חם מהתנור: קיירי רוצה טרייד / רועי ויינברג

כוכב קליבלנד, קיירי אירווינג, ביקש מהקבוצה טרייד לפי espn בפגישה עם ראשי הקאבלירס. אירווינג ביקש תפקיד גדול יותר בקבוצה אחרת, ובין הקבוצות שבהן רצה לשחק היו סן אנטוניו, מיאמי, מינסוטה וניו יורק. יש שמועות על כך שהניקס מתכננים טרייד עם הקאבלירס שיכלול את אירווינג ואת כרמלו אנטוני.

בקליבלנד, שמינתה הלילה את קובי אלטמן לתפקיד המנג'ר של הקבוצה במשרה מלאה (היה המנג'ר הזמני), אירווינג קלע העונה 25.2 נקודות עם 5.2 אסיסטים למשחק. יש לו חוזה לעוד שנתיים (ואופציה לשנה נוספת) בפרנצ'ייז, שבחר אותו ראשון בדראפט ובו שיחק כל הקריירה. אירווינג נבחר השנה לחמישיית האול-סטאר במזרח והגיע ל-3 גמרים ברציפות עם המועדון (זכה באליפות אחת).

*

ג'ון וול חתם על הארכת חוזה של 170 מיליון דולר ל-4 שנים, שתכנס לתוקף כשחוזהו הנוכחי יפוג (בעוד שנתיים). העונה, חבר חמישיית הליגה השלישית קלע 23.1 נקודות (45% מהשדה) עם 10.7 אסיסטים למשחק והוביל את הוויזארדס ל-49 ניצחונות והסיבוב השני בפלייאוף המזרח.

*

פאו גאסול חתם על הארכת חוזה תלת שנתית בספרס, עדיין לא ידוע מה הסכום. העונה הספרדי בן ה-37 קלע 12.4 נקודות עם 7.8 ריבאונדים למשחק והגיע לגמר המערב, כשהוא משחק ב-64 משחקים.

*

דריק רוז, האמ.וי.פי לשעבר, נפגש עם הקאבלירס והלייקרס וצפוי לחתום בקבוצה כלשהי בעונה הבאה. גם מילווקי מועמדת.

*

אודוניס האסלם (1.9 נקודות, 2.2 ריבאונדים למשחק) חתם על הארכת חוזה לשנה אחת (מינימום) במיאמי. זאת העונה ה-15 של האסלם במועדון, יותר מכל שחקן אחר.

*

דקארי ג'ונסון, בחירת סיבוב שני ב-2015 ובעונה האחרונה בליגת ההתפתחות, חתם על חוזה דו שנתי באוקלהומה.

*

שחקנים חופשיים בולטים:

רכזים: דריק רוז, טיי לאוסון, ברנדון ג'נינגס, דרון וויליאמס, רמון סשנס.
גארדים: טוני אלן, רודני סטאקי, ארון אפללו, מונטה אליס, לאונרדו ברבוסה.
סמול פורוורדים: מייקל ביזלי, שבאז מוחמד, לוק ריצ'ארד מבאה א מוטה, דאנטה קנינגהאם, ג'רלד גרין.
פאוור פורוורדים: ג'מייקל גרין*, ניקולה מירוטיץ'*, בוריס דיאו, דיוויד לי, דונאטס מוטיונאס.
סנטרים: נרלנס נואל*, מייסון פלומלי*, ג'אבל מגי, אנדרו בוגוט, אלכס לן*.

* שחקן חופשי מוגבל (הקבוצה בה שיחק בעונה האחרונה יכולה להשוות כל הצעה עליו ולהשאירו בקבוצה).
 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 141 תגובות

  1. תדהמה!!!! בעולם האן בי אי 😃
    קליבלנד , לייקרס מציעים לכם מה שאתם רוצים וכפול. כולל את האצטדיון. מה לעשות לקיירי יש בערך את החוזה הטוב בליגה

  2. ולאן קיירי רוצה לעבור? לספרס…
    משהו רקוב בממלכת דנמרק, אם ככה הם מוותרים על ניסיון ריצה לאליפות. אני לתומי חשבתי שהם קבוצה הרבה יותר שמחה בשנה וחצי האחרונות.

      1. זה מה שהוא רוצה. זה לא אומר שיקבל. זה רק מעיד שקיירי מרגיש שמשהו דפוק בארגון ורוצה לעבור לארגון שמתנהל כמו שצריך.

  3. היה ברור שהכל יתפוצץ בקאבס,כנראה הבעלים whants 2 cash in,ובטח הוא ולברון מתים אחד על השני,הקבוצה הזאת גמורה ,הם לא ישרדו את העונה הבאה.בעלים דפוק

  4. תגובת לברון "מרגיש פגוע ונדהם" חחחחחחחחח פאק יו ,חרא של בן אדם ,צנונית בטעם חציל רקוב.מסבחה של רעל קיבל הנרקסיסט מהמעבדה שלנו בפלייאוף.

  5. קיירי וקאווי וואו.
    גילרי תן לפנטז
    קיירי השחקן היחיד שאני אוהב בקאבס[גם היחיד שפחדתי ממנו בגמר נגד הוורירס] והוא שווה 10 כרמלו אנטונים ודרק רוזים.

      1. דבר ראשון, קיירי שווה יותר ממה שהצעת. דבר שני, אם קליבלנד נפטרים מקיירי הם חייבים להיפטר לפחות מחוזה אחד גרוע. זה יכול להיות שאמפרט/סמית/תומפסון.

