו רק במישחק אחד.
אגדה
22 יול 2017 20:42:52*
לפי רמת ההגנה הנמוכה שלו אפשר גם להיסתפק ברכז מוכשר כמו איזאה תומאס.
עומר
22 יול 2017 20:14:44בינתיים ישראל מובילה ב 16 על צרפת בחצי גמר. יש שידור חי ביוטיוב בחינם. ישראל משחקת התקפה נהדרת!
אגדה
22 יול 2017 20:44:19תודה לכולם על התגובות!
למרות שלא היתה לי אחריות לעבור אחריי רוב אפויי ההבנה פה.
חזיר יבלות צעיר
22 יול 2017 20:46:19לדעתי קיירי טועה בענק. ככוכב ראשי של קבוצה הוא לא יוביל קבוצה לשומקום כי אין לו את המנטאליות והניהול משחק שיש לשחקנים ברמה של לברון וויד דוראנט וכו'. הוא יכול להוביל קבוצה מקסימום לפלייאוף וגם זה בקושי
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
22 יול 2017 21:32:54אין ספק שהוא טועה בענק.
או שהוא יודע משהו שאנחנו לא יודעים (סביר בהחלט)
הוא צעיר ששוגה באשליות
מלובני
22 יול 2017 21:40:49מה אפשר לצפות מבחור שחושב שכדור הארץ שטוח ולא מעוגל
חזיר יבלות צעיר
22 יול 2017 22:35:02את הליגה הזאת מסקרים כמות מטורפת של עיתונאים רעבים שמגיעים לכל בדל מידע שקיים. אם יש משהו שאנחנו לא יודעים אנחנו נדע בקרוב אבל לא נראה לי – זה מרגיש בדיוק אותו סיפור של שאקובי. וקיירי לא בעמדה של קובי גם לא רבע ממנו
דקסטר
22 יול 2017 21:47:39חבר'ה מה אתם מקשקשים טועה שמטועה. אפילו עשירית ממה שקןרה מאחורי הקלעים אנחנו לא יודעים.
הוא לא רוצה להשתתף במשחקי הדרמה קווין של לברון ומקדים את הקרקס הצפוי.
הוא לא אמר שהוא רוצה להוביל קבוצה לבדו אלא להיות בקבוצה עם תפקיד יותר משמעותי ובעיקר התכוון שלא רוצה להיות ניצב בהצגה של לברון
יואש בן טולילה
22 יול 2017 22:03:30וואו מה נסגר פה עם ההסחפויות?
1. אירווינג מעולם לא היה רכז, הוא סוליסט, לא שומר וממש ממש לא מוסר טוב. ה5.6 אסיסטים שלו בעיקר כי יש את לברון על המגרש וחבורת קלעים. מה הוא עשה לפני שלברון הגיע? טינקק. ווסטברוק למשל הביא את אוקלהומה למקום 6 במערב בלי דוראנט (למרות שבשל יותר)
2. איפה כל הבכיינים של דוראנט? מיום ליום זה נהיה יותר ברור שלברון עוזב וכנראה ללייקרס, אבל תהיו בטוחים שהוא לא הולך לאותה קבוצת טנקינג של העונות האחרונות אלא לקבוצה שמתבשלת כבר כמה שנים.
הוא יעשה את מה שהוא עשה כבר פעמיים לפני, אבל לכל הצבועים זה ישמע סביר, רק דוראנט הרס את הליגה.
3. אירווינג לא ישנה מאזנים בליגה, לא משנה לאן יילך. אולי לספארס וגם שם עדיין ייחסרו חלקים כדי לנצח את גולדו סטייט
4. גולדן סטייט אחראיים באופן בלעדי לשיגעון בנבא, שחקנים ומאמנים ובעלים מבינים שחייב לחשוב בגדול וליזום? אחרת מבזבזים את הזמן.
אירווינג לא יכול להנהיג קבוצה.
אתה לא מנהיג קבוצה בזה שתקח את הכדור במשך כח הפוזשן ובסוף תסיים בחדירה או זריקה.
הבסט בט שלו היא קבוצה אחרת עם שחקן לא לברון שלא מושך עד כדי כך תשומת לב.
הוא צריך להעריך ולומר תודה ללברון שהציל אותו משנות טנקינג ובמקום סידר לו 3 גמרים ואליפות.
ועוד משהו – ווייד יהיה השנה בן 36 והוא כבר עכשיו לא כח משמעותי בליגה. כרמלו אנטוני בדרך הבטוחה לשם, אם הוא כבר עכשיו לא שם.