        1. אתה צודק.הטריידים שלי לא הגיוניים ונובעים מרצון של פירוק קליבלנד אבל הטרייד שהצעת פוגע במילווקי.תוריד לפחות את מידלטון מהרשימה

  6. מה שהזוי בכל הסיפור הוא שאם קיירי לא רוצה לשחק יותר עם לברון למה הוא מבקש טרייד אם כל הדיבורים הם שהמלך עוזב בשנה הבאה.

    1. כתבתי בפוסט של מנחם – האפשרות הסבירה היא שהוא מבין שגילברט לא מתכוון להשקיע גם אם לברון עוזב וצריך למצוא מקום אחר.

  7. בתור אוהד הספארס, אני לא רואה אותו ככ מתחבר לשיטה.
    הוא סוליסט ולא בדיוק רכז טהור כמו מה שהיה וצריך בקבוצה.

    בכל מקרה אין לנו שום נכסים לתת עבורו.

    1. חשוב לציין כאן כמה דברים על הפרק החדש בבדיחה החדשה של הליגה (שזה אפילו מביך יותר כשמדובר באחת משתי הקבוצות הטובות בליגה כרגע):
      1. אירווינג נמצא תחת חוזה עד עונת 2019-20, כאשר העונה האחרונה היא אופציית שחקן. וזה חוזה ב-"סטייל הישן", כאשר הכי הרבה לשנה הוא יקבל בוודאות כרגע בעונת 19-20 (20.1 מיליון דולר).
      2. התנהלות נכונה בשביל הקאבס בכדי למזער נזקים הוא לפעול עכשיו. ניכר שהדיווח מהימן כשמדובר בכתב החצר של לברון, בריאן ווינדהורסט (שאני מעריך את פועלו, פשוט ככה נראה המצב ע"פ הרוב שצופים מהצד…), לכן כדאי לא לחשוב פעמיים ולחפש אופציות טובות בשבילם. הם יכולים לדרוש המון על אירווינג ואני לא מאמין שהם יחששו להשאירו גם לאורך כל העונה הקרובה עד לעזיבת לברון ובכך "להעניק לו את מבוקשו" בהפיכה לשחקן אלפא של פרנצ'ייז בליגה.
      היופי כאן הוא שקיימות בשבילם המון אפשרויות בחוץ. כמעט לכל קבוצה יש רכז לא רע והם יכולים לדרוש גם עוד נכסים בתמורה ולנסות להפוך את החמישייה ליותר מאוזנת וטובה. זה לא מבטיח הגעה רחוק, כי בשלבים המאוחרים ברור לנו שהסטאר פאוור מנצח כרגע, אבל שוב – אלו האפשרויות הכי שפויות בשבילם כרגע. כל עוד לברון אצליכם, תשאפו לעשות את המקסימום בגזרת המאבק על האליפות.
      העניין כאן הוא שאני באמת לא חושב שבקאבס קיים באמת בעלים שרוצה להיאבק כבר על האליפות והוא נותן לתחושות האישיות שלו לנהל את המועדון. הוא לא מראה הבעת אמון באף GM שהיה אצלו (לא חידש לאף אחד מה-5 האחרונים חוזה בוודאות) והוא אינו מסתדר עם הכוכב הראשי שלו.
      אי לכך, אני חושב כרגע משהו מאוד יוצא דופן, אבל זה נראה לי הדבר היחיד שיכול להציל את המועדון הזה להפוך לברוקלין הבאה של הליגה – יש לבצע בדחיפות פירוק של כל החבילה. ואכן…חלק מהפירוק כולל טרייד על לברון.
      המועדון צריך להתכנס ולהגיע להחלטה שכולנו רואים אותה מתקרבת בצעדי ענק אל עבר פרצופה של הקאבס – אין להם כבר שום סיכוי להגיע רחוק יותר מאיפה שהם הגיעו אשתקד. הבאת דוראנט לווריורס טרפה את הקלפים ושנה לאחר שנראה שהקאבס הגיעו לתקרת היכולת שלהם – דבר שהוביל לכך שהם "שברו" את התקרה של גולדן סטייט ולקחו אליפות היסטורית – כעת אותה תקרה שהם הציבו בכדי לשבור את התקרה הקודמת של גולדן סטייט היא זאת שמונעת מהם להשתפר ולהתקדם קדימה.
      לאחר שיבינו את אותה המסקנה, הם צריכים לשבת עם לברון ולהסביר לו שבגלל המצב הבעייתי בקבוצה כעת + ההבנה שהם די הגיעו לקצה גבול היכולת שלהם, עליהם לחשוב על עתיד המועדון לפני הכל ומאחר והדרישה של קיירי לעזוב די סוגרת את הגולל על הישארות לברון בקאבס (כי זה די מצב של "או אני, או אתה כאן"), יש לבצע עליו טרייד, כי זה כרגע הדבר הכי הגיוני לעשות. הם ידרשו ממנו לבצע גם הוא הערכה מחדש וכמו עם כרמלו, שיודיע להם על כמה אופציות שאליהן ירצה ללכת ועם כולן הם יבצעו מכאן ואילך מו"מ על שירותיו. אם לברון יועבר, עליו בוודאות ניתן להשיג המון (חוזה נגמר או לא – זה עדיין השחקן הטוב במשחק). לצד זה, אולי הוצאת לברון מהמשוואה תשפיע על הישארות אירווינג. נוסף על כך, הם יוכלו מכאן ואילך לנסות להמשיך ולבצע מכירת חיסול ולצבור כמה שיותר נכסים. ואם זה לא יתאים לאירווינג? אז תודה רבה ושלום גם לך – Trade him.
      למרות שכל הרעיון נשמע הזוי במיוחד, יש להיות בעלי תושייה רבה וללכת על זה. הם רחוקים שנה אחת מלהיות במצב קטסטרופאלי ואני מצטער להגיד זאת, אבל אין אצלם הנהלה כמו בהיט שיכולה להשתקם מכך, הנהלה כמו הספרס שתמיד ממציאה את עצמה מחדש או הסלטיקס, שגם כמו ההיט, הצליחו לצאת מתוך מרתף אפל במהירות אל כיוון הצמרת.

    2. ושני דברים אחרונים:

      1.הצד ההומוריסטי –

      https://twitter.com/WindhorstESPN/status/888484430410428416

      תקראו את התגובות לציוץ.

      הלהיטים –
      "לברון וקיירי מתחרים על היציאה מהקאבס כמו.."

      " אתה לא יכול להיענות לדרישת קיירי לטרייד אם אין לך GM שיבצע זאת…"

      2. צד הפנטזי:

      http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9zmgyp4

      בוא נגיד שאחריו יש לנו עוד קונטנדרית בליגה, אבל פחות הקאבס, שייכנסו אחרי דבר כזה לבנייה מלאה כבר מהקיץ הבא.
      אם מישהו שואל למה שהקאבס יסכימו לכך? האמת היא שטעמי זה יגיע כי לגילברט אין רצון יותר לשלם הרבה לשנים הקרובות. אני חושב שהוא מעדיף להיפטר מהכל ולקבל בתמורה המון בחירות דראפט (אותן לא ניתן לראות בקישור כמובן) ולצבור בכך נכסים ולא ע"י הבאת צעירים שגם כל אחד יתקרב גם הוא לתשלום רב עליו, כחלק מאווירת אינפלציית החוזים בליגה בשנתיים האחרונות.

  8. השעון התחיל לרוץ עבור קליבלנד.
    חשבתי שהוא יתחיל רק בקיץ הבא, אבל בכל מקרה היה ברור שקיירי לא נשאר.

    הם צריכים לחפש לו טרייד ברגע שיוחתם ג'נרל מנג'ר.

  9. קיירי כנראה מבין שלברון לא נשאר שנה הבאה ולא בא לו לצעוד במדבר של קליבלנד.
    כי הרי ברור שאחרי שלברון יעזוב זאת תהיה קבוצת רפאים.
    אז הוא מעדיף לזרוק את הפצצה קודם ולעבור לכל קבוצה אחרת.
    לדעתי הוא אפילו מעדיף לשחק בקבוצה ללא שאיפות של אליפות רק לצאת משם.

  10. הזוי לגמרי. שם את קליבלנד במצב בלתי אפשרי. אם טרייד אז שיטרידו את כל השלישייה, כולל לברון. סטייל מה שעשו הסלטיקס רק יותר בומבסטי.
    אולי עכשיו דני איינג' יוכל להתחיל לפדות את הכספת.

    1. זה ראוי במצב כזה.
      גם מחליש את היריבה העיקרית במזרח, גם נותן לך סטאר על חוזה טוב + הוא צעיר (בן 25).
      ו….זה נותן מקום ללכת ALL-IN גם על הסטאר השלישי והאחרון, לצד היווארד וקיירי.

      ומאידך, אני לא רואה את זה קורה….אני חושב שאיינג' חש שתומאס טוב מאירווינג (בהחלט אפשר לא להסכים איתו כאן, במידה ואלו הם באמת הגיגיו). לצד זה, הוא כבר סיים את הבנייה של הקבוצה לעונה הקרובה ומהלך על אירווינג כבר דוחף אותם ממש לצד של ALL-IN על הספקטרום. אחרי מהלך כזה הקבוצה תאבד בוודאות יותר שחקנים משהיא תקבל ולצד זה, הם כבר יהיו במומנטום עצום לבצע את המהלך האחרון לקראת בניית הגרעין אליפות הבא. אבל האמת? מצב כזה (הבאת אירווינג + עוד סטאר – כי גם אירווינג במקום תומאס לבד הוא לא מספיק בכדי לנצח בסדרת הטוב מ-7 את גולדן סטייט, לכן יידרש מהם עוד מהלך בעיניי במצב כזה) שם את הקבוצה בבלאגן ועם המון חורים + היערכות מחדש לראות איך מתאימים שלד שחקנים סביב גרעין חדש לחלוטין. וכמובן – יגידו מה שיגידו, אבל אפילו עם דיוויס יגיע לבוסטון, אני לא יודע עם גרעין של AD-קייר-היווארד-הורפורד מנצח את זה שקיים בווריורס.

      1. אני דיברתי על לברון דווקא אבל בסדר.
        חוץ מזה ממש לא אוהב את הגישה המתרפסת/תבוסתנית הזו מול גולדן סטייט. כשיש הזדמנות לעשות All in, עושים אותה.

        1. אתה ואני יכולים להסכים. זה לא אומר שכולם חושבים ככה בליגה. ובמצב של איינג' נוח לחשוב גם על העתיד עם המצב שלהם כרגע. אני מאמין שישנם מעט מאוד שחקנים שהוא יבצע טרייד עבורם בשביל לבצע ALL IN ב-Full Mode ואירווינג לא אחד מהם לטעמי לאור מה שאני מאמין שהוא רואה בו בהשוואה לתומאס.