כרגע הליגה מתחלקת בין אלו שבצד הלא נכון של הגבעה – ווייד, כרמלו, וכו', אלה שרק התחילו את הטיפוס בגבעה – טאונס, אינגראם, סימונס, אמביד, בול וכו', ואלה שבין לבין, ומנסים להתחבר בינם לבין עצמם או לאלה שבצד הנכון של הגבעה.
קליבלנד משלמת ביוקר על החוזים המטופשים שלה לתומפסון, סמית וכו, הרבה כמובן בגלל לברון.
מצד שני הם הגיעו ל3 גמרים ואליפות אחת. לא תמיד הכל פשוט.
דקסטר
22 יול 2017 22:22:26ועוד..
קליבלנד צריכה להגיד תודה על 3 שנים בטופ.
מינסוטה עם כל הכשרון שם לא יגיעו אפילו לחצי מזה.
קיירי צריך להגיד תודה על האליפות.
בארקלי מילר סטוקטון מלון היו מתים לאחת כזו.
מצד שני לכל דבר יש פג תוקף.
אין נכון או לא נכון. אלו החיים
365
22 יול 2017 22:59:49הקלידו את התגובה כאן…
הקרייתי
23 יול 2017 00:53:18ראיתי פה כמה תגובות על לברון, ואת האמת שאני מופתע החלק הבסיסי פה שאוהד את ה-NBA.
הבנאדם בורך בכשרון שספק אם יש אותו לבן אנוש נוסף בעולם. היכולת שלו לרוץ בגודל כזה הוא בלתי נתפסת. האיפקט שיש לו על המשחק – לא להרבה שחקנים היו – וזאת רשימה מאוד מכובדת.
הוא שבר את הקללה על קליבלנד, ומופיע באופן היסטורי בגמר שנה אחרי שנה. כל חדירה שלו לסל, מאבק על כדור, ריבאונד, בלוק, אסיסט – נראה לנו מובן מאליו – כי אנחנו התרגלנו ליכולת ההיסטורית שלו.
השחקן שאני מעריץ הוא קובי בראיינט. אבל ללברון ג'יימס יש את הראיית משחק ששחקן שבגובה שלו אסור שתהיה – אחרת זה פשוט שובר את מוסכמות הכדורסל, אז לקרוא לו בתור חבר רע לקבוצה? כל ההייט שלברון מקבל פה ובכללי לא מגיע לו, וזה עצוב שזה קורה, כי אני בספק אם יש מישהו שלא ירצה לראות משחקים שלו עוד 15 שנה כשהוא כבר יהיה זמן רב אחרי הפרישה. כמו שכולם למדו לאהוב את קובי בעונה האחרונה שלו – כך גם צריך להיות עם לברון, אבל לא בעונה האחרונה שלו אלא עכשיו. פשוט להעריך אותו. זה מה שיש לי להגיד להייטרים שלו.
ארווינג – טרייד עם ניו אורלינס נשמע מפתה מאוד. למצוא קבוצה שלישית שמסכימה להולידי זה פקטור משמעותי. קאזינס לקאבס.
בכל אופן זה מראה שמה שדוראנט עשה יזכר כנראה כאחד המהלכים המשפיעים ביותר בהיסטוריה של ה-NBA שלא נעשו על המגרש עצמו.
אהרון שדה
23 יול 2017 01:35:47מנחם טור משובח
…גם אני חושב לקליבלנד בסיטואציה הזו עדיף להשאיר את קיירי גם על חשבון לברון .
Carmel
23 יול 2017 09:13:05למי ששכח הטבעת של קליבלנד רשומה על שמו של קיירי לא פחות מאשר על שמו של לברון, ב 3 שנים האחרונות קיירי הוא הקלאטץ פלייר מספר 1 בליגה !!!!
מבחינת ערך הוא בטוח ב TOP10,
משה פ.
23 יול 2017 23:32:44האמת, שלא חשבתי על כך, אבל לאחר קריאת הטור נראה לי שהדבר הכי הגיוני זה טרייד על לברון ולהשאיר את קיירי כבסיס לשנים הבאות.
אבל אני רק שאלה – מה בדיוק קבוצות אחרות יכולות לתת תמורת לברון ?
לוותר על סטאר אחד? אין דיל. לברון עצמו שווה שני סטארים.
לוותר על שני סטארים? אז מה עשינו פה, בעידן התקבצות הכוכבים כדי להילחם בסופר-טים ווריורס, לא הגיוני לוותר על שני סטארים.
אולי לתת 23 בחירות דראפט של 12 השנים הבאות?
נראה לי שאף קבוצה לא יכולה לתת ממש משהו שווה ערך ללברון בלי לאבד יותר מדי ממה שכבר יש להם.