  11. זה מה שקורה אם מחתימים את החברים על חוזי מקסימום
    אם TT חותם על 80 מיליון כשהוא שווה גג 60 וסמית חותם על 50 כשהוא שווה גג 30 ומצרפים שחקנים זקנים בכוח.. מרווח התמרון כמעט אפסי.
    קשה להאשים בעלים שמשלם את סך המשכורות הגבוה ביותר בליגה והשני בהיסטוריה (אם אני זוכר נכון)

      1. הוא קורע אותי מצחוק.הוא שיחק פעם בסדרה נמלטים.כבר שכחתי ממנו עד שאשך הזכיר אותו שנה שעברה והוא כל פעם שיש התרחשות מעניינת בנבא הוא מעלה דברים מצחיקים.פעם קודמת זה היה השמועה שפיל גקסון מחפש טרייד לפורזינגיס והוא לא הפסיק לצווח על פיל

  12. הרצתי עכשיו בראש את כל הקבוצות האפשריות והסנריו היחידי שעלה לי כאופציה אמיתית היא קיירי לניקס. במיוחד בשביל דובי.
    מריצים כאן רולטה איפה יפול הגלגל?

    1. גם אני חושב ככה.לסן אנטוניו מיניסוטה ומיאמי אין משהו בעל ערך לתת לקאבס.
      זה יהיה כרמלו תמורת איירוינג[אולי יהיו עוד שחקנים משניים בטרייד כדי להשלים את השכר של איירוינג לזה של אנטוני].דרק רוז יחתום כפרי אייגט בקאבס וקיירי ופורזינגיס יהיו העתיד של הניקס שכבר השנה תיכנס לפלייאוף אם זה יהיה הטרייד ובשנים הבאות תחזק את עצמה.אלא אם כן לברון מחליט שהוא עוזב את קליבלנד כבר עכשיו ואז הכל משתנה

        1. עכשיו שאני חושב על זה הוא יעדיף שלברון יעזוב אותו מאשר לשלוח בטרייד. לשחק על הקלף של הנה לברון נטש אותנו שוב.

      1. את גף טיג אי אפשר להטריד ממיניסוטה [מלשון טרייד] כי הוא רק חתם שם.אם זה היה אפשרי חמישייה של
        קיירי
        וויגינס
        באטלר
        גיבסון
        טאונס

        זה גמר מערב מול הוורירס

  13. לברון: קיירי יאללה כמו שסיכמנו תעבור לספרס ללייקרס (או הקבוצה
    הסודית שסיכמנו),
    אני ישחק מופתע לתקשורת שאוכלים ת'לוקשים שלי תמיד.
    תוך שנה או באמצע העונה אני חותך לקבוצתך, והופס סופר טים
    נדפוק את גילברט המאוס
    ונרגיז את עידן יניב דדי גור דקסטר שמתעבים אותי
    ואו את האשך
    אולי נבנה את דטרויט
    או לבוסטון הרי במזרח זו טיילת

    1. דבר ראשון לכל קבוצה שלברון יעבור חוץ מהלייקרס זה לא יעצבן אותי.הנקמה הושלמה אחרי הגמר של השנה.
      דבר שני לברון כבר לא בגיל של לבנות שום דבר בהנחה שרק בקיץ הבא הוא עוזב[גיל 34].כבר השנה עם קבוצת החלומות שבנה לא היה פקטור מול הוורירס.
      דבר שלישי קיירי השחקן היחיד מהקאבס שאני אוהב ומאחל לו אליפויות רק בלי לברון

      1. ובקשר ללברון וקיירי בקבוצה אחרת לא נראה לי שזה יקרה אבל גם אם זה יקרה עדיין פחות טובים מהוורירס כולל אם תוסיף את ווסטברוק או עוד אולסטאר אחר בגלל השיטת משחק של הוורירס

        1. 100+ לעידן ו97% מהכותבים והמגיבים בכל הכתבות!!
          כתבתי בהיתוליות בסאטירה בפארודיה
          להראות כמה איננו יודעים מה הולך במוחם של כוכבנו, והתכסיסנות שלהם
          איני מאמין במה שכתבתי.
          גם אוהב את קיירי שהוא בחור טוב ולא מסמפט את לברון כאדם.
          זו שערוריה שקיירי חותך
          אין שום עונת מלפפונים, אין הפסקה בדרמות.
          ותודה לרועי שמעדכן במסירות אינסופית ולכולם

  14. קיירי תראה המזימה שלי להעביר את פירס ופול ג'ורג
    רוקמת גידים והנה תוך שנה יגיעו
    לקבוצתנו החדשה, לשם נוסיף את הצ'יטה שנרסן עם מחסום
    שלשלאות הפחדות וצעקות
    שלא יחרב לנו את האליפות הבאה
    ומי יעמוד מולנו סופר מילניום טים,
    כרגע אנחנו צ'ילבה יותר מדדי וציפור נדירה
    התקשורת מתה כל זה…
    משחקי הקץ על גילברט שישחה עירום באגם הקפוא שלו.
    נכתב בחיבה גדולה לעידן אשך דדי דקסטר גור
    ולכל המגיבים והכותבים שנותנים עבודה פיצוץ בעונת המעבר.

  15. קליבלנד חייבת להטריד את לברון ולא את אירווינג כמו במקרה של שאק וקובי (נכון הם לא מסוכסכים אבל עדיין כוכב מזקן מול כוכב צעיר כל אחד רוצה למשוך לכיוון שלו) בגלל:
    1. לברון 90% יעזוב בקיץ לקיירי יש חוזה לעוד שנתיים+ אופציית שחקן.
    2. אם קיירי עוזב היא יאבד את זכויות הsuper max שלו וקשה לי להאמין שהוא מוכן להשאיר כלכך הרבה כסף על השולחן הוא כבר זכה באליפות ויש לו 11-12 שנים לחפש עוד אחת. יש לו זמן.
    3. בקיירי אפשר יותר לשלוט מאשר בלברון.
    4. גילברט דופק את לברון לפני שהוא דופק אותו.
    5. הנהלות נוטה לתת עדיפות להשארת כוכבים הצעירים מאשר המבוגרים (שאק-קובי, גארנט פירס-רונדו).
    6. לברון ירה לעצמו ברגל כאשר נתן לגיטמציה לTT ולJR לקבל חוזים מנופחים. אף אחד לא אוהד לבזבז כסף בידיעה שאין תמורה הולמת+שילום מס' פסיכי.
    7. אני לא מבין מה רוצים מגלברט חוץ מפיטורי גריפין ואי הבאת מחליף בקיץ הוא עשה מעל ומעבר כדי לרצות את לברון ללברון אסורה להיות לו טענה כלפיו ואף אחד מאיתנו לא יודע מה באמת קרה לפני פיטורי גריפין אולי לברון כבר הביע רצון לעזוב? אולי קיירי הציב אולטימטום? אולי אינדיאנה דפקה את הקאבס בכוונה ובאמת לא רצו להעביר להם את ג'ורג?.

      1. לא יקרה.
        המילה אינגראם לא תהיה מעורבת בטרייד של הלייקרס.

        מלבד זאת רנדל קלרקסון ודנג עובר תמורת לברון.
        מה צריך את השומפארט הזה

          1. כן.
            לונזו בול הוא הרוח החדשה של הלייקרס ולא קיירי.
            כולם ירצו לשחק עם לונזו שמבחינתו לקלוע 4 נק' העיקר שהקבוצה תנצח.
            שחקן כזה יכול להכיל 4 אול סטארים בקבוצה.
            קיירי בקושי יכול להכיל את עצמו.

          2. דקסטר אתה קצת מגזים.., מאוד מאמין בבול אבל לקבל את הופיעו גארד השלישי בטיבו בליגה בשיא בחוזה הטוב בליגה שווה להעיף את בול…

        1. אתה נפתר מהחוזה של דנג ומקבל יותר מרווח פעולה להחתמות בקיץ.
          קליבלנד צריכה לקבל תמורה הולמת אינגרם זה המחיר.
          מה יותר מושך שחקנים חופשיים לברון ובול או אינגרם ובול.
          הליקרס זה פרנציז שהתרבות שלו לא מקבלת מוסג של תהליך בנייה מה שקרה בשלוש השנים האחרות זה נגע שחייבים לטפל בו עכשיו.
          כבר עכשיו גולדן סטייט מדביקה את פער האהדה מהליקרס עוד עונה שלילית רק תחמיר את המצב.

  16. היעדים שהכי נראים לי –

    דאלאס – משהו סביב דניס סמית ג'וניור ובארנס. (30 יום מיום החתימה של סמית), דרק רוז מצטרף כרכז פותח, לברון עובר ל 4, וקווין לאב מוטרד עבור חיזוקים/נכסים נוספים.
    טרייד שמאפשר לקליבלנד להישאר קונטנדרים ולהתחיל את תהליך הבנייה מחדש בו זמנית.
    אפשר בקלות לצרף עוד שחקנים, אבל זה הבסיס.

    מיאמי – בעיקר בגלל "הרשימה" – דראגיץ', ווינסלו, באם. (30 יום מיום החתימה של באם).
    שוב טרייד שמאפשר לקליבלנד גם להישאר קונטנדרית, וגם להתחיל לבנות מחדש.

    ניקס – עוד קבוצה מהרשימה, נראה לי משהו בסביבות פורזינגיס ולאנס תומאס (או קורטני לי אם הניקס מתקפלים…), אבל כאן נראה לי יותר הגיוני לערב קבוצה שלישית כמו בוסטון או פניקס שיכולה להציע את בלדסו + צעירים כדי לשמור על האג'נדות של קליבלנד…

    מינסוטה – אם זה היה קורה לפני שהחתימו את טיג היה הרבה יותר קל.
    ברור שהבסיס הוא וויגינס (איזו סגירת מעגל), אבל את טיג אפשר להטריד רק באמצע דצמבר. אז או שיחכו, או שישתמשו באולדריך וטיוס ג'ונס עכשיו, ויחפשו טרייד לטיג בדצמבר.

    פילדלפיה – פולץ כנכס עיקרי (30 יום אחרי שחתם על החוזה) + בייליס.
    אין יותר מדי מה להוסיף. ברמת העיקרון תמורה מדהימה לסופרסטאר שדרש טרייד.

    ואחד בשביל הכיף – קיירי ולאב תמורת אנתוני דייויס, אשיק ומור 😉

    1. 100+ יפה כתבת
      בקליבלנד שלטים חדשים לצידי הדרך: "סכנה מפולת"
      מעניין אם ביובל (ב50 שנה) הבאה יראו אליפות
      נראה שאין כמעט תמורה שווה בשביל קיירי הענק
      (תחושתי האישית הסובייקטיבית)
      אך דדי נותן מענה יפה

  17. עזבו רגע איך מנצחים את הוורויוס.
    אתם חושבים שזה כל מה שמעניין את השחקנים?
    אין שום פרמטרים נוספים בעולם.
    יש לי חדשות בשבילכם. גם בלי שום קשר למה שקורה הקיץ אפילו לווריוס יש פג תוקף. הם לא יישארו בטופ לנצח יש להם שנה גג שנתיים.

    בינתיים צריך לבנות קבוצה!
    אם GM כלשהו חושב רק מה יקרה בעוד שנתיים ולא ל ההווה סופו לפספס את הרכבת.
    אין כזה דבר FA של 2018 או 2019. .
    כריס פול היה חתום לעוד עונה- עבר קבוצה
    באטלר היה חתום- עבר
    פול גורג'- עבר
    קיירי- יעבור
    מלו? לברון? קאזינס?
    כמעט כל האול סטארים בכוננות טרייד.
    ליגה על קוצים ואין שום קשר לשוק השחקנים החופשי
    מי שמספיק ערני ובנוי בכדי להכיל את הפצצה הבאה ירוויח.

      1. בטח שיש 🙂 יתכן לברון פגע בקיירי סחב את זה עד עכשיו
        והחליט לחתוך
        גילברט ולברון במשחקי הכס כמו שכתבת….

    1. חדשות בשבילך דקסטר, הלוחמים נבנו בהרבה השקעה
      חוסר אגו, הבנה התחשבות, חכמה, דעת, אהבה.
      מהמנהל ועד המנקים,
      הם כאן בשביל להשאר לפחות ל4 עונות
      רק עכשיו בפלייאוף האחרון סטפן באמת הופיע, כולל קליי שמירתית
      ורק העונה נבנה להם בטחון אמיתי בפלייאוף.
      קבוצה שמושקעת בתבונה ובעומקים כאלו
      לדעתי נראה אותם עוד יותר טובים בעונות הקרובות.
      כאוהדי ספורט הלוואי,
      גם הלייקרס יעבירו הילוך גבוה יותר.

        1. כן, רציתי לראות אם עגל באמת מזהה אותי מקילומטרים,
          🙂
          אוהב את יושבי האתר,
          אני המגיב נקמתו של לברון (לחדשים ולצעירים)

          1. התפקיד הוא שלך לחלוטין, אני רוצה תהנה ממנו וגם תעזור
            לנתינך ליצירות שלך, זה גורם לי לחייך מאד הרבה פעמים
            🙂 חכה חכה אני מכין לך גם מטלות שקשורות בתפקיד
            בנתיים תהנה,
            (לדעתי מחייכים בעוד מקומות שמעבר לתפיסתנו)
            אני מאד בעד, תומך, בעצם אוהד תפקידך.
            ענק 🙂 🙂

          2. 🙂 מבטיח לעשות מעשים טובים,
            טוב מדיטציה אחריה אברך את דדי ג'ון היקר דקסטר
            עידן וכל אנשי ההופס,
            ולילה טוב ומבורך לכולם.

      1. אני מראשוני המגינים על הווריוס.
        הם יהיו טובים ללא ספק אבל ישנה עייפות חומר. הם לא יקחו יותר מ 3 אליפויות רצופות. ויש מאחוריהם 3 גמרים רצופים.
        אי אפשר לעמוד בזה מבחינה מנטלית. אתה תראה שכך יהיה.
        זה לא משנה מה יעשו בפרונט אופיס. הרביעייה הזאת לא תישאר לעוד 4 שנים כמו שציינת.

        עצם התיגר האמיתי הוא האבן דומינו הראשון.

        קבוצות ימצאו את התרופה.

        תתכונן לזה- הלייקרס היא המושיעה החדשה 😀

        1. הלייקרס המושיעה החדשה 🙂 🙂
          אני מחייך ופתוח, היכון למבול של ירידות כגון:
          השמש זורחת לכם מהתחת (משפט שלמדתי כאן ואני אוהב
          ומפיץ אותו 🙂 )
          אפילו שכתבת בחצי צחוק או לא, תכין מטריה מהמגיבים
          שימטירו עליך גשם זלעפות.
          האמת שאם מג'יק ובול ואינגרם ועוד חידושים
          אני (מילה שאני מוחק כי אני חייב ליהות נגד הלייקרס
          בגלל שמאשימים את מנחם המסתובב בסגול צהוב בבית
          ואני חושש מאשמות דומות, אני נקרע מלחשוב כך על מנחם)
          מילה חיובית שהלייקרס יתחילו לעלות לכיוון הפלייאוף
          חומר טוב בהחלט יש לכם.

          1. אתה מבין שלמג'יק קוראים אירווין?
            אתה מבין שאף אחד לא קורא לו ככה כן?
            אתה מבין שלא סתם הכינוי הזה דבק בו כן?
            דברים גדולים לפנינו

    2. אבל יש קבוצה אחת , זוטרה ונשכחת מהחוף המערבי , שלא עשתה כל שינוי .
      היציבות תנצח .
      רק לעוד שנה ? רק לעוד שנתיים ? נמתין ונראה.

      1. גור הראיה שלך היא קצרה מדי.
        החוזה של קיירי לא רלוונטי כי החוזה של בול הוא כמה מיליונים בודדים.
        קיירי הוא ממש לא גים צ'נג'ר. זה לברון שהוא גיים צ'נג'ר!
        הוא בסך הכל תוספת נחמדה לקבוצה טובה.
        אם קיירי הרכז שלך אתה בבעיה. האידיאל זה מה שהיה בקלבלנד. מדי פעם הוא משתחרר לעמדה מס 2 ועושה את הדברים שהוא עושה.

        קיירי לא יגרום לרוח חדשה. לא יגרום לאף אחד לבוא. כי הוא בדיוק כמו שאר הרכזים הסקוררים. לא יגיעו לשום מקום לבד. אם לברון לא היה מביא את "המערכת" שלו לקליבלנד הם לא היו קרובים לאליפות גם בעוד 100 שנה. דרמה קווין או לא.. הבחור מבין כדורסל!!! (לברון)

        אז במחיר של קיירי ביטלת את האפשרות להביא 3 סופרסטארים.
        קוזמה לא יהיה אתו שחקן אלא סתם שחקן. וכל תרבות המסירה והשטף של המשחק יילך בגלל שרצית להביא סוליסט "בחוזה נוח" פאק חוזה נוח יש לנו את החוזה הכי נוח בליגה! חוזה רוקי!!

        בגלל לונזו בול אתה יכול לגרום לכל סופרסטאר להגיע- קאזינב יקבל את הכדור איפה שהוא רוצה, לברון יגע בכדור, פול ג'ורג' יקבל את ההזדמנות שלו בקלאץ. לונזו רק רוצה לנצח. קיירי רוצה להיות ה -איש.

        הוא לא(!!!!1) משנה שום תרבות הוא בסך הכל עוד שחקן טוב בליגה של הרבה שחקנים טובים.

  18. 🙂 גדול איתן זה מסוג התגובות שדדי מביא שמצחיקות (אל תחמיץ)
    גם אפלטון שיחק אותה במד מקס בסירטון נהדר,
    ווואוו קיירי בספרס זה חזק
    (למרות שכתבתי זאת תחת שם אחר מקודם עכשיו נפל האסימון)
    תודה איתן

  19. לברון צריך להיות בעד מעבר של קיירי לספרז (אמן ואמן!).
    ככה הוא לא צריך לפגוש את גולדן סטייט בגמר הקרוב.

  20. למה אף אחד לא מדבר על בוסטון? זה קלאסי בעיניי, אירווינג בעד תומאס וקראודר ? אפשר לצרף עוד שחקן או בחירת דראפט. בעיניי האופציה הכי טובה; אירווינג בבוסטון זה חלום. ייכנס נהדר לשיטה של סטיבנס ויהפוך את הסללטיקס לקבוצה שיכולה לתת פייט ללוחמים.

    1. עבור החוזה הנגמר של תומאס, וקראודר על הספסל, לתת שחקן פי כמה יותר טוב, בחוזה מעולה לעוד מספר שנים – ועבור היריבה הראשית במזרח?
      בערך כל הצעה אחרת מכל קבוצה בליגה, טובה יותר.

      1. בוסטון יכולים לתפור לקאבס עסקה טובה לקיירי. לדוגמא תומאס, הבחירה של ברוקלין ועוד שחקן(קראודר? בראון?). השאלה האמיתית מה הקאבס רוצים, נראה שהם מביני

      2. נראה שהם מבינים שלברון עוזב בקיץ והם כנראה יצטרכו ללכת לבנייה מחדש ולכן בעיניי לא אמור להיות להם אכפת לחזק את בוסטון כי כבר הם יהיו בבנייה מחדש ובוסטון היא הקבוצה שיכולה להציע להם את ההצעה הכי טובה על קיירי.

        1. תן לי לנחש, אתה אוהד בוסטון 🙂
          אין בהצעה הזו הרבה הגיון, סליחה. וקבוצה לא הופכת מאלופה וסגנית אלופה בשנתיים האחרונות, ל"קבוצה בבנייה" רק עפ"י דיווח של כתב, על רצון של קיירי (ואולי זו סתם הפגנת שרירים), שחקן שאגב לא יכול לכפות שום טרייד.
          ולגוף העניין – אני יכול לתת לך 10 הצעות הרבה יותר טובות לקאבס, מאשר בוסטון.
          למשל זו שמדברים עליה עכשיו:
          הניקס מקבלים את אירווינג.
          קליבלנד מקבלת את אריק בלדסו וכרמלו אנתוני, חברים של לברון, בלדסו חולק אותו סוכן.
          פיניקס מקבלת את פרנק נטיליקינה, בחירות דראפט של הניקס, חלקים משלימים מקליבלנד (שומפרט, פריי).
          דיל הרבה יותר מאוזן לכולם. בכל מקרה המניה של קיירי בערך מאוד גבוה, החוזה שלו מצוין, והוא רק בן 25. הקאבס יכולים לקבל הרבה תמורתו, ואם המעבר יקרה – כל קבוצות הליגה יפתחו ארנק.

          1. אם לברון עוזב שנה הבאה הקאבס יהיו או קבוצה פאתי פלייאוף או קבוצה בבנייה. אירווינג מבין את זה ורוצה לעזוב. מסכים שהמחיר של אירווינג גבוה אבל שתי שחקנים שעברו כבר את השיא זה ממש לא טרייד הגיוני אלא אם כן הולכים בכל הכח על להשאיר את לברון. ואז הקאבס ישימו את כל הביצים בסל אחד וכאשר לברון יעזוב אותם בקיץ שנה הבאה הם יישארו בלי כלום.

  21. קיירי זרק פצצה רצינית ועוד במועד נוראי מבחינת הקבוצה. אין ספק שיש קרע בינו לבין לברון (אני לא מאמין שהם תיכננו את זה).
    מקדים את נפילת הקבוצה בשנה-שנתיים.
    מה שהיה קורה גם ככה. אבל עם הבעלים הכי גרוע בליגה ובלי הנהלה קליבלנד בבעיה, וזה גם ככה בלי שהתחזקו בקיץ.
    מצד שני לא הכל אבוד מבחינתם, יש מצב לצאת מזה לא מופסדים בגדול (ההצעות של דדי למעלה, או של גיא שעדיין לא הגיב?)

  22. אכן פצצה, אבל בהתחשב בשקט התעשייתי (הלא-בריא) שמאפיין אותם הקיץ, היה רק עניין של זמן עד שמשהו יטרוף את הקלפים.

    גילברט מתנהג בצורה בלתי מקצועית ודי ילדותית – מה שרק מוכיח שהילד הבוגר בארגון היה גריפין.

    כל עוד לא יביאו את רוז יש לקאבס סיכוי לא רע השנה גם אם קיירי עוזב. למרות שהוא כנראה השחקן האהוב עליי בקבוצה, כבר שנתיים טוענים שהתקרה שלו עוד רחוקה ולמרות זאת הוא לא מראה שיפור משמעותי בהגנה ובעוד כמה פרמטרים קטנים. הוא סוליסט מדהים ושחקן 1:1 בין הטובים שיצא לי לראות, אבל גם בעונה האחרונה אני אישית לא הרגשתי שהוא ביצע את קפיצת המדרגה המנהיגותית כפי שרבים ציפו ממנו. עם כל הכישרון והייחודיות, יש בו משהו שנראה לי קצת לא בטוח – שזה אירוני כי ככינור שני ללברון הביטחון שלו היה בשמיים. אבל ללא לברון נראה שהוא עדיין מחפש את המבוגר האחראי ולא ממלא את התפקיד בעצמו. למה אתם חושבים שהוא רצה לעבור לספרס או מינסוטה? הוא מחפש מישהו קשוח מעליו שיאפשר לו להיות ה״מוביל״ – מה שמגדיר את הסתירה הפנימית שלו. הוא רוצה להיות מנהיג, אבל אני לא בטוח שהוא נולד כזה.. אותו סיפור עם מיאמי ופט.
    זה שהוא רצה להגיע לניקס זה סתם הכסף והתהילה וכאלה, הם תמיד המשתנה הבלתי תלוי ולעולם יישארו כאלה יחד עם הלייקרס. במקום בו השוק כל כך גדול לא משנה ההצלחה – הכסף וההערצה עשויים לסנוור, והאופי הבלתי תלוי הזה משאיר את הקבוצות האלה לעולם כחבית ענקית של win now שיכולה להתמלא – ולהתפוצץ – בכל עונה.

  23. 2 הסנט שלי:
    (2 הסנט הממש לא מבוססים, ללא שום מקור רלוונטי שיכול לאושש אותם)

    קיירי חכם.
    גם הוא יודע לקרוא את המפה,
    גם הוא יודע לןהגיע למסקנה שלברון בדרך לקבוצה אחרת בסוף העונה.
    אז להישאר בקאבס של גילברט?
    been there, done that

  24. לא מבין את שחקנים שנמצאים נגיעה מאליפות ורוצים לפרק את החבילה משיקולי אגו לא ברורים. מה הוא מעדיף להיות, סקוטי פיפן הבא או ג'ו ג'ונסון הבא? צ'אנס אמיתי לעוד אליפות או הובלה גאה של קבוצה בינונית לשום מקום?
    אם כבר עוזב מקווה שלספרס, אבל לא נראה לי. גם שם הוא לא יהיה focal point

  25. "שירות"-"הביטחון"-הכללי טובח בחיילים האמונים על הביטחון-גופא של אזרחי ישראל כדי להגביל כניסת מתפללים להר הבית

    1. "שירות"-"הביטחון"-הכללי טובח בחיילים האמונים על הביטחון-גופא של אזרחי ישראל כדי להצדיק את עצמו בעיניי אומות העולם

      1. "שירות"-"הביטחון"-הכללי טובח בחיילים האמונים על הביטחון-גופא של אזרחי ישראל כדי לתבל לכם את מהדורת שישי בערב

        1. "שירות"-"הביטחון"-הכללי טובח בחיילים האמונים על הביטחון-גופא של אזרחי ישראל כי, כאמור, בכירי הארגון שונאים לבלות את ערב שבת בחיק משפחתם

          1. "שירות"-"הביטחון"-הכללי טובח בחיילים האמונים על הביטחון-גופא של אזרחי ישראל כי השכל נוזל לראש המוסד מהחור של העין

  26. "שירות"-"הביטחון"-הכללי טובח בחיילים האמונים על הביטחון-גופא של אזרחי ישראל כי הארגון נכנס לסחרחורת של הרס-עצמי ובדרך הוא גם הורס את ישראל כולה

    1. "שירות"-"הביטחון"-הכללי טובח בחיילים האמונים על הביטחון-גופא של אזרחי ישראל כדי לבחון את נאמנותם של אחינו בני העדה הדרוזית.

  27. מעניין, אני במקום בוסטון בולך ALL in דווקא על לברון, מוריד את תומאס לספסל, זה יכול להספיק, השאלה האם איינג' יהמר על לברון(חוזה לשנה) לא בטוח.

  28. איך קיירי רוצה להוביל קבוצה כשהוא לא מצליח לנצח עם קליבלנד כשלברון נח. קיירי שווה פרנסיס או מרברי עם סיומת מעט יותר טובה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט